Android Software & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 101.912 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:45
Havelock schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:02:
[...]

Zo breed moet het ook weer niet zien maar zou wel tof zijn als zo iets kan.

maar het zou nog leuker worden als dit ook nog kon.
Net zo als gps locatie door stuurt als ik me telefoon ergens heb laten liggen zo dat ik weet waar me telefoon ligt(handig voor diefstal).
En het lijk me leuk als ik bijvoorbeeld andere kant van Nederland zit dat ik gelijk op me homescreen kan zien wat van weer het word.
Dat die via gps de locatie door krijgt waar ik zit en op hand daarvan het weer bericht laat zien.
Pffff, zou je je post zelf een keer willen doorlezen en de fouten eruit willen halen?
Zo is het erg lastig te begrijpen
(ik ben geen taalpurist en wil ook absoluut niet zeuren, maar dit gaat echt te ver)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Havelock schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:23:
Beste forum leden.

Bestaat er al of gaat komen een programma die dit kan doen(Hologram applicatie) ?

http://www.youtube.com/wa...Q&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/wa...eCnyAlfc8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=NvCHHUN8nnE&NR=1
http://www.youtube.com/wa...hFRr7DBGg&feature=related

Alleen jammer dat het allemaal voor de iphone is wat je ziet in die filmpjes.
Met meeste moderne Android telefoon moet dit toch ook wel kunnen of beschikken zij niet over juiste hardware ?

Zou wel leuk zijn als dit ook met de nieuwe Adroid telefoons kan.
Dan is mijn keus snel gemaakt als ik straks nieuwe telefoon ga kopen.
Ket kan zeker op Android, maar ik ken nog geen app die het doet.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
Hopelijk weet iemand hier raad.

Ik heb een HTC Desire (HTC Sense en Android 2.1 dus)
Die Sense pompt via Facebook de verjaardagen van mijn contactpersonen naar hun People-contact.

Nu zou ik die verjaardagen in de Calendar willen laten zien.

Iemand een idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:00

DinX

Motormuis

Als het goed is kan je "Facebook" als 1 van je Calendars selecteren ?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:11
DinX schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:57:
Als het goed is kan je "Facebook" als 1 van je Calendars selecteren ?
Ik heb ook een Desire en zie deze optie niet :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Mja, ik had het vroeger in een 2.x ROM op m'n Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:56
Even een app vraag.

Ik kom van wm / ipone os maar ben nu overgestapt naar android (desire). Alleen ik mis 2 apps die erg handig waren en waar ik geen vervanger op android voor kan vinden. Het gaat hierbij om de apps Aroundme en Wunder radio. Aroundme vond ik wel op sommige sites met een link naar de android market maar daar staat hij blijkbaar niet meer in.

Alvast bedankt :)

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Pizr schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:03:
[...]

Ik heb ook een Desire en zie deze optie niet :(!
Legend met 2.1 heeft deze optie wel.

Calendar -> Menu -> Meer -> Agenda's

Daar staat bij mij toch echt Facebook tussen...

[ Voor 39% gewijzigd door majoh op 12-04-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
Ik heb het opgelost door dit te doen:

1) Ga naar deze site: http://www.fbcal.com/
2) Geef hem toegang tot je Facebook profiel
3) Genereer een .ics bestand (rechtstreeks naar Google Calendar sturen ging niet)
4) Importeer het .ics bestand in Google Calendar (staat onder settings -> calendars -> import)
5) Verwijder FBcal van je toepassingen in Facebook

Werkt perfect! Op 5 minuten stond de aangepaste calendar mét meldingen op mijn Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:11
majoh schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:19:
[...]
Legend met 2.1 heeft deze optie wel.

Calendar -> Menu -> Meer -> Agenda's

Daar staat bij mij toch echt Facebook tussen...
Wat raar! Hier namelijk niet.. heb net even alle onderdelen van facebook aangezet, zelfs contacten weergeven in contactenlijst maar ik heb die kalender er niet bij staan! Ik ga de alternatieve manier wel gebruiken ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Wel vreemd ik had toen ik me telefoon net had automatisch al die verjaardagen. Ik weet niet of daarna iets heb aangepast maar was het vrij snel weer kwijt :P En facebook staat ook niet als agenda bij de overige agenda's. Maarja ik mis het niet echt eigenlijk moet ik weer gaan zoeken naar de agenda items die belangrijk zijn nu kan ik één oog opslag zien welke afspraken ik heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ik heb even een vraag.

Ik gebruik op dit moment mijn Ipod touch om mijn PC aan te sturen.

Ik heb namelijk vanaf mijn PC kamer een HDMI kabel naar mijn TV in mijn slaapkamer doorgetrokken en zodoende kan ik films afspelen die op mijn PC staan.

Om niet constant naar mijn PC te hoeven lopen gebruik ik "logitech touch mouse" om mijn ipod in een muis+toetsenbord te veranderen via Wifi.

Mijn vraag is, en je ziet hem al aankomen. Is er ook zoiets voor andriod beschikbaar?

Mocht dat zo zijn kan ik namelijk helemaal mijn ipod touch vervangen.

Alvast bedankt!

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Havelock schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:02:
[...]

*knip*
En het lijk me leuk als ik bijvoorbeeld andere kant van Nederland zit dat ik gelijk op me homescreen kan zien wat van weer het word.
Dat die via gps de locatie door krijgt waar ik zit en op hand daarvan het weer bericht laat zien.
HTC desire doet dit standaard (dus HTC sense). Normaal staat er Delft, ben ik in Wageningen staat er het weer voor wageningen, ben ik in Arnhem staat er het weer voor Arnhem. En hiervoor gebruikt hij bij mij volgens mij geen gps, maar gewoon op cell tower info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurgenKnops
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 21:19
koekjeh schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:18:
Even een app vraag.

Ik kom van wm / ipone os maar ben nu overgestapt naar android (desire). Alleen ik mis 2 apps die erg handig waren en waar ik geen vervanger op android voor kan vinden. Het gaat hierbij om de apps Aroundme en Wunder radio. Aroundme vond ik wel op sommige sites met een link naar de android market maar daar staat hij blijkbaar niet meer in.

Alvast bedankt :)
Voor Wunder radio kun je wellicht als alternatief eens kijken naar RadioTime for Android. Heeft helaas geen GPS functie, maar met een gratis account van RadioTime kun je je locatie instellen. De software zoekt de dichtsbijzijnde online radiostations. Beluister je een radiostation meerdere keren, dan kun je hem opslaan als favoriet. Via de website van RadioTime kun je je favorieten beheren (lees: in de gewenste volgorde zetten). Online radiostations als DI.fm of podcasts van bekende radiostations zijn ook opgenomen in de software.
Op de Desire werkt het in ieder geval vlekkeloos en het is bovendien Nederlandstalig.

Helaas is het wel een betaalde app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:56
JurgenKnops schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:56:
[...]

Voor Wunder radio kun je wellicht als alternatief eens kijken naar RadioTime for Android. Heeft helaas geen GPS functie, maar met een gratis account van RadioTime kun je je locatie instellen. De software zoekt de dichtsbijzijnde online radiostations. Beluister je een radiostation meerdere keren, dan kun je hem opslaan als favoriet. Via de website van RadioTime kun je je favorieten beheren (lees: in de gewenste volgorde zetten). Online radiostations als DI.fm of podcasts van bekende radiostations zijn ook opgenomen in de software.
Op de Desire werkt het in ieder geval vlekkeloos en het is bovendien Nederlandstalig.

Helaas is het wel een betaalde app...
Oke bedankt ik zal er eens naar kijken :)

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
ikbengoofy schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:21:
Ik heb even een vraag.

Ik gebruik op dit moment mijn Ipod touch om mijn PC aan te sturen.

Ik heb namelijk vanaf mijn PC kamer een HDMI kabel naar mijn TV in mijn slaapkamer doorgetrokken en zodoende kan ik films afspelen die op mijn PC staan.

Om niet constant naar mijn PC te hoeven lopen gebruik ik "logitech touch mouse" om mijn ipod in een muis+toetsenbord te veranderen via Wifi.

Mijn vraag is, en je ziet hem al aankomen. Is er ook zoiets voor andriod beschikbaar?

Mocht dat zo zijn kan ik namelijk helemaal mijn ipod touch vervangen.

Alvast bedankt!
Gewoon een VNC client installeren op je pc en android.
Dan zie je je scherm op je gsm en kan je zo alles doen dat een muis en toetsenbord kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 13:17
ik heb het hier op het forum al ergens gelezen maar welke mappen moet ik ook al weer aanmaken om daar mijn beltonen/smstonen in te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:47

Zym0tiC

^_^

Hoe staat men tegenover het installeren van apk's die niet uit de market komen maar via bijv. rapidshare zijn verspreid?

Heb deze weg nu namelijk een paar keer moeten bewandelen ivm de Legend market problemen, maar echt lekker voel ik mij er niet bij. Er staat nogal wat privacy gevoelige info op een telefoon en zeker op mijn android waar koppelingen naar social networks veelvuldig worden gemaakt.

Nu heb ik zelf al gemerkt dat het niet eenvoudig is om een apk te unzippen, aanpassen en zippen want dan installeert deze niet meer. Maar dit zal vast te omzeilen zijn.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 22:52
ikbengoofy schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:21:
Als je gebruik maakt van VLC is GMote een goede optie. Volgens de FAQ kan het ook werken met Windows Media Player (experimenteel echter). Het gedeelte over "Gmote Touch" in de FAQ is wellicht ook interessant, maar eveneens experimenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

niek87 schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:58:
ik heb het hier op het forum al ergens gelezen maar welke mappen moet ik ook al weer aanmaken om daar mijn beltonen/smstonen in te zetten?
Makkelijkste is gewoon Ringdroid installeren.
/sdcard/media/alarms
/sdcard/media/notifications
/sdcard/media/ringtones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:54

n00bs

Het is weer Zomer!

Kan iemand layar 3.06 apk online gooien? dit ivm nog steeds onbeschikbaar zijn voor de Legend. Voor de Hero en Desire is hij wel te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
n00bs schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:36:
Kan iemand layar 3.06 apk online gooien? dit ivm nog steeds onbeschikbaar zijn voor de Legend. Voor de Hero en Desire is hij wel te downloaden.
Zoals al vele malen vermeld staat in het Legend topic, werkt layar nog niet op de legend.
Dat heeft niks te maken met het "vinkje" in de market.
Ook al zet je de apk er op, dan zal het toch niet werken.

edit: sterker nog, ik zie dat je diezelfde vraag daar al gesteld hebt, en deze hetzelfde beantwoord is.

[ Voor 10% gewijzigd door M a r c o op 12-04-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
DyStiC schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:53:
[...]

[...]
als het niet hoeft om een aparte app te installeren, zou ik het nooit doen. Neemt alleen maar onnodig extra ruimte en geheugen in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je de nieuwste versie downloaden en zeg of het wel werkt of niet

http://layar.com/downloads/Layar306-final-devl.apk

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 13:17
DyStiC schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:53:
[...]

[...]
thnx heb ringdroid erop gezet en alles ging vanzelf:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:54

n00bs

Het is weer Zomer!

M a r c o schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:49:
[...]

Zoals al vele malen vermeld staat in het Legend topic, werkt layar nog niet op de legend.
Dat heeft niks te maken met het "vinkje" in de market.
Ook al zet je de apk er op, dan zal het toch niet werken.

edit: sterker nog, ik zie dat je diezelfde vraag daar al gesteld hebt, en deze hetzelfde beantwoord is.
Sorry blijkbaar niet goed gelezen toen.
Net de aangegeven URL zelf nog getest, maar installatie werkt al niet en niet vanwege het feit dat het niet uit de market komt, maar een onbekende reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de developer APK getest en deze werkt niet op de Legend. Het wachten is op de aangekondigde update voor de Legend voordat het gaat werken.

http://layar.pbworks.com/Download-the-APK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
MSoft06 schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:40:
Wellicht heeft iemand deze vraag zelf ooit opgelost, ik ben momenteel bezig met navigon te gebruiken/testen en ik heb nu mijn android op het nederlands staan om de nederlandse stem te krijgen.
Ik wil heel graag mijn android in het engels gebruiken maar met navigon wel de nederlandse stem te behouden. Heeft iemand dit zelf ooit gehad en ook daadwerkelijk opgelost?
Ik heb geprobeerd om de stemmen om te draaien maar somehow is navigon zelf intelligent genoeg om dit aan te passen.
Hier zijn ze het idd met je eens http://geekfor.me/faq/you-shouldnt-be-using-a-task-killer-with-android/

Ga ook eens testen zonder denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Android fans,

Ik ben op zoek naar een widget voor op mijn HTC Desire, waarmee je snel van profiel kan schakelen. Dus snel naar trilstand, normaal, buiten, werk en noem het maar op. Wat mij betreft moet het gewoon handmatig gebeuren(dat heeft zelfs de voorkeur boven automatisch). En is het dan mogelijk dat bepaalde contact personen hun “eigen” ringtone houden.

Ondertussen de volgende gevonden:
Beautiful widgets
Setting Profiles Lite
Quick Profiles

Heeft iemand nog tips of ervaringen met andere apps, voordat ik een van deze ga proberen?
Bedankt al vast voor de reactie's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:45:
Beste Android fans,

Ik ben op zoek naar een widget voor op mijn HTC Desire, waarmee je snel van profiel kan schakelen. Dus snel naar trilstand, normaal, buiten, werk en noem het maar op. Wat mij betreft moet het gewoon handmatig gebeuren(dat heeft zelfs de voorkeur boven automatisch). En is het dan mogelijk dat bepaalde contact personen hun “eigen” ringtone houden.

Beautiful widgets
Setting Profiles Lite
Quick Profiles

Heeft iemand nog tips of ervaringen met andere apps, voordat ik een van deze ga proberen?
NIet exact wat je zoekt, maar deze gebruik ik http://nl.androlib.com/android.application.vol-qwmn.aspx.

Maar gaat er mij meer om dat volume van ringer niet elke keer wijzigt als ik per ongeluk weer de volume knopjes aanraak. Maar je kan er ook snel mee schakelen tussen de verschillende geluids instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Beste Android fans,

Beautiful widgets
Setting Profiles Lite
Quick Profiles

Locale kan alles wat je wil automatisch. Is in het begin wat lastig instellen, maar eens je het aan het werk hebt werkt het volledig op zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Maar wat ik dan niet snap is dat mijn systeem ooit gewoon traag is en dat Advanced Task Killer dat oplost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:40:
[...]

Heb de developer APK getest en deze werkt niet op de Legend. Het wachten is op de aangekondigde update voor de Legend voordat het gaat werken.

http://layar.pbworks.com/Download-the-APK
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
FiVAL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:58:
Weet iemand ook een app waarmee ik (via mijn tel zelf!)
een Webdav of iCal kalender kan syncen?

Deze Agenda's worden enkel op ons interne netwerk
beschikbaar gesteld...

(Intern gebruiken we namelijk de Lightning-plugin op Thunderbird)
Ik wilde deze even kicken, omdat ook ik hier benieuwd naar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:58:
[...]

Locale kan alles wat je wil automatisch. Is in het begin wat lastig instellen, maar eens je het aan het werk hebt werkt het volledig op zichzelf.
Maar ik wil het juist allemaal handmatig. Heb altijd wisselende diensten en soms piket. Als ik lig te slapen wil ik niet met een al te vrolijke ringtone gewekt worden en als ik vrij ben kan het niet vrolijk genoeg zijn :)
Maar ik zal ook deze eens bekijken, THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik ben op zoek naar een widget voor op mijn HTC Desire, waarmee je snel van profiel kan schakelen.
Ik hoef dat allemaal ook niet automatisch te hebben, doe het wel met de hand.
Ik zelf kwam van Nokia af en de beste vervanger voor dit soort profielen was voor mij 'Ear'

Is gewoon een gratis app die te vinden is in de market en werkt als een speer :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Bij de legend kan je ook `profiel` wisselen door de aan-uit knop ingedrukt te houden. kan je kiezen voor trillen en vliegtuigmodus. Maarja trill stand kan je ook aanzetten door je volume helemaal omlaag te doen en dan 1x extra op de min dan gaat ie ook in `stil`. Of zijn dit legend specifieke dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een geweldig leuk tooltje: SeePU. Je kan je RAM en CPU-gebruik mee zien.
Ik gebruik hem sinds zaterdag -de dag dat ik mijn taskkiller verwijderde- en het verzekerde me ervan dat dat verwijderen een goede keus was. Wat ik ook opgestart heb, mijn RAM blijft ongeveer 50% leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flash3d schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:57:
[...]

NIet exact wat je zoekt, maar deze gebruik ik http://nl.androlib.com/android.application.vol-qwmn.aspx.

Maar gaat er mij meer om dat volume van ringer niet elke keer wijzigt als ik per ongeluk weer de volume knopjes aanraak. Maar je kan er ook snel mee schakelen tussen de verschillende geluids instellingen.
Ok bedankt voor de tip, ga deze bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:57:
Ik gebruik hem sinds zaterdag -de dag dat ik mijn taskkiller verwijderde- en het verzekerde me ervan dat dat verwijderen een goede keus was. Wat ik ook opgestart heb, mijn RAM blijft ongeveer 50% leeg...
Dus is dat verwijderen positief of negatief uitgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Positief!
Door dit programma zie ik dat Android inderdaad genoeg RAM leeghoudt...
Ook voor mij dus geen Taskkiller meer...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
Allemaal prima natuurlijk, maar het was mij ook al opgevallen dat Android prima omgaat met intern geheugen en het vrijmaken/houden ervan. Belangrijker, in ieder geval op de HTC Legend, is batterijverbruik. Nu heb ik alle extra info in dit draadje doorgelezen van de afgelopen dagen over hoe Android met geopende apps omgaat enz. Maar Ik heb toch vandaag ondervonden dat *zonder* gebruik van Advanced Task Manager (waarbij voorheen iedere 30minuten alle openstaande apps automatisch werden afgesloten) het batterijverbruik ongeveer 1/3 hoger ligt. Dat noem ik een forse toename!

Ik blijf dus wel ATM gebruiken. Ik vind namelijk dat ook *met* gebruik van deze task killer de telefoon en Sense supervloeiend blijven lopen en apps in no-time worden geopend. Er is dus, voor mij althans, geen enkele reden om apps *niet* af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:50:
[...]

Maar ik wil het juist allemaal handmatig. Heb altijd wisselende diensten en soms piket. Als ik lig te slapen wil ik niet met een al te vrolijke ringtone gewekt worden en als ik vrij ben kan het niet vrolijk genoeg zijn :)
http://www.androlib.com/a...endarconditions-ipqp.aspx

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 23:08
Iemand de Marktplaats app al gebruikt? Vind hem echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 21:01
Weet iemand of je op een andere manier dan op je telefoon of op ebuddy.com een ebuddy acount kan aanmaken? Hij zegt namelijk de hele tijd dat het Id al bestaat. Zelfs als ik allemaal gekke dingen in toets.

Hebben andere mensen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:03

Trouble

Everything is awesome

Ik gebruik Backgrounds om wallpapers te downloaden, maar niet alle Backgrounds worden in de Albums herkend? Ik kan ze allemaal weervinden via Astro in de map Backgrounds, dus dat is het probleem niet.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Wat doet het nog meer dan naast het weergeven van cpu/ram gebruik?
ik snap het icoontje btw ook niet echt, hij refreshed bij mij nu om de 5 sec maar als ik niks doe fluctueerd het icoontje van helemaal vol naar helemaal leeg.

Doet de app nog iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Batterij leeg maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
hahah ja dacht ik dus ook al kost alleen maar batterij heletijd update. verder nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
leuk, maar mijn steen heeft zich na installeren 2x spontaan gereset. dus ik heb hem weer verwijderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09-2024
heb sinds vandaag ook een android toetsel, de HTC Desire.
Ik wilde echter een filmpje gaan testen, maar kwam er tot mijn verbazing achter dat er geen video speler op zit.
Nu vroeg ik me af wat je het beste zou kunnen gebruiken, momenteel gebruik ik Video Player maar vind deze
nogal basic.
Is er iemand die een goed alternatief weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:50:
[...]

Ben zelf ook gaan zoeken en voor Locale heb je ook de volgende plugin (voor 0.99$,geen geld voor zo'n functionaliteit erbij):

http://www.androlib.com/a...le-widgetplugin-wtCD.aspx

Daarmee kan je een widget op je homescreen zetten wat je daarna als voorwaarde kan instellen in locale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Galactus schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:26:
heb sinds vandaag ook een android toetsel, de HTC Desire.
Ik wilde echter een filmpje gaan testen, maar kwam er tot mijn verbazing achter dat er geen video speler op zit. Nu vroeg ik me af wat je het beste zou kunnen gebruiken, momenteel gebruik ik Video Player maar vind deze nogal basic. Is er iemand die een goed alternatief weet?
Een filmpje... in wat voor formaat, welke resolutie, welke container?
Avi / DivX / mp4 enzovoort... mVideoPlayer gebruik ik zelf, ideaal voor .mp4 bestanden...
DivX'jes kun je afspelen met YxFlash, maar dat hakkelt heel veel, dus converteren is imho het beste =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
CLB schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:28:
[...]

Een filmpje... in wat voor formaat, welke resolutie, welke container?
Avi / DivX / mp4 enzovoort... mVideoPlayer gebruik ik zelf, ideaal voor .mp4 bestanden...
DivX'jes kun je afspelen met YxFlash, maar dat hakkelt heel veel, dus converteren is imho het beste =)
Ik converteer alles met doubleTwist, die maakt er een .mp4 bestand van. Wat ik allemaal
prima vindt, ik hoef niet per se divx af te spelen. Zal mVideoPlayer gelijk even downloaden, de screenshots
zagen er iig goed uit. Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat je met mVideoPlayer wel lekker uit de voeten kunt dan, mp4 icm dat progsel is ideaal =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Laatst online: 17:48
Ik had op mijn iphone een app waarmee ik een route kon plannen in de metro in een grote stad.
Zo ga ik binnenkort naar New York en kan ik daar van--->naar metrostation een route plannen.
Bestaat zoiets ook voor de htc legend?
Er moet alleen geen real time data worden opgehaald anders wordt het een wel hele dure trip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
CLB schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:37:
Denk dat je met mVideoPlayer wel lekker uit de voeten kunt dan, mp4 icm dat progsel is ideaal =)
Hij is nice d:)b Hier kan ik inderdaad goed mee uit de voeten, ziet er toch een stuk beter uit dan Video Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Kan je ook op de een of andere manier iets doen met een qr code op je scherm? Ik zie zo nu en dan zo'n code in de Androidworld app, maar ik kan er zo niet veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zinu schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:39:
Kan je ook op de een of andere manier iets doen met een qr code op je scherm? Ik zie zo nu en dan zo'n code in de Androidworld app, maar ik kan er zo niet veel mee.
Installeer een barcodescanner, en neem met je toestel samen met die scanner een foto van die QRcode en hij opent vanzelf de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Dat weet ik, maar ik bedoel in die app. Er is een app voor Androidworld, en IN dat programma staan ooit QR codes. Kan ik die ook uitlezen (dus een code op mijn scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

henkna schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:47:
Ik had op mijn iphone een app waarmee ik een route kon plannen in de metro in een grote stad.
Zo ga ik binnenkort naar New York en kan ik daar van--->naar metrostation een route plannen.
Bestaat zoiets ook voor de htc legend?
Er moet alleen geen real time data worden opgehaald anders wordt het een wel hele dure trip!
Er is inderdaad een New York Metro Map applicatie in de markt.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinu schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:24:
Dat weet ik, maar ik bedoel in die app. Er is een app voor Androidworld, en IN dat programma staan ooit QR codes. Kan ik die ook uitlezen (dus een code op mijn scherm)
Ik dacht dat je die gewoon kon aanklikken en dat dan de market direct zichtbaar werd.
Kan me wel voorstellen dat een code scannen die op je scherm staat nogal moeilijk is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:44:
[...]

Ik dacht dat je die gewoon kon aanklikken en dat dan de market direct zichtbaar werd.
Kan me wel voorstellen dat een code scannen die op je scherm staat nogal moeilijk is :+
Lijkt me ook lastig idd .. Misschien ff mailtje stuur naar androidworld dat ze alle qr codes klikbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breinstein schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:47:
[...]

Lijkt me ook lastig idd .. Misschien ff mailtje stuur naar androidworld dat ze alle qr codes klikbaar maken.
Dat kan je hoor. Net nog eens voor de zekerheid getest. Ik heb een nieuwe ROM gisteren op men phone gezet en er zit (nog) geen barcodescanner op en net Androidworld applicatie geïnstalleerd en op QR-code geklikt en het opent direct de Market ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Beuzelarij schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:26:
[...]

Ik wilde deze even kicken, omdat ook ik hier benieuwd naar ben.
Hier nog een, wil het ook wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Zinu schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:27:
[...]

Hier nog een, wil het ook wel weten.
De enige die ik weet is via de webinterface van google agenda. Daar kun je iCal importeren. Voor de rest weet ik het zo niet. Op je telefoon zou je natuurlijk ook de webpagina van google agenda kunnen openen en dan daar importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 05:48:
Ik heb 2 APN's voor internet en MMS..
Binnenkort op vakantie dus APNdroid geinstalleerd om mn data tegen te houden. In APNdroid
staat er een vinkje aan bij 'MMS enabled' maar toch kan ik dan geen MMS ontvangen / versturen?

Werkt dat toch niet of moet ik bij MMS ofzo nog een keer ergens de MMS-APN toewijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09-2019
FiVAL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:58:
Weet iemand ook een app waarmee ik (via mijn tel zelf!) een Webdav of iCal kalender kan syncen? Deze Agenda's worden enkel op ons interne netwerk beschikbaar gesteld...
Get!em schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:50:
De enige die ik weet is via de webinterface van google agenda. Daar kun je iCal importeren. Voor de rest weet ik het zo niet. Op je telefoon zou je natuurlijk ook de webpagina van google agenda kunnen openen en dan daar importeren?
Tja, voor tijdelijk een omslachtige oplossing...
Maar dat is natuurlijk niet het idee achter iCAL (of WebDav) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Vaag trouwens dat Google niet een native app gemaakt heeft voor de gmail tasks. Ik gebruik gmail en calender icm mijn Desire, maar voor tasks raden ze aan om een bookmark aan te maken naar de gmail site. Lekker dan, kleine moeite lijkt me zo'n app? (niet dat ik het zou kunnen, maar de devs @ Google neem ik aan binnen een paar dagen). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:47

Zym0tiC

^_^

-TheNose- schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:34:
Vaag trouwens dat Google niet een native app gemaakt heeft voor de gmail tasks. Ik gebruik gmail en calender icm mijn Desire, maar voor tasks raden ze aan om een bookmark aan te maken naar de gmail site. Lekker dan, kleine moeite lijkt me zo'n app? (niet dat ik het zou kunnen, maar de devs @ Google neem ik aan binnen een paar dagen). :P
Wat ook al zo vaag is is dat je vanuit de gmail app niet het from field kunt kiezen. Op deze manier heeft het importeren van andere mailaccounts binnen gmail nog niet veel nut 8)7

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:51
-TheNose- schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:34:
Erg jammer inderdaad, er zijn wel wat alternatieven die 't aardig doen, zo doet gTasks 't wel ok al heb je voor leukere features de betaalde app nodig, welke niet in de standaard market staat helaas. Het blijft erg jammer dat je een third party app nodig hebt voor een Google service die toch wel vrij simpel in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Laatst online: 17:48
Is er ook een app die mijn chrome bookmarks synct. met de browser in de HTC Legend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
Weet iemand of er een app voor quicktime is? En dan het liefst dat deze werkt in de browser ;) want anders zou ik hem niet nodig hebben. In de market kan ik hem in ieder geval niet vinden want anders had ik het niet gevraagd.

En het valt me op dat de barcode scanner opzich best goed werkt maar wanneer ik de pricewatch scanner open dat deze dan dezelfde barcode gewoon niet leesbaar krijgt. Terwijl op de achtergrond dezelfde software word gebruikt :?
Dus hebben hier meer mensen last van..

foon = Desire

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
Heb me taskmanager sinds gisteravond eraf en merk weinig verschil met batterijduur (positief :) dus).

Ipv een task manager die op de achtergrond draait kun je deze gebruiken:
http://nl.androlib.com/android.application.nextapp-systempanel-iFtq.aspx

Hier kun je je cpu en ram monitoren (en sd kaart) en tevens zie je de cpu usage per applicatie.
Kan je dus vrij snel bepalen welke apps je batterij leegmaken :).

Had gisteravond wat apps opgestart en idd android sluit na een bepaalde tijd sommige apps automatisch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Flash3d schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:40:
Heb me taskmanager sinds gisteravond eraf en merk weinig verschil met batterijduur (positief :) dus).

Ipv een task manager die op de achtergrond draait kun je deze gebruiken:
http://nl.androlib.com/android.application.nextapp-systempanel-iFtq.aspx

Hier kun je je cpu en ram monitoren (en sd kaart) en tevens zie je de cpu usage per applicatie.
Kan je dus vrij snel bepalen welke apps je batterij leegmaken :).

Had gisteravond wat apps opgestart en idd android sluit na een bepaalde tijd sommige apps automatisch af.
Thanks voor deze tip...mooie app met veel handige info en mogelijkheden! Heb inmiddels Advanced Task Manager eraf gegooid en ga nu nogmaals de batterijduur testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:59
Ik zag het iemand anders al vragen, echter nog zonder antwoord volgens mij.
Heeft iemand een mooi voorbeeld van een goede mappenstructuur voor je SD-kaart voor Android?
Heb zelf al wel iets gefabriceerd, maar een voorbeeld is natuurlijk altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: verkeerd topic

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
*welk* toestel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, verkeerd topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Zouden jullie 'SexyRadio' eens willen installeren/opzoeken in de Android Market? Het is gratis en ik wil graag wat feedback over welke telefoons de applicatie vinden/niet vinden/kunnen installeren/niet kunnen installeren/...

http://www.androlib.com/a...aggie-sexyradio-Bxwm.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39
Daggie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:24:
Zouden jullie 'SexyRadio' eens willen installeren/opzoeken in de Android Market? Het is gratis en ik wil graag wat feedback over welke telefoons de applicatie vinden/niet vinden/kunnen installeren/niet kunnen installeren/...

http://www.androlib.com/a...aggie-sexyradio-Bxwm.aspx
Hier kan ik hem gewoon vinden. HTC Hero, andr 2.1

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
Tnx!

Ik vind hem ook op mijn Desire met 2.1, maar met een Tattoo op 1.6 zou hij niet te vinden zijn, terwijl minimumversie 1.5 is ... vandaar dat ik nog wat feedback zoek. Werkt het ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Op mijn Spica met Android 1.5 vindt de mobiel hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
Nogmaals bedankt.

Ik heb intussen de oorzaak gevonden waarom de HTC Tattoo de applicatie niet vindt. Tattoo werkt met QVGA en de default settings voor minimum versie 1.5 ondersteunen dat niet. Je kan het uiteraard aanpassen in de Android Manifest file. Maar dan gaat de applicatie alles op het scherm squeezen ..

Maw. ik zal uitzoeken of 1.5 echt een requirement is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
http://android.appsvu.com/

Een soort Google voor Android Apps, erg makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Laatst online: 19:04
Daggie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:24:
Zouden jullie 'SexyRadio' eens willen installeren/opzoeken in de Android Market?
HTC Desire met 2.1 kan hem vinden, installeren en openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoenkelYani
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-03 14:55
Een handige tool/site is naar mijn mening http://www.appbrain.com/
Deze site linked aan je google account en kan je een handige app die voor jou alle apps synct in een gemakkelijke manier :)
Bekijk het als de Market maar dan handiger gelinkt aan een website met search en dergelijk meer.

Zeker de moeite om eens te checken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enig idee welke keyboardskin voor Better Keyboard dit is:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/ddpa14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:15
BDke schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:41:
Een handige tool/site is naar mijn mening http://www.appbrain.com/
Deze site linked aan je google account en kan je een handige app die voor jou alle apps synct in een gemakkelijke manier :)
Bekijk het als de Market maar dan handiger gelinkt aan een website met search en dergelijk meer.

Zeker de moeite om eens te checken !
Super !
Ik was al een tijdje aan het denken dat zoiets mogelijk moest zijn, en nu is het er !!!
Bedankt ! _/-\o_

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:05:
Iemand enig idee welke keyboardskin voor Better Keyboard dit is:
[afbeelding]
Een hele lelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Odiebla schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:09:
[...]

HTC Desire met 2.1 kan hem vinden, installeren en openen.
htc legend ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Daggie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:28:
Tnx!

Ik vind hem ook op mijn Desire met 2.1, maar met een Tattoo op 1.6 zou hij niet te vinden zijn, terwijl minimumversie 1.5 is ... vandaar dat ik nog wat feedback zoek. Werkt het ook? :)
De Tattoo vindt die waarschijnlijk niet omdat de Tattoo een andere resolutie heeft. Dat los je op door de SDK van 1.6 te gebruiken maar minSdkVersion op 3 te laten staan in AndroidManifest.xml. Zo blijft je app vindbaar voor devices met 1.5 maar kan de Tattoo 'm ook vinden in de market.

In de Developer Center van HTC kun je daar meer informatie over vinden.

Edit: Oh, je had zelf ook al gevonden dat dat de oorzaak was. Heb je je app wel in de emulator getest op de QVGA-resolutie aangezien je daarna meldt dat dingen er niet goed uitzien? In principe wordt het namelijk niet echt 'gesqueezed' zoals jij het noemt.

[ Voor 42% gewijzigd door gday op 14-04-2010 15:55 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm ja dat weet ik, maar die ga ik niet allemaal testen als iemand hier zegt 'Joh, dat is Stargate PX' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:54:
[...]

Uhm ja dat weet ik, maar die ga ik niet allemaal testen als iemand hier zegt 'Joh, dat is Stargate PX' ;)
Is het die Stargate PX? Of geef je nu maar een simpel voorbeeld? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas het laatste :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spijtig anders had ik het direct gaan downloaden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
gday schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:52:
[...]
De Tattoo vindt die waarschijnlijk niet omdat de Tattoo een andere resolutie heeft. Dat los je op door de SDK van 1.6 te gebruiken maar minSdkVersion op 3 te laten staan in AndroidManifest.xml. Zo blijft je app vindbaar voor devices met 1.5 maar kan de Tattoo 'm ook vinden in de market.
http://developer.android....s_support.html#strategies
Dus: <uses-sdk android:minSdkVersion="3" android:targetSdkVersion="4" />

Vind ik wel een nette oplossing eigenlijk. Je kan 1.6 gebruiken waar beschikbaar, maar 1.5 blijft niet in de kou staan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Ligt het aan mij of is er een probleem met hun server.. ik krijg continue een connect error als ik wil synce..

Hero 1.5

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.