juicedefender
http://www.androlib.com/a...shot.app.pFAx-wxxB.u.aspx
http://www.androlib.com/a...shot.app.pFAx-wxxB.u.aspx
[ Voor 71% gewijzigd door Get!em op 09-04-2010 13:21 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 71% gewijzigd door Get!em op 09-04-2010 13:21 ]
Heb de Legend net 4 dagen meegehad naar Zwitserland. Had geen andere software nodig om data verkeer tegen te houden. Gaat prima dus!Zym0tiC schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:54:
[...]
In hoevere is APNdroid nog nodig? Op mijn Legend heb ik namelijk de optie om geen data verkeer toe te staan op het moment dat mijn telefoon roamed.
Verwijderd
Toggle Settings, met profielen... ik heb 's nachts altijd airplane mode aan en scherm op klok (2.1), werkt perfect!BastiaanN schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:04:
Ik wil 's nachts eigenlijk niet hebben dat mijn telefoon mijn e-mail e.d. loopt te syncen. Ik heb dus een beetje lopen zoeken maar het lijkt alsof ik dit in de instellingen niet uit kan zetten. Ik heb al een paar applicaties geprobeerd zoals Sweet Dreams en Locale maar die bieden niet de mogelijkheid om de sync tijdelijk uit te schakelen.
Iemand een idee hoe ik dit wel voor elkaar zou kunnen krijgen? (HTC Desire)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gmail != Exchange. Gmail koppel je gewoon via je Google account (Settings -> Data synchronization -> Google) en lees je dan via de Gmail app. Ik weet niet of er een widget is die de laatste X mails op een homescreen laat zien eigenlijk, maar via de Market of Androlib moet je er vast wel achter kunnen komen.GrandPuba schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:11:
Mad Marty, bedankt voor je input, vooral die laatste link is erg goed voor nieuwe gebruikers om een beetje een idee te krijgen vande soorten apps an wat goed is...
Wat is de beste manier om te koppelen aan gmail? de gmail app zoals deze in sense zitten of toch maar liever de exchange active sync? active sync is namelijk wel te koppelen aan een widget, gmail niet als widget voor laatste X aantal mails.
Wat ik niet tegenkom is een app om je takenlijst te zien welke in google calendar staan... had wel een app maar omdat ik google apps for domains gebruik en niet de gmail kan ik daar niet inloggen...
Rail Away!
Ik wil internet en dergelijke nog wel tot mijn beschikking hebben. Soms internet ik nog wel terwijl mijn vriendin loopt te slapen enzo. Maar ik heb een app gevonden: Settings Profile. Hiermee kan ik echt bijna alles instellen waaronder autosync. Dus dat is wat ik zochtVerwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:00:
[...]
Toggle Settings, met profielen... ik heb 's nachts altijd airplane mode aan en scherm op klok (2.1), werkt perfect!
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
BastiaanN schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:55:
[...]
Ik wil internet en dergelijke nog wel tot mijn beschikking hebben. Soms internet ik nog wel terwijl mijn vriendin loopt te slapen enzo.
Dank voor de tip voor Settings Profile. gaat ook gelijk geinstalleerd wordenMaar ik heb een app gevonden: Settings Profile. Hiermee kan ik echt bijna alles instellen waaronder autosync. Dus dat is wat ik zocht
CLB schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 05:48:
Ik heb 2 APN's voor internet en MMS..
Binnenkort op vakantie dus APNdroid geinstalleerd om mn data tegen te houden. In APNdroid
staat er een vinkje aan bij 'MMS enabled' maar toch kan ik dan geen MMS ontvangen / versturen?
Werkt dat toch niet of moet ik bij MMS ofzo nog een keer ergens de MMS-APN toewijzen?
Maar aangezien ik geen Legend heb, staat m'n vraag nog steeds open...Zym0tiC schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:54:
In hoevere is APNdroid nog nodig? Op mijn Legend heb ik namelijk
de optie om geen data verkeer toe te staan op het moment dat mijn telefoon roamed.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb alles al geprobeerd, dus ook de widget een paar keer opnieuw toevoegen. Vandaar de vraag of iemand weet of het momenteel inderdaad aan Google Weather ligt.Get!em schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:47:
Ehm, als je een nieuwe versie hebt, moet je de oude widget even verwijderen en opnieuw aan je homescreen toevoegen. Werkt vaak prima.
Tevens ligt de Google Weather server inderdaad er wel eens uit en dan heb je een tijdje geen weer informatie.
Verwijderd
aOnline Radio, voor de exacte streamingadressen moet je even googlenGet!em schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:07:
Weet iemand hoe ik kan aangeven welke app de streaming radio links in de browser afhandelt?
Music player heb ik al de defaults van gewist.
Echter, hij blijft de standaard music player openen voor streaming links (bijv www.nederland.fm).
Tweede schema is alleen bedoeld voor als bijvoorbeeld tijdens bepaalde uren of dagen (weekend bijvoorbeeld) ander tarief geldt of gratis minuten of iets dergelijks. Het ene schema sluit dus het andere schema uit. Tegelijk schema gebruiken is niet mogelijk. Vallen minuten en smsjes in dezelfde bundel bij jouw abo? Dit is in te stellen door bij SMS te kiezen voor 'Voeg SMS samen met...".n00bs schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:02:
Is het iemand gelukt om dit: http://nl.androlib.com/an...roid-callmeterng-Fpn.aspx
Met vodafone goed in te stellen zodat de SMSjes correct van de belbundel worden afgeschreven, maar dit ook in een 2e schema zichtbaar blijft en ook met de correcte loggings vanaf de ingestelde dag??
Ja maar dat werkt dus niet echt overzichtelijkNss schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:04:
[...]
Tweede schema is alleen bedoeld voor als bijvoorbeeld tijdens bepaalde uren of dagen (weekend bijvoorbeeld) ander tarief geldt of gratis minuten of iets dergelijks. Het ene schema sluit dus het andere schema uit. Tegelijk schema gebruiken is niet mogelijk. Vallen minuten en smsjes in dezelfde bundel bij jouw abo? Dit is in te stellen door bij SMS te kiezen voor 'Voeg SMS samen met...".
speedme schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:15:
[...]
Apps2sd werkt wel goed, maar er zit 1 vervelende bug in.
Nadat je het geinstalleerd hebt, moet je elke keer (nadat je je telefoon gestart hebt) in de Recovery mode een "repair ext" doen, want ander kun je geen apps installeren.
Ik heb het zelf ook draaien en ben er op zich wel tevreden over, afgezien van de bug dan.
Ik heb trouwens een 8 GB micro SD class 2, dat is al snel genoeg.
Verwijderd
Verwijderd
Da's dus meer dan een half jaar oud.. Ik vraag me af waar het probleem zit. Begrijpelijk dat het tricky is om software op een removable medium te plaatsen, echter draaide ik 20 jaar geleden mijn complete OS vanaf removable medium
Die optie komt in een nieuwe versie van android, dus dat zal vast niet het enige zijn waar ze mee aan het werken zijnVerwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:24:
[...]
Da's dus meer dan een half jaar oud.. Ik vraag me af waar het probleem zit. Begrijpelijk dat het tricky is om software op een removable medium te plaatsen, echter draaide ik 20 jaar geleden mijn complete OS vanaf removable mediumDaarbij ken ik (nog?) geen android toestel waarbij je "hot" je SD-Card kan vervangen, daarvoor moeten de toestellen eerst worden uitgezet of worden opengemaakt.
Bij de HTC Magic hoeft alleen maar de back cover ervanaf. De SD-Card is gewoon hot eruit te halen dan. En ik denk dat het voor elke HTC geldt.Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:24:
[...]
Da's dus meer dan een half jaar oud.. Ik vraag me af waar het probleem zit. Begrijpelijk dat het tricky is om software op een removable medium te plaatsen, echter draaide ik 20 jaar geleden mijn complete OS vanaf removable mediumDaarbij ken ik (nog?) geen android toestel waarbij je "hot" je SD-Card kan vervangen, daarvoor moeten de toestellen eerst worden uitgezet of worden opengemaakt.
Ik denk dat je met die 130MB een heeeeeel eind gaat komen hoor!koekoek2003nl schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:54:
Ik heb een vraag maar heb eerst even dit topic doorgespit zoals hieronder is er dus een manier om programmas te installeren op de SD kaart, maar waarom moet dit via deze omweg. Dat is het probleem waarom dit niet gewoon standaart werkt. Ik wil dit graag weten omdat ik ook wil weten of dit in volgende versies van Android wel geimplementeerd wordt.
Bij de Desire zijn mensen die aangeven maar +-130MB vrij te hebben en ik ken mijzelf wel alles installeren wat los en vast zit alles uitporberen dus gaat een probleem worden. Maar ik ben benieuwd of het opgelost wordt.
[...]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
PreciesMattie112 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:37:
[...]
Ik denk dat je met die 130MB een heeeeeel eind gaat komen hoor!
Die app's zijn niet zo mega groot.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
[ Voor 6% gewijzigd door LordMithril op 10-04-2010 12:58 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik zal je uitleggen waarom dit helemaal niet zo eenvoudig is. (De app2sd oplossing kan namelijk ook voor problemen zorgen bijvoorbeeld als je je sd kaart in een andere Android telefoon stopt.)koekoek2003nl schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:54:
Ik heb een vraag maar heb eerst even dit topic doorgespit zoals hieronder is er dus een manier om programmas te installeren op de SD kaart, maar waarom moet dit via deze omweg. Dat is het probleem waarom dit niet gewoon standaart werkt. Ik wil dit graag weten omdat ik ook wil weten of dit in volgende versies van Android wel geimplementeerd wordt.
Bij de Desire zijn mensen die aangeven maar +-130MB vrij te hebben en ik ken mijzelf wel alles installeren wat los en vast zit alles uitporberen dus gaat een probleem worden. Maar ik ben benieuwd of het opgelost wordt.
[...]
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Ik heb hem ook en ben er ook erg blij mee, Hij kost een paar centen maar doet echt super zij werk, beter als de gratis RDP applicatie die ik vroeger voor mijn WinMo toestel had.LordMithril schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:58:
Net even zitten spelen met Remote RDP
Werkt briljant, zowel vanaf WiFi als via 3G. Kon zeer simpel de server overnemen en volledig bedienen.
zeker een aanrader als je thuis wat servertjes hebt draaien en je hebt even geen comp in de buurt
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
[ Voor 9% gewijzigd door RendyHD op 10-04-2010 17:19 ]
Verwijderd
Wat is precies het verschil tussen Remote RDP en Remote VNC? Ik kan er niet echt wijs uit worden...Lijkt me leuk als ik van een afstandje een torrentje aan kan zetten op me PCLordMithril schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:58:
Net even zitten spelen met Remote RDP
Werkt briljant, zowel vanaf WiFi als via 3G. Kon zeer simpel de server overnemen en volledig bedienen.
zeker een aanrader als je thuis wat servertjes hebt draaien en je hebt even geen comp in de buurt
Ik ben niet bekent met VNC, maar een torrentje aanzetten lukt prima met RDP, zoals LordMithril al zei kan je gewoon heel je PC besturen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:46:
[...]
Wat is precies het verschil tussen Remote RDP en Remote VNC? Ik kan er niet echt wijs uit worden...Lijkt me leuk als ik van een afstandje een torrentje aan kan zetten op me PC
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 18:32 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Dat is toch een of andere widget? Via sense heb je heel andere iig
[ Voor 5% gewijzigd door Tonkey op 10-04-2010 18:35 ]
RDP = Remote Desktop van Microsoft ingebouwd in de OSVerwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:46:
[...]
Wat is precies het verschil tussen Remote RDP en Remote VNC? Ik kan er niet echt wijs uit worden...Lijkt me leuk als ik van een afstandje een torrentje aan kan zetten op me PC
Bier, Whiskey en Metal!!
Daar heb je toch geen aparte app voor nodig. Stel gewoon in de settings in dat je niet wil dat hij dataverkeer doet i.g.v. roaming. Dan zul je op vakantie niet bang hoeven te zijn dat je data zit te downloaden. Bij de HTC Desire kun je dit althans zo instellen.MaCk- schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:49:
[...]
Heb de Legend net 4 dagen meegehad naar Zwitserland. Had geen andere software nodig om data verkeer tegen te houden. Gaat prima dus!
Tja dat is dus preices wat MaCk al schrijftSAICRJMPM schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:06:
[...]
Daar heb je toch geen aparte app voor nodig. Stel gewoon in de settings in dat je niet wil dat hij dataverkeer doet i.g.v. roaming. Dan zul je op vakantie niet bang hoeven te zijn dat je data zit te downloaden. Bij de HTC Desire kun je dit althans zo instellen.
ff offtopic: Bij de pulse kan je gewoon bij je sd-kaart eruit halen:Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:24:
[...]
Daarbij ken ik (nog?) geen android toestel waarbij je "hot" je SD-Card kan vervangen, daarvoor moeten de toestellen eerst worden uitgezet of worden opengemaakt.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Als je zorgt dat je SRT file dezelfde naam heeft als je filmpje, pakt yxFlash wel de ondertiteling netjes. Heb net even uitgetest met een aflevering Futurama. Werkt opzich allemaal prima en hij speelt hem soepeltjes af, alleen is het nog wel een beetje buggy software volgens mij. Na een paar minuten bleef het beeld stil staan en ging het geluid rustig verder, vervolgens kon ik niks meer behalve op 'back' drukken...Zinu schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:11:
Is er al een app waarmee je divx kan afspelen én die srt support heeft? mVideoPlayer heeft het eerste maar niet het tweede, en yxFlash andersom. Zijn er misschien alternatieven die beide ondersteunen?
[ Voor 6% gewijzigd door FabianNL op 10-04-2010 23:20 ]
Volgens mij zag ik in de laatste releasenotes van mVideoPlayerdat ze nu SRT support hebben ingebakken. Niet getest though.Zinu schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:11:
Is er al een app waarmee je divx kan afspelen én die srt support heeft? mVideoPlayer heeft het eerste maar niet het tweede, en yxFlash andersom. Zijn er misschien alternatieven die beide ondersteunen?
[ Voor 85% gewijzigd door Isniedood op 11-04-2010 11:55 ]
Verwijderd
Taskkillers zijn op android overbodig. Mocht je toestel wat laggy worden dan reboot je m en de lag is weer weg. Voor de goede orde, zelf reboot ik zelden.Crazyanz schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:06:
Ik heb vandaag de taskkiller die ik vanaf uur 1 eigenlijk al op mijn telefoon heb staan eraf gegooid en ik merkte dat alles een stuk soepeler werkt nu. Is het nut van een taskkiller eigenlijk aangetoond op android of zet iedereen klakkeloos zoon ding op zijn telefoon? (wat ik dus ook deed)
http://www.mgmaps.com/SAICRJMPM schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:50:
Google maps is aardig, maar op vakantie kost het natuurlijk klauwen met geld (je hebt een data verbinding nodig voor downloaden kaarten).
Is hier een handige oplossing voor?
Ach de meningen zullen verdeeld zijn. Mijn mening is dat het in ieder geval zal helpen voor het accuverbruik. Zodra jij meer apps open hebt staan, en dit geldt natuurlijk helemaal voor navigatie software, dan zal het accuverbruik ook hoger zijn. Ik gebruik zelf Advanced Task Manager en heb deze ingesteld dat alle openstaande apps iedere 30 minuten worden gesloten. Daarbij heb ik een Ignore list aangemaakt van apps e.d. die nooit mogen worden gesloten. Dat werkt tot nu toe prima. Mijn HTC Legend loopt super soepeltjes, en dat geldt dus ook voor de Sense interface. Het accuverbruik van de Legend is sowieso behoorlijk hoog, waardoor de accu echt max 2 dagen mee zal gaan. Bij veelgebruik heb je geluk dat je 1 dag doorkomt. Dus ja, mijn mening gebaseeerd op de Legend is dat een task manager zinvol is, in ieder geval voor de accuduur. Ik merk zelf trouwens weinig verschil wanneer er 155Mb RAM geheugen beschikbaar is, of slechts 80Mb. Sowieso loopt het beschikbare geheugen rap terug, ook met gebruik van de task manager. Ik heb zelf het vermoeden dat een task manager weinig zin heeft mbt vrije werkgeheugen, en dat Android dat prima zelf kan regelen.Crazyanz schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:06:
Ik heb vandaag de taskkiller die ik vanaf uur 1 eigenlijk al op mijn telefoon heb staan eraf gegooid en ik merkte dat alles een stuk soepeler werkt nu. Is het nut van een taskkiller eigenlijk aangetoond op android of zet iedereen klakkeloos zoon ding op zijn telefoon? (wat ik dus ook deed)
[ Voor 5% gewijzigd door haakjesluiten op 11-04-2010 12:40 ]
Zeker de moeite waard om eens te proberen inderdaad, ga ik dan ook meteen doen. Niet meer automatisch laten afsluiten van openstaande apps, maar ik laat wel ATM draaien op de achtergrond zodat ik makkelijk kan zien wat er openstaat, en eventueel handmatig kan afsluiten. Dat geldt dan vooral voor de zwaardere apps zoals navigatie en de camera.Crazyanz schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:39:
Ik ben eens gaan googlen en op meerdere develope forums voor android zeggen ze dat een task killer eerder negatieve gevolgen heeft van positief en dat het voor de batterij duur al helemaal niets uitmaakt. Het is niet per definitie waar dat programma's die op de achtergrond draaien ook voor hoger verbruik zorgt, omdat een programma op de achtergrond als die niet wordt aangesproken geen cpu zal verbruiken. Android sluit automatisch processen af als er geheugen nodig is dus ook daar zal je geen taskkiller voor nodig hebben. Ik ga het eens een week zonder proberen kijken of ik verschil merk.
JD gebruik ik ook sinds gisteren nav jouw tip in het Legend forum. Ook gebruik ik Setting Profiles, zodat 's nachts telefoon op stil staat en automatisch sync uitstaat. Vannacht icm JD (geen data verbinding wanneer scherm uit) heeft dat als resultaat gehad : na 10 uur standby 4% accu verbruik. Maar goed, dat is echt standby waarbij 10 uur lang helemaal niets is gedaan met de telefoon, behalve iedere 30 minuten even kort dataverbinding aan (JD setting). Nu na 11uur en telefoon een paar keer aan, 8% accuverbruik. Nog steeds niet gek...maar eerst een aantal dagen testen voordat ik er echt iets over kan zeggen.Ik heb trouwens ook een Legend. En 2 dagen is idd wel de max maar meestal 1 dag maar dat ligt meer aan mezelf dan aan de telefoon als je niet constant dingen zou doen met dat ding gaat ie makkelijk 3-4 dagen mee. Als je trouwens echt merkbaar langere accutijd wil moet je Juice defender eens proberen. Die zet je APN voor 3G uit en als je scherm uitstaat en om de 15minuten gaat ie een minuut aan om te kunnen syncen. En als je scherm aan is gaat 3G ook automatisch gewoon aan dus eigenlijk merk je niet eens dat er wat gebeurd.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik heb ook al een crash meegemaakt en ga nu gewoon maar met de browser naar de mobiele teletekst website van het NOB. Uit mijn hoofd: "teletekst.mobile.nob.nl/xda-teletekst". Werkt tenminste.klaasbram schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:04:
Zijn er hier mensen die de NOS teletekst app gebruiken?
En dat icm een HTC desire. Want ik heb dus die combi en bij mij crasht het programma ongeveer na 3 pagina's en anders wel na 2minuten ofzo. Terwijl er dan niets gebeurd
En nu vroeg ik me dus af of het misschien door de Desire komt of dat mensen met een ander toestel er ook last van hebben
daar is toch ook nog geen "officiele" app voor dacht ik?Flying Bobman schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:34:
De andere app van de Publieke Omroep daarentegen, uitzending gemist, die crasht om de haverklap en wil niet werken bij mij. Ik hoor alleen geluid, en ipv bewegend beeld zie ik een witte streep door m'n scherm. Heel erg jammer.
Ik heb zelf ook vage problemen gehad met foutmeldingen dat com.phone.android zomaar werd afgesloten. Na het deinstalleren van Advanced Task Manager werd mijn OS ineens een stuk sneller. Ook kreeg ik de foutmelding minder vaak, al kan ik niet precies zeggen of het aan ATM lag. Na een harde reset gaat het tot nu toe wel goed, daarom ga ik geen programma's meer installeren zoals Taskkiller en ATMCrazyanz schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:39:
Ik ben eens gaan googlen en op meerdere develope forums voor android zeggen ze dat een task killer eerder negatieve gevolgen heeft van positief en dat het voor de batterij duur al helemaal niets uitmaakt. Het is niet per definitie waar dat programma's die op de achtergrond draaien ook voor hoger verbruik zorgt, omdat een programma op de achtergrond als die niet wordt aangesproken geen cpu zal verbruiken. Android sluit automatisch processen af als er geheugen nodig is dus ook daar zal je geen taskkiller voor nodig hebben. Ik ga het eens een week zonder proberen kijken of ik verschil merk.
Ik heb trouwens ook een Legend. En 2 dagen is idd wel de max maar meestal 1 dag maar dat ligt meer aan mezelf dan aan de telefoon als je niet constant dingen zou doen met dat ding gaat ie makkelijk 3-4 dagen mee. Als je trouwens echt merkbaar langere accutijd wil moet je Juice defender eens proberen. Die zet je APN voor 3G uit en als je scherm uitstaat en om de 15minuten gaat ie een minuut aan om te kunnen syncen. En als je scherm aan is gaat 3G ook automatisch gewoon aan dus eigenlijk merk je niet eens dat er wat gebeurd.
Heb hier ook de Teletekst app, en hij is nooit gecrasht (Xperia X10).klaasbram schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:04:
Zijn er hier mensen die de NOS teletekst app gebruiken?
En dat icm een HTC desire. Want ik heb dus die combi en bij mij crasht het programma ongeveer na 3 pagina's en anders wel na 2minuten ofzo. Terwijl er dan niets gebeurd
En nu vroeg ik me dus af of het misschien door de Desire komt of dat mensen met een ander toestel er ook last van hebben
Heb jij ultimate of de gratis versie? Ik kan in mijn gratis versie nergens een profile maken, of kijk ik dit compleet over het hoofd?JD gebruik ik ook sinds gisteren nav jouw tip in het Legend forum. Ook gebruik ik Setting Profiles, zodat 's nachts telefoon op stil staat en automatisch sync uitstaat. Vannacht icm JD (geen data verbinding wanneer scherm uit) heeft dat als resultaat gehad : na 10 uur standby 4% accu verbruik. Maar goed, dat is echt standby waarbij 10 uur lang helemaal niets is gedaan met de telefoon, behalve iedere 30 minuten even kort dataverbinding aan (JD setting). Nu na 11uur en telefoon een paar keer aan, 8% accuverbruik. Nog steeds niet gek...maar eerst een aantal dagen testen voordat ik er echt iets over kan zeggen.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Ik heb ook de gratis versie en daar zitten inderdaad een aantal beperkingen op...Knul schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:40:
[...]
Heb jij ultimate of de gratis versie? Ik kan in mijn gratis versie nergens een profile maken, of kijk ik dit compleet over het hoofd?
Is helemaal geen " vaag probleem"...is zelfs helemaal geen "probleem". De bedoeling is om dat soort processen/apps van Android zelf, op te nemen op de Ignore list van ATM. Dan zal er niets meer mis gaan...SEA Ninja schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:39:
[...]
Ik heb zelf ook vage problemen gehad met foutmeldingen dat com.phone.android zomaar werd afgesloten. Na het deinstalleren van Advanced Task Manager werd mijn OS ineens een stuk sneller. Ook kreeg ik de foutmelding minder vaak, al kan ik niet precies zeggen of het aan ATM lag. Na een harde reset gaat het tot nu toe wel goed, daarom ga ik geen programma's meer installeren zoals Taskkiller en ATM
Bij mij doet 'ie dat toch echt niet... vreemd.FabianNL schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:15:
[...]
Als je zorgt dat je SRT file dezelfde naam heeft als je filmpje, pakt yxFlash wel de ondertiteling netjes. Heb net even uitgetest met een aflevering Futurama. Werkt opzich allemaal prima en hij speelt hem soepeltjes af, alleen is het nog wel een beetje buggy software volgens mij. Na een paar minuten bleef het beeld stil staan en ging het geluid rustig verder, vervolgens kon ik niks meer behalve op 'back' drukken...
Zal liggen aan het feit dat ik een trail heb die maar 2 minuten beeld geeft!
Ik denk dat je beter dit eens kan doorlezen ipv af te gaan op onderbuikgevoelensdafmay schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:17:
Ach de meningen zullen verdeeld zijn. Mijn mening is dat het in ieder geval zal helpen voor het accuverbruik. Zodra jij meer apps open hebt staan, en dit geldt natuurlijk helemaal voor navigatie software, dan zal het accuverbruik ook hoger zijn.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
SMSVault/Droid kan dat, maar is een paid app.Fismeister schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:31:
Is er de mogelijkheid (eventueel via een app) om een wachtwoord op je inbox te zetten zoals dat op de meeste samsung telefoons ook kan?
Ik heb dat verhaal eens doorgebladerd. Helemaal doorlezen zal voor mij helaas tot gevolg hebben een volledige meltdownStukfruit schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:13:
[...]
Ik denk dat je beter dit eens kan doorlezen ipv af te gaan op onderbuikgevoelens
Ter extra informatie: een handige feature van Android is dat apps uit componenten bestaan ("activities") die vanuit andere programma's kunnen worden aangeroepen. Als jij dan steeds programma's gaat sluiten waarvan jij denkt dat ze niet meer nodig zijn, maar een andere app die je draait heeft ze wel nodig, dan verbruik je juist *meer* van de accu omdat het ding dan weer opnieuw geladen moet worden.
Verwijderd
http://www.androidapps.com/henkna schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:56:
Ben overgestapt van een nokia n95 naar een htc legend.
Alles werkt super.
Ziijn er nog tips waar ik goede reviews kan lezen van apps en games uit de market store?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2010 20:09 ]
Verwijderd
Eh, natuurlijk is daar een alternatieve manier voor: Googlehenkna schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:17:
Alvast bedankt voor je snelle hulp.
Nog meer tips altijd welkom!
Ik wil bijv. de app. layar installeren. Deze kan ik niet verkrijgen met mijn toestel.
Is daar een alternatieve manier voor?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2010 20:19 ]
Voor apps: http://androidandme.com/category/applications/henkna schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:56:
Ben overgestapt van een nokia n95 naar een htc legend.
Alles werkt super.
Ziijn er nog tips waar ik goede reviews kan lezen van apps en games uit de market store?
http://tinyurl.com/yc4uu55Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:18:
[...]
Eh, natuurlijk is daar een alternatieve manier voor: Google
calendar storage leeggooien, en even resynchen. Helpt dat?Blck schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:48:
Ik heb gister gevraagd of iemand misschien hoe het kan dat mijn calander app vreemd doet.
Online heb ik uit 1 week 3 dingen verwijderd, die zich normaal iedere week herhalen..
Maar lukt niet op m'n Desire, ook als ik ze hier verwijder blijven ze terug komen...
en Jaa, kheb gegoogled.. Maar vind er niks over
[ Voor 5% gewijzigd door job op 11-04-2010 21:37 ]
ik zou dat toch niet als doorslaggevend element laten gelden hoor...Havelock schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:23:
Beste forum leden.
Bestaat er al of gaat komen een programma die dit kan doen(Hologram applicatie) ?
http://www.youtube.com/wa...Q&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/wa...eCnyAlfc8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=NvCHHUN8nnE&NR=1
http://www.youtube.com/wa...hFRr7DBGg&feature=related
Alleen jammer dat het allemaal voor de iphone is wat je ziet in die filmpjes.
Met meeste moderne Android telefoon moet dit toch ook wel kunnen of beschikken zij niet over juiste hardware ?
Zou wel leuk zijn als dit ook met de nieuwe Adroid telefoons kan.
Dan is mijn keus snel gemaakt als ik straks nieuwe telefoon ga kopen.
Huub Huub Barbatruc!
Ik weet niet of er verschillende versies zijn maar de mijne is ontwikkeld door Atoom inc. En ik heb hem gistereren eerst eens verwijderd om daarna hem weer opnieuw te installeren maar dat mag blijkbaar niet helpenFlying Bobman schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:34:
Ik gebruik de Teletekst App op m'n Nexus One, en het is bij mij nog nooit gecrashed. De andere app van de Publieke Omroep daarentegen, uitzending gemist, die crasht om de haverklap en wil niet werken bij mij. Ik hoor alleen geluid, en ipv bewegend beeld zie ik een witte streep door m'n scherm. Heel erg jammer.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Zo breed moet het ook weer niet zien maar zou wel tof zijn als zo iets kan.Crazyanz schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:51:
Lol voor zoon suf 3d holo plaatje zou jij een telefoon kiezen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq