Android Software & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 101.909 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
swoutr schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:33:
Enigste probleem is dat hij soms verkeerde album arts ophaald zoals voor het dubbel album van de opposites :'(
Krijg ik een album art van een ouwe vent. hmm haha
Als je een long press doet op de album art gaat hij opnieuw zoeken en kan je uit een lijst van album art kiezen, wellicht dat daar dan wel de goed bij zit :)

edit: ik zie nu dat dit al eerder is gemeld :$

[ Voor 5% gewijzigd door k7of9 op 05-04-2010 09:53 ]

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een meer blijvende oplossing:
Album Art Grabber...
Werkt echt geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Welke app kan ik heb beste gebruiken om de apps op mijn Hero te backuppen en restoren.
Ik gebruikte voorheen altijd MyBackup maar de trial is verlopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

kavish schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:16:
Welke app kan ik heb beste gebruiken om de apps op mijn Hero te backuppen en restoren.
Ik gebruikte voorheen altijd MyBackup maar de trial is verlopen. :)
Je kan dat ook met Astro doen, maakt een directory aan met alle .apk op je sd-card

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Ja maar Astro kan niet alles backuppen. Bepaalde gekochte programma's doet hij niet omdat die toch op één of andere manier beschermd zijn hier tegen....
Titanium backup kan wel alles backuppen, heb je wel weer root en busybox voor nodig.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:51
Ik heb vroeger de app moviemeter geïnstalleerd gehad.
Maar na het restoren van mijn app's na een nieuwe ROM kan ik hem niet meer terug vinden.

Als ik hem zoek op de market zegt hij dat die al geinstalleerd is.
Echter kan ik de knoppen Open of Uninstall niet indrukken(zijn lichtgrijs)

Wat kan ik hier aan doen ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je kan met de developer tools 'm proberen te uninstallen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00P schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:43:
Ik heb vroeger de app moviemeter geïnstalleerd gehad.
Maar na het restoren van mijn app's na een nieuwe ROM kan ik hem niet meer terug vinden.

Als ik hem zoek op de market zegt hij dat die al geinstalleerd is.
Echter kan ik de knoppen Open of Uninstall niet indrukken(zijn lichtgrijs)

Wat kan ik hier aan doen ?
Apps don't run and appear in market with greyed out buttons

This typically happens during a ROM upgrade or when moving sdcards with apps2sd or similar. The cause is the application file (.apk) actually goes missing or gets deleted, but the market still thinks it's installed. The easiest solution is to manually remove the market data and let it re-create it from the .apks that are present.

1. Start by making sure the market isn't running (task manager of your choice, or settings->applications->manage applications, Market, 'Force Stop' button).
2. Then open a terminal and type

code:
1
2
su
rm -r /data/data/com.android.vending/*

Finally, restart the market (it may take a minute and possibly throw an "Application Not Responding", just press wait)

If Market still shows the Open and Uninstall buttons grayed out, reboot your phone now.
Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Vmu schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:04:
[...]
Met welk prog moet hij dan deze qr code scannen?
8)7
CLB schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:14:
Haha dat is wel een mooie inderdaad, 4 april :9
Oh crap, ik dacht dat hij de QR code van die boxed music player wilde hebben. In zijn post qoute hij namelijk iemand die het daar over had. nvm :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

C00P schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:44:
Hoe heet dat programma waar je je apps kan uninstallen en organisen in je launcher ?
Het is hier al eens voorbij gekomen maar ik kan het niet meer vinden.

Nu zoek ik nog een makkelijke manier om programma's snel te verwijderen, dan is mijn GSM perfect.
Iemand een tip ?
Home++

Drag/Drop to uninstall: sleep een app vanaf je homescreens, of vanuit de appdrawer naar het prullebakje, houd hem 1 seconde daar vast en droppen maar. Nu gaat hij vragen of je wil uninstallen.
Ik zoek zelf nog een goede app voor Android die een screenshot kan maken van wat ik op mn homescreen heb en opslaan als afbeelding op mn sd-card. Heb een en ander opgezocht maar kan er eigenlijk geen vinden. Wil eigenlijk het liefste wel een free version, daar ik deze functie gewoon standaard vind. (zie iPhone)
Home++

Via settings kun je je photobutton inzetten als screenshot button.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Vraagje over kalenders op android. Ik krijg elke week een nieuw rooster met mijn werktijden voor een week of 4. Deze kan ik online "omzetten" in een .ics bestand, welke ik weer in google calendar kan importeren. Op mijn huidige winmo toestel kan ik de kalender op het toestel weer met google calendar synchen, neem aan dat dat met een android toestel toch zeker ook kan.
"Probleem" is echter dat ik naast via mijn telefoon, google calendar geheel niet gebruik.
Het liefst heb ik dus een app op mijn toekomstige desire welke direct .ics bestanden slikt welke ik via mijn telefoon download, of nog beter, automatisch eens per week het .ics bestand download van een bepaalde locatie, waar ik zelf wel opsla elke week.

Bestaat zoiets?

Zou dit soort programma iets zijn?
http://nl.androlib.com/an...-jessies-icsbot-wDtC.aspx

of

http://nl.androlib.com/an...alendarimporter-jjxB.aspx

Of zijn er kalender apps die het zelf al ingebakken hebben?

(heb dus nog geen android, anders probeerde ik het. Mogelijk zijn er mensen met ervaring, scheelt mij weer werk en frustratie :D)

[ Voor 20% gewijzigd door Fly-guy op 06-04-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 18:19
Ik begrijp dat je zoiets wil doen, maar tenzij je wil besparen op datagebruik is er toch geen enkele reden om een app te installeren om een ics te laden, terwijl dit al tot de standaard functionaliteit van de telefoon behoort?

Mijn insteek zou zijn: 1x per maand kalender importeren in google calendar, en syncen. Dan hoef je geen extra software te installeren, ben je zeker dat je na een upgrade etc de .ics niet opnieuw hoeft in te laden, en kan je er van op aan dat alles 100% werkt (terwijl je die 3rd party software dan weer uitgebreid moet gaan testen om te zien of die wel doet wat je wil,... )

Bovendien is het importeren in google calendar toch gemakkelijker op een pc dan op je telefoon? Geen usb kabel nodig, gewoon enkele klikken met de muis en je werkrooster staat online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Dryhte schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:11:
Ik begrijp dat je zoiets wil doen, maar tenzij je wil besparen op datagebruik is er toch geen enkele reden om een app te installeren om een ics te laden, terwijl dit al tot de standaard functionaliteit van de telefoon behoort?

Mijn insteek zou zijn: 1x per maand kalender importeren in google calendar, en syncen. Dan hoef je geen extra software te installeren, ben je zeker dat je na een upgrade etc de .ics niet opnieuw hoeft in te laden, en kan je er van op aan dat alles 100% werkt (terwijl je die 3rd party software dan weer uitgebreid moet gaan testen om te zien of die wel doet wat je wil,... )

Bovendien is het importeren in google calendar toch gemakkelijker op een pc dan op je telefoon? Geen usb kabel nodig, gewoon enkele klikken met de muis en je werkrooster staat online...
Misschien was ik niet duidelijk. Ik heb geen android foon op het moment, nooit gehad, dus de details voor wat betreft de mogelijkheden van de telefoon zelf zijn mij onbekend. op een winmo telefoon kan dat niet voor zover ik weet zonder een third party app te installeren. Als die er zijn voor android, ben ik denk ik inderdaad klaar.
Het gaat mij erom dat ik op de meest simpele manier elke week op donderdag/vrijdag een .ics bestand wil toevoegen aan mijn kalender. Het enige wat ik nu kan doen is via site 1 het rooster van PDF naar .ics omzetten (rooster wordt in pdf gepubliceerd), dan via google calendar op mijn pc het .ics importeren in mijn kalender en die met mijn telefoon synchen.

Het liefst zou ik de schakel google calendar op de pc eruit halen (gebruik google calendar verder neit opde pc) door het .ics bestand rechtstreeks op de telefoon te importeren, of liever nog, dat een kalender app zelfstandig, op een zelf te bepalen tijdstip, een .ics bestand download en verwerkt welke op een bepaalde, zelf in te voeren, locatie te vinden is. (de website die ik gebruik om de PDF naar .ics om te zetten, slaat dit .ics bestand ook online op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 01-09 01:13
XDA heeft nu zijn eigen officiele app

App is lekker overzichtelijk, onderweg het XDA forum doorlezen is nu een stuk gemakkelijker vind ik :)

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestand in de mobiele browser importeren in Google cal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gepost in het HTC Legend forum, maar terecht hierheen verwezen. 8)

*ahem*

Sinds zaterdag ook trotse bezitter van de Legend, werkte allemaal als n tierelier en na de nodige aanpassingen gaat de batterij met normaal gebruik netjes 2 dagen mee.

Eén probleempje echter, sinds een uurtje of 2 kan hij met geen mogelijkheid verbinding meer maken met internet. Bellen werkt nog wel gewoon, maar internet blijft aan en uit gaan. Sim kaart heb ik er al uitgehaald en schoongemaakt, instellingen nagelopen, switchen naar enkel 2G werkt ook niet...

Iemand ideeën? Zit op het netwerk van Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkt dat Telfort een landelijke storing heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:38:
Bestand in de mobiele browser importeren in Google cal?
Dat doe ik nu ook al, echter het liefst wil ik niet mijn telefoon updaten met de gegevens uit google cla, maar google cal updaten met de gegeven die ik op mijn telefoon invoer. (met een .ics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
k7of9 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:30:

App is lekker overzichtelijk, onderweg het XDA forum doorlezen is nu een stuk gemakkelijker vind ik :)
Méga! Zoooo blij mee! Ik lééf ongeveer op XDA, en dit is wel zo veel fijner en sneller dan via internet! Thx! :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
kan iemand mij helpen over applicaties op mijn sdkaart installeren, voor zover ik nu gelezen heb heb je daar een app voor: apps2sd. Maar wat moet ik doen om deze te kunnen gebruiken? ik zie ook dingen over de cyanogen mod staan. maar dat werkt toch niet op de stone?

Ik gebruik zelf de Motorola Milestone met de 2.1-update1 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

k7of9 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:30:

Super app, dank je wel!!! Zoiets hebben we ook nodig voor GOT

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:53:
[...]

Ik heb er geen verstand van, maar het schijnt niet moeilijk te zijn om TapaTalk (wat XDA ook gebruikt) te installeren op je forum. Misschien een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:10:
[...]

Ik heb er geen verstand van, maar het schijnt niet moeilijk te zijn om TapaTalk (wat XDA ook gebruikt) te installeren op je forum. Misschien een suggestie?
Zou idd wel plezant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen jullie kunnen nog drie kwartier stemmen in: GoT Community Android Awards - Nominatietopic

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wel jammer dat dat dan alleen werkt voor vBulletin en phpBB, en GoT op React draait :). Verder zou ik wel graag een tweakers/GoT app willen hebben, lijkt me makkelijker dan de hele tijd in en uitzoomen in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik ben mezelf klaar aan het stomen voor de migratie nokia E65 --> Desire. Dus met het (draak van een) programma Ovi Suite bezig sms en contacten te syncen met mijn PC, zodat deze dadelijk over kunnen naar Android. Grote vraag is dan, hoe krijg ik dat dadelijk op de Desire? Ik kan een volledige backup maken, waarna een .nbu overblijft. Met het vorige programma (Nokia PC suite) kon je ook je SMS opslaan op je PC als .csv, deze optie heb ik nog niet kunnen vinden in Ovi.
Vraag 1: Zijn er apps om deze formaten eenvoudig (.CSV of NBU) te importeren in een Android telefoon?
Vraag 2: Zijn de apps "cumuleerbaar"? Dus twee verschillende SMS programma's gebruiken; één voor de looks, één voor het vragen van een wachtwoord voordat SMS geopend kan worden.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het handigste is ff een google accountje te maken voor je telefoon. In Gmail kun je vervolgens .csv'jes (en een shitload aan andere formaten) importeren als contacts. Deze staan dan daarna op magische wijze ook op je telefoon.

Maar ik denk dat HTC ook wel z'n eigen HTC Sync meelevert. Daarmee kun je vast ook je contacts managen. Die vraag past beter ff in het HTC Desire topic.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Van je contacten had ik op internet gevonden hoe dat in zn werk gaat, maar kwam regelmatig dus tegen hoe lastig het is je SMS over te zetten. Hoewel HTC ongetwijfeld zn eigen sync meelevert, heb ik er groooote twijfels bij dat deze met .NBU overweg kan, of met het door PC Suite uitgespuugde .csv formaat. Vandaar de vraag in het algemene software topic, daar ik hoop dat iemand die ooit eens is overgestapt een mooi appje/ PC programma hiervoor heeft gevonden :-)

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:11
Bogey Dope schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:53:
[...]

Alleen jammer dat het opslaan als bookmark niet werkt...ik kom nergens namelijk de optie tegen...ook al krijg ik de hulptekst wel te zien die mij hierover informeert :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Is het met Android nou zo dat ook je SMSjes in de Google cloud (lees GMail) opgeslagen (kunnen) worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:06
tiswat schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:32:
Speelt er hier ook iemand 'World war' ? Wat een super gaaf spel zeg. :D
beetje late reactie maar ja ik speel het!
echt leuk :)

zit je al in een alliance?
geef anders ff je alliance code dan intive ik je (geld voor iedereen trouwens!)
we zijn nu met zn twee'en en dat is een beetje weinig :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dafmay schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:55:
Alleen jammer dat het opslaan als bookmark niet werkt...ik kom nergens namelijk de optie tegen...ook al krijg ik de hulptekst wel te zien die mij hierover informeert :?
Dat doet het prima. Gewoon lang drukken op de te bookmarken thread en toevoegen. Staat ie bij je favorieten.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/xda01.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/xda02.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Zewatanejo

Fine Thanks!

DRvDijk schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:04:
Is het met Android nou zo dat ook je SMSjes in de Google cloud (lees GMail) opgeslagen (kunnen) worden?
Ja, zoek naar SMS backup in de market.
Werkt mooi!

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Laatst online: 08:26
Ehm, nu valt me ineens op dat de market wel érg buggy is.

Ik zoek bijvoorbeeld op bitblocks, helaas niets gevonden.
Dan zoek ik op nu.nl, er staat 1 resultaat voor nu.nl, en eronder staat: er zijn geen overneekomsten in de market voor de zoekopdracht bitblocks"

Tja, dat zocht ik dus ook niet meer, maar het resultaat wat er wel is laten ze niet zien... Vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Dat heb ik ook wel is, even terug naar de market-start pagina en vanuit daar zoeken.
meestal krijg je dan WEL resultaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Obiter dictum schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:51:
Vandaar de vraag in het algemene software topic, daar ik hoop dat iemand die ooit eens is overgestapt een mooi appje/ PC programma hiervoor heeft gevonden :-)
Contacts/Agenda heb ik via Outlook naar mn pc gesynced (migratie Nokia N86 <-> Nexus) , heb eens de tutorial voor de sms migratie geprobeerd, maar dat werkt echt voor geen meter met de databases (die je dus moet kopiëren). Ik weet niet hoe flexibel de HTC sync tool is, maar je zou eens een dappere poging kunnen wagen met de Sprite Migrate tool. Die zou alles moeten kunnen doen (Symbian->PC->Android), echter 2 maanden terug ten tijde van mijn migratie liep dit programma echt voor geen meter op Android 2.0/2.1 , maar misschien dat het inmiddels verbeterd is. LINK

Iets anders:
Ik ben erg benieuwd naar dit spel:
Magnetic Sports Soccer , retro gevoelens 8) , maarre iemand bekend met het spel (of de iphone variant) ??

Ook de nieuwe Millionaire 2010 van capcom kijk ik reikhalzend naar uit, ziet er weer goed uit van Capcom, blijft altijd wel een vermakelijk spel. LINK

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ehm, zojuist handy backup moeten gebruiken.
Helaas werkt het programma niet helemaal zoals ze aangeven, maar de backup is uiteindelijk gelukt. Sms en dergelijke staan er weer netjes :)

Weet iemand trouwens hoe je bij google de sync kunt wijzigen, zodat hij niet telkens alle emailadressen als contactpersoon toevoegd? Nu heb ik een stuk of 1000 contacten, waarvan er misschien 100 een nummer hebben... Zeer vervelend

Edit: Ehm, ik ga de auto sync dus nóóit meer gebruiken: Ik had deze namelijk aangezet om de contacten, die ik net heb toegevoegd, te syncen: krijg je een error dat hij teveel contacten moet verwijderen. Gelukkig maar dat ik er dus veel heb toegevoegd, want sinds wanneer is syncen verwijderen?
Ook jammer dan sync direct aanstaat (na update, restore ofzo), en dat je dus al telaat bent bij het syncen en je alle email adressen ongevraagd hebt :(

[ Voor 34% gewijzigd door Tonkey op 07-04-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
(work-around: starten zonder simkaart zodat hij geen i-net heeft, dan sync uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Mattie112 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:46:
(work-around: starten zonder simkaart zodat hij geen i-net heeft, dan sync uitzetten)
Dat is voor de volgende keer wel een idee inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Mattie112 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:42:
[...]

beetje late reactie maar ja ik speel het!
echt leuk :)

zit je al in een alliance?
geef anders ff je alliance code dan intive ik je (geld voor iedereen trouwens!)
we zijn nu met zn twee'en en dat is een beetje weinig :p
Ja met 1 iemand anders, maar je kan gewoon toegevoegd worden.
Mijn code is MM46HQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reist
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-08 20:04
Ik heb world war net geinstalleerd op mn Legend! idd supervet.

Mijn alliantie code is: CA64V3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

off topic;

voor de mensen met world war.. even google raadplegen voor codes..
:*)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AuToMaTiC_ schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 00:52:
Welke widget is dit? Kan het zo snel niet vinden.
http://www.gekkehouse.nl/...-milestone-resolution.png
Die bovenin zit.

Oke ingebouwde powercontrol widget dus..
Misschien een hele stomme vraag, maar weet iemand wat het middelste icoontje van de powercontrol widget betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:11
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:00:
[...]

Misschien een hele stomme vraag, maar weet iemand wat het middelste icoontje van de powercontrol widget betekent?
gps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Zewatanejo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:52:
[...]

Ja, zoek naar SMS backup in de market.
Werkt mooi!
Weet je misschien ook of, en zo ja hoe, je die threats kan mergen in Gmail? :) Ik heb bijv een keer 17 threats die ik graag wil mergen, staat zo rommelig zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Weet iemand of UPC al bezig is met een applicatie op Android om de in mediabox in te loggen en programma's in te stellen om op te nemen? Ik heb wel een x van gehoord maar eigenlijk nog niks concreets gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
DaJohn schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:56:
Weet iemand of UPC al bezig is met een applicatie op Android om de in mediabox in te loggen en programma's in te stellen om op te nemen? Ik heb wel een x van gehoord maar eigenlijk nog niks concreets gehoord..
Niets van gehoord, maar dat lijkt me wel ideaal zeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24
DaJohn schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:56:
Voor mensen die niet aan UPC vast zitten en een Dreambox hebben bestaat zoiets overigens al:
Enigmanoid Free
Enigmanoid EUR 2,99
Betaalde versie is o.a. nodig als je een pass op je Dreambox hebt zitten. Ik heb de betaalde versie, doet precies wat het moet doen. Lekker remote door je EPG heen bladeren en timers opgeven. Je kan zelfs je telefoon als afstandsbediening gebruiken, maar of dat nou handig is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rooster schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:24:
[...]
Weet je misschien ook of, en zo ja hoe, je die threats kan mergen in Gmail? :)
Ik heb bijv een keer 17 threats die ik graag wil mergen, staat zo rommelig zo..
Volgens mij doet die 't per 100... Heb met enkele personen meer dan 30 threads... :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste android gebruikers,

Ik heb een hero zonder enige GPU... maar.
Ik vraag mijzelf dus af hoe game developers nou games gaan maken op hoge kwaliteit die op vele android mobieltjes gaan werken.
En hoe zit het met de hardware acceleratie? Immers er zijn straks allemaal soorten SOC's met b.v. NEON op de Cortex-A8... of de PowerVR chip naast de CPU zoals op de milestone en galaxy S. En straks de Tegra 2 van Nvidia.

Mijn vraag is... word dit niet verwarrend voor developers? Of loopt dezelfde OpenGL ES gebeuren op alle hardware even goed?
Immers bij de Iphone weet je waar je aan toe bent als developer, namelijk de PowerVR en niks anders.

Ik denk dat er gewoon een grote probleem in de android wereld ligt dat heet "compatibiliteit".
Als voorbeeld dat je nu al veel verschillende resolutie's hebt zoals 320 x 480 en 480 x 800 en straks 720p.
Of kun je simpel oprekken. Maar niet terug rekken denk ik.
Ik ben ook van mening dat hier grondig naar gekeken moet worden. Want developers zitten ook zo van.. ja wat moeten wij doen om het op zo veel mogelijk mobieltjes werkend te krijgen. En dan gaat de kwaliteit van de applicatie natuurlijk gelijk een stuk achteruit!

En vooral in het game gebied zie ik niet veel vooruitgang. Want ook als gaming platform zou android wel eens goed kunnen slagen. Alleen moet er wel het 1 en ander veranderen.
Je ziet ja alleen maar 2D games met weinig inhoud.( op een paar games na )
Ik wil best betalen voor goede titels. Moeten ze btw. ook wat beters verzinnen dan met creditcards betalen.

Maar ja, ik vraag me deze dingen dus af en vooral met die GPU's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
720P schermen zijn er voorlopig nog niet of je hebt 't over tablets...
3D games zijn er al wel hoor, bv de games van Polarbit of Asphalt 5 of HomeRun Battle 3D..

Voor de rest ben ik ook benieuwd, maar ik zie 't op een of andere manier wel goedkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 30-06 11:16
CLB schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:41:
[...]

Volgens mij doet die 't per 100... Heb met enkele personen meer dan 30 threads... :9
Ja dat programma upload ze per 100 ofzo, vandaar dat ik me afvroeg of je ze (net als Google Contacts) kan mergen om een wat netter beeld te krijgen. Haha ik dacht dat ik een sms sletje was maar het kan nog erger zie ik :+ Ik mag hopen dat je een sms bundel hebt anders zijn je rekeningen niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Is er al een mogelijkheid om Vodafone TV via Android te bekijken? zie helaas op My Vodafone niet de Legend er tussen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

@ Texamicz
Als je de games ontwikkeld met de Android SDK en alleen gebruik maakt van de opengl dingen die in de SDK zitten, dan draait het op elke telefoon. Als je echter van specifiekere delen gebruik gaat maken en dingen zelf gaat doen in opengl, dan wordt de opengl versie gewoon een limiet. Mensen die een telefoon hebben die niet ondersteund wordt, krijgen de app dan gewoon niet te zien.
Het fragmentatie probleem is minder groot dan mensen je willen laten denken. Het is namelijk vaak helemaal niet lastig om je applicatie zo te schrijven dat hij goed schaalt.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
hoe kan ik eigenlijk

spoiler:
spoiler tekst zoals hier op got lezen in de standaard android browser (htc legend)

[ Voor 10% gewijzigd door M a r c o op 08-04-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
M a r c o schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:18:
hoe kan ik eigenlijk

spoiler:
spoiler tekst zoals hier op got lezen in de standaard android browser (htc legend)
Wat vaag inderdaad ja! Met de default browser is tekst selecteren zinloos (alsnog onleesbaar), met Opera gaat het wat dat betreft wel goed.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/spoiler.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Laatst online: 27-06-2011
je vinger drukken op de zwarte balk totdat je de twee groene stippen krijgt te zien en dan op het vergrootglas drukken ( op de legend uitgeprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik lees hier nergens iets over Fring (http://www.fring.com/). Is er niemand die het gebruikt?

Ik heb het vandaag ontdekt in mijn zoektocht naar een VOIP client die via het skype netwerk kan bellen. Ondertussen heb ik het ook al getest en het werkt erg goed! Ik heb het getest via wifi, want hier kan ik momenteel enkel 2G ontvangen, en dat is te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
mngm schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:22:
Ik lees hier nergens iets over Fring (http://www.fring.com/). Is er niemand die het gebruikt?

Ik heb het vandaag ontdekt in mijn zoektocht naar een VOIP client die via het skype netwerk kan bellen. Ondertussen heb ik het ook al getest en het werkt erg goed! Ik heb het getest via wifi, want hier kan ik momenteel enkel 2G ontvangen, en dat is te traag.
Dan heb je niet goed gezocht: Android Software & Discussie - Deel 3[filter_keywords]=fring&data[boolean]=OR

Ik zou het wel willen gebruiken, maar ik heb nog geen android buddies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Obiter dictum schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:51:
Van je contacten had ik op internet gevonden hoe dat in zn werk gaat, maar kwam regelmatig dus tegen hoe lastig het is je SMS over te zetten. Hoewel HTC ongetwijfeld zn eigen sync meelevert, heb ik er groooote twijfels bij dat deze met .NBU overweg kan, of met het door PC Suite uitgespuugde .csv formaat. Vandaar de vraag in het algemene software topic, daar ik hoop dat iemand die ooit eens is overgestapt een mooi appje/ PC programma hiervoor heeft gevonden :-)
http://blog.ginkel.com/20...ms-from-nokia-to-android/

Kijk daar eens naar. Misschien werkt dat voor jou.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Iemand die deze app wel kan downloaden? http://www.androlib.com/a...ion.com-nimbuzz-qmBE.aspx

Had hem via de site zelf gedownload, ziet er op zich grappig uit, maar omslachtig en extreeeeem traag! hele telefoon werd instabiel.

Ik zoek dus een goede MSN/Skype vervanger met mogelijkheid om files te sturen en VOIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Op zich wel goede methode, jammer genoeg gaat het voor hem niet werken, aangezien Gammu (onderdeel van het plan) geen ondersteuning schijnt te bieden aan Series60v3 modellen (en hij in het bezit is van een E65 -> s60v3)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

martincm schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:03:
[...]

Op zich wel goede methode, jammer genoeg gaat het voor hem niet werken, aangezien Gammu (onderdeel van het plan) geen ondersteuning schijnt te bieden aan Series60v3 modellen (en hij in het bezit is van een E65 -> s60v3)
Spot on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxdevis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-07-2021
vandevorst schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:33:

Weet iemand trouwens hoe je bij google de sync kunt wijzigen, zodat hij niet telkens alle emailadressen als contactpersoon toevoegd? Nu heb ik een stuk of 1000 contacten, waarvan er misschien 100 een nummer hebben... Zeer vervelend
in de instellingen van je contactpersonen kan je vragen om enkel de contacten te laten zien met een telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxdevis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-07-2021
Installeer een applicatie waarmee je bepaalde functies kunt uitschakelen op vooraf ingestelde tijden. Bijvoorbeeld een applicatie die ’s nachts alle draadloze functies uitschakelt, met als pluspunt dat je ’s nachts niet wakker gebeld kan worden door een vervelende gek.
(http://www.androidplanet....atterijduur-te-verlengen/)

weet iemand zo'n programma?

en dan nog iets: Hierboven wordt Skype gegevens als voorbeeld voor IM. Waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Is er een lijstje met handige apps voor Android? zo ja waar kan ik die dan vinden? Er zullen wel meerdere van dit soort vragen voorbij zijn gekomen inmiddels... maar na de launch van de Desire zal dit zeker niet minder worden.
Desire is voor mij de eerste android telefoon en ben er dus nog niet in thuis... sorry als er dus nood vragen inzitten...

Ik zoek voornamelijk een app om de draaiende processen te kunnen zien en wellicht af te sluiten zonder root toegang ( want dat is er nog niet voor een desire )
Is er een widget om mail van gmail te laten zien? In een htc desire met sense, kun je wel exchange en imap of pop in een widget hangen maar geen gmail zelf, en dat is nou net iets wat me erg handig lijkt.
App om je geheugenkaart te exploren
Waarmee kun je apk files installeren? moet je dan hiervoor ook root toegang hebben of is dit afhankelijk per app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Brad Pitt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:39:
[...]

Wat vaag inderdaad ja! Met de default browser is tekst selecteren zinloos (alsnog onleesbaar), met Opera gaat het wat dat betreft wel goed.

[afbeelding]
Hoe heet de app die zorgt voor dat icoontje met het percentage batterij?
Ik heb nu een icoontje op m'n homescreen maar deze lijkt me makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:48:
Iemand die deze app wel kan downloaden? http://www.androlib.com/a...ion.com-nimbuzz-qmBE.aspx

Had hem via de site zelf gedownload, ziet er op zich grappig uit, maar omslachtig en extreeeeem traag! hele telefoon werd instabiel.

Ik zoek dus een goede MSN/Skype vervanger met mogelijkheid om files te sturen en VOIP.
Fring?
fring lets you call and chat your friends for free over 3G and WiFi via the fring network and other supported services:
Skype®, MSN® Messenger, GTalk™, Twitter, SIP, Yahoo! ™, AIM® & ICQ®
Linkje (Androlib)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:13

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

GrandPuba schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:48:
Is er een lijstje met handige apps voor Android? zo ja waar kan ik die dan vinden? Er zullen wel meerdere van dit soort vragen voorbij zijn gekomen inmiddels... maar na de launch van de Desire zal dit zeker niet minder worden.
Desire is voor mij de eerste android telefoon en ben er dus nog niet in thuis... sorry als er dus nood vragen inzitten...
Dat neemt niet weg dat je prima even rond kunt kijken en deze topicreeks / market / androlib kunt doorzoeken. Al je vragen zijn al meerdere keren langsgekomen namelijk.
Ik zoek voornamelijk een app om de draaiende processen te kunnen zien en wellicht af te sluiten zonder root toegang ( want dat is er nog niet voor een desire )
Advanced Task Killer? EStrongs Task Killer? (tip: zoek eens op 'task killer')
App om je geheugenkaart te exploren
Waarmee kun je apk files installeren? moet je dan hiervoor ook root toegang hebben of is dit afhankelijk per app?
ASTRO? Linda? EStrongs File Explorer? (gewoon zoeken op 'file manager' oid)

Neem ook eens een kijkje in GoT Community Android Awards - Nominatietopic daar staan al heel veel applicaties genoemd.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik heb een vraag. Ik heb Sygic Mobile Maps10 op mijn HTC Desire gezet. Alles werkt, met uitzondering van 1 ding, en dat is navigeren naar 'mijn contacten'. In eerste instantie stonden ze er wel in, maar na afsluiten en weer opstarten worden die niet meer weergegeven in Sygic. Ze staan wel gewoon nog op mijn telefoon, dus dat is het niet. Klinkt dit voor iemand bekend, danwel, weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Herinstalleren heeft het probleem niet verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Mad Marty, bedankt voor je input, vooral die laatste link is erg goed voor nieuwe gebruikers om een beetje een idee te krijgen vande soorten apps an wat goed is...

Wat is de beste manier om te koppelen aan gmail? de gmail app zoals deze in sense zitten of toch maar liever de exchange active sync? active sync is namelijk wel te koppelen aan een widget, gmail niet als widget voor laatste X aantal mails.

Wat ik niet tegenkom is een app om je takenlijst te zien welke in google calendar staan... had wel een app maar omdat ik google apps for domains gebruik en niet de gmail kan ik daar niet inloggen...

[ Voor 57% gewijzigd door GrandPuba op 08-04-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:03
iemand heeft de moeite genomen een nozzman app te maken. Nu te vinden in de market! (zoeken op nozzman)
Nozzman's Iphone-app is al veel gedownload, die voor Android is nog maar net uit...

(ik moet toch een beetje reclame maken voor de cartoons van mijn broertje en voormalig got-ter)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
maxdevis schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:47:
Installeer een applicatie waarmee je bepaalde functies kunt uitschakelen op vooraf ingestelde tijden. Bijvoorbeeld een applicatie die ’s nachts alle draadloze functies uitschakelt, met als pluspunt dat je ’s nachts niet wakker gebeld kan worden door een vervelende gek.
(http://www.androidplanet....atterijduur-te-verlengen/)
Timeriffic in combinatie met APNdroid, gebruik ik zelf ook en doet precies wat je hierboven vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Laatst online: 09-09 14:43
ikmattie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:36:
iemand heeft de moeite genomen een nozzman app te maken. Nu te vinden in de market! (zoeken op nozzman)
Nozzman's Iphone-app is al veel gedownload, die voor Android is nog maar net uit...

(ik moet toch een beetje reclame maken voor de cartoons van mijn broertje en voormalig got-ter)
Werkt leuk!
Heb nog even een verbeterpuntje naar de maker gestuurd (laten zien dat hij het nieuwe plaatje aan het laden is zou fijner zijn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wc-eend
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-11-2020
Dit hoort hier niet, zie de topicstart.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 09-04-2010 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Is er een app die het toelaat om je sms toon te veranderen in een custom toon? Ik heb een htc legend en kan in sommige gevallen mijn sms toon wel veranderen maar hij pakt hem niet, ik krijg gewoon het standaard toontje te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Laatst online: 09-09 14:43
ga naar je smsjes > menu > instellingen > naar beneden scrollen > meldingsgeluid instellen

Werkt perfect hier. Wel op Desire..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 2 APN's voor internet en MMS..
Binnenkort op vakantie dus APNdroid geinstalleerd om mn data tegen te houden.
In APNdroid staat er een vinkje aan bij 'MMS enabled' maar toch kan ik dan geen MMS ontvangen / versturen?

Werkt dat toch niet of moet ik bij MMS ofzo nog een keer ergens de MMS-APN toewijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het aanbod van Android games in vergelijking met de I-phone?

De laatste maanden zijn er echt veel top games uitgekomen voor de I-phone, terwijl er nog bijna geen top games geport zijn naar Android.

Wat zijn de verwachtingen voor de toekomst, zijn er al top-studio's bezig met android games? Ik kan mij voorstellen dat veel developers kiezen alleen vooor I-phone te produceren omdat het een redelijk gesloten systeem is en de gemiddelde I-phone bezitter zijn telefoon niet hacked. En er dus massaal applicaties gekocht worden voor de I-phone.

Voor android valt dit nog te bezien omdat het Open software idee natuurlijk voor een veel groter aanbod van illegale kopien gaat zorgen, en dan loopt iedereen en niet alleen de hardcore tweakers met illegale versies rond.

Ik vind de prijzen voor I-phone apps nog redelijk acceptabel trouwens, alhoewel er wel een snel stijgende trend te ontdekken is. Media (muziek, films, boeken) zijn trouwens nog steeds walgelijk overprijsd.

Het succes van Android op de lange termijn is afhankelijk van het applicatie aanbod.. sterker nog, voor een groot deel zelfs van het game-aanbod. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 06:28:

De laatste maanden zijn er echt veel top games uitgekomen voor de I-phone, terwijl er nog bijna geen top games geport zijn naar Android. Wat zijn de verwachtingen voor de toekomst, zijn er al top-studio's bezig met android games?
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
Ik kan mij voorstellen dat veel developers kiezen alleen vooor I-phone te produceren omdat het een redelijk gesloten systeem is en de gemiddelde I-phone bezitter zijn telefoon niet hacked. En er dus massaal applicaties gekocht worden voor de I-phone.
De glazen bol zegt: usenet&FTD - applicaties> heel veel iPhone games/applicaties gehacked/gecopieerd
Voor android valt dit nog te bezien omdat het Open software idee natuurlijk voor een veel groter aanbod van illegale kopien gaat zorgen, en dan loopt iedereen en niet alleen de hardcore tweakers met illegale versies rond.
Heee, ook een glazen bol :+
Ik vind de prijzen voor I-phone apps nog redelijk acceptabel trouwens, alhoewel er wel een snel stijgende trend te ontdekken is. Media (muziek, films, boeken) zijn trouwens nog steeds walgelijk overprijsd.
Alles van Apple is wagelijk overpriced - get used to it.
Het succes van Android op de lange termijn is afhankelijk van het applicatie aanbod.. sterker nog, voor een groot deel zelfs van het game-aanbod. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Ik ook.... maar mocht je een score willen bijhouden: http://www.appbrain.com/

Sorry voor de reactie op gelijk niveau..... maar voor elke vraag die je nu stelt, geef je eigenlijk zelf het antwoord.

[ Voor 5% gewijzigd door GetaGrip op 09-04-2010 07:33 ]

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 06:28:

De laatste maanden zijn er echt veel top games uitgekomen voor de I-phone, terwijl er nog bijna geen top games geport zijn naar Android.
Wat 10 leuke oudere games.

Random Bits: 10 leuke Android Games

Verder is leuk o.a.: Air Control, Exzeus, Archipelago, Zenonia, Raging Thunder, Replica Island, Space Physics en Tighrope Hero.
(die zijn wat nieuwer dan mijn bijna 6 maanden oude weblog post)
De Android Market is na de iPhone de grootste market/developer aanhang. In Maart 2010 kwamen er zelfs 9000 nieuwe apps bij:

Afbeeldingslocatie: http://www.gomonews.com/wp-content/uploads/2010/04/picture-4.png

Inmiddels heeft de Market 40,000 applicaties.

nieuws: Meer dan 40.000 applicaties in Android Market

Het aantal top games als op de iPhone heeft Android inderdaad niet (wel deels op te lossen met emulators voor (S)NES), maar ook weer niet weinig games. Qua applicaties krijgt Android bijna net zoveel support als iPhone tegenwoordig: kijk bv maar eens naar de ruime selectie aan turn by turn programma's (navigon, sygic, co-pilot, motonav, enz). Adobe heeft een Photoshop App; naast de aankomende Flash 10.1 support uiteraard: dan kun je in een klap ook veel games krijgen, en wordt het voor developers nog makkelijker om leuke games te maken (flash games). Ook NL developers kiezen naast iPhone bijna altijd voor Android.

Let maar op: Apple, Microsoft en Google blijven het grootste aanbod houden. Symbian (een totale fail in de VS) en MeeGo zullen het minst gaan krijgen.

Trailers:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_CnH-2qRs8k]

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamezMaster schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:47:
ga naar je smsjes > menu > instellingen > naar beneden scrollen > meldingsgeluid instellen

Werkt perfect hier. Wel op Desire..
Maar daar kan je op de Legend nog steeds alleen maar standaard toontjes kiezen... Ik ben ook op zoek naar een manier om een eigen toontje als meldingsgeluid te kunnen kiezen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
ikmattie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:36:

Je broertje is heen held! Zeg hem dat maar.... ook moet hij weer t-shirts gaan verkopen. Heb enkele jaren geleden een paar t-shirts besteld op freshcotton, maar ik kan ze niet meer vinden. Verkoopt hij uberhaupt nog online?

By the way, siam4me, je moet op je SD kaart een map "/media/audio/notifications" aanmaken en daar je MP3 ringtones inzetten. Deze geluiden kun je vervolgens kiezen als ringtone.

[ Voor 13% gewijzigd door smeerbartje op 09-04-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Laatst online: 27-06-2011
Als je een bijv zedge uit de market installeerd, en daar een paar ringtones download (is gratis) dan krijg je als je een tone wilt seleteren de keuze of je zedge wilt gebruiken je kunt dan een andere tone kiezen .. Je kunt ook op de sd kaart het mapje notificatiosn aanmaken en daar ringtones inzetten, je vind ze dan terug onder je standaard ringtones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:20:
By the way, siam4me, je moet op je SD kaart een map "/media/audio/notifications" aanmaken en daar je MP3 ringtones inzetten. Deze geluiden kun je vervolgens kiezen als ringtone.
Ja, dat is de bedoeling, thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:39:
[...]

Ja, dat is de bedoeling, thanks! _/-\o_
Ringdroid wil je ook wel eens helpen.
Al verneukt die af en toe de gewone mp3 ringtones met hikken. Vaak gaat het wel goed en kun je ze saven in de categorie die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Is er een manier om standaard apps als berichten te verwijderen? Ik gebruik nu chompsms handig eraan is dat er een password op je smsjes kan, en dat hij veel soepeler loopt natuurlijk. maar kut is dat je de smsjes alsnog kan zien bij berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deez dan! Lijkt mij een erg tof spel en met de juiste controls zou dit goed te spelen moeten zijn:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ffNtjKnd8ic]

Komt binnenkort uit voor Android en i***e (het toestel waarvan ik de naam niet mag noemen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:16

Nakebod

Nope.

Even spammen :+ heb laatst een games topique gestart maar de link nooit hier gedumpt:
Android Games - Discussie & Ervaringen
Misschien handig om Android games daar neer te gooien ;)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renekatier
  • Laatst online: 07-04 07:44
http://www.appbrain.com

Is trouwens ook een goede site om apps te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 20:27

Zym0tiC

^_^

CLB schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 05:48:
Ik heb 2 APN's voor internet en MMS..
Binnenkort op vakantie dus APNdroid geinstalleerd om mn data tegen te houden.
In APNdroid staat er een vinkje aan bij 'MMS enabled' maar toch kan ik dan geen MMS ontvangen / versturen?

Werkt dat toch niet of moet ik bij MMS ofzo nog een keer ergens de MMS-APN toewijzen?
In hoevere is APNdroid nog nodig? Op mijn Legend heb ik namelijk de optie om geen data verkeer toe te staan op het moment dat mijn telefoon roamed.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
  • Laatst online: 16-09-2019
Weet iemand ook een app waarmee ik (via mijn tel zelf!)
een Webdav of iCal kalender kan syncen?

Deze Agenda's worden enkel op ons interne netwerk
beschikbaar gesteld...

(Intern gebruiken we namelijk de Lightning-plugin op Thunderbird)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:22:
Deez dan! Lijkt mij een erg tof spel en met de juiste controls zou dit goed te spelen moeten zijn:

[video]

Komt binnenkort uit voor Android en i***e (het toestel waarvan ik de naam niet mag noemen!)
Ja echt daar wacht ik inderdaad ook al lang op...... ben heel benieuwd, want alle ingame beelden zien er echt gruwelijk goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

mngm schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:22:

Ik kan met fring dus wel een voice call plaatsen naar MSN users, maar disconnect meteen 8)7
Kan wel gebeld worden, maar niet bellen en via Voda (buiten) 3/1 Mbit hapert het als de pest en enorme lag.

[ Voor 8% gewijzigd door n00bs op 09-04-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Gisteren een Desire vastgehad, en ik merkte op dat je met de volume knoppen naar beneden kon gaan, en dat het zo was:

Luidst -> minder luist -> ... -> geen geluid -> trillen.

terwijl dat bij mijn Nexus One de laatste2 omgedraaid zijn. Kent iemand hier een hack voor? (nee ik ga geen Desire ROM op mijn Nexus zetten :+ )

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi jongens,

Ik voreg me af of apps als WaveSecure - Mobile Security echt werken. En dan voornamelijk de optie om je telefoon terug te vinden met behulp van gps. Iemand hier ervaring mee?

Jorrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zijn er toevallig ook nog programma's om je bel/sms/web-gedrag mee bij te houden? Het lijkt me wel zo handig als ik niet iedere maand over m'n bundel heenrol :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Stukfruit schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:11:
Zijn er toevallig ook nog programma's om je bel/sms/web-gedrag mee bij te houden? Het lijkt me wel zo handig als ik niet iedere maand over m'n bundel heenrol :)
beltegoed (werkt niet bij alle providers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik wil 's nachts eigenlijk niet hebben dat mijn telefoon mijn e-mail e.d. loopt te syncen. Ik heb dus een beetje lopen zoeken maar het lijkt alsof ik dit in de instellingen niet uit kan zetten. Ik heb al een paar applicaties geprobeerd zoals Sweet Dreams en Locale maar die bieden niet de mogelijkheid om de sync tijdelijk uit te schakelen.

Iemand een idee hoe ik dit wel voor elkaar zou kunnen krijgen? (HTC Desire)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:04:
Ik wil 's nachts eigenlijk niet hebben dat mijn telefoon mijn e-mail e.d. loopt te syncen. Ik heb dus een beetje lopen zoeken maar het lijkt alsof ik dit in de instellingen niet uit kan zetten. Ik heb al een paar applicaties geprobeerd zoals Sweet Dreams en Locale maar die bieden niet de mogelijkheid om de sync tijdelijk uit te schakelen.

Iemand een idee hoe ik dit wel voor elkaar zou kunnen krijgen? (HTC Desire)
Zal het zo zelf even moeten testen, maar Timeriffic misschien?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.