• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-10 16:21
Hij is er dan eindelijk, GTA III voor Android. Nog niet kunnen testen, helaas werkt hij niet op mijn Galaxy Nexus.

GTA III in de market

[ Voor 6% gewijzigd door Joost1991 op 15-12-2011 09:57 ]

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:21
Joost1991 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:57:
Hij is er dan eindelijk, GTA III voor Android. Nog niet kunnen testen, helaas werkt hij niet op mijn Galaxy Nexus.

GTA III in de market
Wel een mooi gebaar, maar ik had liever GTA Chinatown Wars gezien, ik vind dergelijke 3D games helemaal nooit lekker werken op een smartphone. Dit soort spellen vereist een muis. Ook heb ik deze natuurlijk al helemaal grijs gespeeld, om hem dan nog een keer te kopen...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 08:15

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Vraag me echt af hoe dit lekker kan werken met alleen touchscreen bediening...

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-10 13:59

GTA III in de market
niet kunnen testen maar je weet wel dat deze niet werkt?

NVM: ik keek naar market, die zei dat het wel kon. doch staat er specifiek in de omschrijving dat het niet werkt op nexus

[ Voor 11% gewijzigd door Denniz0229 op 15-12-2011 11:19 ]

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 16:13

Kwastie

Awesomeness

GTA III in de market
Gekocht, maar hij wil de laatste 5 bestanden niet downloaden 8)7 89 MB zucht geheugen zat vol.. :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Kwastie op 15-12-2011 12:03 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Verwijderd

Hij werkt fantastisch, eigenlijk exact als de PC versie. Besturing is goed te doen (vindt ik). Loopt gewoon super, graphics zijn ook goed op de Galaxy SII. Zeker een must-have als je fan bent van de GTA series!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Schijnbaar is een ASUS Transformer te low-end voor GTA III ... en weer een game die niet geschikt zou zijn. (Denk dat de identieke Motorola Xoom wel weer werkt)
HTC Desire geloof ik dan nog wel, die is gewoon "oud" en traag.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Kwastie
  • Laatst online: 06-10 16:13

Kwastie

Awesomeness

Nakebod schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:15:
Schijnbaar is een ASUS Transformer te low-end voor GTA III ... en weer een game die niet geschikt zou zijn. (Denk dat de identieke Motorola Xoom wel weer werkt)
HTC Desire geloof ik dan nog wel, die is gewoon "oud" en traag.
Op de HP TouchPad draait hij redelijk (soms wat framedrops tijdens het rijden :() (Officieel is hij niet ondersteunt, heb mijn build.prop aangepast naar Nexus S)

edit: schijnbaar is Qualcomm Adreno 220 core sneller dan de Tegra2 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Kwastie op 15-12-2011 12:31 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Verwijderd

Geinstalleerd op de Desire HD. Alleen blijft hangen bij het laadscherm, iemand anders hier last van?

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mijn Galaxy S zou hem ook gewoon aankunnen maar ik heb al regelmatig moeite met Coindozer :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Mijn sgs2 zou officieel ondersteund moeten zijn maar toch kan ik `m niet downloaden.
Ik zie bij de reacties ook al mensen met een sgs2, kan het met carrier/branding te maken hebben?
Hier gedownloaded, data gedownloaded in 1x, maar start op, gaat flikkeren en telefoon valt uit... Dag GTA ;w

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:43
Met dit soort releases failed Android toch immens in vergelijking met iOS.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:24

SomerenV

It's something!

Het werkt zowaar op mijn HTC Desire Z :) Hier en daar wat lag (ik zal m'n telefoon eens restarten, dat wil nog wel eens een performance boost geven) maar werkt beter dan ik had verwacht. Wat echter niet werkt zijn de controls, want als ik gas geef en vervolgens wil sturen dan geeft de auto geen gas meer en moet ik opnieuw dat pedaaltje drukken. Misschien dat een update een en ander fixed :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Verwijderd

Gta draait bij mij op de Desire HD. Geen problemen mee

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:21
NotSoSteady schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:54:
Ik heb van een aantal mensen al gehoord dat die versie ook zn problemen heeft. Dit spel is natuurlijk nooit bedacht en gemaakt met de huidige smartphones in gedachte.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Klopt, maar je hebt veel meer keuze bij Android. Wil je een Android telefoon van 300 euro? Die is er. Bij iOS zit je al snel tegen de 500 euro aan als je een nieuwe wilt hebben. Voor 500 euro heb je een van de top telefoons momenteel van Android, die over het algemeen goed worden ondersteund.

Anyway, waarom begin je hier in eerste instantie eigenlijk over? Android en iOS mogen allebei mobiele OS zijn, maar zijn niet met elkaar te vergelijken naar mijn mening.

Ontopic:
GTA 3 kan ik niet downloaden, iets met een fout en dat ik het later nog maar is moet proberen...
Google heeft het zwaar... betaling wordt verwerkt..

[ Voor 10% gewijzigd door Remz op 15-12-2011 19:42 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:48

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Als je de topictitel goed leest staat er dat het over Android games gaat. Het is niet de bedoeling dat er een iOS /Android discussie komt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:00
GTA 3 doet het perfect op me telefoon S2, ff eerst snel 10 minuten 'uitgeprobeerd' na alle angstige verhalen van hij doet 't niet/downloadt geen packages gelezen te hebben, ga het zo dan ook kopen. Brengt herinneringen naar boven :9

NS FC: SW 2742 0448 8213

Verwijderd

Gekocht geinstalleerd en het werkt. En met werkt bedoel ik ik an het spelen maar het lagged als de pest :(
HD2

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:29

Grannd

da Granndest

Vandaag ook GTA 3 op mijn SGS2 gedownload, met wat moeite, mijn geheugen zat ook vol, en toen wou die weer niet verder dan het laadscherm omdat ik de bestanden in 2x had gedownload, de laatste keer toen ik hem eraf had gehaald en in 1x downloadde werkte hij eindelijk.

Voor een touchscreen zijn de controls zeker degelijk, mss iets teveel knoppen aan de rechterkant maar je kon ze ook nog veel aanpassen zag ik ff snel, graphics zijn heel goed alleen er is wel behoorlijk wat pop-up, hele toffe koop voor die kleine 4 euro.

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 23:44
Hij draait prima op mn Transformer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:28

IkWilbert

Het is mij!

Nyokki schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:31:
Hij draait prima op mn Transformer !
Hoe speelt ie verder op de transformer? Qua controls e.d.? Zit er ook aan te denken om GTA aan te schaffen.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandeweek Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/0hy3xZdrehDPJYBV02_tDkP1qIskRorGZPirb_spyofGL8XXHAnKjWa4jbaYcC_s9sQ=w124 Moto X Mayhem gekocht voor €1,49... Eerst was die €2,16, maar in de aanbieding ging een concurrent van hem naar de 10 cent, dag daarna was die €1,49, dus de prijs van Moto X Mayhem is ook gezakt!

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/1CayeRzbpJL35seOuHKNlfoUkr1goHKMShvzC0Ql9Tud_ahH5nkXuEbRVBbndZJkKZw=w705
Maar man man man, wat is dat toch tof, ik kon hem al van 'vroeger', maar er zitten nu allemaal nieuwe
levelpacks bij, echt vet... Totaal zijn er in 10 soorten 'werelden' te spelen, die allemaal 7 a 8 levels bevatten!

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/JtQFOwrEVZllhN8uydA_3rRAeTYkmA6FlpNGbjzOx1bM9R9cBeUScTDffms5Pi6vVj3E Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/21gi8GfPa1qFgmAXzU2pazViZBa_elh52LMLMWiu6YTq8STiJMtsP_7ISWYe8Q5Fjw

Tevens is er ook een demo te downloaden zodat je alvast kunt kijken of het wat voor je is, maar aanradertje!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 08:15

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ook even GTA 3 aangeschaft. Heb zelf een Optimus 2X. En moet zeggen dat de eerste missies lekker weg spelen ...

Contols leken me een probleem, maar die doen t verrassend goed. Auto rijden werkt wel iets beter dan lopen. Maar ook dat lukt aardig.

Graphic zijn ok, de radio stations zitten er ook in, en op mijn telefoon loopt ie redelijk vloeiend.

Al met al een goede aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
CLB schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:08:
Vandeweek [afbeelding] Moto X Mayhem gekocht voor €1,49... Eerst was die €2,16, maar in de aanbieding ging een concurrent van hem naar de 10 cent, dag daarna was die €1,49, dus de prijs van Moto X Mayhem is ook gezakt!

[afbeelding]
Maar man man man, wat is dat toch tof, ik kon hem al van 'vroeger', maar er zitten nu allemaal nieuwe
levelpacks bij, echt vet... Totaal zijn er in 10 soorten 'werelden' te spelen, die allemaal 7 a 8 levels bevatten!

Tevens is er ook een demo te downloaden zodat je alvast kunt kijken of het wat voor je is, maar aanradertje!

[video]
Zeker één van de spellen die mij het langst heeft weten te boeien op mijn Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 10:10

nielsvv

100% Afol

Hier werkt gta III perfect op een se xperia mini! Wel ongemakkelijk op het kleine scherm, maar is wel lachen.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
Zag dat Let's Golf 3 (nu?) gratis was. Dus "even" geïnstalleerd (750MB download, ging erg snel echter) maar wat een hel. Of je een 3-jarige kleuter bent. Of ik deed iets verkeerd maar je moét een soort tutorial volgen waar je moét klikken op dingen die zij willen. Pas na een hele sessie mag je zelf dingen doen. Deel 2 is veel leuker.
Welnu, quit, deïnstall. Waarbij, uiteraard, de uitgepakte 850MB data op de SD bleef staan. Goed zo Gameloft :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 18-12-2011 10:41 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Is ook meer een Android ding hoor, je kan niets verwijderen als jij het programma uninstalled! Is natuurlijk wel over nagedacht want als jij mijn app had gedownload zou ik ook je hele SD kaart kunnen wissen if i wanted to!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Bananenspin schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:13:
Is ook meer een Android ding hoor, je kan niets verwijderen als jij het programma uninstalled! Is natuurlijk wel over nagedacht want als jij mijn app had gedownload zou ik ook je hele SD kaart kunnen wissen if i wanted to!
Fout, fout en nog eens driedubbelheelergfout.

Daarnaast zou Gameloft gewoon de standaard map op de SD-kaart moeten gebruiken die bij de app hoort (staat allemaal in de documentatie), dan zou alle data wel door Android worden verwijderd bij een deinstallatie.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Stukfruit schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:52:
[...]

Fout, fout en nog eens driedubbelheelergfout.

Daarnaast zou Gameloft gewoon de standaard map op de SD-kaart moeten gebruiken die bij de app hoort (staat allemaal in de documentatie), dan zou alle data wel door Android worden verwijderd bij een deinstallatie.
Wellicht dat je toch content dan kan verwijderen van de SD-kaart maar het feit blijft wel dat je door een heel simpel trucje bij alle content op een SD-kaart kan komen!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Peggle is nu ook verkrijgbaar in de Android Market. Echt een geweldig leuk spel :)

[ Voor 75% gewijzigd door SToRM666 op 18-12-2011 21:04 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 23:41

Wom

Modern Combat 3 en Dead Space zijn ook uitgebracht in de Market. Modern Combat 3 speelt best lekker moet ik zeggen, één van de betere Gameloft games als je het mij vraagt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Kairosoft heeft weer een nieuwe Engelstalige game uitgebracht: Epic Astro Story.

Android Market: Epic Astro Story - Apps op Android Market

Godsim op een planeet in de bekende Kairosoft stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermaak me prima met de games uit de 0,10 actie en vooral Where's my water vind ik super. Misschien wel het leukste spelletje op m'n Android tot nu toe, net voor Cut the rope. Het is net wat relaxter dan CtR en ik ben al wat ouder... ;) Als ik had geweten dat die zo leuk was, had ik 'm allang voor de 'volle' prijs gekocht! Train Conductor 2 USA blijft ook een grappig tussendoortje (de niet-spook levels dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Where's My Water speel ik nu ook het meest. Ik probeer ook gelijk alle bonussen te halen om het nog iets uitdagender te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop snel op nieuwe levels: Where's my Water voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Where's My Water is voor mij ook mijn beste aankoop geweest maar om een andere reden.

Ik kocht het als allereerste aankoop in de Market de dag vóórdat de actie begon. Voor de 'volle' 73 eurocenten dus (ondertussen verhoogd naar 76). Maar voor die aankoop had ik dus een betaalmogelijkheid geregeld en daarom was ik er klaar voor om de volgende dag van alle 10 cent aanbiedingen te kunnen profiteren. :)

Hebben anderen trouwens al ervaring met Pirates of the Caribbean? Moest ik wel even proberen natuurlijk. ;) Het is gratis maar ik weet niet of dat tijdelijk ter introductie is of dat het Free to Play is en dat de kosten later in het spel komen. Het lijkt dat je on-line moet zijn. Ik weet nog niet of het exclusief een soort MMORPG is of dat je ook puur off-line kunt spelen. Ik heb het net geïnstalleerd en het ziet er grafisch erg fraai uit. Net ook de 49MB HD graphics gedownload.

Shiver me timbers matey...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Laatst online: 14-08 08:01
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:15:
Where's My Water is voor mij ook mijn beste aankoop geweest maar om een andere reden.

Ik kocht het als allereerste aankoop in de Market de dag vóórdat de actie begon. Voor de 'volle' 73 eurocenten dus (ondertussen verhoogd naar 76). Maar voor die aankoop had ik dus een betaalmogelijkheid geregeld en daarom was ik er klaar voor om de volgende dag van alle 10 cent aanbiedingen te kunnen profiteren. :)

Hebben anderen trouwens al ervaring met Pirates of the Caribbean? Moest ik wel even proberen natuurlijk. ;) Het is gratis maar ik weet niet of dat tijdelijk ter introductie is of dat het Free to Play is en dat de kosten later in het spel komen. Het lijkt dat je on-line moet zijn. Ik weet nog niet of het exclusief een soort MMORPG is of dat je ook puur off-line kunt spelen. Ik heb het net geïnstalleerd en het ziet er grafisch erg fraai uit. Net ook de 49MB HD graphics gedownload.

Shiver me timbers matey...
Lijkt mij idd een interessant spel. Waar kan je dat HD pack downloaden, ik vind het niet terug in de market?

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk ingame, net zoals bij bijvoorbeeld Sentinel 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Eens, aan iedereen die dit spel nog niet heeft gespeeld, het is echt heel erg aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Inderdaad in-game. Ik ben er nu ook achter dat je steeds 'energie' verbruikt die door wachten langzaam weer wordt opgehoogd en die je snel kunt vermeerderen met 'Gems' waar je een beperkte voorraad van hebt en die je bij kunt... kopen voor echt geld.

Free to Play dus. Langzaam/beperkt spelen voor niets en flink doorspelen voor echt geld wat flink kan oplopen als je daar voor in bent/intrapt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same as Smurf Village, lekker bessen kopen voor $1000,00 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Android Market: Traffic Panic 3D is er, en voor... GRATIS =)
Opzich wel jammer dat die gratis is, want de maker heeft 'm maar op gratis gezet omdat hij zoveel illegaal werd geinstalleerd.. 200x gekocht, 25.000x gespeeld... Maar desalniettemin nu dus (even) gratis te downloaden en dat is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ligt misschien aan mij, maar wat is die game lastig zeg.. damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp de bedoeling ook maar half... Het is het beste om zoveel auto's goed door te laten om zoveel mogelijk 'score' te behalen... En daarna nog is de grootste crash te veroorzaken ook (ligt bij mij nu op $110.000) toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:30:
Opzich wel jammer dat die gratis is, want de maker heeft 'm maar op gratis gezet omdat hij zoveel illegaal werd geinstalleerd.. 200x gekocht, 25.000x gespeeld... Maar desalniettemin nu dus (even) gratis te downloaden en dat is:
Bedankt voor de tip! Lollig tussendoortje. En idd best lastig! Wel origineel en weer eens wat anders. Ziet er ook best okay uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GTA 3 ook werkend op m'n Razr, al dan niet legaal, maarja uhmm dan moet Gameloft dat maar is even fixen.
En zodra die compatible is wordt die uiteraard ook gekocht... Nu nog even Traffic Panic 3D'en.. Heb al wat auto'tjes gekocht en dergelijke, maar het gaat allemaal vrij langzaam.. Je kan wel weer dingen unlocken, maar dan wordt je dus naar de Market gedirect om zodoende wat geld in de game te pompen, net als de Smurfen en we willen natuurlijk zelf alles uitspelen... Maar als ik 10x moet rijden voor 2000 creditcs en 250.000 credits nodig heb voor een leuk gebouwtje gaat het nog wel even duren... Tevens zijn er 20 nieuwe levels voor Where's my Water uitgekomen vanavond, dus we hebben wel weer even wat te gamen, eerst maar is GTA exploreren :D :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:00
Hmm duke is gratis voor 2 dagen, dat wordt ff uitproberen en nog een game van gameloft:

Android Market: Duke Nukem 3D
Android Market: NFL Pro 2012

En 20 nieuwe levels, dat wordt een lange nacht :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:44
huh, ik dacht dat ontwikkelaars applicaties niet gratis konden maken als het eenmaal als betaalde applicatie in de market staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Why not?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Omdat het niet kan. Eens gratis is altijd gratis, tenzij je je app uit de Market trekt en er opnieuw in zet.

Tenzij er iets is veranderd, maar dan had Google alle ontwikkelaars vast wel op de hoogte gesteld (en dat hebben ze niet).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Lizard schreef op woensdag 21 december 2011 @ 01:24:
huh, ik dacht dat ontwikkelaars applicaties niet gratis konden maken als het eenmaal als betaalde applicatie in de market staat?
Dat kan prima hoor, wat je niet kan is een app dat gratis is betaald maken.

Overigens is alleen episode 1 gratis, de overige episodes moet je gewoon voor betalen dus je hebt best kans dat na 2 dagen je het spel wel gratis kan downloaden maar dat je het niet kan spelen totdat je ingame episode 1 heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah! Krijg nu net nieuwe levels binnen voor Where's my water én Cut the rope! :) Heb ik wat te doen in de kerstvakantie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waar heb je dat vandaan?

Overigens heeft Duke 3D maar 1 level erin zitten, dus dat kan ook een verschil zijn.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon via een update via de (mobiele) market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:10:
Where's my Water is gewoon de bom: Where's my Water voor Android, maar ik had 'm al uitgespeeld :9
U vraagt, en U zal ontvangen

De update sinds gisteravond beschikbaar

< de free version heeft trouwens ook leuke <andere> levels >

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe levels zijn ook al verslonden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, simpele update. (Wel een dikke 27 mb voor Where's my water, zag ik).

Weet je wat trouwens heel vervelend is? Vlak voor het naar bed gaan nog éventjes snel een level willen doen van Where's my water en dan voor het eerst compleet vast komen te zitten... Potjandorie, 'k heb een kwartier zitten etteren en ik kwam er steeds niet uit... >:) Straks maar weer even proberen... ;) Geniaal spel. _/-\o_ Echt DE topgame wat mij betreft.

Dat gratis Traffic Panic is trouwens ook wel lichtelijk verslavend: het heeft gewoon iets... Wel slim gedaan dat je dingen kan unlocken door ervoor te betalen... wat ik natuurlijk niet ga doen. Juist doordat je meer dingen wilt unlocken, blij je maar doorgaan met oversteken. Als ik zou betalen voor unlocken, zou ik het spel vervolgens nauwelijks meer spelen, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:25:
Yep, simpele update. (Wel een dikke 27 mb voor Where's my water, zag ik).

Weet je wat trouwens heel vervelend is? Vlak voor het naar bed gaan nog éventjes snel een level willen doen van Where's my water en dan voor het eerst compleet vast komen te zitten... Potjandorie, 'k heb een kwartier zitten etteren en ik kwam er steeds niet uit... >:) Straks maar weer even proberen... ;) Geniaal spel. _/-\o_ Echt DE topgame wat mij betreft.
Level 12 zeker :)

het is zo simpel.. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbeste
  • Laatst online: 24-11-2023
GTA III (L) top spel, draait redelijk op mn LG no Speed.

Litle Empire is ook een van mijn favo's, naast HomeRun Battle 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Musta schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:06:
Hmm duke is gratis voor 2 dagen, dat wordt ff uitproberen en nog een game van gameloft:

Android Market: Duke Nukem 3D
Moet die 57MB download helemaal in het interne geheugen geïnstalleerd worden voordat je hem kunt verplaatsen naar SD? Ik verwacht van wel vrees ik en vind dat maar een slechte zaak. Ik vind het veel netter als men een mooi kleine download neerzet die dan in-game even de rest van de data eenmalig ophaalt en meteen op de SD kaart dumpt. Andere spellen doen dat wel. Die ontwikkelaars snappen het tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:25:
Dat gratis Traffic Panic is trouwens ook wel lichtelijk verslavend: het heeft gewoon iets...
Zeker zeg, gaat redelijk wat tijd in zitten om wat credits bij elkaar te rijden, maar je blijft maar gaan haha..
Ik heb nu alle auto's (behalve de tank) en de eerste twee gebouwen vrijgespeeld, maar je blijft nog steeds gaan.

En ik vond nog twee leuke gratis games:
Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/XUgDzZWSfD5TMxigtfbrVaxLGlqgQUb5szVHEGUDR9gZvMXs65WP3Jnv-dOSy6qsFDOW=w124 Frontline Commando van Glu Mobile, die altijd wel hele mooie, gratis games heeft!
Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/QOeqfAsddH3bo0xW-6BWR8cw1TgBTSibKT95I4gkWEh0-NVBIgOhPsetQI7j2aa7mCk=w705

Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/1RqKbmN0qTYCBafulpNGpTzt77Y1eCwyBtJ-DfKZGvfH7_Vw2YxxelKSXPgf89yqmzU=w124 Special Enquiry Detail van G5 Entertainment met nog meer van zulke games
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/NnhppTjJfm7YJZjDAf-iHizjjEBnAbE34If9QM3BjjA2_FkjUqhCxkg_EZEc9XpJqY8=w705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:41

WhySoSerious

Be the change.

CLB schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:30:
[video]
Bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:17:
[...]

Moet die 57MB download helemaal in het interne geheugen geïnstalleerd worden voordat je hem kunt verplaatsen naar SD? Ik verwacht van wel vrees ik en vind dat maar een slechte zaak. Ik vind het veel netter als men een mooi kleine download neerzet die dan in-game even de rest van de data eenmalig ophaalt en meteen op de SD kaart dumpt. Andere spellen doen dat wel. Die ontwikkelaars snappen het tenminste.
Vind dat ook altijd jammer, Cut the Rope en Where's My Water en mijn Desire is vol. Wordt de volgende keer beter uitkijken bij een telefoon kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Real Racing 2 is zojuist verschenen op de Android Market. Gratis te downloaden als trial, waarna de volledige game te unlocken is in-game.

Android Market: Real Racing 2 - Apps op Android Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

CLB schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:55:
[...]

Zeker zeg, gaat redelijk wat tijd in zitten om wat credits bij elkaar te rijden, maar je blijft maar gaan haha..
Ik heb nu alle auto's (behalve de tank) en de eerste twee gebouwen vrijgespeeld, maar je blijft nog steeds gaan.

En ik vond nog twee leuke gratis games:
[afbeelding] Frontline Commando van Glu Mobile, die altijd wel hele mooie, gratis games heeft!
[afbeelding]

[video]

[afbeelding] Special Enquiry Detail van G5 Entertainment met nog meer van zulke games
[afbeelding]

[video]
Die eerste leek me ook wel vet, maar je mag niet vrij bewegen las ik ergens?
En dit zou heeel vet in multiplayer zijn!

Verwijderd

Wom schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:46:
Real Racing 2 is zojuist verschenen op de Android Market. Gratis te downloaden als trial, waarna de volledige game te unlocken is in-game.

Android Market: Real Racing 2 - Apps op Android Market
Aaaaah, cool! Ben benieuwd! Moet wel ff wachten totdat ik vanavond thuis ben voordat ik 'm kan spelen, want 600 Mb via m'n mobiele verbinding is wat veel.. ;)

EDIT
Via de link van Real Racing 2 zag ik dat EA een actie heeft met kortingen (die ik trouwens niet kan vinden...?) en daardoor zag ik weer dat onderhand Spy Mouse uit is voor de Android! Is het misschien al een hele tijd, geen idee, maar ik wist het niet. (EDIT Gezien de uploadtijd van het filmpje hieronder, denk ik dat 'ie pas net uit is, eigenlijk!) Ik ken het spelletje van m'n zoons iPod Touch en het is echt lollig. Het spelletje meteen gekocht maar ook dat spel zal moeten wachten tot ik thuis ben: 180 Mb.
Ik moet onderhand maar even gaan kijken hoeveel ruimte ik nog heb op m'n mobiel: o.a. dankzij die 0.10 actie zit ik nu aardig tjokvol met games! Maar wel allemaal super games! :) Dat wordt een topkerst. 8)

Spy Mouse

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 08:41 ]

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:54
Harmsen schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:33:
Ik vond Tiny Tower de eerste 6 verdiepingen leuk om te spelen maar daarna werd het zo traag op mijn Desire... zit nu op verdieping 10 en het is eigenlijk onspeelbaar. Hebben meer mensen hier last van?
Ik krijg sinds vandaag FC's. Reageert na een aantal seconden niet meer. Erg leuk spel maar dit is jammer.

• FreshMaker
  • Niet online
Misschien ten overvloede, maar de free version van Where is my water heeft 10 "dag-levels"

Zet de datum op 30-12-2112 en ze zijn allemaal beschikbaar :+

en in januari komt deze :

http://disney.go.com/wheresmywater/swampygift/android/en/

[ Voor 22% gewijzigd door FreshMaker op 22-12-2011 09:07 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Cyleo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:44:
[...]

Vind dat ook altijd jammer, Cut the Rope en Where's My Water en mijn Desire is vol. Wordt de volgende keer beter uitkijken bij een telefoon kopen :P
Dan doe je het niet goed. ;)

Mijn Viewpad 7 heeft officieel 512MB maar twee derde daarvan wordt opgeslokt door Android zelf en ik heb maar 171MB intern geheugen beschikbaar. Toch heb ik nu 192 apps geïnstalleerd (waaronder ondertussen Duke Nukem 3D) en Cut the Rope en Where's my Water en nog tientallen andere apps die net zo groot zijn. Inclusief alle 70 apps die ik in de 10 miljard actie heb aangeschaft. Momenteel 53,5MB intern geheugen vrij. :)

Dit doe ik met Link2SD. Het vereist een geroot device en een tweede partitie op je SD kaart. Veel intern geheugen wordt nog ingenomen door data. Het meeste andere staat op SD. Flink wat apps hadden zo'n 2MB data in gebruik. Ik heb die data van een aantal geselecteerde apps verwijderd en ROM Manager uninstalled omdat ik die momenteel toch niet gebruik maar die het best op je interne geheugen kan staan en die ook nog eens flink wat data in gebruik had. Ik zat toen weer over de 60MB. De download van Duke Nukem 3D leek trouwens kleiner uit te pakken dan die 57MB.

Rooten is wat mij betreft iets onmisbaars en essentieels. Het stelt me tevens in staat diverse apps te gebruiken die ik echt belangrijk vind. Zoals LBE Privacy Guard bijvoorbeeld.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
minecraft al genoemd? heb 'm op desire HD gespeeld, speelt VERRASSEND goed! :D
is echt de moeite om 'm aan te schaffen.

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:29:
Aaaaah, cool! Ben benieuwd! Moet wel ff wachten totdat ik vanavond thuis ben voordat ik 'm kan spelen, want 600 Mb via m'n mobiele verbinding is wat veel.. ;)
Had hem maar aangezet... Ben nu vanaf 09:00 uur aan het downloaden en het is nog steeds niet binnen :/

• Stukfruit
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:29:
Via de link van Real Racing 2 zag ik dat EA een actie heeft met kortingen (die ik trouwens niet kan vinden...?) en daardoor zag ik weer dat onderhand Spy Mouse uit is voor de Android! Is het misschien al een hele tijd, geen idee, maar ik wist het niet. (EDIT Gezien de uploadtijd van het filmpje hieronder, denk ik dat 'ie pas net uit is, eigenlijk!)
Kijk eens naar de datum van de app in de Market... ;)
Icm de "no recent changes" op de tab met veranderingen sinds de laatste versie mag je concluderen dat het spel er pas sinds gisteren is.

Dat zit wel Schnorr.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:17:
[...]

Toch doen ze dat al wel een beetje, van die 57 MB gaat 31 MB in je flash, en op de SD-kaart komt 18 MB aan data te staan. (waar die overige 8MB blijft weet ik niet, misschien is de compressie op het installatie-pakket niet optimaal)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Wom

Wom

Stukfruit schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:05:
[...]

Kijk eens naar de datum van de app in de Market... ;)
Icm de "no recent changes" op de tab met veranderingen sinds de laatste versie mag je concluderen dat het spel er pas sinds gisteren is.
Je kunt op appbrain en androlib checken wat de eerste benoeming in Android Market is geweest. Maar idd, Real Racing 2 is gisteren in de Android Market geplaatst.

• Stukfruit
  • Niet online
Het deel van de post die ik citeerde ging over Spy Mouse ;)

Op AppBrain en andere sites valt dat soort informatie trouwens weg na een aantal updates, dus dat is helaas ook niet echt altijd betrouwbaar.

Dat zit wel Schnorr.

• Wom

Wom

Ah ok, Spy Mouse is inderdaad ook sinds gisteren pas in de Market :D Zie firemint website :)

Dat Real Racing 2 downloaden wil maar niet lukken, blijft falen na een tijdje. Geduld is een schone zaak denk ik zo.

• SToRM666
Spy Mouse ziet er wel leuk uit, die ga ik ook maar eens downloaden :)

Verwijderd

Ah, gelukkig, ik ben niet de enige... Ik probeerde bij thuiskomst zowel Real Racing 2 als Sly Mouse te downloaden via Wifi maar beiden blijven staan op 0%... Geen beweging in te krijgen... Wellicht zijn de games populair en is de server overbezet...? Dat gaat vandaag in ieder geval niet meer lukken, denk ik zo... Jammer.

• Wom

Wom

Zojuist geprobeerd, binnen tien minuten was de data binnen.

Verwijderd

Bij mij gaat het ook beter! Real Racing 2 is nu op zowat 100%. Kostte wel zowat anderhalf uur hier...

Nou, ben benieuwd of zo al m'n andere racegames verwijderd kunnen worden...! ;)

EDIT
Real Racing 2 net gespeeld. Nou, NFS Shift kan meteen de prullenbak in want dat ziet er niet uit in vergelijking...! Ik vind 'm ook mooier dan m'n andere racers, maar die zijn meer arcade, dus die hou ik voorlopig nog ff... Al vind ik Asphalt er slechter uitzien (soms vreemd korrelige wegen). Maar vooral Shift ziet er waardeloos uit in vergelijking. Hij rijdt ook lekker, maar ik rij wel met links en rechts klikken: dat tilt-sturen vind ik zo knap waardeloos... (in alle andere racegames ook, hoor).

Alleen eh... RR2 kost (incl. domme belasting) 6,53...!!! Dat is wel wat andere shit dan de gebruikelijke paar centen of euro...! Pittige prijs, hoor... Maar goed... dan heb je ook wat... Ziet er goed uit, oogt een stuk serieuzer dan alle andere Android racers tot nu toe... Hm, ik ga 'm vast wel kopen.

En dan nu Spy Mouse downloaden.

EDIT 2
Real Racing 2 gekocht. Leuk om eindelijk eens een wat serieuzer racespelletje te hebben op m'n mobiel! Ik heb Shift er afgegooid en ook nog Shrek Cart omdat anders Spy Mouse er niet op pastte... M'n mobiel begint nu echt wel vol te raken!

Weet iemand trouwens hoe je Gameloft games moet deinstalleren...? Ik heb nu simpelweg de map met data van m'n SD gepleurd, maar het programma zelf staat nog wel op de mobiel: ik zou niet weten hoe je zoiets moet deinstalleren... (De meeste Gameloft games die ik heb zijn gekocht via Gameloft en niet de Market).

Vraag me trouwens sowieso af of als je iets deinstalleerd, of dan wel echt alles eraf gehaald wordt...

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:22:
Bij mij gaat het ook beter! Real Racing 2 is nu op zowat 100%. Kostte wel zowat anderhalf uur hier...

Nou, ben benieuwd of zo al m'n andere racegames verwijderd kunnen worden...! ;)

EDIT
Real Racing 2 net gespeeld. Nou, NFS Shift kan meteen de prullenbak in want dat ziet er niet uit in vergelijking...! Ik vind 'm ook mooier dan m'n andere racers, maar die zijn meer arcade, dus die hou ik voorlopig nog ff... Al vind ik Asphalt er slechter uitzien (soms vreemd korrelige wegen). Maar vooral Shift ziet er waardeloos uit in vergelijking. Hij rijdt ook lekker, maar ik rij wel met links en rechts klikken: dat tilt-sturen vind ik zo knap waardeloos... (in alle andere racegames ook, hoor).

Alleen eh... RR2 kost (incl. domme belasting) 6,53...!!! Dat is wel wat andere shit dan de gebruikelijke paar centen of euro...! Pittige prijs, hoor... Maar goed... dan heb je ook wat... Ziet er goed uit, oogt een stuk serieuzer dan alle andere Android racers tot nu toe... Hm, ik ga 'm vast wel kopen.

En dan nu Spy Mouse downloaden.

EDIT 2
Real Racing 2 gekocht. Leuk om eindelijk eens een wat serieuzer racespelletje te hebben op m'n mobiel! Ik heb Shift er afgegooid en ook nog Shrek Cart omdat anders Spy Mouse er niet op pastte... M'n mobiel begint nu echt wel vol te raken!

Weet iemand trouwens hoe je Gameloft games moet deinstalleren...? Ik heb nu simpelweg de map met data van m'n SD gepleurd, maar het programma zelf staat nog wel op de mobiel: ik zou niet weten hoe je zoiets moet deinstalleren... (De meeste Gameloft games die ik heb zijn gekocht via Gameloft en niet de Market).

Vraag me trouwens sowieso af of als je iets deinstalleerd, of dan wel echt alles eraf gehaald wordt...
Settings>Apps>aanklikken en dan deinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:22:
Als je doet wat hierboven staat en de map op de SD-kaart verwijdert dan is het helemaal weg.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:06:
[...]

Settings>Apps>aanklikken en dan deinstalleren.
Stukfruit schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:13:
[...]

Als je doet wat hierboven staat en de map op de SD-kaart verwijdert dan is het helemaal weg.
}:O }:O Ik verwijderde altijd alles via My apps in de Market... }:O }:O Dit werkt inderdaad. En beter ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vandaag begonnen met gamen op mijn Galaxy 551 :D
Afbeeldingslocatie: http://www.angrybirds-game-online.com/wp-content/uploads/2011/07/Rovio-Mobile-Angry-Birds-lite-s60v3-screenshot1.jpg

Mijn telefoon trekt het nét, zolang er maar geen ad's in beeld komen en er niet te veel dingen tegelijk bewegen, anders gaat het schokkerig... Er is echter een issue waar ik tegen aan loop. De 551 heeft blijkbaar niet door dat er een actieve fullscreen app draait, het scherm gaat telkens als ik deze even niet aanraak uit. :/

edit: En Angry Birds is al de nodige keren vastgelopen, beeld bevriest dan maar het (achtergrond)geluid doet het nog... CPU-usage ligt op zo'n moment nogal hoog.

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 28-12-2011 08:01 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traffic Panic 3D blijft verslavend zeg..
Ik moet totaal nog 350.000 credits behalen en moet alleen nog een tank en de bouwplaats hebben.
Mn grootste crash tot nu toe had zo'n $750.000 damage en mn hoogste credit in 1x was zo'n 1800 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:28

IkWilbert

Het is mij!

CLB schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:50:
Traffic Panic 3D blijft verslavend zeg..
Ik moet totaal nog 350.000 credits behalen en moet alleen nog een tank en de bouwplaats hebben.
Mn grootste crash tot nu toe had zo'n $750.000 damage en mn hoogste credit in 1x was zo'n 1800 punten.
Damn, dat doe je goed. Maar idd een leuk verslavend spel.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik heb toch een probleem met dat Traffic Panic, en ben niet de enige als ik in de market de reacties op het spel mag geloven. Het spel crasht regelmatig, soms na 30 seconden spelen, soms na 5 minuten. Maar als het crasht gaat het zo hard dat mijn telefoon uit zichzelf reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Arie- schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:48:
Ik heb toch een probleem met dat Traffic Panic, en ben niet de enige als ik in de market de reacties op het spel mag geloven. Het spel crasht regelmatig, soms na 30 seconden spelen, soms na 5 minuten. Maar als het crasht gaat het zo hard dat mijn telefoon uit zichzelf reboot.
Ik herken die situatie, dat heb ik ook met mijn Arc :/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel compleet verslaafd aan Spy Mouse... Het heeft Where's my water van de eerste plaats verdrongen, zal ik maar zeggen. De lol is dat elk level eigenlijk drie verschillende goals heeft (naast gewoon de kaas uit het leven halen) en die goals hoef je niet per se in 1 keer te halen. En zo speel je sommige levels dus meerdere keer op totaal verschillende manieren, om maar elk goal te halen. Super verslavned. Ik heb normaal een grondige hekel aan levels die je niet haalt en steeds overnieuw moet doen, maar met Spy Mouse ben ik zomaar een uur verder zonder dat ik het doorheb. Er gebeurt ook veel meer dan in bijv. Where's my water, wat nogal statisch is. Blijft ook een leuk spel, laat dat duidelijk zijn, maar Spy Mouse is echt een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hier geen problemen met Traffic Panic... Op m'n Motorola Razr...
Het is hier nog een kwestie van 250.000 puntjes binnenslepen, de tank kopen en dan is 't wel weer klaar =)

Spy Mouse trekt me niet als ik de screenshots en de filmpjes bekijk, maar misschien toch maar is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Guns n Glory heeft twee nieuwe werelden ( 5 en 6 ) heb ze alweer bijna uit, geniaal :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm vet, hij is bij mij ongemerkt geupdatet...
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/GwzmMPMZH8ScSS8spBTr6r9DFBpbL1fwZ0CvZn-HwTcc4xqIV1OkvMVGifXy4y5k3Fo=w705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 20:14

oNo

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:40:
Ik ben momenteel compleet verslaafd aan Spy Mouse... Het heeft Where's my water van de eerste plaats verdrongen, zal ik maar zeggen.
Where's my water is inderdaad een topper. En Spy Mouse heb ik ook. Echter vind ik deze niet erg snel met laden. Hoe is dat bij jou? Nou is de Samsung Galaxy Note niet echt een langzaam apparaat (Exynos SoC met 1.4 GHz cpu) of is de interne opslag hier de bottleneck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
oNo schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:26:
Echter vind ik deze niet erg snel met laden. Hoe is dat bij jou?
Is op de SGS2 ook niet bepaald een snelheidswonder nee. Ook irritant dat elke keer die map wordt herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Arie- schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:48:
Hier ook op een Xperia Play.
Jammer, want het is best een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oNo schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:26:
[...]

Where's my water is inderdaad een topper. En Spy Mouse heb ik ook. Echter vind ik deze niet erg snel met laden. Hoe is dat bij jou? Nou is de Samsung Galaxy Note niet echt een langzaam apparaat (Exynos SoC met 1.4 GHz cpu) of is de interne opslag hier de bottleneck?
IK heb een Desire HD en het laden gaat 'gewoon', dus lekker vlot. Ik heb nooit het idee dat ik ergens op zit te wachten, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
is "glow hockey" al genoemd?
grafisch een zeer goeie game.
heb mijzelf er al uren mee vermaakt (HTC wildfire S gejat van m'n broertje :P )
en nog belangrijker: HIJ IS GRATIS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 06-10 21:02
Welke versie van Glow Hockey bedoel je? Staan er 2 in de market.
Pagina: 1 ... 22 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.