Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je hebt dus al erg veel gespeeld dan?CLB schreef op donderdag 29 december 2011 @ 00:21:
Net 't laatste gebouw unlocked in Traffic Panic 3D::
[afbeelding]
Wie van jullie speelt Fruit Ninja Free? Ik heb dat vandaag op mijn Razr gezet, maar het beeld blijft regelmatig een paar seconden stilstaan en gaat dan weer verder. Hoe komt dit? Ik heb moeite om te geloven dat mijn Razr dat spel niet aankan? Ik heb al geprobeerd om hem opnieuw te installeren.
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Vraag me er niet naar... Duurt denk gemiddeld een uurtje voor 40.000 punten ofzo, allemensenLaurentS schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:32:
Je hebt dus al erg veel gespeeld dan?Ik heb het ook gezet op mijn Razr en snel gaat het niet echt vooruit.
Ik heb nu alle voertuigen exclusief de tank en het 1ste gebouw (tankstation).
Ik speel (soms) deze Fruit Ninja, no problemo...Wie van jullie speelt Fruit Ninja Free?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Fruit Ninja Free werkt prima op mijn Xperia Play.LaurentS schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:32:
[...]
Je hebt dus al erg veel gespeeld dan?Ik heb het ook gezet op mijn Razr en snel gaat het niet echt vooruit. Ik heb nu alle voertuigen exclusief de tank en het 1ste gebouw (tankstation).
Wie van jullie speelt Fruit Ninja Free?
Dat kan helaas niet gezegd worden van Traffic Panic. Vanaf er een ontploffing is hangt de telefoon een paar minuten waarna hij reboot. Ik heb het er maar af gegooid want zo is het onspeelbaar.
Nu ben ik bezig met Smurf Village. Niet echt een snelle aktiegame maar wel leuk om een smurfendorpje te bouwen

[ Voor 71% gewijzigd door CLB op 29-12-2011 23:03 ]
Alleen is m'n 3vcash nu écht op aan het gaan dankzij de 10c actie
En heeft iemand Driver geprobeerd? Is die te spelen?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
EDIT: en THPS2 natuurlijk!
Waarom heeft IOS zoveel leuke ports die Android niet heeft
[ Voor 29% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 29-12-2011 21:22 ]
Verwijderd
Bij mij is MC3 nog gewoon €5,49, er staat dat alle spellen van Gameloft afgeprijsd zijn. Dat is dus niet het geval.. Of bij iemand anders wel?Musta schreef op donderdag 29 december 2011 @ 20:46:
Heb te veel spelletjes gekocht de laatste tijd, eerst die 10 cent actie en nu dit van gameloft. EN niet te vergeten de Steam sale.... Zal nog 2 spellen kopen, TinTin en MC3 en de rest van 3vcash uitgeven aan apps.
En heeft iemand Driver geprobeerd? Is die te spelen?
MC3 zal gedurende 24 uur 0,79 euro kosten, maar wanneer.. dat is de vraag.. klaar, bedankt CLB, joe!
Verwijderd
Staat er wel, kijk maar op https://market.android.com/?hl=nl, All gameloft games up to 85% off..CLB schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:23:
Google anders even? Er staat namelijk helemaal niet dat alle games van Gameloft zijn afgeprijsd.
MC3 zal gedurende 24 uur 0,79 euro kosten, maar wanneer.. dat is de vraag.. klaar, bedankt CLB, joe!
All betekent toch echt allemaal....
Follow us on facebook.com/gameloft or twitter.com/gameloft to know when Modern Combat 3 drops to $0.99.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
EDIT
Gek is dat... Dan post je dat iets al twee dagen niet lukt...en binnen vijf minuten heb ik opeens de oplossing. Heb het level nu zelfs gehaald in 27 seconden...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2012 21:59 ]
Precies dezelfde gameplay is er niet direct, maar kijk eens naar de volgende titels:"jelmervos schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:59:
Where's My Water veel te snel uitgespeeld, baalde er gewoon van. Erg leuk puzzel spel en hoop snel op meer levels of een vervolg. Is er iets soortgelijks?
Sprinkle,
Cut The Rope
Nano Panda
Roll in the Hole
Allemaal puzzelspelletjes met een soortgelijke opzet.
Android Market: Modern Combat 3: Fallen Nation - Apps op Android Market
[ Voor 12% gewijzigd door Wom op 02-01-2012 17:20 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Tegoed...? Hoe bedoel je...? Hoe koop jij games dan?NeoMe schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:20:
Wacht niet te lang met het kopen van spellen, mijn tegoed was ineens vervallen ( na 3 maanden ) en heb het restant teruggeboekt. Gingen er blijkbaar nog kosten vanaf ofzo want bedrag was ineens veel lager ... voel me zeker genept ondanks dat het maar om een paar euro gaat ...nooit meer dus.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Spy mouse lijkt er ook wel opjelmervos schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:59:
Where's My Water veel te snel uitgespeeld, baalde er gewoon van. Erg leuk puzzel spel en hoop snel op meer levels of een vervolg. Is er iets soortgelijks?
Bedankt voor de tips, ik ben begonnen met Sprinkle.Wom schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:49:
[...]
Precies dezelfde gameplay is er niet direct, maar kijk eens naar de volgende titels:"
Sprinkle,
Cut The Rope
Nano Panda
Roll in the Hole
Allemaal puzzelspelletjes met een soortgelijke opzet.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
[ Voor 3% gewijzigd door Blomr op 04-01-2012 20:22 ]
Verwijderd
Ja die heb ik gedownload. Er zijn 3 versies in de samsung app store(1.0.0 tm 1.03), maar allemaal crashen ze op mijn telefoon met de melding dat het proces (proces com.gameloft.android.SAMSUNG.GloftBPHP) onverwacht gestopt is.Grumsel schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:50:
Modern Combat 2 is nu gratis voor de Samsung Galaxy S2 via Samsung Apps.
Ik snap er niks van, andere gameloft spel Asphalt 6 werkt zonder problemen. Ik heb verder ook geen taskkiller geïnstalleerd.
Het vereist wel multitouch en ik weet niet of een onvolkomenheid in die multitouch van mijn Viewpad me bij latere levels nog parten zal gaan spelen maar die komen dan desnoods ooit wel met een volgende tablet.

Ik wou hem ook graag hebben op mijn Transformer Prime, blijkt dat ze bij gameloft het vinkje nog niet hebben aangezet. Beetje jammer, heb zelf een Desire dus alle grafisch zware games gaan al langs mij heenBlomr schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:13:
Ik heb gister Modern Combat 3 gedownload. Echt super mooi spel! maar... wat me nogal irriteert is de manier van spelen. Ik had eerst nog de gyroscoop aan staan, maar dat was al gelijk drama. Nadat uitgezet te hebben, was het wel beter, maar vind het nog steeds niet super. Is de manier van spelen nog meer aan te passen en zo ja, wat is dan het beste? Ik speel op een Galaxy Nexus
Android Market: Whale Trail - Apps op Android Market
Kwam deze van de week tegen:
Grabatron Country
Heb 'm nog niet echt uitgebreid kunnen spelen, maar so far so good
De laatste die ik probeerde was Guns 'n Glory WW2. Nou wat een tof spel zeg, ik probeerde hem heel even uit en heb meteen heel het station voor de overstap die ik moest hebben gemist
En je denkt dat je dit probleem niet zal hebben met iOS of WP7?JohnBQ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:43:
Ik houd het maar voor gezien denk ik met die Android Games..
De laatste die ik probeerde was Guns 'n Glory WW2. Nou wat een tof spel zeg, ik probeerde hem heel even uit en heb meteen heel het station voor de overstap die ik moest hebben gemist
Dat zit wel Schnorr.
Natuurlijk niet!Stukfruit schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:15:
[...]
En je denkt dat je dit probleem niet zal hebben met iOS of WP7?
aangezien ik alleen een Android tablet heb
Ik speel het ook, ben lvl 11 nu...Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:38:
Iemand hier die ook Little Empire speelt?
Zeer verslavend
NIce!!!!!Wom schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:26:
Virtua Tennis ziet er ook niet slecht uit. Kan elk moment uitkomen voor de Xperia Play.
[afbeelding]
Verwijderd
Iemand die dit nog meer speelt?
80% van mijn gespeelde rondes online, worden gewoon niet opgeslagen.
Ben ik level 6 met 4000 cash, win ik, lvl 7 met meer geld, en wat denk je?
Leave je de game, is alles weer pleite...
En wat doet Gameloft er aan? Niks, helemaal niks.
Dit schijnt al maanden aan de gang te zijn en er wordt gewoon niks aan gedaan..
Hopelijk wordt deze wel compatibel met ook andere apparaten. Sportspelletjes zijn mobiel IMHO erg verslavend wanneer het goed is uitgevoerd. Wel is het zo dat er zowat geen met de Galaxy Note compatibel zijnWom schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:26:
Virtua Tennis ziet er ook niet slecht uit. Kan elk moment uitkomen voor de Xperia Play.
[afbeelding]
Android 4.0 is helemaal een deceptie, zeker van de grote uitgevens als EA en Gameloft zijn gewoon geen games te vinden, terwijl dat volgens mij toch prima zou moeten draaien.alex3305 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:18:
[...]
Hopelijk wordt deze wel compatibel met ook andere apparaten. Sportspelletjes zijn mobiel IMHO erg verslavend wanneer het goed is uitgevoerd. Wel is het zo dat er zowat geen met de Galaxy Note compatibel zijn.
Speel het ook, ben helaas nog maar level 6. Verder echt een top spel, hou wel van dit soort games!
Ben te vinden onder de naam Sleehond
[ Voor 19% gewijzigd door Sleehond op 25-01-2012 16:39 ]
Verwijderd
Jij hebt ook nog geen foefje gevonden waardoor het wel wordt opgeslagen?Wom schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:22:
Klopt Koedt, zelfde ervaring. Gameloft Live is gewoon waardeloze service op dat gebied.
Ik ben wel wat aan het zoeken geweest, maar alles wat gesuggereerd wordt werkt niet.
Zie ook pven in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile"
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
2 februari komt hij in de Android Market uit.
Leuk dat je een preview van Polarbit hebt gekregen! Ik vind 'm er weer leuk uitzien, alleen heb ik een vermoeden dat ze de ARMv6 support deze keer, net als bij Reckless Getaway, droppenWom schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:14:
Heb een previewversie gekregen van Reckless Racing 2, het vervolg op één van mijn favoriete racegames van 2011. Heb een korte gameplay video geschoten mocht je benieuwd zijn hoe hij draait.
2 februari komt hij in de Android Market uit.
*video*

Ik vindt de auto's in verhouding tot de tracks er alleen wat klein uitzien, of ligt dat aan mij?
EDIT: Een nieuwe versie van My Paper Plane, * Lorem_Ipsum gaat die ook maar 'ns proberen
[ Voor 18% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 27-01-2012 18:50 ]
Bedankt voor het testen! In een Wildfire zit volgens mij sowieso geen echte GPU, maar dat was voor Reckless Racing in ieder geval geen vereisteWom schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:50:
Net even geprobeerd op een HTC Wildfire, maar die geeft niet thuis. Heb een mailtje naar de devs gestuurd met de vraag of er ondersteuning komt. Mocht het zo zijn dan hoor je het nog wel van me
Klopt. Daar moet je de Wildfire S voor hebben.Lorem_Ipsum schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:52:
In een Wildfire zit volgens mij sowieso geen echte GPU
De oudere versie zou ik minstens een paar honderd meter omheen lopen wanneer ik die in de winkel tegen zou komen. Wat een rampending is dat zeg...

Dat zit wel Schnorr.
SGS, SGS2 en Xperia Play zijn toch minder geschikt daarvoor
HOI.
Ja alleen je krijgt gewoon de APK's... Wat gewoon stom is...Bananenspin schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:05:
Humblebundle voor Android! http://www.humblebundle.com
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Maar de spelletjes zijn wel leukTouchdomex schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:07:
[...]
Ja alleen je krijgt gewoon de APK's... Wat gewoon stom is...
En zó stom is het ook weer niet, als het buiten de market verkocht wordt dan kan je er weinig aan doen, net als alle andere apps die je buiten de market omkoopt.
(Althans, ik heb nooit gehad dat ik een app die ik buiten de market omkocht later alsnog via de market kon installeren, updaten, etc.)
En dat het niet op Steam is, is ook te begrijpen, gezien dat nog half in beta is.
Leuk is anders, maar het is ook niet het eide van de wereld, natuurlijk
[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 31-01-2012 21:11 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Mwah het vervelende is dat je alle updates zelf moet gaan installeren en alles. Je moet dus voor een update constant je mail gaan controleren en dat is irritant. Wat makkelijker zou zijn is net zoiets als dat Titanium heeft. Je krijgt gewoon een key en de originele app installeer je en de app leest je key uit en dan heb je in 1 keer de full versie!anandus schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:09:
[...]
Maar de spelletjes zijn wel leuk
En zó stom is het ook weer niet, als het buiten de market verkocht wordt dan kan je er weinig aan doen, net als alle andere apps die je buiten de market omkoopt.
(Althans, ik heb nooit gehad dat ik een app die ik buiten de market omkocht later alsnog via de market kon installeren, updaten, etc.)
En dat het niet op Steam is, is ook te begrijpen, gezien dat nog half in beta is.
Leuk is anders, maar het is ook niet het eide van de wereld, natuurlijk
Je kan dus gewoon uit de market updates krijgen voor ook je volledige versie. Wat echt ideaal is.
[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 31-01-2012 21:16 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Die had ik ook wel los kunnen downloaden, maar aan de andere kant, die vier euro is ook weer niks
Precies. Anomaly en Osmos alleen al is 7 euroCLB schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:15:
Die had ik ook wel los kunnen downloaden, maar aan de andere kant, die vier euro is ook weer niks
Little Empire vind ik zelf echt tof.yucel55 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:53:
Weet iemand misshien leuke real-time online games. niet van die fake mafia games als iMobsters en farm story enzo. maar gwn toffere online games waar je af en toe even inlogt. paar dingen doet en weer eruit kan. of dat je even post wat je zelf speelt. ios heeft heel veel van zulke games maar helaas android weer niethoop tog egt dat hier een verschil in komt.
Little Empire vermaak ik mij inderdaad prima mee. Ik heb overigens op aanraden van teamhww.nl Triple Town geinstalleerd, en dat is ook echt een heel verslavend simpel spelletje.
En zo te zien heeft Humble Bundle een eigen games-appje ontwikkeld
Verwijderd
En dat is...?Wom schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:34:
maar wel dat zelfde crappy systeem wat Gameloft in al zijn laatste games heeft toegepast.
Verwijderd
Ha, ja, had ik zelf ook kunnen verzinnen.Stukfruit schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:57:
Lees de review op zijn site (zie link in zijn sig) en je weet het
Android Market: Pixel Towers

Wat vast ook wel weer een kloon zal zijn geweest van iets anders...
Dat zit wel Schnorr.
Welk appje? Die ken ik niet. Heb nu de apk'tjes draaienanandus schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:08:
Voor degenen die de Humble Bundle hebben, Toki Tori is net toegevoegd
En zo te zien heeft Humble Bundle een eigen games-appje ontwikkeld
edit: Zit in the Chrome store
[ Voor 68% gewijzigd door Cabo op 17-02-2012 18:00 ]
Verwijderd
Death Rally voor Android! "Binnenkort" beschikbaar ;-)
Iemand ook al iets gehoord over Resident Evil voor Android? Zag iets over voorlopig exclusief voor LG in Z-Korea...
Is dat niet deze dan?Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:45:
Death Rally voor Android! "Binnenkort" beschikbaar ;-)
Nickname does not reflect reality
Ah, je hebt gelijk... Snap de aanhalingstekens en smiley ook wat beter nuVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 15:07:
Jawel, maar nog niet beschikbaar in Nederland toch?
Nickname does not reflect reality
Alternatief:wildcardxl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:38:
Ja ik heb het spel inmiddels op de telefoon, kan de directory ook openen alleen het spel niet opstarten, weet niet echt welk programma ik nou eerst moet starten. Is nu al een operatie van 2 dagen, doet me echt twijfelen aan mijn verstand over computers
http://www.gameloft.com/smartphone/the-settlers-android/
Je kan de sourcecode toegemaild krijgen als je hem gekocht hebt (Weet niet of dat helemaal is hoe GPL werkt?).Arie- schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:34:
Ik ben even aan het kijken hoe dat zit dan. DOSBox is namelijk GPL, het lijkt me dan ook waarschijnlijk dat de AnDOSBox broncode ook wel ergens te vinden is.
edit: Dat wordt ook gezegd in dit topic
[ Voor 19% gewijzigd door Arie- op 23-02-2012 16:49 ]
Ik ben te vinden onder het emailadres mistadevine apekrul hotmail.
[ Voor 19% gewijzigd door -MD- op 06-03-2012 16:27 ]
CHIRP!! A brand new Angry Birds Seasons update is on the way! Say hello to Cherry Blossom - coming later this week!
En er komt een space versie van Angry Birds, maar die is al langer aangekondigd. Die komt 22 maart!
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18
Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.