Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 16:59
Alternatief is Fieldrunners, leuke tower defense game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 23:41

Wom

Sentinel 3, Fieldrunners, Robo Defense, Plants vs. Zombies, Jelly Defense, allemaal top Tower Defense games op Android.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Nou was ik op mijn vorige telefoon nogal verslaafd aan: Vijay Singh Pro Golf 2005 3D
Is er nou iets vergelijkbaars verkrijgbaar voor android? Gewoon simpel een balletje golf slaan?
Ik krijg alleen maar van die flauwe midget-golf games en golf score kaart apps te voorschijn als ik iets zoek in de market :P

De 2007 versie van het spel vind ik er trouwens bedroevender uit zien dan de 2005 3D versie :P

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Let's Golf 3 is leuk als je door de in-app purchase rotzooi kan kijken. Verder is Super Stickman Golf echt heel leuk en stijlvol. Tiger Woods is er ook als je een Xperia Play hebt :)

Daarnaast heb je ook nog Gold Battle 3D en Flick Golf, die allebei ook leuk zijn om te spelen :)

Golf Battle 3D - https://market.android.co...algamestudio.golfbattle3d
Super Stickman Golf - https://market.android.com/details?id=com.noodlecake.ssg
Let's Golf 3 - https://market.android.co...ft.android.ANMP.GloftL3HM
Flick Golf - https://market.android.co...fullfat.android.flickgolf

Gratis op de laatste na :)

[ Voor 61% gewijzigd door Wom op 29-11-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
Hmm, nee ik heb een X10 :P wel goede merk maar verder zijn de verschillen op.

Lets Golf 3 ziet er qua graphics wel netjes uit, maar doet mij minder serieus aan dan Vijay Sing en Stickman Golf is me iets te 2D :D

edit:

Bedankt voor de rest van het rijtje, zal der eens naar kijken :D

[ Voor 16% gewijzigd door answer_man op 29-11-2011 00:13 ]

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ondanks de losse aankleding is het technische gedeelte van Let's Golf wel prima op orde. Maar inderdaad, niet de zakelijkheid die dat Vijay Sing had (moest even Googlen wel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
Lets Golf 3 word trouwens niet ondersteund door mijn X10, kan hem dus niet vinden in de market noch installeren...

Geen idee waar dat precies aan ligt, maar zal waarschijnlijk wel met de grafische rekenkracht te maken hebben ofzo.
Staat 2.3.3 op de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Mensen die World of Goo niet kunnen installeren omdat hun apparaat een te beperkt aantal Megabytjes heeft:
http://worldofgoo.com/dl2.php?lk=demo (legaal)

Dan zou het wel moeten lukken. Zie de www.2dboy.com site voor een link naar de volledige versie.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Debiel dat het nodig is, maar wel goede oplossing zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
ik vind orbital echt geweldig en verslavend

[ Voor 63% gewijzigd door z0rk0l op 30-11-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

z0rk0l schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:30:
ik vind orbital echt geweldig en verslavend
Absoluut een topgame inderdaad. Speel hem ook dagelijks en ben er nog steeds enorm slecht in :+

Overigens is zojuist de laatste update voor Angry Birds Rio verschenen in de Market, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Angry Birds, Angry Birds...

Toen ik laatst na een half jaar dacht: "oh, daar is een update van, even updaten.." kwam ik er achter dat ik 'm al lang had verwijderd ;(

Zo interessant zijn die vogeltjes tegenwoordig :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
Vogeltjes zijn way to overhyped, ik heb geen zin meer om AB überhaupt op te starten omdat ik die kutvogels overal al zie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Speel het zelf ook allang niet meer, maar echt iedereen die ik ken en wat minder begaan met techniek is heeft die game erop staan.

Speel zelf op dit moment Where's My Water, Great Little War Game, Inc en Train Conductor 2 USA ( die komt in december in de Market).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Angry Birds blijft leuk tot je bij alle levels 3 sterren hebt :)
Nu vermaak ik me al een paar dagen met Defender alhoewel dat na 550 stages wel wat eentonig begint te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Angry Birds nooit leuk gevonden, eigenlijk... Ik snap echt de hype niet. Ik erger me aan het gebrek aan controle. ;) En het is niet zo dat ik mij afzet tegen populaire spelletjes, want bijvoorbeeld Cut the Rope vond ik wel weer top: daar heb ik ook alle mogelijke sterren en zo behaald! Vond = vind, want ik heb eerder deze week weer een nieuwe serie levels gekregen op m'n mobiel! Er zijn verder maar bar weinig games die ik helemaal uitspeel... De enige die ik kan verzinnen zijn Jet Car Stunts en Moron Test... (die laatste koste me heel wat minder tijd dan Jet Car Stunts, dat een aardige klus was...!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
World of Goo niet eens?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik nog niet. ;) Ik zal de demo eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Orbital is inderdaad een zeer verslavende game zeg.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hele vette racegame van de Race of Champions ! Houd wel rekening met een datadownload van 240 MB, maar dan heb je ook wat :9

Edit: Videootje

@Brad Pitt,
Ja, ik ben ook nog een beetje aan het zoeken naar een fijne afstelling voor het sturen :X

[ Voor 61% gewijzigd door u_nix_we_all op 06-12-2011 16:50 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
u_nix_we_all schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:40:
Hele vette racegame van de Race of Champions ! Houd wel rekening met een datadownload van 240 MB, maar dan heb je ook wat :9
Had me er ook heel veel bij voorgesteld maar vind de besturing echt niet te doen. Zal uiteraard gewoon aan mij liggen hoor :) Ziet er wel mooi uit en de framerate is zeer goed. Alleen dus niet aan mij besteedt :(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even downloaden =) En even die Blood en Glory bekijken... lijkt me ook wel grappig!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-10 21:08

jacobras

Developer

Momenteel is er een promotie gaande in de Android Market wegens de 10 miljardste download of iets dergelijks, 10 populaire apps zijn nu voor slechts 10 cent verkrijgbaar! Zie https://market.android.co..._promotion&feature=banner .

Qua games zijn Minecraft, Asphalt 6, Fieldrunners HD en Great Little Wargame tijdelijk voor vrijwel niets verkrijgbaar :)

[ Voor 10% gewijzigd door jacobras op 06-12-2011 20:43 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jacobras schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:42:
Momenteel is er een promotie gaande in de Android Market wegens de 10 miljardste download of iets dergelijks, 10 populaire apps zijn nu voor slechts 10 cent verkrijgbaar! Zie https://market.android.co..._promotion&feature=banner .

Qua games zijn Minecraft, Asphalt 6, Fieldrunners HD en Great Little Wargame tijdelijk voor vrijwel niets verkrijgbaar :)
Leuk, maar het werkt niet...??? VIa de Market zijn de apps niet goedkoper en als ik ze via de site wil kopen gebeurt er niets... Ik moet inloggen, mobiel selecteren en dan klikken op Doorgaan. En dan niets... Ik wil Soundhound wel hebben voor 10 cent, maar als ik na deze nutteloze actie naar lijst met gekochte apps ga op de site, dan staat alleen die gratis versie in de lijst... Maar die staat er by default al op.

Hoe kom ik nou aan de full versie...???

Is er ook een of andere helpdesk die je kan mailen? Ik kan niets vinden.

EDIT
Never mind. Als ik 'm via m'n mobiel opzoek, heeft 'ie de volledige prijs, maar als ik dan doorklik, is de prijs wel die aanbieding. En via m'n mobiel is het kopen geen probleem. Moet je soms iets instellen om via die site te kunnen bestellen...?

Nou, eind goed, al goed. (Al is het altijd klierig om apps die je al hebt opeens zo goedkoop te zien... ;) ). Bedankt voor de tip!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Brad Pitt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:43:
[...]

Had me er ook heel veel bij voorgesteld maar vind de besturing echt niet te doen. Zal uiteraard gewoon aan mij liggen hoor :) Ziet er wel mooi uit en de framerate is zeer goed. Alleen dus niet aan mij besteedt :(
Gevoeligheid lager zetten scheelt al veel. Maar de onscreen besturing is minder dan de tilt besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Op het eerste zicht een leuk spel maar lastig bestuurbaar op een smartphone. Is eerder iets voor een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Twister336 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:44:
[...]

Op het eerste zicht een leuk spel maar lastig bestuurbaar op een smartphone. Is eerder iets voor een tablet.
Werkt anders prima op mijn smartphone? (Galaxy Note :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Polarbit heeft laten weten welke games in Google's tien cent promotie vallen:

Reckless Racing: 7 december
Reckless Getaway: 8 december
Toki Tori: 8 december
Raging Thunder: 11 december
Wave Blazer: 13 december
Raging Thunder 2: 14 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik kan een 10 eurocent spel als Asphalt 6 niet kopen omdat de market vindt dat mijn tablet het niet ondersteunt, ook niet via de PC. Is er een trucje waarmee ik het toch vast kan kopen zodat ik het op een latere datum op een ander device kan installeren?

Gaan er elke dag tien andere apps voor 10ec komen, honderd in totaal?

Voor die prijs heb ik de acht apps die ik kon installeren ook maar gekocht. Van €18,48 voor €0,80. :)

Een app die niet zichtbaar was in de market op mijn device kon ik wel via de PC kopen en naar mijn tablet sturen en die werkt daar ook gewoon. Inconsequent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Wom schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:52:

Heb vandaag al 6 apps van die 10 cent gekocht :P Zou graag asphalt nog halen, maar die is geblokkeerd op mijn htc desire. Weet iemand hoe ik die toch kan kopen (wil binnenkort een tablet die hem wel trekt ;) )

Voor 10 cent games die nu wel vet zijn:
Minecraft!
Great Little War Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
volgende week gta III
Mobiele versie GTA III komt volgende week

HOOFDDORP - De remake van Grand Theft Auto III voor mobiele apparaten komt op 15 december uit en kost 3,99 euro.

Dat heeft Rockstar Games bekendgemaakt. Het aantal apparaten waarop de game speelbaar is, is bovendien uitgebreid.
GTA III zou aanvankelijk bijvoorbeeld niet beschikbaar zijn voor iPhone 4 en de eerste iPad, dat is nu wel het geval. De game is te spelen op de volgende iOS-apparaten: iPad 1 en 2, iPhone 4 en 4S, iPod Touch 4th Generation.

Verder draait de game op deze Android-telefoons en -tablets: HTC Rezound, LG Optimus 2x, Motorola Atrix 4G, Motorola Droid X2, Motorola Photon 4G, Samsung Galaxy R, T-Mobile G2x, Acer Iconia, Asus Eee Pad Transformer, Dell Streak 7, LG Optimus Pad, Motorola Xoom, Samsung Galaxy Tab 8.9 en 10.1, Sony Tablet S en Toshiba Thrive.

bron nu.nl

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 22:19

Smarron

The bend

Mooi, Reckless Racing wilde ik van het weekend al kopen, maar ben het toen vergeten. Nog een paar uurtjes wachten dus. :) De anderen ga ik even nader bekijken.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Werkt hier anders perfect, jammer dat de levels precies hetzelfde zijn als de PC versie die ik al twee keer uitgespeeld heb :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-09 13:49

Ik heb Reckless rRacing en Raging thunder 2 al gekocht tijdens de €0.79 actie, maar die overige spellen zijn ook leuk. Wel erg spijtig dat de nieuwe Tank-nogwat er niet bijstaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Ben ik het mee eens, maar na wat oefenen valt het op zich wel mee :) De blobjes laten zich bijna altijd goed oppakken. Zelfs al is het eigenlijk iets te klein.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Flick Golf en Beautiful Widgets doen schijnbaar ook mee met de 10 eurocent actie.

Van dat Flick Golf kan ik zou gauw geen "van" prijs vinden maar hun Flick Soccer kost €0,79 en Flick Quarterback €2,39

Beautiful Widgets is van €1,99.

Voor 10 eurocenten elk... och... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

De link is nog niet ge-update bij mij, maar heb wel zojuist Reckless Racing en Flick Golf voor € 0,10 p.s. kunnen kopen en zie nu ook Fruit Ninja voor € 0,10 staan. Toch liever de HD-versie hiervan, dus die laat ik schieten.

[ Voor 4% gewijzigd door Smarron op 07-12-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad jammer dat sommige games geblokkeerd worden omdat de huidige toestel niet voldoet.

Had een truukje geprobeerd om de naam van toestel te veranderen naar sensation of desire hd maar dat helpt helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat Reckless Racing blijft bij mij hangen op het downloaden van de additionele game data naar SD kaart. De progressiebalk blijft leeg.

Hebben anderen daar ook last van? Server overload o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
CaptJackSparrow schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:03:
Dat Reckless Racing blijft bij mij hangen op het downloaden van de additionele game data naar SD kaart. De progressiebalk blijft leeg.

Hebben anderen daar ook last van? Server overload o.i.d.?
zelfde probleem, dus zal waarschijnlijk server overload zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh, nog meer...? Is er niet ergens een site waar ALLE 0,10 apps op staan? Ik ben net weer ff naar de Market gegaan maar je moet echt zoeken naar de apps die gisteren werden gelinkt: deze apps van Polarbit zie ik nergens geadverteerd staan... Beetje vage actie...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Als je de market opent krijg je een advertentie te zien over deze 10 cent aanbiedingen. Als je daarop klikt krijg je alle op dat moment geledende aanbiedingen te zien. Wanneer je nu naar market.android.com gaat zie je als eerste een advertentie ervan, klik je daarop kom je hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:25:
deze apps van Polarbit zie ik nergens geadverteerd staan... Beetje vage actie...?
Omdat niet alle games van Polarbit die hierboven genoemd zijn, VANDAAG €0,10 euro kosten misschien..?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:25:
[...]

Huh, nog meer...? Is er niet ergens een site waar ALLE 0,10 apps op staan? Ik ben net weer ff naar de Market gegaan maar je moet echt zoeken naar de apps die gisteren werden gelinkt: deze apps van Polarbit zie ik nergens geadverteerd staan... Beetje vage actie...?
Hier heb ik even een complete lijst van gisteren en vandaag gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Heb ik Reckless Racing gekocht, zie ik zojuist Reckless Racing PLAY staan, ook voor € 0,10 en dit is de HD versie van het spel! Uiteraard ook meteen gekocht, maar wel een beetje wazig dat deze er niet direct bij stond. Of was ik scheel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 15:02
Smarron schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:54:
Heb ik Reckless Racing gekocht, zie ik zojuist Reckless Racing PLAY staan, ook voor € 0,10 en dit is de HD versie van het spel! Uiteraard ook meteen gekocht, maar wel een beetje wazig dat deze er niet direct bij stond. Of was ik scheel ?
Nee je bent niet scheel. Had ik ook, dus eigenlijk 20ct voor de HDversie betaald, nogsteeds geen geld :)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

localjoost.nl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:04:
[...]

Nee je bent niet scheel. Had ik ook, dus eigenlijk 20ct voor de HDversie betaald, nogsteeds geen geld :)
Klopt, de gewone versie gaat op de telefoon en de HD versie op de tab. Dus nog steeds goed. En het zijn inderdaad 11 apps/games in de actie en geen 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje wazig zeg, die stond er in het begin niet bij, weet ik zeker:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eG5iU5eXkQnfvDa5FKlUu5me/full.png

Achja, wat localjoost.nl zegt, 20 cent, ook best =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Nu nog hopen dat Fruit Ninja THD zichzelf ook nog even naar € 0,10 pusht, dan ben ik helemaal tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Binnenkort komt GTA III (vice city) naar de android mobielen
het is te lezen op Nu.nl ergens.. ook de supported phones *en de mijne, LG optimus x2 is supported :P*

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Themperror schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:15:
Binnenkort komt GTA III (vice city) naar de android mobielen
het is te lezen op Nu.nl ergens.. ook de supported phones *en de mijne, LG optimus x2 is supported :P*
Is al gepost... Wii4all in "Android Games - Discussie & Ervaringen"

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smarron schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:54:
Heb ik Reckless Racing gekocht, zie ik zojuist Reckless Racing PLAY
staan, ook voor € 0,10 en dit is de HD versie van het spel!
Is dit zo... Deze versie is SonyEricsson Xperia Play optimized, houd dat HD in dan? Dan koop ik 'm ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met Zookeeper DX Edition: https://market.android.co...zdS56b29rZWVwZXJfZHgiXQ..

Zookeeper is vet, maar helaas staan er een paar in de Market, deze lijkt mij officieel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 19:20
CLB schreef op donderdag 08 december 2011 @ 02:49:
Iemand ervaring met Zookeeper DX Edition: https://market.android.co...zdS56b29rZWVwZXJfZHgiXQ..

Zookeeper is vet, maar helaas staan er een paar in de Market, deze lijkt mij officieel...
Even zoeken de volgende keer hè :>. Het staat namelijk gewoon op de Wikipedia pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 03:06:
Even zoeken de volgende keer hè :>. Het staat namelijk gewoon op de Wikipedia pagina.
Wat staat daar volgens jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik was al heel lang op zoek naar Zoo Keeper nadat ik deze helemaal kapot had gespeeld op mijn DS (voornamelijk MP wel..) Vond 'm een paar weken geleden toevallig toen ik op een andere titel zocht.

Dit is echt een zeer goede port inclusief de o zo kenmerkende muziek _/-\o_
Hoop dat ze nog multiplayer zullen toevoegen. LAN is prima net zoals bij MineCraft.

Hij lijkt zelfs nog beter dan op de DS vreemd genoeg. Aanradertje wat mij betreft.

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 08-12-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb Reckless Racing gekocht, maar kwam er net achter dat er ook Reckless Racing PLAY is, die is geoptimaliseerd voor de Experia Play. Maar die heb ik niet, ik heb een Sensation , die heeft een Adreno 220 GPU, een snellere dan de Adreno 205 in de Experia.
Dat maakt nog best verschil !Hier de " gewone" Reckless Racing:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BynGMUBMkhjjBOpMyODwBQ3g/medium.jpg

Hier de PLAY versie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jmc2FH5CAgyeTqtM9tuz4RrK/medium.jpg

Groot verschil, waar je overigens tijdens het spelen niet eens zoveel van merkt, maar toch ! Voor die 10 ct hoef je het niet te laten :P

Edit: BTW, ik heb ook Fling Golf gekocht, best verslavend ook :)

[ Voor 4% gewijzigd door u_nix_we_all op 08-12-2011 10:34 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Niet merkt? Ik vind het redelijk duidelijk te zien op de full size plaatjes! Zal wel aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
golf heb ik ook gekocht. Wanneer komen er weer nieuwe dingen voor 10 cent :)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 03:06:
Het spijt me :+ Midden in de nacht ga ik niet zoeken of een game van 80 cent officieel is of niet ;)
Wii4all schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:44:
golf heb ik ook gekocht. Wanneer komen er weer nieuwe dingen voor 10 cent :)
Waarschijnlijk rond een uurtje of 18.30! Houd dan vooral Android Market en applicaties - Deel 15 in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Camiel schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:44:
Niet merkt? Ik vind het redelijk duidelijk te zien op de full size plaatjes! Zal wel aan mij liggen :)
Ik heb ze ook allebei gekocht, en door de goede, verslavende, gameplay valt de kwaliteit op de telefoon inderdaad niet echt op. Najah, beter gezegd, de mindere kwaliteit ervaar ik niet als storend.

Op de tablet daarentegen weer wel. Zal door 't grotere scherm komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reckless Getaway en Homerun Battle 3D zijn nu ook al voor 0,10 euro te verkrijgen!! Evenals Can Knockdown 2!
Even uitgevogeld naar aanleiding van: CaptJackSparrow in "Android Market en applicaties - Deel 15" :D

Daarnaast zal Tetris ook 10 cent gaan kosten...

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 08-12-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik had hem gekocht, even gespeeld op mijn tablet en weer ge-re-fund. Het speelde echt niet lekker op mijn POV, het autotje flipte alle richtingen uit en was onbestuurbaar. Het verbaasde mij dat ik nog een refund kon doen, die 10 cent is nou ook weer niet zo spannend. :)

En gekocht, dank voor de tip! Beetje jammer dat ik hierdoor wat vrije tijd kwijt ga raken. :F

Helaas krijg ik hem nu niet gedownload, vanavond maar eens kijken of het via wifi wel wil lukken, :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pven schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:44:
En gekocht, dank voor de tip! Beetje jammer dat ik hierdoor wat vrije tijd kwijt ga raken. :F

Helaas krijg ik hem nu niet gedownload, vanavond maar eens kijken of het via wifi wel wil lukken, :)
Ik heb hem nog niet aangeschaft, ga ik zeker doen.. Waarom nu nog niet? Wat je zegt --> dag tijd :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
http://www.androidplanet....itter&utm_medium=wordtwit

Talking Tom Cat 2
Reckless Getaway
ADW EX Launcher
Tetris
Space Physics (video YouTube: Space Physics trial: Android Game)
Can Knockdown 2
Toki Tori
Homerun Battle 3D
Kids Learn to Read
Blue Skies Donation Wallpaper

[ Voor 13% gewijzigd door Wii4all op 08-12-2011 15:24 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
u_nix_we_all schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:22:
Ik heb Reckless Racing gekocht, maar kwam er net achter dat er ook Reckless Racing PLAY is, die is geoptimaliseerd voor de Experia Play. Maar die heb ik niet, ik heb een Sensation , die heeft een Adreno 220 GPU, een snellere dan de Adreno 205 in de Experia.
Dat maakt nog best verschil !Hier de " gewone" Reckless Racing:
[afbeelding]

Hier de PLAY versie:

[afbeelding]

Groot verschil, waar je overigens tijdens het spelen niet eens zoveel van merkt, maar toch ! Voor die 10 ct hoef je het niet te laten :P

Edit: BTW, ik heb ook Fling Golf gekocht, best verslavend ook :)
De play versie is lelijker dan de gewone? Of zijn de plaatjes verkeerd om (flabbergasted)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Cyleo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:36:
[...]

De play versie is lelijker dan de gewone? Of zijn de plaatjes verkeerd om (flabbergasted)
Precies andersom: Play == "HD graphics".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik vond de default controls van Reckless Racing knap waardeloos. :/

Ik heb gas links halverwege het scherm geplaatst (linkshandig) zodat je nog beeld daarboven hebt en de rem rechts op dezelfde hoogte en daarboven de respawn in de rechterbovenhoek. Dan besturing met tilt en de gevoeligheid daarvan flink omlaag gezet. Die gevoeligheid luistert nogal nauw dus die moet je even finetunen.

Dit op een 7" tablet.

Stukken beter zo. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net Reckless Getaway gekocht. Reckless Racing had ik al, niet op HD, maar dat maakt me niet uit. Getaway schijnt aardig lastig te zijn, dus de volle prijs durfde ik er niet aan te wagen, maar vor 0,10... mwah... moet kunnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ken. schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:25:
[...]

Precies andersom: Play == "HD graphics".
Haha, ja, was er in het Android Market topic al achter gekomen :P Die HD gaat mijn Desire toch niet trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betekent == ?

Is niet of is wel of is tegenovergesteld van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de Playversie = HD graphics, dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:57:
Wat betekent == ?

Is niet of is wel of is tegenovergesteld van?
"Gelijk per definitie" Wikipedia: Gelijkteken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel erg leuk, die Android 0,10 actie! Ik koop dan wel niet veel, maar de spanning van 'Wat is er vandaag in de aanbieding' is erg leuk. Gisteren Apparatur gekocht: zo'n spel dat ik nooit voor de volle mep zou kopen, maar voor 0,10 cent... Hetzelfde geldt voor Reckless Getaway: ook al speel ik zo'n spel maar een paar keer, voor 0,10 is dat geen probleem.

Vandaag heb ik Backbreaker Football gekocht, maar die heb ik meteen weer geretourneerd omdat het stadion er corrupt uitzag op m'n Desire HD: allemaal grijze flikkerende vlakken... Maar goed, morgen is er weer een dag...

Vorige week trouwens Orbital gekocht n.a.v. een post hier: lollig spelletje! Maar als ik had geweten dat ik nu diverse games voor 0,10 had kunnen kopen... Maar ach, al die apps zijn zo ongeveer gratis: die paar euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
ARGH. Ik wil SimCity hebben.... maar die werkt niet op 'al' mijn apparaten (twee telefoons + twee tablets)... :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:12:
Wel erg leuk, die Android 0,10 actie!
Ik en velen met mij vinden het eigenlijk helemaal niet zo leuk (zie oa. AndroidPolice). Deze actie blijkt de aandacht weg te trekken van vele andere apps, waardoor:

• heel veel apps naar beneden donderen omdat ze minder worden gedownload
• er nu opeens 100 (tien keer tien) betaalde apps de toplijsten in worden geschoten omdat Google deze heeft uitgekozen
• al bekende apps blijven zo nog langer bovenaan staan, terwijl Google dit voor anderen juist probeert te ontmoedigen

Erg leuk als je eerst zelf met heel veel moeite in een toplijst voor betaalde apps terecht bent gekomen en zo door Google de helft van je inkomen kwijtraakt.

Hopelijk regelen ze dit in de toekomst wat beter, want dit is eigenlijk best wel een flinke stomp in de maag van veel ontwikkelaars.

Tot zover een kijkje langs de andere zijde van dit verhaal. Als gebruiker en geselecteerde ontwikkelaar is het natuurlijk wel erg leuk :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Als je app goed genoeg is kom je vanzelf weer bovendrijven :)
Juist al die apps die in de aanbiedingen waren zullen na deze actie véél minder verkopen en daarom net zo snel weer naar beneden donderen lijkt me.
Dus gewoon even wachten en het trekt zich vanzelf weer recht.

Daarnaast belet niemand de ontwikkelaars om eventueel ook met een actie te komen van 5 cent of 10 cent om zo mee te surfen op de aanbiedingenhype (al zou ik dat persoonlijk wegens bovenstaande reden niet doen, amar dat terzijde, ik ben geen developerstrateeg).

Maar ik kan me voorstellen dat sommige developers het minder vinden.
(Worden verkopers niet eerst gebrieft dat er zo'n actie aankomt, eigenlijk?)

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 11-12-2011 19:01 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
anandus schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:55:
Als je app goed genoeg is kom je vanzelf weer bovendrijven :)
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dit niet het geval is. Je zal er het nodige voor moeten doen.
Juist al die apps die in de aanbiedingen waren zullen na deze actie véél minder verkopen en daarom net zo snel weer naar beneden donderen lijkt me.
Wanneer je in de top terecht komt krijg je "organische groei", wat inhoudt dat de verkregen toppositie je app gratis en voor niets van groei zal voorzien. Zeker in dit geval, aangezien het in dit geval zeker geen slechte apps zijn.

Zal vast niet voor alle honderd apps gelden, maar reken maar dat een hoop nog tijden zo zal blijven staan en Google hiermee in principe voor concurrentievervalsing zorgt.
Daarnaast belet niemand de ontwikkelaars om eventueel ook met een actie te komen van 5 cent of 10 cent om zo mee te surfen op de aanbiedingenhype (al zou ik dat persoonlijk wegens bovenstaande reden niet doen, amar dat terzijde, ik ben geen developerstrateeg).
Helaas zit je ook hier fout. Je kan niet lager gaan dan 0,99 USD of 0,50 EUR. Alleen Google zelf kan het lager instellen:
https://support.google.co...er.py?hl=en&answer=138412
Maar ik kan me voorstellen dat sommige developers het minder vinden.
(Worden verkopers niet eerst gebrieft dat er zo'n actie aankomt, eigenlijk?)
Nope, alleen de geselecteerden kregen de vraag of ze mee wilden doen.

Nogmaals, begrijp me niet verkeerd: ik vind het een geinige actie hoor, ze hebben bij Google alleen niet goed nagedacht over de gevolgen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de beste dag tot nu toe wat de actie betreft: Flick Soccer (EDIT Geannulleerd: liep vast en sowieso giga-lange laadtijden...), Flight Control, Block Breaker 3 Unlimited HD en Doodle Jump (EDIT Geannuleerd: wat een dom spel, zeg...) gekocht. :)

Ik snap trouwens dat niet iedereen even blij is met deze actie... maar goed, ik wel. ;)

P.S. Ik annuleer die spelen niet vanwege de 0,10 cent, maar omdat ze anders in mijn lijst van apps blijven staan en dan wordt het zo'n zooitje...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Block Breaker 3.. op welke device heb je die aangeschaft, werkt bijna nergens op.. En over welk 'lijstje' heb je 't?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:16
CLB schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:36:
Block Breaker 3.. op welke device heb je die aangeschaft, werkt bijna nergens op.. En over welk 'lijstje' heb je 't?
Block breaker 3 had ik al eerder aangeschaft en werkt goed op mijn Samsung Galaxy S2. Alleen zijn de controls redelijk overgevoellig, en is het erg lastig om de paddle goed te mikken.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:00
Zit al sinds ik fieldrunners hd heb aangeschaft, dat spel te spelen. Damn, wat is round 100 toch moeilijk te behalen :P
Block breaker 3 heb ik ook aangeschaft, maar kreeg gewoon niets te zien. Ik moest op het scherm drukken en dan werd alles wit en grijs met blokjes, maar hoorde wel muziek op de achtergrond en kon op de blokjes drukken. Helaas bleef het wit en grijs :? Heb ook een S2

edit block breaker doet hem toch nog, had hem eerst gerefund en net weer gekocht om het op me dropad te proberen. Daarop deed ie t niet, maar hij doet het nu wel op me s2 :) De eerste keer dat ik kocht moest ie nog 20 mb downloaden op me S2 en net ging ie opeens 31 mb downloaden, misschien dat het aan de missende mb's lag :P

[ Voor 30% gewijzigd door Musta op 12-12-2011 18:04 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
FieldRunners valt best wel mee qua moeilijkheidsgraad. De versie op de PSP/PS3 en DS zijn moeilijker. Gewoon op easy beginnen en alles diagonaal bouwen :). Dat is een mooie basis-strategie om mee te beginnen.

Zelf zit ik meer te wachten op FieldRunners DLC en hoe je in hemelsnaam je achievements terug kunt kijken 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:21:
Vandaag de beste dag tot nu toe wat de actie betreft: Flick Soccer (EDIT Geannulleerd: liep vast en sowieso giga-lange laadtijden...), Flight Control, Block Breaker 3 Unlimited HD en Doodle Jump (EDIT Geannuleerd: wat een dom spel, zeg...) gekocht. :)

Ik snap trouwens dat niet iedereen even blij is met deze actie... maar goed, ik wel. ;)

P.S. Ik annuleer die spelen niet vanwege de 0,10 cent, maar omdat ze anders in mijn lijst van apps blijven staan en dan wordt het zo'n zooitje...
Slim hoor, als de game wordt geoptimaliseerd en de laadtijden korter gemaakt worden heb jij mooi deze spel niet meer in je bezit.

Neem nou Beatiful Widgets, ik heb hem nog maar paar dagen maar er is al 2 updates ervan verschenen wat de app alleen maar beter heeft gemaakt zoals ICS theme enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:36:
Op de HTC Desire HD. Heb net de rommel gedownload en het werkt perfect!!! Best wel lollig ook, moet ik zeggen. Zitten wel grappige extra's in die je in andere soortgelijke games niet ziet.

Het lijstje: als ik op m'n mobiel via de market naar al m'n apps ga, zie ik ook alle apps die ik niet meer heb geinstalleerd maar wel ooit heb gekocht... vind ik niet zo handig...
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:47:
[...]

Slim hoor, als de game wordt geoptimaliseerd en de laadtijden korter gemaakt worden heb jij mooi deze spel niet meer in je bezit.
Ja, niet echt slim inderdaad, haha! Ik was ook snel met annuleren omdat ik FlipKick Football ook al heb en da's eigenlijk wel de leukste in z'n soort. FlickSoccer leek me wel leuk, net ff wat anders, maar ik vond het niet zo handig dat het mikken een aparte handeling is... En toen hij vastliep en het laden (zelfs als je ff ergens anders heen was gegaan op je mobiel) zo lang duurde, had ik er al geen zin meer in... Maar nu je het zo zegt, hm, tsja... heb ik 'm toch maar weer gekocht. 8) Dan maar een lange lijst met verwijderde apps... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:18:
[...]

Op de HTC Desire HD. Heb net de rommel gedownload en het werkt perfect!!! Best wel lollig ook, moet ik zeggen. Zitten wel grappige extra's in die je in andere soortgelijke games niet ziet.

Het lijstje: als ik op m'n mobiel via de market naar al m'n apps ga, zie ik ook alle apps die ik niet meer heb geinstalleerd maar wel ooit heb gekocht... vind ik niet zo handig...

[...]

Ja, niet echt slim inderdaad, haha! Ik was ook snel met annuleren omdat ik FlipKick Football ook al heb en da's eigenlijk wel de leukste in z'n soort. FlickSoccer leek me wel leuk, net ff wat anders, maar ik vond het niet zo handig dat het mikken een aparte handeling is... En toen hij vastliep en het laden (zelfs als je ff ergens anders heen was gegaan op je mobiel) zo lang duurde, had ik er al geen zin meer in... Maar nu je het zo zegt, hm, tsja... heb ik 'm toch maar weer gekocht. 8) Dan maar een lange lijst met verwijderde apps... ;)
In laucher pro kun je die apps niet meer weergeven, ideaal :) Heb een mapje in mijn homescreen met games, en de rest is uit mijn appdrawer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft het niet over zijn appdrawer =) Hij heeft het over de 'aankoopgeschiedenis' die je via de PC-market ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 01:41:
Hij heeft het niet over zijn appdrawer =) Hij heeft het over de 'aankoopgeschiedenis' die je via de PC-market ziet.
LOL Ja. Ik zie op m'n mobiel natuurlijk ook alleen maar wat ik geinstalleerd heb. En op m'n scherm heb ik alleen staan wat ik er wil, desnoods in mapjes. Daar heb je launcher pro niet voor nodig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 10:34

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik heb sinds de 10 cent actie me helemaal suf gespeeld met Sentinel 3. Wat een heerlijke tower defense game :)
Na honderden potjes met de inmiddels 'oude' Tower Defense, was ik toe aan een nieuwe. Sentinel 3 is een aanrader!

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

CLB schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 01:41:
PC-market? Hij zegt letterlijk: "als ik op m'n mobiel via de market naar al m'n apps ga".
Als je bij "my apps" helemaal naar beneden staat zie je een lijst met "not installed" staan als je aangekochte apps niet meer installed hebt staan. Die lijst is bij mij ook redelijk groot aan het worden inmiddels :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Alle apps en spelletjes zijn al weer bekend. In het Market topic heeft CLB de complete lijst geplaatst. 2 spelletjes voor mij er bij vandaag: Where's My Water en Train Conductor 2: USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Where's my Water is gewoon de bom: Where's my Water voor Android, maar ik had 'm al uitgespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, lekker dan :P Die heb ik twee weken geleden nog voor het volle pond gekocht..

EDIT: Oh, het was maar 73 cent ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Ken. op 13-12-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Train Conductor 2: USA is wel een aanrader. Hele toffe time management game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaah, leuk, Where's my water! :) Die wou ik sowieso binnenkort al kopen! :)

EDIT
Train Conductor ook maar gekocht. Altijd leuk om te hebben. Hehehe, ik vind die actie steeds leuker worden. Ik heb nu al aardig wat games waar ik momenteel misschien niet veel tijd voor heb, maar vast wel een keertje! ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
CLB schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:10:
Where's my Water is gewoon de bom: Where's my Water voor Android, maar ik had 'm al uitgespeeld :9
Echt een aanrader, zeer verslavend. Hopelijk komt cut the rope ook nog voor 10 cent langs en dan heb ik alle games die ik wil :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaaaaa, Where's my water is geniaal! En zelfs Train Conductor is leuk! Zo zie je maar weer dat het bekijken van filmpjes of lezen van reviews niet alles is... Pas als je iets zelf probeert, merk je pas of het was it. TC leek me een beetje knullig, maar het is echt leuk! ;)

@Cyleo: Cut the rope moet je sowieso kopen, natuurlijk, ook al is 'ie geen 10 cent. ;)
Pagina: 1 ... 21 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.