Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ziet er okee uit, dat My Country :)
Het probleem dat ik heb met een hoop spelletjes is dat het voor kleuters gemaakt lijkt, vooral qua 'moeilijkheid'.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
IkWilbert schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:55:
Via getjar vanavond wat gratis games en apps geinstalleerd.
http://www.getjar.com/app...=a268008fmyjy5wqo&lang=en

o.s. Grave Defense HD, Can Knockdown 2, super KO boxing 2 enz.

Gratis ivm halloween
Misschien een hele domme vraag, maar hoe gaat het met updates via GetJar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 00:08

AndereKoekoek

Ping! Pong?

MyCountry is imho niet echt alles. Er zit eigenlijk geen uitdaging in.. je moet huisje bouwen tot je een ons weegt net als het harken van tuintjes in farmville. Daarnaast moet je voor de gebouwen bepaalde arbeidslieden in dienst nemen voordat het gebouw geopend kan worden. Deze kun je inhuren door bepaalde attributen in te ruilen... En ja daar zit dan ook de bottleneck... Je krijgt bijna altijd de verkeerde attributen... Heb je bijvoorbeeld al 45 x een gereedschapskist en je moet 1 hamer erbij hebben om iemand in dienst te nemen. Die hamer komt nooit en uit uitkomst kun je tegen betaling punten kopen om alsnog die hamer aan te schaffen en je huisje te openen.

Had persoonlijk meer gehoopt op een soort simcity waar de stad bijvoorbeeld in verval kan raken door criminaliteit enz. MyCountry is gewoon bouwen, bouwen en nog eens bouwen... Meer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:23

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

agoNITE schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:00:
[...]

Misschien een hele domme vraag, maar hoe gaat het met updates via GetJar?
Niet. Je installeert ze buiten de market om en het is als het ware een volledige versie om te testen. Je krijgt alleen geen updates dus. Koppelen aan de market lukt ook niet :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Touchdomex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:17:
[...]
Koppelen aan de market lukt ook niet :P
Wel met Titanium Backup las ik.
Heb hetzelfde probleem met Cut The Rope op mijn ongeroote tablet.. Toen die gratis was heb ik 'm gedownload en drie sterren gehaald op alle levels. Nu is de update er voor een nieuwe wereld, maar die kan ik dus mooi niet downloaden ;w
Nog een keer alle levels doen heb ik niet zo 'n zin in eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ken. schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:48:
[...]

Heb hetzelfde probleem met Cut The Rope op mijn ongeroote tablet.. Toen die gratis was heb ik 'm gedownload en drie sterren gehaald op alle levels. Nu is de update er voor een nieuwe wereld, maar die kan ik dus mooi niet downloaden ;w
Ik heb het geprobeerd met Titanium Backup Pro. Weet niet of het dan aan mijn instellingen lag maar het is mij niet gelukt. Zelfs met de betaalde niet dus ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
Touchdomex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:52:
Ik heb het geprobeerd met Titanium Backup Pro. Weet niet of het dan aan mijn instellingen lag maar het is mij niet gelukt. Zelfs met de betaalde niet dus ;)
Same here. Drie games geprobeerd van GetJar, alle drie niet terug te zien in de Market. Kan wellicht ook aan de Market versie zelf liggen (gebruik 3.3.11) want hetzelfde proberen met bijv. MyBackUpPro resulteert in:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20111102-165557.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 06-10 20:07
Ken. schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:48:
[...]

Heb ik ook laatst geprobeerd, helaas ook zonder succes :(
Geen nieuwe cut the rope levels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:15:
MyCountry is imho niet echt alles. Er zit eigenlijk geen uitdaging in.. je moet huisje bouwen tot je een ons weegt net als het harken van tuintjes in farmville. Daarnaast moet je voor de gebouwen bepaalde arbeidslieden in dienst nemen voordat het gebouw geopend kan worden. Deze kun je inhuren door bepaalde attributen in te ruilen... En ja daar zit dan ook de bottleneck... Je krijgt bijna altijd de verkeerde attributen... Heb je bijvoorbeeld al 45 x een gereedschapskist en je moet 1 hamer erbij hebben om iemand in dienst te nemen. Die hamer komt nooit en uit uitkomst kun je tegen betaling punten kopen om alsnog die hamer aan te schaffen en je huisje te openen.
Jammer, ik had toch juist gehoopt op iets waarbij slim opzetten nodig is. Met casual games zit je dan natuurlijk wel in de verkeerde hoek, maar ik wil juist een beetje uitdaging. Zelf uitdagingen creëren vind ik ook prima, maar het klinkt er niet naar dat dat kan.

Andere suggesties? Zoals gezegd mag het ook totaal iets anders zijn dan een city builder, maar het gevoel moet een beetje overeenkomen: hoe slimmer je iets opzet, hoe beter het gaat. Eindelijk eens wat anders dan behendigheid of puzzeltjes, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:01:
[...]
Andere suggesties? Zoals gezegd mag het ook totaal iets anders zijn dan een city builder, maar het gevoel moet een beetje overeenkomen: hoe slimmer je iets opzet, hoe beter het gaat. Eindelijk eens wat anders dan behendigheid of puzzeltjes, zeg maar.
Settlers HD is niet wat je zoekt?

Of anders "The Smurfs"? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Dwazer op 03-11-2011 08:28 . Reden: -link toegevoegd- ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Misschien is een turnbased strategy spel ook wel interessant voor jou, als jouw smaak een beetje overeen komt met die van mij. Ik heb hier zelf ook naar gezocht, en veel verder dan civilization of colonization in DOSBox of een beta van OpenCIV ben ik ook niet gekomen. Een spel van een ander kaliber is bijvoorbeeld OpenTTD, ook beschikbaar voor android. Ik vind dat spel zelf echter niet zo handig om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Er is ook Revival 2, een soort Civ, alleen de controls daarvan zijn vreselijk, maar op zich is het wel geinig.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 03-11-2011 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Battle for Wesnoth is ook een best aardig tbs-spel. Nog crossplatform ook, dus je kan op je Computer spelen en dan tussendoor eens een rondje op je telefoon (moet je wel even de savegames overzetten natuurlijk, misschien wel is een syncfunctie wel een aardige suggestie voor de devvers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Yes, ze zijn nu echt bezig met PayPal-betaalondersteuning voor de market :)

Weet iemand trouwens een leuke 'Red Alert'..? Dat mis ik nou echt, of nog niet tegen gekomen..!
( wel deze tijd dus liever geen SF dus gewoon tanks / militairen wat beetje fatsoenlijke studio )

[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 03-11-2011 10:54 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 23:41

Wom

Great Little War Game vind ik een erg toffe strategie game, maar is niet helemaal RTS.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:06
Ik vermaak me zelf momenteel erg goed met Defender een leuke variant op Tower Defense die overigens niet altijd even makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wom schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:15:
Great Little War Game vind ik een erg toffe strategie game, maar is niet helemaal RTS.
Inderdaad een erg leuke game ! Heb gisteren al een paar uur zitten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 23:16
NeoMe schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:53:
Yes, ze zijn nu echt bezig met PayPal-betaalondersteuning voor de market :)
Betwijfel ik ten zeerste. In een notedop, Google zat ooit om de tafel met PayPal, heeft precies uitgevonden welke mensen alle kennis hebben en heeft ze vervolgens zelf in dienst genomen voor CheckOut. Sindsdien zit Google en PayPal in een lawsuit verwikkeld. Plus, de code die gevonden is voor z.g.n. PayPal ondersteuning zat er al 4 maanden geleden in.

Zou er niet op rekenen. Hoe jammer het ook is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Gast, stond op Frontpage :P ongeveer rond: 03 november 2011 @ 10:53:

[ Voor 42% gewijzigd door NeoMe op 07-11-2011 13:29 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dit blijft ook een leuk spel btw:
https://market.android.co...d.game.pocketsoccer&hl=nl

ik zou het mooi vinden als er een soort van sensible soccer komt voor android..

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 23:16
NeoMe schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:28:
Gast, stond op Frontpage :P ongeveer rond: 03 november 2011 @ 10:53:
"Gast", dat is een nieuwsbericht zonder onderzoek. :)

http://www.androidpolice....here-for-almost-4-months/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Rekenen kan ik niet, dus ga ik maar hopen :)

Dit is mijn 4000ste bericht, andere 3999 zijn van hetzelfde niveau _/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door NeoMe op 07-11-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zullen we het weer over Android Games hebben ipv over PayPal? :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Heb nog een soort van plants vs zombie/towerdefense met een twist gevonden Defender Je moet bij deze zelf op de poppetjes schieten. Ik weet niet wat het is, maar op de een of andere manier werkt het vrij verslavend.

Overigens irritant dat Plants VS. Zombie alleen nog maar op amazon te krijgen is, en amazon vervolgens niet hier (via normale wegen) te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Cyleo schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:53:
[knip]
Overigens irritant dat Plants VS. Zombie alleen nog maar op amazon te krijgen is, en amazon vervolgens niet hier (via normale wegen) te krijgen is.
Zeker irritant! :(

Had em gekocht voor vrouwlief op de Tablet, maar is spontaan "verdwenen" uit de NL Market :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o Ik dacht toch echt dat ik PvZ ergens legaal van een website af had geplukt, maar die mag ik dus niet delen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:28:
Dit blijft ook een leuk spel btw:
https://market.android.co...d.game.pocketsoccer&hl=nl

ik zou het mooi vinden als er een soort van sensible soccer komt voor android..
Bedankt voor de tip! Kende dit spelletje niet: lollig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Floris-K schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:15:
[...]

Had persoonlijk meer gehoopt op een soort simcity waar de stad bijvoorbeeld in verval kan raken door criminaliteit enz. MyCountry is gewoon bouwen, bouwen en nog eens bouwen... Meer niet..
Simcity is vanaf twee dagen terug niet alleen Xoom exclusief, maar voor iedereen :)

https://market.android.co...=com.ea.simcitydeluxe_row

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Voor de mensen die het jammer vinden dat Sprinkle alleen op nVidia Tegra powered devices in de market staat.
Gisteren mailtje gestuurd naar de developper, hieronder het antwoord:
From: Dennis xxxxxxxxxx
Sent: Tuesday, November 08, 2011 8:25 PM
To: xxxxx-xxx
Cc: <xx@mediocre.se>
Subject: Re: Sprinkle on Android

Hi xxxxx-xxx,

Yes! In fact we are in final testing and will release really soon. Stay tuned for a few more weeks and then it will work on your device!

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha tof! Ik denk aan die game, open dit topic en hoppa!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
CLB schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:27:
Graag gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
agoNITE schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:21:
Gisteren mailtje gestuurd naar de developper, hieronder het antwoord:
[...]
About time! Spel draait al tijden prima op non-Tegra devices. Irriteer me mateloos aan die waardeloze fragmentatie op deze zinloze manier. Zinloos aangezien zo'n spel gewoon werkt op apparaten zonder die zogenaamd nodig zijnde chipset.

Wel netjes dat ze het alsnog uitbrengen voor andere apparaten, dat wel. Is meestal wel anders (onder druk van nVidia I presume).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik doe mee aan de beta van Sprinkle, zo'n twee weken nu heb ik hem op mijn telefoon stan, werkt meer dan prima op zowel een Galaxy S als een Galaxy S2. De beta is 17 november klaar, dus verwacht de release kort daarna.

[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 09-11-2011 23:10 ]

• agoNITE
Wom schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:08:
Ik doe mee aan de beta van Sprinkle, zo'n twee weken nu heb ik hem op mijn telefoon stan, werkt meer dan prima op zowel een Galaxy S als een Galaxy S2. De beta is 17 november klaar, dus verwacht de release kort daarna.
Oh nice, speelt het lekker? Hoe ziet het er eigenlijk uit, net zo mooi als het filmpje van de Tegra versie?
Brad Pitt schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:42:
[...]

About time! Spel draait al tijden prima op non-Tegra devices. Irriteer me mateloos aan die waardeloze fragmentatie op deze zinloze manier. Zinloos aangezien zo'n spel gewoon werkt op apparaten zonder die zogenaamd nodig zijnde chipset.

Wel netjes dat ze het alsnog uitbrengen voor andere apparaten, dat wel. Is meestal wel anders (onder druk van nVidia I presume).
Hoe heb jij het op een non-Tegra device draaien dan?

[ Voor 38% gewijzigd door agoNITE op 10-11-2011 06:48 ]

Ik gok op een losse .apk

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• agoNITE
Ach ja, natuurlijk. Vanuit de market kon ik hem ook alleen op m'n (reeds verkochte) tab installeren.

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Sim City geinstalleerd vanochtend en de besturing is soms best vervelend vind ik.
Resultaat was wel dat ik dus 15 minuten te laat op het werk was :+

• Wom

Wom

agoNITE schreef op donderdag 10 november 2011 @ 06:47:
[...]

Oh nice, speelt het lekker? Hoe ziet het er eigenlijk uit, net zo mooi als het filmpje van de Tegra versie?
Net zo mooi en soepel inderdaad. Op mijn youtubekanaal (youtube.com/androidgamingnl) kun je een filmpje bekijken van hoe de game draait. Erg toffe game :)

Overigens nog een toffe game gespeeld vandaag: Snappy Dragons. Kruising tussen Worms en Angry Birds waarbij je babydraken moet redden door vuurballen op ze te gooien. Tof gedaan :)

https://market.android.co...sivestudios.snappydragons

[ Voor 40% gewijzigd door Wom op 10-11-2011 21:57 ]

• Brad Pitt
Wom schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:03:
Net zo mooi en soepel inderdaad. Op mijn youtubekanaal (youtube.com/androidgamingnl) kun je een filmpje bekijken van hoe de game draait. Erg toffe game :)
Draait zelfs supersoepel op de gisteren gehaalde 7 inch tablet van de Intertoys van 90 Euro i.c.m. Chainfire3D :)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/sprinkle.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 10-11-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Floris-K schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:42:
Sim City geinstalleerd vanochtend en de besturing is soms best vervelend vind ik.
Resultaat was wel dat ik dus 15 minuten te laat op het werk was :+
Heb ook erg de neiging om hem te kopen, al een poosje op zoek naar zoiets en alleen schrale paradise city achtige toestanden tegen gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Moet zeggen dat de mogelijkheden van SimCity best wel goed te noemen zijn, enkel dat de besturing me soms wat tegenwerkt. Maar "eventjes' spelen zit er niet in, je bent zo vertrokken voor een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Wom schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:53:
Moet zeggen dat de mogelijkheden van SimCity best wel goed te noemen zijn, enkel dat de besturing me soms wat tegenwerkt. Maar "eventjes' spelen zit er niet in, je bent zo vertrokken voor een half uur.
Misschien wordt dat verbeterd met een update o.i.d.? Twijfel zelf nog of ik hem zal kopen... Lijkt me wel een leuke bezigheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Wom schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:53:
Hoe heb je problemen met de besturing dan? Als in te priegelig of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Door het schuine perspectief zit je de hele tijd mis en zijn de wegen die je aanlegt of te lang of te kort óf een "rij" verkeerd. Je bent meer bezig te corrigeren dan daadwerkelijk plannen en aanleggen. Priegelig is wel een goede omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-09 13:49
Wom schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:18:
Door het schuine perspectief zit je de hele tijd mis en zijn de wegen die je aanlegt of te lang of te kort óf een "rij" verkeerd. Je bent meer bezig te corrigeren dan daadwerkelijk plannen en aanleggen. Priegelig is wel een goede omschrijving.
Ik vind 'm 'n beetje op openttd android lijken, wat ook niet zo lekker werkt qua besturing. Dat is natuurlijk wel een regelrechte port, en SC niet. Ziet er leuk uit, maar ik wacht denk ik nog even tot kerst; dan zijn er meestal flinke kortingen bij ea :)

[ Voor 9% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 11-11-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Dat is sowieso een goede tip inderdaad. Com2uS, Chillingo/EA Mobile, Gameloft en Polarbit games zijn voorgaande jaren in de uitverkoop gegaan rond kerst, je mag aannemen dat dit jaar iets soortgelijks gaat plaatsvinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
Is er iemand die weet of Ticket to Ride ook naar Android gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Camiel schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:27:
http://www.daysofwonder.com/en/contact/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-10 16:21
Er is tot mijn grote vreugde weer een nieuwe game van Kairosoft beschikbaar, bekend van o.a Game Dev Story en Pocket League Story. Nu mag je een cruiseship gaan beheren.

https://market.android.co...kcm9pZC5jcnVpc2VfZW4iXQ..

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Camiel schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:27:
Maand of twee terug contact gehad met de devs, maar ze hadden toen nog geen plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Dat is het enige wat ik op Android mis kwa games tov iOS, goede ports van bestaande boardgames. Alleen Catan en Carcasonne voor zover ik weet, die laatste vind ik persoonlijk niet leuk maar die eerste vind ik wel erg goed, en is volgens mij een groot succes op de market. Hopelijk komt er snel meer.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Monopoly is er ook nog... weet niet hoe die is...

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
Wom schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:58:
[...]

Maand of twee terug contact gehad met de devs, maar ze hadden toen nog geen plannen.
Kijk, dat is dan toch weer jammer. Maar wel bedankt voor je informatie.

• Cyleo
Joost1991 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:23:
Er is tot mijn grote vreugde weer een nieuwe game van Kairosoft beschikbaar, bekend van o.a Game Dev Story en Pocket League Story. Nu mag je een cruiseship gaan beheren.

https://market.android.co...kcm9pZC5jcnVpc2VfZW4iXQ..
Overigens hebben ze ook een aanbieding voor bijvoorbeeld Game Dev Story

• agoNITE
CLB schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:27:
Mocht je toevallig dit topic weer openen, ik kon hem ineens kopen voor al mijn aparaten ipv alleen de HC Tab!
Sprinkle
Sprinkle Free
Er staat ook niks meer in de omschrijving over Tegra only :)

[ Voor 16% gewijzigd door agoNITE op 17-11-2011 21:31 ]

• Wom

Wom

Shadowgun is ook niet langer meer Tegra 2 exclusief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

ph4ge schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:13:
Dat is het enige wat ik op Android mis kwa games tov iOS, goede ports van bestaande boardgames. Alleen Catan en Carcasonne voor zover ik weet, die laatste vind ik persoonlijk niet leuk maar die eerste vind ik wel erg goed, en is volgens mij een groot succes op de market. Hopelijk komt er snel meer.
The Game of Life / Levensweg is twee dagen terug verschenen op de Market. :)

https://market.android.co...=com.eamobile.life_row_wf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nice! Vanavond even een potje uitproberen met mijn vriendin op m'n Transformer.

EDIT: CRAP! Niet beschikbaar voor tablets.. prutsers :X

[ Voor 27% gewijzigd door Ken. op 18-11-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
agoNITE schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:29:
Mocht je toevallig dit topic weer openen...
Hmm valt me toch tegen =) Maarja dan weet ik dat ook weer, geen must-buy voor CLB =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:05:
[...]

The Game of Life / Levensweg is twee dagen terug verschenen op de Market. :)

https://market.android.co...=com.eamobile.life_row_wf
Hm, lollig: kan je 'm ook in je uppie spelen of is het echt alleen een mp-game? Die indruk krijg ik namelijk. Ik vind een leuk bordspel op de Android wel lollig: ik heb nu alleen nog maar Carcassone en die is mooi uitgevoerd en alles maar het spel op zich vind ik eigenlijk wat eentonig...

EDIT
O, ik zie 'm nog geeneens in de Market voor m'n Desire HD...?!? :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:21:
[...]

Hm, lollig: kan je 'm ook in je uppie spelen of is het echt alleen een mp-game? Die indruk krijg ik namelijk. Ik vind een leuk bordspel op de Android wel lollig: ik heb nu alleen nog maar Carcassone en die is mooi uitgevoerd en alles maar het spel op zich vind ik eigenlijk wat eentonig...

EDIT
O, ik zie 'm nog geeneens in de Market voor m'n Desire HD...?!? :/
Er staat bij de screenies "Pass to play", dus met meerdere mensen op één apparaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, als ik m niet in m'n uppie kan spelen, hoef ik 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik denk haast wel dat je 'm in je eentje kunt spelen tegen bots, maar of dat nou zo leuk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Allen,

Iemand suggesties voor leuke online games via een invite systeem ( zoals wordfeud )?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

PES 2012 is niet langer Xperia Play exclusief :)

https://market.android.com/details?id=com.konami.pes2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah crap.. was ik net afgekickt van Tiny Tower op de iPad op mijn werk, komt 'ie twee dagen geleden ook uit voor Android :P Nog geen Honeycomb support alleen..

Afbeeldingslocatie: http://cdn0.sbnation.com/entry_photo_images/2291852/TinyTowerlead1_large_verge_medium_landscape.jpg

Market link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Henkske schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:52:
Allen,

Iemand suggesties voor leuke online games via een invite systeem ( zoals wordfeud )?

Alvast bedankt.
Goede vraag, ik ken alleen Chesspresso als je van schaken houdt.
Ik ben hier ook wel op zoek naar. Hoef je tenminste niet continue te spelen.

Zo zouden ze Monopoly moeten maken!

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ken. schreef op zondag 20 november 2011 @ 00:48:
Ah crap.. was ik net afgekickt van Tiny Tower op de iPad op mijn werk, komt 'ie twee dagen geleden ook uit voor Android :P Nog geen Honeycomb support alleen..

[afbeelding]

Market link
Tiny Tower is een soort Sim Tower-kloon?

Ik heb nu trouwens Sim City Deluxe op mijn telefoon. Wat een prachtige port is dat! _o_
Een fatsoenlijk UI voor de telefoon, prima graphics :) Klein beetje versimpeld, maar nog steeds uitdagend genoeg.

Samen met Settlers zijn dat al 2 topspellen op mijn telefoon.

Ook ben ik nu helemaal verslingerd aan ScummVM O+
Zeker toen ik erachter kwam dat Lands of Lore er ook op draait. Oldschool ;)

Het wordt wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

anandus schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:14:
[...]
Tiny Tower is een soort Sim Tower-kloon?
[...]
Het lijkt er wel een beetje op, maar het is wel een ander concept. Dit is een veel simpeler idee: een zo hoog mogelijke toren bouwen. Dit doe je door geld te verdienen de mensen die in je appartementen trekken (Bitizens) te laten werken in de verdiepingen die je koopt. Prima spel voor even tussendoor. Voorraden bijwerken, paar dingetjes managen en de volgende keer dat je terug bent ontvang je het geld.

Simpel, maar o zo verslavend :P

(Kon uiteraard geen Android versie vinden)

Overigens kun je de .apk los downloaden en op je tablet installeren. Werkt prima :)
Sterker nog.. je voortgang wordt online opgeslagen, dus je kunt zowel op je tablet als op je telefoon aan dezelfde toren doorwerken _/-\o_ Dat zouden meer spellen moeten doen!

[ Voor 18% gewijzigd door Ken. op 20-11-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Dat Tiny Tower werkt veel te traag, geen poep aan. Of het werkt niet goed bij mij, want het duurt echt eeuwen voordat je genoeg geld hebt om weer een nieuwe verdieping te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat is het hele idee van Tiny Tower :P
Om de zoveel uur even een paar seconden spelen en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik kan Tiny Tower nergens vinden in de market op de telefoon... Wel online maar hij kan hem niet sturen naar mijn telefoon omdat hij claimt dat hij niet compatible is...

Hoe kan ik hem toch krijgen op mijn Galaxy S? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:00
Hier is de pc link, misschien lukt het je zo wel. Bij mijn Galaxy S2 lukt ie wel:
https://market.android.co...ww.a560.tinytower_android

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Musta schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:05:
Hier is de pc link, misschien lukt het je zo wel. Bij mijn Galaxy S2 lukt ie wel:
https://market.android.co...ww.a560.tinytower_android
Custom rom dus andere market dus pakt hij het niet netjes ;) Dat heb ik dus al geprobeerd :>

Mobage zoeken in de market vind teveel op mijn telefoon, Tiny Tower vind niets en via het internet de market benaderen werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Klopt, ze hebben het schijnbaar nogal apart in de Market gezet waardoor sommige toestellen 'm wel en andere 'm weer niet vinden. Goed geregeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:25
Ik kan hem via de market ook niet op mijn Galaxy SII installeren. Nu heb ik hem wel gevonden via een niet zo legale site. Mag de link hier nu wel of niet neer gezet worden (omdat hij via de market wel gewoon gratis te downloaden is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SuperKneus schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:38:
Ik kan hem via de market ook niet op mijn Galaxy SII installeren. Nu heb ik hem wel gevonden via een niet zo legale site. Mag de link hier nu wel of niet neer gezet worden (omdat hij via de market wel gewoon gratis te downloaden is)
Hoezo dat dan? Die link van Musta werkt toch gewoon prima om hem te installeren op een S2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Bekijk de reactie daaronder, ik heb het zelfde probleem. Via de internet link vind ik hem natuurlijk wel maar krijg ik in beeld te zien dat hij niet compatible is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zou gewoon even de apk pakken aangezien het toch een gratis spel is. Heb ik op mijn tablet ook gedaan omdat ik 'm vanaf dat apparaat ook niet in de Market kon vinden. Werkt prima gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SuperKneus schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:51:
Bekijk de reactie daaronder, ik heb het zelfde probleem. Via de internet link vind ik hem natuurlijk wel maar krijg ik in beeld te zien dat hij niet compatible is
Oh ok, doet hier gewoon prima. Dus ligt niet zozeer aan de Market maar wellicht aan de gebruikte Rom dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ken. schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:54:
Zou gewoon even de apk pakken aangezien het toch een gratis spel is. Heb ik op mijn tablet ook gedaan omdat ik 'm vanaf dat apparaat ook niet in de Market kon vinden. Werkt prima gelukkig :)
Maar je logt in en kan hem dan toch crossplatform gebruiken of registreer je hem alleen op je tablet lokaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik vond Tiny Tower de eerste 6 verdiepingen leuk om te spelen maar daarna werd het zo traag op mijn Desire... zit nu op verdieping 10 en het is eigenlijk onspeelbaar. Hebben meer mensen hier last van?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Traag als in framerate, of traag als in hoeveel geld je verdient / hoeveel verdiepingen je kunt bouwen?
Touchdomex schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:01:
[...]

Maar je logt in en kan hem dan toch crossplatform gebruiken of registreer je hem alleen op je tablet lokaal?
AFAIK wel. Toen ik voor het eerst inlogde op mijn tablet kreeg ik dezelfde toren voorgeschoteld die ik op mijn telefoon had gebouwd. Andersom echter was er een incontinuïteit.. ik had een zesde verdieping gebouwd op mijn tablet die niet op mijn telefoon te zien was. Denk dat je het spel wel eerst goed moet afsluiten ipv op home te drukken om het goed in sync te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ken. schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:12:
Traag als in framerate, of traag als in hoeveel geld je verdient / hoeveel verdiepingen je kunt bouwen?

[...]

AFAIK wel. Toen ik voor het eerst inlogde op mijn tablet kreeg ik dezelfde toren voorgeschoteld die ik op mijn telefoon had gebouwd. Andersom echter was er een incontinuïteit.. ik had een zesde verdieping gebouwd op mijn tablet die niet op mijn telefoon te zien was. Denk dat je het spel wel eerst goed moet afsluiten ipv op home te drukken om het goed in sync te houden.
Framerate. Bijv de lift bedienen duurt veel langer en schokt erg.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Daar heb ik (ook een Desire) ook haperingen inderdaad. Gelukkig heb ik volgende week (fingers crossed) een Galaxy Nexus.
Merk wel dat mijn Desire nét te kort schiet bij sommige nieuwe spellen (Wind-Up Knight: draait ok tot er veel in beeld gebeurt. Dan gaat 'ie ook lichtelijk haperen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Misschien nog even handig om te melden. Als je het spel afsluit met de back knop is hij echt afgesloten en ontvang je geen geld. Als ik gewoon de homekey gebruik blijft het spel draaien en ontvang je wel gewoon geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Where's My Water is zojuist verschenen in de Android Market. Populaire game van Disney die goede reviews haalde. Het krokodilleneefje van Sprinkle zou je kunnen zeggen :)

https://market.android.com/details?id=com.disney.WMW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EIN-DE-LIJK!
Oeeeeeewhlalala * CLB vind dit zo'n toffe game op de iPod Touch van z'n meisje *YEAH*
Ahh ben ik echt blij mee zeg, veel leuker dan Sprinkle en uitdagender dan Angry Birds, nice nice nice!!

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 23-11-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Net ook de eerst tien levels gespeeld, erg toffe game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Net een leuk spel op XDA tegen gekomen, 4 op een rij met een leuke twist

Afbeeldingslocatie: http://img861.imageshack.us/img861/8246/winscreen.pngAfbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/5939/rotatescreen.png

Market Link

[ Voor 7% gewijzigd door SuperKneus op 24-11-2011 17:15 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zie er grappig uit en nog gratis ook.

Vanavond even testen.

Burp

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Het geweldige spel Chu Chu rocket van Sega (origineel op de Dreamcast) staat ook in de market!
Eindelijk is Sega nu ook naar Android gestapt!

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Wom

Wom

Binnenkort ook Sonic CD op Android :) Overigens had Sega al RPG Fallen Realms op de Market gegooid vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zou die ook samengaan met mijn humblebundle key zodat ik de volledige kan unlocken? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Helaas niet voor de Nexus One en Desire-eigenaren onder ons :(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Stukfruit schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:27:
[...]

Helaas niet voor de Nexus One en Desire-eigenaren onder ons :(
Raar. Hij draait op mijn Galaxy S meer dan vloeiend dus zou die op een Desire ook wel moeten draaien lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Helaas valt dat (legaal) niet eens te proberen omdat hij niet in de lijst met apparaten van de Market staat :/

Ze willen dat mensen die er problemen mee hebben contact met ze opnemen, dus laten we dat dan ook maar doen :Y
http://2dboy.com/contact.php

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of tower defense, earth lost ook te krijgen is voor de android? kan hem via wegen niet vinden..

is er wel voor de iphone, mn vriendin speelt hem, en niks wat ik kan krijgen voor de android lijkt er op of is ermee te vergelijken..
Pagina: 1 ... 20 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.