Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
Vandaag de volledige versie van Barrr uitgebracht, hopelijk is een beetje reclame hier niet erg ;)

Barrr

Een stuk meer levels (60), meerdere thema's, upgrades en een eindeloze modus met online hiscores. Het ontwikkelen heeft een tijdje geduurd, maar dan heb je ook wat ;)

Het doel van het spel is je eigen bar runnen. Piraten komen binnen en willen bijvoorbeeld bier drinken en een tattoo laten zetten. De taak is aan jou om alle piraten zo snel mogelijk te helpen en geld te verdienen om 3 sterren te halen en upgrades te kopen.

Afbeeldingslocatie: https://g1.gstatic.com/android/market/com.firedroid.barrrfull/ss-480-0-0

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.firedroid.barrrfull/ss-480-1-0

Afbeeldingslocatie: https://g1.gstatic.com/android/market/com.firedroid.barrrfull/ss-480-4-0

Link naar de market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

BlackIce schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:34:
Vandaag de volledige versie van Barrr uitgebracht, hopelijk is een beetje reclame hier niet erg ;)

Barrr

Een stuk meer levels (60), meerdere thema's, upgrades en een eindeloze modus met online hiscores. Het ontwikkelen heeft een tijdje geduurd, maar dan heb je ook wat ;)

Het doel van het spel is je eigen bar runnen. Piraten komen binnen en willen bijvoorbeeld bier drinken en een tattoo laten zetten. De taak is aan jou om alle piraten zo snel mogelijk te helpen en geld te verdienen om 3 sterren te halen en upgrades te kopen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[video]

Link naar de market
Perfecte datum om vandaag uit te brengen ;)
http://www.talklikeapirate.com/

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Laatst online: 02-07 15:18
Jups! Is geen toeval ;) Werkte eigenlijk ook wel goed om een deadline te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:20

Wom

Barrr is zeker een aanrader. Heb de full versie inmiddels gedownload :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Hey dat bunny shooter is best leuk :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Bij Wordfeud... waar staan die TL / DL / DW / TW voor... Ik kan het echt niet vinden =s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

CLB schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:09:
Bij Wordfeud... waar staan die TL / DL / DW / TW voor... Ik kan het echt niet vinden =s
Triple letter, Dubble letter, ~ woord, ~ woord

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Wom

Wom

Inderdaad, pak er maar eens een echt Scrabblebord bij, daar zul je dezelfde afkortingen zien. :)

Thanks! Beetje laks van me, had inderdaad wel normale scrabble kunnen opzoeken!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Wom

Wom

Voor mensen die nog een hang naar hun Gameboyverleden hebben, vandaag is Stardash uitgebracht.

Gratis:

https://market.android.co...com.orangepixel.stardashf

Advertentievrij:

https://market.android.co...rangepixel.stardash&hl=nl

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ragdoll cannon: lekker simpel schietspelletje, een beetje angry-birds-achtig maar toch anders:
Afbeeldingslocatie: http://i1.sinaimg.cn/IT/cr/2011/0805/110162661.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door u_nix_we_all op 22-09-2011 14:01 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik kom bij Ragdoll Cannon niet verder dan level 3 :')

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
zoenvisje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:19:
Ik kom bij Ragdoll Cannon niet verder dan level 3 :')
Is niet moeilijk, alleen niet die ene bal van die paal afschieten, maar net eroverheen. Maar ook niet te hard, dan komt je doll op dat schuine stuk, en glijdt dan naar beneden ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• numm!e
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:23

numm!e

ttl =< 0 ms

Wom schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:29:
Battleheart is inderdaad een topgame. Vind het jammer dat ik hem inmiddels heb uitgespeeld.

Overigens kan ik Orbital en FluffyCraft ook van harte aanraden. Zijn de games die ik zelf op dit moment het meeste speel.
Bedankt voor de tip "Orbital" !
Het is bedacht als schoolopdracht door Wouter Visser in 2007 onder de naam "Gimme Friction Baby" en eerst verschenen als Flash game: gimme_friction_baby

Daarna is het ook op Android verschenen (van Wouter zelf) als Friction Mobile:
Friction in de market

Maar ook al is het idee gestolen (onderaan in de credits wordt het wel genoemd uit fatsoen) de uitwerking is echt heel tof (en verslavend)

\\reboot_the_planet

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

u_nix_we_all schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:00:
Ragdoll cannon: lekker simpel schietspelletje, een beetje angry-birds-achtig maar toch anders:
Lijkt wel heel erg op Shoot U!, maar dan saaier....

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Een wel aardig spelletje dat ook zeer geschikt is om even tussendoor een paar minuten te spelen is Homerun Battle 3D (Free)

De enkele Matrix-achtige 'camera effecten' die je geregeld te zien krijgt als je een homerun gaat slaan doen het grafisch ook wel aardig.

Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan het nog wat meer zal waarderen maar desalniettemin zal de doorsnee Hollander is het ook best leuk vinden.

Ik zag dat het in januari ook al genoemd is maar dat was een beetje tussen neus en lippen door en vandaar dat ik het hier nog maar even expliciet meldt.
9MM HD van Gameloft brengt ook weer wat moois:

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: http://androidgaming.nl/wp-content/uploads/2011/09/bladeslinger02.jpg

Bladeslinger is onderweg naar Android, ergens in Q4 moet hij uitkomen. Vooral de trailer ziet er zéér fraai uit! Check de website: www.bladeslingergame.com

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
komt de unreal engine 3 ook nog naar android een keer? ik wil dat legendary sword spel ofzoiets wel es spelen (dat spel dat gemaakt is in Unreal engine 3 waarin je zo vecht tegen andere gasten (als ridderachtig iets)).

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wom schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:48:
[afbeelding]

Bladeslinger is onderweg naar Android, ergens in Q4 moet hij uitkomen. Vooral de trailer ziet er zéér fraai uit! Check de website: www.bladeslingergame.com
WTF!! De gemiddelde Wii/PS2 game ziet er nog slechter uit :o

Ben benieuwd of mijn telefoontje dit gaat trekken, maar man wat wil ik deze game proberen :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Wom

Wom

De makers claimen dat de trailer draait op een hedendaags toestel. Dus alles vanaf een Galaxy S zou dit wel moeten aankunnen lijkt me. De Unity3 engine waar dit op draait is echt een fraai stukje technologie. :) Shadowgun is daar ook al een mooi voorbeeld van (komt binnenkort).

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik draai een HTC Hd2 met android, dus voor mij is het even afvragen of het wel draait. :)
Ik heb bij meer apps het probleem dat zodra het te complex wordt de boel niet helemaal lekker werkt, maar misschien valt het ook wel mee straks hoor. Ik zie dan wel.

[ Voor 48% gewijzigd door Zeror op 29-09-2011 11:12 ]

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Rakkerzero schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:11:
Ik draai een HTC Hd2 met android, dus voor mij is het even afvragen of het wel draait. :)
Ik heb bij meer apps het probleem dat zodra het te complex wordt de boel niet helemaal lekker werkt, maar misschien valt het ook wel mee straks hoor. Ik zie dan wel.
Ik denk het niet, de GPU van die generatie (Adeno 200 zo uit mijn hoofd) die je ook ziet in de Desire/Nexus One/X10 is niet zo'n powerhouse, eigenlijk het tegenovergestelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Great Little War Game is nu ook uit op Android. Kende hem al van iOS. Mocht je games als Advance Wars veel gespeeld hebben dan zal Great Little War Game je ook wel aanspreken.

Daarnaast is Guns 'n Glory: WW2 ook uit, en wel gratis. Leuk vervolg op het origineel wat ik volledig had uitgespeeld. WW2 is wel wat lastiger merk ik nu al.

Ow en er zijn 25 nieuwe levels voor Cut The Rope bij de update in de Market, dus even updaten met z'n allen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guns 'n Glory WW2 ==> VET! En nog gratis ook, vanavond is installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:07
Wom schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:02:
Great Little War Game is nu ook uit op Android. Kende hem al van iOS. Mocht je games als Advance Wars veel gespeeld hebben dan zal Great Little War Game je ook wel aanspreken.

Daarnaast is Guns 'n Glory: WW2 ook uit, en wel gratis. Leuk vervolg op het origineel wat ik volledig had uitgespeeld. WW2 is wel wat lastiger merk ik nu al.

Ow en er zijn 25 nieuwe levels voor Cut The Rope bij de update in de Market, dus even updaten met z'n allen ;)
Over Cut the Rope,
Ik heb deze toen deze net uit was legaal gratis kunnen downloaden. (Via getjar oid)
Echter hierdoor staat deze nu niet in market en zie ik dus ook geen update..

Is dit te op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pittie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:27:
[...]

Over Cut the Rope,
Ik heb deze toen deze net uit was legaal gratis kunnen downloaden. (Via getjar oid)
Echter hierdoor staat deze nu niet in market en zie ik dus ook geen update..

Is dit te op te lossen?
Met TitaniumBackup kun je apps aan de market koppelen, anderen methoden (mochten die bestaan) weet ik niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Mocht iemand opzoek zijn naar een tof puzzelspelletje: iBlast Moki. Was één van de betere games twee jaar terug op de iPhone, maar hij is eindelijk ook in de Android Market te vinden voor €2,20. Kan hem van harte aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Guns n Glory WWI gekocht, nice nice nice...alleen wel wazig dat ze nu gewoon terugschieten en soms binnendoor lopen. Ziet er allemaal weer gelikt uit, map ziet er wel drukker uit dus je hebt minder overzicht.

kheb ingame 'remove ads' gekocht, maar kzie ze nog steeds ... even wachten of moet je nog iets doen.

[ Voor 20% gewijzigd door NeoMe op 03-10-2011 12:09 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom geen gratis AdFree? Misschien je toestel ff rebooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Weet iemand trouwens nog Nederlandse ontwikkelaars van games voor Android naast deze?

Big Bang Studios
Bram Buulage
Busy Bits
Codeglue
Code-Monkey
Games4All
Firedroid
Joris Wit
Orange Pixel
Paladin Studios
Pill Tree

Het is lastig zoeken naar namen van ontwikkelaars zeg maar :P

----

World of Goo is onderweg naar Android. Op 2dboy.com is te lezen dat ze bezig zijn met DroidGoo, benieuwd of die naam gaat blijven. Releasedatum is nog onbekend.

[ Voor 22% gewijzigd door Wom op 04-10-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heeft iemand nog nieuws over Minecraft Pocket Edition? Zou eigenlijk een week terug uitkomen voor de rest van de Android telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Die is er nog steeds niet inderdaad. Er is een bug met de Samsung Galaxy S waardoor ze hem niet willen releasen. Er is een link naar die video waar ze het laten zien, maar kan die zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Wom schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:30:
Weet iemand trouwens nog Nederlandse ontwikkelaars van games voor Android naast deze?

Big Bang Studios
Bram Buulage
Busy Bits
Codeglue
Code-Monkey
Games4All
Firedroid
Joris Wit
Orange Pixel
Paladin Studios
Pill Tree

Het is lastig zoeken naar namen van ontwikkelaars zeg maar :P

----

World of Goo is onderweg naar Android. Op 2dboy.com is te lezen dat ze bezig zijn met DroidGoo, benieuwd of die naam gaat blijven. Releasedatum is nog onbekend.
Eric Wijngaard heeft destijds grote prijs gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Thanks, maar van wat ik kan vinden heeft Shinycore (zijn bedrijf) geen games in de Market staan. En het gaat me juist om die games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Wom schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:25:
Thanks, maar van wat ik kan vinden heeft Shinycore (zijn bedrijf) geen games in de Market staan. En het gaat me juist om die games ;)
Ik zou eens zoeken op android dev congressen en dan bij de sprekers kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Minecraft: Pocket Edition komt binnen nu en twee uur in de Android Market als je een van de ontwikkelaars mag geloven.

Afbeeldingslocatie: http://androidgaming.nl/wp-content/uploads/2011/10/AbKHJX3CQAA40QV.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-07 23:11
boulder dash is nu ook beschikbaar, voor 2.84E (volgens androidplanet).
link market:https://market.android.com/details?id=net.instantcom.bdtc&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:26

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Ik kan Asphalt 6 HD nog steeds niet installeren op mijn HTC Sensation. De Market geeft aan dat mijn toestel niet compatibel is :( .

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Heb gister dit spel gedownload vind het een erg leuk defence game wel leuk bedacht zo en lekker vernieuwend!

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.hg.gunsandglory2free/ss-854-0-0
Afbeeldingslocatie: https://www.gstatic.com/android/market/com.hg.gunsandglory2free/ss-854-1-0
Afbeeldingslocatie: https://g0.gstatic.com/android/market/com.hg.gunsandglory2free/ss-854-2-0

Link naar market klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Minecraft Pocket Edition is inderdaad uitgekomen. Is erg leuk moet ik zeggen, werkt goed met touch controls, maar soms een beetje laggy op mijn Incredible S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Weet iemand of er een Android variant is van de iPhone game Where's my water?.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Valt me tegen van Disney dat ze de teksten voor hun productshots gewoon door Google Translate halen :') ("Helpen Swampy" ipv "Help Swampy").

Voor zover ik weet is het voornamelijk Sprinkle waarmee je op Android (en iPhone) water kan spuiten.

Omdat je daarmee gelijk de inkomsten voor alle ontwikkelaars vermoord. Dankjewel.

[ Voor 25% gewijzigd door Stukfruit op 09-10-2011 18:03 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MInecraft PE is best grappig. Alleen je kan niet zo heel veel doen als in het grote minecraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Kon het ook niet laten om Minecraft te downloaden, maar mis inderdaad wel wat functionaliteit. Overigens zijn de plannen er wel om vanalles toe te voegen, maar de focus ligt niet direct op PE.

Dat Sprinkle wat Stukfruit aanraadde is zeer zeker een goede game. Heb Where's My Water niet gespeeld, maar Sprinkle lijkt op het oog een prima vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

De update voor Angry Birds Rio met de 15 nieuwe levels is online gegaan. Update staat in de Market :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Stukfruit schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:02:
Valt me tegen van Disney dat ze de teksten voor hun productshots gewoon door Google Translate halen :') ("Helpen Swampy" ipv "Help Swampy").

Voor zover ik weet is het voornamelijk Sprinkle waarmee je op Android (en iPhone) water kan spuiten.
Dank voor de tip maar blijkt een tegra game te zijn die ik dus niet aan de praat krijg op m'n Galaxy S2.
Heb Chainfire 3D al geprobeerd maar die lijkt weer niet goed te werken op Android 2.3.5.
Even wachten op een update dus :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Duke Nukem 3D komt zeer binnenkort naar Android. Vanaf versie 2.1 en zal ook tablets ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Grand Theft Auto 3 komt naar Android! http://www.rockstargames....sary-edition-for-sel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:41
Ik kijk nu wel uit naar GTA op m'n Samsung Galaxy S2. Hopelijk maken ze er wat van :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik snap niet waarom Rockstar hem niet uitbrengt op de Sensation. De Sensation doet toch niets onder voor de LG Optimus 2x Speed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

qwertyuio schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:05:
Ik snap niet waarom Rockstar hem niet uitbrengt op de Sensation. De Sensation doet toch niets onder voor de LG Optimus 2x Speed?
Er staat dat ze nog toestellen toevoegen. Probably ook de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Inderdaad, moet haast wel dat hij daarop ook komt. Ben vooral benieuwd naar de bediening en hoe ze dat gaan aanpakken. Waarschijnlijk een soortgelijk systeem als in Gangstar van Gameloft. Dat is werkbaar maar niet 100% ideaal in mijn ogen. Kan zo 1-2-3 ook niet bedenken hoe het wel moet met enkel touch overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Wom schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:29:
Inderdaad, moet haast wel dat hij daarop ook komt. Ben vooral benieuwd naar de bediening en hoe ze dat gaan aanpakken. Waarschijnlijk een soortgelijk systeem als in Gangstar van Gameloft. Dat is werkbaar maar niet 100% ideaal in mijn ogen. Kan zo 1-2-3 ook niet bedenken hoe het wel moet met enkel touch overigens :)
Wellicht met een virtual pad zoals bij Tank Hero?

Afbeeldingslocatie: http://cellphonesvideos.com/wp-content/uploads/mvbthumbs/img_948_tank-hero-for-android.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GTA3 heeft toch topview? Dus dat is wel iets anders dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34

lasharor

7 december 2004

CLB schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:35:
GTA3 heeft toch topview? Dus dat is wel iets anders dan..
GTA 1 en 2 hebben een standpunt van boven.

3 is de eerste versie die ook daadwerkelijk 3d was :)

maar eigenlijk zou ik liever een port zien van chinatown wars naar android :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Hmm, het lukt me niet echt om Bros toe te voegen bij Gun Bros. Ik zie in het menu bij Bros zo'n grote knop voor facebook staan. Maar als je daar op klikt zegt ie alleen login to facebook to add friends en dan 'dismiss', maar geen optie om dan ook op facebook in te loggen.. Wat mis ik?..

Edit: Kennelijke kan je wel je facebook savegame naar je mobiel syncen, maar niet andersom. En gezien ik 'm al heb plat gespeeld op mn mobiel, en op facebook nog lvl 1 ben is dat een beetje jammer :(

[ Voor 26% gewijzigd door k.olfers op 16-10-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De Facebook app?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Vandaag is Beyond Ynth uitgekomen, een titel die onder het kopje 'veelbelovend' gaat. Uitleggen kan wel, maar kijk gewoon de trailer hieronder maar:

Market: https://market.android.co...GEntertainment.BeyondYnth

[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 20-10-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Jeeeh een rol het beestje heen en weer?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

The Settlers HD van Gameloft _/-\o_ Ben je echt uren mee zoet :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Wom schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:48:
Vandaag is Beyond Ynth uitgekomen, een titel die onder het kopje 'veelbelovend' gaat. Uitleggen kan wel, maar kijk gewoon de trailer hieronder maar:

[video]

Market: https://market.android.co...GEntertainment.BeyondYnth
Nou, een demo zou ik graag proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Motrax schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:25:
Jeeeh een rol het beestje heen en weer?
In de basis is het dat wel, maar de verschillende puzzels zitten echt slim in elkaar. De iOS versie heeft op de grotere websites ook allemaal dikke scores gehaald. Niet dat het veel zegt of de game in je smaak valt, maar het is iig beter dan het gemiddelde hobby project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
NeoMe schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:36:
The Settlers HD van Gameloft _/-\o_ Ben je echt uren mee zoet :)
Lijkt me ook leuk om te spelen, maar ik kan hem niet vinden in de market?
Moet je dat bij Gameloft zelf kopen?

Edit:
Via Gameloft zelf dus. Nou, heb hem gekocht, ben benieuwd of het het inderdaad waard is :)
Al kan je je er aan de prijs niet echt een buil aan vallen, €3,-

[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 20-10-2011 23:08 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Yup, Settlers HD staat nog niet in de Android Market. Overigens gaan ze wel al hun games aanbieden in de Android Market, maar stapsgewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Jah, echt geniaal ... lekker basic Settlers..! Je hebt vier verhaallijnen met elk drie a zes missies waar je toch al snel een uurtje mee bezig bent. Op mijn Galaxy S loopt alles soepel en ziet er ook netjes uit, niet voor die snelle vijf minuten maar als je keer wat langer niks te doen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja, ik ben hem nu aan het binnenhalen (hij is nog best groot :P ).
Ziet er in ieder geval prima uit (op de screenshots) en Settlers is sowieso tof natuurlijk.

Dank voor de tip :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
anandus schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:15:
Ja, ik ben hem nu aan het binnenhalen (hij is nog best groot :P ).
Ziet er in ieder geval prima uit (op de screenshots) en Settlers is sowieso tof natuurlijk.

Dank voor de tip :)
Ik ga ook straks ff kijken :)

Weekendje weg, kan ik me 's avonds er mee ontspannen :P

-edit-
Was aan het pielen om hem te downen, zie ik dat deze game nog niet voor de SGSII/SGT10.1 beschikbaar is...

[ Voor 13% gewijzigd door Dwazer op 21-10-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik hier ook iets vragen over de PSX Emulator of is dit verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

We gaan je niet vertellen waar je roms kunt downloaden, maar andere vragen zijn welkom hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:24
is er een app of een andere manier om te zorgen dat als je een missed call, whatsapp oid binnenkrijgt dat je dat dan direct op je scherm te zien krijgt?
Wanneer ik nu een wa of missed call heb en mn scherm is uit, moet ik em zelf steeds aan en uit zetten om te kijken of ik iets binnen heb gekregen of gemist...

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Qosmic schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:08:
is er een app of een andere manier om te zorgen dat als je een missed call, whatsapp oid binnenkrijgt dat je dat dan direct op je scherm te zien krijgt?
Wanneer ik nu een wa of missed call heb en mn scherm is uit, moet ik em zelf steeds aan en uit zetten om te kijken of ik iets binnen heb gekregen of gemist...
Je kan die vraag beter hier plaatsen: Android Market en applicaties - Deel 14
Je zou kunnen kijken naar de 'missed call' app in de market.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:24
oops.. dacht dat ik daar zat, my bad

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand hier al ervaring met ShadowGun? Ziet er in theorie mooi uit, maar ik vraag mij af of het de vier euro waard is. :) (Ik heb overigens een tablet met een Tegra 2 erin.)

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 28-10-2011 14:46 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Laatst online: 15-04 20:08
pven schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:44:
Iemand hier al ervaring met ShadowGun? Ziet er in theorie mooi uit, maar ik vraag mij af of het de vier euro waard is. :) (Ik heb overigens een tablet met een Tegra 2 erin.)
Heb hem , ik vind het goed spelde besturing ook prettig. Het is gewoon mooi om te zien en leuk om te spelen. als er multyplayer bij zou zitten zou het fantastisch zijn.

Ik vind het zeker de 4 euro waard, al is het alleen maar om de developer te steuen om meer games te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Heb hem ook, op zowel iPad2 als Android (reviewcopy). Vind het echt lekker spelen en de 4 euro zeker waard. Multiplayer komt via een update, dus met de levensduur zit het ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:49:
We gaan je niet vertellen waar je roms kunt downloaden, maar andere vragen zijn welkom hoor :)
Ik heb dus PSX4droid gedownload en precies gedaan wat er gedaan moest worden volgens een tutorial. Maar op de 1 of andere manier crasht het programma continu zodra ik een spel wil laden.

Enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:41
Uhmm je hebt nog een psx emulator, kom er niet zo een twee snel op, maar je kan die eens proberen. Google ff ervoor. Psx4droid laadde sommige roms niet terwijl de andere emulator t wel laadde. Iets met fpse emulator ofzo

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-10 21:08

jacobras

Developer

pven schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:44:
Zeker het geld waard! Ik heb op de release gewacht en 'm direct gekocht, maar het is een erg vet spel!

Ontdekte helaas op mijn tablet (Acer Iconia a500 met Taboonay 2.2 ROM) net een bug: bij laden spel verschijnen de wapens, enemies en kogels niet meer in beeld. Zo maar even contact opnemen met Madfinger.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 14:05
jacobras schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:47:
[...]
Ontdekte helaas op mijn tablet (Acer Iconia a500 met Taboonay 2.2 ROM) net een bug: bij laden spel verschijnen de wapens, enemies en kogels niet meer in beeld. Zo maar even contact opnemen met Madfinger.
Dit heb ik met versie 1.02 ook. Met de vorige versie is het echter allemaal prima en zie je die dingen wel...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Brad Pitt schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:40:
[...]

Dit heb ik met versie 1.02 ook. Met de vorige versie is het echter allemaal prima en zie je die dingen wel...
Ik heb zojuist met Titanium Backup de appdata gebackupped, vervolgens Shadowgun verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Even Shadowgun gestart om de data te downloaden (die 4 pakketten zegmaar) en daarna de backup teruggezet, en nu doet hij het weer.

Las wel @ facebook dat iemand na reinstall niet meer kon saven, dus dat moet ik straks nog even testen.

Oh ja: bij mij werkte het bij de vorige versie ook gewoon.

[ Voor 5% gewijzigd door jacobras op 28-10-2011 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 14:05
jacobras schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:46:
[...]
Ik heb zojuist met Titanium Backup de appdata gebackupped, vervolgens Shadowgun verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Even Shadowgun gestart om de data te downloaden (die 4 pakketten zegmaar) en daarna de backup teruggezet, en nu doet hij het weer.
Inderdaad... Had nog geen save games dus gewoon de data die reeds was gedownload verwijderd en het opnieuw laten binnenhalen en nu doet 1.02 het ook zonder artifacts. Thanks :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik loop helaas tegen het 25%-probleem aan met mijn tablet. Heb een refund gedaan en heb er melding van gemaakt op hun forum. -O-

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Een leuke (soort-van) game voor de ontwikkelaars onder ons: nieuws: Ontwikkelaar maakt 'hack-game' voor Android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://robotinvader.com/blog/wp-content/uploads/2011/08/RunningKnightPromo.png

Sommigen hadden het vast al gezien, maar Wind-up Knight lijkt best een leuk spelletje te zijn:
https://market.android.co...m.robotinvader.knightmare

Afbeeldingslocatie: http://robotinvader.com/blog/wp-content/uploads/2011/09/WUKteaser2Grab1.png

Nu nog voor elkaar zien te krijgen om die 42 MB te downloaden en installeren op m'n Desire ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Leuk spelletje inderdaad, dat Wind-up Knight! Lijkt op Cordy, met als verschil dat je in Cordy vrij kan rondhuppelen en je in Wind-up Knight automatisch blijft rennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Voor dit soort grote spellen gebruik ik gewoon mijn Transformer ipv mijn Desire. Ben er inmiddels al een tijdje zoet mee moet ik zeggen. Wilde de developers supporten door Wind-up Knight gelijk te kopen (dacht dat ik de free/demo versie had) maar hij is gewoon helemaal gratis. Wat ik wel zag was een optie om alle levels te unlocken voor 2 euro zoveel, maar dan is de hele uitdaging gelijk weg, dus dat ga ik zeker niet doen :P

Wel kun je geloof ik punten kopen om gear te kopen in de store, maar dat zie ik als cheaten.
Oh well ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Echt een heel grappig app dat, ook echt een top idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Duke Nukem 3D is zojuist verschenen in de Android Market: https://market.android.co...hineworksnorthwest.duke3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hebben mensen Muffin Knight al gespeeld?
Erg simpel en verslavend. Je moet in een klein level proberen zoveel mogelijk muffins te pakken. Elke keer wanneer je er eentje pakt, verandert je poppetje in een nieuwe karakter. Al die karakters kun je upgraden, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Booth schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:14:
Hebben mensen Muffin Knight al gespeeld?
Erg simpel en verslavend. Je moet in een klein level proberen zoveel mogelijk muffins te pakken. Elke keer wanneer je er eentje pakt, verandert je poppetje in een nieuwe karakter. Al die karakters kun je upgraden, etc.
Ja, ik heb 'm al een tijdje! Inmiddels op 2 levels na 5 sterren en level 64. Verslavend indeed! Ik begin wel redelijk op het eind te raken qua upgrades etc. dus laat die nieuwe characters en levels maar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-09 13:49
Misschien is hij al langs gekomen, maar er is weer een nieuwe "story" van kairosoft; helaas nu nog in het Japans (Zal net als Pocket League Story wel snel in EN vertaald worden) Lijkt een Cruise Ship Story te zijn, en ziet er erg leuk uit :)
https://market.android.com/details?id=net.kairosoft.android.cruise_ja&feature=top-paid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
via die muffin knight kwam ik guerrilla bob tegen, ziet er ook wel grappig uit:
https://market.android.co...ature=more_from_developer

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Wii4all schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:28:
via die muffin knight kwam ik guerrilla bob tegen, ziet er ook wel grappig uit:
https://market.android.co...ature=more_from_developer
Heb ik ook, vind hem wel vet maar zijn maar een paar levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:19

IkWilbert

Het is mij!

Via getjar vanavond wat gratis games en apps geinstalleerd.
http://www.getjar.com/app...=a268008fmyjy5wqo&lang=en

o.s. Grave Defense HD, Can Knockdown 2, super KO boxing 2 enz.

Gratis ivm halloween

[ Voor 5% gewijzigd door IkWilbert op 01-11-2011 20:55 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

NeoMe schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:35:
[...]

Heb ik ook, vind hem wel vet maar zijn maar een paar levels.
En de beloofde nieuwe levels laten lang op zich wachten vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000

Smarron

The bend

IkWilbert schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:55:
Via getjar vanavond wat gratis games en apps geinstalleerd.
http://www.getjar.com/app...=a268008fmyjy5wqo&lang=en

o.s. Grave Defense HD, Can Knockdown 2, super KO boxing 2 enz.

Gratis ivm halloween
Thanks !! Zitten een paar mooie games en apps tussen!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb afgelopen week de officiele EA Tetris game op mijn telefoon gezet. Het spel speelt erg lekker en verslavend. Heb al wel een paar momenten gehad dat ik er helemaal inzat en zo flink wat tijd gedood heb. Echt een aanrader wat mij betreft.

Link naar de gratis versie in de Android Market

Afbeeldingslocatie: https://g1.gstatic.com/android/market/com.eamobile.tetris/ss-480-1-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier een goede tip voor een managementspel? Ik bedoel dan geen Voetbalmanager 2000 of iets dergelijks, maar iets in de geest van Simcity, al hoeft het daar totaal niet op te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 05:31:
Heeft iemand hier een goede tip voor een managementspel? Ik bedoel dan geen Voetbalmanager 2000 of iets dergelijks, maar iets in de geest van Simcity, al hoeft het daar totaal niet op te lijken.
My Country wellicht iets voor jou ?

[YouTube: http://youtu.be/o4dUKaOkcnM]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Pagina: 1 ... 19 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.