Ze heeft de iPad verstuurd via USPS.
Donstil, kom er maar inXental schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:44:
Haters everywhere but I don’t really care
Haha nee nee
Vroeg het me af omdat ik voor wat mensen moest "rond kijken"
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ben ik heel dom als ik zeg dat dit niet klopt...?matthijst schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:33:
Zal wel goed komen denk ik, ben alleen verrekte nieuwsgierig waarom hij het vrijwel voor niks doet
Het kan schijnbaar voor $925, dan verdient hij er toch niks meer op?
699 * 1,07 = $748 + 30 shipping = 778 * 1,19 BTW = $925
Aangezien hij er 925 dollar voor vraagt en totaal 778 dollar kwijt is...
Die BTW moet jij als koper betalen en totaal kost het jou dus 925 dollar maar de verkoper niet..
Hij maakt een winst van 925 - alle kosten, oftewel 925 - 778 is zo'n 150 dollar... En dat per iPad...
Volg dit topic totaal niet, dus ken ook je message-history niet in dit topic..
Tevens ga ik er vanuit dat die BTW van 19% de NL BTW is en niet de BTW die hij in 'n staat in Amerika moet betalen
EDIT: Tevens begrijp ik bijvoorbeeld niet waarom iemand 'n 16GB'er besteld voor 511 euro...
In de TS staat warempel een linkje naar een shop in NL die 'm aanbied voor 579,- en c'est inclusief BTW...
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 06-04-2010 00:26 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
USPS is standaard post zonder verzekering toch? Duurt >3 dagen, maar kan ook een week of langer zijn. En kans dat douane het tegenhoudt en je btw+invoerkosten moet betalen?Xental schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:44:
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Normaal heb je gelijk, deze verkoper beweert echter dat de BTW in Nederland gecharged wordt op zijn Fedex account en je er als koper dus geen extra kosten meer voor kwijt bent.Volg dit topic totaal niet, dus ken ook je message-history niet in dit topic..
Tevens ga ik er vanuit dat die BTW van 19% de NL BTW is en niet de BTW die hij in 'n staat in Amerika moet betalen
edit: bedenk me net: misschien is de truc dat Fedex pas na een week of 3 een acceptgiro stuurt?
Dan hebben al zijn klantjes allang positieve feedback achtergelaten omdat ze het artikel op tijd en zonder extra kosten hebben ontvangen?
[ Voor 22% gewijzigd door matthijst op 06-04-2010 00:29 ]
Ahaa zo'n user die de BTW voor z'n rekening neemt... dat heb ik nooit begrepen / geloofd... maar dank voor je antwoord!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Scherp.. Dit zou best wel eens zo kunnen zijn ja.matthijst schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:27:
[...]
Normaal heb je gelijk, deze verkoper beweert echter dat de BTW in Nederland gecharged wordt op zijn Fedex account en je er als koper dus geen extra kosten meer voor kwijt bent.
edit: bedenk me net: misschien is de truc dat Fedex pas na een week of 3 een acceptgiro stuurt?
Dan hebben al zijn klantjes allang positieve feedback achtergelaten omdat ze het artikel op tijd en zonder extra kosten hebben ontvangen?
Verzekering is het probleem niet. USPS (ook priority usps) gaat over in TNT.kmf schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:17:
[...]
USPS is standaard post zonder verzekering toch? Duurt >3 dagen, maar kan ook een week of langer zijn. En kans dat douane het tegenhoudt en je btw+invoerkosten moet betalen?
Dat betekend dat een USPS pakketje dus met een vliegtuig naar NL gaat en dan overgenomen wordt door de TNT, de inklaring van de TNT kan verschillen tussen 1week en 5weken.
Ook gaat er niet dagelijks een USPS vliegtuig naar Nederland heb ik wel eens gemerkt. Fedex/UPS lossen dit op door een pakketje van USA>NL via Frankrijk te laten lopen (vrachtauto etc) USPS doet dit zover ik weet niet.
Verwijderd
Een Amerikaan kan toch geen 19% Nederlandse omzetbelasting rekenen? Dat moet je toch zelf bij de Douane aangeven? Je moet misschien ook nog douanerechten betalen, ik weet niet hoe dat is bij elektronica.matthijst schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:33:
Zal wel goed komen denk ik, ben alleen verrekte nieuwsgierig waarom hij het vrijwel voor niks doet
Het kan schijnbaar voor $925, dan verdient hij er toch niks meer op?
699 * 1,07 = $748 + 30 shipping = 778 * 1,19 BTW = $925
Ik wil namelijk zelf ook wel weten hoe dit zit, want bij Chinese webshops dien ik aankopen altijd aan te geven als ze meer dan €22,- zijn en vanaf €150,- ook nog eens met douanerechten (ligt aan inhoud bestelling).
Bel morgen anders even met FEDEX: 0800 0222 333. http://fedex.com/nl/about/enews/articles/0209article6.html
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 03:08 ]
Tuurlijk kan dit wel, DDP heet dat: Delivered Duties Paid.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 02:56:
[...]
Een Amerikaan kan toch geen 19% Nederlandse omzetbelasting rekenen? Dat moet je toch zelf bij de Douane aangeven? Je moet misschien ook nog douanerechten betalen, ik weet niet hoe dat is bij elektronica.
Ik wil namelijk zelf ook wel weten hoe dit zit, want bij Chinese webshops dien ik aankopen altijd aan te geven als ze meer dan €22,- zijn en vanaf €150,- ook nog eens met douanerechten (ligt aan inhoud bestelling).
Bel morgen anders even met FEDEX: 0800 0222 333. http://fedex.com/nl/about/enews/articles/0209article6.html
Kan bij alle manieren van verzenden, behalve bij post en de bijbehorende pakketdienst.
Normaal wordt er van DDU gebruik gemaakt als men een koeriersbedrijf in de arm neemt, en dus is het extra netjes als een verkoper dit aanbiedt.
Zie voor meer info Incoterms/Wikipedia en deze illustratie bijv.:

[ Voor 6% gewijzigd door Yippie op 06-04-2010 03:58 ]
Verwijderd
Krijg net dit mailtje:
----------------------------
Hello,
I just wanted to let you know I will ship your I Pad first thing on Tuesday.
You will see the I Pad on Thursday.....
I will E-Mail you the FEDEX Tracking # as soon as I ship this out.
I am sorry FEDEX was closed today due to the Holiday.
I will get this out to you as soon as possible.
Thank you
Evan
Hello,
Thank you
Evan
Inderdaad 
April 13 (Easter Monday) CLOSED 08:00 – 14:00
@Yippie: DDP, wat heeft een verkoper er (in dit geval) dan aan?
Liefdadigheid ofzo? Aangezien hij er niks meer op kan verdienen (tenzij hij niet voor de echte waarde aangeeft).
Liefdadigheid ofzo? Aangezien hij er niks meer op kan verdienen (tenzij hij niet voor de echte waarde aangeeft).
[ Voor 57% gewijzigd door matthijst op 06-04-2010 07:56 ]
13 April ? we leven toch pas 6 april.. Of mis ik even iets.matthijst schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 07:54:
Inderdaad
En verder is deze man gewoon goed bezig de paasgedachten een warm hard toe te dragen
[ Voor 9% gewijzigd door robbinonline op 06-04-2010 08:38 ]
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
<stommegrap modus> Tijdreizen met zijn ipad maybe. </stommegrap modus>robbinonline schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:36:
[...]
13 April ? we leven toch pas 6 april.. Of mis ik even iets.
En verder is deze man gewoon goed bezig de paasgedachten een warm hard toe te dragen
OT:
Weet iemand al een datum waarop de ipad gewoon in NL verkrijgbaar is?
[ Voor 4% gewijzigd door amaterasu op 06-04-2010 08:39 ]
Nee nog niks over bekend. Donderdag as. is er een Apple event aangekondig over OS 4.0 misschien word er dan meer duidelijk.amaterasu schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:39:
[...]
<stommegrap modus> Tijdreizen met zijn ipad maybe. </stommegrap modus>
OT:
Weet iemand al een datum waarop de ipad gewoon in NL verkrijgbaar is?
Ai, het was vroeg, naja, dat was een copy-paste van de Fedex siterobbinonline schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:36:
[...]
13 April ? we leven toch pas 6 april.. Of mis ik even iets.
Ik ben op dit moment nog wat te huiverig om de iPad te bestellen in Amerika. Ik denk dat het voor mij eind April / begin Mei een tripje naar Duitsland wordt met de auto. Haal ik er daar 1tje.
Mocht ie in Mei in Nederland komen dan verleng ik de wachttijd nog even.
Nog eventjes wachten dus.
J
Mocht ie in Mei in Nederland komen dan verleng ik de wachttijd nog even.
Nog eventjes wachten dus.
J
Heeft iemand al de officiele garantiebepalingen gezien voor de iPad als deze in amerika is gekocht? Is deze wereldwijd of US-only?
AppleCare ook?
AppleCare ook?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik heb wel een tracking number gehad om 6 uur vanochtend:Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 07:14:
Krijg net dit mailtje:
Hello,
Thank you
Evan
Hello,
Here is the FEDEX.com Tracking #
870826854255
You should see the package in a few days,
Waarom hij nou weer moet liegen is mij een raadsel.. FedEx was dus wel gewoon open blijkbaar..
Net even trackingnummer ingevoerd bij fedex.com.. mijn pakje is al ruimschoots onderweg, van Miami naar Memphis en 23:45 lokale tijd vertrokken vanaf Memphis.
Estimated delivery: April 7, 2010 by 18:00
Dat is morgen al, ik ben heel benieuwd
edit:
Het gewicht staat er nu ook bij..
Weight : 3.0 lbs/1.4 kg
[ Voor 30% gewijzigd door Benny op 06-04-2010 12:18 ]
Hoeveel zal shipping via fedex of ups vanuit amerika nou kosten? Da's toch meer dan 45 dollar zoals de FP aangeeft?
En For whatever it's worth:
http://forums.macrumors.c...read.php?t=884296&page=21Apple with be announcing European pricing todayat 13:00, and pre-order dates/release date.
My pals a Genius in the Apple Store in [SNIP], they've all been told to be back from lunch before 12.45 as they are making an 'iPad' announcement and as always, they get loads of calls and people coming in to ask stupid questions.
Shipping kan op verschillende manieren natuurlijk, ligt er maar net aan hoe snel je het wilt hebben en wel/niet verzekerd etc. Kan van 3 tientjes tot dik 100 dollar volgens mijkmf schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:25:
Hoeveel zal shipping via fedex of ups vanuit amerika nou kosten? Da's toch meer dan 45 dollar zoals de FP aangeeft?
[...]
http://forums.macrumors.c...read.php?t=884296&page=21
Interessant, ben benieuwd naar de releasedate en prijzen voor europa
Is het nou mogelijk om met ee Nederlandse creditcard een Ipad te bestellen via de US Apple store en dan te laten afleveren bij vriend die in de US woont?
nee volgens verschillende bronnen werkt dat niet.Samplex schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:42:
Is het nou mogelijk om met ee Nederlandse creditcard een Ipad te bestellen via de US Apple store en dan te laten afleveren bij vriend die in de US woont?
Dit is veel mensen gelukt en nog meer mensen niet gelukt..Samplex schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:42:
Volgens mij heb je met een VISA card de grootste kans dat je er doorheen komt..
Beste is dat je vriend uit de USA waar je hem wilt laten afleveren hem besteld en betaald onder zijn eigen creditcard en adresgegevens dan lukt het zeker natuurlijk, moet jij het bedrag weer aan hem betalen..
Nog een goede verzendtip is Bonvu, heb ik zelf een Nexus One laten versturen. Erg correcte snelle service, persoonlijk keuze scherm voor shipping carriers adv package formaat en erg goedkoop.
Zij bieden daarnaast ook de mogelijkheid om voor jou een bestelling te doen.
Voor verdere info kun je ook altijd even het Nexus topic snel doorlopen, zijn meer mensen die daar een bestelling mee hebben gedaan
Zij bieden daarnaast ook de mogelijkheid om voor jou een bestelling te doen.
Voor verdere info kun je ook altijd even het Nexus topic snel doorlopen, zijn meer mensen die daar een bestelling mee hebben gedaan
[ Voor 14% gewijzigd door Katseviool op 06-04-2010 15:06 ]
Ik heb vanmorgen die gozer ook maar even gemaild.bbouws schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:24:
[...]
Ik heb wel een tracking number gehad om 6 uur vanochtend:
Hello,
870826854255
Waarom hij nou weer moet liegen is mij een raadsel.. FedEx was dus wel gewoon open blijkbaar..
Net even trackingnummer ingevoerd bij fedex.com.. mijn pakje is al ruimschoots onderweg, van Miami naar Memphis en 23:45 lokale tijd vertrokken vanaf Memphis.
Estimated delivery: April 7, 2010 by 18:00
Dat is morgen al, ik ben heel benieuwdNog steeds heb k er niet echt een goed gevoel over, hopen maar dat het geen iBrick is wat ik krijg haha
edit:
Het gewicht staat er nu ook bij..
Weight : 3.0 lbs/1.4 kg
En tot mijn verbazing krijg ik een mail terug met een trace code van FedEx.
Morgen mijn iPad in huis

Haha inderdaad 
Die van jou staat ook voor delivery morgen 18:00 ?
Ik schat de kans wel 80% dat we achteraf nog 140 euro belasting moeten betalen, het is voor hem gewoon niet winstgevend genoeg als hij de belasting ook betaald.. dus eigenlijk is het gewoon een oplichter maarja liever die belasting betalen dan een stoeptegel in ipad doos
Ik schat de kans wel 80% dat we achteraf nog 140 euro belasting moeten betalen, het is voor hem gewoon niet winstgevend genoeg als hij de belasting ook betaald.. dus eigenlijk is het gewoon een oplichter maarja liever die belasting betalen dan een stoeptegel in ipad doos
De max van 2 iPads p.p., geld dat ook als je ze in-store koopt? Kunnen ze moeilijk controleren lijkt me toch, als je er 2 per keer koopt en dus meermaals terugkomt?
Anders is het misschien nog wel interessant/leuk om voor een dagje heen en weer te vliegen en een stapeltje iPads mee te nemen
Of zie ik dan wat over het hoofd?
Anders is het misschien nog wel interessant/leuk om voor een dagje heen en weer te vliegen en een stapeltje iPads mee te nemen
Uhm wat denk je van BTW / invoerrechten op het vliegveld in NL...
Ja dat vermoeden heb ik ook..bbouws schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:19:
Haha inderdaad
Dan gaan we uiteraard wel klagen bij PayPal maar hebben we in ieder geval een iPad in huis
in ieder geval de goedkoopste iPad mag je zonder belastingen invoeren. Je mag tot 430 kosteloos invoeren,wdekreij schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:30:
De max van 2 iPads p.p., geld dat ook als je ze in-store koopt? Kunnen ze moeilijk controleren lijkt me toch, als je er 2 per keer koopt en dus meermaals terugkomt?
Anders is het misschien nog wel interessant/leuk om voor een dagje heen en weer te vliegen en een stapeltje iPads mee te nemenOf zie ik dan wat over het hoofd?
http://www.douane.nl/430euro/
Maar met 1 iPad haal je je reiskosten er niet uit en hij had het duidelijk over meerdere iPads =)
Beetje gekke vraag hier, maar weet iemand iets over iPads in IJsland? Wanneer die uitkomen? Uberhaupt uitkomen?
Beetje gekke vraag hier, maar weet iemand iets over iPads in IJsland? Wanneer die uitkomen? Uberhaupt uitkomen?
[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 06-04-2010 15:37 ]
BTW zal uiteraard gewoon afgedragen worden. Eigen exemplaar zal voor zakelijk gebruik zijn en kan ik de BTW dus weer aftrekken, diegene voor wie ik iPads mee zou nemen zullen dus gewoon een incl. BTW bedrag moeten betalen.
Als jij een stapel ipads door de douane meeneemt mag je mooi je portemonnee gaan trekken. 
edit: VVV Ja ik had ff moeten f5-en, had zijn bericht nog niet gezien.
edit: VVV Ja ik had ff moeten f5-en, had zijn bericht nog niet gezien.
[ Voor 29% gewijzigd door mace op 06-04-2010 15:41 ]
Zoals hij zegt, laat hij de kopers dan de BTW betalen...
Tevens vraag ik me af of ik dan niet veel liever een iPad zou aanschaffen via bv iPadhoes.nl =)
Misschien haal ik er daar wel eentje op trouwens, zit hier nagenoeg om de hoek...
Alleen garantiegeblaat op de website is onzin:
De iPad heeft een jaar garantie bij Apple. Deze garantie is wereldwijd en geldt dus ook in Nederland.
Mocht de iPad al bij levering niet werken kunt u deze vanzelfsprekend retourneren waarna u een vervangende iPad geleverd krijgt of uw aankoopbedrag retour krijgt.
Tevens vraag ik me af of ik dan niet veel liever een iPad zou aanschaffen via bv iPadhoes.nl =)
Misschien haal ik er daar wel eentje op trouwens, zit hier nagenoeg om de hoek...
Alleen garantiegeblaat op de website is onzin:
De iPad heeft een jaar garantie bij Apple. Deze garantie is wereldwijd en geldt dus ook in Nederland.
Mocht de iPad al bij levering niet werken kunt u deze vanzelfsprekend retourneren waarna u een vervangende iPad geleverd krijgt of uw aankoopbedrag retour krijgt.
[ Voor 57% gewijzigd door CLB op 06-04-2010 15:42 ]
Ik heb heb mijn ipad vandaag mogen ontvangen (een woord: whow!)
maar het kan idd wel met de btw.
Ik zag op mijn fedex bon en vakje voor " tax paid by seller" (oid)
maar het kan idd wel met de btw.
Ik zag op mijn fedex bon en vakje voor " tax paid by seller" (oid)
Heb jij al iets anders dan 'Acceptance' in de tracking staan?Xental schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:44:
Verwijderd
hmmmm..... ik mailde hem om te vragen of die al een trace code voor me had... krijg ik dit te horen:robbinonline schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:13:
[...]
Ik heb vanmorgen die gozer ook maar even gemaild.
En tot mijn verbazing krijg ik een mail terug met een trace code van FedEx.
Morgen mijn iPad in huisHopelijk geen stoeptegel
terwijl hij gisteren schreef dat vanwege de pasen alles dicht was en hij mijn bestelling als eerste zou sturen vandaag.
----------
Hello,
I am shipping over 100 I Pads today.
My Office is crazy........
You order is here don't worry.
It is only 8 am here.
I will send you the FEDEX Tracking later today.
Remember we are around 10 hours apart.
Don;t worry you will see this on Thursday.
I will contact you later,
Thank You
Evan
Heeft nou niemand argwaan met hun bestellingen?
Verwijderd
jawelReleases schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:29:
Heeft nou niemand argwaan met hun bestellingen?
Voor importeurs zonder NL-stekkers:
http://link.marktplaats.nl/322423846
Zit toch een USB-kabel bij en nagenoeg iedereen heeft een PC / Laptop / USB-stekker...
Morgenochtend vertrekt het vliegtuig naar NYC, hopelijk is de komende 2 weken nog ergens wat voorraad van de iPad, zodat ik er toch een mee kan nemen
Alleen kan niet elke USB-poort de iPad opladen.CLB schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:53:
Zit toch een USB-kabel bij en nagenoeg iedereen heeft een PC / Laptop / USB-stekker...
edit
Bah... straks rij ik 2*400km en kom ik met lege handen terug.Just spoken to the lad who works in the Apple Store in Brighton, they had a 1pm briefing and instruction video, it lasted 2 hours!
They have been told that the following is going to be the release process:
20th April - Prices released
No Pre-order for the UK store, no reserve in the UK stores, one per person, they are having very, very limited supply.
New stock will arrive 3 times a week, but in small numbers... Staff aren't allowed to purchase any iPads until the end of May.
Friday 30th April - UK Release
[ Voor 56% gewijzigd door kmf op 06-04-2010 18:28 ]
Deze stekkers wil je echt niet, ook wel eens overlaten komen uit China.matthijst schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:52:
Voor importeurs zonder NL-stekkers:
Brandgevaarlijk gaat onwijs stroef op je oplader, echt niet doen.
Dat is toch gewoon een standaard opzet stuk daar heb ik er ook een stuk of drie van liggen.
En een amerikaanse die bij mijn 1e iPhone kwam.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Exact zelfde mail bij mij. Vorige mail was ook al exact hetzelfde.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:25:
[...]
hmmmm..... ik mailde hem om te vragen of die al een trace code voor me had... krijg ik dit te horen:
terwijl hij gisteren schreef dat vanwege de pasen alles dicht was en hij mijn bestelling als eerste zou sturen vandaag.
----------
Hello,
I am shipping over 100 I Pads today.
My Office is crazy........
You order is here don't worry.
It is only 8 am here.
I will send you the FEDEX Tracking later today.
Remember we are around 10 hours apart.
Don;t worry you will see this on Thursday.
I will contact you later,
Thank You
Evan
Kan me voorstellen dat hij het druk heeft en dat het irritant is dat iedereen hem met mails bestookt, maar toch...zeg dan niet dat je hem binnen een dag kunt shippen.
Verwijderd
Dat bedoel ik inderdaad! zodra ik meer van hem hoor post ik dat hier oke. Als jij dat ook wilt doen graag.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:18:
[...]
Exact zelfde mail bij mij. Vorige mail was ook al exact hetzelfde.
Kan me voorstellen dat hij het druk heeft en dat het irritant is dat iedereen hem met mails bestookt, maar toch...zeg dan niet dat je hem binnen een dag kunt shippen.
update: net nieuw mailtje gekregen........ yes!!
Hello,
..................(nummer weggelaten)
Thank You
Evan
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 20:38 ]
Ik heb besloten niet te importeren omdat ik niet verwacht dat het een jaar zal duren voordat hij hier uitkomt, maar nu gaan mijn handig toch wel jeuken met alle verhalen/fotos/videos
De eerste generatie iPhone heb ik wel geïmporteerd omdat dat die lange tijd niet in Nederland te leveren zou zijn (en dat bleek achteraf ook zo te zijn), die gebruik ik overigens nog steeds.
Het blijft helaas nog wel akelig stil rond nieuwe release dates
//over die adapter opzet stukjes:
volgens mij zijn stekkers die lijken op deze gewoon te gebruiken, ik heb hier een adapter van een macbook en een iphone en daar past die in, het is niet de allermooiste oplossing natuurlijk.
plaatje voor de liefhebbers:
Het blijft helaas nog wel akelig stil rond nieuwe release dates
//over die adapter opzet stukjes:
volgens mij zijn stekkers die lijken op deze gewoon te gebruiken, ik heb hier een adapter van een macbook en een iphone en daar past die in, het is niet de allermooiste oplossing natuurlijk.
plaatje voor de liefhebbers:

[ Voor 36% gewijzigd door Blaz0r op 06-04-2010 19:58 ]
Edit: Schijnbaar ga ik niet met mijn tijd mee. Tegenwoordig geen tweedelige adapters meer?!
[ Voor 73% gewijzigd door WFG op 06-04-2010 21:05 ]
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Ik heb het laten versturen via USPS GXG, dit garandeert aflevering binnen 1 tot 3 (werk)dagen. Hij zit nu op het vliegtuig, dus ik ben benieuwd hoelang het pakket met deze service bij de douane blijft.Donstil schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:50:
[...]
Verzekering is het probleem niet. USPS (ook priority usps) gaat over in TNT.
Dat betekend dat een USPS pakketje dus met een vliegtuig naar NL gaat en dan overgenomen wordt door de TNT, de inklaring van de TNT kan verschillen tussen 1week en 5weken.
Ook gaat er niet dagelijks een USPS vliegtuig naar Nederland heb ik wel eens gemerkt. Fedex/UPS lossen dit op door een pakketje van USA>NL via Frankrijk te laten lopen (vrachtauto etc) USPS doet dit zover ik weet niet.
Nemen alle importeerders het gebrek aan garantie voor lief? Ik twijfel fors of ik de iPad vanuit USA zal laten komen, echter ben ik als de dood dat er iets met het apparaat is op het moment dat het bij mij arriveert. Hebben de happy few die de iPad reeds hebben dode pixels of stof onder het scherm geconstateerd?
Grab shell dude!
Service voornamelijk door een all-in prijs aan te bieden.matthijst schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 07:54:
Inderdaad
Knip..
Bovendien kan de inklaringsprocedure op voorhand al gedaan worden door hun eigen lokale vertegenwoordiging. Verkoper houdt overzicht, Fedex blij, klant blij, omdat de algehele aflevering wordt versneld.
Ik schreef dat ik het erg netjes vond, omdat hij ook verantwoordelijk is voor de juiste informatie, formulieren etc. Voor de aangifte gelden er allerlei regeltjes, verschilt per land, productgroep etc. Hij blijft van A tot Z verantwoordelijk. Zouden meer verkopers moeten doen, zeker met producten uit deze prijsklasse.
Als de verkoper echt zoveel van die dingen verkoopt, krijgt hij/zij een goede korting op de verzendkosten die jij niet ziet. Daar zit het extra stukje winst. Kijk maar naar Bol.com daar zijn de verzendkosten ook zo laag omdat ze ontiegelijk veel versturen, dagelijks !
Als je een goede klant bent bij DHL/UPS/Fedex kan je korting oplopen tot wel 70%.
Een particulier zal dit nooit lukken, gaat dan echt wel om honderden zendingen per dag voor een langere tijd.
Post, waar dus de pakketpost ook onder valt, gaat gewoon mee op lijndiensten waar ruimte op is.Donstil schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:50:
[...]
knip..
Luchtvaartmaatschappijen zijn zelfs verplicht meen ik om ruimte te reserveren van 500KG per vlucht.
Postagentschappen werken zoveel mogelijk met de zelfde maatschappijen samen waardoor ze ook weer hele grote kortingen krijgen door het volumevoordeel.
[ Voor 33% gewijzigd door Yippie op 06-04-2010 23:15 ]
Blijft de vraag hoe hij aan die 100 ipads komt, niet? En service is mooi maar wie gaat er nu ipads aanbieden voor een vaste prijs terwijl hij vooraf niet weet hoeveel BTW/invoerrechten hij achteraf moet gaan betalen? Daar gaat echt iets mis..Yippie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:07:
lang verhaal ter verdediging van verkoper
Maar goed, ik hoop van harte dat het allemaal goed gaat en dat ie ze eerlijk heeft laten ophalen bij de apple store door 50 vrienden. Wie weet..
De mijne is een dag vertraagd doordat ze er bij Bundlebox een handjevol niet op tijd bij fedex hebben aangemeld. zucht.. Verder prima service, maar je moet wel bij ze blijven zeuren om fatsoenlijke status updates te krijgen.
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Verdediging van verkoper
Snap al helemaal niet hoe je er bij komt dat hij een X aantal iPads verstuurt voor een afgesproken bedrag zonder te weten wat hij aan lokale belastingen moet betalen.
Dit is heel makkelijk voor te rekenen hoor adhv TARIC code, plaats van oorsprong & bestemming en als laatste de waarde. De bekende koeriers bedrijven hebben hier zelfs speciale "tools" voor om het hun klanten makkelijk te maken.
Net als dat je zelf van te voren uit kan rekenen wat het kost om iets te ontvangen incl. lokale belastingen en invoerrechten, kan dat ook voor versturen net zo makkelijk.
Apple heeft zelf zijn lijst met producten nog niet bijgewerkt, voor al hun overige producten kan je de TARIC en/of commodity code vinden: klik
Volgens deze link is de TARIC code 8471300000, wat zou betekenen dat de invoerrechten 0% zijn, en je dus alleen BTW betaalt. Let wel, dit is over aanschafsprijs+verzendkosten=belastbaar bedrag.
Snap al helemaal niet hoe je er bij komt dat hij een X aantal iPads verstuurt voor een afgesproken bedrag zonder te weten wat hij aan lokale belastingen moet betalen.
Dit is heel makkelijk voor te rekenen hoor adhv TARIC code, plaats van oorsprong & bestemming en als laatste de waarde. De bekende koeriers bedrijven hebben hier zelfs speciale "tools" voor om het hun klanten makkelijk te maken.
Net als dat je zelf van te voren uit kan rekenen wat het kost om iets te ontvangen incl. lokale belastingen en invoerrechten, kan dat ook voor versturen net zo makkelijk.
Apple heeft zelf zijn lijst met producten nog niet bijgewerkt, voor al hun overige producten kan je de TARIC en/of commodity code vinden: klik
Volgens deze link is de TARIC code 8471300000, wat zou betekenen dat de invoerrechten 0% zijn, en je dus alleen BTW betaalt. Let wel, dit is over aanschafsprijs+verzendkosten=belastbaar bedrag.
[ Voor 8% gewijzigd door Yippie op 07-04-2010 00:12 ]
Ach je kan niet je hele leven op safe spelen. Soms neem je eens een gokje. Wordt het nog spannender van ook.jOzh schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:59:
Nemen alle importeerders het gebrek aan garantie voor lief? Ik twijfel fors of ik de iPad vanuit USA zal laten komen, echter ben ik als de dood dat er iets met het apparaat is op het moment dat het bij mij arriveert. Hebben de happy few die de iPad reeds hebben dode pixels of stof onder het scherm geconstateerd?
Klopt hij is idd binnen 3dagen in Nederland maar dan .......Xental schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:27:
[...]
Ik heb het laten versturen via USPS GXG, dit garandeert aflevering binnen 1 tot 3 (werk)dagen. Hij zit nu op het vliegtuig, dus ik ben benieuwd hoelang het pakket met deze service bij de douane blijft.
Ben wel benieuwd wanneer je (of jullie) het usps pakketje hebben.
Tnt post doet trouwens al 2 werkdagen over Inklaringsdienst>sorteercentrum>sorteercentrum in de buurt>uitlevering.
Edit. Zie net dat sommige USPS GXG pakketjes worden overgenomen door FedEx (afhankelijk van het land van bestemming). Dat zou de afhandeling aanzienlijk versnellen.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 07-04-2010 00:54 ]
Ik ben het helemaal met je eens dat meer verkopers full-service zouden moeten bieden, maar deze verkoper bood in zijn advertentie de ipad aan voor een vast bedrag, onafhankelijk van de locatie van de uiteindelijke koper maar inclusief eventuele invoerrechten en BTW.Yippie schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:06:
Verdediging van verkoper![]()
En ja, je reageerde op de vraag wat de verkoper er in dit geval aan over houdt en daar loopt het spaak. Hij had ze net zo makkelijk verkocht zonder de "all-in" service doordat zijn prijs al lager is. Als je de BTW + shipping costs en arbeidsuren aftrekt van die prijs dan had ie ze net zo goed op straat onder de nominale prijs kunnen verkopen.
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Hoezo, dit is alleen de plug, zit toch verder niks in?robbinonline schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:28:
[...]
Deze stekkers wil je echt niet, ook wel eens overlaten komen uit China.
Brandgevaarlijk gaat onwijs stroef op je oplader, echt niet doen.
Je gebruikt het adapterdeel dat bij de iPad zit.
Inderdaad, niks bijzonders, maar schijnbaar zijn er ook nog mensen zonder iPod, iPhone etcWFG schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:34:
Dat is toch gewoon een standaard opzet stuk daar heb ik er ook een stuk of drie van liggen.![]()
[ Voor 32% gewijzigd door matthijst op 07-04-2010 07:10 ]
Verwijderd
hij krijgt van mij nog steeds het voordeel van de twijfel...... morgen lig ik voor de deurbel

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 08:49 ]
Ik heb net op eBay een ipad 64 gb gekocht voor 800 dollar plus 117 dollar verzending via UPC. Nu nog even met paypal kloten en dan hopen dat ik hem volgende week heb :)!
heb je een modem nodig voor verzendig met UPC?LorenzoG schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:42:
Ik heb net op eBay een ipad 64 gb gekocht voor 800 dollar plus 117 dollar verzending via UPC. Nu nog even met paypal kloten en dan hopen dat ik hem volgende week heb :)!

Verwijderd
Wellicht dat ik er over heen gelezen heb, maar hoe is de de garantie van een import-iPad geregeld?
Ik wil 'm eind deze maand in Duitsland kopen.
Kan garantie dan geclaimed worden in NL of moet ik dan daarvoor naar Duitsland?
Daar heb je inderdaad overheen gelezen...Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:55:
Wellicht dat ik er over heen gelezen heb, maar hoe is de de garantie van een import-iPad geregeld?
Garantie schijnt alleen te gelden in het land van aanschaf.
Ik denk dat als je problemen mee zou krijgen hier in NL, je gewoon recht hebt op garantie/hulp.
Europese richtlijnen en zo.
Aan jou of je het risico wilt lopen natuurlijk
iPad Zondag avond via Ebay gekocht van etizzim.
Advertentie hield in $800 dat was inclusief verzendkosten en importkosten/douanekosten
Daarna is hier op GOT een discussie los gebarsten de verkoper zou er te weinig aan verdien (lees bijna voor niks doen) de iPads zouden gestolen zijn, dat je toch nog import kosten bij aflevering zou moeten betalen etc.
Dinsdag ochtend had ik een track en trace in mn mail dat de iPad maandag was verstuurd met FedEx.
Volgens de T&T zou de iPad vandaag bezorgd worden. Nou dat was vanaf 8 uur voor de deur zitten met een bak koffie ! En ja wel zo rond half 12 FedEx voor de deur.
Ik had mn portomonee al klaar liggen mocht ik toch nog import kosten moeten betalen.
Maar nee helemaal niks ook op de doos stond aangegeven dat alles kosten voor de verzender waren

Verder was er wel een valse aangifte gedaan van wat in de doos zat. Hier stond op een mp3/4 speler ter waarde van $ 100, dit zal het stukje extra's zijn waar de verkoper op verdiend.

iPad zat verder prima verpakt in een neutrale FedEx doos.

Verder niks te klagen een goed verpakte, goed werkende iPad te pakken hier.
Op het stukje waarde aangeven na blijkt etizzim toch een prima verkoper te zijn die zich aan zn beloftes houd en heel snel verstuurd. Binnen 2 dagen in huis.

Advertentie hield in $800 dat was inclusief verzendkosten en importkosten/douanekosten
Daarna is hier op GOT een discussie los gebarsten de verkoper zou er te weinig aan verdien (lees bijna voor niks doen) de iPads zouden gestolen zijn, dat je toch nog import kosten bij aflevering zou moeten betalen etc.
Dinsdag ochtend had ik een track en trace in mn mail dat de iPad maandag was verstuurd met FedEx.
Volgens de T&T zou de iPad vandaag bezorgd worden. Nou dat was vanaf 8 uur voor de deur zitten met een bak koffie ! En ja wel zo rond half 12 FedEx voor de deur.
Ik had mn portomonee al klaar liggen mocht ik toch nog import kosten moeten betalen.
Maar nee helemaal niks ook op de doos stond aangegeven dat alles kosten voor de verzender waren

Verder was er wel een valse aangifte gedaan van wat in de doos zat. Hier stond op een mp3/4 speler ter waarde van $ 100, dit zal het stukje extra's zijn waar de verkoper op verdiend.

Op het stukje waarde aangeven na blijkt etizzim toch een prima verkoper te zijn die zich aan zn beloftes houd en heel snel verstuurd. Binnen 2 dagen in huis.

Verwijderd
Een beetje eigen inzet wordt wel gewaardeerd.
[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 07-04-2010 16:31 ]
En beetje inlezen kan geen kwaad.
De beschikbaarheid van de iPad is vandaag eindelijk officieel bekendgemaakt door Apple. Vanaf zaterdag 3 april is het Wi-Fi-model beschikbaar. De iPad met Wi-Fi en 3G volgt eind april. Helaas zijn Nederland en België voorlopig niet opgenomen in de lijst met landen waar de iPad het eerst beschikbaar zal zijn. Voorlopig blijft de introductie beperkt tot de Verenigde Staten (3 april) en eind april volgen Australië, Canada, Frankrijk, Duitsland, Italië, Japan, Spanje, Zwitserland en Engeland. In die landen zijn dan wel meteen beide modellen verkrijgbaar. Wanneer Nederland en België wel de iPad krijgen is op dit moment helaas nog niet bekend. Ook is nog niet bekend welke providers het 3G-model mogen gaan voeren.
De beschikbaarheid van de iPad is vandaag eindelijk officieel bekendgemaakt door Apple. Vanaf zaterdag 3 april is het Wi-Fi-model beschikbaar. De iPad met Wi-Fi en 3G volgt eind april. Helaas zijn Nederland en België voorlopig niet opgenomen in de lijst met landen waar de iPad het eerst beschikbaar zal zijn. Voorlopig blijft de introductie beperkt tot de Verenigde Staten (3 april) en eind april volgen Australië, Canada, Frankrijk, Duitsland, Italië, Japan, Spanje, Zwitserland en Engeland. In die landen zijn dan wel meteen beide modellen verkrijgbaar. Wanneer Nederland en België wel de iPad krijgen is op dit moment helaas nog niet bekend. Ook is nog niet bekend welke providers het 3G-model mogen gaan voeren.
bron: http://www.telegraaf.nl/d...ane_Schiphol__.html?p=8,1IPad doelwit douane Schiphol
door onze redactie
AMSTERDAM - De douane op luchthaven Schiphol houdt de komende tijd passagiers van vluchten uit de Verenigde Staten beter in de gaten dan normaal. Mensen die daar een of meerdere iPads gekocht hebben, moeten namelijk wel nog btw over de gadget betalen.
Overigens mogen aankopen tot 567 dollar belastingvrij ingevoerd worden, dus de 16GB versie van de iPad kan zonder problemen de grens over. De 32GB en de 64GB varianten kosten respectievelijk 599 en 699 dollar, dus daar moet 19 procent BTW over betaald worden.
Van een jacht op de iPad wil de douane overigens niet spreken: "We werken risicogericht. Nu de iPad dus in Amerika uit is, houden we dat natuurlijk iets beter in de gaten. Maar dat doen we ook als de dollar erg laag staat. En zo kijken we ook naar vluchten uit Azië om te controleren op nepproducten," aldus een woordvoerster.
...less is more
Van harte man! Voor die prijs wordt het erg aanlokkelijk om het risico te nemenrobbinonline schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:30:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben momenteel op zoek naar een goede vergelijking tussen alle couriersbedrijven maar kan tot dusver niets (goeds) vinden. Gaat dus om wat het meest voordeligst + snelst is (trade-off tussen die 2) als ik een iPad op zou laten sturen vanaf een particulier in de VS (dus geen Borderlinx-service bijv).
Kan iemand me helpen aan een goede vergelijkingssite en/of heeft iemand al het antwoord op wat de beste service zou zijn?
Kan iemand me helpen aan een goede vergelijkingssite en/of heeft iemand al het antwoord op wat de beste service zou zijn?
Dat is op voorhand gewoon niet te zeggen... Als je net in 'n zending zit die 100% wordt gecontroleerd kan het alweer een weekje langer duren en kun je opeens nog extra inklaringskosten / BTW en dergelijke moeten betalen
Importeren blijft altijd een spelletje imho.. Ook al heb je tig goede ervaringen met bedrijf X, opeens de l*l...
Importeren blijft altijd een spelletje imho.. Ook al heb je tig goede ervaringen met bedrijf X, opeens de l*l...
Verwijderd
Ben blij dat etizzim betrouwbaar blijkt te zijn. Verwacht mijne morgen.robbinonline schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:30:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt de tijd die Fedex aangeeft een beetje met de werkelijke bezorgtijd?
Verwijderd
ok .. ik doe niet anders, want ik wil ook zo'n ding..robbinonline schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:56:
En beetje inlezen kan geen kwaad.
(maar na de warm wordt/bereik berichten begin ik wel te twijfelen)
Zo ik had echt niet verwacht dat je de ipad zou ontvangen. Hopelijk is dit een bewijs dat al die bestellingen goed gaan.
Verwijderd
Heb jij al een fedex bevestiging gehad?Donstil schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:01:
Zo ik had echt niet verwacht dat je de ipad zou ontvangen. Hopelijk is dit een bewijs dat al die bestellingen goed gaan.
mijne komt dus morgen
Donstil heeft 'm gister al binnen gekregenVerwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:21:
[...]
Heb jij al een fedex bevestiging gehad?
mijne komt dus morgen
Welke versie was dit eigenlijk? Voor een 16GB vind ik het best duur (zelfs inclusief kosten). Dan wacht ik denk ik nog wel even tot hij in Engeland beschikbaar is. Tegen die tijd zit ik toch in Ierland en dan rij ik wel even de grens over naar het Noorden.robbinonline schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:30:
Als het een 32GB is dan wordt het alweer interessanter.
Ik denk toch dat ik hem zodra deze uit is in Duitsland ga halen. Ik zit namelijk op school in Leeuwarden en kan binnen 1.5 uur bij een apple store in duitsland zijn met de bus.
Nou maar hopen dat je ze kan reserveren
Jazeker! Maar dan niet via jullie ebayer.
Als ze daadwerkelijk eind deze maand in Duitsland in de verkoop gaan zou je toch verwachten dat een reserveringssysteem nu weleens opgezet mag worden. Ik wil er ook eentje uit Duitsland halen maar koester vooralsnog weinig hoop...yeehaw schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:57:
Ik denk toch dat ik hem zodra deze uit is in Duitsland ga halen. Ik zit namelijk op school in Leeuwarden en kan binnen 1.5 uur bij een apple store in duitsland zijn met de bus.
Verwijderd
Ik ga er ook 1 kopen heb ik besloten, maar niet voor 750 waar ze nu voor aangeboden worden op Marktplaats/Speurders.
Komt de 3G gelijk in Duitsland/Frankrijk uit dat iemand weet? Ik ben toch vaak in die landen, dus dan pik ik er gelijk 1 mee.
Komt de 3G gelijk in Duitsland/Frankrijk uit dat iemand weet? Ik ben toch vaak in die landen, dus dan pik ik er gelijk 1 mee.
Bij de amerikaanse store was ook maar een week of twee voor te launch te pre-orderen. Dus als ze idd op de 24e uitkomen in europa, dan hebben ze nog deze week de tijd.CousinBoneless schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:51:
[...]
Als ze daadwerkelijk eind deze maand in Duitsland in de verkoop gaan zou je toch verwachten dat een reserveringssysteem nu weleens opgezet mag worden. Ik wil er ook eentje uit Duitsland halen maar koester vooralsnog weinig hoop...
Volgens geruchten kan je in de UK niet eens pre-orderen en mag je PP maar 1 ipad meenemen
[ Voor 8% gewijzigd door kmf op 07-04-2010 17:31 ]
De posts over etizzim zien er goed uit.
Helaas krijg ik geen iPads meer gevonden op eBay van hem afkomstig..
Kijk ik verkeerd of is ie uitverkocht?
Dat betekent, stam + t .
Hij mag er max 4 per week verkopen (iedere eBay verkoper. )Apache4u schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:37:
De posts over etizzim zien er goed uit.
je kan hem een mailtje sturen met daarin de vraag of hij ze nog verkoopt.
Let er wel op als je de transactie buiten eBay om doet je geen kopersbescherming hebt.
Ik ken iemand in de UK die hem naar me op wil sturen wanneer deze beschikbaar is in de UK. Is er al wat bekend over de prijzen in de UK? Ik hoop niet dat ze 500 pond gaan vragen

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Thanks!robbinonline schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:45:
[...]
Hij mag er max 4 per week verkopen (iedere eBay verkoper. )
je kan hem een mailtje sturen met daarin de vraag of hij ze nog verkoopt.
Let er wel op als je de transactie buiten eBay om doet je geen kopersbescherming hebt.
Dat betekent, stam + t .
Verwijderd
Weet iemand wat de bezorgtijden zo'n beetje zijn van Fedex?
Morgen verwacht ik mijn Ipad, en moet eigenlijk om 17:00 uur weg en kom pas na 20:00 uur terug.
Bij het traceren van het pakket staat dat ze rond 18:00 uur langskomen.
Mijn vraag dus. hanteren zij vaste tijdstippen met bezorgen of kan het echt de hele dag zijn?
Morgen verwacht ik mijn Ipad, en moet eigenlijk om 17:00 uur weg en kom pas na 20:00 uur terug.
Mijn vraag dus. hanteren zij vaste tijdstippen met bezorgen of kan het echt de hele dag zijn?
Kan helaas de hele dag zijn. Bij mij zijn ze vaak rond 13:00 (nu weer) en ik woon redelijk van van hun loods vandaan.Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:28:
Weet iemand wat de bezorgtijden zo'n beetje zijn van Fedex?
Verwijderd
Oke. zou voor mij dan misschien weer gunstig uitkomen, omdat ik dus om 17:00 uur weg moet.Donstil schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:36:
[...]
Kan helaas de hele dag zijn. Bij mij zijn ze vaak rond 13:00 (nu weer) en ik woon redelijk van van hun loods vandaan.
Maar die indicatie tijd van de trace is dus niet echt boeiend?
Even once and for all de garantiebepaling duidelijk zwart op wit vanuit apple zelf http://images.apple.com/l.../NA_iPad_Warranty_v20.pdf
Wat we dus al weten: koop je een ipad in amerika, moet je in amerika zijn om het te repareren. Koop je in europe, dan kan je bij apple europa aankloppen.
Wat we dus al weten: koop je een ipad in amerika, moet je in amerika zijn om het te repareren. Koop je in europe, dan kan je bij apple europa aankloppen.
een 'honest seller' is ie dus niet. Ach ja, beetje belasting ontduiken - lekker eerlijk ook naar al die andere verkopers die het wel netjes doen. Oh wacht, dat heet full service hè..robbinonline schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:30:
Verder was er wel een valse aangifte gedaan van wat in de doos zat. Hier stond op een mp3/4 speler ter waarde van $ 100
Verwijderd
Iemand een idee wat Ellen vraagt voor een 32GB wifi? Inclusief verzenden, belasting e.d.
VInd het zo'n tijd duren voordat ze in Duitsland liggen en volgens mij krijgen ze niet zoveel voorraad wat ik een beetje begrijp.
VInd het zo'n tijd duren voordat ze in Duitsland liggen en volgens mij krijgen ze niet zoveel voorraad wat ik een beetje begrijp.
http://www.ipadplanet.nl/...-belgie-vs-andere-landen/
Handige link voor mensen die vol met vragen zitten..
Handige link voor mensen die vol met vragen zitten..
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ik heb mijn iPad 64gb ook binnen van Etizzim.. vandaag rond half 3 stond FedEx voor de deur 
Hele goede ervaring dus, buiten eBay om gekocht voor 950 dollar.. bij mij stond er ook op de doos "mp3/mp4" met een waarde van 100 dollar.. maar wat kan mij het verrotten ik heb een iPad 64gb voor een goede prijs
Hele goede ervaring dus, buiten eBay om gekocht voor 950 dollar.. bij mij stond er ook op de doos "mp3/mp4" met een waarde van 100 dollar.. maar wat kan mij het verrotten ik heb een iPad 64gb voor een goede prijs
Verwijderd
Ah mooi. had je een mail gestuurd, maar lees net dat jij hem dus binnen hebt.bbouws schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:29:
Ik heb mijn iPad 64gb ook binnen van Etizzim.. vandaag rond half 3 stond FedEx voor de deur
Wel opluchting. Dan zal mijn 16 GB er morgen ook wel zijn denk ik...
Ja maak je geen zorgen, je hebt hem zeker morgen
Klopt niet, Apple geeft voor 1jaar een wereldwijde garantie. Zie hieronder:kmf schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:03:
Even once and for all de garantiebepaling duidelijk zwart op wit vanuit apple zelf http://images.apple.com/l.../NA_iPad_Warranty_v20.pdf
http://store.apple.com/Ca...es/worldwidewarranty.html
Frans G
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.