[iPad] importeren Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:
  • 108.858 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
Iemand die weet of de iPad in New York is uitverkocht? Want ik ken iemand die er nu zit en misschien één kan meenemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:53

Maximus

There is no substitute

JoJo nl schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:54:
Iemand die weet of de iPad in New York is uitverkocht? Want ik ken iemand die er nu zit en misschien één kan meenemen..
Gewoon even die gene laten informeren is ook zo wat, net als of wij hier de verkoopvoorraden weten van de NY Apple Stores? :N

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:41:
Zou zo graag een iPad willen, maar het is allemaal veels te duur op deze manier. Als er iemand is die er een zooi verscheept oid hoor ik het graag. Maar zie nu mensen 700 euro voor een 32GB betalen :/
ALS de 32gb hier 599,- gaat kosten ($599 kost hij in de states) dan vind ik 700helemaal niet overdreven.
(ik betaal er 750 inc btw voor)

je hebt de aanschaf daar. sales tax daar, fee voor de verkoper, shipping van de us naar hier en nog btw.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Donstil schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:04:
[...]

ALS de 32gb hier 599,- gaat kosten ($599 kost hij in de states) dan vind ik 700helemaal niet overdreven.
(ik betaal er 750 inc btw voor)

je hebt de aanschaf daar. sales tax daar, fee voor de verkoper, shipping van de us naar hier en nog btw.
Nouja ik ga er vanuit dat hij 549 wordt, dus betaal je ongeveer 150 euro (!) meer. Daarnaast vertrouw ik die verkopers niet altijd. Of moet ik ergens anders dan marktplaats zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Razor schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:13:
[...]

Dat is neem ik aan omdat elke moderne Apple laptop vanwege de Superdrive wel 1A kan leveren over de usb (zich niet aan de standaarden houdened), of kan alleen de MBA dat?
Dan kan het met iedere computer. Dit door gebruik te maken van 2x USB bus (2x 500mA)

(wordt al veel voor externe USB schijven gebruikt die meer dan 500mA nodig hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:59
carfreak02 schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:20:
Ja. Want geen van die twee dingen is importeren, natuurlijk. Beetje nonsens dus.
8)7
Hoe lang wil je discussieren over "Ebay vs Duitsland".

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:16:
[...]

Dan kan het met iedere computer. Dit door gebruik te maken van 2x USB bus (2x 500mA)

(wordt al veel voor externe USB schijven gebruikt die meer dan 500mA nodig hebben)
Ook door 1 usb poort? Ik heb zo'n USB schijf maar die heeft dan ook 2 fysieke stekkers, en dat is natuurlijk niets voor Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:14:
[...]

Nouja ik ga er vanuit dat hij 549 wordt, dus betaal je ongeveer 150 euro (!) meer. Daarnaast vertrouw ik die verkopers niet altijd. Of moet ik ergens anders dan marktplaats zoeken :P
100a150euro meer voor iets wat hier nog niet eens een release date heeft is heel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:16:
[...]

2 stekkers gebruiken voor 1 apparaat is duidelijk geen optie.
Moet gewoon met een stekker werken (zoals het dat bijna altijd doet op de mac).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:38:
[...]

2 stekkers gebruiken voor 1 apparaat is duidelijk geen optie.
Moet gewoon met een stekker werken (zoals het dat bijna altijd doet op de mac).
En dat doet het blijkbaar niet altijd. Wees blij dat de optie er is.
Is het niet voor jezelf dan wel voor een ander. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 17:09:
En dat doet het blijkbaar niet altijd. Wees blij dat de optie er is.
Is het niet voor jezelf dan wel voor een ander. O-)
Is dat een verloopstekker ofzo?
Of heeft Apple die in 't assortiment, aangezien je er een normale kabel bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op zondag 04 april 2010 @ 17:45:
[...]

Is dat een verloopstekker ofzo?
Of heeft Apple die in 't assortiment, aangezien je er een normale kabel bij krijgt.
Zal Apple wel niet in het assortiment opnemen. Of het moet voor oudere Mac`s zijn.
En anders komen andere leveranciers wel met adapters/kabels.
IMHO niet echt een issue en eigenlijk wel logisch

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

dubbel post, sorry

[ Voor 92% gewijzigd door Uniciteit op 04-04-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:11:
Waarom zou je 'm eigenlijk importeren (en dus meer betalen) en niet gewoon een paar maanden wachten op de NL release? De mensheid heeft t al duizenden jaren zonder een iPad gered toch? Ik wacht gewoon tot ie in de EU verschijnt. Wat maakt het dat jij hem *nu* wilt hebben, en niet gewoon nog even kan wachten?
Over een maand ben ik misschien dood door een auto ongeluk, of ben ik me vingers kwijtgeraakt bij een of ander vaag ongeluk. Maar goed, ik importeer hem toch niet omdat dat toch wat te duur is voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:38
Net even contact gehad met Ellen, maar het is schijnbaar niet overgekomen dat er een beetje haast bij is :)

ze zegt dat ze de iPad wel op Zaterdag is ontvangen, maar via een van haar inkopers, die moet het eerst naar Ellen sturen die het dan pas volgende week naar mij gaat opsturen :(

dit kan wel eens lang gaan duren ....zucht, t'is niet anders.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Stuurt ze dan met USPS?
Dan zal het wel begin mei worden voor ie hier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er eentje van 16Gb gekocht, shipt 6de uit UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerdiV schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:41:
Zou zo graag een iPad willen, maar het is allemaal veels te duur op deze manier. Als er iemand is die er een zooi verscheept oid hoor ik het graag. Maar zie nu mensen 700 euro voor een 32GB betalen :/
Ja precies, ik vind 500 euro voor de 16GB Wifi nog betaalbaar, veel duurder moet het voor mij niet worden. Was er met de Wii ook ingetrapt, die stond na een maand ook te verstoffen. Dus ik ben voorzichtig (en ik heb al een snelle netbook)... Ik wacht nog even op de EU-release met aantrekkelijkere prijzen (voor mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 11:47
Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 19:47:
Heb er eentje van 16Gb gekocht, shipt 6de uit UK.
Waar en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:03:
[...]

Gewoon even die gene laten informeren is ook zo wat, net als of wij hier de verkoopvoorraden weten van de NY Apple Stores? :N
Ja dat weten wij wel |:( ik zit momenteel in new york met een iPad en hij is uitverkocht hier...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 02:56 . Reden: foutje, bedankt :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebay 499 pond all-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ja mijn iPad is al in Parijs. Gaat de uitlevering van morgen dus wel halen.

Wachten begint nu toch wel moeilijk te worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 05-04-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik heb gister een 64gb ipad gekocht bij een ebay powerseller voor $ 950.- inclusief belasting, shipping en de hele mikmak. Hij mag maar 2 ipad per week verkopen (ebay limiet) dus ben blij dat ik de advertentie na lang speuren tegenkwam. Dit is veruit de beste deal voor mij, met name omdat hij alle customs duties/fees voor zijn rekening neemt dus die 950 dollar is echt een all-in bedrag, geen VAT heffing achteraf :)

Hij verstuurd gratis met FedEx International Priority waarbij hij sterk de zending in de gaten houd (snel langs douane etc.).. Hij probeert hem vandaag op de post te doen, lukt dat niet wordt het morgenavond en dan heb ik hem met een beetje geluk einde van de week al binnen :)

Hij heeft nog genoeg ipads liggen, ook 16 en 32gb.. als iemand interesse heeft stuur me maar een PM..

Meteen een 100 dollar US iTunes card gekocht op www.itunescode.nl (werkt perfect) en daarmee een Us iTunes accountje aangemaakt en ff wat interessante iPad apps gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/977/apps.jpg

Ik had ff een US iTunes only app gekocht (Simpsons Arcade) om te testen hoe t zit met het syncen en dat gaat prima.. op mijn US account kon ik gewoon simpsons op mn iphone syncen, toen geswitched naar NL account, ff een app gedownload en weer gesynchroniseerd en dat werkt allemaal prima dus ik verwacht geen problemen met de ipad..

[ Voor 4% gewijzigd door Benny op 05-04-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
De importheffing / douanekosten worden toch pas hier berekend (en via acceptgiro of aan de deur afgerekend)... Hoe kan hij dat dan al betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Giant87 schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:09:
De importheffing / douanekosten worden toch pas hier berekend (en via acceptgiro of aan de deur afgerekend)... Hoe kan hij dat dan al betalen?
Stukje uit z'n eBay advert :

"All items will be shipped via FedEx Express. For International Customers we have a special FedEx Business account to help with customs and will work with you to ensure your package makes it safely to your door and Clears Customs."

"If you are in Europe, Asia or the Middle East the I Pad only takes 3 days to arrive and Clears Customs in 12 hours usually less. If any Taxes or Duties are Billed they are Billed to MY Account not you.

I will take care of all Customs Paperwork and Documentation.
I will also stay in close contact with FEDEX to make sure the I Pad Clears Customs
Again if any Fees are billed they will be Billed to my account not you."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
edit: sorry, had over die laatste regel heengelezen :X

Het blijft vaag, aangezien hij toch niet weet hoe hoog de tax in alle landen ter wereld is?

$699.00 * 1,08 (ongeveer zijn tax) = 754 * 1,19 (onze tax) = 898 dollar kostprijs.
Dan voor $50 fedex verzenden?

[ Voor 199% gewijzigd door matthijst op 05-04-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
matthijst schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:21:
Uhm. Er staat niet dat hij de kosten betaalt, alleen dat hij er alles aan doet om m zsm bij je te krijgen.
Nog een paar quotes uit e-mail van hem:

"My shipping is FREE with Fedex International Express Service and I pay for all Duties and Taxes...."

"No Shipping Charges at all and if any Duties or Taxes are Billed they will be Billed to my Account Not you."

"All Duties and Taxes will be Billed to my FEDEX Account..... Don't worry"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 21:39
Matthijs, ik zou je toch aanraden posts te lezen voor je erop reageert (2de keer deze pagina)
Again if any Fees are billed they will be Billed to my account not you."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
matthijst schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:21:
Hmm, wel vaag dat dat kan, aangezien hij toch niet weet hoe hoog de tax overal is?

$699.00 * 1,08 = 754 * 1,19 = 898 dollar kostprijs.
Dan voor $50 fedex verzenden?
Hij verstuurd het via zijn zakelijke fedex account naar nederland.. zodra het hier is worden alle bleastingen/heffingen op zijn zakelijke account gezet..

En shipping is free.. het is echt 950 dollar all-in wat gelijk staat aan zo'n 700 euro (ietsjes meer).. dit is een hele mooie deal voor een 64gb iPad..

[ Voor 15% gewijzigd door Benny op 05-04-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dwezz schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:24:
Matthijs, ik zou je toch aanraden posts te lezen voor je erop reageert (2de keer deze pagina)
Mwah, de eerste keer was er later bij geedit en in het andere topic volgens mij :)
Maar inderdaad, slecht gelezen bij deze, blijf het vaag vinden dat het kan voor $950, zie berekening hierboven.
"Gratis verzenden" bestaat niet lijkt me: iemand betaalt ervoor om dat pakje in 2 dagen hierheen te krijgen.

Maar het is inderdaad een mooie deal d:)b

[ Voor 20% gewijzigd door matthijst op 05-04-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
matthijst schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:26:
[...]

Mwah, de eerste keer was er later bij geedit en in het andere topic volgens mij :)
Maar inderdaad, slecht gelezen bij deze, blijf het vaag vinden dat het kan voor $950, zie berekening hierboven.
Hij hanteert geen grote winstmarge aangezien hij er heel veel verkoopt, hij verkoopt ook bergen iphones 3gs etc.

En hij verkoopt zoveel omdat hij het voor international customers op deze manier heel aantrekkelijk maakt natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
matthijst schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:26:
[...]

"Gratis verzenden" bestaat niet lijkt me: iemand betaalt ervoor om dat pakje in 2 dagen hierheen te krijgen.

Maar het is inderdaad een mooie deal d:)b
Gratis verzenden bestaat idd niet, maar hij heeft een zakelijk account en verstuurd dagelijks producten de hele wereld over dus hij zal wel flinke korting krijgen ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfs als hij 60% korting krijgt op de shipping dan lijkt het me erg sterk.
Lijkt me niet dat Apple hem korting geeft op ipads omdat hij toevallig zoveel 3gs verkoopt via eBay.

Ik weet toevallig hoe moeilijk Apple doet over marge in nederland, als dat gelijk staat aan de VS dan krijgt hij zeker geen korting.

Raar verhaal. Kan me niet voorstellen dat hij zonder marge iPad's gaat verkopen omdat hij ons toevallig zo aardig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Hier zijn eBay ad:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Apple rekent 699 voor de 64gb, tel daarbij 3 tientjes belasting = 730 dollar
Shipping zal hem misschien 30 dollar kosten (pure schatting) = 760 dollar
Dan de belasting hierover als het in NL aankomt : 760 x 1.19 = 905 dollar

Zie ik nog iets over het hoofd ?

Al met al maakt hij dus toch wel rond de 50 dollar winst per iPad, het is niet veel maat hij claimt ook dat hij er 100 heeft liggen en ik heb ook foto's gezien dat ie er stapels heeft dus hij zal er wel zeker veel verkopen..Dus dan maakt ie toch nog wel leuke winst al met al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mm blijf het een raar verhaal vinden.
Het is ook geen powerseller of iets. Heeft pas 260 verkopen gehad op zijn eBay acount en zou nu ineens 100 64gb iPads hebben.

denk dat $30 à $50 verdienen op en 64gb een beetje "te goed klinkt om waar te zijn".
Hij moet dan dus $69.990 uitgeven om er $3000 te verdienen.

Edit: wie gaat het ff uitproberen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 05-04-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
$950 / 1,19 = 798 dollar (zijn netto prijs, hij betaalt 19% btw voor jou over iPad + verzendkosten.

De iPad kost hem: 699,- + 7% sales tax in Florida = $748
$798 - $748 = 50 dollar marge voor Fed-ex verzenden.

Maar verzenden met Fedex kost minimaal $100 (te berekenen op fedex.com)

Hij heeft twee negatieve feedbacks en die zijn niet echt veelbelovend:
- Esse cara tentou me roubar! Não comprem! me enviou uma caixa vazia!
(Deze man probeerde me te beroven! Niet kopen! stuurde me een lege doos!)

- Sold by crook, instead of the phone i received an empty package.

Misschien gaat hij er vanuit dat ze niet overal 19% BTW rekenen?

[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 05-04-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

In de tijd van de eerste generatie iPhone heb ik met precies zo'n zelfde soort advertentie er ook één naar Nederland gehaald. FedEx overnight shipping, customs included, buy it now. Ging toen allemaal goed, en met FedEx heb je als je hem nu besteld woensdag of donderdag.

Overigens met een andere zending van FedEx, waarbij ik wel zelf btw moest betalen, dit ging niet over de verzendkosten. En verzenden met FedEx is inderdaad ongeveer $100.

[ Voor 24% gewijzigd door Muthas op 05-04-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Jullie brengen me nu toch wel aan het twijfelen..

ikzelf vind het er allemaal wel betrouwbaar uitzien, in 12 maanden 148 producten verkocht waarvan 2 met negatieve feedback maar daar reageert hij het volgende op:

"Sold by crook, instead of the phone i received an empty package."

Reactie van etizzim (02-mrt-10 07:24):
I Phone delivered and signed..I Phone was Activated.Claiming FRAUD. I am Honest

"Esse cara tentou me roubar! Não comprem! me enviou uma caixa vazia!"

Reactie van etizzim (22-dec-09 07:44):
Buyer ChargedBack Credit Card after receiving Item. I am a very honest seller

Behalve deze alleen maar goede feedback, snelle afhandeling, goede prijzen, goede service etc.

In zijn ebay winkel staan ook nog ads voor 16gb ipads met een foto van een hele stapel ipads..

Hoe hij aan zoveel ipads komt weet ik niet en hoe hij ze zo goedkoop kan aanbieden is ook twijfelachtig maar het lijkt verder allemaal 'genuine'

Ik heb in ieder geval al betaald via paypal, mocht ik inderdaad een lege doos ontvangen is er toch nog een mogelijkheid om het geld terug te vorderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist bij deze Ebay winkel een 16 GB. Ipad besteld en betaald.
Ik laat jullie de voortgang weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:30:
Ik heb in ieder geval al betaald via paypal, mocht ik inderdaad een lege doos ontvangen is er toch nog een mogelijkheid om het geld terug te vorderen ?
ja als de transactie in aanmerking komt voor kopersbescherming (dit zie je bij betalen als het goed is) kan je idd claimen dat je een lege doos hebt ontvangen (stel).

Je moet dan wel kunnen aantonen dat je hem leeg hebt ontvangen.

Lege dozen is btw ook vaak de "schuld" van de koeriers. Tijdens de eerste iPhone werden er erg veel pakketjes leeg gehaald kan ik me herrinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:44
Heb zojuist op Ebay een 16 GB besteld voor 511 euro, ex btw, inc verzendkosten. Ebay trusted powerseller, paypal garantie, en snelle shipping. Eind deze week een iPad?

Edit:
Betaald via de creditcard, geen 5 minuten later de ING afdeling Fraude aan de lijn. Of het klopt dat ik zojuist 511 euro heb uitgegeven. Wat een prima service.

[ Voor 33% gewijzigd door vistu op 05-04-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:41:
Ik heb zojuist bij deze Ebay winkel een 16 GB. Ipad besteld en betaald.
Ik laat jullie de voortgang weten.
Ik 2 minuten voor jou ;)
Hopelijk Woensdag of Vrijdag in huis :)

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
Mensen die van zichzelf moeten zeggen dat ze een 'honest seller' zijn, zijn dit meestal niet. Lijkt me gestolen waar met zulke marges en de schaarste die er al is bij bv Best Buy.

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbinonline schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:02:
[...]

Ik 2 minuten voor jou ;)
Hopelijk Woensdag of Vrijdag in huis :)
Ja, ik hoop hem ook deze week te ontvangen. Heb jij toevallig nog contact gehad met de verkoper?
Ik heb hem een vraag gesteld over wanneer hij de Ipad zal verzenden, maar nog geen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:05:
[...]

Ja, ik hoop hem ook deze week te ontvangen. Heb jij toevallig nog contact gehad met de verkoper?
Ik heb hem een vraag gesteld over wanneer hij de Ipad zal verzenden, maar nog geen antwoord gehad.
Ik heb gister per e-mail contact met hem gehad, hij ging proberen mijn 64gb vandaag te verzenden maar wist niet zeker of dit ging lukken i.v.m pasen.. Als het hem vandaag niet lukt verstuurt hij het morgenavond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:14:
[...]

Ik heb gister per e-mail contact met hem gehad, hij ging proberen mijn 64gb vandaag te verzenden maar wist niet zeker of dit ging lukken i.v.m pasen.. Als het hem vandaag niet lukt verstuurt hij het morgenavond..
ah oke. thanx! denk je je 64 GB vol te krijgen trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:19:
[...]

ah oke. thanx! denk je je 64 GB vol te krijgen trouwens :)
Ik ben wel van plan om hem vol te gooien met films, muziek en apps :) ik heb een iphone 3gs 16gb en ik heb er spijt van dat ik niet de 32gb heb genomen omdat hij altijd propvol zit, moet ik weer muziek verwijderen om nieuwe toe te kunnen voegen..

dat probleem wil ik met ipad niet hebben dus voor de zekerheid maar voor de 64gb gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:25:
[...]

Ik ben wel van plan om hem vol te gooien met films, muziek en apps :) ik heb een iphone 3gs 16gb en ik heb er spijt van dat ik niet de 32gb heb genomen omdat hij altijd propvol zit, moet ik weer muziek verwijderen om nieuwe toe te kunnen voegen..

dat probleem wil ik met ipad niet hebben dus voor de zekerheid maar voor de 64gb gegaan :)
Oke. verstandig dan inderdaad. Ikzelf heb de Iphone 3gs 32 GB en die krijg ik dan weer niet vol :)
Gebruik hem ook niet echt voor muziek of iets dergelijks.
Verschillende gebruiksdoelen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nu er eigenlijk wel voorraad is in amerika (niet in NY), dan zullen myus e.d. toch niet meer zoveel problemen hebben met cancelled orders en zo?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:25:
[...]

Nou dat is precies de reden waarom ik een 32gb heb genomen. Ik heb een 3gs 32gb waarvan ik nog ongeveer 5gig vrij heb. Daardoor kan de iPad makkelijk syncen zonder dat je data moet wissen (als je een kleinere zou hebben)
bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:14:
[...]

In de USA kennen ze geen tweede paasdag dus moet lukken (anders is het een smoes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:05:
[...]

Heb je misschien een linkje voor de desbetreffende verkoper?
Je ziet bijna door de bomen het bos niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:39:
[...]

Heb je misschien een linkje voor de desbetreffende verkoper?
Je ziet bijna door de bomen het bos niet meer.
http://myworld.ebay.com/etizzim/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft geen iPads meer of zie ik dat verkeerd?

Zit inmiddels ook al te kijken voor een weekendje verplichte vakantie richting NY >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:21:
[...]

Zit inmiddels ook al te kijken voor een weekendje verplichte vakantie richting NY >:)
Goedkoopste: http://icelandair.nl/

En als je NU een baan neemt bij een reisorganisatie: http://icelandair.nl/agents/

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:21:
[...]

rollingstonepics@gmail.com

stuur hem even een mailtje, ebay heeft een limiet dat je maar 2 ipads per week mag verkopen..

Hij heeft er als het goed is nog genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:02:
[...]

rollingstonepics@gmail.com

stuur hem even een mailtje, ebay heeft een limiet dat je maar 2 ipads per week mag verkopen..

Hij heeft er als het goed is nog genoeg..
Pas wel op dat aankopen buiten eBay om erg slecht gedekt zijn door de kopers bescherming.
Dus niet zomaar zaken doen met bedrijfjes op een gmail account.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 05-04-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Zo goed als niet.
Misschien wel via paypal en je creditmaatschapij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Mijn ouders zitten momenteel in NY, zit echt te twijfelen om er een mee te laten nemen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
m0nk schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:39:
Mijn ouders zitten momenteel in NY, zit echt te twijfelen om er een mee te laten nemen..
Gewoon doen, als je het niks vindt verkoop je hem toch zo weer, lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net bericht gekregen van de Ebay zender Evan
(etizzim)
dat hij vandaag mijn Ipad 16 GB de deur uit doet.
Dus hopenlijk snel binnen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:36:
Heb net bericht gekregen van de Ebay zender Evan
(etizzim)
dat hij vandaag mijn Ipad 16 GB de deur uit doet.
Dus hopenlijk snel binnen.

:)
Nice ! :)

Ik heb nog niks gehoord jammer genoeg..

Hoe laat had je hem gemailed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
kmf schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:57:
[...]

Goedkoopste: http://icelandair.nl/

En als je NU een baan neemt bij een reisorganisatie: http://icelandair.nl/agents/
Jij hebt aandelen in Icelandair? Ze zijn bijna 3x zo duur als goedkopere airliners. Niet de goedkoopste dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:55:
[...]

Nice ! :)

Ik heb nog niks gehoord jammer genoeg..

Hoe laat had je hem gemailed ?
uurtje geleden ofzo :) this daar nog vroeg schreef hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven. Volgens zijn eBay pagina komt hij uit Florida. Daar is het 6uur vroeger dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:23:
@hierboven. Volgens zijn eBay pagina komt hij uit Florida. Daar is het 6uur vroeger dan hier.
Ja, hij zal wel gewoon een baan hebben denk ik en de paketten na zijn werk inpakken en verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:14:
[...]

uurtje geleden ofzo :) this daar nog vroeg schreef hij.
Zo vroeg is het daar niet.. raar dat hij dat zegt, tis daar nu 15:25..

Ik ben er toch nog niet helemaal gerust op eigenlijk.. ik wou hem gister gewoon via eBay kopen maar vanwege de max 2 iPads per week limiet greep ik er net naast.. (2e werd vlak voor me neus weggekaapt :( ) toen heb ik het met hem via e-mail afgehandeld en betaald via paypal factuur die hij me stuurde.

Nu heb ik dus ook geen kopersbescherming kwam ik vandaag achter (nog nooit wat gekocht via ebay of paypal dus geen eerdere ervaringen mee)..

Het geld is nog niet van mijn rekening afgeschreven, zit er aan te denken om mn rekening gewoon leeg te halen zodat het er niet afgeschreven kan worden maar weet niet wat voor gevolgen dat heeft..

Stelt me ook niet bepaalt gerust dat hij jou wel binnen een uur reactie geeft via e-mail terwijl ik hem vandaag om 12:00 nog een mailtje stuurde en nog geen reactie op gehad..

het zit me allemaal niet echt lekker deze situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Ik heb ook even contact gehad.

Bij mij reageert ie idd snel, maar hij zegt wel dat er een limiet van 4 artikelen per week is voor ebay ( Ik heb persoonlijk nog nooit gehoord dat ebay een limiet heeft op de te verkopen artikelen.)

Nee, ik neem het risico niet. Via paypal alleen heb je geen bescherming. Via ebay nog min of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven. EDIT: ooh nee daarboven.

Paypal schiet het geld idd even voor omdat je bank die transactie niet 1:1 kan verwerken.
Je rekening leeghalen werkt niet want je hebt paypal als gemachtigd de (in dit geval) iPad voor jou te betalen.

Dit is vaak de werkwijze van zulke bedrijfjes.Mooie praatjes. 2x een iPad verschepen en de rest buiten ebay laten lopen.

Er zijn zat powersellers die meerdere iPads aanbieden en voor mij is de 2ipads per ebayer regel dan ook volledig nieuw.
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:24:
[...]

Ja, hij zal wel gewoon een baan hebben denk ik en de paketten na zijn werk inpakken en verzenden.
wel een goeie baan dan als je $69,990 kan voorschieten aan iPads om maar $3000 mee te verdienen.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 05-04-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Creditcard icm Paypal krijg je je geld altijd wel terug.
Doet Paypal moeilijk dan boekt je creditcard het wel terug :)

Etizzim:
http://www.requestadate.com/gay_dating_profile/etizzim.html
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/06/!BiuGw!g!Wk~$%28KGrHqIOKjIEsmiFeb7SBLQY3TOGRg~~_12.JPG

[ Voor 42% gewijzigd door matthijst op 05-04-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 17:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Johnvh schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:01:
[...]

Jij hebt aandelen in Icelandair? Ze zijn bijna 3x zo duur als goedkopere airliners. Niet de goedkoopste dus :)
Ligt eraan wanneer je vliegt. Ik ga in mei naar NY en heb een retour vanaf Schiphol met Icelandair geboekt voor €389,84 inclusief alle belastingen en toeslagen. Kan niet veel goedkoper lijkt me!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:37:
Ik heb ook even contact gehad

Bij mij reageert ie idd snel, maar hij zegt wel dat er een limiet van 4 artikelen per week is voor ebay ( Ik heb persoonlijk nog nooit gehoord dat ebay een limiet heeft op de te verkopen artikelen.)

Nee, ik neem het risico niet. Via paypal alleen heb je geen bescherming. Via ebay nog min of meer.
jongens. begin nu toch weer te twijfelen. Gelukkig heb ik betaald via paypal en creditcard. Dus inderdaad beschermd. Dit is zijn reactie.
=====================
Hello,

Yes I ship to you today.

I will send you a PayPal Invoice for

$750

Please give me a few hours as it is still early here in Miami.

Thank you

Evan
=====================
Das opzich vreemd aangezien ik al betaald heb. Ik heb hem nu weer terug gemaild. Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Donstil schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:40:
@hierboven. EDIT: ooh nee daarboven.

Paypal schiet het geld idd even voor omdat je bank die transactie niet 1:1 kan verwerken.
Je rekening leeghalen werkt niet want je hebt paypal als gemachtigd de (in dit geval) iPad voor jou te betalen.

Dit is vaak de werkwijze van zulke bedrijfjes.Mooie praatjes. 2x een iPad verschepen en de rest buiten ebay laten lopen.

Er zijn zat powersellers die meerdere iPads aanbieden en voor mij is de 2ipads per ebayer regel dan ook volledig nieuw.

[...]

wel een goeie baan dan als je $69,990 kan voorschieten aan iPads om maar $3000 mee te verdienen.
Nou het lijkt erop dat ik dus mooi voor 720 euro het schip in ga.. wat een smerige oplichter zeg ongelofelijk dit..

zijn zeker geen stappen meer die ik kan nemen om mijn geld terug te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ebay heeft wel een limiet op iPads:
http://announcements.ebay...cations-apple-ipad-sales/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:00:
[...]

Nou het lijkt erop dat ik dus mooi voor 720 euro het schip in ga.. wat een smerige oplichter zeg ongelofelijk dit..

zijn zeker geen stappen meer die ik kan nemen om mijn geld terug te krijgen ?
Laten we eerst het even rustig afwachten. Als ik morgen of overmorgen nog geen verzendbevestiging heb dan trek ik aan de bel bij ebay en paypal.

krijg net een nieuw mailtje van hem binnen, nadat ik hem vroeg of hij mijn betaling wel ontvangen heeft.
---------
Hello,

I received your Payment.

I will ship this out tonight and send you the FEDEX.com Tracking # later tonight,

Thank you so much,

Talk to you later,

Evan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Net nu ik hem wil mailen krijg ik deze reactie :

Hello,

This is what I can send you...

I'm a good guy don't worry....

I picked up plenty of I Pads today.....

I will ship you the 64GB tonight..

If you are in need of more please let me know.

I would rather do Bank Wire less fees....

If we do Bank Wire then we can do $925 for the 32GB
and

$725 for the 16GB

Okay talk to you later,

I will send FEDEX Tracking # later on.

Take Care

Evan

Ik snap er niet veel meer van.. hij heeft het nu ineens ook over 32gb voor 925 terwijl ik 950 heb betaald voor 64..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:07:
Net nu ik hem wil mailen krijg ik deze reactie :

Hello,

This is what I can send you...

I'm a good guy don't worry....

I picked up plenty of I Pads today.....

I will ship you the 64GB tonight..

If you are in need of more please let me know.

I would rather do Bank Wire less fees....

If we do Bank Wire then we can do $925 for the 32GB
and

$725 for the 16GB

Okay talk to you later,

I will send FEDEX Tracking # later on.

Take Care

Evan

Ik snap er niet veel meer van.. hij heeft het nu ineens ook over 32gb voor 925 terwijl ik 950 heb betaald voor 64..
Ja, dat was bij mij ook. Hij had het bij mij 16 GB over 750 en ik heb 800 betaald.
vind het best. als hij maar verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Profiel van 'm, staat een andere foto dan 1 pagina terug met die Lady Gaga, of was dat een of ander Gaga ventje:
http://www.qguys.com/etizzim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Ik heb er nog steeds geen goed gevoel bij.. zelfs als ik zoals hij zegt straks een FedEx tracking nummer ontvang ben ik er nog niet zeker van dat ik straks niet een baksteen o.i.d in een iPad doos ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:12:
Ik heb er nog steeds geen goed gevoel bij.. zelfs als ik zoals hij zegt straks een FedEx tracking nummer ontvang ben ik er nog niet zeker van dat ik straks niet een baksteen o.i.d in een iPad doos ontvang.
Ja. het is inderdaad allemaal wel spannend. Voor mij ook de eerste keer dat ik zoiets doe.
Mocht het fout zijn dan was het eens maar nooit weer op deze manier. Ik geef hem vooralsnog het voordeel van de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
matthijst schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:11:
Profiel van 'm, staat een andere foto dan 1 pagina terug met die Lady Gaga, of was dat een of ander Gaga ventje:
http://www.qguys.com/etizzim
Vooral deze tekst bij decription is interessant: "I'm not someone who will brag about what I do for a living,,Shoot I'm proud of it...I made it there finally...Now it is all about who is fake and who is real...Well in the Industry I am in there are many Fakers..... That is why I am looking for someone who is real about them self."

Nou maar zien of hij zelf echt 'real' is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:18:
[...]

Vooral deze tekst bij decription is interessant: "I'm not someone who will brag about what I do for a living,,Shoot I'm proud of it...I made it there finally...Now it is all about who is fake and who is real...Well in the Industry I am in there are many Fakers..... That is why I am looking for someone who is real about them self."

Nou maar zien of hij zelf echt 'real' is..
Jep. We zullen het snel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wire Transfer is voor hem wel mooi inderdaad, want: Once the money is in your account, it can't be taken back out...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Ik mailde hem met de vraag waarom de 32gb ineens 925 dollar is terwijl ik 950 heb betaald voor 64gb.

Dit is zijn reactie:

Hi,

Sorry about that I was typing fast.....

the 64GB is $925

the

16GB is $725

only if we do Bank Wire.....

Sorry to confuse you..

I have over 50 E-Mails to Respond to and still have to go to FEDEX at my Airport.

Talk to you soon,

Call me if you need to or contact me on Skype.

My Screen Name is

Etizzim

My Phone # is

1-786-369-0284

Evan

Wat denken jullie hiervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:23:
Ik mailde hem met de vraag waarom de 32gb ineens 925 dollar is terwijl ik 950 heb betaald voor 64gb.

Dit is zijn reactie:

Hi,

the 64GB is $925

the

16GB is $725

Sorry to confuse you..

I have over 50 E-Mails to Respond to and still have to go to FEDEX at my Airport.

Talk to you soon,

My Screen Name is

Etizzim

My Phone # is

1-786-369-0284

Evan

ik heb er even over nagedacht. Ik ga toch maar wachten op de duitse release.
Als een aanbieding te mooi is... je weet wel.

Nu de voorraad in amerika nog lang niet op is, denk ik dat de EU-release snel zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:17:
[...]

Ja. het is inderdaad allemaal wel spannend. Voor mij ook de eerste keer dat ik zoiets doe.
Mocht het fout zijn dan was het eens maar nooit weer op deze manier. Ik geef hem vooralsnog het voordeel van de twijfel.
Agh even afwachten als hij vandaag nog shipt met track&trace vind ik het best.
Mocht het zijn dat ik vrijdag nog niks heb ontvangen of een doos met een baksteen.

Een belletje naar Paypal geld terug laten storten, doen die moelijk dan de Ing het bedrag terug laten halen.
Ik maak me daar niet zo gek veel over..

De meest recente reviews zijn allemaal prima.

[ Voor 3% gewijzigd door robbinonline op 05-04-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
robbinonline schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:26:
[...]

Mocht het zijn dat ik vrijdag nog niks heb ontvangen of een doos met een baksteen.

Een belletje naar Paypal geld terug laten storten, doen die moelijk dan de Ing het bedrag terug laten halen.
Maar jij hebt toch gewoon gekocht via eBay met kopersbescherming ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De meest recente reviews zijn allemaal prima.
Nee ik ook niet echt. this alleen administratief veel rompslomp en kost tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

[...]

PayPal zal moeilijk doen, zij hebben het recht niet om het geld van die andere rekening te halen. ING zal het inderdaad storneren voor je, maar dan krijg je de incasso-afdeling van PayPal op je dak, dat wil je niet.

Overigens vind ik het verhaal van die verkoper vooralsnog legitiem klinken, ik denk dat het wel goed komt (heb niks bij hem besteld ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbouws schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:23:

Dit is zijn reactie:

Hi,

the 64GB is $925

the

16GB is $725

Sorry to confuse you..

Talk to you soon,

My Screen Name is

Etizzim

My Phone # is

1-786-369-0284

Evan

sja, kan mij voorstellen dat hij veel mail krijgt....... alleen al van ons hollanders:
laat die lekker nu naar het vliegveld rijden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zal wel goed komen denk ik, ben alleen verrekte nieuwsgierig waarom hij het vrijwel voor niks doet :D

Het kan schijnbaar voor $925, dan verdient hij er toch niks meer op?
699 * 1,07 = $748 + 30 shipping = 778 * 1,19 BTW = $925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Agh laat Paypal maar komen, daar hebben we dan de rechtsbijstand dan wel weer voor.
Zijn verhaal van nu rijden naar het FedEx drop off point op het vliegveld, klopt volgens mij wel.

Zitten aardig wat dropoff point rond het vliegveld:
http://maps.google.nl/map....050387,0.090208&t=h&z=14

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:33:
Zal wel goed komen denk ik, ben alleen verrekte nieuwsgierig waarom hij het vrijwel voor niks doet :D

Nou dat vind ik ook het rare aan dit hele verhaal (samen met dat wiretransfer mailtje)
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

EDIT: een Typo maken kan maar 32gb typen ipv 64gb lijkt me wel een hele vreemde typo.
Dat hij doet alsof het heel vroeg is vind ik ook wat raar. Miami is met 6uur tijdsverschil toch echt al heel wat uurtjes wakker.

Morgen gaat hij zeggen "nee ik kon hem niet shippen want BLA BLA" en dan Woensdag moet hij "ineens" weg voor werk. Enz enz.

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 05-04-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

robbinonline schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:38:
Agh laat Paypal maar komen, daar hebben we dan de rechtsbijstand dan wel weer voor.
Grapjas, daar gaat je rechtsbijstand zich niet onder uit lullen hoor.

Als je via eBay hem gekocht hebt, ben je voor bepaalde zaken gedekt. In dat geval krijg je denk ik gewoon je geld terug, maar dan moet je even goed de voorwaarden doorspitten, het is ook erg afhankelijk van de feedback van een verkoper, in hoeverre je gedekt bent. Voldoe jij niet aan de voorwaarden, dan heeft PayPal geen enkele reden om verplicht te zijn jouw het aankoopbedrag terug te geven.

Heb je hem buiten eBay heb gekocht, dan is die reden er al helemaal niet, aangezien het dan gewoon een standaard transactie betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Donstil schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:39:
[...]

Nou dat vind ik ook het rare aan dit hele verhaal (samen met dat wiretransfer mailtje)
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

EDIT: een Typo maken kan maar 32gb typen ipv 64gb lijkt me wel een hele vreemde typo.
Dat hij doet alsof het heel vroeg is vind ik ook wat raar. Miami is met 6uur tijdsverschil toch echt al heel wat uurtjes wakker.

Morgen gaat hij zeggen "nee ik kon hem niet shippen want BLA BLA" en dan Woensdag moet hij "ineens" weg voor werk. Enz enz.
Ja precies, ik ben er bang voor dat er zoiets gaat gebeuren..

Hij komt in zijn reacties redelijk legitiem over maar dat zegt niet veel.. die typo zegt mij niet veel, hij is druk en heeft haast, dan ken je je wel vergissen tussen 32gb en 64gb lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Tip: als je zijn feedback bekijkt staat er ook een Nederlander bij (joosthans1985, eerste blz).
Als je die gast op Ebay nou ff pm't dan weet je hoe het zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:44
Ik heb vandaag een iPad 16 GB besteld op Ebay, 511 euro inc. verzending. Trusted seller, buyer protection en het hele gebeuren. Overgemaakt, en nog geen 2 uur terug mijn track&trace ontvangen. Ziet er naar uit dat ik heel snel een iPad voor een leuke prijs heb.

Voor de liefhebber, ze heeft er nog twee: http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=300414445132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:33:

Vergeet de 3% paypal fee's niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
kmf schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:06:
[...]

Vergeet de 3% paypal fee's niet.
Die 925 was als ze met wire transfer zouden betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
vistu schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:00:
Ik heb vandaag een iPad 16 GB besteld op Ebay, 511 euro inc. verzending. Trusted seller, buyer protection en het hele gebeuren. Overgemaakt, en nog geen 2 uur terug mijn track&trace ontvangen. Ziet er naar uit dat ik heel snel een iPad voor een leuke prijs heb.

Voor de liefhebber, ze heeft er nog twee: http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=300414445132
Ook niet lang geleden bij haar mijn iPad 16gb gekocht, zojuist mijn track&trace nummer gekregen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xental schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:25:
[...]

Ook niet lang geleden bij haar mijn iPad 16gb gekocht, zojuist mijn track&trace nummer gekregen. Ben benieuwd!
Waar shipt ze mee?

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.