RESPECTzeef schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:13:
[...]
Wie weet. Aan de andere kant gun ik de winkelier ook wel z'n business.
My thoughts exactly.. denk dat deze lang blijft staan, apenproductmiranon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:13:
crap...wie koopt nou zoits?
Eensch, waarom niet de Mede8er ?zeef schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:13:
[...]
Wie weet. Aan de andere kant gun ik de winkelier ook wel z'n business.
Zelfde chipset maar dan met mooi menutje
Je krijgt gewoon een pop-upje (+ evt. geluid) als de site veranderd is (wat dus een nieuw product inhoudt).
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Neen meestal to 10uSjah schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:15:
Dus dit kan tot morgenmiddag doorgaan?
omg

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik zie niets veranderen..Wiethoofd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:14:
[afbeelding] << zoveel procent schijnbaar nog te gaan.
Signature
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Iedereen moeten even massaal een iers adres gebruiken en die box bestellen. zo helpen we ieder een handjedasa1980 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:15:
Die ieren bliven maar de Ibood box bestellen.. al 3 uur niet uitverkocht? Stroom daar uitgevallen?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat is het probleem, niemand wil zo'n ding...
Ik zie em wel staan in je avatar
tot nu toe 2 mensen.MsG schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:16:
Nou wie koopt er ff zo'n fotosysteem met geluid.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
niet zo handig als RefreshEvery voor firefoxHellStorm666 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:16:
dit is ook handig, geen F5 kramp meer: http://1dagskoopjes.nl/iboodhunt.html
Ja, maar het is niet te lezen
Feed van mijn website ook meteen aangepast
Verwijderd
Je kan ook gewoon addon download voor firefoxHellStorm666 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:16:
Valt op zich nog wel mee, en het is beter dan niets

handig als je een 2e scherm hebtHellStorm666 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:16:
Signature
Bovendien gaat daarvan juist die server plat, dat autorefrsh dus je hebt er niks aan.
Je moet dus gewoon met een caching methode werken scheelt servers en je kunt zelfs kijken als ibood wel plat is (zie mijn sig).
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 89,95
iBOOD PrijsNu! € 24,95 + (5,95)

[ Voor 4% gewijzigd door midego op 11-03-2010 02:19 ]
welke precies?Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:17:
[...]
Je kan ook gewoon addon download voor firefox
Nog beter: Split Pannel addon voor firefox, links/rechts de hunt, rechts/links dit topicBGB4rn schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:18:
[...]
handig als je een 2e scherm hebtnon stop alles in de gaten
iddBGB4rn schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:18:
[...]
Scientia Potentia Est

Als er nou 's een leuk schermpje langskomt heb ik er misschien volgende keer ook tweeBGB4rn schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:18:
[...]
En damn wat veel routers
[ Voor 4% gewijzigd door HyperioN op 11-03-2010 02:19 ]
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
€ 139,95
Dat in je sig loopt nu dus hopeloos achterTriloxigen schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:18:
[...]
Bovendien gaat daarvan juist die server plat, dat autorefrsh dus je hebt er niks aan.
Je moet dus gewoon met een caching methode werken scheelt servers en je kunt zelfs kijken als ibood wel plat is (zie mijn sig).
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 299,00
iBOOD PrijsNu! € 139,95 + (8,95)

[ Voor 14% gewijzigd door midego op 11-03-2010 02:20 ]
voor je 't weet is 't wegRoom42 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:19:
Nou, hier moet ik me toch eerst op inlezen, voordat ik 140 euro uitgeef.
Dan moet je gewoon 2 windows er van naast elkaar zetten, op 1 scherm dan weliswaar..HyperioN schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:19:
[...]
Als er nou 's een leuk schermpje langskomt heb ik er misschien volgende keer ook twee
En damn wat veel routers
Signature
Peuk pauzelowg schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:20:
ditwordt weer een lange..
Scientia Potentia Est
waarom addons gebruiken als opera 't allemaal ingebouwd heeft
Werkt veel te langzaam naar mijn zin, heb dat + alle hulpwebsites en de F5 knop (6)
wat is je nummer?ManiacsHouse schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:20:
Wie belt mij effe als er een tv voorbij komt? Ga ik pitten.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nl&p=16339
Wie maakt even een mooiere afbeelding?
* HyperioN is in half-slaap modus en heeft geen zin te php'en.
Ja, ik bedoel. Dan maar niet via een hunt. Ik wil dan een goede. Niet de eerste de beste.
Scientia Potentia Est
# Today's iBOOD: Memorex CD Micro System voor iPod en CD - Oude Prijs: 89.95 € iBOOD Prijs: 39.95 € Meer Informat... http://ow.ly/16LSjO 2 minutes ago via HootSuite
LOL
Ik wil je wel een SMSje sturenManiacsHouse schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:20:
Wie belt mij effe als er een tv voorbij komt? Ga ik pitten.
Tot wat? Of waarvan..?Exphy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:21:
nog 6 te gaan
Signature
Speel jij niet Bad Company 2 zojuist in GAMERT servers ?
64%:P.mrc16 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:22:
68% alweer.
hahahahBartaz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:23:
Ik moet naar de plee maar durf niet voordat ik de box of een tv mis...
Je kan maar beter gaan.. 62% nog!Bartaz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:23:
Signature
Ik let wel even voor je op.Bartaz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:23:
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Hehe. yes.. Alleen kan der niet meer in, ... connection problems.. with the EA server...midego schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:23:
[...]
Speel jij niet Bad Company 2 zojuist in GAMERT servers ?
De echte iBood'ers hebben natuurlijk een fles naast hun computer staan...Bartaz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:23:
Signature
Volgende keer luiers halen, heb ik zelf ookBartaz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:23:
Dan zat ik zojuist met jouw in een squad, heb je nu mooi tijd voor je aan te melden op t forumda_PSI schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:24:
[...]
Hehe. yes.. Alleen kan der niet meer in, ... connection problems.. with the EA server...
Thnx dankzij jou kunnen we door naar de volgende!Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:25:
ik heb hem besteld hoor. vind het wel een mooi prijsje voor een goed bakje koffie
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Ben al gegaan xDHetBiggie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:24:
[...]
De echte iBood'ers hebben natuurlijk een fles naast hun computer staan...
Ik had al zo'n vermoeden... Bekende naam..midego schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:25:
[...]
Dan zat ik zojuist met jouw in een squad, heb je nu mooi tijd voor je aan te melden op t forum
Today's iBOOD: Memorex CD Micro System voor iPod en CD - Oude Prijs: 89.95 € iBOOD Prijs: 39.95 € Meer Informat... http://ow.ly/16LSjO
2 minutes ago via HootSuite
Dit topic is gesloten.
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!