Ja dat scherm is ook niet bijzondere prijs.
mace schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:39:Kap eens met dat ge-copy-paste, dat is irritant
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Jammer dat die Calvin zo weg was! Ik had hem bijna besteld, maar toen krijg ik de popup "Helaas, uitverkocht!".
dmn,
nou blijft 'ie ook heel lang blauw: hoeveel horloges hebben ze?
nou blijft 'ie ook heel lang blauw: hoeveel horloges hebben ze?
BREAKING NEWS, NU TOCH WEER NIET, OF MISSCHIEN TOCH WEL ?
of wacht, wat was nou de kick van ibood dan ?
of wacht, wat was nou de kick van ibood dan ?
Signature
Verwijderd
was vanochtend ook 'uitverkocht'... komt straks nog wel een keer:)Megamind schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:41:
Jammer dat die Calvin zo weg was! Ik had hem bijna besteld, maar toen krijg ik de popup "Helaas, uitverkocht!".
Wat kost een box, en wat zit er in een box ?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
http://twitter.com/ibood/status/10327241719BREAKING NEWS! De beruchte iBOOD box komt toch in Nederland!! Binnen het uur op iBOOD! http://ow.ly/1h4ha
En toch ben ik bang dat ze 'n Sandisk in die box smijten.
Kut, zie ik eindelijk een goeie aanbieding (dat scherm). Klik ik op kopen, log in en bam, terug naar de frontpage met dat horloge....:(
Het is ook voor het nageslachtErikCornelissen schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:41:
[...]
We kunnen allemaal zien wat er op de site staat, dus dat hoeft niet in dit topic. Ik vind het ook irritant!

Wees er snel bij!Arno schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:58:
Ik wil zo'n klokkie met die drie kleine klokjes zoals dat duikhorloge
Ik weet wel wat in die box zit, een horloge, een mp3 speler en een dekbed. 

Waarschijnlijk een partijtje opgekocht van Seiko (Pulsar = Seiko, en ze hebben ook Seiko's)
[ Voor 10% gewijzigd door mace op 11-03-2010 16:44 ]
De ierse box was 40 euro, en wat er in zit is dus een verrassingNeoMe schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:43:
Vind dit een erg mooi horloge! Weet alleen niet of die prijs in verhouding is? anyone?
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Sandisk en een bak horloges in de box... en daar 300 euro voor vragen 
Denk dat ze hem voor dat bedrag nog makkelijk uitverkopen
Denk dat ze hem voor dat bedrag nog makkelijk uitverkopen
Iemand ervaring met die boxen ?Wiethoofd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:43:
[...]
De ierse box was 40 euro, en wat er in zit is dus een verrassing
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
geld en inhoud.NeoMe schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:43:
dat is juist wat niemand weet
[ Voor 9% gewijzigd door BGB4rn op 11-03-2010 16:44 ]
Signature
Ze zijn iedergeval wel bij de tijd.
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Er komt geen Nederlandse box
Dus hou er over op.
Dus hou er over op.
[ Voor 25% gewijzigd door HyperioN op 11-03-2010 16:45 ]
BREAKING NEWS! De beruchte iBOOD box komt toch in Nederland!! Binnen het uur op iBOOD! http://ow.ly/1h4ha #hunt #iboodHyperioN schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:45:
Er komt geen Nederlandse box
Lummel
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Muts-je-zelfMythx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:44:
[...]
Dit topic verdwijnt ook de afgrond in enkele dagen na de hunt, muts.
Topic gaat een paar dagen na de hunt het archief in.
Verwijderd
op Twitter staat: Breaking news, de beruchte IBOOD box komt toch in nederland binnen een uur
wie gelooft dit?
wie gelooft dit?
Lees jij twitter Hyperion? http://twitter.com/ibood
Ik moet dat haarstyle ding heben van remington, stond er net op en toen was het weer weg!
indd laat ff dat gemier over die box zitten, hij komt vanzelf als ie komt en als ie niet komt kan je er ook niks aan doen om er voor te zorgen dat ie wel komt
Signature
Ik vind dit nog wel een aardig klokkie maar ik vind hem te druk.
Als er nou een u-boot of TW-Steel stijl klokje komt dan koop ik hem wel denk ik. Zijn jullie er eerder van verlost.
Als er nou een u-boot of TW-Steel stijl klokje komt dan koop ik hem wel denk ik. Zijn jullie er eerder van verlost.
En een hand vol horlogesEDIT schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:45:
Ik weet al wat er in de beruchte box zit: een Sandisk MP3 speler
Wel weer slim gedaan van iBood. Eventjes een paar nieuwe producten allemaal achter elkaar en iedereen is weer alert. Zo kan dit nog wel doorgaan tot 12 uur vanavond en raken ze toch nog alles kwijt
grapjasViper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:46:
JAAAAA DE BOX
Klopt
En vooral het "impulsie aankopen" komt hierbij om de hoek kijken. Steeds het gevoel van ik moet snel zijn anders issie uitverkocht.
Doe eerst eens rustig en denk na, heb ik dit echt nodig.
scheelt je veel geld
En vooral het "impulsie aankopen" komt hierbij om de hoek kijken. Steeds het gevoel van ik moet snel zijn anders issie uitverkocht.
scheelt je veel geld
Bah bah, wil ik dat scherm hebben begint juist op dat moment dat klote Alice modem te klapperen...
moet je eens aan een Brabander vragen wat een 'box' is...
Het is echt de langste Ibood-Hunt geloof ik, tis bijna vijf & we zijn nog steeds aan het F5'en
Ik moet straks verdorie naar huis!! tijd voor een overuurtje op het werk
Ik moet straks verdorie naar huis!! tijd voor een overuurtje op het werk
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
LOL, precies dat had ik net toen ik een TAN code over zou gaan typen, ja en straks heb ik hem en dan ? - ja niksViper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:48:
Klopt
scheelt je veel geld
ok dan maar niet
Signature
Ik heb maanden terug via Ibood een Acer 23" wide gekocht voor 150 euro volgens mij. Mooie deal nog als ik nu naar de prijzen kijk
wanneer komt nou dat dekbed met ingebouwde wakeupfunctionaliteit en mp3-speler?
Je bedoeld de Movie Box ;-)Hkuit schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:49:
moet je eens aan een Brabander vragen wat een 'box' is...
één ding is zeker; bij dit horloge heb je weer ruim de tijd om daarover na te denken!Viper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:48:
Klopt
scheelt je veel geld
ik heb er even over nagedacht en ik weet het nu:
Nee, ik heb dit niet echt nodig.
Zo een met schrikdraad er in ? die zijn indd ideaallatislos schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:50:
wanneer komt nou dat dekbed met ingebouwde wakeupfunctionaliteit en mp3=speler?
Signature
Jammer, geen lap of netbooks 
Ja, k ben Brabander ( Den Bosch ) Box ? The Box was muziekzender ... of box is handjeklap maar dat kennen ze overal.
Ja, k ben Brabander ( Den Bosch ) Box ? The Box was muziekzender ... of box is handjeklap maar dat kennen ze overal.
Verwijderd
RoflHkuit schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:50:
[...]
één ding is zeker; bij dit horloge heb je weer ruim de tijd om daarover na te denken!
ik heb er even over nagedacht en ik weet het nu:
Nee, ik heb dit niet echt nodig.
Overigens misschien een domme tip maar toch
Als je op ibood zit, log alvast in (rechts boven).
Mocht je dan een keer wat zien kan je gelijk bestellen
Ik ben niet aansprakelijk voor zooi die je hebt gekocht terwijl je het eigenlijk niet wilde omdat je zo snel en makkelijk kon bestellen.
Ik ben niet aansprakelijk voor zooi die je hebt gekocht terwijl je het eigenlijk niet wilde omdat je zo snel en makkelijk kon bestellen.
Lekker dan, dozen komen wss binnen een uur (bron: http://twitter.com/ibood) en ik moet eten maken
. Life's a bitch.
Ach de vorige hunt zaten we te zeuren dat het zo vroeg afgelopen was.
Nu hebben ze bij Ibood iets bedacht waardoor we langer zoet gehouden worden (wel een box/ geen box/ oh nee toch een box! / mp3 speler / horloge / mp4 spelere / horloge) en dan is het weer niet goed.
We moeten ook echt altijd iets te zeiken hebben toch
Nu hebben ze bij Ibood iets bedacht waardoor we langer zoet gehouden worden (wel een box/ geen box/ oh nee toch een box! / mp3 speler / horloge / mp4 spelere / horloge) en dan is het weer niet goed.
We moeten ook echt altijd iets te zeiken hebben toch
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
oké, maar als een brabander "unne nije boks" aan heeft, dan weet je toch wat ik bedoel?NeoMe schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:53:
Jammer, geen lap of netbooks
jezus, dit is wel de langste hunt tot nu toe. Maar dan heb je wel echt crap producten.
Huub Huub Barbatruc!
Wordt eht toch mac donalds!Knul schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:54:
Lekker dan, dozen komen wss binnen een uur (bron: http://twitter.com/ibood) en ik moet eten maken. Life's a bitch.
Joh, in die box zitten die sandisk mp3 spelers en zwaailichtjes. Daar zit toch niemand op te wachten?
Haha sorry guys. Vannacht werd op twitter door @ibood gemeld dat er géén NL box kwam. Nu blijkbaar dus wel (due to popular demand..)
Die bezorgen toch niet ?
Signature
sterker nog, je kan ook een autoform-filler plugin installeren en dan F5-en op de https://order.ibood.com/nl/nl/order/Viper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:54:
Overigens misschien een domme tip maar toch
pagina. Je ziet immers daar ook de aanbieding staan, welliswaar iets kleiner.
Nederlanders !!!
Al krijg ik die sandisk, dekbed en horloge voor 1 euro, dan nog hoor je me klagen dat het net niet de modellen zijn die ik zoek
Al krijg ik die sandisk, dekbed en horloge voor 1 euro, dan nog hoor je me klagen dat het net niet de modellen zijn die ik zoek
Verwijderd
Gelijk heb jeDNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:57:
jezus, dit is wel de langste hunt tot nu toe. Maar dan heb je wel echt crap producten.
due to het overhebben van de vele sandisk mp3-spelersHyperioN schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:57:
Haha sorry guys. Vannacht werd op twitter door @ibood gemeld dat er géén NL box kwam. Nu blijkbaar dus wel (due to popular demand..)
Ja, dan welHkuit schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:57:
[...]
oké, maar als een brabander "unne nije boks" aan heeft, dan weet je toch wat ik bedoel?
had er dan een verkorte link van gemaakt nu is het effect van klikken klikken klikken weg
[ Voor 28% gewijzigd door S401 op 11-03-2010 17:00 ]
Hoeveel tijd zit er gemiddeld tussen 2 ibood hunts?
Varieerd van 10 seconden tot een uursjoerd.wels schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:01:
5 seconden tot een uur, zit nogal een grote marge insjoerd.wels schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:01:
Nu zie je de link nog, kunt er beter een tiny url van maken
Maanden. De laatste was al weer een tijdje geleden. Moeilijk te zeggen. Wanneer ze te veel onverkochte troep hebben starten ze er weer eentjesjoerd.wels schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:01:
ik denk tussen de hunt zelf (dus week, 2 weken, 1 maand?)
"box" = qua uitspraak voor een Brabander gelijk aan een broek
Zo bedoel ik het niet, maar nu heb je een hunt dat gisteravond begonnen is, en dan over 2 maanden ofzo weer? Of hoelang duurt dat?
Verwijderd
dus... speakerbox is dan een spijkerbroek??? rare jongens die brabanders...ozothebozo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:02:
Dan wordt het toch pizza. Niet bij stil gestaan. Zal je zien dat ie aan de deur staat als die box komt. Al komt de pizzabezorger ook een platte dunne box!
Probleem met die box is dat je maar een nano seconden de tijd hebt om te bestellen en dus al die bestellingen moeten falen aangezien iedereen tegelijk op ik neem er 1 drukt
Ik weet niet hoe jij speaker uitspreekt..Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:03:
[...]
dus... speakerbox is dan een spijkerbroek??? rare jongens die brabanders...
zwembox onderbox xD baby boxVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:03:
[...]
Signature
LOLVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:03:
[...]
Sign here against sigs
echt he.... zo verkoop je wel heel makkelijk je rest/crap/onnodige producten.
Hunt starten en mensen kopen het. Slim, heel slim.
Zou me niks verbazen als medewerkers gewoon nog nieuwe artikelen thuis hebben staan, ze dit ertussen gooien. Alles kan je tijdens de hunt verkopen.
Zou me niks verbazen als medewerkers gewoon nog nieuwe artikelen thuis hebben staan, ze dit ertussen gooien. Alles kan je tijdens de hunt verkopen.
Huub Huub Barbatruc!
Nee, box / boks is gewoon broek. Maar zo spreek je het uit, dus heeft niks te maken met boxen waar muziek uit komt. Meestal is het dan ook in dialect in een volzin zoals: skone neije boks hedde an ( mooie nieuwe broek heb je aan )Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:03:
[...]
há;Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:03:
[...]
moet je eens aan een Limburger vragen wat een "telleurstelling" is!
haha, dan maak je van de pizzabezorger een platte box omdat je de box gemist hebtHenkie-Jan schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:03:
[...]
Dan wordt het toch pizza. Niet bij stil gestaan. Zal je zien dat ie aan de deur staat als die box komt. Al komt de pizzabezorger ook een platte dunne box!
Signature
ik dacht altijd spee-jaaa-kur
Huub Huub Barbatruc!
Zou die Sony Bravia in zo'n box passen
-- All science is either physics or stamp collecting
Staat ook in de voorwaarden dat verpakkingen kapot kunnen zijn, of zijn geopend. Dus alles wat terugkomt, wordt opnieuw verkocht. Daarom ook die kortingen ivm doosschade / retour artikelen.DNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:05:
echt he.... zo verkoop je wel heel makkelijk je rest/crap/onnodige producten.
Verwijderd
Ik als brabander hoor dat voor het eerst. Wie verzint dat toch allemaalozothebozo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:02:

bij ons in brabant is spieker en spijker niet hetzelfde, misschien op andere plaatsen in nl wel..
nee, die snapte ik als bijna-Brabander ook niet helemaal. In Brabant spreken we 'box" toch uit als "boks", net als overal in NL? Alleen betekent het hier (ook) 'broek'. Toch?Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:06:
[...]
Ik als brabander hoor dat voor het eerst. Wie verzint dat toch allemaal
Ga er maar van uit dat als er vandaag nog dozen komen, die vol zitten met Casio horloges ui 1991, en Sandisk mediaspelers van 8 en 16GB.
Oftewel, alles wat niet verkocht werd tijdens de hunt.
Playstations, televisies, cameras, laptops en ander mooi spul lijkt allemaal uitverkocht. Heb het niet gezien tijdens de hunt, ze hebben dus geen overvoorraad, dus komt het ook niet in de boxen.
@Viper
Die box kost niet één euro... maar €50 tot €80.
Oftewel, alles wat niet verkocht werd tijdens de hunt.
Playstations, televisies, cameras, laptops en ander mooi spul lijkt allemaal uitverkocht. Heb het niet gezien tijdens de hunt, ze hebben dus geen overvoorraad, dus komt het ook niet in de boxen.
@Viper
Die box kost niet één euro... maar €50 tot €80.
[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 11-03-2010 17:10 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!