|| System Specs || 36° ONO-WZW 4875Wp ||
-------
@davidCandreva Jawel hoor, ik had ze al ingeroosterd.. Dus dat ze bij Sandisk komen is toevallig. #ibood #hunt
hahaha
Signature
Signature
Of zou het ook met software zijn die echt ook checkt op de iBood hunt?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Thanks, nu dus niet meerlowg schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:14:
Deze gaat lang duren, heb ze zelf ook liggen en ze werken voor geen meter heb er een open moeten halen omdat ie neit rond draaide...
[ Voor 62% gewijzigd door daaan op 11-03-2010 14:14 ]
One's never alone with a rubber duck.
€ 1,95
iBOOD PrijsNu! € 1,95 + (5,95)
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Straks bieden ze hun bureaustoelen en stukken vloerkleed aan of lege magazijn rekken xD
Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris
Verwijderd
Daarom moet je er gewoon 10 kopenTheMasterofDome schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:14:
Hmm, jammer van de verzendkosten. Anders had ik eht nog wel gedaan
Nu! € 1,95 + (5,95)
Nee dus ..
Dit geeft licht???Sirene:
apparaat voor het geven van geluidssignalen
Dit is traditieWillie Billie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:14:
haha die ibood! ze proberen alles te verkopen!
Straks bieden ze hun bureaustoelen en stukken vloerkleed aan of lege magazijn rekken xD
Verwijderd
Ik versta je niet, pak even een zaklamp
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 14:16 ]
1x De beruchte iBOOD Hunt Sirenes
Vorige keer was ik net telkens te laat. Maar nu op tijd
No animals were harmed in the making of this comment.
helaasch kan maar per 4 per keer
# Kleur: Blauw / Zwart
# Op=Op
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
hoe lang duurt het voor dat zo iets binnen is eigenlijk ?
7 dagen zeggen ze maar is dat ook zo ?
[ Voor 16% gewijzigd door BGB4rn op 11-03-2010 14:17 ]
Signature
Als het aan jou ligt branden de iBOOD Hunt sirenes iedere dag op onze site! Maar vanaf nu kun je de ultieme iBOOD Hunt buzz gewoon bij je thuis ervaren, zo vaak als jij dat wilt! Deze originele Hunt sirenes passen eenvoudig op ieder bureau en naast iedere monitor. Zet de sirenes aan om duidelijk te maken dat jij in de Hunt modus zit en opperste concentratie nodig hebt! De sirenes zijn in een handomdraai aan te sluiten op de USB poort van je computer, dus er zijn geen aparte batterijen voor nodig. Dus waar wacht je nog op? Let’s hunt!
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Verdwijnen ze onder mijn koffiekop of kan ik ze nog zien als ik ze op het bureau heb staan?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Lijkt me wel toch ?Khiu schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:14:
Ze eindigen hier toch niet mee?!
Er staat niet bij dat hij geen geluid maakt
http://www.youtube.com/watch?v=ovuqog3r_oISaffie_time schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:17:
Iemand een idee hoe groot dat deze zijn?
Verdwijnen ze onder mijn koffiekop of kan ik ze nog zien als ik ze op het bureau heb staan?
Bij 3.25 minuten
[ Voor 3% gewijzigd door Snowmiss op 11-03-2010 14:19 ]
Dan overweeg ik hem nog wel om te kopen.
Ps. wat is die sandisk toch ene pracht apparaatje!
Ze zijn ongeveer zo groot als een flinke mok.Saffie_time schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:17:
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Als er geen specificatie bij staat tot 7 werkdagen (weekenden tellen dus niet meer)hoe lang duurt het voor dat zo iets binnen is eigenlijk ?
7 dagen zeggen ze maar is dat ook zo ?
Mogelijk dat er nu iets vertraging zal oplopen door de massale bestelwoede van alle koopjesjagers...
Verwijderd
Lame
En dan om 14.30 nadat de Hunt over is een DDOS-aanval op iBood.nl door allerlei gefrustreerde Tweakers. Zal ze leren.Mythx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:17:
Ze vertelden gewoon alvast dat er een box kwam zodat mensen bleven. Nu de hunt bijna is afgelopen kunnen ze veilig zeggen dat er geen box is en geen box komt.
Structureel fout, ze bedoelen zwaailicht:
"Een `zwaailicht` is een transparante kunststof of glazen kap, met daarin oorspronkelijk een ronddraaiende, in één richting schijnende lamp. Bij een andere versie staat de lamp stil en draait er een spiegel omheen, waardoor hij lijkt rond te draaien. Hierdoor is steeds een felle lichtflits te zien die naar alle kanten zichtbaar is."..
duhss
Had ik iets besteld en betaald. Was uiteindelijk toch nog iemand sneller ofzo.
Krijg ik 'm nog niet thuis gestuurd.
Dat ga ik denk ik ook krijgen met mijn Onkyo, geld is eraf per credit card maar geen bevestiginsmail.-elw00d schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:21:
Wat een domper dit weer.
Had ik iets besteld en betaald. Was uiteindelijk toch nog iemand sneller ofzo.
Krijg ik 'm nog niet thuis gestuurd.
Ik denk dat dit de laatste isTheMasterofDome schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:22:
Het zijn er teveel!Ik wil de volgende aanbieding!
Not mine btw..
2762 berichten hier, damn!
[ Voor 30% gewijzigd door Giant87 op 11-03-2010 14:25 ]
in dit filmpje staan ze bij die knakker thuis op de kast.. http://www.youtube.com/watch?v=232UhsaM2FUSaffie_time schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:17:
spuit 11
[ Voor 3% gewijzigd door BGB4rn op 11-03-2010 14:26 ]
Signature
En bij je account gegevens?VIC_TOR schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:23:
[...]
Dat ga ik denk ik ook krijgen met mijn Onkyo, geld is eraf per credit card maar geen bevestiginsmail.
Is het niet dat de betaling als contract van aankoop geldt, waardoor jij nu recht op de Onkyo hebt? Zij zullen dan een Onkyo moeten regelen voor jou.VIC_TOR schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:23:
[...]
Dat ga ik denk ik ook krijgen met mijn Onkyo, geld is eraf per credit card maar geen bevestiginsmail.
Ik heb laatst zoiets gehad met een TomTom bij iBood. Besteld, maar defect ontvangen. Contact opnemen om er achter te komen dat er geen TomToms meer op voorraad zijn. Het er toen bij neergelegd, maar iets zegt me dat ik gewoon recht op een nieuwe had.
Met dockingstation voor de Sandisk 8GB, 16GB en 32GB én een wake-up light functie.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:25:
Jammer dat ze geen Sandisk MP3 horloge aanbieden...
Mail server heeft het weer zwaar. Als hij bij je bestelling overzicht staat is hij goed doorgekomen!VIC_TOR schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:23:
[...]
2 overpriced (dankzij de verzendkosten) zwaailichten, hoe nutteloos, maar ik moest gewoon wat hebben na al die moeite en weinig slaap!
Slecht nieuws, had mijn vader toendertijd ook gekocht, en gingen erg snel kapot...DeadMetal schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:26:
Ik zou nog wel een aerobed of oordopjes willen hebben, ben de eerste misgelopen en twijfelde te lang bij de oordopjes. Heb wel een boren+bitjes-set gekocht, had ik net nodig.
ik weet het niet, is natuurlijk een hunt en ze zullen wel iets in hun voorwaarden hebben staan dat het een en ander mis kan gaan bla blaMythx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:25:
[...]
Is het niet dat de betaling als contract van aankoop geldt, waardoor jij nu recht op de Onkyo hebt? Zij zullen dan een Onkyo moeten regelen voor jou.
Ik heb laatst zoiets gehad met een TomTom bij iBood. Besteld, maar defect ontvangen. Contact opnemen om er achter te komen dat er geen TomToms meer op voorraad zijn. Het er toen bij neergelegd, maar iets zegt me dat ik gewoon recht op een nieuwe had.
Neehoor, als het product niet meer leverbaar is of defect dan zijn ze verplicht een vervangend prduct of het volledige aankoopbedrag terug te storten!Mythx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:25:
[...]
Is het niet dat de betaling als contract van aankoop geldt, waardoor jij nu recht op de Onkyo hebt? Zij zullen dan een Onkyo moeten regelen voor jou.
Hij staat er helaas niet tussen. 2 andere procten die daarna zijn gekocht wel. Denk dat ik pech heb, maar we zijn er nog niet. Mailtje is de deur uit dus ik wacht het afGiant87 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:26:
[...]
Mail server heeft het weer zwaar. Als hij bij je bestelling overzicht staat is hij goed doorgekomen!
Denk ik ook, daar begonnen ze vannacht ook mee namelijkmiranon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:27:
Ik denk dat de sirenes de laatste product zijn...
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
3e keer dat ze langskomen...miranon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:27:
Ik denk dat de sirenes de laatste product zijn...
Signature
Kan nu alleen toekijken
bezorgen ze zo snel ?
Signature
Ah, ik neem het maar van je aan. Klinkt toch wel aannemelijk.midego schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:27:
[...]
Neehoor, als het product niet meer leverbaar is of defect dan zijn ze verplicht een vervangend prduct of het volledige aankoopbedrag terug te storten!
Oh, ik wil geen taalpurist zijn, maar:
@HugoPzn That is to easy
to easy? Iedere schlemiel weet toch wel dat het too is...vooral als je voor een flink bedrijf werkt.
EDIT: Ok, foutjes maken is menselijk...I blame the lack of sleep.
[ Voor 5% gewijzigd door Mythx op 11-03-2010 14:31 ]
Topic blijft een paar dagen staan toch?
psssst, toentertijdDestralak schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:27:
[...]
Slecht nieuws, had mijn vader toendertijd ook gekocht, en gingen erg snel kapot...
[ Voor 89% gewijzigd door zeef op 11-03-2010 16:33 ]
kom op Ibood !
Signature
Of heb ik zitten slapen tussendoor zonder dat ik het in de gaten had..
Zou toch uniek zijn een hunt zonder tv.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
dat is een raadsel en hij kost 40 euro als ie langs komt... afaik..TheMasterofDome schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:32:
Wat is de Ibood box eigenlijk? En hoe duur is die?
Signature
Dit topic is gesloten.
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!