Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat heet het verrassings element..en het hangt een beetje van de prijs af...als ie voorbij komt dan pak ik m weerJullie zijn allemaal zo enthousiast over die box. Ook al zit er voor 80 euro handel in terwijl je er 40 voor hebt betaald kunnen het toch ook alleen maar dingen zijn waar je geen drol aan hebt? Het blijft dan 40 euro voor Jan L uitgeven. De kan dat zo'n box toevallig een duur tweakersding bevat zal vast niet zo groot zijn.
Beiden. Indien je het leuk vindt, heb je een gaaf ding voor weinig. Indien je het niet leuk vindt, verkoop je het en maak je winst. Altijd goed toch?KroeT schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:04:
Ja, je bent een optimist denk ik. Koop je zo'n ding nu voor de kans om winst te maken of voor de kans een leuk object te kopen?
Hoe zie je dat?frumper schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:59:
gaat hard nu, komen al bijna onder de 90% uit....
Als er iets leuks in zit hou je het zelf, mocht dat niet zo zijn dan verkoop je het. Er is altijd wel ergens iemand die behoefte heeft aan het product waar jij niets in ziet....KroeT schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:04:
Ja, je bent een optimist denk ik. Koop je zo'n ding nu voor de kans om winst te maken of voor de kans een leuk object te kopen?
Je zegt 'weer'. Wat zat er de vorige keer in bij jou?scorpion71 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:04:
[...]
Dat heet het verrassings element..en het hangt een beetje van de prijs af...als ie voorbij komt dan pak ik m weer
Peace is not simply the absence of war.
Firefox met Reload EveryBozozo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:05:
Voor volgende keer schrijf ik een dingetje in PHP dat elke vijf seconden die site laadt, en een poller in Flash die een misthoor geluid geeft als de webpagina verandert. Want schijnbaar is iedereen othc te lui om een plugin te downloaden die dat doet
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
daar ben ik dan ook benieuwd naKroeT schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:05:
[...]
Je zegt 'weer'. Wat zat er de vorige keer in bij jou?
Volgens mij las ik straks over nog een tweaker die dit deed. Ik moest vanochtend gewoon werken dus om half 3 maar gaan slapenMsG schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:04:
[...]
Ben ik de enige die fulltime achter de pc is gaan zitten en nog steeds niet heeft geslapen?
Firefox met Check4change heb ik hier
No animals were harmed in the making of this comment.
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Firefox met Check4Change! Veel beter
Verwijderd
Ja ik voel het ook al de hele tijd, met een beetje geluk een dockingstationIk voel het aan mijn water, er komt een TOPPERTJE aan!
Er is ook nog pagereboot.comBozozo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:05:
Voor volgende keer schrijf ik een dingetje in PHP dat elke vijf seconden die site laadt, en een poller in Flash die een misthoor geluid geeft als de webpagina verandert. Want schijnbaar is iedereen othc te lui om een plugin te downloaden die dat doet
Ja die heb ik hier ook aan staan. Maar die heeft geen misthoorn
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
LEDs geven toch altijd licht?AW_Bos schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:08:
Waarom zijn er geen wekkerradio's meer bijna met lichtgevende leds zoals vroeger?
Niet als ze niet aangesloten zijn!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Koop je die speler toch kun je mooi muziek luisterenKhiu schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:10:
Had ik die dekens maar gekocht, kon ik ff lekker slapen nu...
[ Voor 61% gewijzigd door jip_86 op 11-03-2010 12:12 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Marcusso op 11-03-2010 12:12 ]
No Shame, only Fame!
Meestal is het zo dat ze alle top producten in de eerste paar uur doen. De laatste uurtjes (nu dus) zijn altijd flut producten die ook nog eens weinig in trek. De eerste uren van de iBood hunt waren er al bar weinig goede producten, dus ik kan je nu al vertellen dat er geen "goede" producten meer aan zullen komen. De iBood hunt boet elke keer steeds meer in; niet alleen qua producten, maar ook qua website navigatie...Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:08:
[...]
Ja ik voel het ook al de hele tijd, met een beetje geluk een dockingstation
Ja, maar je hebt ze niet vaak meer met leds die je nog kan zien in het donker.
En nu een flinke sprong.
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 11-03-2010 12:12 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Life is what happens while you're busy making other plans
Signature
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Voor de komende sinterklaas feestenBozozo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:12:
Iemand heeft er net 50 besteld denk ik.
Ze proberen gewoon alles te verkopen wat ze hebben overgehouden van de aanbiedingen de rest van het jaarWhoohoo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:10:
Zou het niet nog leuker zijn als er eerst gestemd kon worden op welke producten er zouden moeten verschijnen? Maar dan moet je wel afwachten wat er uiteindelijk op iBood komt.
en mp3 speler;)scorpion71 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:12:
effe een pooltje wat de volgende ibood is... we zijn er bijna....
Haha, kan haast niet anders
Waarschuwing:
Alleen slowchat tijdens de hunt. Hou het een beetje normaal. Alleen "NEXT", "combobreaker", "60%"of iets dergelijks nietszeggende posten = dagban. Probeer ook niet allemaal tegelijk het nieuwe item te posten ;-)
Topic gaat een paar dagen na de hunt het archief in.
Happy hunting!
Signature
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 119,95
Nu! € 64,95 + (5,95)

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Daar past mijn MP3/Flac verzameling niet meer op vrees ik
Ik vermoed dat ze de troep die ze nog niet kwijt zijn alsnog proberen te dumpen...
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Overigens, onthoud altijd en ook bij andere stunters zoals deze... Het verhaal is leuk, de aanbieding is prachtig, maar ze doelen echt op jou als impulsieve koper. En, een echt goede aanbieding zal het nooit zijn, een bedrijf is namelijk altijd een winstgevend orgaan...
Intentionally left blank.
Vanochtend had de Media Markt nog een WD Elements 500 gb voor 45 euro, maar die is al weg zie ik net. Zie wel dat de MM in A-dam nu een Samsung 40 inch full HD tv heeft voor 488karstjan schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:14:
Hm, die harde schijf is wel een leuk ding....
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
ff lunchen en dan hopen dat ik niet net dé aanbieiding van de dag mis
Si vis pacem, para bellum
is dat niet het idee van de hele hunt.ManiacsHouse schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:15:
Neeeeeeee weer die Freecom-disk!!!! Daar heb ik vannacht nachtmerries van gehad....
Ik vermoed dat ze de troep die ze nog niet kwijt zijn alsnog proberen te dumpen...
Spullen die tijdens normale dagen niet verkocht zijn kwijtraken?
Hij lijkt nu sneller te gaan gelukkigNeHoX schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:15:
Niet weer die Freecom waar we afgelopen nacht een uur naar hebben lopen staren
Signature
Idd een stelletje sadisten is het!Mythx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:16:
Haha, volgens mij doen ze het gewoon expres. Ze liggen vast allemaal in een deuk daar bij iBood.
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Tenminste voor een deel.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
En weeeeeeer een herhaling!
Signature
Moet je goed opletten, heel zelden komt er 1 voorbij.frumper schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:17:
ik ben nog op zoek naar een mp3-speler... worden die ook tijdens zo'n iBood aangeboden?
Ik geloof van welfrumper schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:17:
ik ben nog op zoek naar een mp3-speler... worden die ook tijdens zo'n iBood aangeboden?

Gewoon sadisten zijn het!
Anders doen ze zelf even het horloge gebruiken... Dan kunnen ze zien dat het tijd is voor een echte aanbieding!

[ Voor 46% gewijzigd door aKra op 11-03-2010 12:20 ]
Intentionally left blank.
Ze lezen vast mee op de diverse forums en knallen er steeds weer een kansloze aanbieding in...ondertussen trekken ze nog een paar gele rakkers openHaha, volgens mij doen ze het gewoon expres. Ze liggen vast allemaal in een deuk daar bij iBood.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 139,95
Nu! € 69,95 + (5,95)
Sarcasme mag ik hopenfrumper schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:17:
moeilijk he, zo'n topic warning lezenfrumper schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:17:
[ Voor 11% gewijzigd door zeef op 11-03-2010 16:34 ]
€ 139,95
iBOOD PrijsNu! € 69,95 + (5,95)
Die is geloof ik ook al meerdere keren geweest...
[ Voor 25% gewijzigd door Iekozz op 11-03-2010 12:19 ]
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
ben benieuwd of seaco langs komt
ben wel toe aan een bakkie
het irritante is dat niemand dat zeker weet...MsG schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:19:
Ik voel een climax aankomen. De schijf en de horloge van vannacht proberen ze nu nog even. Daarna box ofzo.
je bent niet de enige die zo denkt... Schiet niet op..frumper schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:19:
voor 70 euro had ik die seiko wel genomen... maar een pulsar... neuh, laat maar lekker
Si vis pacem, para bellum
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Stel je klikt erop met de volle balk, en hij is 20 sec later uitverkocht en je doorloopt toch nog je stappen.
Word de % balk aangepast dmv de knop 'Ik neem er een!' of pas bij betaling aangepast ?
Dit topic is gesloten.
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!