http://www.dagelijksekoopjes.nl/Fury0n schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:19:
Is er ergens een lijst/link met alle voorbije aanbiedingen? Wil weten wat ik allemaal al gemist heb
Even allen posts van vandaag in dit topic ff bekijkenFury0n schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:19:
Is er ergens een lijst/link met alle voorbije aanbiedingen? Wil weten wat ik allemaal al gemist heb
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Net toen ik even met een collega aan het praten was komt de bestekset voorbij. Die wou ik zo graag hebben.. Hopelijkt komt hij nog een keer.
[ Voor 13% gewijzigd door Iekozz op 11-03-2010 10:23 ]
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Bedankt voor die pagereloader tip
Nu kan ik ook zien hoelang de hunt nog duurt, eerst blokte mijn AdBlock die
Goeiemorgen,
Kan iemand de procenten pagina posten aub!
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nl&p=16339midego schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:26:
Goeiemorgen,
On my way to get addicted
Oh come on.... een beetje teruglezen is toch niet te veel gevraagd?midego schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:26:
Goeiemorgen,
Maar goed: http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nl&p=16339
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Gebruik zelf deze https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3028 in firefox... werkt perfect:) Met audio alert als pagina veranderd is...
D'r vroeg net ook iemand naar navigatie.
Opschieten, dan kan het nog net
edit: hmm, dat was heel krapjes
Opschieten, dan kan het nog net
edit: hmm, dat was heel krapjes
[ Voor 20% gewijzigd door Raymond op 11-03-2010 10:29 ]
Netgear EVA 2000 HDTV Mediaspeler met HDMI en YouTube Ondersteuning voor 40 euro (excl verzendkosten)
damn, iemand was me weer voor
Tot hoelang duurt de hunt eigenlijk?
damn, iemand was me weer voor
[ Voor 29% gewijzigd door Knul op 11-03-2010 10:29 ]
HDGear High Speed HDMI v1.4 Kabels 2 meter Gold-Plated DuoPack
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 39,95
iBOOD PrijsNu! € 7,95 + (5,95)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 39,95
iBOOD PrijsNu! € 7,95 + (5,95)

Die is wel heeel scherp geprijsd
Wow, en binnen een paar seconden weg
Wow, en binnen een paar seconden weg
[ Voor 40% gewijzigd door Brutes op 11-03-2010 10:32 ]
Vorige keren tot vlak voor de middag (11:30 12:00 oid)Knul schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:29:
Helaas ondersteund hij geen MKV anders had ik hem gekocht!:(
Ik vind de verzendkosten te hoog voor zoiets. voor hetzelfde geld haal je goedkoper op ebay.
Grr te laat voor die Netgear EVA 2000 HDTV Mediaspeler
leek me een leuk ding
leek me een leuk ding
Life is what happens while you're busy making other plans
Stel nou dat je meerdere dingen in de hunt koopt. Kan je dan niet regelen dat je maar 1x verzendkosten moet betalen?
Je had bij de foto even moeten opklikken dat zag je dat hij deze wel ondersteunde!DavidovR schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:31:
Of de meer info knop!
Hij ondersteunde wel MKV, maar geen SRT's afaik.DavidovR schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:31:
kut, ik had die belkin router wel gewild oh well
blup
Ik heb zo'n vermoeden dat die camera nog wel even blijft

Ah balen, bij ondersteunde formaten stond het niet bij en toen was ik al te laat helaas.
Aan de hoeveel-er-nog-over-is-feed te zien valt dat wel meekavish schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:33:
Ik heb zo'n vermoeden dat die camera nog wel even blijft
Wat is een procentenpagina? hoeveel er nog overblijft van het product of hoe lang de aanbieding nog duurt?
Hoeveel er nog zijn. Pfff weg met die camera kheb al een canon 450d. NEXT !!
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nl&p=4494joindry schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:34:
Wat is een procentenpagina? hoeveel er nog overblijft van het product of hoe lang de aanbieding nog duurt?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nl&p=16339joindry schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:34:
Hoeveel procent er nog verkocht moet worden tot het volgende product aangeboden wordt
Yup 
Even teruglezen
Even teruglezen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
zit er een maximale tijd op zo'n hunt-artikel? of blijft ie net zolang staan tot ze verkocht zijn....
Life is what happens while you're busy making other plans
Volgens Tweakers.net is dit een camera die normaal niet in nederland verkocht wordt:
Bron: nieuws: Olympus kondigt E-600-dslr aanDe E-600 zal niet in Nederland te koop zijn. "De E-600 is een zogeheten channel-model en is niet zo interessant voor de Nederlandse markt", aldus Martijn Peeters, marketing manager bij Olympus Nederland. De E-450, een opgewaardeerde E-420, is wel in deze contreien uitgebracht.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Tot ze verkocht zijn, gaat het te langzaam na half uur/uur nexten ze handmatigfrumper schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:37:
zit er een maximale tijd op zo'n hunt-artikel? of blijft ie net zolang staan tot ze verkocht zijn....
wow, nice aanbieding nu Onkyo TX-SR577 7.1 Home Theatre Receiver met 5x HDMI en Audyssey 2EQ
en weer weg
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Logitech Pure-Fi Mobile Draadloze Muziekspeaker en Speakerphone met Bluetooth
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 129,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95 + (5,95)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 129,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95 + (5,95)

Verwijderd
En wat overblijft (lees: niet verkocht is) verdwijnt in de verrassingspakketten:)midego schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:37:
[...]
Tot ze verkocht zijn, gaat het te langzaam na half uur/uur nexten ze handmatig
Ongelovelijk hoe snel dat gaat... Hoe betalen die mensen?
Zou Ideal het meest handig zijn om bij een hunt te gebruiken?
Zou Ideal het meest handig zijn om bij een hunt te gebruiken?
Koop dan liever een 607 van de Onkyo serie tbh...
Intentionally left blank.
Ik heb die onkyo een tijd terug via ibood met de jamo speaker set gehaald (die ook vanacht blijkbaar nog een keer langskwam), heerlijk ding, lekker veel aansluitingen en mogelijkheden. (die speaker set is ook ok, maar een losse versterker is een leuke aanbieding)
edit: en hij is alweer weg ^^
edit: en hij is alweer weg ^^
[ Voor 5% gewijzigd door BradKing op 11-03-2010 10:41 ]
poosje terug heb ik de combi incl. Jamo 402 speakerset voor 500nogwat euro. die zal vast ook nog wel voorbij komen. prima combi!latislos schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:38:
wow, nice aanbieding nu Onkyo TX-SR577 7.1 Home Theatre Receiver met 5x HDMI en Audyssey 2EQ
Verwijderd
Een boel draadloze meuk zeg...
Hoop dat de Rayban Aviator van de vorige Hunt nog langs komt
Hoop dat de Rayban Aviator van de vorige Hunt nog langs komt
wtf, die ging snel! zat nog net te twijfelen...
tot de volgende. http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nl&p=16766
.
tot de volgende. http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nl&p=16766
.
[ Voor 42% gewijzigd door latislos op 11-03-2010 10:43 ]
Lel ik heb het idee dat er veel van deze logitech speakertjes zijn. 99 % 91 %
[ Voor 7% gewijzigd door Xcist op 11-03-2010 10:42 ]
Maarja, wie zit er op een Logitech Pure-Fi Mobile Draadloze Muziekspeaker en Speakerphone met Bluetooth in zijn verrassingspakket te wachten.
Of weinig interesse
Jeremy Clarkson
En ze gaan zo te zien toch wel aardig vlot de deur uit !
De Netgear EVA 2000 leek me wel leuk, maar was uiteraard weer te laat
Vanaf wanneer is het product nou van jou (uit de voorraad)? Zodra je via iDeal contact maakt met de bank?
Echt wel een hele strakke aanbieding. Zag 'em liggen bij Stassen voor 399,- Ze zullen deze wel ditchen omdat die nieuwe line-up eraan komt. Jammer dat ze deze niet in het zwart hebben..
fuzzy logic, niets is waar
De speakertjes zijn niet echt goedkoop, ook op internet kun je ze nieuw kopen voor 40 euries
Zou de playstation 3 nog voorbij komen? Wil er heeel graag 1 hebben...
Die zal vast wel niet in de 'box' zitten...
Die zal vast wel niet in de 'box' zitten...
Zeer leuk, maar gaan kennelijk ook al snel
Heb er net 1 besteld en de voorraad wordt gecheckt ...
Heb er net 1 besteld en de voorraad wordt gecheckt ...
Those penguins, they sure ain't normal
Rukkers. Weer die Sandisk-speler.
Sandisk Sansa View 32Gb Mp3 en Videospeler (Recertified as new)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 210,00
iBOOD PrijsNu! € 89,95 + (5,95)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 210,00
iBOOD PrijsNu! € 89,95 + (5,95)

[ Voor 4% gewijzigd door midego op 11-03-2010 10:46 ]
Bah mp3 spelert. wel 32 gb je zou maar net de 16 hebben gekocht
[ Voor 62% gewijzigd door Xcist op 11-03-2010 10:46 ]
We hadden eerder toch al een 16GB sansa?
No Shame, only Fame!
net was 16 GB nu 32 GBManiacsHouse schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:46:
Rukkers. Weer die Sandisk-speler.
On my way to get addicted
ja, voor 69,95; 20 euro meer en 2x zoveel opslagS2801 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:46:
We hadden eerder toch al een 16GB sansa?
Half stuk prut ding, moet je er mee?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nus is de 8GB 16GB en de 32GB voorbij gekomen. Ben hem nu wel zat! IK WIL HEM NIET!

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
zit er garantie op? (certified as new)
Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris
en dan een doos krijgen met de prut die je nu niet wil...
op alles zit garantie, lees de voorwaarden zou ik zeggen.Willie Billie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:46:
zit er garantie op? (certified as new)
Ik wil 'm wel, maar dan een 4GB versie... 16GB heb ik al in mijn telefoon, maar die neem ik niet zo handig mee tijdens het hardlopen...
Tja, da's het risico van een hunt hè ;-)
Hehe, dus de box is nog niet geweest? En de hunt zal toch maar tot 1030 duren?
Echt wat een saaie Hunt... nog niks boeiends gezien.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Die box is juist het spannendste haha. pak je hem thuis uit denk je van WTF
en toch loopt die mp3 aardig.
[ Voor 16% gewijzigd door Xcist op 11-03-2010 10:50 ]
zit er al die crap in die voor geen meter verkocht
-Real power isn't given, it must be taken-
Hoeveel gaat die box dan kosten? Of is dat nog niet bekend?framaster schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:50:
Die box is juist het spannendste haha. pak je hem thuis uit denk je van WTFen toch loopt die mp3 aardig.
De ierse ging gisteren voor net geen 40 euro de deur uitkavish schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:50:
[...]
Hoeveel gaat die box dan kosten? of is dat nog niet bekend?
Hmm ik heb over uurtje college
Moet om 11 uur weg, helaas geen mobiel internet in de trein
Ik sla de box deze keer over, kan teveel troep inzitten
Wel een succes-formule voor een winkel ook.. ik weet nog dat we bij AH zo magazijn-uitverkoop hielden.. tassen vullen met alle uit-assortiment rommel en dan vaste prijs per tas. Vloog de winkel uit.framaster schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:50:
Die box is juist het spannendste haha. pak je hem thuis uit denk je van WTFen toch loopt die mp3 aardig.
JBL Speaker Systeem voor MP3 Spelers + iPod Docking Station
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 189,95
iBOOD PrijsNu! € 79,95 + (5,95)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 189,95
iBOOD PrijsNu! € 79,95 + (5,95)

"@Parcye Zonde! Maar... Hij is nog lang niet af!! http://ow.ly/1gW85 #hunt #ibood 24 minutes ago via HootSuite in"
Tweet van half uurtje terug als antwoord op iemand die loopt te nuilen dat hij de hunt gemist heeft. Nu kan ik niet zeggen wat "nog lang niet" is, maar er zullen vast nog wat dingetjes voorbij komen
.
Tweet van half uurtje terug als antwoord op iemand die loopt te nuilen dat hij de hunt gemist heeft. Nu kan ik niet zeggen wat "nog lang niet" is, maar er zullen vast nog wat dingetjes voorbij komen
Trouwens, hulde dat het vandaag gewoon allemaal goed lijkt te gaan. In tegenstelling tot vorige keren dat de server het steeds niet uithield
Vannacht gemist ?Freezerator schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:53:
Trouwens, hulde dat het vandaag gewoon allemaal goed lijkt te gaan. In tegenstelling tot vorige keren dat de server het steeds niet uithield
Komt hier nou wel goed geluid uit? Had 3 maanden geleden een andere gekocht, echt xxx geluid.
had je er vannacht bij moeten zijn, alles ging weer fout.
forum eruit, website kon niet herladen worden.
1 drama weer!
forum eruit, website kon niet herladen worden.
1 drama weer!
Neem aan van wel, de iPhone en de iPod Video op het plaatje hebben de zelfde aansluiting.framaster schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:54:
Heeft de JBL iphone ondersteuning ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!