Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Volgens mij halveert 'ie automatisch ofzo als 'ie na een halfuur nog niet leeg is. Nog een halfuur en dan gaat 'ie er helemaal af.MsG schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 04:00:
wow weer een rijke oliesjeik die een shitload kocht
Maar ik volg de wijze heren voor mij en zoek mijn nest ook op
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat zakmes heb ik ook wel weer gezien trouwens... wanneer komt die box nou?!
Verwijderd
Stort 40 euro op mijn rekening en ik stuur jullie een box met leuke dingen erin
Hehehe....Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 04:28:
Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die een doos willen kopen en niet weten wat er in zit?
Te klein. Wil nog wel een keer eentje, maar dan eentje van fatsoenlijk formaat. Next...
Wa Doede Nou
Jij hebt de ervaringen van eerdere mensen die hem besteld hadden niet gelezen zeker?Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 04:28:
Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die een doos willen kopen en niet weten wat er in zit?
Verwijderd
Jawel mijn broertje had zon box gekocht .. Shampoo , avi player , scheermesjes etcBartaz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 04:47:
[...]
Jij hebt de ervaringen van eerdere mensen die hem besteld hadden niet gelezen zeker?
http://www.dagelijksekoopjes.nl/ heeft een 'overzicht' wat er allemaal voorbij is gekomen en hoeveel tijd er tussen de verschillende items zit/zattwiFight schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 04:18:
Is er aan het einde ook ergens een overzicht van alle aanbiedingen te zien? Of moet ik dan maar handmatig dit topic scannen op de plaatjes?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Wa Doede Nou
Laat maar, zag al dat het een externe is. Geen interesse in.
Verdomme, ik zie dat er een S9 voorbij is gekomen
En sommige producten zijn al in 3 minuten uitverkocht? Sick!
[ Voor 64% gewijzigd door Fid3lity op 11-03-2010 05:39 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
[ Voor 31% gewijzigd door Fid3lity op 11-03-2010 05:48 ]
Ik heb anders bijvoorbeeld de Cowon S9 redelijk 'rustig' kunnen kopen. Daar had ik 20 minuten voor. Maar inderdaad, wel vervelend dat er wel eens 502 errors optraden. Gelukkig had ik dat bij mijn aankoop niet.rockhopper schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 05:41:
Niet dat je 't eerste uur wat kon kopen doordat je 502-gate errors kreeg tijdens bestellen.
Voor 1 paar oordopjes ja. Bij iBood kreeg je voor 14,95 2 paar IEM's.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 05:50:
Deze peps zijn bij Zercom voor 14,30 te krijgen
Verwijderd
Tjah this 6 uur en geen minuut geslapen, dan zie je overal en alles dubbel srryChuckiej schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 06:01:
[...]
Voor 1 paar oordopjes ja. Bij iBood kreeg je voor 14,95 2 paar IEM's.
Signature
Het is je vergevenVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 06:09:
[...]
Tjah this 6 uur en geen minuut geslapen, dan zie je overal en alles dubbel srry
Wat mij wel opvalt is het "gierigheid" van iBood. We krijgen gem. per product maar 10% korting op de normale iBood prijzen (natuurlijk zijn er uitzonderingen)
Desalniettemin hoor je mij verder niet klagen
Verwijderd
Wat heb ik afgelopen uur gemist btw?
[ Voor 24% gewijzigd door mouzetc op 11-03-2010 06:23 ]
Signature
Verwijderd
Juist je hebt zojuist de Box gemist, dus koop deze batterijen maar dan heb je tenminste nog ietsmouzetc schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 06:23:
Iemand die even mn telefoon wilt laten ringen als de doos komt?
Wat heb ik afgelopen uur gemist btw?
I found tze magix http://www.dagelijksekoopjes.nl/Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 06:26:
[...]
Juist je hebt zojuist de Box gemist, dus koop deze batterijen maar dan heb je tenminste nog iets
Signature

Sandisk Sansa View 8Gb Mp3 en Videospeler
€ 119,95
Nu! € 49,95 + (5,95)
Helaas nog geen iBood Box
Het blijft zeker een gok. Maar echte 'verliezen' zal je wss niet meemaken. Je krijgt namelijk altijd wel het minimum van wat jij voor dat doos hebt betaald. Oke, mss krijg je een nutteloos iets, maar dit kan je altijd weer doorverkopen via Marktplaatsrolelael schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 07:00:
Is zo'n ibood box nu de moeite of niet.. het is en blijft een gok

Oh, en alle mensen die net wakker worden moeten 10min wachten voor ze de box mogen bestellen
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
* mat.hi.as begint weer te twijfelen over college
Amen.MsG schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 07:51:
blech, alweer zo'n pauperproduct. Kom nou gewoon met die box, dan kan ik van mn nachtrust genieten.
[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 11-03-2010 07:56 ]
wat zat er in de vorige ibood hunt box?
Volgens mij draaien ze wel rond. Op tv was bij de vorige ibood hunt een interview met een echte "ibood hunter". Die dus helemaal fan was, enorm veel kocht en die ook echt de hele hunt lang op ibood bleef kijken. Hij had ook van die sirenes naast z'n beeldscherm staan die maar met de hunt aangingen. En als ik het goed heb draaiden die gewoon rondRoom42 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:01:
Hihi die sirenes gekocht. Hoop wel dat ze niet al te nep zijn. Dus op z'n minst wel een draaiende kop hebben.
[afbeelding]
Die verzendkosten maken het inderdaad jammer, vandaar dat ik me nu bedenk dat ik er twee had moeten kopen. Halveert de pijn, zeg maar
[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 11-03-2010 08:07 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
dus je krijgt gegarandeerd troep spul van de huidige hunt? Er zat niet eens super veel leuks bij wat in een box past.frickY schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 07:56:
Een eventuele box komt uiteraard als laatst. De box gebruiken ze om van restanten af te komen, en restanten heb je pas als de hunt is afgelopen.
Je kan ze nog steedsk open, koop je snel een 2e setje lampen.Room42 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:07:
Leuk. Ben heel benieuwd. Had er eigenlijk twee moeten kopen! Mijn collega is ook nogal hunt-fan. Die had dit vast leuk gevonden. Kun je een bestelling nog aanpassen?
Die verzendkosten maken het inderdaad jammer, vandaar dat ik me nu bedenk dat ik er twee had moeten kopen. Halveert de pijn, zeg maar
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
K*tjes, ik heb het feest natuurlijk weer gemist. En gisteren nog wel tegen een collega geroepen dat deze week de hunt eraan kwam
Nou nog weinig gemist hoor!!Viper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:13:
Haha, iedereen loopt je nu die lampen aan te smeren, komt eerder de volgende aanbieding
K*tjes, ik heb het feest natuurlijk weer gemist. En gisteren nog wel tegen een collega geroepen dat deze week de hunt eraan kwam
welk feest? De hele nacht wakker blijven voor tassen en horloges is geen pretje hoor.Viper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:13:
Haha, iedereen loopt je nu die lampen aan te smeren, komt eerder de volgende aanbieding
vanavond even terugkijken wat ik gemist heb.
Doet me denken aan de vorige keer, toen was het volgens mij net iets beter maar ook niet alles. Toen waren er artikelen die binnen een minuut weer weg waren. Mensen zaten nog het bestelformulier in te vullen en toen was het al uitverkocht

Oe nieuwe aanbieding, Headphones van Philips SONY
[ Voor 7% gewijzigd door Viper® op 11-03-2010 08:28 ]
Toch nog iets gekocht!Viper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:27:
Het is nog bezig hoor
Oe nieuwe aanbieding, Headphones van Philips SONY
Hierna MOET de doos komen, moet werken :x
[ Voor 9% gewijzigd door mouzetc op 11-03-2010 08:31 ]
Signature
Nauwelijks eigenlijk. Geen denderende aanbiedingen of echt bijzondere producten. Vooral standaard meuk als oordopjes, batterijen en een homecinemasetje ed. Niet eens een TV!ind0mi schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:25:
shitt.. heb de hele hunt gemist! nog leuke dinge voorbij gekomen?
Het plaatje van die box is natuurlijk maar marketing. Kan me niet voorstellen dat je echt een doos met een vraagteken ontvangt, al heb ik er zelf nog nooit een weten te bemachtigen.MsG schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:07:
dus je krijgt gegarandeerd troep spul van de huidige hunt? Er zat niet eens super veel leuks bij wat in een box past.
In de boxen zit meestal klein prul, zoals die sirene's plus één groter ding. En dat varieert dan van HD videocamera' tot pannensets en playstations, etc
De waarde lijkt in ieder geval altijd wel (ver) boven de €40 aanschafprijs te liggen. En het is gewoon spannend om te zien wat je krijgt
Bij die kleine sirenes is overigens meestal dat het lampje stil staat, maar hier een reflecterende spiegel omheen draait.
[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 11-03-2010 08:32 ]
nee hoor is gewoon een blanco doosfrickY schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:32:
[...]
Het plaatje van die box is natuurlijk maar marketing. Kan me niet voorstellen dat je echt een doos met een vraagteken ontvangt, al heb ik er zelf nog nooit een weten te bemachtigen.
In de boxen zit meestal klein prul, zoals die sirene's plus één groter ding. En dat varieert dan van HD videocamera' tot pannensets en playstations, etc
De waarde lijkt in ieder geval altijd wel (ver) boven de €40 aanschafprijs te liggen. En het is gewoon spannend om te zien wat je krijgt
Signature
Ironisch gezien is het Forum gewoon downIs het forum live tijdens de hunt?
Sterker nog: Het iBOOD forum is absoluut the place to be tijdens de Hunt. Het is er drukker en gezelliger dan een café op zaterdagavond of een snelweg op maandagochtend. Maar net als die snelweg die alsmaar voller loopt met auto's, loopt ons forum tijdens een HUNT soms ook helemaal vol. Met als gevolg dat het de site soms allemaal even teveel wordt. Onze developers staan klaar om het spreekwoordelijke zweet van de servers af te vegen, hem eens een flinke slok water te geven en een klopje op de schouders zodat hij er weer tegenaan kan.
Place 2 be my ass
Verwijderd
gegevens nu:
Netgear 5GHz Wireless-N HD Gaming & Networking Access Point « Terug
* Merk: Netgear
* Type: WNHDE111
Winkel prijs: € 89,95
gegevens vanacht:
Netgear 5GHz Wireless-N HD Gaming & Networking Access Point
# Merk: Netgear
# Type: WNHDE111
Winkel prijs: €99.95
In een paar uur is de winkel waarde met 10 euro gedaald
Ze hebben wat overdadig gedaan met dat slokje water waarschijnlijkViper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:36:
Overigens kreeg ik een email over de hunt, I quote:
[...]
Ironisch gezien is het Forum gewoon down
Place 2 be my ass
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 19,95
Nu! € 5,99 + (5,95)
Het word weer dramatischer..
Signature
Toch prachtig zo'n horloge uit de jaren 70mouzetc schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:41:
Casio Digitaal Sporthorloge met Micro Light en Alarm
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 19,95
Nu! € 5,99 + (5,95)
Het word weer dramatischer..
On my way to get addicted
Wat is dit in hemelsnaam voor antiek oogend horloge??1991 belde, ze willen hun horloge terug
Leuk goedkope aanbiedingen, maar met 6 euro verzendkosten schiet het niet echt op.
Ik zou hem bijna bestellen
[ Voor 13% gewijzigd door Viper® op 11-03-2010 08:44 ]
Signature
On my way to get addicted
Nope! Ook ff wat getukt? ;pMegamind schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:47:
Zo ik ben er ook weerHeb ik nog iets cools gemist
Signature
Alleen die batterijen hadden misschien wel handig geweestmouzetc schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:48:
http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Voor wat je gemist hebt!
Ik merk dat het nu wel rustiger is dan de kermis om 02:00 vanacht!
ah gelukkig, er staat niet iets tussen waarvan ik baal dat ik het heb gemistmouzetc schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:48:
Voor wat je gemist hebt!
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Staat niet alles tussen. Mis bijvoorbeeld die Adidas sporttas.mouzetc schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:48:
Voor wat je gemist hebt!
Goedemorgen trouwens.

No Shame, only Fame!
Dit topic is gesloten.
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!