[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.142 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Mensen die nog belang hebben voor de control files(infantry,land, air). Ik heb alle joystick key's eruit weten te halen (op air na want die wou ik houden ;)) Ik kan in-game mijn controls niet aanpassen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

djidee schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:57:
Geen/weinig last van snipers, zolang je neit ergens stil gaat staan... Mag zelf graag wel eens een rondje snipen, het zijn dan vooral de andere snipers die het slachtoffer zijn dan.. Blijven bewegen, niet stilzitten en beschut blijven lopen... Verder mogen snipers blijven, zolang ze door hun vizier blijven turen met zn 4en op een rij zijn ze een mooi doelwit voor mn glimmende mes
of voor mijn allmighty repair tool :D altijd lachen als je iemand met een repair tool afmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Servers zijn weer up ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:20
Ok, ik ga dit spel(PC) vanmiddag ook aanschaffen. Hoop dat ze 'm hebben, maar met 4 winkels in de buurt moet dat wel lukken!

Denk dat ik van 't weekend eerst eens even rustig de SP ga uitspelen, daarna kom ik jullie online wel afslachten haha ;)
roodbwoy schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:26:
zeauw! gister een paar conquest potjes op de gamert server gespeeld (kon de got server niet vinden) en kolere wat ging dat lekker, zeker nadat ik de Abakan had vrij gespeeld, heerlijk wapen!

Later die avond nog wat tijd geinvesteerd in het goed opzetten van m'n geluid. Mijn Audio8 ext. geluidskaart door gerouteerd, mijn KRK RP5 reference monitors goed gepositioneerd, instelling op 'Wartape' en HOLY SHIT! heb nog nooit van mijn leven zulk goed geluid meegemaakt in een game, lijkt wel alsof ik er letterlijk tussen in staat...

impressed!!!
Ik produceer ook en game altijd via mijn audio interface(Focusrite Saffire LE) en studio monitoren(M-audio BX5a Deluxe), dat wordt lachen! :D

[ Voor 61% gewijzigd door Jovas op 10-03-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:04
Zijn er al mensen die deze game op een lanparty hebben gespeeld?
Ik ben vooral benieuwd naar de performance van 8 a 10 man die coop of squad spelen vanachter een en dezelfde router met bijvoorbeeld kabelinternet.

Ik meen gelezen te hebben dat dit op problemen kon stuiten en dat zou jammer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Haha die site waar je een plaatje kan maken van je stats is ook overloaded :D
Due to overwhelming demand, signature creation is not available right now. We are performing some server upgrades to deal with this, so please check back again in a few hours.
ReQuiem83 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 07:39:
gisteren ging lekker op de got server. Had verdorie 6000 punten en bijna 45 kills 28 deaths....pleurt mijn internet eruit :(

Nu helaas op een trage wireless van een buurman die hem niet beveiligd heeft....gezien nog steeds geen internet :( werk ik dagje thuis kan ik nog niets :(
Ah jij was dus ook een tweakert.. man ik ben wat keren door jou gekilled, ik kwam je het vaakst tegen bij het objective dat ik moest verdedigen en jij moest vernietigen. Op gegeven moment was je plots weg ja, balen.

En nu je dagje thuis werkt kan je wel iets.. werken >:)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

DenniZ schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:57:
[...]

Bedankt voor de tips, ga ik ook eens aanpassen vanmiddag.
Die FOV had ik al eerder aangepast maar toen werd ik constant gekicked door PB... weet niet of het daardoor kwam maar zodra ik het teruggezet kon ik weer verder spelen..
Van wat ik gelezen heb moet dat gewoon slecht geluk zijn. Het is een config file, die is gemaakt om aangepast te worden, en wordt ook aangepast elke keer als jij je settings verandert. Lijkt me dan ook sterk. Was net ingame en niet gekicked door PB :)

Was iets te druk bezig om op te letten op de verschillen, maar hoorde wel 'russisch engels', dat kon ik me niet herinneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Gisteravond weer lekker aan het gamen geweest, wat een heerlijk spel is het toch, ondanks wat oneffenheden, ik vond de MP review van vandaag ook zeker niet verkeerd (@TnetFrontpage) ik speel zelfs met een oude kaart (5770 XXX in bestelling) en dan is mn fps en de graphics toch wat lager maar toch een topgame!

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Geweldig, mijn hele friendslist is gedelete. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Leader98 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:12:
Zijn er al mensen die deze game op een lanparty hebben gespeeld?
Ik ben vooral benieuwd naar de performance van 8 a 10 man die coop of squad spelen vanachter een en dezelfde router met bijvoorbeeld kabelinternet.

Ik meen gelezen te hebben dat dit op problemen kon stuiten en dat zou jammer zijn...
Dat geeft inderdaad problemen :(
Ik kan vanaf huis niet met 2 pc's tegelijk online, heel soms lukt het maar zeker niet allebei op dezelfde server...

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

rgras schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:25:
Geweldig, mijn hele friendslist is gedelete. :/
De servers zijn net een tijd offline geweest, het kan zijn dat nog niet alle servers online zijn waaronder de server die friendlists beheert

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
En de multiplayer review van t.net is nu ook op de FP te vinden:
reviews: Battlefield: Bad Company 2 - multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er dan een manier om van dat Russisch Engels te maken? kan iemand dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Check je sound settings, kun je hem veranderen naar local geloof ik dat het heet.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Komen er in de toekomst nog meer maps voor Squad DM?? Is daar al iets meer bekend over..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Donnie schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:49:
Check je sound settings, kun je hem veranderen naar local geloof ik dat het heet.
Blijkbaar werkt die setting dus vaak niet.

Onder Documents BF2BC kan je dus ook in de Gamesettings OriginalVOForEnemyTeam=1 -> OriginalVOForEnemyTeam=0 veranderen. Dat werkt blijkbaar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Pheace schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:53:
[...]

Blijkbaar werkt die setting dus vaak niet.

Onder Documents BF2BC kan je dus ook in de Gamesettings OriginalVOForEnemyTeam=1 -> OriginalVOForEnemyTeam=0 veranderen. Dat werkt blijkbaar beter.
dank! dan snap ik tenminste wat er gezegd word :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
DenniZ schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:57:
[...]

Bedankt voor de tips, ga ik ook eens aanpassen vanmiddag.
Die FOV had ik al eerder aangepast maar toen werd ik constant gekicked door PB... weet niet of het daardoor kwam maar zodra ik het teruggezet kon ik weer verder spelen..
Als je gekicked word voor je FOV door PB dan moet je hier een melding van zien in de pb kick message.
Als er niks van FOV in de message staat word je hier dus ook niet voor gekicked.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
  • Laatst online: 13-06 00:04
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:38:
Iemand die in game mic gebruikt in plaats van mumble of ventrilo ?

Ik kan zelf goed praten maar hoor mijn teammates volledig verhakkeld , vroeg me af of dit een common issue is?

Gisteren de Got server proberen joinen maar steeds volzet blijkbaar , jammer maar helaas - vanavond nieuwe poging :-)
Waarschijnlijk wel, wij hebben dat ook altijd dus het zal ook ventrilo of zo worden

PSN: Beretta1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er veel mensen die dit op Xbox 360 hebben ? of is de pc versie meer de moeite waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:08:
Zijn er veel mensen die dit op Xbox 360 hebben ? of is de pc versie meer de moeite waard ?
FPS:
PC > console

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 11:12
Gisteren de hele avond op een amerikaanse server gespeeld met een ping van 60/90
Was nog goed speelbaar en had nergens last van.

Geweldig om de piloot uit een volbemande Black Hawk te schieten om vervolgens iedereen die in het water viel neer te knallen(Isla inocentes) _/-\o_

Edit;
Alles max 1680 x 1050 4xAA 4xFSAA(zo heet dit toch?:p)
AMD 940 BE @ 3.6 Ghz
2x Radeon 4770 512mb
4gb ocz gold geheugen @ 800mhz
7 Proffesional

47/75 fps.

Ik had zelf veeel lager verwacht met deze settings.

[ Voor 28% gewijzigd door Dorest0rm op 10-03-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 09:54
fixed4u

Er zijn best veel mensen tevinden op Xbox live, maak je daar maar echt geen zorgen over :D Heb beide versies gespeeld en tjah zou echt alleen voor pc versie gaan als je pc alles netjes trekt op maxium setting. Vind het zelf veel fijner spelen op mijn full hd tv 8) Tjah dat sommige mensen nooit de moeite hebben genomen om te leren hoe een controller werkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Gisteren de MG3 geunlocked, maar ik vind dat ie niet kan tippen aan de M60. Die M60 is echt zwaar dodelijk. Waar ik met de MG3 iemand echt vol moet pompen, heb je met de M60 iemand binnen no time tegen de vlakte. Jammer wel, want het is wel een vet wapen. Damage mag wat mij betreft wel wat omhoog.

Afbeeldingslocatie: http://www.mkek.gov.tr/Urunler/ZYJsZpFW.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door jagermeister op 10-03-2010 12:29 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Murk schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:14:
Haha die site waar je een plaatje kan maken van je stats is ook overloaded :D

[...]

[...]

Ah jij was dus ook een tweakert.. man ik ben wat keren door jou gekilled, ik kwam je het vaakst tegen bij het objective dat ik moest verdedigen en jij moest vernietigen. Op gegeven moment was je plots weg ja, balen.

En nu je dagje thuis werkt kan je wel iets.. werken >:)
yup dat was ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Console of PC maakt echt niet uit. In de Benelux bijvoorbeeld is BFBC2 het meest verkocht op de PS3.

Verkoopcijfers games in de Benelux van afgelopen week waren gepost in het PS3 topic:
swopdark in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:08:
Lees de topic start, daarin is een spelerslijst opgenomen. [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 6 (de spelers)
Ik wil hier echter wel aan toevoegen, dat dit natuurlijk geen eenduidig overzicht is waarmee duidelijk word wat het meest gespeelde platform is voor deze game.
BatmanHorizon schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:22:
Console of PC maakt echt niet uit. In de Benelux bijvoorbeeld is BFBC2 het meest verkocht op de PS3.

Verkoopcijfers games in de Benelux van afgelopen week waren gepost in het PS3 topic:
Zijn de verkopen in de EA Store en Steam daarbij meegenomen?

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 10-03-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05:56
Yes \o/ Eindelijk Limited Edition binnen vanuit de UK

*Kan geen 1 server vinden :(

[ Voor 23% gewijzigd door Morpheusk op 10-03-2010 12:43 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

BatmanHorizon schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:22:

Niet dat ik nou moeilijk wil doen of zo, maar in de meeste gevallen worden zulke cijfers berekent op brick and mortar sales toch? Dan valt Steam en DirectDrive (of hoe dat ook al weer heet) uit, en dat zijn er toch ook wel wat lijkt me.

(Ik zeg dat omdat bijna elke US/UK top list zo werkt, zonder steam/directdownload sites)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gister weer flink wat zitten gamen, maja, als je dan terecht komt in een team waar 6 mensen denken: i'm a sniper. Maar niet spotten en alleen maar hopen om zo veel mogelijk kills te maken. Das toch wel beetje jammer. Ik mis het teamwork, al heb ik dat nog niet mee gemaakt. Vrienden zijn atm nog bezig met nieuwste DLC borderlands maar ik zou wel eens in een squad met 3 andere willen gamen en dan op vent en overleggen wat te doen en zo. Zo solo spelen is ook weer zo allen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

ye-roon, je hebt absoluut gelijk, er is eigenlijk niets aan als er niet wordt samen gespeeld, het spel is zo enorm veel leuker als je samen speelt in een goed squad. Vanavond speel ik op de GoT server dus bij deze ben je uitgenodigd ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 07:55

ErA

Ik kwam gisteren weer als mosterd na de maaltijd op de [GoT] server binnen hoor.

Uiteindelijk zaten we 2 Vs 2 te spelen op die map waar je in de desert begint, dan naar het stadje gaat, en dan naar het spoor, en dan naar de haven?

Ik heb echt moeite met het spelen van andere classen dan assault :-( Waar ik in Joint operations meester was als engineer met de rpg, lekker choppers uit de lucht schieten, ben ik er hier heel slecht in :'(.

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/ErAdiCToR.png

Ik heb wel geteld 25 kills gemaakt met de recon, engineer en medic samen :X

Leuk feitje, 650 Assault rifle kills 450 nade launcher kills :X

Ik ben trouwens nog steeds een beetje teleurgesteld in de firepower welke de assault rifles bieden. Ik speel zelf met de eerste die je krijgt, en dan met magnum ammo. Maar het stelt nog niet veel voor. Het is zelden dat je met 1 mag 2 personen killed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Donnie schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:51:
ye-roon, je hebt absoluut gelijk, er is eigenlijk niets aan als er niet wordt samen gespeeld, het spel is zo enorm veel leuker als je samen speelt in een goed squad. Vanavond speel ik op de GoT server dus bij deze ben je uitgenodigd ;)
die got server is conquest toch? of is er een andere?

en op de een of andere manier krijg ik me ingame voice chat niet aan. Ik zie soms bij sqaud mates zo'n voice icoontje, maar als ik me left alt in druk komt het bij mij niet te voorschijn :) en ik heb dus gene idee of die mensen me horen.

Maar ik kom vanavond zeker langs. Zodra ik zeker weet dat het die server is :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Nu online
kan het trouwens kloppen dat de demo van Xbox live niet meer speelbaar is. Ik kan al een week neit meer connecten. Na de lovende reviews wil ik de game toch eens uitgebreider gaan proberen voordat ik hem koop.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Server is conquest en rush. Iedereen die daar op speelt zit op mumble btw of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
ErA schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:52:
Ik kwam gisteren weer als mosterd na de maaltijd op de [GoT] server binnen hoor.

Uiteindelijk zaten we 2 Vs 2 te spelen op die map waar je in de desert begint, dan naar het stadje gaat, en dan naar het spoor, en dan naar de haven?

Ik heb echt moeite met het spelen van andere classen dan assault :-( Waar ik in Joint operations meester was als engineer met de rpg, lekker choppers uit de lucht schieten, ben ik er hier heel slecht in :'(.

[afbeelding]

Ik heb wel geteld 25 kills gemaakt met de recon, engineer en medic samen :X

Leuk feitje, 650 Assault rifle kills 450 nade launcher kills :X

Ik ben trouwens nog steeds een beetje teleurgesteld in de firepower welke de assault rifles bieden. Ik speel zelf met de eerste die je krijgt, en dan met magnum ammo. Maar het stelt nog niet veel voor. Het is zelden dat je met 1 mag 2 personen killed.
Tijd voor hardcore mode :P ? Persoonlijk lijkt mij dit leuker maar ja wat weet ik ervan. Ik wacht nog steeds op de post :z

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Kom met de XBOX versie niet online heb wel gewoon verbinding met Internet via de xbox maar kan niet connecten naar EA ONLINE?

Nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Laatst online: 06:10
Die GoT server was gisteren iig Rush.

En heb me prima vermaakt. Sterker, ik heb me beter vermaakt dan alle potjes tevoren.
Zo zie je maar wat teamplay teweegbrengt. De teams waren ook lekker uitgebalanceerd. En dat was te merken. Wat duurden die potjes laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Jep de assault rifles zijn niet erg sterk, enige voordeel is dat je snel naar 40mm kunt switchen. Maar verder is medic een veel betere klasse met zijn machinegeweren met honderden kogels.

@zentex: volgens mij stond ik trouwens al de hele tijd bovenaan hoor, niet alleen aan het eind? :P Je kwam echter wel steeds dichterbij.

[ Voor 11% gewijzigd door Murk op 10-03-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Murk schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:06:
[...]

Jep de assault rifles zijn niet erg sterk, enige voordeel is dat je snel naar 40mm kunt switchen. Maar verder is medic een veel betere klasse met zijn machinegeweren met honderden kogels.

@zentex: volgens mij stond ik trouwens al de hele tijd bovenaan hoor, niet alleen aan het eind? :P Je kwam echter wel steeds dichterbij.
In close combat leg je het als medic toch wel 9 van de 10 keer af tegen de assault rifles. Medic heeft wel het grote voordeel om altijd en overal over extra health te kunnen beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Murk schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:06:
[...]

Uhhh, nee hoor. Komt misschien doordat die rondes zo lang duurden, maar ik stond iig lang zeer duidelijk bovenaan. Maakt ook niet uit, vond het wel spannend. :)

Oh, en de assult rifles zijn sterk zat, het hangt er alleen vanaf welke je pakt. Die 1e en de F2000 doen per kogel weinig schade, maar die F2000 heeft een enorm hoge RoF. Buiten dat heeft de AR "added firepower" met de nade launcher.
Maargoed. Vergelijk de dmg maar eens met bijvoorbeeld de LMG's. Alleen de M60 heeft redelijk veel dmg per kogel, maar bekijk ook de stats van de andere LMG's even, dan valt het flink tegen. En als LMG gunner ben je gewoon stukken minder mobiel, dus assault is nog steeds de klasse om lekker vooraan rennend te gebruiken.
Overigens krijg je met de AR's vijanden prima dood in 1 burst, als je maar op het hoofd mikt. Een stuk makkelijker met de AR vanwege de veel mindere recoil. Er zijn in dit spel behoorlijk wat zeer goede spelers die mij elke keer weer in een fractie van een seconde neerkrijgen. Sterker hoeven de wapens van mij dus niet te worden.

Edit: @ Jagermeister: Ja, da's een flink voordeel. Voor mij is het grootste voordeel toch dat ik niet zo vaak hoef te herladen. Dus soms heb ik de kans om 3 spelers binnen luttele seconden neer te maaien puur omdat ik niet hoef te herladen.
(aan de andere kant had ik die 3 vijanden op een kluitje wel dolgraag met een 40mm nade willen bestoken)

[ Voor 10% gewijzigd door ZenTex op 10-03-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
ZenTex schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:17:
[...]

Edit: @ Jagermeister: Ja, da's een flink voordeel. Voor mij is het grootste voordeel toch dat ik niet zo vaak hoef te herladen. Dus soms heb ik de kans om 3 spelers binnen luttele seconden neer te maaien puur omdat ik niet hoef te herladen.
(aan de andere kant had ik die 3 vijanden op een kluitje wel dolgraag met een 40mm nade willen bestoken)
M60 met 40mm nade launcher, 84mm Carl Gustav op de rug, Anti Tank mines +C4 in de tas zou een mooie class zijn. Rambo class :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Mja heb me gister op zich ook wel vermaakt, maar op een gegeven moment werd ik meer geteamkilled dan dat ik gekilld werd door de vijand, en dat irriteerde me mateloos (dat zag je uiteindelijk ook terug in mijn spel, ging voor geen meter meer :<). Blijf er toch bij dat FF niet iets is voor public :P
Ook jammer van die lag van tijd tot tijd... Was in de beta ook al zo met 32man Multiplay servers.

[ Voor 7% gewijzigd door Lukosje op 10-03-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 18-09 09:54
Row schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:04:
Kom met de XBOX versie niet online heb wel gewoon verbinding met Internet via de xbox maar kan niet connecten naar EA ONLINE?

Yup zelfde hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 18-09 15:25

beuker19

Killerbeuker is so OP

gisteren was echt geweldig op de [got] server
kan niet wachten tot ik vanavond weer kan spelen _/-\o_

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Row schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:04:

http://twitter.com/OfficialBFBC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Lukosje schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:26:
Mja heb me gister op zich ook wel vermaakt, maar op een gegeven moment werd ik meer geteamkilled dan dat ik gekilld werd door de vijand,
Ik heb gisteren 1 teamkill gemaakt in Laguna Alta.(bij mijn weten dan :p) Dat was een GoTer die precies door mijn line of fire liep, blijkbaar ook erg laag in health, want ik heb hem volgens mij maar met 1 kogel geraakt.
Onvermijdbaar helaas want hij kwam precies van een richting waar ik hem niet aan zag komen.

Mijn excuses. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Lukosje schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:26:
Mja heb me gister op zich ook wel vermaakt, maar op een gegeven moment werd ik meer geteamkilled dan dat ik gekilld werd door de vijand, en dat irriteerde me mateloos (dat zag je uiteindelijk ook terug in mijn spel, ging voor geen meter meer :<). Blijf er toch bij dat FF niet iets is voor public :P
Ook jammer van die lag van tijd tot tijd... Was in de beta ook al zo met 32man Multiplay servers.
Hangt er vanaf wat je speelstijl is denk ik. Volgens mij ben jij nogal een close combat type, toch? Dan kan ik me voorstellen dat FF je nogal wat kills tegen je bezorgt. Je stapt dan makkelijk op een granaatje omdat je teammates die niet close combat spelen graag een granaatje richting de vijand werpen. Dat er dan toevallig iemand van je eigen team tussen staat te raggen... tja..

Zelf heb ik ook al een aantal keer de fout gemaakt om een granaat tegen een boom of paal te gooien en dat ie dan vrolijk in het midden van mijn squad explodeerde :X

Overigens heb ik ook al een paar keer gehad dat een granaatje door de wind van een heli of druk van een explosie terug kwam 'dwarrelen'. Vreemde gewaarwording kan ik je zeggen. Iemand dit ook al eens gezien? Soms zie je medic packs ook weleens op een vreemde manier door je beeld bewegen.

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 10-03-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
hoop dat er binnenkort eens een deftige patch uitkomt,zal dan wel een stuk beter spelen,beleef er nu ook veel fun aan,niet megaveel gespeeld maar toch bijna elke dag wel een uurtje/2!

verder iemand die weet dat er bij bc2 in de SP mode 100%gebruikt gemaakt word van je cpu en bij multiplayer 50%?of is dat gewoon bullshit!?heb ik namelijk gelezen op het bc2 ea forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Bedank! Edit servers weer online!!

Een ander probleem dat ik heb met de xbox versie is dat je de microfoon van je squadmates nauwelijks hoort. Erg zacht (niet verstaanbare) conversatie over de font en/of center speakers. Ook geen geluid via de headset Bij de audio opties staan ze ook niet vermeld. Is dit een bekend probleem?

Wel leukste BF-ervaring sinds 1942!

[ Voor 100% gewijzigd door FrankNLD op 10-03-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ja die friendly fire hoeft van mij ook niet zo, het voegt voor mij (behalve een hoop ergernis) niets nuttigs toe aan het spel. Ik heb ook 2 of 3 keer mooie teamkills gemaakt. Jagermeister was daarbij 2 keer de lul geloof ik :D (ging echt per ongeluk O-) )

[ Voor 69% gewijzigd door Murk op 10-03-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Ja, na 12 uur werd het heel stil ... vroege slapers allemaal :+
Was wel leuk, al heb ik alles op low moeten zetten om het bij te kunnen benen. Misschien meld ik me vanavond ook nog wel even als kanonnenvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

teamkill mag er van mij ook wel uit voegt niets toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Naja close combat zal ik het niet noemen. In publics jaag ik gewoon op kills, of het nou op afstand is of niet, dat maakt niet uit. Maar gister ook, ik stond over een muurtje te schieten, krijg ik ineens een kogel in mn hoofd van een team maat. Waar is dat nou weer goed voor? :X Of van die mensen die gewoon te dom spelen en een arty strike op teammaten gooien? Allemaal dat soort dingen. Maarja, misschien had ik gister wel gewoon ongeluk :XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje , weet er iemand eigenlijk wat er op de scorelijst staat ?

bij mij staat het door elkaar en ik dacht dat het Kills, Ping en Score was maar kan verkeerd zijn

Als het effectief Ping is dan heb ik steeds een veel te hoge Ping zelfs al selecteer ik een server met 31 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Lukosje schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:51:
Naja close combat zal ik het niet noemen. In publics jaag ik gewoon op kills, of het nou op afstand is of niet, dat maakt niet uit. Maar gister ook, ik stond over een muurtje te schieten, krijg ik ineens een kogel in mn hoofd van een team maat. Waar is dat nou weer goed voor? :X Of van die mensen die gewoon te dom spelen en een arty strike op teammaten gooien? Allemaal dat soort dingen. Maarja, misschien had ik gister wel gewoon ongeluk :XD
Welnee, ze haten je omdat je alle kills pakt natuurlijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
beuker19 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:51:
Nou, dat vind ik dus niet. Ik vind dat het spel dan juist intensiever wordt. Je kunt niet meer als een kip zonder kop ergens met 4 man naar binnen stormen en om je heen raggen. Je moet wat tactischer spelen en opletten waar naar toe een nade gooit/schiet en daar hou ik wel van.

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 10-03-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
jagermeister schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:57:
[...]
Nou, dat vind ik dus niet. Ik vind dat het spel dan juist intensiever wordt. Je kunt niet meer als een kip zonder kop ergens met 4 man naar binnen stormen en om je heen raggen. Je moet wat tactischer spelen en daar hou ik wel van.
Mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 16:31
beuker19 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:51:
....die vervelende horn in conquest! Die mag eruit! Die voegt niets toe! :X

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
[...]
Nou, dat vind ik dus niet. Ik vind dat het spel dan juist intensiever wordt. Je kunt niet meer als een kip zonder kop ergens met 4 man naar binnen stormen en om je heen raggen. Je moet wat tactischer spelen en opletten waar naar toe een nade gooit/schiet en daar hou ik wel van.
Ja, maar het is en blijft public ;) Er zijn zat mensen die nergens op letten... Ook blijven team kills als deaths tellen, en als je gerevived wordt gaat er geen death af, maar blijft ie gewoon staan. Als dat laatste nou gefixed zou worden zou het al een stuk beter zijn, want er is altijd wel een medic in de buurt als je geteamkilled wordt...

Voor mij hoeft het dus niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Lukosje op 10-03-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
volledig mee eens , het kan irritant zijn maar het hoort echt bij de bf ervaring IMO. En K/D ratio daar lig ik niet echt wakker van , het is gewoon stom als je een lange weg aflegt naar een bepaald punt en dan op een idioot loopt die ligt de nade spammen en je terug naar af bent

but that's part of it , i guess. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Sinds kort ook het spel. In eerste instantie had ik wat PB problemen maar die waren, na een versie installatie van BF en PB opgelost.
Gisteravond voor het eerst echt kunnen spelen en ik moet zeggen, wat een heerlijk spel!
Ik was MW2 behoorlijk zat geworden en dus was een mooi alternatief.

Gister ook nog op de GoT server geweest en dat was wel een gezellig boel. Ook veel serieuze spelers maar wel allemaal vriendelijk. En gelukkig geen 12 jarige pubers die van alles over de chat roepen. 8)

Het valt me trouwens op dat je voor de BF tubes wel degelijk skills moet maken. Die 40mm gl luisterd veel nauwekeuriger dan de uit mw2.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ik kwam dus op die GoT server gisteren en zag bij "Friendly Fire" "1" staan. Ik dacht bij mezelf, zou het 0 en 1 zijn.... of zouden er meerdere classificaties zijn?

Al goed na een tijdje was ik het al lang vergeten.

Dus wij defenden onze bomb die in de trein ligt... omdat ik een enemy zag lopen in de buurt van de trein toss ik een nade de wagon in..... waar een mede teamspeler net aan het bijkomen was van een vuurgevecht.

Needless to say duurde het dit keer een volle 15 seconden voordat ie bijkwam van deze klap..

Even later besloten ik en een medetweaker om achter een enemy aan de wagon in te rennen. Omdat deze medetweakers in mijn line of fire stond moest ik bliksemsnel de afweging maken. Uiteindelijk heb ik besloten om ze alle twee overhoop te maaien! >:)

Anders dan dat vind ik teamkill een goede toevoeging.
Ik verbaasde mezelf erover hoe weinig ik teamdamage maakte, en zeker omdat ik een abbonement heb bij de 40MM ammunitie fabriek en er gemiddeld 150 per potje verstook.
Ik vind het juist goed dat een Tank driver nu niet blind kan schieten wanneer jij met zijn teammate in gevecht bent in close combat.

[ Voor 16% gewijzigd door ErA op 10-03-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Lukosje schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:05:
[...]

Ja, maar het is en blijft public ;) Er zijn zat mensen die nergens op letten... Ook blijven team kills als deaths tellen, en als je gerevived wordt gaat er geen death af, maar blijft ie gewoon staan. Als dat laatste nou gefixed zou worden zou het al een stuk beter zijn, want er is altijd wel een medic in de buurt als je geteamkilled wordt...

Voor mij hoeft het dus niet.
Ik vond het allemaal wel mee vallen. Gisteren hooguit 3x gedood door een team mate. Maar ik snap je punt. Die deaths zijn best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megafail !
probeer je engineer punten te halen door tanks te repareren.
de eerste stapt in en rijd zo door naar de achterkant van de map om daar uit te stappen en te gaan snipen.
de 2e rijd direct vijandelijk gebied in om binnen 2 tellen opgeblazen te worden en ik 0 engineer punten.
de 3e heeft niet inde gaten dat er 2 engineers achter hem zitten en hem constant repareren en rijdt constant 50m vooruit en 50m achteruit ...

toen ben ik maar weer weg gegaan, hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
ErA schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:09:
[...]
Uiteindelijk heb ik besloten om ze alle twee overhoop te maaien! >:)
Dat was jij dus! :(

Geintje. :P
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:12:
megafail !
probeer je engineer punten te halen door tanks te repareren.
de eerste stapt in en rijd zo door naar de achterkant van de map om daar uit te stappen en te gaan snipen.
de 2e rijd direct vijandelijk gebied in om binnen 2 tellen opgeblazen te worden en ik 0 engineer punten.
de 3e heeft niet inde gaten dat er 2 engineers achter hem zitten en hem constant repareren en rijdt constant 50m vooruit en 50m achteruit ...

toen ben ik maar weer weg gegaan, hopeloos.
Nog een keiharde fail: Tussen 21:00 en 22:oo in die maps met die blackwhacks. Elke keer als ik instapte bleek de piloot absuluut niet te kunnen vliegen en eindigde ik meestal verder van de enemy base dan toen ik instapte. Nog erger was de 1e keer, nadat de piloot enkele hardhandige zoentjes aan het terrein gegeven had en dreigde te pletter te slaan, sprong ik ter lijfsbehoud eruit. Blijkbaar had de piloot ineens weer de vooruit gevonden want dit keer was ik diegene die een zoentje kreeg van de blackwhack. Ik dood. Even later ook de heli + inzittenden.
De volgende map was het weer raak, toen stuntelde de heli het water in, buiten de boundries.
Het lukte mij om net op tijd weer in de map te komen. 1 seconde later werd ik door 3 vijanden op de oever neergemaaid zonder te kunne terugschieten (zwemmend).
De 4 anderen in de heli verging het niet beter. gelijk nadat ik het loodje had gelegd verschenen tegelijkertijd de namen van mijn medepassagiers en piloot op het scherm, die het niet op tijd gelukt was terug in de map te komen.

[ Voor 78% gewijzigd door ZenTex op 10-03-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

jagermeister schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:09:
[...]
Ik vond het allemaal wel mee vallen. Gisteren hooguit 3x gedood door een team mate. Maar ik snap je punt. Die deaths zijn best irritant.
Over reviven en geen death eraf..

Je gaat toch dood of niet? Je krijgt je ticket al terug! en daar gaat het om, alleen geeft niemand ene zak om tickets heb ik het gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
ErA schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:13:
[...]

Je gaat toch dood of niet? Je krijgt je ticket al terug! en daar gaat het om, alleen geeft niemand ene zak om tickets heb ik het gevoel.
Tuurlijk wel, maar ik stoor me eraan als ik gerevived wordt. Als er toch een death af gaat spawn ik liever gewoon terug met al mijn ammo. Vaak is het zo dat ik na revive meteen weer neergemaaid wordt omdat ik geen ammo over heb (of in mn clip), dan heb je al weer 2 deaths. Als ze die death nou met 1 in mindering brengen na een revive is het wel het heroverwegen waard imho.

[ Voor 11% gewijzigd door Lukosje op 10-03-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Noob vraag: wat zijn tickets?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
ChojinZ schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:17:
[...]

De hoeveelheid respawns die het aanvallende team heeft. Elke keer als je respawned kost een ticket.
Zijn de tickets op: dan heb je verloren.
Daarom is het belangrijkd at een medic revived, dan kost het geen ticket :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
[...]

Dat ben ik met je eens. Zie ook een zooi posts terug, waar we die discussie eerder hebben gevoerd. Ik doelde nu meer op de death die je krijgt als je geteamkilled wordt. Het is irritant, maar het hoort er wel bij. Als er geen death wordt uitgedeeld na een teamkill... wat is dan nog de lol van "Friendly fire = 1"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
ChojinZ schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:17:
[...]

Hehe heb jij dit spel wel al gespeeld ? :)

Het is het aantal spwans dat een team nog heeft. Als er iemand gekilled wordt dan gaat er eentje vanaf (dus niet als je gehealed wordt). Het is het cijfertje boven je minimap.
Ze tellen ook naar beneden als je in conquest meer vlaggen hebt dan het andere team. In rush mode gaan ze alleen er af bij de aanvallers, de verdedigers moeten het dus uitzingen totdat ze op zijn van de tegenstander zonder dat die de puntjes cappen.

Als je ticket count aan 10 komt begin je die hoorn te horen.

[ Voor 4% gewijzigd door Beretta1979 op 10-03-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Wel leuk aan die potjes met actieve revivende medics. De potjes duren een eeuwigheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
OxiMoron schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:20:
[...]

De hoeveelheid respawns die het aanvallende team heeft. Elke keer als je respawned kost een ticket.
Zijn de tickets op: dan heb je verloren.
Daarom is het belangrijkd at een medic revived, dan kost het geen ticket :)
Bij conquest hebben allebei de teams tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

team kills worden niet zo zwaar gestraft maar - 15
[...]
maar je hebt ook bepaalde mensen die lopen als een kip zonder kop naar voren terwijl jij de tegenstander onder vuur neemt met de 40mm of handgranaten en opeens teamkill omdat hij niet oplet 8)7
maar gelukkig maar ik bijna nooit een teamkill nog maar 1 tot nu toe :P

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 10-03-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Ter aanvulling: In conquest mode (de klassieke BF mode sinds BF 1942)

Deaths in je team kost tickets. Maar ook het hebben van zoveel mogelijk bases heeft invloed. Tickets gaan continue naar beneden, het hebben van bases vertraagd dit wat.
Als een team langer dan een bepaalde tijd geen enkele base heeft gaat het aantal tickets ineens heel hard naar beneden en heb je dus verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
weet iemand wat de titel is van het nummer dat je in de final scene heel even hoort.

het is een nummer gezongen door een man
http://www.youtube.com/watch?v=PWf9aLaO8QQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
beuker19 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:24:
team kills worden niet zo zwaar gestraft maar - 15

[...]

maar je hebt ook bepaalde mensen die lopen als een kip zonder kop naar voren terwijl jij de tegenstander onder vuur neemt met de 40mm of handgranaten en opeens teamkill omdat hij niet oplet 8)7
maar gelukkig maar ik bijna nooit een teamkill nog maar 1 tot nu toe :P
Eens... het zou zwaarder bestraft mogen worden. Nu zou iemand goed de boel kunnen verzieken door "lekker" te teamkillen.

Gisteren schoot ik ook een teammate in zijn nek, omdat ie zo nodig voor me moest gaan zitten terwijl ik van achter een rots de vijand zat te bestoken met een een M60. Nee... gewoon er voor kruipen dan. 8)7
Dit ging overigens per ongeluk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
jagermeister schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:31:
[...]
omdat ie zo nodig voor me moest gaan zitten terwijl ik van achter een rots de vijand zat te bestoken met een een M60. Nee... gewoon er voor kruipen dan. 8)7
Vooral recons hebben die neiging. Ze vinden blijkbaar dat zij als "snipers" recht hebben op het beste plekje en als jij daar toevallig zit gaan ze er gewoon voor zitten. Erg handig als ik daar zit, al vurende met m'n MG en FF staan aan. 8)7

Is het een voorwaarde om gewoon dom te zijn om de recon class te spelen? Wat een oelewappers zeg. :X
(nou heb ik niet eens over het bekende fenomeen "sniper rock" :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Beretta1979 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:23:
[...]

Hehe heb jij dit spel wel al gespeeld ? :)

Het is het aantal spwans dat een team nog heeft. Als er iemand gekilled wordt dan gaat er eentje vanaf (dus niet als je gehealed wordt). Het is het cijfertje boven je minimap.
Ze tellen ook naar beneden als je in conquest meer vlaggen hebt dan het andere team. In rush mode gaan ze alleen er af bij de aanvallers, de verdedigers moeten het dus uitzingen totdat ze op zijn van de tegenstander zonder dat die de puntjes cappen.

Als je ticket count aan 10 komt begin je die hoorn te horen.
Heb jij mijn post wel gelezen? :P Kheb het spel gister voor het eerste gespeeld... :+

Van de teller boven de minimap was het wel duidelijk dat, als deze op 0 stond, het team had verloren. Dacht alleen dat het een timer was die langzaam terug liep. Wist dus niet dat het de respawns waren. :X

Maaruh, bedankt voor de uitleg! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07-2021
Zo het gaat hier wel erg hard. Heb alles een beetje proberen bij te lezen. (leuk voor op het werk)
Is alleen geen beginnen aan.

Ben mijzelf ook maar eens in het strijdveld gaan begeven. Moet zeggen dat het een erg vermakelijk spel is.
Battlefield heeft mij nooit echt veel geboeid, maar bad company 2 is erg vermakelijk.

MW2 was wel een erge teleurstelling voor mij als opvolger voor MW1. Dus was het weer terug naar MW1.
Merk wel in wat random servers die ik gejoined heb wat weinig teamwork.

Stikt er van de recons en mensen die alleen kogels of med packs voor eigen gebruik op de grond gooide en niet echt, omdat iemand anders of het team deze nodig had. Of ze lopen wat los van elkaar rond te zwerven en proberen niet samen iets over te nemen.
Hoop dat dit wel wat beter is op de servers in de ts.

Merk ook wel dat het wat lastig is om wat kills te krijgen met de begin wapens. Op non hardcore heb je een degelijk aantal kogels nodig. Als ik wapens opraap van mensen met wat hogere rangen lukt het al een stuk beter. Is dit normaal of kan ik gewoon niet schieten? 8)7

Scores zijn nog niet zo geweldig helaas:
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean3/pc/Rebz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik ben nog een beetje enorme Noob :P
Eerste keer dat ik een battlefield spel speel.
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean10/pc/Brilsmurfffje.png

Kent iemand een server waar ook noobs zitten :p ik kom altijd op servers met mensen van level 26 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Mijn k/d ratio is sinds gisteren weer met een tiende puntje gestegen. Van 0.7 naar 0.8. *O*
Nog een hoop werk aan de winkel om hem iig op 1 te krijgen. :P

Voornamelijk net na de release bar slecht zitten spelen. Veel uitgeprobeerd en moest de maps nog leren kennen. Voornamelijk zitten prutsen met andere classes, om eens te kijken of mij dat ligt. Conclusie: Ik moet gewoon medic blijven :P

[ Voor 43% gewijzigd door jagermeister op 10-03-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Ik heb ook nog niet zoveel kills, speel het ook niet veel :P Ook omdat het nog niet zo soepel gaat met de servers etc.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
@ Rebz:
Ja het is normaal dat je met de kits van hogere rangen beter speelt. Die unlocks zijn er niet voor niets.
Dat wil niet zeggen dat hoe hoeger de unlock level, des te beter de wapens zijn. Maar het beginnerswapen is meestal niet veel soeps.
Later zul je een wapen unlocken wat het best bij je past, en dat zul je blijven gebruiken.

Als je teamwork en een hoop lol wilt beleven moet je gewoon naar de GoT server uit de startpost gaan. De GoTers onder elkaar spelen goed met elkaar samen, en de niet GoTers passen zich daar blijkbaar aan.
Al met al een hoop lol. Aanrader!

Wat die medpacks betreft, let op. Ik speel zelf medic en me is het volgende opgevallen:
Mensen die zeer low health zijn willen niet altijd even stilstaan, zelfs niet als ze er om gevraagd hebben, en blijven maar naar voren rennen.
Een medic blijft meestal net wat achter het front. Wil je een medpack hebben, ren dan wat terug, daar hangt meestal wel ergens een medic uit.
Wat ik dus niet meer doe is op die persoon afrennen en volgen om mijn pakketje te dumpen, hopende dat 'ie het merkt. Dat betekent meestal 2 doden, de gewonde en de medic.
Als de spelers erg verspreid zijn gebruik ik die medpacks ook meestal voor eigen gebruik, dump af en toe lukraak een pakketje bij een kluitje spelers of een enke sniper, ervan uitgaande dat ze wel een kogel te pakken krijgen.
Dus dat je niet gelijk een medpack naar je toe geslingerd krijgt betekent niet dat de medic zit te suffen. Hetzelfde geld voor dat je niet gerevived als je ergens in open en bloot dood ligt te gaan.
Ik heb in het begin heel wat deaths bijeen gesprokkeld door toch een poging te wagen, dat soort dingen doe ik dus niet meer. :p
jagermeister schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:50:
Voornamelijk net na de release bar slecht zitten spelen. Veel uitgeprobeerd en moest de maps nog leren kennen. Voornamelijk zitten prutsen met andere classes, om eens te kijken of mij dat ligt. Conclusie: Ik moet gewoon medic blijven :P
Idem hier.
Medic was sowieso al m'n favoriete class. Maar vreemd genoeg heeft het spelen van medic juist voor de meeste deaths gezorgd.
(ligt ook aan snipers, als medic ben je nu eenmaal niet de meest mobiele klasse.)

[ Voor 14% gewijzigd door ZenTex op 10-03-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigurdar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-04-2021
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/Sigurd.png

Ik zit precies op de 1 K/D ratio :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Laatst online: 15-09 08:51
Afgelopen 24 uur, 5 vastlopers gehad op de PS3. Voornamelijk rijdend op de quad. Heeft me veeeeeeel punten gekost. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
Stond eergister nog positief met K/D, na gister niet meer
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/GrandCapa.png
_O-

Beetje medic doen vanaf 0,0 kost je een hoop deaths :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Toch denk ik dat een medic niet een k/d kan hebben van 1.5 a 2. Als medic ben je toch ondersteunend, het maakt mij dus ook niets uit dat ik op 0.8 sta, beter vind ik het dat ik iedereen heal en revive zodat we door kunnen pushen ;)

Zal vanavond komen knallen op de GoT server als medic en engi, ligt eraan of we attacken of defenden...

[ Voor 18% gewijzigd door Donnie op 10-03-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
over die HBAO setting, Ik merk totaal geen verschil. Niet in preformance of in graphics. Ik weet waar ik op moet letten omdat ik een paar screens heb gezien. Kan het zijn dat het niet onder DX9 werkt? Ik heb een 4870 1gb maar ik draai XP.

Maar ik denk dat ik wel weer vista of W7 erop ga zetten want ik moet gewoon AA enablen.

Afbeeldingslocatie: http://img11.yfrog.com/img11/7149/hbao8.png

Afbeeldingslocatie: http://img8.yfrog.com/img8/2262/hbao7.png

Beide even openen in fullscreen en dan wisselen.

Maar ik heb dat effect van HBOA aan dus niet. Niet dat het zo erg is want zoveel verschil is het niet, een beetje subtile toevoeging van realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

brilsmurfffje schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:45:
Kent iemand een server waar ook noobs zitten
Of alleen maar n00bs !?
Speel sinds gisterenavond (avond daarvoor alleen maar PB INIT FAILURE gezien) en als level 1 tegen allemaal level 15 - 26 is redelijk frustrerend ... in de Beta begon ik gelijk de eerste dag en kon het toen redelijk bijbenen omdat iedereen begon met het basis-pakket.

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 10-03-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat iemand in dit topic ook hier kan helpen? :)

Anti-Aliasing probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 22:18
Even offtopic, maar zojuist heb ik dit spel gekocht bij DirectGameKeys, maar daar hebben ze een 10% discountcode. TLOW en die werkt prima. Scheelt weer anderhalve euro. Ik denk, ik meld het maar even :)

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

sk0o schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:29:
weet iemand wat de titel is van het nummer dat je in de final scene heel even hoort.

het is een nummer gezongen door een man
http://www.youtube.com/watch?v=PWf9aLaO8QQ
Kan je beter hier vragen : Hoe heet dit nummer? Deel 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

@ Goner, join vanavond gewoon de GoT server, we nemen je mee met de squad en dan level je vanzelf, niet bang zijn voor hogere levels, ook level 20 mensen kunnen soms nog steeds niet schieten, als je maar lang genoeg speelt heh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Werkt VOIP niet bij de xbox versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Laatst online: 04-04 23:17
Vanavond ook maar eens een kijkje op de GoT server nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Heb nu de eerste 2 missies uitgespeeld op het moeilijkste niveau (xbox360) maar klopt het dat het eigenlijk niet zo moeilijk is :?

Het ging me vrij gemakkelijk af eigenlijk. Hoe ervaren jullie het? (en op sommige momenten ziet het er wel belachelijk mooi uit zeg :o en dan krijg je een save point en is alles gelijk weer een stuk minder mooi :P ).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik heb via GOT Een tijd lang meegespeeld met L4D2, en heb sinds gisteren Bad company 2.

Vanavond zal ik ook eens proberen een GOT server te joinen, en zal jullie helpen de tanks uit de weg te ruimen als engineer (A)

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/Jmanig.png
(Ben nog beetje noob, maar wordt beter :))

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Donnie schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:09:
join vanavond gewoon de GoT server
Heb gisterenavond ook een tijdje meegespeeld, ging aardig. Er zat aan de andere kant alleen een stel jongens van een clan (pwr ?) die behoorlijk te keer gingen ... (Beuker had ook een abonnement op mij afschieten geloof ik)

Zat Stewie hier ook ?? Wil wel weten oftie nog telefoonrs heeft genoteerd :+

[ Voor 15% gewijzigd door Goner op 10-03-2010 15:19 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.