Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Xardas
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22:42
Er zijn wel meer bugs. Zo heeft een vriend van me die de beta heeft gespeeld ineens zijn dogtags meegekregen, terwijl hij voor de rest opnieuw moet beginnen. Maar hopen dat ze de bugs maar snel gaan fixen.. Bij BF2 duurde het ook tot 1.41 voordat het een beetje fatsoenlijk was.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

• Lukosje
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22-07 18:21
quote:
Xardas schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:44:
Er zijn wel meer bugs. Zo heeft een vriend van me die de beta heeft gespeeld ineens zijn dogtags meegekregen, terwijl hij voor de rest opnieuw moet beginnen. Maar hopen dat ze de bugs maar snel gaan fixen.. Bij BF2 duurde het ook tot 1.41 voordat het een beetje fatsoenlijk was.
h3h3 ja heb inmiddels ook al 450+ dogtags O-)

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-07 17:15

Bulls

Chump has no hands

Hoe zit dat nou met die knipperrende/flikkerende terrain textures? Ik had er plots geen last meer van na 3x ofzo, maar een maat van me heeft vandaag BC2 opgehaald, en heeft dus ook last van die knipperende grond. Ik ben wel benieuwd hoe dat weg te halen is.
Zielige kut snipers weer, altijd met hun sniper en hun mortar strike. Zo zwaar irritant op non vehicle maps.

• Stan.
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-10-2016
Weet iemand wanneer je een silveren DogTag krijgt? Ik knifde net iemand en die die ik van hem kreeg was silver :D

• Sharpp
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08-04 09:36
http://bfbc2.elxx.net/sig/cleanc/pc/Sharpp/6648d.png

Best geinig zo'n signature site. :P

Merkte vandaag op dat de med en ammo resupply stats niks van kloppen.
Ik heb maar 2 heals, 0 resupplies en maar 1 sensor spot 8)7

Steam

• Sharpp
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08-04 09:36
quote:
Stan. schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:15:
Weet iemand wanneer je een silveren DogTag krijgt? Ik knifde net iemand en die die ik van hem kreeg was silver :D
Hangt er van af hoe hoog de level is van je tegenstander die je knifed.

0-20 brons, 20-40 silver, 40-50 goud oid.

Steam

• Relis
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 10:08
quote:
Stan. schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:15:
Als het goed is heeft het met de rank van je tegenstander te maken (could be wrong though)

• Pheace
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19-07 20:37

Pheace

The Eviler of Evil

http://bfbc2.elxx.net/sig/clean7/pc/pheace.png

Bijna gerecovered van mijn begin als offer schaapje \o/

Pheace on Steam | Ik verkoop Steam games op de V&A

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-08 16:42

Murk

Is this thing on?

quote:
Macros4 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:28:
Hoe kan ik die [GoT] server vinden dan!? Ik kan zoeken wat ik wil, op naam, op Tweakers maar ik kan die server dus echt niet vinden whaaaaaaaaRGGGHHH
Als je nou gewoon alle servers oplopend op naam sorteert en dan bovenaan begint met zoeken. Je kan redelijk snel door de lijst gaan want je ziet vanzelf wanneer je bij het gedeelte bent aangekomen dat de servernamen met een [ beginnen, en dat zijn er best wel wat. Nou en eenmaal daar moet je ook gewoon weer de G opzoeken. Makkelijk right?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Bananenspin
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21-08 16:51

Bananenspin

Omdat het kan

Als ik vanaf nu nog iemand zie zeuren dat er niemand op mumble zit smack ik je.. naar zoveel mensen de info gestuurd van de volle mumble en is er nog niemand nieuws!

HOI.

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:33

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die M60 mag wel worden aangepakt van mij. Zodra ik die had ging de kill / death ratio ineens enorm vooruit in mijn geval. Het is gewoon sproeien en killen in veel gevallen. Een beetje uit balans dus.

Bor wijzigde deze reactie 11-03-2010 19:42 (7%)

Frontpagemoderatie Forum

• alaineman
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19-08 13:56
quote:
Bor de Wollef schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:41:
Die M60 mag wel worden aangepakt van mij. Zodra ik die had ging de kill / death ratio ineens enorm vooruit in mijn geval. Het is gewoon sproeien en killen in veel gevallen. Een beetje uit balans dus.
Je hebt helemaal gelijk. Toen ik hem had vond ik het echt een slecht wapen als je steeds 1 of 2 kogels schiet, maar als je eenmaal je linkermuisknop ingedrukt houdt: Wat een geweldig wapen ;]

leuk die signatures :P http://bfbc2.elxx.net/sig/clean4/pc/Cream+Pie.png

• bvk
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 22:56

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

quote:
Murk schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:33:
[...]

Als je nou gewoon alle servers oplopend op naam sorteert en dan bovenaan begint met zoeken. Je kan redelijk snel door de lijst gaan want je ziet vanzelf wanneer je bij het gedeelte bent aangekomen dat de servernamen met een [ beginnen, en dat zijn er best wel wat. Nou en eenmaal daar moet je ook gewoon weer de G opzoeken. Makkelijk right?
Klinkt makkelijk, maar werkt niet... Ook ik heb gekeken, maar [GoT] staat er gewoon niet tussen. Hetzelfde voor de i3D.net servers, ik zie er steeds maar 1.

Het lijkt of ik voornamelijk Amerikaanse en Canadese servers getoond krijg, heel weinig herkenbaar Europees. Naast natuurlijk het Ping probleem.

Specs

• wimpie
  • Registratie: september 1999
  • Niet online
Cool!

http://bfbc2.elxx.net/sig/clean9/ps3/wimpie_ps.png

Divide and conquer.

• SileX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 30-07 15:35
quote:
Bulls schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:58:
Hoe zit dat nou met die knipperrende/flikkerende terrain textures? Ik had er plots geen last meer van na 3x ofzo, maar een maat van me heeft vandaag BC2 opgehaald, en heeft dus ook last van die knipperende grond. Ik ben wel benieuwd hoe dat weg te halen is.
heb ik ook soms last van, door de MSAA te veranderen in het menu, is het weg... Heel vreemd
(ATI Crossfire trouwens)

• NoVaRaGnA
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01-08 17:51
Vandaag ongeveer 20x een crash to desktop gehad.
schiet niet echt op zo, heb BF opnieuw geinstalleerd, PB ook, nieuwste videodrivers nog maar eens opnieuw geinstalleerd.
En ik wil zo graag gamen :D

• Minkie
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10-08 12:28

Minkie

Groazers Unite.

Ik was gisterenavond ook op de GoT server, was me 1ste potje BC2. Zal me wel vaker der laten zien.
Ging opzich wel redelijk. Nu alleen nog ff de mappen leren en wapens unlocken.
Bevalt iig beter dan MW2!

Minkie wijzigde deze reactie 11-03-2010 20:20 (9%)

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• Murk

Murk

Is this thing on?

Een stats site laat voorlopig nog op zich wachten geloof ik? Waarschijnlijk dat http://bfbcs.com de nieuwe stats site gaat worden, het is afwachten wanneer die klaar is.

Kan trouwens voorlopig nog niet spelen, eerst een 31 pagina's tellende pdf lezen en er iets over schrijven :(

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 14-08 13:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik heb volgens het spel mijn defib geunlocked, maar in-game krijg ik hem niet.. Ik heb inmiddels de SAW ook al unlocked, maar die defib heb ik nog steeds niet. Meer mensen die dit probleem hebben?

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
Hebben jullie dat ook dat bij Valparaso het zo stikke donker is in die bossen?

En ook in de vuurtoren is het gewoon aardedonker, je ziet er geen hand voor ogen.

Dit is tenminste het geval op de PS3, ik weet niet hoe de pc gebruikers dit ervaren?

• Worran
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
bij de ps3 vind ik het sowieso erg donker , en de lightning is af en toe te fel , de soort van zon zeg maar

always under construction

• Omnyakom1
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12:32
quote:
Bor de Wollef schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:41:
En door jou ervaring moet het gerebalanceerd worden? Ongelofelijk hoe iedereen ''this is overpowered ! '' schreeuwt terwijl het spel net een week uit is. Assault classes komen al weinig voor dus laat het wapen gewoon zoals het is. Natuurlijk moet het effectief zijn, het is niet voor niets een late tier wapen.

• Tr!gger
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22:39
quote:
Omnyakom1 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:51:
[...]

En door jou ervaring moet het gerebalanceerd worden? Ongelofelijk hoe iedereen ''this is overpowered ! '' schreeuwt terwijl het spel net een week uit is. Assault classes komen al weinig voor dus laat het wapen gewoon zoals het is. Natuurlijk moet het effectief zijn, het is niet voor niets een late tier wapen.
Jij speelt zeker medic met M60 >:). Ik wacht nog op de post ;(

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
Omnyakom1 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:51:
[...]

Hij zegt "mag wel worden aangepakt van mij". En van mij hoeft dat niet per se maar ik ben het er verder wel mee eens. Als iets overpowered is dan is het overpowered, en de m60 is zo'n voorbeeld. Schiet abnormaal accuraat en met de scope heb je een sniper met een paar honderd kogels. Ala PKM uit bf2.

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
quote:
bvk schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:46:
[...]

Klinkt makkelijk, maar werkt niet... Ook ik heb gekeken, maar [GoT] staat er gewoon niet tussen. Hetzelfde voor de i3D.net servers, ik zie er steeds maar 1.

Het lijkt of ik voornamelijk Amerikaanse en Canadese servers getoond krijg, heel weinig herkenbaar Europees. Naast natuurlijk het Ping probleem.
Herkenbaar..

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16-08 16:12
[GoT] server zit momenteel nokkie vol. Was even weggegaan, omdat ik in het team zat dat continu compleet onder de voet werd gelopen. Je hoefde maar te spawnen en 5 tellen later zaten er alweer 4 enemies om je heen. Ook snappen een aantal mensen nog niet wat die sirenes van de M-COMs betekenen en tijdens het aanvallen telde ik zo'n 6 snipers in mijn team die met zijn allen vrolijk in Port Valdez op het heuveltje zaten te campen. :P

Zo maar weer eens proberen :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• ZenTex
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14:20
quote:
Murk schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:56:
[...]

Hij zegt "mag wel worden aangepakt van mij". En van mij hoeft dat niet per se maar ik ben het er verder wel mee eens. Als iets overpowered is dan is het overpowered, en de m60 is zo'n voorbeeld. Schiet abnormaal accuraat en met de scope heb je een sniper met een paar honderd kogels. Ala PKM uit bf2.
Nogmaals. vergelijk de wapens eens met elkaar.
De damage en accuracy van de M416 en M60 is vergelijkbaar. De RoF van de M60 is echter veel lager en dus de DPS ook. Magazijn van de M60 is wel 3 keer zo groot, maar heeft weer geen grenade launcher.
Recoil/kick van de M60 is wel weer veer groter.

Ben vandaag weer FF met assault verder gegaan. Het 1e potje was huilen met de pet op, ik kon niets killen met de M416, de potjes daarna haalde ik echter continu K/D ratio's van 2:1.
Er is dus niets mis met de M60 of de M416.
Sterker nog, ik heb vaker het loodje gelegd door de PKM (Vanilla medic LMG) dan door de M60.

Vergeet niet dat zowat iedere medic de handlig spec geslecteerd heeft. Als jij dat als assault niet hebt is het moeilijk vergelijken. (en de meeste assaults hebben dat inderdaad niet)

Als je weer

• Tito129
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:29
quote:
jagermeister schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:08:
[GoT] server zit momenteel nokkie vol. Was even weggegaan, omdat ik in het team zat dat continu compleet onder de voet werd gelopen. Je hoefde maar te spawnen en 5 tellen later zaten er alweer 4 enemies om je heen. Ook snappen een aantal mensen nog niet wat die sirenes van de M-COMs betekenen en tijdens het aanvallen telde ik zo'n 6 snipers in mijn team die met zijn allen vrolijk in Port Valdez op het heuveltje zaten te campen. :P

Zo maar weer eens proberen :)
Klopt, heel veel snipers, had het idee dat er ook maar 2 mappen waren, en heel veel lag op de server..

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:27

Safaci

Transhumanist

Welke rang moet je zijn om magnum aim te unlocken?

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• Rebz
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 24-06-2010
Was er ook even uit. Kwam niet meer terug. De lag is niet beter op andere servers hoor. Heb net op wat andere gespeeld. Browser geeft aan lage ping voor de servers, maar zo gauw als je erin zit lagged alsnog iedereen overal heen.

Was niet bij allemaal zo één was wel goed op te spelen zonder lag.

@jagermeister: Werden inderdaad nogal onder de voet gelopen. Waren wat weinig mensen om ook echt de M-COM terug te gaan pakken en ja, dan gaat het fout. De andere servers die ik erna gejoined ben waren niet veel beter.
De team balans was niet eerlijk gedaan en mensen bleven wisselen van team.

• Faris
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-07 22:21
quote:
Worran schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:49:
bij de ps3 vind ik het sowieso erg donker , en de lightning is af en toe te fel , de soort van zon zeg maar
Dat klopt, ik vond de beeld op PS3 te donker en de omgeving best fel.

• alexdpjee
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 08-08-2015
Ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen hoor, maar waar ik mij ontzettend aan stoor is het luftalarm aan het 'einde' van een match ongeveer. Het lijkt net de eerste maandag van de maand om 12:00. Mijn sounds staat op War Tapes, versterkt dit het geluid alleen maar? Want uitzetten is ook geen optie.
*Verwacht straks klachten over bazooka noobs die aan het sniperen zijn met bazookas en ze in close combat gebruiken.

Edit: EPIC WIN :D Had een headshot met repairtool :D

Tsurany wijzigde deze reactie 12-03-2010 00:33 (33%)

• ReQuiem83
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10-08 15:35
Pff ikw as echt bek af van werken...vooral rond 00.00 ging het niet meer. Lenzen ook droog :P helpt ook niet mee als je half je scherm ziet :)

Star citizen ReQ83

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21:08
quote:
Faris schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:41:
[...]

Dat klopt, ik vond de beeld op PS3 te donker en de omgeving best fel.
Ook op de Xbox is het zo :)

Servers zijn van slag volgens mij. Ben begonnen met Medic en volgens de stats moet ik nog 20 kills tot de eerste silver star op de beginners lmg. Alleen geven diezelfde stats ook aan dat ik nul kills er mee gemaakt heb :P

Het komt trouwens nog al eens voor dat ik ineens zonder squad kom te zitten omdat de andere members weggaan oid. Het lukt me dan niet om ingame een andere squad te vinden, of moet ik gewoon heel veel geduld hebben?

• partyondude
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21-08 21:35
quote:
alexdpjee schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:19:
Ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen hoor, maar waar ik mij ontzettend aan stoor is het luftalarm aan het 'einde' van een match ongeveer. Het lijkt net de eerste maandag van de maand om 12:00. Mijn sounds staat op War Tapes, versterkt dit het geluid alleen maar? Want uitzetten is ook geen optie.
Nee, je bent echt de eerste die er iets van zegt in de honderden pagina's die al over deze game geschreven zijn hier :P

• Lewt
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 04-07 16:31
Ik kijk nu al uit naar vanavond rond de klok van 5 weer lekker gamen!
wat een geweldig spel, moet zo naar mn stage en ziekmelden, nee dat past niet bij mij.

Zijn er mensen die zich hebben ziekgemeld van werk of school om te kunnen gamen :*)

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True