![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Battlefield: Bad Company 2 in een notendop | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Battlefield: Bad Company 2 Deel 6 Inhoud | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[list] • Introductie • Systeemeisen PC • Singleplayer • Meet B Company • Multiplayer • Classes • Voertuigen • Wapens • | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Battlefield: Bad Company 2 is de titel van de nieuwste game in de Battlefield reeks. Het spel wordt, zoals het voorgaande deel, ontwikkeld door DICE en wordt uitgegeven door EA. De game maakt gebruik van de Frostbite 1.5 engine (Destruction 2.0) waarmee het mogelijk is om verwoestbare omgevingen op het scherm te toveren. De game zal ook een singleplayer optie met verhaallijn bevatten. Daarnaast is er uiteraard de mogelijkheid om de strijd online aan te gaan. Battlefield: Bad Company 2 is ontwikkeld voor de PC, Xbox360 en de Playstation 3. Releasedatum: 3 maart 2010 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gordon Van Dyke, van DICE, heeft de systeemeisen van Battlefield Bad Company 2 op de Battlefield Blog vrijgegeven. Battlefield Bad Company 2 ligt vanaf 5 maart 2010 in de winkels voor PlayStation 3, Xbox 360 en pc. Minimaal: Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz; Geheugen: 2GB; Grafische kaart: GeForce 7800 GT / ATI X1900; Grafisch geheugen: 256MB; Besturingssysteem: Windows XP; Vrije schijfruimte: 15GB voor digitale versie, 10GB voor disc-versie. Aanbevolen: Processor: Quadcore; Geheugen: 2GB; Grafische kaart: GeForce GTX 260; Grafisch geheugen: 512MB; Besturingssysteem: Windows Vista or Windows 7; Vrije schijfruimte: 15GB voor digitale versie, 10GB voor disc-versie. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Op dit moment is er nog niet veel bekend over de singleplayer. Dit is wat ik heb kunnen vinden op de officiële site van Battlefield Bad Company 2:
Official Singleplayer Trailer Singleplayer Gameplay | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Onderstaande heb ik uit het topic van het eerste deel gehaald, omdat er momenteel dus vrij weinig bekend is over de single player. Mocht iemand meer info hebben, dan hoor ik het graag. Voor nu dus waarschijnlijk info die niet klopt voor deze versie van BF:BC: "We have nothing, and we're prepared to lose it all Welcome to the 222nd Army battalion, B-company. This is where the Army rakes together all the insubordinates, hellraisers and troublemakers that won’t fit in any other unit. When the Rangers and Deltas are too expensive to waste, these guys are the first ones in. They’re called “Bad Company”; a mismatched bunch of rejects selected to serve their country as cannon fodder. This isn’t the kind of outfit a lot of soldiers would join voluntarily. Getting transferred to “the B” is a punishment and a way for the generals to put all their rotten eggs in one basket. No one starts out in Bad Company. But for some, this is where they end up. Preston Marlowe ![]() Preston Marlowe is de nieuweling van de groep, en zal worden bestuurd door de speler. Zoals bij bijna elke nieuweling zal Preston Marlowe allerlei klusjes voor de andere moeten opknappen. Haggard ![]() George Haggard is een man die altijd problemen veroorzaakt. Zijn passie is dingen opblazen en hij heeft een zuidelijk accent. Sweetwater ![]() Sweetwater is de slimste van de vier en wordt beschouwd als Haggard's jongere broer. Sergeant Redford ![]() Sergeant Redford, ook wel Sarge genoemd, is de man die de groep samen houdt. In veel trailers is hij de persoon die aan het schreeuwen is tegen George Haggard. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Multiplayer ondersteunt tot 32 spelers. Voor de Xbox360 en de Playstation 3 is het aantal spelers beperkt tot 24. Een nieuwe modus genaamd "Rush" zal verschijnen met een aanvallers tegen verdedigers scenario. Deze modus is in feite hetzelfde als "Gold Rush" in BF:BC deel 1. In dit speltype moet één team twee objectives verdedigen, terwijl het andere team deze probeert te vernietigen. Zodra de objectives worden vernietigd, zal het slagveld zich verplaatsen naar een ander deel van de map. Dit deel van de map is niet toegankelijk tot de eerste objectives zijn vernietigd. Het aanvallende team heeft een beperkte hoeveelheid respawns dit tegen over het verdedigende team dat er oneindig heeft. Multiplayer biedt de mogelijkheid van een online Ranking systeem. Hierbij is het tevens mogelijk diverse wapens te unlocken.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De voertuigen zijn nog niet bevestigd, maar uit screenshots en de BETA blijkt dat de volgende voertuigen er in iedergeval inzitten: Lichte voertuigen
Zware voertuigen
Lucht voertuigen
Water voertuigen
Stationaire voertuigen
Bovenstaande is verre van volledig of klopt wellicht niet eens. Input is dus zeer welkom. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Een grote blijk van waardering gaat uit naar Hogader, die deze afbeeldingen gemaakt heeft! Mortar Strike The mortar strike allows player to call in mortar barrages from off map batteries that will suppress and area and cause huge destruction.
Using miniaturised motion sensing technology, the recon class is able to throw a limited lifetime sensor that will reveal all hostiles on the minimap.
On several areas of the map there is a UAV control unit. Get behind the unit and control a mini helicopter that can call in hell fire attacks. After reaching a certain level, you will have the possibility to use a mini gun. Bovenstaande is verre van volledig of klopt zelfs niet eens. Input is dus zeer welkom. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rush Een oude bekende uit Bad Company. Twee teams vechten om crates. Het aanvallende team moet de crates armen, de verdedigers moeten dit verhinderen Het speelt zich af in grote maps maar omdat de gevechten zich afspelen bij de crates zijn de gevechten toch heel intens! Squad Rush Dit is een variant op Rush. Zoals de naam al aangeeft gaat het hier om squad vs squad In plaats van 12 vs 12 is het hier dus 4 vs 4. Ook hier gaat het om crates die kapot gemaakt moeten worden. Squad TeamDeathMatch In deze gamemode vecht je met jou squad tegen 3 andere squads (4vs4vs4vs4) De squad die het eerst een bepaalde score haalt wint. De gevechten spelen zich af op kleinere maps met 1 voertuig. Dit voertuig is het middelpunt van belangstelling. Zorg dat je squad deze in bezit krijgt! Dat geeft een voordeel ten opzichte van de 3 andere squads. Conquest Conquest draait om allemaal om de vlaggen / tickets! Hoe meer vlaggen / tickets jou team in bezit heeft hoe sneller het health-balkje van je tegenstander leeg raakt. Deze zijn uiteraard ook speelbaar in Hardcore-varianten! Wat biedt de hardcore variant ten op zichte van de standaard variant: • Wapen damage is realistischer • Friendly Fire is aan • Geen Killcam • Geen HUD (crosshair, mini-map,enemy icons) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Er zullen 16 (multiplayer) maps in deze game zitten. Hieronder een overzicht van welke kaarten + overviews er momenteel bekend zijn: ![]() Overview Rush-mode Conquest-mode ![]() Overview Rush-mode ![]() Overview ![]() Overview Conquest-mode ![]() Overview Rush-mode Conquest-mode ![]() Overview Rush-mode ![]() Overview Rush-mode ![]() Overview Conquest-mode ![]() ![]() Disclaimer: Niet alle maps zijn, zover wij weten, officieel bevestigd. Mogelijk dus dat er enkele niet in zullen zitten. Met dank aan -MG- en aan Bad Company 2.nl voor bovenstaande afbeeldingen. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na een poll is er vóór een GoT-clan gestemd. Deze is verder nog wel in oprichting en dergelijken. Dus als jij je bezig wil houden met de clan, laat het even weten. Op Steam is er voor de PC-gamers al wel een Steam-group aangemaakt: GoT Battlefield: Bad Company 2 @ Steam Voor de mensen die liever X-Fire prefereren: GoT Bad Company 2 op X-Fire | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- CH4OS
- Registratie: April 2002
- Niet online
:strip_exif()/u/53522/crop583d477015a24.gif?f=community)
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vorige delen Battlefield: Bad Company 2 - een overzicht | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Officiële websitesWebsites van derdenAndere leuke / handige links [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic - deel 1 Public Mumble Server: Adress: mumble.cm-productions.nl Port: 60138 Met dank aan Crazymonkey! Missen jullie nog een link. Stuur GJtje een DM. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heb je een verbetering gevonden, of iets wat gewoon écht in deze topic start thuis hoort? Laat het weten in het topic of stuur Jagermeister of GJtje een DM. Als er dingen niet goed zijn of staan in post twee van dit topic, dan kun je GJtje hierover inlichten. * Speciale dank aan Crazymonkey en Bad Company 2.nl voor het hosten van de afbeeldingen [/td] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zou je ook een notatie in de spelers tabel willen? Laat dan een persoonlijk berichtje achter door GJtje te DM'en met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zou je ook een notatie in de servers tabel willen met jouw eigen server? Laat dan een persoonlijk berichtje achter door GJtje te DM'en met de volgende info: jouw GoT-naam, server-naam, het IP-adres met de poort en uiteraard het platform. Mocht er een aparte website bij zijn, dan zou deze ook fijn zijn, dan kan ik die vermelden, anders krijg je een link, die verwijst naar je DM. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
• Vraag: Help, ik krijg de melding "Failed to connect to EA Online", wat nu? Antwoord: Elke Dinsdag om 11u heeft EA onderhoud aan de servers, wellicht dat je daarom niet kan spelen. • Vraag: Is de PC versie net als CoD:MW2 ook zonder Steam te spelen? Antwoord: Ja • Vraag: Ik wil bij de spawn plek van de attackers wel eens te pletter vallen op de grond, help! Antwoord: Je parachute wil wel eens niet openen, open dan de parachute handmatig. (Op PC is dit met de spatie) • Vraag: Is deze game een vervolg op Battlefield 2? Antwoord: Néé! Dit is absoluut geen vervolg er op, daar is Battlefield 3 voor bedoeld. • Vraag: Die DLC waar ik over lees, is dat alleen betaald? Antwoord: Nee, er komt ook gratis downloadable content in de game te zitten. (Bron) • Vraag: Neem je je in de BETA behaalde punten en unlockte wapens mee naar de full version? Antwoord: Nee, dit zou voor spelers die niet hebben meegedaan aan de BETA een oneerlijke achterstand geven. • Vraag: Ik heb de game via Steam aangeschaft, is er een mogelijkheid een back-up te maken? Antwoord: Ja, vanuit Steam kan je een back-up hiervan maken (howto) • Ik heb mijn versie via de EA Store gekocht, maar waar kan ik nu mijn activeringscode vinden? Antwoord: ozziestroker1 in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 4" • Vraag: Ik heb een kickass PC, maar heb toch performance problemen, heb je tips? Antwoord: Jazeker, je kan beginnen met v-sync uit te zetten en als dat niet voldoende helpt, kan je (eventueel) DX9 forceren. Dit is terug te vinden in een tweakguide. Bedankt voor de tip, riffey#4! • Vraag: Hoe moet ik spotten? Antwoord: Spotten is héél érg belangrijk binnen Bad Company 2, als er te weinig gespot word, is de kans groot dat je de pot verliest. Daarom is het filmpje bovenaan verplichte kost. Spotten doe je met Q (PC), select (PS3) of back (X360). Je laat hiermee niet alleen tegenstanders zien tijdelijk bij teammaten (niet alleen je squad dus!) Maar je kan er ook een objective mee aanwijzen of vragen om een lift. En oh ja, je kan er natuurlijk vijanden mee spotten! Vergeet dat niet, want dat is héél érg belangrijk! • Vraag: Is de defilibrator van de medic te gebruiken als moordwapen? Antwoord: Dit is zeker mogelijk, onderstaand filmpje laat dit duidelijk zien. • Vraag: is de repair tool van de engineer ook als moordwapen te gebruiken? Antwoord: Dit is zeker mogelijk, onderstaand filmpje laat dit duidelijk zien. • Vraag: Ik word met de PC-versie alleen maar gekicked, hoe kan dat? Antwoord: Waarschijnlijk is jouw Punkbuster versie niet up-to-date, download en draai de updater. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mooie TS
Kunnen we AUB dit topic niet vervuilen met instellingen, problemen met resoluties, lag, laadtijden etc, en dit topic gebruiken voor ervaringen en discussies?
edit:
Wellicht bij gelegenheid de voertuigen sectie uit de TS even updaten? De voertuigen zijn immers inmiddels bekend
Kunnen we AUB dit topic niet vervuilen met instellingen, problemen met resoluties, lag, laadtijden etc, en dit topic gebruiken voor ervaringen en discussies?
edit:
Wellicht bij gelegenheid de voertuigen sectie uit de TS even updaten? De voertuigen zijn immers inmiddels bekend
[ Voor 26% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-03-2010 14:53 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik heb veel aan het topic gehad. Omdat het voor mij de eerste dagen onduidelijk was of het aan mij lag of aan BC2.
Bedankt!
Sinds jaren weer eens een PC shooter gekocht, om weer 'ouderwets' te spelen.
Bedankt!
Sinds jaren weer eens een PC shooter gekocht, om weer 'ouderwets' te spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door pjenergy op 08-03-2010 15:06 ]
Rush: Arica HarborSafaci schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:55:
Inderdaad! We moeten het even overzichtelijk houden!![]()
Wat vinden jullie tot nu toe de beste map?
Conquest: Panama Canal
Er mogen van mij meer van dat soort maps komen. Panama Canal mag w.m.b. dus ook naar Rush worden omgezet.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Wellicht nog een handige link voor in de TS: http://battlefieldbadass.com/. Staan alle weapons en upgrades op net als in het spel.
instellingen vind ik juist fijn, ik had geen idee dat de FOV aan te passen was bijv.AllSeeyinEye schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:52:
Mooie TS![]()
edit:
blup
Tot nu toe heb ik nog niet echt een favoriete map eigenlijk. Wel de meest irritante: Laguna Presa. Lijkt wel of iedereen daar het liefst Recon speelt en een tent opzet aan de andere kant van de rivier.
Achja, de meeste kijken toch continue door hun vizier en kun je daarom best makkelijk benaderen met een mes of repair tool van achteren
Achja, de meeste kijken toch continue door hun vizier en kun je daarom best makkelijk benaderen met een mes of repair tool van achteren
dumtidum, foutje
[ Voor 95% gewijzigd door dynosu op 08-03-2010 17:09 ]
Dit spel ziet er zo cool uit, zit er echt over te denken om het ook te kopen. Volgens mij moet mijn HD4850 i.c.m i7 920 dit makkelijk kunnen draaien..
Is het spel nu in DX11 mode veel mooier dan in DX10.1? En qua performance?
Ik speel nu alleen UT3, maar dit ziet er ook erg cool uit met die voertuigen kwijl kwijl..
Ik speel nu alleen UT3, maar dit ziet er ook erg cool uit met die voertuigen kwijl kwijl..
Op Rush vind ik zelf Valparaiso en Arica Harbor zéér goed. Isla Inocentes vind ik de slechtste map op Rush.
Voor Conquest vind ik Panama Canal veruit de beste, met Laguna Presa als goede tweede. Op Conquest vind ik Nelson Bay de slechtste, maar dit kan ook komen omdat ik een hardware speler ben, en in deze map is er geen hardware op 2 ATV's na :-)
Moet zeggen dat de AN-94 het wel érg makkelijk maakt om te fraggen als Assault, werkelijk géén recoil en die burst fire is niet echt burst te noemen als je snel genoeg klikt.
Voor Conquest vind ik Panama Canal veruit de beste, met Laguna Presa als goede tweede. Op Conquest vind ik Nelson Bay de slechtste, maar dit kan ook komen omdat ik een hardware speler ben, en in deze map is er geen hardware op 2 ATV's na :-)
Moet zeggen dat de AN-94 het wel érg makkelijk maakt om te fraggen als Assault, werkelijk géén recoil en die burst fire is niet echt burst te noemen als je snel genoeg klikt.
Ik heb zelf een 860 icm 5850(OC versie van MSI) en alles op high @ 1920x1080 draait als een treinMacros4 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:12:
Dit spel ziet er zo cool uit, zit er echt over te denken om het ook te kopen. Volgens mij moet mijn HD4850 i.c.m i7 920 dit makkelijk kunnen draaien..
Ik mis eigenlijk wel dat je wapens niet op single shot kunt instellen. Vroeger had je games waarbij dat wel kon. BF2 en BF Vietnam volgens mij.
Ben zo blij dat ik daar geen antwoord op kan geven. Vind eigenlijk vrijwel elke rush map behalve Isla Inocentas en Nelson Bay goed gemaakt. Zijn erg verschillend en heerlijk om te spelen.
Conquest niet veel gespeeld maar daar merk ik dat er of teveel voertuigen zijn of te weinig spelers. De voertuigen overheersen het spel enorm en infantry komt elkaar niet veel tegen omdat de maps zo groot zijn en je met maar 32man zit. Een aantal maps lenen zich echt voor 50 man. 64 zou net teveel zijn?
Mis ik ook ja. BF2 kon het inderdaad bij, dan had je single shot/full auto en burst/single shot. Single shot zou zo fijn zijn met de 4x scope.jagermeister schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:23:
Ik mis eigenlijk wel dat je wapens niet op single shot kunt instellen. Vroeger had je games waarbij dat wel kon. BF2 en BF Vietnam volgens mij.
[ Voor 53% gewijzigd door Tsurany op 08-03-2010 15:27 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat mis ik idd ook. Ook heel kort LMB indrukken werkt niet, dan krijg je een burst. (behalve bij sommige LMG's).
Anoniem: 135756
Frostbite 1.5 heeft een DX10 base en is ontworpen op DX10.Macros4 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:12:
Dus een DX11 kaart kopen alleen voor BC2 is echt niet nodig, uiteraard zijn die kaarten wel weer sneller.
Maar jouw 4850 is dus prima geschikt voor BC2, dus enkel als je meer snelheid wil en hogere res dan heeft het wellicht zin (als crossfire e.d. geen optie is), maar het spel ziet er niet opeens magisch mooier uit met DX11.
Ik zou nog even wachten met kopen als ik een 4850 had voor BC2.
Ik zit hier nog op een 8800GT. Kijk...dan is het wel eens tijd voor iets anders.
Aangezien ik echt alleen upgrade voor deze game, heb je goede kans van dat ik een 4xxx serie pak.
Anoniem: 291970
Ik zal me ook maar toevoegen
Player : Father_sha met als clan prefix =Trsh=
voorlopig nog niet echt goede stats omdat mijn 8800 GTS het niet kan trekken en ik constant in een lag spel lijk te zitten ... Nieuwe grafische en soundkaart zijn besteld dus hopelijk gaat het dan beter draaien
Die single shot is inderdaad een groot gemis , voor de rest ziet het er een mega spel uit ... moest ik het tenminste deftig kunnen draaien :-)
Player : Father_sha met als clan prefix =Trsh=
voorlopig nog niet echt goede stats omdat mijn 8800 GTS het niet kan trekken en ik constant in een lag spel lijk te zitten ... Nieuwe grafische en soundkaart zijn besteld dus hopelijk gaat het dan beter draaien
Die single shot is inderdaad een groot gemis , voor de rest ziet het er een mega spel uit ... moest ik het tenminste deftig kunnen draaien :-)
Kzit zelf te spelen met een dubbele 4890, loopt prima, alleen af en toe dat flikkerende water, loopt verders goed
Mwah 8800GTS moet het op wat lager niveau ook prima kunnen draaien.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
8800GT en merk een flinke grafische lag. Speelt over het algemeen redelijk soepel, maar als het erop aankomt freezed het spel gewoon FF. Ben dus een makkelijke prooi voor knife kills.
Ik speel veel rush op Nelson Bay, een zeer goede map daarvoor. Ik speel geen conquest maar wel squad deathmatch op arica harbor.
Deeltje 6 alweer, het gaat hard
Alle vragen hebben een antwoord
Thanks! Zoiets dacht ik ook al.Anoniem: 135756 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:26:
[...]
Frostbite 1.5 heeft een DX10 base en is ontworpen op DX10.
Dus een DX11 kaart kopen alleen voor BC2 is echt niet nodig, uiteraard zijn die kaarten wel weer sneller.
Maar jouw 4850 is dus prima geschikt voor BC2, dus enkel als je meer snelheid wil en hogere res dan heeft het wellicht zin (als crossfire e.d. geen optie is), maar het spel ziet er niet opeens magisch mooier uit met DX11.
Ik zou nog even wachten met kopen als ik een 4850 had voor BC2.
Ik zit hier nog op een 8800GT. Kijk...dan is het wel eens tijd voor iets anders.
Aangezien ik echt alleen upgrade voor deze game, heb je goede kans van dat ik een 4xxx serie pak.
Ik heb een 1680x1050 scherm, dus echt hoge resolutie speel ik niet, wel vind ik het leuk om alles op high te draaien voor maximale game ervaring!
Het spel ziet er ongelooflijk cool uit met al die gebouwen en dingen die je stuk kunt schieten. Ook het samenwerken spreekt me erg aan. Ik ben na UT3 wel weer eens toe aan een nieuw rag-spel. MW2 sprak me door al het gedonder totaal niet aan, maar BFBC2 veranderd de zaak!
Eens even zien welke lokale game boer deze op voorraad heeft, waarschijnlijk zie je mij binnenkort ook online!
Conquest kan ook helemaal niet op Arica HarborSimmity schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:34:
Ik speel veel rush op Nelson Bay, een zeer goede map daarvoor. Ik speel geen conquest maar wel squad deathmatch op arica harbor.
Indeed, dat mis ik ook!Tsurany schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:25:
[...]
Ben zo blij dat ik daar geen antwoord op kan geven. Vind eigenlijk vrijwel elke rush map behalve Isla Inocentas en Nelson Bay goed gemaakt. Zijn erg verschillend en heerlijk om te spelen.
Conquest niet veel gespeeld maar daar merk ik dat er of teveel voertuigen zijn of te weinig spelers. De voertuigen overheersen het spel enorm en infantry komt elkaar niet veel tegen omdat de maps zo groot zijn en je met maar 32man zit. Een aantal maps lenen zich echt voor 50 man. 64 zou net teveel zijn?
[...]
Mis ik ook ja. BF2 kon het inderdaad bij, dan had je single shot/full auto en burst/single shot. Single shot zou zo fijn zijn met de 4x scope.
En het geeft toch ook wat meer realisme aan het spel. Niet dat "realisme" nou de heilige graal is (zeker niet, het is een game, crosshairs zijn nodig!) maar zo´n switch heeft wel degelijk tactisch zin.
Ja....en ik mis toch echt prone. ik gebruikte dat best vaak in BF2, en niet eens als sniper. Vooral als je kogels in kan horen slaan maar je weet niet waar het vandaan komt > prone... en dan wegsneaken.
Je komt iemand tegen in open veld > prone. nouja, etc.
Dus geen lag, lag kan enkel via een netwerk. Je hebt dus framedrops, gewoon details lager zetten. Een 8800GT/GTS kan het gewoon prima draaien, je moet enkel wat details verlagen.ZenTex schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:34:
8800GT en merk een flinke grafische lag. Speelt over het algemeen redelijk soepel, maar als het erop aankomt freezed het spel gewoon FF. Ben dus een makkelijke prooi voor knife kills.
[ Voor 98% gewijzigd door Tsurany op 08-03-2010 15:46 ]
Nog niet, maar map pack 2 geeft die mogelijkheid wel om conquest te spelen op Arica Harbor.jagermeister schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:38:
[...]
Conquest kan ook helemaal niet op Arica Harbor
Heb ook wel momentjes gehad dat ik prone goed kon gebruiken, maar over all ben ik blij dat het er niet in zit. Snipers zijn nu redelijk terug te pakken. Moet je eens zien wat een camp fest het had geweest als iedereen kon liggen.Anoniem: 135756 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:38:
[...]
Indeed, dat mis ik ook!
En het geeft toch ook wat meer realisme aan het spel. Niet dat "realisme" nou de heilige graal is (zeker niet, het is een game, crosshairs zijn nodig!) maar zo´n switch heeft wel degelijk tactisch zin.
Ja....en ik mis toch echt prone. ik gebruikte dat best vaak in BF2, en niet eens als sniper. Vooral als je kogels in kan horen slaan maar je weet niet waar het vandaan komt > prone... en dan wegsneaken.
Maar goed, single shot mis ik dus wel. Zo kun je wat nauwkeuriger vuren en als het moet, ook nog eens snel achter elkaar. PATS, PATS, PATS, 2 in de borst, 1 in het hoofd. (nee, zo goed ben ik helaas niet
Bovendien verspil je zo veel minder ammo.
Ik heb ook met de 9800GT dat het spel ontzettend slecht draait, vaak wel gewoon 80-90 fps maar het schokt ontzettend. De launchday draaide het spel echt super smooth maar toen de EA servers offline gingen en de volgende dag tot nu nog steeds draait het ontzettend slecht. Kan vaak amper iets raken zo slecht draait het. Vooral wanneer er wat meer effecten zijn dan staat het spel bijna stil

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
nou dan valt 't nog mee hier word nog gespeeld op 'n 8600gt ben al 'n tijdje op zoek naar 'n upgrade was aan 't denke voor 5850 maar nog ff uitzoeke of de voeding 't aankan
edit:m'n huidige kaart is wel OC alles zover mogelijk naar rechts
edit:m'n huidige kaart is wel OC alles zover mogelijk naar rechts
[ Voor 16% gewijzigd door lutjes op 08-03-2010 15:46 ]
Heb je al eens de tips bekeken om de performance te verbeteren? vsync aan/uit zetten schijnt veel te kunnen helpen.
Precies, helemaal mee eens.jagermeister schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:44:
[...]
Heb ook wel momentjes gehad dat ik prone goed kon gebruiken, maar over all ben ik blij dat het er niet in zit. Snipers zijn nu redelijk terug te pakken. Moet je eens zien wat een camp fest het had geweest als iedereen kon liggen.
Hoewel dit ook wel aardig werkt, schiet op de borst en door de recoil raak je automatisch het hoofdMaar goed, single shot mis ik dus wel. Zo kun je wat nauwkeuriger vuren en als het moet, ook nog eens snel achter elkaar. PATS, PATS, PATS, 2 in de borst, 1 in het hoofd. (nee, zo goed ben ik helaas niet)
Bovendien verspil je zo veel minder ammo.
En veel oefenen met automatisch op het hoofd richten, kan veel schelen.
Crosshairs zijn niet nodig joh, iron sightAnoniem: 135756 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:38:
[...]
Indeed, dat mis ik ook!
En het geeft toch ook wat meer realisme aan het spel. Niet dat "realisme" nou de heilige graal is (zeker niet, het is een game, crosshairs zijn nodig!)
Ik mis het niet eigenlijk, ben eigenlijk zelfs wel blij dat het er niet in zit. Dit gaat het campen veel meer tegen en houd de snelheid echt in het spel. Ik mis het eigenlijk enkel als sniper en dat is dus positief, sniper is nu al in sommige gevallen overpowerd, dan zou het echt erg zijn.Ja....en ik mis toch echt prone. ik gebruikte dat best vaak in BF2, en niet eens als sniper. Vooral als je kogels in kan horen slaan maar je weet niet waar het vandaan komt > prone... en dan wegsneaken.
Nou, nou prima....Tsurany schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:38:
[...]
Een 8800GT/GTS kan het gewoon prima draaien, je moet enkel wat details verlagen.
Je moet wel veel inleveren hoor om acceptabele framerate te krijgen.
Ik zou een 8800GT nou niet aanraden voor dit spel.
Ik speel totaal niet op mijn native resolution , tweak guide gevolgd, alles op low , AA op 1, sound op headphones en nog schokt het de hele tijd , heb een fps van rond de 55 - 65 dus dat valt wel nog meeTsurany schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:29:
Mwah 8800GTS moet het op wat lager niveau ook prima kunnen draaien.
Misschien ligt het aan de nvidea drivers voor de Win 7 64 bit.
Al heb ik voor BF2 vaak problemen gehad met mijn on board sound , ga nu nog extra soundcard ook installeren. Hoop doet leven :-)
Het stukje dat ik al heb kunnen spelen is me wel enorm bevallen (zeker nu al die punkbuster issues zijn opgelost , was me dat frustrerend om te merken dat het gewoon aan de servers lag na een middagje installen- updaten en meer
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 291970 op 08-03-2010 15:55 ]
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die serverbrowser? Hij is allereerst heel erg traag, en als ik bijvoorbeeld zoek op 'i3d.net', dan ziet hij maar één server, terwijl er velen aanwezig zijn als ik de hele lijst laat laden. Door al dat gezoek naar servers heb ik vaak al geen zin meer om het te spelen, dan denk ik echt: 'laatmaar'...
Ja zeker! iron sight en scopes e.d. ben ik helemaal voor.
Maar bij "schieten vanuit de heup" is bij sommige games/mods de crosshair helemaal weg t.b.v. "realisme".
En daar sla je denk ik de plank finaal mis. Want als je uit de heup schiet en dus niet "langs iets" richt dan gebruikt je voor een groot deel (IRL dan) een gevoelsrichting. En dat ontbreekt in hoge mate achter een plat beeldscherm. De crosshair (die je naar believen minder precies kan maken) vult dat gemis imho op.
Daarbij vind ik het feit dat je bewegingen/recoil invloed hebben op de precisie van de crosshair en je dat ook zo kan zien echt een meester uitvinding.
Dikke onzin, ik heb een 8800GTS 512mb icm met q6600 @3ghz en 4gig ram, vista 64bit en draai het spel supersmooth (weet framerate niet, maar het is soepel) 1680x1050 met alles op high, behalve shadows en effects op medium. Verder 2x AA en 2x Ani.Anoniem: 135756 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:50:
[...]
Nou, nou prima....
Aanraden zeker niet, maar draaien moet wel.Anoniem: 135756 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:50:
[...]
Nou, nou prima....
Dat zou kunnen ja, in theorie zou het prima moeten werken op laag detail. 55fps is best netjes.Anoniem: 291970 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:51:
[...]
Ik speel totaal niet op mijn native resolution , tweak guide gevolgd, alles op low , AA op 1, sound op headphones en nog schokt het de hele tijd , heb een fps van rond de 55 dus dat valt wel nog mee
Misschien ligt het aan de nvidea drivers voor de Win 7 64 bit.
heb een 8800 gt speel op alles low 1650*1080 fps slingert rond de 50 mss tijd vooor een upgrade?
Kan ik deze spel maximize met een 5770?
Dat zal wel lukken ja, 5770 heeft genoeg power daarvoor.
Ik zoek ook altijd de i3d servers op. Enkel het eerste laden van de browser duurd vrij lang. Klik daarna op 'naam' om de lijst zonder opnieuw te zoeken op naam te sorteren en je gaat zo via de scrollbar naar de 'i'. Tadaaoohh schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:52:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die serverbrowser? Hij is allereerst heel erg traag, en als ik bijvoorbeeld zoek op 'i3d.net', dan ziet hij maar één server, terwijl er velen aanwezig zijn als ik de hele lijst laat laden. Door al dat gezoek naar servers heb ik vaak al geen zin meer om het te spelen, dan denk ik echt: 'laatmaar'...
En "play now" gebruiken geen optie?oohh schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:52:
Ik kom altijd op servers met redelijke latency dan.
Die server browser heb ik maar laten varen, wat een gedrocht. info klopt gewoon niet.
Ik heb een 5770 icm met een q6600 op win7 en het draaid prima op 1600x1200. Alles op max, enkel aa op 2x....Djankie schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:57:
heb een 8800 gt speel op alles low 1650*1080 fps slingert rond de 50 mss tijd vooor een upgrade?
Oh ja, zit hier op gemiddelde van 51fps met een 8800gt op een dualcore.
Dus het kan wel hoor.
Maar als ik me niet vergis was de 8800GT een van de eerste kaarten voor DX10 destijds.
En met dit spel gaat ie behoorlijk op het tandvlees.
Ach wie weet ligt het gewoon aan de dual core
Anyway , cool spel en het steeds veranderende decor vind ik ook wel een ferme verbetering , na jaren BF en BF SF werd het wel eens tijd voor een nieuwe shooter
Anyway , cool spel en het steeds veranderende decor vind ik ook wel een ferme verbetering , na jaren BF en BF SF werd het wel eens tijd voor een nieuwe shooter
En het draait soepel ? Geen schokken ?Anoniem: 135756 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:01:
[...]
Dus het kan wel hoor.
Maar als ik me niet vergis was de 8800GT een van de eerste kaarten voor DX10 destijds.
Ja zou ook Directx9 mode forcen met zulke kaarten. Die missen net dat beetje oompf.Anoniem: 135756 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:01:
[...]
Dus het kan wel hoor.
Die werkt niet goed bij mij, hij reageert vaak niet en is enorm lang bezig met zoeken. Zou wel ideaal zijn als je dat kon gebruiken zonder het spel te starten, gewoon vanuit je desktop op play now drukken, map en gametype voorkeur invullen en hopla, heel het menu omzeilen.Anoniem: 135756 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:59:
[...]
En "play now" gebruiken geen optie?
Ik kom altijd op servers met redelijke latency dan.
Die server browser heb ik maar laten varen, wat een gedrocht. info klopt gewoon niet.
Ik heb nog een vraag aan de mensen die dit spel gebruiken in combinatie met een headset, welk programma gebruiken jullie daarvoor?
Het geluid in BC2 is enorm CPU intensief.Anoniem: 291970 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:03:
Ach wie weet ligt het gewoon aan de dual core
Dat heb ik nu op LOW staan en dat maakt behoorlijk verschil. (even gemeten in perfmon)
De game logica zou namelijk niet veel intensiever moeten zijn dan "een BF2", daarbij is er geen AI in multiplayer, echter het geluid in BC2 is bijzonder goed en rijk aan detail en effecten en ik heb sterk de indruk dat dit de boel zo laat stressen omdat er gemiddeld bij mensen veel "in software" moet gebeuren t.b.v. het geluid en dit met hedendaagse CPU´s ook makkelijk kan. (i.t.t. software rendering...)
Die filter werkt case sensitive, zoek eens op i3D.net dan vind je ze wel.oohh schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:52:
Uiteraard als MW2 speler ook deze game getest. Wat mij opviel is dat de hele movement overkomt als een console. Het reageert niet echt strak allemaal. Ben ik de enige die dit probleem heeft, of ben ik te verwend met MW2?
Uiteraard heb ik alleen de single player geprobeerd, maar daardoor ben ik wel heel erg huiverig om de game aan te schaffen. Zitten er hier MW2 spelers die BC2 prefereren boven MW2?
Uiteraard heb ik alleen de single player geprobeerd, maar daardoor ben ik wel heel erg huiverig om de game aan te schaffen. Zitten er hier MW2 spelers die BC2 prefereren boven MW2?
Hoe bedoel je? Je kan via het spel zelf chatten via de ingame spraak functionaliteit en anders via Ventrilo, Teamspeak of Mumble, hangt er vanaf wat de server gebruikt waar je op speelt. Als je met een aantal vrienden speelt dan zou ik zelf Ventrilo aanraden, goede geluidskwaliteit en werkt enorm eenvoudig.brilsmurfffje schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:06:
Ik heb nog een vraag aan de mensen die dit spel gebruiken in combinatie met een headset, welk programma gebruiken jullie daarvoor?
Ik heb het al aangepast naar hardware ipv softwarematig via de gamesettings ini (volgens de tweakguides)Anoniem: 135756 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:08:
[...]
Het geluid in BC2 is enorm CPU intensief.
Dat heb ik nu op LOW staan en dat maakt behoorlijk verschil. (even gemeten in perfmon)
De game logica zou namelijk niet veel intensiever moeten zijn dan "een BF2", daarbij is er geen AI in multiplayer, echter het geluid in BC2 is bijzonder goed en rijk aan detail en effecten en ik heb sterk de indruk dat dit de boel zo laat stressen omdat er gemiddeld bij mensen veel "in software" moet gebeuren t.b.v. het geluid en dit met hedendaagse CPU´s ook makkelijk kan. (i.t.t. software rendering...)
Nu ik heb slechts een 2,4 Ghz dual core met 8800 GTS en 4 gig ram dus met niewe graf en soundcard zal het wel beter lukken.
Weet niet helemaal wat je bedoelt, maar is TeamSpeak 3 een antwoord? daarvoor moet je wel ergens een een teamspeak server beschikbaar hebben, als dat geen optie is kan je volgens mij het beste gewoon skype gebruiken. Er zijn wel publieke servers te vinden, waar je zo op kan en in je eigen kanaaltje kan gaan zitten.brilsmurfffje schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:06:
Mumble en Ventrilo zijn ook vrij populaire voicecomm oplossingen, daarvoor geldt hetzelfde als voor teamspeak.
... not as I do.
Ik heb de laatste 3 maanden (alleen maar) Modern Warfare 2 gespeeld. Nu heb ik BC2 gekocht (allebij PS3 overigens) en ik vind het een domper.
Ik vraag me alleen af waar het aan ligt, kan mijn vinger er niet op leggen.
BC2 moet gewoon cool zijn, mijn genre (oorlogs fps), krijgt op metacritic en gamerankings gemiddeld een 9 en op gamespot stemmen de gebruikers na een stem of 1000 een 9.4. Kortom, een succes.
Hebben meer mensen die de overstap maken ook moeite met het tempo, de feel, de grafics?
Ik kan er niet inkomen, de bewegingen zijn log/moeizaam, de maps zijn te groot en onoverzichtelijk en je wordt continu gesniped, kansloos geschoten zonder dat je 1 idee hebt vanuit welke richting.
Is het nou gewoon niet mijn game of moet ik even acclimatiseren?
Wie herkent dit?
BC2 moet gewoon cool zijn, mijn genre (oorlogs fps), krijgt op metacritic en gamerankings gemiddeld een 9 en op gamespot stemmen de gebruikers na een stem of 1000 een 9.4. Kortom, een succes.
Hebben meer mensen die de overstap maken ook moeite met het tempo, de feel, de grafics?
Ik kan er niet inkomen, de bewegingen zijn log/moeizaam, de maps zijn te groot en onoverzichtelijk en je wordt continu gesniped, kansloos geschoten zonder dat je 1 idee hebt vanuit welke richting.
Wie herkent dit?
Ik herken het zelf niet, wat bedoel je daar precies mee? Ik vind dat het erg vloeiend en intuïtief reageert, ik heb er geen problemen mee. Zelf geen MW2 gespeeld, wel de single player van deel 1 en ik merk niet iets dat daar zo subliem reageert.Yzord schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:12:
Uiteraard als MW2 speler ook deze game getest. Wat mij opviel is dat de hele movement overkomt als een console. Het reageert niet echt strak allemaal. Ben ik de enige die dit probleem heeft, of ben ik te verwend met MW2?
Het antwoord op je vraag staat eigenlijk al in je eigen bericht, je komt van MW2 af. Dat is, imo een ADHD type spel en individueel. Dit is Battlefield, tactisch en team based. Daar zit het grote verschil... plus dat de maps groter zijn en je met meer spelers in een map zit.sanderander schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:17:
Ik heb de laatste 3 maanden (alleen maar) Modern Warfare 2 gespeeld. Nu heb ik BC2 gekocht (allebij PS3 overigens) en ik vind het een domper.
Wie herkent dit?
Ik denk dat je het gewoon even rustig aan moet doen, ga niet vooraan rennen maar loop een beetje achterin het veld zodat je ziet waar er wat gebeurd, daar leer je van. Plus dat je in het begin zwakker bent tegen high ranks vanwege betere wapens met addons... Kijk het even aan, geef het wat tijd om te wennen
[ Voor 11% gewijzigd door peakaboo op 08-03-2010 16:20 ]
Begin met Rush mode spelen, dat is wat kleiner en overzichtelijker. Zo kan je goed acclimatiseren. Denk dat het je wel gaat bevallen, is alleen een heel andere mind set, echt tactiek en samenwerking en geen run n gun.
Soundcard zal weinig tot geen impact hebben op de performance gezien de CPU alles uitrekent. De soundcard is alleen verantwoordelijk voor het omzetten van digitaal naar analoog. Meer niet.Anoniem: 291970 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:14:
[...]
Ik heb het al aangepast naar hardware ipv softwarematig via de gamesettings ini (volgens de tweakguides)
Nu ik heb slechts een 2,4 Ghz dual core met 8800 GTS en 4 gig ram dus met niewe graf en soundcard zal het wel beter lukken.
Beter spaar je dat geld op voor een nieuwe CPU
Ik gebruik ook Skype, geeft nog steeds de beste geluidskwaliteit. Je hebt ook geen push to talk functie meer nodig om van die irritante achtergrondgeluiden/ruis af te komen die je bij andere programma's wel hoort.Clush schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:15:
[...]
Weet niet helemaal wat je bedoelt, maar is TeamSpeak 3 een antwoord? daarvoor moet je wel ergens een een teamspeak server beschikbaar hebben, als dat geen optie is kan je volgens mij het beste gewoon skype gebruiken. Er zijn wel publieke servers te vinden, waar je zo op kan en in je eigen kanaaltje kan gaan zitten.
Mumble en Ventrilo zijn ook vrij populaire voicecomm oplossingen, daarvoor geldt hetzelfde als voor teamspeak.
Heeft iemand hier trouwens ook een pre-order gedaan bij cd-wow? Mijn order is van pre-order naar backorder gegaan

Jullie hebben het over tweakguides, welke zijn dat dan als ik mag vragen?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
http://www.fragcast.org/?p=433Donnie schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:22:
Jullie hebben het over tweakguides, welke zijn dat dan als ik mag vragen?
Staat ook bij de Faq's in t begin van dit topic.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 291970 op 08-03-2010 16:25 ]
Ja is een beetje lastig uit te leggen namelijk...maar het komt allemaal wat wobbelig over. Aangezien ik de game voornamelijk voor MP zou gaan gebruiken zou ik dat eerst willen uittesten op een pc.Tsurany schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:18:
[...]
Ik herken het zelf niet, wat bedoel je daar precies mee? Ik vind dat het erg vloeiend en intuïtief reageert, ik heb er geen problemen mee. Zelf geen MW2 gespeeld, wel de single player van deel 1 en ik merk niet iets dat daar zo subliem reageert.
Wobbelig omdat je aan het lopen bent bedoel je? Ik denk dat het echt wennen is.
Ik heb zelf de PC versie maar ik had er in het begin ook last van, MW2 speelt wat dat betreft veel sneller. BC2 is dan ook echt een squad based spel, het kostte me een paar uurtjes maar nu ben ik ook echt om. De unlocks schelen inderdaad wel, vooral het niet direct hebben van ammo/medic packs hindert de voortgang in het begin.Tsurany schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:18:
[...]
Ik herken het zelf niet, wat bedoel je daar precies mee? Ik vind dat het erg vloeiend en intuïtief reageert, ik heb er geen problemen mee. Zelf geen MW2 gespeeld, wel de single player van deel 1 en ik merk niet iets dat daar zo subliem reageert.
Ja dat is echt "as designed". Heel veel kleine bewegingen hebben nu invloed op je zicht, dat maakt het geheel t.o.v. andere games wat "wiebeliger".Tsurany schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:28:
Wobbelig omdat je aan het lopen bent bedoel je? Ik denk dat het echt wennen is.
Toch zou dat goed moeten zijn. (vroeger werden mensen nog wel eens misselijk van Wolvenstein 3D omdat het zo totaal niet klopte met wat de hersenen verwachten aan "beweging")
Stuur mij even een DM als je wil, dan kijk ik er zsm naar.AllSeeyinEye schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:52:
Hij is inderdaad ontzettend traag. Beste wat je kunt doen is de servers waar je een paar leuke rondes en een goede ping op had toevoegen aan je favorites lijst. Via de history tab kun je die server terug halen. Zodra je een flinke favorites lijst hebt kun je die gebruiken, die refresht veel snelleroohh schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:52:
Jullie zijn zo streng !CptChaos schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:36:
[...]
Stuur mij even een DM als je wil, dan kijk ik er zsm naar.
Maar je kunt beter je problemen hier
posten.
PSN: Beretta1979
Probleem bij mij hierbij is dat mijn history tab altijd leeg isDeepSeven schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:43:
[...]
Hij is inderdaad ontzettend traag. Beste wat je kunt doen is de servers waar je een paar leuke rondes en een goede ping op had toevoegen aan je favorites lijst. Via de history tab kun je die server terug halen. Zodra je een flinke favorites lijst hebt kun je die gebruiken, die refresht veel sneller.
PSN: Beretta1979
ik speel dit spel alles op max op res 1680x1050 en doe dat op mijn 4870 zonder schokken.Djankie schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:57:
goed genoeg in vergelijking met 8800gt enzo...als ik bij mijn maten kijk zetten hun alles op medium met 8800gt.
voorlopig voor mij dus nog geen upgrade nodig.
LEZEN BLIJFT MOEILIJK HE: Zou je ook een notatie in de spelers tabel willen? Laat dan een persoonlijk berichtje achter door GJtje te DM'en met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.dynosu schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:11:
ah ja, laat mezelf maar aan het lijstje toevoegen:
pc gamer.
tweakersnaam: dynosu
steam naam: nlchez
ingame naam: dynosu
clan heb ik nog niet, speel zo af en toe, nog geen zin in verplichtingen
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
*knip*
Clanwerving is niet de bedoeling op GoT
Clanwerving is niet de bedoeling op GoT
[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 08-03-2010 19:08 ]
Hey het is me opgemerkt dat op de hoesje van bc2 staat dat je 16+ moet zijn en op de cd zelf staat er 18+, eeeh ?????
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Haha..
En dan ook gewoon direct ONDER de post van striptease.
[ Voor 30% gewijzigd door TheZeroorez op 08-03-2010 19:08 ]
16+ om naar het hoesje te kijken en 18 plus om de game zelf te spelen? xDStriptease schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:58:
Hey het is me opgemerkt dat op de hoesje van bc2 staat dat je 16+ moet zijn en op de cd zelf staat er 18+, eeeh ?????
Hoesje landgebonden (NL, 16+) en disc label internationaal ? ofzoiets?Striptease schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:58:
sorry is al verholpen! lees altijd te snelStriptease schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:50:
[...]
LEZEN BLIJFT MOEILIJK HE: Zou je ook een notatie in de spelers tabel willen? Laat dan een persoonlijk berichtje achter door GJtje te DM'en met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
Even een stomme vraag. Maar hoe krijg je je FPS in beeld bij BC2?
3rd party software zoals Fraps / Xfire.magdatt schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:08:
Ik gebruik hier zelf altijd fraps voor, die is ook compatibel met een g15 btw ^_^, maar die kan fps van alles laten zien ingame. Werkt primamagdatt schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:08:
Dat zijn van 2 verschillende ratings bedrijven. Degene op het hoesje is van Pegi, degene op de disc van USK.Striptease schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:58:
Via Xfire, Fraps, of een ander programma. Kan niet via de game zelf (zover ik weet).magdatt schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:08:
Eh?
klein minpuntje aan de game vind ik het ontbreken van de standaard communicatie Hub zoals in BF2 ... Mensen bedanken en dergelijke vond ik wel nog handig voor een multiplayer game en leverde vaak grappige toestanden onder maten op ...
Ok, ik dacht dat er misschien een optie in BC2 zat. Fraps snoept wel weer perf weg als je het mij vraagt.
Vanavond maar eens testen dan. DANK.
Vanavond maar eens testen dan. DANK.
Ja het is aan de ene kant wel jammer dat het grote menu met responses er niet meer inzit zoals BF2, maar aan de andere kant heeft het ook wel iets! ff snel op 'Q' drukken wanneer je iemand schiet en (hopelijk) schiet de rest dan mee
Hebben meer mensen hier last in Atacama Desert dat je in de heli's en tanks van de Russen bijna niets kan zien door alle glare?
Speel nu ff op DX9...
Heeft iemand dan ook dat het glas waar je doorheen kijkt in de stationary machine guns (die met die onwijze schilden ervoor) niet meer doorzichtig zijn? (texture is solide) of zijn ze dan defect?
Zie het nu voor het eerst, en toevallig met DX9 aan.
Heeft iemand dan ook dat het glas waar je doorheen kijkt in de stationary machine guns (die met die onwijze schilden ervoor) niet meer doorzichtig zijn? (texture is solide) of zijn ze dan defect?
JA!rgras schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:29:
Hebben meer mensen hier last in Atacama Desert dat je in de heli's en tanks van de Russen bijna niets kan zien door alle glare?
Is dat met high-end kaarten ook? want ik heb het echt gigantisch met m´n 8800GT.
bloom al uitgezet, blijft enorm.
Dat is idd een bug, die voorkomt bij dx9 spelen.Anoniem: 135756 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:47:
Speel nu ff op DX9...
Maar het voordeel van dx9 dat de maps snelladen vind ik een groter voordeel, dan maar geen stanionary gun.
Na gezeik met mn vorige host heb ik nu deze bak in de aanbieding voor Got 

Het is nu allemaal wat subtieler.Hritje schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:21:
Ja het is aan de ene kant wel jammer dat het grote menu met responses er niet meer inzit zoals BF2, maar aan de andere kant heeft het ook wel iets! ff snel op 'Q' drukken wanneer je iemand schiet en (hopelijk) schiet de rest dan mee
in BF2 had je nog wel dat het een kakofonie was van <whatever> spotted!
Met name door de commander.
Leuk en aardig maar dat is niet de bedoeling!
[ Voor 75% gewijzigd door psychoclown op 08-03-2010 19:41 ]
Kan je ook joinen op IP (add server optie oid nog niet gezien), of moet ik zoeken op "GoT" ?duiveltje666 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:54:
Na gezeik met mn vorige host heb ik nu deze bak in de aanbieding voor Got
[afbeelding]
Ik denk dat je moet zoeken op [GoT] en hem dan moet toevoegen aan favorites.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
inderdaadRynji schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:00:
Ik denk dat je moet zoeken op [GoT] en hem dan moet toevoegen aan favorites.
Mijn Game.co.uk limited edition is ook binnen gekomen. Ben nu de update aan het downloaden en duik dan de singleplayer in. Download snellleeeerrrr!
Goedenavond. Ik zit er toch wel erg over te denken deze aan te schaffen, de vele filmpjes en reviews maken me nieuwsgierig. Tot op heden speel ik veel hardcore MW2 en ik las dat er ook een hardcore optie in BC2 zit. In de demo van BC2 viel het me op hoeveel kogels je nodig had om iemand om te leggen, is dit aanzienlijk " beter" in de HC modus? Kan iemand er iets over roepen? Scheelt het veel tov de normale modus bijvoorbeeld?
Ik twijfel nog wel een beetje naar aanleiding van de demo namelijk.
Alvast dank.
Ik twijfel nog wel een beetje naar aanleiding van de demo namelijk.
Alvast dank.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.