level 50Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:33:
Wat is het maximum level wat je kunt halen in de multiplayer?
echt een hoop punten en tijd gaat daar in zitten
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
level 50Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:33:
Wat is het maximum level wat je kunt halen in de multiplayer?
[ Voor 8% gewijzigd door ThijsWTF op 11-03-2010 14:08 . Reden: vermelden van PS3 etc ]
Ik ben hier zelf ook veel mee bezig geweest, heb je al die nieuwste versie van Fraps ? (3.1.2) die geeft mij zo'n 15 extra FPS!ErA schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:28:
Ik ben tevens aan de slag gegaan met Fraps. Op zich werkt het uistekend. Hij neemt geluid op, zowel van voicecom, als van de game. Er kleeft alleen 1 nadeel aan. Ik speel op 1680X1050. en fraps kent alleen full size en half size.
Dit zorgt ervoor dat fraps dat in de orde grote van:
Width: 840 pixels Height: 525 pixels Size per seconds film: 25 MB Size per minutes film: 1511 MB
wegschrijft.
Mijn FPS kampt er een beetje onder, ik denk dat ik ongeveer 28 fps heb op het moment van capturen. alleen maakt dat net het verschil tussen ownen, en normaal spelen.
Daarnaast heb ik maar een partitie van 500 Gig wat dus slechts 30 minuutjes aan beeld materiaal is.
Is er behalve WeGame (te slechte kwaliteit) en fraps nog een andere recorder.
Ik kan niet in een andere resolutie spelen, dit gaat ook ten koste van mijn gameplay.
Spelen jullie dan met zen tweeen met 1 spel? Hoe doe je dat dan met de online code die je nodig hebt?ThijsWTF schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:40:
Volgens mij is de extra content voor de VIP spelers al actief. Mijn broertje heeft namelijk de VIP code gebruikt (waardoor ik hem niet meer kan gebruiken) en hij kan bepaalde maps spelen die ik niet kan spelen.
Soms als ik samen met een vriend een potje wil gaan bf'en dan joined hij wel de server en dan kom ik er niet in omdat ik niet de juiste map packs hebs.
Ah dus jij was die persoon die me de hele tijd aant neerschieten was....... met je stomme xm8.ErA schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:28:
Nou, ik heb me gisteren ook uitstekend vermaakt op de [GoT] server hoor.
Ik speel daar met mijn oude nick, aangezien ErA niet kon ivm 3 letters. Volledige nick is dus "ErAdiCToR".
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Zekers, bijv. van level 47 naar level 50 kost evenveel punten om van level 0 naar level dertig te gaanozziestroker1 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:39:
[...]
level 50
echt een hoop punten en tijd gaat daar in zitten
(ook aan overige reacties op mij:)Descriptor schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:04:
(als of het nog niet vaak genoeg zegt is) maar je moet ze inderdaad gewoon unlocken. Elke speler begint bij level 0 met gewoon de standaard uitrustingen. Voor de medic heb je in het begin alleen je combat knive, je PKM en je M9 pistol. Gaandeweg zijn de eerste unlock je medkit en daarna je defib.
Dit is precies het zelfde als bij assault en engineer. Bij deze klasses moet je ook de ammo box en de repair tool vrij spelen.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik denk dat ze allebei een soldaat hebben aangemaakt onder 1 account.Twammo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:44:
[...]
Spelen jullie dan met zen tweeen met 1 spel? Hoe doe je dat dan met de online code die je nodig hebt?
Heel apart. Bugje misschien dat je unlocks uit de beta per ongeluk wel meegenomen zijn?AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:48:
[...]
(ook aan overige reacties op mij:)
En toch begon ik echt de retail met medkit, paddles, ammo box, repair tool, tracer gun en een aantal WWII wapens...
[ Voor 47% gewijzigd door ZenTex op 11-03-2010 13:50 ]
Ik wacht wel op een update, dat wordt denk ik geregeld door steam.VIP codes are included in the box for all new purchases. Players that buy used versions and don't have a code can purchase one via the in-game store for $15. PC players will get the content as a game update.
hoe kom je aan die info, ergens een linkje?BatmanHorizon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:47:
[...]
Zekers, bijv. van level 47 naar level 50 kost evenveel punten om van level 0 naar level dertig te gaan
Oke wist niet dat dat kon. Thnx voor de infoZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:48:
[...]
Ik denk dat ze allebei een soldaat hebben aangemaakt onder 1 account.
[ Voor 34% gewijzigd door Twammo op 11-03-2010 13:54 ]
http://battlefieldbadass.com/gameinfo/ranksHogader schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:52:
[...]
hoe kom je aan die info, ergens een linkje?
Denk niet dat t een bug is, het is immers blijvend. Ik heb de andere classes dan medic in de full game nog niet aangeraakt, maar kan de betreffende items dus wel selecteren (zo blijkt uit het weapons and gadgets overzicht).ZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:48:
[...]
Heel apart. Bugje misschien dat je unlocks uit de beta per ongeluk wel meegenomen zijn?
Ik moest ook eerst alles unlocken.
En ja, ik heb ook even raar staan kijken toen ik een dode speler wou reviven en maar geen Defib kon selecteren.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Dat werkt helaas niet. heb een code geredeemed maar geen unlocks. Oftewel een lokkertjeVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:36:
extra content , ik heb ergens iets gelezen dat je extra content kon unlocken met die code op die flyer uit het doosje waar Maikel over sprak
Iemand dat al gedaan ?
Verwijderd
Thank u.CptChaos schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:36:
[...]
Dat is volgens Bad Company 2.nl level 50.
Verwijderd
Ik kan me dat moment nog wel herinnerenye-roon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:46:
[...]
Ah dus jij was die persoon die me de hele tijd aant neerschieten was....... met je stomme xm8.
vanavond maar revenge nemen dan ^^
[ Voor 4% gewijzigd door ErA op 11-03-2010 14:01 ]
[ Voor 19% gewijzigd door ozziestroker1 op 11-03-2010 14:03 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik heb er geen last van eigenlijk, speel voornamelijk met de eerste vier assault rifles en daarmee krijg ik anderen net zo goed om. Assault + 4x scope vind ik stukken relaxter dan sniperen trouwens.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:00:
even een persoonlijke mening, wat ik jammer vind aan BC2 is het verschil met BF2.
Bij Bf2 unlock je 1 wapen en kun je mee met de rest, in dit spel is het verschil met iemand die net begint met iemand die straks 35 ranks heeft veel te groot naar mijn menig.
in het begin legde ik het altijd af 1 op 1 en nu ik het 4 of 5e wapen in medic en assault heb geunlocked loopt mijn KD ratio wel 1 op 1 en haal ik zowaar kill streaks van 5 tot wel 8.
ik hoop wel dat Dice er snel een paar patches tegenaan gooit om één en ander te balancen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Oeps, we spelen samen op 1 PlayStation 3Twammo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:44:
[...]
Spelen jullie dan met zen tweeen met 1 spel? Hoe doe je dat dan met de online code die je nodig hebt?
Maakt niet uit man, je kan gewoon die code invoeren en die twee extra maps zijn unlocked.Jackal131 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:23:
[...]
Voor de PS3 kreeg je/ik een VIP-voucher voor eventuele extra maps, dacht ik.
Echter de in-game store van EA ligt er volgens mij nog steeds uit, dus heb ik er nog niets aan gehad.
PSN: Geengrenzuh
kan dat ?ZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:48:
[...]
Ik denk dat ze allebei een soldaat hebben aangemaakt onder 1 account.
[...]
Heel apart. Bugje misschien dat je unlocks uit de beta per ongeluk wel meegenomen zijn?
Ik moest ook eerst alles unlocken.
En ja, ik heb ook even raar staan kijken toen ik een dode speler wou reviven en maar geen Defib kon selecteren.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Verwijderd
30-35 is inderdaad erg laag , dan blijft het spel bij mij vaak hangen als je in een drukke combat zone terecht komt , ik zit nu rond de 60 op 1900*1080 en dan maakt echt een wereld van verschilLittle_captain schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:43:
[...]
Ik ben hier zelf ook veel mee bezig geweest, heb je al die nieuwste versie van Fraps ? (3.1.2) die geeft mij zo'n 15 extra FPS!
Ik zelf record alles op high @ 1280x1080 en heb dan 40-50FPS ik speel normaal op 1920x1080 maar dan heb ik nog maar 30-35fps en dit is net te laag om echt lekker te spelen.
Misschien een 1TB schijfje erbij kopen? Heb ik zelf namelijk gedaan en is wel erg lekker om gewoon een paar uur achter elkaar op te kunnen nemen en dan de boel te monteren.
Yup en yup.Proxx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:11:
[...]
kan dat ?
en moet je dan per soldaat opnieuw levelen ?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Achja, what we do for pretty women.Tankiej schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:48:
[...]
Niet allemaal maar wel een aantal
Maar dat gaat ook niet tegelijk, mijn PC scherm is ook mijn TV..
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee helaas niet ( tenzij je em door zijn kop knalt of hardcore speelt)ChojinZ schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:04:
De m95 sniper riffle, is dat 1 shot, 1 kill?
Das wel jammer...Supernatural C schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:20:
[...]
Nee helaas niet ( tenzij je em door zijn kop knalt of hardcore speelt)
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Als je wilt opnemen, zorg ervoor dat je een degelijke quad core hebt. Aangezien BC2 al gebruik maakt van meerdere cores, heb je er ook nog eentje nodig die de videoencoding op zich neemt. En ja, je FPS gaat achteruit. Eventueel wat instellingen omlaag schroeven. Dingen als AA en AF heb je voor een degelijk filmpje toch minder nodig en kun je wel even missenLittle_captain schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:43:
[...]
Ik ben hier zelf ook veel mee bezig geweest, heb je al die nieuwste versie van Fraps ? (3.1.2) die geeft mij zo'n 15 extra FPS!
Ik zelf record alles op high @ 1280x1080 en heb dan 40-50FPS ik speel normaal op 1920x1080 maar dan heb ik nog maar 30-35fps en dit is net te laag om echt lekker te spelen.
Misschien een 1TB schijfje erbij kopen? Heb ik zelf namelijk gedaan en is wel erg lekker om gewoon een paar uur achter elkaar op te kunnen nemen en dan de boel te monteren.
Ik vind het eigenlijk wel goed kwa balance. Je moet gewoon niet assaulten als je engie bent, laat dat aan de assault klasse over, of zeuren dat je gesniped wordt door een M60, als je stil in de bosjes zit met een dikke sniper. Dan moet je maar niet stil zitten.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:00:
even een persoonlijke mening, wat ik jammer vind aan BC2 is het verschil met BF2.
Bij Bf2 unlock je 1 wapen en kun je mee met de rest, in dit spel is het verschil met iemand die net begint met iemand die straks 35 ranks heeft veel te groot naar mijn menig.
in het begin legde ik het altijd af 1 op 1 en nu ik het 4 of 5e wapen in medic en assault heb geunlocked loopt mijn KD ratio wel 1 op 1 en haal ik zowaar kill streaks van 5 tot wel 8.
ik hoop wel dat Dice er snel een paar patches tegenaan gooit om één en ander te balancen.
[ Voor 33% gewijzigd door M2M op 11-03-2010 14:44 ]
jus toch. ik vind mijn poppetjes naam gewoon !@#$%^@! maar nu moet ik om een andere naam te gebruiken compleet opnieuw levelenZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:14:
[...]
Yup en yup.
Ik heb ook 2 soldaatjes onder m'n account, en ja, je moet ze apart levelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Proxx op 11-03-2010 14:45 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Klopt, maar als je gewoon "normal"speelt biedt de M95 geen meerwaarde tegenover de GOL ( alleen het geluid danChojinZ schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:36:
[...]
Das wel jammer...
Ik had alleen in-game gekeken naar de kracht van het wapen en daar liep de "damage bar" aardig ver door.
Hmm het lijkt mij toch veel makkelijker haalbaar dan in BF2 ! Ik zit nu al aan 40.000 punten zonder veel te spelen.
PSN: Beretta1979
Ik heb de barret in single player gevonden en sindsdien heb ik geen missie meer zonder dat ding gespeeld, zo'n lekker aparaatSupernatural C schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:58:
[...]
Klopt, maar als je gewoon "normal"speelt biedt de M95 geen meerwaarde tegenover de GOL ( alleen het geluid dan)
zoek anders is gewoon op tweakersLewt schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:10:
Hoe kom je op de GoT server, want als ik zoek op [GoT] vind ik heel veel servers, hoe doen jullie dat?
jammer dat je niet kan joinen op IP.
Zijn er unlocks in de single player die je niet in de Multi krijgt dan?ye-roon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:02:
[...]
Ik heb de barret in single player gevonden en sindsdien heb ik geen missie meer zonder dat ding gespeeld, zo'n lekker aparaatik moet nog 811 recon exp en dan heb ik em in MP en ik ga hopen dat hij hier hetzelfde aanvoelt
Oh nog een vraagje: waarom zijn de meeste dog tags brons, maar sommige aluminium?
Thanks.Donnie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:37:
@zao je moet hem eerst locken, even op het rode vierkantje aimen dus tot dat je het aantal meters ziet en dan pas schieten.
donnie ik hoorde iemand zeggen dat het met en Headset niet te doen was die wartapes. jij gebruikt volgens mij toch ook een headsetDonnie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:17:
Nee klopt niet, gewoonin je settings menu aanpassen bij sound. Staat nu waarschijnlijk gewoon op HIFI, dat aanpassen naar wartapes en klaar ben je.
EnAllSeeyinEye schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:07:
Ik speel ook nog altijd veel met de PKM. [...] Beginnende spelers leggen het veelal af tegen de gevorderde speler omdat ze nog niet bekend zijn met de maps en nog niet helemaal 'in' het spel zitten.
^^ Eensch (2x). De beginnerswapens zijn zo slecht nog niet. De PKM blijft een killer-wapen, zolang je maar gewoon met gecontroleerde burst blijft schieten. Zelfde geldt voor de AEK, fijn wapen. Gecontroleerd in burst gebruiken, en alles en iedereen gaat zo neer.ErA schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:01:
[...]
AEK-971(enige met top notch iron sight) + 40MM & 1911 4 life
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
ja, dat zouden ze wel eens mogen balanceren. Een TK zou minimaal -100 moeten zijn. Maargoed, elke keer dood, betekend ook een death in je stats. Of je nu gerevived wordt of niet. Erg handig is het statpadden dus niet. (maar wel mooi misbruik van te maken)zAo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:18:
[...]
Thanks.
Heeft iemand wel eens geprobeerd te levelen in hard mode? Als medic een teamkill maken (-10XP), Revive (+50).
Voor zover ik weet niet. Maar het is wel zo (bv in mw2) dat wapens in de single player anders aanvoelen dan de wapens in multiplayer. Dus vandaar dat ik zeg dat ik hoop dat deze hetzelfde aanvoelt, want hijs awesomePheace schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:15:
[...]
Zijn er unlocks in de single player die je niet in de Multi krijgt dan?
dat zei ik idd ja, probeer het maar eens, ik vond het echt niet te doen, het klinkt gaaf over de surrond set met de subwoofer aan, maar die headset op je oren gaat volledig over de zeik met dit geluid. Het is gewoon veelste veel echo etc, je kan niets meer onderscheiden.Proxx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:22:
[...]
donnie ik hoorde iemand zeggen dat het met en Headset niet te doen was die wartapes. jij gebruikt volgens mij toch ook een headset
statspadden is niet handig voor het slachtoffer nee maar denk ook niet dat iemand vrijwillig daar aan mee doet.M2M schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:22:
[...]
ja, dat zouden ze wel eens mogen balanceren. Een TK zou minimaal -100 moeten zijn. Maargoed, elke keer dood, betekend ook een death in je stats. Of je nu gerevived wordt of niet. Erg handig is het statpadden dus niet. (maar wel mooi misbruik van te maken)
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Dat is het mooie van snipers. De meeste 1 vs 1's tegen snipers op niet al te lange afstand win ik. Puur omdat ze zo heerlijk stil blijven zitten. Als ze nou iets bewogen zou ik moeite hebben omdat een x4 scope nu eenmaal niet echt denderend is.M2M schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:38:
[...]
...of zeuren dat je gesniped wordt door een M60, als je stil in de bosjes zit met een dikke sniper. Dan moet je maar niet stil zitten.
Nee, kwa balans is het eigenlijk heel goed. Met elk wapen kun je ownen, en ook net zo hard geowned worden.
edit 3: handige link voor weapon stats: LINK
Misschien al eens gepost, maar dit is wel repostwaardig denk ik.
Ik heb alleen maar kills met het eerste Assault Rifle( ongeveer 700 kills met primaire functie, en 550 kills met d elauncher). De rest heeft niet zo'n goede iron sight (vind ik)ZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:28:
[...]
Laatst heb ik weer de bekende fout gemaakt om mijn klasse en wapens niet in te stellen, dus ipv medic met m60 kwam ik erin als assault met de vanilla AR. Die 3 gasten die ik er in korte tijd mee omlegde zouden het er niet mee eens zijn dat lage level wapens waardeloos zijn.
Vergeleken met jou mag ik nog ff zwaar aan de bakErA schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:34:
[...]
Ik heb alleen maar kills met het eerste Assault Rifle( ongeveer 700 kills met primaire functie, en 550 kills met d elauncher). De rest heeft niet zo'n goede iron sight (vind ik)
Resultaat tot nu toe mag er gewoon zijn:
linkje
Gisteren stond ik met 700 deaths nog op 2:1 , dus ik heb flink aan de weg getimmerd
[ Voor 51% gewijzigd door Donnie op 11-03-2010 15:44 ]
als je een hond ziet lopen moet ze zen bandje afdoen. en snel weg rennenTankiej schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:47:
Wat zijn dogtags en hoe kan je die halen? Ik heb er nog geen zo te zien
[ Voor 31% gewijzigd door Proxx op 11-03-2010 15:52 ]
Ik moet zeggen dat ik wat dat betreft wel een goede achtergrond heb op FPS gebied etc. Dus ondanks dat ik geen 1 battlefield series heb gespeeld pakte ik het lekker snel op. Ook omdat ik MW2 heb gespeeld (ook mijn eerste CoDTwammo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:41:
[...]
Vergeleken met jou mag ik nog ff zwaar aan de bakvanaaf maar weer ff in de GoT server. was gisteravond ook awesome.
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door ErA op 11-03-2010 15:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
onzin ik ram met mijn AN-94 3 salvo's in iemand en hij doet 1 pistool schot terug in mijn kop .....ZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:39:
Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar aan diegenen die denken dat een rank1 niets heeft in te brengen tegen een rank 30 qua wapens.
Dat je het aflegt tegen zo iemand is omdat 'ie waarschijnlijk gewoon veel beter en ervarener is.
Heb ik wel eens gedaan met een maat. Na 4 keer wordt je gekicked.zAo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:18:
[...]
Thanks.
Heeft iemand wel eens geprobeerd te levelen in hard mode? Als medic een teamkill maken (-10XP), Revive (+50).
Als je dat niks vind, kan je overwegen om alleen hardcore games te joinen, daar ben je sneller dood en zo...Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:10:
onzin ik ram met mijn AN-94 3 salvo's in iemand en hij doet 1 pistool schot terug in mijn kop .....
ik was even sprakeloos.
zijn health 30%. heb hem zeker 4x geraakt. dat is het enige wat ik vind zuigen in dit spel.
headshot hoort gewoon kill te zijn. en 2 of 3 schoten in lichaam moet genoeg zijn.
toen ik met dat lev 1 engineer wapen probeerde iemand om te leggen kon ik een hele clip lossen en dan draaide ze zich nog rustig om om me af te maken met een nade launcher. nou weet ik dat ik geen rambo ben maar ik zie wel waneer iets bull shit is.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Wat leven we toch in een ziek tijdperk eigenlijk!Tsurany schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:23:
Nog een paar uur en dan gaan jullie allemaal dood*
*Tenzij je mijn teammate bent
PSN: Geengrenzuh
Not if i kill you first!Tsurany schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:23:
*Tenzij je mijn teammate bent
OnzinVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:10:
[...]
onzin ik ram met mijn AN-94 3 salvo's in iemand en hij doet 1 pistool schot terug in mijn kop .....
ik was even sprakeloos.
zijn health 30%. heb hem zeker 4x geraakt. dat is het enige wat ik vind zuigen in dit spel.
headshot hoort gewoon kill te zijn. en 2 of 3 schoten in lichaam moet genoeg zijn.
toen ik met dat lev 1 engineer wapen probeerde iemand om te leggen kon ik een hele clip lossen en dan draaide ze zich nog rustig om om me af te maken met een nade launcher. nou weet ik dat ik geen rambo ben maar ik zie wel waneer iets bull shit is.
[ Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 11-03-2010 16:39 ]
Fixed.Tsurany schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:23:
*Ookals je mijn teammate bent, maar dan is de kans wat kleiner
Ik weet niet of die kans wel kleiner is
Het ligt dus niet aan mijGeengrenzuh schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:32:
[...]
Wat leven we toch in een ziek tijdperk eigenlijk!
[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 11-03-2010 16:44 ]
ScheißeTsurany schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:43:
[...]
Ik weet niet of die kans wel kleiner isZeker niet als jij hebt bent
Of Murk, payback is a bitch!
[video]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Verwijderd
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Maar ik weet wel zeker dak van jou een 40mm in me muil ga terugkrijgenTsurany schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:05:
Helaas maakt 90% van de mensen zijn boasts niet echt waar, inclusief ondergetekende.
Wrom ik? Ik zweer dat ik inieder geval elke keer een kort gebedje heb geprevelt alvorens je tot een massa bloederige pulp te schieten.Tsurany schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:43:
[...]
Ik weet niet of die kans wel kleiner isZeker niet als jij hebt bent
Of Murk, payback is a bitch!
[video]
[...]
Het ligt dus niet aan mij
Dat mis ik BFBC2 zoals in MoH:AA. Die deathberichten als "Murk succesfully caught Tsuranis handgrenade with his teeth".Murk schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:18:
[...]
Maar ik weet wel zeker dak van jou een 40mm in me muil ga terugkrijgen
[ Voor 24% gewijzigd door ZenTex op 11-03-2010 17:27 ]
Daar ben ik bij, toch nog hoop voor me om level 1 es te halenZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:29:
Oja, nogiets. Vanavond zal ik gewillig voor target pratice aanbieden aangezien ik als Medic inmiddels alles unlocked heb, en met assault verder ga. Free kills heren!
anathema
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Lol men gaat nu al over op statpadden?ZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:29:
Oja, nogiets. Vanavond zal ik gewillig voor target pratice aanbieden aangezien ik als Medic inmiddels alles unlocked heb, en met assault verder ga. Free kills heren!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Komt misschien door het aantal GOT'ers dat blijkbaar enkel stats wil?rhermans schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:45:
GoT server is het nivo wel redelijk van , maar wat een gejammer zeg zelfs van gotters die echt alleen maar lopen te janken , meer dan op welke server dan ook .
[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 11-03-2010 18:09 ]
Ja zie het regelmatig op de server van GOT net al 2 en gisteren ook.Bor de Wollef schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:54:
[...]
Lol men gaat nu al over op statpadden?
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Oh nee, veel gemenerMurk schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:18:
[...]
Maar ik weet wel zeker dak van jou een 40mm in me muil ga terugkrijgen
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 18:37 ]
Verwijderd
Gewoon vaak proberen. Bij mij lukte het ook niet in een keer, en ook niet in een paar keer. Maar vandaag lukte het ineens wel. Ik zocht toen gewoon op 'GoT'. Die browser werkt gewoon nog erg brak, en dat ligt niet aan jou. Maar als hij eenmaal in je favorieten staat, dan werkt het allemaal wat makkelijker.Macros4 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:28:
Hoe kan ik die [GoT] server vinden dan!? Ik kan zoeken wat ik wil, op naam, op Tweakers maar ik kan die server dus echt niet vinden whaaaaaaaaRGGGHHH
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq