Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ozziestroker1
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 20-11 12:34
quote:
dennis585 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:33:
Wat is het maximum level wat je kunt halen in de multiplayer?
level 50 ;)
echt een hoop punten en tijd gaat daar in zitten >:)

• Rebz
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 24-06-2010
Haha dat knife flying ziet er echt raar uit. Lijkt me niet de bedoeling, maar wel grappig.

Gisteren trouwens in al die mappen met die blackhawks. Paar keer wel bij wat mensen als gunner erin gezeten.Helaas greep ik elke keer mis kwa gunner kant :(
Zat dan wel afwisselend aan een andere kant, maar de bestuurder circelde dan net die keer weer de andere kant op :(

• ThijsWTF
  • Laatst online: 08-11 16:03
Volgens mij is de extra content voor de VIP spelers al actief. Mijn broertje heeft namelijk de VIP code gebruikt (waardoor ik hem niet meer kan gebruiken 8)7 ) en hij kan bepaalde maps spelen die ik niet kan spelen.
Soms als ik samen met een vriend een potje wil gaan bf'en dan joined hij wel de server en dan kom ik er niet in omdat ik niet de juiste map packs hebs.

We spelen samen op 1 PlayStation 3 met 2 verschillende PSN accounts.

ThijsWTF wijzigde deze reactie 11-03-2010 14:08 (8%)
Reden: vermelden van PS3 etc

• DefLite
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19-11 07:09

DefLite

Why so serious?

quote:
ErA schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:28:
Ik ben tevens aan de slag gegaan met Fraps. Op zich werkt het uistekend. Hij neemt geluid op, zowel van voicecom, als van de game. Er kleeft alleen 1 nadeel aan. Ik speel op 1680X1050. en fraps kent alleen full size en half size.
Dit zorgt ervoor dat fraps dat in de orde grote van:
Width: 840 pixels
Height: 525 pixels
Size per seconds film: 25 MB
Size per minutes film: 1511 MB

wegschrijft.

Mijn FPS kampt er een beetje onder, ik denk dat ik ongeveer 28 fps heb op het moment van capturen. alleen maakt dat net het verschil tussen ownen, en normaal spelen.

Daarnaast heb ik maar een partitie van 500 Gig wat dus slechts 30 minuutjes aan beeld materiaal is.

Is er behalve WeGame (te slechte kwaliteit) en fraps nog een andere recorder.

Ik kan niet in een andere resolutie spelen, dit gaat ook ten koste van mijn gameplay.
Ik ben hier zelf ook veel mee bezig geweest, heb je al die nieuwste versie van Fraps ? (3.1.2) die geeft mij zo'n 15 extra FPS!
Ik zelf record alles op high @ 1280x1080 en heb dan 40-50FPS ik speel normaal op 1920x1080 maar dan heb ik nog maar 30-35fps en dit is net te laag om echt lekker te spelen.

Misschien een 1TB schijfje erbij kopen? Heb ik zelf namelijk gedaan en is wel erg lekker om gewoon een paar uur achter elkaar op te kunnen nemen en dan de boel te monteren.

• Twammo
  • Laatst online: 19-11 15:35

Twammo

PSN: rtwouda

quote:
ThijsWTF schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:40:
Volgens mij is de extra content voor de VIP spelers al actief. Mijn broertje heeft namelijk de VIP code gebruikt (waardoor ik hem niet meer kan gebruiken 8)7 ) en hij kan bepaalde maps spelen die ik niet kan spelen.
Soms als ik samen met een vriend een potje wil gaan bf'en dan joined hij wel de server en dan kom ik er niet in omdat ik niet de juiste map packs hebs.
Spelen jullie dan met zen tweeen met 1 spel? Hoe doe je dat dan met de online code die je nodig hebt?

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-11 12:21

ye-roon

knaak

quote:
ErA schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:28:
Nou, ik heb me gisteren ook uitstekend vermaakt op de [GoT] server hoor.

Ik speel daar met mijn oude nick, aangezien ErA niet kon ivm 3 letters. Volledige nick is dus "ErAdiCToR".
Ah dus jij was die persoon die me de hele tijd aant neerschieten was....... met je stomme xm8.

vanavond maar revenge nemen dan ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 10:05
quote:
ozziestroker1 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:39:
[...]

level 50 ;)
echt een hoop punten en tijd gaat daar in zitten >:)
Zekers, bijv. van level 47 naar level 50 kost evenveel punten om van level 0 naar level dertig te gaan >:)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• AllSeeyinEye
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Descriptor schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:04:
(als of het nog niet vaak genoeg zegt is ;)) maar je moet ze inderdaad gewoon unlocken. Elke speler begint bij level 0 met gewoon de standaard uitrustingen. Voor de medic heb je in het begin alleen je combat knive, je PKM en je M9 pistol. Gaandeweg zijn de eerste unlock je medkit en daarna je defib.

Dit is precies het zelfde als bij assault en engineer. Bij deze klasses moet je ook de ammo box en de repair tool vrij spelen.
(ook aan overige reacties op mij:)

En toch begon ik echt de retail met medkit, paddles, ammo box, repair tool, tracer gun en een aantal WWII wapens...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• ZenTex
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 18-11 02:50
quote:
Twammo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:44:
[...]

Spelen jullie dan met zen tweeen met 1 spel? Hoe doe je dat dan met de online code die je nodig hebt?
Ik denk dat ze allebei een soldaat hebben aangemaakt onder 1 account.
quote:
AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:48:
[...]

(ook aan overige reacties op mij:)

En toch begon ik echt de retail met medkit, paddles, ammo box, repair tool, tracer gun en een aantal WWII wapens...
Heel apart. Bugje misschien dat je unlocks uit de beta per ongeluk wel meegenomen zijn?
Ik moest ook eerst alles unlocken.

En ja, ik heb ook even raar staan kijken toen ik een dode speler wou reviven en maar geen Defib kon selecteren. 8)7

ZenTex wijzigde deze reactie 11-03-2010 13:50 (47%)

• Lewt
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13-10 18:09
EXTRA CONTENT, volgens de blog
is dat gratis voor PC's
quote:
VIP codes are included in the box for all new purchases. Players that buy used versions and don't have a code can purchase one via the in-game store for $15. PC players will get the content as a game update.
Ik wacht wel op een update, dat wordt denk ik geregeld door steam.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Nu online
quote:
BatmanHorizon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:47:
[...]

Zekers, bijv. van level 47 naar level 50 kost evenveel punten om van level 0 naar level dertig te gaan >:)
hoe kom je aan die info, ergens een linkje?

• Twammo

Twammo

quote:
ZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:48:
[...]

Oke wist niet dat dat kon. Thnx voor de info

Twammo wijzigde deze reactie 11-03-2010 13:54 (34%)

• AllSeeyinEye
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
[...]
Heel apart. Bugje misschien dat je unlocks uit de beta per ongeluk wel meegenomen zijn?

En ja, ik heb ook even raar staan kijken toen ik een dode speler wou reviven en maar geen Defib kon selecteren. 8)7
Denk niet dat t een bug is, het is immers blijvend. Ik heb de andere classes dan medic in de full game nog niet aangeraakt, maar kan de betreffende items dus wel selecteren (zo blijkt uit het weapons and gadgets overzicht).

Wellicht dat dit samenhangt met de code die in mn LE versie zat? Al heb ik die nightmap die ook met die code beschikbaar zou moeten worden overigens nog nergens tegengekomen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• kontknager
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16-09-2012
quote:
sincere6 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:36:
extra content , ik heb ergens iets gelezen dat je extra content kon unlocken met die code op die flyer uit het doosje waar Maikel over sprak

Iemand dat al gedaan ?
Dat werkt helaas niet. heb een code geredeemed maar geen unlocks. Oftewel een lokkertje

• rooieziel
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 01-05-2015
even een persoonlijke mening, wat ik jammer vind aan BC2 is het verschil met BF2.
Bij Bf2 unlock je 1 wapen en kun je mee met de rest, in dit spel is het verschil met iemand die net begint met iemand die straks 35 ranks heeft veel te groot naar mijn menig.

in het begin legde ik het altijd af 1 op 1 en nu ik het 4 of 5e wapen in medic en assault heb geunlocked loopt mijn KD ratio wel 1 op 1 en haal ik zowaar kill streaks van 5 tot wel 8.

ik hoop wel dat Dice er snel een paar patches tegenaan gooit om één en ander te balancen.

SWTOR: Bobiefatt Bounty Hunter Mercenary | Server : The Red Eclipse | The Norris Legacy

• ErA
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:55
quote:
ye-roon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:46:
[...]

Ah dus jij was die persoon die me de hele tijd aant neerschieten was....... met je stomme xm8.

vanavond maar revenge nemen dan ^^
Ik kan me dat moment nog wel herinneren :)

Geen XM8 trouwens.

AEK-971(enige met top notch iron sight) + 40MM & 1911 4 life >:)

ErA wijzigde deze reactie 11-03-2010 14:01 (4%)

• ozziestroker1
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 20-11 12:34
voor de beginnende speler die vind dat hij te weinig wapens of mindere wapens heeft :

wat je altijd kan doen als je net(lage rang) begint:

een kit oppakken van een net gedode tegenstander en daar je kills mee maken.
telt mee voor de kit waar je mee gespawnd ben,en je hebt vaak een beter wapen!

ozziestroker1 wijzigde deze reactie 11-03-2010 14:03 (19%)

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
De m95 sniper riffle, is dat 1 shot, 1 kill?

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• Donnie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-07 13:45

Donnie

AKA DonCorleone

Mensen zeuren teveel over wapens, ik had echt geen moeite met de 1e engineer gun bv. of met de medic gun etc. Tuurlijk zijn die andere wapens sterker, maar jullie doen af en toe net alsof je compleet kansloos ben met het standaard wapen...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:56
quote:
rooieziel schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:00:
even een persoonlijke mening, wat ik jammer vind aan BC2 is het verschil met BF2.
Bij Bf2 unlock je 1 wapen en kun je mee met de rest, in dit spel is het verschil met iemand die net begint met iemand die straks 35 ranks heeft veel te groot naar mijn menig.

in het begin legde ik het altijd af 1 op 1 en nu ik het 4 of 5e wapen in medic en assault heb geunlocked loopt mijn KD ratio wel 1 op 1 en haal ik zowaar kill streaks van 5 tot wel 8.

ik hoop wel dat Dice er snel een paar patches tegenaan gooit om één en ander te balancen.
Ik heb er geen last van eigenlijk, speel voornamelijk met de eerste vier assault rifles en daarmee krijg ik anderen net zo goed om. Assault + 4x scope vind ik stukken relaxter dan sniperen trouwens.
Het enige wat ik af en toe vervelend vind zijn de autosnipers, die dus niet hoeven te herladen tussen elk schot.

Heb het trouwens even geprobeerd maar als je in hardcore iemand spot, of iemand anders spot bijvoorbeeld een sniper, dan kan je dat alleen op de map zien als je start (Xbox) drukt. Dat is dus wel even lastig maar went wel snel. Alleen is het mij niet altijd duidelijk wat het russisch betekent.

• ThijsWTF
  • Laatst online: 08-11 16:03
quote:
Twammo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:44:
[...]

Oeps, we spelen samen op 1 PlayStation 3 ;)

• AllSeeyinEye
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik speel ook nog altijd veel met de PKM. Vond ik in BF2 ook een van de fijnere wapens... Beginnende spelers leggen het veelal af tegen de gevorderde speler omdat ze nog niet bekend zijn met de maps en nog niet helemaal 'in' het spel zitten.

• Geengrenzuh
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 01-10-2017
quote:
Jackal131 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:23:
[...]

Voor de PS3 kreeg je/ik een VIP-voucher voor eventuele extra maps, dacht ik.
Echter de in-game store van EA ligt er volgens mij nog steeds uit, dus heb ik er nog niets aan gehad.
Maakt niet uit man, je kan gewoon die code invoeren en die twee extra maps zijn unlocked.

Vnvnd maar weer een paar potjes doen. Al vanaf zondag niet meer gespeeld man....

PSN: Geengrenzuh

• Proxx
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19-11 13:03
quote:
[...]

[...]

kan dat ?

en moet je dan per soldaat opnieuw levelen ?

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Father_Sha
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-10-2014

Father_Sha

PSNid:Fathersha

quote:
Little_captain schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:43:
[...]

Ik ben hier zelf ook veel mee bezig geweest, heb je al die nieuwste versie van Fraps ? (3.1.2) die geeft mij zo'n 15 extra FPS!
Ik zelf record alles op high @ 1280x1080 en heb dan 40-50FPS ik speel normaal op 1920x1080 maar dan heb ik nog maar 30-35fps en dit is net te laag om echt lekker te spelen.

Misschien een 1TB schijfje erbij kopen? Heb ik zelf namelijk gedaan en is wel erg lekker om gewoon een paar uur achter elkaar op te kunnen nemen en dan de boel te monteren.
30-35 is inderdaad erg laag , dan blijft het spel bij mij vaak hangen als je in een drukke combat zone terecht komt , ik zit nu rond de 60 op 1900*1080 en dan maakt echt een wereld van verschil

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

• ZenTex
quote:
Proxx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:11:
[...]

kan dat ?

en moet je dan per soldaat opnieuw levelen ?
Yup en yup.

Ik heb ook 2 soldaatjes onder m'n account, en ja, je moet ze apart levelen.

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:34
Op de PS3 heb ik al een aantal keer de smoke-nades gebruikt onder de assault rifle, maar ffs waar blijft de smoke????? Ik heb nog geen rook kunnen ontdekken.

Uit pure ellende heb ik zelf maar een sigaret opgestoken en geprobeerd om de kamer blauw te paffen om toch maar de illusie te wekken dat ik een smoke-screen heb neergelegd 8)7

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

quote:
Tankiej schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:48:
[...]

Niet allemaal maar wel een aantal :')

Maar dat gaat ook niet tegelijk, mijn PC scherm is ook mijn TV..
Achja, what we do for pretty women.

• Supernatural C
  • Laatst online: 02-10 16:07
quote:
ChojinZ schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:04:
De m95 sniper riffle, is dat 1 shot, 1 kill?
Nee helaas niet ( tenzij je em door zijn kop knalt of hardcore speelt) :)

• Hogader
  • Nu online
Knalde de tweakers server er net uit na een rondje rush op africa harbor. ging wel lekker dat rondje. 12-2 ofzo en kwam erin met alleen de laatste 2 mcoms over XD.

• ChojinZ
  • Nu online
quote:
Supernatural C schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:20:
[...]

Nee helaas niet ( tenzij je em door zijn kop knalt of hardcore speelt) :)
Das wel jammer...

Ik had alleen in-game gekeken naar de kracht van het wapen en daar liep de "damage bar" aardig ver door.

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 10:07
quote:
Little_captain schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:43:
[...]

Als je wilt opnemen, zorg ervoor dat je een degelijke quad core hebt. Aangezien BC2 al gebruik maakt van meerdere cores, heb je er ook nog eentje nodig die de videoencoding op zich neemt. En ja, je FPS gaat achteruit. Eventueel wat instellingen omlaag schroeven. Dingen als AA en AF heb je voor een degelijk filmpje toch minder nodig en kun je wel even missen :)

Verder, download de process explorer of open de taskmanager. Associeer cores 1-3 voor BC2 en core 4 voor fraps (rechterklik op betreffende proces). Dan zou je wat meer FPS moeten halen zonder dat gameplay flink achteruit gaat. Let wel, performance gaat achteruit, omdat niet alleen een core, maar ook geheugenbandbreedte nu gebruikt wordt om op te nemen.

edit 2: zorg er trouwens ook voor dat het "opnameapparaat" in je geluidsbeheer in windows, op "wat men hoort" staat. Anders hoor je jezelf door de microfoon hijgen.
quote:
rooieziel schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:00:

Ik vind het eigenlijk wel goed kwa balance. Je moet gewoon niet assaulten als je engie bent, laat dat aan de assault klasse over, of zeuren dat je gesniped wordt door een M60, als je stil in de bosjes zit met een dikke sniper. Dan moet je maar niet stil zitten.

Nee, kwa balans is het eigenlijk heel goed. Met elk wapen kun je ownen, en ook net zo hard geowned worden.

edit 3: handige link voor weapon stats: LINK
Misschien al eens gepost, maar dit is wel repostwaardig denk ik.

M2M wijzigde deze reactie 11-03-2010 14:44 (33%)

-_-

• Proxx
quote:
ZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:14:
[...]

Yup en yup.

Ik heb ook 2 soldaatjes onder m'n account, en ja, je moet ze apart levelen.
jus toch. ik vind mijn poppetjes naam gewoon !@#$%^@! maar nu moet ik om een andere naam te gebruiken compleet opnieuw levelen :X dan zou ik voor de 3e keer naar lvl 10 moeten levelen in 4weken tijd (met beta erbij dan)

Proxx wijzigde deze reactie 11-03-2010 14:45 (11%)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Zo is dat altijd geweest hoor in battlefield, daar nu niet opeens over gaan zeuren haha.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Hogader
  • Nu online
sow net lekker potje, kom in de server valparaiso met nog laatste rush gedeelte (was attack) haalde pardoes nog mooit een 16-0 score en 11 pins. Waaronder dus 2x de combat excelence en combate efficiency

• Supernatural C
  • Laatst online: 02-10 16:07
quote:
ChojinZ schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:36:
[...]

Das wel jammer...

Ik had alleen in-game gekeken naar de kracht van het wapen en daar liep de "damage bar" aardig ver door.
Klopt, maar als je gewoon "normal"speelt biedt de M95 geen meerwaarde tegenover de GOL ( alleen het geluid dan :P )

• Beretta1979
  • Laatst online: 10-11 20:35
quote:
Hmm het lijkt mij toch veel makkelijker haalbaar dan in BF2 ! Ik zit nu al aan 40.000 punten zonder veel te spelen.

PSN: Beretta1979

• ye-roon

ye-roon

knaak

quote:
Supernatural C schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:58:
[...]

Klopt, maar als je gewoon "normal"speelt biedt de M95 geen meerwaarde tegenover de GOL ( alleen het geluid dan :P )
Ik heb de barret in single player gevonden en sindsdien heb ik geen missie meer zonder dat ding gespeeld, zo'n lekker aparaat :D ik moet nog 811 recon exp en dan heb ik em in MP en ik ga hopen dat hij hier hetzelfde aanvoelt :)

Oh nog een vraagje: waarom zijn de meeste dog tags brons, maar sommige aluminium?

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

ligt aan de rank die je knived.

• Lewt
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13-10 18:09
Hoe kom je op de GoT server, want als ik zoek op [GoT] vind ik heel veel servers, hoe doen jullie dat?
jammer dat je niet kan joinen op IP.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

• DrHill
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07:00
quote:
Lewt schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:10:
Hoe kom je op de GoT server, want als ik zoek op [GoT] vind ik heel veel servers, hoe doen jullie dat?
jammer dat je niet kan joinen op IP.
zoek anders is gewoon op tweakers

• Pheace
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15:24

Pheace

The Eviler of Evil

quote:
ye-roon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:02:
[...]

Ik heb de barret in single player gevonden en sindsdien heb ik geen missie meer zonder dat ding gespeeld, zo'n lekker aparaat :D ik moet nog 811 recon exp en dan heb ik em in MP en ik ga hopen dat hij hier hetzelfde aanvoelt :)

Oh nog een vraagje: waarom zijn de meeste dog tags brons, maar sommige aluminium?
Zijn er unlocks in de single player die je niet in de Multi krijgt dan?

Pheace on Steam | Ik verkoop Steam games op de V&A

• Twammo

Twammo

Nog ff vraagje over de war tapes 8)7 waar moet je dat veranderen? in de ingame menu of in het hoofdmenu. had wel iets gelezen dat je na elke ronde in mp het opnieuw moet instellen. klopt dat?

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Nee klopt niet, gewoonin je settings menu aanpassen bij sound. Staat nu waarschijnlijk gewoon op HIFI, dat aanpassen naar wartapes en klaar ben je.

• zAo
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19-11 21:04

zAo

GPLv2 Fanboy

quote:
Donnie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:37:
@zao je moet hem eerst locken, even op het rode vierkantje aimen dus tot dat je het aantal meters ziet en dan pas schieten.
Thanks.

Heeft iemand wel eens geprobeerd te levelen in hard mode? Als medic een teamkill maken (-10XP), Revive (+50). :o

• Proxx
quote:
Donnie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:17:
Nee klopt niet, gewoonin je settings menu aanpassen bij sound. Staat nu waarschijnlijk gewoon op HIFI, dat aanpassen naar wartapes en klaar ben je.
donnie ik hoorde iemand zeggen dat het met en Headset niet te doen was die wartapes. jij gebruikt volgens mij toch ook een headset

• d_star
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-11 13:37

d_star

Maharadja of the Year :-/

quote:
AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:07:
Ik speel ook nog altijd veel met de PKM. [...] Beginnende spelers leggen het veelal af tegen de gevorderde speler omdat ze nog niet bekend zijn met de maps en nog niet helemaal 'in' het spel zitten.
En
quote:
ErA schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:01:
[...]

AEK-971(enige met top notch iron sight) + 40MM & 1911 4 life >:)
^^ Eensch (2x). De beginnerswapens zijn zo slecht nog niet. De PKM blijft een killer-wapen, zolang je maar gewoon met gecontroleerde burst blijft schieten. Zelfde geldt voor de AEK, fijn wapen. Gecontroleerd in burst gebruiken, en alles en iedereen gaat zo neer.

Neemt overigens niet weg dat de latere wapens soms wel iets beter zijn. Waarom de SAW alleen de 2e unlock is voor de medic, begrijp ik werkelijk niet. Wat een bagger-wapen is dat :r

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• M2M
  • Laatst online: 10:07
quote:
zAo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:18:
[...]

Thanks.

Heeft iemand wel eens geprobeerd te levelen in hard mode? Als medic een teamkill maken (-10XP), Revive (+50). :o
ja, dat zouden ze wel eens mogen balanceren. Een TK zou minimaal -100 moeten zijn. Maargoed, elke keer dood, betekend ook een death in je stats. Of je nu gerevived wordt of niet. Erg handig is het statpadden dus niet. (maar wel mooi misbruik van te maken)

-_-

• ye-roon

ye-roon

knaak

quote:
Pheace schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:15:
[...]

Zijn er unlocks in de single player die je niet in de Multi krijgt dan?
Voor zover ik weet niet. Maar het is wel zo (bv in mw2) dat wapens in de single player anders aanvoelen dan de wapens in multiplayer. Dus vandaar dat ik zeg dat ik hoop dat deze hetzelfde aanvoelt, want hijs awesome :p

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

quote:
Proxx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:22:
[...]

donnie ik hoorde iemand zeggen dat het met en Headset niet te doen was die wartapes. jij gebruikt volgens mij toch ook een headset
dat zei ik idd ja, probeer het maar eens, ik vond het echt niet te doen, het klinkt gaaf over de surrond set met de subwoofer aan, maar die headset op je oren gaat volledig over de zeik met dit geluid. Het is gewoon veelste veel echo etc, je kan niets meer onderscheiden.

Kan natuurlijk ook puur persoonlijk zijn...

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 00:04

Murk

Is this thing on?

quote:
M2M schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:22:
[...]

ja, dat zouden ze wel eens mogen balanceren. Een TK zou minimaal -100 moeten zijn. Maargoed, elke keer dood, betekend ook een death in je stats. Of je nu gerevived wordt of niet. Erg handig is het statpadden dus niet. (maar wel mooi misbruik van te maken)
statspadden is niet handig voor het slachtoffer nee maar denk ook niet dat iemand vrijwillig daar aan mee doet.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• ZenTex
quote:
M2M schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:38:
[...]

...of zeuren dat je gesniped wordt door een M60, als je stil in de bosjes zit met een dikke sniper. Dan moet je maar niet stil zitten.

Nee, kwa balans is het eigenlijk heel goed. Met elk wapen kun je ownen, en ook net zo hard geowned worden.

edit 3: handige link voor weapon stats: LINK
Misschien al eens gepost, maar dit is wel repostwaardig denk ik.
Dat is het mooie van snipers. De meeste 1 vs 1's tegen snipers op niet al te lange afstand win ik. Puur omdat ze zo heerlijk stil blijven zitten. Als ze nou iets bewogen zou ik moeite hebben omdat een x4 scope nu eenmaal niet echt denderend is.
Ter informatie: met een M60 heb ik 3 headshots nodig voor een kill. Met de vanilla M24 sniper is het met 1tje over en uit.

Laatst heb ik weer de bekende fout gemaakt om mijn klasse en wapens niet in te stellen, dus ipv medic met m60 kwam ik erin als assault met de vanilla AR. Die 3 gasten die ik er in korte tijd mee omlegde zouden het er niet mee eens zijn dat lage level wapens waardeloos zijn.

• ErA
quote:
ZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:28:
[...]
Laatst heb ik weer de bekende fout gemaakt om mijn klasse en wapens niet in te stellen, dus ipv medic met m60 kwam ik erin als assault met de vanilla AR. Die 3 gasten die ik er in korte tijd mee omlegde zouden het er niet mee eens zijn dat lage level wapens waardeloos zijn.
Ik heb alleen maar kills met het eerste Assault Rifle( ongeveer 700 kills met primaire functie, en 550 kills met d elauncher). De rest heeft niet zo'n goede iron sight (vind ik)

Resultaat tot nu toe mag er gewoon zijn:
linkje

Gisteren stond ik met 700 deaths nog op 2:1 , dus ik heb flink aan de weg getimmerd :D

• ZenTex
Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar aan diegenen die denken dat een rank1 niets heeft in te brengen tegen een rank 30 qua wapens.
Dat je het aflegt tegen zo iemand is omdat 'ie waarschijnlijk gewoon veel beter en ervarener is. :p

• Twammo

Twammo

quote:
ErA schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:34:
[...]

Ik heb alleen maar kills met het eerste Assault Rifle( ongeveer 700 kills met primaire functie, en 550 kills met d elauncher). De rest heeft niet zo'n goede iron sight (vind ik)

Resultaat tot nu toe mag er gewoon zijn:
linkje

Gisteren stond ik met 700 deaths nog op 2:1 , dus ik heb flink aan de weg getimmerd :D
Vergeleken met jou mag ik nog ff zwaar aan de bak >:) vanaaf maar weer ff in de GoT server. was gisteravond ook awesome.
http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/twammo.png

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

level 2 na 5 uur spelen? Ga is medic spelen joh haha

niet dat de mijne schokkend is hoor;
http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/DonCorleone.png

Donnie wijzigde deze reactie 11-03-2010 15:44 (51%)

• Proxx
http://bfbc2.elxx.net/sig/clean10/pc/Proxxor.png

die dogtags kloppen niet ik heb er al 64 :X
ik betwijfel zelfs of de rest ook wel klopt.

of misschien wordt de beta niet mee gerekend maar die dogtags zitten nog wel bij mij in het spel

Proxx wijzigde deze reactie 11-03-2010 16:14 (31%)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Met de beta erbij ja, nog niet in de retail Proxxie :)

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12:53
Wat zijn dogtags en hoe kan je die halen? Ik heb er nog geen zo te zien :+

• ZenTex
Hmmm. Dacht ik toch dat die magnum ammo spec allen voor pistols was zeg... Maar dat is dus blijkbaar voor alles wat kogels afschiet? (uitgezonderd staionaries).
Dan zal ik 's m'n marksman training spec omruilen voor die bullets. :D

• Proxx
quote:
Tankiej schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:47:
Wat zijn dogtags en hoe kan je die halen? Ik heb er nog geen zo te zien :+
als je een hond ziet lopen moet ze zen bandje afdoen. en snel weg rennen
sommigen zeggen dat je ze ook krijgt als je 3rondjes draait dan gaat zitten en 3 keer blaft ingame

nee als je een knife kill maakt krijg je een tag. eigenlijk niks bijzonders gewoon "kijk mijn knife kills stats" pagina

Proxx wijzigde deze reactie 11-03-2010 15:52 (31%)

• ErA
quote:
Twammo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:41:
[...]

Vergeleken met jou mag ik nog ff zwaar aan de bak >:) vanaaf maar weer ff in de GoT server. was gisteravond ook awesome.
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat ik wat dat betreft wel een goede achtergrond heb op FPS gebied etc. Dus ondanks dat ik geen 1 battlefield series heb gespeeld pakte ik het lekker snel op. Ook omdat ik MW2 heb gespeeld (ook mijn eerste CoD :D ik heb 7 jaar lang geen shooters meer gespeeld)

In ieder geval gedurende mijn eerste 10 potjes heb ik me niet bezig gehouden met kill etc. Als eerste heb ik me de control van mijn character helemaal eigen gemaakt, wat kan wel, wat kan niet. Speel met je controls totdat je ze kunt dromen.

Daarna ben ik iedere map rustig doorgelopen om ze te leren kennen. (de meeste ken ik nu wel).

Vervolgens ben ik in de voertuigen gestapt en heb daar mijn eerste kills mee gemaakt. Op die manier hou je je k/d ratio in het moeilijke begin gewoon op pijl omdat een tank je meestal wel 1 of 2 kills yield voordat je kapot wordt gemaakt.

Er zijn nog heel veel zaken waarin ik moet leren (Medic/Recon/Engineer/Vliegen) etc. MAar ik doe het liever per stuk, om te zorgen dat mijn score acceptabel blijft.

Mijn target is in ieder geval om mijn huidige k/d van 2.11 om te buigen naar 4:1 om het moment dat ik 10000 kills haal.
Betekend wel dat ik met een gemiddeld van 5:1 moet spelen vanaf nu :X

ErA wijzigde deze reactie 11-03-2010 15:53 (6%)

• Rebz
  • Laatst online: 24-06-2010
Heb bloom ook maar uitgeschakeld gister. Begon toch wel te storen.
Op veel plekken is het erg fel en overbelicht. Zonder bloom is het goed te doen.

• DannyAr
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 12-03-2010
duiveltje666 in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - dee..."

Zijn er hier mensen die een goed werkende server bij gameservers.com hebben? Dat ding van mij crashed elke paar uur, vooral wanneer hij vol zit. Met als gevolg dat ik er snel bij moet zijn om hem opnieuw op te starten. Doorgaans heb ik s'nachts dus een gecrashte lege server. Schijnen ze bij gameservers.com heel normaal te vinden en ze geven Dice hiervan de schuld met de bewering dat het aan hun serversoftware ligt. Ze zouden tenminste een auto-reboot moeten hebben na een crash en niet de admin deze verantwoordelijkheid geven. Ik heb het ze ook wel gezegd en ze zouden kijken of ze zo een feature gaan installeren. Ik mag echter niet klagen dat ik op de dag nog een server op de kop heb kunnen tikken.

• Jovas
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19-11 19:26
Ok dat wordt een maaltijdsalade met soep vanavond, dit spel is verslavend!

Draait best goed op m'n HD4850 met alles op high en 1xAF/1xAF tussen de 40/60 fps in Fraps. Er is geen ingame command om je FPS te kunnen zien hé?

Wel erg wennen, ik ben echt dramatisch slecht. Heb hiervoor alleen UT3 gespeeld, dus dit is echt wel even wennen.. Maar wel eindelijk een echt DX10 spel, man man man wat zien sommige stukken er toch mooi uit.. Geluid is ook subliem. Ik ga vanavond even de GoT server zoeken, wordt lachen!

• Xardas
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 08:19
Vanavond ga ik ook eens de GoT server zoeken! Heb wel zin in een potje.
http://bfbc2.elxx.net/sig/clean9/pc/%5Bdsf%5Dronin.png

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Gemiddeld genomen nu 1 uur per level zie ik trouwens, dat zal zo wel een ander verhaal worden idd ;)

• rooieziel
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 01-05-2015
quote:
ZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:39:
Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar aan diegenen die denken dat een rank1 niets heeft in te brengen tegen een rank 30 qua wapens.
Dat je het aflegt tegen zo iemand is omdat 'ie waarschijnlijk gewoon veel beter en ervarener is. :p
onzin ik ram met mijn AN-94 3 salvo's in iemand en hij doet 1 pistool schot terug in mijn kop .....
ik was even sprakeloos.

zijn health 30%. heb hem zeker 4x geraakt. dat is het enige wat ik vind zuigen in dit spel.
headshot hoort gewoon kill te zijn. en 2 of 3 schoten in lichaam moet genoeg zijn.
toen ik met dat lev 1 engineer wapen probeerde iemand om te leggen kon ik een hele clip lossen en dan draaide ze zich nog rustig om om me af te maken met een nade launcher. nou weet ik dat ik geen rambo ben maar ik zie wel waneer iets bull shit is.

SWTOR: Bobiefatt Bounty Hunter Mercenary | Server : The Red Eclipse | The Norris Legacy

• Conundrum51
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12-11 15:27
quote:
zAo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:18:
[...]

Thanks.

Heb ik wel eens gedaan met een maat. Na 4 keer wordt je gekicked.
quote:
rooieziel schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:10:
onzin ik ram met mijn AN-94 3 salvo's in iemand en hij doet 1 pistool schot terug in mijn kop .....
ik was even sprakeloos.

zijn health 30%. heb hem zeker 4x geraakt. dat is het enige wat ik vind zuigen in dit spel.
headshot hoort gewoon kill te zijn. en 2 of 3 schoten in lichaam moet genoeg zijn.
toen ik met dat lev 1 engineer wapen probeerde iemand om te leggen kon ik een hele clip lossen en dan draaide ze zich nog rustig om om me af te maken met een nade launcher. nou weet ik dat ik geen rambo ben maar ik zie wel waneer iets bull shit is.
Als je dat niks vind, kan je overwegen om alleen hardcore games te joinen, daar ben je sneller dood en zo... :)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Nog een paar uur en dan gaan jullie allemaal dood*

*Tenzij je mijn teammate bent

• SpeedKill
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21-05-2018
Ik join straks de [GoT] server ook wel even.. mits Rush opstaat.. of een goede Conquest map met veel hardware! :-)

See you on the Battlefield! :)

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 01-10-2017
quote:
Tsurany schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:23:

Wat leven we toch in een ziek tijdperk eigenlijk! :D
Anyway veel plezier, jammer dat er geen dedi's in de PS3 versie zitten eigenlijk. Aan de andere kant is gasten uit je friendslist joinen/uitnodigen wel erg makkelijk ook dus ik moet niet zeuren.

PSN: Geengrenzuh

• ChojinZ
  • Nu online
quote:

Not if i kill you first! :>

Maargoed, tot straks dan! >:) Mijn in-game name is trouwens PPS-JD

• ZenTex
quote:
rooieziel schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:10:
[...]

ik was even sprakeloos.

Onzin :p

dit is erg afhankelijk van waarmee jij zelf aan het schieten bent.
Ikzelf gebruik een M60 en daarmee heb ik minimaal 3 (meestal 4)headshots nodig om iemand neer te krijgen. En de M60 is een LMG met behoorlijk hoge dmg stats. Voor body heb ik dus minimaal het dubbele nodig (headshot telt maal 2).
De meeste andere wapens hebben een veel lagere dmg stat, daar staat meestal een veel hogere RoF tegenover, dus qua DPS zal het vaak niet veel uitmaken.
Pistolen hebben veelal een zeer hoge dmg stat maar dan nog heb je 2 headshots nodig.
Weet je zeker dat je nog op 100% health was?

Ik zou gewoon een beetje oefenen. Na een paar dagen zul je merken dat als je goed mikt, ook iedereen in een fractie van een seconde neerkijgt.

Edit: De an94 is een prima wapen, maar door de bust is het aan te bevelen eerst een ander wapen de kiezen.
Ik adviseer de Xm8. Veel damage en geen burst mode. Ideaal voor korte tot middellange afstand.
Voor short range is de F2000 met z'n extreme RoF zeer goed, maar is onnauwkeurig en vreet ammo.

ZenTex wijzigde deze reactie 11-03-2010 16:39 (9%)

• ZenTex
quote:

*Ookals je mijn teammate bent, maar dan is de kans wat kleiner
Fixed. :)
quote:
Ik weet niet of die kans wel kleiner is O-) Zeker niet als jij hebt bent ;) Of Murk, payback is a bitch!
quote:
Geengrenzuh schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:32:

[...]
Wat leven we toch in een ziek tijdperk eigenlijk! :D
Het ligt dus niet aan mij :D

Tsurany wijzigde deze reactie 11-03-2010 16:44 (6%)

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
Tsurany schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:43:
[...]

Ik weet niet of die kans wel kleiner is O-) Zeker niet als jij hebt bent ;) Of Murk, payback is a bitch!
[video]
Scheiße :/

Vanavond maar ff andere server opzoeken denk

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Father_Sha
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-10-2014

Father_Sha

PSNid:Fathersha

haha er wordt hier veel geboast op dit forum , ik zal vanavond dan ook eens komen kijken op de server ... heb meelij met mij en mijn zielige stats O-)

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

Helaas maakt 90% van de mensen zijn boasts niet echt waar, inclusief ondergetekende.

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19-11 21:25
Damn zeg.. dit topic gaat hard. Ik kan het gewoon niet meer bijhouden. :)

Vanavond probeer ik ook weer ff van de partij te zijn. Ik denk dat ik toch nog eens een poging ga wagen om met de assault class te spelen. Ik moet die M16 ff vrijspelen namelijk. Volgens mij is mijn laatste unlock de F2000 geweest.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Jaapoes
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15-11 11:46
haha mijn stats zijn ook niet om over naar huis te schrijven. En ik moet zeggen; in BC2 boeit me dat ook niet zoveel omdat teamplay zoveel belangrijker is. Ik vind het bijvoorbeeld prima om 5/10 te hebben als ik tegelijkertijd mn halve squad al 10x heb gerevived :) btw mijn ingame naam is StyX_1983

[MSI Z270M][ i5-7600K][Noctua NH-D14][16GB G.Skill Ripjaws][MSI GTX 1080][Samsung 830 256gb][Fractal R4][AOC Agon AG241]

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
Tsurany schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:05:
Helaas maakt 90% van de mensen zijn boasts niet echt waar, inclusief ondergetekende.
Maar ik weet wel zeker dak van jou een 40mm in me muil ga terugkrijgen :)

• ZenTex
quote:
Tsurany schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:43:
[...]

[video]

[...]

Het ligt dus niet aan mij :D
Wrom ik? Ik zweer dat ik inieder geval elke keer een kort gebedje heb geprevelt alvorens je tot een massa bloederige pulp te schieten. O-)
quote:
Murk schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:18:
[...]

Dat mis ik BFBC2 zoals in MoH:AA. Die deathberichten als "Murk succesfully caught Tsuranis handgrenade with his teeth". _/-\o_

ZenTex wijzigde deze reactie 11-03-2010 17:27 (24%)

• ZenTex
Oja, nogiets. Vanavond zal ik gewillig voor target pratice aanbieden aangezien ik als Medic inmiddels alles unlocked heb, en met assault verder ga. Free kills heren!

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-07 17:15

Bulls

Chump has no hands

Ik snap het niet, ik heb de defib al unlocked volgens de weapons and gadgets menu, maar ingame kan ik hem niet sellecteren. De medkit heb ik al wel en die hoef je niet te kiezen, die heb je gewoon direct bij je, maar de defib niet. Weet iemand hoe dat kan? of wanneer krijg je de defib, er staat wel een sterretje bij...

• anathema
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 19-11 19:04
quote:
ZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:29:
Oja, nogiets. Vanavond zal ik gewillig voor target pratice aanbieden aangezien ik als Medic inmiddels alles unlocked heb, en met assault verder ga. Free kills heren!
Daar ben ik bij, toch nog hoop voor me om level 1 es te halen ;)

anathema

• rgras
  • Niet online
Dat had ik ook. Gewoon nog wat XP halen en je hebt 'm ingame.

• MaFFia
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2018
GoT server is het nivo wel redelijk van , maar wat een gejammer zeg zelfs van gotters die echt alleen maar lopen te janken , meer dan op welke server dan ook .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

quote:
ZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:29:
Lol men gaat nu al over op statpadden?

Frontpagemoderatie Forum

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 10:27
quote:
rhermans schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:45:
GoT server is het nivo wel redelijk van , maar wat een gejammer zeg zelfs van gotters die echt alleen maar lopen te janken , meer dan op welke server dan ook .
Komt misschien door het aantal GOT'ers dat blijkbaar enkel stats wil?

Toen ik net aan het spelen was op GOT server waren er 50% meer in 1 team, en het enige wat dat team deed was mortieren inroepen. En nee ik heb er niet over gejammerd, maar dan vraag ik me wel af waarom je speelt, zodat je een berichtje krijgt dat je kill hebt? Want voor de rest hoef je niks te doen om een kill te krijgen met mortieren.

Of ik kreeg disconnect of server ging eruit, dus toen maar andere server. Potje conquest uiteindelijk verloren doordat ik dood ging, maar het was best spannend. Eerst stond het iets van 35-35 in tickets, toen ging de tegenstanders stuk beter en hadden hun er nog 15 toen wij er nog 3 hadden. Maar uiteindelijk werd het precies 0-0 in tickets.

En toen ging ik dood :(

Sissors wijzigde deze reactie 11-03-2010 18:09 (3%)

• Morpheusk
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 08:02
quote:
Bor de Wollef schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:54:
[...]

Lol men gaat nu al over op statpadden?
Ja zie het regelmatig op de server van GOT net al 2 en gisteren ook.

Geen idee hoe ze dat doen :/

American Express Gold Card 1e jaar gratis en 20.000 punten cadeau. Dit is al snel goed voor 80 euro bol.com bonnen.

quote:
Murk schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:18:
[...]

Oh nee, veel gemener ;) Elke keer als je wilt aanvallen twee kogels in je rug zodat je met nog maar 50hp op de vijand afstormt ;)

• Jovas
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19-11 19:26
Hoe kan ik die [GoT] server vinden dan!? Ik kan zoeken wat ik wil, op naam, op Tweakers maar ik kan die server dus echt niet vinden whaaaaaaaaRGGGHHH
Effe alle filters aanzetten en dan zoeken op [GoT], dat werkt bij mij. Alleen nu issie vol.
Zet wel [GoT] voor je naam, herkent wat makkelijker op de server.

• StrikeEagle
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11-2011
Mijn ingame naam is F16_Aggressor (pc), zal die server is keer bezoeken;)

StrikeEagle wijzigde deze reactie 11-03-2010 18:37 (3%)

• Pascallio
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 26-02-2016
quote:
Macros4 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:28:
Hoe kan ik die [GoT] server vinden dan!? Ik kan zoeken wat ik wil, op naam, op Tweakers maar ik kan die server dus echt niet vinden whaaaaaaaaRGGGHHH
Gewoon vaak proberen. Bij mij lukte het ook niet in een keer, en ook niet in een paar keer. Maar vandaag lukte het ineens wel. Ik zocht toen gewoon op 'GoT'. Die browser werkt gewoon nog erg brak, en dat ligt niet aan jou. Maar als hij eenmaal in je favorieten staat, dan werkt het allemaal wat makkelijker.

• Astratuner
  • Laatst online: 20-11 19:53
Ik ben level 10 gepasseerd ondertussen en het is mij opgevallen dat ik op die level namelijk een sabot round voor mijn shotgun ging krijgen. Ingame blijk ik deze upgrade niet te hebben unlocked...

Bug zeker?
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True