Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
Safaci schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:10:
@Tsurany
De M16A2 burst zeker! Ook een heerlijk wapen. Heeft een betere accuracy dan de AN 94, maar in de praktijk is dat toch wat anders.
Must. Have. Now.
quote:
Rebz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:13:
Sorry nog voor mijn vaak wel erg lompe team kills.... 8)7
Ja bij mij excuses voor het veroorzaken van teamkills van anderen op mij, paar keer uit heli springen en hop teamkill voor de ander en ik heb een road kill death :P
Minder slim.
quote:
Goner schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:18:
En snipen is voor eh, nou ja, mensen met een andere sexuale voorkeur dan ik :+
Dat werd gisteren on-line diverse malen beweerd, tenminste.
Bukt u eens? :P
quote:
btw ; moet je wat speciaals doen om de [GoT] handle te mogen gebruiken of is aanwezigheid in dit forum voldoende ??
Dat laatste ja, tis voornamelijk voor herkenning :P Zal hem er vanavond ook in zetten.
quote:
Bishamon10 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:24:
[...]

Ah man, wat heb jij me vaak te grazen genomen 8-)
Niet expres!

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19-10 12:34

Goner

What can I do you for ?

Is dat van die geblindeerde static guns met schilden een nVidia bug ?? Kan nu alleen de guns zonder schilden gebruiken. Ook leuk, maar voel me toch wat prettiger achter zo'n schild ...

Zal ook [GoT] toevoegen, staat wel stoer ;) zit ik ook eindelijk 's in een 'clan'.
En zet me ook maar in the TS bij de PC spelers ; Goner - <nvt> - Goner

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-10 16:34

Safaci

Transhumanist

quote:
Goner schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:54:
Is dat van die geblindeerde static guns met schilden een nVidia bug ?? Kan nu alleen de guns zonder schilden gebruiken. Ook leuk, maar voel me toch wat prettiger achter zo'n schild ...

Zal ook [GoT] toevoegen, staat wel stoer ;) zit ik ook eindelijk 's in een 'clan'.
En zet me ook maar in the TS bij de PC spelers ; Goner - <nvt> - Goner
Die bug wordt veroorzaakt door directx9! Maar zulke vragen horen in het probleemtopic!

Vanavond ben ik ook van de partij!

Safaci wijzigde deze reactie 11-03-2010 10:04 (7%)

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• Xax
  • Laatst online: 22-12-2010
quote:
Mars18 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:33:
Als Sniper spelen is echt heerlijk, En ook best makkelijk ten opzichte van COD.
Duidelijk richtpunt en hij schokt niet omhoog.
Yep, inderdaad. Shokt niet omhoog, maar als je beschoten word wel :D

PS3 Fan

• Descriptor
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 22:09
Vanavond ook maar is weer op de GoT Server spelen. Ben inmiddels bijna level 21. Heb alle uppergrades voor de wapens & classes geunlocked. En alle wapens voor de Assault (zelfs de M16A2 :+ )

Maar nu ben ik even volop bezig voor sniper, ik heb de eerste 4 snipers al, bijna de col magnum maar ik zit toch echt heel graag te wachten op de M95.

M95 + 12x scope = Win :)

Vrijwel Geen drop ten opzichte van de eerste sniper, en vrijwel altijd instant kill met een headshot.

Cu vanavond wellicht @ GoT

Ik speel altijd met wat gotters op de GoT TF2 Mumble server, is het niet makkelijk dat de rest van de BC2 gotters hierop GoT of de steam group een muble server joinen? teamplay is echt een stuk beter met voices.

Winners never cheat, Cheaters never win

• Donnie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-07 13:45

Donnie

AKA DonCorleone

Adres mumble server?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Xax
  • Laatst online: 22-12-2010
quote:
Descriptor schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:18:
Vanavond ook maar is weer op de GoT Server spelen. Ben inmiddels bijna level 21. Heb alle uppergrades voor de wapens & classes geunlocked. En alle wapens voor de Assault (zelfs de M16A2 :+ )

Maar nu ben ik even volop bezig voor sniper, ik heb de eerste 4 snipers al, bijna de col magnum maar ik zit toch echt heel graag te wachten op de M95.

Vrijwel Geen drop ten opzichte van de eerste sniper, en vrijwel altijd instant kill met een headshot.

Cu vanavond wellicht @ GoT

Ik speel altijd met wat gotters op de GoT TF2 Mumble server, is het niet makkelijk dat de rest van de BC2 gotters hierop GoT of de steam group een muble server joinen? teamplay is echt een stuk beter met voices.
RECON OWNS _/-\o_

PS3 Fan

quote:
Headshot is per definitie instant kill met een sniper. Headshot is dubbele damage dus elke sniper die meer dan 50 damage doet is een headshot een kill bij.

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23-10 15:11

ye-roon

knaak

quote:

Vrijwel geen drop? Als in, ik zet het kruisje in me scope op iemand ze hoofd, druk me linker muisknop in en headshot? Dus waar ik net gewend ben flink hoger te mikken met de COL moet ik dan weer stuk lager mikken? Heb je hier toevallig een linkje van met info hier over? :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

wat is hoger mikken, echt heel ver boven ye-roon of wat? ik snap er momenteel niets van namelijk....

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• pjenergy
  • Laatst online: 28-01-2015
Teamwork owns!

Als ik in een rush game in een squad zit met 2 of meer snipers join ik een andere. De meeste zijn erg passief en naar mijn idee werken niet aan het team belang. En valt dus niet mee te werken als squad.

En dat vind ik het mooiste onderdeel van battlefield om te zien dat je met een goede squad veel kunt bereiken.

Ik schiet graag met smoke om ze te verplaatsen.

• roodbwoy
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 18-08 23:09

roodbwoy

Senile Developer

zeauw! dat was idd een toffe sessie gisteravond op de GoT server!!! Er vermakelijk!

ik ben trouwens [GoT] icanhazheadshot

oh, en sorry voor die vaage helicopter actie, ik was moe en had wat biertjes op :-)

roodbwoy wijzigde deze reactie 11-03-2010 10:57 (25%)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

We zaten alleen helaas met heel weinig op de mumble server, ik wil toch echt iedereen aanraden die te joinen, het is VEEL leuker spelen mannen!

• ye-roon

ye-roon

knaak

quote:
Donnie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:49:
wat is hoger mikken, echt heel ver boven ye-roon of wat? ik snap er momenteel niets van namelijk....
Nou ik speel met de GOL op het moment. En voor midde lange afstanden (bijvoorbeeld van de vuurtoren naar bomb spots/heuvel naar de bomb spot) is mikken tegen de bovenkant van het oranje spot icoontje meestal wel een headshot.

Zodra die targets bombed zijn, vanaf die spot naar de volgende spot (waar die huizen in het water staan) daar zit ik vaak bij de betonblokken. En dan schieten naar de basis (en spawn plek van de defenders) zit ik toch echt 2 keer zo hoog. Dus als je zeg maar nog zo'n spot icoontje zou hebben boven op de bestaande en dan daar weer in het topje. voor sommige stukken nog verder. Ik heb nu eindelijk echt goed in de vingers hoe dat werkt met die GOL en had de goede spots sneller te pakken dan met de m24. Het was ook in dat level dat ik vanaf de betonblokjes 3 van de tegenstander met 3 schoten in hun hoofd schoot bij bomb spot A. Waar ik daarna echt zat: wow deed ik dat? :)

• Proxx
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 07-10 14:11
quote:
Donnie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:49:
ik weet dat bij dat level met die bootjes vanaf de defenders kant 2e mcom richting de berg van attackers je een bolletje onder je kruisje van je sniper moet zitten. voor de rest is het nog allemaal een beetje gokken bij mij :P

gistere was wel leuk. en nu kom ik er pas achter dat teamwork echt van een nog grooter belang kan zijn. al moet ik zeggen dat ik er gisteren meer voor spek en bonen bij liep :P haha

dat potje dat je geleaved was hadden we trouwens met alle mcoms (defender) nog gewonnen.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Bishamon10
  • Laatst online: 13-07-2015

Bishamon10

BF3: Tar_Fu_Panda

quote:
Donnie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:53:
We zaten alleen helaas met heel weinig op de mumble server, ik wil toch echt iedereen aanraden die te joinen, het is VEEL leuker spelen mannen!
N00b here, sorry, wat is Mumble? Voip?

Het lot van de IT-er: De helft van de mensen vindt dat je niet genoeg doet, De andere helft van de mensen maak je overbodig.

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Was zeker super gister proxx, die laatste ronde van ons met zn 3tjes was magistraal!!!

edit: thanks for the sniper tips guys!

Donnie wijzigde deze reactie 11-03-2010 11:00 (19%)

• barrel
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22-09 08:02
quote:
Zelfs de maximale marksman headshot score gehaald :D (50 voor de kill, 50 voor de heady en 100 voor marksman headshot)
Volgens mij is 100 niet de limiet, al een keer +138 gekregen. Of zit ik fout ?

• Bishamon10

Bishamon10

quote:
Bishamon10 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:58:
[...]N00b here, sorry, wat is Mumble? Voip?
*slaat zichzelf*
Eerst Googlen, dan vragen.

Het lot van de IT-er: De helft van de mensen vindt dat je niet genoeg doet, De andere helft van de mensen maak je overbodig.

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-07 17:15

Bulls

Chump has no hands

Wat is dat toch met dat veteran programma? Ik heb alleen BF2 kunnen toevoegen (dat ik die login gegevens nog wist is mij ook een raadsel) Maar verder krijg ik niets geregistreerd.

Ik heb BF1942 3 keys, Road to Rome, Secret Weapons, BF Vietnam, BF2, Special Forces en BF2142.
Als dat geen veteran is..
Maar bij elke key die ik invoer werkt het niet, of het is "already claimed" (onzin) of "undefined" En verder kan ik ook geen account info van SpeciaForces en BF2142 registreren.

• Biohazzard21
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-05-2016
Gister ook ff op de GoT server geweest, erg leuk in vergelijking met andere servers, wordt ook beter samen gewerkt over het algemeen! Moet zeggen dat de eerste potjes zeer onwenning aanvoelden voor mij maar langzamerhand begin ik het onder de knie te krijgen, het kennen van de abilities van je gekozen class is erg belangrijk heb ik al wel gemerkt.
wel een beetje laggy af en toe maar begrijp dat dat een bekend probleem is. Vanavond helaas niet van de partij maar morgen sowieso ;-)
Speel trouwens als Biohaze22!

• Jaapoes
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 21-10 13:47
quote:
pjenergy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:50:
Teamwork owns!

Als ik in een rush game in een squad zit met 2 of meer snipers join ik een andere. De meeste zijn erg passief en naar mijn idee werken niet aan het team belang. En valt dus niet mee te werken als squad.

En dat vind ik het mooiste onderdeel van battlefield om te zien dat je met een goede squad veel kunt bereiken.

Ik schiet graag met smoke om ze te verplaatsen.
Helemaal mee eens! Zie het maar te vaak dat die lui ergens gaan zitten en nog niet een campvuurtje erbij proberen te stoken.. Staat in het begin van het topic een uitstekend filmpje die meer verteld over de RECON class!

[MSI Z270M][ i5-7600K][Noctua NH-D14][16GB G.Skill Ripjaws][MSI GTX 1080][Samsung 830 256gb][Fractal R4][AOC Agon AG241]

• Father_Sha
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-10-2014

Father_Sha

PSNid:Fathersha

quote:
Jaapoes schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:08:
[...]

Helemaal mee eens! Zie het maar te vaak dat die lui ergens gaan zitten en nog niet een campvuurtje erbij proberen te stoken.. Staat in het begin van het topic een uitstekend filmpje die meer verteld over de RECON class!
Vind ik persoonlijk ook best irritant maar als je de maps beetje begint te kennen dan kan je die snipers wel goed liggen hebben , zeker als ze allemaal samen zitten

koekje van eigen deeg geven met mortar strike , of destruction 2.0 op hun huis doen doet me steeds veel plezier
Jammer dat de 1 vs 1 combat beetje minder is in dit spel , heb steeds het gevoel dat ik in het vizier van 6 reckons tegelijk loop

Sinds gisteren nieuwe CPU en nieuwe ATI kaart en nu lopen mijn FPS rond de 60 en meer , speelt plots erg lekker >:)

ps afgezien van de lag dan, brrr ik haat lag

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

• Bishamon10

Bishamon10

Wat ik wel heel nuttig vind aan de Recon class, of so wie so in een hoekje zitten, is dat ze kunnen helpen door te spotten.
Gisteravond stond ik achter een AGM en ingezoomd kan je een heel eind kijken. Elke keer als ik een infanterist zag dan spotte ik die, kreeg een flink aantal kill assists als gevolg.

Overigens, reviven vind ik soms irritanter dan gewoon doodgaan. Opeens ben je er weer en voordat je weet hoe of wat ben je al weer neergeknald.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
pjenergy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:50:
Als ik in een rush game in een squad zit met 2 of meer snipers join ik een andere.
Yep!
Je hebt er ook geen ruk aan bij re-spawnen, ze blijven maar bij de UAV console hangen, moet je elke keer weer naar rot-end lopen naar de frontline - wat bij sommige maps (Laguna?) wel errug ver is !!
(sorry hoor recons, maar er is een groot aantal campers in die class dat mijn vooroordeel steeds groter maakt)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Father_Sha

Father_Sha

Klein noob vraagje over mumble

Hoort iedereen u op de server of is dat ook squad based ?

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

quote:
Bishamon10 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:14:
Wat ik wel heel nuttig vind aan de Recon class, of so wie so in een hoekje zitten, is dat ze kunnen helpen door te spotten.
Gisteravond stond ik achter een AGM en ingezoomd kan je een heel eind kijken. Elke keer als ik een infanterist zag dan spotte ik die, kreeg een flink aantal kill assists als gevolg.

Overigens, reviven vind ik soms irritanter dan gewoon doodgaan. Opeens ben je er weer en voordat je weet hoe of wat ben je al weer neergeknald.
Ja inderdaad, hij moet niet meteen naar het spawn menu gaan, maar eerst de laatste tellen waarin je revived kan worden gewoon je deathscreen laten zien. En dan kun je tenminste ook de chat even lezen. Mocht je echt doodzijn, dan het spawn menu krijgen en geen spawn delay meer.

Maarja ik snap niet hoe die mensen programmeren, ze hebben al zoveel BF games uitgebracht en nog kunnen ze het niet gelijk wat beter doen. OK engines kunnen bugs hebben, maar kom op dezelfde rotzooi met de server lijst? en bepaalde features die het gewoon niet meer doen terwijl die altijd al gewerkt hebben. (simpel even tab drukken als je dood bent bijv.)

Hoe kun je trouwens om medic vragen? of een pickup. Er is geen command rose meer...

• Pheace
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 18:19

Pheace

The Eviler of Evil

quote:
Goner schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:17:
[...]

Yep!
Je hebt er ook geen ruk aan bij re-spawnen, ze blijven maar bij de UAV console hangen, moet je elke keer weer naar rot-end lopen naar de frontline - wat bij sommige maps (Laguna?) wel errug ver is !!
(sorry hoor recons, maar er is een groot aantal campers in die class dat mijn vooroordeel steeds groter maakt)
Heb me wel soms rot gelachen bij die desert map bij conquest geloof ik. Dan gaat er zo'n sniper heeeeelemaal ergens in de wasteland zitten aan de zijkant. En dan spawn je daar .... leuk! :D

Pheace on Steam | Ik verkoop Steam games op de V&A

• DrHill
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 08:06
quote:
Bulls schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:02:
Wat is dat toch met dat veteran programma? Ik heb alleen BF2 kunnen toevoegen (dat ik die login gegevens nog wist is mij ook een raadsel) Maar verder krijg ik niets geregistreerd.

Ik heb BF1942 3 keys, Road to Rome, Secret Weapons, BF Vietnam, BF2, Special Forces en BF2142.
Als dat geen veteran is..
Maar bij elke key die ik invoer werkt het niet, of het is "already claimed" (onzin) of "undefined" En verder kan ik ook geen account info van SpeciaForces en BF2142 registreren.
Waar je een key moet invullen moet je gewoon heel vaak op enter rammen, na een tijdje pakt hij hem ineens. Ik heb ook alleen BF 1942 en BF2 kunnen toevoegen. Bij BF2142 moet je je EA-account invullen, maar dat werkt niet bij mij, terwijl ik op de site van EA daar wel mee kan inloggen. Heb zodoende dus een 2 voor mijn naam staan.

edit: Probeerde net nog is 2142, moest opnieuw inloggen in ineens werkte die wel xD

DrHill wijzigde deze reactie 11-03-2010 11:26 (4%)

• Hogreb
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-02-2015

Hogreb

noobje

Sinds gisteren is mijn friendslist ineens weer leeg, iemand met hetzelfde probleem of heb ik gewoon pech en moet ik iedereen weer adden -.-'

• ye-roon

ye-roon

knaak

quote:
Jaapoes schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:08:
[...]

Even hier op in haken: Ja ik ben een sniper, maar ja ik ben recon. Ik heb gister avond in een potje waar ik 10 kills had, 1360 recon punten gehaald omdat ik alleen maar aant spotten was. Ik denk wel dat dit de defenitie is van recon.

Al ben ik wel met je eens dat er een boel mensen zijn die denken dat ze een sniper zijn en niet weten wat spotten is. En ook hun motion sensor niet gebruiken. En dat is echt zwaar irritant. Ik switch ook naar assault of engi als er teveel mensen zijn die niet weten wat hun class is en alleen maar willen snipen.

Gelukkig was gister op de got server een goede balans van de classes en daardoor niet alteveel recon(waardoor ik lekker recon kon blijven). En dan kan je echt een asset zijn voor het hele team.

Edit:
@bulls: medic vragen (of ammo) kijk naar een friendly medic of assault en druk de Q knop (spot knop) Als je dan geen ammo heb hoor je: Hey need some ammo overhere. En als je bijna dood gaat hoor je MEDIC!.

Oh en dan heb ik nog een vraag: Is het mogelijk die russische stemmen te vervangen door Engelse? Mijn russisch is niet zo goed namelijk :+

ye-roon wijzigde deze reactie 11-03-2010 11:26 (14%)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Al heb je al je veteran points, je kan er nog niks mee omdat dat uitgeschakeld is op de bfbc2 site....

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
roodbwoy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:52:
oh, en sorry voor die vaage helicopter actie, ik was moe en had wat biertjes op :-)
Ik kreeg er gisteren eentje op m'n hoofd ... ik liep op de weg dus het werd een 'roadkill'.
Andy (dacht ik) probeerde me op te pikken zei hij :o

Vliegen jullie gewoon met de muis & keyboard of heb je een joystick aangesloten ?

Goner wijzigde deze reactie 11-03-2010 11:28 (11%)

• DrHill
quote:
Donnie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:23:
Al heb je al je veteran points, je kan er nog niks mee omdat dat uitgeschakeld is op de bfbc2 site....
je weet nooit of ze er misschien nog wat mee gaan doen, en ik vind het wel leuk staan :)

edit:
quote:
Goner schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:27:
[...]

Ik kreeg er gisteren eentje op m'n hoofd ... ik liep op de weg dus het werd een 'roadkill'.
Andy (dacht ik) probeerde me op te pikken zei hij :o

Vliegen jullie gewoon met de muis & keyboard of heb je een joystick aangesloten ?
altijd met muis en keyboard. Doe ik al sinds desert combat, ik kan er wel aardig mee vliegen.

DrHill wijzigde deze reactie 11-03-2010 11:30 (43%)

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

quote:
Robbert1 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:21:
[...]

Waar je een key moet invullen moet je gewoon heel vaak op enter rammen, na een tijdje pakt hij hem ineens. Ik heb ook alleen BF 1942 en BF2 kunnen toevoegen. Bij BF2142 moet je je EA-account invullen, maar dat werkt niet bij mij, terwijl ik op de site van EA daar wel mee kan inloggen. Heb zodoende dus een 2 voor mijn naam staan.

edit: Probeerde net nog is 2142, moest opnieuw inloggen in ineens werkte die wel xD
Ja met die keys vaker proberen had ik an gedaan (had ik al ergens gelezen) Maar na 20 keer was ik er wel een beetje zat van.

edit:

Ok het is plotseling geluk met BFV en daarna kon ik ook 1942 + expansions adden, maar ok nu heb ik de garrand dus, maar ingame kun je hem niet keizen. (wat ik eigenlijk al had gelezen) maarja we zien wel...

Bulls wijzigde deze reactie 11-03-2010 11:47 (14%)

Maar ook als je in de lucht door een heli word geschept is het een roadkill.

• flessuh
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21-10 17:08

flessuh

Set sail for fail!

quote:
ReQuiem83 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:28:
1 op 1 verlies je erg vaak tegen een M60....

Gisteren vond ik het wel gezellig op de GoT server maar er is veel lag.... voorbeeld:

iemand schiet op mij ik duik weg ergens achter ga ik alsnog dood en "warp" ik terug naar net voordat ik cover zocht. Tevens schiet je op iemand die redelijk ver weg is....2 sec later staat ie voor je en heeft hij jou dood geschoten.

Ik vraag mij af of de server hoge pings toelaat. Teambalance werkt iig nog vor geen meter net als je controls aanpassen.

ik moet echt vaker gaan vliegen want nam mijn hele team mee de afgrond in ^^
gister ineens behoorlijk lag ja op de GoT server

ik heb bijna iedereen wel neergehaald met mn m60, maar probleem dat ik met de tube heb is dat het gewoon instakill is...m60 kan je voor wegduiken als je geraakt wordt.

1 squad die samenwerkt scheelt echt heel veel... gister wel weer laten zien (af1 flessuh), met de rest van de af1 clan :P

@ye-roon: localized audio uitzetten ofzo
ook een leuk wapen is de at4 overigens...leuk snipers die je niet zien weg"snipen" :+

https://www.dutchsolarboat.com

• Bishamon10

Bishamon10

quote:
ye-roon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:21:
[...]
Edit:
@bulls: medic vragen (of ammo) kijk naar een friendly medic of assault en druk de Q knop (spot knop) Als je dan geen ammo heb hoor je: Hey need some ammo overhere. En als je bijna dood gaat hoor je MEDIC!.

Oh en dan heb ik nog een vraag: Is het mogelijk die russische stemmen te vervangen door Engelse? Mijn russisch is niet zo goed namelijk :+
Dat is toch wel de grootste verslechtering tov BF2. Ik was Assault, rende naar het front en hoorde opeens 'I need ammo'. Duurde even voor ik het doorhad, toen draaide ik me om en gaf de sniper die achter me stond ammo (was jij dat Ye-roon?)
In BF2 kon je gewoon Medic, of I need ammo roepen ipv dat je naar een specifiek iemand hoeft te *kijken*.
Nu kan je als Medic of Assault vaak weinig anders dan kistjes neerleggen op strategische plaatsen.

Overigens, in het Russisch is het denk ik kansloos dat iemand begrijpt dat je ammo nodig hebt :-)

• Safaci

Safaci

Transhumanist

@ye-roon
Yup, bij settings kun je die vocals instellen. Ergens onder de volume settings.

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• pjenergy
quote:
ye-roon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:21:
[...]

Even hier op in haken: Ja ik ben een sniper, maar ja ik ben recon. Ik heb gister avond in een potje waar ik 10 kills had, 1360 recon punten gehaald omdat ik alleen maar aant spotten was. Ik denk wel dat dit de defenitie is van recon.
Ja dat vind ik ook erg mooi, als engineer met die hittezoekende of bestuurdbare (kom niet op de juiste naam) RPG is spotten ook erg goed te doen.

Maar is een target hiermee ook te locken? Of moet je zelf het target volgen?
quote:
Banzaibunny schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:34:
[...]
ik heb bijna iedereen wel neergehaald met mn m60, maar probleem dat ik met de tube heb is dat het gewoon instakill is...m60 kan je voor wegduiken als je geraakt wordt.
Mits je precies raak schiet natuurlijk. Vereist meer skill dan met je M60 schieten en up close gaat hij de helft van de tijd niet af omdat je te dicht bij staat.

• ye-roon

ye-roon

knaak

quote:
Bishamon10 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:35:
[...]

Dat is toch wel de grootste verslechtering tov BF2. Ik was Assault, rende naar het front en hoorde opeens 'I need ammo'. Duurde even voor ik het doorhad, toen draaide ik me om en gaf de sniper die achter me stond ammo (was jij dat Ye-roon?)
In BF2 kon je gewoon Medic, of I need ammo roepen ipv dat je naar een specifiek iemand hoeft te *kijken*.
Nu kan je als Medic of Assault vaak weinig anders dan kistjes neerleggen op strategische plaatsen.

Overigens, in het Russisch is het denk ik kansloos dat iemand begrijpt dat je ammo nodig hebt :-)
als jij diegene in het jungle level was die tussen 2 grote rotsblokken door aant schieten was wel :)

Edit:
quote:
pjenergy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:37:
[...]

Ja dat vind ik ook erg mooi, als engineer met die hittezoekende of bestuurdbare (kom niet op de juiste naam) RPG is spotten ook erg goed te doen.

Nope, is niet te locken en het spotten duurt ook maar second of 5, dus infeite ben je de heletijd q aant rammen :p

@hieronder:
Dart gun is fun. Zeker als je nog geen mines heb op je engineer. Maar ik denk dat het makkelijker werkt als je bv een assault speelt met zo'n tracer (frontline duty) en dat hij dan die tracer plakt en en dat de engineer dan ze rocket schiet. Is makkelijker dan dat zelf te doen als engineer, want voor je die rocket weg hebt na het plaatsen van een tracer ben je vaak door zelfde tank neer gehaald :p

ye-roon wijzigde deze reactie 11-03-2010 11:42 (37%)

• Bishamon10

Bishamon10

quote:
pjenergy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:37:
[...]

Zelf volgen. Raket vliegt mee met je draadkruis. Als je het goed doet kan je em om een hoekje vliegen :-)

Heeft iemand dat Dart-pistool wel eens uitgeprobeerd?

• pjenergy
quote:
Bishamon10 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:35:
[...]

Als ik team chat gebruik en ik typ ammo (health weet ik niet zeker of het lukte) werd er ook een commando gegeven

• Bishamon10

Bishamon10

quote:
ye-roon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:38:
[...]
als jij diegene in het jungle level was die tussen 2 grote rotsblokken door aant schieten was wel :)
Ow, dát weet ik niet meer. De keer die ik bedoelde was op dat eilandje. Ik liep net het water in om naar het volgende eilandje te gaan, toen ik 'I need ammo' hoorde. Ik draaide me om, er stond een sniper en ik gooide zo'n kistje in het water.

Erg irritant gisteravond op dat level. Ik zat vast onder een houten vlonder. Kon niet weg :-(
Met rifle de vlonder wegschieten lukte niet en 40mmm werkt niet op korte afstand.
Suicide enige oplossing :-(

• DrHill
quote:
Safaci schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:36:
@ye-roon
Yup, bij settings kun je die vocals instellen. Ergens onder de volume settings.
Ik heb hem juist expres op Russisch gezet, ik kijk toch 1x per 5 seconden op de map dus dan zie je daar altijd een icoontje van iemand die ammo of health nodig heeft.

Russisch is supervet, en het echte Battlefield gevoeld. Sniper Pratsjinika!!

• Bishamon10

Bishamon10

quote:
pjenergy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:39:
[...]
Als ik team chat gebruik en ik typ ammo (health weet ik niet zeker of het lukte) werd er ook een commando gegeven
Heb jij tijd om zoveel te typen? ;-)
Ik kom niet verder dan Tx als ik gerevived wordt ;-)

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23-10 15:00

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Bishamon10 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:39:
[...]

Heeft iemand dat Dart-pistool wel eens uitgeprobeerd?
Als je de tracer gun bedoelt: ja, die gebruik ik al vanaf dag 1. Goed voor ca 200 a 300 punten / rondje alleen al door het markeren van voertuigen. Daar komen nog punten bij indien het voertuig opgeblazen wordt door een geleide raket.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Bishamon10

Bishamon10

@AllSeeInEye: cool, moet ik ook eens uitproberen.
@Robbert1: Enige wat ontbreekt is Chinees en Arabisch :-D
Denk dat ik voorlopig de voice op Engels zet. Is wel sfeerverhogend, maar ben nog zo nieuw dat er al teveel gebeurt.

Bishamon10 wijzigde deze reactie 11-03-2010 11:45 (64%)

• ye-roon

ye-roon

knaak

quote:
Bishamon10 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:41:
[...]

Ow, dát weet ik niet meer. De keer die ik bedoelde was op dat eilandje. Ik liep net het water in om naar het volgende eilandje te gaan, toen ik 'I need ammo' hoorde. Ik draaide me om, er stond een sniper en ik gooide zo'n kistje in het water.

Erg irritant gisteravond op dat level. Ik zat vast onder een houten vlonder. Kon niet weg :-(
Met rifle de vlonder wegschieten lukte niet en 40mmm werkt niet op korte afstand.
Suicide enige oplossing :-(
Dat is dat level in de herfst? dus met al die oranje bladeren aan de bomen en "oud" gras? dan was ik dat ook :p

• steefje
  • Laatst online: 23-10 16:12
Kan het trouwens kloppen dat er op de Xbox nauwelijks gebruik wordt gemaakt van de chat functie. Ik kies altijd quickgame aangezien ik geen vrienden heb die van shooters houden. Heb in de twee uurtjes dat ik speelde niemand iets horen zeggen. Zelfs bij CODMW2 wordt meer geluld.

PSN ID Binloading_nl

• Bishamon10

Bishamon10

quote:
ye-roon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:44:
[...]

Dat is dat level in de herfst? dus met al die oranje bladeren aan de bomen en "oud" gras? dan was ik dat ook :p
Kewl :-)
Je naam kwam me al bekend voor :-)

• Bananenspin
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 15-10 12:16

Bananenspin

Omdat het kan

quote:
Donnie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:53:
Jullie zitten dan de verkeerde mumble.. zaten gister zeker wel weer met een man of 10 in BFBC2 channel :) DM me maar als je de gegevens wilt hebben!

HOI.

• ? ?
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Vraagje van iemand die BF2 nog niet gespeeld heeft (maar de eerste battlefield wel):

Er zitten enkel helicopters in (geen vliegtuigen), maar kun je wat deftig vliegen? Ik zag op youtube al wat filmpjes waar de piloot gewoon uit z'n helicopter gesnipet wordt...

Ik speel graag shooters (moder warfare 2), maar vliegen doe ik nog liever, dus zou het wat voor mij zijn?
Zoals in San Andreas: daar was vliegen pas tof, maar in shooters kom je dat niet zo vaak tegen.

• ye-roon

ye-roon

knaak

quote:
Fastman schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:56:
Vraagje van iemand die BF2 nog niet gespeeld heeft (maar de eerste battlefield wel):

Er zitten enkel helicopters in (geen vliegtuigen), maar kun je wat deftig vliegen? Ik zag op youtube al wat filmpjes waar de piloot gewoon uit z'n helicopter gesnipet wordt...

Ik speel graag shooters (moder warfare 2), maar vliegen doe ik nog liever, dus zou het wat voor mij zijn?
Zoals in San Andreas: daar was vliegen pas tof, maar in shooters kom je dat niet zo vaak tegen.
een piloot snipen = satisfaction :D
2 keer gelukt tot nu toe, fantastisch.

• Twammo
  • Laatst online: 23-10 15:12

Twammo

PSN: rtwouda

Misschien beetje N00b vraag maar hoe stel ik de war tapes in? kon het niet echt vinden in het options menu.

Owjah ik mag ook wel in de lijst met bad company 2 spelers.
GoT : Twammo
Steam: NVT
BC2: Twammo

Twammo wijzigde deze reactie 11-03-2010 12:03 (32%)

• Proxx
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 07-10 14:11
quote:
Twammo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:01:
Misschien beetje N00b vraag maar hoe stel ik de war tapes in? kon het niet echt vinden in het options menu.

Owjah ik mag ook wel in de lijst met bad company 2 spelers.
GoT : Twammo
BC2: Twammo
GoT: Proxx
BC2: Proxxor <-- een of andere @#$%#$&^ heeft mijn Proxx al in gebruik mocht iemand hem tegen komen. gewoon TKen

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

quote:
Bananenspin schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:48:
Jullie zitten dan de verkeerde mumble.. zaten gister zeker wel weer met een man of 10 in BFBC2 channel :) DM me maar als je de gegevens wilt hebben!
Kloppen de Mumble gegevens in de topicstart dan nog wel? :)
quote:
Twammo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:01:
Staat in het topic al genoemd, lees het topic daarom even goed door als je wil.
quote:
ye-roon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:59:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet alleen met de piloot is. Ook met andere in het vliegtuig aanwezige andere spelers geeft het ook een flinke kick. Zo had ik gisteren de gunner uit een black hawk geschoten. Vooral als je hem dan uit de helikopter zie vallen is een 'voldoenend' gezicht. :)

De mensen die hun gegevens voor de spelerstabel geven: lees de topicwarning even goed... :)

CH4OS wijzigde deze reactie 11-03-2010 12:23 (67%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• alexhooven
  • Laatst online: 22-10 21:51
Heb je hier net als met MW ook prestige oid? Of is het zo als je alle wapens hebt gehaald uit de classes ben je klaar?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• Safaci

Safaci

Transhumanist

quote:
CptChaos schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:15:

Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet alleen met de piloot is. Ook met andere in het vliegtuig aanwezige andere spelers geeft het ook een flinke kick. Zo had ik gisteren de gunner uit een black hawk geschoten.

De mensen die hun gegevens voor de spelerstabel geven: lees de topicwarning even goed... :)
Een heli neerschieten met een T80 tank geeft een nog grotere kick!

• Pascallio
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 26-02-2016
quote:
ye-roon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:59:
[...]

Zou best kunnen dat je mij dan een keer hebt gehad :P. Het is mij al een paar keer overkomen.
Ik ga dan als piloot van een volle heli gewoon boven vijandelijk gebied hangen, het volk aan boord knalt er dan wel op los. Krijg je wel punten voor ;). En dan komt het wel eens voor dat een oplettende sniper je eruit knalt, waarna die volle heli ook neerpleurt :P

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-10 19:18

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Na goed 20 uur spelen, heb ik al 2 classes volledig unlocked.. dat is wel snel zo vind ik.. Wordt de uitdaging al minder.. Medic en sniper speel ik liever niet.. Maar door punten te willen halen ben je bijna verplicht om alle classes te spelen...

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
CptChaos schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:15:
Zo had ik gisteren de gunner uit een black hawk geschoten. Vooral als je hem dan uit de helikopter zie vallen is een 'voldoenend' gezicht.
I'll second that emotion !!
Was met zo'n fixed .50 (of wat voor kaliber het is) op zo'n Blackhawk aan het knallen, de stukken vlogen er op een gegeven moment vanaf en er viel zelfs een gunner dood uit ... heerlijk. Even later kwam de hele heli uit de lucht vallen, nog leuker!
EDIT: sommige van die guns staan heel handig ... heb er best lang achter gestaan (tot ik gesniped werd) en de tegenstander kon gewoon een stuk niet oversteken, ze moesten uitwijken en liepen in de armen (wapens) van de rest van het team.

Goner wijzigde deze reactie 11-03-2010 12:36 (18%)

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

quote:
Frank1973 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:30:
Na goed 20 uur spelen, heb ik al 2 classes volledig unlocked.. dat is wel snel zo vind ik.. Wordt de uitdaging al minder.. Medic en sniper speel ik liever niet.. Maar door punten te willen halen ben je bijna verplicht om alle classes te spelen...
MMORPG -> that way!

vind dat unlocken maar een beetje vaag, "HAAI! ik ben een medic maar ik kan niks voor je doen want ik krijg mn tools pas als ik *randomNR* punten heb gescoord."

• maikel_rox
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 03:57
kom er nu pas achter dat er zon leuk flyertje in t doosje zit met een code :P

maikel_rox wijzigde deze reactie 11-03-2010 12:39 (19%)

• jmanig
  • Laatst online: 15-10-2011
code voor wat?

• Descriptor
quote:
Ik heb je een DM gestuurd met het adres er in.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23-10 15:00

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
roodbwoy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:37:
[...]
vind dat unlocken maar een beetje vaag, "HAAI! ik ben een medic maar ik kan niks voor je doen want ik krijg mn tools pas als ik *randomNR* punten heb gescoord."
Da's natuurlijk bull### want ik heb vanaf mijn eerste minuut medic gespeeld en ook vanaf die eerste minuut medkits gestrooid en de shockpaddles kunnen gebruiken...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• The Great HooD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Vraagje over de verschillende versies,

Is het zo dat als je de LE koopt je dan nog meer extra's krijgt behalve de snellere unlocks. Ik weet dat je gratis DLC krijgt, dit zal dan bij beide versies zijn, maar krijg je bij de LE bijv. extra maps t.o.v de 'gewone' editie?

The Great HooD wijzigde deze reactie 11-03-2010 12:48 (8%)

• jmanig
  • Laatst online: 15-10-2011
quote:
AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:46:
[...]

Da's natuurlijk bull### want ik heb vanaf mijn eerste minuut medic gespeeld en ook vanaf die eerste minuut medkits gestrooid en de shockpaddles kunnen gebruiken...
Kan niet, deze moet je echt unlocken de medkkit krijg je bij 5800 punten als ik het goed heb

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

allseeying eye dat is echt geen bull hoor, je moet eerst de paddles en kit unlocken...

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
HE?!
Ik niet ; had alleen wapens in het begin, kreeg medkist pas na xx punten en paddles na nog meer punten. Moet je dus eerst een berg mensen doodschieten om levens te kunnen redden :+
Vaag ... bedoel je niet de Beta ??

Goner wijzigde deze reactie 11-03-2010 12:49 (8%)

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:03
quote:
Tsurany schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:08:
[...]

Maar wel 'gezellig' zeker al d'r series kijken :+
Niet allemaal maar wel een aantal :')

Maar dat gaat ook niet tegelijk, mijn PC scherm is ook mijn TV..

Tankiej wijzigde deze reactie 11-03-2010 12:49 (13%)

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

quote:
[...]

Hebben wij het wel over dezelfde game?

roodbwoy wijzigde deze reactie 11-03-2010 12:51 (5%)

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23-10 18:16

Bezulba

Formerly known as Eendje

quote:
roodbwoy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:50:
[...]

Hebben wij het wel over dezelfde game?
Blijkbaar niet, want het is toch echt zo dat je ze moet unlocken.

zowel de paddles als de medic pack ding

blup

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-10 19:18

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

quote:
eendje schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:53:
[...]

Blijkbaar niet, want het is toch echt zo dat je ze moet unlocken.

zowel de paddles als de medic pack ding
Precies..

• d_star
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22-10 22:50

d_star

Maharadja of the Year :-/

quote:
[...]

Moet in de beta zijn geweest. Tot nu toe maar kans gezien om 2 uurtjes online te spelen, waarvan 1 uurtje in mijn geliefde medic-class, maar ik weet zeker dat je zowel de medpack als de paddles gewoon moet unlocken.

Brengt soms wel hilarische situaties met zich mee, zoals toen ik gisteren op de server van Peakaboo opeens merkte dat een assault-gastje bewust op mij aan t wachten was (en op wat anderen) om zo een effectieve squad te worden.. Tuurlijk, ik loop wel mee man.. Toen 'ie echter geraakt was, stond 'ie vlak naast me en drukte blijkbaar op 'Q' om mij om health te vragen.. Maar ff een subtiel berichtje teruggestuurd dat ik die medkit nog niet unlocked had, waarna die gozer t wel prima vond (snap ik wel, wat moet je met een medic zonder healing-capabilities) en zonder mij het hoekje om ging. En toen dood ging :D Voelde me wel schuldig dat ik die unlocks nog niet had trouwens...

Gisteren op een andere server merkte ik trouwens wel het verschil tussen een samenwerkende enemy en een zootje ongeregeld als enemy: we werden AFGESLACHT! Als attackers kwamen we niet eens bij de eerste MCOMs, als defenders konden we telkens als de tweede MCOM in een tier was opgeblazen niet snel genoeg terugvallen of de erste MCOM van het nieuwe gebied was alweer stuk.. Man wat waren die gasten goed, en wat vind ik het toch niet erg om dan alsnog door te blijven spelen! Leer je ook weer van, toch? 8) Zal thuis even opzoeken in mn history welke server dat was: wordt een instant favourite!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Descriptor
quote:
[...]

(als of het nog niet vaak genoeg zegt is ;)) maar je moet ze inderdaad gewoon unlocken. Elke speler begint bij level 0 met gewoon de standaard uitrustingen. Voor de medic heb je in het begin alleen je combat knive, je PKM en je M9 pistol. Gaandeweg zijn de eerste unlock je medkit en daarna je defib.

Dit is precies het zelfde als bij assault en engineer. Bij deze klasses moet je ook de ammo box en de repair tool vrij spelen.
quote:
Hij bedoelt denk ik de voucher welke meegeleverd is bij een aantal winkels. Zo is mijn retail versie gekocht bij de e-plaza waar ik een voucher bij kreeg met een redeem code welke je in kunt vullen in het main menu.

Hiermee kreeg ik direct de AK74U voor de engineer (veel beter dan die xm8 e.d)

quote:
Dat is geen bull###, want ik heb het zelf ook ondervonden. Ik hád de defilibrator... Had 'm ook vrij snel unlocked, bijna tesamen met de medkit toen. Wilde Dinsdag spelen en kon eerst de defilibrator weer vrijspelen... ;) (Is inmiddels wel gebeurd, maar wel érg irritant)

En geloof me, dan voel je je klote als een teamgenoot dood voor je op de grond ligt en je er dan pas achter komt dat je geen defilibrator meer hebt... ;) Als je het topic leest, dan zie je dat er al meerdere mensen zijn die dit zijn overkomen.

CH4OS wijzigde deze reactie 11-03-2010 13:13 (12%)

• ozziestroker1
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 07:01
quote:
The Great HooD schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:47:
Vraagje over de verschillende versies,

Is het zo dat als je de LE koopt je dan nog meer extra's krijgt behalve de snellere unlocks. Ik weet dat je gratis DLC krijgt, dit zal dan bij beide versies zijn, maar krijg je bij de LE bijv. extra maps t.o.v de 'gewone' editie?
bij de le versie krijg je niet sneller je unlocks.
je begint er gewoon gelijk mee.
voor de pc heb je al de direct je dlc gehad bij de automatische update van het spel.
ik weet dat het iets anders zat wbt de dlc op de console,maar heb zelf pc dus kan dat je niet vertellen.

• FoggyFreek
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 15-10 16:37

FoggyFreek

i'm a lama again !

quote:
Frank1973 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:30:
Raar, ik speel het omdat ik het voornamelijk gaaf vind. Het gaat mij niet zozeer om te unlocks maar om de battlefield momenten. De vuurgevechten en het gevoel om echt op een slagveld te zijn. Bovendien is met maten spelen echt briljant.

Uitdaging zit toch in het spel zelf? Niet de unlocks imho ...

-- Altijd blijven prutsen --

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-10 22:07
Het alternatieve geweer op de tank, als je main driver bent met de rechter muis knop, hoeveel damage doet die? Volgens mij is dat echt een proppenschieter. Ik heb er namelijk nog niemand mee kapot gekregen...

-_-

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Uitdaging zit in beide, maar je hebt zeker gelijk. Teamplay komt op 1... Wapens unlocken zijn echter wel belangrijk. Als medic ben je toch velen malen sterker in de linie met je M60, als met je 1e wapen ;)

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:18
Zelfde geldt natuurlijk voor de engineer; die kan niet out of the box repareren.

Eerste minuut van de game (na de demo gespeeld te hebben) stap ik met een vriend Arica Harbour in, in een tank, allebei engineer om te repairen. Tank wordt gehit; oeps we kunnen niks :D

@ M2M: die machinegun werkt erg lekker. Best eenpittig ding. Ik maak er best veel kills mee als tankdriver, juist als mn kanon aan het herladen is.

cheiron wijzigde deze reactie 11-03-2010 13:20 (21%)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-10 11:34
quote:
Descriptor schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:04:
-knip-
[...]

Hij bedoelt denk ik de voucher welke meegeleverd is bij een aantal winkels. Zo is mijn retail versie gekocht bij de e-plaza waar ik een voucher bij kreeg met een redeem code welke je in kunt vullen in het main menu.

Hiermee kreeg ik direct de AK74U voor de engineer (veel beter dan die xm8 e.d)
Voor de PS3 kreeg je/ik een VIP-voucher voor eventuele extra maps, dacht ik.
Echter de in-game store van EA ligt er volgens mij nog steeds uit, dus heb ik er nog niets aan gehad.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Tiuri2000
  • Laatst online: 13-10 13:51
Iemand dit al gezien of gedaan? Knife flying noemen ze het...

http://video.xfire.com/241f62-4.jpg http://video.xfire.com/2414ad-4.jpg

Duidelijk een bug (feature?)..

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Over DLC gesproken : http://bit.ly/bW9ZR2

Wat was map pack 1 trouwens ??
Vind trouwens die blah-blah over de "direct competitors" wel flauwekul ; ik heb nog nooit betaald voor al die maps in de div. CoD versies.

• ErA
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:24
Nou, ik heb me gisteren ook uitstekend vermaakt op de [GoT] server hoor.

Ik speel daar met mijn oude nick, aangezien ErA niet kon ivm 3 letters. Volledige nick is dus "ErAdiCToR".

Samen met don corleon, en Yskonyn in een squad gezeten, was erg leuk. De balance was best ok op de [GoT] server. Een aantal keer wisten we als aanvallers direct alles te slopen, maar ook een aantal keer kregen we de eerste punten down. (Dit zijn in veel maps ook de moeilijkste om te pakken) alleen daarna deed de defense een schepje er bovenop en werden we compleet geowned :-(.

Ik ben tevens aan de slag gegaan met Fraps. Op zich werkt het uistekend. Hij neemt geluid op, zowel van voicecom, als van de game. Er kleeft alleen 1 nadeel aan. Ik speel op 1680X1050. en fraps kent alleen full size en half size.
Dit zorgt ervoor dat fraps dat in de orde grote van:
Width: 840 pixels
Height: 525 pixels
Size per seconds film: 25 MB
Size per minutes film: 1511 MB

wegschrijft.

Mijn FPS kampt er een beetje onder, ik denk dat ik ongeveer 28 fps heb op het moment van capturen. alleen maakt dat net het verschil tussen ownen, en normaal spelen.

Daarnaast heb ik maar een partitie van 500 Gig wat dus slechts 30 minuutjes aan beeld materiaal is.

Is er behalve WeGame (te slechte kwaliteit) en fraps nog een andere recorder.

Ik kan niet in een andere resolutie spelen, dit gaat ook ten koste van mijn gameplay.

• Zomgwtfbbq
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20-05-2016
quote:
Tiuri2000 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:23:

Ziet er wel geniaal uit, vanavond maar eens proberen! >:)

• Lewt
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13-10 18:09
quote:

[afbeelding] [afbeelding]

FAIL

maar het systeem werkt als je zo dicht bij de persoon staat en voor je is ofzo, nouja wordt vast wel gefikst.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

• Safaci

Safaci

Transhumanist

quote:
Zomgwtfbbq schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:29:
[...]

Ziet er wel geniaal uit, vanavond maar eens proberen! >:)
Ja, inderdaad! Zie er meer uit als een feature! Dus voortaan springen tijdens het kniven! >:)

• kontknager
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16-09-2012
Gaat lekker met die servers. Gister het spel gekocht via steam. Tot nu toe geen seconde kunnen spelen. Gister de hele dag de melding dat de verbinding was verbroken bij het joinen van een game, nu gebeurd er niets als ik op een game klik om te joinen :/

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 07:47
Wat is het maximum level wat je kunt halen in de multiplayer?

• Lukosje
  • Laatst online: 16-10 20:34
quote:

[afbeelding] [afbeelding]

Lame, ik hoop dat ze dat gedoe van naar iemand z'n strot toevliegen als je knifed er snel uitslopen...

• magdatt
  • Laatst online: 18-10 13:10
Gisteren een heerlijke kill door als Tank een heli die het duidelijk op mij voorzien had met een tankshot uit de lucht te halen.Hij vloog te laag waardoor ik um mogelijk zou kunnen raken. Ik mikte sutkkie voor de heli en hup daar ging ie. Instant double kill. Zijn gunner overleefde het ook niet. Schaterlachend de pot verder gespeeld en we wonnen ook nog. HEERLUK.

Voorts. Hoe komen jullie aan die sig onder jullie post met KD gegevens?

• zAo
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23-10 16:45

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand wanneer de raket van een M2CG achter een tracerdart aangaat? Ik had net 4x op rij dat dit niet gebeurde, dat terwijl de raket recht op het doel werd afgeschoten.

• Father_Sha

Father_Sha

extra content , ik heb ergens iets gelezen dat je extra content kon unlocken met die code op die flyer uit het doosje waar Maikel over sprak

Iemand dat al gedaan ?

quote:
dennis585 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:33:
Wat is het maximum level wat je kunt halen in de multiplayer?
Dat is volgens Bad Company 2.nl level 50.

• Lukosje
  • Laatst online: 16-10 20:34
Je moet eerst target locken voor dat je schiet
Je ziet dat ie gelockt is als de afstand onder het rode hokje wordt weergegeven

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

@zao je moet hem eerst locken, even op het rode vierkantje aimen dus tot dat je het aantal meters ziet en dan pas schieten.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True