Damn was gezellig gister avond op de GoT server. Alleen jammer dat me game zo maar ineens afsloot na een potje waardoor het ff duurde eer ik reconnected was.
Maar damn wat maakte ik een hoop headshots (tegen over wat ik voorheen maakte). Volgens mij heb ik de sniper mechanics goed door. Zelfs de maximale marksman headshot score gehaald

(50 voor de kill, 50 voor de heady en 100 voor marksman headshot). En dan jungle level was mooi, ronde 1 toen ik defender was boven in vuurtoren en al die attackers die maar als groep bij elkaar stonden op de heuvel en maar probeerde te rushen. En ik maar me q knop in rammen om te spotten (en natuurlijk mensen neer schieten). Een groepje van 3 probeerde om te lopen over het schier eiland stukkie naar de vuurtoren, klik gespot en ze waren door me team neer gehaald
Volgende ronde als attacker zaten er 2 van de defenders in de vuurtoren (wat hij kan kan ik ook?) anyways, er naar toe gezwommen, om hoog geklommen, beide een knife in hun rug gestoken en weer gaan spotten en snipen daar. Dat was een mooi potje
Nog 811 recon exp voor mijn barret en oh man wat gaat dat ziek worden. Daarna maar wat meer engineer spelen want ik wil die ump wel hebben (me fav wapen in mw2).
Alleen jammer van het potje waar we gespawnraped werden, gewoon uit de lucht geschoten worden met een m60 als je nog aan je parachute hangt is niet erg grappig. Maja toen was het laat en maar gekapt
Tot vanavond
@rebz: die xm8 prototype is best wel lekker(werd er zelf veel door dood gemaakt en gister zelf gebruikt en werkt best goed) verder ook vaak keihard genakt door die AN94, damn wat een imba gun.
@goner: wat voor sexuele voorkeur moet je hebben om een sniper te zijn dan? Ik val toch echt op vrouwen, of bedoel je dat?
[
Voor 10% gewijzigd door
ye-roon op 11-03-2010 09:26
. Reden: @'s toegevoegd ]