[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.137 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Goner schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:05:
[...]

Of alleen maar n00bs !?
Speel sinds gisterenavond (avond daarvoor alleen maar PB INIT FAILURE gezien) en als level 1 tegen allemaal level 15 - 26 is redelijk frustrerend ... in de Beta begon ik gelijk de eerste dag en kon het toen redelijk bijbenen omdat iedereen begon met het basis-pakket.
Ja, nu ik dit hier lees komt de volgende vraag ik mij op:
Als je op "Join Play now" klikt, wordt er dan ook gezocht naar een server waar de spelers +/- hetzelfde level hebben?

Ben van plan de game dit weekend mss aan te schaffen. Heb wel de beta uitvoerig gespeeld en mijn K/D ratio bleef stabiel rond de 1.1-1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Wlie schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:29:
[...]

1. Nee dat is niet normaal, ik heb het zelf ook al gehad. Later proberen is de beste optie
2. Het is normaal in dit spel, zelf had ik het wel handig gevonden als je wel pings had gezien, k heb soms het idee dat er flink wat mensen laggen. is best irritant als je ze niet kan raken :P
Ik heb altijd de pings kunnen zien zelf.

Van wat ik gelezen heb was dit in de beta al een probleem. Er wordt gezegd dat je de game als Admin moet runnen, dan zie je de pings wel blijkbaar. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:07
Iemand enig idee welk probleem dit kan zijn?

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/8673/bf2bc.jpg

De kaart wordt max 65 graden
Ik heb nieuwe drivers geïnstalleerd (oude en nieuwe hetzelfde probleem)
Ik heb de game opnieuw geïnstalleerd

Ik draai het op een X4 945 / 4890 / 4GB. Hij heeft ook heel even goed gedraaid, daarna klapte hij eruit en kreeg ik weer hetzelfde gezeik.

Goed begin is het halve werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
hoe kan ik de GoT server vinden?
ik zoek op "[GoT[ where tweakers ar" (omdat langer niet kan) als servername.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:08

beuker19

Killerbeuker is so OP

Murk schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:27:
Got server is best wel laggy op het moment. :/
had ik ook last van vanavond
andere keer beter >:)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 21:07
Lewt schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:47:
hoe kan ik de GoT server vinden?
ik zoek op "[GoT[ where tweakers ar" (omdat langer niet kan) als servername.
Ik vond hem gewoon op [GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Goede actie op de GoT server zeg >:) Hoop dat ik daarstraks een hoop mensen blij heb kunnen maken met het healen/reviven, heb dr aardig wat punten mee bij elkaar gesprokkeld :9

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean3/pc/BlizzarD87.png

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:00
StealthyPeanut schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:42:
Iemand enig idee welk probleem dit kan zijn?

[afbeelding]

De kaart wordt max 65 graden
Ik heb nieuwe drivers geïnstalleerd (oude en nieuwe hetzelfde probleem)
Ik heb de game opnieuw geïnstalleerd

Ik draai het op een X4 945 / 4890 / 4GB. Hij heeft ook heel even goed gedraaid, daarna klapte hij eruit en kreeg ik weer hetzelfde gezeik.

Goed begin is het halve werk!
Ik heb zelf ook een 4890 maar nergens last van... Wel veel berichten op het net gelezen van mensen met een ATi kaart en image corruption. Schijnt te maken te hebben met de Catalyst Control Center.. ik zou zeggen deinstalleer die handel in installeer ATi Tray tools! Heb ik zelf ook en nergens last van gehad...

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 09:53
heb heel weinig last gehad net op de GoT server van lag.
wel een heerlijk avondje gehad daar.
ben 3 rangen gestegen(nu rang 10) en heb veel unlocks gehaald bij de medic(heb alles nu)
laatste ronde veel kills met de m60 die ik voor het eerst heb gebruikt.

kom zeker vaker langs,want qua teamplay zit het zeker goed daar!!!

oja ingame ben ik ozzie4stroker voor degene waar ik mn nemmisis pin aan heb verdiend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Jaapoes schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:53:
[...]

Ik heb zelf ook een 4890 maar nergens last van... Wel veel berichten op het net gelezen van mensen met een ATi kaart en image corruption. Schijnt te maken te hebben met de Catalyst Control Center.. ik zou zeggen deinstalleer die handel in installeer ATi Tray tools! Heb ik zelf ook en nergens last van gehad...
Ik heb al ATT, weet echt niet meer wat te doen. Boutzooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:07
Rebz schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:06:
[GoT] Server is inderdaad wat laggy nu. Wel erg druk en leuk :>
Begon er ook even te spelen, maar was met toch iets te laggy, dus ging maar met vrienden op een andere server spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:24
Ik wil ook graag spelen in got server wie mag ik toevoegen aan mijn friendlist? want ik hem ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was erg gaaf op de GoT server. Gisteravond nog een paar ongelukkige acties uitgevoerd (sorry nog), maar vanavond ging het wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:47
Zo weer een avondje oefenen erop zitten. Ben er wel achter dat assault ecvht helemaal niks voor mij is. Mijn rechterduim doet niet wat ik wil en bij snelle reflexen mik ik er 99 van de 100 keer naast. Ben maar even recon gaan doen, maar weet nog niet de juiste plekjes te vinden. Tot nu toe bevalt medic me het best, beetje tussen recon en assault in, terwijl ik met de m60 en 4x scope best aardig kan snipen. Toch is recon ook gaaf als je een headshot maakt van grote afstand. Als e dat ook nog een keer gaat lukken bij een rennende enemy ben ik weer helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Laatst online: 16:00
StealthyPeanut schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:56:
[...]

Welke driver heb je?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Vind het alleen jammer dat er bij veel lmg's totaal geen recoil te bespeuren is en dat ook de M60 vrij overpowered is (ermee snipen zou niet echt effectief moeten gaan door bulletspread en recoil)

Speel zelf 100% met de assault en mijn kit bestaat uit:

M16A2
Tracer (je team helpen van die rot vehicles af te komen kan nooit kwaad)
40mm Granade launcher
Red Dot
Increased bullet damage (dat ding met die aim kruis erop)
Vehicle vaak sterkere warheads

Grootste tip om veel kills en hogere k/d dus te krijgen is ontzetten veel spotten. Ik spot zelf altijd, maar dan ook altijd. Zo kan ik dus vaak iemand spotten en hem dan door de bosjes (zonder hem te zien) van lange afstand neer schieten, simpel omdat er nog een mooi oplichtend driehoekje boven zijn hoofd geparkeerd staat.

[ Voor 26% gewijzigd door Hogader op 10-03-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

goosche schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:58:
Ik wil ook graag spelen in got server wie mag ik toevoegen aan mijn friendlist? want ik hem ook niet vinden.
Killerbeuker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
10.2 en 10.1 geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:26

Chrisjuh_15

Facta non verba

Vandaag spel gekocht :) Werkt verder prima, tot ik online ga: ik heb om de 5 minuten last van freezes. Het complete systeem freezed en ik kan alleen verder door de PC uit te zetten en weer aan. Het geluid loopt gek genoeg wel door.

Iemand een idee? Draai Win XP SP3 op m'n Macbook Pro. Spel staat op low en de fps zijn prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 10-03-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
heb je geadd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Chrisjuh_15 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:15:
Vandaag spel gekocht :) Werkt verder prima, tot ik online ga: ik heb om de 5 minuten last van freezes. Het complete systeem freezed en ik kan alleen verder door de PC uit te zetten en weer aan. Het geluid loopt gek genoeg wel door.

Iemand een idee? Draai Win XP SP3 op m'n Macbook Pro. Spel staat op low en de fps zijn prima.
daar heb ik ook last van gehad. ik 1 geheugenmodule eruit gehaald en nu het ik geen problemen meer. heb nu 3 gig inplaats van 4 windowns ziet toch maar 3 gig dus maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Was wel onwijs lachen mannen op de GoT server vanavond idd, ik heb het prima naar mijn zin gehad, laatste rondje zelfs nog monster score gehaald :)

Afbeeldingslocatie: http://94.210.18.33/tweakers/bfbc2.jpg

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
goosche schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:19:
[...]

daar heb ik ook last van gehad. ik 1 geheugenmodule eruit gehaald en nu het ik geen problemen meer. heb nu 3 gig inplaats van 4 windowns ziet toch maar 3 gig dus maakt niet zoveel uit.
Ligt aan je versie van Windows he ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Word morgenavond als het meezit alweer een nieuw deeltje maken... Damn, als het zo snel gaat, dan hou ik geen tijd over om verbeteringen aan te brengen in de TS, dan gaat het topic sneller dan ik dingen kan verwerken en zo... :)

Ik had al begrepen dat er bijvoorbeeld meer wapens in zitten, dan de TS aangeeft.
Vraag me af of hetzelfde geldt voor de wapens... ;)

En zat te denken nieuwe logo's te maken, maar ja, als het topic zo snel gaat :+
StealthyPeanut schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:56:
Zou je voortaan bij problemen [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic willen gebruiken, zoals in de warning vermeld staat?

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 10-03-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:26

Chrisjuh_15

Facta non verba

goosche schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:19:
[...]

Voor jou wellicht niet, maar mijn Macbook heeft slechts twee reepjes van 1GB. Toch maar even kijken of een 2GB reepje een beetje betaalbaar is.

Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:36
Was weer gezellig op de server *O*
Alleen het FF aan is even wennen, ben gewend om gewoon lekker in het rond te maaien in close combat, maar als ik dat op GoT doe neem ik me halve team mee de ondergang in :P

Als medic lekker kunnen levelen, ik hoop dat mijn medicpack en revives in dank werden af genomen :)

Volgende keer zit ik waarschijnlijk de hele tijd in de tanks... De zoom upgrade werkt erg lekker moet ik zeggen, het is gewoon snipen met een 100mm kogel _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Had vandaag wel een aantal ziekelijke rondes. Gingen met 4 vrienden in een server (rush op valparaiso) en eerste ronde (aanval) was al dikke score van 22-1, waarin ik begon met 22-0 en net voor het einde werd neergemaaid.

Gelijk de ronde erna haalde ik 29-11 en 26 pins. Ging erg lekker dus zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 08:48
Het was erg gezellig op de [GoT] servert. Die nacht map is leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was gezellig op de Port Valez na, werden gespawncamped. En die donkere map maar die haat ik sowieso. Rest van de maps waren epic, erg gezellig :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:47
Ik begrijp niet hoe jullie allemaal aan die hoge scores komen. Dat ik geen deuk in een pak boter schiet daar heb ik wel vrede mee, maar het maakt niet uit of ik voorzichtig te werk ga, flank, rush of wat dan ook, er zit altijd wel iemand achter me of naast me die ik niet zie met alle gevolgen van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Pff, hoe leuk en mooi ik het spel ook vind. T frustereert me toch wel mateloos momenteel. Speel t nog niet zo lang, maar duurt eindeloos voorat ik eindelijk es level 1 wordt, van alle kanten neergemaaid constant. Dacht dat ik shooters wel aardig beheerste, maar snap niet waarom dit niet wil. En dan net ook zomaar gekickt worden door een adminstrator net...geen idee waarom. Vanaf welk level gingen jullie es wat lekker scoren?

@grindtegel: je haalt me de woorden uit de mond..

[ Voor 5% gewijzigd door anathema op 10-03-2010 23:45 ]

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
We maken elkaar keihard kapot en spreken van gezellig.. :? :+

Maaruh: Spring niet uit een blackhawk op een server waar FF on staat. Werd 2x achter elkaar gekilled door de boord gunner. :X
anathema schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:44:
Pff, hoe leuk en mooi ik het spel ook vind. T frustereert me toch wel mateloos momenteel. Speel t nog niet zo lang, maar duurt eindeloos voorat ik eindelijk es level 1 wordt, van alle kanten neergemaaid constant. Dacht dat ik shooters wel aardig beheerste, maar snap niet waarom dit niet wil. En dan net ook zomaar gekickt worden door een adminstrator net...geen idee waarom. Vanaf welk level gingen jullie es wat lekker scoren?

@grindtegel: je haalt me de woorden uit de mond..
Ach.. dat is soms ook het ongeluk dat je op dat moment treft. Ik had er vandaag ook last van. Je hebt van die dagen he.. ;)

Maar ik kan me voorstellen dat het nu wel heel kut is om 'in te stappen'. Iedereen loopt zo'n beetje met superieure wapens rond en kent de maps al op zijn duimpje. Gewoon niet midden in de actie proberen te spawnen en rustig proberen te observeren waar vijanden zitten.. zoiets?

Overigens had ik ook last van flinke lag. Gisteren daarentegen niet, terwijl ik anderen er wel over hoorde.

[ Voor 76% gewijzigd door jagermeister op 10-03-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:08

Dark Angel

Corvette LS Power

Was erg leuk spelen op de GoT server.
Redelijk goed teamwork gehad. Alleen had ik echt vaak last van lag.
Zag gewoon de heli schokkend over vliegen. Vreemd genoeg ook vaak zeer zuiver kunnen schieten.
De lag was dan in een weer even weg.

Morgen avond kom ik weer even knallen.

Wil iemand mij ook even toevoegen aan de first post list

Username DarkAngel.nl (ingame tage -=Xtra=- steam crazy2_mkl@hotmail.com

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Tsurany schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:39:
Was gezellig op de Port Valez na, werden gespawncamped. En die donkere map maar die haat ik sowieso. Rest van de maps waren epic, erg gezellig :D
zat in de zelfde ronde spwankillers :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
jagermeister schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:45:

Maar ik kan me voorstellen dat het nu wel heel kut is om 'in te stappen'. Iedereen loopt zo'n beetje met superieure wapens rond en kent de maps al op zijn duimpje. Gewoon niet midden in de actie proberen te spawnen en rustig proberen te observeren waar vijanden zitten.. zoiets?
Tja, probeer van alles, ik verover ook wel es wat vlaggen enzo maar vuurgevechten win ik eigenlijk alleen maar als ik de ander echt veel eerder zie, anders kan ik het wel vergeten.
Wat dat aangaat werkt COD-MWII wel mooi dat je in servers terecht komt met vergelijkbare level spelers, zoiets zouden ze hier ook moeten doen want als iets minder fantieke gamer heb je dus eigenlijk niks te zoeken in dit spel, wel erg jammer. Maar hou wel vol totdat ik wat betere wapens krijg.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:12:
[...]
Totdat iemand ze ziet liggen en ze gewoon kapot schiet. Met een tank lukt dat iig (in de beta dan, nog niet geprobeerd in de full game).
ik heb het idee dat echt niemand er op let.

dat level met al die rivirtjes (zijn er meer ik weet het) in de herfst lijkt het wel daar gooide ik steeds mijnen een stuk voor hun spam (niet spawn rapen maar de wegen naar objectives) waar ze vandaan kwamen met tanks elke tank die er aan kwam was binnen no time weg. en nog steeds bleven ze aan komen met tanks of quads. om een gegeven moment laat je ze toch staan ofzo :P

heb me wel kapot gelachen haha

owja ik weet iig zeker dat je ze met een nadelauncher kan laten ontploffen zo heb ik ook een groep infantrie aangepakt :P

[ Voor 7% gewijzigd door Proxx op 10-03-2010 23:57 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
anathema schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:53:
[...]

Tja, probeer van alles, ik verover ook wel es wat vlaggen enzo maar vuurgevechten win ik eigenlijk alleen maar als ik de ander echt veel eerder zie, anders kan ik het wel vergeten.
Wat dat aangaat werkt COD-MWII wel mooi dat je in servers terecht komt met vergelijkbare level spelers, zoiets zouden ze hier ook moeten doen want als iets minder fantieke gamer heb je dus eigenlijk niks te zoeken in dit spel, wel erg jammer. Maar hou wel vol totdat ik wat betere wapens krijg.
Ga anders eens op wat hardcore servers spelen. Tempo ligt daar wat lager en je legt iemand makkelijker om. Klinkt gek, maar je kunt daar echt wel wat punten opdoen. Eergisteren had ik daar bijvoorbeeld een score die ik nog niet eerder heb weten te halen 42/21 ofzo. Dat zo'n beetje allemaal met de M60, dat dan weer wel. Duurt nog wel ff voor je die vrij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
jagermeister schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:57:
[...]
Ga anders eens op wat hardcore servers spelen. Tempo ligt daar wat lager en je legt iemand makkelijker om. Klinkt gek, maar je kunt daar echt wel wat punten opdoen. Eergisteren had ik daar bijvoorbeeld een score die ik nog niet eerder heb weten te halen 42/21 ofzo. Dat zo'n beetje allemaal met de M60, dat dan weer wel. Duurt nog wel ff voor je die vrij hebt.
mw 2 zit ook helemaal geen goeie autobalance in. of je wint hard of je gaat kei hard op je bek. goed oplopende potjes zijn er 2 of 3 peravond dat je speelt en kijk maar eens naar die levels dat r lvl33 staat kan goed zijn prestige 8 lvl33 vind het hier meestal wat beter geregeld.

en idd hardcore werkte voor mij ook goed in het begin. heb het toevallig niet meer gespeeld omdat ik voort al blij ben als ik al een server in mag :P

[ Voor 9% gewijzigd door Proxx op 11-03-2010 00:01 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook last an die maffe K/D ratio, op BF2 liep ik altijd zo rond de 2,5-1
maar in deze game kost het me moeite om een 1-1 k/d te komen.
het gaat vaak van 40mm dood - sniper dood - mortar dood - ik spawn zie enemy leg aan en .... mes in me rug .. tank - mortar ect ect
dan zo nu en dan kom ik nog redelijk rond de 7-10 uit met moeite, soms zelfs positieve k/d.

aantal dingen die van mij zouden mogen veranderen is het nerfen van snipers. doe maar max 1 of 2 aan beide kanten en laat de rook van de munitie langer hanger. dat zou het wat meer in balance brengen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Proxx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:00:
[...]

mw 2 zit ook helemaal geen goeie autobalance in. of je wint hard of je gaat kei hard op je bek. goed oplopende potjes zijn er 2 of 3 peravond dat je speelt en kijk maar eens naar die levels dat r lvl33 staat kan goed zijn prestige 8 lvl33 vind het hier meestal wat beter geregeld.

en idd hardcore werkte voor mij ook goed in het begin. heb het toevallig niet meer gespeeld omdat ik voort al blij ben als ik al een server in mag :P
MW2 online ken ik niet. De CoD games hebben me sowieso nooit kunnen boeien. Tempo ligt idioot hoog en ik vind er persoonlijk weinig aan om in zo'n kleine map als een debiel rond te rennen.

@Hierboven: Snipers gaan nog wel. Zo nu en dan wordt ik eens gesniped, maar daar kan ik wel mee leven. De 40mm nade hoeren, daar wordt ik wel gestoord van. Als je het een beetje kan, dan own je iedereen. Ik kan het dus duidelijk niet :P

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 11-03-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Een grote tip is altijd te spotten en proberen niet in de spotlights te springen. Dat betekent dus ook dat als jij iemand ziet, maar niet zker weet dat je hem kan killen dat jij hem dan spot en niet gaat schieten. Als je schiet laat je je positie weten en ben je zo dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Hogader schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:05:
Een grote tip is altijd te spotten en proberen niet in de spotlights te springen. Dat betekent dus ook dat als jij iemand ziet, maar niet zker weet dat je hem kan killen dat jij hem dan spot en niet gaat schieten. Als je schiet laat je je positie weten en ben je zo dood.
Dat is inderdaad waar ja.

Oh.. en nog een tip voor de mensen die nog moeten levelen: Zoek servers op die minder dan 32 personen kunnen herbergen. Dus 20 of 24 ofzo. Dan is het allemaal wat beter te overzien. 32 man in een server is vaak echt een grote chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Dus jij was het die mij steeds wist te vinden met je mortar. :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Dat spawnkillen is idd lelijk als het jezelf overkomt zonder killcam :P.. net als dat baserapen.. Laatst een conquest gehad waar dat gebeurde.. werd 18x gekilled in amper een paar minuten.. Die auto balance werkt dus ook voor geen meter, wij waren met 4 en de "rippers" met 13 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
jagermeister schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:04:
[...]
@Hierboven: Snipers gaan nog wel. Zo nu en dan wordt ik eens gesniped, maar daar kan ik wel mee leven. De 40mm nade hoeren, daar wordt ik wel gestoord van. Als je het een beetje kan, dan own je iedereen. Ik kan het dus duidelijk niet :P
Snipers gaan iid nog wel, geen echte problemen mee. Ik vind echter dat de lmg's geen recoil hebben en daardoor soms (vooral de latere lmg's) een beetje overpowered lijken.

Ben zelf zon persoon die goed is met een 40mm nade. Ben er alleen geen hoer mee XD. Ik gebruik hem zelf om mensen uit gebouwen te blazen, maar ook om iemand van langere afstand net dat laatste tikje of eerste tikje te geven zodat mijn gun genoeg is.

Ik haat verder ook de mensen die met dat ding rondlopen alsof het een primary weapon is. Een tube is een wapen dat als secunadary gebruikt moet worden en dus alleen in speciale situaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Wat bij mij het beste werkt om KDR hoog te houden is extreem aggressief spelen. Flanken en dan gewoon van links naar rechts (of andersom :P) door het veld gaan, dit werkt zeker in rush. Snipers denken altijd dat ze hun KDR hoog kunnen houden met dat gecamp, tot ze met mij te maken krijgen h3h3. Ook wissel ik wel 5-10 keer per map van kit voor de huidige situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Hogader schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:28:
Ik haat verder ook de mensen die met dat ding rondlopen alsof het een primary weapon is. Een tube is een wapen dat als secunadary gebruikt moet worden en dus alleen in speciale situaties.
Tja, op zich, in het echie zal het vast er ook zo aan toe gaan, wie houdt je dan tegen? ;) Omdat iets als secundairy gemount is op je geweer, wil niet zeggen dat je het niet primair moet gebruiken. Enige mooie oplossing ervoor is het herladen ervan vertragen, denk dat dat de noobtubers wel afremt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

ik ben ook net Rambo op het slagveld elke gelegenheid gebruiken op weer en sniper(camper) te killen(knifen) })
en als ik 1/1 speel ben ik tevreden. 40 mm wapen zie ik bijna wel als primary wapen vooral in de jungel levels en om gebouwen onder vuur te nemen maar ieder zijn voorkeur :)
respect voor elkaar daar draait het om en in oorlog en liefde is alles geoorlooft O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
beuker19 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:51:
ik ben ook net Rambo op het slagveld elke gelegenheid gebruiken op weer en sniper(camper) te killen(knifen) })
en als ik 1/1 speel ben ik tevreden. 40 mm wapen zie ik bijna wel als primary wapen vooral in de jungel levels en om gebouwen onder vuur te nemen maar ieder zijn voorkeur :)
respect voor elkaar daar draait het om en in oorlog en liefde is alles geoorlooft O-) O-)
Mwa met 1/1 zou ik niet tevreden zijn... Denk meer aan 3/1 :P
Ben hard op weg, vandaag weer 0,1 erbij gekregen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Lukosje schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:55:
[...]

Mwa met 1/1 zou ik niet tevreden zijn... Denk meer aan 3/1 :P
Ben hard op weg, vandaag weer 0,1 erbij gekregen :>
Nou net een paar rush potjes gedaan, en daarmee is mn kdr echt vermoord, vieze snipers overal bijna geen lol meer aan zo. Dacht ik eindelijk normale dmg met hardcore modus, en niet van die proppenschieters zoals in BF2, en nu gaan alle snipers lekker domineren met 1 hit kills. En met de PKM moet ik ze alsnog 3x raken. ;(

[ Voor 66% gewijzigd door Bulls op 11-03-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:37
Volgens mij klapt het één en het ander er net uit. Werd uit een server gegooid, en m'n rank stond weer op 1. Maar weer afwachten dan.
Wel heel de dag lekker kunnen spelen, soms heb je overigens wel erg veel kogels nodig om iemand om te leggen(normale server).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Zat ik lekker te spelen, dacht ik iemand te zien laggen dus free kill! (jippey)... was het ik die met de server verbinding verloor en terug naar het menu werd getrapt om connectie redenen, kon niet meer inloggen.. ik even alt tab en toen ik een site refreshde kwam ik op securespot van me dir655 router terecht?:S

ik de router in, zie ik dat ie 1min geleden opnieuw is opgestart en ga ik naar securespot optie en die staat niet eens aan en toch heb ik op elke site die melding.. ik het aan/uit gezet en kon ik weer browsen.

toen ik weer inlogde kwam ik er in begin helemaal niet in en nu kan ik me character selecteren maar zegt hij daarna "failed to login soldier"

EA is weer lekker bezig, meerdere mensen hebben er blijkbaar last van al weer.

http://forums.steampowere...read.php?t=1185110&page=4

:?

Verder speelt het wel lekker, heb assault en medic uitgespeeld.. sniper paar wapens maar dat trekt me toch niet lekker wachten op een enemy.. wat ik meestal dan ga doen is quick scopen wat trouwens nog verdomd goed werkt en close range snipen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Bak is weer up , door EA crashte ook mn eigen server :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:17
duiveltje666 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:10:
Bak is weer up , door EA crashte ook mn eigen server :/
Ik vroeg me al af... Kreeg elke keer "connection to the game server has been lost blabla".
Op elke server dan he...
Ben benieuwd wanneer EA dit eindelijk aanpakt.

Edit: nog steeds, ik kan niets joinen zonder dat geneuzel,

[ Voor 11% gewijzigd door ZenTex op 11-03-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
ZenTex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:14:
[...]

Ik vroeg me al af... Kreeg elke keer "connection to the game server has been lost blabla".
Op elke server dan he...
Ben benieuwd wanneer EA dit eindelijk aanpakt.

Edit: nog steeds, ik kan niets joinen zonder dat geneuzel,
ik baal bizar , te meer aangezien de bak pas sinds zondagavond bestaat .. en nu al zo vol zit steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

Welke bak?

En zeg je nu dat jij op zondag jouw BC2 server opgeleverd hebt gekregen? Dat is lekker, EA heeft al een drie dagen daarvoor schriftelijk alle providers verboden nieuwe instances op te zetten om de backend te ontlasten. Die gezellige sukkels (no offence) waar jij de server huurt hebben als enige provider ondertussen 300 instances online gezet gedurende die tijd en zijn daarmee direct verantwoordelijk voor de storingen die door blijven gaan. Bedank ze maar als alle game servers weer crashen |:( |:(

[ Voor 96% gewijzigd door Stewie! op 11-03-2010 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Is dat iets om van te balen dan?
En wat wil je, met een trouwe schare medetweakerts. Omdat het gewoon bij uitstek de leukste server is.
Leuke sfeer, af en toe een gezellig babbeltje, en omdat er naar verhouding weinig sniperts tussen zitten.

Alleen jammer dat je niet tijdens het spawnmenu kunt typen. Vaak is er gewoon geen tijd om na het spawnen even wat te typen, omdat je dan gelijk word neergemaaid.

Edit:
Wees gerust, niet de jouwe. :p

Edit 2:

Nou, ik blijk die message krijgen en kan dus nergens niets niks joinen. (yay, 3-voudige ontkenning)
Vanavond maar eens vroeg naar bed. :p

Edit 3:

@ stewie. Bekeek jouw blog nog FF en zag zodoende die foto's uit het vliegtuig, waaronder 1 met een motor duidelijk zichtbaar. Vlieg je economy class? :p
Dan nog het op 2 na rottigste plekje, de ergste is 2 rijen achter je, wel het lawaai, en 0 zicht vanwege de vleugel.
(De ergste is buisiness class tegen het schot aan helemaal voorin, kun je je voeten niet eens kwijt. :( )

[ Voor 49% gewijzigd door ZenTex op 11-03-2010 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
ik heb telkens connentie lost hoe verhelp ik dit probleem? kan geen elke server joinen zwaar ...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
goosche schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:31:
ik heb telkens connentie lost hoe verhelp ik dit probleem? kan geen elke server joinen zwaar ...............
De topic warning gemist? Voor problemen moet je in een ander topic zijn:
[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
ik graag nu een oplossing hebben wil nu gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

goosche schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:31:
Gewoon even de laatste 50 posts lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
Stewie! schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:22:
Welke bak?

En zeg je nu dat jij op zondag jouw BC2 server opgeleverd hebt gekregen? Dat is lekker, EA heeft al een drie dagen daarvoor schriftelijk alle providers verboden nieuwe instances op te zetten om de backend te ontlasten. Die gezellige sukkels (no offence) waar jij de server huurt hebben als enige provider ondertussen 300 instances online gezet gedurende die tijd en zijn daarmee direct verantwoordelijk voor de storingen die door blijven gaan. Bedank ze maar als alle game servers weer crashen |:( |:(
oh? ik draai anders al rustig R6 :X
overigens pleuren diverse hosts gewoon hun servers online
waarom zou een host geld moeten mislopen als DICE/EA weer es een minder fijn product afleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

duiveltje666 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:33:
[...]

oh? ik draai anders al rustig R6 :X
overigens pleuren diverse hosts gewoon hun servers online
waarom zou een host geld moeten mislopen als DICE/EA weer es een minder fijn product afleveren?
Volgens mij lees jij niet goed. R6 heeft totaal niets met deze kwestie te maken. Het gaat om de backend. Andere hosters zetten geen servers online. Een schriftelijk verzoek is niet voor de fun.

Maar goed, jij zegt dus dat al die crashes jou niets uitmaken? Want je server is toch lekker online? Lekkere instelling, zullen al die spelers die er nu uitliggen ook fijn vinden. Weet je wat de tussenoptie is terwijl de backend flinkt wordt gefixed? Servers van een bepaalde provider blacklisten :) Ben benieuwd of ze dan nog steeds zo blij zijn met die 20 euro (en of jij als klant dat geld dan terugwilt, omdat jouw server voor onbekende tijd plat ligt).

Die partij host in totaal zo'n 20 000 spelers, toch? Prima als ze daar 5 000 van missen door deze drops. Wij hebben 120.000 in de avonduren online. En als er dan 50.000 droppen vanwege zoiets.
Ik ben op dit moment in San Francisco, geloof me maar dat bepaalde teams meekijken wat er gebeurd.

[ Voor 14% gewijzigd door Stewie! op 11-03-2010 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Ach ja, ben zelf ook niet echt te spreken over Multiplay. Servers laggen stuk voor stuk als ze vol zitten. Ze zouden wel eens wat meer bandbreedte mogen geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
Stewie! schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:40:
[...]

Volgens mij lees jij niet goed. R6 heeft totaal niets met deze kwestie te maken. Het gaat om de backend. Andere hosters zetten geen servers online. Een schriftelijk verzoek is niet voor de fun.

Maar goed, jij zegt dus dat al die crashes jou niets uitmaken? Want je server is toch lekker online? Lekkere instelling, zullen al die spelers die er nu uitliggen ook fijn vinden. Weet je wat de tussenoptie is terwijl de backend flinkt wordt gefixed? Servers van een bepaalde provider blacklisten :) Ben benieuwd of ze dan nog steeds zo blij zijn met die 20 euro (en of jij als klant dat geld dan terugwilt, omdat jouw server voor onbekende tijd plat ligt).
je verdraait nu woorden
die crashes vind ik vervelend , maar nog vervelender vind ik dat diverse hosters waaronder gameservers.com gewoon zelfs bij een reinstall van je bak je server expres down laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Net een paar potjes gespeeld met de Thompson, en dat is echt een fijne setup. Ik was bijna onverwoestbaar met m'n Thompson/C4 combo. Tanks opblazen en C4 binnen ge-armde M-COM station gooien is enorme lol en een fijne afwisseling met m'n gebruikelijke assault speelstijl. Soms deed ik wel wat domme dingen (alles om die tank op te blazen), maar een suicide voor een dikke triple kill is het meer dan waard. Wat is die -10 nou vergeleken met de +360 die ik kreeg voor een tank opblazen + engineer + twee wookie's. Ben vaak gefrustreerd met dit spel, maar vanavond was dat totaal niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik ben eigenlijk wel voor een limmited kits per team setting, vooral voor de snipers dus. Laten we bijvoorbeeld zegger op een 32 man server van de 16 man per team maximaal 4 snipers, en dan ook maar max 6 medic, 6 engineer en unlimmited assault. Maar dan zie ik het nu al weer voor me, iedereen weer te tuben als ze geen sniper mogen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

duiveltje666 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:47:
[...]

je verdraait nu woorden
die crashes vind ik vervelend , maar nog vervelender vind ik dat diverse hosters waaronder gameservers.com gewoon zelfs bij een reinstall van je bak je server expres down laten.
Wat heeft dat te maken met een cheap partij die geld verdient aan het crashen van servers? Ze denken slim te zijn door nu extra klanten aan te trekken door het verbod te negeren. Houdt vanzelf op. Als ze op de lange termijn zouden denken zien ze het ook wel aankomen. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Plasma (de back end) ligt er blijkbaar alweer uit. Onmogelijk om in te loggen.. Lees dit net op clanforge:
EA Mainenance to BFBC2 Back End Completed
Mar 10 2010 10:27:31

EA have just confirmed that their maintenance this morning to "Plasma" (the back end that powers Battlefield: Bad Company 2) has been completed. Players can now rejoin servers. This outage was from 08:00 to 10:00 roughly. If you had players saying they could not join servers between these times, this would be why.
Dit is toch wel echt schandalig! Hoe kan het dat zo'n groot bedrijf als EA het zo ontzettend slecht doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nog een cijfertje: elke keer als de backend crasht (bij welke game dan ook, idem voor CoD/MW), dan stopt 30% van de op dat moment actieve spelers met dat spel voor die dag. Best pijnlijk kan ik je zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Stewie! schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:57:
Nog een cijfertje: elke keer als de backend crasht (bij welke game dan ook, idem voor CoD/MW), dan stopt 30% van de op dat moment actieve spelers met dat spel voor die dag. Best pijnlijk kan ik je zeggen :)
Interessant. Meer van zulke info aub? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Niet online
Bron aub?

Och nee he.. Nieuw bericht op clanforge:
Battlefield Bad Company 2 - EA Master Servers Failure
Mar 11 2010 00:40:27 by Killing
The EA master servers just crashed again taking servers and player with them.
Read more on the: Official Update thread
Nou wordt 'ie mooi, nu zijn de master servers er uit geklapt. Is een moderne game maken echt zo verdomde moeilijk dan of is dit een combinatie van luiheid van de DICE, te weinig inverstering in de servers door EA en een een gezamelijke incompetentie?

[ Voor 44% gewijzigd door Bonthouse op 11-03-2010 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 02:11
Zo te zien aan zijn onderschrift werktie bij I3D dus dan zou ie et moeten kunnen zien aan de stats :)

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:41
Bonthouse schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:03:
Nou wordt 'ie mooi, nu zijn de master servers er uit geklapt. Is een moderne game maken echt zo verdomde moeilijk dan of is dit een combinatie van luiheid van de DICE, te weinig inverstering in de servers door EA en een een gezamelijke incompetentie?
't Gaat de hele nacht al lekker. Ik probeer nu al weer 45 min in te loggen (met tussenperiode natuurlijk :p) maar kan nog steeds niet inloggen...

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

We doen iets met hosting, backends en consoles *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Niet online
Stewie! schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 03:48:
[...]

We doen iets met hosting, backends en consoles *;
Ah! Kijk aan :)
Misschien kun jij het ons vertellen dan, waardoor komt het precies dat het zo ontzettend verkeerd gaat met EA?
Is dit onkunde aan EA's eind, slecht programmeer werk van DICE of is hadden ze deze run op BFBC2 echt niet verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verkoopcijfers zijn nogal onderschat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 17:26
De GoT server speelt heel lekker, daar kan je tenminste wat punten krijgen voor hogere rang & wapens _/-\o_
Was leuk gisteravond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 09:53
Tankiej schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 06:37:
De GoT server speelt heel lekker, daar kan je tenminste wat punten krijgen voor hogere rang & wapens _/-\o_
Was leuk gisteravond!
was zeker leuk,heb veel punten met je gescoord in het squad.(ingame ozzie4stroker)
ook met murk,cptchaos en tsurany.
lekker veel teamplay en elkaar perfect helpen bij het innemen en verdedigen van de m-coms.

alleen jammer van het nadespammen op die jungle map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:08

Dark Angel

Corvette LS Power

CptChaos schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:12:
[...]
Dus jij was het die mij steeds wist te vinden met je mortar. :( :+
Moet je maar niet in het zicht gaan zitten. :*)
Maar goed vandaag is het over moest nog wat unlocks halen voor me sniper.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie mensen klagen over de 40mm launcher, tegen een M60 is het wel het enige wapen van de assault die effectief is. Op welke range dan ook wint een M60 met 4x het altijd in een firefight, dan neem ik ook iets mee dat effectief is ;)
Hoewel ik geen enkel probleem heb met rifle kills, maar daar weet de helft van jullie wel wat van :P
Vanavond weer? Eerst fitness en dan BC2 :D Helaas t weekend bij vriendin :( Wil gamen!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik ben vanavond weer van de partij!

Haha Tsurany, in het weekend is m'n vriendin bij mij dus dan komt er ook niks van gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er vanavond ook even bij, was gisteren soms best noobish XD Maar heb ook mooi wat punten gesprokkeld met tanks repareren.

Toen ik op een gegeven moment een tank repareerde reed de tank dood leuk over mij heen en was ik levenloos.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
1 op 1 verlies je erg vaak tegen een M60....

Gisteren vond ik het wel gezellig op de GoT server maar er is veel lag.... voorbeeld:

iemand schiet op mij ik duik weg ergens achter ga ik alsnog dood en "warp" ik terug naar net voordat ik cover zocht. Tevens schiet je op iemand die redelijk ver weg is....2 sec later staat ie voor je en heeft hij jou dood geschoten.

Ik vraag mij af of de server hoge pings toelaat. Teambalance werkt iig nog vor geen meter net als je controls aanpassen.

ik moet echt vaker gaan vliegen want nam mijn hele team mee de afgrond in ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo dat niet? Jij zit dan nog bij je pc. Ik heb enkel m'n laptop daar, desktop moet ik thuis laten, die mag niet mee. Tis dat ze echt een geweldig lieve meid is dat ik BC2 wel opoffer voor haar, maar moet vanavond en morgen middag echt wel die M16A2 halen en een medic of recon upgrade anders blijf ik achter tov jullie. Wants M60 in ieder geval, the gun of Rambo! En iets leuk voor snipen. Moet ook bijna alles van engineer maar dat zijn zulke proppenschieters. Niet echt in staat om daarmee the god of hellfire te zijn.
Iemand met een M16A2 die me kan vertellen of die burst is of niet? De AN 94 is dat wel, heerlijk! Doet ook goeie damage.

//offtopic
Kut bus is traag, zo kom ik nooit snel bij werk, kan ik nooit snel thuis zijn, kan ik nooit snel trainen en nooit van 8 tot 1 gamen. Merde de bonne peche!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren voor het eerst hardcore, heeft duidelijk z'n pré's ten opzichte van normal, duidelijk voordeel dat je geen 2 magazijnen per kill nodig hebt. Wat ik nog weleens meemaak is dat ik iemand volgens mij scherm een mes tussen zn ogen stop, en wat gebeurt er.... ik word geknifed. recon en engineer alle wapens gehaald, gisterenavond met medic begonnen, ook wel imba zo'n lmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens valt het jullie ook op dat als je met matties/Fakka G's speelt dat je dan meer je best doet om als team te winnen ipv vooral zelf te pwnen?

(Sorry, verveel me in tha boes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Gister lekker aan het spelen.. your team wo... scherm zwart..

Vanavond even kijken of m'n videokaart het nog doet of niet :(
Misschien sowieso maar even upgraden.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Tsurany schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:34:
Hoezo dat niet? Jij zit dan nog bij je pc. Ik heb enkel m'n laptop daar, desktop moet ik thuis laten, die mag niet mee. Tis dat ze echt een geweldig lieve meid is dat ik BC2 wel opoffer voor haar, maar moet vanavond en morgen middag echt wel die M16A2 halen en een medic of recon upgrade anders blijf ik achter tov jullie. Wants M60 in ieder geval, the gun of Rambo! En iets leuk voor snipen. Moet ook bijna alles van engineer maar dat zijn zulke proppenschieters. Niet echt in staat om daarmee the god of hellfire te zijn.
Iemand met een M16A2 die me kan vertellen of die burst is of niet? De AN 94 is dat wel, heerlijk! Doet ook goeie damage.

//offtopic
Kut bus is traag, zo kom ik nooit snel bij werk, kan ik nooit snel thuis zijn, kan ik nooit snel trainen en nooit van 8 tot 1 gamen. Merde de bonne peche!
Ze vind het niet 'gezellig' als ik in m'n eentje ga zitten gamen. Op zich wel begrijpelijk, maar wel jammer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tankiej schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:51:
[...]

Ze vind het niet 'gezellig' als ik in m'n eentje ga zitten gamen. Op zich wel begrijpelijk, maar wel jammer :+
Maar wel 'gezellig' zeker al d'r series kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:00
@Tsurany
De M16A2 burst zeker! Ook een heerlijk wapen. Heeft een betere accuracy dan de AN 94, maar in de praktijk is dat toch wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebz
  • Laatst online: 07-07-2021
De potjes gisteren avond waren erg lache op de [GoT] server.
Sorry nog voor mijn vaak wel erg lompe team kills.... 8)7

Word wel helemaal leip van die M60 word er zo vaak door gekilled en dan van best ver.
Liepen toch wel redelijk wat mensen rond die een M60 hadden met scope zeker?

Krijg zelf nog niet bar veel neergeschoten. Met de assault rifles lijk ik altijd kogels te kort te komen om ook maar 1 iemand neer te schieten en vaak heeft die persoon mij dan nog eerder dood ook.
Met een LMG als medic lukt het al wat beter, maar er liepen al zoveel medics rond.

Zal denk ik maar gewoon doorbijten als assault. Komt er nog veel verbetering kwa assault rifles?
Een wapen waar ik naar uit kan kijken bijv ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

Heb gisteren ook een hele tijd op GoT gespeeld, was leuk. Om kwart voor 1 kreeg ik spontaan een disconnect !?
Heb bijna uitsluitend medic gespeeld om die paddles te krijgen. Onmisbaar voor medic. Ben daarna maar medic gebeleven, bevalt me wel.
Ik beperk me wel tot de support rollen (medic & engi), ik ben duidelijk geen assault materiaal. En snipen is voor eh, nou ja, mensen met een andere sexuale voorkeur dan ik :+
Dat werd gisteren on-line diverse malen beweerd, tenminste.

btw ; moet je wat speciaals doen om de [GoT] handle te mogen gebruiken of is aanwezigheid in dit forum voldoende ??
herkenbaar ... zeker als je op dat moment aan de winnende hand bent en/of een berg pins en punten hebt verzameld. dat het kwart voor 1 was hielp ook wel :z

[ Voor 32% gewijzigd door Goner op 11-03-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Damn was gezellig gister avond op de GoT server. Alleen jammer dat me game zo maar ineens afsloot na een potje waardoor het ff duurde eer ik reconnected was.

Maar damn wat maakte ik een hoop headshots (tegen over wat ik voorheen maakte). Volgens mij heb ik de sniper mechanics goed door. Zelfs de maximale marksman headshot score gehaald :D (50 voor de kill, 50 voor de heady en 100 voor marksman headshot). En dan jungle level was mooi, ronde 1 toen ik defender was boven in vuurtoren en al die attackers die maar als groep bij elkaar stonden op de heuvel en maar probeerde te rushen. En ik maar me q knop in rammen om te spotten (en natuurlijk mensen neer schieten). Een groepje van 3 probeerde om te lopen over het schier eiland stukkie naar de vuurtoren, klik gespot en ze waren door me team neer gehaald :)

Volgende ronde als attacker zaten er 2 van de defenders in de vuurtoren (wat hij kan kan ik ook?) anyways, er naar toe gezwommen, om hoog geklommen, beide een knife in hun rug gestoken en weer gaan spotten en snipen daar. Dat was een mooi potje :D

Nog 811 recon exp voor mijn barret en oh man wat gaat dat ziek worden. Daarna maar wat meer engineer spelen want ik wil die ump wel hebben (me fav wapen in mw2).

Alleen jammer van het potje waar we gespawnraped werden, gewoon uit de lucht geschoten worden met een m60 als je nog aan je parachute hangt is niet erg grappig. Maja toen was het laat en maar gekapt :)

Tot vanavond :)

@rebz: die xm8 prototype is best wel lekker(werd er zelf veel door dood gemaakt en gister zelf gebruikt en werkt best goed) verder ook vaak keihard genakt door die AN94, damn wat een imba gun.

@goner: wat voor sexuele voorkeur moet je hebben om een sniper te zijn dan? Ik val toch echt op vrouwen, of bedoel je dat? :)

[ Voor 10% gewijzigd door ye-roon op 11-03-2010 09:26 . Reden: @'s toegevoegd ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:39:
Ah man, wat heb jij me vaak te grazen genomen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 13:15
Gistere was inderdaad wel lache op GoT server.
Alleen op een gegeven moment werd ik beetje gek van die snipers/mortar strike.

Was wel beetje vervelend voor mn eerste paar potjes :3
Maare wat een tof spel zeg, kheb em vanaf gisteren en heerlijke maps.
Maar een beetje onoverzichtelijk vanaf het begin. Later wel weer beetje drin gekomen en toen ging et wel beter :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:16
Ik heb het spel gisteren ook aangeschaf, maar moet zeggen dat het wel behoorlijk laggy is. Ook moet ik nog erg wennen. Speelde tot nu toe COD MW2, dus nog even schakelen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 13:57
Als Sniper spelen is echt heerlijk, En ook best makkelijk ten opzichte van COD.
Duidelijk richtpunt en hij schokt niet omhoog.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 13:15
steefje schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:29:
Ik heb het spel gisteren ook aangeschaf, maar moet zeggen dat het wel behoorlijk laggy is. Ook moet ik nog erg wennen. Speelde tot nu toe COD MW2, dus nog even schakelen.
Jah ik had dus precies hetzelfde.
Speelt in een heel ander tempo, en kben wat meer afhankelijk van visual (ipv op't gehoor)
Maare dat laggy, dat was inderdaad ook wel btje op de GoT server. Was dat gewoon omdat er zoveel mense op zaten?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebz
  • Laatst online: 07-07-2021
Die AN94 wil ik zeker wel proberen. Wil ook wel graag de M16, maar dat zal nog wel even duren.
Gisteren klapte het inderdaad rond kwart voor 1 eruit. Was mijn stats toen ook kwijt.
Alles stond weer op 1.

Ben toen maar gestopt. Zal hopelijk vanzelf wel weer goed komen.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.