Hahaha Zentex....
ZenTex schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:12:
[...]
Nog een keiharde fail: Tussen 21:00 en 22:oo in die maps met die blackwhacks. Elke keer als ik instapte bleek de piloot absuluut niet te kunnen vliegen en eindigde ik meestal verder van de enemy base dan toen ik instapte. Nog erger was de 1e keer, nadat de piloot enkele hardhandige zoentjes aan het terrein gegeven had en dreigde te pletter te slaan, sprong ik ter lijfsbehoud eruit. Blijkbaar had de piloot ineens weer de vooruit gevonden want dit keer was ik diegene die een zoentje kreeg van de blackwhack. Ik dood.
Hahaha, dat was ik (shyne023) (de 1e keer)

Ik snapte er echt geen bal van; normaal vlieg ik die Blackhawks zonder moeite (BF2 ervaring

). Maar blijkbaar is er in de update iets aangepast, want wat er met die Blackhawk gebeurde...haha tragedie! Dacht: misschien hebben ze dat Vertical Fly aangepast - dus terwijl ik in die chopper zat: ESCAPE - Options - Vertical Fly weer uitgedaan

maar dat mocht niet baten...
Het schaamrood stond op me kaken
Maar idd, heerlijke server, geen geflame enzo: gewoon lekker knallen. Het teamwerk is niet altijd om over naar huis te schrijven...maar ik was al blij dat ik gewoon lekker kon spelen (was de 1e avond dat ik eindelijk kon genieten van het spel zonder PB fails o.i.d.).
En het verbaast me nog steeds dat ik het spel gewoon lekker kan draaien (stabiele 50-80 fps met E8400 @ 3,6Ghz, 8800GT, 3gb RAM op me Asus p5k plankje - settings 1440x900, alles medium of high, maakt geen verschil uit, AA 1x en AF 16x). Want als ik zo op andere fora rond lees: mensen met High-End game machines hebben toch moeite om het spel te draaien zonder grafische mankementen.
Ben straks wel weer te vinden op de server!