[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.139 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Ik was er ook goed klaar mee, ben er achter gekomen via het UK EA forum 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
heb het spel sinds gisteren ook en ik vraag me af hoe ze het hebben kunnen wagen om die waardeloze server browser in de game te gooien. Je zou denken dat Dice nu zo langzaam wel weet hoe ze een server browser moeten maken maar blijkbaar toch niet.

De server browser is zo slecht dat hij waarschijnlijk nog niet eens in de Beta status is beland.

Er is niet te zien welke servers HC zijn en welke niet. Een icoontje naast de server zou handig zijn.
Ping is nutteloos aangezien in mijn lijst de servers of ping 999 of blanco zijn.
7 van de 10 keer dat ik een server klik word er even geladen en 3 seconden later gat het loading icoontje weg en kijk ik weer naar de server browser. de andere 3 keren zit ik meestal op een erg laggy server of een HC server en heel soms een normale ;/.

De server browser voelt dus nogal gerushed aan vraag me alleen af waarom.

vroeger was All Seeing Eye zeer handig voor spellen met een ruk server browser maar aangezien je bij BC2 moet inloggen is dat ook niet te doen.

Ben blij dat ik er 30 euro voor betaald heb de volle mep is de game op het moment met de server browser die ruk is niet waard.

Join game om direct een game te joinen is ook waardeloos. Ik klik erop en moet dan altijd 5 minuten wachten meestal vind hij niets. net vond hij een server maar vroeg me om een password omdat de server een pass had, je zou denken dat hij deze server zou skippen :/.

Maja moest deze frustratie effe kwijt :/ hoop dat Dice dit voor het weekend fixed maar betwijfel het.

Btw ik heb via Veterancy the Garand geunlocked en hij staat ook tussen me unlocks maar als ik ingame ga staat hij er niet. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 21:07
Deadsy schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:14:

Btw ik heb via Veterancy the Garand geunlocked en hij staat ook tussen me unlocks maar als ik ingame ga staat hij er niet. Iemand een oplossing?
Bekend probleem bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 16-09 13:22
Patriot schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:03:
[...]

Je bent bijna klaar.

Over de server trouwens, ben ik de enige die Conquest echt geen reet aan vind? In combinatie met het proppenschieter syndroom (lees: geen hardcore) vind ik daar echt geen fuck aan. Ik heb persoonlijk altijd een voorkeur gehad voor games waar je niet pas na een clip omligt, dus dat het geen hardcore is dat snap ik nog wel. Maar Rush is toch een veel leukere mode dan conquest? Conquest heeft vooral een beetje dat "been there, done that" gevoel voor mij..
Mee eens. Conquest is een beetje rondjes rennen tot je een ons weegt voor m'n gevoel. Ff ander server pakken :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:08

beuker19

Killerbeuker is so OP

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean6/pc/Killerbeuker.pngtoch leuk om ook mee te doen

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
partyondude schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:07:
Ik was er ook goed klaar mee, ben er achter gekomen via het UK EA forum 8)
Nu is het helemaal verslavend pff ik wil niet werken whehe :+
Net weer ff paar lekkere rondes gedaan, ik moet zeggen dat ik de Engineer kit ook geweldig vind. Je krijgt nu eindelijk meer punten voor repairs en dus bevordert dat de teamplay. Ook dat repairtooltje is weer humor zoals ik dat van BF2 ken :D M'n 1e kill met het repair tooltje is ook een feit nu.
Jammer van alle problemen om het spel heen maar het spel zelf is echt TOP :D
Furfoot schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:46:
[...]

Mee eens. Conquest is een beetje rondjes rennen tot je een ons weegt voor m'n gevoel. Ff ander server pakken :)
Ja ik vond dat Rush wel leuk, dat was toch met die M-COM Stations? Ik snapte alleen geen bal van hoe ik die M-COM's moest opblazen? Alleen sniper heeft zonder unlocks explosieven dus en om nou met een sniper kit te gaan rushen in een gebouw? Ik heb best veel dingen nog niet in de gaten, die UAV bommen weet ik ook nog steeds niet waar ze vandaan komen 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-03-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Hehehe, een M-COM arm en disarm je door de 'E' ingedrukt te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik heb hem wel, ook ingame. Maar gebruik hem niet, als ik hem had kunnen overdagen had ik het gedaan ;)

Ik ga zo toch maar weer een potje proberen, dat lukte gisterenavond later ook ineens weer. Rond 20.00 is het hommeles en kun je beter bijvoorbeeld BF2 gaan spelen. Dan zit je wel zo in een server :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
partyondude schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:20:
Hehehe, een M-COM arm en disarm je door de 'E' ingedrukt te houden :)
Ah dat verklaart een hoop... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Vreemd, nou had ik vorige week de defilibrator al wel, maar vanavond moest ik hem opeens vrij spelen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:37

ErA

SuX DeLuXe schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:16:
[...]

Nu is het helemaal verslavend pff ik wil niet werken whehe :+
Net weer ff paar lekkere rondes gedaan, ik moet zeggen dat ik de Engineer kit ook geweldig vind. Je krijgt nu eindelijk meer punten voor repairs en dus bevordert dat de teamplay. Ook dat repairtooltje is weer humor zoals ik dat van BF2 ken :D M'n 1e kill met het repair tooltje is ook een feit nu.
Jammer van alle problemen om het spel heen maar het spel zelf is echt TOP :D

[...]

Ja ik vond dat Rush wel leuk, dat was toch met die M-COM Stations? Ik snapte alleen geen bal van hoe ik die M-COM's moest opblazen? Alleen sniper heeft zonder unlocks explosieven dus en om nou met een sniper kit te gaan rushen in een gebouw? Ik heb best veel dingen nog niet in de gaten, die UAV bommen weet ik ook nog steeds niet waar ze vandaan komen 8)7
Niet sniper maar recon class. Je kan namelijk ook voor class combat weapons kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Uit de lucht :P

Dat kleine helicoptertje kan ze geleiden, gelukkig kan je dat ding ook uit de lucht knallen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Waarom speel ik altijd met een stelletje debielen in een team ? De afgelopen 2 uurtjes heb ik 0 keer gewonnen en je zag ook zero teamwork. Wat ik net heb meegemaakt was wel echt bizar: Ik zit dus in een Helicopter, ik ben geraakt en dus ging ik veilig landen om mn heli te repareren. Dus ik stap uit en wil net gaan beginnen met repareren maar opeens stapt de co-piloot (weet geen ander naam) uit en neemt de heli over en laat me achter en enkele seconden later werd ie opgeblazen. Vieze desperate *pieeeeeeep*. Ik ging helemaal bij het begin base van de attackers team landen (Port Valdez dus moest ik helemaaaaaaaaaaaaaal terug lopen). Hoe zielig kan je zijn ?? Maar de fout lag aan mij, ik ging net gaan stijgen maar ik zag hem aankomen rennen dus ik ging effe wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Aslanboy1905 op 09-03-2010 21:55 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Mozes, wat zijn die maps groot, en wat ben ik ingesteld op MW(2). :X
Net even mijn eerste potje gespeeld, maar dat valt niet mee.
Ik heb meer kogels in mijn hoofd gekregen dan dat er in mijn wapen zaten. 8)
Het zal wennen, vast, maar tot die tijd ben ik VOER voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Dan word het voor jou hoog tijd om het eerste filmpje van de TS te bekijken, daar worden ook andere tips gegeven, bijvoorbeeld een RPG7 leeg schieten er op... Er zijn dus legio mogelijkheden om een M-COM op te blazen.
Striptease schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:53:
Waarom speel ik altijd met een stelletje debielen in een team ? De afgelopen 2 uurtjes heb ik 0 keer gewonnen en je zag ook zero teamwork. Wat ik net heb meegemaakt was wel echt bizar: Ik zit dus in een Helicopter, ik ben geraakt en dus ging ik veilig landen om mn heli te repareren. Dus ik stap uit en wil net gaan beginnen met repareren maar opeens stapt de co-piloot (weet geen ander naam) uit en neemt de heli over en laat me achter en enkele seconden later werd ie opgeblazen. Vieze desperate *pieeeeeeep*. Ik ging helemaal bij het begin base van de attackers team landen (Port Valdez dus moest ik helemaaaaaaaaaaaaaal terug lopen). Hoe zielig kan je zijn ?? Maar de fout lag aan mij, ik ging net gaan stijgen maar ik zag hem aankomen rennen dus ik ging effe wachten.
Als die co-piloot op F1 had gedrukt had ie ook al op de pilootsplek gezeten... :) Kwestie van controls kennen. Maar ik snap jouw ergernis. Wat daarbij vaak wil helpen is zeggen wat je gaat doen, denk dat men dan ook wel wacht. Anders is het gewoon een noob.

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 09-03-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Ik had zojuist een mooie sniperspot gevonden en dacht mijn sniping skills even te oefenen. Echter: dat blijkt nog een behoorlijke klus! Ik zag dat je rekening moet houden met de zwaartekracht op lange afstanden, dus ik met volle moed pogen hoeveel hoger ik ongeveer moet mikken gegeven een bepaalde afstand. Ik heb echter nog geen een fatsoenlijke long-distance kill kunnen maken :(. Iemand die hier een tip over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:32
Kies een andere sniper uit en blijf proberen hem te fraggen. Snipers hebben de leuke eigenschap dat ze vaak stil blijven zitten, je kunt op die manier even rustig je bulletdrop bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
CptChaos schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:12:
[...]
Dan word het voor jou hoog tijd om het eerste filmpje van de TS te bekijken, daar worden ook andere tips gegeven, bijvoorbeeld een RPG7 leeg schieten er op... Er zijn dus legio mogelijkheden om een M-COM op te blazen.
[...]
Als die co-piloot op F1 had gedrukt had ie ook al op de pilootsplek gezeten... :) Kwestie van controls kennen. Maar ik snap jouw ergernis. Wat daarbij vaak wil helpen is zeggen wat je gaat doen, denk dat men dan ook wel wacht. Anders is het gewoon een noob.
Die m-coms kan je toch veel simpeler opblazen door ernaast te gaan zitten en [E] voor een paar sec in te houden. Moet je gewoon zien dat je voor 25 seconden ofzo de vijanden er van weg houdt en het is kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Weet iemand eigenlijk hoe lang het exact duurt voordat een MCOM niet meer te stoppen is tot ontploffing (aantal sec.)? Zodra je hem aanzet gaat hij na enkele tig seconden over naar een tweede klank sirene, dan is hij niet meer te stoppen in je eentje (tenzij meer dan één defender ingrijpt, maar dat even terzijde). Als je weet hoe lang het duurt tot ie overgaat naar de tweede sirene, dan heb je iig een idee hoe lang je hebt als defender om iets anders te doen voordat je ingrijpt.

(Ga volgende week pas de game halen, kan niet zelf testen oid vandaar alvast deze vraag)

[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 09-03-2010 22:28 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-09 10:24
Zat net met maatje samen in een helicopter te klooien, ik vliegen, hij schieten, maar het leuke is : hij kon em ook repairen van binnenuit... :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Niosus schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:19:
Die m-coms kan je toch veel simpeler opblazen door ernaast te gaan zitten en [E] voor een paar sec in te houden. Moet je gewoon zien dat je voor 25 seconden ofzo de vijanden er van weg houdt en het is kapot.
Sommigen vinden het flauw:
spoiler:
maar plant is wat C4 op een quad, rij vervolgens weg en parkeer hem zo dicht mogelijk bij een M-COM... :)
En drie RPG7-raketjes vind ik nou ook niet verschrikkelijk veel... :)
In de beta heb ik er ook wel eens een aantal stuk geschoten met die zware tank... :)

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 09-03-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert_jan
  • Laatst online: 10-09 13:25
even een vraagje klopt het dat je als medic eerst geen defibrillator hebt.. want als ik bij gadgets kijk zie ik er niet bij staan hoeveel punten je moet hebben..

en tijdens het spelen ook als ik van wapen wissel dan zie ik in het lijstje rechts in beeld ook 1,2,leeg,4 staan..

ik heb het spel via steam gekocht..

Afbeeldingslocatie: http://www.g00gle.nl/aed.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Klopt; die moet je vrij spelen...

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
gert_jan schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:37:
even een vraagje klopt het dat je als medic eerst geen defibrillator hebt.. want als ik bij gadgets kijk zie ik er niet bij staan hoeveel punten je moet hebben..
Ja dat had ik dus vanavond ook. Je moet hem eerst vrij spelen, waarom dat opeens is weet ik niet.
en tijdens het spelen ook als ik van wapen wissel dan zie ik in het lijstje rechts in beeld ook 1,2,leeg,4 staan..

ik heb het spel via steam gekocht..

[afbeelding]
Jep, dat had ik ook, precies zo... Na het behalve van 2500 ervaringspunten als medic was het probleem opgelost. Vreemd, want ik had de defib al wel, ook nog is extra unlocked, kon ik nog een keer. :(

Maar dat geld ook voor de wrench (engineer), de ammokoffer (assault) en de motion sensor (recon).

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 09-03-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 20:08

beuker19

Killerbeuker is so OP

net ff een potje gespeeld op de [GoT]server en kan 1 ding zeggen een van de leukste potjes tot nu toe.
Toch leuker met nederlanders onder elkaar :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb trouwens het idee dat op hardcore mode het spotten niet zorgt voor de rode driehoek boven de vijand. Tenminste, als andere een vijand spotten zie ik niks :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert_jan
  • Laatst online: 10-09 13:25
CptChaos schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:47:

Jep, dat had ik ook, precies zo... Na het behalve van 2500 ervaringspunten als medic was het probleem opgelost. Vreemd, want ik had de defib al wel, ook nog is extra unlocked, kon ik nog een keer. :(

Maar dat geld ook voor de wrench (engineer), de ammokoffer (assault) en de motion sensor (recon).
maar ik heb al een score van boven de 5000 met medic..
beuker19 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:05:
net ff een potje gespeeld op de [GoT]server en kan 1 ding zeggen een van de leukste potjes tot nu toe.
Toch leuker met nederlanders onder elkaar :)
ja ik heb vanavond ook al een paar erg leuke en spannende potjes gespeeld op de GoT server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Zo dan, dat was een intensief potje he jagermeister/zentex, en wie ik nog meer vergeten ben :P

was op [GoT] server btw :)

[ Voor 14% gewijzigd door Murk op 10-03-2010 11:20 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik kon er vanavond helaas niet bij zijn mannen, maar morgen avond is Donnie zeker online op de GoT servert :)

Leuk om te zien dat de server zo goed bezocht wordt!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:05
Wat wordt er gespeeld op de GoT server? Rush? HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Voor zover ik weet Rush...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Murk schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:17:
Zo dan, dat was een intensief potje he jagermeister/zentex, en wie ik nog meer vergeten ben :P
Ja man, dat laatste potje Arica Harbor duurde laaang! d:)b

Heb trouwens nu ff revenge genomen en een aantal dog tags van tweakers gepikt >:)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Conquest ook, heb vandaag iig rush en conquest er gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Hoe kom je eigenlijk aan Dogtags?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
jagermeister schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:32:
[...]

Ja man, dat laatste potje Arica Harbor duurde laaang! d:)b

Heb trouwens nu ff revenge genomen en een aantal dog tags van tweakers gepikt >:)
yups ik ook is slachtoffer geworden van bepaalde lui zijn sushi mes. damn 1 ronde rush en bijna een compleet lvl te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Ik hoop overigens van harte dat er snel wat extra maps beschikbaar worden gesteld. Ben bang dat ik deze maps anders redelijk snel zat ben. Net ff te weinig maps voor Rush. Tot nu toe weinig Conquest gespeeld.

@ hierboven: Dogtags krijg je door iemand te knifen :)

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 10-03-2010 00:26 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48
Ik word een beetje ongedurig en nerveus van conquest. Je blijft heen en weer lopen. Rush ligt mij veel beter. Al vind ik de conquest maps wel prachtig

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Willybubba schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:40:
Hoe kom je eigenlijk aan Dogtags?
Knifen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:04

djidee

Mr. Slungel

Knifen idd... Bijzonder hoog percentage :X

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean9/pc/DjIdee.png

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
CptChaos schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:12:
[...]
[...]
Ik speel op de PS3 en ik heb nog geen mic dus kon ik ook niets zeggen, en hij zat niet in mijn squad dus zou hij het toch niet gehoord hebben.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Snowwie schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:31:
Zat net met maatje samen in een helicopter te klooien, ik vliegen, hij schieten, maar het leuke is : hij kon em ook repairen van binnenuit... :P
Hee, da's een goeie tip! :9
Moet je zeker voor wisselen van plek zodat je niet achter een gun zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
cheiron schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:46:
Ik word een beetje ongedurig en nerveus van conquest. Je blijft heen en weer lopen. Rush ligt mij veel beter. Al vind ik de conquest maps wel prachtig
Is dat niet de bedoeling bij conquest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
gg op onze PAB server vanavond mannen :W murk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Vrijdag schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:09:
Ik heb trouwens het idee dat op hardcore mode het spotten niet zorgt voor de rode driehoek boven de vijand. Tenminste, als andere een vijand spotten zie ik niks :?
blijkbaar alleen op de minimap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Pheace schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 00:31:
[...]

blijkbaar alleen op de minimap
Hmm, dan heb ik daar elke keer overheen gekeken denk ik. Ik zat, zoals het filmpje in de op, te kijken of er een pijl op mijn scherm te zien was, zeg maar ter hoogte van je crosshair. Beter opletten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Vrijdag schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 00:36:
[...]

Hmm, dan heb ik daar elke keer overheen gekeken denk ik. Ik zat, zoals het filmpje in de op, te kijken of er een pijl op mijn scherm te zien was, zeg maar ter hoogte van je crosshair. Beter opletten dan maar.
Nou ja, dat zei iemand hier toch. Ik heb denk ik maar een keer hardcore gedaan en ik was weg van de server voordat ik dat door had omdat ik me dood irriteerde dat ik niks op de kaart zag.

Neem nu naar aanleiding van wat je zegt aan dat dat HC was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoVaRaGnA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 13:27
Lees de topicwaarschuwing eens die heb ik er niet voor niets gezet.

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 10-03-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 00:25:
Ik heb ook nog even mee gespeeld, BurntIcecOld, net nog.
Leuke potjes gehad en ik wist zowaar punten te scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

peakaboo schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 00:25:
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 01:10:
[...]

Ik heb ook nog even mee gespeeld, BurntIcecOld, net nog.
Leuke potjes gehad en ik wist zowaar punten te scoren :P
Jep jep was leuk spelen daar :)

Damn i are addicted :/

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Striptease schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:50:
Ik speel op de PS3 en ik heb nog geen mic dus kon ik ook niets zeggen, en hij zat niet in mijn squad dus zou hij het toch niet gehoord hebben.
Ben ik blij dat we op de PC ook een teamchat hebben dan, gewoon tekstueel dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

CptChaos schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 01:23:
[...]
Ben ik blij dat we op de PC ook een teamchat hebben dan, gewoon tekstueel dus. :)
Alleen irritant dat je die niet kunt zien als je dood bent aangezien dat spawnmenu pal voor die chat staat. En dat er maar maximaal 4 regels in beeld zijn. Niet dat ik er nou per se meer regels wil, maar soms gaat de chat iets te snel en mis ik iets. Waarmee ik bij het 3e minpunt van die chat kom, je kan niet een console of iets dergelijks openen waarin je omhoog kan scrollen om te kijken wat je gemist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:39
Murk schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:17:
Dat was zekers heerlijk spelen. Alleen jammer dat het 3 rondes duurde voordat ik eindelijk met mede-GoTers in een team terecht kwam. Allemaal vol.
Ik kreeg nog een compliment van een mede-Tweaker over m'n M60 capaciteiten. Ik weet niet meer van wie, maar het ging lekker ja. Heb een flinke dosis Marksman pins gescoord.
Best jammer dat jij net op het einde 200 punten meer scoorde in die 2e ronde en m'n 3e topscore in de ronde om zeep holp. Maar goed gespeeld.
Oh, en wat waren die moffen een stelletje jankers toen ze FF niet konden winnen.
Ik lachte me suf om die fietsen opmerking. :D

Ik ben er ook achter wat de belangrijste class is in BFBC3. Medic. Als je als medic een beetje je best doet qua reviven/medpacks strooien waar het nodig is, hou je je squad eeuwig gaande. Reviven van gevallen teammates en verder een beetje ahcteraan blijven om als squad spawnpunt te dienen.
Dat heb ik in de potjes met een goede medic als tegenstander wel ervaren. Zulke squads blijven maar aanvallen en zullen, komt tijd, uiteindelijk de M-Com opblazen.
Murk schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 01:26:
[...]

Alleen irritant dat je die niet kunt zien als je dood bent aangezien dat spawnmenu pal voor die chat staat. En dat er maar maximaal 4 regels in beeld zijn. Niet dat ik er nou per se meer regels wil, maar soms gaat de chat iets te snel en mis ik iets. Waarmee ik bij het 3e minpunt van die chat kom, je kan niet een console of iets dergelijks openen waarin je omhoog kan scrollen om te kijken wat je gemist hebt.
Helemaal mee eensch.

[ Voor 18% gewijzigd door ZenTex op 10-03-2010 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Heb geen PB kicks meer gehad sinds gisteren nadat ik geupdate had. (hoewel ze de servers daarna ook met de R6 pb 'fixed' servers vervangenen hebben vandaag.

Wel een crash gehad toen ik een server die niet reageerde nog een keer klikte. maar dat is dan ook het enige.

Wat ik vooral merk is dat zodra ik in een game zit, ik de hele dag kan spelen en het spel loopt gewoon zonder enkel probleem. Dat vindt ik belangrijker dan problemen hebben om in een game te komen zo nu en dan.

Wel soms meegemaakt dat na een game de connectie verloren werd met de server, maar dat gebeurt niet vaak genoeg dat ik me daar nou aan stoor of zo.

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 10-03-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Bad Company 1 kon je in de PS3 versie de helikopter direct stil hangen in de lucht door op L3 te drukken, wat vooral handig was bij het landen. Is die mogelijkheid weggelaten in dit deel? Ik heb de grootste moeite om nu een helikopter te landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik heb net een heerlijke game achter de rug. Een game met maar zeer weinig tegenstanders, het was vier tegen vier, maar wat was het spannend zeg. Echt de hele tijd nét het objective weer op tijd terugkrijgen nadat zij er eentje pakten. Op een gegeven moment hadden ze nog vier tickets en toen pakten ze toch nog net een objective waardoor we weer een hele tijd konden.

Had uiteindelijk echt een shitload aan pins en een recon score van 3300+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
NoVaRaGnA schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 01:05:
Ik heb gister de game gekocht, en mijn ervaring is tot nu toe teleurstellend.
Heb de ene disconnect na de andere, punkbuster kicks en crashes to desktop.
Heb manual pb geupdate, de laatste videodrivers geinstalled,
Directx op 9 gezet.
Ik ben lost, in mijn ogen is dit de meest brakke game ooit.
Had ook veel last van crashes naar desktop/disconnects/kicks maar dat is sinds gisteren allemaal voorbij, ging vanzelf. Ik gok dat dat bij jou ook wel zal gebeuren, verder vind ik het spel nu gewoon goed werken op enkele server crashed na maar daar kan EA weinig aan doen denk ik.

gewoon nog een weekje geduld en het spel zal dan wel goed draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Die CapsLock is zo irritant in Steam ... druk er iedere keer weer per ongeluk op... en juist op de verkeerde momenten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
JT888 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 07:26:
Die CapsLock is zo irritant in Steam ... druk er iedere keer weer per ongeluk op... en juist op de verkeerde momenten...
Wat gebeurd er met caps lock in steam dan? Ik heb de non-steam versie en daar is caps lock ook enorm irritant... gaat het beeld naar windowed mode en als je weer met de muis klikt ga je weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Juist ja ... word er gek van :S iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
gisteren ging lekker op de got server. Had verdorie 6000 punten en bijna 45 kills 28 deaths....pleurt mijn internet eruit :(

Nu helaas op een trage wireless van een buurman die hem niet beveiligd heeft....gezien nog steeds geen internet :( werk ik dagje thuis kan ik nog niets :(

[ Voor 38% gewijzigd door ReQuiem83 op 10-03-2010 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Heb ook een probleem dat als ik een msn popup krijg dat iemand online is vliegt hij naar de desktop(windowed mode)...wanneer ik probeer te schieten...erg irritant...voortaan mijn msn maar uitzetten als ik speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
ZenTex schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 01:30:
[...]

Dat was zekers heerlijk spelen. Alleen jammer dat het 3 rondes duurde voordat ik eindelijk met mede-GoTers in een team terecht kwam. Allemaal vol.
Ik kreeg nog een compliment van een mede-Tweaker over m'n M60 capaciteiten. Ik weet niet meer van wie, maar het ging lekker ja. Heb een flinke dosis Marksman pins gescoord.
Best jammer dat jij net op het einde 200 punten meer scoorde in die 2e ronde en m'n 3e topscore in de ronde om zeep holp. Maar goed gespeeld.
Oh, en wat waren die moffen een stelletje jankers toen ze FF niet konden winnen.
Ik lachte me suf om die fietsen opmerking. :D

Ik ben er ook achter wat de belangrijste class is in BFBC3. Medic. Als je als medic een beetje je best doet qua reviven/medpacks strooien waar het nodig is, hou je je squad eeuwig gaande. Reviven van gevallen teammates en verder een beetje ahcteraan blijven om als squad spawnpunt te dienen.
Dat heb ik in de potjes met een goede medic als tegenstander wel ervaren. Zulke squads blijven maar aanvallen en zullen, komt tijd, uiteindelijk de M-Com opblazen.

[...]

Helemaal mee eensch.
Yup je deed het goed met je m60 ^^. ergens hidden zodat men je als spwn punt kan gebruiken is een hele goede tactiek. leuker is als je squad wacht met spawnen als je bij de objective bent en dan masaal spawnt.

btw ik merk op dat ik vaak als eerste binnen in een game zit...wat als voordeel heeft dat ik heel snel bij een objective kan zijn ^^ nadeel is wel dat ik een compleet team van mij moet afvecten die de objective te disarmen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 09:53
@ ReQuiem83:

3berichten in 9minuten, gebruik je edit knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
ozziestroker1 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 07:50:
@ ReQuiem83:

3berichten in 9minuten, gebruik je edit knop ;)
ja sorry verveelde mij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrema
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-08 09:04
Heb zelf met clan makkers het spel afgelopen weekeind aangeschaft. Het eerste probleem dat ik ondervond was de installatie op Win X64. Na installatie van de game waren er geen snelkoppelingen geplaatst en geen startmenu gemaakt. Ok geen onoverkomelijk probleem want de game was wel compleet geinstalleerd. Bij het opstarten van de game werd er niet automatiesch naar updates gezocht. ook geen onoverkomelijk probleem, via de updater exe update en start de game wel. Alle instellingen gedaan en het spel draaid perfect met mijn systeem spec op full HD. Nou ja perfect ik heb een goede twee uur kunnen spelen bij elkaar opgeteld. Maar nu ondervind ik dus de PB kick melding aangaande de INI van PB dat probleem kon ik oplossen door PB handmatig te vernieuwen. Maar nu zeurt de game dat ik een disconnect en net problemen heb. Dit is het probleem waar velen wereld wijd tegen aan lopen. Na enig speurwerk kom ik er achter dat DICE en EA al van af 28-01-10 hiervan op de hoogte zijn en hieraan werken. De melding ingame onderaan het scherm verteld ook dat ze er van op de hoogte zijn. beetje slecht dat ze al zo lang bezig zijn met het oplossen van een probleem als deze terwijl ze milioenen er ana verdienen, en je als gamer toch wel mag verwachten dat bij lancering er niet van dit soort problematiek is. Nu maar hoopen dat het snel opgelost word. En er gegamed kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:22
Had gisteren een probleem bij Snowblind (SP). De missie een stukje gespeeld, maar toen ik aan flarden was geschoten het spel afgesloten en voetbal gaan kijken.

Toen ik later verder wilde spelen had ik allemaal grafische fouten en geen geluid. Alleen als ik schoot zag je heel even iets. Op deze manier toch in een woning weten te komen waar de resolutie ongeveer 320x200 leek te zijn.

Zoeken op google levert een aantal resultaten op van mensen die dit ook is overkomen, en niemand heeft er helaas een oplossing voor. Een aantal mensen wijdt het probleem aan de laatste nVidia drivers, maar ik draai met een Ati kaart dus dat is het ook niet (wel meest recente drivers).

Iemand hier dit probleem al gehad (en opgelost)?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
alexbl69 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 08:36:
Had gisteren een probleem bij Snowblind (SP). De missie een stukje gespeeld, maar toen ik aan flarden was geschoten het spel afgesloten en voetbal gaan kijken.

Toen ik later verder wilde spelen had ik allemaal grafische fouten en geen geluid. Alleen als ik schoot zag je heel even iets. Op deze manier toch in een woning weten te komen waar de resolutie ongeveer 320x200 leek te zijn.

Zoeken op google levert een aantal resultaten op van mensen die dit ook is overkomen, en niemand heeft er helaas een oplossing voor. Een aantal mensen wijdt het probleem aan de laatste nVidia drivers, maar ik draai met een Ati kaart dus dat is het ook niet (wel meest recente drivers).

Iemand hier dit probleem al gehad (en opgelost)?
Ik had niet exact hetzelfde probleem, maar wel iets vergelijkbaar. Als ik red dot gebruikte, kreeg ik een screen tear, dat exact naar 1 punt ging bij ons kamp, punt A. Uiteindelijk geswitched van wapen, geen glitch meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:22
Zhalix schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 08:51:
[...]

Ik had niet exact hetzelfde probleem, maar wel iets vergelijkbaar. Als ik red dot gebruikte, kreeg ik een screen tear, dat exact naar 1 punt ging bij ons kamp, punt A. Uiteindelijk geswitched van wapen, geen glitch meer.
Als ik switch van wapen in dit level crasht het hele spel :| .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo even zo fanatiek bezig geweest dat ik gewoon 2 topics aan me voorbij heb laten gaan hehe.
Na wat snipen, wat hopeloos ging uiteindelijk na wat assault klooien toch maar Vol voor medic gegaan.
En tering jantje wat gaan de punten ineens hard ! rondes van 3000-4000 punten !! lekker :)
en dan sommige rondes wel 4k aan bonus punten.
zo ad ik binnen no-time mijn M60 met 4x scope en extra verleng stuk (ken effe niet op de naam komen)
En dat verschil merk je zeg !! als je dat wapen eenmaal goed onder de knie heb is het volgens mij 1 van de meest dodelijke mid range wapens die er is. waar ik in het begin echt moest wennen en een KD ratio van 0.5 had ging ik na de upgrades in medic er ineens met de zilveren ster vandoor.
en een k/d van 25-19. dus die K/D ratio zal nog wel wat aan trekken als ik wat beter wordt.
verder heb ik bijna nonstop valparadiso (rush) gedaan wat ik de fijnste map vindt na panama canal (conquest)

zal wel eens gaan kijken op die GOT server, lijkt me leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 08:56:
Zo even zo fanatiek bezig geweest dat ik gewoon 2 topics aan me voorbij heb laten gaan hehe.
Na wat snipen, wat hopeloos ging uiteindelijk na wat assault klooien toch maar Vol voor medic gegaan.
En tering jantje wat gaan de punten ineens hard ! rondes van 3000-4000 punten !! lekker :)
en dan sommige rondes wel 4k aan bonus punten.
zo ad ik binnen no-time mijn M60 met 4x scope en extra verleng stuk (ken effe niet op de naam komen)
En dat verschil merk je zeg !! als je dat wapen eenmaal goed onder de knie heb is het volgens mij 1 van de meest dodelijke mid range wapens die er is. waar ik in het begin echt moest wennen en een KD ratio van 0.5 had ging ik na de upgrades in medic er ineens met de zilveren ster vandoor.
en een k/d van 25-19. dus die K/D ratio zal nog wel wat aan trekken als ik wat beter wordt.
verder heb ik bijna nonstop valparadiso (rush) gedaan wat ik de fijnste map vindt na panama canal (conquest)

zal wel eens gaan kijken op die GOT server, lijkt me leuk.
Je kan wel lekker snel je medic levelen maar die assault class zal je toch ook moeten levelen als je dat wilt spelen :) Dus in feite maakt het geen zak uit.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Haha, da laatste paar rondjes totaal geen vooruitgang gemaakt. Zit de hele tijd in vehicles en die heb ik al gemaxed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik ben nu medic aan het levellen puur en alleen zodat als ik een keer naar medic switch ik defibrilator kan gebruiken, herinner me niet dat dat zolang duurde in de beta, vind het nogal stom, het hoort gewoon bij medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik kom er niet in bij EA online op het moment blijkbaar. Werd er ook tijdens mijn game uitgegooid daarmee.

Nou ja, dan maar even ontbijten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Pheace schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:07:
Ik kom er niet in bij EA online op het moment blijkbaar. Werd er ook tijdens mijn game uitgegooid daarmee.

Nou ja, dan maar even ontbijten :D
login servers liggen weer eens plat

update:
Blijkbaar is het een maintanance
http://blogs.battlefield....date-and-maintenance.aspx

[ Voor 23% gewijzigd door ReQuiem83 op 10-03-2010 09:12 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 16:42
EA servers are currently down for maintenance, they'll be back online as soon as possible. For more details check: http://bit.ly/cRZxGz
1 minutes ago via web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Handig die twitter feed van BC2 _/-\o_

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

zeauw! gister een paar conquest potjes op de gamert server gespeeld (kon de got server niet vinden) en kolere wat ging dat lekker, zeker nadat ik de Abakan had vrij gespeeld, heerlijk wapen!

Later die avond nog wat tijd geinvesteerd in het goed opzetten van m'n geluid. Mijn Audio8 ext. geluidskaart door gerouteerd, mijn KRK RP5 reference monitors goed gepositioneerd, instelling op 'Wartape' en HOLY SHIT! heb nog nooit van mijn leven zulk goed geluid meegemaakt in een game, lijkt wel alsof ik er letterlijk tussen in staat...

impressed!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Wat wil dat Wartape eigenlijk precies zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

DenniZ schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:27:
Wat wil dat Wartape eigenlijk precies zeggen?
Voor zover ik gemerkt heb maakt het de warsounds zoals guns, achtergrond en reloaden een stuk ... meer naar de voorgrond, en scheller? Was in het begin even wennen maar vindt het heel fijn nu, klinkt nog net iets meer alsof je er echt in zit, vooral mijn missile launcher wisselen is echt <3

Edit: Van een forum post ergens, misschien uit een FAQ:

"What is "War Tapes": Creates an extremely aggressive soundscape setting simulating documentary style war movie"

[ Voor 16% gewijzigd door Pheace op 10-03-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Woei dat klinkt vet :P

Vanmiddag meteen ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

Ik heb gister zowaar een potje online kunnen spelen! De eerste sinds ik hem heb gekocht(release date). Tot die tijd werd ik eruit geknikkerd door PB, ondanks updates.

Blijkbaar hebben ze dus wat kunnen fixen :)

Wat me opvalt is dat ik een beetje teveel gewend ben aan MW2. Style van spelen, richten, schieten etc. Het voelt anders, zal wel even wennen worden. Al heb ik het gevoel dat MW2 soepeler speelt(handeling wapens e.d.).

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:26:
zeauw! gister een paar conquest potjes op de gamert server gespeeld (kon de got server niet vinden) en kolere wat ging dat lekker, zeker nadat ik de Abakan had vrij gespeeld, heerlijk wapen!

Later die avond nog wat tijd geinvesteerd in het goed opzetten van m'n geluid. Mijn Audio8 ext. geluidskaart door gerouteerd, mijn KRK RP5 reference monitors goed gepositioneerd, instelling op 'Wartape' en HOLY SHIT! heb nog nooit van mijn leven zulk goed geluid meegemaakt in een game, lijkt wel alsof ik er letterlijk tussen in staat...

impressed!!!
Wartapes is een must met deze versie van Battlefield, wat een experience! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nieuws over nieuwe mappacks grote patches of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

beany schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:41:
Ik heb gister zowaar een potje online kunnen spelen! De eerste sinds ik hem heb gekocht(release date). Tot die tijd werd ik eruit geknikkerd door PB, ondanks updates.

Blijkbaar hebben ze dus wat kunnen fixen :)

Wat me opvalt is dat ik een beetje teveel gewend ben aan MW2. Style van spelen, richten, schieten etc. Het voelt anders, zal wel even wennen worden. Al heb ik het gevoel dat MW2 soepeler speelt(handeling wapens e.d.).
Ik heb nooit MW2 gespeeld maar ik werd de eerste uren van spelen zwaar afgeslacht :p

Maar het gaat ondertussen al een stuk beter. Meer mijn niche gevonden en hoe het te gebruiken (Engineer met Rocket launcher :D) , wat extra unlocks en je krijgt steeds meer het gevoel :)

Vindt het echt een geweldig gevoel om een class te hebben waar ik gewoon excited raak als ik een tank zie en er op af ren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Een (domme) vraag

De EA servers zijn down, maar worden servers (die in de lijst staan) niet gehost door bedrijven zelf? of gaat dit allemaal via EA?

want ik snap nu eigenlijk niet echt wat EA aan servers heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

gister ik ook weer gespeeld, ging niet best, was bezig ff de basic dingen van classes te unlocken, moet nog goed trainen op dingen als assault en recon. Al was ik als recon wel irritant voor de bradleys *grin* in 1 potje een stuk of 6 tanks opgeblazen met c4. Geinig is dat, vooral als je daarna iemand op TS hoort *pieeeeep*

en ja ik moet aan k/d ratio werken, maar ben engineer dus pak de meeste punten met vehicles repairen, gisteren ook de laatste engineer unlock gehaald, denk dat medic de volgende word.

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/Dynosu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Hritje schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:15:
Een (domme) vraag

De EA servers zijn down, maar worden servers (die in de lijst staan) niet gehost door bedrijven zelf? of gaat dit allemaal via EA?

want ik snap nu eigenlijk niet echt wat EA aan servers heeft staan?
inloggen moet nog altijd via EA account, en dat gebeurt centraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Pheace schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:17:
[...]

inloggen moet nog altijd via EA account, en dat gebeurt centraal.
Dat snap ik, maar op twitter van BC2 staat ook vanalles over een update naar R6 servers? zodat de pb init fout niet meer zou voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:00:
[...]

Je kan wel lekker snel je medic levelen maar die assault class zal je toch ook moeten levelen als je dat wilt spelen :) Dus in feite maakt het geen zak uit.
waarom? wat heb ik aan assault als ik medic speel? domme vraag misschien maar ik snap hem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Hritje schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:21:
[...]

Dat snap ik, maar op twitter van BC2 staat ook vanalles over een update naar R6 servers? zodat de pb init fout niet meer zou voorkomen.
Dat is de software die naar de dedicated server hostings wordt gestuurd. Die hun server software moeten upgraden naar R6. Daarom heb je soms het probleem dat je door punkbuster uit de ene server (R5) wordt gegooit en een ander die R6 draait niet.

zitten er trouwens wel eens mensen op mumble? :P Net maar eens de client geinstalleerd :P

[ Voor 8% gewijzigd door ReQuiem83 op 10-03-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:21:
[...]

waarom? wat heb ik aan assault als ik medic speel? domme vraag misschien maar ik snap hem niet?
Speel je altijd dezelfde class dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Die smoke launcher van de assault is toch wel erg handig bij rush mode :P

Gooi een ammo pack neer en zet een mooi rook gordijn op zodat de rest van het team vol in de aanval kan zonder gesnipt te worden hehe.

Hoe werkt de Mic eigenlijk ik hoor eigenlijk nooit iemand praten ? Heb het zelf ook geprobeerd Left Alt knop maar ik hoor of en merk hier helemaal niets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:27:
[...]

Speel je altijd dezelfde class dan? :?
uiteraard niet, maar ik denk dat iederen een favoriete class heeft, bij mij is dat medic. speelt lekker.
Nu is assault wel aan de beurt.
dan als ik de mappen goed ken gaan we nog wat recon spelen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die in game mic gebruikt in plaats van mumble of ventrilo ?

Ik kan zelf goed praten maar hoor mijn teammates volledig verhakkeld , vroeg me af of dit een common issue is?

Gisteren de Got server proberen joinen maar steeds volzet blijkbaar , jammer maar helaas - vanavond nieuwe poging :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
JT888 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:30:
Die smoke launcher van de assault is toch wel erg handig bij rush mode :P

Gooi een ammo pack neer en zet een mooi rook gordijn op zodat de rest van het team vol in de aanval kan zonder gesnipt te worden hehe.

Hoe werkt de Mic eigenlijk ik hoor eigenlijk nooit iemand praten ? Heb het zelf ook geprobeerd Left Alt knop maar ik hoor of en merk hier helemaal niets ?
Dat wil ik dus vandaag gaan uitproberen. Iemand een idee of je alleen binnen je squad te horen bent of je hele team of de hele server ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom zelf van arma 2, en dit is wel een leuke arcade shooter voor tussen door, het beloon systeem maakt het ook wat boeiender.

Alleen die 'snipers' die verzieken in mijn ogen echt de game hoor, beetje zielig op een plekje staan campen, Mij hoor je echt niet snel zeuren over snipers, maar kills maken is echt te makkelijk als sniper, helemaal als je de andere wapens unlocked. hier moeten ze echt wat aan doen, ik zelf hou wel van close combat gevechten maar als iedereen de sniper uithangt ben ik ook genoodzaakt om als sniper snipers uit teschakelen omdat je anders niet van punt a naar b komt door de linie snipers. hoop dat ze er een limit op zetten of een soort van lag like arma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:42:
Ik kom zelf van arma 2, en dit is wel een leuke arcade shooter voor tussen door, het beloon systeem maakt het ook wat boeiender.

Alleen die 'snipers' die verzieken in mijn ogen echt de game hoor, beetje zielig op een plekje staan campen, Mij hoor je echt niet snel zeuren over snipers, maar kills maken is echt te makkelijk als sniper, helemaal als je de andere wapens unlocked. hier moeten ze echt wat aan doen, ik zelf hou wel van close combat gevechten maar als iedereen de sniper uithangt ben ik ook genoodzaakt om als sniper snipers uit teschakelen omdat je anders niet van punt a naar b komt door de linie snipers. hoop dat ze er een limit op zetten of een soort van lag like arma.
Denk dat het een limit wordt, dat zat ook in BF2. Of waren dat mods? Dat weet ik niet eens meer :+
Weet iemand trouwens al mods in ontwikkeling voor BF:BC2 ? Stiekem hoop ik dat Project Reality de overstap gaat nemen maar ik heb er nog niks over gelezen/gehoord.
Verder tja, als iemand er wat suppressive fire op gooit kan je ze makkelijk bestormen met assault classes.

[ Voor 7% gewijzigd door DenniZ op 10-03-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

ReQuiem83 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:39:
[...]

Dat wil ik dus vandaag gaan uitproberen. Iemand een idee of je alleen binnen je squad te horen bent of je hele team of de hele server ^^
Heb in totaal 1 persoon het horen gebruiken en die was de hele tijd 'hallo hallo?' aan het roepen. Had de mic niet op dus niks gezegd toen. Dacht zelf dat het alleen voor squad was maar ik kan me vergissen.

Sinds het maintenance is maar wat nuttige threads aan het lezen.

Mijn Field of View van 55-> 65 gezet. Eens kijken hoe dat gaat.

Blijkbaar is in de settings: Speakercount=0 een soort auto setting die niet altijd goed werkt dus die heb ik op aanraden op Speakercount=6 gezet, dat zou 5.1 moeten zijn, dat maakt 'blijkbaar' bij mensen verschil omdat die auto dus niet altijd goed detecteert. Goed, ik merk het wel als ik in game ben. Moet toegeven dat voor mijn gevoel de Surround nog wat beter zou kunnen, maar goed ik was America's Army gewend, daar is surround sound en opletten verschil tussen leven of dood :)

Ow, en over dat de de mensen allemaal echt russisch spreken in plaats van engels met een russisch accent (wat localized zo zou moeten horen blijkbaar), in de gamesettings OriginalVOForEnemyTeam=0 gezet want blijkbaar werkt dat localizad/original ding in de settings ook niet zo goed.

Ben benieuwd dus straks :)

[ Voor 12% gewijzigd door Pheace op 10-03-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Pheace schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:53:
[...]

Heb in totaal 1 persoon het horen gebruiken en die was de hele tijd 'hallo hallo?' aan het roepen. Had de mic niet op dus niks gezegd toen. Dacht zelf dat het alleen voor squad was maar ik kan me vergissen.

Sinds het maintenance is maar wat nuttige threads aan het lezen.

Mijn Field of View van 55-> 65 gezet. Eens kijken hoe dat gaat.

Blijkbaar is in de settings: Speakercount=0 een soort auto setting die niet altijd goed werkt dus die heb ik op aanraden op Speakercount=6 gezet, dat zou 5.1 moeten zijn, dat maakt 'blijkbaar' bij mensen verschil omdat die auto dus niet altijd goed detecteert. Goed, ik merk het wel als ik in game ben. Moet toegeven dat voor mijn gevoel de Surround nog wat beter zou kunnen, maar goed ik was America's Army gewend, daar is surround sound en opletten verschil tussen leven of dood :)

Ow, en over dat de de mensen allemaal echt russisch spreken in plaats van engels met een russisch accent (wat localized zo zou moeten horen blijkbaar), in de gamesettings OriginalVOForEnemyTeam=0 gezet want blijkbaar werkt dat localizad/original ding in de settings ook niet zo goed.

Ben benieuwd dus straks :)
Bedankt voor de tips, ga ik ook eens aanpassen vanmiddag.
Die FOV had ik al eerder aangepast maar toen werd ik constant gekicked door PB... weet niet of het daardoor kwam maar zodra ik het teruggezet kon ik weer verder spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Laatst online: 23:04

djidee

Mr. Slungel

Geen/weinig last van snipers, zolang je neit ergens stil gaat staan... Mag zelf graag wel eens een rondje snipen, het zijn dan vooral de andere snipers die het slachtoffer zijn dan.. Blijven bewegen, niet stilzitten en beschut blijven lopen... Verder mogen snipers blijven, zolang ze door hun vizier blijven turen met zn 4en op een rij zijn ze een mooi doelwit voor mn glimmende mes

"Mekker, blaat"

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.