Is er al een got server? (Voor de pc) waar ook echt mensen van got op komen?
Reden dat ik hem nog moet gaan lvlen ^^ dus schiet straks vrij snel richting 25 hoop ik ^^Ike. schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:07:
[...]
Als medic kan je erg snel levelen misschien wel het snelst van alle classes. healen en reviven geeft veel exp.
En ik maar denken dat ik een lage score heb, ik had met de beta een KD ratio van bijna 1.7.
Nu bak ik er jammergenoeg niet veel van, ik heb gelukkig al wat slechtere KD ratios voorbij zien komen.
Geeft me toch weer een beetje hoop
, thx gasten.

Heb trouwens zojuist een server besteld bij gameservers.com en ik kreeg dit als antwoord.
*IMPORTANT INFO REGARDING YOUR BC2 SERVER*
DICE has officially requested ALL game server providers hold off on creating new servers while they work on an issue that is causing heavy server load due to the large number of servers currently running.
A fix is in development to prevent the server browser from causing the heavy server load, which we hope will be released on or before Monday March 8th.
Please note, we do not have control over this timeline.
You can see the official news post here: http://bit.ly/djzgHh In the meantime, we have reserved your ip and server space at the requested location and as soon as we get the green light from the developer, your server will install.
You will not be billed for days you are in pending status waiting for your location.
Thank you,
~ The GameServers.com Team ~ Frag. Not Lag.
Ik weet niet dat dit al bekend was voor jullie mensen maar ze zijn dus duidelijk bezig om de problemen met de server browser op te lossen.
Nu bak ik er jammergenoeg niet veel van, ik heb gelukkig al wat slechtere KD ratios voorbij zien komen.
Geeft me toch weer een beetje hoop

Heb trouwens zojuist een server besteld bij gameservers.com en ik kreeg dit als antwoord.
*IMPORTANT INFO REGARDING YOUR BC2 SERVER*
DICE has officially requested ALL game server providers hold off on creating new servers while they work on an issue that is causing heavy server load due to the large number of servers currently running.
A fix is in development to prevent the server browser from causing the heavy server load, which we hope will be released on or before Monday March 8th.
Please note, we do not have control over this timeline.
You can see the official news post here: http://bit.ly/djzgHh In the meantime, we have reserved your ip and server space at the requested location and as soon as we get the green light from the developer, your server will install.
You will not be billed for days you are in pending status waiting for your location.
Thank you,
~ The GameServers.com Team ~ Frag. Not Lag.
Ik weet niet dat dit al bekend was voor jullie mensen maar ze zijn dus duidelijk bezig om de problemen met de server browser op te lossen.
XboxLive: Dave 130R
We wouden nog steeds ooit een GoT-clan voor bfbc2 maken met website enzo maar daar komt tot nu toe geloof ik weinig van. Helaas heb ik de tijd er niet echt voor.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Deze sig laat alleen de dogtags van de full game zien. Ingame zie je die van de beta + de full gameFlythe schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:09:
Ik speel atm met een [GoT] tag voor m'n naam op een paar servers die nog wel werken (bekende connection problem~)
[afbeelding]
Aan mn k/d te zien mag ik wel wat meer sniper gaan spelen. Maar volgens mij kloppen de stats niet, ingame staat mn dogtag count op 50+.
Dat is dan met de beta er bij. Mijn beta dogtags zijn er ook nog steeds, terwijl hij er maar 7 aangeeft bij mijn sig. In-game heb ik er een stuk of 20+Flythe schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:09:
Ik speel atm met een [GoT] tag voor m'n naam op een paar servers die nog wel werken (bekende connection problem~)
[afbeelding]
Aan mn k/d te zien mag ik wel wat meer sniper gaan spelen. Maar volgens mij kloppen de stats niet, ingame staat mn dogtag count op 50+.
Kan nog niet inloggen, heeft te maken met het refusen van connecties naar EA Online?
Daar is een knop voor op je toetsenbord, kijk maar eens bij de controls.Pheace schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:53:
[afbeelding]
Rofl, nou hier dan bewijs dat ik nog best zuig inderdaad
Edit: Hoe knife je uberhaupt iemand trouwens? Is dat een unlock of hoor ik dat al te hebben?
Ook mijn sig:

is nog steeds niet opgelost. EA en Dice hebben een slechte inschatting gemaakt van de hoeveelheid spelers/servers. Zag ergens staan dat het 400% meer was dan verwacht.Gunner0616 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:56:
Beetje jammer dit:
[...]
http://twitter.com/OfficialBFBC2/status/10222300533
Ah, thanks, zal eens kijken dan.[b]ErA schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:04:
Kniven doe je net als in MW2 dmv een door jou aangewezen knop. Deze kan je binden in settings.
Voordeel is dat je altijd iemand een doodsteek kan geven en niet hoeft te switchen naar je knive.
En MW2 heb ik nooit gespeeld
Voelt iemand anders zich geroepen?H3llSiNG schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:13:
We wouden nog steeds ooit een GoT-clan voor bfbc2 maken met website enzo maar daar komt tot nu toe geloof ik weinig van. Helaas heb ik de tijd er niet echt voor.
Heb wel interesse om een GoT clan te joinen namelijk. Dat zou de eerste clan in m'n leven worden. (Ik ben normaal niet zo van de shooters, behalve MoH:AA, al heb ik daar aardig wat invites mogen ontvangen)
Heeft me wel verbaasd hoe goed mijn computer het nog doet.
Phenom II X3 720BE
ATI Radon HD4870
1920x1080 op medium settings en loopt als een zonnetje.
Had gedacht dat deze resolutie wat meer moeite zou geven.
Phenom II X3 720BE
ATI Radon HD4870
Als laatste van de Battlefield serie 2142 gespeeld, grote miskoop want maar een paar uurtjes gespeeld.
Denken jullie dat deze game over een half jaartje ook nog gespeeld zou worden of is het dan alweer aardig dood online?
Denken jullie dat deze game over een half jaartje ook nog gespeeld zou worden of is het dan alweer aardig dood online?
Zelfde hier. 1920x1080 met dezelfde kaart. Mooie FPS van 40 met 4x AA en alles op medium/high.Pheace schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:28:
Heeft me wel verbaasd hoe goed mijn computer het nog doet.
Phenom II X3 720BE
ATI Radon HD4870
Waar ik voor ben is dat iemand een lijst met nederlandse servers gaat maken. Een beetje gevarieerd. Dus all gametypes 4 keer ofzo.
Als iedereen op got deze server lijst hanteert, heb je altijd de kans een mede Gotter tegen het lijf te lopen. Moet natuurlijk iedereen wel de GoT tag hanteren.
En dat iedereeen daarnaast de [GoT] where tweakers blablabla server veel bezoekt zodat we elkaar het leven zuur kunnen maken.
Als iedereen op got deze server lijst hanteert, heb je altijd de kans een mede Gotter tegen het lijf te lopen. Moet natuurlijk iedereen wel de GoT tag hanteren.
En dat iedereeen daarnaast de [GoT] where tweakers blablabla server veel bezoekt zodat we elkaar het leven zuur kunnen maken.
Zelf zit ik niet zo op de verplichtingen van in een clan spelen te wachten. Wat we in de begin dagen van Vietnam en BF2 deden was:ZenTex schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:25:
[...]
Voelt iemand anders zich geroepen?
Heb wel interesse om een GoT clan te joinen namelijk. Dat zou de eerste clan in m'n leven worden. (Ik ben normaal niet zo van de shooters, behalve MoH:AA, al heb ik daar aardig wat invites mogen ontvangen)
- Alle tweakers die er zin in hadden tag [GoT] voor hun naam.
- Vervolgens gewoon samen gamen als het uitkwam. Er was altijd wel ergens een tweaker te vinden.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
ik heb een g5 lasermuis en werkt niet best bij dit spel, zijn er meer met dat probleem?
je kan niet rondkijken met de muis terwijl ie in het menu van het spel wel gewoon werkt.
je kan niet rondkijken met de muis terwijl ie in het menu van het spel wel gewoon werkt.
Legale versie? Zo niet, dan heb je met een known issue te maken en kunnen we je hier niet helpen.Goofy1978 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:33:
ik heb een g5 lasermuis en werkt niet best bij dit spel, zijn er meer met dat probleem?
Even updaten, dat heeft bij mij het probleem verholpen.Goofy1978 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:33:
http://twitter.com/OfficialBFBC2/status/10222300533Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:37:
Liggen de servers op de PS3 eruit? 'Failed to connect to EA Online'.
Ook op de PC, Xbox360 waarschijnlijk ook.
edit: 10 seconden na dit berichtje kon ik opeens inloggen!
[ Voor 10% gewijzigd door Remz op 09-03-2010 16:41 ]

Het moet omhoog, het moet omhoog. Tot nu toe van de ongeveer 92000 combat score, is daarvan 88500 assault score. en de rest vehicle score. Tja Assault persoon ben ik dus vrij duidelijk
Het huidige probleem is dat velen Tweakers verspreid zijn. Ik zit elke dag met een vast groepje op mumble, maar ik weet dat er nog mensen op een andere mumble zitten en op een andere teamspeak. Denk echter wel dat er interesse is naar een clan, maar niet met te vaste verplichtingen zoals je aangeeft.jagermeister schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:32:
[...]
Zelf zit ik niet zo op de verplichtingen van in een clan spelen te wachten. Wat we in de begin dagen van Vietnam en BF2 deden was:
- Alle tweakers die er zin in hadden tag [GoT] voor hun naam.
- Vervolgens gewoon samen gamen als het uitkwam. Er was altijd wel ergens een tweaker te vinden.
HOI.
klopt, maar ik meende dat medic ook de meeste punten nodig heeft om alles vrij te spelen.Ike. schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:07:
[...]
Als medic kan je erg snel levelen misschien wel het snelst van alle classes. healen en reviven geeft veel exp.
Verwijderd
Ik zal zoeken naar de GOT spelers vanaf nu, wij hebben onder vrienden zelf een soort van clan gemaakt (Trash clan/ =Trsh= ) maar echte clans zouden hun neus ophalen voor ons vermoed ik. We zijn zelfs te lui om een site te maken ...
Maar zou wel eens een clan war willen ergens , gewoon om te checken hoe we ons kunnen weren tegen de "echte" clans.
Maar zou wel eens een clan war willen ergens , gewoon om te checken hoe we ons kunnen weren tegen de "echte" clans.
Een uur lang al de servers down vind ik toch wel een aardige lange tijd.....
Weet het niet zeker, maar het lijkt berekend te worden aan de hand van tijd online de afgelopen week ofzo. Hoeveel je dus gespeeld hebt, gewonnen etc. Iig was het in de beta zo dat wanneer ik een week niet speelde ik extreem lage skill had, maar zodra ik weer ging spelen was de skill weer flink omhoogRemzz schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:45:
Skill van 165, iemand enig idee wat dit betekend en wat goed is?
Ja goede vraag! In de demo op de ps3 liep ik soms tegen de 199 aan en dan weer zakken naar 160 om vervolgens weer te stijgen.Remzz schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:45:
Bij deze nog even:
[afbeelding]
Skill van 165, iemand enig idee wat dit betekend en wat goed is?
Onzin ik speel ook met de G5 geheel zonder problemen.Goofy1978 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:33:
Check je settings en eventueel drivers updaten ofzo.
[ Voor 8% gewijzigd door JT888 op 09-03-2010 16:52 ]
Gamekings.tv review staat online. (Ben het heel erg met hun mening eens)
http://www.gamekings.tv/i...attlefield-bad-company-2/
Zijn hier nog meer mensen, die last hebben dat de grond knipperd? als je in het spawn menu zit waar je je kit sellecteerd, dan zie ik de grond knipperen met zand en gras textures steeds om en om.
Verder kan ik amper een game joinen, hij weet alleen te vertellen dat de server full is, en als er wel plek is gaat hij na "please wait" niet door maar blijf je in de server list. Play now kom ik niet eens door na 10 min wachten.
Wat leuk ook om een nieuwe game te kopen tegenwoordig, altijd wel problemen mee. En als het straks wel normaal te spelen is gaan ze alles wel weer kapot nerfen zoals de heatseeking missles in BF2 en de Blackhawk minigun.
Verder kan ik amper een game joinen, hij weet alleen te vertellen dat de server full is, en als er wel plek is gaat hij na "please wait" niet door maar blijf je in de server list. Play now kom ik niet eens door na 10 min wachten.
Wat leuk ook om een nieuwe game te kopen tegenwoordig, altijd wel problemen mee. En als het straks wel normaal te spelen is gaan ze alles wel weer kapot nerfen zoals de heatseeking missles in BF2 en de Blackhawk minigun.
[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 09-03-2010 17:03 ]
Euh, wat verwacht je dan? Dat alle software tegenwoordig maar bugvrij moet zijn? Bugvrije software bestaat niet, vroeger niet, nu niet, in de toekomst ook niet. Leer er maar mee leven.Bulls schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:01:
Erg jammer, dat ze niet beister veel verstand van zaken hebben. Praten 80% over de single player en zeggen daar dingen als. Dit is geen echte single player van Battlefield. In mijn ogen is er vrijwel nooit een echte uitgebreide single player in een battlefield game geweest. De eerst was imo in bad companymonnick schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:57:
Gamekings.tv review staat online. (Ben het heel erg met hun mening eens)
Topic gaat weer hard inderdaad.fmb schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:18:
Met alle posts hier lezen kom ik bijna niet aan gamen toe.![]()
[afbeelding]
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Druk bezig van veranderen van keybind bestandjes zodat ik een joystick kan gebruiken met vliegen zonder dat de joystick mijn normale "foot" en "land" controls override. Kan namelijk niet key's binden in het normale setting menu....en al helemaal niet unbinden....
Ik had soortgelijke problemen (met een andere muis weliswaar); het lag er aan dat er nog een ander USB 'pointing' device ingeplugged was (in mijn geval 3D Connexion 'muis'). Als je dus andere USB apparaten hebt zoals : joysticks / tablets / 3D muizen etc; verwijder deze dan en als het goed is kan je weer normaal rond kijken!Goofy1978 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:33:

[ Voor 5% gewijzigd door BaT op 09-03-2010 17:50 ]
Is het niet leuk om een poll te openen over wat de leukste map is ?
Ikzelf weet niet hoe ik die kan openen. En dan kan het misschien in de startpost komen
Ikzelf weet niet hoe ik die kan openen. En dan kan het misschien in de startpost komen
Ik heb het spel ook gekocht, voor de PC. Gisteren geïnstalleerd en gelijk al problemen met multiplayer, ik kan geen lijst met servers ophalen.
Gisteren kwam er opeens wel een lijst met servers nadat ik op 'Cancel' klikte, maar dat gebeurd nu ook niet meer.
Ook SP doet het niet meer, tijdens het laden valt het spel uit.
Ik zal nog weer eens een spel kopen
Gisteren kwam er opeens wel een lijst met servers nadat ik op 'Cancel' klikte, maar dat gebeurd nu ook niet meer.
Je moet best lang wachten voordat er servers komen, dat heeft iedereen. Heb je al naar je firewall gekeken?Tankiej schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:50:
Ik heb het spel ook gekocht, voor de PC. Gisteren geïnstalleerd en gelijk al problemen met multiplayer, ik kan geen lijst met servers ophalen.
Hij doet het nu wel weer, en nu staat mn firewall zelfs aan. Zonet stond de firewall uit en vond hij na 15 min nog niks.Robbert1 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:56:
[...]
Je moet best lang wachten voordat er servers komen, dat heeft iedereen. Heb je al naar je firewall gekeken?
Maar ik kan nu tenminste weer MP spelen!
[img]LINK NAAR PLAATJE[/img]Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:01:
Kut, hoe laat je dat nou zien?
gebruiken
Overigens is het niet gewenst om twee berichten kort na elkaar te posten in het zelfde topic. Gebruik de "edit"-knop om je bericht aan te passen.
Verwijderd

Veels te weinig gespeeld
Wel een vette site trouwens
Net een hele ronde de UAV mogen besturen, werd aan het einde neergehaald.
Maar wat een vet ding is dat ;D wordt steeds beter in het besturen ervan!
in samenwerking met de zoom functie (L)
Maar wat een vet ding is dat ;D wordt steeds beter in het besturen ervan!
in samenwerking met de zoom functie (L)
Als je die ratio vast kan houden (en geen laffe snipert bent dan hebben wij niets te klagen hierVerwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:03:
[afbeelding]
Veels te weinig gespeeldEn dan ook nog eens op te rustige servers...
Wel een vette site trouwens

Zal vanavond ook wel ff op die GoT server komen. Kijken of ik nu wel gewoon kan spelen zonder dat er constant getked wordt... :XD
De topicwaarschuwing moet nog even aangepast worden "stuur dan CptChaos een DM" ipv GJ, nu zit iedereen te zoeken van he.. er bestaat geen GJ
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Verwijderd
Recon nog niet aangeraakt in de full game. Ben assault (dus ja, flink wat kills zijn met de 40mm grenade, maar ook genoeg met assault rifles, shotguns en C4)Smokey! schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:10:
Als je die ratio vast kan houden (en geen laffe snipert bent dan hebben wij niets te klagen hierhaha
LIESVerwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:14:
[...]
Recon nog niet aangeraakt in de full game. Ben assault (dus ja, flink wat kills zijn met de 40mm grenade, maar ook genoeg met assault rifles, shotguns en C4)
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Verwijderd
Nja, ik heb meerdere Recon's "betast" ja, maar ik ben er zelf nog geen geweest 
In de beta begon ik wel met Recon, maar dat werd te saai (zeker met nog 5 snipers naast je)
In de beta begon ik wel met Recon, maar dat werd te saai (zeker met nog 5 snipers naast je)
Hallo vrienden van het leven.
Ik heb een vraagje die acog12x is dat een passive iets die automatisch wordt toegevoegd aan je sniper zonder effect?
Of is er bijvoorbeeld een knop dat je nogmaals inzoomt?
Ook heb ik een vraag over de mini choppper ik heb eens gezien dat deze kogels schoot zo als een mitrieur. Is dit waar zoja hoe? (kan zijn dat de chopper zelf werdt beschoten en ik dit dus daarvoor aanzag)
Alvast bedankt
Ik heb een vraagje die acog12x is dat een passive iets die automatisch wordt toegevoegd aan je sniper zonder effect?
Ook heb ik een vraag over de mini choppper ik heb eens gezien dat deze kogels schoot zo als een mitrieur. Is dit waar zoja hoe? (kan zijn dat de chopper zelf werdt beschoten en ik dit dus daarvoor aanzag)
Alvast bedankt
Verwijderd
Oh, het ging om de C4 
Saiga + C4 is een lekkere combinatie, zeker als je tank drivers hebt die niet opletten
Saiga + C4 is een lekkere combinatie, zeker als je tank drivers hebt die niet opletten
is een unlockable. dan krijgen alle vehicles secondary wapens er bij. kweet niet precies welk level je het unlocked. (ik wacht nog steeds op de TNT...)dragon3016 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:28:
Hallo vrienden van het leven.
Alvast bedankt
Battle.net Spud#2543

Jeez ik ben echt goed:P
Nja nog maar ff goed oefenen
[ Voor 52% gewijzigd door Twammo op 09-03-2010 18:44 ]
Het houd ook niet op.. nu heb ik om de 10 min gamefreeze... kutbugs..
Ik vind die machinegun op de UAV maar zuigen. Ten eerste ben je meteen gespot. Ten 2de raak je wel iets, maar iemand killen is vrij lastig. Lijkt wel of je kogels van pudding schiet, om maar even eerder gebruikte termen aan te houden.
[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 09-03-2010 18:51 ]
Das toch fijn? Die rocket is al sterk zat, als die machine gun nog wat zou doen dan zou het wel erg izjn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat zou fijn zijn als die UAV wat moeilijker uit de lucht te halen zou zijn. Nu is het heel simpel om zo'n ding neer te halen. Bovendien duurt het wel even voor je weer een hellfire kunt gebruiken.Tsurany schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:51:
Das toch fijn? Die rocket is al sterk zat, als die machine gun nog wat zou doen dan zou het wel erg izjn.
Kunnen die lui nou nooit meer een server joinen waar PB draait?rgras schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:25:
Het blijft een mooi gezicht: http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bfbc2-lfb36.html
Dat is correct.partyondude schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:54:
[...]
Kunnen die lui nou nooit meer een server joinen waar PB draait?
Waarschijnlijk niet met dezelfde user name en/of vanaf het zelfde IP-adres.partyondude schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:54:
[...]
Kunnen die lui nou nooit meer een server joinen waar PB draait?
Ik begin een beetje moe te worden van het so-called "tearing" in BF BC 2...Ik zit zelfs te denken om gewoon weer Nvidia te kopen ipv een ATi...ik heb 10.2 en 10.3 beta gedraaid maar beiden hebben het..
Dat tearing irriteert enorm en is niet zoals ik het ooit op een Nvidia gewend was, maar veel erger. W8en op een goede driver of gewoon verkopen die hap en een nvidia nemen?
Dat tearing irriteert enorm en is niet zoals ik het ooit op een Nvidia gewend was, maar veel erger. W8en op een goede driver of gewoon verkopen die hap en een nvidia nemen?
Wat wil je van nvidia kopen danSuX DeLuXe schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:04:
Ik begin een beetje moe te worden van het so-called "tearing" in BF BC 2...Ik zit zelfs te denken om gewoon weer Nvidia te kopen ipv een ATi...ik heb 10.2 en 10.3 beta gedraaid maar beiden hebben het..
wat is de naam van de [GoT] server? ikke zoeke maar niet kunne vinden.
aha gevonden
aha gevonden
[ Voor 10% gewijzigd door B-BRAIN op 09-03-2010 19:16 ]
Nee man, gewoon d3doverrider van RivaTuner erop knallen en op die manier je Vsync en tripple buffering forcen. Dat progje conflicteert wel als het eerder opstart dan xfire, laatstgenoemde knalt er dan uit, dus zet ik het aan als ik het spel opstart.SuX DeLuXe schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:04:
Draai alles ingame op HIGH, max resolutie, Vsync en HBAO aan en het ziet er schitterend uit.
Gebruik een Sapphire HD5870 met de 10.2 drivers, gebruik als scherm een Samsung XL2370
Verwijderd
Nvidia schijnt mooie 8800GT's in een modern jasje te hebben.
Helaas was die niet in Vapor-X variant, anders had ik die gehaald ipv m'n 5770
Maar serieus: Ik heb met ATI nergens last van, ook nooit gehad (en ik heb altijd ATI gehad). Snap niet wat het probleem is bij iedereen?
Helaas was die niet in Vapor-X variant, anders had ik die gehaald ipv m'n 5770
Maar serieus: Ik heb met ATI nergens last van, ook nooit gehad (en ik heb altijd ATI gehad). Snap niet wat het probleem is bij iedereen?
D3DOverrider kan Vsync forceren, en zal tearing voorkomen. Lukt met mijn HD5850.SuX DeLuXe schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:04:
Programma zit bij Rivatuner.
Life is what you others make it.
[GoT] invoeren in de server browser searchB-BRAIN schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:09:
wat is de naam van de [GoT] server? ikke zoeke maar niet kunne vinden
Lol! Inderdaad.Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:10:
Nvidia schijnt mooie 8800GT's in een modern jasje te hebben.
overigens : De Officiele Got server streamed ook naar Pbbans en tevens naar Punksbusted
euhhh waarom vsync aan?
dat zorgt er toch voor je maar een max aantal frames kan krijgen?
Zo net even een paar potjes assault gespeeld nadat ik eigenlijk alleen maar medic heb gedaan tot nu toe. Wat een verschirkkelijk klote wapen is die eerste gun waar je mee begint, ik kan er niks mee raken, die iron sight is een halve meter lang. Effe doorbijten tot ik een beter wapen unlock. Wat is eigenlijk de beste/finste voor assault?
Verwijderd
Ben zelf nog niet verder gekomen dan de XM8, maar ik moet zeggen dat dat een heerlijk geweer is.
Probeer ook eens de Saiga; niet Assault exclusief, maar wel erg vet (en dan is het zeker handig dat je extra ammo hebt, want dat ding schiet snel)
Probeer ook eens de Saiga; niet Assault exclusief, maar wel erg vet (en dan is het zeker handig dat je extra ammo hebt, want dat ding schiet snel)
Is die zoek functie bij meer mensen buggy? Als ik een full refresh heb gedaan (of 2-3-4-5x) en ik gebruik de zoek functie om bijvoorbeeld op [GoT] te zoeken is hij een tijdje bezig en krijg ik alsnog geen resultaat te zien, maar vrolijk weer de volledige serverlist.duiveltje666 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:11:
[...]
[GoT] invoeren in de server browser search
Zostraks overigens een aantal lekkere potjes gespeeld waarin de team redelijk gebalanceerd waren en dus de volledige map werd gedaan (Rush Mode). Zelf nog even kont geschopt als heli piloot en aardig wat campende snipers naar hun eeuwige campplek geholpen
[ Voor 25% gewijzigd door Propane op 09-03-2010 19:30 ]
Nee hoor. Vsync is juist een feature die eigenlijk alleen maar ontworpen is om tearing te voorkomen. Het zorgt ervoor dat het scherm niet halverwege een update van het scherm een ander frame begint te lezen (dan krijg je dus tearing, omdat je dus twee halve frames op één scherm ziet).B-BRAIN schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:17:
euhhh waarom vsync aan?
Bedankt ik ga het proberen, ik hoop dan maar dat AMD/ATi een goede driver kan ontwikkelen, ik weet niet of daar de problemen door verdwijnen (je zou zeggen van wel)falling_down schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:10:
[...]
D3DOverrider kan Vsync forceren, en zal tearing voorkomen. Lukt met mijn HD5850.
Hmm, XM8 is een erg lekker wapen, maar ik kan ook erg goed uit de voeten met de F2000. Die heeft niet echt betere stats (voor mijn gevoel in ieder geval), maar ik heb toch vaak het idee mensen sneller neer te hebben met dat ding.Grindtegel schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:18:
Zo net even een paar potjes assault gespeeld nadat ik eigenlijk alleen maar medic heb gedaan tot nu toe. Wat een verschirkkelijk klote wapen is die eerste gun waar je mee begint, ik kan er niks mee raken, die iron sight is een halve meter lang. Effe doorbijten tot ik een beter wapen unlock. Wat is eigenlijk de beste/finste voor assault?
Hmm, de M16 en de Abakan zijn het fijnst!Grindtegel schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:18:
Rate of fire is hoger dus dat zit er dik inPatriot schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:43:
[...]
Hmm, XM8 is een erg lekker wapen, maar ik kan ook erg goed uit de voeten met de F2000. Die heeft niet echt betere stats (voor mijn gevoel in ieder geval), maar ik heb toch vaak het idee mensen sneller neer te hebben met dat ding.
Weet ook niet waar je een zoekfunctie voor nodig heb als je weet hoe de naam van de server begint. (wat niet wegneemt dat de zoekfunctie in bf2 wel werkte zoals het hoort)
[ Voor 27% gewijzigd door Murk op 09-03-2010 19:46 ]
Vraagje over de single player. Ik zit nu bij de missie Force Multiplier
Bvd!
spoiler:
. Ik vroeg me of hoeveel missies ik nog moest om de SP uitgespeeld te hebben? Speel graag eerst de SP uit en dan de MP, maar kan niet wachten totdat ik kan gaan MP'en. Vandaar de vraag. En op internet kan ik nergens een missielijst vinden. =Pnet nadat de test scalar weapon is ontploft in het vliegtuig in de haven
Bvd!
Kan weer eens nergens connecten 
Vanmiddag was er nog niks aan de hand... begin dit zo zat te worden.
Vanmiddag was er nog niks aan de hand... begin dit zo zat te worden.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Lijkt erop dat het werkt!!falling_down schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:10:
[...]
D3DOverrider kan Vsync forceren, en zal tearing voorkomen. Lukt met mijn HD5850.
Held van de dag
Ik heb nu wel nog maar max 60 fps maar dat boeit me niks, als ik eindelijk van die vervelende beeldvervormingen af ben :D:D:D:D
Nu word ik volgens mij pas echt verslaafd

Je bent bijna klaar.Sagaris schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:50:
Vraagje over de single player. Ik zit nu bij de missie Force Multiplierspoiler:. Ik vroeg me of hoeveel missies ik nog moest om de SP uitgespeeld te hebben? Speel graag eerst de SP uit en dan de MP, maar kan niet wachten totdat ik kan gaan MP'en. Vandaar de vraag. En op internet kan ik nergens een missielijst vinden. =Pnet nadat de test scalar weapon is ontploft in het vliegtuig in de haven
Bvd!
Over de server trouwens, ben ik de enige die Conquest echt geen reet aan vind? In combinatie met het proppenschieter syndroom (lees: geen hardcore) vind ik daar echt geen fuck aan. Ik heb persoonlijk altijd een voorkeur gehad voor games waar je niet pas na een clip omligt, dus dat het geen hardcore is dat snap ik nog wel. Maar Rush is toch een veel leukere mode dan conquest? Conquest heeft vooral een beetje dat "been there, done that" gevoel voor mij..
@suxdeluxe betreffende tearing probleem:
Ahum, kijk eens een paar posts boven die van falling down, bij ene partyondude
Maakt niet uit, ik accepteer je excuses

[ Voor 14% gewijzigd door partyondude op 09-03-2010 20:03 ]
oh ja ik zie hetpartyondude schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:03:
@suxdeluxe betreffende tearing probleem:
Lijkt er btw op dat het beeld ook iets scherper is nu dat "tearing" weg is
[ Voor 7% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-03-2010 20:07 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.