[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.134 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
DukeN schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:21:
[afbeelding]
groot: http://nl.tinypic.com/r/2ql9zcg/6

Omdat ik groot fan ben van steam en een hekel hebt aan doosjes en losse installaties wil ik deze game ook via steam aanschaffen. Omdat het (helaas) niet mogelijk is je key te activeren bij steam (wat wel mogelijk was met MW2) zit er dus niks anders op deze game te kopen via steam. Maar de kosten van de game zijn 49,99 euro.. in een webwinkel scoor je hem voor 35 euro en dat is mij net iets te veel verschil.

Op me werk maken wij gebruik van een proxy bij AT&T die in de UK staat. Als ik via me "werk" de store bekijk kan ik hem kopen voor 34,99 pond. Dat is zo een 38 euro uit me hoofd. Ik heb even met wat fake gegevens gekeken of ik er doorheen kwam. Helaas moet je als billing adres het land opgeven van je provider / proxy. (NL werkte dus niet) In mijn geval dus nu UK. Ik denk dat het dus lastig word omdat je billing adres wel juist moet zijn lijkt mij?

Iemand hier toevallig ervaring mee? Of zal ik bij het invoeren van mijn gewone adres gegevens en county op UK er doorheen glippen?
Koop hem gewoon voor 25 euro bij http://www.directgamekeys.com/

krijg je een key die je bij de EA dlmnager in kan voeren en dan kun je de game downloaden en spelen zonder probs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Bert2000 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:37:
[...]

Koop hem gewoon voor 25 euro bij http://www.directgamekeys.com/

krijg je een key die je bij de EA dlmnager in kan voeren en dan kun je de game downloaden en spelen zonder probs.
Mm ook een idee, maar die key werkt dus niet in steam? Alleen in de EA dlmnager?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
DukeN schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:39:
[...]

Mm ook een idee, maar die key werkt dus niet in steam? Alleen in de EA dlmnager?
Volgens de beschrijving op de site van directcdkeys werkt ie niet in steam nee. Ik kan echter bevestigen dat hij perfect werkt in de EA dl manager, waarvan een link bij het product staat. ik prefereer ook steam, maar 25 euro vs 49 euro, tja....

[ Voor 6% gewijzigd door Bert2000 op 09-03-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ben level 6 geworden gister en heb toch wel wat vraagtekens bij een boel mensen met recon class. Vaak is het zo dat je er 1 bij heb zitten die alleen maar headshots schiet vanuit posities waar ze die persoon in kwestie helemaal niet kunnen zien. Ik ben groot voorstander van de recon class en dat spotten vind ik echt geweldige optie, en zoek bij voorkeur goede plek uit en spot veel voor me team. Maar soms wordt ik gesniped met 1 hit als ik net een hoek om kom waar ik achter gespawned ben. Echt zeer apart.

Ook een keer op een conquest hardcore server terecht gekomen waar me game echt onwijs aant het buggen was of zo. Ik was auto in het amerikaanse team gegooid. Ben zelf niet van team geswitched, maar opeens hoorde ik alleen maar russisch geblaat bij het overnemen van die targets en zat ik blijkbaar bij de russen als ik de map mocht geloven en de vlag die gehesen werdt als ik er naast stond, maar als ik tab in drukte om te zien wat me score was zat ik nog bij de amerikanen. Uiteindelijk het scherm: your team has lost... en dan bij de summary wel de pin gekregen voor het winnen van een conquest game. Dat was op ze zachts gezecht ERG RAAR.

Verder nog steeds wennen aan de mechanics, en 1 potje gister waar ik 1 gozer 5 keer raak schoot met ene sniper (hij was ook recon) bloed in de verte van ze lichaam af komen, maar geen hit detection bij me corsair en alles was dus ook mis. Heel raar.

Een ander ding: close combat shotgun (heb die 870 atm) is echt fantastisch. Veel van die winers dat het lame is, maar als ik snel 3 mensen bij mijn bomb spot weg wil hebben is het fantastisch.

Dan nog een vraag: Hoe add ik servers? Als ik namelijk de "search" functie gebruik dan vind ik niet de servers die in de TS staan. Thats all.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:41
Als je iemand kent die in UK woont kan je ook aan hem/haar vragen of die hem wilt kopen en dan giften. Dat heb ik gedaan om minder te hoeven betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

als veteraan krijg je de m4.
In mijn wapens menu staat hij ook unlockd. Alleen kan ik deze niet gebruiken in de games.
Hoe zit dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

ye-roon schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:41:
Een ander ding: close combat shotgun (heb die 870 atm) is echt fantastisch. Veel van die winers dat het lame is, maar als ik snel 3 mensen bij mijn bomb spot weg wil hebben is het fantastisch.
Ja, of de Saiga, close combat ook lethal, en die zijn rate of fire is iets prettiger... Maar met een mesje gaat vaak ook prima, voor ze doorhebben dat er een vreemde tussen staat zijn er al 2 neer.. :+

Al is bombspot schoonvegen is meestal granaten werk, als het even kan zelfs combi handgrenades + grenade launcher

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Dan nog een vraag: Hoe add ik servers? Als ik namelijk de "search" functie gebruik dan vind ik niet de servers die in de TS staan. Thats all.
Via Search functie als naam [GoT] invoeren en dan op enter rammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:30
Bert2000 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:41:
[...]

Volgens de beschrijving op de site van directcdkeys werkt ie niet in steam nee. Ik kan echter bevestigen dat hij perfect werkt in de EA dl manager, waarvan een link bij het product staat. ik prefereer ook steam, maar 25 euro vs 49 euro, tja....
Dit is wel belachelijk goedkoop ja, wel een beetje dubieus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
duiveltje666 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:15:
[...]

Via Search functie als naam [GoT] invoeren en dan op enter rammen
kan het trouwens zijn dat die server in het weekeind het niet deed. want had hem gevonden en dacht meteen haha die moet bij de favo. heb toen later in het weekeind nog een aantal keer gekeken maar elke keer offline.

ga het vanavond nog een kijken dan.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Ben level 6 geworden gister en heb toch wel wat vraagtekens bij een boel mensen met recon class. Vaak is het zo dat je er 1 bij heb zitten die alleen maar headshots schiet vanuit posities waar ze die persoon in kwestie helemaal niet kunnen zien. Ik ben groot voorstander van de recon class en dat spotten vind ik echt geweldige optie, en zoek bij voorkeur goede plek uit en spot veel voor me team. Maar soms wordt ik gesniped met 1 hit als ik net een hoek om kom waar ik achter gespawned ben. Echt zeer apart.

Ook een keer op een conquest hardcore server terecht gekomen waar me game echt onwijs aant het buggen was of zo. Ik was auto in het amerikaanse team gegooid. Ben zelf niet van team geswitched, maar opeens hoorde ik alleen maar russisch geblaat bij het overnemen van die targets en zat ik blijkbaar bij de russen als ik de map mocht geloven en de vlag die gehesen werdt als ik er naast stond, maar als ik tab in drukte om te zien wat me score was zat ik nog bij de amerikanen. Uiteindelijk het scherm: your team has lost... en dan bij de summary wel de pin gekregen voor het winnen van een conquest game. Dat was op ze zachts gezecht ERG RAAR.

Verder nog steeds wennen aan de mechanics, en 1 potje gister waar ik 1 gozer 5 keer raak schoot met ene sniper (hij was ook recon) bloed in de verte van ze lichaam af komen, maar geen hit detection bij me corsair en alles was dus ook mis. Heel raar.

Antwoord op je laatste vraag: Gewoon ff de serverlijst 2x volledig refreshen, dan staan ze er waarschijnlijk wel bij.

Die vreemde bug heb ik ook al een keer gehad ja. Ik switchte van team en zag tot mijn verbazing dat ik in het lijstje (tab-toets) nog in het andere team zat. Erg vaag.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:42
Maar soms wordt ik gesniped met 1 hit als ik net een hoek om kom waar ik achter gespawned ben. Echt zeer apart.
Omdat er ge-cheat word bij het leven.

Ik ben normaal de laatste die zoiets roept. Maar PB is allesbehalve waterdicht en het stikt van de servers waar dit uitstaat.

Laatst een overduidelijke, een engineer die me beschiet met z'n submachinegun, en nadat 'ie die leegeschoten had, binnen een halve seconde z'n RPG pakt en schiet.
Snipers die je idd als je het hoekje niet eens om bent neerschieten met een headshot vanaf zowat de andere kant van de map. Anderen die door muren heenschieten, en een soort speedhack waarbij de cheater dusdanig hard rent dat dit overduidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Proxx schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:26:
[...]

kan het trouwens zijn dat die server in het weekeind het niet deed. want had hem gevonden en dacht meteen haha die moet bij de favo. heb toen later in het weekeind nog een aantal keer gekeken maar elke keer offline.

ga het vanavond nog een kijken dan.
dat was de oude server , ivm problemen met die hoster is de server verhuisd

Overigens is mn huidige server ook offline , ivm power maintenance van datacentre

[ Voor 8% gewijzigd door duiveltje666 op 09-03-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:50

dimako_

Vogel

Hoe krijg je het voor elkaar dat je die wapens krijg van veteran.battlefield.com? Ik heb meerdere malen geprobeerd, maar er gebeurd niks als ik bfbc2 aanklik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secondawakening
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-02-2022
dimako_ schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:37:
Hoe krijg je het voor elkaar dat je die wapens krijg van veteran.battlefield.com? Ik heb meerdere malen geprobeerd, maar er gebeurd niks als ik bfbc2 aanklik.
Heb ik ook last van, heeft iemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:13

Oxigeon

En zo is dat!

Ik vind het een super toffe game. Echter kan ik in het boekje bij mijn PS3 nergens zien en vinden hoe ik iemand moet spotten? Moet dat moet zoon "granaat"? Op welke toetsen moet ik drukken? En krijg je punten als je iemand spot?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 14:05
Oxigeon schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:44:
Ik vind het een super toffe game. Echter kan ik in het boekje bij mijn PS3 nergens zien en vinden hoe ik iemand moet spotten? Moet dat moet zoon "granaat"? Op welke toetsen moet ik drukken? En krijg je punten als je iemand spot?
Op de PS3 kan je select drukken(kijk het filmpje in de openingspost maar :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PunitoR
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-08-2023
Oxigeon schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:44:
volgens mij is het de select button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjenergy
  • Laatst online: 27-10-2023
ZenTex schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:31:
[...]

Ik ben normaal de laatste die zoiets roept. Maar PB is allesbehalve waterdicht en het stikt van de servers waar dit uitstaat.

Laatst een overduidelijke, een engineer die me beschiet met z'n submachinegun, en nadat 'ie die leegeschoten had, binnen een halve seconde z'n RPG pakt en schiet.
Snipers die je idd als je het hoekje niet eens om bent neerschieten met een headshot vanaf zowat de andere kant van de map. Anderen die door muren heenschieten, en een soort speedhack waarbij de cheater dusdanig hard rent dat dit overduidelijk is.
Bij de meeste dingen zie ik niet in waarom het niet kan.
Ben nog geen expert maar door de muur heen schieten kan bij kleinere gebouwen.
En als je gespot bent schiet ik ook zonder de ander direct 'gezien' te hebben.

En als je scrollt met je muis kun je toch bijna direct met een geladen RPF schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
[...]

Nu al?

Door veel muren kun je sowieso schieten, dus het lijkt me dat dat niet altijd een cheater hoeft te zijn. Ik heb al zoveel man door de muur heen afgeknald. Verder, als je RPG geladen is, dan kun je snel switchen hoor.
Speedhack? Volgens mij is dat een unlockbaar item.... dat je dus wat harder loopt.

Die snipers, tja... sommigen weten al precies waar de spawnpunten zich bevinden. Dan is het een kwestie van pixel hunten en snel genoeg op je linker muisknop rammen. Sommige snipers zijn ook gewoon echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat mensen nog een serverlist gebruiken zonder het Punkbuster vinkje aangevinkt te hebben..

ik heb ze altijd allemaal aan, niet vol, niet leeg, pb, ranked. Dan haal je de meeste crap er wel tussen uit.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

jagermeister schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:49:
[...]
Nu al?

Door veel muren kun je sowieso schieten, dus het lijkt me dat dat niet altijd een cheater hoeft te zijn. Ik heb al zoveel man door de muur heen afgeknald. Verder, als je RPG geladen is, dan kun je snel switchen hoor.
Speedhack? Volgens mij is dat een unlockbaar item.... dat je dus wat harder loopt.

Die snipers, tja... sommigen weten al precies waar de spawnpunten zich bevinden. Dan is het een kwestie van pixel hunten en snel genoeg op je linker muisknop rammen. Sommige snipers zijn ook gewoon echt goed.
Eensch, dat gezeur als men niet zo goed is of het niet allemaal lukt. Meteen beginnen te roepen, cheatah! Sommige lui hebben mazzel, sommigen zijn echt heel erg goed en dan kan het lijken dat ze valsspelen maar meteen dat harde oordeel?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

"Nu al?" dacht ik ook toen mw2 net uit kwam, dezelfde avond nog werd er gecheat, hacks zijn binnen no time uit helaas. Je doet er niets tegen.

Vind wel dat bovenstaande replies terecht zijn, soms wordt iemand die simpel weg goed speelt ook meteen een hacker genoemd. Dat is niet tof, getuigd ook gewoonweg van slecht tegen je verlies kunnen vind ik persoonlijk.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 14:12
Indy91 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:00:
Hoe langer ik BadCompany2 speel, des te meer ik het begin te waarderen. Ik vermoed dat het spel me wel kan boeien totdat BF3 uitkomt. :+

Pros:
  • De Gameplay vind ik erg goed, bijna een evenaring met BF2.
  • Mappen zijn lekker ruim van opzet (de doorsnee CoD maps vind ik veels te klein)
  • Veel vegetatie en/of objecten aanwezig in sommige maps (de vegetatie bij BF2 vond ik veels te weinig)
  • Omgevingsgeluid vind ik goed geïmplementeerd (veel beter als in MW2) Het klinkt lekker hectisch en ik heb nu echt het gevoel dat ik me in oorlogsgebied bevind.
  • De grafics vind ik redelijk goed (minder dan FarCry2 en iets minder dan MW2)
Cons (verbeterpunten):
  • Geen prone: absoluut een must in tactische shooters vind ik
  • Geen Firing Mode: vooral op de lange/middelange afstand wil ik graag gecontroleerd schieten met een Assault Rifle of SMG
  • Geen verschillende soorten ammo (Heap en Armoured Piercing) voor tanks zoals bij Point of Existence2 of ProjectReality
  • Geen mogelijkheid om een rookgordijn bij tanks te gebruiken.
Het is wel mogelijk een rookgordijn bij tanks de bouwen, maar deze mogelijkheid moet eerst unlocked worden. Als ik mij niet vergis is het de 3de unlock bij vehicle, smoke grenade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:16

ErA

[...]

Ik wordt hier een beetje kriegelig van als ik dit lees.

Ik heb inmiddels ook al 1 of 2 accusations aan me broek hangen, omdat ik 40/2 had etc.

- Ik zelf monitor een aantal MPC fora puur omdat ik wil weten of de cheaters er al zijn. Op nog geen 1 fora is er publiekelijk informatie te vinden over cheats.
- Ik zelf speel een Assault class met GL. Vanaf het moment dat mijn laatste kogel mijn geweer verlaat tot het moment de grenade gelanceer is, is nog minder dan 0,5 seconde. voor een rpg duurt het ietsje langer maar ook niet veel.
- Spotten, is een belangrijk iets in BC2. Nog niet iedereen doet het, maar als je goed spot zorg je ervoor dat snipers soms zelf blind kunnen schieten. Dit verklaart hoe snipers jou kunnen zien als je achter een huisje zit. Immer, iemand anders kan je mischien wel zien.
- Muren zijn net pudding.
- Er is een gadget waarmee je harder rent. Dat heb je goed gezien. Dit, echter, is geen cheat maar gewoon door iedereen te gebruiken.

Het spijt me dat ik dit zeg, maar eigen onkunde wordt vaak door personen bestempeld als het valsspelen van anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

jagermeister schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:49:
[...]

Ah, the good old 1942 days met een defgun :> (Iwo Jima, Omaha)

Was gisteren wel lekker spelen op de [GoT] server. Beetje jammer van het nadewhoring, maar dat zal ongetwijfelt nog wel aangepast worden zoals in BF2 met een delay.

Ben er zelf overigens ook schuldig aan, lekker makkelijk puntjes scoren ;)

Voor de rest nog niet gek veel (vehicle) onbalance gevonden, team autobalance lijkt daarintegen niet goed te werken (forced spots)

Ben over het algemeen wel tevreden hierover, enige enoying nog wel is dat in de winter levels, complete stukken beeld wit (egaal wit) worden bij een "sneeuw vlaag" |:(

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Weet iemand trouwens waarom er geen mogelijheid in game is om een prefered setup te maken per class?

Ik wordt er knettergek van om iedere keer als ik mijn eerste potje speel er achter te komen dat ik weer half bakken het veld inga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 14:12
Bij mij wordt de laatst gebruikte kit altijd opgeslagen, en kan ik gewoon direct beginnen. Welk platform speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:02
ErA schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:09:
[...]

-knip
- Spotten, is een belangrijk iets in BC2. Nog niet iedereen doet het, maar als je goed spot zorg je ervoor dat snipers soms zelf blind kunnen schieten. Dit verklaart hoe snipers jou kunnen zien als je achter een huisje zit. Immer, iemand anders kan je mischien wel zien.

-knip-
Het spijt me dat ik dit zeg, maar eigen onkunde wordt vaak door personen bestempeld als het valsspelen van anderen...
als je niet wilt dat snipers je kunnen zien,nadat een andere speler je gespot heeft moet je gewoon op een hardcore server gaan zitten.
daar word de spot alleen op de minimap geshowd.

in de niet hc mode mik je gewoon met je sniperrifle en evt extra scope iets boven(ligt aan de afstand) het oranje puntje van de spot........en dan 9 van de 10x bingo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ErA schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:10:
Weet iemand trouwens waarom er geen mogelijheid in game is om een prefered setup te maken per class?

Ik wordt er knettergek van om iedere keer als ik mijn eerste potje speel er achter te komen dat ik weer half bakken het veld inga.
With ^^

Zou wel erg makkelijk zijn als je laatst gekozen wapens en gadgets gewoon worden onthouden. Overigens heb ik er ook last van dat je bijvoorbeeld als je inzoomed met een sniper, hele stukken van het level 'overbelicht' zijn en je soms haast niks kan zien.

Verder is het vooral een erg verslavend spel. MW2 kan de vriezer in, het gebruik van voertuigen en teamwork maakt dit spel zoveel beter en dynamischer :9

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023

Als je in dezelfde server zit blijft je setup onthouden, tenminste dat is mij gisteren opgevallen.

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean7/pc/Requiem83.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jporter
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-03 16:50

Ja ben ik helemaal met je eens. Eigenlijk een beetje hetzelfde dat elke keer als je opstart je weer helemaal moet inloggen, waarom geen vinkvakje dat hij het onthoud, dat scheelt zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Leuke sig dingetje....
Zie mijn stats nu ook eens.. 12 uur alweer, terwijl ik het idee heb dat ik het nog maar weinig gespeeld heb...

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean9/pc/DjIdee.png

[ Voor 4% gewijzigd door djidee op 09-03-2010 14:32 ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet die sigs :P. Die dogtags vind ik wel vaag, ingame staat die op 60. Via de sig 20.
Vind het spel echt supervet hoor, we spelen vaak met 15+ man van dezelfde clan (=US=) op de clan server. Zodra er 10 man inzit is de server binnen een half uur vol, met 30 man dus :D.
Voor mensen die langs willen hoppen in de server, zoek op =US= in de server browser. Wij zoeken ook nog leden ;). Misschien is het spam, maar op www.unkso.com kan je een aanmeld formulier invullen :D.

Mijn sig is:

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean9/pc/DaveyY%3DUS%3D.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

BlizzarD schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:19:
[...]

With ^^

Zou wel erg makkelijk zijn als je laatst gekozen wapens en gadgets gewoon worden onthouden. Overigens heb ik er ook last van dat je bijvoorbeeld als je inzoomed met een sniper, hele stukken van het level 'overbelicht' zijn en je soms haast niks kan zien.

Verder is het vooral een erg verslavend spel. MW2 kan de vriezer in, het gebruik van voertuigen en teamwork maakt dit spel zoveel beter en dynamischer :9
In Joint Operations (novalogic) kon je per class (medic, engineer, assault, sniper) en per faction (nvt in BC2) een preferred setup maken. Toch jammer dat ze niet even de moeite hebben genomen om een goede feature als die gewoon te jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoe kun je in 2010 in godsnaam nog zo'n slechte server browser uitbrengen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Lol ze zijn nu zelfs gestopt met servers te verhuren! Om zo het probleem te verminderen totdat ze een oplossing hebben.. zullen de server verhuurders leuk vinden!
http://www.gamecloud.nl/n...top-serververhuur-bf-bc2/

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

Pfff, die woestijnmappen zijn best lastig als je weer helemaal aan het begin spawned. Kan je weer een roteind lopen als alle voertuigen weg zijn.
Ik spot zoveel mogelijk maar weet niet of het wel nut heeft. Nuja, soms krijg ik ineens te zien spot assist +10 op mijn scherm dus het zal wel goed zijn. En donkere stukjes zijn echt heel erg donker, lekker om in verstopt te zitten maar als er een sniper van de tegenpartij zit dan moet je maar net geluk hebben :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri2000
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-06 16:24
Bazajaytee wrote:The servers which fix this PB INIT error are going out to the server providers now and are lovingly known as "R6".
Bron

Oftewel PB Init kicks zijn bijna verleden tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
whyz schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:10:

Voor de rest nog niet gek veel (vehicle) onbalance gevonden, team autobalance lijkt daarintegen niet goed te werken (forced spots)
Team autobalance moeten ze echt wel wat aan doen. Soms zit er wel een verschil van 6 man in de teams |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
ritsjert schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:56:
[...]

Team autobalance moeten ze echt wel wat aan doen. Soms zit er wel een verschil van 6 man in de teams |:(
En nooit iemand die even het andere team joint. Dan maar wat mensen kicken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Gunner0616 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:58:
[...]

Tijd voor een nieuwe server variabele:

MaxTeamDifference = X

IF (TeamA - TeamB)² > X² then AllowTeamChance = no

Voila. Waar stonden de vacatures ook al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-08 12:27
ritsjert schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:56:
[...]

Autobalance kun je serverside aan of uit zetten als het goed is.

Heb inmiddels ook de 4x optisch voor medic klasse unlocked en dat schiet toch wel erg lekker _/-\o_

Was zonet bezig met een leuk potje, echt een goeie squad, ik als medic, een recon, assault en engineer erbij, ging echt lekker.
Toch wel alle matches die we gespeeld hebben een pin van beste squad. :*)

Maarja in een keer ''connection to server lost'' hup daar gaat je lekker potje plus aardig wat punten... |:(
Edit: Heel EA online ligt er bij mij uit :(

[ Voor 3% gewijzigd door Jerronimo op 09-03-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Zijn er dan nog mensen die last hebben van die PB init kicks? Had er eigenlijk alleen maar een paar dagen geleden last van (1 avond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Blader anders even 5 posts omhoog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Gunner0616 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:58:
[...]

Ik moet toegeven, de helft van de tijd heb ik het niet eens door. Alleen als ik TAB als ik dood ben zie ik het. Zijn er andere manieren om het te merken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Furfoot schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:31:
Level 20 en mijn ervaringen:

Heerlijk spel wat desondanks alle hectiek toch gefocused blijft op teamplay en dat vind ik erg knap in public casual servers. Scoreboard en k/d ratio is totaal niet relevant aangezien ik als medic nagenoeg altijd boven aan sta maar als recon kom ik nooit in de top 8 voor. Terwijl mijn recon speelstijl (sensor spammer met shotgun) veel meer effect heeft op een match dan dat van m'n medic.

Hardcore servers snap ik het nut alleen niet van in. Je elimineert de class defining skill van de recon, sensor grenades, met deze gametype. Combineer dit met one shot kills en geen kill cam; camping heaven.

Wie bij Dice is verantwoordelijk voor het geniale idee om de russen ook echt russisch te laten spreken ingame! Als ik om ammo vraag kijken ze me allemaal schapig aan van wtf moet die nou :)
Ik hoor het gewoon in het enkels: " hey I need some ammo" of "can you give me some ammo' maar dan met een russisch accent..

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:37:
Vet die sigs :P. Die dogtags vind ik wel vaag, ingame staat die op 60. Via de sig 20.
Vind het spel echt supervet hoor, we spelen vaak met 15+ man van dezelfde clan (=US=) op de clan server. Zodra er 10 man inzit is de server binnen een half uur vol, met 30 man dus :D.
Voor mensen die langs willen hoppen in de server, zoek op =US= in de server browser. Wij zoeken ook nog leden ;). Misschien is het spam, maar op www.unkso.com kan je een aanmeld formulier invullen :D.

Mijn sig is:

[afbeelding]
sig update zit iets van 12 uur vertraging in ;) dus misschien daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secondawakening
ff een noobvraag ik wil ook zo'n vette sig, heb de link al, maar waar kan ik op tweakers dit als handtekening instellen? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Secondawakening op 09-03-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, de ps3 versie ligt er ook weer totaal uit, (cannot connect to ea)

de ingame ps3 store werkt niet ,

het is toch wel erg met EA , hoe lang is de game uit? 4/ 5 dagen ?

ik mag toch hopen dat dit niet zo blijft ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:29
WEER down... pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
ErA schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:09:
[...]

Ik heb inmiddels ook al 1 of 2 accusations aan me broek hangen, omdat ik 40/2 had etc.

- Ik zelf monitor een aantal MPC fora puur omdat ik wil weten of de cheaters er al zijn. Op nog geen 1 fora is er publiekelijk informatie te vinden over cheats.
- Ik zelf speel een Assault class met GL. Vanaf het moment dat mijn laatste kogel mijn geweer verlaat tot het moment de grenade gelanceer is, is nog minder dan 0,5 seconde. voor een rpg duurt het ietsje langer maar ook niet veel.
- Muren zijn net pudding.
- Er is een gadget waarmee je harder rent. Dat heb je goed gezien. Dit, echter, is geen cheat maar gewoon door iedereen te gebruiken.

Kriegelig of niet, er zijn al bans uitgedeeld aan cheaters. En dat zijn degene die gesnapt zijn.
En nogmaals, ik schreeuw nooit iets tenzij ik er behoorlijk zeker van zijn.

plus ik ben niet gek hoor. Ik weet dat die lightweight specialisation (geen gadget) er is, en ik weet ook hoe hard ze rennen, en hoeveel harder die ene rende die ik gezien heb.
Muren zijn net pudding, maar met een AR duur muren schieten? (2 keer gezien, en zeer duidelijk)
Een RPG uit je broekzak trekken en gericht afvuren duurt zeker wel langer dan een 1/2 seconde, en ik zei binnen een 1/2 seconde. Het zou lag geweest kunnen zijn, ware het niet dat hij eerst nog lekker zijn smg leegschoot.

Het zouden exploits kunnen zijn ipv cheats, maar zeker niet de normale gang van zaken.

Oh, en heb je toevallig ooit BF2142 gespeeld kort na de ralease? Daar WEMELDE het van de cheats/cheaters, allemaal bewezen ook.

Ik denk wel dat als de serverproblemen met PB opgelost zijn en alle servers weer met PB draaien de problemen wel minder worden.

Oh, en het heeft niets met mijn onkunde te maken hoor. Ik klaag dan ook niet dat als ik doodga ofzo, ik vindt eerder dat het spel als geheel daardoor achteruit gaat ipv me over mijn KD ratio zorgen te maken, want K/D doet me niets. Ik win liever een ronde, en grappig genoeg was m'n laatste rondje er 1 waarin onze gehele top4 een (behoorlijk) negatie K/D ratio had. :+ (wel dik gewonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Had niet echt verwacht dat ik 21uurtjes heb gespeeld wtf lol komt wel doordat in de weekend echt van 8u tot diep in de nacht doorging. En het verbaast me dat sommige al na 12 uurtjes bijna hetzelfde aantal kills hebben als die van mij met mn 21 uurtjes. MSS is maak je sneller kills op de pc en ook omdat je meer spelers hebt ofso ? Of ik ben gwn een keiharde noob lol.

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/ps3/Aslanboy1905.png

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Secondawakening schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:15:
ff een noobvraag ik wil ook zo'n vette sig, heb de link al, maar waar kan ik op tweakers dit als handtekening instellen? :P
ik klikte op de sig van iemand boven je, kwam op de site en kwam uit op:

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean10/pc/ye-roon.png

na het invullen van me soldier name :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secondawakening
ye-roon schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:26:
[...]

ik klikte op de sig van iemand boven je, kwam op de site en kwam uit op:

na het invullen van me soldier name :)
Ja dat volgde ik nog :p , maar ik bedoel hoe zet ik het standaard onder elke post van me, een zogenaamde handtekening/signature op fora. Maar kan nergens die optie vinden in mijn instellingen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean7/ps3/snoootzie-kill.png

5 uurtjes erop zitten nu , gaat best lekker , de meeste kills heb ik verrassend met de m9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

net ff naar die bans gekeken, die 1ne gozer is echt een slechte cheater zeg die net gebanned is haha:

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/vMEDVEDv.png

hij dacht vast, het gaat niet goed dus laat ik gaan cheaten ofzo...

[ Voor 17% gewijzigd door Donnie op 09-03-2010 15:31 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
sorry hoor maar wat zitten die gasten bij EA en Dice dan de hele dag te doen aangezien deze problemen nu al een week bekend zijn? Zou het niet binnen enkele dagen allemaal gefixt kunnen worden als ze daar een team opzetten...
Bij BF2 heeft het ook 1,5 jaar geduurd voordat er 1 patch (1.5) uitkwam...wat is daar de bedoeling van, is toch slechte reclame voor jezelf als bedrijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-08 12:27
GVD nog steeds gezeik bij EA, inloggen is onmogelijk.
Och ja ga maar familyguy kijken dan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Hier die van mij :)

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/ps3/nerd2k3.png

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:24
Ik heb momenteel connectie problemen naar EA online, terwijl een uurtje geleden ik nog kon spelen.

PSN trouwens.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Secondawakening schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:15:
Heb geen sig, maar gewoon als plaatje gepost, maar het instellen kan in je profiel

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

Kijk mij hard falen met mijn kd ratio:

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean7/360/TroonStaal.png

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Goh, Rusland is goed bezig z'n naam hoog te houden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean7/pc/HerrFlicK.png

Slecht...
Processor is te traag om soepel te laten lopen.. (AMD 5200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Russen en duitsers, het blijven bijna allemaal cheaters....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:42
Om maar ff mee te doen :P:

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/Smoko.NL.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean8/pc/MrOxiMoron.png

grappig.. moet echt meer spelen :S

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 19:59
Waarom is voor veel mensen het K/D belangrijk? Ik heb echt een hele slechte K/D. Speel altijd medic, en probeer zo veel mogelijk mensen te healen en weer tot leven te brengen. Hierdoor kom ik niet vaak aan killen toe. Dus als je me k/d bekijkt zie je 'n00b' maar wie weet was het wel het verschil tussen verliezen en winnen!

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean8/ps3/JiBo87.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
Pheace schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:09:
[...]

Ik moet toegeven, de helft van de tijd heb ik het niet eens door. Alleen als ik TAB als ik dood ben zie ik het. Zijn er andere manieren om het te merken dan?
Ik heb een rcon programma draaien op mn andere scherm, daardoor zie ik het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Mag tot nog toe blij zijn als ik een game uit kom met uberhaupt een paar kills en ik heb toch al een goed aantal uren gespeeld ... Ik ben echt nog iemand die hele clips op iemand schiet en dat die persoon daarna mij in een of een paar schoten neerschiet. Moet me daar altijd erg op aanpassen, had hetzelfde probleem met CS, daar kwam ik dan ook nooit echt in achteraf.

Maar goed, met deze game wil ik het zeker leren. Iets meer korte bursts, en het begint langzaam aan al wat beter te gaan, en dan is het ook echt een *heerlijk* gevoel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Gunner0616 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:42:
[...]

Ik heb een rcon programma draaien op mn andere scherm, daardoor zie ik het ;)
Ik heb wel een andere computer ernaast staan met een scherm dus dat zou bij mij ook kunnen. Heb alleen geen idee wat het is, zal even googlen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Pheace schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:45:
Mag tot nog toe blij zijn als ik een game uit kom met uberhaupt een paar kills en ik heb toch al een goed aantal uren gespeeld ... Ik ben echt nog iemand die hele clips op iemand schiet en dat die persoon daarna mij in een of een paar schoten neerschiet. Moet me daar altijd erg op aanpassen, had hetzelfde probleem met CS, daar kwam ik dan ook nooit echt in achteraf.

Maar goed, met deze game wil ik het zeker leren. Iets meer korte bursts, en het begint langzaam aan al wat beter te gaan, en dan is het ook echt een *heerlijk* gevoel :D
Vanaf het moment dat je de F2000 krijgt zal het een stuk makkelijker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Secondawakening schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:28:
[...]

Ja dat volgde ik nog :p , maar ik bedoel hoe zet ik het standaard onder elke post van me, een zogenaamde handtekening/signature op fora. Maar kan nergens die optie vinden in mijn instellingen |:(
Je kan wel een handtekening maken maar op dit forum kan je daar geen plaatjes inzetten, wel kan je de link ernaartoe in je sig zetten.

Ook mijn sig ding opgezocht.. heb nog niet zo heel veel gespeeld :$
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean10/pc/murK.png

Bijna geen recon gedaan, dit is alleen medic en assault.

[ Voor 4% gewijzigd door Murk op 09-03-2010 16:00 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Nou, ook mijn beschamende stats dan maar. :D
Voornamelijk Medic en Engineer.

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/jagermeister-NL-.png

Maar goed... gisteren eigenlijk (op een enkele na) alleen maar potjes gespeeld waarbij ik meer kills dan deaths had, dus ik merk vorderingen. :P

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 09-03-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Dan doen we ook maar even mee =)

Veel Recon gespeeld.. ben nu begonnen met assault dus denk dat ik nu wel wat vaker dood zal gaan :+
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean4/pc/dunn0w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/Infinity.png
Bijna alleen maar als engineer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven...

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean4/pc/Bananenspin.png

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/Pheace.png

Rofl, nou hier dan bewijs dat ik nog best zuig inderdaad :D

Edit: Hoe knife je uberhaupt iemand trouwens? Is dat een unlock of hoor ik dat al te hebben?

[ Voor 23% gewijzigd door Pheace op 09-03-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Vanavond weer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm ik zit nu op mijn werk en kan het niet laten om dit topic te volgen zodat ik vol goesting zit om naar huis te gaan shooten en mijn stats een beetje omhoog te halen

Dus jullie maken me jaloers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Mijn sig:

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean9/pc/ThePhilosipher.png

Wel vreemd dat ik volgens die sig maar 7 dogtags heb, maar er bij mijn stats ruim 54 staan. Dat komt o.a. ook van de beta, maar jammer dat hij dat niet oppikt.

[ Voor 40% gewijzigd door Patriot op 09-03-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 20:45
Er is een update gedraaid op de servers:

Bad Company 2 - R6 Update ( PB INIT Failure fix )

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean10/pc/jorisdekloris.nl.png

[ Voor 13% gewijzigd door jorisdekloris op 09-03-2010 15:55 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Over welke server heb je het dan, GoT of die pab? Ik ga inplannen dat ik vanavond vanaf uurtje of 8 kan spelen heb er zin in. Maar nu even wat andere belangrijke dingen doen :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
Beetje jammer dit:
EA servers are currently down stopping login to a number of EA games. EA is investigating and will be back online as soon as possible.
http://twitter.com/OfficialBFBC2/status/10222300533

[ Voor 51% gewijzigd door Gunner0616 op 09-03-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

haha, meer dan 10 uur gespeeld en 0 dogtags :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Zou dat iets te maken hebben met die update voor PB INIT FAILURE .. ?

EDIT: lees nu net over die dogtags iets terug ; waarom hebben ze alle stats gewist behalve die dogtags ?

[ Voor 43% gewijzigd door Goner op 09-03-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Goner schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:58:
Lijkt me wel logisch, dat was een half uur ervoor of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Goner schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:58:
Kijk eens naar mijn eerste post van 15:55...

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxkliks
  • Laatst online: 12-09 09:21
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean9/ps3/Gxkliks.png

PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dan alles ligt er weer uit, heb nog wel even een vraagje. Als ik door het vizier kijk van de M24 word het beeld heel licht/wit. Het is dan moeilijk contouren te zien.
Ben ik de enige of zijn er meer die dat hebben....of heeft er iemand met zijn chips klauwen aan mijn wapen gezeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

ZenTex schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:20:
[...]

*knip*

Oh, en het heeft niets met mijn onkunde te maken hoor. Ik klaag dan ook niet dat als ik doodga ofzo, ik vindt eerder dat het spel als geheel daardoor achteruit gaat ipv me over mijn KD ratio zorgen te maken, want K/D doet me niets. Ik win liever een ronde, en grappig genoeg was m'n laatste rondje er 1 waarin onze gehele top4 een (behoorlijk) negatie K/D ratio had. :+ (wel dik gewonnen)
Ok, ik heb te snel conclusies getrokken. Ook met bovenstaande poster die aantoond dat er al 26 bans voor punkbuster zijn.

Excuses.
Edit: Hoe knife je uberhaupt iemand trouwens? Is dat een unlock of hoor ik dat al te hebben?
Kniven doe je net als in MW2 dmv een door jou aangewezen knop. Deze kan je binden in settings.

Voordeel is dat je altijd iemand een doodsteek kan geven en niet hoeft te switchen naar je knive.

[ Voor 19% gewijzigd door ErA op 09-03-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:06
Errr ik heb een skill level van 12, da's wel heel erg slecht of komt het omdat ik eigenlijk alleen nog maar medic speel met de m60 lmg?

Overigens ben ik ook best wel slecht hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Het is ook nooit goed! Gezeur over veel PB kicks. Fixt iemand het en moeten de server rebooten krijg je daar weer gezeik over.

Als je dit topic gewoon goed leest weet je altijd precies wat er aan de hand is.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Murk schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:55:
[...]

Over welke server heb je het dan, GoT of die pab? Ik ga inplannen dat ik vanavond vanaf uurtje of 8 kan spelen heb er zin in. Maar nu even wat andere belangrijke dingen doen :)
Daar waar er plek is. Overigens ook kans dat ik pas na 9 uur online ben, want moet misschien ook nog ff aan een verplichting voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Wat wil dat skill level eigenlijk zeggen? Wat is de max en wat is goed, hoger of lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Grindtegel schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:05:
Errr ik heb een skill level van 12, da's wel heel erg slecht of komt het omdat ik eigenlijk alleen nog maar medic speel met de m60 lmg?

Overigens ben ik ook best wel slecht hoor 8)7
Als medic kan je erg snel levelen misschien wel het snelst van alle classes. healen en reviven geeft veel exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik speel atm met een [GoT] tag voor m'n naam op een paar servers die nog wel werken (bekende connection problem~)

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/flythe.png

Aan mn k/d te zien mag ik wel wat meer sniper gaan spelen :P. Maar volgens mij kloppen de stats niet, ingame staat mn dogtag count op 50+.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.