AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Waarom meld je dat dan niet? Als je het gevoel hebt dat het onterecht was neem dan direct contact met ONS op, daar luisteren we ook naar en doen we ook wat aan mocht dat het geval zijn. Tevens ben je niet gekicked door mij want ik heb 0 mensen gekicked, zou niet eens weten hoe het moetLukosje schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:19:
[...]
A. Ik ben 2 keer gekicked door een admin B. - C. Ik hop niet, heb een waarschuwing gezien en voelde me niet aangesproken.
Het is voor mij wel duidelijk hoor, je hoeft er niet omheen te draaien.
Toen net trouwens een match gespeeld tegen mensen die alleen maar M60 gebruiken. Wat is dat saai. Ding moet echt verbannen worden want er is gewoon als infantry niks tegen in te brengen als je tegen mensen speelt die hem weten te gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door peakaboo op 08-03-2010 23:25 ]
De rangen zijn ook brons, zilver en goud in kleur volgens mij, dus hogere rang is zilver en nog hoger is goud.Safaci schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:17:
Ik had vanavond iemand geknived en kreeg een zilveren dogtag. Wanneer krijg je deze? Als je hogere rank knived?
Ga nu toch maar slapen, zat te twijfelen of ik nog door zou spelen voor de 4x scope op de MG's, dat is wel een uber combo. 4x zoom, amper recoil, veel damage, hoge vuursnelheid en hoge capaciteit magazijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 08-03-2010 23:30 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je leert het nog wel eens (over dat slapen)Tsurany schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:27:
[...]
De rangen zijn ook brons, zilver en goud in kleur volgens mij, dus hogere rang is zilver en nog hoger is goud.
Ga nu toch maar slapen, zat te twijfelen of ik nog door zou spelen voor de 4x scope op de MG's, dat is wel een uber combo. 4x zoom, amper recoil, veel damage, hoge vuursnelheid en hoge capaciteit magazijn.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Ik had net iemand in onze teamspeak die 100 kills had gemaakt met zijn knife en er iets voor kreeg, mischien is dat ook jou 100ste?Safaci schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:17:
Ik had vanavond iemand geknived en kreeg een zilveren dogtag. Wanneer krijg je deze? Als je hogere rank knived?
Nee. Ik denk dat als je mensen boven de 20/25ste rank knived dat je dan een zilveren dogtag krijgt! En verder boven de 35/40 een gouden??? Maar we zien wel..Gunner0616 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:32:
[...]
Ik had net iemand in onze teamspeak die 100 kills had gemaakt met zijn knife en er iets voor kreeg, mischien is dat ook jou 100ste?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die wapens van de medics toch wat overpowered vind!
Jup moet morgen ook half 7 op staan, dan leer je dat wel. Nu ga ik, toitoi!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
1. je bent verlost van de spelers die 9 v/d 10 keer toch niet in teamverband spelen, ik snap ook niet waarom ze uberhaupt een squad joinen, alsof ze de squad spawn gaan gebruiken.
2. geen mortar strike meer
Probeer maar eens te verdedigen als je met 7 man tegen 13 man staat of zoiets.
Gisteren kwam ik ook toevallig in een HC potje terecht, ik miste (zoals eerder al gezegd) wel het spotten maar dat je dus iemand omlegd met een normale hoeveelheid kogels was toch echt wel een verademing.
Al met al heb ik steeds weer zin om de MP te spelen en normaal doe ik eerst op mijn gemak de SP maar die heb ik nu nog zo goed als links laten liggen (1 leveltje gedaan)
Was weer gezellig op de GoT server vanavond
Winners never cheat, Cheaters never win
Haha... je was niet de enige die mijn ff flink te pakken had met zijn knive.Descriptor schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 00:01:
Gevonden: Dogtag met daarop: JagermeisterNL![]()
Was weer gezellig op de GoT server vanavond
Was inderdaad leuk om samen ff te rauzen
Top ook dat Admiraal Anaal
[ Voor 16% gewijzigd door jagermeister op 09-03-2010 00:05 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
dank voor de creditsjagermeister schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 00:04:
[...]
Haha... je was niet de enige die mijn ff flink te pakken had met zijn knive.
Was inderdaad leuk om samen ff te rauzen
Top ook dat Admiraal Anaaleen servertje heeft gefixt.
Lees wel wat over een day one patch, maar geen idee waar ik die weg haal en of die dat automatisch doet?
En als je hem in de winkel gekocht hebt, dan kan je hem niet koppelen aan steam? Steam update altijd alles automatisch, en nu zoek ik me een ongeluk
Voor de rest de SP al uitgespeeld. Nu kijken of ik de MP aan de praat krijg. Maar daarvoor moet ik naar het andere topic
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
vanmiddag gekocht ...
dit staat in UpdateHistory.log :
2010-3-8 19:30:35.687 http://static.cdn.ea.com/...Patch/patch_515195_519874
[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 09-03-2010 00:22 ]
Het zijn de backend servers, niet de game servers die het probleem zijnMacros4 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:22:
Dit spel kan toch dedicated servers hosten? Dan leggen we toch wat cash bij elkaar en huren we een ``GoT`` server als de EA servers zo problematisch zijn?
* Stewie! zwaait naar de twiekers vanaf dit plekje in deze mooie stad, waar een bepaalde bedrijf druk in de weer is met deze fantastische game

De grootste issues met PB zullen snel opgelost zijn, krijg net de bevestiging binnen dat de oorzaak gevonden is.
De grootste issues met de serverbrowser en backend zijn verder top prioriteit
[ Voor 16% gewijzigd door Stewie! op 09-03-2010 00:30 ]
Net weer ruim een uur gespeeld op een server. Zodra je op een server speelt gaat de game glansrijk bij mij. Geen bug gezien om eerlijk te zijn, ook geen CTD's gehad.ZenTex schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:34:
Ik begin die CTD's, de brakke serverbrowser, de server outages, de ernstige bugs etc wel een beetje heel erg zat te worden. Het spel heeft wel heel erg veel van z'n glans verloren.
Server browser is inderdaad brak. Server outages verbaast me niet zo nu, dat verbetert vast nog wel.
IK vermaak me in elk geval geweldig
Waarom zou ik er uberhaupt nog moeite voor doen? Er zijn 1000'en andere servers... Ik wilde gewoon met wat GoT mensen spelen, en vervolgens word ik gekicked omdat iemand op zijn teentjes getrapt wordt. Ik weet niet wat jij onder hoppen verstaat maar achter/over een muurtje springen zie ik niet als hoppen. Echt hoppen heeft ook totaal geen zin omdat je dan niet meer vooruit komt (wel geweldig gedaan tbh, beter dan die als-je-springt-kan-je-niet-schieten regeling van BF2).peakaboo schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:22:
[...]
Waarom meld je dat dan niet? Als je het gevoel hebt dat het onterecht was neem dan direct contact met ONS op, daar luisteren we ook naar en doen we ook wat aan mocht dat het geval zijn. Tevens ben je niet gekicked door mij want ik heb 0 mensen gekicked, zou niet eens weten hoe het moetJe hopte wel, dus draai er zelf niet omheen
Dat het duidelijk voor je is vind ik mooi! Dat je het niet eens bent met wat wij wel en niet willen op onze server dat is je goed recht, even goede vrienden maar ga dan niet in het forum onzinverhalen verspreiden. Jammer :W
Even zo goed diep triest. Ik zal er verder wel over op houden, weet toch wel wie er gelijkt heeft
Trouwens net 6 kills omdat ik een gebouw op blies
Destruction 2.0
Beste anti-camp methode ever
Je neemt ook de moeite om een wanverhaal op te hangen hier in het forum, dus dan reageer ik daar ook op jaLukosje schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 00:58:
[...]
Waarom zou ik er uberhaupt nog moeite voor doen? Er zijn 1000'en andere servers... Ik wilde gewoon met wat GoT mensen spelen, en vervolgens word ik gekicked omdat iemand op zijn teentjes getrapt wordt. Ik weet niet wat jij onder hoppen verstaat maar achter/over een muurtje springen zie ik niet als hoppen. Echt hoppen heeft ook totaal geen zin omdat je dan niet meer vooruit komt (wel geweldig gedaan tbh, beter dan die als-je-springt-kan-je-niet-schieten regeling van BF2).
Even zo goed diep triest. Ik zal er verder wel over op houden, weet toch wel wie er gelijkt heeft
Trouwens net 6 kills omdat ik een gebouw op blies
Destruction 2.0![]()
Beste anti-camp methode ever
Onder bunnyhoppen versta ik 20x achter elkaar springen in een vuurgevecht. Achter een muurtje staan en springen om even te kyken of je wat ziet niet, duidelijk.
Je bent helemaal niet gekicked omdat iemand op z'n teentjes getrapt was, zoals ik al aangaf weet ik niet eens hoe je moet kicken dus ik ben het niet geweest.

Het duurt inderdaad wat langer dan bij de meeste andere games voordat je een game hebt gevonden, maar als je er inderdaad eenmaal inzit, draait het als een zonnetje.
Ik moet zeggen, dit is mijn eerste battlefield game, maar hoe meer ik speel, hoe leuker het word. In het begin was het heel erg onwennig, kreeg amper frags etc maar nu sta ik alweer op mn oude vertrouwde plek bovenaan het scoreboard
Dit heeft ook voornamelijk te maken met het feit dat je echt met een slechte uitrusting begint... Wat niet erg is want je leert gelijk goed te aimen.
[ Voor 13% gewijzigd door Bert2000 op 09-03-2010 01:06 ]
Persoon had blijkbaar aandacht te kort ofzo
Verder alles nu voor medic geunlocked en nu maar voor assault gegaan, speelt wel lekker.
Maar nu schiet hij zeker weer zo scheel als een blinde leguaan met de 1e paar schoten.
Ik had BC2 al besteld en krijg hem morgen binnen, we zien wel. Maar ik hoop toch echt niet dat de support wapens nu ala BF2142 schieten
in het "search"veld gewoon even [GoT] invullen....Patriot schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 02:29:
Hoe raken jullie op die GoT server eigenlijk? Heb hem nog nooit gezien 'in het wild', en voor zover ik weet kun je ook niet via ip connecten.
http://yor.minitroopers.com
Die map vind ik juist tegen vallen, de beta trouwens niet zoveel gedaan, ik kon miste veel settings in de controlls en vond het wat buggerig overkomen. ik heb erg zin in 1 van die tropische lushy maps. Ik heb al teveel sneeuw gezien laatste paar maanden.Snowwie schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 02:44:
Ik vind Port Valdez het prettigst spelen, komt misschien ook omdat die kaart er al helemaal ingebakken zit door de demo.
Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk beter speelt als volledige game.
Heb hem net 2 uurtjes gespeeld via steam en ik moet zeggen het draait super !!
Ik heb draai de game op de Alienware M15X i7 met GTX260M GPU en de 720QM (1.6Ghz/2.8Ghz turbo mode)
Ik gebruik de volgende settings alles op High, 2x AA en 4x AF, HBAO aan, Vsync uitgeschakeld en dat op een resolutie van 1920x1080 FOV staat op 59 zoals de FOV calculator aan gaf die iemand eerder had gepost.
De unlocks van de LE had ik vrijwel direct gekregen na het invoeren van de LE Code en ook de code voor de AKS-74U werkte dierect (heerlijk wapen inderdaad)
Ik heb de punkbuster update gedraait maar vroeg me af of steam die niet zelf up to date houd ?
Ik ga snel weer verder nog wat maps checken en ranken
[ Voor 19% gewijzigd door JT888 op 09-03-2010 05:50 ]
Ik weet alleen dat het me best veel fps kost.
En dan bedoel ik niet filteren op PB maar zodra je in een server komt en je dan bij de serverinfo kijkt en je ziet dan ook echt PB ON staan en niet OFF.
Heb ook vanaf dag 1 al de PB problemen (alle updates e.d gedaan) en het valt me nu gewoon op dat elke server die ik wel inkom, PB uitstaat bij de serverinfo terwijl ik juist wel op PB servers gefilterd heb.
Ik zou graag eens een keer een server joinen en dan zien dat PB ook daadwerkelijk aan staat, of is die serverinfo niet echt betrouwbaar aangezien alle ranked server zijn voorzien met PB?
Inmiddels rank 17. Ik merk wel dat je idd naar mate je veel speelt meer kills maakt. In begin veel lopen sniperen. Zoals piloot uit de helikopter schieten(inmiddels 4x gelukt) Je hebt er wel flink veel geluk voor nodig. Tevens heb ik ook een parachutist in air de lucht uit geknald. Ik ben nog niet eens bezig geweest met medic. Daar heb ik bijna niets van unlocked. Recon/Assault en engineer bijna alles. Wat mij opvalt zoals al eerder gezegd dat je team heel belangrijk is en vooral gegroepeerd aanvallen. Ik heb 1 potje gehad dat we aardige teamplay hebben door met 2 squads van 2 kanten de vijand te bestoken. Dit had tot gevolg dat hele enemy team voor een groot gedeelte dood was en we de beide objectives konden opblazen. Heb ook potjes gehad waar wij totaal werden afgeslacht omdat of iedereen ging snipen of iedereen niet als groep aanviel. Het helpt ook erg om goede guns te hebben ^^. In begin had ik als assault nauwelijks een positief k/d. Nu zit ik tussen de 1.5-2. Als sniper kun je deels meedoen aan teamplay door middel van die sensor-nada's en je team supporten van afstand door vijanden te spotten en af te schieten. Ik hou mijn k/d vind ik niet zo heel erg boeiend.
Een vriend van mij heeft het spel op de ps3, en ik vroeg me daarom af of ik samen met hem kon spelen.. Ik speel de pc versie...
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Lijkt mij niet. PC users hebben voordeel vanwege de muis die ze gebruikenAudione0 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 08:37:
Ik had ergens gehoord dat de ps3 en de pc op dezelfde servers zitten..
Een vriend van mij heeft het spel op de ps3, en ik vroeg me daarom af of ik samen met hem kon spelen.. Ik speel de pc versie...
Gisteren helaas maar heel even kunnen spelen, maar meteen al een oorlogsgevoel.
Dat is erg sterk aan het spel.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Dus speciaal voor PS3 gamers een Squad Rush toernooi.
Inschrijven op ons forum en meld je daar aan met 4 spelers.
Exacte datum hebben we nog niet maar we denken eraan om over 2 weken te starten met minimaal 8 Squads.
Dus heb je intresse laat dat even weten op ons forum.
Heerlijk spel wat desondanks alle hectiek toch gefocused blijft op teamplay en dat vind ik erg knap in public casual servers. Scoreboard en k/d ratio is totaal niet relevant aangezien ik als medic nagenoeg altijd boven aan sta maar als recon kom ik nooit in de top 8 voor. Terwijl mijn recon speelstijl (sensor spammer met shotgun) veel meer effect heeft op een match dan dat van m'n medic.
Hardcore servers snap ik het nut alleen niet van in. Je elimineert de class defining skill van de recon, sensor grenades, met deze gametype. Combineer dit met one shot kills en geen kill cam; camping heaven.
Wie bij Dice is verantwoordelijk voor het geniale idee om de russen ook echt russisch te laten spreken ingame! Als ik om ammo vraag kijken ze me allemaal schapig aan van wtf moet die nou
er is al een GoT serverStewie! schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 00:27:
[...]
Het zijn de backend servers, niet de game servers die het probleem zijn
* Stewie! zwaait naar de twiekers vanaf dit plekje in deze mooie stad, waar een bepaalde bedrijf druk in de weer is met deze fantastische game
[afbeelding]
De grootste issues met PB zullen snel opgelost zijn, krijg net de bevestiging binnen dat de oorzaak gevonden is.
De grootste issues met de serverbrowser en backend zijn verder top prioriteit
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Heb je de mp al gespeeld? kan me moeilijk voorstellen dat dat op die instellingen goed draait op die kaart.JT888 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 05:44:
Geweldige game !!
Heb hem net 2 uurtjes gespeeld via steam en ik moet zeggen het draait super !!
Ik heb draai de game op de Alienware M15X i7 met GTX260M GPU en de 720QM (1.6Ghz/2.8Ghz turbo mode)
Ik gebruik de volgende settings alles op High, 2x AA en 4x AF, HBAO aan, Vsync uitgeschakeld en dat op een resolutie van 1920x1080 FOV staat op 59 zoals de FOV calculator aan gaf die iemand eerder had gepost.
De unlocks van de LE had ik vrijwel direct gekregen na het invoeren van de LE Code en ook de code voor de AKS-74U werkte dierect (heerlijk wapen inderdaad)
Ik heb de punkbuster update gedraait maar vroeg me af of steam die niet zelf up to date houd ?
Ik ga snel weer verder nog wat maps checken en rankenheb momenteel pas 2 of 3 maps gespeeld.
Ik draai op een 4870 medium settings en heb genoeg drops.
Draai hier zelf op een q9400@3,2Ghz met een 4890. 1920*1200, high settings 2x AA 2xAF en draai in MP op zo'n 50 frames (drops niet onder de 45). Is dus best goed te doen!Bert2000 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:52:
[...]
Heb je de mp al gespeeld? kan me moeilijk voorstellen dat dat op die instellingen goed draait op die kaart.
Ik draai op een 4870 medium settings en heb genoeg drops.
Echter, een vriend van mij draait met een i5 + 5770 en klaagt ook over de performance. Wellicht een i7/5/3 probleem?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Zou je dat iets meer kunnen uitleggen? Ik krijg zo het idee dat je als recon niet veel meer doet dan wat mensen afschieten. Lijkt me dat wanneer je punten opblaast en dergelijken je toch wel zeker in de top 8 komt?Furfoot schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:31:
Level 20 en mijn ervaringen:
Heerlijk spel wat desondanks alle hectiek toch gefocused blijft op teamplay en dat vind ik erg knap in public casual servers. Scoreboard en k/d ratio is totaal niet relevant aangezien ik als medic nagenoeg altijd boven aan sta maar als recon kom ik nooit in de top 8 voor. Terwijl mijn recon speelstijl (sensor spammer met shotgun) veel meer effect heeft op een match dan dat van m'n medic.
Sensor grenades is class defining? Denk eerder dat een sniper rifle met C4 of Mortar dat is.Hardcore servers snap ik het nut alleen niet van in. Je elimineert de class defining skill van de recon, sensor grenades, met deze gametype. Combineer dit met one shot kills en geen kill cam; camping heaven.
Was bij BF2 ook al zo, wat dan wel weer jammer is dat elke class de standaard wapens heeft, maakt niet uit of je Russisch of Amerikaans bent.Wie bij Dice is verantwoordelijk voor het geniale idee om de russen ook echt russisch te laten spreken ingame! Als ik om ammo vraag kijken ze me allemaal schapig aan van wtf moet die nou
Ik speel vrijwel uitsluitend medic, overigens pas lvl 4 (vrouw en kids willen ook van de tv gebruik makenFurfoot schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:31:
Sta ook vrijwel altijd in de top van het klassement, veelal boven de hogere levels. Vlaggen / COM stations pakken levert nu eenmaal veel punten op, alsook veel kills die in de directe nabijheid van die dingen behaald worden, omdat de actie zich daar concentreert.
De andere classes heb ik nog niet in de retail versie geprobeerd, alleen in de demo. Medic heeft de meeste punten nodig voor alle unlocks, dus eerst die
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Je kan de russen ook engels laten spreken, met een russisch accent!Furfoot schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:31:
Wie bij Dice is verantwoordelijk voor het geniale idee om de russen ook echt russisch te laten spreken ingame! Als ik om ammo vraag kijken ze me allemaal schapig aan van wtf moet die nou
Wat ik wat minder vind, is dat ik het allemaal wat lomp vind aanvoelen. Alsof het ventje wat ik bestuur heel log is en niet echt direct reageert (heb veel deatmatch gespeeld en COD; wat allemaal wat soepeler gaat vind ik).
Heb ik ook als enige het probleem dat ik met een sniper van meer dan pakweg 20m altijd super veel afwijking heb? Moet echt 10 x schieten en dan heb ik eens een keer iemand raak die stil staat
Ook met mn medic met zo'n grote machine gun moet ik iemand echt heel vaak raken voor hij eindelijk eens richting de grond gaat..
(PS Ik draai alles op zn hoogst met i7 920, 275gtx en 4gb ram en geen drops; hoogte van FPS weet ik niet..)
Speel zelf alleen maar hardcore als recon en snap hier niet echt het nut van de sensor grenades alleen dat ze een geluid maken als er iemand dichtbij is. Wat betreft snipers je kunt inderdaad niet altijd zien waar de vijand vandaan schiet echter laten sommige snipers een straaltje rook achter waaraan je kan zien in welke baan de kogel geschoten is aan de hand hiervan kun je de sniper localiserenFurfoot schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:31:
Hardcore servers snap ik het nut alleen niet van in. Je elimineert de class defining skill van de recon, sensor grenades, met deze gametype. Combineer dit met one shot kills en geen kill cam; camping heaven.
over dat russisch praten daar stoor ik me ook gigantisch aan.Tsurany schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:06:
[...]
Zou je dat iets meer kunnen uitleggen? Ik krijg zo het idee dat je als recon niet veel meer doet dan wat mensen afschieten. Lijkt me dat wanneer je punten opblaast en dergelijken je toch wel zeker in de top 8 komt?
[...]
Sensor grenades is class defining? Denk eerder dat een sniper rifle met C4 of Mortar dat is.
[...]
Was bij BF2 ook al zo, wat dan wel weer jammer is dat elke class de standaard wapens heeft, maakt niet uit of je Russisch of Amerikaans bent.
ik heb gistere avond een tank proberen te stoppen om dat er nog plekvrij was een quad, ammo en healt gevraagd maar niemand begrijpt wat je bedoelt. en ik maar denken dat al die Fransen zo arrogant waren.
in tegenstelling zou ik ook niet weten wat ik moet doen als ik dat gebrabel hoor. maar als ik denk dat iemand het tegen mij heb gooi ik meteen mijn ammo of health box op de grond.
ik dacht dat er voor de pc trouwens gratis dlc bij zit. hoe kan ik die downloaden ofzo ?
[ Voor 4% gewijzigd door Proxx op 09-03-2010 10:23 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
COD is een arcade shooter. BF is meer realistisch en veel meer geent op tactiek en teamplay.Jarnowtje schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:19:
Wat ik wat minder vind, is dat ik het allemaal wat lomp vind aanvoelen. Alsof het ventje wat ik bestuur heel log is en niet echt direct reageert (heb veel deatmatch gespeeld en COD; wat allemaal wat soepeler gaat vind ik).
Oefening baart kunst. Daarnaast moet je rekening houden met bullet-drop.Heb ik ook als enige het probleem dat ik met een sniper van meer dan pakweg 20m altijd super veel afwijking heb? Moet echt 10 x schieten en dan heb ik eens een keer iemand raak die stil staat
Bursts. Daarnaast altijd inzoomen en stilstaan als je met een LMG schiet. Ik heb de meesten met de PKM in enkele schoten neer.Ook met mn medic met zo'n grote machine gun moet ik iemand echt heel vaak raken voor hij eindelijk eens richting de grond gaat..
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Laadtijd van een map ligt nu op 13~15 seconden. Ter vergelijking: Wanneer DirectX op auto staat duurt het..... 53 seconden......
Ik kan in geen van beide gevallen de Mounted machine gun gebruiken, maar goed daar heb ik inmiddels mee leren leven.
Tevens merk ik geen noemenswaardige graphic verschillen of ik nou in directX 9 of Auto speel. Mischien komt dit omdat ik hem op "medium" heb staan
Ik heb ook nog een paar vragen:
- Hoeveel C4 charges moet je op een mcon plakken om hem in 1 keer op te blazen?
- Hoeveel charges heeft een 2/3 verdiepingenhuis nodig om in 1 keer plat te gaan? En moeten deze op een speciale plek geplaatst worden?
Ik ga altijd liggen en klap de bipod uit, zoals het hoort ...AllSeeyinEye schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:23:
Bursts. Daarnaast altijd inzoomen en stilstaan als je met een LMG schiet. Ik heb de meesten met de PKM in enkele schoten neer.
Ik zag bij de options iets staan over de gesproken tekst ... localized en nog wat ? Misschien is het in te stellen.Proxx schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:19:
over dat russisch praten daar stoor ik me ook gigantisch aan.
[ Voor 33% gewijzigd door Goner op 09-03-2010 10:37 ]
voor een MCON heb je naar mijn weten 5 C4's voor nodig, dus met verdubbeling(gadget) kan hetErA schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:31:
- Hoeveel C4 charges moet je op een mcon plakken om hem in 1 keer op te blazen?
- Hoeveel charges heeft een 2/3 verdiepingenhuis nodig om in 1 keer plat te gaan? En moeten deze op een speciale plek geplaatst worden?
2/3 verdiepingen plak ze er rondom en dan ongeveer 4 soms 5 ligt aan of het gebouw groot is.
[ Voor 52% gewijzigd door Lewt op 09-03-2010 10:37 ]
Bad Company 2 is dan ook een processor heavy spel. Zeker het laad gedeelte trekt alles van je processor.Lewt schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:35:
Ik heb geen SSD en mijn tijden liggen rond de 15 seconden per map, ik heb verder ook geen SUPER PC, ik heb wel een quadcore (Q6600) maar al mijn vrienden zijn ook trager dan mij, hun hebben geen quadcore maar wel een betere videokaart.
Er moet gauw iets komen dat er 1 minuut countdown is vanaf het moment dat de server de map geladen heeft. Gisteren heb ik op Port Valdez als attacker mezelf naar hun start punt geraced op een quad en mezelf verscholen in dat huisje. Ik had binnen 2 minuten 13 kills omdat ze geen flauw idee hadden waar ze vandaan werden neergeknald.
Ik mis trouwens heel erg de claymores in het spel
LMGTFY!qwertyuio schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 07:33:
Wat doet HBAO eigenlijk?
Ik weet alleen dat het me best veel fps kost.
Nvidia uitleg
nouja het kost je inderdaad wel veel fps, maar zie het voordeel zelf maar.
Ik ben wel blij dat die er niet meer zijn, vind het spel er wel veel sneller door, en niet die OMFG momentjes als je lekker rusht zonder iemand te zien en dan BOEM! maar dat had ook wel wat, maar ik mis ze niet.
[ Voor 39% gewijzigd door Lewt op 09-03-2010 10:46 ]
Thanks voor de tips! Heb ook BF2 gespeeld maar daar had ik toch veel sneller mannetjes tegen de grondAllSeeyinEye schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:23:
[...]
COD is een arcade shooter. BF is meer realistisch en veel meer geent op tactiek en teamplay.
[...]
Oefening baart kunst. Daarnaast moet je rekening houden met bullet-drop.
[...]
Bursts. Daarnaast altijd inzoomen en stilstaan als je met een LMG schiet. Ik heb de meesten met de PKM in enkele schoten neer.
Serverlijst verkrijgen duurt me ook nog veel te lang, maar eens zoeken naar leuk lijstje voor in mn favorites!
Hier nog een die ze echt niet mist! Anders worden alle ingangen rondom de M-COM stations en vlaggen weer vollop beplakt met die dingen.Lewt schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:41:
[...]
(gemis aan claymores)
Ik ben wel blij dat die er niet meer zijn, vind het spel er wel veel sneller door, en niet die OMFG momentjes als je lekker rusht zonder iemand te zien en dan BOEM! maar dat had ook wel wat, maar ik mis ze niet.
Ik kan je verzekeren dat onze server het wel aan heeft staan, en volgens mij staat het ook gewoon goed in de server info (deviants server staat in de TS). Hij streamt ook naar PBBans dat is ook de manier waarop ik kan zien dat PB inderdaad aanstaat.Sipio schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 07:41:
Wat ik me afvraag, is er iemand die gewoon een in een server kan komen waar PB aan staat?
En dan bedoel ik niet filteren op PB maar zodra je in een server komt en je dan bij de serverinfo kijkt en je ziet dan ook echt PB ON staan en niet OFF.
Heb ook vanaf dag 1 al de PB problemen (alle updates e.d gedaan) en het valt me nu gewoon op dat elke server die ik wel inkom, PB uitstaat bij de serverinfo terwijl ik juist wel op PB servers gefilterd heb.
Ik zou graag eens een keer een server joinen en dan zien dat PB ook daadwerkelijk aan staat, of is die serverinfo niet echt betrouwbaar aangezien alle ranked server zijn voorzien met PB?
Ik heb verder nooit gemerkt dat het ergens anders uit staat overigens, maar ik weet wel dat het filteren op pb niet altijd even goed ging/gaat. (weet niet of daar al een update voor is geweest)
[ Voor 8% gewijzigd door Gunner0616 op 09-03-2010 10:46 ]
Verwijderd
Hehehe over realisme gesprokenGoner schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:34:
[...]
Ik ga altijd liggen en klap de bipod uit, zoals het hoort ...
[...]
Ik zag bij de options iets staan over de gesproken tekst ... localized en nog wat ? Misschien is het in te stellen.
Ik vind juist de Russische speech iets toevoegen aan de spelbeleving. Het geluid vind ik tot nu toe (in zo'n 25 jaar game ervaring) ontzettend indrukwekkend (vooral met de optie war tapes aan). Je hebt echt het idee dat je rond loopt op een battlefield
Ik zit gewoon vastgekleefd aan m'n assault squadmate[s] en spam motion grenades/c4 in ruil voor ammo packs, waarna ze alles noobtubenZou je dat iets meer kunnen uitleggen? Ik krijg zo het idee dat je als recon niet veel meer doet dan wat mensen afschieten. Lijkt me dat wanneer je punten opblaast en dergelijken je toch wel zeker in de top 8 komt?
Assault heeft ook C4, en snipen kan prima met een M60/AN64/PP-2000 4x scoped, dus; ja sensor grenades zijn class defining en het belang van deze grenades is vele malen hoger dan een "uber" k/d ratio of afentoe een simpel te ontwijken mortar strike.Sensor grenades is class defining? Denk eerder dat een sniper rifle met C4 of Mortar dat is.
Daar heeft diegene tegen wie ik aan sta te praten alleen weinig aanJe kan de russen ook engels laten spreken, met een russisch accent!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
dat ook en dan wordt je geforceerd het gebouw op te blazen om niet zelfmoord te plegen, dus nog meer redenen om blij te zijn dat er geen motion mines zijnAllSeeyinEye schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:44:
[...]
Hier nog een die ze echt niet mist! Anders worden alle ingangen rondom de M-COM stations en vlaggen weer vollop beplakt met die dingen.
maar als het een gadget wordt kan ik er misschien nog wel mee leven, ik speel ook niet met een RDS omdat ik dan mn medichub+range moet missen..
Verwijderd
Als je paar unlocks hebt dan gaat het plots wel heel erg snel met die punten , ik moet mijn BF2 mind nog omzetten naar een BFBC2 mindset maar ik kom er wel
Al zou ik soms zo een paar van evenbalance, dice en ea willen neerknallen voor de frustraties die ze me al bezorgd hebben, zou zo een server moeten bestaan,bunnyhunting op die mannen :-)
Niet verslaafd geweest aan MW2 danVerwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:50:
het is werkelijk de eerste keer dat ik zo zot ben van een spel dat tegelijk zo crappy is :-)
Als je paar unlocks hebt dan gaat het plots wel heel erg snel met die punten , ik moet mijn BF2 mind nog omzetten naar een BFBC2 mindset maar ik kom er wel
Al zou ik soms zo een paar van evenbalance, dice en ea willen neerknallen voor de frustraties die ze me al bezorgd hebben, zou zo een server moeten bestaan,bunnyhunting op die mannen :-)
Verwijderd
Op mines schieten geeft trouwens ook een flinke explosie.dynosu schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:52:
Gisteren eventjes gespeelt, mezelf helemaal kapot gelachen om repair tool kills naar aanleiding van dat filmpje. En mines! grandioos die dingen, vooral als mensen niet oplettenwat ze zelden doen, gisteren op teamspeak ook, reed er 1 van de gasten op ts op mijn mine, grandioos, heb me rot gelachen
neen, wel een mumble serverDonnie schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:54:
Is er ook een GoT teamspeak eigenlijk? Zou de teamplay nog meer verbeteren denk ik...
bron: startpost ;-)
Public Mumble Server:
Adress: mumble.cm-productions.nl
Port: 60138
Met dank aan Crazymonkey!
Ja, maar dat werkt niet via het menu - echter alleen via de settings.iniSafaci schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:15:
[...]
Je kan de russen ook engels laten spreken, met een russisch accent!
I know rite, heb dat aan den lijve ondervonden terwijl ik bovenop zo'n ding stond. I was like weeeeeeeeVerwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:54:
[...]
Op mines schieten geeft trouwens ook een flinke explosie.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
het gaat niet om mij ik geef altijd iedereen kistjes als ik denk dat het nodig is. maar mijn teammates gistere. ik werdt er ziek van. en ik maar schreeuwen en roepen (oftewel QQQQ drukken) maar niemand die ook maar omkeekGoner schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:34:
[...]
Ik ga altijd liggen en klap de bipod uit, zoals het hoort ...
[...]
Ik zag bij de options iets staan over de gesproken tekst ... localized en nog wat ? Misschien is het in te stellen.
eerst dacht ik dat rocketlaunchers fijner waren maar nu heb ik de mijnen ondekt en wat zijn die fijn.dynosu schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:52:
Gisteren eventjes gespeelt, mezelf helemaal kapot gelachen om repair tool kills naar aanleiding van dat filmpje. En mines! grandioos die dingen, vooral als mensen niet oplettenwat ze zelden doen, gisteren op teamspeak ook, reed er 1 van de gasten op ts op mijn mine, grandioos, heb me rot gelachen
gewoon objectives securen en op de weg van de objective naar spawn van de tegenstanders mijnen gooien.
vervolgens de weg afsnijden een ammoboxje vragen of zoeken en op de weg van spawn naar andere objective weer mijnen gooien. zo heb ik gisteren een aantal potjes tankvrij gemaakt voor de tegenstander.
ook mooi was een tank van ons die achter gelaten was door ons team een mijn voor en achter. en jaar hoor ik was nog geen 20 meter ver en er stappen 2 man in
die dingen zijn echt fantastisch
ja daar kwam iemand anders gister ook achter toen ik dat ding opblies toen hij er bovenop stond,Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:54:
[...]
Op mines schieten geeft trouwens ook een flinke explosie.
Dat moet ik toch echt wat vaker probveren; huizen opblazen met C4. Zeker op Port Valdez en Arica harbour moet dat toch een hoop lol opleveren.Lewt schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:35:
[...]
voor een MCON heb je naar mijn weten 5 C4's voor nodig, dus met verdubbeling(gadget) kan het
2/3 verdiepingen plak ze er rondom en dan ongeveer 4 soms 5 ligt aan of het gebouw groot is.
Wel een keer geprobeerd een mcom station op te blazen door mn buggy vol te hangen met c4, maar dat werkte maar matig(steeds 50% eraf)
Wat een heerlijk spel toch. Level 15 and counting
Flickr PSN ID= cheironnl
Zitten daar mensen op? Ik zat gisteravond met 12 man op de tf2 mumble.. stukken gezelligerroodbwoy schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:04:
[...]
neen, wel een mumble server
bron: startpost ;-)
Public Mumble Server:
Adress: mumble.cm-productions.nl
Port: 60138
Met dank aan Crazymonkey!
HOI.
als de server ranked is niet, is tegen de EULA en server wordt down gehaald door EA/DICEOmnyakom1 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:24:
Kunnen hosts geen eigen regels opstellen zoals geen GL of een bepaalde class eruit slopen?
Nope, dit zou tegen de RoE zijn. Net als knife servers.Omnyakom1 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:24:
Kunnen hosts geen eigen regels opstellen zoals geen GL of een bepaalde class eruit slopen?
Tierelier
En onmogelijk, of je moet een bedrijf als i3d/multiplay.co.uk die je gameserver host kunnen overtuigen om de serverdata te veranderen..jorisdekloris schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:26:
[...]
Nope, dit zou tegen de RoE zijn. Net als knife servers.
Mja ik draai persoonlijk op een phenom II @ 3.8ghz en een 4870 512mb, ik denk dat de 512mb mij nekt...ChojinZ schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:05:
[...]
Draai hier zelf op een q9400@3,2Ghz met een 4890. 1920*1200, high settings 2x AA 2xAF en draai in MP op zo'n 50 frames (drops niet onder de 45). Is dus best goed te doen!
Echter, een vriend van mij draait met een i5 + 5770 en klaagt ook over de performance. Wellicht een i7/5/3 probleem?
Volgens mij niet echt onmogelijk hoor. Je kan gewoon iedereen in de server overtuigen, door ze te kicken, een bepaalde class niet te spelen.Murk schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:27:
[...]
En onmogelijk, of je moet een bedrijf als i3d/multiplay.co.uk die je gameserver host kunnen overtuigen om de serverdata te veranderen..
Tierelier
weet je dit zeker want ik controleer eigenlijk elke keer weer of mijn mijnen er nog liggen en dat ik meestal toch wel het gevalDonnie schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:53:
jazeker, en er blijven er trouwens ook maar een beperkt aantal liggen, het is dus niet zo dat als je een ammo pack pakt dat je er dan meer kan neerleggen, de 1e verdwijnen dan weer namelijk.

3 ga dan dood gooi er dan weer 3 en die blijven allemaal liggen. hoe het precies met ammo box gaat weet ik niet dat heb ik nooit gecontroleerd.
[ Voor 13% gewijzigd door Proxx op 09-03-2010 12:00 ]
Pros:
- De Gameplay vind ik erg goed, bijna een evenaring met BF2.
- Mappen zijn lekker ruim van opzet (de doorsnee CoD maps vind ik veels te klein)
- Veel vegetatie en/of objecten aanwezig in sommige maps (de vegetatie bij BF2 vond ik veels te weinig)
- Omgevingsgeluid vind ik goed geïmplementeerd (veel beter als in MW2) Het klinkt lekker hectisch en ik heb nu echt het gevoel dat ik me in oorlogsgebied bevind.
- De grafics vind ik redelijk goed (minder dan FarCry2 en iets minder dan MW2)
- Geen prone: absoluut een must in tactische shooters vind ik
- Geen Firing Mode: vooral op de lange/middelange afstand wil ik graag gecontroleerd schieten met een Assault Rifle of SMG
- Geen verschillende soorten ammo (Heap en Armoured Piercing) voor tanks zoals bij Point of Existence2 of ProjectReality
- Geen mogelijkheid om een rookgordijn bij tanks te gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 09-03-2010 19:44 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
ik pers toch veel en veel betere graphics uit bfbc2 als MW2 (volgens mij ook farcry2 maar dat is lang geleden)Indy91 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:00:
• De grafics vind ik redelijk goed (minder dan FarCry2 en iets minder dan MW2)
Speel je die niet vrij op een gegeven moment?Indy91 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:00:
Hoe langer ik BadCompany2 speel, des te meer ik het begin te waarderen. Ik vermoed dat het spel me wel kan boeien totdat BF3 uitkomt.![]()
Pros:Cons (verbeterpunten):
- Mappen zijn lekker ruim van opzet (de doorsnee CoD maps vind ik veels te klein)
- Veel vegetatie en/of objecten aanwezig in sommige maps (de vegetatie bij BF2 vond ik veels te weinig)
- Omgevingsgeluid vind ik goed geïmplementeerd (veel beter als in MW2) Het klinkt lekker hectisch en ik heb nu echt het gevoel dat ik me in oorlogsgebied bevind.
- Geen Firing Mode: vooral op de lange/middelange afstand wil ik graag gecontroleerd schieten met een Assault Rifle of SMG
- Geen verschillende soorten ammo (Heap en Armoured Piercing) voor tanks zoals bij Point of Existence2 of ProjectReality
Zelf speel ik graag Arica Harbour in SQDM,cheiron schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:14:
[...]
Dat moet ik toch echt wat vaker probveren; huizen opblazen met C4. Zeker op Port Valdez en Arica harbour moet dat toch een hoop lol opleveren.
en dan is huizen opblazen zeer effectief!
Wat is jullie favo gametype?
en hebben jullie nog suggesties voor gamemodes?
haha die repair tool opzich is al lachwekkenddynosu schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:52:
Maar ik ga dat ook eens proberen kills maken met repairtool
4 keer op rij een hardcore server terechtgekomen terwijl dit NIET vermeld staat. Is het nu zo moeilijk om een dmv een icoontje aan te geven wat voor soort server het is?
Leuk PB off, FF of HC aan terwijl in de server info het tegengestelde staat.
[ Voor 15% gewijzigd door ZenTex op 09-03-2010 12:22 ]
Aha, dat is goed om te horen.tiswat schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:04:
[...]
Speel je die niet vrij op een gegeven moment?
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
je kan wel een unlock gebruiken voor een smoke screen bij een voertuig.
is dacht ikde 4de unlock in het meest rechtse rijtje.
[ Voor 4% gewijzigd door ozziestroker1 op 09-03-2010 12:22 ]

groot: http://nl.tinypic.com/r/2ql9zcg/6
Omdat ik groot fan ben van steam en een hekel hebt aan doosjes en losse installaties wil ik deze game ook via steam aanschaffen. Omdat het (helaas) niet mogelijk is je key te activeren bij steam (wat wel mogelijk was met MW2) zit er dus niks anders op deze game te kopen via steam. Maar de kosten van de game zijn 49,99 euro.. in een webwinkel scoor je hem voor 35 euro en dat is mij net iets te veel verschil.
Op me werk maken wij gebruik van een proxy bij AT&T die in de UK staat. Als ik via me "werk" de store bekijk kan ik hem kopen voor 34,99 pond. Dat is zo een 38 euro uit me hoofd. Ik heb even met wat fake gegevens gekeken of ik er doorheen kwam. Helaas moet je als billing adres het land opgeven van je provider / proxy. (NL werkte dus niet) In mijn geval dus nu UK. Ik denk dat het dus lastig word omdat je billing adres wel juist moet zijn lijkt mij?
Iemand hier toevallig ervaring mee? Of zal ik bij het invoeren van mijn gewone adres gegevens en county op UK er doorheen glippen?
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
#
Smoke Countermeasures Package
6500 Vehicle Points Required
A smoke grenade system consisting of 6 launchers. When fired it generates a 360 degree smoke screen around the vehicle. It obscures equipment and personnel from aimed fire.
Je kunt het bij een server checken bij info van de server die je wil joinen, maar 't blijft omslachtig jaZenTex schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:15:
GVD, ik krijg wat van die server browser.
4 keer op rij een hardcore server terechtgekomen terwijl dit NIET vermeld staat. Is het nu zo moeilijk om een dmv een icoontje aan te geven wat voor soort server het is?
Leuk PB off, FF of HC aan terwijl in de server info het tegengestelde staat.
Verwijderd
Helemaal eens met je "Cons".Indy91 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:00:
Hoe langer ik BadCompany2 speel, des te meer ik het begin te waarderen. Ik vermoed dat het spel me wel kan boeien totdat BF3 uitkomt.![]()
Pros:Cons (verbeterpunten):
Geen prone en geen fire modes selectie is ook het eerste wat mij dwarszit en inderdaad het rookgordijn (ik zal al op X te rammen terwijl ik in een tank zat) is een heel prettige en tactische bijkomstigheid. (ow ik lees niet goed: dat zit er wel in)
En dan is er nog iets wat ik erg mis.... en dat is artillery. (en dan bedoel ik die uit BF1942 en DC, niet dat cheesy geneuzel uit BF2)
Je had toen maps die waren echt voor voertuigen en daarom enorm uitgestrekt met kleine nederzettingen met vlaggen om in te nemen. Dat mis ik ook een beetje.
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.