Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nowa schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 10:45:
Is er geen losse Hyves applicatie te krijgen voor de mini? Zoeken in marketplace geeft 0 resultaat :(
Opera mini gebruiken, dan heb je geen aparte app nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02-2024
@bobdelair02

Van links naar rechts: wifi, bluetooth, gps, automatisch syncen van mail/facebook en de laatste regelt de helderheid van het scherm in 3 niveau's.

Als het goed is moet er ook Gebruikerssupport app op je mini staan. En ook Gebruikershandleiding.

[ Voor 1% gewijzigd door Ardjet2174 op 21-06-2010 08:32 . Reden: spelling :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Bedankt voor de reacties op de Hyves vraag, als ik met de standaard browser naar Hyves ga pas hij alles netjes aan en is het perfect te gebruiken. Dat hij niet te installeren is zal dan wel door de resolutie komen.

Volgende vraag waar ik het antwoord nog niet op heb kunnen vinden.
Ik heb een paar cd's naar mijn SD kaart gekopierd echter wanneer ik de music player opstart maakt hij van alle mp3's een grote lijst en kan dus niet cd's afzonderlijk browsen/afspelen is dit een beperking van de standaard app of doe ik iets niet goed?
Iemand een goede tip voor een landscape toestenbord (gratis) ?

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taz3d_nl schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:18:
Zijn er meer mensen die problemen hebben om de mail server van Ziggo te bereiken op de x10 mini ?
Als ik de pop en smtp server instel en vervolgens me mail op probeer te halen dan krijg ik de melding dat de pop server niet te bereiken is.
Ja, dat probleem heb ik ook. Ben nog niet tot een oplossing gekomen dus als iemand enig idee heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nowa schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:09:
Iemand een goede tip voor een landscape toestenbord (gratis) ?
Zoek in de Android market op "scandinavisch toetsenbord" werkt zowel horizontaal als verticaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Kan je nou eigenlijk wel themas installeren of werkt dit bij android niet?
Moet je daarom uitgaan van een achtergrond alleen en geen thema??
en kan je een aparte sms toon aan een contact toevoegen? Bedoel per contact een aparte verschillende ringtone?

[ Voor 28% gewijzigd door Batsu op 21-06-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ardjet2174 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 08:28:
@bobdelair02

Van links naar rechts: wifi, bluetooth, gps, automatisch syncen van mail/facebook en de laatste regelt de helderheid van het scherm in 3 niveau's.

Als het goed is moet er ook Gebruikerssupport app op je mini staan. En ook Gebruikershandleiding.
Thanks Ardjet ! In de gebruikerssupport kon ik dit niet zo terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:27:
Net even gespeeld met de app uitzending gemist. Het werkt uiteindelijk maar half. Ik krijg wel beeld na wat gepruts.Je moet op het scherm tikken voor volledig beeld, maar dan blijf het beeld zwart. Het normale beeld is te klein om details te kunnen zien.
De mobile site werkt bij mij wel http://m.uitzendinggemist.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degrgiov
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-05 15:00
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:57:
[...]

Zoek in de Android market op "scandinavisch toetsenbord" werkt zowel horizontaal als verticaal.
ik gebruik smart keyboard
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=net.cdeguet.smartkeyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Batsu schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:32:
Kan je nou eigenlijk wel themas installeren of werkt dit bij android niet?
Moet je daarom uitgaan van een achtergrond alleen en geen thema??
en kan je een aparte sms toon aan een contact toevoegen? Bedoel per contact een aparte verschillende ringtone?
aparte sms toon heb ik gevonden, via Ringo.

iemand anders die mijn twee andere vragen kan beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog iets op mijn x 10 dat niet gaat mijn Blueooth koppelt zich wel maar verbind zich niet....een vriend van mij heeft het zelfde met zijn x 10 mini....in de winkel lukt het ook niet daar weet men ook geen andwoord op ??? Weet er hier iemand meer aub ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laloentje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09-2013
Hallo,

Weet iemand misschien of er al iets bekend is over de levertijd van de X10 mini pro? Ik weet wel dat hij nu ongeveer zou moeten verschijnen, maar ik zou graag wat specifieker een datum weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor degenen die willen weten hoe de mini in elkaar zit:

Sony Ericsson Xperia X10 Mini E10i Teardown

De batterij kan met enige moeite verwisseld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Niet online
Laloentje schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:32:
Hallo,

Weet iemand misschien of er al iets bekend is over de levertijd van de X10 mini pro? Ik weet wel dat hij nu ongeveer zou moeten verschijnen, maar ik zou graag wat specifieker een datum weten...
Staat hier in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11-2021
op de volgende webwinkel staat de reales voor 29 juni

hier bij de linkg

http://www.webconnexxion....nfo.php?products_id=44014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ergernis(je) van mij is dat ^&^%%$* klepje wat de voedingsingang afsluit. Ik krijg dat bijna niet open. Je moet er lange nagels voor hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Geen last van dat klepje en heb ook niet echt lange nagels :)

Hier nog geen 14 uur op een baterij met 3G aan. Hoe lang gaat die van jullie mee?

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een handigheidje: je kan mms'jes niet opslaan. (tenminste, ik heb het niet kunnen vinden). Als je handscent sms installeert kun je mms'jes wegschrijven naar de sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:09

Pathogen

Shoop Da Whoop

Heb nu een tijdje de X10 mini en ik mis toch het een en ander waardoor hij wel érg mini lijkt te zijn. Het onscreen keyboard schiet tekort wat mij betreft, en soms zitten toetsen zo dicht op elkaar dat je zelfs met slanke vingers moeite hebt.

Aan de positieve kant reageert het toestel enorm goed, interface is snel, en voor mijn eerste ervaring met een droid foon is het erg positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeeeroen
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
GSMwijzer.nl verwacht de X10 Mini Pro op 29 juni binnen te krijgen. 259 euro inclusief verzendkosten lijkt me niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrackan schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:09:
Heb nu een tijdje de X10 mini en ik mis toch het een en ander waardoor hij wel érg mini lijkt te zijn. Het onscreen keyboard schiet tekort wat mij betreft, en soms zitten toetsen zo dicht op elkaar dat je zelfs met slanke vingers moeite hebt.

Aan de positieve kant reageert het toestel enorm goed, interface is snel, en voor mijn eerste ervaring met een droid foon is het erg positief.
Ik weet niet hoelang je hem al hebt maar dit probleem had ik ook, alleen is dit probleem weg gegaan na een week gebruiken. Elk keyboard is even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:04:
[...]

Ik weet niet hoelang je hem al hebt maar dit probleem had ik ook, alleen is dit probleem weg gegaan na een week gebruiken. Elk keyboard is even aanpassen.
Ik sluit mij hierbij aan. Als je eenmaal ontdekt hebt waar het midden van het aanraakpunt van je vinger zit, gaat het veel beter. Vooral aan de rechterkant van het toestenbord ging het bij mij in het begin vaak mis. Nu tik ik aan de rechterkant ietsje naar links, vrijwel foutloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Hmm, ik heb nog niet bar veel geSMSt met dit toestel. Laat ik nog maar even doorpielen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al navigatieprogramma's getest op de Mini met de kaarten op SD? (Sygic - Copilot - iGO - Navigon - Destinator - NDrive) Werken deze al met de lagere resolutie? Zelf wacht ik liever nog wel een weekje op de Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynelan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
CoPilot werkt op de HTC Tattoo, dus zal ook op de X10 Mini/Pro moeten werken aangezien ze dezelfde schermresolutie en versie hebben.

Daarbij kan je gebruik maken van Google Navigatie, gratis! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een (liefst gratis) programma om de telefoon contacten over te schrijven naar de PC of op de SIM kaart. Contact2sim vanuit Market vindt mijn SIM kaart niet :-(
De Sony Ericsson Web Sync spreekt mij minder aan....
Iemand een suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook wel benieuwd hoe navigatie fuctioneerd en dan zonder internet gebruik....heb nu sygic mobile maps....iemand die deze al heeft getest?

En werk x10 goed samen met parrot ck3100 carkit .....heb nu een nokia n97 mini en dat is echt een drama
3e vraag....weet er iemand of er al autohouders voor x10 pro zijn(liefst met laadkabel) en dan bij voorkeur die je op dashboard kan bevestigen en niet met zuignap(heb nu een brodit pro clip zou ideaal zijn als hij hier op zou kunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:53:
Weet iemand een (liefst gratis) programma om de telefoon contacten over te schrijven naar de PC of op de SIM kaart. Contact2sim vanuit Market vindt mijn SIM kaart niet :-(
De Sony Ericsson Web Sync spreekt mij minder aan....
Iemand een suggestie ?
Android Software & Discussie - Deel 6
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:13:
ben ook wel benieuwd hoe navigatie fuctioneerd en dan zonder internet gebruik....heb nu sygic mobile maps....iemand die deze al heeft getest?
Android: Turn by Turn Navigation
En werk x10 goed samen met parrot ck3100 carkit .....heb nu een nokia n97 mini en dat is echt een drama
3e vraag....weet er iemand of er al autohouders voor x10 pro zijn(liefst met laadkabel) en dan bij voorkeur die je op dashboard kan bevestigen en niet met zuignap(heb nu een brodit pro clip zou ideaal zijn als hij hier op zou kunnen).
Accessoires en GPS-Navigatie

Let aub even op waar je post. Dit topic is alleen om de telefoon zelf te bespreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degrgiov
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-05 15:00
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:29:
Heeft iemand al navigatieprogramma's getest op de Mini met de kaarten op SD? (Sygic - Copilot - iGO - Navigon - Destinator - NDrive) Werken deze al met de lagere resolutie? Zelf wacht ik liever nog wel een weekje op de Pro.
Navigon werkt goed
IGO had last met de resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
Ik ben van plan de Pro te gaan halen, maar wil hem graag wel in een fysieke winkel halen, heb nogal slechte ervaringen met het bestellen op internet, ook ivm ouders (zie je nou wel, ik zei het toch!).
Ik heb bij de phone house gekeken, maar daar koste de x10 mini (geen pro dus) al €278, dus daar hoef ik niet op te rekenen, verder zitten er niet veel Telefoonshops hier, iemand een idee of ze hem bij de Media Markt hebben? Of evt de Vodafone Shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De pro is ondertussen ook op de site van T-mobile verschenen: http://www.t-mobile.nl/pe...aidDetails&ProductId=8888

Zie hem nog niet bij andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
XPowerStef schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:57:
Ik ben van plan de Pro te gaan halen, maar wil hem graag wel in een fysieke winkel halen, heb nogal slechte ervaringen met het bestellen op internet, ook ivm ouders (zie je nou wel, ik zei het toch!).
Ik heb bij de phone house gekeken, maar daar koste de x10 mini (geen pro dus) al €278, dus daar hoef ik niet op te rekenen, verder zitten er niet veel Telefoonshops hier, iemand een idee of ze hem bij de Media Markt hebben? Of evt de Vodafone Shop?
Bij mediamarkt heb ik de x10 mini pro besteld voor €279.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Bestellingen en levertijden horen hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
@ ugc2 ik begrijp dat je hem dus nog niet in je hand hebt gehad? Want bij Mediamarkt hebben ze hem nog niet in de winkel. Mijn toestel in zwaar aan vervanging toe en ik kijk al een poosje uit naar de Mini Pro maar wil hem wel eerst even in mijn handen voelen... hoop dat een winkel hem deze week krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

xon

Glitch schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:29:
De pro is ondertussen ook op de site van T-mobile verschenen: http://www.t-mobile.nl/pe...aidDetails&ProductId=8888

Zie hem nog niet bij andere providers.
Zeker niet de goedkoopste overigens samen met een abonnement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
Jazco2nd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:37:
@ ugc2 ik begrijp dat je hem dus nog niet in je hand hebt gehad? Want bij Mediamarkt hebben ze hem nog niet in de winkel.
Inderdaad. De verkoper wist me te vertellen dat de mini pro niet in de winkel zal te zien zijn (waarom wou hij niet kwijt). Hij probeerde me in plaats een SE vivaz aan te naaien maar aangezien deze geen android heeft en buiten mijn budget valt is dit dus geen alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Laatst online: 12-09 09:30
@ ugc2, ok thx, dus gewoon naar een MM gaan en daar vragen of ze hem kunnen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Dit toestel kost 270 euro. Omdat ik ook mijn abo wil vernieuwen zat ik te kijken naar los aanschaffen + Telfort sim only 1jr (met afstand de goedkoopste als je >300min wil en onbeperkt internet).

Maar keek ook even op Telecomvergelijker en dan blijkt een Vodafone abo 1jr incl Mini Pro toch voordeliger. Al heb je het laatste half jaar nogal hoge maandlasten. Ik dacht trouwens dat gratis toestellen of flinke kortingen erop al waren afgeschaft...

Nu ben ik alleen een beetje bang voor de software die Vodafone keihard erin brand. Vodafone 360 en weetikveel wat voor rotzooi. En ook nog een rood rondje op het toestel. Dat laatste alleen al vind ik een reden om het toestel los te kopen.
Maar uiteindelijk gaat het om de software. Ik heb 1 rom gevonden op internet voor dit toestel maar die gaat vrijwel zeker niet werken op de EU/NL modellen. Iemand anders nieuws hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueArchon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:03
Voor de mensen die het toestel al bezitten: is deze bruikbaar als volwaardig alternatief voor een gps toestel (eventueel met aanschaf van bvb CoPilot of Navigon), of is het scherm hiervoor te klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
Jazco2nd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:26:
Dit toestel kost 270 euro. Omdat ik ook mijn abo wil vernieuwen zat ik te kijken naar los aanschaffen + Telfort sim only 1jr (met afstand de goedkoopste als je >300min wil en onbeperkt internet).

Maar keek ook even op Telecomvergelijker en dan blijkt een Vodafone abo 1jr incl Mini Pro toch voordeliger. Al heb je het laatste half jaar nogal hoge maandlasten. Ik dacht trouwens dat gratis toestellen of flinke kortingen erop al waren afgeschaft...

Nu ben ik alleen een beetje bang voor de software die Vodafone keihard erin brand. Vodafone 360 en weetikveel wat voor rotzooi. En ook nog een rood rondje op het toestel. Dat laatste alleen al vind ik een reden om het toestel los te kopen.
Maar uiteindelijk gaat het om de software. Ik heb 1 rom gevonden op internet voor dit toestel maar die gaat vrijwel zeker niet werken op de EU/NL modellen. Iemand anders nieuws hierover?
Dat probleem heb je denk ik niet als je de Mini Pro niet direct bij vodafone besteld maar juist bij een andere webshop. Ik had de X10 Mini bij gsmwijzer besteld met een vodafone 1 jaar abbo en er zit geen vodafone sticker op het toestel of vodafone 360 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
BlueArchon schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:23:
Voor de mensen die het toestel al bezitten: is deze bruikbaar als volwaardig alternatief voor een gps toestel (eventueel met aanschaf van bvb CoPilot of Navigon), of is het scherm hiervoor te klein?
Zal prima lukken. Ik navigeer al jaren gewoon op mijn Sony Ericsson K350i. Dat is een normale telefoon met 2 inch scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
iemand al de x10 mini pro in de winkel gezien?
ik zag bij belcompany wel op de site op voorraad.
en andere shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:02
Ik gok dat ze pas 1 juli geleverd worden hier, aangezien T-mobile een week levertijd heeft staan ervoor.
Hoopte 'm deze week nog te krijgen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

henri86 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:58:
Ik gok dat ze pas 1 juli geleverd worden hier, aangezien T-mobile een week levertijd heeft staan ervoor.
Hoopte 'm deze week nog te krijgen.... :(
Zal toch geen tmobile schil overheen zitten he? of zo'n lelijk logootje?!

[ Voor 4% gewijzigd door xon op 29-06-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

xon schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:31:
[...]

Zal toch geen tmobile schil overheen zitten he? of zo'n lelijk logootje?!
De mini ziet er unbranded uit. Ik weet niet wat ze met de pro doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degrgiov schreef op zondag 27 juni 2010 @ 15:47:
[...]
IGO had last met de resolutie
Wel vreemd, want de HTC Tattoo staat toch tussen de ondersteunde toestellen. Ik dacht dat die toch ook 320x240 heeft.

Ik hoop het morgen te kunnen testen op m'n witte Pro. Wel in België dus Azerty-toetsenbord :-)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2010 16:37 . Reden: type-foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Binnen ongeveer een maand update naar Android 2.1

http://www.esato.com/board/printpost.php?post=2978955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
Ik heb mail van bestelmaar dat het toestel op de post is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Niet online
Ik kan een Jabra BT 320s headset succesvol pairen met de X10 mini. Het telefoongeluid werkt prima, maar het mediageluid helaas niet. De play-button werkt, maar het geluid komt uit de luidspreker en niet uit de headset. Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 11:20
dbstew schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:17:
Ik heb mail van bestelmaar dat het toestel op de post is.
De pro versie neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Laatst online: 01-08 11:17
Ik hoop het morgen te kunnen testen op m'n witte Pro. Wel in België dus Azerty-toetsenbord :-)
[/quote]

ow ow, uit belgië waar heb je deze dan gekocht?
:)

is het aangenaam om mee te werken?
hoe zit het met de batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtaapje schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:50:
[/quote]
ow ow, uit belgië waar heb je deze dan gekocht?
Hij was enkele dagen geleden gedurende zo'n 5 minuutjes op stock bij een online shop. Maar blijkbaar een misverstandje, aangezien alle voorraad gereserveerd zou zijn voor providers tot augustus. Heb de belofte gekregen dat ze hem per uitzondering toch zouden opsturen. Nog niet gearriveerd so far ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm kwaliteit van de camera valt me wat tegen. Deze worden bij mij opgeslagen in het formaat 320*240 en wanneer ik deze uitvergroot op de pc dan blijft er niets van over. De grote op schrijf of toestel, van de foto is32,2kB, niet erg groot. Heb ook nog gekeken naar de instellingen van de camera echter niets kunnen vinden om de foto's in groter formaat te kunnen opslaan.

Kan ik de juiste instellingen niet vinden,is hier een app. voor of is de kwaliteit van de camera niet erg hoog. Mijn nokia 6300 maakt nog beter foto's. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekki
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-07 09:53
Gezien 5 megapixel iets van 2560 x 1920 zou moeten zijn, heb je een instelling verkeerd staan gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:08:
Hmm kwaliteit van de camera valt me wat tegen. Deze worden bij mij opgeslagen in het formaat 320*240 en wanneer ik deze uitvergroot op de pc dan blijft er niets van over. De grote op schrijf of toestel, van de foto is32,2kB, niet erg groot. Heb ook nog gekeken naar de instellingen van de camera echter niets kunnen vinden om de foto's in groter formaat te kunnen opslaan.

Kan ik de juiste instellingen niet vinden,is hier een app. voor of is de kwaliteit van de camera niet erg hoog. Mijn nokia 6300 maakt nog beter foto's. :?
Nogal wiedes dat 320*240 kleine bestanden oplevert en er niet uitziet als je het vergroot naar schermformaat. Dat heeft niets met de camera zelf te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brekki schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:48:
Gezien 5 megapixel iets van 2560 x 1920 zou moeten zijn, heb je een instelling verkeerd staan gok ik.
Ja dat dacht ook, echter kan ik nergens de instellingen vinden om in groter formaat op te slaan. Ook niet in de uitgebreide handleiding. Iemand die het weet waar ik de instellingen kan vinden?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een review gelezen op Allaboutphones. In deze review wordt vermeld dat het invoeren van tekst lastig is. Wat zijn jullie ervaringen? Iemand al een Qwerty toetsenbord geinstalleerd, zo ja in dit een beetje werkbaar i.v.m. het kleine schermdiagonaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

na jaren toch maar eens vreemdgegaan na 4X windows mobile en voor android (pro) gegaan (deze of volgende week woensdag binnen bij Tmobile shop). Hoop dat Sony als de sodemieter met de update naar minimaal 2.1 komt. Zag dat ie al was vervroegd maar hoe sneller de beter..1.6 kan natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Wat is het probleem met 1.6 dan??
De Mini (Pro) is al loeisnel en werkt lekker. 2.1 bied niks extra's.
De upgrade die je bedoeld is 2.2 denk ik, maar die is nog maar net officieel uit en de enige telefoon die op de markt is waar het NU al op zou moeten werken is de Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Pro vanmiddag binnen gekregen. Ben al volop aan't testen geweest. Alle programma's die ik tot hier toe getest heb werken geweldig! Navigon testversie (binnen de paar seconden fix), Handcent, Xperia Flashlight, AK Notepad, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Wikipedia: Android (operating system)
On 26 October 2009 the 2.0 (Eclair) SDK was released.[41] Among the changes were:[42]
Optimized hardware speed
Support for more screen sizes and resolutions
Revamped UI
New Browser UI and HTML5 support
New contact lists
Better white-black ratio for backgrounds
Improved Google Maps 3.1.2
Microsoft Exchange support
Built in flash support for Camera
Digital Zoom
MotionEvent class enhanced to track multi-touch events[43]
Improved virtual keyboard
Bluetooth 2.1
Live Wallpapers
Exchange integratie is wel redelijk belangrijk (voor mij...).

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Motrax schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:52:

[...]

ja voor mij ook zeker....vanaf juli gaan ze de X10 (alle versies) voorzien van een update

http://www.mobilyz.com/ni...-derde-kwartaal-dit-jaar/

moet zeggen dat ik het wel eng vind dat het gewoon allemaal maar automatisch kan en ze ook op afstand even wat software eraf kunnen halen en erop zetten. Ik moet maar niet te lang denken over de enorme macht van google en wat ze allemaal weten van je..vooral als ze ook nog eens " bij je telefoon" kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

xon schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:56:
[...]

ja voor mij ook zeker....vanaf juli gaan ze de X10 (alle versies) voorzien van een update
SE heeft gezegd eind Q3, dus maak er maar eind september van.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:55:
Ik heb net een review gelezen op Allaboutphones. In deze review wordt vermeld dat het invoeren van tekst lastig is. Wat zijn jullie ervaringen? Iemand al een Qwerty toetsenbord geinstalleerd, zo ja in dit een beetje werkbaar i.v.m. het kleine schermdiagonaal?
ik zou een qwerty toetsenbord installeren echter de t9 functie op de mini werkt zo lekker dat ik dit nog niet gedaan heb. Verder vind ik het toestel ook prettig in gebruik en voelt intuïtief goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
oooo ben zo benieuwd!
welke kleur heb je? (zit hier ook een extra cover bij?)
valt de dikte een beetje mee? 8)
ik wil ook eentje!!!

ow ja
staat er NL op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
Ik heb de pro ook binnen (@hierboven: zwart, geen extra cover, NL taal uiteraard mogelijk). Dikte is acceptabel vanwege het toetsenbord, maar wel aan de grote kant dus. Batterij is inderdaad eenvoudig te vervangen!
Bevalt me goed tot nu toe. Alleen kan internet niet goed aan de praat krijgen. (Heb Ben, gebruikt T-Mobile netwerk en geeft me melding dat downloaden van instellingen mislukt is. Handmatig instellen haalt ook niks uit :()
Wifi werkt natuurlijk wel prima verder.

Edit: Probleem opgelost. Voor iedereen die net als mij de APN gegevens niet handmatig kon toevoegen of veranderen: Je moet eerst een factory-reset doen, en vervolgens de telefoon herstarten. Vraag me niet waarom maar het werkt. Hier gevonden. Is een bug in Android die soms voorkomt, en in firmwareversies na 1.6 gefixed.

[ Voor 64% gewijzigd door dbstew op 30-06-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
wie kan mij vertellen hoe het toetsenbord is van de x10 mini pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
guidosda schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:34:
naar de reviews/hands-ons te horen, erg goed. Stukken beter dan van de Vivaz Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
guidosda schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:34:
Super relaxed! Boven verwachting! Ik heb behoorlijk dikke vingers, maar ik druk altijd raak. Ookal bedekt je vinger 3 knoppen, je voelt het zo goed aan dat het goed gaat.
Dit klinkt misschien wat vaag, dus je moet het eigenlijk eens proberen om te begrijpen wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Kan iemand mij vertellen of de .20 firmware ook voor de x10 mini zal komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

taz3d_nl schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:59:
Kan iemand mij vertellen of de .20 firmware ook voor de x10 mini zal komen ?
X10 en X10 mini/pro hebben aparte firmware, dus de .20 firmware zal niet naar de mini's komen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat bepaalde optimalisaties in de .20 firmware niet uiteindelijk zullen verschijnen in een firmware update voor de mini's....

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeeeroen
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Jazco2nd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:37:
@ ugc2 ik begrijp dat je hem dus nog niet in je hand hebt gehad? Want bij Mediamarkt hebben ze hem nog niet in de winkel.
Bij Media Markt in Utrecht is de X10 Mini Pro inmiddels uit te proberen. Het toestel kost daar zonder abonnement overigens 299 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch maar de overstap gemaakt van milestone naar mini pro ivm formaat :D. korte broek vereist een mini phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Niet online
Review op Androidworld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
Voor de mensen die veel apps gebruiken kan in de advancedlauncher aanbevelen. Maakt de boel een stuk overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Vraag aan de X10 mini/pro bezitters;

de facebook applicatie, kan je daarmee ook direct antwoorden of geeft deze alleen updates? of gaat dat omslachtig via de webbrowser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Quote van de review op Androidworld:
De verschillende gekleurde covers die worden meegeleverd
Kan me niet voorstellen dat je bij de Mini of de Mini Pro gelijk meerdere covers krijgt.
Of kan iemand hun bewering bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Niet online
Kan me niet voorstellen dat je bij de Mini of de Mini Pro gelijk meerdere covers krijgt.
Of kan iemand hun bewering bevestigen?
Ik kreeg standaard een zwarte, grijze en roze cover bij mijn X10 mini geleverd.

[ Voor 6% gewijzigd door M66B op 01-07-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
olééééééé, net mijn x10mini pro gaan halen!
jongen van de winkel liet de zijne zien om even te testen nice!!

is aant opladen nu!

hopelijk houdt ie het langer dan mijn milestone *zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
M66B schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 19:20:
[...]

Ik kreeg standaard een zwarte, grijze en roze cover bij mijn X10 mini geleverd.
Ok en je Mini had het zwarte jasje al aan of is dat de witte?

Wel cool hoop dat als ik de rode Mini Pro bestel er ook een zwart hoesje bij zit.

@Nachtaapje heb je die bij de MediaMarkt gehaald?

[ Voor 7% gewijzigd door Jazco2nd op 01-07-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Jazco2nd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:58:
[...]

Ok en je Mini had het zwarte jasje al aan of is dat de witte?

Wel cool hoop dat als ik de rode Mini Pro bestel er ook een zwart hoesje bij zit.

De Mini Pro komt met slechts één cover. Er zitten geen extra covers bij. (iig bij de zwarte)

Vind de rode versie zelf overigens niet erg geslaagd vanwege het chrome middengedeelte; alsof de cover er eigenlijk niet bij hoort. http://www.se-first.com/Xperia-X10-mini-pro-preview.html

Edit: een hoesje om je telefoon in te doen zit er niet bij...

[ Voor 27% gewijzigd door henri86 op 01-07-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Wow dat lijkt wel oranje! Die kleur rood hoef ik niet. Op andere plaatjes zag het er een stuk sjieker uit.

En op plaatje 18 zag ik wat je bedoelde. Ik ga zeker voor de zwarte. Die lijkt ook wat kleiner doordat het meer 1 geheel is en... zwart is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Motrax schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:52:

[...]

ok nieuwere Bluetooth (scheelt beetje accu) html5 jaa ok er zijn wel een paar leuke features!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
[/quote]

in den Belcompany in België is dus een azerty toestel

wat ze mij daar wel zeiden was, dat ik zeker een screenprotector moest gebruiken ook al zou het scherm krasbestendig zijn, maar die meneer zijn toestelletje had mini mini krasjes :-(

brando heeft ze nog niet ...
weet iemand een ander goed merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Nachtaapje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:07:
[/quote]

in den Belcompany in België is dus een azerty toestel

wat ze mij daar wel zeiden was, dat ik zeker een screenprotector moest gebruiken ook al zou het scherm krasbestendig zijn, maar die meneer zijn toestelletje had mini mini krasjes :-(

brando heeft ze nog niet ...
weet iemand een ander goed merk?
er is maar 1 merk...brando..liever geen dan een alternatief....denk dat ie binnen maandje wel te leveren is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
Je kunt op Ebay ook veel van die B-merkjes vinden voor geen geld.

Enige grote nadeel van dit ding vind ik de batterijduur. Nog gezocht naar alternatieven, maar die hadden maximaal 1000Mah, dat scheelt maar 30.
Ik hoop dat er ook snel een leren hoesje komt waar de pro precies in past. (dus speciaal voor deze telefoon.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
Ik heb de ZAGG invisibleSHIELD Screen Coverage voor de X10 Mini gekocht voor $15, werd binnen anderhalve week ongeveer bezorgd nadat ik het bij de officiële site besteld had met paypal. Er waren helaas al wat krasjes op het scherm gekomen maar op een of andere manier, nadat ik de shield erop had gezet, waren deze niet meer te zien. Scherm is nog net zo gevoelig, maar voelt wel ietsjes stroever aan wat ik in dit geval juist fijn vind.

Het vergt wel wat precisie om het goed op de mini te schuiven tijdens het "opplakken" van de shield. Je kan hem bijna niet zien, behalve de randjes verraden dat het erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobe1966
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:26

tobe1966

Xperia X10 mini

Weet iemand een alternatief voor de agenda van de X10 mini, ik vind het lastig om alleen met dag overzicht te kunnen werken( niet overzichtelijk), maand kan natuurlijk ook, maar dan zie je niet wat er in je agenda staat op de dagen van die maand.
Ik snap dat het moeilijk is om met zo'n klein scherm de zaak overzichtelijk te krijgen, maar bij de N95 had ik een agenda applicatie die wel overzichtelijk was, maand( met onderin de activiteiten van de geselecteerde dag en lijst weergave)

gr. Toon

Toon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
tobe1966 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:38:
Weet iemand een alternatief voor de agenda van de X10 mini, (..)
Ik vind de agenda widget (zie Android market) erg handig en overzichtelijk. Maar ook daarbinnen kun je niet makkelijk heel ver vooruit kijken. Je hebt wel een mooi overzicht van de week als widget, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laloentje
Nou, mijn vreugde was van korte duur. Een aantal dingen ingesteld op mijn X10 mini pro, en hij geeft de geest...doet helemaal niets meer. Zelfs geen lampje bij het opladen.
Ik heb hem online besteld bij de Belcompany, zouden ze hem dan in een winkel willen omruilen?
Ik hoop het maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
Al geprobeerd om batterij ff eruit en weer erin te doen?

Ik heb met de gewone mini nog geen crash of freeze gehad. Iemand anders al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops!
ik ben een paar apps icons kwijt.. bv voice dialler

en

weet iemand hoe ik de orginele -ongewenste- apps zoals die trial games kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag ik me ook af ...kan via toepassingen verwijderen maar bij meeste nutteloze appl lukt dit... echter bij bv CA gold rush en roller coaster lukt dit niet...gegevens wissen is niet wit dus kan niet geselcteerd worden.
Iemand enog idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info heb zojuist sygic mobile maps geinstalleerd ....werkt wel maar ziet er niet al te fraai uit....navigeren gaat nog wel maar bv instellingen scherm e.d zijn echt superkleine/bibberige lettrs.
Maar ja in principe zie je aan de icoontjes ook wel wat je moet hebben dus niet zo n probleem.

Paar vragen
als ik gps inschakel bij beveiliging en locatie/gps gebruiken:krijg ik melding...er kunnen gegevensoverdrachtskosten in rekening worden gebracht
Er worden anonieme gegevens verzameld wanneer een applicatie gps gebruikt.
Dit is toch gewoon normale gps he? ...zonder data gebruik of zie ik het verkeerd.
Ben gewend aan nokia met normale gps(zonder kosten) en a-gps(data verkeer.).....

waar kan ik instellen dat nooit(behalve via wifi) verbinding met internet mag worden gemaakt(heb nl geen data bundel).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laloentje schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 23:58:
Nou, mijn vreugde was van korte duur. Een aantal dingen ingesteld op mijn X10 mini pro, en hij geeft de geest...doet helemaal niets meer. Zelfs geen lampje bij het opladen.
Ik heb hem online besteld bij de Belcompany, zouden ze hem dan in een winkel willen omruilen?
Ik hoop het maar!
Misschien een domme opmerking maar heb je al een geforceerde opstart geprobeerd (aan knop en tegelijkertijd vierkantje op voorkant ingedrukt houden). Zelf namelijk ook gehad dat de telefoon niet meer reageerde en aan wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laloentje
Ik heb hem op de een of andere manier nog een keer aan de praat gekregen, maar daarna ging hij weer op zwart. Niks deed het meer. Ik ben teruggegaan naar de winkel, waar ze hem ook niet aan de praat kregen, en ik heb een nieuw toestel gekregen. Ik heb er natuurlijk uitgebreid mee gespeeld, heel erg leuk, en hij is niet een keer vastgelopen.
Hoe zetten jullie trouwens je outlook-contacten (dus ook straatnamen e.d.) in de telefoon. Ik heb nog geen handige synchronisatie-methode kunnen bedenken/vinden/ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je Outlook contacten syncen met je Gmail contacts, en je telefoon dan syncen met Gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laloentje
Ja, dat heb ik inderdaad gedaan. Het werkt, ik was te snel met mijn vraag.
Dit is mijn eerste Android smartphone, en ik sta echt versteld van alle mogelijkheden, zoveel opties, dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Iemand een goede site voor X10 Mini Pro accessoires zoals hoesjes etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
ik krijg telkens ik een sms stuur of een ontvangstbericht ontvang een rood kruisje ---> bij mijn netwerk logo,
dit duurt geen min ofzo, maar is wel raar, ook wanneer ik wifi afzet krijg ik steeds zo een rood kruisje en daarna terug volle bak ontvangst?
nog mensen die hier last van hebben?

en oja, als ik de gsm afzet om te laden
springt ie vanzelf terug aan.... nou!
hoe komt dat?
Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste