Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Dutch Renegade schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:09:
@delaitinho

Gisteren wederom bij je in de lobby geprobeert te komen
Kreeg wederom een 1 of andere conectie error :(
heb je nog een berichtje gestuurd of het nog eens te proberen
Sorry ik was er niet moest voetballen (en toen kwam de tegenstander niet opdagen :S)
Vanavond ben ik wel van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:54:
[...]

Je bedoeld eigenlijk, dat je dan lekker kan campen omdat je toch ingebouwd zit met claymores..
Leuk, aan mensen zoals jij irriteren mensen zich dus..

Ik zou er zelf een beetje moe van worden als dat mijn stijl van spelen zou zijn
heerlijk dit soort reacties, dit zijn serieus de redenen waarom ik speel :D

het is zo lekker om iemand te slim af te zijn, je ziet die gasten dan gewoon rondrennen en denken "gvd, vieze noob, nu ga ik hem terugpakken" en dan vervolgens weer 10x in m'n claymores lopen _/-\o_

als je claymores meteen associeert met campen dan gebruik je ze zelf gewoon verkeerd. In Hardcore tdm bijvoorbeeld is het echt ideaal om een claymore te planten om een hoekje en dan vervolgens zelf doorlopen, dan weet je, zoals hierboven al gezegd, dat er iig niemand je van achter kan pakken. Sommige maps hebben maar 1 doorgang naar een bepaald punt, als je dan 'click -> boem' hoort (je hoeft niet eens een kill te hebben) dan weet je waar je moet zijn.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
[...]

Je bedoeld eigenlijk, dat je dan lekker kan campen omdat je toch ingebouwd zit met claymores..

Mooi dat afgeven op campers, daar is ook wel degelijk skill voor nodig anders ben je na 2 kills dood. Helemaal als je HC speelt.

Persoonlijk schakel ik de laatste tijd ook vaak over op "defensief spelen" omdat het door lag vaak onmogelijk is om snel genoeg te aimen, en het dan makkelijker is om gewoon te focussen op een bepaald gebied.
Dit betekend natuurlijk niet stil in een hoekje zitten want dat levert niet genoeg kills op, all is het wel aantrekkelijk als je nog 1 kill nodig hebt voor bv een harrier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

[...]

Als je weet waar ik zit, kom je me maar halen. Niks is makkelijker dan dat je de positie van de ander weet. Ik zit uiteraard niet in één hoekje, dus ik vind het geen campen. Hang meestal rond in één gebouw, waarom zou je doelloos rondjes gaan rennen. Tenzij de speelmodus dat vereist, vind ik het prima om in TDM/FFA in hetzelfde gebied te blijven.

Ik plant claymore's altijd op drukke plekken, zodat je bijna altijd er een kill uit kunt halen. Meestal één op drukke plek, en één op de plek waar ik zit. Als ik samen speel met vrienden dan planten we alles vol, kom je nog niet eens in de buurt. Behalve als je Sitrep gebruikt, maar dan is het nog lastig want wij zijn er ook nog.

Veel mensen kunnen ze niet goed plaatsen, dan zie je ze al of ze gaan af maar je krijgt geen kill. Je moet ze juist niet op de deur richten maar iets schuin er vanaf. Naar het midden van de kamer, zeker als iemand hard rent met lightweight en marathon.

@Amahusu: Juist...iemand die me snapt.

[ Voor 61% gewijzigd door NeoMe op 17-03-2010 14:27 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Ik heb siterep een week gebruik om hem pro te krijgen, en vind het toch wel makkelijk dat je aan de hand van de claymores kan zien waar iemand ongeveer zit! Wat me wel tegen valt is het harder maken van de voetstappen, ik merk het verschil amper (speel via speakers of dopjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Laatst online: 22:23
ik ben nu ook bezig voor pro, maar is het niet zo dat je de stappen dan misschien eerder hoord.?
ik heb een surround set, en op zich vind ik het al handig dat ik geluiden herken als het achter me voor of naast me gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

jeroen210 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:10:
Ik heb siterep een week gebruik om hem pro te krijgen, en vind het toch wel makkelijk dat je aan de hand van de claymores kan zien waar iemand ongeveer zit! Wat me wel tegen valt is het harder maken van de voetstappen, ik merk het verschil amper (speel via speakers of dopjes)
Volgens mij hoor je alleen vijandige voetstappen, weet het niet zeker maar een maat van mij zweert erbij. Wordt altijd uitgemaakt voor cheater als hij op de killcam omdraait terwijl er nog niemand is. Wij spelen btw xbox 360.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
jeroen210 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:10:
Sitrep pro is KONING.

Het helpt bij mij heel erg veel. Maarja, ik speel op de PC met een goede headset.

Een shooter moet je niet spelen met speakers als je goed van je geluid gebruik wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Ben ik met je eens, ik maak zelf gebruik van de Sennheiser MX 760 oordopjes welke volgens mij ook niet slecht zijn. Ik kan hiermee ook goed plaatsen waar de geluiden vandaan komen. Ik merk met siterep pro wel dat de voetstappen luider zijn van vijanden, maar dan zijn ze meestal al wel best dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet jouw probleem al... "dopjes" !? geen wonder dat je niets hoort :+

Ik vind sitrep te veel moeite om vol te spelen dus ik doe dat voorlopig niet weer, maar als je hem op Pro hebt én een goeie headset is het tegen mensen die geen Ninja Pro hebben zo goed als een wallhack - en je wordt veel en vaak voor wolhekker uitgescholden door mensen met speakers (of dopjes). Het probleem ermee is en beetje dat Sitrep zonder pro eigenlijk geen handige perk is en dat he tom één of andere reden de langstdurende perk is om vol te spelen - waardoor je dagen lang tegen een zinloze prutperk zit an te loeren. Tegen de tijd dat je het ellende ding vol hebt ben je weer bijna aan je volgende prestige level toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:48:
[...]

Ik weet jouw probleem al... "dopjes" !? geen wonder dat je niets hoort :+

Ik vind sitrep te veel moeite om vol te spelen dus ik doe dat voorlopig niet weer, maar als je hem op Pro hebt én een goeie headset is het tegen mensen die geen Ninja Pro hebben zo goed als een wallhack - en je wordt veel en vaak voor wolhekker uitgescholden door mensen met speakers (of dopjes). Het probleem ermee is en beetje dat Sitrep zonder pro eigenlijk geen handige perk is en dat he tom één of andere reden de langstdurende perk is om vol te spelen - waardoor je dagen lang tegen een zinloze prutperk zit an te loeren. Tegen de tijd dat je het ellende ding vol hebt ben je weer bijna aan je volgende prestige level toe.
Ik zit op 670 en shit dat duurt lang.......... :/ mja lightweight voltooien is ook een pain.. 250!!!! mile rennen dat is echt heel erg veel.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Lightweight duurt zeker ook lang, doe deze gewoon samen met marathon en een UMP45 :D Wat is volgens jullie een goede headset om te te gamen dan? Liever wel onder de 100 euro als het ff kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

jeroen210 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:00:
Lightweight duurt zeker ook lang, doe deze gewoon samen met marathon en een UMP45 :D Wat is volgens jullie een goede headset om te te gamen dan? Liever wel onder de 100 euro als het ff kan ;)
Haha, ik loop met een m5pk en een spas :D
Ik gebruik zelf de alienware tactx erg fijn ding :) overigens is dat gewoon een steelseries 5h v2 ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:46
Ik vind lightweight Sitrep en Last stand veel te lang om helemaal uit te spelen. Heb ook maar besloten om deze gewoon niet te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik kan met dit spel heerlijk soundwhoren op deze headset. Maar ik ben absoluut geen fijnproever qua headsets maar deze bevalt toch wel heel goed :)

Verder ben ik van plan om rond 19.00 de public matches even onveilig te maken. Doen er mensen mee in een party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik met veel genot de Creative Fatal1ty headset, 28 euro kost hij maar en echt geweldig in combinatie met mijn x-fi extreme gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

reemprive schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:53:
[...]

Ik gebruik met veel genot de Creative Fatal1ty headset, 28 euro kost hij maar en echt geweldig in combinatie met mijn x-fi extreme gamer.
'k Heb dezelfde, aanradertje :Y

Iemand met een eerdere creative headset werd meteen jaloers nadat ie 'm even op had :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Trouwens best leuk om de zogenaamde knife runners neer te halen voordat ze jou neersteken. Sommige blijven op onverwachte momenten komen, maar heb ook gehad dat ze gewoon letterlijk op je af komen en dan gewoon blijven staan en neerschieten, dan vinden ze het niet leuk.

Schijnbaar was er een groepje op Scrapyard. Twee aan het rondrennen met het mes en drie aan het campen. Op een gegeven moment had ik ze allemaal achter elkaar continue neergeknald. Of met de UMP45 of met de AT4.

Ik zag bijvoorbeeld iemand voor een raam staan en schoot snel met de AT4 en het was een triple kill. :P
Niet echt slim om met ze drieën op een plaats te gaan campen.

En de L86 LSW begin ook ik steeds meer te waarderen. Een heerlijk krachtige LMG.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuf.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 15:29
Die L86 is wel een bazengeweer inderdaad. Ik ging in Derail bij die Jeep zitten, terwijl mensen probeerder B over te nemen (Groundwar). Als die mensen dan kwamen zette ik de L86 aan en hij gaat pas uit als iedereen dood is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Daarnet ben ik weeral doorgesluist naar een hackserver. Een AC130 zonder reload en een RPG zonder reload. Dat is dus echt chaos, de hele map zat gewoon de schudden van die AC130 spray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54

SaN

SaN schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:37:
Is het niet mogelijk om je accuracy te zien bij MW2 op de PC?
Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Dat is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

lol, ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe wisselvallig ik speel.

zo begon ik vanavond echt absurd slecht, met een paar 8-15 potjes e.d. achterelkaar. Toen ineens van het ene op het andere moment begon alles te lopen en heb warempel 2 flawless potjes gespeeld (21-0 en 17-0 in tdm).

en uiteraard ging het hierna weer uberbagger :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

wel stuk duurder als de andere die aangeraden wordt maar:
pricewatch: Logitech G35 gaming headset
vind ik echt geweldig, alles is te instellen op de headset zelf en als je hem eenmaal op heb bij cod ben je doof voor de rest van de wereld :)
en er zit ook een zeer goede mic op.

en die sitrep pro schiet inderdaad voor geen meter op, komt misschien ook om dat mensen te weinig claymore planten :)
maar ik vind het nu al geweldig om met de barret en FMJ claymore van een andere sniper te slopen, en dan zie je hem spontaan opstaan, en dan tada headie. (ofzo) 8)

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
thompie1 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:07:
[...]

wel stuk duurder als de andere die aangeraden wordt maar:
pricewatch: Logitech G35 gaming headset
vind ik echt geweldig, alles is te instellen op de headset zelf en als je hem eenmaal op heb bij cod ben je doof voor de rest van de wereld :)
en er zit ook een zeer goede mic op.

en die sitrep pro schiet inderdaad voor geen meter op, komt misschien ook om dat mensen te weinig claymore planten :)
maar ik vind het nu al geweldig om met de barret en FMJ claymore van een andere sniper te slopen, en dan zie je hem spontaan opstaan, en dan tada headie. (ofzo) 8)
Voor sitrep pro heb ik de moed maar opgegeven. Na anderhalve week spelen stond ie op 42 van de 120. Dat duurt me dus allemaal te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

amahusu schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 03:07:
lol, ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe wisselvallig ik speel.

zo begon ik vanavond echt absurd slecht, met een paar 8-15 potjes e.d. achterelkaar. Toen ineens van het ene op het andere moment begon alles te lopen en heb warempel 2 flawless potjes gespeeld (21-0 en 17-0 in tdm).

en uiteraard ging het hierna weer uberbagger :P
Heb ik dus ook altijd. meestal een fail score van iets meer deaths dan kills. en dan ineens pure win met scores van 31-5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 20:04:
[...]
'k Heb dezelfde, aanradertje :Y

Iemand met een eerdere creative headset werd meteen jaloers nadat ie 'm even op had :o
Ik vond die fatal1ty juist geen goeie headset. Het geluid klonk veel te dof en er was teveel bass naar m'n zin. Misschien ben ik verwend met m'n pc-350, maar ik vond het gewoon geen goeie headset. Daar kwam dan nog bij dat ik het ding oncomfortabel vond worden na ene klein half uurtje. Met MW2 heb je na een half uur in-gamne zitten net één rondje gespeeld en 20 minuten gevloekt op IWNet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 13-09 17:41
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:26:
[...]

Ik vond die fatal1ty juist geen goeie headset. Het geluid klonk veel te dof en er was teveel bass naar m'n zin. Misschien ben ik verwend met m'n pc-350, maar ik vond het gewoon geen goeie headset. Daar kwam dan nog bij dat ik het ding oncomfortabel vond worden na ene klein half uurtje. Met MW2 heb je na een half uur in-gamne zitten net één rondje gespeeld en 20 minuten gevloekt op IWNet.
Met wat voor geluidskaart heb jij hem dan gebruikt?
Kheb em zelf met X-fi gamer edition. En dan is hij echt geniaal.
Met mw2 ben ik voornamelijk bezig met luisteren of ik iemand hoor

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:19:
[...]

heerlijk dit soort reacties, dit zijn serieus de redenen waarom ik speel :D

het is zo lekker om iemand te slim af te zijn, je ziet die gasten dan gewoon rondrennen en denken "gvd, vieze noob, nu ga ik hem terugpakken" en dan vervolgens weer 10x in m'n claymores lopen _/-\o_

als je claymores meteen associeert met campen dan gebruik je ze zelf gewoon verkeerd. In Hardcore tdm bijvoorbeeld is het echt ideaal om een claymore te planten om een hoekje en dan vervolgens zelf doorlopen, dan weet je, zoals hierboven al gezegd, dat er iig niemand je van achter kan pakken. Sommige maps hebben maar 1 doorgang naar een bepaald punt, als je dan 'click -> boem' hoort (je hoeft niet eens een kill te hebben) dan weet je waar je moet zijn.
Gelukkig speel ik nooit hardcore..
Juist om mensen zoals jullie niet tegen te komen..

Camp camp camp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:26:
[...]

Ik ben helemaal weg van de Megalodon. Ik heb hem destijds (voordat tie in Nederland leverbaar was) uit Amerika laten komen en nog geen moment spijt gehad. De surround is uitstekend en beter dan mijn 5.1 speakerset (Logitech G#?). Een vriend van me heeft hem inmiddels ook en die is ook uitermate tevreden.
Het is leuk als je bij Sabotage mee kijkt met een ander en die dan via TS tips kan geven of ze langs links of rechts komen... Erg grappig. Al met al een top koptelefoon voor gamen..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:38
reemprive schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:53:
[...]

Ik ook, zeer fijne headset.
Gebruik hem ook veel als we in een party zitten en skypen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:41:
[...]

Gelukkig speel ik nooit hardcore..
Juist om mensen zoals jullie niet tegen te komen..

Camp camp camp
hahah heerlijk, ik proef de frustratie gewoon ;)

maar je moet toch eens uitleggen hoe jij:

- op punt A een claymore plaatsen
- doorlopen naar punt B
- terug richting A als je 'klik -> boem' hoort

als campen kan betitelen, ik ben echt heel benieuwd hoe de claymores dan in jouw ogen gebruikt moeten worden :')

Als ik het zo allemaal lees ben jij zo'n figuur die als een kip zonder kip door het level heen aan het rushen is en het dan raar vind dat ie zo vaak doodgaat :+

[ Voor 48% gewijzigd door amahusu op 18-03-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
Ik gebruik zelf een Icemat Siberia V1 op de standaard geluidskaart van mijn Mobo. Dat is geen reden om hem meteen enorm aan de prijzen maar ik merk wél dat ik vaak behoorlijk in het voordeel ben qua geluid ;).
Nu is versie 2 btw al uit >:) pricewatch: Steelseries Siberia v2 Full-size USB Headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zou niet meer zonder Claymore kunnen spelen. Als ik ergens een deur doorga, zet ik inderdaad in 100% van de gevallen een claymore achter me neer, ik heb namelijk geen ogen in de achterkant van mijn hoofd. Verder ga ik ook geen rondjes rennen, als de mensen achter elkaar naar mij toe komen, natuurlijk blijf ik dan in een gebouw hangen, als dat op dat moment een goede plek is om te zitten. Nooit ergens letterlijk stil natuurlijk, anders wordt je snel door een tube geraakt (en he, dat is waar een tube weer handig voor is).

Als dat al iets is wat niet meer kan, kan je beter Pacman gaan spelen.

Maar, het versterkt alleen maar het beeld dat er in HC modus een stuk minder onzin en gezeur gaande is, en er wat serieuzer gespeeld wordt :)

Ik gebruik overigens deze headset:

Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/short/images/Sharkoon%20X-Tatic.jpg

5.1 Dolby Digital, aangesloten via optical op mijn 360. Voordeel van deze headset is dat de microfoon ook werkt met de Xbox, dus ik kan echt alles met het ding doen :) Als je gewoon alleen audio wil, klik je die mic er gewoon af.

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 18-03-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Gisteren een lichte teleurstelling :(. Ik had 7 kills, toen harrier, paar kills gepakt en nog een paar koppen laten rollen. Eindelijk Chopper gunner! Daar weer 12 mee gemaakt zodat ik op 23 kills kwam!!! Nog 2 kills voor een nuke! Maaaaaar.... een dude met een UAV gooide roet in het eten en vond mij precies toen chopper gunner klaar was :(.
Hopelijk vanavond beter wel de Nuke :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:22:
[...]

hahah heerlijk, ik proef de frustratie gewoon ;)

maar je moet toch eens uitleggen hoe jij:

- op punt A een claymore plaatsen
- doorlopen naar punt B
- terug richting A als je 'klik -> boem' hoort

als campen kan betitelen, ik ben echt heel benieuwd hoe de claymores dan in jouw ogen gebruikt moeten worden :')

Als ik het zo allemaal lees ben jij zo'n figuur die als een kip zonder kip door het level heen aan het rushen is en het dan raar vind dat ie zo vaak doodgaat :+
1: Ik gebruik NOOIT claymore..
2: Ja ik rush standaard
3: Ja ik irriteer me dood aan campers die zichzelf inbouwen met claymores :9
4: Nee, ik ga niet zo vaak dood als je denkt, haal meestal wel gewoon lekker mijn killstreaks in de rondes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:50:
[...]

1: Ik gebruik NOOIT claymore..
2: Ja ik rush standaard
3: Ja ik irriteer me dood aan campers die zichzelf inbouwen met claymores :9
4: Nee, ik ga niet zo vaak dood als je denkt, haal meestal wel gewoon lekker mijn killstreaks in de rondes..
idd iedereen denkt dat rushers als een kip zonder kop een matige score halen. en die zijn er ook idd. maar
door keer op keer je tegenstanders te overdonderen haal je hele lekkere killstreak. en mooie scores.
dat is het mooie iedereen heeft van die zones waar die denk hier komt nog niemand. als je dan toch met een ump of uzi voor hem staat heb je meestal voordeel =]

bij mij werkt het goed. ben nu met bfbc2 bezig en dat werkt toch niet zo :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Proxx schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:57:
[...]

idd iedereen denkt dat rushers als een kip zonder kop een matige score halen. en die zijn er ook idd. maar
door keer op keer je tegenstanders te overdonderen haal je hele lekkere killstreak. en mooie scores.
dat is het mooie iedereen heeft van die zones waar die denk hier komt nog niemand. als je dan toch met een ump of uzi voor hem staat heb je meestal voordeel =]

bij mij werkt het goed. ben nu met bfbc2 bezig en dat werkt toch niet zo :P
hehe ja dat is idd wel zo, je hebt aan de ene kant de rushers en aan de andere kant de spelers die de rushers opwachten. Maar als je het tweede type bent, dan ben je niet automatisch een camper.

bij mij hangt het meestal van de gamemode af, bij demolition bijvoorbeeld rush ik als een gek als ik moet attacken, maar ook als ik moet defenden (bijv. als we dik worden geownded bij A of B dan ren ik richting respawn points om de toevoer van nieuwe enemies naar de bombsite wat te vertragen).

In HC kan je simpelweg niet rushen, omdat iedereen dan super geconcentreerd speelt (naja, de meeste dan, soms zie je weleens mensen die niet doorhebben dat HC heel anders is dan gewone TDM) en je zo voor je flikker wordt geschoten als je rondrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Rushers met lightweight pro/ commando pro en marathon pro zijn mmmmmatig bezig :'( . Ik doe zelf aan tactisch rushen met bijvoorbeeld een M16A1 + sleight of hand/ stopping power/ commando (dan val ik niet constant half dood) en dit werkt perfect. Eergisteren HQ pro 93-13 gehaald :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Laatst online: 15-08 15:27
Ik gebruik eigenlijk ook nooit claymores. Maar nu ik de laatste tijd veel ctf speel, zijn ze best handig.
Opzich erger ik me aan de claymores, want meestal ben je altijd de sjaak bij dezelfde personen. 1 keer dood gaan, oke, maar om nou steeds dood te gaan door dezelfde persoon, dat gun ik hem niet :P.

En zoals gezegd, meestal zijn het campers die bijvoorbeeld in dat middelste gebouw van Derail zitten. Dan zetten ze een claymore op de trap en dan staan ze daar met hun sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Deforcer schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:10:
Ik gebruik eigenlijk ook nooit claymores. Maar nu ik de laatste tijd veel ctf speel, zijn ze best handig.
Opzich erger ik me aan de claymores, want meestal ben je altijd de sjaak bij dezelfde personen. 1 keer dood gaan, oke, maar om nou steeds dood te gaan door dezelfde persoon, dat gun ik hem niet :P.

En zoals gezegd, meestal zijn het campers die bijvoorbeeld in dat middelste gebouw van Derail zitten. Dan zetten ze een claymore op de trap en dan staan ze daar met hun sniper.
maar wat ik me dan afvraag: als je een paar keer achter elkaar dood bent gegaan door dezelfde dude/claymore, dan laat je je toch niet nog een keer pakken?

soms ben ik echt verbaasd hoe mensen een tunnelvisie krijgen als ze je willen terugpakken, terwijl een simpele nade of rocket al genoeg is om een ingebouwde camper uit zijn hol te krijgen. (of je laat gewoon z'n claymore afgaan, doet een stapje terug, en geheid komt er iemand kijken wat er met z'n claymore is gebeurd om vervolgens een nieuwe te planten, op dat moment steek je een mes in z'n nek :+)

[ Voor 10% gewijzigd door amahusu op 18-03-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:58

superwashandje

grofheid alom

Deforcer schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:10:
Opzich erger ik me aan de claymores, want meestal ben je altijd de sjaak bij dezelfde personen.1 keer dood gaan, oke, maar om nou steeds dood te gaan door dezelfde persoon, dat gun ik hem niet :P.

Sitrep is your friend

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Ik heb een hele tijd met de AUG HBAR gespeeld, maar nu ben ik wel een beetje gewend aan een UMP45 met marathon en lightweight. Ik merk dat ik nu zonder siterep toch regelmatig in een claymore ren dus ik zet siterep er denk ik maar weer bij ;) Iedereen die heeft gereageerd op de vraag over headsets allemaal bedankt, nu kan ik voor mezelf een goede headset gaan uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:06:
[...]

In HC kan je simpelweg niet rushen, omdat iedereen dan super geconcentreerd speelt (naja, de meeste dan, soms zie je weleens mensen die niet doorhebben dat HC heel anders is dan gewone TDM) en je zo voor je flikker wordt geschoten als je rondrent.
5 minuten op een plekje zitten, iemand neermaaien, en dan 5 meter verder gaan zitten is toch niet geconcentreerd spelen :P Dat heet campen :)
Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:58:
[...]

5 minuten op een plekje zitten, iemand neermaaien, en dan 5 meter verder gaan zitten is toch niet geconcentreerd spelen :P Dat heet campen :)
Of zie ik dat verkeerd?
dat zie je verkeerd

als je niet rushed, dan wil dat niet zeggen dat je stilzit.

in maak gewoon m'n rondes door de maps, plant her en der een claymore en check alle vaste campspots (in HC zijn campers over het algemeen easy kills). Als je uav hebt dan kun je een paar tellen wel rushen (richting de rode dots), maar verder sluipt iedereen eigenlijk strak langs muren en worden open ruimtes zoveel mogelijk vermeden.

Hardcore speelt gewoon totaal anders, je let veel beter op omgevingsgeluiden en je bent constant op je hoede. In tegenstelling tot normale de normale modus, waarin je constant UAV hebt.

Anyways, het is nu wel duidelijk dat jij van de nonstop actie bent. Dat kan ik ook zeker wel waarderen, maar je moet niet gaan zeggen dat alle speelstijlen die jou niet bevallen onder de noemer camper vallen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door amahusu op 18-03-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:58:
[...]

Of zie ik dat verkeerd?
Ja een beetje wel, je wil niet weten hoe vaak ik iemand met een claymore heb gepakt daarna iets van positie wisselen en als hij je komt zoeken (en dat doen ze bijna allemaal) in de rug te pakken of met je claymore op een iets andere positie hem van het speelveld te blazen.

Dan een andere positie zoeken met zicht op hetzelfde stuk speelveld en je hebt alweer 3 kills te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
Klopt, maar toch gebruik ik liever commando pro. Voor de keren dat er een claymore staat, vind ik de perk het eerlijk gezegd niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
YOGI schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:42:
Gisteren een lichte teleurstelling :(. Ik had 7 kills, toen harrier, paar kills gepakt en nog een paar koppen laten rollen. Eindelijk Chopper gunner! Daar weer 12 mee gemaakt zodat ik op 23 kills kwam!!! Nog 2 kills voor een nuke! Maaaaaar.... een dude met een UAV gooide roet in het eten en vond mij precies toen chopper gunner klaar was :(.
Hopelijk vanavond beter wel de Nuke :9
nukes halen zonder cold blood pro is fail ;)
Gisteren mijn tiende gehaald, was nog aardig lastig door de vele cheaters, dan helpt die perk niet :(

Nu kan ik eindelijk weer verder met de volgende prestige :P
amahusu schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:06:
[...]
in maak gewoon m'n rondes door de maps, plant her en der een claymore en check alle vaste campspots (in HC zijn campers over het algemeen easy kills). Als je uav hebt dan kun je een paar tellen wel rushen (richting de rode dots), maar verder sluipt iedereen eigenlijk strak langs muren en worden open ruimtes zoveel mogelijk vermeden.

Hardcore speelt gewoon totaal anders, je let veel beter op omgevingsgeluiden en je bent constant op je hoede. In tegenstelling tot normale de normale modus, waarin je constant UAV hebt.
Hardcore TDM is imo wel vrij veel campen, met name doordat er geen killcam is blijven mensen vaak zitten.
HQ daarentegen is zeer goed te doen, omdat je wel moet cappen om te winnen is constant campen gelukkig geen optie.

[ Voor 38% gewijzigd door marko77 op 18-03-2010 13:13 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dat zie je verkeerd

Anyways, het is nu wel duidelijk dat jij van de nonstop actie bent. Dat kan ik ook zeker wel waarderen, maar je moet niet gaan zeggen dat alle speelstijlen die jou niet bevallen onder de noemer camper vallen ;)
Nou ik zeg dat toch ook niet :)
Maar toen ik laatst met je speelde had ik toch niet echt het idee dat je zoveel claymores gebruikte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
Je hoeft toch ook niet in elke game claymores te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb 6 classes, die ik ook nog eens constant verander. Elk met eigen wapens en perks. Dat houdt het inderdaad leuk :) Claymore heb ik bijvoorbeeld bij een Sniper class, maar niet bij mijn Light class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deforcer schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:30:
Je hoeft toch ook niet in elke game claymores te gebruiken?
Nee, maar je las toch wat hij schreef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
[...]

dat zie je verkeerd

Die visie over hardcore deel ik echt niet. Ik speel eigenlijk alleen maar HCHQ en strak langs muren sluipen en open ruimtes vermijden is me nog nooit opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Fist schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:52:
[...]

Die visie over hardcore deel ik echt niet. Ik speel eigenlijk alleen maar HCHQ en strak langs muren sluipen en open ruimtes vermijden is me nog nooit opgevallen.
kan ook aan mij liggen hoor :) maar over het algemeen speel ik alleen in de nachtelijke uurtjes, dan heb je een stuk minder kiddies wordt er vrij serieus gespeeld. In HQ heb je wel een tijdsdruk waardoor je minder voorzichtig speelt heb ik het idee.

Overigens speel ik voornamelijk HC TDM en HC S&D (en demolition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
Opzich vind ik HC een erg leuke gametype. Dit geeft toch meer realiteit ten opzichte van de andere gametypes. Wel jammer dat je met bijvoorbeeld een spas mensen erg snel dood hebt met een lange range. Voor jezelf is het niet erg, maar als je iemand tegen je hebt met spas, dan is het wel jammer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
amahusu schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:55:
[...]

kan ook aan mij liggen hoor :) maar over het algemeen speel ik alleen in de nachtelijke uurtjes, dan heb je een stuk minder kiddies wordt er vrij serieus gespeeld. In HQ heb je wel een tijdsdruk waardoor je minder voorzichtig speelt heb ik het idee.

Overigens speel ik voornamelijk HC TDM en HC S&D (en demolition)
Mmh heel soms speel ik ook S&D en daar heb je inderdaad wel gelijk. Bij TDM zal het wel hetzelfde zijn, daar heb je een spawntijd. Bij HCHQ spawn je of instant, of je moet eventjes wachten. Denk dat door de spawntijd er wel voorzichtiger gespeeld wordt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij HC in MW1 werd minder gecamped als bij MW2. Als ik een ronde TDM doe dan zitten 9 van de 10 spelers ergens in een huis achter een muurtje of in een hoek. Dat was bij MW1 wel anders, de hardcore van 1 doet mij denken aan de softcore van 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
PWM schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:34:
Ik heb 6 classes, die ik ook nog eens constant verander. Elk met eigen wapens en perks. Dat houdt het inderdaad leuk :) Claymore heb ik bijvoorbeeld bij een Sniper class, maar niet bij mijn Light class.
Das best grappig, ik heb juist een claymore op mn runner.
Als je dan beschoten wordt en een hoekje omvlucht plant je ff snel een clay en degene die je zat te beschieten komt dan 90% v/d tijd gelijk achter je aan, easy kill ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me gisterenavond populair gemaakt in een rondje HCTDM door eens een keer niet als bosje vermomd in een hoekje te gaan rondhangen, maar wat runnybunny te doen. Eén rondje op Favela twee mooie acties en een eindscore van 31-6:

In den beginnen was er de actie op het dak met de plantjes, vanwaar ik door geluk, geen wijsheid, drie man op een rijtje had voor één salvo uit een gestolen M16, en vervolgens nog effe snel een stab, een headshot met flashbang (dwz dood gegooid met zo'n ding) en een throwingknife kill in hoog tempo eruit poepte voor de semtex die aan me geplakt werd afging. "Kill the entire enemy team in under 10 seconds" *O*

Game winning kill was vervolgens ook wel vrolijk: twee flashbangs in een hokje met 4 vijanden gegooid, erin gerush en één iemand omgelegd met Striker zonder silencer. Twee van de drie tegenstanders openen vervolgens volledig blind het vuur met als resultaat dat uiteindelijk ik en één tegenstander aan verschillende kanten van de kamer in een hoekje zaten te schuilen en er twee door hun eigen teammates neergeschoten waren. Werpmesje in de hoek met de vijand en hop, Victory!

Ik was overigens een noob, volgens een van de teamkillers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
bunnyhopping is toch ook noob :+
Een berg kills zonder flashbangs en stunners, da's pas skill 8)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
marko77 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:27:
Een berg kills met alleen flashbangs en stunners direct hit, da's pas skill 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
marko77 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:27:
O ja, die vergeet ik ook steeds te gooien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh wat heerlijk is die tactical knife toch :D
Gisteren met 4 choppers 70 kills gehaald :D

Alleen vond Dutch Renegade het niet meer zo leuk volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:31:
oh wat heerlijk is die tactical knife toch :D
Gisteren met 4 choppers 70 kills gehaald :D

Alleen vond Dutch Renegade het niet meer zo leuk volgens mij :P
Not bad at all :)
Van het weekend ga ik ook weer los (zondag denk ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:42:
[...]

Not bad at all :)
Van het weekend ga ik ook weer los (zondag denk ik )
Ja, ik ga vanmiddag nog ff lekker ballen knallen...
Maar ben nu met mijn anticamper class bezig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
Gister toch maar even met de UMP45 zitten schieten en hem silenced gemaakt. Het is toch wel een fijn wapen hoor. Leightweight, marathon en commando zijn dan ook erg fijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deforcer schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:56:
Gister toch maar even met de UMP45 zitten schieten en hem silenced gemaakt. Het is toch wel een fijn wapen hoor. Leightweight, marathon en commando zijn dan ook erg fijn :).
Kijk met jou kan ik praten, ik speel nu met dezelfde class, plus usp met tactical knive

Echt wat een heerlijke class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:02:
[...]

Kijk met jou kan ik praten, ik speel nu met dezelfde class, plus usp met tactical knive

Ik heb ook die class alleen ik heb de striker als 2e wapen
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:55:
[...]

Ja, ik ga vanmiddag nog ff lekker ballen knallen...
Maar ben nu met mijn anticamper class bezig >:)
Sja helaas ben ik nu aan het werk dus kan ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:05:
[...]

Ik heb ook die class alleen ik heb de striker als 2e wapen

[...]

Sja helaas ben ik nu aan het werk dus kan ik niet
Unlucky,

btw, iedere keer als ik jou wil joinen kan dat niet..
kan iedereen joinen maar jou nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
[...]

Goed idee, ik ga denk ik ook maar even tactical knife halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deforcer schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:09:
[...]

Goed idee, ik ga denk ik ook maar even tactical knife halen :).
ja, je moet ff door die eerste 50 heen bijten met de pistool, akimbo vond ik ook wel leuk als attachment..
maar mijn nieuwe verslaving is toch echt die tactical knive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

Meldt zich ook. Een top klasse, ook voor afstand is het nog steeds redelijk tot goed. Wel in bursts schieten..

en met betrekking tot de tactical knive. Ik durf te beweren dat als ik 1 op de 3 a 4 kills met een knive maak op non HC. Ik ben er nu even mee gestopt (hij zit nog wel in mijn class), want ik moet headshots hebben met mijn ump. Maar anders.. 1 op de 3, 4... Zo krachtig. En natuurlijk linken aan je scrollwheel zowel vooruit als achteruit.. Je bent dan wel zo verschikkelijk snel met kniven, dat je bijna altijd wint.

[ Voor 37% gewijzigd door Mystikal op 19-03-2010 11:36 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Hoeveel sneller ga je eigenlijk met lightweight aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

[...]

Hier idem als sec G18 akimbo (Noobie style :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fastman schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:37:
Hoeveel sneller ga je eigenlijk met lightweight aan?
2km p/u ongeveer :P

Nee ik heb geen idee man,, maar toch merk ik het wel weer als ik een andere perk erop zet..
bakkiepleur schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:53:
[...]

Hier idem als sec G18 akimbo (Noobie style :P )
Noobie style, is best lekker af en toe, ik irriteer me dood aan campers, dit is mijn soort van revenge O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Net voor het eerst FFA gespeeld.

Speel ik 11-0, verlies ik van een gast die 12-14 speelt :') Lekker over nagedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
PWM schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:18:

Speel ik 11-0, verlies ik van een gast die 12-14 speelt :') Lekker over nagedacht
Tja, punten hè ;).

Gister ook wat potjes gedaan, maar ik merk toch dat er weer wat wallhackers etc aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deforcer schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:22:
[...]

Tja, punten hè ;).

Gister ook wat potjes gedaan, maar ik merk toch dat er weer wat wallhackers etc aankomen.
Daarom ben ik zo blij met mijn ps3..
Geen hacker niks O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
Het voordeel is dan wel weer dat er een killcam is (behalve bij HC natuurlijk). Zo zie je meteen of iemand hackt. Als het overduidelijk is, dan druk ik op Escape > Leave game. Ik gun die hackers geen punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Ingame: Shift+ Tab > Players> recently played> zoek naam hacker> view id page> en vervolgens staat in de rechterbovenhoek "Report Violation". Dit doe altijd als iemand 100% hacks heeft. Hopelijk wordt er ook werkelijk wat mee gedaan :z

[ Voor 0% gewijzigd door YOGI op 19-03-2010 13:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Nee dus. Die knop is voor violations mbt de steam community (offensive nicknames en dergelijke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:26:
[...]

Daarom ben ik zo blij met mijn ps3..
Geen hacker niks O+
na gisternacht weet ik dat niet zo zeker ;)
Alleen maar respect _/-\o_
Vanavond na een uur of 10 ben ik weer van de partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:18:
FFA gaat inderdaad alleen om de kill score. Het is ook de gamemode die je kiest, natuurlijk. Dit stimuleert zo wild mogelijk rondrennen en knallen, veel actie. Het ontmoedigt campen. Dus eigenlijk vind ik het helemaal niet slecht dat de death 'score' niet meegerekend wordt.

Wil je wat meer tactisch spelen dan zijn er zat andere gamemodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
masq schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:09:
Nee dus. Die knop is voor violations mbt de steam community (offensive nicknames en dergelijke).
User misconduct? Een cheater gedraagt zich toch ook niet naar behoren :O ... En beter iets proberen dan niets |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
Ach ja, dat reporten heeft volgens mij niet veel zin. En de kans dat je dezelfde hacker weer in je game hebt, is natuurlijk niet heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Renegade schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:11:
[...]

na gisternacht weet ik dat niet zo zeker ;)
Alleen maar respect _/-\o_
Vanavond na een uur of 10 ben ik weer van de partij
Ja, je baalde hard he :P

vooral dat eerste potje was lekker, dat ik erin kwam na 5 minuten speeltijd met 2000 punten achter en alsnog gewonnen hehehhee

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:30:
[...]

Ja, je baalde hard he :P

vooral dat eerste potje was lekker, dat ik erin kwam na 5 minuten speeltijd met 2000 punten achter en alsnog gewonnen hehehhee

:9
Zoiets had ik gister ook. Dan join je een game die al met de 2e helft bezig is (Capture the flag) en dan eindig je nog 2e van je team.
Of soms join je een game die 5 seconden later weer afgelopen is. Erg vervelend. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deforcer schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:02:
[...]

Zoiets had ik gister ook. Dan join je een game die al met de 2e helft bezig is (Capture the flag) en dan eindig je nog 2e van je team.
Of soms join je een game die 5 seconden later weer afgelopen is. Erg vervelend. :/
Ja, of je joint een game die al afgelopen is, en dan zie je net de game winning kill.. Zon bullshit..

Maar ik kwam er na 5 minuten in, en eindigde de ronde met 33-3 lol

En met de winst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
  • Laatst online: 20-06-2022
Hee luitjes,

Ook ik ben trots eigenaar van MW2 op de PS3 ( hoe toevallig :+ ) Ik heb er voor Killzone 2 ( _/-\o_ ) gespeeld, en hier in hadden we een kleine clan van tweakers.

Zijn er toevallig tweakers onderling die ook een clan zijn gestart op de PS3? Of is hier misschien animo voor?
Lijkt me gezellig om gezamelijk te knalle naast het verhalen delen op dit topic.

( Indien deze vraag al eerder is gepost bij voorbaat excuses )

MVG

GeroWe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeroWe schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:22:
Hee luitjes,

Ook ik ben trots eigenaar van MW2 op de PS3 ( hoe toevallig :+ ) Ik heb er voor Killzone 2 ( _/-\o_ ) gespeeld, en hier in hadden we een kleine clan van tweakers.

Zijn er toevallig tweakers onderling die ook een clan zijn gestart op de PS3? Of is hier misschien animo voor?
Lijkt me gezellig om gezamelijk te knalle naast het verhalen delen op dit topic.

MVG

GeroWe
add me maar : woefhap op psn

als je een keertje met mij meedoet, add de rest je vanzelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:27:
[...]

Top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

wie had het hier een paar dagen geleden over ump + silencer in domination?

die combo is ook super dodelijk in demolition! Vanacht snoeihard gerushed met die class, dat ding is nog behoorlijk sterk met silencer! Nieuw record neergezet voor mezelf (67-19) en nog een zooi potjes met een +3 k/d ratio (30-9 etc.)

en nu weet ik het helemaal zeker, als je snel wilt levellen dan is demolition the only way to go! Ik haal met m'n speeltijd van 5 dagen en 17 uur gasten in die bijna het dubbele hebben gespeeld omdat ik eigenlijk 90% demolition speel. TDM en andere modes lopen de punten hard terug naarmate je stijgt in rank, bij demolition kan je nog steeds gemiddeld zo'n 10k xp points halen vanaf rank 30 tot 70. (moet je natuurlijk wel fatsoenlijk kills maken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-02-2022

De_Boorr

PSN: Deboorr

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:27:
[...]

Moet je wel een beetje fatsoenlijk kunnen knallen natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
amahusu schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:41:

die combo is ook super dodelijk in demolition! Vanacht snoeihard gerushed met die class, dat ding is nog behoorlijk sterk met silencer! Nieuw record neergezet voor mezelf (67-19) en nog een zooi potjes met een +3 k/d ratio (30-9 etc.)

en nu weet ik het helemaal zeker, als je snel wilt levellen dan is demolition the only way to go! Ik haal met m'n speeltijd van 5 dagen en 17 uur gasten in die bijna het dubbele hebben gespeeld omdat ik eigenlijk 90% demolition speel. TDM en andere modes lopen de punten hard terug naarmate je stijgt in rank, bij demolition kan je nog steeds gemiddeld zo'n 10k xp points halen vanaf rank 30 tot 70. (moet je natuurlijk wel fatsoenlijk kills maken ;))
Demolition rules :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
De_Boorr schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:45:
[...]

Moet je wel een beetje fatsoenlijk kunnen knallen natuurlijk >:)
LOL!

Ik zal me best doen! En indien het niet voldoende is voor jullie niveau kunnen jullie me nog altijd uit de clan gooien :P

Speel wel hoofdzakelijk Team Deatchmatch en hierin sta ik over het algemeen in de top 3 van meeste kills maar als er alsnog een toelatingsexamen gemaakt moet worden dan doe ik dat met plezier! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeroWe schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:53:
[...]

LOL!

Ik zal me best doen! En indien het niet voldoende is voor jullie niveau kunnen jullie me nog altijd uit de clan gooien :P

Speel wel hoofdzakelijk Team Deatchmatch en hierin sta ik over het algemeen in de top 3 van meeste kills maar als er alsnog een toelatingsexamen gemaakt moet worden dan doe ik dat met plezier! ;)
Ik speel ook TDM, toch de beste mode vind ik, lekker ragge!

Geen toelatingsiets ofzo, gewoon gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
amahusu schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:41:

Nadeel van demolition is dat er erg veel mensen zijn die zitten te campen. Op het laatst moet je wel de laatste bom planten en dan zitten ze er allemaal te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Deforcer schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:31:
[...]

Nadeel van demolition is dat er erg veel mensen zijn die zitten te campen. Op het laatst moet je wel de laatste bom planten en dan zitten ze er allemaal te campen.
Gewoon een nade of noobtube erin :P of binnen stormen met je striker of aa12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

En de smoke grenade niet vergeten. Uiterst belangrijk in demolition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
GeroWe schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:22:
Hee luitjes,

MVG

GeroWe
PSN: Dutch_Renegade
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.