Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
PWM schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:19:
[...]
In plaats daarvan hebben ze alleen het hoognodige aangepakt, en brengen ze na een half jaar een mappack uit voor 15,-. Over 3 maanden volgt nog een mappack, en daarna gaat de aandacht van Activision naar CoD7.
Inderdaad, wat overigens een slechte zaak is, spellen met mod mogelijkheden zorgen ervoor dat het veel langer mee kan gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door ItMeAedri op 15-03-2010 13:25 . Reden: Te snel gelezen :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zhalix schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:24:
[...]

COD7 wordt ontwikkeld door een anders studio :+
Activision blijft de uitgever. Treyarch is idd de ontwikkelaar. Twee verschillende dingen ;)

edit: had je al gezien :+

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 15-03-2010 13:25 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fist schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:12:
[...]
Geloof dat de challenge is om met 2 predators 5 kills te halen. Is een bug geloof ik.
Dan weet ik er nog wel één. Ik maakte gisteren één enkele kill met een de AT4-HS door iemand tussen z'n benen te schieten, en dat triggerde na kill 5 de challenge om kills met gekookte granaten te maken... Tenzij de munitie in de AT4-HS ronder is dan je naar aanleiding van de vorm van het wapen zou zeggen klopt dat volgens mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tranzity schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:25:
G18 Akimbo is aardig vet! (+ SoH + Steady Aim) Zit echt een enorme range op..
Een beetje hetzelfde verhaal als de akimbo 1887, wordt een noobwapen genoemd. Vind dit op zich wel meevallen, al hoef je er op korte afstand niet echt mee te aimen. Zelf gebruik ik het niet (meer), ik geef de voorkeur aan de SPAS of akimbo m93. Ik merk dat ik daarmee meestal wel win van die g18 runners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
omg gister de striker uitgevonden in 1 dag 400 kills :P
en dan met extended mags heerlijke knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Nu ik in 1e prestige zit, heb ik geen stinger tot mijn beschikking. Maar wat een kutwapen is die AT4 ?
Je aimt, lockt in op een harrier die net boven je neus hangt, schiet er recht naartoe en dat ding vliegt er mijlen naast. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 16:36
Haha dat probleem ik :P ik gebruik dat ding nog wel eens op Estate dan schiet je dat ding dat huis binnen op die heuvel, meestal heb je er dan wel 1 a 2 :P
Fastman schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:37:
[...]

Nu ik in 1e prestige zit, heb ik geen stinger tot mijn beschikking. Maar wat een kutwapen is die AT4 ?
Je aimt, lockt in op een harrier die net boven je neus hangt, schiet er recht naartoe en dat ding vliegt er mijlen naast. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:14
PWM schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:19:
[...]

Overigens wil ik zelf ook helemaal geen dedi's op de console. Ik zet mijn 360 aan, start een spel op, en in 10 seconden speel ik. Nog geen 1% van de potjes die ik speel eindigt voortijdig. Het functioneert prima :)
Dat is dus het probleem voor de pc, je wordt eerst 5 minuten van lobby naar lobby geflikkerd.
En als je dan er bijna bent wordt er wel weer een migration uitgevoerd. Zit je dan na veel frustratie is een game heb je weer zo'n host die wat anders aan het doen is, waardoor je GI-GAN-TISCHE lag hebt.

En heb je dan na veel gekloot een goede game, dan is het eigenlijk wel leuk maar duurt het veel te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

LightStar schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:39:
Haha dat probleem ik :P ik gebruik dat ding nog wel eens op Estate dan schiet je dat ding dat huis binnen op die heuvel, meestal heb je er dan wel 1 a 2 :P

[...]
Kijk, love for the game, beter dan geneuzel over mappacks die geld kosten terwijl er nog verbeterpunten zitten in het spel...

Overigens is IWNET al een stuk beter dan het was!

Cheaters heb ik sinds de laatste patch niet meer gezien en de host migration is meesterlijk dat werkt altijd!

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PiRiVi schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:54:
[...]

Kijk, love for the game, beter dan geneuzel over mappacks die geld kosten terwijl er nog verbeterpunten zitten in het spel...

Overigens is IWNET al een stuk beter dan het was!

Cheaters heb ik sinds de laatste patch niet meer gezien en de host migration is meesterlijk dat werkt altijd!
Sinds de laatste patch niet? Er zijn er toch aardig wat actief, kom er dagelijks wel 1 of 2 tegen. Kan Valve de cheats van die grote sites niet makkelijk blokkeren door het zelf te downloaden/kopen en vervolgens mee te nemen in een update van het anti cheat systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Kan er iemand inloggen op steam want ik kan dat nu niet. hij geeft aan dat mijn wachtwoord onjuist is. En als ik een nieuw wachtwoord wil aanmaken krijg ik geen mail. hebben meerdere mensen dit probleem op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Heb vandaag eindelijk een paar goeie potjes met de M16 gehad. Op de PC was ik er in cod4 altijd meesterlijk mee, maar nu op de xbox ging het toch niet zo lekker. Vandaag toch eigenlijk steeds bovenaan de lijst gestaan ermee. Ik merk wel dat de auto-aim op de xbox me af en toe meer tegenwerkt dan helpt. Als ik iemand omhoog zie komen achter een obstakel vandaan terwijl ik er net een beetje naast mik dan krijg ik dat ding maar niet op hem gericht... Duw ik de stick een beetje opzij, dan werkt het spel me echt tegen en gaat het geweer eigenlijk amper opzij. Daardoor duw ik de stick iets harder en als het spel dan eindelijk door heeft dat ik probeer te bewegen laat het me opeens 'los' en vlieg ik de tegenstander voorbij. Dat probleem heb ik eigenlijk alleen met de M16 gemerkt en is denk ik de rede dat ik er eerder niets mee klaar speelde... Nu probeer ik er op te letten en ipv met de rechterstick te richten strafe ik gewoon opzij met de linkerstick. Veel meer controle op die manier. En als dat niet kan (omdat ik ergens tegen aan sta ofzo) dan stop ik even met mikken, kijk ff ergens anders heen en probeer het dan opnieuw; meestal werkt de auto-aim dan wel goed.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:34
Ik heb daarnet de challenge Counter-MVP (Kill the #1 player of the enemy team 10 times) gehaald. Het grappige was eigenlijk, dat dat ook mijn enige 10 kills waren (game was toen halverwege bezig, was erg slecht bezig met een score van 10-22 :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBleeder schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:51:
[...]

Dat is dus het probleem voor de pc, je wordt eerst 5 minuten van lobby naar lobby geflikkerd.
En als je dan er bijna bent wordt er wel weer een migration uitgevoerd. Zit je dan na veel frustratie is een game heb je weer zo'n host die wat anders aan het doen is, waardoor je GI-GAN-TISCHE lag hebt.

En heb je dan na veel gekloot een goede game, dan is het eigenlijk wel leuk maar duurt het veel te kort.
Je moet eens voor de grap eens proberen te spelen met een groep van 7 man ! dat is pas leuk. Ben je denk ik gemiddeld 10 minuten mee bezig om uberhaupt in een game te komen met zen allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Het irritants van de lobby/iwnet , is wat mij betreft het automatisch joinen van een game die nog maar 3 minuten te gaan heeft. (en altijd bij de verliezende partij)...

daar kan ik zooooo slecht tegen... :( :(
en het feit dat ik niet gewoon zelf kan bepalen welke map ik speel. Aan derail heb ik echt een broertje dood inmidels :(

bij cod4 kon je gewoon lekker S&D op crossfire doen... server bij de favo's en gegarandeerd weer een uur lol...

nu is het telkens maar hopen dat er iets leuks (qua gameplay) tussen zit en de teams een beetje ok zijn. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laeh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06 22:57
Ik weet niet of dit al verteld is maar in de startpost staat dat er geen verschil is tussen de UK en NL versie. Maar volgens mij is dat er wel, als je nat op strict staat en je hebt de uk versie, dan speel je tegen mensen uit de uk, heb je de nl versie dan speel je met Nederlanders. Daardoor heb je dus minder lag al staat je nat op strict, zelf heb ik de Uk versie en iedere keer als mn nat op strict staat speel ik tegen mensen uit de UK, en heb ik dus redelijk veel lag.

Leipoh.Tommy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goosche schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:14:
Kan er iemand inloggen op steam want ik kan dat nu niet. hij geeft aan dat mijn wachtwoord onjuist is. En als ik een nieuw wachtwoord wil aanmaken krijg ik geen mail. hebben meerdere mensen dit probleem op dit moment?
Lijkt of je account is gehacked. Mijn broertje had dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
NickThissen schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:21:
Ik merk wel dat de auto-aim op de xbox me af en toe meer tegenwerkt dan helpt. Als ik iemand omhoog zie komen achter een obstakel vandaan terwijl ik er net een beetje naast mik dan krijg ik dat ding maar niet op hem gericht... Duw ik de stick een beetje opzij, dan werkt het spel me echt tegen en gaat het geweer eigenlijk amper opzij. Daardoor duw ik de stick iets harder en als het spel dan eindelijk door heeft dat ik probeer te bewegen laat het me opeens 'los' en vlieg ik de tegenstander voorbij.
Dat is mijn Nr 1 Frustratie op de Ps3, en nog een reden waarom ik Muis en Toetsenbord prefereer... Maarjah, op de Ps3 is 't wel makkelijk: console aan, multiplayer aanklikken en binnen een minuut ben je aan 't gamen als 't ff meezit :)

Maar die auto-aim :'(

Hint: soms moet je a-la singleplayer met auto-aim aan (moet je anders maar ff proberen), gewoon kort richting vijand kijken -> op mikken drukken, en meteen overgaan op schieten, niet zelf erbij mikken. Gek genoeg neemt de auto-aim het regelmatig over dan en heb je weer een kill erbij.

Echt mikken zonder last van auto-aim werkt eigenlijk alleen als je al je visier omhoog hebt voor je een vijand ' rond het midden van je scherm' hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Brutal1ty schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 06:41:
[...]

Dat is mijn Nr 1 Frustratie op de Ps3, en nog een reden waarom ik Muis en Toetsenbord prefereer... Maarjah, op de Ps3 is 't wel makkelijk: console aan, multiplayer aanklikken en binnen een minuut ben je aan 't gamen als 't ff meezit :)

Maar die auto-aim :'(

Hint: soms moet je a-la singleplayer met auto-aim aan (moet je anders maar ff proberen), gewoon kort richting vijand kijken -> op mikken drukken, en meteen overgaan op schieten, niet zelf erbij mikken. Gek genoeg neemt de auto-aim het regelmatig over dan en heb je weer een kill erbij.

Echt mikken zonder last van auto-aim werkt eigenlijk alleen als je al je visier omhoog hebt voor je een vijand ' rond het midden van je scherm' hebt...
Is dat eigenlijk niet uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:27
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:34:

Rust word met tdm ook te weinig gespeeld helaas :(
Leuk man, als je een chopper op rust hebt :D
AC130 gehad op Rust. Is erg fijn _/-\o_

Ga de mappack wel kopen, speel het spel nog bijna elke dag en vermaak me er goed mee...

Moet alleen mn sniper skills eens verbeteren. Iemand tips? Kom namelijk weleens snipers tegen die vrolijk rondlopen, zien iemand, mik, schiet... in zo'n snel tempo dat ik denk hoe kan dat ??? (xbox versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Pannekoek81 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:49:
[...]

AC130 gehad op Rust. Is erg fijn _/-\o_

Ga de mappack wel kopen, speel het spel nog bijna elke dag en vermaak me er goed mee...

Moet alleen mn sniper skills eens verbeteren. Iemand tips? Kom namelijk weleens snipers tegen die vrolijk rondlopen, zien iemand, mik, schiet... in zo'n snel tempo dat ik denk hoe kan dat ??? (xbox versie)
Wat was de uitslag?
Volgens mij heb je met 1 kogel alle spelers gekild of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
chimera2 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:13:
[...]

Wat was de uitslag?
Volgens mij heb je met 1 kogel alle spelers gekild of niet??
Nee dat niet eens... je hebt wel meer kogels nodig... kwam uit op 35 kills op het einde van de game. Voor mij een record. Ben geen ster speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:23
chimera2 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:23:
[...]

Is dat eigenlijk niet uit te zetten?
auto aim is inderdaad uit te zetten bij de controller opties.. (ps3)
ik had het zelfde. werkt vaak tegen, maar toch kan je het ook wel misbruiken. (heeft ze voor en nadelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend zowel MW2 als BBC2 singleplayer uitgespeeld.
Ben al tijden lvl70 in MW2 en heb dit spel veel online gespeeld.
Toch ben ik sinds dit weekend over op BBC2.
Ik vind die grafisch mooier, geluid is vetter en de gameplay is veel leuker!

Geen kut classes (tube, akimbo, runners)
Geen klote matchmaking
Geen lag
Geen spawnrape
Geen 1001 killstreaks die cheaters, campers en luckybastards nog meer kills geven.

Helaas is de gameplay van MW2 verder wel goed, schieten voelt heel goed en de kleine levels zorgen voor dat er altijd actie is. Bij BBC2 wil je nog wel eens een tijdje niets te doen hebben als je alleen bij een base staat.
Toch ben ik voorlopig even naar BBC2, maar MW2 blijft netjes op de PC staan voor af en toe nog een potje.
Merk wel dat als ik nu MW2 opstart en ik weer 10 min bezig ben om in een spel te komen wat vervolgens een map is die ik haat vol met kutclasses en cheater.. dan ben ik snel weer naar BBC2.

Hoeveel van jullie zijn er ook over naar BBC2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
ik baal ook erg van tubers, dat zijn net mensen die niet snel genoeg kunnen richten en dan maar quake 3 arena stijl gaan.

Je voelt het in het begin al. je loopt wat rond voor je eerste kill en overal om je heen hoor je TUMB BOEM.

En dat de hele tijd door.. :(

En om het nog erger te maken. Ze schieten gewoon random rond in raampjes van oh daar zitten vaak mensen.

Niet dat ik camp maar soms ben je er gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Valt mij op hoeveel mensen wel niet gelijk gaan schieten in het begin. Vraag me dan altijd af op wat schiet je??? je ziet niets of niemand (kan ook niet, game net begonnen en iedereen zit nog aan ander gedeelte van de map), echt zo nutteloos :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Laatst online: 22:23
I_am_akira schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:20:
ik baal ook erg van tubers, dat zijn net mensen die niet snel genoeg kunnen richten en dan maar quake 3 arena stijl gaan.

Je voelt het in het begin al. je loopt wat rond voor je eerste kill en overal om je heen hoor je TUMB BOEM.

En dat de hele tijd door.. :(

En om het nog erger te maken. Ze schieten gewoon random rond in raampjes van oh daar zitten vaak mensen.

Niet dat ik camp maar soms ben je er gewoon
dat ze dat doen.. oke prima.. zo is het spel. net als snipers en knife rushers.
maar wat ik soms zie in de kill cam en waar ik echt pissig om kan worden is dat ze daarvoor de OMA perk misbruiken.. ik vind dit een bug, en de OMA Perk zou wel je class mogen veranderen, maar niet opnieuw je munitie mogen aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
reemprive schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:09:
[...]

Sinds de laatste patch niet? Er zijn er toch aardig wat actief, kom er dagelijks wel 1 of 2 tegen. Kan Valve de cheats van die grote sites niet makkelijk blokkeren door het zelf te downloaden/kopen en vervolgens mee te nemen in een update van het anti cheat systeem?
Dit is geloof ik ook wel wat ze doen hoor, de cheats worden namelijk alleen op CRC gepakt, aangezien alle andere checks van VAC door huidige cheats netjes omzeild worden. VAC banned alleen niet gelijk maar laat je rustig nog een aantal weken doorspelen soms zodat je niet weet welke cheat jou gebanned heeft gekregen, zodat ze allemaal dirty lijken. Of dit werkt is discutabel omdat de grote sites de publieke hacks gewoon op het internet dumpen, en er dus geen community is onderling om elkaar te waarschuwen ofzo.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

carpcatcher schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:27:
dat ze dat doen.. oke prima.. zo is het spel. net als snipers en knife rushers.
maar wat ik soms zie in de kill cam en waar ik echt pissig om kan worden is dat ze daarvoor de OMA perk misbruiken.. ik vind dit een bug, en de OMA Perk zou wel je class mogen veranderen, maar niet opnieuw je munitie mogen aanvullen.
Dan maak je toch gewoon 2 classes met een AR+GL? Geeft hetzelfde effect als "wisselen" naar dezelfde class.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het eigenlijk mogelijk dat een cheat niet te detecteren valt als Valve de cheat zelf in bezit heeft? Als ze die cheats van codhacks downloaden dan moeten ze daar toch wat aan kunnen doen?

@Frentik
Van class wisselen kan pas als je dood gaat, met OMA kan je wisselen terwijl je in leven bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:53:
Is het eigenlijk mogelijk dat een cheat niet te detecteren valt als Valve de cheat zelf in bezit heeft? Als ze die cheats van codhacks downloaden dan moeten ze daar toch wat aan kunnen doen?

@Frentik
Van class wisselen kan pas als je dood gaat, met OMA kan je wisselen terwijl je in leven bent.
Hij bedoeld dat je dan met OMA wisselt naar een andere class met ook Tube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
Pannekoek81 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:25:
Valt mij op hoeveel mensen wel niet gelijk gaan schieten in het begin. Vraag me dan altijd af op wat schiet je??? je ziet niets of niemand (kan ook niet, game net begonnen en iedereen zit nog aan ander gedeelte van de map), echt zo nutteloos :?
Is mij ook opgevallen ja, weet niet waar het voor is.
Weet wel dat je vaak een stun granade ziet omdat mensen Q en W door elkaar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje geleden, tijdens het spelen van MW2 zo gefrustreerd geraakt dat ik hard op mijn bureau sloeg, waardoor mijn xbox drive begon te flippen... zit nu een kras op mijn disc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:53:
[...]

Hebben die illegale versies al dedicated servers? Zo ja stap ik morgen over :>

edit: En alsof die illegale versies geen mappacks krijgen -.-
Het gaat niet om het online spelen maar je kan gewoon nog de singleplayer spelen.
Een illegale download is en blijft een illegale download. Beetje zielig zo! Iedereen maar zeuren dat games duurder worden. Vind je het gek ?

kusje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hibbit
  • Laatst online: 13-09-2024
We gaan hier niet posten hoe voordeel te behalen door hacks

[ Voor 86% gewijzigd door Fuelke op 16-03-2010 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Laatst online: 18-06 17:43
Wat is er leuk om op deze manier te gamen, je weet al waar mensen zijn dan is de uitdaging toch ook weg. Vind het maar lame.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

al dat gezeik over tubers, switch gewoon over naar je rpg class met dangerclose,

rockets > nades ;) :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Euh een texture hack is geen custom skin.........
Hoe lame ben jij dat je gaat adverteren zeg...

Misschien niet quoten

[ Voor 61% gewijzigd door Fuelke op 16-03-2010 18:50 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Xenomorphh schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:37:
[...]

..knip..
Het blijft ook hacken, omdat IW officieel nog geen mod tools heeft uitgebracht.

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 16-03-2010 19:04 ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Laatst online: 21-08 15:01
ga aub ergens anders heen met die zooi

[ Voor 66% gewijzigd door Fuelke op 16-03-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 13:54
Is zoiets nou te zien via de killcam? Want anders zijn dit soort spelers eigenlijk niet te spotten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

ErikCornelissen schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:31:
Is zoiets nou te zien via de killcam? Want anders zijn dit soort spelers eigenlijk niet te spotten...
Je ziet ze dan toch gewoon door bosjes schieten en muren etc.. Een texture hack is gewoon een wallhack..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

ik ben verliefd..

de ump + silencer + FMJ..= dodelijk..
Dan ook nog eens je killstreak op 5/7/11 zetten en je bent helemaal niet meer lief voor je tegenstander.

Had vanochtend 55-11 op quarry.., kreeg gelijk fanmail!

Nu ff paar uurkes werken en vanavond weer flink aan de bak!
En die hackzooi, alsjeblief zeg., wat een rotzooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
delaitinho schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:56:
ik ben verliefd..

de ump + silencer + FMJ..= dodelijk..
Dan ook nog eens je killstreak op 5/7/11 zetten en je bent helemaal niet meer lief voor je tegenstander.

Had vanochtend 55-11 op quarry.., kreeg gelijk fanmail!

Nu ff paar uurkes werken en vanavond weer flink aan de bak!
En die hackzooi, alsjeblief zeg., wat een rotzooi!
Wanneer doen we weer is een potje met de Got-ers (ps3)
Ik ben trouwens verliefd op de striker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hibbit
Je bent vast een zielig klein persoon dat geen leven heeft
Een Texture Hack is wel een skin... In de *.iwd zitten *.iwi files, de kunnen worden aangepast met het programma HEX Workshop.
Je ziet dan allerlei codes staan, deze codes geven kleurcodes aan voor de verschillenden "afbeeldingen" in het spel. Deze HEX codes worden aangepassen in leveren een SKIN op...
Je ziet ze dan toch gewoon door bosjes schieten en muren etc.. Een texture hack is gewoon een wallhack..
Een Texture Hack is heel iets anders als een Wallhack...
Voor een wallhack heb moet je geheugen hacks uitvoeren via een *.exe en *.dll bestand en is om die reden detected door VAC. Texture Hacks maken geen gebruik van *.exe en *.dll bestanden en zijn mede daarom toegestaan door VAC.

The following will not trigger a VAC ban:
* Playing multi-player mods which do not modify core .EXE and .DLL files

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 16-03-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:14
Ik vond in het begin de 3rd person tactical mode weinig aan, maar een paar dagen geleden met 3 vrienden dat gespeeld en ik wil niks anders meer. Heerlijk dat je meer overzicht hebt, en vooral de objectives vind ik gelijk een stuk leuker. In mijn eerste game ( domination op Scrapyard ) 106 kills gehaald met de ACR ( mbh predator/precision airstrike en een helicopter ). Helaas wel 47 deaths, maar dat krijg je nou eenmaal met zo kleine map met rocket launchers :/

Vind het wel enorm jammer dat die mappack 1200 MS points gaat kosten. Had voor mezelf al beslist dat ik niet meer dan 800 points zou uitgeven aan 3 nieuwe maps en 2 oude maps.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

chimera2 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:02:
[...]

count me in voor de nachtelijke rag potjes.

Ben net aan n nieuwe prestige begonnen, is toch wel weer ff wennen zonder al je perks en weapons, ik mis mn claymores gewoon echt (geeft toch een gevoel van rust als je net een claymore hebt gepland en je een positie inneemt en je weet dat niemand je van achter kan pakken)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:02:
[...]

Ja goed idee om vanavond ff lekker te spelen met gotters..
Zolang het maar geen domination word ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Goed.. vond de teamplay in bc2 toch al leuker.. nu hoeft mw2 dus helemaal niet meer.

VAC's definitie kan me gestolen worden, dat is dus gewoon lame en verpest de game..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
hibbit schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:04:
[...]

Texture Hacks maken geen gebruik van *.exe en *.dll bestanden en zijn mede daarom toegestaan door VAC.
"Toegestaan door VAC" is misleidend. Het wordt niet door VAC gecontroleerd, dat betekent nog niet dat het geen bannable offense is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:15
Ik vroeg me even af. Kun je met een ps3 tegen pcgamers spelen, en levert dat dan geen oneerlijk voordeel op?
En zijn er mensen die het op de ps3 spelen met tobo+muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

hibbit schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:04:
[...]

Een Texture Hack is wel een skin... In de *.iwd zitten *.iwi files, de kunnen worden aangepast met het programma HEX Workshop.
Je ziet dan allerlei codes staan, deze codes geven kleurcodes aan voor de verschillenden "afbeeldingen" in het spel. Deze HEX codes worden aangepassen in leveren een SKIN op...

[...]

Een Texture Hack is heel iets anders als een Wallhack...
Voor een wallhack heb moet je geheugen hacks uitvoeren via een *.exe en *.dll bestand en is om die reden detected door VAC. Texture Hacks maken geen gebruik van *.exe en *.dll bestanden en zijn mede daarom toegestaan door VAC.

Serieus wat is de lol eraan om meer te kunnen zien dan andere? Speel gewoon EERLIJK en ga niet zo triest doen, figuurtjes zoals jou verpesten het voor iedereen. Pff echt retarded....

[ Voor 1% gewijzigd door Fuelke op 16-03-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Gisteren heeft een maatje van mij zitten klooien met VAC Chaos....en die zijn account is nu mooi gewist en hij kan niet eens meer inloggen op steam...dus kijk maar uit voordat je hier mee bezig gaat en ik zou zeggen speel gewoon normaal een spelletje en verpest het inderdaad niet voor andere....ik haat hackers en van mij mogen ze allemaal gebanned voor t leven worden!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnas-A schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:56:
ik haat hackers en van mij mogen ze allemaal gebanned voor t leven worden!
Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hibbit
Gisteren heeft een maatje van mij zitten klooien met VAC Chaos....en die zijn account is nu mooi gewist en hij kan niet eens meer inloggen op steam...
Moet je maar niet DLL en EXE bestanden aanpassen... Eigen schuld, dikke bult..! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Def87 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:05:
Ik vond in het begin de 3rd person tactical mode weinig aan, maar een paar dagen geleden met 3 vrienden dat gespeeld en ik wil niks anders meer. Heerlijk dat je meer overzicht hebt, en vooral de objectives vind ik gelijk een stuk leuker. In mijn eerste game ( domination op Scrapyard ) 106 kills gehaald met de ACR ( mbh predator/precision airstrike en een helicopter ). Helaas wel 47 deaths, maar dat krijg je nou eenmaal met zo kleine map met rocket launchers :/

Vind het wel enorm jammer dat die mappack 1200 MS points gaat kosten. Had voor mezelf al beslist dat ik niet meer dan 800 points zou uitgeven aan 3 nieuwe maps en 2 oude maps.
106-47 ?

hoe zit dat met domination? op tijd of punten ? dat soort scores zijn niet mogelijk in tdm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Fishlip schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:43:
Ik vroeg me even af. Kun je met een ps3 tegen pcgamers spelen, en levert dat dan geen oneerlijk voordeel op?
En zijn er mensen die het op de ps3 spelen met tobo+muis?
Er zijn zeer polulaire 3rd party controllers verkrijgbaar voor zowel de Xbox alsook de PS3, je hebt de FragFx, de Fragnstein en ook de Torch.

Kijk maar eens op www.bannco.com bijvoorbeeld.

Ideaal als niet meer op de pc wilt spelen (te duur/aimbots) en niet met een controller overweg kunt.

Let op, wordt (nog) niet door iedereen gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

Donnas-A schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:56:
Gisteren heeft een maatje van mij zitten klooien met VAC Chaos....en die zijn account is nu mooi gewist en hij kan niet eens meer inloggen op steam...dus kijk maar uit voordat je hier mee bezig gaat en ik zou zeggen speel gewoon normaal een spelletje en verpest het inderdaad niet voor andere....ik haat hackers en van mij mogen ze allemaal gebanned voor t leven worden!
Valve zal nooit je account wissen, ook niet na een VAC-ban, en al helemaal niet je wachtwoord wijzigen. Het programma dat hij heeft gebruikt heeft waarschijnlijk zijn gebruikersnaam en/of wachtwoord gestolen en daarna heeft de nieuwe gebruiker zijn wachtwoord veranderd.

Als je een VAC-ban krijgt dan kun je niet meer online spelen. Singleplayer en multiplayer spellen met non-secure servers zijn nog gewoon speelbaar. Spellen die draaien op andere engines zijn ook nog steeds speelbaar omdat bans per game-engine gaan. (Half-Life 2 bans gelden dus voor alle Valve-spellen maar niet voor MW2 en andersom)

Een vergelijkbaar draadje op het forum van Steam: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1175802

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Het programma dat hij heeft gebruikt heeft waarschijnlijk zijn gebruikersnaam en/of wachtwoord gestolen en daarna heeft de nieuwe gebruiker zijn wachtwoord veranderd.
Zou zomaar kunnen hoor...ik kwam gisteren wel een server tegen (pc) waar iemand vac chaos gebruikte en daarmee een soort mod kon aanzetten NUKE nog iets? Oftewel Domination op 1 punt....was opzich wel grappig hoor maar ik kreeg 10.000xp voor 1 kill...tja dat hoeft voor mij nou ook weer niet...Dat VAC chaos werkt blijkbaar dus wel maar die maat van mij is dus gehacked door iemand als ik het zo hoor :Y _O-

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
hibbit schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:20:
Geen aimbots... wallhacks... en allerlei VAC Disablers...! Gewoon Texture Hacks, deze zijn toegestaan door VAC en leveren je genoeg voordeel op.

Zie: https://support.steampowe...le.php?ref=7849-RADZ-6869

* Using chat programs like X-Fire
* System hardware configurations
* Updated system drivers, such as video card drivers
* Using custom skins, sounds or maps

Stop dan ook met het herhalen van die url
We wachten nog steesd op je uitleg waarom je dit zou willen?

[ Voor 10% gewijzigd door Fuelke op 16-03-2010 18:56 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hibbit
ErikCornelissen schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:31:
Ik begrijp de vraag niet helemaal... maar als de vraag is; zien anderen die meekijken via de killcam ook "kleurtjes" ?

Nee... Op de killcam zijn geen "kleurtjes" voor anderen te zien.
masq schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:37:
[...]
"Toegestaan door VAC" is misleidend. Het wordt niet door VAC gecontroleerd, dat betekent nog niet dat het geen bannable offense is..
Op welke manier?
kw_nl schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:00:
[...]
We wachten nog steeds op je uitleg waarom je dit zou willen?
Waarom niet... Je kan niet worden gebanned... wat is erop tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:14
I_am_akira schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:11:
[...]

106-47 ?

hoe zit dat met domination? op tijd of punten ? dat soort scores zijn niet mogelijk in tdm
Was domination op scrapyard. Dan moet je 3 punten op de map veroveren en je krijgt dan per zoveel seconden wat punten erbij totdat je er 200 hebt. En vooral op Scrapyard waarbij die punten dicht bij elkaar liggen en het 4v4 is heb je meestal wel een double/triple kill als er een flag veroverd wordt door de enemy.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Laatst online: 18-06 17:43
hibbit schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:21:
[...]
Als de makers van het spel hadden gewild dat het op deze manier gespeeld zou worden hadden ze dat vast wel gedaan. Echter ben jij nu de enige die voordeel heeft, ik kan me niet voorstellen dat het je nu nog een kick geeft als je iemand dood schiet die je normaal anders nooit had gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

[...]

Ik begrijp de vraag niet helemaal... maar als de vraag is; zien anderen die meekijken via de killcam ook "kleurtjes" ?

Nee... Op de killcam zijn geen "kleurtjes" voor anderen te zien.

[...]

Op welke manier?

[...]

Wat erop tegen is zeg jij?????? je maakt het jezelf makkelijker als de rest dat is gewoon L A M E.. aimbotters vind jij zeker ook oke.. nee dat niet omdat die een oneerlijk voordeel hebben nou ja idemditto voor jou... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:48
[...]
Dit meen je toch niet echt serieus he? :N
Als je je dat af moet vragen is het imo niet de moeite waard om er verder op in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:20:
[...]

Ja goed idee om vanavond ff lekker te spelen met gotters..
Zolang het maar geen domination word ;(
vandaag tot 9 werken, dus ben vanaf 10 uur online!!
En je weet het ykruis: domination is me favo modus! je bent woefhap toch op psn?
claymores zijn idd wel fijn.. ben nou ook weer nieuwe prestige, al moet ik zeggen dat ik binnen een dag alweer level 25 was.. gaat zo fakking hard met die challenges!!

bis heute abend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Wanneer je een voordeel kan behalen ten overstaande van anderen door wat te klooien met settings waardoor iedereen van kilometers is te zien valt voor mij onder de categorie "bug-abuse" en dus cheaten.

Maar goed, dat is weer zo'n eindeloze discussie waarbij de mensen met een plaat voor de kop deze nooit zullen afzetten. Doordat er geen check op loopt is het geen cheaten.

Goed, hopen maar dat er niet teveel halve zolen zijn die dit gebruiken.

Edit:

Ik mag het niet zeggen maar Hibbit heeft 31 posts hier waarvan een aanzienlijk deel in dit topic welke gaan over dat lamme gedoe. :X

[ Voor 13% gewijzigd door bazs2000 op 16-03-2010 18:44 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het is toch eigenlijk van de zotte dat je zomaar textures kunt aanpassen? Waarom kan het spel niet even verifieren dat je niet met de files gekloot hebt? Als het zo makkelijk is dan kun je op 2 vingers natellen dat het binnen no-time door veel mensen gebruikt gaat worden...

Trouwens, op die site van VAC staat ook letterlijk dit:
Any third-party modification to a game designed to give one player an advantage over another is classified as a cheat or hack and will trigger a VAC ban.
Er zal hoogstwaarschijnlijk onderscheid gemaakt worden tussen een 'custom skin' die geen voordeel geeft en een 'custom skin' die alle textures doorzichtig maakt etc. Lekker bannen dus die gasten imo!

En daarbij: waarom zou een wallhack oid niet 'mogen', en dit wel? Komt op hetzelfde neer.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
Ben je 30 jaar oud, soort van volwassen en dan speel je op zo'n manier. Niveau van een kleuter... :(

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

kw_nl schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:29:
[...]

Ben je 30 jaar oud, soort van volwassen en dan speel je op zo'n manier. Niveau van een kleuter... :(
tering, zelfs sommige camou's kan ik nauwelijks zien af en toe op me full HD schermpje.., laat staan dat een of andere debiel ineens in het lila naar me zit te snipen. Dan denk ik toch dat ik het maar bij blowen hou;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karsw84
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Ik speel op de PS3, en kwam vandaag voor het eerst van die gasten tegen die 30 meter boven de map zweefden, je kon ze in tegenstelling tot toen in COD4 ze wel uit de lucht schieten. Maar dat is dus voor het eerst dat ik "hacks" tegen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

kw_nl schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:00:

* Using custom skins, sounds or maps

We wachten nog steesd op je uitleg waarom je dit zou willen?
Heel simpel. Jouw mannetjes een blauwe skin, tegenstander mannetjes een rode skin. Nooit meer gluren of er nou wel of niet iemand achter die kist zit. Nooit meer vergissen in je eigen teammaat of de tegenstander. Snellere identificatie van vriend/vijand.

Gebruikten we vroeger in Quake 2 al. :)

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

RetepV schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:32:
[...]

Heel simpel. Jouw mannetjes een blauwe skin, tegenstander mannetjes een rode skin. Nooit meer gluren of er nou wel of niet iemand achter die kist zit. Nooit meer vergissen in je eigen teammaat of de tegenstander. Snellere identificatie van vriend/vijand.

jongen, het is toch super lachen als je zit te snipen en er ineens een tegenstander naast je komt zitten die geen idee heeft dat jij er zit.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]

Waarom gebruik je niet gwoon een aimbot met een auto-shooter? Hoef je helemaal niets meer te doen! Pak wat chips erbij, flesje bier, en laat de computer de kills maken. Leuk toch? :z
delaitinho schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:34:
[...]

jongen, het is toch super lachen als je zit te snipen en er ineens een tegenstander naast je komt zitten die geen idee heeft dat jij er zit.. :D
Dat is inderdaad best grappig, behalve als het mezelf gebeurd (helaas regelmatig :p)... Ik heb op de console echt vaak dat ik mensen gewoon niet zie ook al kijk ik ze recht aan als het ware. Of nog vaker dat ik gekilled word en denk dat het van enorme afstand is (omdat ik niemand in de buurt zag), en dan blijkt in de killcam dat hij al 10 seconden naast me liep ofzo. In de killcam zie je dan dat ik precies zo kijk dat ik hem steeds net mis... _/-\o_

Dat had ik op de pc nooit, maar heb ik op de console veel last van... Waarschijnlijk omdat je op de pc wat sneller om je heen kan kijken; daar draai ik meestal als een dolle van links naar rechts zodat ik in de gate kan houden of er niemand in de buurt is, maar op de console werkt dat gewoon niet dus staar ik wat meer voor me uit zeg maar :p

[ Voor 47% gewijzigd door NickThissen op 16-03-2010 20:42 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

karsw84 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:26:
Ik speel op de PS3, en kwam vandaag voor het eerst van die gasten tegen die 30 meter boven de map zweefden, je kon ze in tegenstelling tot toen in COD4 ze wel uit de lucht schieten. Maar dat is dus voor het eerst dat ik "hacks" tegen kwam.
is geen hack, is een glitch. Iedereen kan dit en het is (na wat oefening) nog best simpel uit te voeren. Of het daadwerkelijk nut heeft tijdens een potje tdm, dat denk ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
wanneer gaan ze wat doen aan de talloze cheaters? Ik las net dat je geen cheaters kunt aangeven omdat valve anti cheat die vanzelf banned, maar dat lijkt absoluut niet te gebeuren. Het loopt echt de spuigaten uit atm.

Om moedeloos van te worden :(

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie PromoX in "Vragenlijst realisme in de online multi..."

[ Voor 92% gewijzigd door PromoX op 16-03-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

[...]

Nu nog spiked models erbij, en we zijn weer terug bij af :)

* heuveltje die ooit van een lan gegooid was omdat hij alle pupkes in CS dezelfde skin had gegeven.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Die cheaters zijn nog steeds in grote mate aanwezig.

En wat nou het meest kansloze is van dit alles...

De community wordt compleet verneukt. Als je een keer op een mooie manier iemand ownd, ben je gelijk een cheater. Als je zit te campen om de HQ te defenden, ben je een noob. Op het moment dat je met een akimbo G18 loopt ben je een G18-noob. Een tube in de HQ die je controlled --> tubenoob. Een RPG-7 multi-kill --> rocketnoob.

Je kan geen scheet laten zonder uitgescholden te worden.

Om maar niet te beginnen over de kansloze 13-jarige pubers die gelijk schelden met het k-woord. Of nóg leuker. In het Engels.. Cancer-noob! :') _________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Welke community? Die is er juist niet omdat je iedere keer weer met andere mensen in een groep wordt gegooid. Het herhaalde prisoners dilemma leert ons dan dat "defect" aka "de hufter uithangen" dan de beste strategie is.

Chatfuncties uitschakelen scheelt een hoop.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:34
Speel gewoon wat later in de avond, dan heb je geen last van die 13 jarige opdondertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Amok schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:58:
Speel gewoon wat later in de avond, dan heb je geen last van die 13 jarige opdondertjes.
Om 6.20 uur gaat mijn wekker dus dat is helaas geen optie ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Ik heb per ongeluk een leuk emblem unlocked !

ID Thief.

Per ongeluk scroll ik terwijl ik dood ga (en copycat stond op, iets dat ik nooit gebruik) en de eerste die ik tegenkom en doodschiet is degene wiens class ik gestolen had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hibbit
Trouwens, op die site van VAC staat ook letterlijk dit:

quote:
Any third-party modification to a game designed to give one player an advantage over another is classified as a cheat or hack and will trigger a VAC ban.

Er zal hoogstwaarschijnlijk onderscheid gemaakt worden tussen een 'custom skin' die geen voordeel geeft en een 'custom skin' die alle textures doorzichtig maakt etc. Lekker bannen dus die gasten imo!
Je hebt gelijk dat het mooi zou zijn als Texture Hack gebruikers gebanned zouden kunnen worden, helaas is dit niet mogelijk, omdat de Texture Hack geen executable (*.exe of *.dll) gebruikt.

Vanuit een recent artikel van Modernwarfail2.com:
But rest assured, they are working now! And with all of the protection put in place by IW, you would think that they are quite complicated. Nope. In fact, the process is just copy and pasting files from the internet into your .iwd files. This takes a grand total of 2 minutes. And as we all know by know, texture hacks are not bannable.
Zie: http://www.modernwarfail2...e-hacks-back-for-1-0-184/

[ Voor 4% gewijzigd door hibbit op 17-03-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Fastman schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:15:
Ik heb per ongeluk een leuk emblem unlocked !

ID Thief.

Per ongeluk scroll ik terwijl ik dood ga (en copycat stond op, iets dat ik nooit gebruik) en de eerste die ik tegenkom en doodschiet is degene wiens class ik gestolen had :P
haha, n00b;)
over die glitch voor boven de map te hangen (elevators), zag het laatst eentje proberen.. wooeeii, ging ie omhoog, en wooeeii knalde ik um vol op ze bek naar beneden.., totdat ie het na 3 keer helemaal beu was en me kwam opzoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Amok schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:58:
uh amerika?;)
"ooh that delaitinho guy is fucking annoying, he just powned my ass" hoor ik regelmatig s'nachts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

pff echt laf texture hacks.. ofja iedere hack is laf :S Dat nu alle hackers in een server elkaar gaan afknallen ofzo. Serieus wat is het leuke aan een hack?als je wint geeft het toch geen voldoening ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:20:
[...]

uh amerika?;)
"ooh that delaitinho guy is fucking annoying, he just powned my ass" hoor ik regelmatig s'nachts...
Hehehe,

Was je gisteren nog aant knallen? Ik was er niet meer, was zo moe, dat als ik mijn controller vast zou pakken, ik waarschijnlijk van ellende in elkaar zou storten..

Straks weer knallen denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-08 15:27
Ach, niet zoveel last van die kleine kindjes. Naar de ingame chat kijk ik eigenlijk zelden. Met de voicechat heb ik er eigenlijk ook niet veel last van.
En anders heb je nog de mute knop. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-02-2022

De_Boorr

PSN: Deboorr

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:38:
[...]

Hehehe,

Was je gisteren nog aant knallen? Ik was er niet meer, was zo moe, dat als ik mijn controller vast zou pakken, ik waarschijnlijk van ellende in elkaar zou storten..

Straks weer knallen denk ik :D
Ja 1 potje, toen mocht ie niet meer van zn chick.. moest ie Lost gaan kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 07:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Als ik hier zo alle klachten over cheaters lees, ben ik blij dat ik op de xbox360 speel. Daar heb je er geen last van gelukkig. Ja het is irritant dat sommigen een claymore plaatsen bij een spawn point, maar dat hoort bij het spelletje en is zeker geen cheaten.

Kan me de tijd nog wel herinneren dat we een eigen COD2 server hadden. Kon je alleen maar met een bolt action rifle spelen, had je 1 granaat en een pistool. Kon je ook niet n00btuben, sprayen of akimbo n00ben etc. Daar kwam het echt op skills aan.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het komt nu ook op skills aan, zeker wanneer de tubers in grote getale aanwezig zijn. :P

Gister had ik een potje favela waar er veel tubers aan het knallen waren en toegegeven, soms best vervelend maar je gaat toch anders spelen. Ik kies dan niet meer voor close-combat maar blijf meer op afstand. De tubers missen sneller doel en dan kun je ze omverknallen.

Vervelend is het wanneer die gasten ook nog eens trefzeker zijn, dan maak je niet veel kans.

Hoeveel mensen zijn er die 1:1 spelen? Laatst heb ik dit geprobeerd maar wat is dat saaaaai. Je jaagt op de tegenstander en als je hem gevonden hebt dan komt het aan op schieten. Er zit geen tactiek of wat in, domweg schieten.

Dat zal ik niet zo snel meer spelen. Er doen ook niet veel mensen mee zag ik toen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb deze week zitten turven :) Ik heb elke keer dat ik gekilled werd met een granaat of tube een vinkje gezet, en heb aan het einde mijn totaal aantal deaths genoteerd. Op die manier krijg ik wel een aardig beeld. Ik heb zowel HQ als TD gespeeld.
  • 25 potjes
  • 450 kills
  • 290 deaths
Redelijke cijfers. Ik heb betere potjes gespeeld, maar ook slechter.

Van de 290 deaths:
  • 20 door een granaat
  • 14 door een tube
Waarom iedereen toch altijd over die tubes praat blijft mij een raadsel. Ik dacht dat ik gek was, maar door met een blaadje ernaast eens te turven, weet je het zeker: Ik kom nauwelijks tubers tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voormalige bazen Infinity Ward naar Hollywood

De oprichters van Infinity Ward die vorige week zijn ontslagen door uitgever Activision hebben zich aangesloten bij de Creative Artists Agency (CAA), het grootste talentenagentschap van Hollywood. Dat meldt de Los Angeles Times.

Het CAA zal vanaf nu alle zaken regelen van Vince Zampella en Jason West, de voormalige bazen van Infinity Ward.

De Los Angeles Times schrijft: "De meeste ontwikkelaars worden ingehuurd door uitgevers en niet door een talentagentschap. De CAA slaat een grote slag met het binnenhalen van de topontwikkelaars achter een dergelijke grote franchise."

BRON: WWW.NU.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:40:
Voormalige bazen Infinity Ward naar Hollywood

De oprichters van Infinity Ward die vorige week zijn ontslagen door uitgever Activision hebben zich aangesloten bij de Creative Artists Agency (CAA), het grootste talentenagentschap van Hollywood. Dat meldt de Los Angeles Times.

Het CAA zal vanaf nu alle zaken regelen van Vince Zampella en Jason West, de voormalige bazen van Infinity Ward.

De Los Angeles Times schrijft: "De meeste ontwikkelaars worden ingehuurd door uitgevers en niet door een talentagentschap. De CAA slaat een grote slag met het binnenhalen van de topontwikkelaars achter een dergelijke grote franchise."

BRON: WWW.NU.NL
Dus hierdoor kan de rechtszaak in een stroomversnelling komen. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik ben gister uitgemaakt voor een martyrdom-noob... die had ik zelf nog niet gehoord.. |:(

Ben gister even aan de slag gegaan met AR+GL icm dangerclose+scavenger en C4, om zo mijn DC-challenge uit te spelen, dan krijg je ook een partij peop over je heen >:)
Is ook wel een erg krachtige combi...

Ben echt fan van C4 op het moment... stealthy class + scav... C4 pakketje.... tegenstander....BOOM _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

PWM schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:34:
Turfverhaal +
  • 20 door een granaat
  • 14 door een tube
Waarom iedereen toch altijd over die tubes praat blijft mij een raadsel. Ik dacht dat ik gek was, maar door met een blaadje ernaast eens te turven, weet je het zeker: Ik kom nauwelijks tubers tegen :)
Klopt, maar mensen onthouden het beter want dood door de kogel vinden ze acceptabeler blijkbaar. Ik gebruik standaard claymore, daar haal ik echt heel veel kills mee. Reload ze via OMA of Scavenger, dus hou het echt niet bij ééntje. Je kunt er prima een gebouw/gebied mee afzetten, zodat je op je gemak kunt concentreren op de actie voor je.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:21:
[...]

Klopt, maar mensen onthouden het beter want dood door de kogel vinden ze acceptabeler blijkbaar. Ik gebruik standaard claymore, daar haal ik echt heel veel kills mee. Reload ze via OMA of Scavenger, dus hou het echt niet bij ééntje. Je kunt er prima een gebouw/gebied mee afzetten, zodat je op je gemak kunt concentreren op de actie voor je.
Je bedoeld eigenlijk, dat je dan lekker kan campen omdat je toch ingebouwd zit met claymores..
Leuk, aan mensen zoals jij irriteren mensen zich dus..

Ik zou er zelf een beetje moe van worden als dat mijn stijl van spelen zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb hem nu een tijdje op de xbox. en voor zover ik weet ben ik nog geen enkele cheater tegen gekomen. en zelf al 4x prestige gegaan.

het enige wat je tegen komt zijn 2 vrienden die samen elkaar blijven killen in FFA om de nuke title te halen en emblem. maar meestral kan je wel gokken waar ze zitten en ze zelf afschieten :+

maar op gebied van cheaters hackers....niks...ik heb hem ook op steam (op de pc dus) daarin tegen....dat is de reden dat ik hem kocht voor de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
@delaitinho

Gisteren wederom bij je in de lobby geprobeert te komen
Kreeg wederom een 1 of andere conectie error :(
heb je nog een berichtje gestuurd of het nog eens te proberen
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.