Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Probleem is dat nukes meestal gehaald worden in objective games. Het ding schiet zijn doel voorbij. Het zou gehaald moeten worden doordat je goed speelt, in plaats daarvan kan elke aap hem halen door in een objective game mensen die het spel wel spelen neer te maaien van een afstandje.

Ze zouden in HQ/Domination games gewoon de 7 kill > killstreaks moeten uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

Heb dit spel ook sinds een tijdje en moet zeggen dat ik me er wel mee vermaak :)

Wat me wel laatst opviel was dat ik voor het minste een "Buzz Kill" krijg ^^ . Ik haal ze zelfs met een noobTube lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 209081 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:54:
Wat me wel laatst opviel was dat ik voor het minste een "Buzz Kill" krijg ^^ . Ik haal ze zelfs met een noobTube lol
Een Buzzkill is iemand killen die zelf op 1 kill van een killstreak afzit. Dat gebeurd dus continu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:29
Dorest0rm schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:44:
[...]

Mjah zou aan hoogteverschil kunnen liggen, ik heb genoeg gehad dat mijn predator op een rots insloeg in Afghan en dat die persoon het dan overleefde.

Ik merk wel dat de predator de laatste tijd heel erg moeite heeft met sturen in de laatste paar meters(zonder boost.)
Net sinds een paar dagen weer gespeeld maar dit viel mij ook meteen op. Moeilijker te sturen en moeilijker kills ermee te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:01
BootVluchteling schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:43:
Afgelopen zaterdagmiddag mijn eerste nuke gehaald op HC HQ in Rust :*)

Voelde heerlijk!
Dan kon alleen maar door uitstekend flankwerk van je medespelers ;)
Die Duitsers wisten niet wat hen overkwam :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feit is en blijft dat de PC eigenlijk het platform is voor shooters. Vandaar dat op consoles ook allerlei kunstmatige fratsen als aim assist nodig zijn.

Alleen kent de PC 2 problemen die voor zowel gebruikers als ontwikkelaars consoles interessant maken: hackers en piraterij. Dit alsmede het aantal mensen dat alleen wil spelen op een console omdat ze zo lekker onderuit kunnen hangen ermee en niet bereid is te investeren in pc hardware maakt dat spelen tegenwoordig veel meer op consoles worden gespeeld. Daarom, als reactie op Gunner: De pc IS het beste platform voor FPS, alleen zijn er problemen die niet te omzeilen zijn en developers naar de console sturen. Matchmaking is niet noodzakelijk voor FPS. Dedi's voldoen prima(behalve voor de ontwerpers blijkbaar). Ken je die illustratie met dat poppetje dat poep krijgt voorgeschoteld(ik kan hem helaas even niet vinden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

reemprive schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:30:
Feit Mening is en blijft dat de PC eigenlijk het platform is voor shooters. Vandaar dat op consoles ook allerlei kunstmatige fratsen als aim assist nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:56

steveman

Comfortabel ten onder

Zolang er geen fatsoenlijke muis beschikbaar is voor de console, toch wel degelijk een feit... vind ik. :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Daarom, als reactie op Gunner: De pc IS het beste platform voor FPS
Zoals PWM aangeeft, dat is jouw mening. Geen feit.

Ik geef wel toe dat de PC het beste platform voor cheaters is. Dan neem ik auto-aim wel voor lief. Het gaat me om de fun, niet om wat het beste platform is. Beetje onzinnige discussie die ik al sinds 1994 met m'n vriendjes voer die een pc hadden en ik een superieure Amiga.
Ken je die illustratie met dat poppetje dat poep krijgt voorgeschoteld(ik kan hem helaas even niet vinden)?
Nee, gelukkig niet. Goed dat je hem niet kan vinden. Ik betwijfel of het iets nuttigs zou toevoegen aan de discussie.

[ Voor 62% gewijzigd door Gunner op 22-03-2010 14:39 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Laatst online: 16-10-2023
Zo heeft iedereen weer zijn eigen mening. Hier kun je inderdaad erg lang over discussiëren, maar dat heeft toch geen zin.

Gister trouwens lekker veel rondgerent met capture the flag. Marathon, lightweight, commando en UMP45 silenced. Claymores bij de vlag zetten en je hebt elk potje wel een aantal kills ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Zullen we het weer ontopic houden? Console vs PC kent geen winnaars. Beide platforms hebben zo hun voor- en nadelen.

En kan iemand die spelfout in de topic warning weghalen? Gebiedende wijs is niet stam+t

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

Hoorde laatst dat je aim assist gewoon uit kan zetten:D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

trouwens ik vind spas echt top wapen!....Speel al maanden en kom nu pas achter wat een range deze heeft!
Vooral op kleine maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:16

Def87

DefXtreme

daniëlpunt schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:09:
volgend weekend (2 t/m 5 april) double XP op Xbox Live :) wanneer de DLC ook uit is voor PC en PS3 volgt er ook een double XP weekend.

bron: 1 & 2.
Nu vraag ik me af of deze DXP weekend alleen geldt als je de DLC koopt. Ik vind 1200 namelijk wel veel voor eigenlijk alleen maar 3 maps, waarvan ik die 2 remakes niet meetel aangezien ik deze al heb 'gekocht'.

XBL/PSN Gamertag : DefXtreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 09:03

amahusu

taking over the world!

overigens kan je wel heerlijk gamen met muis op de ps3, ik doe het zelf nu sinds december met de FragFX en inmiddels ben ik er zo aan gewend dat het absoluut niet onder doet voor mouse gaming op de pc.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

PWM schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:58:
[...]

Een Buzzkill is iemand killen die zelf op 1 kill van een killstreak afzit. Dat gebeurd dus continu :)
Ah lol ik dacht dat het was "shoot in short bursts" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 345798 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:56:
Hoorde laatst dat je aim assist gewoon uit kan zetten:D!
Klopt, is een optie in het menu :) Ik heb hem zelf uitstaan op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
amahusu schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:58:
overigens kan je wel heerlijk gamen met muis op de ps3, ik doe het zelf nu sinds december met de FragFX en inmiddels ben ik er zo aan gewend dat het absoluut niet onder doet voor mouse gaming op de pc.
En dat moet je weer niet te hard roepen anders word je weer uitgemaakt voor cheater.... |:(

Heb overigens zelf zo'n dergelijke oplossing geprobeerd met Killzone 2, wat een drama is dat zeg.
Nog steeds spijt van de aanschaf van het spel en de XFPS, ik wil hem nog eens uitproberen met een andere shooter maar het begin was alles behalve hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Scavy schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:54:
[...]

En dat moet je weer niet te hard roepen anders word je weer uitgemaakt voor cheater.... |:(

Heb overigens zelf zo'n dergelijke oplossing geprobeerd met Killzone 2, wat een drama is dat zeg.
Nog steeds spijt van de aanschaf van het spel en de XFPS, ik wil hem nog eens uitproberen met een andere shooter maar het begin was alles behalve hoopvol.
De FragFX is toch wel redelijk ingeburgerd op de PS3? De XFPS daarentegen is wel ruk, aangezien die weer van die domme turbo knoppen e.d. heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-06 17:41
Het is maar waar je aan gewend bent. Huisgenoot heeft MW2 op de PC, ik op PS3. Vroeger nog wel eens MoH:AA en CS:S gespeeld, maar als ik nu even achter de PC kruip is het echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:37
Steam weer eens down?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijzonder, het lijkt elke maandag wel raak rond deze tijd. Echt onvoorstelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Huh, ik had net een rare bug/glitch... Weet niet of het aan de server lag (denk het niet), maar ik kreeg opeens bij 5 kills al een harrier. M'n killstreaks zijn UAV(3), Care package (4) en harrier (7). Ik kreeg 3 kills (uav), toen de vierde kill (care package), draai me om en schiet nog iemand neer, en kreeg gelijk een harrier. Ik had m'n care package nog niet gegooid, en ik had ook niet per ongeluk 3 kills met een schot (lol), want m'n score was 5-0. Wtf? Andere mensen hadden het niet door denk ik (aan het gebrek aan schelden te merken) maar ik vond het wel raar. Verder trouwens niets raars gebeurd, twee andere keren kreeg ik de harrier gewoon bij 7 pas. Wel een hele rare glitch als dit een fout is? :S

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 22-03-2010 23:31 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:38

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

NickThissen schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:30:
Huh, ik had net een rare bug/glitch... Weet niet of het aan de server lag (denk het niet), maar ik kreeg opeens bij 5 kills al een harrier. M'n killstreaks zijn UAV(3), Care package (4) en harrier (7). Ik kreeg 3 kills (uav), toen de vierde kill (care package), draai me om en schiet nog iemand neer, en kreeg gelijk een harrier. Ik had m'n care package nog niet gegooid, en ik had ook niet per ongeluk 3 kills met een schot (lol), want m'n score was 5-0. Wtf? Andere mensen hadden het niet door denk ik (aan het gebrek aan schelden te merken) maar ik vond het wel raar. Verder trouwens niets raars gebeurd, twee andere keren kreeg ik de harrier gewoon bij 7 pas. Wel een hele rare glitch als dit een fout is? :S
Kan misschien te maken hebben met een andere glitch; Dat je 15 kogels in een mannetje schiet, maar hij rent snel weg achter een muurtje langs, en zie je 20 seconden later dat die dan pas dood gaat! (wel door jou dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:17
Sorry Dutch_Renegade dat ik je chopper jatte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Laatst online: 16-10-2023
Odysseus253 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:58:
[...]

Kan misschien te maken hebben met een andere glitch; Dat je 15 kogels in een mannetje schiet, maar hij rent snel weg achter een muurtje langs, en zie je 20 seconden later dat die dan pas dood gaat! (wel door jou dus)
Dat kan ook last stand zijn. Of was dat het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.