Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
GeroWe schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:53:
[...]

LOL!

Ik zal me best doen! En indien het niet voldoende is voor jullie niveau kunnen jullie me nog altijd uit de clan gooien :P

Speel wel hoofdzakelijk Team Deatchmatch en hierin sta ik over het algemeen in de top 3 van meeste kills maar als er alsnog een toelatingsexamen gemaakt moet worden dan doe ik dat met plezier! ;)
Ik sta meestal onderaan :(
Loop te veel als een kip zonder kop in het rond
Heb wel veel lol :)
Behalve vanacht met woefhap ;) Die zat bij de tegenpatij :(
Die knalt er wel erg op los _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
YOGI schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:16:
[...]

User misconduct? Een cheater gedraagt zich toch ook niet naar behoren :O ... En beter iets proberen dan niets |:(
Ik begrijp je frustratie, maar je verspilt je tijd. Valve heeft duidelijk aangegeven dat ze alleen op VAC vertrouwen voor bans, en volgens mij hebben ze de mankracht helemaal niet om cheater reports te onderzoeken, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Xbox Live met zn ingame admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06-2022
Ik ben persoonlijk wel altijd wat competitief ingesteld, maar ook ik sta af en toe onderaan in de lijsten.

Dit is meestal door toedoen van snipers ( GOD i hate snipers! :( :P ) aangezien subtiliteit niet mijn grootste pluspunt is.

Even stomme vraag tussendoor en lichtelijk offtopic; gebruiken jullie headsets tijdens het gamen?

MVG

GeroWe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-06 14:18

link_mario

Ofwa?

.

[ Voor 98% gewijzigd door link_mario op 19-03-2010 18:56 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 14:57
NUKE }) ! En nog op Skidrow ook (lastig ivm vele gebouwen!).

This is how it goes:
Druk bezig met huiswerk en Dex vraagt of ik 1 potje mee HQ doe; "Okay, is goed". We staan achter, en we hadden het er net over dat ik binnen 2 weken een nuke wilde gaan halen... Ik loop een beetje rond met mijn M4A1 met zo'n lelijke ACOG scope omdat ik mijn M4A1 wil masteren. Op het moment dat ik 7 kills heb (Harrier) spawnen de tegenstanders overal om me heen en ik kon aardig los gaan mijn M4A1 + gevonden shotgun. Hoppa, 11 Kills en dus een Chopper gunner. Terwijl ik als een mafkees weg ren moet ik nog een kerel neerschieten en zonder te twijfel klap ik de CG open. Wij stonden achter maar gelukkig hadden we nu net de bom gecaptured waardoor het chaos was bij hun. Het geluk was ook wel aan mijn kant ze spawnden op een gegeven moment mooi onder me... 25 kills! NUKE >:)

M'n score is niet eens bijzonder, maar de adrenaline ging wel tekeer :) ...
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/n6uzjr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-02 20:05
Ik had vandaag weer een lekker potje sabotage. Wel jammer dat we niet gewonnen hadden :( Het is trouwens wel een record aantal kills voor mij :D (1ste keer over de 100 :P)

Set up:
Tar-21 + Red dot Sight
Sleight of Hand pro
Stopping Power pro
Steady Aim pro

http://img687.imageshack.us/img687/2589/callofdutymw24.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Laatst online: 12-06 14:57
Nette score heb je daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Iemand vroeg daarnet gebruiken mensen hier oortje wel eens?
Antwoord:

Ik zet me oortje meestal aan, en dan leg ik hem op tafel.......
Ben ik teminste van al dat irritante gebler af wat 90% van de mensen daar doet ...
Anders moet ik steeds iedereen weer apart muten, works like a charm.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:54
Ik speel eigenlijk alleen maar demolition, domination is ook wel leuk maar chaotisch. Doordat daar de spawn plekken steeds wisselen komt de tegenstander nog wel is van achter. Bij demolition weet je gewoon zeker waar de tegenstander vandaan komt. Daarbij is het handig als je voor een nuke gaat dat je na iedere ronde weer verse munitie hebt en eventueel van klasse kan veranderen (danger close als je in ronde 1 je chopper haalt)

tdm, speel ik eigenlijk nooit. heb van de week 20 potjes gedaan omdat het een challange is en stond 20x bovenaan met 30+ kills.

Zijn er trouwens mensen die de challanges voor het leeg schieten van een heel magazijn in je tegenstander hebben gehaald? Ik krijg dit niet voor elkaar (behalve sniper). Dit de multi-kill challanges, de mvp challange en sit rep lukkken mij niet echt en kosten erg veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

thriller schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:51:
Ik speel eigenlijk alleen maar demolition, domination is ook wel leuk maar chaotisch. Doordat daar de spawn plekken steeds wisselen komt de tegenstander nog wel is van achter. Bij demolition weet je gewoon zeker waar de tegenstander vandaan komt. Daarbij is het handig als je voor een nuke gaat dat je na iedere ronde weer verse munitie hebt en eventueel van klasse kan veranderen (danger close als je in ronde 1 je chopper haalt)

tdm, speel ik eigenlijk nooit. heb van de week 20 potjes gedaan omdat het een challange is en stond 20x bovenaan met 30+ kills.

Zijn er trouwens mensen die de challanges voor het leeg schieten van een heel magazijn in je tegenstander hebben gehaald? Ik krijg dit niet voor elkaar (behalve sniper). Dit de multi-kill challanges, de mvp challange en sit rep lukkken mij niet echt en kosten erg veel tijd.
MVP assasin is mij wel gelukt.. is makkelijk te halen op third person tea tactical ;)
sitrep kost idd teveel tijd ik zit nu op 665 ergens en pff dat duurt zo lang. Multikills en andere heb ik ook niet ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Xenomorphh schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:25:
[...]

MVP assasin is mij wel gelukt.. is makkelijk te halen op third person tea tactical ;)
sitrep kost idd teveel tijd ik zit nu op 665 ergens en pff dat duurt zo lang. Multikills en andere heb ik ook niet ;)
dan ga ik third person maar is proberen en ik wou dat ik al op 665 zat ik zit nog maar op 220 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:23

steveman

Comfortabel ten onder

gvd... wordt steeds gematched met een cheater en met een club tk-ers :S

kutsysteem :(

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Laatst online: 21-03-2024
GeroWe schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:29:

Even stomme vraag tussendoor en lichtelijk offtopic; gebruiken jullie headsets tijdens het gamen?

MVG

GeroWe
Soms wel,soms niet ;) 7(8)7
en soms is het ook beter van niet,met wat ik af en toe uitkraam ;)
vanavond me controller weer even een slinger gegeven ,omdat ik constant van achter werd afgeschoten :(

[ Voor 25% gewijzigd door Dutch Renegade op 19-03-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 07:42
Deze vraag is voor de PC gamers onder jullie:

Hey heren, ik heb de Mw2 versie voor Ps3. Gisteren was er een (voor mijn game-tijden) een record aantal mensen online aan 't gamen. Zo'n 430.000+- mensen. Dit zal wel wereldwijd zijn natuurlijk, maar toch.

Hoeveel mensen zien jullie gemiddels savonds online? Doordeweeks dan?
Als iemand een postje kan maken graag!

Als het goed is moet je dat vanuit matchmaking onderaan je scherm kunnen zien... In november was het voor de pc versie 78.000, en toen ik begon met de PS3 versie was het 240.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:23

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/nd32on.png

't is dan nog wel geen avond... maar wel weekend ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

steveman schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:14:
[afbeelding]

Wat is hier zo speciaal aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Zat te twijfelen tussen cod mw2 en battlefield maar ik voor cod mw2, goeie keus toch ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
steveman schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:14:
[afbeelding]

Thanks! =)

De console markt is en animo voor online spellen is dan wel toegenomen zeg =O

Ik heb PC gamen altijd als wat meer 'serieus' beschouwd, daar is ook altijd wel een kleinere markt voor. Maar 400.000+ vs 60.000+ is best een verschil! (Zeker als je nagaat dat Ps3 minder populair is dan Xbox 360 op dit moment, en de laatste dus ongetwijfeld nog meer actieve spelers heeft)

En gek genoeg vind ik 60.000 voor een zaterdagochtend alsnog erg veel :o
Djmaddox schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:18:

[...]

Wat is hier zo speciaal aan?
Ik vroeg om deze informatie ;)

Vergelijking is natuurlijk niet helemaal eerlijk: zaterdagochtend op de pc vs vrijdagavond op de ps3, maar toch :+

[ Voor 26% gewijzigd door Brutal1ty op 20-03-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-06 11:12

amahusu

taking over the world!

Brutal1ty schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:42:
[...]

Thanks! =)

De console markt is en animo voor online spellen is dan wel toegenomen zeg =O

Ik heb PC gamen altijd als wat meer 'serieus' beschouwd, daar is ook altijd wel een kleinere markt voor. Maar 400.000+ vs 60.000+ is best een verschil! (Zeker als je nagaat dat Ps3 minder populair is dan Xbox 360 op dit moment)

En gek genoeg vind ik 60.000 voor een zaterdagochtend alsnog erg veel :o

[...]

Ik vroeg om deze informatie ;)
ik ken best veel mensen met een pc en ps3, die geven dan toch de voorkeur om mw2 op de ps3 te spelen vanwege:

- vrijwel geen hackers / cheaters
- een stuk minder connectie problemen
- geen geklooi om je systeem te optimaliseren voor de beste fps

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
amahusu schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:45:
[...]

ik ken best veel mensen met een pc en ps3, die geven dan toch de voorkeur om mw2 op de ps3 te spelen vanwege:

- vrijwel geen hackers / cheaters
Dit is inderdaad een heel groot pluspunt!
- een stuk minder connectie problemen
Nog geen ervaringen mee, maar PSN is zeer stabiel ja.
- geen geklooi om je systeem te optimaliseren voor de beste fps
Ik schaf een nieuw systeem aan op basis van i5/x4 955 en ati hd 5850, dus daar maak ik me niet zo druk om ;)
Zeer belangrijk nadeel blijft de besturing en de auto-aim die toch altijd meer tegenwerkt dan meewerkt voor iemand die altijd shooters zonder gespeeld heeft... Ik dus :D

Ik heb altijd 't gevoel dat er een lichte 'lag' in de besturing op de Ps3 zit, en al helemaal met de niet optimale 'deadzone' een ' acceleration' die op de besturing van de controllers zitten...

Als de PC community groot genoeg is, ga ik het misschien ook op mijn nieuwe systeempje een kans geven... *twijfelt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:28
Er zijn wel veel hackers, maar door het falende systeem zijn mensen ook wel echt paranoïde geworden. Iederen die beter is dan zij, hackt. Letterlijk elk potje, word ik of een vriend van me wel uitgescholden voor hacker.
De connectieproblemen zijn in mijn ogen ook stukken minder dan eerst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 19-06 16:49
Blijft toch een gruwelijk gaaf spel! heb ook Bad Company 2, maar dat vind ik echt niks!

Ik speel btw de xbox360 versie, en hoef me dus gelukkig geen zorgen te maken over de cheaters.
Ben inmiddels helemaal gewend aan FPS met een controller (na jaren fanatiek counter-strike)...

Ik twijfel nu tussen het beste geweer... eerst speelde ik altijd met de SCAR + RD + GL (bling+spp+cp)
Nu wissel ik af en toe af met de ACR + RD + GL (zelfde perks)

allebei de wapens hebben hun voors en tegens.... op dit moment neig ik meer naar de ACR.
Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

T7D_Sneezy schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:37:
Blijft toch een gruwelijk gaaf spel! heb ook Bad Company 2, maar dat vind ik echt niks!

Ik speel btw de xbox360 versie, en hoef me dus gelukkig geen zorgen te maken over de cheaters.
Ben inmiddels helemaal gewend aan FPS met een controller (na jaren fanatiek counter-strike)...

Ik twijfel nu tussen het beste geweer... eerst speelde ik altijd met de SCAR + RD + GL (bling+spp+cp)
Nu wissel ik af en toe af met de ACR + RD + GL (zelfde perks)

allebei de wapens hebben hun voors en tegens.... op dit moment neig ik meer naar de ACR.
Wat vinden jullie?
stap van bling pro af, de iron sight van de scar is een van de beste van alle AR's, ook omdat de recoil niet zo heftig is.

scar + scavenger + stopping power is een van de sterkst mogelijke combo's in mw2, in een 1-on-1 shootout zul je dan vrijwel altijd winnen van een tegenstander met een ander wapen (behalve tegen een shottie op close range of een intervention)

ACR is ook wel lekker omdat ie zo weinig recoil heeft, maar qua power valt ie wel tegen, dus om daar een beetje fatsoenlijk kills mee te maken heb je perse stopping power nodig. En dan nog leg je het af tegen mensen met een scar of ump met stopping power.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 08:59

beany

Meeheheheheh

zo, net een potje met 2 wallhackers. Ieder team 1. zo sneu.... Maar ik had het lang niet meer gezien, en nu ineens 2 in 1 potje.

En groetjes aan [GoT] lars0 die er ook getuige van was :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:01
ACR blijft mijn favoriet, omdat ik meestal op medium tot lange afstanden schiet. Vanwege de ontbrekende recoil in MP is dit ideaal. 't Heeft een wat lagere damage dan de SCAR, maar staat een hogere RPM tegenover.

SCAR heeft mij wat teveel recoil op deze afstanden, echter een sterk wapen op korte afstanden. M16 kan ook gruwelijk sterk zijn, maar dan moet je goed kunnen richten vanwege de burst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hackers heb ik al een tijdje niet meer gezien (PC). Zowiezo gaan de potjes tegenwoordig meer ontspannen de laatste tijd. Je ziet meer complimenten voorbij komen bij mooie kills (doe ik ook) wat het wel leuker maakt.

Al speel ik nog steeds uitsluitend HQ:PRO dus hoe het bij de andere spelmodes zit weet ik niet. :)

Eergister per ongeluk de challenge "1 bullet 2 kills" gehaald. In Afhgan richt ik op een tegenstander en op het moment dat ik schiet loopt er een tweede tegenstander achter hem. :P

Ook in Afghan heb ik de ontdekking van de eeuw gedaan, plaats eens een sentrygun bovenop de vleugel (aan de kant van de berg). Richt deze dan op het papaver-veld en wacht af. Dat heeft mij een hoop kills opgeleverd en van een afstand zag ik dat er mensen op de vleugel probeerde te klimmen die er meteen vanaf werden geknald. :P

De sentrygun heeft het nog een aardig tijdje uitgehouden, meestal worden deze zonder ook maar een kill te hebben gemaakt weer gesloopt.

Ik ga de aankomende tijd met de Barret spelen want ik krijg de WA2000 maar niet vrijgespeeld (moet nog 15 FMJ kills door objecten maken) en wil maar niet lukken. Dan maar met de Barret spelen want daar wil ik nu echt wel een ACOG-scope op zetten (lijkt mij een waanzinnige combi). :P

Nu ik toch van de hak op de tak ga, ik begin van mening te raken dat de M9 overpowered is op de grote afstanden. Ik heb dit wapen altijd als second maar blijf mij verbazen over de grote range waarin dit wapen dodelijk is. Bij andere handwapens is dit niet zo. :?
Picaroon schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:39:
ACR blijft mijn favoriet, omdat ik meestal op medium tot lange afstanden schiet. Vanwege de ontbrekende recoil in MP is dit ideaal. 't Heeft een wat lagere damage dan de SCAR, maar staat een hogere RPM tegenover.

SCAR heeft mij wat teveel recoil op deze afstanden, echter een sterk wapen op korte afstanden. M16 kan ook gruwelijk sterk zijn, maar dan moet je goed kunnen richten vanwege de burst.
De M16 is ook mijn favoriete AR vanwege de kracht en nauwkeurigheid. :)

[ Voor 16% gewijzigd door bazs2000 op 20-03-2010 16:53 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351224

Volg dit topic al een tijdje en toch maar beslist een account te maken voor een probleem waar ik tegen aan loop. Heb het spel op ps3 dus post ik het probleem hier en niet in het pc-problemen topic.

Toen MW2 net uitkwam verliep alles vlekkeloos, ik speelde de singleplayer uit en begon toen aan de multiplay (dit via wifi). Maar na iets meer dan een uur liep mn ps3 volledig vast (ps3 stond trouwens volledig vrij). Na een hard-reset zag hij geen enkel schijfje meer, conclusie: Blu-ray laser kapot (ook al had ik geen yellow-light ofzo).

Gelukkig was mn ps3 nog een maand in garantie dus binnengebracht en vele maanden later eindelijk teruggekregen. Ondertussen had ik mn modem/router (alles-in-één oplossing) ook al vervangen voor een Belkin N+ Wireless Modem Router. Mijn ps3 zag echter geen draadloos signaal meer, op welke wireless-standaard ik mn router ook instelde.

Aangezien wifi toch niet erg stabiel is om over te gamen had ik al langer het plan om met home-plugs te werken (ivm kabels trekken te moeilijk), dus schafte ik me een setje Devolo Dlan 200 AV plus aan.
Hiermee heb ik een zeer goede verbinding met het internet volgens de netwerktest van de ps3 zelf. Heb ook NAT-type 2 en kan met demo's van bvb AVP online spelen. Mijn ps3 staat overigens ook in DMZ van de router.
Het lukt me echter niet om online te geraken bij MW2, hij blijft steken op "Fetching Playlists... Updating Rank and Unlocks... Connecting to Matchmaking Server...". Heb dit geprobeerd op mn oude account (waar ik dus wat progressie had van voor mn ps3 kapot ging) en op een volledig nieuw account.

Heb al op internet gezocht naar dit probleem, maar vind enkel gelijkaardige problemen van 4 maanden geleden voor het spel gepatched werd en die dus verholpen zijn met de patch/extra servers.
Is er iemand bekend met het probleem dat ik ondervind? Excuses voor het veel te lange bericht, maar wilde zoveel mogelijk info kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik heb voor jou gezocht naar een problementopic voor MW2 t.b.v. PS3 maar kan deze niet vinden?

Is het alleen dit spel waar je dit probleem mee hebt of zijn er meerdere spellen waarbij je in de MP-mode tegen problemen aan loopt? Als het MW2 alleen is waarbij je problemen ervaart dan kan het misschien helpen om wat poorten te forwarden.

Nog iets anders, wat als je de PS3 wel bedraad aansluit? Ik zie wel waarom je nu op deze manier verbindt maar het kan geen kwaad om het bekabeld te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had dus de AVP-demo gedownload waarmee ik zonder problemen online geraakte. Heb met andere volledige spellen nog niet geprobeerd (heb enkel GT5 prologue en GTA4 in mn bezit die ook multiplay hebben, maar die hebben een grote installatie nodig en zie ik beetje tegenop). Maar aangezien die demo wel lukte, zie ik niet in waarom dat niet zou lukken.

Port-forwarden zou ik niet moeten doen denk ik wanneer ik hem in de DMZ zet? Denk dat dit het hele port-forwarding overstijgt?

En op dit moment is mn ps3 bekabeld aangesloten, maar dus via het elektriciteitsnet dmv dit http://www.devolo.be/cons...uctinformatie_1.html?l=nl
Maar je bedoelt misschien direct aan mn router? Had ik ook al aan gedacht en zal ik morgen eens proberen, dat wordt wel even zeulen met mn tv en ps3 :D Als dat werkt zou het dus betekenen dat het aan die home-plug adapters ligt (alleen bij MW2 dan voor zover ik weet)
Maar veel meer dan internet over het elektriciteitsnet bieden die ook weer niet, ik heb er geen beveiliging op ingesteld ofzo, dus zou echt niet weten waar het dan fout kan lopen. Ontvangst is echt optimaal (is maar een kamer verwijderd van waar mn router staat) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

MrJames schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:18:
Zat te twijfelen tussen cod mw2 en battlefield maar ik voor cod mw2, goeie keus toch ? :p
Nee! Slechte keuze.. MW2 is online 1 grote frustratie (mijn menig ofc)!
De geweren schieten heerlijk! Maar de playerbase is klote en de matchmaking is een HELL!
Niks werkt.. tel makkelijk 5 min om in een game te komen (come in jij dit ALTIJD binnen 1 sec in een game zit zonder cheaters, tuber, akimbos en runners).
Battlefield (BC2) heeft zoveel meer te bieden IMHO! Ik ben gelukkig sinds de launch van BBC2 over!
Over een paar maanden zal de grote winnaar bekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tomaatsoldaat, heb je hier wat aan?
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=28&t=231094

[ Voor 9% gewijzigd door Mystic_Jack op 20-03-2010 21:03 ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Anoniem: 310225 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:59:
[...]

De geweren schieten heerlijk! Maar de playerbase is klote en de matchmaking is een HELL!
Niks werkt.. tel makkelijk 5 min om in een game te komen (come in jij dit ALTIJD binnen 1 sec in een game zit zonder cheaters, tuber, akimbos en runners).
Battlefield (BC2) heeft zoveel meer te bieden IMHO! Ik ben gelukkig sinds de launch van BBC2 over!
voor de xbox en ps3 versie geldt dat dus echt niet nee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
bazs2000 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:51:
Nu ik toch van de hak op de tak ga, ik begin van mening te raken dat de M9 overpowered is op de grote afstanden. Ik heb dit wapen altijd als second maar blijf mij verbazen over de grote range waarin dit wapen dodelijk is. Bij andere handwapens is dit niet zo. :?
Ja, bij de M93 rafica (al is dat een machinepistol en geen handgun) viel me dit ook al op. Heb hem voor de lange afstand op mijn sproei-class (Akimbo P90 primary) om toch een beetje op lange afstand te kunnen richten. I.c.m. een red-dot sight is die M93 echt super. 1 of 2 bursts zijn genoeg, zelfs op enorme afstand.

Je ziet hem niet vaak maar volgens mij is het de nauwkeurigste secondary die er is, op lange afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Raffica gebruik ik ook redelijk vaak en die doet het ook wel over de lange afstanden maar die haalt het niet bij de M9. Doe mij dan toch de M9 maar. :)

Zojuist weer even zitten spelen en het ging niet zo lekker. Voor de Baretta heb ik nu bijna de ACOG al had ik die liever vanavond al gehad alleen zijn er vrijwel geen maps geweest waar ik kon sniperen. Geen wasteland gezien bijvoorbeeld en deze map heb je echt wel nodig voor dergelijke projecten. Nouja, aankomende week maar weer proberen. :)

@ PredatorNL, leuk dat je advies geeft maar je maakt het nu wel erg dramatisch want zoals jij het nu schetst is het niet. Er zijn wel problemen maar 5 minuten om in een game te komen? 2 misschien maar dat is max.

En sinds wanneer verpesten Aikimbo's het spel? Dan zorg je toch voor een shotgun op de korte afstand? Ik zie het probleem niet hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339442

Ik volg dit topic nu al een tijdje (moet nog wachten op m'n 5770) en heb vanmiddag bij een vriend wat mogen spelen, maar sjongejonge wat een connectie problemen. Om de 2 potjes óf connection time out (oid) óf failed to join lobby.
Verder wel vette gameplay :)
Maar die UMP heeft toch een stuk meer recoil op de PC dan PS3? Of ligt het aan de aim assist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

PredatorNL heeft gewoon gelijk. Dit spel geeft gewoon meer frustratie dan problemen. Gvd wat heb ik weer gefrustreerd afgesloten net zeg!!! De hele tijd gaat het al niet lekker en dan gaat het ineens wat beter en dan weer zo'n godvergeten timeout. ALTIJD als het lekker gaat! Ik zou willen dat ik er nooit aan begonnen was maar toch geef ik het iedere keer weer een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He he, eindelijk 100+ in Ground War en gelukkig ook nog gewonnen vanuit achterstand.
Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e164/reemprive/100plus.jpg

Trouwens vanavond veel slechte hosts en hackers, bijzonder veel zelfs. Ik ben er vanavond 4 tegen gekomen in 3 uur spelen, vind ik best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 16:43
Net wat vaags, ik was S&D aan het spelen (Xbox360) en ineens kom ik in een room waar je heeeeeeeeeeel hard kunt lopen. Had ik nog niet eerder mee gemaakt. Echt heel vaag, ik bakte er ook weinig van want het ging zo snel dat je niet fatsoenlijk kunt sturen. Ik heb ff de digicam opgezocht en er een filmpje van gemaakt, mocht er belangstelling zijn dan kan ik wel ff kijken of de kwaliteit een beetje ok is en of ik hem ergens kan hosten.

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 310225 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:59:
[...]

BC2 heb ik 2 dagen gespeeld en sindsdien niet meer. Voor mij gevoel te trage gameplay en wat betreft hardware eis veel te zwaar voor wat het is. Bovendien hou ik van de killcam. Voor BC2 zijn er ook al hacks te krijgen, en helaas weet je nooit of je wordt genept of niet.

Maar wat betreft connectieproblemen en cheaters heb je gelijk. Dat valt me met regelmaat vies tegen. Daarentegen vind ik de gameplay geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Dat is gewoon weer een hackserver waar iemand de gravity heeft uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:08
reemprive schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:26:
[...]
Voor BC2 zijn er ook al hacks te krijgen, en helaas weet je nooit of je wordt genept of niet.
Je wilt juist graag hacken?

Indien het niet het geval is pas je bericht even aan, voor je 1000 en 1 flame berichten over je heen krijgt. ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp het misverstand, ik bedoelde het in verband met de afwezigheid van killcam en het dus niet kunnen checken van je tegenstanders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja, ik zag trouwens gisteren een gevecht tussen een harrier en een heli. De heli vuurde een raket af op de harrier en miste net, die harrier draaide richting de heli en vuurde ook een raket af, en was meer trefzeker. Wel grappig om te zien gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

reemprive schreef op zondag 21 maart 2010 @ 07:14:
Oh ja, ik zag trouwens gisteren een gevecht tussen een harrier en een heli. De heli vuurde een raket af op de harrier en miste net, die harrier draaide richting de heli en vuurde ook een raket af, en was meer trefzeker. Wel grappig om te zien gebeuren.
Volgens mij had jij gisteren dan teveel gezopen... Harriers kunnen geen heli's aanvallen.

Tevens wil ik even zeggen dat ik al maanden geen cheaters heb gezien. Wel is het zo dat als je een keer owned dat je dan meteen voor cheater wordt versleten...

FAVO wapen voor mij is TAR met holographic.... heeft de power van de SCAR en de recoilless action van de ACR...

Try it....

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
PiRiVi schreef op zondag 21 maart 2010 @ 08:41:
[...]

Volgens mij had jij gisteren dan teveel gezopen... Harriers kunnen geen heli's aanvallen.

Tevens wil ik even zeggen dat ik al maanden geen cheaters heb gezien. Wel is het zo dat als je een keer owned dat je dan meteen voor cheater wordt versleten...

FAVO wapen voor mij is TAR met holographic.... heeft de power van de SCAR en de recoilless action van de ACR...

Try it....
Dat kunnen ze wel, alleen geloof ik niet dat heli's harriers kunnen aanvallen. Dat heb ik iig nog nooit zien gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pavlow's worden sowieso neergehaald door harriers, als ik mijn pavlow oproep zorg ik eerst dat alle vijandelijk harriers uit de lucht zijn. Zelfde geld voor de attack Helicopter. Die attack helicopter schoot wel degelijk een raket(wie mw1 speelde weet dat de attack heli wel vaker blinde raketten afschiet) maar of het daadwerkelijk bedoeld was voor die harrier durf ik niet te zeggen.

Wat betreft de TAR, ik speel eigenlijk alleen nog maar met de iron sight, ADS lijkt er mee sneller te gaan. TAR is imho ook superieur aan de SCAR. ACR heeft iets minder recoil en een hogere firerate wat vooral goed werkt tegen snipers omdat ze hun aim kwijtraken door de hits. Daarnaast speel ik heel veel met een silenced UMP(bovenstaande ronde op scrapyard was ook met UMP) in combinatie met de SPAS. Gisteren trouwens ontdekt dat de striker ook wel lekker is als secondary bij een low firerate wapen(m16/FAMAS of sniperrifle). Wanneer men je positie heeft ontdekt en er een man of 3 probeert te rushen kan je ze tamelijk snel uitschakelen. Op zich vergelijkbaar met de m93 akimbo wat stopping power betreft.

[ Voor 48% gewijzigd door codex op 21-03-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Try it....
Trouwens, wat voor gametype speel je? Want in Ground War kom je er per 2 uur spelen zeker 1 tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

reemprive schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:26:
[...]

BC2 heb ik 2 dagen gespeeld en sindsdien niet meer. Voor mij gevoel te trage gameplay en wat betreft hardware eis veel te zwaar voor wat het is. Bovendien hou ik van de killcam. Voor BC2 zijn er ook al hacks te krijgen, en helaas weet je nooit of je wordt genept of niet.

Maar wat betreft connectieproblemen en cheaters heb je gelijk. Dat valt me met regelmaat vies tegen. Daarentegen vind ik de gameplay geweldig.
Daar heb je gelijk in.. ik heb ook echt een haat/liefde relatie met MW2.
De gameplay is echt geweldig, de graphics zijn heerlijk kraakhelder (1920*1200 / alles max).
Echter als ik van een game al geïrriteerd moet raken voordat ik in een spel zit. :(
Start het spel op kies gametype en dan.. ping 50... ping 60.... ping 70.... timeout...
ping 50... 60.. 70... 90... 100........ could not migate to host....
ping 50.... 60... enter.... loading screen..... 3 min later... host timeout.. host disconnected..
zucht... weer proberen want ik MOET die vette gameplay hebben!
ping 50.. 60.. 70.... lobby... game starts in 50 seconds....
bleep bleep bleep trying to merge with other lobby.... lobby closed!
ping 50.. 60... 70... enter lobby.. tik tik tik finding best host (yeah right)... game starts in 10.. 9... 8765432.. host leaves.. finding best host... game starts in 10.. 9... 8... loading screen... WASTELAND :( :( GVD DEZE WIL IK NIET!!! exit...
ping 50.. 60... 70. 80..90.. 100.... enter, direct loadingscreen... scapyard.. LAG tubers, akimbo G18.. runners.. paar keer killcam aimbots.. nuke.. boosters... exit...

Resultaat van 10 min MW2.. veel frustratie en 2 losses erbij.

Dit is niet ALTIJD zo en dat is JUIST het probleem... ik blijf toch altijd weer vissen naar dat ene potje van de dag dat ik dan mag spelen met goede spelers, lage ping, geen lag en op afgan of een andere favo map.

Had ik maar een vaste favo serverlijst waar altijd mensen zijn die ik ken en een heerlijk mapcycle en server rules en admins. Dan zou MW2 voor mij jaren mee hebben kunnen gegaan..
Helaas hebben de bij IW zoveel verkeerde keuzes gemaakt dan ik uit zelfbescherming voor mij hart echt snel een alternatief moet zoeken. Dit hoeft geen BBC2 te zijn, maar die game geeft me wel veel minder frustratie.
BBC2 is ook lang niet perfect en ik durf te zeggen dat ik de daadwerkelijke gameplay van MW2 beter vind.
Echter is BBC2 stabiel bevredigend en MW2 hangt van teveel factoren af of ik kan genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, als IW zou besluiten dedicated server support mogelijk te maken dan zouden een hoop mensen BC2 links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
http://www.youtube.com/watch?v=XJsUIWneckw

mocht deze nog niet gepost zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
Hm, ik zie wel of vrienden van me em gaan kopen.
Zo niet laat ik die 15 euro gewoon op me bankrekening.

Zo mooi ziet Crash er niet eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Dat kunnen ze wel, alleen geloof ik niet dat heli's harriers kunnen aanvallen. Dat heb ik iig nog nooit zien gebeuren.

Weet wel dat je als chopper gunner zo'n hovering harrier uit de lucht krijgt. Pavelow heb nog nooit zelf iets (UAV, harrier) uit de lucht zien halen.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 11:29

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dorest0rm schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:25:
[...]

Hm, ik zie wel of vrienden van me em gaan kopen.
Zo niet laat ik die 15 euro gewoon op me bankrekening.

Zo mooi ziet Crash er niet eens uit.
Hoe weet je dat het 15 euro gaat kosten?

Las trouwens in de comments van dat youtube filmpje dat er ook een nieuwe gunpack aankomt?
Weet iemand hier iets meer over?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

tweaktubbie schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:43:

Weet wel dat je als chopper gunner zo'n hovering harrier uit de lucht krijgt. Pavelow heb nog nooit zelf iets (UAV, harrier) uit de lucht zien halen.
Hoe kan een pavelow nou een uav uit de lucht halen? UAV, vliegen toch velen malen hoger :? 8)7

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Waarom zou een heli niet omhoog kunnen schieten... Zelfs spelers kunnen UAV uit de lucht halen dus zou ik het niet zo gek vinden dat een heli dat ook kan (weet trouwens niet of het echt kan, volgens mij niet). Of dat realistisch is? Ik denk het niet want echte UAVs vliegen doorgaans vele malen hoger dan in het spel, zo hoog dat ze niet te zien zijn.

Een harrier haalt inderdaad wel andere helis uit de lucht, daar kwam ik laatst op een pijnlijke manier achter :(. Ik had eindelijk nog eens chopper gunner gehaald (na lange tijd), en omdat het potje bijna afgelopen was zette ik em gelijk in. De heli was nog niet eens bij het speelveld aangekomen en toen zag ik een raket recht op me afkomen vanaf de harrier die nog in de lucht hing. Weg chopper gunner, nog niet 1 schot kunnen lossen :(
Blijkbaar hebben flares ook geen zin tegen harriers (of ik had gewoon ongelooflijke pech).

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 21-03-2010 14:16 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Vanavond me ook maar weer eens aan MW2 wagen, voor mij hoeft het allemaal niet zo nodig meer (ben het helemaal eens met PredatorNL)
Maar er zijn vrienden die het ook spelen en dan is het toch wel gezellig om via headset+skype lekker te raggen.
En je hebt het voordeel dat je samen kunt klagen over hoe moeilijk het is om een fatsoenlijke server te vinden, haha echt een ramp maar als het dan eenmaal loopt is het weer genieten.
Ohja als wij trouwens cheaters tegenkomen dan blijven we meestal wel hangen want cheaters wisselen over het algemeen ieder level van server dus dan heb je daarna meestal een cheater vrij potje, en die blijven toch leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
Waar ik me steeds aan blijf irriteren bij potjes demolition, dat men hun K/D ratio belangrijker vinden dan dat ze het potje winnen. Dus totaal die bom niet planten of defusen, maar proberen zoveel mogelijk kills te halen. Echt zo irritant als je dan eindelijk die bom geplant hebt en dat er dan gewoon niemand van je team is om hem dan te verdedigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Jefrim schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:50:
Waar ik me steeds aan blijf irriteren bij potjes demolition, dat men hun K/D ratio belangrijker vinden dan dat ze het potje winnen. Dus totaal die bom niet planten of defusen, maar proberen zoveel mogelijk kills te halen. Echt zo irritant als je dan eindelijk die bom geplant hebt en dat er dan gewoon niemand van je team is om hem dan te verdedigen...
Dat is ook altijd bij Domination. Bijvoorbeeld op Wasteland: wij hebben alleen de vlag C, en de enemy's hebben A en B. Er word gezegt, C is being captured!(oid) maar nee, het hele team loopt gewoon naar A toe om daar dood te gaan en dan weer opnieuw daar heen te gaan en dan word onze vlag gecaptured en dan zeggen zij "comeon team defend omfg!"
}:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:08
Het gaat mij persoonlijk altijd heel goed af om beide te doen, sta ook meestal bovenaan qua kills en krijg ook de accolades voor meeste bombs planted/defused.

Maar ik kan me er inderdaad enorm in vinden, na een potje zijn dat ook altijd de mensen die BG of dat soort meuk schreeuwen. Terwijl ze zelf niets bijdragen aan de game behalve rondrennen.
Net als dat wanneer ik de bomb ga planten m'n teammates gewoon naar het volgende punt rennen. Hallo? Cover?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren had ik gepost over mn probleem om online te geraken met ps3 icm Belkin N+ wireless modem/router. Nog wat verder gezocht en zag opeens deze review van een tweaker: productreview: Belkin Draadloze N+ Modem-Router review door lordsnow

In een reactie stond dat bij iemand anders MW2 ook niet wou connecten icm de Belkin modem. Dus had ik maar eens gegoogeld op de betreffende modem + MW2 en kwam toen op dit forumbericht: http://forum.portforward.com/YaBB.cgi?num=1262116826

De oplossing is dus om "WAN ping blocking" uit te schakelen en UPNP moet ook uitgeschakeld staan. Misschien kan dit nog van pas komen voor anderen met hetzelfde probleem.

Ben alvast erg blij dat het weer werkt, zo moet ik me ook geen zorgen meer maken om toekomstige multiplay spellen te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Inderdaad. Voor mij mogen de kill/death counters zelfs helemaal uit staan in objective based gametypes (demolition, domination, HQ), en liefst ook nog geen XP voor kills geven (en dan wat meer voor bomb planten etc). Het voegt totaal niets toe. Ik denk dat als er geen counters zijn dat men dan veel meer voor het objective gaan ipv alleen maar kills proberen te halen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
[...]

Try it....
TAR en recoilless?? Dat ding stuitert full auto anders aardig (in ieder geval veel meer dan de ACR). Begrijp me niet verkeerd, nu ik weet hoe ik hem moet gebruiken is het met afstand mijn favoriet. Lekker veel power, redelijk hoge vuursnelheid én 30 kogels in een magazijn. Op afstand is het alleen wel een kwestie van vuren in korte bursts, anders wordt het niks.

edit: Lees net mijn bericht terug. Bedoel je soms dat de holographic er voor zorgt dat de TAR minder recoil heeft?

[ Voor 6% gewijzigd door Tjoekie op 21-03-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat is zeker niet zo. Al lijkt het of je recoil is gereduceerd je kogels hebben een grotere spreiding dan bijv de acr. Zelfde verhaal met acog. Ik ben begonnen met red dot op de tar, toen naar holo gegaan en op het gegeven moment weer terug naar red dot. De laatste weken speel ik met de iron sight omdat ik merk dat het geen verschil maakt qua accuratie(voor mij in elk geval) in vergelijking tot een andere sight. Ik denk ook al iets van 10.000 kills te hebben gemaakt met die tar, dus heb het idee het wapen wel goed te beheersen. Al speel ik meer met de ump de laatste maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Caeruleus schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:23:
Net wat vaags, ik was S&D aan het spelen (Xbox360) en ineens kom ik in een room waar je heeeeeeeeeeel hard kunt lopen. Had ik nog niet eerder mee gemaakt. Echt heel vaag, ik bakte er ook weinig van want het ging zo snel dat je niet fatsoenlijk kunt sturen. Ik heb ff de digicam opgezocht en er een filmpje van gemaakt, mocht er belangstelling zijn dan kan ik wel ff kijken of de kwaliteit een beetje ok is en of ik hem ergens kan hosten.
had ik gisteren ook... op highrise.... echt heel vaag! ook op de x360trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-06 14:35

Thermometer

Whoop Whoop!

T7D_Sneezy schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:07:
[...]

had ik gisteren ook... op highrise.... echt heel vaag! ook op de x360trouwens
Ik had hetzelfde, ook op de xbox. Dacht eerst dat het een host was met de prestige hack aan, dan kan je volgens mij ook super hoog springen, maar dat kon hier niet echt, was trouwens in de maps daarna hetzelfde, dus niet een eenmalige glitch. Ben wel benieuwd waar het vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Mon0lith schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:45:
[...]

Hoe weet je dat het 15 euro gaat kosten?

Las trouwens in de comments van dat youtube filmpje dat er ook een nieuwe gunpack aankomt?
Weet iemand hier iets meer over?
Gokje.
Voor de consoles waren ze met de vorige versies ook zo duur toch? :p

Ik merk de afgelopen weken trouwens dat mijn .50 met stopping power geen instant kills meer zijn.
Njah, de ene keer is het wel een instant kill de andere keer niet, erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335933

Gaan je challenges wel mee met je prestige?
ik ben nu prestige 1 en lvl 70 maar ik moet nog 100 kills met intervention voor de 2500kills kan ik gewoon prestige zonder dat ik deze kills kwijt raak dat ze dus gewoon door gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
nee, die gaan niet mee. Dat geld alleen voor de prestige challenge en die heb je nog niet.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:28
Hij heeft het ook over een prestige challenge. En ja, die challenge gaat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik heb het gevoel dat de predator missiles minder damage hebben. Ik heb vandaag al een aantal keren gehad dat ik op iemand richt (waar een rood vierkant omheen staat) en dat diegene helemaal niet dood gaat. Ze zijn dan ook niet binnen ofzo, beetje vreemd.

Denken jullie er ook zo over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Deforcer schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:09:
Ik heb het gevoel dat de predator missiles minder damage hebben. Ik heb vandaag al een aantal keren gehad dat ik op iemand richt (waar een rood vierkant omheen staat) en dat diegene helemaal niet dood gaat. Ze zijn dan ook niet binnen ofzo, beetje vreemd.

Denken jullie er ook zo over?
Mjah zou aan hoogteverschil kunnen liggen, ik heb genoeg gehad dat mijn predator op een rots insloeg in Afghan en dat die persoon het dan overleefde.

Ik merk wel dat de predator de laatste tijd heel erg moeite heeft met sturen in de laatste paar meters(zonder boost.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
reemprive schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:13:
Nee, dat is zeker niet zo. Al lijkt het of je recoil is gereduceerd je kogels hebben een grotere spreiding dan bijv de acr. Zelfde verhaal met acog. Ik ben begonnen met red dot op de tar, toen naar holo gegaan en op het gegeven moment weer terug naar red dot. De laatste weken speel ik met de iron sight omdat ik merk dat het geen verschil maakt qua accuratie(voor mij in elk geval) in vergelijking tot een andere sight. Ik denk ook al iets van 10.000 kills te hebben gemaakt met die tar, dus heb het idee het wapen wel goed te beheersen. Al speel ik meer met de ump de laatste maand.
De TAR is niet voor iedereen, maar het is imo een beetje een combi tussen de m4 en de UMP, de range van de M4 maar toch wel de impact van de UMP.

erg prettig wapen maar niet op alle maps, als ik vaak over een langere distance moet schieten pak ik toch 100x liever de ACR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-06 13:48
Voor de Call of Duty Modern Warfare 2 spelers:

Een vriendelijke contest tussen MW2 en Battlefield Bad Company 2:

Battlefield Bad Company 2 -vs- Call of Duty Modern Warfare 2

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Laatste tijd wat FFA gespeeld, ondaks ik niet z'n fan er van ben toch maar is aantal potjes gedaan.
Ondanks alles ging het toch wel aardig.

Op gegeven moment ging ik nog even met vriend van me in HC TDM spelen, maar daar waren we al snel weg
toen we merkte dat we konden vliegen :/ eerst dachten we aan lag, maar ja dan kun je niet zomaar nog iemand
neer schieten. (dit is btw. op de pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja op de pc kom je wel eens in een cracked server terecht. Soms blijf ik even hangen om even mee te rotzooien zonder zwaartekracht en met dubbele snelheid, in principe doet het niet iets verkeerds(kloten met xp of bepaalde spelers een voordeel geven). Bij dedi's van andere games ben ik dit ook wel eens tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Dorest0rm schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:44:
[...]

Mjah zou aan hoogteverschil kunnen liggen, ik heb genoeg gehad dat mijn predator op een rots insloeg in Afghan en dat die persoon het dan overleefde.

Ik merk wel dat de predator de laatste tijd heel erg moeite heeft met sturen in de laatste paar meters(zonder boost.)
Hier heb ik ook veel last van, vaak begint het goed en dan opeens gaat dat ding de verkeerde kant op en heb ik weer geen kills. Had gisteren voor het eerst dat ik duidelijk op iemand mikte en hij toch niet dood ging, maar dat kan goed komen door een muurtje ofzo.

heb gisteren trouwens ook een leuke multi kill (6) met de predator. Ik speelde demolition en gooide hem bij het begin van ronde 2 en op het zelfde moment begint host migration. na de migratie gaat hij aftellen en mij predator viel al wel gewoon en raakt precies op het juiste moment de grond. Iedereen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik bewaar mijn predators ook altijd tot de volgende ronde en schiet ze dan meteen bij het begin op hun spawn. Meestal heb ik minimaal wel een triple kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 22:53
thriller schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:16:
[...]

heb gisteren trouwens ook een leuke multi kill (6) met de predator. Ik speelde demolition en gooide hem bij het begin van ronde 2 en op het zelfde moment begint host migration. na de migratie gaat hij aftellen en mij predator viel al wel gewoon en raakt precies op het juiste moment de grond. Iedereen dood.
Dan had je idd erge mazzel. Ik merk zelf meestal dat mijn zuurverdiende Predator compleet onbruikbaar inslaat bij een host migration. Al een paar keer gehad helaas. Ik snap niet dat ze ervoor gekozen hebben om alleen de spelers te bevriezen tijdens een HM en al het andere (vliegtuigen, helicopters, missiles) door te laten gaan.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

thriller schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:16:
[...]

Ik heb dat ook al gezien, als er een host migration is, er is werd net ervoor een predator afgevuurd, dan komt die predator neer terwijl het aftellen nog bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Je wordt er toch wel een beetje verdrietig van als je ziet hoe IW op dit gebied omgaat met de spelers. Overgrown en Crash zijn voor 99% identiek aan de CoD4 versies, het is zelfs niet een beetje opgepoetst.

Als slechts 25% van de spelers de maps koopt, geeft dat al een totale omzet die gelijk is met de totale ontwikkelkosten van CoD4: MW en CoD: MW2 bij elkaar opgeteld. De 3 maps kunnen nooit veel gekost hebben, dus behalve het deel wat ze aan Sony/MS moeten afdragen, is het bijna pure winst.

Het is gewoon totaal buiten alle proporties, en het is jammer van het DLC systeem wat op zich juist leuk kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:49

superwashandje

grofheid alom

reemprive schreef op zondag 21 maart 2010 @ 09:53:
Pavlow's worden sowieso neergehaald door harriers, als ik mijn pavlow oproep zorg ik eerst dat alle vijandelijk harriers uit de lucht zijn. Zelfde geld voor de attack Helicopter. Die attack helicopter schoot wel degelijk een raket(wie mw1 speelde weet dat de attack heli wel vaker blinde raketten afschiet) maar of het daadwerkelijk bedoeld was voor die harrier durf ik niet te zeggen.
beetje laat misschien maar inderdaad schiet de attack helikopter terug. ik haalde dit weekend ook mijn harrier strike binnen terwijl er een attack helikopter hing en ze schoten beide een raket richting elkaar en raakten. alleen mocht mijn harrier als eerste de 2e raket schieten waardoor de heli alsnog neerging. (natuurlijk stond ik geboeid door het schouwspel midden op een open stuk waarna ik alsnog werd neergeschoten) :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Anoniem: 310225 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:43:
[...]

Daar heb je gelijk in.. ik heb ook echt een haat/liefde relatie met MW2.
De gameplay is echt geweldig, de graphics zijn heerlijk kraakhelder (1920*1200 / alles max).
Echter als ik van een game al geïrriteerd moet raken voordat ik in een spel zit. :(
Start het spel op kies gametype en dan.. ping 50... ping 60.... ping 70.... timeout...
ping 50... 60.. 70... 90... 100........ could not migate to host....
ping 50.... 60... enter.... loading screen..... 3 min later... host timeout.. host disconnected..
zucht... weer proberen want ik MOET die vette gameplay hebben!
ping 50.. 60.. 70.... lobby... game starts in 50 seconds....
bleep bleep bleep trying to merge with other lobby.... lobby closed!
ping 50.. 60... 70... enter lobby.. tik tik tik finding best host (yeah right)... game starts in 10.. 9... 8765432.. host leaves.. finding best host... game starts in 10.. 9... 8... loading screen... WASTELAND :( :( GVD DEZE WIL IK NIET!!! exit...
ping 50.. 60... 70. 80..90.. 100.... enter, direct loadingscreen... scapyard.. LAG tubers, akimbo G18.. runners.. paar keer killcam aimbots.. nuke.. boosters... exit...
LOL! erg herkenbaar..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 22:35
Omg wat een ellende op COD een maand geleden voor het laatst gespeeld zatten 6 cheaters in de server. Werd helemaal aggressief door die cheaters. maar is er al wat nieuws voor die cheaters andere anti cheat protect ofzo?

echt jammer dat het zo berg afwaarts kan gaan met een game in een paar maanden. ik hoop dat ze bij bbc langer kunnen volhouden zonder cheaters.

en het gekke vind ik ook nog dat je voor cheats betalen tegenwoordig.

noskillers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Afgelopen dagen echt erg veel mensen gezien die onnatuurlijke kills maakten...
Ik check altijd de killcam en het valt me op dat er veel gecheat wordt op de pc.. met name de "ESP-hack" zie ik toch wel vaak voorbijkomen...
Dan zie je gewoon op de killcam dat iemand je al aan het tracen is met zijn geweer, terwijl er nog twee muren tussen zitten...dat kan gewoon niet. En weer een hoop prestige 10 figuren die potjes achter elkaar onderin eindigen met 10K vs 25D...ook BS.
Lamers... ban4life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Koop een console. Probleem opgelost. Slotje?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Gunner schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:59:
jij zegt het, ik denk het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

volgend weekend (2 t/m 5 april) double XP op Xbox Live :) wanneer de DLC ook uit is voor PC en PS3 volgt er ook een double XP weekend.

bron: 1 & 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 21:26

Nakebod

Nope.

Gunner schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:59:
Want daar cheaten ze natuurlijk helemaal niet :+
De xbox360 versie toch wel een repuratie op dat gebied, volgens mij waren daar de eerste en meeste cheats/glitches voor te vinden.
Neemt niet weg dat de PC en PS3 daar geen last van hebben.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nakebod schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:11:
[...]

De xbox360 versie toch wel een repuratie op dat gebied, volgens mij waren daar de eerste en meeste cheats/glitches voor te vinden.
Ik heb het spel nu bijna 5 dagen online gespeeld. Ben inmiddels 12.000 keer gekilled maar nog niet 1x waarvan ik dacht "cheater".
Wut? Typo i hope?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 15:04

Stronkie

Where wind is Trouble

Forum Naam Stronkie
Steam Naam Stronkie

Voeg me maar toe :)

Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

[...]

Heb je een ps3 dan?
Ik heb nog NOOIT iemand gehoord over cheats, of iets dergelijks..

en dat zal ook niet gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Iets met klok en klepel gok ik :+ Er zijn geen cheats op de 360. Alle glitches die er zijn geweest, waren er ook op de andere platformen.

Er is wel meer gesproken over de glitches op de consoles, maar dat komt omdat de matchmaking e.d. wel gewoon werken :+

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 22-03-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

[...]

heb je het spel uberhaupt zelf wel eens gespeeld op de pc/xbox/ps3?!

want je kraamt wel een hoop onzin uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Anoniem: 351224 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:25:
Gisteren had ik gepost over mn probleem om online te geraken met ps3 icm Belkin N+ wireless modem/router. Nog wat verder gezocht en zag opeens deze review van een tweaker: productreview: Belkin Draadloze N+ Modem-Router review door lordsnow

In een reactie stond dat bij iemand anders MW2 ook niet wou connecten icm de Belkin modem. Dus had ik maar eens gegoogeld op de betreffende modem + MW2 en kwam toen op dit forumbericht: http://forum.portforward.com/YaBB.cgi?num=1262116826

De oplossing is dus om "WAN ping blocking" uit te schakelen en UPNP moet ook uitgeschakeld staan. Misschien kan dit nog van pas komen voor anderen met hetzelfde probleem.

Ben alvast erg blij dat het weer werkt, zo moet ik me ook geen zorgen meer maken om toekomstige multiplay spellen te kunnen spelen.
Dat was mijn reactie. Ik heb toendertijd vanalles geprobeerd maar niks bleek toen te helpen. Een ander modem heeft toen uitkomst geboden. Gelukkig kon de Belkin gewoon worden teruggebracht en was het Experiabox gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

of gewoon minder zeuren, gaat bij mij nog steeds gewoon goed op de pc.
soms wel wat probleempjes maar loop nog bij genoeg games achter dus als het heel erg wordt gewoon even wat anders doen.

ging laats trouwens echt geweldig, 3x in team deathmatch pedator, airstrike harrier. kon alleen de laatste x de airstrike en harrier niet inzetten :)

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 21:26

Nakebod

Nope.

Gunner schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:15:
[...]

Ik heb het spel nu bijna 5 dagen online gespeeld. Ben inmiddels 12.000 keer gekilled maar nog niet 1x waarvan ik dacht "cheater".

[...]

Wut? Typo i hope?
Zin staat er misschien wat krom, wat ik bedoel: De PC en PS3 hebben ook last van glitches en/of cheats.
Dus er is "geen" verschil met de xbox360 versie.

@ykruis
Ja ik heb een PS3, nee ik speel geen MW2 op de PS3.
http://www.youtube.com/re...litches&search_type=&aq=0
Dat je er nooit van gehoord hebt betekend natuurlijk niet dat het niet bestaat he :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:56:
Er is wel meer gesproken over de glitches op de consoles, maar dat komt omdat de matchmaking e.d. wel gewoon werken :+
_O-

That hurts :+

Ik geloof echt de mensen niet die bij hoog en laag volhouden dat de pc het beste platform is. Al de recente grote releases lijken het tegendeel te bewijzen. Matchmaking werkt gewoon perfect op de xbox en ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nakebod schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:00:
[...]Ja ik heb een PS3, nee ik speel geen MW2 op de PS3.
http://www.youtube.com/re...litches&search_type=&aq=0
Dat je er nooit van gehoord hebt betekend natuurlijk niet dat het niet bestaat he :)
Glitches ≠ Cheats

Elk platform heeft glitches, dat is inherent aan de speelwereld. In principe kan je gewoon zeggen dat 99% van de glitches platformonafhankelijk zijn.

Cheats, wallhacks, aimbots, andere kleuren voor tegenstanders en dat soort rotzooi, is wel platformafhankelijk, en op de 360 en PS3 zie je die niet terugkomen.

Overigens krijgt elke prutser in mijn team die een Glitch probeert uit te voeren resuluut een kogel in zijn nek. Dat is weer het voordeel van HC spelen :+

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 22-03-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

mooiste glitchers zijn de kneuzen die een elevator willen doen, hahah wat ziet dat er achterlijk uit als ze op en neer stuiteren tegen een muur aan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-06 12:39
Afgelopen zaterdagmiddag mijn eerste nuke gehaald op HC HQ in Rust :*)

Voelde heerlijk!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.