reemprive schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:26:
[...]
BC2 heb ik 2 dagen gespeeld en sindsdien niet meer. Voor mij gevoel te trage gameplay en wat betreft hardware eis veel te zwaar voor wat het is. Bovendien hou ik van de killcam. Voor BC2 zijn er ook al hacks te krijgen, en helaas weet je nooit of je wordt genept of niet.
Maar wat betreft connectieproblemen en cheaters heb je gelijk. Dat valt me met regelmaat vies tegen. Daarentegen vind ik de gameplay geweldig.
Daar heb je gelijk in.. ik heb ook echt een haat/liefde relatie met MW2.
De gameplay is echt geweldig, de graphics zijn heerlijk kraakhelder (1920*1200 / alles max).
Echter als ik van een game al geïrriteerd moet raken voordat ik in een spel zit.
Start het spel op kies gametype en dan.. ping 50... ping 60.... ping 70.... timeout...
ping 50... 60.. 70... 90... 100........ could not migate to host....
ping 50.... 60... enter.... loading screen..... 3 min later... host timeout.. host disconnected..
zucht... weer proberen want ik MOET die vette gameplay hebben!
ping 50.. 60.. 70.... lobby... game starts in 50 seconds....
bleep bleep bleep trying to merge with other lobby.... lobby closed!
ping 50.. 60... 70... enter lobby.. tik tik tik finding best host (yeah right)... game starts in 10.. 9... 8765432.. host leaves.. finding best host... game starts in 10.. 9... 8... loading screen... WASTELAND

GVD DEZE WIL IK NIET!!! exit...
ping 50.. 60... 70. 80..90.. 100.... enter, direct loadingscreen... scapyard.. LAG tubers, akimbo G18.. runners.. paar keer killcam aimbots.. nuke.. boosters... exit...
Resultaat van 10 min MW2.. veel frustratie en 2 losses erbij.
Dit is niet ALTIJD zo en dat is JUIST het probleem... ik blijf toch altijd weer vissen naar dat ene potje van de dag dat ik dan mag spelen met goede spelers, lage ping, geen lag en op afgan of een andere favo map.
Had ik maar een vaste favo serverlijst waar altijd mensen zijn die ik ken en een heerlijk mapcycle en server rules en admins. Dan zou MW2 voor mij jaren mee hebben kunnen gegaan..
Helaas hebben de bij IW zoveel verkeerde keuzes gemaakt dan ik uit zelfbescherming voor mij hart echt snel een alternatief moet zoeken. Dit hoeft geen BBC2 te zijn, maar die game geeft me wel veel minder frustratie.
BBC2 is ook lang niet perfect en ik durf te zeggen dat ik de daadwerkelijke gameplay van MW2 beter vind.
Echter is BBC2 stabiel bevredigend en MW2 hangt van teveel factoren af of ik kan genieten.