Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, jongens, had ik een kutverbinding gisteravond, wor dik nog host ook omfg..
Ik snap da echt niet, maar ik kan mijn nat niet op strict gooin, das wel irritant..

Die routr zit te ver weg, om een redelijke verbinding te kunnen maken...

En toen liep mijn ps3 vast

(*@(^&#^@*%#!&$@

en toen ben ik maar offline gegaan

Houdt het nuttig en besteed aandacht aan de spelling.

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 12-03-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Gisteren voor het eerst groundwar gedaan, en nog gelijk op Highrise ook.
Was blij als ik 10 sec in leven bleef. Wat een actie.

In het begin dan ook gewoon maar elke keer weer run & gun.
Latere potjes maar wat rustiger aan gedaan, ging gelijk alweer een stuk
beter.

Een van de laatste potjes van scrapyard was helemaal wat. Ging verrekte slecht,
totdat ik een carepackage kreeg. Dacht gaat toch al verrekte slecht gooien maar en hopen dat
ik hem houden kan. Kwam er een AC-130. Toen de kills op groundwar flink opgeschroefd.

Was iig wel geslaagd gisteren, nu alleen nog een headset. voor PS3

Tips Anyone?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

reemprive schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:56:
Inderdaad, ik heb BC2 gepreorderd via Steam en ik vind het een tegenvaller qua gameplay. Ik hou het bij mw2.
Wat een houterige game is me dat !
Gewoon de knoppen instellen is al een pijnlijke ervaring, met die 3 aparte kolommen, dat liep voor geen meter. MW2 is gewoon een top uitgewerkte game waar de details ook kloppen. BC2 is een typische EA game die nadat het voor 98% gedaan is geshipt wordt.

Ik heb zitten klooien met de mousespeed en de yield, maar kwam niet tot een bestuurbare instelling. Vanavond gooi ik het spel er waarschijnlijk af...

Ik ben een paar dagen geleden prestige 1 begonnen en zit al terug op level 25. Nu schiet het mooi op en heb ik weer bijna al de dingen die ik nodig heb!

Ik zit neem nu ook elke gun die ik zie liggen op :)
Ik wou de challenge Cruelty in prestige, maar blijkbaar werkt het anders:
Cruelty" - Kill an enemy, pick up his weapon, then kill him again with his own weapon

Vanavond weer maar eens proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door ? ? op 12-03-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The DenMan schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:32:

beter.

totdat ik een carepackage kreeg. Dacht gaat toch al verrekte slecht gooien maar en hopen dat
ik hem houden kan. Kwam er een AC-130. Toen de kills op groundwar flink opgeschroefd.

Tips Anyone?
Media markt voor 35 euro leuke headset....weet niet precies de naam, ben nu niet thuis...maar je kan kiezen voor 30 met draad of 35 bluetooth...
Ik krijg alleen maar goede reacties van vrienden, ze vinden het erg zuiver klinken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Bartske schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:50:
[...]
Ik had net die 5 kills with 1 predator challenge.
Speel demolition en haal de eerste ronde een predator. Gebruik hem niet...
Als de 2de ronde begint, spawnt de tegenstander op dezelfde plaats of lopen ze allemaal ergens heen. Predator bovenhalen en boom, multikill. Werkt op Afghan goed. Misschien wat lame, maar gebeurt vaak.

[ Voor 3% gewijzigd door ? ? op 12-03-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:50:
Ik had net die 5 kills with 1 predator challenge.
Die had ik eergisteren ook weer - terwijl ik maar 2 kills maakte met m'n predje. Ook eergisteren had ik de "kill the entire enemy team in 10 seconds" challenge... in Free For All. :+
/me vraagt zich af of die challenges wel helemaal sporen
Fastman schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:30:
Ik zit neem nu ook elke gun die ik zie liggen op :)
Ik wou de challenge Cruelty in prestige, maar blijkbaar werkt het anders:
Cruelty" - Kill an enemy, pick up his weapon, then kill him again with his own weapon
Je moet je target wel zélf omleggen., Iemand z'n gun oprapen nadat een ander hem omgelegd heeft telt niet. Mijn favo manier om deze te halen is een sniper te slopen, z'n rifle te pakken en dan schieten op iedereen die zich vermomd heeft als bosje.
Dacuuu schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:39:
[...]
miss zag je die adere 3 niet door cold blooded ofzo :9
Ze verschenen niet alleen niet op m'n scherm, maar ze stonden ook niet in de kill ticker linksonderin en ik moest nog 4 kills tot de 30 (in FFA) en na de impact nog 2... ik dekn echt dat daar wat mafs was.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:38:
[...]

Die had ik eergisteren ook weer - terwijl ik maar 2 kills maakte met m'n predje. Ook eergisteren had ik de "kill the entire enemy team in 10 seconds" challenge... in Free For All. :+
/me vraagt zich af of die challenges wel helemaal sporen
miss zag je die adere 3 niet door cold blooded ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
The DenMan schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:32:

beter.

Tips Anyone?
Hahahaha
Heb gisteravondavond ook meegespeeld
Heb zoveel kogels moeten slikken,dat ik ben gestopt
Ben maar ffa gaan spelen,kan ik tenminste wat raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
ik moet elke keer als ik het spel opstart de grafische instellingen veranderen. het spel slaat mijn instellingen niet op. weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 08:58
badluckboy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:55:
ik moet elke keer als ik het spel opstart de grafische instellingen veranderen. het spel slaat mijn instellingen niet op. weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Vraagt ie of je hem wilt opstarten in safe mode? Dan moet je aangeven dat je dit niet wilt doen. Verder als je Windows Vista/7 draait, probeer het spel eens te draaien als administrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:46
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:38:
[...]

Ze verschenen niet alleen niet op m'n scherm, maar ze stonden ook niet in de kill ticker linksonderin en ik moest nog 4 kills tot de 30 (in FFA) en na de impact nog 2... ik dekn echt dat daar wat mafs was.
Geloof dat de challenge is om met 2 predators 5 kills te halen. Is een bug geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

maar bij gaat het de laatste tijd voor geen meter meer, alleen als ik me danger close class pak(noobtube + javelin) dan gaat het wel maar dan krijg je weer van die irritante chatsessie (noob etc.)
wel krijg ik laatste tijd veel complimenten voor choppergunners en AC-130's binnen 30sec neer tepeunen zodat iedereen wel gewoon verder kan hobbellen, zo geeft dat te minsten wel een goed gevoel om even te switchen in de plaats van dat iedereen gewoon niks doet.

Edit: ben traag qua typen :)
badluckboy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:55:
komt weer steeds vaker terug zeg die problemen.

staat toch echt:

Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
maar goed snap het ook wel een beetje.

[ Voor 42% gewijzigd door CorVus op 12-03-2010 12:17 ]

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Fist schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:12:
[...]

Geloof dat de challenge is om met 2 predators 5 kills te halen. Is een bug geloof ik.
Ik had gister ook dat ik de challenge "kill entire enemy team in 10 seconds" had gehaald, terwijl ik nevernooitniet het hele team heb gekilled en al helemaal niet in 10 seconden.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
zo gisteren weer eens stevig met akimbo P90 lopen sproeien, dat leverde 30:7 op in FFA. de matchmaking sloeg op hol, want daarna wou ik samen met een maat domination spelen, we hebben 5 min gewacht; maar daarna wel lekker gegamed. morgen weekend en weer es ff de beuk erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

weekend: www.ishetalvrijdag.nl/

zeker dit weekend weer even door eens kijken of we naar prestige 2 kunnen gaan, alleen maar voor zoon stom embleempje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-02-2022

De_Boorr

PSN: Deboorr

thompie1 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:55:
weekend: www.ishetalvrijdag.nl/

zeker dit weekend weer even door eens kijken of we naar prestige 2 kunnen gaan, alleen maar voor zoon stom embleempje :)
Prestige 2 heeft wel een mooie Title, Round 2 met die tijger. Ik ben nu P2L42, hoop snel Prestige 3 te zijn, die 3rd time charme title is namelijk ook wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ook nog beslissen of ik prestige 2 in wil:D.... Ik denk dat het snel saai wordt als je heel de tijd op lvl 70 blijft...dus waarschijnlijk doe ik het toch.... maar dan miss ik bepaalde wapens echt:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

thompie1 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:15:
maar bij gaat het de laatste tijd voor geen meter meer, alleen als ik me danger close class pak(noobtube + javelin) dan gaat het wel maar dan krijg je weer van die irritante chatsessie (noob etc.)
Ik snap dat nooit zo, granaatliewser is vaak ook nadelig. Als jij een AC-130 haalt heb je toch ook redelijk wat kills zonder je noobtube gehaald neem ik aan.., dus hoezo brullen ze dan dat je een noob bent, maargoed ze roepen al gauw noob als ze vaak gekilled worden merk ik :p

Vind trouwens alleen terminal echt een lekkere map om te noobtuben. Persoonlijk vind ik snipers irritanter dan noobtubers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

@ dutch renegade: 15 euro hebbie een jabra setje..blauwe tand.
@ de boor: reageer eens op me sms, en heb bijna de Prestige 7 titel: lucky 7 :)

had gister eindelijk me " enemy with benefits " titel.. erg leuk, op rundown als een idioot naar C gerend vanuit A en er een dikke semtex opgegooid, wat denkte... dikke multikill! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

Als je wilt chatten slinger je msn maar aan slowchat op tweakers is niet toegestaan.

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 12-03-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

De_Boorr schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:20:
[...]

Vind trouwens alleen terminal echt een lekkere map om te noobtuben. Persoonlijk vind ik snipers irritanter dan noobtubers.
Zeker weten, dat is pas irritant een noobtuber laat te minste zien waar die zit en met plezier zelfs 8)
maar laatst omdat juiste het tegen team zo ging zeiken. ging ineens iedereen uit mijn team lekker tuben oh wat heerlijk was dat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

thompie1 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:54:
[...]

Zeker weten, dat is pas irritant een noobtuber laat te minste zien waar die zit en met plezier zelfs 8)
maar laatst omdat juiste het tegen team zo ging zeiken. ging ineens iedereen uit mijn team lekker tuben oh wat heerlijk was dat _/-\o_
Ja kijk ergens is het wel irritant met dangerclose wanneer jij bezig bent aan een killstreak en ineens vliegt er een granaat langs je en knalt achter je tegen een muur ofzo terwijl je tegenstander nooit had kunnen weten dat je daar zit en in het ergste geval zelfs een teammaat van jou heeft gemist die heel ergens anders stond. Dan is het wel een beetje peop.

Maargoed, heb er geen last van want in de geschikte maps zoals Terminal en Skidrow noobtube ik zelf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
delaitinho schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:56:
@ dutch renegade: 15 euro hebbie een jabra setje..blauwe tand.
Ik heb er al 1 hoor !! (heb je me geen chips horen kouwen gisteren ) :P
The denman zoekt er 1
Heb er zelf 1,origineel Sony ps3 ,nieuw van de marktplaats voor 25 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

Wie gaat er vanavond spelen dan?? Delaitinho en ik gaan weer met 2 LCD schermpjes naast mekaar zitten, dus ik stel voor om vanavond lekker search en destroy te gaan doen >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
De_Boorr schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:30:
Wie gaat er vanavond spelen dan?? Delaitinho en ik gaan weer met 2 LCD schermpjes naast mekaar zitten, dus ik stel voor om vanavond lekker search en destroy te gaan doen >:) >:)
Count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
Zal vanavond laat ook wel weer even aan het spelen zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Helaas kan ik niet -> verhuizen enzo. Heb wel gelukkig nu mn jabra in-ear blauwtandje, el cheapo. Dus dat maakt het iig wat leuker om met bekenden te gamen. Ik merk wel dat ik dan rustig moet zijn met schelden :P ik zeg vaak ook dingen als "dat kan niet" enzo, terwijl het wel kan, ben soms slechte verliezer ;)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

JaWSnl schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:35:
Helaas kan ik niet -> verhuizen enzo. Heb wel gelukkig nu mn jabra in-ear blauwtandje, el cheapo. Dus dat maakt het iig wat leuker om met bekenden te gamen. Ik merk wel dat ik dan rustig moet zijn met schelden :P ik zeg vaak ook dingen als "dat kan niet" enzo, terwijl het wel kan, ben soms slechte verliezer ;)
Mensen zoals jij (en ik) zijn het leukst om van te winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb mijn gegevens eens op de grote hoop gegooid om er eens lustig op los te rekenen. :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Data:
Rank            Brigadier General 1 (LvL 55)
XP          1431599
Score           250240
Wins            106
Losses          227
Ties            1
Win Streak      5
Kills           3676
Headshots       416
Assists         271
Streak          13
Deaths          5281
Time played     2d 5h 13m

Analyse:
Games           334
Kills p/g       11,01
Headshots p/g       1,25
Assists p/g     0,81
Streaks p/g     0,04
Deaths p/g      15,81
% Headshots     11,32%
Kills p/m       1,15
Headshots p/m       0,13
Deaths p/m      1,65
XP p/m          448,36
Score p/m       78,37

Wat je ziet is dat ik niet zoveel potjes heb gespeeld, meer verloren dan gewonnen. De reden hiervan zijn de vele voortijdig afgebroken potjes (disconnects etc.).
Het aantal kills per game ligt nu op 11,01, dit aantal lag een paar weken geleden veel lager en de laatste tijd gaat het heel goed waardoor het aantal is opgetrokken. :)

Van het totaal aantal kills is 11,32% een headshot wat ik een aardige score vind omdat mijn primaire wapen nog altijd de Famas en M16 zijn. Ik gebruik ook vaak de WA2000 maar dit betreft slechts 15% van het aantal gespeelde potjes.

Dan de pure prestatiescores (metingen per minuut).
Per minuut schiet ik 1,15 tegenstander naar de eeuwige MW2-velden en vergaar ik 448,36 XP-punten.

Het is makkelijk om uit te rekenen en je kan er voor jezelf een leuk inzicht uit halen. Mijn speelstijl is alles behalve voorzichtig en de cijfers tonen dit wel aan.

Wat ik niet snap is het aantal streaks, dit staat slechts op 13 terwijl ik veel meer killstreaks heb gehad (minstens een 10-voud hiervan). Kan iemand mij uitleggen waar dit getal voor staat? En wat betekent het aantal winstreaks?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 08:58
bazs2000 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 01:16:
Ik heb mijn gegevens eens op de grote hoop gegooid om er eens lustig op los te rekenen. :)

Wat ik niet snap is het aantal streaks, dit staat slechts op 13 terwijl ik veel meer killstreaks heb gehad (minstens een 10-voud hiervan). Kan iemand mij uitleggen waar dit getal voor staat? En wat betekent het aantal winstreaks?
De Streak is de lengte van je killstreak.
Dus je hebt een keer 13 overhoop geschoten zonder zelf dood te gaan.
tenminste zo lees ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
@ delaitinho

Zag dat je me gisteren een paar x geinvite had
Ik was of te laat,zat al in een lekker potje, of ik was met instellingen aan het klooten van me controller >:)

Hoe hebben de MW2 mannen op de ps3 hun gevoeligheid van de controller ingesteld?
Ik zit nu tussen medium en high in,daarboven wordt ik duizelig ;)

Wat is trouwens jullie favoriete wapen in combinatie met welke perk

oja,
gisteren weer me cold blooded perk vrijgespeeld,kan ik weer een stukje veiliger rond lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het verschil tussen winstreak en streak begreep ik niet, winstreak is het aantal opeenvolgende potjes wat je hebt gewonnen en streak het aantal kills wat je maximaal hebt behaald.Voor degene die dat nog niet uitgevogeld hadden ;)

Prestige gaat nu trouwens erg rap, dinsdag toch maar prestige 5 in gegaan zit nu op level 50. Toch wel weer leuk om challenges te halen na een tijdje op level 70 te hebben gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:58
Dutch Renegade schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:26:
@ delaitinho

Ik was of te laat,zat al in een lekker potje, of ik was met instellingen aan het klooten van me controller >:)

Hoe hebben de MW2 mannen op de ps3 hun gevoeligheid van de controller ingesteld?

oja,
gisteren weer me cold blooded perk vrijgespeeld,kan ik weer een stukje veiliger rond lopen
Ik heb mijn gevoeligheid gewoon standaard staan. Heb geprobeerd hem hoger te zetten, maar na ruim 50 dagen COD(4 en 6) spelen is het lastig om daar aan te wennen. Al ga ik er binnenkort wel aan beginnen denk ik, wil ook wel is oefenen met quick scopen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Modern Warfare 2 DLC Will be FREE; Stimulus Package

Thanks to the folks over at Activision for helping the economy with the great news that will bring FREE MW2 multiplayer Maps this month. Coming March 30th to Xbox LIVE, Infinity Ward and Activision present Modern Warfare 2: Stimulus Package. This is the first DLC currently announced. Amongst the rumored maps, Crash has been mentioned to be on the list of the Stimulus Package DLC. Behind MW2’s Terminal, Crash may be the 2nd best map in the Modern Warfare series. It was a great map for Team Deathmatches, Search and Destroy and Sabatoge. Snipers can pick people off from atop the chain link roof tops or rifleman can battle it out near the Helicopter Crash site near the center. And of course the broken down building where rocket launchers and grenades were constantly hitting.

Players on the PS3 will have to wait one full month due to negotiations with Microsoft and Activision that gave Xbox 360 players one exclusive month of the maps. Sony PlayStaion owners will have to quietly sit back until April, when they’re scheduled Stimulus Package will arrive on the PSN. Additionally, Xbox 360 Silver Live members will be able to try out Modern Warfare 2 through the “Multiplayer Unlock event” running from March 12-15.

Of course, since the PSN service is FREE for all members, the Stimulus Package will not require any additional prerequisites.

bron : http://www.perezstart.com...ee-stimulus-package/9859/

Als dit waar zou zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Is het niet mogelijk om je accuracy te zien bij MW2 op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Dutch Renegade schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:26:
@ delaitinho

oja,
die gevoeligheid heb ik op 4 of 5 staan, puur omdat ik soms gewoon wat sneller wil aimen. Voor de rest heb ik niet echt een voorkeur qua wapen,als ik ergens een tijdje mee speel dan lukt het me met alle wapens wel.. Maar toch de intervention met sleight of hand is wel porno, en de RPD met heartbeat is fijn. Daarnaast ben ik de laatste tijd ook fan van claymores met scavenger.. is zooo lachen als ze je willen komen halen en je hebt overal claymores..
Standaard uiteraard ook een n00btube klasse met danger close, en een coldblooded met stinger..

zo, eerst maar eens nuttige dingen doen, vanavond ben ik wel weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Petertjuh schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 07:12:
De Streak is de lengte van je killstreak.
Dus je hebt een keer 13 overhoop geschoten zonder zelf dood te gaan.
tenminste zo lees ik het :)
Dat snap ik niet, ik had laatst een killstreak van 27 (die had ik ook hier vermeld), worden een aantal onderdelen niet vermeld? Of geldt het alleen voor de kills die je met een wapen hebt gemaakt en niet met ook bijvoorbeeld sentryguns of choppers? Die 13 staat er bij mij al tijden namelijk.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:19:
[...]

Dat snap ik niet, ik had laatst een killstreak van 27 (die had ik ook hier vermeld), worden een aantal onderdelen niet vermeld? Of geldt het alleen voor de kills die je met een wapen hebt gemaakt en niet met ook bijvoorbeeld sentryguns of choppers? Die 13 staat er bij mij al tijden namelijk.
Alles telt mee behalve rewards die je hebt gekregen uit care packages (en dus ook emergency airdrop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word echt schijtziek van die hackers die voor hun site reclame maken ingame. Hacks aan en maar spammen op de chat met hun site. Gatverdamme, zo iemand kan ik in het echt wel een pak slaag verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 09:47
ja kwam er ook zonet ook eentje tegen. En het erge was het was ook nog een Nederlander ;(
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/93760634-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exact, die berichten bedoel ik. Ik heb overigens net een boze mail gestuurd naar de partij die deze rotzooi host. Als ik bij Activision zou werken zou ik een aanklacht indienen om zo te achterhalen wie er achter deze bullshit zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
waarschijnlijk zitten die berichten in de hack ingebouwd, oftewel dat spammen doen ze niet bewust, cheaten doen ze natuurlijk wel bewust. Ik hoop dat steam binnenkort weer een ban ronde doet, want je ziet ze steeds meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Net een bug ondekt, weet niet of ie al bekend is. Maar als je Quarry in die loods zit met dat grote voertuig met drie rakketten erop. En je gaat daar dus op zitten, dan kunnen ze je niet raken vanaf het andere gebouw waar je dus naar toe kunt kijken als je door het raam kijkt. Je kunt ze wel zien, dus als ze reloaden iets omhoog en headshot maken.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:46
Is het mogelijk om een classswitch op knoppen te binden? Dat je in plaats van esc ->change class ->class aanklikken gewoon op een knop op je toetsenbord kan drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 09:47
Ja klopt het zin in hack in. Heb ook nog eens rond gesnuffeld op die site en ze zijn er ook nog trots op, dat ze zulke scores halen... En in al die filmpjes die ze maken, zie je die reclame weer terug komen. Ik heb die dude maar aangegeven bij steam, maar heb zo het idee dat er weinig mee gedaan wordt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Vandaag maar weer wat fun gehad met akimbo magnum, heerlijk dat cowboy gevoel. Bambambam, haha:P

Vind wel dat je nu veel meer hackers tegenkomt, begin heb ik er 2 gezien. Tegenwoordig is dat per dag bijna normaal... Tijd voor verandering, zo goed werkt het nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Jefrim schreef op zondag 14 maart 2010 @ 00:18:
[...]

Ja klopt het zin in hack in. Heb ook nog eens rond gesnuffeld op die site en ze zijn er ook nog trots op, dat ze zulke scores halen... En in al die filmpjes die ze maken, zie je die reclame weer terug komen. Ik heb die dude maar aangegeven bij steam, maar heb zo het idee dat er weinig mee gedaan wordt. :X
Word ook niks mee gedaan. Dat zeggen ze ook zelf, ze laten VAC alles afhandelen.. maar goed dat faalt gigantisch in mijn ogen. Ik snap dat niet, waarom downloaden ze niet gewoon de hack en voegen die toe aan dat VAC systeem en klaar?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jefrim schreef op zondag 14 maart 2010 @ 00:18:
[...]

Ja dat valt mij ook op. Ze zijn echt helemaal gek op het spel en ze hebben het idee dat ze echt tot de topspelers behoren. Trieste figuren, bijna lachwekkend als het niet zo hinderlijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Xenomorphh schreef op zondag 14 maart 2010 @ 09:59:
[...]

Word ook niks mee gedaan. Dat zeggen ze ook zelf, ze laten VAC alles afhandelen.. maar goed dat faalt gigantisch in mijn ogen. Ik snap dat niet, waarom downloaden ze niet gewoon de hack en voegen die toe aan dat VAC systeem en klaar?
Dit doen ze dus ook (volgens mij), maar de resulterende bans gaan met vertraging in om de makers zand in de ogen te strooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

pfew, ik dacht even dat mijn prestige gereset was ofzo. Ik zag voor mijn lvl 39 de eerste icon, ipv prestige icon.
Maar was dus omdat het spel nog niet goed had geladen ofzo.

Had vorige keer trouwens bij opstarten van spel melding dat steam de cloud services niet kon vinden ofzo.
En dat wanneer ik het speelde gegevens verloren kunnen gaan, omdat ik op een andere pc heb gespeeld.
Maar het vage is dat ik dat nooit heb gedaan.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fourzerotwo Lots of map pack rumors! Luckily, I'll be on the Majornelson podcast Sunday to confirm all the official details on The Stimulus Package DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

DNA_Saint schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:20:
Had vorige keer trouwens bij opstarten van spel melding dat steam de cloud services niet kon vinden ofzo.
En dat wanneer ik het speelde gegevens verloren kunnen gaan, omdat ik op een andere pc heb gespeeld.
Maar het vage is dat ik dat nooit heb gedaan.
Je moet het bericht ook even goed lezen. :> Omdat Steam niet kon synchroniseren konden wijzigingen niet worden opgehaald. Indien je op een andere pc zou hebben gespeeld dan zou deze voortgang overschreven worden met de huidige voortgang.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Om 21.30 ET, dat is half 3 hier. Hoor het morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

The_Worst schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:02:
[...]

Je moet het bericht ook even goed lezen. :> Omdat Steam niet kon synchroniseren konden wijzigingen niet worden opgehaald. Indien je op een andere pc zou hebben gespeeld dan zou deze voortgang overschreven worden met de huidige voortgang.
ja, maar toch maar het zekere voor het onzekere genomen en gewoon 1 dag niet gespeeld :D

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Another leak(?) by Xbox.com, this time revealing the names and a short description of the Stimulus Package maps.

After many months of waiting and various rumours circulating around the internet, it seems that we may now have the information we've been waiting for. A leak on the official Xbox site has revealed the names and descriptions of each map within the Map Pack.

The first Modern Warfare 2 Map Pack, titled the "Stimulus Package", will be released 30th March on Xbox 360 and will then eventually arrive on PS3 and PC 30 days later. The Map Pack will include 3 brand new multiplayer maps as well as 2 fan-favourites from Call of Duty 4:Modern Warfare.

"Bailout", a multi-level apartment complex;
"Storm", an open industrial park littered with heavy machinery;
"Salvage", a snowy junkyard fortified by stacked debris and crushed cars;
"Crash", a war-torn urban environment;
"Overgrown", which features a massive dry creek bed.

So it seems that the infamous leaked video » that has made the rounds on the internet is indeed legit. It also appears that the maps titled Complex has changed to Bailout, and Compact has been changed to Salvage.

We also expect the "Stimulus Package" to feature new challenges and callsigns for you to unlock, as suggested by Infinity Ward Community Manager, @fourzerotwo », after a lead meeting in January.

A "reliable-source" has informed our friends over at WePlayCoD » that the Map Pack will cost 1200 Microsoft Points, however this is not yet official.

@fourzerotwo » has hinted that Double XP will be switched on during the Map Pack launch. You will also be able to dress up for the occassion, as a variety of new content » will hit Xbox LIVE during the launch week, including avatar items, a premium theme and gamerpics. There will also be a gamerpic pack dedicated to the moustache maestro himself - Captain Price!

So what do you think? Are you excited? Head over to our forums » and let us know your thoughts. Be sure to stay tuned to ModernWarfare247.com as we will continue to provide coverage of the downloadable content and the "Stimulus Package" trailer coming soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Zet dan ook even de source erbij waar je dat vandaan hebt. ;) Wel zo netjes.

Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe content, alleen iets langer wachten voor de pc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

MADG0BLIN schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:36:
Zet dan ook even de source erbij waar je dat vandaan hebt. ;) Wel zo netjes.

Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe content, alleen iets langer wachten voor de pc. :)
http://www.modernwarfare247.com/news...names-revealed

http://www.mw2blog.com/modern-warfar...-package-maps/

Zie hieronder.. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Frank1973 op 14-03-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Nu online
Als je dan de links geeft geef dan een werkende. :P

http://www.modernwarfare2...imulus-map-names-revealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Gelezen maar is het nu 100% zeker dat er "maar" 5 nieuwe levels komen inc. 2 oude ? Beetje karig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

PodCast staat op MajorNelson z'n Twitter.

Kost 1200 Microsoft Points BEVESTIGD!
5 mappen BEVESTIGD! ;
Bailout, Appartement Complex
Salvage, Sneeuw-map. Verlaten vuilnisbelt. Veel rotzooi en snelle actie. 1 van de kleinere mappen, perfect voor Free-For-All.
Storm, regenachtige map. Verlaten warenhuizen. Beetje Downpour achtig. Domination en Hardcore HQ een pre!
Crash, uit COD4. Kleine bewerkingen. Hier-en-daar wat nieuwere routes.
Overgrown, uit COD4. Kleine bewerkingen. Hier-en-daar wat nieuwere routes. Populairste map uit COD4.

De oudere mappen zijn niet al te veel bewerkt. Ze willen het "origineel" behouden.
Geen nieuwe playplists.
Geen nieuwe gametypes.
Geen nieuwe wapens.
Geen nieuwe Callsigns.

Weinig voor veel points..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
zo t weekend weer achter de rug, en nu alweer zin om na werktijd mn laatste 6 headshots met de P90 vol te maken voor 10k en de 10k voor prestige headshot :)

t weekend duurt altijd veel te kort om te gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
G18 Akimbo is aardig vet! (+ SoH + Steady Aim) Zit echt een enorme range op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
Frank1973 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 08:54:
PodCast staat op MajorNelson z'n Twitter.

Kost 1200 Microsoft Points BEVESTIGD!
5 mappen BEVESTIGD! ;
Bailout, Appartement Complex
Salvage, Sneeuw-map. Verlaten vuilnisbelt. Veel rotzooi en snelle actie. 1 van de kleinere mappen, perfect voor Free-For-All.
Storm, regenachtige map. Verlaten warenhuizen. Beetje Downpour achtig. Domination en Hardcore HQ een pre!
Crash, uit COD4. Kleine bewerkingen. Hier-en-daar wat nieuwere routes.
Overgrown, uit COD4. Kleine bewerkingen. Hier-en-daar wat nieuwere routes. Populairste map uit COD4.

De oudere mappen zijn niet al te veel bewerkt. Ze willen het "origineel" behouden.
Geen nieuwe playplists.
Geen nieuwe gametypes.
Geen nieuwe wapens.
Geen nieuwe Callsigns.

Weinig voor veel points..
Vooral veel points, ik had op 800 gerekend. :(

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me,myself and I schreef op maandag 15 maart 2010 @ 08:59:

t weekend duurt altijd veel te kort om te gamen
Agree, weer bijna prestige 4 *Woopwoop* nog maar 100000 punten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

1200 punten (14,-), voor 3 nieuwe maps en 2 oude? Ik zeg het niet snel, maar dat is echt totaal van de zotte.

800 punten is nog te doen voor een mappack. Echter, met het afzet kanaal wat ze hebben was 400 al zat geweest, zeker met zo'n karig pack. Als 25% van de spelers dit mappack koopt, maken ze $120.000.000,- omzet met dit pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wel vrij pittig ja. Zeker als je ziet dat een compleet nieuwe episode voor GTA IV 1600 punten kost.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je voor die mappack op de ps3 ook betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat vraagt om een poll :) Het mappack kost dus zo'n 14,-, en dat zal op de PC/PS3 niet anders zijn. Wat mij betreft een brug te ver.

Poll: Ga je het mappack kopen?
Ja, 14,- is het mij wel waard
Nee, betalen voor een klein mappack, never
Ja, als de prijs <10,- is. Nu niet
Ja, als de prijs <5,- is. Nu niet
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=353007&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja ik haal hem wel. Vind het alleen weer eens discriminerend dat de pc-gamer waarschijnlijk weer niets hoeven te betalen. De console-gamers worden al uitgemolken dat ze uberhaupt moeten betalen, maar nu nog eens 50 procent meer :X

Het is dat ik ze te graag wil spelen, maar anders had ik het geboycot :/
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:26:
Ja

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 15-03-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gunner schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:29:
Ja ik haal hem wel. Vind het alleen weer eens discriminerend dat de pc-gamer waarschijnlijk weer niets hoeven te betalen.
Volgens mij mag de PC gamer deze keer ook betalen, iets wat kan nu er geen dedi's meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

triestig :(

mogen ze wel gratis doen, voor alle host migrations en lag..

Ik klaag niet snel, maar dit is belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Gister nog weer gespeeld met me neefje. Helaas waren we het alweer snel zat
met de hackers (aimbots). Hij heeft het zelfs opgenomen.

Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe maps.

Komen deze nou gratis voor de pc uit? of heb ik dat fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:26:
Hiervoor meot je ook helaas betalen de prijs zal wel hetzelfde zijn als de mappen van world at war die 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:41:
[...]

Hiervoor meot je ook helaas betalen de prijs zal wel hetzelfde zijn als de mappen van world at war die 10 euro
Ga jij ze kopen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:47

d_star

Maharadja of the Year :-/

chimera2 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:41:
[...]

Drie keer raden: ze worden net geen 15 euro, volgens Bowling. 15 Euro voor drie nieuwe maps en twee gerecyclede maps uit COD4.

No f'in way, IW/ ATVI. Ze zoeken het maar uit met die overhypte troep.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
zeker weten :) wat is nou 10 euro op een mensen leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:59:
[...]

Het is geen 10 euro beste vriend. Ik vind het te duur in ieder geval. Na alle problemen die we al gekend hebben met de MP zou Activision wel eens wat leuks aan de community mogen geven, maar om dan ook nog eens de hoofdprijs te vragen van 1200 punten: NO WAY!!! Willen ze nou echt zo graag dat de community slinkt en gaan overstappen naar de concurrent (lees: BC2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

BC2 stap ik echt niet op over, gister de singleplayer uitgespeeld. maar nee dat gaat het echt niet winnen hoor.
de tanks en heli's zijn wel lache maar als het om een shooter gaat geen reet aan.
vind het wel prijsig maar zeker waard en misschien wordt het voor pc nog een leuke verassing als het toch gratis wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
PWM schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:30:
[...]

Volgens mij mag de PC gamer deze keer ook betalen, iets wat kan nu er geen dedi's meer zijn.
Dan houd ik al helemaal op met MW2, ik vind de jongens van Activision heel erg lief en aardig, maar voor zoiets zeg ik toch nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zhalix schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:12:
[...]

Dan houd ik al helemaal op met MW2, ik vind de jongens van Activision heel erg lief en aardig, maar voor zoiets zeg ik toch nee..
Prima toch? Niemand dwingt je om ze te spelen/kopen. En wat heeft dit met het originele product te maken dat je het helemaal niet meer wil spelen? :?

Daar heb je Activision niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ja das ook..
als meer mensen het gaan doen, koop ik hem ook wel, wil wel mee kunnen blijven spelen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:05:
[...]

Het is geen 10 euro beste vriend. Ik vind het te duur in ieder geval. Na alle problemen die we al gekend hebben met de MP zou Activision wel eens wat leuks aan de community mogen geven, maar om dan ook nog eens de hoofdprijs te vragen van 1200 punten: NO WAY!!! Willen ze nou echt zo graag dat de community slinkt en gaan overstappen naar de concurrent (lees: BC2)?
14 euro is op de xbox k speel op de ps3 en daar zullen ze denk ik wel 10 euro worden
en BC2 zal ik ook niet gana spelen de graphiks vind ik echt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:33:
[...]

14 euro is op de xbox k speel op de ps3 en daar zullen ze denk ik wel 10 euro worden
en BC2 zal ik ook niet gana spelen de graphiks vind ik echt niks
Ik heb daar dus ook aan zitten denken, bc2, maar goed, teambased spel, maar als je in een chopper zit, krijg je gewoon een tk, omdat jij hem bestuurd..

Nee, ik denk dak het bij MW2 hou ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 16:58

superwashandje

grofheid alom

hoe gaat het dan werken als je in een "server" word gegooid waar de host/de rest de mappack wel heeft en ik b.v. niet?

word je er dan uit geknikkerd? gaat dat sowieso niet gebeuren?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Jefrim schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:21:
ja kwam er ook zonet ook eentje tegen. En het erge was het was ook nog een Nederlander ;(
[afbeelding]
Dank je wel. Heb direct via die website een hacker gevonden die ik zelf een tijdje geleden tegen ben gekomen.
linkje
Hij had alles op oneindig kunnen zetten en was onsterfelijk.

Ik had alleen veel gelezen dat je hacks kon betalen, maar dit slaat alles. Die website lijkt wel een goudmijn voor de makers.

Maar ja, ik ga me niet te druk om maken. Er wordt soms te snel mensen uitgemaakt voor cheater of hacker. En VAC doet hopelijk op de lange termijn zijn werkt waarschijnlijk wel. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

[...]

Je moet een punt maken: geen dedicated servers en filters op de maplijsten: geen geld van ons !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

chimera2 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:33:
[...]

Waarom zou het op de PS3 goedkoper zijn :? Ja, ik weet dat CoD5 mappack 10,- was, maar op de 360 kostte die (tromgeroffel)...... 800 punten (10,-).

IW/Activision heeft dus het mappack hoger geprijst dan het CoD5 mappack, en op de Ps3 zal hij dus ook gewoon 12,99-13,99 gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

superwashandje schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:46:
hoe gaat het dan werken als je in een "server" word gegooid waar de host/de rest de mappack wel heeft en ik b.v. niet?

word je er dan uit geknikkerd? gaat dat sowieso niet gebeuren?
Het versienummer wordt waarschijnlijk verhoogd. Of je krijgt een melding dat je de DLC moet kopen.

Nadeel van #1 is dat je XX% van de spelers kwijt bent als je de mappack niet koopt. Nadeel van #2 is dat je constant van server moet wisselen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Zojuist heb ik een aantal berichten verwijderd die nutteloos en of ongewenst waren.
Discussiëren over de komende DLC juich ik alleen maar toe maar dan moet het wel op niveau blijven!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

psychoclown schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:16:
[mbr]Zojuist heb ik een aantal berichten verwijderd die nutteloos en of ongewenst waren.
Discussiëren over de komende DLC juich ik alleen maar toe maar dan moet het wel op niveau blijven![/]
Ik wil wel iets betalen voor de maps op de PC. Het is toch een werk geweest om die maps te ontwikkelen.
Argumenten dat ze al genoeg winst maken zijn echt belachelijk. Het is een commercieel bedrijf en geen stichting. Ze willen winst maken en wel zoveel mogelijk.

Waarschijnlijk gaan veel fans de DLC toch gebruiken, op basis van hun liefde voor het spel.

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vinden jullie ook dat Rust te weinig in de roulatie zit?
Ik heb geprobeerd om achter elkaar een FFA te maken/joinen en ik kreeg het niet voor elkaar om Rust als start map te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:16:
[mbr]Zojuist heb ik een aantal berichten verwijderd die nutteloos en of ongewenst waren.
Discussiëren over de komende DLC juich ik alleen maar toe maar dan moet het wel op niveau blijven![/]
Waarom verwijder je dan mijn bijdrage, spelletjes hoor je toch niet te hacken?
Tranzity schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:24:
Vinden jullie ook dat Rust te weinig in de roulatie zit?
Ik heb geprobeerd om achter elkaar een FFA te maken/joinen en ik kreeg het niet voor elkaar om Rust als start map te krijgen!
Rust word met tdm ook te weinig gespeeld helaas :(
Leuk man, als je een chopper op rust hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
PiRiVi schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:24:
[...]

Ik wil wel iets betalen voor de maps op de PC. Het is toch een werk geweest om die maps te ontwikkelen.
Argumenten dat ze al genoeg winst maken zijn echt belachelijk. Het is een commercieel bedrijf en geen stichting. Ze willen winst maken en wel zoveel mogelijk.

Waarschijnlijk gaan veel fans de DLC toch gebruiken, op basis van hun liefde voor het spel.
Ik geef je groot gelijk.
Aangezien er te veel illegale downloads zijn "moet" dit wel!

Ben erg benieuwd naar de nieuwe maps =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wishmasterUT2k4 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:38:
[...]

Ik geef je groot gelijk.
Aangezien er te veel illegale downloads zijn "moet" dit wel!

Ben erg benieuwd naar de nieuwe maps =)
Hebben die illegale versies al dedicated servers? Zo ja stap ik morgen over :>

edit: En alsof die illegale versies geen mappacks krijgen -.-

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Het gaat niet om de 10 euro. Fuck dat, als het een goed spel zou zijn zou ik er zelfs 20 voor over hebben. Het gaat erom dat je ze steunt als je hieraan meedoet en dan denken dat we het wel best vinden hoe ze hun product op de PC hebben uitgebracht. Principes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het is een prima spel. Ik heb geen problemen met de server-opzet, omdat deze niet verschilt van CoD4. Werkt zelfs beter met de 'host migration' enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Gunner schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:55:
Het is een prima spel. Ik heb geen problemen met de server-opzet, omdat deze niet verschilt van CoD4. Werkt zelfs beter met de 'host migration' enzo.
Een prima spel vind ik een groot woord. Het is een ruwe diamant met heel veel potentie. En dat het beter werkt met host migration vind ik een aparte opmerking, want host migration heb je niet eens nodig als je met dedicated servers werkt. In het geval dat de connectie/community of regels van een server je niet bevallen join je voortaan een andere of desnoods host je zelf je visie.

Wat mij vooral frustreerd aan MW2 zijn niet de cheaters, skilltubes of instant-teleport commando's maar dat het zoveel beter kan, maar juist weer niet 'kan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

LzpAppel schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:11:
[...]

Een prima spel vind ik een groot woord. Het is een ruwe diamant met heel veel potentie. En dat het beter werkt met host migration vind ik een aparte opmerking, want host migration heb je niet eens nodig als je met dedicated servers werkt. In het geval dat de connectie/community of regels van een server je niet bevallen join je voortaan een andere of desnoods host je zelf je visie.

Wat mij vooral frustreerd aan MW2 zijn niet de cheaters, skilltubes of instant-teleport commando's maar dat het zoveel beter kan, maar juist weer niet 'kan'
Gaat allemaal nogal lastig op een console he. Al heb je daar (gelukkig) een stuk minder cheaters. Ben ze nog niet tegengekomen, of nog niet opgevallen op de javelin en emergency airdrop glitchers na. Maar goed, dat is feitelijk niet cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Waarom zou een console niet gebruik kunnen maken van een dedicated server? Technisch is het volgens mij meer dan mogelijk. Ik moet wel toegeven dat ik dacht dat jij het op de PC speelt, vandaar dat mijn post in eerste instantie ook gericht is op de PC maar ik zie niet in dat het technisch onmogelijk is voor consoles om gebruik te kunnen maken van dedicated servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

LzpAppel schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:11:
Dat is inderdaad wel vervelend. De basis van MW2 is prima, de uitwerking redelijk. Als IW een onafhankelijke ontwikkelaar zou zijn, konden ze nog prima 2-3 jaar uit te voeten met het spel. Gewoon het spel verbeteren en wel luisteren naar de spelers. Af en toe een mappack, verbeteringen, nieuwe challenges, playlists e.d. Het spel kan nog ver vooruit.

In plaats daarvan hebben ze alleen het hoognodige aangepakt, en brengen ze na een half jaar een mappack uit voor 15,-. Over 3 maanden volgt nog een mappack, en daarna gaat de aandacht van Activision naar CoD7.

Overigens wil ik zelf ook helemaal geen dedi's op de console. Ik zet mijn 360 aan, start een spel op, en in 10 seconden speel ik. Nog geen 1% van de potjes die ik speel eindigt voortijdig. Het functioneert prima :)

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 15-03-2010 13:21 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.