Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:03
TepelStreeltje schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:05:
[...]

ik ben een vervanger aan het zoeken voor de ACR.
ding is zooo briljant, maar hij doet me eigenlijk net wat te weinig dmg. stopping pwr erbij is bijna een vereiste.
ben dus opzoek naar een gun die ook zonder stopping pwr goed is. Scar is briljant (maar heb ik alles al van unlocked), Tar21 heeft ook redelijke recoil en de M16 en FAMAS hebben burst..
denk dat ik de F2000 wel ga proberen nav jouw verhaal :P
wish me luck!
Heb je de AUG met grip al geprobeerd?

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:12

FREAKJAM

"MAXIMUM"

TepelStreeltje schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:05:
[...]

ik ben een vervanger aan het zoeken voor de ACR.
ding is zooo briljant, maar hij doet me eigenlijk net wat te weinig dmg. stopping pwr erbij is bijna een vereiste.
ben dus opzoek naar een gun die ook zonder stopping pwr goed is. Scar is briljant (maar heb ik alles al van unlocked), Tar21 heeft ook redelijke recoil en de M16 en FAMAS hebben burst..
denk dat ik de F2000 wel ga proberen nav jouw verhaal :P
wish me luck!
F2000 is erg lastig in het begin. Je moet eerst de holo vrijspelen, want de standaard red-dot zuigt (zelfde als die van de TAR-21). En zonder stopping power ga je het niet redden denk ik. Enkel de SCAR, TAR en de AK47 zijn voor mijn gevoel goed te doen zonder stopping power.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

FREAKJAM schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:28:
[...]

F2000 is erg lastig in het begin. Je moet eerst de holo vrijspelen, want de standaard red-dot zuigt (zelfde als die van de TAR-21). En zonder stopping power ga je het niet redden denk ik. Enkel de SCAR, TAR en de AK47 zijn voor mijn gevoel goed te doen zonder stopping power.
en laten die 3 nou net vrij hoge recoil hebben :(
maar goed, ga wel weer beetje kloten met de verschillende guns (bijna weer de AK unlocked, dus daar ga ik ook nog wel ff mee spelen)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:22:
[...]

maar goed, ga wel weer beetje kloten met de verschillende guns (bijna weer de AK unlocked, dus daar ga ik ook nog wel ff mee spelen)
De recoil van de SCAR valt reuze mee. Als je inderdaad een ACR gewend bent moet je even omschakelen maar de SCAR is heel goed in bedwang te houden, ook full auto.

Plus extra voordeel van de SCAR: die iron sights zijn zo goed dat je er geen red-dot of holo op hoeft te zetten. Kun je dus mooi een ander attachment voor kiezen.

[ Voor 14% gewijzigd door Tjoekie op 09-03-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 14:12
De sights van de ACR zijn ook niet zo heel slecht, dat gaat ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 00:12

FREAKJAM

"MAXIMUM"

TepelStreeltje schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:22:
[...]

De SCAR heeft niet veel recoil voor mijn gevoel. De ACR en M16A4 hebben denk ik het minste recoil. De F2000 heeft het meeste recoil, als je niet in bursts schiet, dan schiet je echt grandioos mis! :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
wapens die ik het meeste gebruik zijn de M4A1, Scar-H en ACR ik vind het de fijnste wapens. met een combinatie aan perks vermaak ik me prima :)

Waar ik vaak tussen twijfel is sleight of hand en scavenger, beide vind ik fijn en kan eigenlijk nooit kiezen, dus wissel ik daar vaak tussen.. keuzes keuzes lastig l

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er anderen die ook merken dat spelen zonder holographic of red dot na veel uren te hebben gespeeld eigenlijk overbodig worden? Ik merk dat ik met de iron sights van de scar, tar en ump een behoorlijk accurate aim heb, het wordt niet beter als ik een andere sight gebruik. De enige twee wapens die ik gebruik waarop ik dat wel doe zijn de M16 en de ACR. Op de M16 een holographic sight en op de ACR een ACOG, met name op lange afstanden vind ik dat heerlijk. Misschien ook omdat deze 2 wapens het best functioneren op lange afstand door weinig recoil. Ik ben gisteren weer prestige in gegaan na een hele tijd in 4 te hebben gehangen. Merk ook dat ik als secondary de SPAS nog meer ben gaan waarderen. De keuze zal zijn SPAS of M93 akimbo, zal wel afwisselen worden. Zit nu op level 32 dus gaat lekker vlot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme vraag maar wat is in burst schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
3 kogels en niet helemaal je magazijn leeg schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oww oke thaankss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
Als we toch vragen aan het stellen zijn...
Ik weet dat je na prestige alles opnieuw moet unlocken maar worden ook de prestige challenges Veteran en Master gereset? Ik ben nu 1e Prestige level 70+ met net iets meer dan 500 headshots op M4A1 en wil natuurlijk de 1000 halen. Durf nu niet naar prestige 2 voordat ik hem op 1000 heb, maar met gemiddeld 3-5 headshots per game kan het nog wel ff duren voordat ik eindelijk verder kan. Iemand hier die kan bevestigen of ontkennen dat die master en veteran challenges ook resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat prestige challanges wel blijven en andere worden gereset...maar ben nog niet zover om dat te testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrkempe schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:50:
Als we toch vragen aan het stellen zijn...
Ik weet dat je na prestige alles opnieuw moet unlocken maar worden ook de prestige challenges Veteran en Master gereset? Ik ben nu 1e Prestige level 70+ met net iets meer dan 500 headshots op M4A1 en wil natuurlijk de 1000 halen. Durf nu niet naar prestige 2 voordat ik hem op 1000 heb, maar met gemiddeld 3-5 headshots per game kan het nog wel ff duren voordat ik eindelijk verder kan. Iemand hier die kan bevestigen of ontkennen dat die master en veteran challenges ook resetten?
Master en veteran challenges blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:36
Hmm nou leuk :P vandaag meerdere cheaters tegengekomen die met Tactical insertion bezig waren.... en had een potje 8/0 net Pavelow in air en toen tja,,,,,,, stomme host migration.... helaas weer een top potje naar de knoppen, dit zijn van die kleine dingetjes wat dit spel zo ruk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
monnick schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:02:
[...]

Master en veteran challenges blijven.
Thanks will try it tonight. worst case I have to redo 500 headshots.

Sorry voor mijn engelse response, beroeps tik :)

[ Voor 10% gewijzigd door LAZYDAD op 09-03-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Er zit nog zelfs nog Engelse Ziekte in je Nederlands. Redelijke professionele beroepstik dus ;) Iig is er een GoT CoD club op Steam?

[ Voor 24% gewijzigd door _eXistenZ_ op 09-03-2010 17:51 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik baal er alleen van dat alle camo's verdwijnen, dat vind ik het vervelends. Ik had overal fall camo op, ik hou er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zit nu net voor de 2e keer in nieuwe prestige..maar krijg toch behoorlijk minder xp zo lijkt het wel..ergens wel spijt dat ik weer opnieuw begonnen ben aangezien favo wapen pas bij rank 40 unlockt is...:(

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

FREAKJAM schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:56:
Speel sinds een paar dagen met de F2000 (combinatie Bling, Holo + Silencer).
Ik heb gister 300 kills gehaald met deze gun en heb nu ongeveer ~50 headshots gehaald. (Niet slecht moet ik zeggen)

Stiekem is deze gun toch wel erg lekker! Hij blijft natuurlijk wel zijn hoge recoil behouden, maar de silencer heft dat voor een groot deel op. Tegenstanders die wat verder weg staan gewoon in bursts neerschieten en dan is deze gun goed te doen.

Nog meer liefhebbers die met deze gun spelen?
ik speel nu ook met F2000 en daar begon ik alleen om de titel van mastery te halen, echter speel ik er echt heel lekker mee! heb er zelfs al nukeje mee gehaald..:D
gewoon alles unlocken, dus spelen met acog, red dot, alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Vanmiddag eens een filmpje gemaakt.

Wat me opvalt als ik zo terugkijk, is dat ik of camp of gewoon keihard lig te rushen. En aan de hand daarvan mijn uitrusting kies. Ik zit er eigenlijk nooit tussenin.
Verder is het spawnsysteem gewoon brak, er spawnt een enemy 3 meter voor je neus, wat gewoon niet moet kunnen. En mensen zeiken altijd over cheaters en hackers.

Voor de geinteresseerden:

http://www.youtube.com/watch?v=zvWxQ4Kyo00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 11:24
Only schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:36:
Zit nu net voor de 2e keer in nieuwe prestige..maar krijg toch behoorlijk minder xp zo lijkt het wel..ergens wel spijt dat ik weer opnieuw begonnen ben aangezien favo wapen pas bij rank 40 unlockt is...:(
Volgens mij alleen de eerste paar levels zo (had aanvankelijk precies het zelfde gevoel). Omdat de eerste levels minder xp 'kosten' krijg je ook minder xp per ronde.

Tactical insertion rapers zijn overigens inderdaad extreem irritant, snap daar echt de lol niet van.
Zie ze wel eens met zn 2en (of zelfs meer, nog triester) in een afgelegen hoekje zitten. Zoek ze meestal op + tube/granaat erop. Maar vaak hoor je aan het 'klikslakklak'-geluid al hoe laat het is. Duurt dan vaak niet lang meer voor de harriers/choppergunners je om de oren vliegen. Voor mij vaak een moment om de match te verlaten, slecht voor mn bloeddruk anders. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

"Steam was unable to sync your files for call of duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer with the steam Cloud."

Krijg deze bij het starten van het spel, andere het zelfde? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja hier ook weer eens. Wordt zo langzamerhand schijtziek van de onstabiliteit van Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:34
bakkiepleur schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:28:
"Steam was unable to sync your files for call of duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer with the steam Cloud."

Krijg deze bij het starten van het spel, andere het zelfde? :(
Steam ligt er inderdaad uit (steamcloud & friends).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Laatst online: 21-08 15:01
Same here,

Steam :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is toch te zot voor woorden dat Steam er elke week wel een paar keer uit ligt voor onderhoud? Prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier kan ik ook niet connecten ingame. Schrok al even want ik zeg alleen level 69 staan en niet m'n prestige embleem ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
Lijkt erop dat steam ons op tijd naar bed wil hebben :)

Zal de hint deze keer maar volgen want vorige outage duurde een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook vaak last van lag dat zich uit in een soort van op hol slaand beeld? Dat je alle kanten opvliegt zeg maar? Vaak krijg ik daarna een time out. Soms hersteld het zich en kan ik enigzins normaal verder spelen. Zowel gisteren als vandaag en altijd op momenten dat het onwijs lekker gaat... time out, weg spel. :(
Buitengewoon frustrerend en het is genoeg om de rest van mijn speelsessie te bederven, heb er dan gewoon al geen zin meer in. Ik denk dat ik maar gewoon helemaal kap met deze game. Ben er gewoon echt klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

De laatste tijd idd wel erg vaak dat Steam down is voor "maintenance". Volgens mij is dat gewoon een synoniem voor 503 - Service Unavailable...
Gaat goed met het online game gebeuren zo, eerst Ubisoft al bijna 2 dagen slecht, Steam zowat wekelijks...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zucht. ... weer niet kunnen connecten.

En idd vorige keer duurde het ook een paar uur.
Kunnen die gasten niet gewoon een normale (buiten werktijd) update planning maken.

Als wij tijdens kantooruren zoiets doen dan hangen de hoogsten gelijk aan de lijn.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 08:58
Snik, en dat terwijl je net lekker gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:45:
Hebben jullie ook vaak last van lag dat zich uit in een soort van op hol slaand beeld? Dat je alle kanten opvliegt zeg maar? Vaak krijg ik daarna een time out. Soms hersteld het zich en kan ik enigzins normaal verder spelen. Zowel gisteren als vandaag en altijd op momenten dat het onwijs lekker gaat... time out, weg spel. :(
Buitengewoon frustrerend en het is genoeg om de rest van mijn speelsessie te bederven, heb er dan gewoon al geen zin meer in. Ik denk dat ik maar gewoon helemaal kap met deze game. Ben er gewoon echt klaar mee.
Volgens mij heb je dan gewoon een slechte host. En dan is het maar afwachten wanneer hij zichzelf migreerd.
Vandaag ook in Highrise. Ik merk dat de meeste stil blijven staan dus dat was makkelijk killen :)
Wel lastig maar het ging nog net ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Eerlijk gezegd wel een beetje genoeg met het gedoe rondom Steam en het hele server-gebeuren.

Laatste 3 dagen +/- 12 uur gespeeld sinds tijden met 2 vrienden. Op elke avond hebben we zonder grap 3 a 4 normale potjes kunnen spelen, zonder lag, zonder cheats en zonder verbroken connecties etc.

Jammer, want het spel is verder o-zo-heerlijk en vrij mooi. Helaas speel ik het door alle problemen steeds minder.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://forums.steampowere...p?p=13927326&postcount=29

Dit is de mededeling wat betreft de huidige downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

We had a database server restart. Steam is coming back up slowly.
aldus Valve...

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

jullie zijn me voor ;)
-knip-

[ Voor 154% gewijzigd door Frostbite op 09-03-2010 23:22 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huh? Dat is een bericht van 9 februari 2009....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

nou hier nog niet hoor ...

hier nu ook weer vrienden in beeld.

maar goed ik ga toch off (zelf in hibernation)

[ Voor 23% gewijzigd door Frostbite op 09-03-2010 23:56 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:58
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:45:
Komt idd wel is voor, behoorlijk irritant. Vooral als je bijna een niuke hebt en in afghan van een cliff af valt doordat je alle kanten op springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:56
iemand deze al voorbij zien komen???

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BHHBK6PGN8M&feature=player_embedded#]

Vraag me af hoe hij die graphics zo heeft kunnen maken

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:23
loewie1984 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:56:
wauw.. gaaf gemaakt en erg heftig (confronterend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
loewie1984 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:56:

[video]

Vraag me af hoe hij die graphics zo heeft kunnen maken
Heel vet! Vraag me af hoe ze het hebben gemaakt...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

lol, werd net uit een game gekicked (en de rest trouwens ook) met deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://i148.photobucket.com/albums/s3/geniuxx/DSC00001.jpg

:? wtf

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Laatst online: 31-01-2023
als je niet kiest om in prestige mode opnieuw te beginnen, is het in de toekomst alsnog mogelijk?
zit namelijk op de helft van lvl 69 dus vraag het voor de zekerheid

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:31
jahoor, is gewoon mogelijk. Je blijft gewoon level 70 totdat je kiest om prestige in te gaan (of niet natuurlijk.)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 20:42
Je krijgt niet de keuze wel/niet, maar het is gewoon een optie die je kan selecteren in het menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
oke top bedankt, nu kan ik met gerust hart verder knallen xD

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nieuwe maps komen eind deze maand naar de Xbox 360 :) De PC en PS3 zullen koninginnedag aan de beurt zijn :) (volgens de eerdere berichten dat er een maand tussen zou zitten)

http://mapathy.com/

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 10-03-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik heb afgelopen dinsdag Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC versie) ontvangen, online besteld, doosje bevat 2 DVD's, mooi!
Ik doe DVD1 in mijn pc en kies voor setup.exe waarbij direct opvalt dat die een Steam setup is.
Wel enige ervaring mee aangezien ik ook andere spellen heb gespeeld en/of gekocht via dit platform.

Ik geef mijn CD-key en het spel gaat downloaden. Ik dacht een aantal bestanden, aangezien ik de DVD's bij de hand had. Nee hoor, alle bestanden worden 'eventjes' gedownload. Na ca. 6 uur downloaden, zowel single - als multiplayer bestanden, kan ik eindelijk spelen.

Waarom krijg je een doosje met DVD's als je deze niet eens nodig hebt. Ze kunnen net zo goed alleen een CD-Key opsturen en aangeven waar je Steam kunt downloaden. Of zie ik iets verkeerds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
amahusu schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 18:04:
lol, werd net uit een game gekicked (en de rest trouwens ook) met deze melding:

[afbeelding]

:? wtf
Heeeeee
Die melding heb ik ook gisteren of eergisteren ook gezien.
Dacht ook wtf ,maar heb er geen 8 opgeslagen

Trouwens hoe kan ik een granaat teruggooien,zie regelmatig zo een handje ,maar
weet niet wat te doen :( :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Als je de DVD in je pc stopt start de steam setup dan kun je toch gewoon van de DVD installeren? Volgens mij heb jij ergens in steam activeer serial key blablabla.. gedaan waardoor het spel gedownload wordt.
Dutch Renegade schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:54:
[...]

Heeeeee

De granaat gooi knop indrukke ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:46
Dutch Renegade schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:54:
[...]

Heeeeee

Op de computer is het G, waar ej dus ook normaal nades mee gooit. Gok dat h et op de console ook de nadegooi knop is.
McWolf82 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:49:
Ik heb afgelopen dinsdag Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC versie) ontvangen, online besteld, doosje bevat 2 DVD's, mooi!
Ik doe DVD1 in mijn pc en kies voor setup.exe waarbij direct opvalt dat die een Steam setup is.
Wel enige ervaring mee aangezien ik ook andere spellen heb gespeeld en/of gekocht via dit platform.

Ik geef mijn CD-key en het spel gaat downloaden. Ik dacht een aantal bestanden, aangezien ik de DVD's bij de hand had. Nee hoor, alle bestanden worden 'eventjes' gedownload. Na ca. 6 uur downloaden, zowel single - als multiplayer bestanden, kan ik eindelijk spelen.

Waarom krijg je een doosje met DVD's als je deze niet eens nodig hebt. Ze kunnen net zo goed alleen een CD-Key opsturen en aangeven waar je Steam kunt downloaden. Of zie ik iets verkeerds?
Je kan het ook aan de hand van de DVD's installeren zodat je niet alles hoeft te downloaden. Geen idee waar je de mist in gegaan bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Ok, dan ben ik inderdaad wel dom. Autorun werkte niet, en de enige setup op DVD1 was de setup.exe van Steam. Maar goed, het werkt wel, maar dit had me een hoop tijd kunnen besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
McWolf82 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:41:
Ok, dan ben ik inderdaad wel dom. Autorun werkte niet, en de enige setup op DVD1 was de setup.exe van Steam. Maar goed, het werkt wel, maar dit had me een hoop tijd kunnen besparen.
Ik weet het niet maar bij mij ging precies hetzelfde aan toe dus misschien zou het wel zo moeten?
MIsschien leveren ze de 2dvds zodat je ze kan kraken voor de single player 8)7

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
No offence hoor, maar ik heb het wel op de 'goede' manier gedaan dus ik denk toch echt dat het aan jullie ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms krijg ik het idee dat de host bewust iets van downloads aan zet op het moment dat zijn team de pan in wordt gehakt. Net kreeg ik bijv een ac130, direct na de eerste kills begon het spel als een bezetene te laggen. Het is me wel eens vaker opgevallen, zal het toeval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
reemprive schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:46:
Soms krijg ik het idee dat de host bewust iets van downloads aan zet op het moment dat zijn team de pan in wordt gehakt. Net kreeg ik bijv een ac130, direct na de eerste kills begon het spel als een bezetene te laggen. Het is me wel eens vaker opgevallen, zal het toeval zijn?
Vast niet.
Op de X360 zetten ze hem dan gewoon helemaal uit, en hopla, daar gaan je kills. :w

Vanmiddag een potje Domination, en voordat ik mezelf toevoegde zat ik even naar de spelers te kijken.
Zit er 1 van mijn team samen met een vijand bij een container in Underpass gezellig kills te maken. 7(8)7
Aangezien mij dat niet aanstaat heb ik ze maar opgezocht. 8)
Tegenstander gekilld, teammaat vastgezet in een hoekje (en hij maar knifen) en de tegenstander die steeds terugkwam zo vaak mogelijk gekilld.
Oké, ik was zelf ook 'De Sjaak', paar keer dood, maar ik haat dat soort afspraakjes.
Mijn zgn. teammaat ging er vandoor met een Nuke. 8)7
Waardeloos dat soort gastjes.
Soms zou je willen dat je dan die "teammaat" gewoon met een granaatje om zeep kan helpen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
DikkeDijk schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:57:
[...]

Soms zou je willen dat je dan die "teammaat" gewoon met een granaatje om zeep kan helpen. })
Gewoon hardcore spelen daar gebeurt dat zelden en als het gebeurd kun je ze beide afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Weten jullie nog leuke CoD6 filmpjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Gister een goed potje gespeeld.
Ik kom de server binnen (Afghan) bepakt met WA2000 en Raffica en ik maak een aantal kills. Ik krijg een sentrygun en die plaats ik op het hoge open stuk met de platgegooide gebouwen (gedetailleerder kan de beschrijving niet. ;) ). Vervolgens maak ik nog wat kills en ik kon een airstike gooien. Daarmee legde ik bijna een heel team om (toeval trouwens) en toen was het tijd voor mijn attack-chopper die ook nog wat kills maakte.

Al met al had ik een killstreak van 27 in een belachelijk kort tijdsbestek en het was mijn langste killstreak ooit. :P

Mooi dat ik meteen de challenge "kill an entire team without dieing" heb gehaald. _O_

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gisteren ook lekker bezig in Favela. Een CP waar een Pavelow in zit die een man of 9 omlegde, een predator die goed raak was en een Harrier die ook niet bepaald onverrichte zaken weer vertrok. Ik was over de 30 kills en de wedstrijd was nog lang niet voorbij. Het was verruit met uitstek mijn allerbeste potje ooit, ook best veel mazzel gehad. Maar wat denk je?... Ja hoor, weer de gigantische lag gevolgd door de timeout zoals ik gisteren beschreef... Drie avonden achter elkaar, precies op het moment niet het geweldig gaat gebeurt dit! Ongelofelijk, dat is het juiste woord hiervoor. Aan het begin gaat het kut en als het dan een keer lekker gaat... time out. Ik weet niet meer wat ik hiermee moet. Misschien maar gewoon stoppen, het is leuk geweest, tot de laatste paar dagen. Misschien eens kijken wat BF BC2 te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Battlefield, ik bedacht mij ineens een nadeel waar het met 1942 weleens mis ging.
Er waren toen behoorlijk wat gasten die teammates neerschoten om zelf een voertuig te kunnen besturen.

Geef mij voor een lange tijd nog maar MW2 met al zijn nukken. Qua gameplay toch de beste die ik ooit heb gezien. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, ik heb BC2 gepreorderd via Steam en ik vind het een tegenvaller qua gameplay. Ik hou het bij mw2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
reemprive schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:56:
Inderdaad, ik heb BC2 gepreorderd via Steam en ik vind het een tegenvaller qua gameplay. Ik hou het bij mw2.
De graphics vind ik ook mooier van mw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Nou daar sluit ik me ook maar bij aan. Ik vind het schiet systeem ontzettend waardeloos bij battlefield. Altijd al geweest overigens. En mw2 is meer close combat wat ik leuker vind. En geen tanks waar alleen maar geTKed om wordt.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer ff knallen :D

Nog meer Gotters online vanavond voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Er trouwens ook bekend gemaakt dat 30 maart de dlc voor Xbox360 uitkomt. Voor de PS3 en PC komt het wat later.
Bron: http://www.infinityward.com/news.php?id=6

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

hehe, ik ben de afgelopen dagen wat meer FFA gaan doen, en nu snap ik hoe sommige gasten aan die belachelijk hoge k/d ratios komen :+

wat een hoop noobs spelen (nu nog) free for all zeg, nofi, maar een 30-5 score halen is voor de doorgewinterde tdm/demolition/domination speler nou niet echt een hele opgave. Ben in ongeveer anderhalve uur van 1.08 naar 1.12 k/d ratio gegaan. Als ik level 70 heb gehaald in deze prestige ga ik me volledig storten op ffa zodat ik een ratio krijg van 2+ ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Heb het afgelopen dagen bij een maat op de 360 gespeeld ( speel zelf op de PC) en valt me op hoe hoog het aantal noobs is. Echt iedereen rent als een kip zonder kop. Ik ken alle plekken waaruit je clear shots kunt krijgen en binnen een mum van had ik 20 killz vs 0 deaths. Echt niet normaal.

Op de PC is het veel moeilijker. Iedereen weet precies alle hoeken en kieren en gaatjes en je wordt hard geowned als je zomaar in het open rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:48:
Zo weer ff knallen :D

Nog meer Gotters online vanavond voor de ps3?
Ik ben er denk vanavond wel alleen niet op mijn eigen ps3
Psn: b10v10e
Dan ben ik bij mijn vriendin thuis en om nou iedere keer die ps3 mee te sjouwen dat is denk ook niet echt goed voor hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
Ben er vanavond ook wel weer
Ben net prestige 2 ingegaan en krijg nu helemaal geen kogel raakgeschoten :(
Speelde ik ik eerst al bagger,maar had ik wel veel lol
Begin het lollige er nu ook vanaf te gaan

Ergens doe ik dus wat fout(zal wel teveel als een kip zonder kop in het rond rennen)
Maar zie iedereen in het rond rennen,alleen die kenne beter mikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Dutch Renegade schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:58:
Ben er vanavond ook wel weer
Ben net prestige 2 ingegaan en krijg nu helemaal geen kogel raakgeschoten :(
Speelde ik ik eerst al bagger,maar had ik wel veel lol
Begin het lollige er nu ook vanaf te gaan

Ergens doe ik dus wat fout(zal wel teveel als een kip zonder kop in het rond rennen)
Maar zie iedereen in het rond rennen,alleen die kenne beter mikken
oefening baart kunst dutch :)
zo is iedereen begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

uiteraard ben ik vanavond van de partij! Had een date maar die heb ik verplaatst naar zaterdag, dus dat betekent dat ik weer volop mensen hun hoofdjes eraf kunnen blaffen.

moest gister wel lachen met je dutch renegade, we kregen echt 7392049 choppers and harriers om onze oren, en jij bleef stug naar de punten rennen. Ik geef je een tip: cold-blooded class maken met een stinger, dan ga je iig niet zo vaak dood!

en ykruis, jij moet me bij je chick maar even toevoegen, ga ik gewoon stiekem met je vrouwtje 'spelen' als jij niet daar bent;)

Oh en FFA speel ik gewoon echt niet graag, fucking campers, heb zo'n maat die dat hele dagen doet en nog steeds heeft ie geen hogere k/d ratio dan mij! Dan ben je echt een noob. Als ik alleen dat zou spelen zou ik ook wel op 2.0 komen, alhoewel ik toch bijna niet meer stijg of daal met me 38000 kills.

gruss got

EDIT: ch1mera2 bedoelde ik;)
haal ook al die namen door de war. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door delaitinho op 11-03-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

kan de mod niet even de PSN nicks toevoegen aan begin pagina?

en check dit filmpje trouwens, dacht dat ik een beest was..
http://www.youtube.com/watch?v=A4OC7zA6poI

moet wel toegevoegd worden dat het aardige 'timmies' zijn waar hij tegen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
delaitinho schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:04:
uiteraard ben ik vanavond van de partij! Had een date maar die heb ik verplaatst naar zaterdag, dus dat betekent dat ik weer volop mensen hun hoofdjes eraf kunnen blaffen.

moest gister wel lachen met je dutch renegade, we kregen echt 7392049 choppers and harriers om onze oren, en jij bleef stug naar de punten rennen. Ik geef je een tip: cold-blooded class maken met een stinger, dan ga je iig niet zo vaak dood!

en ykruis, jij moet me bij je chick maar even toevoegen, ga ik gewoon stiekem met je vrouwtje 'spelen' als jij niet daar bent;)

Oh en FFA speel ik gewoon echt niet graag, fucking campers, heb zo'n maat die dat hele dagen doet en nog steeds heeft ie geen hogere k/d ratio dan mij! Dan ben je echt een noob. Als ik alleen dat zou spelen zou ik ook wel op 2.0 komen, alhoewel ik toch bijna niet meer stijg of daal met me 38000 kills.

gruss got

EDIT: ch1mera2 bedoelde ik;)
haal ook al die namen door de war. >:)
Wat is er met mij delaitinho?? :)

Never mind ik snap het al :)
en dat is de ps3 van mijn zwager die is int vrachtwagen chauffeur dus die is er alleen in het weekend
En met mijn vriendin valt niet te spelen die heeft er een hekel aan :P helemaal in het weekend
dan zit ik met haar zwager en neef tot in de vroege uurtjes te gamen
3 tv's in 1 kamer
http://www.youtube.com/watch?v=wzKjM4-Pf0o

[ Voor 13% gewijzigd door chimera2 op 11-03-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Afbeeldingslocatie: http://thierrydelait.hyves.nl/album/49222522/2010/O6ZsZU4K/photos/897627139/0/TNHg/#media=9.897627139.TNHg&__state__=2

Zo zaten wij er afgelopen weekend bij;)

[ Voor 14% gewijzigd door delaitinho op 11-03-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Je linkt doet het niet delaitinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

chimera2 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:25:
Je linkt doet het niet delaitinho
Afbeeldingslocatie: http://www2.picturepush.com/photo/a/3070005/220/3070005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-02-2022

De_Boorr

PSN: Deboorr

Haha wat een machines waren wij ;)

Maarre, je bent zelf ook een beetje een campie af en toe... Eric doet het expres, maar jij kan er soms ook wat van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

De_Boorr schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:35:
[...]

Haha wat een machines waren wij ;)

Maarre, je bent zelf ook een beetje een campie af en toe... Eric doet het expres, maar jij kan er soms ook wat van >:)
ohw ohw hij heeft het forum gevonden;) we noemen het niet voor niets een 'jeroentje'..
campen is opzich niet slecht, als je nog 1 kill voor je chopper nodig hebt! Ga jij je internet nou maar eens fixen zodat je niet heel de tijd loopt te huilen op skype. Noob, koop een headset!! Als ik stoned ben, word ik echt kenker geirriteerd van die echo's van skype... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
zo ziet het er bij ons dus ook uit ik heb daar alleen een ouwe tv staan ik ga die ook niet meezeulen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

Ja ey die headset ben ik verloren hè, bij jou volgens mij! Maarre die ene keer dat ik zwaar de camp erin gooide was omdat ik ff een shitbreak had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

boeie, samen sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Larrs schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:08:
Er trouwens ook bekend gemaakt dat 30 maart de dlc voor Xbox360 uitkomt. Voor de PS3 en PC komt het wat later.
Bron: http://www.infinityward.com/news.php?id=6
Leuk maar waarom de PS3 een maand later? Zo lang kan ik echt niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

Wie gaan er vanavond nog meer spelen dan D.? Dan voeg ik ze ff toe..Of, voor wie dit leest, voeg 'DeBoorr' toe.

[ Voor 4% gewijzigd door De_Boorr op 11-03-2010 16:17 . Reden: sem. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
delaitinho schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:04:

Dat zei ik dus,net de 2 prestige ingegaan en de cold-blooded perk heb ik nog niet vrijgespeeld ;)
Op een gegeven moment werd ik afgeschoten en spawnde alleen maar op punten waar ik meteen weer afgeschoten werd door die fucking chopper(dacht dat ik gek werd) |:(
Speel normaal alleen team deadmatch,dus het gedoe met de vlaggetjes is (nog ) niet mijn ding :)
Weet wel dat het belangrijk is dat we altijd 2 punten in handen moeten hebben,maar daar houd het ook mee op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Dutch Renegade schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:22:
[...]

Dat zei ik dus,net de 2 prestige ingegaan en de cold-blooded perk heb ik nog niet vrijgespeeld ;)
Op een gegeven moment werd ik afgeschoten en spawnde alleen maar op punten waar ik meteen weer afgeschoten werd door die fucking chopper(dacht dat ik gek werd) |:(
Speel normaal alleen team deadmatch,dus het gedoe met de vlaggetjes is (nog ) niet mijn ding :)
Weet wel dat het belangrijk is dat we altijd 2 punten in handen moeten hebben,maar daar houd het ook mee op
Bij domination wordt je gewoon gedwongen om naar de vlaggen te gaan, dat maakt het zo leuk. Bij TDM is dit weer minder. Daarbij heb ik domination zo vaak gespeeld, dat je op een gegeven gewoon weet wat je tegenstander denkt en loopt.
Tja, nieuwe prestige is altijd lastig in begin, maar ik focus me gewoon elke prestige op een aantal wapens, zodoende unlock je alle challenges en titels, waarbij je weer sneller XP verdient, ect.
Gister eindelijk me Barrett.50 FMJ kills vol.., dus nu is de intervention aan de beurt, maar die is wel kak-sloom af en toe.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

Ik ben nu zelf bijna level 70 (level 66, speel al sinds begin :$ ) en heb voor mezelf besloten om nog niet de prestige in te gaan. Ik wil eerst zoveel mogelijk wapens helemaal vrijspelen en daarnaast ook een hele hoop challenges te gaan behalen. Misschien ga ik daarna prestige in maar dat weet ik nog niet. Heb geen zin om daar weer een half jaar over te gaan doen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
The_Worst schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:35:
Ik ben nu zelf bijna level 70 (level 66, speel al sinds begin :$ ) en heb voor mezelf besloten om nog niet de prestige in te gaan. Ik wil eerst zoveel mogelijk wapens helemaal vrijspelen en daarnaast ook een hele hoop challenges te gaan behalen. Misschien ga ik daarna prestige in maar dat weet ik nog niet. Heb geen zin om daar weer een half jaar over te gaan doen.
IK speel net zolang door tot #10 :) daarna ga ik we lalle challenges vrijspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ik ben er ook bij op de ps3, gaat wel lekker, zit geloof ik op een 15 game win streak, elke potje wel bovenaan met 20+ kills en 10- deaths :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:58
Nou ik speel vanavond niet, heb net een paar uur gespeeld en 3 nukes gehad. Heb nu eindelijk de mini-uzi vol (2500 kills) dus was ff aan het los gaan met een echt geweer. Maar werd even helemaal gek van alle noobs en het mm systeem. Ik weet niet hoe het komt maar het lijkt wel of ze mijn medespelers selecteren op de meest beroerde eerst ofzo.

Ga snel weer is met jullie spelen, dan raak ik iig niet zo gefrustreerd.

Moet nu nog 4 wapens naar de 2500 kills schieten en dan ben ik daar iig klaar mee (geen snipers of secondairy) en ga ik alleen nog met de leuke wapens schieten.

Oja heb ook nog wat andere leuke challanges gehaald zoals:
- Iemand doden met een throwing knife terwijl je gestunned bent
- Een care package op iemand laten vallen als winning kill cam
- 1000 kills met precision airstrike
- 25 paybacks met een granaat
Het heeft me wat moeten gekost, maar je moet er iets voor over hebben als je alle challanges wilt halen

[ Voor 24% gewijzigd door thriller op 11-03-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Omnyakom1 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:31:
Heb het afgelopen dagen bij een maat op de 360 gespeeld ( speel zelf op de PC) en valt me op hoe hoog het aantal noobs is. Echt iedereen rent als een kip zonder kop. Ik ken alle plekken waaruit je clear shots kunt krijgen en binnen een mum van had ik 20 killz vs 0 deaths. Echt niet normaal.

Op de PC is het veel moeilijker. Iedereen weet precies alle hoeken en kieren en gaatjes en je wordt hard geowned als je zomaar in het open rent.
Daarom klopt er niks van die tutorials op youtube over bijv. quickscoping en snel een nuke halen.
Alleen maar op xbox en ps3.. zoveel gasten die er niks van kunnen, moeten ze eens pc gaan proberen
delaitinho schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:30:
[...]

Gister eindelijk me Barrett.50 FMJ kills vol.., dus nu is de intervention aan de beurt, maar die is wel kak-sloom af en toe.:D
Intervention is veel krachtiger. 1 shot 1 kill. Met Barrett .50 heb je niet altijd 1 shot 1 kill en dat is dus het voordeel van de Barrett. bijv. snel 2 schoten achter elkaar

[ Voor 22% gewijzigd door Mon0lith op 11-03-2010 21:04 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik heb cod mw 2 voor de pc..heb nu alles geinstalleerd alleen m'n NAT blijft op strict.
Ik heb echt van alles geprobeerd(dingen veranderd..router reset..router instellingen page bezocht(waar ik niet uitkwam)
Ik ben nu echt de wanhoop nabij,ik wil spelen met m'n vrienden! ik weet dat ik het in het andere topic moet stellen. Dat heb ik gedaan maar ik krijg geen feedback :9
Ik wil ook neit lastig zijn oid.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Omnyakom1 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:31:

Ik heb precies het tegenovergestelde... Ik ben Cod4 op de PC gewend, en MW2 is de eerste shooter die ik op console speel. Na lange tijd heb ik nu meestal een positive KD ratio maar het gaat nog niet echt super ofzo. Toen ben ik nog eens Cod4 op de PC gaan doen (MW2 heb ik niet op de pc) en daar haal ik met gemak scores van 120-20 oid (in lange matches dan).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
thriller schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:51:
Nou ik speel vanavond niet, heb net een paar uur gespeeld en 3 nukes gehad. Heb nu eindelijk de mini-uzi vol (2500 kills) dus was ff aan het los gaan met een echt geweer. Maar werd even helemaal gek van alle noobs en het mm systeem. Ik weet niet hoe het komt maar het lijkt wel of ze mijn medespelers selecteren op de meest beroerde eerst ofzo.

Ga snel weer is met jullie spelen, dan raak ik iig niet zo gefrustreerd.

Moet nu nog 4 wapens naar de 2500 kills schieten en dan ben ik daar iig klaar mee (geen snipers of secondairy) en ga ik alleen nog met de leuke wapens schieten.

Oja heb ook nog wat andere leuke challanges gehaald zoals:
- Iemand doden met een throwing knife terwijl je gestunned bent
- Een care package op iemand laten vallen als winning kill cam
- 1000 kills met precision airstrike
- 25 paybacks met een granaat
Het heeft me wat moeten gekost, maar je moet er iets voor over hebben als je alle challanges wilt halen
Toe maar!

Ik had net die 5 kills with 1 predator challenge. Was wel leuk: enemy callde emergeny airdrop, ik had een 4 kill streak en rende er naartoe, maakte 1 kill en werd zelf toen gekilled. Ik snel predator doen en het héle team zat daar (was gewoon domination). 6 kills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik had zojuist een werkelijke primeur voor mezelf. Een random TDM gejoined die al bezig was. 2 aimbotters tegen elkaar :S En het ene hack-team maar vragen aan het andere 'team' of ie 'm op steam kon toevoegen.

Blegh :P Maar de killstreak van een van die gasten kunnen verklooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laeh
  • Laatst online: 16-06 22:57
Ik had een vraagje en dit leek mij de beste plek om hem te stellen, zo nu en dan heb ik het probleem dat als de laadbalk op 95% is dat mw2 stopt met reageren, ik moet het dan via taakbeheer afsluiten. Als ik mw2 dan opnieuwd opstart vraagt ie of ik in safe mode wil starten, ik krijg verder niks geen error ofzo als hij blijft hangen.
(steam iD is laeh, Voor voor in de lijst ;))
en hoe werken die events waarvan ik af en toe een message krijg, bijv FFA tournament, daar heb ik best wel intresse in :)
Groeten Lijpoh.Tommy
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.