Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Versteegrob schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:02:
Vet die nieuwe levels, 10 levels zou echt sick veel zijn voor een update.

Speel alleen maar FFA, te vet op de ps3 :)

Is er al bekend of er een Modern Warfare 3 gaat komen en wanneer? 2012?
Zouden we ons eerst niet beter kunnen afvragen wanneer de nieuwe maps uitkome :P

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Weet ik, de maps komen in het voorjaar uit, kan niet wachten maar is een fijn gevoel als je weet dat ze met met een volgende reeks bezig zijn.

Is het ooit voor gekomen dat er bij een updates nieuwe wapens kwamen ? Nee he, kan me alleen nieuwe levels herinneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
"filmpje" (plaatjes aan elkaar geplakt) nieuwe mappack op megaupload

http://www.megaupload.com/?d=U49HN5KM

[ Voor 20% gewijzigd door DeBaroN op 06-03-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MW3 komt, als ie komt, november 2011. Om en om met Treyarch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jesus, als ik die video's zie krijg ik heimwee naar de gameplay en wat meer simpelheid van MW1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
PWM schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:33:
MW3 komt, als ie komt, november 2011. Om en om met Treyarch
Jij volgt het nieuws niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

baronruud schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:37:
"filmpje" (plaatjes aan elkaar geplakt) nieuwe mappack op megaupload

http://www.megaupload.com/?d=U49HN5KM
Thanks! Ziet er goed uit!

Denk toch dat het slimmer was geweest van infinity ward om de nieuwe maps uit te brengen op de dag dat battlefield bad company 2 was uitgekomen.

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bartske schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:02:
[...]

Jij volgt het nieuws niet?
Volgens mij wel. CoD2, CoD4 en CoD6 zijn van IW, CoD 3, 5 en straks 7 zijn Treyarch. Hoewel IW nu moeilijk doet over een eventueel vervolg, is er volgens mij nog geen definitief besluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik vraag me af hoe het gaat werken met de servers als je de mappack gedownload hebt. Hoe lullig is het om grof geld neer te leggen voor een aantal maps (die al 2 jaar bestaan), om daarna steeds in servers te komen die gewoon (random) de oude maps spelen? 5 nieuwe maps op de 15 (of meer?) oude maps, kans dat je een nieuwe map krijgt is vrij klein. Kan me best voorstellen dat mensen urenlang de oude maps zitten te spelen, wachtend tot er eindelijk een nieuwe voorbij komt ?:S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Meestal komt er een playlist met alleen de nieuwe maps. In de overige playlists worden de maps gewoon in de roulatie genomen. Er zullen natuurlijk ook playlists zijn voor degene die de maps niet hebben :)

Er zullen dus wel wat verschuivingen komen.

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 06-03-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:56:
[...]

Jesus, als ik die video's zie krijg ik heimwee naar de gameplay en wat meer simpelheid van MW1!
Daar kan ik niet bepaald inkomen.
Ik zie alsnog knetterveel airstrikes langskomen, een heli die iedereen neermaait en allemaal mensen die het verschrikkelijke martyrdom gebruiken. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het geluid wat vele malen minder is. En de graphics uiteraard maar dat is nog wel het minst belangrijk.

Voor mij is mw2 wel degelijk een verbetering, maargoed dat zal wel komen omdat ik geen dedicated servers mis ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

JaWSnl schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:59:
Zo vanavond even met delaitinho gespeeld (PS3) en ging wel aardig. Niet echt lekker, had echt vaak dat ik van een afstandje wat aan het schieten was met scar en dat er wel een paar kogels raak waren maar dan was mn mag op of toch net dood gelukkig. Ik ben echt HC gewend nu :)

wat dan wel weer heel leuk was was met mn schildje spelen, weet niet of je er veel van gemerkt had delait, maar had toch mooi most points captured zoals vaak met shield :P blijft leuk, hoewel ik het nooit gebruik in HC. Ik had ook 1 vijand vlakbij vlag C (highrise) bij de trap achterom, drie keer in rij gekilled ofzo, mooi te pakken gehad :P

Helaas heb ik geen headset, game nooit met bekenden, en heb de voice-geluiden dan ook op 0 staan... dus weet niet als ik je wat zag zeggen of je het tegen mij had, maar ik heb dus niks gehoord ;)

Met meer man is iets leuker dan in je eentje, maar denk wel dat je een headset nodig hebt voor de volledige ervaring :)

ps.
mijn vrouw komt even met wat statistieken, dat de meeste relaties zouden breken of dat wat discussies zou opwerpen, zou komen door het spel MW2 (als percentage van alle games). Blugh heerlijk zeg, als je vrouw zit te zeiken... ben gewoon echt niet aanspreekbaar als ik MW2 speel.
haha, ja ik zag idd wel paar keer lopen met je schieldje.. wel handig! had er wel paar lekkere kills door!
vanavond komt maat van me hier, die neemt zijn ps3 ook mee en gaan we op 2 hd tvtjes naast elkaar knallen! lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Dutch Renegade schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:01:
Hahahahahaha,

Zo een soort vrouw heb ik ook en dat terwijl ik alleen speel als ze naar bed is of niet thuis is !

Zal vanavond even wat ps3 GoT leden toevoegen
Lijkt met wel lachen om eens als team wat te knallen

Gaan we ook GoT als clantag voeren?
ik heb um er al voor staan (de clan)..dus! voeg me ook toe! : delaitinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Die nieuwe mappen zien er goed uit! Ben erg benieuwt hoe dat weer speelt :)

Laatste spam bericht van mij voor morgen: Vergeet niet om even om 14:00 op de chat van steam te komen :) Anders kan je niet mee doen. (voor de pc spelers :) )

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

ok, vanavond gaan de volgende mensen geadd worden:
-woefhap
-ch1mera2
-Dutch_renegade
-Thedenman

voeg ook allemaal even deboorr toe..dat is munne vast teammoat!

ik zeg: tango down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
delaitinho schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:14:
[...]
ik heb um er al voor staan (de clan)..dus! voeg me ook toe! : delaitinho
Haha jah ik zag hem veranderen toen ik in je party zat :P

vandaag was leuk met een paar GoTters, 1 ronde stonden ik en nog 1 (dutch_renegade mss?) bovenaan, met precies evenveel punten (2230 ofzo) maar ik had 1 death minder :P dus ik stond boven.

Ik baal dat ik geen headset heb, maar vind 50 euro voor zoiets wel heel duur. Zit te kijken of het goedkoper kan, maar niet veel gevonden iig. Gedacht over een mini-usb naar audio-jack converter, en dan een ouderwets microfoontje eraan ofzo... maar weet niet of dat gaat werken. Nog tips voor microfoon iemand?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

JaWSnl schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:53:
[...]

vandaag was leuk met een paar GoTters, 1 ronde stonden ik en nog 1 (dutch_renegade mss?) bovenaan, met precies evenveel punten (2230 ofzo) maar ik had 1 death minder :P dus ik stond boven.

Ik baal dat ik geen headset heb, maar vind 50 euro voor zoiets wel heel duur. Zit te kijken of het goedkoper kan, maar niet veel gevonden iig. Gedacht over een mini-usb naar audio-jack converter, en dan een ouderwets microfoontje eraan ofzo... maar weet niet of dat gaat werken. Nog tips voor microfoon iemand?
ik heb een bleutooth headset van Jabra, werkt perfect (heeft zelfs een avontuur in de afwasmachine overleefd _/-\o_ ) en dat ding kost maar 19,- bij de MM

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

[...]

ja ik heb er ook eentje van 15 euro van jabra.. gewoon bij saturn! werkt perfect.. af en toe beetje snel leeg.. maar ach.

om 19uur ga ik los, dan nodig ik iedereen uit en gaan we ze afmaken!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ok the jabra thing it is. Hoewel mn vrouw het wss niet leuk zal vinden: ga ik nog meer gamen, reageer ik nog slechter als ze iets vraagt terwijl ik game >< om dezelfde reden twijfel ik of ik er om 19 uur bij zal zijn. Ga het wel proberen, maar jah... onder de plak he :) ik stuur wel een berichtje als je me kan uitnodigen voor de party als ik er om 19 uur nog niet ben maar later wel.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Was idd wel even geslaagd, moest alleen net eten vandaar dat ik ineens pleite was.

Vanavond bier drinken, dus morgen nieuwe schietkansen...

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
@delaitinho: lastig dat ik geen headset heb, ga maandag langs MM om zo'n jabra ding te halen. Dan wordt het al een stuk leuker want zo is het niks. kan gewoon niks terug zeggen, geen ingame messages ofzo. Ik gaf je nog een irc-link omdat ik dat het snelst kon bedenken om toch iets te kunnen checken.

Maar op zich lijkt me dat IRC nog niet eens zo onhandig. natuurlijk langzamer dan ingame voices, maar kun je iig makkelijk wat info uitwisselen. irc.tweakers.net/mw2party had ik er van gemaakt, als je die nou volgende keer opent kan ik makkelijk iig iets zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15
Kan je eigenlijk ook tussen je killstreak rewards schakelen?> Heb vaak dat ik gewoon 3 pred. missles wil lanceren zonder eerst allemaal care packages te gooien

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
[...]

Vanmiddag inderdaad even leuk gespeeld toen me vrouw boodschappen _/-\o_ doen was
Hoewel ik geen wereld speler ben,ging het gisteravond en vanmiddag toch gewoon bagger en ben volgens mij maar 1 x in de bovenste regionen geeindigd
Gister voor de 2e x geleveld naar 70 en het lijkt wel of alle wapens minder hun werk doen :?
Maakte niet wat ik deed ,meestal mocht ik gewoon kogels koppen,
Hebben jullie dat nu ook wel eens,dat je eigenlijk voor schietschijf speelt :(
of wordt het dan tijd om met het schiltje te gaan lopen ;)

Met een beetje massel vanavond rond 23.00 uur weer een uurtje of wat knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Hamersma schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:03:
Kan je eigenlijk ook tussen je killstreak rewards schakelen?> Heb vaak dat ik gewoon 3 pred. missles wil lanceren zonder eerst allemaal care packages te gooien
ehm... maak jij gebruik van glitches ofzo? hoe kom je anders aan zoveel care-packages en missiles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
maak in een gemiddeld potje gewoon altijd wel een 5 killstreak, is toch niet zo heel raar.

[ Voor 4% gewijzigd door Goldman op 06-03-2010 19:53 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dutch Renegade schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:16:
[...]

Vanmiddag inderdaad even leuk gespeeld toen me vrouw boodschappen _/-\o_ doen was
Hoewel ik geen wereld speler ben,ging het gisteravond en vanmiddag toch gewoon bagger en ben volgens mij maar 1 x in de bovenste regionen geeindigd
Gister voor de 2e x geleveld naar 70 en het lijkt wel of alle wapens minder hun werk doen :?
Maakte niet wat ik deed ,meestal mocht ik gewoon kogels koppen,
Hebben jullie dat nu ook wel eens,dat je eigenlijk voor schietschijf speelt :(
of wordt het dan tijd om met het schiltje te gaan lopen ;)

Met een beetje massel vanavond rond 23.00 uur weer een uurtje of wat knallen
Gebeurt mij vaak genoeg. :P
Mijn toppunt van kogels koppen, was met HC TDM: 0-17 Ik kreeg het niet voor elkaar om de andere neer te schieten. Moet zeggen dat als je merkt dat je niet meer lekker speelt, dat je dan gewoon moet stoppen. Daarna gaat het meestal een stuk beter.

Maar vandaag wel succesvol geweest met domination. Alleen de twee dichtstbijzijnde vlaggen veroveren en verdedigen, verder de derde vlag geen aandacht geven. Dit leid bij mij tot succes. Genoeg kills en heel veel punten.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Larrs schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:06:
[...]
Moet zeggen dat als je merkt dat je niet meer lekker speelt, dat je dan gewoon moet stoppen. Daarna gaat het meestal een stuk beter.
Vandaag ook idd gestopt met deze reden: het ging gewoon niet lekker, de vijand deed in mijn ogen alles wat ik net even andersom verwacht had. Dan toch maar even pauze inlassen :)

Ik mis in de TS eigenlijk nog een poll, namelijk met de vraag wat ieders favoriete mode is. Sinds kort doe ik vooral HCTD, merk dan ook dat non-hc TD echt bagger werkt soms. Regelmatig doodgaan omdat je te snel weer herlaad oid, erg irritant :P

en ik zeg het nog maar eens, maar zo lang ik nog geen headset heb, zet ik http://irc.tweakers.net/mw2party open mochten party-genoten makkelijk iets willen zeggen of weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
JaWSnl schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:28:
[...]

ehm... maak jij gebruik van glitches ofzo? hoe kom je anders aan zoveel care-packages en missiles?
Nou, dat heb ik ook wel eens hoor...
5 kill streak halen > dood gaan > opnieuw 5 kill streak halen, etc.

Leuk dat de parties op de ps3 goedgaan, misschien moeten we ook zoiets op de 360 doen (kleine hint maar hoor O-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
xPhantom schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:11:
[...]

Nou, dat heb ik ook wel eens hoor...
5 kill streak halen > dood gaan > opnieuw 5 kill streak halen, etc.

Leuk dat de parties op de ps3 goedgaan, misschien moeten we ook zoiets op de 360 doen (kleine hint maar hoor O-) ).
Im in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Hamersma schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:03:
Nope, de laatste killstreak reward die je haalt dien je als eerste te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ik raad iedereen aan om elke keer als je gaat gamen de chat van Got te joinen, want er worden dagelijks potjes online gespeeld met meerdere GoT-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
bedoel je dan de IRC waar ik op wees, of is er nog een andere chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

JaWSnl schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:16:
bedoel je dan de IRC waar ik op wees, of is er nog een andere chat?
Waarschijnlijk word de steam-chat bedoeld ;)

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Achzo jah daar heb je als PS3-er niet veel aan :P hoewel ik in het menu van de ps3 ook iets zag van een 'chat beginnen'. Maar goed werkt nooit zo lekker. Heb voor 19 euro (geen verzendkosten) zo'n jabra headsetje besteld dus met een beetje geluk is het dinsdag allemaal geen probleem meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Net een leuk potje gehad op Quarry ... 0 kills - 12 assists en 1 death :D

Ik begin de mappen nu wel een beetje "flauw" te worden, van mij mag die mappack nu wel komen.
Onder het motto "verandering van spijs doet eten" *O*

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:34
meer informatie over het ontslaan van de mannen van infinity ward:

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

OCTheEagle schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:20:
[...]

Nope, de laatste killstreak reward die je haalt dien je als eerste te gebruiken.
Niet, Je kunt killstreaks gewoon op sparen... :)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Xenomorphh schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:23:
[...]

Niet, Je kunt killstreaks gewoon op sparen... :)
Dat is toch ook wat hij zegt ?
Als je eerst UAV krijgt en dan bv Harrier Strike dan kun je de UAV pas gebruiken nadat je HS gebruikt hebt.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Je kunt natuurlijk wel meerdere killstreaks halen, maar wat hij bedoeld is dat je de laatst-behaalde het eerst moet gebruiken, dat je niet kan kiezen welke van de behaalde streaks je afvuurt. (of dat op de pc ook is geen idee, maar iig op de ps3 en ik neem aan op de x360)

edit: @ ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

ScrooLoose schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:26:
[...]

Dat is toch ook wat hij zegt ?
Als je eerst UAV krijgt en dan bv Harrier Strike dan kun je de UAV pas gebruiken nadat je HS gebruikt hebt.
oh oke, dan begreep ik hem verkeerd :+

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Killstreaks opsparen is leuk om een keer te doen; gewoon zoveel mogelijk 4-kill streaks maken zodat je een carepackage krijgt (welke andere rewards je hebt maakt niet zoveel uit), en dan niet gebruiken tot het eind van de map. Moet je even goed op punten en tijd letten, en dan 2 min voor het einde ongeveer in een keer alle packages gooien. Ik had er gisteren een stuk of 8, allemaal in een hoopje gegooid. Iedereen dacht natuurlijk dat ik aan het glitchen was ofzo haha.

Helaas 5 keer ammo :(

Met hardline haal je er nog veel meer (3 killstreak heb je toch een stuk vaker dan 4, ook al scheelt het maar 1 kill).

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 07-03-2010 11:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
JaWSnl schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:26:
Je kunt natuurlijk wel meerdere killstreaks halen, maar wat hij bedoeld is dat je de laatst-behaalde het eerst moet gebruiken, dat je niet kan kiezen welke van de behaalde streaks je afvuurt. (of dat op de pc ook is geen idee, maar iig op de ps3 en ik neem aan op de x360)

edit: @ ^^
op pc is het ook zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
NickThissen schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:51:
Moet je even goed op punten en tijd letten, en dan 2 min voor het einde ongeveer in een keer alle packages gooien. Ik had er gisteren een stuk of 8, allemaal in een hoopje gegooid. Iedereen dacht natuurlijk dat ik aan het glitchen was ofzo haha.
Mijn ervaring is dat als je dan 4 care packages neergooit, dat dan vervolgens of al je teammaten je packages lopen te jatten of dat er een enemy langskomt, jou neerschiet en jouw care packages loopt te jatten. Ik ga dus liever voor het 'je hebt een care package, gebruik em dan gelijk' optie, wie weet zit er een AC130/Chopper Gunner in.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Sowieso gebruik ik geen care-packages en sentry guns meer: gewoon te frustrerend als een enemy m te pakken krijgt (of een team-mate, in HC omdat ze je killen). Gaat net iets te veel tijd in zitten en haalt ritme uit het spel dan. Bovendien speel ik liever als een shooter-shooter en vind ik die killstreak-rewards net ff minder spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
JaWSnl schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:52:
Sowieso gebruik ik geen care-packages en sentry guns meer: gewoon te frustrerend als een enemy m te pakken krijgt (of een team-mate, in HC omdat ze je killen). Gaat net iets te veel tijd in zitten en haalt ritme uit het spel dan. Bovendien speel ik liever als een shooter-shooter en vind ik die killstreak-rewards net ff minder spannend :)
Mwah, in Hardcore modes is het nog weleens handig om de simpelste killstreaks te hebben (uav, care package, predator missile). Veel kills zul je daar niet halen daar het aantal kills dat je mogelijk per ronde kan maken vrij laag ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik speel bijna alleen hc SD nog, dan is een care package altijd wel handig, gewoon aan het begin van een ronde neergooien dan heb je hem altijd wel (ookal heb je niet zo vaak een 4 kill streak bij SD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:34
OCTheEagle schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:57:
[...]
Mwah, in Hardcore modes is het nog weleens handig om de simpelste killstreaks te hebben (uav, care package, predator missile). Veel kills zul je daar niet halen daar het aantal kills dat je mogelijk per ronde kan maken vrij laag ligt.
In hardcore headquarters heb ik anders toch regelmatig erg hoge killstreaks hoor, in een gemiddeld potje heb ik toch zeker 1 harrier en enkele predators. Sommige potjes heb ik zelfs veel hoger (had eergisteren 2 chopper gunners... had dan ook een score van 83-11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Haha, Demolition was zeker grappig :-P De Got aanval is altijd snel en genadeloos! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was leuk inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:54

KoudeAardbei

Moderator

*Ruthger heeft ook nieuwe pc + modernwarfare 2 ^^

Steam:
Ruthger92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik moet wel zeggen, die tegenpartij van ons dat de defense voor B wel goed op orde zeg. In de overtime sprintte ik gelijk naar B om te planten. Daar werd ik vrij snel af geknald :(

Toen was het een kwestie van even langs A gaan, want daar was niemand. Toch jammer dat we die match verloren hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

JaWSnl schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:52:
dat is lelijk zeg.. als je teammate je killt om die carepackage te pakken! Dan zou ik PSN opbellen en eisen dat ze me vertellen waar die pipo woont.. zal ik m eens een dikke stealth bomber op ze huisje blaffen! :D

net paar potjes met eric22(nogwat) en woefhap gespeelt.. waren zwaar 1, 2 en 3.. waarbij er toch wel dikke killstreaks werden uitgedeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:58
delaitinho schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:58:
[...]

dat is lelijk zeg.. als je teammate je killt om die carepackage te pakken! Dan zou ik PSN opbellen en eisen dat ze me vertellen waar die pipo woont.. zal ik m eens een dikke stealth bomber op ze huisje blaffen! :D

net paar potjes met eric22(nogwat) en woefhap gespeelt.. waren zwaar 1, 2 en 3.. waarbij er toch wel dikke killstreaks werden uitgedeeld!
eric22269, en het ging wel lekker net. Eindelijk is team genoten die weten wat ze doen. Hoop dat we vaker zulke potjes kunnen doen is een stuk leuker dan met noobs die als kippen zonder kop rond rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
OCTheEagle schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:22:
[...]

Mijn ervaring is dat als je dan 4 care packages neergooit, dat dan vervolgens of al je teammaten je packages lopen te jatten of dat er een enemy langskomt, jou neerschiet en jouw care packages loopt te jatten. Ik ga dus liever voor het 'je hebt een care package, gebruik em dan gelijk' optie, wie weet zit er een AC130/Chopper Gunner in.... ;)
Natuurlijk, dit is dan ook alleen voor de lol. In een normaal potje gebruik ik de care packages ook zo snel mogelijk.

Maar het is wel eens leuk om ze op te sparen en op het eind allemaal tegelijk te gebruiken. Niet omdat je dan opeens veel killstreak rewards haalt (waarschijnlijk niet zoals jij al aangeeft), maar gewoon om te kijken hoe mensen reageren als er ineens 8 keer 'care package incoming' geroepen wordt en de halve map vol ligt met pakketjes ;) Je hebt er verder niets meer aan omdat de map toch zo voorbij is.

Het is dan weer wel handig om ze allemaal in het midden te gooien en dan in een hoekje te gaan zitten. 8 care packages trekken meestal wel 90% van beide teams aan, dat wordt dus massa slachting _/-\o_ . Als je even wacht totdat men de packages aan het claimen is kun je ze een voor een af schieten. Zo heb ik een keer in de laatste minuut nog 6 kills gekregen en de match gewonnen (FFA), terwijl ik dus vrij ver achter stond :D (omdat ik na elke 3 kills (hardline) mezelf liet killen zodat ik weer een nieuwe kon halen)

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 07-03-2010 17:50 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor degene die de 1000 kills met chopper gunner of ac130 willen en nu predator en harrier gebruiken en merken dat de harrier vaak snel uit de lucht wordt gehaald is precision airstrike misschien een optie. Ik gebruik het nu en merk dat ik veel vaker mijn ac130 haal dan wanneer ik een predator missile gebruik. Wel een kill extra en geen optie in Skidrow maar in alle andere gevallen zijn de 2 airstrikes vaak voldoende om die 10 of 11 kills te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Wat mij laatst opviel, en dat weten vaak mensen niet ;

Een Harrier haalt een Pave low / Chopper gunner uit de lucht.
Best handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja klopt inderdaad! Ik had laatst ook een harrier en zag een pavlow uit de lucht worden gehaald toen zag ik ineens dat ik het zelf was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:37
Ik weet nog steeds niet hoe het zit met kills die je dmv rewards haalt. Kills dmv sentry-guns en predator-missiles tellen bij mij niet mee, van airstrikes wel, klopt dat? En hoe zit het met de rest van de rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:05
De kills uit random crate drops tellen niet mee. De rest wel.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fout. Kills van een sentry gun tellen inderdaad niet mee voor verdere rewards. Kills uit een predator missile dan weer wel, dat weet ik 100% zeker, omdat de combinatie predator-harrier-chopper gunner veel gebruikt wordt. Haal je 2 kills met je predator, dan krijg je je harrier al.
Ik heb ook eens gehoord dat kills van een pavelow niet meer mee tellen, hoewel ik dit niet zeker weet omdat ik nooit pavelow gebruik.

Zover ik weet zouden alle kills van alle rewards mee moeten tellen voor verdere rewards, behalve die van de sentry gun.

Rewards die je uit care packages haalt tellen inderdaad nooit mee.

Uiteraard tellen wel alle kills mee met je killstreak (en niet killstreak rewards). Als je sentry gun 4 kills maakt (en jij zelf geen meer) dan heb je een killstreak van 9 kills, maar daarmee zul je niet je airstrike/harrier/emergency airdrop of pavelow mee halen; daar zul je toch echt op een andere manier meer kills voor moeten halen.

[ Voor 35% gewijzigd door NickThissen op 07-03-2010 21:38 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Dirkweggeman schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:07:
meer informatie over het ontslaan van de mannen van infinity ward:

Link
En ik heb dit net gevonden: http://www.dailyinformer....roduct-quality-to-suffer/

Ben benieuwd hoeveel waarheid in dit verhaal zit. En dan vooral over de DLC en de grootste vriend van de community, Robert Bowling.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Laatst online: 08:45
vandaag aan de 2de prestige begonnen..
toch heb ik elke keer als ik opnieuw begin van; kut, waarom doe ik t ook :P
maar het is toch leuker om weer naar die lvl 70 te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
NickThissen schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:35:
Fout. Kills van een sentry gun tellen inderdaad niet mee voor verdere rewards. Kills uit een predator missile dan weer wel, dat weet ik 100% zeker, omdat de combinatie predator-harrier-chopper gunner veel gebruikt wordt. Haal je 2 kills met je predator, dan krijg je je harrier al.
Ik heb ook eens gehoord dat kills van een pavelow niet meer mee tellen, hoewel ik dit niet zeker weet omdat ik nooit pavelow gebruik.

Zover ik weet zouden alle kills van alle rewards mee moeten tellen voor verdere rewards, behalve die van de sentry gun.

Rewards die je uit care packages haalt tellen inderdaad nooit mee.

Uiteraard tellen wel alle kills mee met je killstreak (en niet killstreak rewards). Als je sentry gun 4 kills maakt (en jij zelf geen meer) dan heb je een killstreak van 9 kills, maar daarmee zul je niet je airstrike/harrier/emergency airdrop of pavelow mee halen; daar zul je toch echt op een andere manier meer kills voor moeten halen.
Fout,

uit een care package telt een pavelow wel mee voor je killstreak, pavelow zelf telt niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is niet helemaal waar, ik heb toevallig van de week 2 keer een AC130 gekregen door mijn Pavlow(niet uit package). Ik vermoed dat het meetelt als het de eerste heli in het spel is, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ffs, hebben ze die bug nog steeds niet gefixed!?!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

sorry guys, was ff tijd voor een midnight snack :9, btw, domination is niet mijn ding, ben meer van de HC TDM, S&D en Demolition.

en op invasion zijn we een potje geraped, volgende keer toch maar een AA class instellen, had nog wel hun apace uit de lucht geknald met m'n rpd :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:58:
[...]

Ja was relaxed gisteren, maarre, beter met mij erbij geen Demolition, word sowieso dikke fail :P
TDM en S&D is prima :P

Vanavond weer ff knallen jongens O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Het ging inderdaad wel lekker zaterdag en gister met
woefhap
delaitinho
dutch_renegade
gen1ux

vanavond weer :) gister nog weer prestige gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:47:
woefhap
delaitinho
dutch_renegade

Heb je geen chopper meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Helaas niet maar ja komt vanzeldf weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

chimera2 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:47:
woefhap
delaitinho
dutch_renegade

ik was er ook bij ;) (gen1ux)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
amahusu schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:27:
[...]

ik was er ook bij ;) (gen1ux)
sorry sorry sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

;) ik merk trouwens wel dat als ik heb geblowed ik echt waardeloos ben in teamverband hahah, van communicatie komt dan niks terecht en ik ben continue persoonlijke vendetta's aan het uitvechten met 1 tegenstander >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:04:
[...]

;) ik merk trouwens wel dat als ik heb geblowed ik echt waardeloos ben in teamverband hahah, van communicatie komt dan niks terecht en ik ben continue persoonlijke vendetta's aan het uitvechten met 1 tegenstander >:)
Maakt niet uit, ik was gister ook echt slecht met domination..
Heb je mic btw? ZIjn jullie er vanavond ook weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor gamemode spelen de GOT spelers? Ik speel alleen Ground War, de rest vind ik een beetje saai....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
Slecht spelen....................

Daar hoef ik niet voor geblowd te hebben |:(
Ach ja,ben ook al een "ouwe" man ,dus reactievermogen gaat wat naar beneden ;)

Vrouwlief vond het gisteren ook erg gezellig :X :(

[ Voor 9% gewijzigd door Dutch Renegade op 08-03-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
reemprive schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:08:
Wat voor gamemode spelen de GOT spelers? Ik speel alleen Ground War, de rest vind ik een beetje saai....
Ik speel meestal TDM, HC TDM en Ground War en soms FFA en Domination. De rest heb ik te weinig gespeeld of zelfs nooit gespeeld. Voor de challenge komt dat nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:04:
[...]

Maakt niet uit, ik was gister ook echt slecht met domination..
Heb je mic btw? ZIjn jullie er vanavond ook weer?
mannen! was zeker lachen.. al moet ik zeggen dat we idd 1 potje echt hard geraped werden..
en bij mij geld hetzelfde: hoe meer hash, hoe slechter me score..

al had ik toch wel weer dikke nuke..echt was alleen woefhap daar van aanwezig..!
Heb eindelijk me famas FMJ kills binnen, tering wat was dat irritant zeg..! En nu met die F2000, waarvan ik eerder altijd dacht dat het een schijtgun was.. maar had zowaar een 11kill-streak zonder heartbeat of UAV..vind ik toch wel weer redelijk.

moet nu ff een paar uurtjes werken en vanavond zaalvoetbal, dus ben er pas om 23.30!
Voor de late gamers: tot dan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Dutch Renegade schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:10:
Mmmmmmmm

Daar hoef ik niet voor geblowd te hebben |:(
Ach ja,ben ook al een "ouwe" man ,dus reactievermogen gaat wat naar beneden ;)

Vrouwlief vond het gisteren ook erg gezellig :X :(
hahaha, vrouwen kunnen er zo lekker irritant naast gaan zitten en dan met een hoofd waarbij ze je gewoon een nerd laten voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:23
Search and Destroy, bij voorkeur Hardcore.
psn: michael-carpy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
Vrouw,lag al op bed en kwam vriendelijk :X :( vragen of ik ook nog kwam (hoe laat was het,iets van 01.30 uur of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Voornamelijk Ground War, Sabotage en Headquarters!!!

PSN: Jackal131

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Eigenlijk alleen nog demolition.

HC modes heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar vermoed dat het een ongelooflijk saaie kampeerboel is.

In FFA voel ik me eenzaam met maximum 8 mensen, in TDM loop ik nu doelloos rond, HQ mode snap ik niet (lol) en in Search & Destory kan ik niet respawnen.

Dus demolition: je hebt een doel, eens verdedigen, dan aanvallen en eventueel een extra ronde om het spannend te houden, de carepackages en killstreak rewards kun je over de rondes heen gebruiken en >10.000xp per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:15:
[...]

mannen! was zeker lachen.. al moet ik zeggen dat we idd 1 potje echt hard geraped werden..
en bij mij geld hetzelfde: hoe meer hash, hoe slechter me score..

al had ik toch wel weer dikke nuke..echt was alleen woefhap daar van aanwezig..!
Heb eindelijk me famas FMJ kills binnen, tering wat was dat irritant zeg..! En nu met die F2000, waarvan ik eerder altijd dacht dat het een schijtgun was.. maar had zowaar een 11kill-streak zonder heartbeat of UAV..vind ik toch wel weer redelijk.

moet nu ff een paar uurtjes werken en vanavond zaalvoetbal, dus ben er pas om 23.30!
Voor de late gamers: tot dan! ;)
Ja die nuke gooide je net te vroeg, had nog 1 kill nodig voor chopper verdomme :(

MAAR LEKKER DAT JE HEM HAALDE HOOR :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Dutch Renegade schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:28:
Vrouw,lag al op bed en kwam vriendelijk :X :( vragen of ik ook nog kwam (hoe laat was het,iets van 01.30 uur of zo)
Haha de mijne lag naast me en vroeg of ik nou echt wat terug moest zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

chimera2 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:56:
[...]

Haha de mijne lag naast me en vroeg of ik nou echt wat terug moest zeggen :D
lol, +1 herkenbaar al dat vrouwengezeik :P

m'n vriendin gaat meestal rond een uur of 11 naar bed, maar komt rond 12'en altijd nog ff zeuren of het geen tijd is om naar bed naar te gaan :|

women, cant live without em, can't nuke em ;)
HC modes heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar vermoed dat het een ongelooflijk saaie kampeerboel is.
valt reuze mee, omdat iedereen voorzichtiger speelt heb ik vaak het gevoel dat je juist minder last hebt van campers. Plus dat ze jou ook niet zien aankomen (op radar iig) dus vaak zijn campers gewoon easy kills

[ Voor 27% gewijzigd door amahusu op 08-03-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:12:
[...]

lol, +1 herkenbaar al dat vrouwengezeik :P

m'n vriendin gaat meestal rond een uur of 11 naar bed, maar komt rond 12'en altijd nog ff zeuren of het geen tijd is om naar bed naar te gaan :|

women, cant live without em, can't nuke em ;)
Hehehe, gelukkig ben ik toch niet de enige :9
Bartske schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:03:
[...]

Fout,

uit een care package telt een pavelow wel mee voor je killstreak, pavelow zelf telt niet mee.
Das niet waar, had pavelow uit care package en telde niet mee ^^

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

Ik pleit ervoor dat iedereen die gaat gamen standaard zijn GoT Steam chat opent. Net gespeeld met spongerobbie en hazardous, was wel leuk, maar de GoT matches zijn het beste! ^^

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Laatst online: 17-08 20:36
Sorry hoor, maar ik begin me steeds meer te ergeren aan MW2. In het begin kon ik nog met alle problemen leven en kon hopen op een fatsoenlijke patch. COD4 was gewoon veel meer gebalanceerd. Ze probeerden te veel toe te voegen het resultaat vind ik een niet goed werkend multiplayer spel. Het is zo zonde, want de killstreak rewards zijn tof (soms een beetje overpowered, maar daar kan ik mee leven). En de maps zijn ook goede kwaliteit. Gewoon zonde, wat mij betreft geen mw3. Ik hou het bij COD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
De beste game mode in CoD is gewoon die ze hebben gejat van battlefield. Domination! TD vind ik zo doelloos en imo zou CoD standaard als Hardcore modus moeten hebben maar goed. Domination is zeh pwnage qua modusses.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

Postius schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:43:
De beste game mode in CoD is gewoon die ze hebben gejat van battlefield. Domination! TD vind ik zo doelloos en imo zou CoD standaard als Hardcore modus moeten hebben maar goed. Domination is zeh pwnage qua modusses.
Dat zal al in Unreal Tournament 1, en misschien ook wel in eerdere online shooters.

Kan trouwens niet connecten met IWnet :(

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Domination is idd geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Ik ben dan maar in 1ste Prestige gegaan, en heb nu toch 6 custom classes.
Tegen het einde van de week ben ik weer level 25 en heb ik alles waar ik om geef.
Behalve die 1887 (akimbo) shotguns ! Ik heb die pas unlocked (level67) en wat zijn dat leuke dingen ! Die ga ik wel missen :(
Ik heb ook een mooi backupje gemaakt van mijn players map. Just in case ik het niet zie zitten :9

[ Voor 15% gewijzigd door ? ? op 09-03-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:09
Ik ben inmiddels geloof ik level 6 haha! Ik speel nog steeds erg weinig maar merk wel dat ik beter en beter word. Steeds betere kill-death ratio (nog steeds negatief, dat wel) en kan steeds beter meekomen. Ben erg goed met een sniper rifle. Als je dan weer +250 punten voor een long distance shot, +300 punten voor een headshot, +150 punten voor een one shot one kill (deze puntenverdeling zal vast niet helemaal kloppen), is dat toch een erg mooi gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry Chimera, wou gister nog komen, maar het vrouwke moest tv kijken..
Echt, waarom zitten ze toch af en toe zo in de weg als je rustig wil gamen :P

"edit"

Wat me opvalt, nu er minder word geklaagd in dit topic, ook bijna geen reacties meer..

lol

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Dutch Renegade schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:28:
Sissy! Wie is er nou de baas thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:22:
[...]

Sissy! Wie is er nou de baas thuis!
Je woont zeker alleen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:01
Gewoon op de computer spelen. Kan het vrouwtje mooi naar de TV blijven kijken. Mijn vriendin ging het laatst ook een keer proberen toen ik aan het gamen was. Was wel grappig op te zien. Op een impressie te geven: *Kijkt naar het toetsenbord en loopt* - *staat stil en beweegt muis* - *loopt weer alleen met het toetsenbord* enzovoort. En dan zeggen dat mannen niet kunnen multi-tasken ;).

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Speel sinds een paar dagen met de F2000 (combinatie Bling, Holo + Silencer).
Ik heb gister 300 kills gehaald met deze gun en heb nu ongeveer ~50 headshots gehaald. (Niet slecht moet ik zeggen)

Stiekem is deze gun toch wel erg lekker! Hij blijft natuurlijk wel zijn hoge recoil behouden, maar de silencer heft dat voor een groot deel op. Tegenstanders die wat verder weg staan gewoon in bursts neerschieten en dan is deze gun goed te doen.

Nog meer liefhebbers die met deze gun spelen?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

FREAKJAM schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:56:
Speel sinds een paar dagen met de F2000 (combinatie Bling, Holo + Silencer).
Ik heb gister 300 kills gehaald met deze gun en heb nu ongeveer ~50 headshots gehaald. (Niet slecht moet ik zeggen)

Stiekem is deze gun toch wel erg lekker! Hij blijft natuurlijk wel zijn hoge recoil behouden, maar de silencer heft dat voor een groot deel op. Tegenstanders die wat verder weg staan gewoon in bursts neerschieten en dan is deze gun goed te doen.

Nog meer liefhebbers die met deze gun spelen?
ik ben een vervanger aan het zoeken voor de ACR.
ding is zooo briljant, maar hij doet me eigenlijk net wat te weinig dmg. stopping pwr erbij is bijna een vereiste.
ben dus opzoek naar een gun die ook zonder stopping pwr goed is. Scar is briljant (maar heb ik alles al van unlocked), Tar21 heeft ook redelijke recoil en de M16 en FAMAS hebben burst..
denk dat ik de F2000 wel ga proberen nav jouw verhaal :P
wish me luck!

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.