PSN: Von_Smallhausn
Is het ooit voor gekomen dat er bij een updates nieuwe wapens kwamen ? Nee he, kan me alleen nieuwe levels herinneren
http://www.megaupload.com/?d=U49HN5KM
[ Voor 20% gewijzigd door DeBaroN op 06-03-2010 10:38 ]
Jesus, als ik die video's zie krijg ik heimwee naar de gameplay en wat meer simpelheid van MW1!JaWSnl schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 01:10:
Shipment: video
Vacant: video
Overgrown: video
Crash: video
Jij volgt het nieuws niet?PWM schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:33:
MW3 komt, als ie komt, november 2011. Om en om met Treyarch
Thanks! Ziet er goed uit!baronruud schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:37:
"filmpje" (plaatjes aan elkaar geplakt) nieuwe mappack op megaupload
http://www.megaupload.com/?d=U49HN5KM
Denk toch dat het slimmer was geweest van infinity ward om de nieuwe maps uit te brengen op de dag dat battlefield bad company 2 was uitgekomen.
PSN: Von_Smallhausn
Volgens mij wel. CoD2, CoD4 en CoD6 zijn van IW, CoD 3, 5 en straks 7 zijn Treyarch. Hoewel IW nu moeilijk doet over een eventueel vervolg, is er volgens mij nog geen definitief besluit.
Er zullen dus wel wat verschuivingen komen.
[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 06-03-2010 12:40 ]
Verwijderd
Daar kan ik niet bepaald inkomen.monnick schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:56:
[...]
Jesus, als ik die video's zie krijg ik heimwee naar de gameplay en wat meer simpelheid van MW1!
Ik zie alsnog knetterveel airstrikes langskomen, een heli die iedereen neermaait en allemaal mensen die het verschrikkelijke martyrdom gebruiken. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het geluid wat vele malen minder is. En de graphics uiteraard maar dat is nog wel het minst belangrijk.
Voor mij is mw2 wel degelijk een verbetering, maargoed dat zal wel komen omdat ik geen dedicated servers mis ofzo.
haha, ja ik zag idd wel paar keer lopen met je schieldje.. wel handig! had er wel paar lekkere kills door!JaWSnl schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:59:
Zo vanavond even met delaitinho gespeeld (PS3) en ging wel aardig. Niet echt lekker, had echt vaak dat ik van een afstandje wat aan het schieten was met scar en dat er wel een paar kogels raak waren maar dan was mn mag op of toch net dood gelukkig. Ik ben echt HC gewend nu
wat dan wel weer heel leuk was was met mn schildje spelen, weet niet of je er veel van gemerkt had delait, maar had toch mooi most points captured zoals vaak met shieldblijft leuk, hoewel ik het nooit gebruik in HC. Ik had ook 1 vijand vlakbij vlag C (highrise) bij de trap achterom, drie keer in rij gekilled ofzo, mooi te pakken gehad
Helaas heb ik geen headset, game nooit met bekenden, en heb de voice-geluiden dan ook op 0 staan... dus weet niet als ik je wat zag zeggen of je het tegen mij had, maar ik heb dus niks gehoord
Met meer man is iets leuker dan in je eentje, maar denk wel dat je een headset nodig hebt voor de volledige ervaring
ps.
mijn vrouw komt even met wat statistieken, dat de meeste relaties zouden breken of dat wat discussies zou opwerpen, zou komen door het spel MW2 (als percentage van alle games). Blugh heerlijk zeg, als je vrouw zit te zeiken... ben gewoon echt niet aanspreekbaar als ik MW2 speel.
vanavond komt maat van me hier, die neemt zijn ps3 ook mee en gaan we op 2 hd tvtjes naast elkaar knallen! lachen!
ik heb um er al voor staan (de clan)..dus! voeg me ook toe! : delaitinhoDutch Renegade schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:01:
Hahahahahaha,
Zo een soort vrouw heb ik ook en dat terwijl ik alleen speel als ze naar bed is of niet thuis is !
Zal vanavond even wat ps3 GoT leden toevoegen
Lijkt met wel lachen om eens als team wat te knallen
Gaan we ook GoT als clantag voeren?
Laatste spam bericht van mij voor morgen: Vergeet niet om even om 14:00 op de chat van steam te komen
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
-woefhap
-ch1mera2
-Dutch_renegade
-Thedenman
voeg ook allemaal even deboorr toe..dat is munne vast teammoat!
ik zeg: tango down!
Haha jah ik zag hem veranderen toen ik in je party zatdelaitinho schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:14:
[...]
ik heb um er al voor staan (de clan)..dus! voeg me ook toe! : delaitinho
vandaag was leuk met een paar GoTters, 1 ronde stonden ik en nog 1 (dutch_renegade mss?) bovenaan, met precies evenveel punten (2230 ofzo) maar ik had 1 death minder
Ik baal dat ik geen headset heb, maar vind 50 euro voor zoiets wel heel duur. Zit te kijken of het goedkoper kan, maar niet veel gevonden iig. Gedacht over een mini-usb naar audio-jack converter, en dan een ouderwets microfoontje eraan ofzo... maar weet niet of dat gaat werken. Nog tips voor microfoon iemand?
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
ik heb een bleutooth headset van Jabra, werkt perfect (heeft zelfs een avontuur in de afwasmachine overleefdJaWSnl schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:53:
[...]
Haha jah ik zag hem veranderen toen ik in je party zat![]()
vandaag was leuk met een paar GoTters, 1 ronde stonden ik en nog 1 (dutch_renegade mss?) bovenaan, met precies evenveel punten (2230 ofzo) maar ik had 1 death minderdus ik stond boven.
Ik baal dat ik geen headset heb, maar vind 50 euro voor zoiets wel heel duur. Zit te kijken of het goedkoper kan, maar niet veel gevonden iig. Gedacht over een mini-usb naar audio-jack converter, en dan een ouderwets microfoontje eraan ofzo... maar weet niet of dat gaat werken. Nog tips voor microfoon iemand?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
ja ik heb er ook eentje van 15 euro van jabra.. gewoon bij saturn! werkt perfect.. af en toe beetje snel leeg.. maar ach.JaWSnl schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:53:
[...]
Haha jah ik zag hem veranderen toen ik in je party zat![]()
vandaag was leuk met een paar GoTters, 1 ronde stonden ik en nog 1 (dutch_renegade mss?) bovenaan, met precies evenveel punten (2230 ofzo) maar ik had 1 death minderdus ik stond boven.
om 19uur ga ik los, dan nodig ik iedereen uit en gaan we ze afmaken!
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Vanavond bier drinken, dus morgen nieuwe schietkansen...
Maar op zich lijkt me dat IRC nog niet eens zo onhandig. natuurlijk langzamer dan ingame voices, maar kun je iig makkelijk wat info uitwisselen. irc.tweakers.net/mw2party had ik er van gemaakt, als je die nou volgende keer opent kan ik makkelijk iig iets zeggen
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Vanmiddag inderdaad even leuk gespeeld toen me vrouw boodschappenJaWSnl schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:53:
[...]
Hoewel ik geen wereld speler ben,ging het gisteravond en vanmiddag toch gewoon bagger en ben volgens mij maar 1 x in de bovenste regionen geeindigd
Gister voor de 2e x geleveld naar 70 en het lijkt wel of alle wapens minder hun werk doen
Maakte niet wat ik deed ,meestal mocht ik gewoon kogels koppen,
Hebben jullie dat nu ook wel eens,dat je eigenlijk voor schietschijf speelt
of wordt het dan tijd om met het schiltje te gaan lopen
Met een beetje massel vanavond rond 23.00 uur weer een uurtje of wat knallen
ehm... maak jij gebruik van glitches ofzo? hoe kom je anders aan zoveel care-packages en missiles?Hamersma schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:03:
Kan je eigenlijk ook tussen je killstreak rewards schakelen?> Heb vaak dat ik gewoon 3 pred. missles wil lanceren zonder eerst allemaal care packages te gooien
[ Voor 4% gewijzigd door Goldman op 06-03-2010 19:53 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Gebeurt mij vaak genoeg.Dutch Renegade schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:16:
[...]
Vanmiddag inderdaad even leuk gespeeld toen me vrouw boodschappendoen was
Hoewel ik geen wereld speler ben,ging het gisteravond en vanmiddag toch gewoon bagger en ben volgens mij maar 1 x in de bovenste regionen geeindigd
Gister voor de 2e x geleveld naar 70 en het lijkt wel of alle wapens minder hun werk doen![]()
Maakte niet wat ik deed ,meestal mocht ik gewoon kogels koppen,
Hebben jullie dat nu ook wel eens,dat je eigenlijk voor schietschijf speelt![]()
of wordt het dan tijd om met het schiltje te gaan lopen![]()
Met een beetje massel vanavond rond 23.00 uur weer een uurtje of wat knallen
Mijn toppunt van kogels koppen, was met HC TDM: 0-17 Ik kreeg het niet voor elkaar om de andere neer te schieten. Moet zeggen dat als je merkt dat je niet meer lekker speelt, dat je dan gewoon moet stoppen. Daarna gaat het meestal een stuk beter.
Maar vandaag wel succesvol geweest met domination. Alleen de twee dichtstbijzijnde vlaggen veroveren en verdedigen, verder de derde vlag geen aandacht geven. Dit leid bij mij tot succes. Genoeg kills en heel veel punten.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Vandaag ook idd gestopt met deze reden: het ging gewoon niet lekker, de vijand deed in mijn ogen alles wat ik net even andersom verwacht had. Dan toch maar even pauze inlassenLarrs schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:06:
[...]
Moet zeggen dat als je merkt dat je niet meer lekker speelt, dat je dan gewoon moet stoppen. Daarna gaat het meestal een stuk beter.
Ik mis in de TS eigenlijk nog een poll, namelijk met de vraag wat ieders favoriete mode is. Sinds kort doe ik vooral HCTD, merk dan ook dat non-hc TD echt bagger werkt soms. Regelmatig doodgaan omdat je te snel weer herlaad oid, erg irritant
en ik zeg het nog maar eens, maar zo lang ik nog geen headset heb, zet ik http://irc.tweakers.net/mw2party open mochten party-genoten makkelijk iets willen zeggen of weten
Nou, dat heb ik ook wel eens hoor...JaWSnl schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:28:
[...]
ehm... maak jij gebruik van glitches ofzo? hoe kom je anders aan zoveel care-packages en missiles?
5 kill streak halen > dood gaan > opnieuw 5 kill streak halen, etc.
Leuk dat de parties op de ps3 goedgaan, misschien moeten we ook zoiets op de 360 doen (kleine hint maar hoor
Im inxPhantom schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:11:
[...]
Nou, dat heb ik ook wel eens hoor...
5 kill streak halen > dood gaan > opnieuw 5 kill streak halen, etc.
Leuk dat de parties op de ps3 goedgaan, misschien moeten we ook zoiets op de 360 doen (kleine hint maar hoor).
Nope, de laatste killstreak reward die je haalt dien je als eerste te gebruiken.Hamersma schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:03:
Kan je eigenlijk ook tussen je killstreak rewards schakelen?> Heb vaak dat ik gewoon 3 pred. missles wil lanceren zonder eerst allemaal care packages te gooien
Waarschijnlijk word de steam-chat bedoeldJaWSnl schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:16:
bedoel je dan de IRC waar ik op wees, of is er nog een andere chat?
Ondertitel
Ik begin de mappen nu wel een beetje "flauw" te worden, van mij mag die mappack nu wel komen.
Onder het motto "verandering van spijs doet eten"
Smiling as the shit comes down...
Niet, Je kunt killstreaks gewoon op sparen...OCTheEagle schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:20:
[...]
Nope, de laatste killstreak reward die je haalt dien je als eerste te gebruiken.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Dat is toch ook wat hij zegt ?Xenomorphh schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:23:
[...]
Niet, Je kunt killstreaks gewoon op sparen...
Als je eerst UAV krijgt en dan bv Harrier Strike dan kun je de UAV pas gebruiken nadat je HS gebruikt hebt.
Smiling as the shit comes down...
edit: @ ^^
oh oke, dan begreep ik hem verkeerdScrooLoose schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:26:
[...]
Dat is toch ook wat hij zegt ?
Als je eerst UAV krijgt en dan bv Harrier Strike dan kun je de UAV pas gebruiken nadat je HS gebruikt hebt.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Helaas 5 keer ammo
Met hardline haal je er nog veel meer (3 killstreak heb je toch een stuk vaker dan 4, ook al scheelt het maar 1 kill).
[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 07-03-2010 11:52 ]
op pc is het ook zo..JaWSnl schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:26:
Je kunt natuurlijk wel meerdere killstreaks halen, maar wat hij bedoeld is dat je de laatst-behaalde het eerst moet gebruiken, dat je niet kan kiezen welke van de behaalde streaks je afvuurt. (of dat op de pc ook is geen idee, maar iig op de ps3 en ik neem aan op de x360)
edit: @ ^^
Mijn ervaring is dat als je dan 4 care packages neergooit, dat dan vervolgens of al je teammaten je packages lopen te jatten of dat er een enemy langskomt, jou neerschiet en jouw care packages loopt te jatten. Ik ga dus liever voor het 'je hebt een care package, gebruik em dan gelijk' optie, wie weet zit er een AC130/Chopper Gunner in....NickThissen schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:51:
Moet je even goed op punten en tijd letten, en dan 2 min voor het einde ongeveer in een keer alle packages gooien. Ik had er gisteren een stuk of 8, allemaal in een hoopje gegooid. Iedereen dacht natuurlijk dat ik aan het glitchen was ofzo haha.
Mwah, in Hardcore modes is het nog weleens handig om de simpelste killstreaks te hebben (uav, care package, predator missile). Veel kills zul je daar niet halen daar het aantal kills dat je mogelijk per ronde kan maken vrij laag ligt.JaWSnl schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:52:
Sowieso gebruik ik geen care-packages en sentry guns meer: gewoon te frustrerend als een enemy m te pakken krijgt (of een team-mate, in HC omdat ze je killen). Gaat net iets te veel tijd in zitten en haalt ritme uit het spel dan. Bovendien speel ik liever als een shooter-shooter en vind ik die killstreak-rewards net ff minder spannend
In hardcore headquarters heb ik anders toch regelmatig erg hoge killstreaks hoor, in een gemiddeld potje heb ik toch zeker 1 harrier en enkele predators. Sommige potjes heb ik zelfs veel hoger (had eergisteren 2 chopper gunners... had dan ook een score van 83-11).OCTheEagle schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:57:
[...]
Mwah, in Hardcore modes is het nog weleens handig om de simpelste killstreaks te hebben (uav, care package, predator missile). Veel kills zul je daar niet halen daar het aantal kills dat je mogelijk per ronde kan maken vrij laag ligt.
Steam:
Ruthger92
Toen was het een kwestie van even langs A gaan, want daar was niemand. Toch jammer dat we die match verloren hebben
dat is lelijk zeg.. als je teammate je killt om die carepackage te pakken! Dan zou ik PSN opbellen en eisen dat ze me vertellen waar die pipo woont.. zal ik m eens een dikke stealth bomber op ze huisje blaffen!JaWSnl schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:52:
Sowieso gebruik ik geen care-packages en sentry guns meer: gewoon te frustrerend als een enemy m te pakken krijgt (of een team-mate, in HC omdat ze je killen). Gaat net iets te veel tijd in zitten en haalt ritme uit het spel dan. Bovendien speel ik liever als een shooter-shooter en vind ik die killstreak-rewards net ff minder spannend
net paar potjes met eric22(nogwat) en woefhap gespeelt.. waren zwaar 1, 2 en 3.. waarbij er toch wel dikke killstreaks werden uitgedeeld!
eric22269, en het ging wel lekker net. Eindelijk is team genoten die weten wat ze doen. Hoop dat we vaker zulke potjes kunnen doen is een stuk leuker dan met noobs die als kippen zonder kop rond rennen.delaitinho schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:58:
[...]
dat is lelijk zeg.. als je teammate je killt om die carepackage te pakken! Dan zou ik PSN opbellen en eisen dat ze me vertellen waar die pipo woont.. zal ik m eens een dikke stealth bomber op ze huisje blaffen!
net paar potjes met eric22(nogwat) en woefhap gespeelt.. waren zwaar 1, 2 en 3.. waarbij er toch wel dikke killstreaks werden uitgedeeld!
Natuurlijk, dit is dan ook alleen voor de lol. In een normaal potje gebruik ik de care packages ook zo snel mogelijk.OCTheEagle schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:22:
[...]
Mijn ervaring is dat als je dan 4 care packages neergooit, dat dan vervolgens of al je teammaten je packages lopen te jatten of dat er een enemy langskomt, jou neerschiet en jouw care packages loopt te jatten. Ik ga dus liever voor het 'je hebt een care package, gebruik em dan gelijk' optie, wie weet zit er een AC130/Chopper Gunner in....
Maar het is wel eens leuk om ze op te sparen en op het eind allemaal tegelijk te gebruiken. Niet omdat je dan opeens veel killstreak rewards haalt (waarschijnlijk niet zoals jij al aangeeft), maar gewoon om te kijken hoe mensen reageren als er ineens 8 keer 'care package incoming' geroepen wordt en de halve map vol ligt met pakketjes
Het is dan weer wel handig om ze allemaal in het midden te gooien en dan in een hoekje te gaan zitten. 8 care packages trekken meestal wel 90% van beide teams aan, dat wordt dus massa slachting
[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 07-03-2010 17:50 ]
Een Harrier haalt een Pave low / Chopper gunner uit de lucht.
Best handig!
Make a program idiotproof and someone will make a better idiot
Ik heb ook eens gehoord dat kills van een pavelow niet meer mee tellen, hoewel ik dit niet zeker weet omdat ik nooit pavelow gebruik.
Zover ik weet zouden alle kills van alle rewards mee moeten tellen voor verdere rewards, behalve die van de sentry gun.
Rewards die je uit care packages haalt tellen inderdaad nooit mee.
Uiteraard tellen wel alle kills mee met je killstreak (en niet killstreak rewards). Als je sentry gun 4 kills maakt (en jij zelf geen meer) dan heb je een killstreak van 9 kills, maar daarmee zul je niet je airstrike/harrier/emergency airdrop of pavelow mee halen; daar zul je toch echt op een andere manier meer kills voor moeten halen.
[ Voor 35% gewijzigd door NickThissen op 07-03-2010 21:38 ]
En ik heb dit net gevonden: http://www.dailyinformer....roduct-quality-to-suffer/Dirkweggeman schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:07:
meer informatie over het ontslaan van de mannen van infinity ward:
Link
Ben benieuwd hoeveel waarheid in dit verhaal zit. En dan vooral over de DLC en de grootste vriend van de community, Robert Bowling.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
toch heb ik elke keer als ik opnieuw begin van; kut, waarom doe ik t ook
maar het is toch leuker om weer naar die lvl 70 te werken.
Fout,NickThissen schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:35:
Fout. Kills van een sentry gun tellen inderdaad niet mee voor verdere rewards. Kills uit een predator missile dan weer wel, dat weet ik 100% zeker, omdat de combinatie predator-harrier-chopper gunner veel gebruikt wordt. Haal je 2 kills met je predator, dan krijg je je harrier al.
Ik heb ook eens gehoord dat kills van een pavelow niet meer mee tellen, hoewel ik dit niet zeker weet omdat ik nooit pavelow gebruik.
Zover ik weet zouden alle kills van alle rewards mee moeten tellen voor verdere rewards, behalve die van de sentry gun.
Rewards die je uit care packages haalt tellen inderdaad nooit mee.
Uiteraard tellen wel alle kills mee met je killstreak (en niet killstreak rewards). Als je sentry gun 4 kills maakt (en jij zelf geen meer) dan heb je een killstreak van 9 kills, maar daarmee zul je niet je airstrike/harrier/emergency airdrop of pavelow mee halen; daar zul je toch echt op een andere manier meer kills voor moeten halen.
uit een care package telt een pavelow wel mee voor je killstreak, pavelow zelf telt niet mee.
Battle.net Spud#2543
en op invasion zijn we een potje geraped, volgende keer toch maar een AA class instellen, had nog wel hun apace uit de lucht geknald met m'n rpd
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Ja was relaxed gisteren, maarre, beter met mij erbij geen Demolition, word sowieso dikke faildelaitinho schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:58:
[...]
dat is lelijk zeg.. als je teammate je killt om die carepackage te pakken! Dan zou ik PSN opbellen en eisen dat ze me vertellen waar die pipo woont.. zal ik m eens een dikke stealth bomber op ze huisje blaffen!
TDM en S&D is prima
Vanavond weer ff knallen jongens
woefhap
delaitinho
dutch_renegade
gen1ux
vanavond weer
Verwijderd
Heb je geen chopper meerchimera2 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:47:
Het ging inderdaad wel lekker zaterdag en gister met
woefhap
delaitinho
dutch_renegade
vanavond weergister nog weer prestige gedaan
ik was er ook bijchimera2 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:47:
Het ging inderdaad wel lekker zaterdag en gister met
woefhap
delaitinho
dutch_renegade
vanavond weergister nog weer prestige gedaan
Verwijderd
Maakt niet uit, ik was gister ook echt slecht met domination..amahusu schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:04:
[...]
ik merk trouwens wel dat als ik heb geblowed ik echt waardeloos ben in teamverband hahah, van communicatie komt dan niks terecht en ik ben continue persoonlijke vendetta's aan het uitvechten met 1 tegenstander
Heb je mic btw? ZIjn jullie er vanavond ook weer?
Daar hoef ik niet voor geblowd te hebben
Ach ja,ben ook al een "ouwe" man ,dus reactievermogen gaat wat naar beneden
Vrouwlief vond het gisteren ook erg gezellig
[ Voor 9% gewijzigd door Dutch Renegade op 08-03-2010 13:18 ]
Ik speel meestal TDM, HC TDM en Ground War en soms FFA en Domination. De rest heb ik te weinig gespeeld of zelfs nooit gespeeld. Voor de challenge komt dat nog wel.reemprive schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:08:
Wat voor gamemode spelen de GOT spelers? Ik speel alleen Ground War, de rest vind ik een beetje saai....
mannen! was zeker lachen.. al moet ik zeggen dat we idd 1 potje echt hard geraped werden..Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:04:
[...]
Maakt niet uit, ik was gister ook echt slecht met domination..
Heb je mic btw? ZIjn jullie er vanavond ook weer?
en bij mij geld hetzelfde: hoe meer hash, hoe slechter me score..
al had ik toch wel weer dikke nuke..echt was alleen woefhap daar van aanwezig..!
Heb eindelijk me famas FMJ kills binnen, tering wat was dat irritant zeg..! En nu met die F2000, waarvan ik eerder altijd dacht dat het een schijtgun was.. maar had zowaar een 11kill-streak zonder heartbeat of UAV..vind ik toch wel weer redelijk.
moet nu ff een paar uurtjes werken en vanavond zaalvoetbal, dus ben er pas om 23.30!
Voor de late gamers: tot dan!
hahaha, vrouwen kunnen er zo lekker irritant naast gaan zitten en dan met een hoofd waarbij ze je gewoon een nerd laten voelen.Dutch Renegade schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:10:
Mmmmmmmm
Daar hoef ik niet voor geblowd te hebben![]()
Ach ja,ben ook al een "ouwe" man ,dus reactievermogen gaat wat naar beneden
Vrouwlief vond het gisteren ook erg gezellig![]()
Search and Destroy, bij voorkeur Hardcore.reemprive schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:08:
Wat voor gamemode spelen de GOT spelers? Ik speel alleen Ground War, de rest vind ik een beetje saai....
psn: michael-carpy
Voornamelijk Ground War, Sabotage en Headquarters!!!reemprive schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:08:
PSN: Jackal131
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Eigenlijk alleen nog demolition.reemprive schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:08:
HC modes heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar vermoed dat het een ongelooflijk saaie kampeerboel is.
In FFA voel ik me eenzaam met maximum 8 mensen, in TDM loop ik nu doelloos rond, HQ mode snap ik niet (lol) en in Search & Destory kan ik niet respawnen.
Dus demolition: je hebt een doel, eens verdedigen, dan aanvallen en eventueel een extra ronde om het spannend te houden, de carepackages en killstreak rewards kun je over de rondes heen gebruiken en >10.000xp per game.
Verwijderd
Ja die nuke gooide je net te vroeg, had nog 1 kill nodig voor chopper verdommedelaitinho schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:15:
[...]
mannen! was zeker lachen.. al moet ik zeggen dat we idd 1 potje echt hard geraped werden..
en bij mij geld hetzelfde: hoe meer hash, hoe slechter me score..
al had ik toch wel weer dikke nuke..echt was alleen woefhap daar van aanwezig..!
Heb eindelijk me famas FMJ kills binnen, tering wat was dat irritant zeg..! En nu met die F2000, waarvan ik eerder altijd dacht dat het een schijtgun was.. maar had zowaar een 11kill-streak zonder heartbeat of UAV..vind ik toch wel weer redelijk.
moet nu ff een paar uurtjes werken en vanavond zaalvoetbal, dus ben er pas om 23.30!
Voor de late gamers: tot dan!
MAAR LEKKER DAT JE HEM HAALDE HOOR
Haha de mijne lag naast me en vroeg of ik nou echt wat terug moest zeggenDutch Renegade schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:28:
Vrouw,lag al op bed en kwam vriendelijk![]()
vragen of ik ook nog kwam (hoe laat was het,iets van 01.30 uur of zo)
lol, +1 herkenbaar al dat vrouwengezeikchimera2 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:56:
[...]
Haha de mijne lag naast me en vroeg of ik nou echt wat terug moest zeggen
m'n vriendin gaat meestal rond een uur of 11 naar bed, maar komt rond 12'en altijd nog ff zeuren of het geen tijd is om naar bed naar te gaan
women, cant live without em, can't nuke em
valt reuze mee, omdat iedereen voorzichtiger speelt heb ik vaak het gevoel dat je juist minder last hebt van campers. Plus dat ze jou ook niet zien aankomen (op radar iig) dus vaak zijn campers gewoon easy killsHC modes heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar vermoed dat het een ongelooflijk saaie kampeerboel is.
[ Voor 27% gewijzigd door amahusu op 08-03-2010 14:25 ]
Verwijderd
Hehehe, gelukkig ben ik toch niet de enigeamahusu schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:12:
[...]
lol, +1 herkenbaar al dat vrouwengezeik
m'n vriendin gaat meestal rond een uur of 11 naar bed, maar komt rond 12'en altijd nog ff zeuren of het geen tijd is om naar bed naar te gaan
women, cant live without em, can't nuke em
Das niet waar, had pavelow uit care package en telde niet mee ^^Bartske schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:03:
[...]
Fout,
uit een care package telt een pavelow wel mee voor je killstreak, pavelow zelf telt niet mee.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 14:26 ]
Ondertitel
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dat zal al in Unreal Tournament 1, en misschien ook wel in eerdere online shooters.Postius schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:43:
De beste game mode in CoD is gewoon die ze hebben gejat van battlefield. Domination! TD vind ik zo doelloos en imo zou CoD standaard als Hardcore modus moeten hebben maar goed. Domination is zeh pwnage qua modusses.
Kan trouwens niet connecten met IWnet
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
Tegen het einde van de week ben ik weer level 25 en heb ik alles waar ik om geef.
Behalve die 1887 (akimbo) shotguns ! Ik heb die pas unlocked (level67) en wat zijn dat leuke dingen ! Die ga ik wel missen
Ik heb ook een mooi backupje gemaakt van mijn players map. Just in case ik het niet zie zitten
[ Voor 15% gewijzigd door ? ? op 09-03-2010 00:09 ]
Verwijderd
Echt, waarom zitten ze toch af en toe zo in de weg als je rustig wil gamen
"edit"
Wat me opvalt, nu er minder word geklaagd in dit topic, ook bijna geen reacties meer..
lol
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 10:26 ]
Sissy! Wie is er nou de baas thuis!Dutch Renegade schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:28:
Vrouw,lag al op bed en kwam vriendelijk![]()
vragen of ik ook nog kwam (hoe laat was het,iets van 01.30 uur of zo)
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Ik heb gister 300 kills gehaald met deze gun en heb nu ongeveer ~50 headshots gehaald. (Niet slecht moet ik zeggen)
Stiekem is deze gun toch wel erg lekker! Hij blijft natuurlijk wel zijn hoge recoil behouden, maar de silencer heft dat voor een groot deel op. Tegenstanders die wat verder weg staan gewoon in bursts neerschieten en dan is deze gun goed te doen.
Nog meer liefhebbers die met deze gun spelen?
is everything cool?
ik ben een vervanger aan het zoeken voor de ACR.FREAKJAM schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:56:
Speel sinds een paar dagen met de F2000 (combinatie Bling, Holo + Silencer).
Ik heb gister 300 kills gehaald met deze gun en heb nu ongeveer ~50 headshots gehaald. (Niet slecht moet ik zeggen)
Stiekem is deze gun toch wel erg lekker! Hij blijft natuurlijk wel zijn hoge recoil behouden, maar de silencer heft dat voor een groot deel op. Tegenstanders die wat verder weg staan gewoon in bursts neerschieten en dan is deze gun goed te doen.
Nog meer liefhebbers die met deze gun spelen?
ding is zooo briljant, maar hij doet me eigenlijk net wat te weinig dmg. stopping pwr erbij is bijna een vereiste.
ben dus opzoek naar een gun die ook zonder stopping pwr goed is. Scar is briljant (maar heb ik alles al van unlocked), Tar21 heeft ook redelijke recoil en de M16 en FAMAS hebben burst..
denk dat ik de F2000 wel ga proberen nav jouw verhaal
wish me luck!
Battle.net Spud#2543
Dit topic is gesloten.
![]()
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.