Zo vanavond even met delaitinho gespeeld (PS3) en ging wel aardig. Niet echt lekker, had echt vaak dat ik van een afstandje wat aan het schieten was met scar en dat er wel een paar kogels raak waren maar dan was mn mag op of toch net dood gelukkig. Ik ben echt HC gewend nu
wat dan wel weer heel leuk was was met mn schildje spelen, weet niet of je er veel van gemerkt had delait, maar had toch mooi most points captured zoals vaak met shield

blijft leuk, hoewel ik het nooit gebruik in HC. Ik had ook 1 vijand vlakbij vlag C (highrise) bij de trap achterom, drie keer in rij gekilled ofzo, mooi te pakken gehad
Helaas heb ik geen headset, game nooit met bekenden, en heb de voice-geluiden dan ook op 0 staan... dus weet niet als ik je wat zag zeggen of je het tegen mij had, maar ik heb dus niks gehoord
Met meer man is iets leuker dan in je eentje, maar denk wel dat je een headset nodig hebt voor de volledige ervaring
ps.
mijn vrouw komt even met wat statistieken, dat de meeste relaties zouden breken of dat wat discussies zou opwerpen, zou komen door het spel MW2 (als percentage van alle games). Blugh heerlijk zeg, als je vrouw zit te zeiken... ben gewoon echt niet aanspreekbaar als ik MW2 speel.
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.