Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauko12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05 10:10

kauko12

No risk, No fun

Ik zal je eens toevoegen ;)
johanschr schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:43:
Mensen als jullie eens willen spelen, voeg mij dan ook vooral toe :) Ben altijd in voor potje knallen (meestal).

Steam: gekkegerrie17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
bazs2000 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:01:
Ik ben het er niet mee eens dat draadloos internet negatief bijdraagt aan de spelbeleving.
Al 6 jaar heb ik thuis een onbedraad netwerk, het enige wat bedraad is aangesloten zijn de NAS en printer, de rest uitsluitend via WiFi.

Ik merk alleen iets wanneer mijn vrouw filmpjes op youtube kijkt en dan nog kan ik normaal spelen al ontstaat er af en toe wel een hapering. Tijdens het online spelen heb ik pingtijden van <20ms. Ook speel ik met een draadloze muis, ook hier merk ik niets van vertraging en deze discussie bestaat nu al vele jaren en nog nooit ben ik ervan overtuigt dat draadloze apparatuur van significante invloed kan zijn.

Tot nu toe heb ik als oorzaken voor lag de volgende zaken:

- Eigen PC (die naast het spel ook andere taken uitvoert)
- Netwerkverkeer van andere apparatuur in het netwerk.
- De server waarop het spel draait (in het geval van MW2 is dit een thuiscomputer die naast het hosten van een spel ook andere taken verricht).
- De internetverbinding van de hostende partij.

Op het gebied van WiFi kan ik niet zeggen dat ik de beste apparatuur heb staan en 1,5 jaar geleden maakte ik gebruik van een USB WiFi-stick en zelfs daarmee nooit problemen gehad. Het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe het signaal in huis is en waar de router staat. Toen de PC naar zolder verhuisde en de router nog in de meterkast stond heb ik wel een andere antenne gekocht. :)

Uiteraard spreek ik hier voor mezelf en een ander kan eigen ervaringen hebben maar ik reageer omdat er wordt gesteld dat WiFi niet gunstig is terwijl dit niet het geval hoeft te zijn. :)
Voor de casualgamer is het absoluut geen probleem. Maar feit blijft wel dat wifi meer last heeft van storingen dan UTP. Over het algemeen is er goed te gamen met wifi. Echter, door de storingsgevoeligheid is de kans op dipjes wel groter.

Ik speel ook over wifi en dat gaat meestal wel goed. Echter, als mijn vriendin de was op hangt (wasrek staat tussen router en NiC) dan ervaar ik wel wat dipjes. Het is niet constant maar soms zit ik enkele seconden net ff boven de 100ms.
En zo zijn er meer factoren die invloed hebben op je draadloze verbinding (afstand, overige routers/nic van buren, dikte van de muren). Bij UTP heb je daar veel minder last van...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
Vandread schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:27:
Snelheid van de "server"..... en die in combinatie met ZIJN internetverbinding is mijns inziens de grootste belemmering. Je kan een actie uitvoeren en in de replay zie je dat je nog niets doet, scheelt soms wel iets van een halve seconde en dat is gewoon te veel, dus ergens zit er een vertraging, aangezien je op je eigen beeld wel iets ziet gebeuren.
Had ik gisteren, zal een lagspike zijn geweest.
Maare ik was als laatste over met s&d hc. Ik zoomde op de laatste gast in, sprayde met 1 g18 5 kogels in hem, ik dood :?. Killcam liet zien dat ik net inzoomde en neer werd gehaald.
Man ze komen altijd op het verkeerde moment :(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
prutser387 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:19:
[...]

Er zijn wel honderden zaken die je reactie belemmeren:

- Je eigen reactietijd
- De doorvoersnelheid van je muis
- Verversnelheid van je monitor
- Verwerkingssnelheid van je grafische kaart
- Bussnelheid van je moederbord
- etc etc

En inderdaad, draadloos internet moet je niet doen met gamen. Teveel gegevens die over een te trage verbinding.
Speel op de PS3, maakt het dan ook nog uit ? Want dan schaf ik een utp kabel aan, op aanraden van jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Gekheid schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:04:
[...]

bs, ik doe alles op draadloos. raiden in wow. sta vaak genoeg bovenaan in een potje cod. en me vriendin is dan ook gewoon rustig bezig op draadloos.
Dit zegt toch niks, ik win ook zovaak maar als ik iemand tegen kom die ook magnum tactical knife heeft wint die voor mijn gevoel te snel, dus het zou aan draadloos internet kunnen liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

ik speel zelf al vanaf het begin wireless op me ps3 en doe dagelijks mw2 of Uncharted2 online. heb met beide geen last van lagg of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25
Tja, voor de een is een lagspike wel acceptabel, voor de ander niet. Met utp heb je gewoon een beter signaal. Voor hetzelfde stoort het wireless van de buren jouw signaal waardoor je spikes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:26
ChojinZ schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:22:
[...]

Vergeet de hackers niet. Krijg het idee dat die vaker in HC lobby's zitten dan softcore. Maarja, bewijzen is lastig omdat de killcam ontbreekt... :/
Ik speel op de ps3 dus die zijn er gelukkig niet. heb vandaag trouwens voor het eerst in 18 dagen maar is hardcore gedaan (moest toch 15 wedstrijden winnen) en het is idd meestal campen en dan de tegenstander gaan zoeken. Weet alleen wel dat ik nooit meer care packages als killstreak neem in hardcore. heb 15 wedstrijden gedaan en ben minstens 5x door een teamgenoot gedood zodat hij mijn pakketje kon stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

In HC wordt friendly fire toch retour afzender gedaan? Of vergis ik mij hier?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Pokke dubbel-post... nooit back doen om je bericht nog even wat aan te passen ;)

[ Voor 89% gewijzigd door JaWSnl op 04-03-2010 17:24 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
thriller schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:11:
[...]
Ik speel op de ps3 dus die zijn er gelukkig niet. heb vandaag trouwens voor het eerst in 18 dagen maar is hardcore gedaan (moest toch 15 wedstrijden winnen) en het is idd meestal campen en dan de tegenstander gaan zoeken. Weet alleen wel dat ik nooit meer care packages als killstreak neem in hardcore. heb 15 wedstrijden gedaan en ben minstens 5x door een teamgenoot gedood zodat hij mijn pakketje kon stelen.
Dat is inderdaad naar. Zag het laatst gebeuren in mijn team op Invasion: team-mate knalt iemand die de chopper-gunner package dropte en net ging pakken. Dus ik merk dit, zit niet goed op te letten, maar zie dat er op een gegeven moment een andere team-mate die doos aan het pakken is... en dat duurt langer dan die 1 seconde zoals de eigenaar van de doos erover zou moeten doen. Dus ik knal die vent ff lekker neer... zal m leren. Vond het echt een kut-actie.
bazs2000 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:19:
Soms wel soms niet... vreemd vind ik dat. Zijn hier regels voor (wanneer wel/niet)?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:50

Sorbo

Uw hulp in huis!

bazs2000 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:19:
Nee, in HC is friendly fire dodelijk. In de Ricochet modes krijgen je kogels inderdaad een retourtje afzender ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ahá, dan was ik in de war. :)
Ik speel alleen maar modes waarin friendly fire retour afzender worden gedaan en vergiste mij hierin.

Trouwens, dit soort spelmodes zijn voor iedereen handig die nog wel eens per ongeluk teammates aanzien voor de vijand. Dat leer je dan wel snel af. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
Tjoekie schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:38:
[...]
Inderdaad ik háát die danger close perk! Zie ik op de killcam dat één of andere baklap een RPG afvuurt die 5 meter achter en 3 meter boven mij op een muur ontploft en dan nog ben ik dood.
Wat denk je dat er in "real life" gebeurt als zo'n ding ontploft op deze afstand? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Sorbo schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:25:
[...]
Nee, in HC is friendly fire dodelijk. In de Ricochet modes krijgen je kogels inderdaad een retourtje afzender ja.
Dat sowieso, de ricochet mode moet je niet op vrienden vuren dan ben je zelf dood. Maar in HC:TD krijg ik soms als ik een teammate kill te melding "Friendly Fire is not allowed" en dan ga ik zelf ook dood. Maar dit gebeurt niet altijd. Ik heb het gevoel dat dit alleen gebeurt als je (bijna) geen enemy-kills hebt in verhouding tot je team-kills oid. Iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
[...]Weet alleen wel dat ik nooit meer care packages als killstreak neem in hardcore. heb 15 wedstrijden gedaan en ben minstens 5x door een teamgenoot gedood zodat hij mijn pakketje kon stelen.
Dat is inderdaad lullig, als een teammate dat doet. Zou ik nooit doen.

Ik steel trouwens altijd wel care packets van vijanden (dus ook van iedereen in Free For All), daar wordt vaak over gebruld in de voice chat. Van dat 'whaaaaa he took my care package QQ'. Maarja dat hoort toch bij het spel? Je krijgt er zelfs punten voor. ('Hijacker' ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

JaWSnl schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:52:
[...]
Dat sowieso, de ricochet mode moet je niet op vrienden vuren dan ben je zelf dood. Maar in HC:TD krijg ik soms als ik een teammate kill te melding "Friendly Fire is not allowed" en dan ga ik zelf ook dood. Maar dit gebeurt niet altijd. Ik heb het gevoel dat dit alleen gebeurt als je (bijna) geen enemy-kills hebt in verhouding tot je team-kills oid. Iemand die dit kan bevestigen?
Volgens mij heeft het ook te maken met de tijd vanaf spawnen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JaWSnl

Volgens mij krijg je dat wanneer je daarvoor al 3 teammaten hebt gedood... dus als je dan een 4e teamkill maakt dan krijg je een tijdstraf. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
De 4e teamkill is straf denk je? Want volgens mij was ik idd pas net met een potje begonnen laatst en per ongeluk een teamkill (stom is dat, als de naam niet verschijnt als je bijvoorbeeld door een auto heen naar een friend kijkt) en was gelijk gestraft (zoals NeoMe dus al zegt). Daarvoor had ik meerdere dagen zonder ook maar 1 keer die melding dat friendly fire niet toegestaan is. Dus misschien toch van meerder factoren afhankelijk.

owjah en dat brengt me op mijn volgende vraagstuk: hoe is de wachttijd in HC:TD opgebouwd? Heel soms moet je 15 seconden wachten (max, wss bij teamkills) maar soms ben je na 3 seconden al weer terug. Ik heb vaak het gevoel dat dit afhankelijk is van je kill-streak (meer kills zonder dood te gaan = kortere tijd) maar misschien heeft het met andere zaken te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:31

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/7940/flybaby.jpg

Die ragdolls zijn soms ook wel hilarisch :o (niet mijn screeny btw, welke prutser gamed er nou @ 1280x1024 :N )
JaWSnl schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:26:
[...]
owjah en dat brengt me op mijn volgende vraagstuk: hoe is de wachttijd in HC:TD opgebouwd? Heel soms moet je 15 seconden wachten (max, wss bij teamkills) maar soms ben je na 3 seconden al weer terug. Ik heb vaak het gevoel dat dit afhankelijk is van je kill-streak (meer kills zonder dood te gaan = kortere tijd) maar misschien heeft het met andere zaken te maken.
Spawntijden zijn volgens mij gewoon iedere 15 seconden...? Ga je dood vlak na een respawn --> 15 sec wachten :/

Wel erg irritant inderdaad dat voertuigen nametags verbergen :S Ga er nog wel eens de mist mee in met van die camouflagepakken...

[ Voor 68% gewijzigd door steveman op 04-03-2010 18:33 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teamkill in eerste zoveel secondes van de wedstrijd levert een tijdstraf op.

Na die eerste seconden begint de normale straf opbouw. Simpelste oplossing is op vijanden schieten niet op teamgenoten.:D

MW2 is een te verslavend spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
steveman schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:31:

Spawntijden zijn volgens mij gewoon iedere 15 seconden...? Ga je dood vlak na een respawn --> 15 sec wachten :/

Wel erg irritant inderdaad dat voertuigen nametags verbergen :S Ga er nog wel eens de mist mee in met van die camouflagepakken...
Hm nooit bij stil gestaan maar klinkt logisch die iedere 15 seconden... Misschien om te zorgen dat mensen toch enigzins in "team" aan de slag kunnen: als er meerdere tegelijk spawnen kun je samen optrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
PJzzz schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:48:
[...]

Wat denk je dat er in "real life" gebeurt als zo'n ding ontploft op deze afstand? 7(8)7
Ja wat denk je dat er gebeurt als al je in het echt geraakt wordt door een kogel? Dat je zicht rood wordt? Of dat je zomaar van 4 meter naar beneden kunt springen en alleen maar een krakend geluid hoort en daarna weer verder kunt lopen? 8)7

Er zitten wel meer rare dingen in dit spel vergeleken met "real life". Daarom is het ook een game. Mijn punt was gewoon dat ik er een hekel aan heb omdat je er niet voor hoeft te kunnen mikken. En mikken is wat mij betreft nou juist de belangrijkste bepalende factor waarom iemand wel goed is in een shooter en waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 18:30
Die ragdolls zijn soms ook wel hilarisch :o (niet mijn screeny btw, welke prutser gamed er nou @ 1280x1024 :N )
Ik speel met een nog lagere resolutie omdat mijn pc het anders niet aankan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
GekkePrutser schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:54:
[...]

Dat is inderdaad lullig, als een teammate dat doet. Zou ik nooit doen.

Ik steel trouwens altijd wel care packets van vijanden (dus ook van iedereen in Free For All), daar wordt vaak over gebruld in de voice chat. Van dat 'whaaaaa he took my care package QQ'. Maarja dat hoort toch bij het spel? Je krijgt er zelfs punten voor. ('Hijacker' ofzo).
Ja dat doe ik ook altijd, je krijgt er ook een emblem voor als je er 200 steelt ofzo. Ben nu prestige 10 en kreeg van de week voor het eerst de melding dat ik er 10 had gestolen. Weet niet of ik er nu echt zo weinig steel (denk het niet) of dat dit pas vanaf prestige 10 ingaat.

Ik had net ook iemand die mij dood schoot omdat hij mij goed vond en mijn wapen wou (ak-47).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Flupke123 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:18:
[...]
Ik speel met een nog lagere resolutie omdat mijn pc het anders niet aankan ;(
Ik denk dat het meer om de verhouding gaat ;) de graphics zelf vind ik er prachtig uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Laatst online: 13-09 18:30
JaWSnl schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:32:
[...]

Ik denk dat het meer om de verhouding gaat ;) de graphics zelf vind ik er prachtig uit zien.
Eigenlijk zou ik op 1680 x 1050 moeten spelen maar mijn pc kan het maar aan tot 1024 x 768 met alles op laag. Ik voldoe ook maar net aan de systeem eisen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
1 van de redenen waarom ik toch maar een PS3 heb gekocht. Ik wilde dit spel spelen maar wel mooi en mn pc is bagger. Kon net de singleplayer van MW1 aan maar het zag er niet echt uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

JaWSnl schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:50:
1 van de redenen waarom ik toch maar een PS3 heb gekocht. Ik wilde dit spel spelen maar wel mooi en mn pc is bagger. Kon net de singleplayer van MW1 aan maar het zag er niet echt uit ;)
jaws! waar ben je? ik heb je toegevoegd, die mireckv ofzo ook.. die heeft net kunnen aanschouwen hoe ik twee keer achter elkaar me nuke haalde... echte fucknoobs! heerlijk.. 41-3 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
haha jah de avonden zijn vaak niet helemaal van mij... ben getrouwd met kind dus niet alle tijd van de wereld ;) het vrouwtje wilde Georgia Rule zien ( :O )en ja als ik pas thuis kom van mn werk om 21.45 dan heb ik weinig keus dan wachten. Als er straks nog iemand is join ik wel. Mn clan-tag is [GoT] dus als je mn naam niet herkend dan zie je dat misschien. mireckv die heb ik idd geadd, maar dat was ff snel tussendoor toen ik de download aan zette van Just Cause 2 demo. ik ben trouwens niet zoooooo goed hoor, heb bijvoorbeeld nog nooit een nuke gehaald, hoewel ik daar ook niet echt op uit ben. Zet mn killstreaks nu langzaam steeds een stukje hoger, nu naar 5/7/9 (missile,harriers,stealthbomb) maar haal de laatste 2 nog niet zo vaak. Ach soms heb je ineens zo'n potje dat je met 24-6 bovenaan eindigt (hctd) en soms komt de deahts bijna boven de kills uit :P.

edit: ow en als ik je per ongeluk teamkill dan was het per ongeluk en niet uit boosheid ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JaWSnl op 04-03-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
Nog meer mensen problemen met steam?

Kan namelijk geen verbinding meer maken met de steam server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtyShock
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 13:45
Samson_1990 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:55:
Nog meer mensen problemen met steam?

Kan namelijk geen verbinding meer maken met de steam server
Yep. Ik startte net een spelletje en op het moment van connecten... *poef*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
Lap daar gaat men vrije avond. Hope dat het snel is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

haha, ja ik nog lekker me master aan de unie aan het afronden en starterfunctie van paar dagen in de week! dus heb genoeg tijd! haha..
je moet je een headset aanschaffen man.. is lachen!

als we nu die andere pipos ook in de GoT clan krijgen dan gaan we ze afmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:12
En steam is weer dood.

Dit is trouwens nog een hele leuke website

http://kalkran.com/mw2stats/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Godverdomme, wat heb ik een schijthekel aan Steam gekregen. Het platform is echt letterlijk nergens goed voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:26
Ik raak maar niet door de spec ops missies :s iemand die wil helpen ? xbl: LittleWan

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de Steam site staat dat steam kort offline gaat ivm update servers. 14.00 PST, dat was het 10 minuten terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelofelijk eigenlijk: er is zoveel gedoe is met het spel: Hostverschuiving, host niet kunnen vinden, om de zoveel tijd werkt tdm niet, steam werkt niet altijd goed en op dit moment kunnen we dus helemaal niks (hopelijk om dat hiervoor te verhelpen:p).
En toch blijft het gewoon hartstikke verslavend.. super gameplay en goeie graphics blijven de doorslag geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Zo vanavond even met delaitinho gespeeld (PS3) en ging wel aardig. Niet echt lekker, had echt vaak dat ik van een afstandje wat aan het schieten was met scar en dat er wel een paar kogels raak waren maar dan was mn mag op of toch net dood gelukkig. Ik ben echt HC gewend nu :)

wat dan wel weer heel leuk was was met mn schildje spelen, weet niet of je er veel van gemerkt had delait, maar had toch mooi most points captured zoals vaak met shield :P blijft leuk, hoewel ik het nooit gebruik in HC. Ik had ook 1 vijand vlakbij vlag C (highrise) bij de trap achterom, drie keer in rij gekilled ofzo, mooi te pakken gehad :P

Helaas heb ik geen headset, game nooit met bekenden, en heb de voice-geluiden dan ook op 0 staan... dus weet niet als ik je wat zag zeggen of je het tegen mij had, maar ik heb dus niks gehoord ;)

Met meer man is iets leuker dan in je eentje, maar denk wel dat je een headset nodig hebt voor de volledige ervaring :)

ps.
mijn vrouw komt even met wat statistieken, dat de meeste relaties zouden breken of dat wat discussies zou opwerpen, zou komen door het spel MW2 (als percentage van alle games). Blugh heerlijk zeg, als je vrouw zit te zeiken... ben gewoon echt niet aanspreekbaar als ik MW2 speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
JaWSnl schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:59:
Zo vanavond even met delaitinho gespeeld (PS3) en ging wel aardig. Niet echt lekker, had echt vaak dat ik van een afstandje wat aan het schieten was met scar en dat er wel een paar kogels raak waren maar dan was mn mag op of toch net dood gelukkig. Ik ben echt HC gewend nu :)

wat dan wel weer heel leuk was was met mn schildje spelen, weet niet of je er veel van gemerkt had delait, maar had toch mooi most points captured zoals vaak met shield :P blijft leuk, hoewel ik het nooit gebruik in HC. Ik had ook 1 vijand vlakbij vlag C (highrise) bij de trap achterom, drie keer in rij gekilled ofzo, mooi te pakken gehad :P

Helaas heb ik geen headset, game nooit met bekenden, en heb de voice-geluiden dan ook op 0 staan... dus weet niet als ik je wat zag zeggen of je het tegen mij had, maar ik heb dus niks gehoord ;)

Met meer man is iets leuker dan in je eentje, maar denk wel dat je een headset nodig hebt voor de volledige ervaring :)

ps.
mijn vrouw komt even met wat statistieken, dat de meeste relaties zouden breken of dat wat discussies zou opwerpen, zou komen door het spel MW2 (als percentage van alle games). Blugh heerlijk zeg, als je vrouw zit te zeiken... ben gewoon echt niet aanspreekbaar als ik MW2 speel.
De meeste relaties worden verbroken door zeurende vrouwen ;) .

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

JaWSnl schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:59:

ps.
lol hier ook 1 die liever zou willen dat ik minder of helemaal niet meer zou mw2-en :)
Ik doe dat alleen als zij naar bed gaat en verder alleen vrijdag en zaterdag wat langer (tot 02:00 O-) )

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Laatst online: 21-03-2024
Hahahahahaha,

Zo een soort vrouw heb ik ook en dat terwijl ik alleen speel als ze naar bed is of niet thuis is !

Zal vanavond even wat ps3 GoT leden toevoegen
Lijkt met wel lachen om eens als team wat te knallen

Gaan we ook GoT als clantag voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]
Weet alleen wel dat ik nooit meer care packages als killstreak neem in hardcore. heb 15 wedstrijden gedaan en ben minstens 5x door een teamgenoot gedood zodat hij mijn pakketje kon stelen.
Dat is op de 360 (dus neem aan ook PS3) een tijdje geleden gefixed. Als jij een Care Package dropped en tussen dat moment en het daadwerkelijk pakken wordt geschoten door een teammate, gaat diegene ook direct dood.

Daarvoor zag ik het ook vaak, sindsdien nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanschr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-02-2021
Mijn vriendin speeld ook MW2 :+ Nooit last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Laatst online: 08-09 22:35
johanschr schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:40:
Mijn vriendin speeld ook MW2 :+ Nooit last van!
Leuke vrouwen die gamen zijn zeldzaam :9

De mijne houd er helemaal niet van, maar die heeft OF late diensten in het ziekenhuis, OF is druk met d'r studie 's avonds. Ik kan dus bij tijd en wijle voldoende los op dit spel.

Denk alleen wel dat ik voor april bijna helemaal over ben op Battlefield: BC2... Ben op 2/3 van mijn 1e prestige en begin de intermissions en connection losts nu toch wel aardig beu te worden. Om maar niet de spreken over het onderhoud van gisteravond wat VEEEL te lang duurde. Unreal Tournament kon ik tenminste wel gewoon doorspelen _/-\o_

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Renegade schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:01:
Hahahahahaha,

Zo een soort vrouw heb ik ook en dat terwijl ik alleen speel als ze naar bed is of niet thuis is !

Zal vanavond even wat ps3 GoT leden toevoegen
Lijkt met wel lachen om eens als team wat te knallen

Ik ook, maar ze accepteerd het nu dat ik toch echt de tv nodig heb..
Nu speelt zij ook een spel op de pc, waardoor ik dus weer lekker rustig kan gamen lol :D

Add mij ook dan op ps3, woefhap

Kunnen we ff knallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
ik zal je vanavond toevoegen mijn psn name is Ch1mera2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overgrown en Crash zullen terugkeren in de MW2 mappack die er binnenkort aankomt!!

Had liever allemaal nieuwe maps gezien, maar wie weet zitten er wel meer dan 4 maps in de package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
monnick schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:07:
Overgrown en Crash zullen terugkeren in de MW2 mappack die er binnenkort aankomt!!

Had liever allemaal nieuwe maps gezien, maar wie weet zitten er wel meer dan 4 maps in de package.
Dat zijn wel stoere mappen maar nieuw is altijd leuker/beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Laatst online: 12-08-2024
Tjoekie schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:40:
[...]

Ja wat denk je dat er gebeurt als al je in het echt geraakt wordt door een kogel? Dat je zicht rood wordt? Of dat je zomaar van 4 meter naar beneden kunt springen en alleen maar een krakend geluid hoort en daarna weer verder kunt lopen? 8)7

Er zitten wel meer rare dingen in dit spel vergeleken met "real life". Daarom is het ook een game. Mijn punt was gewoon dat ik er een hekel aan heb omdat je er niet voor hoeft te kunnen mikken. En mikken is wat mij betreft nou juist de belangrijkste bepalende factor waarom iemand wel goed is in een shooter en waarom niet.
Ik zou zeggen pak eens een RPG en ga er eens mee schieten. De RPG is beslist niet een makkelijk wapen en easy kills, zelfs niet met DC! Vooral de aim time is verschrikkelijk, je kunt bij wijze van spreken een sjekkie draaien... en tijdens het aimen gaat de tegenstander (bewapend met een ACR) héél rustig stilstaan om je raket af te wachten 8)7
Ook tijdens het reloaden kun je een baard laten groeien...
Ik vind de RPG met afstand het moeilijkste aanvalswapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Ik hoop dat Crossfire er dan ook in zit!

Opzich vind ik het niet erg als er mappen komen uit voorgaande versies, zolang het maar de leuke maps zijn! :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron??
Weet je misschien ook al wanneer ze komen dan..
En of er voor betaald moet worden. (niet dat ik dat erg vind, als ze uitkomen koop ik ze zowiezo)
Ik hoorde ook iets over nieuwe mappen.
En ze komen toch ook eerst uit voor de xbox..

Hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:52
Nou wetwork vond ik altijd wat minder. Overgrown en crash waren sowieso de beste SD mappen, so im quite happy. Al was snipen op overgrown altijd te makkelijk als je een beetje een goede sniper was.

Wordt het mappack voor de pc eignelijk betaald? dat zou dan wel weer minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:31:
[...]

Bron??
De bron is JJ van Gamekings (op Twitter). Het lijkt me dat dit de enige twee maps uit MW1 zijn die terug zullen keren in MW2 anders waren er ook wel andere namen genoemd. Release date van de maps is onbekend maar ik zou gokken op ergens eind april.
De mappack komt eerst exclusief (alleen eerste 2 weken) uit op de Xbox 360 en daarna zullen ook de PC en PS3 de nieuwe maps krijgen. Op de 360 en PS3 zal sowieso betaald moeten worden voor de maps, hoe het met de PC zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:39:
[...]

De bron is JJ van Gamekings (op Twitter). Het lijkt me dat dit de enige twee maps uit MW1 zijn die terug zullen keren in MW2 anders waren er ook wel andere namen genoemd. Release date van de maps is onbekend maar ik zou gokken op ergens eind april.
De mappack komt eerst exclusief (alleen eerste 2 weken) uit op de Xbox 360 en daarna zullen ook de PC en PS3 de nieuwe maps krijgen. Op de 360 en PS3 zal sowieso betaald moeten worden voor de maps, hoe het met de PC zit weet ik niet.
Het zijn gelukkig wel 2 chille levels:)
Dat betalen vind ik opzich geen probleem hoor:)
Ben benieuwd hopen maar dat ze snel komen.
En weet je misschien ook al iets over de nieuwemaps die komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Wel lachen als iedereen dat doet :)

Zit nog niet bij een clan. Ooit zat ik dat wel voor UT2003, maar dan moest je ook op vaste tijden meedoen. En dat lukte op een gegeven moment niet meer .

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:50
[GoT] is dan ook meer een community tag om te laten zien waar je roots liggen B-)
[Got1,2,3 etc.] Zijn de tags voor de echte professionele clan, maar die worden afaik alleen gebruikt bij Team Fortress 2.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Dan heb je toch een beetje het gevoel dat jij bij elkaar hoort O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
Krijg er nu al een warm gevoel van ;) :X O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ik heb de kachel aan uit gezet zo wark krijg ik het ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:13
Fanatix schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:12:
[GoT] is dan ook meer een community tag om te laten zien waar je roots liggen B-)
[Got1,2,3 etc.] Zijn de tags voor de echte professionele clan, maar die worden afaik alleen gebruikt bij Team Fortress 2.
ik speel al vanaf dag één MW2 met de tag [GoT] voor mijn naam.
ik had verwacht dat meer mensen dat zouden doen.
af en toe spreekt iemand je aan die GoT herkend.
maar vaak hebben die personen geen GoT voor hun naam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
chimera2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:30:
ik heb de kachel aan uit gezet zo wark krijg ik het ervan :)
Zo wark dat je er niet meer door denken kan! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

beetje jammer dat ze de MW1 maps erin gooien. verzin dan nieuwe...
ook vrij weinig moeite denk ik om die om te bouwen. pleur dan alle MW1 maps er in.
maar goed, ze mogen denk ik wel wat beters gaan verzinnen om de overloop naar BC2 tegen te gaan...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal de tag zo ff veranderen, staat nu nr1, sta vaak bovenaan:P

Hehehhehe

Vanavond paar potjes doen op de PS3 met Gotters?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:14:
zal de tag zo ff veranderen, staat nu nr1, sta vaak bovenaan:P

Hehehhehe

Vanavond paar potjes doen op de PS3 met Gotters?
ik ben van de partij kan wel even duren voordat ik er ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:36:
[...]

ik ben van de partij kan wel even duren voordat ik er ben
ik add je nu

gotters add mij ook ff : woefhap (ps3)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:31:
[...]

Bron??
En of er voor betaald moet worden. (niet dat ik dat erg vind, als ze uitkomen koop ik ze zowiezo)
Ik hoorde ook iets over nieuwe mappen.
En ze komen toch ook eerst uit voor de xbox..

Hoor het wel
Maar als je de mappen moet kopen hoe gaan ze het dan doen als je ze niet koopt?

Ik koop ze niet en ik zit te spelen en zo nieuwe map wordt geladen wordt je dan gekicked?
Of hebben ze dan evt 2 "servers" draaien. 1 met nieuwe maps 1 zonder?

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
PS3 PSN: Dutch_Renegade (let op het onderliggende streepje)
Ben vanavond na 22.00 uur aan het gamen tot in de kleine uurtjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
bjorn1980 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:58:
[...]

Maar als je de mappen moet kopen hoe gaan ze het dan doen als je ze niet koopt?

Ik koop ze niet en ik zit te spelen en zo nieuwe map wordt geladen wordt je dan gekicked?
Of hebben ze dan evt 2 "servers" draaien. 1 met nieuwe maps 1 zonder?

ben benieuwd
Als je ze niet koopt kan je die mappen gewoon niet spelen en word je gekickt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:08:
[...]

Als je ze niet koopt kan je die mappen gewoon niet spelen en word je gekickt
Dus na de vele timeouts en host migrations failures zou er dan nog iets zijn waardoor een potje niet geladen word. Het zou trouwens wel een lompe manier zijn om je eerst neer te zetten in een wedstrijd met een nieuwe map en als hij eenmaal begint te laden je dan één of andere melding krijgt.
Het lijkt mij dat wanneer je Find game... doet, de server kijkt of je over de map beschikt en zo niet dat je dan automatisch in een wedstrijd wordt gezet met een map die je wel hebt. Dat je er verder niks van merkt en ze alleen krijgt wanneer ze geïnstalleerd zijn.
Verder zouden ze deze mappacks best gratis mogen maken als je ziet hoe veel geld ze vragen voor het originele spel, hoeveel geld ze er al mee verdient hebben en de problemen die er zijn. Gewoon belachelijk als hiervoor dan ook nog betaald moet worden. Maar goed, ik maak mij misschien al te snel druk. Wellicht worden ze gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Waarom liever nieuwe maps?
Waren Overgrown en Crash niet succesvol? Slecht te spelen?
Nieuwe maps zijn een dag nieuw en dan ken je ze ook weer.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 21:31
kaluro2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:00:
[...]

helemaal mee eens. zolang ze grafisch maar wel van deze tijd zijn.
hoe ging dit met de vorige COD? daar waren toch ook extra maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:42:
[...]

Dus na de vele timeouts en host migrations failures zou er dan nog iets zijn waardoor een potje niet geladen word. Het zou trouwens wel een lompe manier zijn om je eerst neer te zetten in een wedstrijd met een nieuwe map en als hij eenmaal begint te laden je dan één of andere melding krijgt.
Het lijkt mij dat wanneer je Find game... doet, de server kijkt of je over de map beschikt en zo niet dat je dan automatisch in een wedstrijd wordt gezet met een map die je wel hebt. Dat je er verder niks van merkt en ze alleen krijgt wanneer ze geïnstalleerd zijn.
Verder zouden ze deze mappacks best gratis mogen maken als je ziet hoe veel geld ze vragen voor het originele spel, hoeveel geld ze er al mee verdient hebben en de problemen die er zijn. Gewoon belachelijk als hiervoor dan ook nog betaald moet worden. Maar goed, ik maak mij misschien al te snel druk. Wellicht worden ze gewoon gratis.
Bij cod4 merkte je er niets van en kwam je alleen bij mensen die ook de mappack had. In cod5 is het wel zo dat je eruit geschopt wordt met als gevolg dat die mappen meestal geskipt worden door iedereen. Geen idee hoe het hier gaat werken. Ik ben bang dat het hetzelfde zal zijn als bij cod5 aangezien er meerdere mappacks uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:45
kaluro2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:00:
[...]

Ik vind het niet echt dat het hier gaat om of ze succesvol waren/zijn.
MW2 is een nieuw deel. daarbij hoort nieuwe content.

t zou toch ook raar zijn als bijv de single player de zelfde missies had alleen grafisch wat mooier?
ik vind dat ze gewoon nieuwe maps moeten fixen en geen "2de hands" mappen moeten gaan verkopen!
je betaalt er dik voor en dan wil ik ook wel wat nieuwe shit zien. en natuurlijk kan je zeggen van dan
koop je het niet. maargoed ik ben fan en je koopt het toch. maar dat neemt niet weg dat je wel wensen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:52
Om nog even in te haken op het verhaal. Nieuwe maps zijn voor mij wel degelijk belangrijk ipv herbruikte maps. Heb er geen probleem mee met een paar goeie ouwe maps erbij, maar daarvan ken ik al elk gangetje, elke looproute, elke tactiek. Vooral bij SD ben je er wel even mee bezig om alles uit de maps te halen, en bij een andere map zal ik dat toch al weten dus dat 'plezier' om het te ontdekken niet hebben. Geef mij een map van overgrown en ik kan je zo alles vertellen over wie waar meestal loopt (bedoel ik te zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:45
precies! het is geen ramp, maar had liever nieuwe maps gezien.
maar het is gewoon vetter/spannender om weer nieuwe maps te leren kennen ed.

weet niet of het is dat ze de ouwe maps opnieuw moeten schrijven of wat moeten aanpassen?
want is het opnieuw schrijven, schrijf dan een nieuwe map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maikel_rox schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:44:
precies! het is geen ramp, maar had liever nieuwe maps gezien.
maar het is gewoon vetter/spannender om weer nieuwe maps te leren kennen ed.

weet niet of het is dat ze de ouwe maps opnieuw moeten schrijven of wat moeten aanpassen?
want is het opnieuw schrijven, schrijf dan een nieuwe map :P
Ik denk dat het bedenken en precies goed finetunen van een map meer tijd kost dan het werkelijke programmeren / modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand miss. een casual ps3 clan?

Zelf ben ik nu bezig met 1st prestige lvl 29, van mijzelf vind ik dat ik best wel goed ben...

(Als het goed gaat kan ik wel 48 kills hebben en 4 deaths) Ja met een Chopper Gunner dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:58
Argggg.... Steam update :( Net lekker bezig hier met iemand anders van got :(

[ Voor 50% gewijzigd door White_Collar op 05-03-2010 18:20 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was het een goede potje? (heb zelf cod6 ook voor de pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
Ook 360 mensen hier?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Fetching playlist......
verder komt ie niet g#d! (ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Er staan er al 50 in de TS, en de meeste staan er niet in. Genoeg dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
En stom genoeg heb ik nou nog steeds geen idee hoe ik in de TS kom. Heb het ooit gevraagd, toen werd gezegd dat in de TS vermeld stond hoe je er in kwam maar dat staat er dus niet.

wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb de 5 maps van het mappack eens bekeken, maar op zich ziet het er goed uit. 2 remakes, 3 nieuwe is op zich een prima verdeling. Vooral de Storm map lijkt me wel wat, close combat in een gebouw, dat mistte ik wel in MW2. Compact en Complex moeten we nog even afwachten. Al met al een prima pack.

EDIT:

Link: http://www.xboxic.com/news/5716

Aangezien de MW1 mappacks op exact dezelfde manier gelekt zijn, twijfel ik niet echt aan de bron :)

EDIT2:

Activision heeft het filmpje door Youtube offline laten halen wegens schending van copyright op de maps. Lijkt me duidelijk signaal dus :+

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 05-03-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:00:
Ik heb de 5 maps van het mappack eens bekeken, maar op zich ziet het er goed uit. 2 remakes, 3 nieuwe is op zich een prima verdeling. Vooral de Storm map lijkt me wel wat, close combat in een gebouw, dat mistte ik wel in MW2. Compact en Complex moeten we nog even afwachten. Al met al een prima pack.
Link? Ik kan alleen maar vinden dat het een gerucht is. Bovendien wordt er gesproken over 4 maps ipv 5 op VG24. Ik zie al helemaal ergens screenshots oid. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nevermind, ik heb ze al gevonden ;)

De nieuwe maps worden dus waarschijnlijk:

Nieuwe maps:
  • Revolt
  • Complex
  • Storm
  • Abandoned
  • D.C. White House
  • Compact
Maps uit MW1:
  • Shipment
  • Vacant
  • Overgrown
  • Crash
Niet bevestigd!

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/imgscript/img/thumb/f763c78a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/imgscript/img/thumb/bd43bbd2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/imgscript/img/thumb/31310469.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/imgscript/img/thumb/830334b4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/imgscript/img/thumb/90e7b26d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/imgscript/img/thumb/69572933.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:50:
[...]

ik add je nu

gotters add mij ook ff : woefhap (ps3)
Ben er vanavond wel is waar niet, maar zou graag een keer mee doen.
Voor degene die me wil toevoegen

PS3 ID: Thedenman

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

monnick schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:19:

Maps uit MW1:
[list]
• Shipment

Shipment???????? was dat niet die hele hele hele kleine map???

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ja, soort van Rust. Ik heb het nooit echt een leuke map gevonden, dus dat wordt maar weer voten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Shipment: video
Vacant: video
Overgrown: video
Crash: video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Vanavond een vreemd potje Afghan gespeeld. De ronde eindigde niet, geen timer, geen kill limit, het bleef 1:0. :?
Na een uur maar gestopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:35

Strikie

Athletics

Wrong :)

[ Voor 95% gewijzigd door Strikie op 06-03-2010 08:02 ]

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Shipment zou dan wel weer ideaal zijn met FFA, dat speel ik nu eigenlijk nooit omdat er geen hol aan is om met max. 8 man 8)7 in zo'n grote map te zitten.

Shipment en Rust FFA, nu nog dedicated servers waarin je dus zelf bepaald dat je in één van die maps speeld en dan zou ik eindelijk weer eens echt plezier aan dit spel kunnen beleven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

Wel jammer dat Crossfire niet terugkomt, dat was echt mijn favoriete MW1-map. Maar die wél terugkomen en de nieuwe maps zien er veelbelovend uit, ik kan niet wachten :)

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu eindelijk begonnen met de Xbox 360 versie van Modern Warfare 2 .. of in ieder geval de Multiplayer en damn alle Goeie spelers zitten duidelijk op een 360 ipv een PS3 lol

PSN ID: SebasConthego
Xbox 360: BasicConduct

Speel Modern Warfare 2 op beide systemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vet die nieuwe levels, 10 levels zou echt sick veel zijn voor een update.

Speel alleen maar FFA, te vet op de ps3 :)

Is er al bekend of er een Modern Warfare 3 gaat komen en wanneer? 2012?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.