Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
Scar-H RDS
Spas-12 + Grip
Frag en 2x flash

ik wissel nogal vaak tussen perks. gewoon beetje klooien.

scavenger, marathon
lightweight, cold blooded
commando, ninja en steady aim.

dat is wel zo'n beetje alles waar ik tussen wissel.

ben nog maar lvl 61 dus wel noobish maar vind Scar-H echt het fijnste wapen

Kan aan mijn games liggen maar lijkt wel of ik noobtubers veel minder tegenkom. ook weinig problemen met lag of verbindingen. misschien zelf vaak host of gewoon heel veel geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien ik altijd Ground War speel is het in 50 procent van de gevallen TDM en dus niet nodig om iets anders te doen dan kill streaks maken. Bij Domination ga ik niet voor een 50-200 winst, het gaat mij erom dat mijn team wint. Staat zo lullig als je 70-10 staat ten opzichte van een team met allemaal negatieve ratio's en groot "defeat" in beeld. Op zich moet je 2 vlaggen houden en die derde vlag lekker met rust laten. Ik merk dat je met die tactiek bijna altijd wel wint. Als het met 180-200 is, ook prima.

[ Voor 5% gewijzigd door codex op 02-03-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:32

ErA

Gekheid schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:55:
Scar-H RDS
Spas-12 + Grip
Frag en 2x flash

ik wissel nogal vaak tussen perks. gewoon beetje klooien.

scavenger, marathon
lightweight, cold blooded
commando, ninja en steady aim.

dat is wel zo'n beetje alles waar ik tussen wissel.

ben nog maar lvl 61 dus wel noobish maar vind Scar-H echt het fijnste wapen

Kan aan mijn games liggen maar lijkt wel of ik noobtubers veel minder tegenkom. ook weinig problemen met lag of verbindingen. misschien zelf vaak host of gewoon heel veel geluk
Scar-H is ook mijn favoriet.

Persoonlijk ben ik van mening dat de Iron sight zo goed is, dat je beter de Nade launcher eronder kan plakken, is toch weer wt extra firepower die je bij je hebt.

Extra:
Vanavond om 19:30 Start ik zelf weer een Got Party.!!!!

Dus komt alleen, en join de GoT chat op steam.

4~6 personen = 6 got vs randoms
7~9 = ground war

10 of meer betekend dat we een paar private games gaan doen.

komt allen!

[ Voor 13% gewijzigd door ErA op 02-03-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Gisteren nog Special Ops gespeeld. Vandaag multiplayer gedaan en in steam mijn naam aangepast met wat kleurtjes. In Multiplayer is naast mijn naam niets veranderd. In de single player modus ben ik alles kwijt? Zowel mijn singeplayer saves als special ops sterren?

Denk niet dat het aan mijn naamswijziging kan liggen. Heb die voor de zekerheid nog terug gezet maar heeft niets geholpen. Ben nu de game files nog aan het validaten maar denk dat het weinig uit maakt.

Iemand enig idee hoe dit kan of wat ik kan doen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:11
Aanstaande Zondag: Tweakers vs public Om 14:00 uur starten we, wie zin heeft: Join de de chat en wacht op je invite van mij :) op de pc ;)

[ Voor 4% gewijzigd door White_Collar op 03-03-2010 10:15 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:32

ErA

Iedereen die vanavond aanwezig was: Dank je wel.

Ik denk dat het erg leuk was. (Got Vs Got 9vs9). Natuurlijk is het balancen van teams vrijwel onmogelijk, maar denk dat we toch lekker gespeeld hebben.

Leuk om te zien dat de GoT steam community zo actief is.
( ik had een event gemaakt voor 19:30. om 19:30 was de chat nog leeg... toen het event afging en iedereen een message kreeg zat er 20 man in de chat om 19:35)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
pieterbas12 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:41:
Aanstaande Zondag: Tweakers vs public Om 14:00 uur starten we, wie zin heeft: Join de de chat en wacht op je invite van mij :)
Als het op de PS3 is doe ik mee :) zo niet (en ook zo wel), graag aub in het vervolg erbij vermelden waar het op is.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
JaWSnl schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:07:
[...]
Als het op de PS3 is doe ik mee :) zo niet (en ook zo wel), graag aub in het vervolg erbij vermelden waar het op is.
Ja, ik vroeg me dat ook al af maar ik zag in de post er voor dat ze het hadden over de chat op steam dus het is op de PC.

Ik ben zelf een Xbox speler trouwens. Net nog even heel erg n00berig lopen sproeien met P90 akimbo en rapid fire. Echt bruut, wat een firepower. Zelfs op afstand kan je iemand nog wel neerschieten alleen het kost je 2 hele clips en een beetje geluk. Maar van dichtbij is het altijd prijs.

Meestal speel ik veel tactischer, ninja, coldblooded, M4A1-heartbeat+silencer, maar ik had nu eens zin in rennen en sproeien :) Gaat ook best leuk maar er is geen skill voor nodig (behalve op welke hoekjes je moet letten voor campers) en dat maakt het wel weer een beetje saai. Maar af en toe tussendoor een rondje is het wel leuk, vooral op een kleine map a la rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
GekkePrutser schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 01:20:
[...]

Ja, ik vroeg me dat ook al af maar ik zag in de post er voor dat ze het hadden over de chat op steam dus het is op de PC.

Ik ben zelf een Xbox speler trouwens. Net nog even heel erg n00berig lopen sproeien met P90 akimbo en rapid fire. Echt bruut, wat een firepower. Zelfs op afstand kan je iemand nog wel neerschieten alleen het kost je 2 hele clips en een beetje geluk. Maar van dichtbij is het altijd prijs.

Meestal speel ik veel tactischer, ninja, coldblooded, M4A1-heartbeat+silencer, maar ik had nu eens zin in rennen en sproeien :) Gaat ook best leuk maar er is geen skill voor nodig (behalve op welke hoekjes je moet letten voor campers) en dat maakt het wel weer een beetje saai. Maar af en toe tussendoor een rondje is het wel leuk, vooral op een kleine map a la rust.
Als je er geen skill voor nodig hebt waarom heb je dan geen nuke gehaald.
Zucht altijd weer die mensen die roepen dit is skill dat is skill blabla alleen de echte noobs maken zich daar druk om.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Postius schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 01:25:
[...]Als je er geen skill voor nodig hebt waarom heb je dan geen nuke gehaald.
Zucht altijd weer die mensen die roepen dit is skill dat is skill blabla alleen de echte noobs maken zich daar druk om.
Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde meer dat het meer voldoening geeft als je heel tactisch een plan maakt dat (voor de verandering) ook eens lukt. Dat iemand precies in je claymore loopt waar je hem wil hebben, je flashbang helemaal goed gaat en je ook nog eens een keer niet mist. Zo'n gevoel dat van 'yes, dat had ik even goed gedaan'. Dat had ik nu een stuk minder. Dit is meer rennen, er op los knallen en hopen dat je op tijd raak hebt :) Ik denk dat het ook komt doordat ik wat meer stealth meestal leuker vind.

Ik heb hiermee trouwens niet eens een killstreak gehaald, ik ben zowiezo een behoorlijke noob op de Xbox. Had wel eindelijk eens een positieve KDR. Maar niet nummer 1 gestaan (ik speel zowiezo bijna altijd free for all dus ga alleen voor de kills), en dat heb ik met andere tactieken wel gedaan. Waarschijnlijk omdat ik dan ook veel beter oplet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
reemprive schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:10:
Aangezien ik altijd Ground War speel is het in 50 procent van de gevallen TDM en dus niet nodig om iets anders te doen dan kill streaks maken. Bij Domination ga ik niet voor een 50-200 winst, het gaat mij erom dat mijn team wint. Staat zo lullig als je 70-10 staat ten opzichte van een team met allemaal negatieve ratio's en groot "defeat" in beeld. Op zich moet je 2 vlaggen houden en die derde vlag lekker met rust laten. Ik merk dat je met die tactiek bijna altijd wel wint. Als het met 180-200 is, ook prima.
Idd, het is beter om 2 vlaggen te houden en met uw team post te vatten tussen jouw vlaggen en hun vlag.
Zo spawnen ze vooral aan hun vlag en kan je ze beter afhouden.

Op terminal moet je gewoon vlag A en C innemen en vlag B gerust laten. Je bewaakt de ingang aan het vliegtuig, de roltrappen en het plat dak. Dat zijn dan de enige 3 punten waarlangs ze binnenkunnen.
Als we met 3 of 4 spelen doen we dit altijd.

Pak je de 3de vlag dan spawned de tegenstander overal en ben je in no time je vlaggen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaWSnl schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:26:
Op aanraden van verschillende mensen in dit topic ben ik toch eens over gegaan op een paar dagen pure HardCore Team Deathmatch. Tot zo ver valt het me niet tegen :D ik deed eigenlijk exclusief domination, maar kan HCTD toch echt aanraden. Wel zorgen dat je coldblooded hebt. En ik probeer de grote maps (derail, wasteland etc) te mijden. Niet mijn ding al dat gecamp, dat is toch al een stuk minder op mijn huidige favo HC maps skidrow en invasion.

En eindelijk mn 1000 kills met scar-h gehaald, met mn setup waar ik voornamelijk mee speel in HC:

SCAR-H + silencer (op grotere maps een m21-ebr silenced voor het campen maar zoals gezegd mijd ik die maps
RPG (voor de camphoekjes, ik denk dat ik 4 a 6 rockets in een game afvuur max)
Claymore + flashbang
P1: Sleight of hand Pro
P2: Cold-blooded Pro
P3: Ninja Pro

Gebruiken trouwens veel mensen silencer in hardcore? Want ik moet zeggen dat in HC als er geen UAV is en ik hoor een sniper of merk dat die veel kills maakt, dan druk ik even op start (PS3) om in de map te zien waar die clown zit.
Ik gebruik redelijk vaak een silencer voor de SCAR-H icm met Hardcore. Voor mijn gevoel heeft de SCAR-H bijna dezelfde damage met demper, ook op lange afstanden. En altijd Cold-blooded pro en Ninja :)

Waar ik trouwens de laatste tijd veel plezier aan beleef, is de Javelin. Vooral op de grote maps is dat een leuke gratis predator missile :D
Je weet meestal wel waar de snipers en de spawns zijn op grote maps, dus lock and fire & forget _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:23
thompie1 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:19:
[...]

rustig aan he :)

heb het wel, maar als ik bijvoorbeeld net lekker ga of iets ga liever eventjes stil zitten dat ik daarna weer verder kan met rennen/killstreak of iets dergelijks.
want ga natuurlijk niet dood om die harrier/chopper uit de lucht te schieten. maar anders verander ik vaag genoeg hoor.
ligt er ook wel beetje aan wat voor game mode als ik met harrier/chopper negeren de game kan winnen of in me voordeel kan laten werken doe ik dat ook gewoon.
groot gelijk! zo gaat het bij mij ook. daarom kan ik me er ook aan irriteren. ga ik net lekker, moet ik 3 minuten wachten voordat die helicopter weggaat omdat geen enkel teamlid de moeite neemt om zo'n geval neer te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

I rest my case :)

[ Voor 91% gewijzigd door CorVus op 03-03-2010 09:13 ]

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Uh mensen, hopelijk vind ik hier iemand die er verstand van heeft...

De accountgegevens van jouw account staan lokaal op de computer opgeslagen. Dit is een feit. Nu is de vraag of deze gegevens uitgelezen kunnen worden.?

Ik doel hierbij niet op het manipuleren van de gegevens, maar deze gebruiken voor iets anders. Wat dit is wil ik nog even voor mijzelf houden.

Weet iemand of de gegevens goed uit te lezen zijn? Dus in leesbare taal en geen @#!#$%!#$%@@^%-tekens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Wanneer komen de nieuwe maps? (ja, eerst Xbox, maand later 'de rest')

Wanneer komt die EXCLUSIVE VIP ACCES nou die je met de code op de Infinity Ward site kunt benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:32:
Wanneer komen de nieuwe maps? (ja, eerst Xbox, maand later 'de rest')

Wanneer komt die EXCLUSIVE VIP ACCES nou die je met de code op de Infinity Ward site kunt benaderen?
Dat zijn ook 2 vragen die bij mij nog onbeantwoord zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:44:
[...]
groot gelijk! zo gaat het bij mij ook. daarom kan ik me er ook aan irriteren. ga ik net lekker, moet ik 3 minuten wachten voordat die helicopter weggaat omdat geen enkel teamlid de moeite neemt om zo'n geval neer te halen!
Dan zou je aan mij een goeie hebben. Ik haal ze vrijwel altijd (of doe in ieder geval een poging) uit de lucht. Desnoods offer ik mijzelf een keer op. Als ik daarmee een aantal andere levens kan sparen. :) Ik heb ook altijd de Javelin bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:47:
[...]

Dan zou je aan mij een goeie hebben. Ik haal ze vrijwel altijd (of doe in ieder geval een poging) uit de lucht. Desnoods offer ik mijzelf een keer op. Als ik daarmee een aantal andere levens kan sparen. :) Ik heb ook altijd de Javelin bij me.
Ik negeer ze tegenwoordig. Klinkt egoïstisch, maar ik heb cold blooded pro en i couldn't care less. Als mijn teamgenoten hem niet uit de lucht halen, pakken ze zichzelf. Daarnaast speel ik vaak met een maat van me die een anti-air class heeft en hem dan uit de lucht haalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

javelin mooi overgeslagen voor prestige en nu zo blij dat ik weer stinger heb.
heb zoon traag gevoel bij die javelin en je hebt geen 2 kogels om bijvoorbeeld choppergunner of AC-130 uit de lucht te halen (met SoH natuurlijk)

@tomvdburg

Asus P7P55D, I7 680, Asus ENGTX 295, 4Gb 1333 MHz geheugen, 3x 1 TB samsung spinpoint HDD

bedoel je hier niet 860? :)

[ Voor 25% gewijzigd door CorVus op 03-03-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Als er een chopper/harrier/ac130 in de lucht is switch ik meteen naar mijn anti air class en als ik dan dood ben dan gaat dat ding meteen de lucht uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
chimera2 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:55:
Als er een chopper/harrier/ac130 in de lucht is switch ik meteen naar mijn anti air class en als ik dan dood ben dan gaat dat ding meteen de lucht uit
Zoals meer mensen doen. Het punt is meer of je jezelf speciaal dood zou laten gaan om die planes/choppers uit de lucht te halen.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
JaWSnl schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:10:
[...]

Zoals meer mensen doen. Het punt is meer of je jezelf speciaal dood zou laten gaan om die planes/choppers uit de lucht te halen.
Dat wel ja maar ja ik heb liever een shotgun of wat anders op mijn rug dan een stinger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
thompie1 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:55:
javelin mooi overgeslagen voor prestige en nu zo blij dat ik weer stinger heb.
heb zoon traag gevoel bij die javelin en je hebt geen 2 kogels om bijvoorbeeld choppergunner of AC-130 uit de lucht te halen (met SoH natuurlijk)

@tomvdburg

Asus P7P55D, I7 680, Asus ENGTX 295, 4Gb 1333 MHz geheugen, 3x 1 TB samsung spinpoint HDD

bedoel je hier niet 860? :)
Oops.. Fixed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

Soms wel :P Meestal ga ik er dan gewoon echt opuit en als ik dan dood ga, dan switch ik naar m'n stinger met coldblood pro class en sleight of hand pro (snelle reload!) en haal hem uit de lucht. Daarna weer lekker terug switchen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 03-03-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

[...]

ja, ik vind van wel en doe het ook vaak wel. de meeste mensen zijn echt gewoon te bang om hun mooie k/d ratio te verlagen.

hangt natuurlijk ook wel af van wanneer die killstreak er hangt. als het midden in een potje is en je er weinig last van hebt kan ik begrijpen dat je even blijft schuilen ofzo en iig er voor oppast. als iedereen blijft schuilen terwijl er aan de andere kant van de map een bom ge defused moet worden vind ik het echt belachelijk dat ik vaak de enige ben die zich dan maar dood laat gaan om te switchen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:30
Gisteren bij GoT vs GoT was het eerder een gevecht wie hem als eerste uit de lucht kon schieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Flupke123 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:42:
Gisteren bij GoT vs GoT was het eerder een gevecht wie hem als eerste uit de lucht kon schieten :p
And the winner is ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
mickjuh schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:12:
Gisteren nog Special Ops gespeeld. Vandaag multiplayer gedaan en in steam mijn naam aangepast met wat kleurtjes. In Multiplayer is naast mijn naam niets veranderd. In de single player modus ben ik alles kwijt? Zowel mijn singeplayer saves als special ops sterren?

Denk niet dat het aan mijn naamswijziging kan liggen. Heb die voor de zekerheid nog terug gezet maar heeft niets geholpen. Ben nu de game files nog aan het validaten maar denk dat het weinig uit maakt.

Iemand enig idee hoe dit kan of wat ik kan doen? :'(
Ik heb dit probleem op. lijkt te komen na de update paar dagen terug, weet jammer genoeg geen oplossing hiervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Op hardcore vliegt er zoveel rond, maar 90% heeft Cold Blood aanstaan. Daar blijven ze ook meestal de maximale tijd rondvliegen omdat niemand er hinder van heeft. In de normale modus moeten ze zo snel mogelijk uit de lucht omdat 90% daar Stopping Power heeft en om de haverklap afgeschoten wordt.

Binnenkort ook een Xbox 360 GoT vs. GoT ?

[ Voor 7% gewijzigd door NeoMe op 03-03-2010 13:43 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Flupke123 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:42:
luister, add mij ook even aan die ps3 lijst toe. Ben toe aan wat mensen met ervaring.. all die camp-kneuzen heb ik genoeg van.

Jezus ik krijg trouwens wel weer ff ontwenningsverschijnselen nadat PSN er een dagje uit lag voor me..:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat GoT vs GoT precies?:p
is zeker niet op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:40:
wat is dat GoT vs GoT precies?:p
is zeker niet op de PC?
Het is juist op de PC :) Ik ben ook weer van de partij Zondag! Lekker public matches onveilig maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Zijn er ook nog mensen op de ps3 die zin hebben? alleen is ook maar zo alleen :s
En soms zit ik echt met team knuppel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Djmaddox schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:23:
[...]

Hacker? En in wat voor game was dat? Want als het ground wars was had de rest van het team intotaal samen maar 25 kills kunnen maken en bij TDM 0.
ligt het aan mij of weten sommige mensen niet hoe fakking porno je kunt zijn in dit spel. Als ik wil haal ik elke dag wel 2 of 3 nukes, ligt beetje aan je speelstijl. Vind het persoonlijk wat jammer aangezien je vaak de 'camp' mode erin moet gooien voordat je je chopper of ac130 krijgt.
Laatst wel ff aan een huisgenoot geshowd, die kwam kijken.. zegt ie: "heb nog nooit een nuke gezien"..
Wat denk je.. wasteland.. tja dan maar ff gelijk laten zien hoe dat eruit ziet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

chimera2 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:43:
Zijn er ook nog mensen op de ps3 die zin hebben? alleen is ook maar zo alleen :(
En soms zit ik echt met team knuppel :S
add me maar op PSN! : delaitinho

wel ff headsetje aan zetten uiteraard!
ben nu op me werk (stiekem aan me verslaving werken).. dus ben denk ik rond 19 uur wel online!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Zijn er trouwens niet nog meer echte "killers" op GoT die ps3 hebben?
Aangezien ik ook weinig zin meer heb om in van die retard teams te komen.
Gister ook weer.. begin een domination op rundown.. blijven die noobs allemaal campen bij A terwijl tegenstander B en C had.. moet je weer in je eentje gaan rennen..

Dubbelposten kan gebeuren maar bij deze triple post is niet nagedacht.
Denk de volgende keer eraan de post te editen (knop: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) want die zit er niet voor niks.

[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 03-03-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

nog tips dan voor de nuke? chopper gunner en ac130 haal ik vrij makkelijk (gemiddeld zo'n 5x per dag), maar ik blijf altijd steken op de 22 kills (ammo op of door een stomme fout dood).

delaitinho, ik zal je vanmiddag ff toevoegen

[ Voor 11% gewijzigd door amahusu op 03-03-2010 13:50 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

amahusu schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:49:
nog tips dan voor de nuke? chopper gunner en ac130 haal ik vrij makkelijk (gemiddeld zo'n 5x per dag), maar ik blijf altijd steken op de 22 kills (ammo op of door een stomme fout dood).
Dat komt omdat je rond de 20 kills extra voorzichtig gaat spelen, omdat je juist die nuke wilt halen. Blijf gewoon jezelf, of zorg ervoor dat je een keer wat extra kogels opraapt ( scavenger ) of opnieuw je loadout laadt ( one man army ).

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

als ammo je probleem is, zou ik scavenger gaan gebruiken. Dan moet je alleen nog de domme fouten uitsluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Meestal heb je in het begin altijd al wel een punt waar je een triple of multi-kill kan maken. Bij terminal gewoon naar A rennen, bij Karachi ook, ect.
-daarnaast kun je het jezelf natuurlijk makkelijk maken door een heartbeat te gebruiken.
-danger close ram je harder pupkes neer als je een chopper gunner hebt.
-zorgen dat je je ac130 of chopper gunner pas gebruikt als de tegenstander maar 1 punt heeft, zodoende spawnen ze op 1 plek en kun je dus sneller multi-kills uitdelen.
-gewoon goed zijn? :) ik doe um de laatste tijd alleen als ik weet dat het fucknoobs zijn of als me favo maps ervoor in aanmerking komen (wasteland, scrapyard) maar laatste tijd haal ik ze ook op invasion of skidrow (die het moeilijkst was)..

anyway, gewoon geduld hebben.. denk ik grootste tip! Gister moest ik nog 3 kills op skidrow, heb ik er eerst eentje gesniped, daarna omgelopen naar C via A en daar zaten toevallig twee man te kampen bovenin..

had er zelfs bijna eentje bij free-for-all.. haha, stond ik op 21-0 maar toen kwamen er 3 me halen, en moest ik ook nog reloaden met een RPD.. tja.., 2 had ik er, laatste knifed me van achter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

NeoMe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:51:
[...]

Dat komt omdat je rond de 20 kills extra voorzichtig gaat spelen, omdat je juist die nuke wilt halen. Blijf gewoon jezelf, of zorg ervoor dat je een keer wat extra kogels opraapt ( scavenger ) of opnieuw je loadout laadt ( one man army ).
ja precies, als ik rond de 20 zit, dan gaat mn hart tekeer als een dolle en kan ik geen rationele beslissingen meer maken :+

btw, met ammo op bedoel ik dus dat ik net m'n magazijn heb leeggeschoten en dat er dan om de hoek net nog een mannetje komt, die mij dan killt omdat m'n kogels op zijn. Valt eigenlijk ook gewoon onder de stomme fouten :P

wat ik ook vaak heb is dat ik dan wat voorzichtiger ga spelen, sta ik 10 tellen in een hoekje, word ik alweer ongeduldig en zul je net zien dat op het moment dat ik weer ga lopen er net iemand om de hoek komt die me afknalt :'(

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Voor mensen die graag een potje mw2 doen op ps3

PsnID: amaterasu09
speel dagelijks en vooral groundwar/domination/TD/HC TD
Heb ook 9 van de 10 matches een headset op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
foutje :S

[ Voor 96% gewijzigd door chimera2 op 03-03-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ;) Special ops.

Emcho , Veteran Gecleard :P

En Breach en Clear in 15.05 Sec Gecleard Bijna record van al de spelers.
Record lag op 13,47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

mijn psn is 'gen1ux', ben meestal wel tot in de late uurtjes te vinden (voornamelijk HC TDM, demolition en HC SD)

btw, er schijnt een 'hack' voor de ps3 in omloop te zijn waardoor je alle levels en emblems unlocked. Ik vond het al verdacht dat er de laatste tijd onwijs veel mensen rondliepen met een prestige 10 embleem en level 70, maar dat die gasten 9 van de 10x onwijs slecht aan het spelen waren.

[ Voor 38% gewijzigd door amahusu op 03-03-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eerste cheaters gezien sinds ik speel op de PS3, 2gasten van lvl 4 die 21 11 etc haalden.
Kon het zien aan de kill cam in rundown gooit die een semtex naar buiten en draait in 1 sec naar mij en schiet me neer -,-

Speel nu met de laatste sniper die je kan krijgen(naam vergeten) te makkelijk om kills te maken.

favoriet is scar-h met akimbo ranger(perks: scavenger cold blood en ninja pro) (bloed hekel aan die heartbeat sensors op HC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

amahusu schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:02:
[...]

mijn psn is 'gen1ux', ben meestal wel tot in de late uurtjes te vinden (voornamelijk HC TDM, demolition en HC SD)
late uurtjes = stoned op de bank zitten tot je echt bagger gaat spelen ja;)
ben er meestal ook wel tot een uurtje of 2/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

delaitinho schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:04:
[...]

late uurtjes = stoned op de bank zitten tot je echt bagger gaat spelen ja;)
ben er meestal ook wel tot een uurtje of 2/3
juust ;) als moeders de vrouw op bed ligt, begint mijn dag pas echt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik vind die nuke niet zo bijzonder.. Ik heb hem 12x gehaald in 3e prestige toen ben ik er maar mee gestopt.. Zit nu 10e prestige dusja.. maargoed moet ik hem ook nog even 10x halen voor de challenge :+

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
amahusu schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:02:
[...]

btw, er schijnt een 'hack' voor de ps3 in omloop te zijn waardoor je alle levels en emblems unlocked. Ik vond het al verdacht dat er de laatste tijd onwijs veel mensen rondliepen met een prestige 10 embleem en level 70, maar dat die gasten 9 van de 10x onwijs slecht aan het spelen waren.
is het gen1ux of amaterasu09 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

chimera2 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:05:
[...]

is het gen1ux of amaterasu09 ??
je haalt ons door elkaar denk ik :P mijn psn id is amaterasu09 die van hem gen1ux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
never mind het is gister laat geworden wou perse een challenge halen dus het was 3 uur voordat ik ging slapen en om 7 uur ging de wekker weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LzpAppel schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:40:
[...]

Het is juist op de PC :) Ik ben ook weer van de partij Zondag! Lekker public matches onveilig maken :)
en hoe join ik jullie dan precies? want heb wel zin om x met skilled mensen te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:17:
[...]

en hoe join ik jullie dan precies? want heb wel zin om x met skilled mensen te spelen :D
Als je te Tweakers steam groep joined dan kan je rond die tijd ons in de groepschat vinden. Vanuit daar gaan we dan private/public parties maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
Ik in ieder geval niet wou mijn Stinger pakken maar ik zag er al 3 medespelers met hun Stinger naar boven gericht :9

Wij speelde private op de pc maar was ook een groep public bezig. Wat ik achteraf ook beter had kunnen doen omdat ik nu geen xp heb gekregen :( en was pas level 39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zondag in de gelegenheid ben dan ben ik ook van de partij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Heb de GoT MW2 groep op Steam ook maar eens gejoined =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Kan de snelheid van je verbinding te maken hebben met de reactie in het spel ? Verlies gewoon continu tijdens het knifen terwijl ik magnum icm tactical knife en commando gebruik.

Gebruik nu draadloos internet maar als jullie zeggen dat je verschil merkt met een kabel dan stop ik de kabel erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
delaitinho schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:47:
Zijn er trouwens niet nog meer echte "killers" op GoT die ps3 hebben?
Aangezien ik ook weinig zin meer heb om in van die retard teams te komen.
Gister ook weer.. begin een domination op rundown.. blijven die noobs allemaal campen bij A terwijl tegenstander B en C had.. moet je weer in je eentje gaan rennen..

[mbr]Dubbelposten kan gebeuren maar bij deze triple post is niet nagedacht.
Denk de volgende keer eraan de post te editen (knop: [afbeelding]) want die zit er niet voor niks.[/]
Add me maar: TomRockanje

Zal dit keer eens opletten, vergeet altijd mensen te accepten! :$

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Heb even de laatste paar mensen die hun PSN hadden genoemd in dit topic toegevoegd :) dus als je een bericht van JaWSnl ziet (er staat GoT in het bericht) dan is het te vertrouwen... al zeg ik het zelf.

Ben heel wisselend kwa skill, maar ben wel heel erg van het objective: is het domination, dan dominate ik ook, als het CTF is dan capture ik ook. TDM doe ik alleen omdat er in HC niet veel te kiezen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Add mij ook dan maar
PSN = Dutch_Renegade

Speel zeer wisselend, soms goed en soms ook bagger,maar wel vaak na 22.00 uur en in het weekend aan het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Laatst online: 13-09 12:00
Nou ik ben geen slechte speler maar af en toe snap ik het toch echt niet.
Op dit moment speel ik met deze setup.

Perk 1: Marathon
Perk 2: Lightweight
Perk 3: Commando

P90, silenced en TMP als secondary.

1 Van mijn vele setups trouwens ik wissel ook wel eens af met shield en AR class.

Maar de laatste paar potjes ga ik meer af dan ik iemand af maak. Ik heb alsnog het gevoel dat er zoveel cheaters op de pc zijn te vinden! Sommige kills zijn ook gewoon te frapant? Bah ik wou even de frustratie van me af schrijven. Op dat soort momenten stop ik gewoon en wil ik het spel voor geen seconde meer aanraken.

Anyway ik heet FrankieFrank in het spel mischien heeft iemand me wel eens gezien?

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:11
tweakers party was weer leuk :). Denk er aan: Zondag 14:00 op de chat om mee te doen :)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanschr
  • Laatst online: 25-02-2021
Valt het meer mensen op dat ze steeds meer het woord noob beginnen uit te delen? :P Normaal gesproken was het enkel noobtube of iemand die met dual G18's rondtippeld, maar nu beginnen ze ook continu te zeuren over shotguns en dergelijke. Heel vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
johanschr schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:50:
Valt het meer mensen op dat ze steeds meer het woord noob beginnen uit te delen? :P Normaal gesproken was het enkel noobtube of iemand die met dual G18's rondtippeld, maar nu beginnen ze ook continu te zeuren over shotguns en dergelijke. Heel vervelend..
Ach ze moeten iets als ze niet kunnen winnen. Ik geef er meestal niks om wat ze roepen soms is het nog grappig ook wat ze verzinnen. Ik heb ook een hekel aan die knifers maar ja, het is hun manier van spelen dus kan mijn eigen er niet druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
if player does not have same class
playerclass = noob

Althans, zo lijkt het in de ogen van andere mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word echt knettergek van IW.net. Als ik in een game zit en disconnect omdat er lag is of een hacker blijft het k*tsysteem me terug gooien in hetzelfde spel. Echt ongelofelijk slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

reemprive schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:10:
Ik word echt knettergek van IW.net. Als ik in een game zit en disconnect omdat er lag is of een hacker blijft het k*tsysteem me terug gooien in hetzelfde spel. Echt ongelofelijk slecht.
Ja of je pakt dan even een andere speel modus :+

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:53
Mij mogen jullie ook wel toevoegen, speel alleen vooral overdag en 's avonds tot 8 a 9 uur.

psn: eric22269

Oja, zet er ff in dat je van GOT bent, anders verwijder ik waarschijnlijk je uitnodiging.

Ga me alleen niet 10x per dag uitnodigen, sommige hebben die neiging en dat is behoorlijk irritant. Speel trouwens ook geen hardore of s&D is mij te traag.

Lijkt me trouwens wel leuk om eindelijk is met een goed team te spelen en de tegenstander te slopen. Het lijkt de laatste tijd wel of er in mijn team alleen maar noobs worden gegooid.

[ Voor 9% gewijzigd door thriller op 03-03-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

Moet je vooral softcore blijven spelen :>

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
LzpAppel schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:42:
[...]

if player does not have same class
playerclass = noob

Althans, zo lijkt het in de ogen van andere mensen :P
Net ook weer iemand eerst ben ik noob omdat ik een shotgun heb, daarna zit die te campen met een heartbeatsensor was ik weer een ninja noob :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb de laatste tijd het idee dat Ninja totaal niet werkt. Het lijkt alsof ik gewoon op de heartbeat sensors kom... In de killcam zie ik mezelf zelfs op de display, hoewel ik gehoord heb dat dit een bug is*.
Maar toch... Mensen lopen ergens, in de killcam zie ik opeens mijn puntje op hun display, ze draaien zich gelijk om en richten waar ik zit...?!

*Het spel gebruikt de classes die de tegenstander (diegene die te zien is in de killcam) gebruikt, en dus geen Ninja, en dus wordt ik zichtbaar op de display, maar enkel in de killcam... klopt dit?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:38
Copycat deathstreak doet dat, misschien dat je per ongeluk zegt dat je de class over wilt nemen (weet niet meer hoe dat moet, gebruik het zelf nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:33:
Ik heb de laatste tijd het idee dat Ninja totaal niet werkt. Het lijkt alsof ik gewoon op de heartbeat sensors kom... In de killcam zie ik mezelf zelfs op de display, hoewel ik gehoord heb dat dit een bug is*.
Maar toch... Mensen lopen ergens, in de killcam zie ik opeens mijn puntje op hun display, ze draaien zich gelijk om en richten waar ik zit...?!

*Het spel gebruikt de classes die de tegenstander (diegene die te zien is in de killcam) gebruikt, en dus geen Ninja, en dus wordt ik zichtbaar op de display, maar enkel in de killcam... klopt dit?
Geloof dat de killcam laat zien met de perks die jij hebt. Oftewel je ziet het beeld vanuit de tegenstander maar met jou perks bij de tegenstander. Dus de Vijand die jij ziet (jijzelf dus) heeft dan geen Ninja meer. Ofzoiets was het }:O

Sinds gisteren is mijn verbinding weer Strict.. sinds de nieuwe installatie van Windows 7 was deze open. Maar nu spontaan weer strict.. snap er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 12-09 22:26
Nog maar een keer de vraag.

Kan de internet verbinding je reactie belemmer tijdens het spel??

Als dit zo is ga ik namelijk een utp aanschaffen ipv draadloos internet, merk echt vaak dat ik op tijd aan het knifen ben maar toch dood ga :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Uiteraard.. je ping heeft invloed op je "click to -> game action"

Je kunt voor de zekerheid even je config aanpassen naar 10ping bars, dan is het gemakkelijk te zien hoe goed je connectie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Versteegrob schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:19:

Als dit zo is ga ik namelijk een utp aanschaffen ipv draadloos internet, merk echt vaak dat ik op tijd aan het knifen ben maar toch dood ga :(
Nooit gehoord van lag?
Wikipedia: Lag

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:53
steveman schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:24:
Moet je vooral softcore blijven spelen :>
Liever noobs dan alleen maar campers, dat was iig zo in cod4 en ik denk dat het hier niet anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
thriller schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:02:
[...]

Liever noobs dan alleen maar campers, dat was iig zo in cod4 en ik denk dat het hier niet anders is.
Vergeet de hackers niet. Krijg het idee dat die vaker in HC lobby's zitten dan softcore. Maarja, bewijzen is lastig omdat de killcam ontbreekt... :/

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Word dat gewhine over hackers wel een beetje zat..

Alsof van de 100.000 mensen die op het moment spelen er 10.000 hacken ofzo..
Echt mensen zoveel hackers zitten er ook weer niet.. Maar het lijkt wel een beetje ja iemand owned mij hard dus hij hacked..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
pieterbas12 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:56:
tweakers party was weer leuk :). Denk er aan: Zondag 14:00 op de chat om mee te doen :)
Het was inderdaad leuk om met mede Tweakers dit spel te spelen.

Alleen kan ik beter spelen, maar ben verkouden en dat speelt niet lekker. Dus gelukkig heb ik geen headset. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor alles ben je een noob, maar niks van trekken. Gewoon stug doorspelen met je wapen. Doe ik tenminste. ;)
Sprayen met de Grenade Launcher, alleen als de rest dat ook doet. Verder nergens van aantrekken.

Viel me gister op dat er een Nederlander was(nee, was geen Tweaker) die "cancer blocker" zei, kan alleen Nederlanders zijn. 8)7
Ben benieuwd of dit zich uitbreid in het spel. :X

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

cancer klinkt heel anders dan kanker dus denk het echt..
noob of hacker genoemt worden boeit me niks, als je meer irritant vind ga je maar lekker ergens anders typen in plaats van game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Xenomorphh schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:54:

Echt mensen zoveel hackers zitten er ook weer niet.. Maar het lijkt wel een beetje ja iemand owned mij hard dus hij hacked..
Hoe weet jij hoeveel hackers en zijn? Weet jij aantallen? Of is jou statement alleen maar gebasseerd op wat jij ervaart tijdens het spelen? Misschien dat jij hackers niet herkend en daarom het idee hebt dat het nauwelijks voorkomt.
Niet persoonlijk bedoeld ofzo maar wie verteld mij dat jou ervaring de juiste is?
Dat jij het niet zo ervaart betekend nog niet dat het niet voorkomt...
(overigens geldt dat natuurlijk ook voor mij. Wie weet zie ik wel spoken en zijn er helemaal geen hackers 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

ChojinZ schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:30:
[...]

Hoe weet jij hoeveel hackers en zijn? Weet jij aantallen? Of is jou statement alleen maar gebasseerd op wat jij ervaart tijdens het spelen? Misschien dat jij hackers niet herkend en daarom het idee hebt dat het nauwelijks voorkomt.
Niet persoonlijk bedoeld ofzo maar wie verteld mij dat jou ervaring de juiste is?
Dat jij het niet zo ervaart betekend nog niet dat het niet voorkomt...
(overigens geldt dat natuurlijk ook voor mij. Wie weet zie ik wel spoken en zijn er helemaal geen hackers 8) )
Dat is een gok.. Hoe mensen hier en in game praten over hackers lijkt t wel op 1op 10 hacker is.. Nou dat weet ik wel zeker dat dat niet zo is. Als iemand een hacker ervaart of denkt maak een filmpje met fraps gooi t op youtube en deel t in plaats van te zeuren (niet tegen jou bedoelt ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:42

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Gister met danger close gaan spelen. Veel spelers zullen me nu haten, maar damn wat is dit een lekkere perk. Lekker noobtuben en weer met scavenger reloaden :) Had vrij vaak double kill en had zelfs een triple kill met een noobtube. Had tevens 2x harrier gehaald en eindigde met 30-11 op Quarry. Nu nog mijn AK-47 halen (ben nu level 68) en Danger Close Pro halen, dan ga ik proberen een nuke te halen met deze setup :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Xenomorphh schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:33:
[...]

Dat is een gok.. Hoe mensen hier en in game praten over hackers lijkt t wel op 1op 10 hacker is.. Nou dat weet ik wel zeker dat dat niet zo is. Als iemand een hacker ervaart of denkt maak een filmpje met fraps gooi t op youtube en deel t in plaats van te zeuren (niet tegen jou bedoelt ofzo).
Ik ben met je eens dat het gewhine soms wel irritant word. Ik kan me er ook aan ergeren. Maar daarintegen moet ik mijn irritatie's over mw2 ook kwijt. En dat kan ik alleen hier (Het vrouwtje thuis heeft niet zoveel begrip voor mijn geklaag over hackers 8) ).
Dus... sorry voor mijn gewhine maar dat moest er even uit... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattazing
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:55
Dutch Renegade schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:41:
Add mij ook dan maar
PSN = Dutch_Renegade

Speel zeer wisselend, soms goed en soms ook bagger,maar wel vaak na 22.00 uur en in het weekend aan het spelen
idem, ik speel soms 's avonds door de week en vaker in het weekend. mijn psn is mattazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik add jullie ook op psn, lijkt me leuk om een keer met een paar tweakers te knallen

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
FREAKJAM schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:34:
Gister met danger close gaan spelen. Veel spelers zullen me nu haten, maar damn wat is dit een lekkere perk. Lekker noobtuben en weer met scavenger reloaden :) Had vrij vaak double kill en had zelfs een triple kill met een noobtube. Had tevens 2x harrier gehaald en eindigde met 30-11 op Quarry. Nu nog mijn AK-47 halen (ben nu level 68) en Danger Close Pro halen, dan ga ik proberen een nuke te halen met deze setup :)
Inderdaad ik háát die danger close perk! Zie ik op de killcam dat één of andere baklap een RPG afvuurt die 5 meter achter en 3 meter boven mij op een muur ontploft en dan nog ben ik dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattazing
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:55
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:36:
Ik add jullie ook op psn, lijkt me leuk om een keer met een paar tweakers te knallen

top, ik zal je accepten.

moeten we in het spel overigens ook de clan tag [GoT] er bij zetten om met elkaar te kunnen shooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Jeej, zojuist toch zo lekker gespeeld. Veel FMJ trough the wall kills gehaald door stomweg buiten een gebouw te zitten wat verdedigd moest worden. Vanaf de buitenkant zag ik dat er tegenstanders naar binnen gingen (rara wat zouden zij gaan doen?) die ik van door de muur kon afknallen. :P

Die grote pijl waarop staat "Defend" kan soms toch wel in jouw voordeel werken. De kans is groot dat men voor de laptop staat en dus kun je op de gok richting die pijl schieten, het zal je verbazen hoeveel kills je daarmee kan maken.

Nadeel is wel dat mensen soms denken dat je een wallhack gebruikt omdat je alleen maar door muren aan het schieten bent. Nouja, ik benut hiermee één van de mogelijkheden van het spel.

Vandaag ook voor het eerst met sitrep gespeeld maar dat vereist nogal wat gewenning. Ik denk de hele tijd dat er mensen in de buurt zijn omdat je alles veel harder hoort. :)
Xenomorphh schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:54:

Nou, veel hackers zijn er niet maar kom ze zo nu en dan wel vaak tegen. Wel heb ik het idee dat ze het proberen te verhullen wat alleen niet altijd lukt. Wat je eerder ziet zijn spelers die level 70 zijn prestige 10 terwijl zij slechts een week spelen ofzo en dat is wel jammer. Deze gasten geven het vaak ruiterlijk toe en zijn er wel trots op. Nouja, de wetenschap dat zij door die levels echt niet beter gaan spelen maakt weer een hoop goed.

Ervaring doet meer dan level 70 prestige 10, zegt geen ruk over hoe iemand speelt (normaal gesproken zeggen levels meer iets over ervaring). Volgens mijn account heb ik nu 1,5 dagen speeltijd erop zitten en nu pas ben ik op het niveau dat ik goed ga spelen. Ranken gaat niet hard, ik speel niet zo vaak (ben slechts level 51) maar behaal nu vaak de killstreaks (zelfs >8 kills) terwijl ik nog steeds rush als een waanzinnige. :+

[ Voor 41% gewijzigd door bazs2000 op 04-03-2010 12:51 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:36:

Wat is jou psn? dan voeg ik je ook toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
Versteegrob schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:19:

Er zijn wel honderden zaken die je reactie belemmeren:

- Je eigen reactietijd
- De doorvoersnelheid van je muis
- Verversnelheid van je monitor
- Verwerkingssnelheid van je grafische kaart
- Bussnelheid van je moederbord
- etc etc

En inderdaad, draadloos internet moet je niet doen met gamen. Teveel gegevens die over een te trage verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Snelheid van de "server"..... en die in combinatie met ZIJN internetverbinding is mijns inziens de grootste belemmering. Je kan een actie uitvoeren en in de replay zie je dat je nog niets doet, scheelt soms wel iets van een halve seconde en dat is gewoon te veel, dus ergens zit er een vertraging, aangezien je op je eigen beeld wel iets ziet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Vandread schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:27:
Snelheid van de "server"..... en die in combinatie met ZIJN internetverbinding is mijns inziens de grootste belemmering. Je kan een actie uitvoeren en in de replay zie je dat je nog niets doet, scheelt soms wel iets van een halve seconde en dat is gewoon te veel, dus ergens zit er een vertraging, aangezien je op je eigen beeld wel iets ziet gebeuren.
yup! mee eens!

Op nummer 2 staat bij mij monitor inputlag. Sinds ik op een tft speel voelt het allemaal iets meer laggy aan. Ben dan ook van plan om (speciaal voor cod 8) ) mijn oude crt uit het vet te halen en deze weer aan te sluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanschr
  • Laatst online: 25-02-2021
Mensen als jullie eens willen spelen, voeg mij dan ook vooral toe :) Ben altijd in voor potje knallen (meestal).

Steam: gekkegerrie17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik ben het er niet mee eens dat draadloos internet negatief bijdraagt aan de spelbeleving.
Al 6 jaar heb ik thuis een onbedraad netwerk, het enige wat bedraad is aangesloten zijn de NAS en printer, de rest uitsluitend via WiFi.

Ik merk alleen iets wanneer mijn vrouw filmpjes op youtube kijkt en dan nog kan ik normaal spelen al ontstaat er af en toe wel een hapering. Tijdens het online spelen heb ik pingtijden van <20ms. Ook speel ik met een draadloze muis, ook hier merk ik niets van vertraging en deze discussie bestaat nu al vele jaren en nog nooit ben ik ervan overtuigt dat draadloze apparatuur van significante invloed kan zijn.

Tot nu toe heb ik als oorzaken voor lag de volgende zaken:

- Eigen PC (die naast het spel ook andere taken uitvoert)
- Netwerkverkeer van andere apparatuur in het netwerk.
- De server waarop het spel draait (in het geval van MW2 is dit een thuiscomputer die naast het hosten van een spel ook andere taken verricht).
- De internetverbinding van de hostende partij.

Op het gebied van WiFi kan ik niet zeggen dat ik de beste apparatuur heb staan en 1,5 jaar geleden maakte ik gebruik van een USB WiFi-stick en zelfs daarmee nooit problemen gehad. Het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe het signaal in huis is en waar de router staat. Toen de PC naar zolder verhuisde en de router nog in de meterkast stond heb ik wel een andere antenne gekocht. :)

Uiteraard spreek ik hier voor mezelf en een ander kan eigen ervaringen hebben maar ik reageer omdat er wordt gesteld dat WiFi niet gunstig is terwijl dit niet het geval hoeft te zijn. :)

[ Voor 6% gewijzigd door bazs2000 op 04-03-2010 14:04 . Reden: Lijst met lagveroorzakers uitgebreid. ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
prutser387 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:19:
[...]

En inderdaad, draadloos internet moet je niet doen met gamen. Teveel gegevens die over een te trage verbinding.
bs, ik doe alles op draadloos. raiden in wow. sta vaak genoeg bovenaan in een potje cod. en me vriendin is dan ook gewoon rustig bezig op draadloos.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.