Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:12:
Mystikal, onwijs bedankt voor de guide, echt top! _/-\o_

Heeft er iemand trouwens wel eens een kill gemaakt met een carepackage? En dan bedoel ik uiteraard niet met wat eruit kwam maar gewoon met de kist zelf? Ik zat mijn CP op te wachten en terwijl die naar beneden werd gegooid kwam er net een tegenstander keihard aangerend die 'm zo op z'n kop kreeg. De death animation was daarnaast ook nog eens erg geestig. Daar zou eigenlijk ook een title of emblem voor uitgedeeld moeten worden. :P
Had de final kill moeten zijn, dan had je wel een challenge te pakken :P
axis schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:42:
Heb trouwens die fal shotty geprobeerd, de range is inderdaad ultiem, bij terminal bijvoorbeeld heb je die lange gang, je knalt zo iemand neer aan de andere kant van de gang. De damage is niet erg veel, maar de range is wel erg ver :) Zal waarschijnlijk ook wel weer gepatched worden..
Ik heb het net geprobeerd, kwam niet boven k/d van 1 uit.
Merk wel dat de range enorm is, speelde wel hardcore met stopping power gingen ze wel dood, met cold b moest ik drie keer schieten. Kortom ik vond het niet echt werken...aangezien één kogels meestal al dodelijk is met andere wapens.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
pieterbas12 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:55:
Vandaag mee gemaakt: Tactical Nuke ! Gelukkig wel voor ons team. Die gast had 75 kills in 1 potje :|
Ik zit geregeld boven de 90+ hoor, dat is geen probleem :) Aantal spelers die ook in MW2 groep van GoT zitten scoren nog veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Nou heb ik een paar dagen geleden level 71 bereikt en dus de mogelijkheid om met prestige te beginnen ook. Vandaag prestige ingegaan met de gedachte om lekker veel demolition te gaan spelen en zo dus veel XP binnen te halen en zo ook weer snel door te levelen. Maar.. ik krijg nu nog maar 400/500 (soms nog minder) punten of ik nou win of verlies. Terwijl voor de prestige kreeg ik meestal (tien)duizenden punten.

What the hell??

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 3 dagen ellende, nog 3 dagen vloeken en tieren, nog 3 dagen kankeren op die kut campers, en nog 3 dagen groen en geel ergeren aan de kill streaks, en zo kan ik nog wel heel lang door gaan.
Maar bovenal wil ik de noobs bedanken die van dit grafische spectakel een ware hel hebben gemaakt.
Nog nooit heb ik zo een hekel gahad aan een shooter als deze, 'Bedankt' infinity voor het verneuken van een prachtig spel.
Dit schijfje gaat over 3 dagen verdwijnen onder een grote hoop stof om plaats te maken voor een fatsoenlijke game waar tenminste eens is nagedacht wat de ware intentie van een Battlefield ligt.

En nu zul je zeggen dat is de menig van slechts 1 gamer, nu geloof me van alle gamers in mijn vriendenlijst zijn er slechts nog een paar die MWF2 blijven spelen, bijna iedereen heeft een soort van haat/liefde voor dit spel gekregen en inmiddels het schijfje verbannen naar het stapeltje verkoop.

De koning onder de schooters gaat dood in 3 dagen, lang leve de nieuwe koning ( voorlopig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja, als bad company 2 hier op de mat ploft gaat mw2 zeker even stof happen ja

maar om nou de hele game af te zeiken , nee

ben nu prestige 1 level 42 , best mee vermaakt , maar nu is het wel genoeg geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:17:
Nog 3 dagen ellende, nog 3 dagen vloeken en tieren, nog 3 dagen kankeren op die kut campers, en nog 3 dagen groen en geel ergeren aan de kill streaks, en zo kan ik nog wel heel lang door gaan.
Maar bovenal wil ik de noobs bedanken die van dit grafische spectakel een ware hel hebben gemaakt.
Nog nooit heb ik zo een hekel gahad aan een shooter als deze, 'Bedankt' infinity voor het verneuken van een prachtig spel.
Dit schijfje gaat over 3 dagen verdwijnen onder een grote hoop stof om plaats te maken voor een fatsoenlijke game waar tenminste eens is nagedacht wat de ware intentie van een Battlefield ligt.

En nu zul je zeggen dat is de menig van slechts 1 gamer, nu geloof me van alle gamers in mijn vriendenlijst zijn er slechts nog een paar die MWF2 blijven spelen, bijna iedereen heeft een soort van haat/liefde voor dit spel gekregen en inmiddels het schijfje verbannen naar het stapeltje verkoop.

De koning onder de schooters gaat dood in 3 dagen, lang leve de nieuwe koning ( voorlopig :-)
idemdito in mijn vriendengroep, ik speel het spel alleen nog om samen met hun te knallen, voor de rest raakt niemand het meer aan. Gelukkig is er snel iets beters.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
noobs vind ik niet zo erg, maar die cheaters mogen ze onderhand wel eens aan pakken. Nu komt het vaak voor dat we en masse leave game doen om opnieuw te beginnen.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:30
Ik heb mijn eigen ook aangemeld bij de steam group dus je kunt mij ook toevoegen in de TS. Steam is = stickiestickie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BC2 kan niet tippen aan MW2. Servers vinden e.d. werkt bij BC2 wel beter maar voor de rest is MW2 als shooter superieur. Niks kan tippen aan de feel van wapens, de besturing en de diversiteit van MW2 (voor alsnog tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05

Gelukkig, eindelijk de whiners weg. Tot nooit meer ziens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:30:
[...]

BC2 kan niet tippen aan MW2. Servers vinden e.d. werkt bij BC2 wel beter maar voor de rest is MW2 als shooter superieur. Niks kan tippen aan de feel van wapens, de besturing en de diversiteit van MW2 (voor alsnog tenminste).
dat vind jij misschien, maar dat wil niet zeggen dat het voor iedereen geld ;)

zo superieur vindt ik mw2 als shooter echt niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:11
monnick schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:30:
[...]

Dat vind jij. Maar dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk is, want zo superieur is het niet. (Anders was het nooit gehackt :P) ;) Andere, zoals ik, vinden dat niet.

[ Voor 11% gewijzigd door White_Collar op 28-02-2010 19:51 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Ben het er wel mee eens.. Ik heb de Bèta van BC2 gespeeld & heb het gevoel alsof ik een spel van 5-6 jaar geleden aan het spelen was.. Grafisch ziet het er best aardig uit, maar daar is alles mee gezegd..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
CoDMW2 ligt nu helemaal plat =(

TDM werkte de hele dag al bijna niet (geen servers te vinden om te joinen) maar nu alles 0/0 players online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 11:46
srdevil schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:10:
CoDMW2 ligt nu helemaal plat =(

TDM werkte de hele dag al bijna niet (geen servers te vinden om te joinen) maar nu alles 0/0 players online
Ik zie het.
Private matches spelen met vrienden dan maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Viperke schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:56:
[...]

Ik zit geregeld boven de 90+ hoor, dat is geen probleem :) Aantal spelers die ook in MW2 groep van GoT zitten scoren nog veel hoger.
Dan ben ik benieuwd in wat voor gametype. Mijn hoogste is 98, dit haal ik echter zelden. Normaal gesproken zit in ongeveer op 50. Ik speel Ground War en zie eigenlijk nooit 100+ behalve zware aimbotters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:31:
[...]

Dan ben ik benieuwd in wat voor gametype. Mijn hoogste is 98, dit haal ik echter zelden. Normaal gesproken zit in ongeveer op 50. Ik speel Ground War en zie eigenlijk nooit 100+ behalve zware aimbotters.
Viperke speelt alleen maar Demolition, toch? :9

Verder haal ik ook niet vaak meer dan 90 kills, alhoewel dat eerder komt doordat ik die gametypes niet speel denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:32

ErA

Alle respect van dien, en zonder mezelf en ander genoemde als "pro's " te bestempelen:

Ik heb een aantal keer samen met 3 andere tweakers Domination / Demolition / en what not gedaan. En dat was gewoon een massa slachting van het andere team.

Spelen met vrienden = insta win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om jullie reacties te zien, maar om e.a duidelijk te maken, ik heb al vanaf dag 1 MWF2 gespeeld, daarvoor enkel Kilzone2, en terecht gesproken is dat de besturing van de COD reeks is superieur tov van alle andere shooters.
Maar infinity is gewoon veel te ver gegaan en hebben deze game te veel opgeleukt met kilstreaks en perks.
Vrijwel iedereen praat enkel over zijn kill/death score want dat is in deze game het belangrijkste schijnbaar terwijl je vet geholpen wordt door de streaks, ( laatst een game 30 op 2 waarvan ik zelf slechts 5 kils had gemaakt)
Tactiek ? vrijwel onmogelijk omdat de tegenpartij enkel op kills uit is en de objectives vergeet.
Game verloren ? maakt me niets uit ik sta toch 20 op 10.... duh!
Domination ? daar wordt uitsluitend gecampt op sukkels die voor de vlaggen gaan, ik ga voor de kils zeggen ze dan.
De game is zo ongelofelijk snel gemaakt ( en dan spreek ik voor de PS3 ) dat jou prestatie afhankelijk is van de verbinding ( ping ) die je op dat moment heb.
Iedere miliseconde die je achterloopt is van invloed waardoor je altijd verliest, tel de kogels is die per seconden
worden afgeschoten.

Nee ik heb niets aan te merken op de game zelf, grafisch prachtig, controls om te zoenen, maar gameplay sucks bigtime.
Kijk maar eens om je heen wie het spel nog spelen ? vele zijn weer deel 4 en 5 gaan spelen, Tja Bart-Smits is de enige die het doorheeft en het spelletje ligt daar voor 44,- in het schapje.. hail hail, kunnen nog meer kids gaan knallen.. kijk papa ik sta op de eerste plek met 30 op 5...

Het wordt tijd dat er echte games uitkomen en ik hoop dat Battlefield daar 1 van wordt.

( best leuk verhaaltje toch hehe , lees dit dan ook met een enorme knipoog, of 1oog, want die andere heb ik nodig voor mijn heartbeath sensor )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AldoRaine
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-08 14:23
rabor schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:05:
Ben het er wel mee eens.. Ik heb de Bèta van BC2 gespeeld & heb het gevoel alsof ik een spel van 5-6 jaar geleden aan het spelen was.. Grafisch ziet het er best aardig uit, maar daar is alles mee gezegd..
Ja inderdaad, BC 2 speelt naar mijn gevoel nog veel trager en houteriger dan battlefield 2, en kan zeker niet mee met call of duty modern warfare 2, alleen ik ben het gebrek aan dedicated servers helemaal zat en wacht op een leuke vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Hopen op Battlefield 3 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

MW2 is het beste wat ik tot nu toe heb gespeeld op RTCW:ET en SoF2 na alleen komen de laatstgenoemden wel uit een ander tijdperk. RTCW was vooral teamplay maar dan wel omdat teamplay broodnodig was. Bij SoF2 was het vooral de snelheid waarmee je door de maps kon raggen.

Bij MW2 komt er vooral tactiek bij kijken terwijl er evengoed veel ruimte is voor verschillende speelstijlen. Je moet gewoon met meer rekening houden en als je dit doet dan is het een leuk spel. De disconnects en servergerelateerde problemen hebben mij nog niet tot wanhoop gedreven iig.

Voorlopig zal ik geen ander spel kopen omdat ik teveel plezier heb met deze. Wel hoop ik dat er nieuwe maps bijkomen of dat de mapcycles verbeteren (geen terminal in HQ PRO).

Ik vraag mij trouwens af hoe ik een server moet starten, alles staat open en het zou moeten werken maar als ik een server start dan komen er gewoon geen mensen in? Hier snap ik niets van.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:48:
[...]

Viperke speelt alleen maar Demolition, toch? :9

Verder haal ik ook niet vaak meer dan 90 kills, alhoewel dat eerder komt doordat ik die gametypes niet speel denk ik. :)
Helaas niet vaak meer gezien daar geen ladders voor zijn :(, maar met demo is 90+ te halen met een beetje doorbikkelen. Voor de rest geef ik me gewonnen aan Ert die kerel is gewoon 1 van de beste uit de GoT MW2 steam group :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

bazs2000 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:05:
Voorlopig zal ik geen ander spel kopen omdat ik teveel plezier heb met deze. Wel hoop ik dat er nieuwe maps bijkomen of dat de mapcycles verbeteren (geen terminal in HQ PRO).
Dat terminal niet in HQ PRO moet is natuurlijk jouw persoonlijke mening ;)
Ik vraag mij trouwens af hoe ik een server moet starten, alles staat open en het zou moeten werken maar als ik een server start dan komen er gewoon geen mensen in? Hier snap ik niets van.
Je kan met invite(shift-tab om steam te openen) mensen in je server krijgen. Echter, als het om een publiekelijk potje gaat wordt automatisch toegewezen wie de server is. Sterker nog, de geen die dan de server is merkt het vaak niet eens.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
wat mij opvalt is dat op de pc het spel ontzettend vertraagd is. vooral zie je dit goed bij dat filmpje dat je krijgt bij een game winning kill. het duurt gewoon een seconde voordat als je geschoten hebt de kogel je doel raakt. de laatste tijd merk ik dit ook ingame. ik zie iemand, ik schiet en hij maakt een kill op mij. en dan op de killcam zie je niet eens dat ik schiet.

wat me ook ontzettend iriteerd is het matchmaking. dit werkt gewoon voor geen meter. ikzelf speel bijna alleen maar groundwar. en eer dat ik in een potje zit heb ik al vijf keer unable to connect host of could not migrate host gezien. en meestal als er dan een potje gaat starten krijg ik ook nog host leaved of zoiets. nou als je dan eindelijk speelt ben je ok 7 minuten verder. even snel een potje opstarten zit er dus ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

kipneck schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:16:
wat me ook ontzettend iriteerd is het matchmaking. dit werkt gewoon voor geen meter. ikzelf speel bijna alleen maar groundwar. en eer dat ik in een potje zit heb ik al vijf keer unable to connect host of could not migrate host gezien. en meestal als er dan een potje gaat starten krijg ik ook nog host leaved of zoiets. nou als je dan eindelijk speelt ben je ok 7 minuten verder. even snel een potje opstarten zit er dus ook niet in.
Toch vind ik dit vreemd, want ik heb dit soort problemen dus niet. Even snel een potje starten lukt bij mij dus wel. Het is echt zeldzaam als ik problemen heb, zoals laatst met Connecting to IWNet, maar dit was maar van korte duur.

Het is raar dat sommige mensen wel problemen hebben bij het vinden van een match en anderen niet.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:24:
Leuk om jullie reacties te zien, maar om e.a duidelijk te maken, ik heb al vanaf dag 1 MWF2 gespeeld, daarvoor enkel Kilzone2, en terecht gesproken is dat de besturing van de COD reeks is superieur tov van alle andere shooters.
Maar infinity is gewoon veel te ver gegaan en hebben deze game te veel opgeleukt met kilstreaks en perks.
Vrijwel iedereen praat enkel over zijn kill/death score want dat is in deze game het belangrijkste schijnbaar terwijl je vet geholpen wordt door de streaks, ( laatst een game 30 op 2 waarvan ik zelf slechts 5 kils had gemaakt)
Tactiek ? vrijwel onmogelijk omdat de tegenpartij enkel op kills uit is en de objectives vergeet.
Game verloren ? maakt me niets uit ik sta toch 20 op 10.... duh!
Domination ? daar wordt uitsluitend gecampt op sukkels die voor de vlaggen gaan, ik ga voor de kils zeggen ze dan.
De game is zo ongelofelijk snel gemaakt ( en dan spreek ik voor de PS3 ) dat jou prestatie afhankelijk is van de verbinding ( ping ) die je op dat moment heb.
Iedere miliseconde die je achterloopt is van invloed waardoor je altijd verliest, tel de kogels is die per seconden
worden afgeschoten.

Nee ik heb niets aan te merken op de game zelf, grafisch prachtig, controls om te zoenen, maar gameplay sucks bigtime.
Kijk maar eens om je heen wie het spel nog spelen ? vele zijn weer deel 4 en 5 gaan spelen, Tja Bart-Smits is de enige die het doorheeft en het spelletje ligt daar voor 44,- in het schapje.. hail hail, kunnen nog meer kids gaan knallen.. kijk papa ik sta op de eerste plek met 30 op 5...

Het wordt tijd dat er echte games uitkomen en ik hoop dat Battlefield daar 1 van wordt.

( best leuk verhaaltje toch hehe , lees dit dan ook met een enorme knipoog, of 1oog, want die andere heb ik nodig voor mijn heartbeath sensor )
Goed stukje en ik kan je geen ongelijk geven. Ook ik betrap mezelf erop dat ik baal als ik nog 1 kill moet voor een harrier of AC 130 en word gekilled. Of gaat campen daarvoor . Bij MW1 waren mensen veel meer bezig om samen te winnen en heb ik beduidend meer plezier aan beleeft . Toch ben ik een van de weinige die NIET op battlefield zit te wachten . ik heb helemaal niets met dat spel en het voelt me te houterig aan .
Ik heb een haat/liefde verhouding met MW2 soms fantastisch soms helemaal niks . En zou Infinity Ward besluiten zo'n 10 maps te maken voor COD 4 dan gaat MW 2 idd stof happen maar dat zal er helaas niet inzitten.
Nu speel ik door totdat er wat anders leuks komt . Ik hoop dat Medal Of Honour me positief kan verassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
kipneck schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:16:
wat mij opvalt is dat op de pc het spel ontzettend vertraagd is. vooral zie je dit goed bij dat filmpje dat je krijgt bij een game winning kill. het duurt gewoon een seconde voordat als je geschoten hebt de kogel je doel raakt. de laatste tijd merk ik dit ook ingame. ik zie iemand, ik schiet en hij maakt een kill op mij. en dan op de killcam zie je niet eens dat ik schiet.
Dit heb ik inderdaad ook heel vaak de laatste 2 weken en had ik daarvoor zelden. Vind het erg irritant, met name wanneer het gebeurd als ik nog 1 kill nodig heb voor mijn harriers. ben geen pro, dus haal niet iedere game mijn killstreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

beany schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:24:
[...]

Toch vind ik dit vreemd, want ik heb dit soort problemen dus niet. Even snel een potje starten lukt bij mij dus wel. Het is echt zeldzaam als ik problemen heb, zoals laatst met Connecting to IWNet, maar dit was maar van korte duur.

Het is raar dat sommige mensen wel problemen hebben bij het vinden van een match en anderen niet.
Ik heb ook geen problemen met matchmaking behalve bij Ground War. In alle andere zit ik naar een paar seconden in een potje maar bij Ground War heb ik regelmatig disconnects, could not connect to host en vergelijkbare foutmeldingen. Ik gok dat ze daarom slechts één speltype met 18 spelers doen omdat dit blijkbaar minder goed werkt met matchmaking.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ik ben bijna level 70 !

Echter heb ik zo lang gespeeld om die wapens vrij te krijgen, en ga ik zo blij zijn dat ik die AK47 eindeljik heb, dat ik geen zin ga hebben om dat alles op te geven om Prestige in te gaan.

Echter is het zo zonde om die prestige challenges niet te doen.

Stel ik maak dagelijks een backup van mijn players mapje.
Als ik nu mijn level 70 houd en af en toe met die config bestanden speel,
en af en toe met een ander mapje (kopie van die 70, maar dan in prestige gaan) speel?

Ik ga geen 2x dit spel kopen om 1 keer in prestige en een andere keer gewoon level 70 te spelen. Maar het bovenstaande is toch een mooie oplossing hiervoor? Ik cheat niet, ik zet gewoon een backupje terug !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Geen idee of dat werkt. Maar ik kan me wel inbeelden dat IW dit als rankhacken ziet. Immers als je bent terug gegaan naar je oude profiel en daarna je prestige-profiel weer 'aanzet', dat ziet dit er van buitenaf uit als een rankhack.

Dus eigen risico.

Daarbij denk ik dat als je nu pas voor de 1e keer lvl 70 bent, dat je toch te weinig speelt om iets te merken van de prestige challenges. De meeste hiervan zijn namelijk zo omvangrijk dat je er toch wel heel wat uurtjes in moet stoppen.....

[ Voor 32% gewijzigd door prutser387 op 01-03-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
bazs2000 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:04:
[...]

Ja ik. :P

Ik gooide de granaat en ging ergens verderop in een hoekje zitten (wachten) toen er een tegenstander vlak naast de rookgranaat ging staan. De kist valt op zijn kop en klaar was hij. :D Ik had dus een kill (die niet telde overigens) en 'heel teleurstellend' ammo. :+

Edit:
Deze heb ik niet. :?

[afbeelding]
ikke wel =] en ik kreeg hem hetzelfde als jou. iemand wou me op skidrow van achter besluipen en besloot op het laatste moment toch mijn kistje te koppen :D pwned :D

[ Voor 12% gewijzigd door Proxx op 01-03-2010 13:19 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Fastman schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:42:
Ik ga geen 2x dit spel kopen om 1 keer in prestige en een andere keer gewoon level 70 te spelen. Maar het bovenstaande is toch een mooie oplossing hiervoor? Ik cheat niet, ik zet gewoon een backupje terug !
Gewoon prestigen, eerste paar levels gaan zowiezo vlotter, slim spelen zit je zo weer op lvl70 en kan je teminste die prestige dingen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

hmm ik heb gister de game winning kill gehaald met c4, alleen ik was al dood toen de c4 af ging :D sterker nog, ik heb niet eens op het ontstekingsknopje gedrukt, dat ding ging na 10 secondend ofzo zelf af :? Zit er een timer op c4 ofzo als je dood gaat?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 22:05
amahusu schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:19:
hmm ik heb gister de game winning kill gehaald met c4, alleen ik was al dood toen de c4 af ging :D sterker nog, ik heb niet eens op het ontstekingsknopje gedrukt, dat ding ging na 10 secondend ofzo zelf af :? Zit er een timer op c4 ofzo als je dood gaat?
Claymores verdwijnen uit zichzelf als je dood gaat (niet bij SD), C4 zou ik niet weten, bij SD blijft het iig liggen, andere gametypes denk ik dat het gewoon hoort te verdwijnen.

@ hier verder boven:

Ik zou gewoon prestigen. Extra class slot is ook best nice hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
beany schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:10:
[...]

Dat terminal niet in HQ PRO moet is natuurlijk jouw persoonlijke mening ;)

[...]

Je kan met invite(shift-tab om steam te openen) mensen in je server krijgen. Echter, als het om een publiekelijk potje gaat wordt automatisch toegewezen wie de server is. Sterker nog, de geen die dan de server is merkt het vaak niet eens.
Als alles lekker vlot loopt en je veel kills haalt zonder veel moeite te doen, dan ben jij de host :+ .
Ik haal echt veel meer kills als ik de host ben (of mijn collega).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk ergens te zien wie de host is of blijft het een beetje gissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:56:
Is het eigenlijk ergens te zien wie de host is of blijft het een beetje gissen?
Het enige om dat te zien is, door te kijken wie het ping balkje vol heeft.

Hopelijk gaan ze dat wel met een toekomstige update nog verhelpen, want fijn is het niet.
Vooral als je niet eens weet of je host bent en iedereen zit op jou te schelden. :( Maar je weet dan ook dat je host bent. ;)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een game join en iedereen supersnel beweegt. Laatst bijvoorbeeld met Rust, dan loop je naar voren en zit je met 1 knal aan de andere kant van de map (okee, het is een kleine map maar niet zo klein). Alle spelers hadden dit, iedereen bewoog zo snel. Het ging ook met vlagen, af en toe liep je een seconde normaal en dan ging het weer als een idioot.

Het was in het begin wel grappig maar het speelt erg irritant, je loopt continu om elkaar heen te draaien en als je schiet dan is de tegenstander alweer weg. Toen het volgende potje begon toen gebeurde precies hetzelfde dus heb ik maar geleaved.

Ik vroeg me af, is dit een of andere hack door degene die de host draait? Of is het een willekeurig verschijnsel doordat de host veel lag heeft ofzo?

Edit: @Gekheid: Goede vraag, ik heb op de pingbalkjes niet gelet. Maar op de Xbox is het zowiezo maar een 3-traps balkje, ik weet niet of je op de PC de ping beter kan zien.

[ Voor 11% gewijzigd door GekkePrutser op 01-03-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
GekkePrutser schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:33:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een game join en iedereen supersnel beweegt. Laatst bijvoorbeeld met Rust, dan loop je naar voren en zit je met 1 knal aan de andere kant van de map (okee, het is een kleine map maar niet zo klein). Alle spelers hadden dit, iedereen bewoog zo snel. Het ging ook met vlagen, af en toe liep je een seconde normaal en dan ging het weer als een idioot.

Het was in het begin wel grappig maar het speelt erg irritant, je loopt continu om elkaar heen te draaien en als je schiet dan is de tegenstander alweer weg. Toen het volgende potje begon toen gebeurde precies hetzelfde dus heb ik maar geleaved.

Ik vroeg me af, is dit een of andere hack door degene die de host draait? Of is het een willekeurig verschijnsel doordat de host veel lag heeft ofzo?
volgens mij is dat een gevolg van knetters veel lag? wat gaven de lagbalkjes aan dan? wel groen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Afbeeldingslocatie: http://xs.to/thumb-E3F5_4B8ABC65.jpg

Leuk spul, die chopper gunner :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 11-09 16:11
Edit: @Gekheid: Goede vraag, ik heb op de pingbalkjes niet gelet. Maar op de Xbox is het zowiezo maar een 3-traps balkje, ik weet niet of je op de PC de ping beter kan zien.
Op de pc kan je meerdere balkjes instellen.
Meestal is er maar 1 met een vol groen balkje, als de host echt goed is zijn er meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:41
Engineer Stewie schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:50:
[...]

Op de pc kan je meerdere balkjes instellen.
Meestal is er maar 1 met een vol groen balkje, als de host echt goed is zijn er meerdere.
Zoals gezegd hiero, je kan via de mpconfig aanpassen hoeveel balkjes er te zien zijn en voor hoeveel ms deze staan.
Max is 10 dacht ik. Geeft een duidelijk beeld hoe en wie de host is, Want die heeft altijd 10 bars.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hoelang blijft een attackt helicopter/harrier/pavelow ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:38
30 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als je op de XBOX meteen op select drukt terwijl de ronde nog moet beginnen (dus tijdens het aftellen van 10 naar 0) dan kun je ook zien wie de host is. Diegene heeft namelijk al groene balken waarbij de rest nog maar één zielig rood/oranje dingetje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn een aantal dingen waaraan je kan zien of je de host bent buiten de 10 bars ben ik achter gekomen. Allereerst kan je het zien als je gelijk wanneer je in de game bent op "tab" of een andere toewezen key voor het scoreboard klikt en jij de enige bent op het board en de rest onder spectators staat. Je ziet ook geen "connecting to host" bij het laden van de map en "awaiting challenge" blijft maar een seconde in beeld. Wat mij ook is opgevallen dat bij een host migration wanneer je wordt aangewezen als host na het bericht "migraiting host" het beeld een paar seconde zwart wordt. Misschien is dit iets wat ik alleen ondervind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjoekie schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:56:
[...]

Als je op de XBOX meteen op select drukt terwijl de ronde nog moet beginnen (dus tijdens het aftellen van 10 naar 0) dan kun je ook zien wie de host is. Diegene heeft namelijk al groene balken waarbij de rest nog maar één zielig rood/oranje dingetje heeft.
Inderdaad, dat geldt ook op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoMe schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:55:
Hoelang blijft een attackt helicopter/harrier/pavelow ?
Wel lang, ik denk toch wel een minuut of 2. Attack Helicopter is 40 seconden, AC130 ook. Al duurt de AC130 gevoelsmatig korter, mede door zijn trage primary weapon mechanisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Beetje offtopic maar even een waarschuwing voor hackers op steam!

Klik niet op links in steam, ook niet van bekenden uit je vriendenlijst
waarin in ze vragen om een pcw 2vs2.

Maatjuh van me is net gehackt al zn games kwijt :S

http://www.eurodomination...=84&t=6758&p=68023#p68023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Bartske schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:23:
[...]

Claymores verdwijnen uit zichzelf als je dood gaat (niet bij SD), C4 zou ik niet weten, bij SD blijft het iig liggen, andere gametypes denk ik dat het gewoon hoort te verdwijnen.

@ hier verder boven:

Ik zou gewoon prestigen. Extra class slot is ook best nice hoor.
clays blijven meestal liggen zolang er enemy's in de buurt zijn en ze nog tijd hebben om iemand te verwonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

darkpluisje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:31:
[...]

clays blijven meestal liggen zolang er enemy's in de buurt zijn en ze nog tijd hebben om iemand te verwonden
Heb ze ook wel eens voor m'n neus zien verdwijnen, zal wel een vaste periode zijn dat ze nog blijven.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Als het goed is blijven claymores liggen totdat je weer respawned. Als je dus net een claymore plant en iemand komt het hoekje om om je te killen dan kun je het beste nog even dood blijven, dus niet op X (of whatever de knop is op PS3/pc) drukken. Zodra je respawned verdwijnt de claymore.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik ben nog maar eens een keer bezig geweest met de spec-ops, blijft toch voor mij hetgene waar ik het meest over te spreken ben wat MW2 betreft.

Ook weer eens een paar potjes TDM geprobeerd, maar het is steeds weer dat je na een potje disconnect bent van host en er zit zo'n beetje iedere ronde wel een cheater in en je krijgt steeds de mappen die je niet wil. In ieders geval nooit degene die je graag eens voorbij zou willen zien komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

NickThissen schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:43:
Als het goed is blijven claymores liggen totdat je weer respawned. Als je dus net een claymore plant en iemand komt het hoekje om om je te killen dan kun je het beste nog even dood blijven, dus niet op X (of whatever de knop is op PS3/pc) drukken. Zodra je respawned verdwijnt de claymore.
Ah, dat verklaart de randomness die ik meemaakte, met TDM:HC hangt 't er maar net vanaf hoe de timer op dat moment staat.

Maarja, 't beste kun je die dingen niet gebruiken, want ze zijn ontzettend lame imho :P

En jeej, heb m'n 25ste ac-130 te pakken :) Harrier animatie embleem, opgehoepeld >:)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:36
Ik kan die accolade maar niet halen met 10 kills no deaths. Hoewel ik net in rust 31-0 had, krijg ik de accolade nog steeds niet. Niet dat het veel uitmaakt, maar staat zo lelijk met nog 1 zo'n lege accolade.
Is dit bugged en hoe kan ik hem halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:38
Dan heb je waarschijnlijk andere accolades gehaald die MW2 belangrijker vindt. (je kunt max. 3 accolades halen per game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COD-MW2 doet het sinds een paar dagen niet meer online bij mij, heeft iemand hetzelfde probleem of enige idee wat er kan zijn? Ik heb een legale PC versie en mijn NAT is open, ik snap er helemaal niets meer van.

EDIT: Alleen standaard TDM doet het niet, heel wazig maar goed kan iig spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
steveman schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:40:
[...]

Heb ze ook wel eens voor m'n neus zien verdwijnen, zal wel een vaste periode zijn dat ze nog blijven.
ja na ze blijven liggen zit er nog een timelimit aan.. Teminste denk ik, heb ze wel eens zien verdwijnen van mezelf terwijl ik wachte op respawn en ben mijn eigen claymores ook wel is het volgende leven tegengekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Na een dagje level 70 te zijn geweest, toch maar eens prestige gegaan. Damn wat ik mis ik de AK nu al zeg, en al helemaal de ACR. Achja komt wel weer :).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:36
Tower410 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:30:
Dan heb je waarschijnlijk andere accolades gehaald die MW2 belangrijker vindt. (je kunt max. 3 accolades halen per game)
Aah dat is het. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
dejavu023 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:28:
Beetje offtopic maar even een waarschuwing voor hackers op steam!

Klik niet op links in steam, ook niet van bekenden uit je vriendenlijst
waarin in ze vragen om een pcw 2vs2.

Maatjuh van me is net gehackt al zn games kwijt :S

http://www.eurodomination...=84&t=6758&p=68023#p68023
Vriend van mij is zaterdag gehackt, steam een email gestuurd maar nog steeds geen antwoord, erg jammer van ze.

Wel raar, want hij heeft z'n wachtwoord nergens laten slingeren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
"Gelukkig", er is weer een speedhack/glitch op de X360. 8)7
Iedereen rent met 200 km/u door het veld.
Eerst voornamelijk in TD, later op de avond ook in Domination.
Dat gaat weer even duren voordat het er uit is. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Moet je ook maar niet inloggen met je steam gegevens als je op een wazige link klikt...

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Dorest0rm schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:16:
[...]

Vriend van mij is zaterdag gehackt, steam een email gestuurd maar nog steeds geen antwoord, erg jammer van ze.

Wel raar, want hij heeft z'n wachtwoord nergens laten slingeren ofzo.
Tis bij mij ook gebeurd. Wacht al 5 dagen op email terug.

En het is niet zoals die retard hierboven denkt dat het is. Twas opeens uit het niks, verder geen verdachte software op mijn pc draaien en 1x was mijn steam weg en iemand anders online op mijn account onder een andere nick. Zeer geneukt

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gehoord dat het werkt om in te stellen dat er om je wachtwoord te wijzigen per email geverifieerd moet worden. Op die manier kan niemand je wachtwoord wijzigen zonder jouw toestemming. Staat niet standaard aan.

IW.net is soms zo'n kutsysteem, ik zit in een game waarin ik mega lag heb, ga ik eruit wordt ik wel 10 keer achter elkaar terug gestuurd naar dezelfde game. Er is een reden dat is disconnect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Laatst online: 18:30
reemprive schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 00:52:
Ik heb gehoord dat het werkt om in te stellen dat er om je wachtwoord te wijzigen per email geverifieerd moet worden. Op die manier kan niemand je wachtwoord wijzigen zonder jouw toestemming. Staat niet standaard aan.

IW.net is soms zo'n kutsysteem, ik zit in een game waarin ik mega lag heb, ga ik eruit wordt ik wel 10 keer achter elkaar terug gestuurd naar dezelfde game. Er is een reden dat is disconnect!
Waar kun je dit instellen dan? Kan het zo vlug niet vinden bij de instellingen. Dit is de eerste game die ik heb gekocht dus heb weinig zin om gehacked te worden. Ik let wel altijd goed op met op links klikken en gegevens invullen het is mij daarom nog nooit overkomen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:59:
Er zijn een aantal dingen waaraan je kan zien of je de host bent buiten de 10 bars ben ik achter gekomen. Allereerst kan je het zien als je gelijk wanneer je in de game bent op "tab" of een andere toewezen key voor het scoreboard klikt en jij de enige bent op het board en de rest onder spectators staat. Je ziet ook geen "connecting to host" bij het laden van de map en "awaiting challenge" blijft maar een seconde in beeld. Wat mij ook is opgevallen dat bij een host migration wanneer je wordt aangewezen als host na het bericht "migraiting host" het beeld een paar seconde zwart wordt. Misschien is dit iets wat ik alleen ondervind.
zijn idd allemaal dingen die mij ook waren opgevallen. vooral dat zwarte scherm na een migrate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Postius schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 00:00:
[...]

Tis bij mij ook gebeurd. Wacht al 5 dagen op email terug.

En het is niet zoals die retard hierboven denkt dat het is. Twas opeens uit het niks, verder geen verdachte software op mijn pc draaien en 1x was mijn steam weg en iemand anders online op mijn account onder een andere nick. Zeer geneukt
Precies dit is gebeurd bij die vriend van me.

In anders nieuws:

http://g4tv.com/thefeed/b...d-Out-.html#ixzz0gzHYS7DV

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flupke123 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 01:15:
[...]

Waar kun je dit instellen dan? Kan het zo vlug niet vinden bij de instellingen. Dit is de eerste game die ik heb gekocht dus heb weinig zin om gehacked te worden. Ik let wel altijd goed op met op links klikken en gegevens invullen het is mij daarom nog nooit overkomen :) .
http://www.nextgenboards....eing-hacked-on-steam.html

Je moet je emailadres bevestigd hebben, als je het wachtwoord wil wijzigen moet dit nu via email verificatie. Op die manier kan niemand je wachtwoord wijzigen zonder jouw expliciete toestemming.

Tenzij uiteraard je emailaccount wordt gehacked, maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dorest0rm schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 08:34:
[...]

Precies dit is gebeurd bij die vriend van me.

In anders nieuws:

http://g4tv.com/thefeed/b...d-Out-.html#ixzz0gzHYS7DV
Erg vreemd verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Valt toch wel mee? 2 medewerkers, op hoger niveau, hebben zich dermate misdragen dat ze ontslagen zijn. Dit kan ook gewoon een dronken tik op de billen zijn geweest op een bedrijfsfeest. Gebeurd in elk bedrijf wel eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou inderdaad kunnen. :)

Ik doe me net toch iets doms! Krijg ik ac130, eerste shell die ik afvuur middenop mijn pavelow :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg vreemd dat de twee kopstukken van Infinity Ward zijn ontslagen door Activision? :| Het zou gaan om Jason West en Vince Zampella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:37
monnick schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:59:
Erg vreemd dat de twee kopstukken van Infinity Ward zijn ontslagen door Activision? :| Het zou gaan om Jason West en Vince Zampella.
Misschien moeten er nog wel meer weg, dan kun je er donder op zeggen dat er een hele nieuwe franchise ontstaat waarbij die ontslagen gasten willen laten zien hoe goed ze zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Vraagje

Speel nu met de magnum icm tactical knife en dan lightweight, marathon en commando
Speel nu met de UMP en dan lightweight, marathon en commando

Nu is de eerste optie sneller maar het lijkt wel of het bereik van ump met knifen groter is door commando. Werkt de tactical icm commando wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
reemprive schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:34:
Dat zou inderdaad kunnen. :)
Ik doe me net toch iets doms! Krijg ik ac130, eerste shell die ik afvuur middenop mijn pavelow :S
Nogal ja |:( Maar begin pas aan de AC130 als de pavelow klaar is. Heb je ook minder kans dat als je schiet met de AC130 ondertussen de mensen worden neergemaaid door je pavelow. Is toch zonde, slaat de granaat in, waar net de mensen zijn doodgeschoten door je pavelow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Bobbus schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:12:
[...]

Misschien moeten er nog wel meer weg, dan kun je er donder op zeggen dat er een hele nieuwe franchise ontstaat waarbij die ontslagen gasten willen laten zien hoe goed ze zijn :9
Doen ze het zelfde als bij company of heroes daar gingen ze weg en toen zag call of duty het licht. Ben benieuwd hoe het gaat worden schijnt dat activision ook al bij een amerikaanse instantie aanvraag heeft gedaan om onderzoek naar contract breuk te beginnen. pretty serious als je het mij vraagt. maar hope dat er dan nieuw bloed komt en ze even dedi's erin stampen. want dat is ook een groot punt geweest bij deze ruzies tussen hun. aangezien die top niet al te veel luisterde naar activision ofzo. naja ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Even een vraagje... Ik lees weinig over sitrep in de topics. Wordt hier gewoon weinig gebruik van gemaakt? Ik ben eigenlijk niet eens zo geïnteresseerd in de "standaard" variant (claymores zie ik toch wel), maar sitrep pro lijkt me wel wat. Ik game met surround sound en doe al veel op gehoor. Heeft sitrep pro toegevoegde waarde? Hoor je de enemy echt beter aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Tjoekie schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:43:
Even een vraagje... Ik lees weinig over sitrep in de topics. Wordt hier gewoon weinig gebruik van gemaakt? Ik ben eigenlijk niet eens zo geïnteresseerd in de "standaard" variant (claymores zie ik toch wel), maar sitrep pro lijkt me wel wat. Ik game met surround sound en doe al veel op gehoor. Heeft sitrep pro toegevoegde waarde? Hoor je de enemy echt beter aankomen?
Ik las ergens dat je eigen voetstappen en die van je team zachter worden, zodat je anderen dus beter hoort aankomen.
Ik zou het gewoon uitproberen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Dorest0rm schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:46:
[...]

Ik las ergens dat je eigen voetstappen en die van je team zachter worden, zodat je anderen dus beter hoort aankomen.
Ik zou het gewoon uitproberen :p.
Nee andere voetstappen worden harder en kan je ninja pro mensen weer horen lopen ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:15:
[...]

Nogal ja |:( Maar begin pas aan de AC130 als de pavelow klaar is. Heb je ook minder kans dat als je schiet met de AC130 ondertussen de mensen worden neergemaaid door je pavelow. Is toch zonde, slaat de granaat in, waar net de mensen zijn doodgeschoten door je pavelow ;)
Het was domination, we stonden 188 - 120 voor. Ik wilde hem toch nog even gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ninja Pro of Commando Pro voor de "knife-runner" class?

Met Ninja hoor je mij niet aankomen, maar met Commando kun je beter vallen en reikt je mes langer (al is zoiets moeilijk te zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Sitrep gebruik ik met Hardcore TDM met de M16 en FMJ. Werkt best goed om claymores van een afstandje uit te schakelen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3
  • Laatst online: 26-08 17:05

dreekj3

Mh Hmph!

Kom steeds meer cheaters de laatste tijd op de PC tegen. Gisteren iemand die na nog geen 2 minuten spelen al een nuke had met een score van 30-1.
Ga je zijn steam profiel bekijken en zie je dat hij 40 uurtjes gespeeld heeft, en dan al de laatste prestige? Yeah right....

Elke keer dat ik weer speel begin ik steeds meer een afkeer te krijgen, het is dat mn maat waarmee ik het speel geen MW1 heeft. Dat spel stijgt toch echt boven MW2 (op de pc) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 17:41
Xenomorphh schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:01:
[...]

Nee andere voetstappen worden harder en kan je ninja pro mensen weer horen lopen ;)
Dat wordt anders beweerd op callofduty wikia.
Schijnt dat je met sitrep pro niet ninja pro kan uitsluiten. mja je kan het proberen :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:23
^%**&* F*CK $^#*^$@
Waarom heeft niemand een cold blooded + stinger class?
En maar dom midden in het zicht gaan lopen en dan zichzelf afvragen waarom we hebben verloren.
Ik heb maar weer 1 van m'n 5 classes opgegeven voor anti air support.

PS:
- Bijna fall camo voor de intervention!
- Bijna red tiger camo voor de ACR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Roodey schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:58:
^%**&* F*CK $^#*^$@
En maar dom midden in het zicht gaan lopen en dan zichzelf afvragen waarom we hebben verloren.

PS:
ik heb de hoop opgegeven toen ik binnen 1 dag cold blooded pro had (40 kill streak rewards uit de lucht halen) en ik speel niet heel veel per dag :P

hoewel ik het niet prettig vind om met zon enorme toeter op men rug te lopen (stinger) valt zo onwijze op!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thasquealer schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:11:
[...]

Dat wordt anders beweerd op callofduty wikia.
Schijnt dat je met sitrep pro niet ninja pro kan uitsluiten. mja je kan het proberen :)
Er schijnt een bug te zijn. Je zou Ninja Pro mensen wel moeten horen met Sitrep Pro maar dit is (soms?) niet het geval. Er staan filmpjes op YouTube die aantonen dat Sitrep Pro de stille voetstappen van Ninja Pro niet versterkt. Dit had waarschijnlijk wel gemoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

^%**&* F*CK $^#*^$@

PS:
rustig aan he :)

heb het wel, maar als ik bijvoorbeeld net lekker ga of iets ga liever eventjes stil zitten dat ik daarna weer verder kan met rennen/killstreak of iets dergelijks.
want ga natuurlijk niet dood om die harrier/chopper uit de lucht te schieten. maar anders verander ik vaag genoeg hoor.
ligt er ook wel beetje aan wat voor game mode als ik met harrier/chopper negeren de game kan winnen of in me voordeel kan laten werken doe ik dat ook gewoon.

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

hehe, tip voor mensen die demolition spelen:

spaar je killstreaks voor het begin van elke ronde, had gister 20 kills binnen een minuut. Je tegenstander loopt vaak als groepje richting A of B, dus multikill galore! Eerst predator (quadruple kill), toen harrier (stuk of 5 kills na het bommentapijt) en toen had ik m'n chopper gunner alweer, ronde was amper een minuut onderweg.

al met al, geen stap gezet vanaf de respawn in het begin van de ronde en hoogste k/d ratio en langste streak :D

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

monnick schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:13:
[...]

Er schijnt een bug te zijn. Je zou Ninja Pro mensen wel moeten horen met Sitrep Pro maar dit is (soms?) niet het geval. Er staan filmpjes op YouTube die aantonen dat Sitrep Pro de stille voetstappen van Ninja Pro niet versterkt. Dit had waarschijnlijk wel gemoeten.
Ninja
Invisible to heartbeat sensors.
PRO: + Your footsteps are silent

SitRep
Detects enemy explosives and tactical insertions.
PRO: + Make enemy footsteps louder

0 x 2 = 0.

Geen bug. Ninja schakelt voetstappen uit. Period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

amahusu schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:39:
hehe, tip voor mensen die demolition spelen:

spaar je killstreaks voor het begin van elke ronde, had gister 20 kills binnen een minuut. Je tegenstander loopt vaak als groepje richting A of B, dus multikill galore! Eerst predator (quadruple kill), toen harrier (stuk of 5 kills na het bommentapijt) en toen had ik m'n chopper gunner alweer, ronde was amper een minuut onderweg.

al met al, geen stap gezet vanaf de respawn in het begin van de ronde en hoogste k/d ratio en langste streak :D
mijn tip zou toch echt zijn om je killstreaks te gebruiken als ze nodig zijn.

Kan je nog zo fantastisch zijn met 20-1, als je verliest ben je de winnaar van de verliezers.

Tis regelmatig dat ik met een paar van GoT speel, en dat het andere team vele malen meer frags heeft, dat er een camper tussen zit met BV 30-4 en dat we nog winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ErA schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:44:
[...]

Kan je nog zo fantastisch zijn met 20-1, als je verliest ben je de winnaar van de verliezers.

Tis regelmatig dat ik met een paar van GoT speel, en dat het andere team vele malen meer frags heeft, dat er een camper tussen zit met BV 30-4 en dat we nog winnen.
ja tuurlijk, als ik een CG of harrier heb dan zet ik em in om de objectives te beschermen, maar vaak haal ik de predator tegen het einde van een ronde, dan kun je dus beter nog eventjes wachten tot de ronde voorbij is en vervolgens de chopper en harrier in de volgende ronde meteen vrijspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:44:
[...]

yupp heb ik ook vaker ervaren!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:58
^%**&* F*CK $^#*^$@

PS:
ik heb een coldblood + stinger class xD

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Op aanraden van verschillende mensen in dit topic ben ik toch eens over gegaan op een paar dagen pure HardCore Team Deathmatch. Tot zo ver valt het me niet tegen :D ik deed eigenlijk exclusief domination, maar kan HCTD toch echt aanraden. Wel zorgen dat je coldblooded hebt. En ik probeer de grote maps (derail, wasteland etc) te mijden. Niet mijn ding al dat gecamp, dat is toch al een stuk minder op mijn huidige favo HC maps skidrow en invasion.

En eindelijk mn 1000 kills met scar-h gehaald, met mn setup waar ik voornamelijk mee speel in HC:

SCAR-H + silencer (op grotere maps een m21-ebr silenced voor het campen maar zoals gezegd mijd ik die maps
RPG (voor de camphoekjes, ik denk dat ik 4 a 6 rockets in een game afvuur max)
Claymore + flashbang
P1: Sleight of hand Pro
P2: Cold-blooded Pro
P3: Ninja Pro

Gebruiken trouwens veel mensen silencer in hardcore? Want ik moet zeggen dat in HC als er geen UAV is en ik hoor een sniper of merk dat die veel kills maakt, dan druk ik even op start (PS3) om in de map te zien waar die clown zit.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik altijd silencer! Vooral op kleine maps, als ze je horen zijn ze in no time om je af te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Jammer dat er geen HC Domination is ! Ik blijf Domination toch de leukste spel variant vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens mijn setup:P:

UMP45+silencer
Ranger akimbo
Claymore en flashbang:D

P1: marathon pro
P2: Stopping Power pro
P3: Commando pro= kan niet zonder! je kan zoveel vallen als je wilt zonder dood te gaan!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.