Had de final kill moeten zijn, dan had je wel een challenge te pakkenVerwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:12:
Mystikal, onwijs bedankt voor de guide, echt top!![]()
Heeft er iemand trouwens wel eens een kill gemaakt met een carepackage? En dan bedoel ik uiteraard niet met wat eruit kwam maar gewoon met de kist zelf? Ik zat mijn CP op te wachten en terwijl die naar beneden werd gegooid kwam er net een tegenstander keihard aangerend die 'm zo op z'n kop kreeg. De death animation was daarnaast ook nog eens erg geestig. Daar zou eigenlijk ook een title of emblem voor uitgedeeld moeten worden.
Ik heb het net geprobeerd, kwam niet boven k/d van 1 uit.axis schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:42:
Heb trouwens die fal shotty geprobeerd, de range is inderdaad ultiem, bij terminal bijvoorbeeld heb je die lange gang, je knalt zo iemand neer aan de andere kant van de gang. De damage is niet erg veel, maar de range is wel erg verZal waarschijnlijk ook wel weer gepatched worden..
Merk wel dat de range enorm is, speelde wel hardcore met stopping power gingen ze wel dood, met cold b moest ik drie keer schieten. Kortom ik vond het niet echt werken...aangezien één kogels meestal al dodelijk is met andere wapens.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9