[Multi] F1 2010 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 69.538 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiekoppen
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 11:47
Is GFWL niet gewoon xboxlive waar je elke maand moet voor betalen? Of hoeft dat niet bij GFWL?
Zijn de ervaringen trouwens goed bij GFWL anders koop ik namelijk de ps3 versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
YouTube: F1 2010™ vs. Real Korean GP

Reality check in Korea.

F1 2010 track ziet er beter uit dan de echte track, die meer op een bouwsite lijkt.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Het lijkt niet alleen een bouwsite, dat is het ook nog steeds. En dat anderhalve maand voor de GP.
Bernie Ecclestone heeft toegegeven dat er problemen zijn met het circuit in Zuid-Korea, maar is er van overtuigd dat de race doorgaat. Veel is nog niet klaar.

Karun Chandhok reed zaterdag tijdens een demonstratie als eerste Formule 1-coureur op het circuit in Yeongam. De Indiase coureur constateerde dat de baan zelf zo goed als klaar is. Hij voegde daar aan toe dat de faciliteiten nog te wensen overlaten.

Duidelijk werd dat er nog een coating over de bovenste laag asfalt moet worden aangebracht. Ook zijn de tribunes lang niet allemaal gereed, blijkt hekwerk afwezig en is de status van uitloopzones niet zoals gewenst.

"Er zijn inderdaad wat probleme", geeft Ecclestone toe. "Maar we gaan er nog steeds vanuit dat de Grand Prix eind oktober gewoon plaatsvindt. Het circuit is sowieso op tijd klaar, maar de gebouwen er omheen misschien niet."

Behalve de gebouwen lijkt het er verder op dat de parkeerplaatsen eveneens niet op tijd worden opgeleverd. " Misschien moeten we wat tenten neerzetten," grapt Ecclestone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
SR8 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:34:
Het lijkt niet alleen een bouwsite, dat is het ook nog steeds. En dat anderhalve maand voor de GP.

[...]
offtopic:
lol.. die tekst in dat filmpje heb je niks aan
je weet nu namelijk nog niet of het de beschrijven voor link danwel rechts is, of voor onder danwel boven 8)

nu is dat aan het filmpje wel te zien, maar toch :p

anyway... ziet er weer goed uit :D
ik moet dit spel toch maar eens gaan aanschaffen ook :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Henkus schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:26:
YouTube: F1 2010™ vs. Real Korean GP

Reality check in Korea.

F1 2010 track ziet er beter uit dan de echte track, die meer op een bouwsite lijkt.
Met welke console is dit opgenomen?
Die kerel kan echt niet rijden trouwens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:01
Kan haast niet wachten tot ik hem thuis heb =D..
Alleen jammer altijd dat zo'n game pas uitkomt als het seizoen alweer bijna is afgelopen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Gynnad schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:22:
Kan haast niet wachten tot ik hem thuis heb =D..
Alleen jammer altijd dat zo'n game pas uitkomt als het seizoen alweer bijna is afgelopen..
Heb je wat te doen in het off-season. ;)

En als we iets weten van Azië is dat ze achterlijk snel dingen bouwen. Zal allemaal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joah nog ruim 2 weken, ach die zijn hopelijk ook weer om voor je het weet. Dit weekend een race dus dat zijn alweer een paar dagen die snel omgaan met quali etc.

De review-teller staat nu op 4:

OPM UK: 90
OXM UK: 80
GamesMaster UK: 90
Xbox Italia: 92

Gemiddeld: 88

[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2010 14:05 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Ik geniet nu al wel van F1 2009 op GTR2 samen met mijn Driving Force Pro die een beetje kapot is.. Ik krijg hem niet meer op 900graden, maar dat maakt niet uit, heb alleen 200 nodig dusja.

Beetje oefenen met deze game ( die toch al best pittig is! )

Gelukkig zijn de reviews goed, heb er alle vertrouwen in. Hoop wel dat de game een beetje fatsoenlijk op mijn PC draait :O maar ik ga er eigenlijk van uit dat dat geen probleem zal zijn.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Ward191 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:00:
Is GFWL niet gewoon xboxlive waar je elke maand moet voor betalen? Of hoeft dat niet bij GFWL?
Zijn de ervaringen trouwens goed bij GFWL anders koop ik namelijk de ps3 versie :P
Het lijkt op xbox live, maar het is gewoon gratis. (heeft zelfde achievements die ook worden toegevoegd aan je Live-profiel etc)

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 08-09-2010 16:59 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:00
Kan ik nog een mede tweaker interesseren in een online competitie/clubje?

Het is een Engelse groep mensen, met forum (clan), en we gaan meerdere avonden lekker racen en eventueel elkaar tips geven en over F1 praten. We gaan ook een intern kampioenschappen houden.

Ik denk dat het leuk wordt omdat we het goed met elkaar kunnen vinden en serieus willen racen en elkaar niet van de baan gaan rammen, wat ongetwijfeld veel zal gebeuren in de open games. Diegene die evt interesse hierin hebben stuur ik graag de link naar de website.

PS: Zou het niet bevalen, dan stop je er gewoon mee.

Edit: PS3 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Robin Chung schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:50:

Het is een Engelse groep mensen, met forum (clan), en we gaan meerdere avonden lekker racen en eventueel elkaar tips geven en over F1 praten. We gaan ook een intern kampioenschappen houden.

Ik denk dat het leuk wordt omdat we het goed met elkaar kunnen vinden en serieus willen racen en elkaar niet van de baan gaan rammen, wat ongetwijfeld veel zal gebeuren in de open games. Diegene die evt interesse hierin hebben stuur ik graag de link naar de website.

Om welke versie gaat het? PC?

Als doorgewinterde simmer die te weinig tijd meer heeft om serieus aan hele competitieve leagues mee te doen, is een casual maar serieuze league in zo'n game voor mij wel interessant. Mits de game natuurlijk goed bevalt. :)
Aan open servers maak ik mijn virtuele bolide niet zo snel vuil.
Robin Chung schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:50:

Ben zeker geïnteresseerd afhankelijk.van het platform uiteraard.

• Henkus
Hier kun je alvast de handleiding van F1 2010 bekijken (engels)

http://cdn.steampowered.c...l_US_v06.pdf?t=1283965391

Als je probeert om het spel te negeren, komt er wel weer een nieuwtje waardoor de tijd traag blijft gaan... ;) :'(
POLE POSITION
Pole Position replicates the intensity of
qualifi cation. Each Pole Position race lasts
20 minutes and the winner is the player posting
the fastest lap time.
Denk dat dit mijn favoriete MP mode gaat worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 09-09-2010 08:43 ]

• Robin Chung
Phusebox schreef op donderdag 09 september 2010 @ 07:20:
[...]

Ben zeker geïnteresseerd afhankelijk.van het platform uiteraard.
Sorry, was het vergeten te vermelden. :>
Het gaat om de PS3 versie. De link naar de website is: http://www.xray-8.co.uk/forum/index.php
Forum berichtjes zijn helaas niet te zien als "gast". Het gaat inderdaad om een enthousiaste casual league. De meeste zijn geen supersterren maar iedereen is wel eerlijk op de baan, en probeert vaak aanwezig te zijn.

Als iemand nog interesse heeft dan hoor ik het graag. :)

• SinergyX
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerst maar eens zien hoe die MP gaat worden, Pole Position kan niet meer zijn dan een simpele timetrial waar je verder niemand online ziet, maar gewoon je tijden worden bijgewerkt (BO:P principe).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• frankivo
SinergyX schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:02:
Eerst maar eens zien hoe die MP gaat worden, Pole Position kan niet meer zijn dan een simpele timetrial waar je verder niemand online ziet, maar gewoon je tijden worden bijgewerkt (BO:P principe).
waarom zou je anderen niet kunnen zien?

iRacing Profiel

• SinergyX
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

frankivo schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:11:
waarom zou je anderen niet kunnen zien?
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar ik wacht eerst de multiplayer af. Leuk dat alles 'netjes' op singleplayer is uitgewerkt, maar ik hoop dan ook dat multiplayer zo uitgebreid is aangekleed.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
Phusebox schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:24:

[...]

Denk dat dit mijn favoriete MP mode gaat worden.
Voor mij denk ik ook. Vroeger veel aan hotlapping gedaan, onder andere op findthelimit.com, haalde hier altijd veel plezier uit.
Unbreukable schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:49:
[...]

Voor mij denk ik ook. Vroeger veel aan hotlapping gedaan, onder andere op findthelimit.com, haalde hier altijd veel plezier uit.
Hotlaps zijn ook wel mijn specialiteit, maar dan wel in raceverband. Met F1:CE ook, vaak bleef ik meer wat achter de pack hangen om zo de snelste tijd te proberen te klokken.

Met F1 Challenge 99-02 heb ik ooit nog wel bij verschillende leaderboards bovenaan gestaan. Oostenrijk was mijn favoriete track, ben blij dat die weer terugkomt.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:56:
Met F1 Challenge 99-02 heb ik ooit nog wel bij verschillende leaderboards bovenaan gestaan. Oostenrijk was mijn favoriete track, ben blij dat die weer terugkomt.
Oostenrijk? Heb ik iets gemist.

Vandaag ook de release van die Ferrari game.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Phydomir schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:02:
[...]

Ja Oostenrijk, sorry ik was het nog even aan het checken, er waren geruchten. Maar helaas dus nog niet in 2011. Hopenlijk zijn ze in 2012 weer klaar voor de F1. Het circuit is grondig aangepakt door RedBull eigenaar Mateschitz.

offtopic:
Hij staat er nog niet op helaas, maar goed kan toch pas vanavond rijden. Eerst mijn pc stuurtje afstoffen.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 09-09-2010 11:06 ]

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

Phydomir schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:02:
[...]

Ik zit al te refreshen op die site :P
Ben benieuwd.

My iRacing profile | Strava

• Zamorano
  • Niet online
Robin Chung schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:09:
[...]

Sorry, was het vergeten te vermelden. :>
Het gaat om de PS3 versie. De link naar de website is: http://www.xray-8.co.uk/forum/index.php
Forum berichtjes zijn helaas niet te zien als "gast". Het gaat inderdaad om een enthousiaste casual league. De meeste zijn geen supersterren maar iedereen is wel eerlijk op de baan, en probeert vaak aanwezig te zijn.

Als iemand nog interesse heeft dan hoor ik het graag. :)
Jammer dat het om de PS3 versie gaat. Ik neigde net naar de PC versie. :)
Mocht ik toch de PS3 versie halen, dan wil ik zeker eens komen kijken.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zamorano schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:34:
[...]

Zolang we hier op tweakers wat animo hebben lijkt het me ook leuk om de PC versie eens samen te spelen in een serieuze setting (quali / lange race)

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Hoogie2004 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:35:
[...]

Zolang we hier op tweakers wat animo hebben lijkt het me ook leuk om de PC versie eens samen te spelen in een serieuze setting (quali / lange race)
Goed idee !

Creating my own hero.

• frankivo
Hoogie2004 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:07:
[...]

Ik zit al te refreshen op die site :P
Ben benieuwd.
hmmm.. linkje? :)
kan het nog niet echt vinden :(

iRacing Profiel

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56

Creating my own hero.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

frankivo schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:42:
[...]

hmmm.. linkje? :)
kan het nog niet echt vinden :(
Dit is iig de site. De download is nog niet beschikbaar.
http://www.ferrarivirtualacademy.com/teaser/EN/index.jsp

• Robin Chung
Zamorano schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:34:
[...]

Erg jammer inderdaad. :'(
Het lukt me vast niet om je er ook van te overtuigen de PS3 versie te halen maar het fijne van die versie is wel dat het makkelijk is je online vrienden te vinden, en dat de console alle stuurtjes ondersteunt.

De console zelf ondersteunt alles en in het spel kan je de knoppen programmeren, dus alle exotische combinaties moeten lukken. Fanatec wordt overigens ook ondersteund, is alleen niet volledig getest door Codies waardoor die niet in de lijst staat.
Robin Chung schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:45:
[...]

Het lukt me vast niet om je er ook van te overtuigen de PS3 versie te halen maar het fijne van die versie is wel dat het makkelijk is je online vrienden te vinden, en dat de console alle stuurtjes ondersteunt.

De console zelf ondersteunt alles en in het spel kan je de knoppen programmeren, dus alle exotische combinaties moeten lukken. Fanatec wordt overigens ook ondersteund, is alleen niet volledig getest door Codies waardoor die niet in de lijst staat.
Ik ga zelf voor de 360 en PC versie. PS3 ligt me gewoon niet, alhoewel ik dat ding wel hier heb staan. Maar goed dan moet er ook NOG een stuur bij omdat mijn huidige Logitech niet ondersteund word.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Even ter info, voor Ferrari virtual Acadamy heb ik zojuist een topic aangemaakt, zodat we het hier op F1 2010 kunnen houden.
[PC] Ferrari Virtual Acadamy

• Zamorano
  • Niet online
Robin Chung schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:45:
[...]

Ik ben een echte PC gamer wat online gamen betreft. De PS3 staat er eigenlijk puur voor casual huiskamer gamen (en media streamen).

Mijn door Frex omgebouwde DFP wordt ook prima ondersteund op de PS3, dus dat is het probleem niet. Met F1 heb ik ook geen shifter nodig, scheelt ook weer.

Ik kijk sowieso wel even hoe de eerste PC reviews/gebruikerservaringen zijn. Voordeel van de PC versie is dat er meer serieuze racers zijn met stuur.
Jammer eigenlijk dat er geen platform-onafhankelijke multiplayer is.

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
MaFFia schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:18:
[...]

Weet niet waar jij de info vandaan heb , maar alles wat ik tot nu toe tegen komt is

http://community.codemast...use-gfwl.html#post6426915

http://www.gog.com/en/for...eam_and_use_gfwl_retail/7

Zou het graag willen weten want dan weet ik wat ik kan doen.
Heb even gezocht op het forum van codemasters en wat ik ervan begrijp, is dat je het spel via steam moet kopen als je het via steam wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Hoogie2004 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:35:
[...]

Leuk idee! Ik ga ook de pc versie halen. Ben sinds GP4 / F1 Challenge niet meer met een racegame bezig geweest du zal weer even wennen zijn:).

Overigens zou ik graag voor de 360 versie gaan indien er ergens fatsoenlijke stuurtjes te koop waren, echt nergens te vinden :s. Misschien dat die fanatic stuurtjes OK zijn, iemand ervaring daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zal het commentaar geven tijdens een Grand prix?? Olav...... ;) :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:56:
Wie zal het commentaar geven tijdens een Grand prix?? Olav...... ;) :D
Niemand helaas. Ik heb begrepen dat ze daar meer de sim-kant op wilden. Oftewel, geen TV replays, geen commentaar tijdens de race. Alleen je engineer waar je mee spreekt. Hij geeft je updates over je auto, banden, weer, crashes...

Maar ik had zeker graag Mol gezien als commentator, ook al zou dat het wel duur maken (je moet voor ieder land de commentators in laten spreken). Het zou wel gaaf zijn om Mol je naam te horen roepen als je een idiote inhaalactie uithaalt _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Nik op 10-09-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CousinBoneless schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:41:
[...]

Leuk idee! Ik ga ook de pc versie halen. Ben sinds GP4 / F1 Challenge niet meer met een racegame bezig geweest du zal weer even wennen zijn:).

Overigens zou ik graag voor de 360 versie gaan indien er ergens fatsoenlijke stuurtjes te koop waren, echt nergens te vinden :s. Misschien dat die fanatic stuurtjes OK zijn, iemand ervaring daarmee?
Die fanatec stuurtjes zijn super, maar ja 400 euro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik eigenlijk (nog) niet heb gevonden is........ zit er ook een safty car in het spel????
Ik kan me nog heugen dat ik op mijn oude Ps2 wel een F1 game had waar hij wel in zat!!! :D
Dat zou nu ook te gek zijn, heb je je race eigenlijk verkl##t ,komt de safty car in actie en
ligt de race weer helemaal open!!! :9~ _/-\o_ :9~
Ben benieuwd!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
[...]

Misschien dat die fanatic stuurtjes OK zijn, iemand ervaring daarmee?
Ik heb een Porsche Wheel Turbo S van fanatec en het is de beste koop die ik ooit gedaan heb.

In combinatie met de clubsport pedals is er gewoon niets wat in die prijsklasse nog maar in de buurt komt.

Wat maakt dit stuurtje zo geweldig:

-Firmware upgradable
-Te gebruiken met PS3 xbox360 en PC
-Los van elk spel (dus ook op de consoles) kun je diverse voorkeuren instellen zoals: aantal graden, force feedback, linaerity, deadzone en abs rumble.
-Deze voorkeuren kun je ook nog eens opslaan.
-Als je het stuur icm de clubsport pedals koopt dan zit er ook nog een rumble functie op je rempedaal, wat een erg cool effect geeft. Deze pedals zijn volledig van aluminium.
-De rem op de clubsport pedals heeft een load cell, dus de remkracht hangt echt af van hoe hard je op de pedaal trapt.
-Alles is volledig aan te passen aan je wensen. Gewoon een geweldige race setup:

Hier een foto van mijn setup met een 46" samsung als monitor.

F1 2010 ik ben er helemaal klaar voor:

Afbeeldingslocatie: http://img820.imageshack.us/img820/8776/img7054x.jpg

Stef07 : Er zitten GEEN safety cars in de game, misschien in F1 2011

[ Voor 7% gewijzigd door Henkus op 10-09-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe video met de eerste pc beelden

IGN Live the Life preview: http://uk.xbox360.ign.com/articles/111/1119270p1.html

[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 10-09-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik ben met mijn Logitech stuur helemaal tevreden! Ik heb de Driving Force Pro, deze heeft een ideale grip en stuurt lekker zwaar (niet dat je echt kracht moet zetten om te sturen) maar het voelt niet zo speelgoed achtig!!! En de force feedback is een genot!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.blueunplugged.com/xsdbimgs/PN-941-000027-PROD-1-NEW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:35:
[...]

Ik heb een Porsche Wheel Turbo S van fanatec en het is de beste koop die ik ooit gedaan heb.

In combinatie met de clubsport pedals is er gewoon niets wat in die prijsklasse nog maar in de buurt komt.

Wat maakt dit stuurtje zo geweldig:

-Firmware upgradable
-Te gebruiken met PS3 xbox360 en PC
-Los van elk spel (dus ook op de consoles) kun je diverse voorkeuren instellen zoals: aantal graden, force feedback, linaerity, deadzone en abs rumble.
-Deze voorkeuren kun je ook nog eens opslaan.
-Als je het stuur icm de clubsport pedals koopt dan zit er ook nog een rumble functie op je rempedaal, wat een erg cool effect geeft. Deze pedals zijn volledig van aluminium.
-De rem op de clubsport pedals heeft een load cell, dus de remkracht hangt echt af van hoe hard je op de pedaal trapt.
-Alles is volledig aan te passen aan je wensen. Gewoon een geweldige race setup:

Hier een foto van mijn setup met een 46" samsung als monitor.

F1 2010 ik ben er helemaal klaar voor:

[afbeelding]

Stef07 : Er zitten GEEN safety cars in de game, misschien in F1 2011
Dat is nou wel jammer,zo'n compleet spel en dan geen safty car..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
Ziet er erg goed uit. Was maanden van plan om hem op de PS3 te kopen, maar gister dacht ik ineens dat het beter was om hem op de PC te kopen, omdat de community daar veel actiever is. Weten jullie trouwens een stuurtje dat zowel op de PS3 als de PC kan? Ik wil F1 2010 voor de PC kopen en GT5 straks op de PS3. Dus zou het wel handig zijn als ik 1 stuurtje op beiden kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:55:
Ziet er erg goed uit. Was maanden van plan om hem op de PS3 te kopen, maar gister dacht ik ineens dat het beter was om hem op de PC te kopen, omdat de community daar veel actiever is. Weten jullie trouwens een stuurtje dat zowel op de PS3 als de PC kan? Ik wil F1 2010 voor de PC kopen en GT5 straks op de PS3. Dus zou het wel handig zijn als ik 1 stuurtje op beiden kan gebruiken.
De Logitech Driving Force pro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
Ik denk eerlijk gezegd dat de PS3 community actiever wordt. Er is zelfs al een clan ladder actief.

Alle stuurtjes werken op de PS3, knoppen zijn instelbaar en console is open. Stuurtjes die Codemasters volledig heeft getest op zowel PC en PS3 zijn:

• Logitech Driving Force EX/RX
• Logitech Driving Force Pro
• Logitech Driving Force GT
• Logitech G25 Racing Wheel
• Logitech G27 Racing Wheel

Edit:

• Fanatec Porsche 911 Turbo / Turbo S / GT3 RS Wheel

[ Voor 8% gewijzigd door Robin Chung op 10-09-2010 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@ Phusebox - Die Monaco lap in het laatste filmpje _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Sipio op 10-09-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
Sipio schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:53:
@ Phusebox - Die Monaco lap in het laatste filmpje _/-\o_
Mooi is die he! Alleen jammer dat hij de apex bij het insturen bij het zwembad compleet mist en alsnog flawless door de bocht gaat... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizar dat alleen de auto van de speler spray heeft in de regen .. Vind ik persoonlijk jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Gadget
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-02 16:22
Dat viel mij ook al op.. Laat het a.u.b een setting zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
[message=,noline]Robin Chung schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:03[/message]:
Ik denk eerlijk gezegd dat de PS3 community actiever wordt. Er is zelfs al een clan ladder actief.

Alle stuurtjes werken op de PS3, knoppen zijn instelbaar en console is open. Stuurtjes die Codemasters volledig heeft getest op zowel PC en PS3 zijn:

• Logitech Driving Force EX/RX
• Logitech Driving Force Pro
• Logitech Driving Force GT
• Logitech G25 Racing Wheel
• Logitech G27 Racing Wheel
De fanatec stuurtjes worden ook op beide platformen ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:32:
Bizar dat alleen de auto van de speler spray heeft in de regen .. Vind ik persoonlijk jammer.
In de replay was er geen spray te zien inderdaad, tijdens het racen was er wel spray te zien gelukkig bij degene voor hem. Misschien om de replay wat 'lichter' te maken?

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 10-09-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog onlogischer dan, hoewel ik daaraan twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
Henkus schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:50:
[...]

De fanatec stuurtjes worden ook op beide platformen ondersteund.
Bedankt, heb het aangepast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
Vos schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:57:
[...]

In de replay was er geen spray te zien inderdaad, tijdens het racen was er wel spray te zien gelukkig bij degene voor hem. Misschien om de replay wat 'lichter' te maken?
Op de officiële Codemasters forums wordt gesuggereerd dat er eerst wel spray was bij alle auto's in replay mode, inclusief AI. Het gaat dan om de xbox 360 versie/PS3 versie.

Wellicht hadden ze dus de spray uit gezet bij de PC versie in het filmpje.
Wederom een review bekend:
Another review score in, Marcaplayer Spain’s biggest multi-format mag, gives the game a 9.3!

“Graphically, it’s spectacular, almost perfect”

“F1 2010 manages to catch our eye, to seduce us by its playability and to hook us by the realism of each race”

“The best possible return for F1”

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Wat zijn de recommend pc specs, zijn die al bekend? Keek net bij Can You Run It, zag daar F1 2010 staan, maar die recommend specs kunnen toch nooit kloppen? Ik neem aan dat het in de richting van GRID/DiRT is toch?

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Harrie

NederVlaming

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:32:
Hehe, nu dat gezegd is, valt het extra hard op :9 Maar dat is inderdaad een vreemd gezicht.

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Was even na aan het denken en kwam tot een (misschien heel domme vraag):
Heeft een F1 een koppeling bij het schakelen? Heb een G27 en vroeg me af of je de koppeling in moet
drukken voor je schakelt.. :P

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Raimon89 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:33:
Heeft een F1 een koppeling bij het schakelen? Heb een G27 en vroeg me af of je de koppeling in moet
Ze hebben een koppeling, is een extra hendeltje op het stuur. Deze wordt alleen gebruikt bij de start (of wegrijden uit stilstand dus...).

• Vos
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Raimon89 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:33:
Gedurende het racen niet.

Van wiki:
Clutch control is also performed electro-hydraulically, except to and from a standstill, when the driver operates the clutch using a lever mounted on the back of the steering wheel.[9]

A modern F1 clutch is a multi-plate carbon design with a diameter of less than four inches (100 mm),[9] weighing less than 2.20 lb (1.00 kg) and handling around 720 hp (670 kW).[3] As of the 2009[update] race season, all teams are using seamless shift transmissions, which allow almost instantaneous changing of gears with minimum loss of drive. Shift times for Formula One cars are in the region of 0.05 seconds.

Overigens zijn de eerste xbox discs al geperst, want Andy Gray heeft hem thuis al, en speelt hem dus op een normale xbox360 (geen dev console).... om het wachten nóg maar even wat ondraaglijker te maken.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Moet hij uitkijken dat hij niet geband wordt van Xbox Live >:) :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:52
Iemand een idee hoe de career mode precies werkt? Blijven de AI coureurs steeds bij dezelfde teams seizoen na seizoen. En veranderen de performance van de auto's? Bijv dat Force India zich sterk ontwikkelt en na 2 seizoenen in de top kan rijden en misschien Ferrari een middenmotor wordt.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Dit is de game die de Mafia 2 treurnis moet doen vergeten en ik heb er echt heel veel zin in. Net 3 Xbox versies besteld voor 130,- incl bij Zhgaming.com. Mooi prijsje dacht ik zo :)

Bij gamekings (die je niet te serieus moet nemen :p ) zijn ze iig al helemaal verslaafd en het schijnt dat elke inhaal actie een gevecht is em dat is nu net wat ik mis bij de meeste racegames.

Nog een kleine 2 weken \o/
AquaSheep schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 14:26:
Iemand een idee hoe de career mode precies werkt? Blijven de AI coureurs steeds bij dezelfde teams seizoen na seizoen. En veranderen de performance van de auto's? Bijv dat Force India zich sterk ontwikkelt en na 2 seizoenen in de top kan rijden en misschien Ferrari een middenmotor wordt.
Coureurs mogen niet van teams wisselen, dit is bepaald in de F1 licentie. Verder kun je zover ik weet alleen je eigen team ontwikkelen, dus anderen blijven gelijk.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:46
Ik ga voor de ps3 versie. Waarom omdat op de pc doos staat games for Windows. Om hiermee te kunnen spelen heb je een Live account voor nodig. En hier heb ik weleens problemen mee gehad zoals bij gta4.
En je heb geen gedoe meer met de kopieerbeveiliging en drivers die je moet installeren. Gewoon de schijf erin en spelen maar.

Nog een kleine 2 weken. Mooi spel om GT5 te overbruggen tot dat die uitkomt.

Hier staan nog mooie video's in van f1 2010 http://www.formula1-game.com/nl_NL/media.php

[ Voor 9% gewijzigd door Evertt op 11-09-2010 17:58 ]

• Henkus
[message=,noline]Phusebox schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:45[/message]:
Overigens zijn de eerste xbox discs al geperst, want Andy Gray heeft hem thuis al, en speelt hem dus op een normale xbox360 (geen dev console).... om het wachten nóg maar even wat ondraaglijker te maken.
Ik hoop dat een disc lekt zodat ik wat eerder kan spelen, dat zou een leuke meevaller zijn. Ik haal de game toch voor op de PC, maar het zou wel leuk zijn om hem alvast op de Xbox uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hoogie2004 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:29:
De game is voor 24,50 voor de PC te pre-orderen bij shopto.net
Iemand ervaring met deze online shop (ze hebben ook de andere platform versies)
Ik wil reggen op die site maar kan enkel dan aan de slag met Sage Pay en zonder dat lukt aanmelden uberhaupt niet. Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Iemand F1 Monza voorbeschouwing gezien op de BBC vanmiddag? Daar reden Jake de BBC commentator en Lewis Hamilton vanuit Italie tegen het broertje van Lewis, Nick die zo te zien gewoon thuis zat, op een xbox met F1 op Monza. Grappig om Lewis achter een Xbox stuur te zien met het xbox headsetje op ;-)
Zag er goed uit!

Alleen lewis sneed de chicane af om zijn broertje bij te halen en ik vond het opvallend dat de game dat blijkbaar toestaat.. Dat gaat niet leuk zijn voor het online racen..

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Danfoss schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:08:
Iemand F1 Monza voorbeschouwing gezien op de BBC vanmiddag? Daar reden Jake de BBC commentator en Lewis Hamilton vanuit Italie tegen het broertje van Lewis, Nick die zo te zien gewoon thuis zat, op een xbox met F1 op Monza. Grappig om Lewis achter een Xbox stuur te zien met het xbox headsetje op ;-)
Zag er goed uit!

Alleen lewis sneed de chicane af om zijn broertje bij te halen en ik vond het opvallend dat de game dat blijkbaar toestaat.. Dat gaat niet leuk zijn voor het online racen..
niet gezien, klinkt interresant, heb je link je?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:48

thommich

Belg

Heb ik ook op gelet! Ik vermoed dat het een "zeer realistische implementatie" is van wat zich vandaag afspeelde met Hulkenberg: als je "alleen" bent krijg je er geen straf voor, maar als je er een plaats mee wint dat het dan wel een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Was een leuk stukje idd. Ik neem aan dat je regels aan en uit kunt zetten voor races, zeker MP.

Afsnijden kunnen bestraffen is zeker een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Zamorano schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:26:
Was een leuk stukje idd. Ik neem aan dat je regels aan en uit kunt zetten voor races, zeker MP.

Afsnijden kunnen bestraffen is zeker een must.
Ja dat lijkt me inderdaad gewoon een instelling die je aan en uit kunt zetten. Ik hoop alleen niet dat je net als bij grid van die lui hebt die echt constant alleen anderen van de baan lopen rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 20:18
Hoop dat dit spel snel uitkomt.
Zit er al een tijd op te wachten.
Speel nu nog steeds F1 Challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Danfoss schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:08:
Zag er goed uit!

Was een leuk item! BBC heeft wel meer items waar Jenson en Lewis op een informelere manier belicht worden. Zie je ook de andere kant van de coureurs.

En ik denk inderdaad dat je in dat soort races je regels aan en uit kunt zetten. In andere filmpjes zag je meteen bij een crash of wanneer je iemand raakte een warning notice, dat was bij Lewis ook niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op twitter had iemand van codemasters al gezegd dat de regels volledig uit stonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Hehe cool.. Ik heb nu al weer spijt dat ik de voorbeschouwing op BBC gemist heb, want die zijn altijd super! _/-\o_

Mensen met een PS3 die nog niet gepre-ordered hebben, dit is volgens mij wel een leuke deal.

PS3 versie + wireless logitech stuurtje voor 50 pond (ongeveer 60 euro). Geen idee of dat een beetje goed stuurtje is?

[ Voor 34% gewijzigd door Harrie op 12-09-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
idd, erg leuke voorbeschouwing! daar kan ik wel van genieten.
maar ik kan niet meer wachten op de game, aangezien lewis het ook met plezier kan spelen en hij de real deal gewend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Hoe "echt" kan een Formule 1 game zijn:

Ook hier raakt Hamilton in de Game de Ferrari op bijna de exact zelfde plek en op de zelfde manier als dat hij later in de echte race in Monza doet:

Ik vond het wel grappig, hier een screenshot van het youtube filmpje van de BBC

Afbeeldingslocatie: http://img684.imageshack.us/img684/8040/image2rov.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

ja zonde.. Had beter kunnen ff kunnen inhouden tijdens de race. Graphics zien er trouwens wel waanzinnig uit :9~ . Best wel zin hierin eigenlijk.. meer dan GT5 :o

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
EnzymeNL schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:20:
ja zonde.. Had beter kunnen ff kunnen inhouden tijdens de race. Graphics zien er trouwens wel waanzinnig uit :9~ . Best wel zin hierin eigenlijk.. meer dan GT5 :o
Ik ook:p Gelukkig nog maar even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Pff laatste loodjes wegen het zwaarst, heb echt gruwelijk zin in deze game, wordt een heerlijke werkdag met de gedachte aan het eind ff langs de winkel te gaan en dan het weekend voor de boeg!
Duik gelijk Spa op als Kimi Raikkonen :>

Ben benieuwd naar volgende week dinsdag als hij elders al is uitgekomen, wel ff wat te lezen dan weer.

Trouwens geen dedicated servers voor online denk ik? maar heb met Grid toch ook wel eens leuke races gehad moet ik zeggen dus maak me daar niet al teveel zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
http://www.gamespot.com/pc/driving/f12010/video/6275576/f1-2010-interview-at-gamescom-2010

http://www.youtube.com/watch?v=HnK6YrcqJg4

http://www.facebook.com/formula1game?v=wall - hier kijk ik veel.

Kan ook niet wachten, een maand geleden de pc versie besteld.

[ Voor 33% gewijzigd door Roydriguez op 13-09-2010 20:18 ]

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sipio schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:12:
Pff laatste loodjes wegen het zwaarst, heb echt gruwelijk zin in deze game, wordt een heerlijke werkdag met de gedachte aan het eind ff langs de winkel te gaan en dan het weekend voor de boeg!

Ben benieuwd naar volgende week dinsdag als hij elders al is uitgekomen, wel ff wat te lezen dan weer.

Trouwens geen dedicated servers voor online denk ik? maar heb met Grid toch ook wel eens leuke races gehad moet ik zeggen dus maak me daar niet al teveel zorgen over.
Räikkönen? Dan moet je wachten op DiRT 3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hahah wrijf het er nog maar ff in Phuse ;)

Dirt3 wordt btw ook een zekere koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz

Dat gaat lastig worden ben ik bang. Raikkonen rijdt geen F1 meer, en seizoen 2009 zit niet in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless

Komt hij elders al eerder uit? Dacht dat Eiropese release gelijk was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

EnzymeNL schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:20:
Echt? Ik heb F1 2010 en GT5 op Gamescom gespeeld maar was behoorlijk teleurgesteld in hoe F1 2010 reed nadat ik GT5 gespeeld had.
Ik heb het idee dat ze de hele sfeer om de F1 goed neer weten te zetten, maar puur qua rijplezier vond ik het een grote stap terug.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:40:
[...]

Echt? Ik heb F1 2010 en GT5 op Gamescom gespeeld maar was behoorlijk teleurgesteld in hoe F1 2010 reed nadat ik GT5 gespeeld had.
Ik heb het idee dat ze de hele sfeer om de F1 goed neer weten te zetten, maar puur qua rijplezier vond ik het een grote stap terug.
Ik denk precies het omgekeerde na gamescom. GT5 is klinisch, saai en statisch. Geen fun. Dan stap ik liever in mijn eigen auto en rij wat binnenwegen, net zo spannend als een potje GT5; too little too late.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Lizardz schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:13:
[...]

Dat gaat lastig worden ben ik bang. Raikkonen rijdt geen F1 meer, en seizoen 2009 zit niet in de game.
Ik ben Kimi fan...ik weet waar hij nu rijdt ;)
Ik bedoeld ook dat ik als naam Kimi Raikkonen zou nemen om hem weer ff tussen het veld te zien, zelfs Mika Hakkinen komt bij mij in F12010 nog voorbij ;)

@ Cousinboneless - hij komt in de u.s de 21ste uit als ik het goed heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Sipio op 14-09-2010 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sipio schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 07:01:
[...]

Ik ben Kimi fan...ik weet waar hij nu rijdt ;)
Ik bedoeld ook dat ik als naam Kimi Raikkonen zou nemen om hem weer ff tussen het veld te zien, zelfs Mika Hakkinen komt bij mij in F12010 nog voorbij ;)

@ Cousinboneless - hij komt in de u.s de 21ste uit als ik het goed heb.
Psst. Misschien goed nieuws voor jou in 2011: http://www.autosport.com/news/report.php/id/86688

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:24
Raikkonen in 2010 bij een B team Renault, dat gaat er bij mij niet in want zoals aangegeven is het een eis dat de auto competitief moet zijn en dat zijn ze volgend jaar echt niet. Als hij een comeback zou maken zie ik hem eerder bij Redbull of McLaren. Maar de tijd zal het leren, ik denk dat hij voorlopig niet meer terugkomt.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Hari-Bo schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 08:17:
[...]

Raikkonen in 20100 bij een B team Renault, dat gaat er bij mij niet in want zoals aangegeven is het een eis dat de auto competitief moet zijn en dat zijn ze volgend jaar echt niet. Als hij een comeback zou maken zie ik hem eerder bij Redbull of McLaren. Maar de tijd zal het leren, ik denk dat hij voorlopig niet meer terugkomt.
Beetje voorbarig vind je niet. Ik dacht dat ze dit seizoen er al niets van zouden bakken maar Kubica is al vaak zat best of the rest geworden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pre-order geplaatst, ben op vakantie tijdens de release dus hoop 'm op de deurmat te vinden bij terugkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:49

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik hoop dat het multiplayer gedeelte ook goed geregeld is.

-Geen beukpartijen
-Weg met de cheaters
-Dat ze de time trail scores bijhouden. Zoals laps van 24 seconden, gewoon eruit filteren :')
-Geen vage network error problemen zoals bij DiRT2 meer

DiRT2 voor de PC is online best wel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splinter Cell schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:34:
Ik hoop dat het multiplayer gedeelte ook goed geregeld is.

-Geen beukpartijen
-Weg met de cheaters
-Dat ze de time trail scores bijhouden. Zoals laps van 24 seconden, gewoon eruit filteren :')
-Geen vage network error problemen zoals bij DiRT2 meer

DiRT2 voor de PC is online best wel saai.
Online blijf je toch altijd gekloot houden. Hopelijk kunnen we hier op tweakers wat groepjes vormen voor de verschillende platformen waarbij iedereen eerlijk raced...

Ik stel voor om daar nu al mee te beginnen eigenlijk.

Dus wil je op de lijst van de Got Fair Drivers Association , DM mij even met je gamertag en platform. Maak ik lijstjes voor de startpost.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.