Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat hebben we ff gefixed voor je!L1nt schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:03:
Ze is gelukkig niet zo moeilijk dus zal wel los lopen....en anders weet ze snel de zekering te vinden van de gameroomHet gat van de deur te vinden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dan is het nog eerder dat ze mij eruit trapt want het is haar woning

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
(Ze waren minder positief over de career mode en de "pointless" pers interviews.)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik vind een 8/10 nog steeds erg goed, als je 2 toch wel grote punten volgens codemasters ("live the life" bestaat voor een groot deel uit deze 2 dingen) minder positief beoordeeld.Phusebox schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:55:
Review OXM Magazine:8/10
(Ze waren minder positief over de career mode en de "pointless" pers interviews.)
Maakt verder ook niet uit, ga em toch halen
Volgende week eerst die ferrari game maar, heb ik 2 weken om wat te oefenen in een 2010 auto
ik zie op dit moment 3 Logitech MOMO's in de aanbieding
volgens het lijstje hierboven ergens is die sowieso compatibel met F1 2010
Waar zie je die in de aanbieding?frankivo schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:42:
voor de liefhebber
ik zie op dit moment 3 Logitech MOMO's in de aanbieding
volgens het lijstje hierboven ergens is die sowieso compatibel met F1 2010
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Creating my own hero.
ik heb zelf een MOMO en die bevalt primaFasterinside schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:40:
Goede ervaringen met de MoMo's ?
http://www.racesimcentral...08-vs-virtual-comparison/
(weet niet zeker of ze al voorbij waren geweest)
Wow, zelfs de schaduwen van de bomen komen overeen, al dan niet in spiegelbeeldHoogie2004 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:43:
Nog wat filmpjes met Real vs Ingame vergelijking:
http://www.racesimcentral...08-vs-virtual-comparison/
(weet niet zeker of ze al voorbij waren geweest)
Creating my own hero.
Zijn wel alleen compatible met PC versie, dus voor PS3 een no-go (en xbox360 sowieso want daar werkt geen enkel Logitech stuurtje op)frankivo schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:42:
[...]
ik heb zelf een MOMO en die bevalt prima
Ik heb nu nog een Logitech Wingman Formula Force GP. Heerlijk ding, waarbij ik Sports Car GT gratis kreeg. Dat spel heb ik grijs gespeeld.Phusebox schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:49:
[...]
Zijn wel alleen compatible met PC versie, dus voor PS3 een no-go (en xbox360 sowieso want daar werkt geen enkel Logitech stuurtje op)
Zoek nu echter toch wat kwaliteidsspul voor F1 2010 op de PC. De MOMO is relatief goedkoop. G27 is echt out of reach, of er moet een superaanbieding zijn.
Iemand tips?
Creating my own hero.
Sorry, slecht advies. Werkt niet goed op de PC. Iemand anders zegt van wel. Misschien dat iemand anders in het topic er iets zinnigs over kan zeggen
[ Voor 111% gewijzigd door Shiver23 op 02-09-2010 17:21 ]
PSN: Shiver23
Is mogelijk, al vind ik die er wel erg 'speelgoedachtig" eruit zien. De MOMO wordt via Marktplaats v.a. 25€ aangeboden, dat is erg aantrekkelijk !Shiver23 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:06:
Logitech Driving Force GT?
Creating my own hero.
MOMO is wel een stuk minder dan deze. De GT heeft 900-graden stuur en veel betere FFB. Stuurtje zelf is ook prima. Alleen de pedalen zijn niet zo, maar dat is bij de MOMO niet anders.Fasterinside schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:09:
[...]
Is mogelijk, al vind ik die er wel erg 'speelgoedachtig" eruit zien. De MOMO wordt via Marktplaats v.a. 25€ aangeboden, dat is erg aantrekkelijk !
PSN: Shiver23
Ik zoek gewoon een degelijk stuurtje, voor een betaalbare prijs (wie niet?). Hij hoeft alleen compatible te zijn met mijn Delletje. Tevens geloof ik niet dat mijn Wingman GP het niet zal doen met F1 2010? GRID en Dirt2 deed hij zonder problemen...Shiver23 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:22:
[...]
MOMO is wel een stuk minder dan deze. De GT heeft 900-graden stuur en veel betere FFB. Stuurtje zelf is ook prima. Alleen de pedalen zijn niet zo, maar dat is bij de MOMO niet anders.
Creating my own hero.
Ik heb de Driving Force GT en werkt zonder problemen op mijn pc.Shiver23 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:06:
Logitech Driving Force GT?
Sorry, slecht advies. Werkt niet goed op de PC. Iemand anders zegt van wel. Misschien dat iemand anders in het topic er iets zinnigs over kan zeggen
Het stuur bevalt met verder ook goed. Het is het eerste stuur waar ik mee rij dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet. Voor mijn aanschaf heb ik natuurlijk ook de nodige reviews en gebruikers meningen gelezen e ndie waren zo goed als allemaal zeer positief en zo ervaar ik het stuur ook.
Deel1:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EStDKwhA83M&annotation_id=annotation_131820&feature=iv]
Deel 2:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=65-Oc50nu5Q&annotation_id=annotation_271533&feature=iv]
Of de ps3 versie kopen. Allebei samen met de g25 stuurwiel.
Welke van de twee heeft betere beeldkwaliteit??
Die keuze wordt je erg eenvoudig gemaakt.Evertt schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:10:
Ik weet niet wat verstandig is de pc versie kopen en een directx 11 videokaart erbij kopen.
Of de ps3 versie kopen. Allebei samen met de g25 stuurwiel.
Welke van de twee heeft betere beeldkwaliteit??
Testing, one, two ...
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
[ Voor 160% gewijzigd door Phusebox op 03-09-2010 08:20 ]
Soms ook echt goedkoop, maar meestal niet
grapje zeker?Phusebox schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:15:
Pff heb ik weer, mijn WheelstandPro pakketje is zoek...
Nope, just my luck. Kleptomanische postbodes hier, of in Polen. Gemiddeld raak ik per jaar zo wel 3-5 pakketjes kwijt.
Had ik niet moeten lezen, nu kan ik helemaal niet meer wachtenPhusebox schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 07:27:
Hier de scans van de OXM en OPM Magazine reviews: http://www.virtualr.net/
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nog maar 3 weken, komt allemaal wel goedBM schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:53:
Had ik niet moeten lezen, nu kan ik helemaal niet meer wachten
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik kan me geen enkele game herinneren, behalve GP3 waar ik ooit zo naar uit heb gekeken. Wat dat betreft kan het natuurlijk alleen maar tegenvallen. Gelukkig heb ik de game al 3x kunnen spelen dus weet ik wel ongeveer wat ik kan verwachten.SinergyX schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:04:
[...]
Nog maar 3 weken, komt allemaal wel goed
Same here...BM schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:53:
[...]
Had ik niet moeten lezen, nu kan ik helemaal niet meer wachten
Gelukkig volgende week al wat klooien met de ferrari sim
@hierbeneden: Ik zit echt mega af te tellen, nadeel is dat het dan langer duurt...
[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 03-09-2010 10:24 ]
Dat lijkt mij nog erger.Phusebox schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:19:
[...]
Gelukkig heb ik de game al 3x kunnen spelen dus weet ik wel ongeveer wat ik kan verwachten.
Ik probeer er niet naar uit te kijken. Sowieso heb ik het druk met allerlei andere zaken en liggen er ook nog een aantal games die ik niet veel gespeeld heb (Starcraft 2 bijvoorbeeld). Maar zodra F1 2010 binnen is, komt het stuurtje zo snel mogelijk uit het vet en gaan we even een stukje rijden.
Ja de tijd gaat deze laatste weken gewoon te langzaam als je er teveel naar vooruit kijkt. En ik heb het ook druk, maar toch zit ik steeds weer nieuws te checken over de game...Zamorano schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:27:
[...]
Dat lijkt mij nog erger.
Ik probeer er niet naar uit te kijken. Sowieso heb ik het druk met allerlei andere zaken en liggen er ook nog een aantal games die ik niet veel gespeeld heb (Starcraft 2 bijvoorbeeld). Maar zodra F1 2010 binnen is, komt het stuurtje zo snel mogelijk uit het vet en gaan we even een stukje rijden.
Ik hoop ook dat de Ferrari simulator voor wat afleiding kan zorgen de komende weken.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Verwijderd
Hoe weet je zo zeker dat hij zoek is? In NL hebben ze geen tracking.Phusebox schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:15:
Pff heb ik weer, mijn WheelstandPro pakketje is zoek...
Aangezien niemand weet waar hij is, de Polen ook niet.Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:49:
[...]
Hoe weet je zo zeker dat hij zoek is? In NL hebben ze geen tracking.
Verwijderd
Ik kreeg toen ik m'n wheelstand kocht trouwens wel een tracking nummer van de Poolse postdienst, daarmee was te zien dat het pakje over de grens naar Duitsland was gegaan.
Ik sluit me aan bij het rijtje van mensen die heel erg naar deze game uitkijken. Heb me niet meer zo verheugd op een spel sinds, eh... Half-Life 2 denk ik.
Sorry dat ik offtopic ga, maar hoe lang heeft de verzending bij jou geduurt? Dan weet ik wanneer ik ongeveer een klacht kan indienen. Ik heb ook een trackingnr van de Poolse EMS postdienst, echter geeft die vrolijk in het Pools: "pakket niet traceerbaar" ofzoiets.Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:30:
Phuse, het zou mij niets verbazen als het aan TNT ligt. Wat dat bedrijf de laatste tijd allemaal fout doet is echt ongelooflijk. Ik werk in een winkel met een TNT service punt, en om de haverklap worden er dingen niet of verkeerd bezorgd, en komen de mensen bij ons klagen.
Ik kreeg toen ik m'n wheelstand kocht trouwens wel een tracking nummer van de Poolse postdienst, daarmee was te zien dat het pakje over de grens naar Duitsland was gegaan.
Ik sluit me aan bij het rijtje van mensen die heel erg naar deze game uitkijken. Heb me niet meer zo verheugd op een spel sinds, eh... Half-Life 2 denk ik.
Na jaren wachten is het dan éíndelijk zover!
Twijfel alleen nog of ik moet gaan pre-orderen of in de winkel kopen (in de winkel heb ik hem om 09:00, heb geen zin om op de postbode te moeten wachten op releaseday).
Verwijderd
Duurde iets van zes dagen geloof ik, met een weekend erin.Phusebox schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:35:
[...]
Sorry dat ik offtopic ga, maar hoe lang heeft de verzending bij jou geduurt? Dan weet ik wanneer ik ongeveer een klacht kan indienen. Ik heb ook een trackingnr van de Poolse EMS postdienst, echter geeft die vrolijk in het Pools: "pakket niet traceerbaar" ofzoiets.

Idd, F1 is een must-have, net als AC3. Het zal dan wss gewoon voorlopig geen WRC 2010 worden. Hoewel eindelijk een goede rally game ook wel welkom is.Lizardz schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:01:
Nah, F1 2010 moet je hebben. Overigens komt die 1 of 2 maanden eerder dan AC3, dus die zou je ook nog wel kunnen kopen
http://www.gamekings.tv/
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Whahaha die ene moest tussen lotussen en htc's door...Henkus schreef op zondag 05 september 2010 @ 08:22:
De gamekings hebben een preview gedaan en ze vinden de game helemaal te gek:
http://www.gamekings.tv/
Zijn er shops die bekend staan om bijv. een dag voor release te leveren?
Ik weet niet of er zo'n strikt embargo is, omdat de game in de VS al op de 21e uitkomt bijvoorbeeld. Ik zou gewoon lekker naar de winkel gaan op donderdagavond en proberen die game te scoren.Raimon89 schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:10:
Wat raden jullie aan: Pre-orderen of op release dag zelf om 09:00 ophalen?
Zijn er shops die bekend staan om bijv. een dag voor release te leveren?
Ik heb als back-up wel een pre-order staan bij een online shop, maar kan ik hem eerder in de winkel krijgen stuur ik die pre-order gewoon terug ofzo.
Ben ook wel benieuwd hoe ze het gespeeld hebben, lijkt met een controller en dan ook nog eens met de Dpad en niet met het pookje.
Ook ik ben ook al een hele tijd aan het wachten op F1 2010 anders zwierf ik hier niet rond he.
Maar ik zit een beetje met een luxe probleem...moet ik nou de ps3 versie of de pc versie halen?
Ben namelijk van plan om dit stuurtje te halen wat op beide past. Maar als er betere alternatieven zijn verras me maar.
Qua scherm maakt het niet uit want me pc kan ook op me tv en me ps3 op me pc monitor. Hoef ik waarschijnlijk niet te zeggen op het tweakers forum maar toch

Het gaat me echt om de graphics en hoe smooth hij loopt. Ook vraag ik me af of het online gebeuren beter op de pc of op de ps3 zal worden.
Mijn pc config is:
Intel I5 750
xfx HD5770xXx
4gb DDR3 (is een corsair setje, iets met dominater ofzo dacht ik?)
Me ps3 is een 40gb fat maar dat maakt dacht ik toch niet zo veel uit?
Ohja gaat f1 2010 op de pc via steam of gewoon los?
Het ligt een beetje aan de ervaring die je zoekt; PS3 is gewoon inpluggen, disc erin en gaan. Het zal grotendeels soepel lopen met hier en daar een framedrop maar wel een grote online community.Ward191 schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:32:
Na al tijden gewoon de sappige topics te lezen op dit forum heb ik toch maar eens een account aan gemaakt dus Hallo allemaal
Ook ik ben ook al een hele tijd aan het wachten op F1 2010 anders zwierf ik hier niet rond he.
Maar ik zit een beetje met een luxe probleem...moet ik nou de ps3 versie of de pc versie halen?
Ben namelijk van plan om dit stuurtje te halen wat op beide past. Maar als er betere alternatieven zijn verras me maar.![]()
Qua scherm maakt het niet uit want me pc kan ook op me tv en me ps3 op me pc monitor. Hoef ik waarschijnlijk niet te zeggen op het tweakers forum maar toch
Het gaat me echt om de graphics en hoe smooth hij loopt. Ook vraag ik me af of het online gebeuren beter op de pc of op de ps3 zal worden.
Mijn pc config is:
Intel I5 750
xfx HD5770xXx
4gb DDR3 (is een corsair setje, iets met dominater ofzo dacht ik?)
Me ps3 is een 40gb fat maar dat maakt dacht ik toch niet zo veel uit?
Ohja gaat f1 2010 op de pc via steam of gewoon los?
Op de pc loop je toch altijd weer te klooien met drivers maar kun je er wel betere graphics uithalen verwacht ik.
Ik verwacht dat het gewoon werkt.Waffle schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:01:
[...]
Wordt de Fanatec Porsche Turbo S niet ondersteund bij de PS3?Wilde ik nou net dit spel voor de ps3 halen ipv. voor de pc of 360..
Creating my own hero.
Komt 9 september pas...Fasterinside schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:54:
Al mensen die de Simulator van Ferrari gebruikt hebben?..
Submitted by Thomas on Thu, 09/02/2010 - 21:29.[message=,noline]Waffle schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:01[/message]:
[...]
Wordt de Fanatec Porsche Turbo S niet ondersteund bij de PS3?Wilde ik nou net dit spel voor de ps3 halen ipv. voor de pc of 360..
Codemasters released a list of offcially supported wheels for their upcoming game F1 2010.
While all Fanatec wheels are supported in the PC version only the PWTS is supported on Xbox 360.
But why are there no Fanatec wheels in the list for the PS3?
We are working very closely with Codemasters and they confirmed that the PWC, PWTS and PWGT3RS V2 do work fine with the game but they had no time to run the full test program so they did not put it on the list.
I just want to assure you that everything is ok and your wheels will work fine with this excellent game.
Thomas's blog
http://www.911wheel.de/?q=node/3978
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Nog even over me pc vs ps3 vraag. Is het ook zo dat er misschien voor de pc meerdere mods enzo zullen uitkomen?
---
@ Phusebox
Dat driver gebeuren zal wel los lopen heb nog nooit iets gehad dat niet werkte op me linksys wireless kaartje na...stom bedrijf wil hun drivers niet updaten Windows 7 en zegt dat ik maar Windows XP moet installeren.

[ Voor 20% gewijzigd door Koffiekoppen op 05-09-2010 21:17 ]
Ik zit zelf ook te twijfelen tussen de ps3 en de pc versie. Ik ga denk ik voor de pc versie kiezen omdat je betere beeldkwaliteit terug krijgt als je een goede videokaart heb. Alleen weet ik niet of het geluid op de pc beter is dan op de ps3 op 5.1 met dolby digital. Ik ga er van uit dat in de toekomst mogelijk is om de pc versie f1 2010 te modificeren.Phusebox schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:23:
[...]
Het ligt een beetje aan de ervaring die je zoekt; PS3 is gewoon inpluggen, disc erin en gaan. Het zal grotendeels soepel lopen met hier en daar een framedrop maar wel een grote online community.
Op de pc loop je toch altijd weer te klooien met drivers maar kun je er wel betere graphics uithalen verwacht ik.
Ondertussen heb ik mijn PlaySeat en G27 al staan, waar ik nu hele dagen F1:CE op speel. Kan ik alvast weer wennen aan de snelheid en de circuits! Want die snelheid is echt een groot verschil met GT5:P.
Heeft iemand al ervaring met de Forcd Feedback die F1 2010 geeft? Met F1:CE voel je iedere hobbel, kuil en steentje op het asfalt. Heel gaaf is Indianapolis waar je echt de bakstenen start/finish in je stuur voelt trillen. Ik hoop op een zelfde of betere ervaring met 2010. Laten we het hopen dat Codemasters niet de FF van de voorgaande racegames heeft overgenomen... Dan zwabbert niet alleen je auto, maar ook je (be)stuur(ing).
Nice, heb zelfde setup!Nik schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:16:
Ondertussen heb ik mijn PlaySeat en G27 al staan, waar ik nu hele dagen F1:CE op speel. Kan ik alvast weer wennen aan de snelheid en de circuits! Want die snelheid is echt een groot verschil met GT5:P.
Welke Playseat heb je? Ik heb de RaceRoom edition.
Als ik een minpuntje moet aanwijzen van het spel dan vrees ik voor de force feedback... Heb niet met de final gespeeld uiteraard, maar ik vond het bij de gamescom build een beetje tegenvallen.Nik schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:16:
Heeft iemand al ervaring met de Forcd Feedback die F1 2010 geeft? Met F1:CE voel je iedere hobbel, kuil en steentje op het asfalt. Heel gaaf is Indianapolis waar je echt de bakstenen start/finish in je stuur voelt trillen. Ik hoop op een zelfde of betere ervaring met 2010. Laten we het hopen dat Codemasters niet de FF van de voorgaande racegames heeft overgenomen... Dan zwabbert niet alleen je auto, maar ook je (be)stuur(ing).
I intend to live forever. So far, so good.
Dat zou wel een domper zijn.. Laten we hopen dat het in de final build beter is.Phusebox schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:46:
[...]
Als ik een minpuntje moet aanwijzen van het spel dan vrees ik voor de force feedback... Heb niet met de final gespeeld uiteraard, maar ik vond het bij de gamescom build een beetje tegenvallen.
ja ok, jij wint
I intend to live forever. So far, so good.
Ik heb de evolution. Zal vanavond eens een foto maken als ik thuis ben. Maar mijn setup is voorzien van een 32-inch tv, Bose AM6.III speakers op een Yamaha VSX versterker. Gaat best leuk worden! Ik ben er klaar voor haha!Raimon89 schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:37:
[...]
Nice, heb zelfde setup!
Welke Playseat heb je? Ik heb de RaceRoom edition.
Laten we het hopen dat ze dat in de final aangepakt hebben. Ik moet zeggen dat F1CE best wel aardig in elkaar zat. De G27 krijgt echt op zijn donder als je de fout in gaat, en op de lange rechte stukken kon je niet eens je stuur los laten. Als je dat deed op hoge snelheid, gaat het stuur heen en weer en verlies je de controle. Fantastisch!Phusebox schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:46:
[...]
Als ik een minpuntje moet aanwijzen van het spel dan vrees ik voor de force feedback... Heb niet met de final gespeeld uiteraard, maar ik vond het bij de gamescom build een beetje tegenvallen.
Heb nu maar F1 2009 mod geinstalleerd voor GTR2,, ik mis helaas wel veel banen, alvast een beetje voorbereiden..
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Hehe, met zo'n investering zou ik dan wachten tot ik F1 2010 in huis had, om eerst te zien of het bevaltPhusebox schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:57:
Ik moet ook maar eens investeren in een stoeltje en een extra scherm zodat ik een vaste opstelling op de zolder heb, indien F1 2010 goed bevalt.
edit: hmm wacht... ik las: "zodat ik alvast een opstelling hebt, indien het bevalt..."
Ik ga trouwens voor de xbox versie, mijn pc specs gaan het niet trekken (op de pc heb ik een driving force pro, maar het wordt dan toch maar de controller...)
[ Voor 7% gewijzigd door Harrie op 06-09-2010 22:19 ]
Dat schrijf ik toch ook, indien F1 2010 bevalt. Voorlopig moet ik het doen met mijn wheelstand pro (zodra die er is) en mijn xbox stuurtje.Harrie schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:04:
[...]
Hehe, met zo'n investering zou ik dan wachten tot ik F1 2010 in huis had, om eerst te zien of het bevalt
Ik ga trouwens voor de xbox versie, mijn pc specs gaan het niet trekken (op de pc heb ik een driving force pro, maar het wordt dan toch maar de controller...)
Mjah, ik las het verkeerd.. my bad, nvmPhusebox schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:13:
[...]
Dat schrijf ik toch ook, indien F1 2010 bevalt. Voorlopig moet ik het doen met mijn wheelstand pro (zodra die er is) en mijn xbox stuurtje.
Nu ik dat weet kan ik helemaal niet meer wachten... wat doe je me aan.Phusebox schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:29:
Overigens is F1 2010 nu op alle platforms GOLD... voor wie het interesseert.
Moet het nu nog steeds doen met een geupdate f1 challenge
Anyone? Had er al naar gegoogled, maar tevergeefsBenotti schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 02:10:
Weet iemand of je de retail versie ook kunt registreren op steam? Of moet je het spel via steam aanschaffen om het ook via steam te kunnen spelen?
Helemaal klaar voor F1:2010. Laat die game maar komen! Hopelijk werkt de RPM meter ook op de G27 (zelfs Dirt2 ondersteund de G27 officieel, maar de RPM lampjes werken niet eens). En binnenkort een echt F1 stuur monteren op de G27, zodat het allemaal nog mooier is voor F1.
[ Voor 14% gewijzigd door Nik op 07-09-2010 12:56 ]
ThanksSander H schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:34:
Het maakt niet uit welke versie je hebt. Ook de versie die je in een doosje in de winkel koopt moet je via Steam installeren en spelen
dat ziet er heel stoer uit! gaaf...Nik schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:56:
Zoals beloofd, de foto:
[afbeelding]
Helemaal klaar voor F1:2010. Laat die game maar komen! Hopelijk werkt de RPM meter ook op de G27 (zelfs Dirt2 ondersteund de G27 officieel, maar de RPM lampjes werken niet eens). En binnenkort een echt F1 stuur monteren op de G27, zodat het allemaal nog mooier is voor F1.
wat voor stuur ga je monteren dan? een replica f1 stuur ofziets?
Have Fun!
Zal idd wel een paar euro's gekost hebben zo'n opstelling...
I don't drive fast, I only fly low!
Nog mooier zou een dedicated scherm zijn wat je dan dichterbij kunt plaatsen al dan niet vastgemonteerd aan de stoel.
Zoiets ga ik kopen, soort van mount voor andere stuurtjes. De G25 stuur is qua diameter een flink stuk kleiner dan een 'echt' stuur.
(van een duits forum geplukt)
@hieronder: excuses dan, wist niet dat het een oud filmpje was. Kwam uit een redelijk recente tweet die verwees naar dat duitse forum.
[ Voor 32% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-09-2010 14:08 ]
Een echt F1 stuur of iets wat erop lijkt?En binnenkort een echt F1 stuur monteren op de G27, zodat het allemaal nog mooier is voor F1.
Replica DIY F1 stuur. Maar ik ben nog afhankelijk van de buttonlayout van het spel. Op basis daarvan kan ik pas de bedrading en de knoppen op het stuur bevestigen. Nu heeft de G27 6 knoppen op het stuur, de overige knoppen worden dummies.Vendrom schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:16:
[...]
dat ziet er heel stoer uit! gaaf...
wat voor stuur ga je monteren dan? een replica f1 stuur ofziets?
Have Fun!
Ik neem aan dat je er dan geen F1 mee gaat rijden? Een nog groter stuur is dan ook weer niet echt replica... En waar je ook mee zit is de schakelflippers, ga je die ook verlengen? Mijn handen zijn niet groot dus de afstand tussen stuur en flippers is nu precies goed. F1 replica stuur gaat dan ook hetzelfde formaat worden als dat het stuur nu is.SinergyX schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:48:
http://chilicoke.com/mods/replacewheel.htm
Zoiets ga ik kopen, soort van mount voor andere stuurtjes. De G25 stuur is qua diameter een flink stuk kleiner dan een 'echt' stuur.
Een geschaald DIY F1 stuur. Hij moet op de G27 passen, en zal dus niet helemaal 100% gelijk zijn aan het origineel. Maar het moet wel de feel en look hebben van een echt F1 stuur.Jejking schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:57:
Deze is al iets ouder en eerder voorbij gekomen.
[...]
Een echt F1 stuur of iets wat erop lijkt?
Weet niet waar jij de info vandaan heb , maar alles wat ik tot nu toe tegen komt isSander H schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:34:
Het maakt niet uit welke versie je hebt. Ook de versie die je in een doosje in de winkel koopt moet je via Steam installeren en spelen
http://community.codemast...use-gfwl.html#post6426915
http://www.gog.com/en/for...eam_and_use_gfwl_retail/7
Zou het graag willen weten want dan weet ik wat ik kan doen.
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Klopt niet. GFWL zit er standaard op. En als je hem via Steam koopt zit je zowel met GFWL als Steam. Maar retail is gewoon alleen GFWL, net als Dirt2.Sander H schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:34:
Hmm.. hoe zit dat dan als je online speelt, dan kun je toch wel gewoon met een 'winkel versie' tegen iemand met een 'Steam versie' spelen lijkt me
Anyway, sorry voor de verkeerde info, vind het wel vaag aan het worden
NogmaalsSander H schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:32:
Huh.. apart. Er is gewoon een Steam pagina etc. net als alle andere Steam games, dus ik ging er vanuit dat hij dan via Steam gespeeld moet worden. Maar ik begrijp dus dat er 2 verschillende versies zijn? Die in de winkel ligt is GFWL?
Hmm.. hoe zit dat dan als je online speelt, dan kun je toch wel gewoon met een 'winkel versie' tegen iemand met een 'Steam versie' spelen lijkt me![]()
Anyway, sorry voor de verkeerde info, vind het wel vaag aan het worden
Steam: Start spel met Steam en logt in op GFWL
retail: Start met DVD en logt in op GFWL
Dus exact hetzelfde, alleen moet de Steam-versie nogal eens op een update wachten, waardor je dan niet tegenelkaar kunt ofzo.. gewoonlijk kan dat prima, net als in Dirt2 die hetzelfde systeem had.
In Steam ben je dus zowel op Steam als GFWL ingelogd, en met de retail-versie ben je alleen op GFWL ingelogd.
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 07-09-2010 17:46 ]
Dit topic is gesloten.