De rest werkt wel? Stuur en knoppen? Dan moet je eens de aansluiting van de pedaaltjes op je stuur nakijken, dan vrees ik dat er daar iets mis is.Vos schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:49:
Zijn er nog mensen hier met de oude Momo Force? Deze.
Krijg hem niet meer aan de praat....pedalen pakt ie niet (Windows 7). Terwijl ik Dirt 2 er nog wel mee gespeeld heb aantal maanden terug...
Moet voor F1 2010 natuurlijk wel een weekend stuurtje hebben...
Ik heb wel de gewone MOMO net gekocht, die doet het bij mij prima, ik moest wel de drivers van Logitech zelf downloaden, en niet de drivers gebruiken die Windows je geeft. Maar als je zegt dat 'ie het wel deed bij Dirt, weet ik niet of dat je probleem is.Vos schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:49:
Zijn er nog mensen hier met de oude Momo Force? Deze.
Krijg hem niet meer aan de praat....pedalen pakt ie niet (Windows 7). Terwijl ik Dirt 2 er nog wel mee gespeeld heb aantal maanden terug...
Moet voor F1 2010 natuurlijk wel een weekend stuurtje hebben...
Is er overigens al een idee wat er met die Fair drivers groep gedaan gaat worden? Want het is nu alleen nog een lijstje per platform heb ik het idee
Ook ik wacht met spanning op a.s. vrijdag.
Ik twijfel echter nog of ik de PC versie koop, of een PS/Xbox versie.
Mijn huidige PC moet nog worden voorzien van een videokaart. Ik wil een GTX-460 (Gigabyte GV-N460OC-1GI) aanschaffen. Goeie recensies en een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
Verder heeft mij PC onderstaande specs:
- Gigabyte moederbord MA78GM-ED2H
- AMD Phenom II X3 720 processor (2.8 GHz)
- 4 GB geheugen
- Windows 7 32 bit
- 23" Acer monitor (1900*1200)
Nu zit ik erg in twijfel of ik 200 euro moet investeren in de videokaart. Denken jullie dat de overige specificaties van mijn systeem inclusief die videokaart (ruim) voldoende zijn om het spel goed te kunnen spelen, met hoge instellingen? Ik wil het spel graag spelen met veel detail, zonder haperingen.
Of.... moet ik die 200 euro voor een videokaart nou investeren in een XBOX of PS3? Ik heb een 40" full HD TV scherm (Sony). Ik lees hier op het forum dat de PS3 toch wel mindere kwaliteit heeft dan een XBOX of een PC versie op een zware machine.
Ik vind het lastig een keuze te maken. Ergens ben ik bang dat mijn PC niet zwaar genoeg is voor een snelle, gedetailleerde weergave van F1 2010. Vooralsnog ga ik niet veel online spelen, later misschien wel. Maar daar mag de keuze niet van af hangen.
Ik heb ook nog een Microsoft Sidewinder Race stuur, maar deze is al dusdanig oud dat hij ook wel vervangen mag worden. Dus ook dat mag geen rol van betekenis spelen.
Wie kan hier een goed advies in geven? In ben wel erg benieuwd naar de beoordeling van mijn systeem en de vraag of F1 hierop überhaupt wel kan draaien.
Alvast dank voor alle reacties. Laten we hopen dat deze week snel voorbij is
Ik twijfel echter nog of ik de PC versie koop, of een PS/Xbox versie.
Mijn huidige PC moet nog worden voorzien van een videokaart. Ik wil een GTX-460 (Gigabyte GV-N460OC-1GI) aanschaffen. Goeie recensies en een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
Verder heeft mij PC onderstaande specs:
- Gigabyte moederbord MA78GM-ED2H
- AMD Phenom II X3 720 processor (2.8 GHz)
- 4 GB geheugen
- Windows 7 32 bit
- 23" Acer monitor (1900*1200)
Nu zit ik erg in twijfel of ik 200 euro moet investeren in de videokaart. Denken jullie dat de overige specificaties van mijn systeem inclusief die videokaart (ruim) voldoende zijn om het spel goed te kunnen spelen, met hoge instellingen? Ik wil het spel graag spelen met veel detail, zonder haperingen.
Of.... moet ik die 200 euro voor een videokaart nou investeren in een XBOX of PS3? Ik heb een 40" full HD TV scherm (Sony). Ik lees hier op het forum dat de PS3 toch wel mindere kwaliteit heeft dan een XBOX of een PC versie op een zware machine.
Ik vind het lastig een keuze te maken. Ergens ben ik bang dat mijn PC niet zwaar genoeg is voor een snelle, gedetailleerde weergave van F1 2010. Vooralsnog ga ik niet veel online spelen, later misschien wel. Maar daar mag de keuze niet van af hangen.
Ik heb ook nog een Microsoft Sidewinder Race stuur, maar deze is al dusdanig oud dat hij ook wel vervangen mag worden. Dus ook dat mag geen rol van betekenis spelen.
Wie kan hier een goed advies in geven? In ben wel erg benieuwd naar de beoordeling van mijn systeem en de vraag of F1 hierop überhaupt wel kan draaien.
Alvast dank voor alle reacties. Laten we hopen dat deze week snel voorbij is
Ja stuur en knoppen werken goed. Heb verschillende drivers geprobeerd van nieuwste tot iets oudere. Zal eens naar de connectie kijken.Harrie schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:53:
[...]
De rest werkt wel? Stuur en knoppen? Dan moet je eens de aansluiting van de pedaaltjes op je stuur nakijken, dan vrees ik dat er daar iets mis is.
Ik heb ook dat Momo stuur, en werkt perfect onder W7 (64bit).Vos schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:59:
[...]
Ja stuur en knoppen werken goed. Heb verschillende drivers geprobeerd van nieuwste tot iets oudere. Zal eens naar de connectie kijken.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Met nieuwste drivers 5.10? Ik zie bij de instellingen in Windows dat mijn gas vol open staat en rem dicht. Maar 0,0 reacties op de pedalen verder... Straks eerst de verbinding eens nalopen.Phusebox schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:01:
[...]
Ik heb ook dat Momo stuur, en werkt perfect onder W7 (64bit).
Weet iemand of de toerenlampjes op de G27 werken in de PS3 versie van de game?
Het ziet er allemaal heel vet uit, maar dat hakerige, schokkerige wat de tegenstanders doen komt erg vreemd over. Net alsof de AI na een foutje zo snel mogelijk terugwil naar de originele racelijn.
Ik dacht dat replays er niet inzaten zo, en alleen maar van de laatste xx seconden was, iemand hier meer info over?
Overigens des te meer reden om lekker multiplayer te gaan doen als je met leuke mensen kan spelen.
Dat is mijns inziens ook exact wat er gebeurd, helemaal mooi te zien als je het op een grafiek zou zettenRoamor schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:18:
Het ziet er allemaal heel vet uit, maar dat hakerige, schokkerige wat de tegenstanders doen komt erg vreemd over. Net alsof de AI na een foutje zo snel mogelijk terugwil naar de originele racelijn.
Overigens des te meer reden om lekker multiplayer te gaan doen als je met leuke mensen kan spelen.
[ Voor 72% gewijzigd door Schuey op 19-09-2010 19:29 ]
Dat viel mij ook op. Maar ik weet niet hoe AI instellingen daar zijn.Roamor schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:18:
Maar het is zeker een mooi filmpje. Zeker in de laatste bocht dat de linker voorwiel bijna eraf ligt. Met de schade ziet het er wel goed uit.
Het is nu een lijst van mensen die je kan toevoegen aan je friendslist, en waarmee je straks fair kunt racen. Daarna gaan we natuurlijk ook hier races opzetten maar laten we eest eens kijken hoe het allemaal werkt online deze week.Schuey schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:54:
Is er overigens al een idee wat er met die Fair drivers groep gedaan gaat worden? Want het is nu alleen nog een lijstje per platform heb ik het idee
Ik ben zeer benieuwd wat er uit voort komt, en hoe de multiplayer opties gaan werken, want is idd nog maar de vraag.
Ik heb hem preloaded op steam staan, kan ik hem dan donderdag al spelen?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Ja om 20:00Erw schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:25:
Ik heb hem preloaded op steam staan, kan ik hem dan donderdag al spelen?
Is bevestigd door Codemasters, werkt.Unbreukable schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:10:
Weet iemand of de toerenlampjes op de G27 werken in de PS3 versie van de game?
Idd, eerst maar even kijken hoe dat gaat online. Via Steam is misschien wel het handigst, even de bevindingen afwachten.Phusebox schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:08:
[...]
Het is nu een lijst van mensen die je kan toevoegen aan je friendslist, en waarmee je straks fair kunt racen. Daarna gaan we natuurlijk ook hier races opzetten maar laten we eest eens kijken hoe het allemaal werkt online deze week.
Daarna kunnen we het wel eens hebben over de regels etc. waarmee we gaan racen, en eventueel een GoT kampioenschap opzetten(?).
Je kunt mij overigens wel onder het lijstje voor PC zetten.
En, gamertag? Serieus racen doe je onder je echte naam.
Waar zijn de spiegels eigenlijk gebleven in deze video?
Die hoor je volgens mij te zien in drivers view
Die zie je niet bij de Ferrari van begin van het seizoen, vermoed ik..Remco Tr schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:57:
[...]
Ferrari heeft dit model goedgekeurd en toen hadden ze nog de spiegels verder naar buiten zitten.Remco Tr schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:57:
[...]
Dat zie ik dus onder andere al een heikel punt worden bij multiplayer, hoe kun je dan zien hoeveel ruimte je iemand moet geven, of wat de persoon achter je aan het doen is?
Overigens mag je mij ook bij het pc lijstje zetten, gamertag: WilliamGeuze.
Overigens mag je mij ook bij het pc lijstje zetten, gamertag: WilliamGeuze.
Hoe zit het eigenlijk met skin support. Iemand daar iets over meegekregen?
Als je kunt skinnen, kun je allemaal dezelfde wagen nemen, met dezelfde performance en met duidelijke spiegels.
Maar iets zegt me dat skins niet ondersteund worden.
Als je kunt skinnen, kun je allemaal dezelfde wagen nemen, met dezelfde performance en met duidelijke spiegels.
Ik verwacht dat er bovenin beeld gewoon een 'virtual mirror' beschikbaar is.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
De MOMO doet het weer
. De stekkertje even nagelopen en beetje blazen e.d. en hij deed het... Misschien stof o.i.d. Thnx
Geen modding/skinning aldus codemasters, bovendien online van elk team maar 1 auto.Zamorano schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:25:
Hoe zit het eigenlijk met skin support. Iemand daar iets over meegekregen?
Nope die is er niet, daar is dat witte pijltje voor onderaan in beeld.GAIAjohan schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:25:
Ik verwacht dat er bovenin beeld gewoon een 'virtual mirror' beschikbaar is.
Dat vermoedde ik al. Weet je toevallig of er wel een optie is om de wagens online allemaal dezelfde performance te geven?Phusebox schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:34:
[...]
Geen modding/skinning aldus codemasters, bovendien online van elk team maar 1 auto.
Ja dat is standaard, weet niet eens of dat uit kan?Zamorano schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:37:
[...]
Dat vermoedde ik al. Weet je toevallig of er wel een optie is om de wagens online allemaal dezelfde performance te geven?
Heb 'm ook gepre-load via steam. Mooi om de tijd te doden totdat rFactor 2 komt 
Misschien word het toch eens tijd om m'n MOMO om te wisselen voor een G27.
Misschien word het toch eens tijd om m'n MOMO om te wisselen voor een G27.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik ben wel benieuwd wat die performance dan is, allen gelijk aan Red Bull, of Williams, of HRT, etc..?Phusebox schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:40:
[...]
Ja dat is standaard, weet niet eens of dat uit kan?
Eerst maar ff dag of twee oefenen en dan de online modus maar eens proberen.
Misschien een leuk idee om de laatste paar raceweekenden na de qualy of race wat te regelen een virtual online weekendje :-)
Misschien een leuk idee om de laatste paar raceweekenden na de qualy of race wat te regelen een virtual online weekendje :-)
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Spiegeltje spiegeltje...
He, al die mensen die m al hebben :\. Must....Get....copy!
Via Steam, maar nog unlocked helaasCousinBoneless schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:12:
He, al die mensen die m al hebben :\. Must....Get....copy!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Mjah, das altijd wel een beetje onhandig tijdens het rijden... Gelukkig hebben ze dus ook die pijltjes.
Goed, vandaag voor me verjaardag een pre-order mogen ontvangen voor deze game, maar omdat ik deze game, en ook anderen zoals Shift/Dirt2 en GRID eigenlijk met echt stuur wil spelen vraag ik me af wat een goede investering is qua stuur. Budget is €150,- en zit nu naar de Driving Force GT te kijken. Is dit iets?
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Redelijk stuur, maar dan kan je beter de G25 2ehands kopen voor 150 euro. beter stuur en vooral véél betere pedalen.Darkasantion schreef op zondag 19 september 2010 @ 23:53:
Goed, vandaag voor me verjaardag een pre-order mogen ontvangen voor deze game, maar omdat ik deze game, en ook anderen zoals Shift/Dirt2 en GRID eigenlijk met echt stuur wil spelen vraag ik me af wat een goede investering is qua stuur. Budget is €150,- en zit nu naar de Driving Force GT te kijken. Is dit iets?
Ja de pedalen van de G25 zijn echt heel goed. Deze geven meer druk waardoor je veel beter geleidelijk kan remmen en gas geven. En deze aspecten zijn juist zo belangrijk in de F1.Darkasantion schreef op zondag 19 september 2010 @ 23:53:
* Kan ik ook op de lijst van eerlijke racers? Voor de PS3. Mijn PSN: RobinNL.
[ Voor 5% gewijzigd door Robin Chung op 20-09-2010 00:03 ]
PC-versie
Live tag: Gaiajohan
Sommigen herkennen me mss wel van leagues op Nogrip en Gamerscrib
.
Live tag: Gaiajohan
Sommigen herkennen me mss wel van leagues op Nogrip en Gamerscrib
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 20-09-2010 00:16 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik zie dit topic nu pas en moet zeggen dat ik het fairplay idee erg goed vind klinken... Ik heb erg veel last gehad van idioten die tegen de race in gaan rijden in oa Grid en Dirt 2. Zou ik ook op de lijst voor de PC mogen? In-game naam is Robo1993.
Maakt het trouwens wat multiplayer betreft nog uit of je via steam speelt of dat je het spel gewoon in de winkel koopt?
Maakt het trouwens wat multiplayer betreft nog uit of je via steam speelt of dat je het spel gewoon in de winkel koopt?
Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s
ik zou ook graag op de fairplay lijst willen aangezien dit de enige manier is waarop ik online nog wil racen.
Ik heb het helemaal gehad om te racen tegen een stel kleuters, zelfs RFactor omkwam daar niet meer aan op een gegeven moment.
platform PC
GOT id DaChosen1
game iD Jeroenit
tot snel op de baan!
Ik heb het helemaal gehad om te racen tegen een stel kleuters, zelfs RFactor omkwam daar niet meer aan op een gegeven moment.
platform PC
GOT id DaChosen1
game iD Jeroenit
tot snel op de baan!
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Om eerlijk te zijn geen idee. Maar ik vermoed (en hoop) van niet. Anders heb je op 1 platform 2 groepen online gamers. Komt de community niet echt van pas.Robo1993 schreef op maandag 20 september 2010 @ 08:22:
Tevens heb ik hem ook al gepre-ordered via steam., en als ik niet met de GFWL gebruikers kan gamen, moet ik em nogmaals kopen in de winkel.
Ik heb de game (PS3) in preorder staan bij bol.com (voor 54 euro) en daar geeft men aan dat de release datum 24/09 is. Nou ben ik 23/09 de hele dag vrij en zie ik dat, bijvoorbeeld gamemania, de release op de 23e heeft staan... zal ik mijn PO annuleren en gewoon donderdag zonder PO naar de gamemania lopen? Of bestaat er een kans dat bol.com ook eerder dan de 24e gaat leveren?
Zover mij bekend is werken alle versies via GFWL...Hoogie2004 schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:06:
[...]
Om eerlijk te zijn geen idee. Maar ik vermoed (en hoop) van niet. Anders heb je op 1 platform 2 groepen online gamers. Komt de community niet echt van pas.
Tevens heb ik hem ook al gepre-ordered via steam., en als ik niet met de GFWL gebruikers kan gamen, moet ik em nogmaals kopen in de winkel.
Zodra ze de game binnenkrijgen bij bol.com zullen ze waarschijnlijk ook merken dat de releasedatum op 23/9 is gezet, en dus ook op die dag uitleveren. Lijkt mij in ieder geval het meest aannemelijke.Unbreukable schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:14:
Ik heb de game (PS3) in preorder staan bij bol.com (voor 54 euro) en daar geeft men aan dat de release datum 24/09 is. Nou ben ik 23/09 de hele dag vrij en zie ik dat, bijvoorbeeld gamemania, de release op de 23e heeft staan... zal ik mijn PO annuleren en gewoon donderdag zonder PO naar de gamemania lopen? Of bestaat er een kans dat bol.com ook eerder dan de 24e gaat leveren?
[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 20-09-2010 10:16 ]
Ik hoop dat een grote bekende winkel in Nederland ze gewoon uit gaat leveren zodra ze in het magazijn liggen. De kans is dan groot dat andere winkels mee 'moeten' gaan (om geen omzet mis te lopen). Ik vraag me wel eens af hoe streng die leveringscontracten zijn (als ze er al überhaupt zijn).Phusebox schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:15:
[...]
Zover mij bekend is werken alle versies via GFWL...
[...]
Zodra ze de game binnenkrijgen bij bol.com zullen ze waarschijnlijk ook merken dat de releasedatum op 23/9 is gezet, en dus ook op die dag uitleveren. Lijkt mij in ieder geval het meest aannemelijke.
Zo eens even vragen bij Bart Smit en de Music Store, of zij al iets weten.
Je kan natuurlijk wat druk uitoefenen, winkels hebben aardige concurrentie van de webshops, mischien dat ze toch overstag gaan een dagje eerder aan jou te verkopen 
Aardig voorbeeld was de PS Move, die lag ook al paar voor de release in aantal winkels.
Zelf zit ik nog erg te twijfelen of ik ga annuleren en gewoon Nederland ga rondcruizen op zoek naar een winkel die hem al verkoopt.
Aardig voorbeeld was de PS Move, die lag ook al paar voor de release in aantal winkels.
Zelf zit ik nog erg te twijfelen of ik ga annuleren en gewoon Nederland ga rondcruizen op zoek naar een winkel die hem al verkoopt.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 20-09-2010 10:59 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zo eens even bij de MM naar binnen wandelen, het zou toch wat zijn.. 
Zal wel niet, maar nu het zo dichtbij komt kan ik echt niet meer wachten!
Hij schijnt in Oostenrijk gewoon al overal sinds dit weekend in de winkels te liggen, evenals de Verenigde Arabische Emiraten (mocht je daar in de buurt zijnRaimon89 schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:02:
Zo eens even bij de MM naar binnen wandelen, het zou toch wat zijn..
Voor het eerst jaloers dat ik niet in Oostenrijk woon. 
Edit:
Bij MM: ”Hebben hem nog niet, komt aan het einde van de week binnen”.
Edit:
[ Voor 41% gewijzigd door RDMA op 20-09-2010 11:32 ]
Hmm op consoleshop.nl spreken ze over de 22e als leverdatum... langzaam maar zeker schuift het naar voren.
De PC versie staat nog gewoon op de 24e, helaas.
Ik ben ook jaloers op die oostenrijkers.Raimon89 schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:12:
Voor het eerst jaloers dat ik niet in Oostenrijk woon.
Edit:
Wel vreemd dat als ie toch al zo wijdverspreid is, dat ie nog niet gelekt is. Dan speel ik wel 2 dagen singleplayer only tot mijn steam-versie activeert.
Misschien is het goed beveiligd? Maar de markt voor F1 games is natuurlijk niet zo enorm groot als van veel andere games, dus ligt de prioriteit misschien lager voor de rippers.Hoogie2004 schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:38:
[...]
Ik ben ook jaloers op die oostenrijkers.
Wel vreemd dat als ie toch al zo wijdverspreid is, dat ie nog niet gelekt is. Dan speel ik wel 2 dagen singleplayer only tot mijn steam-versie activeert.
oooow dit wordt een laaaaange week :-)
Helaas ook geen demo gereleased.
Weet niet eens of mn xbox dvd lade nog wel open kan , zo lang zit Forza3 er al in , lol
Helaas ook geen demo gereleased.
Weet niet eens of mn xbox dvd lade nog wel open kan , zo lang zit Forza3 er al in , lol
[ Voor 37% gewijzigd door DutchFLC op 20-09-2010 12:12 ]
Ik kan amper wachten ... Ik wacht hier al zo lang op. Is er al iemand die em eerder heeft gekregen bij een winkel ?
Inderdaad, hij is al sinds weekend te verkrijgen, maar hij is nog nergens gelekt. Kan hem nergens downloaden als torrent.. Toch wel een beetje jammer... Wil hem natuurlijk zo vroeg mogelijk spelen...
Waarschijnlijk als hij in de VS al uitwas gekomen, was hij allang uitgelekt...
Waarschijnlijk als hij in de VS al uitwas gekomen, was hij allang uitgelekt...
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Damn, me stuurtje komt waarschijnlijk deze week niet binnen 
Dat wordt ff met de controler starten (misschien is dat ook nog wel te doen) forza is ook redelijk met een controller te spelen.
Maar wel jammer had eigenlijk gehoopt dat ik alles voor de release wel binnen had.
Dat wordt ff met de controler starten (misschien is dat ook nog wel te doen) forza is ook redelijk met een controller te spelen.
Maar wel jammer had eigenlijk gehoopt dat ik alles voor de release wel binnen had.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Ik ga zo eens proberen of ik 'm ergens te pakken ken krijgen... ik gebruik gewoon "anders haal ik 'm morgen in Duitsland" wel
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
de edit knop kan ik niet vinden...
Anyways noteer mij als "VanillaNL" voor de PS3
(online gaming)
Anyways noteer mij als "VanillaNL" voor de PS3
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ga donderdag alvast langs bij the Free Record Shop, kijken of ie dan er al is
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
is hij morgen in Duitsland verkrijgbaar dan?nils7 schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:35:
Ik ga zo eens proberen of ik 'm ergens te pakken ken krijgen... ik gebruik gewoon "anders haal ik 'm morgen in Duitsland" wel
Vandaag ook eindelijk maar eens een pre-order gedaan. Kijk erg uit naar dit spel. Toch een gemis op de Xbox360 geweest al die jaren.
Was het maar vast vrijdag....
Was het maar vast vrijdag....
Pff druk bezig met de startpost, weet niet of ik het helemaal ga redden voor vrijdag maar goed, het begin is er.
PS3: RivanovNL
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
kan er niet beter een aparte post komen voor aanmeldingen aan de GFDA aangezien er vast nodige aanmeldingen komen als spel eenmaal uitkomt..
Dan kunnen we hier (of in nieuw topic) lekker ontopic blijven kletsen over het spel en het GFDA in een apart topic:)
Dan kunnen we hier (of in nieuw topic) lekker ontopic blijven kletsen over het spel en het GFDA in een apart topic:)
I don't drive fast, I only fly low!
Of een topicwaarschuwing.... Phusebox heeft al meerdere keren aangegeven dat aanmeldingen via DM moeten.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bij mij staat de release date in Steam op de 21e.Phusebox schreef op zondag 19 september 2010 @ 13:36:
[...]
Hij wordt donderdagavond om 20u pas geactiveerd op steam...
Available: September 21st, 2010
This game will unlock in approximately 1 day and 6 hours
[ Voor 20% gewijzigd door Pathogen op 20-09-2010 13:52 ]
Hmm dan heb je op een of andere manier via de US steam gekocht?Thrackan schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:51:
[...]
Bij mij staat de release date in Steam op de 21e.
[...]
Als ik op steam kijk zie ik dit:
PS. wat betreft de aanmeldingen voor GFDA: via DM aub. Anders is het voor mij niet meer bij te houden qua overzichtelijkheid, en vervuiling van dit topic uiteraard. Gelukkig ga ik binnen een paar dagen een nieuw topic starten, de TS is 60% klaar.Available: 23 September 2010
This game will unlock in approximately 3 days and 6 hours
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 20-09-2010 13:56 ]
Heheheh ik heb wat kunnen regelen via een shop!
dus de komende dagen is nils7 druk aan gamen en niet te vinden op GoT
veel raceplezier
veel raceplezier
vertel .....nils7 schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:31:
Heheheh ik heb wat kunnen regelen via een shop!
Consoleshop.nl heeft 'm! Vanadag verzonden. .morgen in huis!
Heb m'n order bij mediaoffer direct geannuleerd. Morgen toevallig vrij dus dat komt super uit!!
Morgen F1 2010!!
Heb m'n order bij mediaoffer direct geannuleerd. Morgen toevallig vrij dus dat komt super uit!!
Morgen F1 2010!!
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Same here, ook 23e... Ik wil spelenPhusebox schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:53:
[...]
Hmm dan heb je op een of andere manier via de US steam gekocht?
Consoleshop lacht zich rot nu, die maken dikke winst op deze orders.Rivanov schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:34:
Morgen F1 2010!!
same for meRivanov schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:34:
Morgen F1 2010!!
Consoleshop heeft alleen de Console versies op voorraad.. De PC versie is nogsteeds 23sep..
Nilis7 wat heb je geregeld dan?
Nilis7 wat heb je geregeld dan?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Gun het ze. Wil die game gewoon z.s.m. spelen.Phusebox schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:35:
[...]
Consoleshop lacht zich rot nu, die maken dikke winst op deze orders.
nou ik wacht wel tot vrijdag bij bol.com...scheelt me 10€ tov consoleshop...
Zolang heb ik wel geduld
Zolang heb ik wel geduld
Damn de verleiding is groot om hem bij Consoleshop te bestellen..
Jammer dat het meteen ook één van de duurste is
..
Wacht nog even, er zullen nu toch wel meer webshops volgen zou je denken toch?
Jammer dat het meteen ook één van de duurste is
Wacht nog even, er zullen nu toch wel meer webshops volgen zou je denken toch?
Ben nu 18 euro duurder uit dan bij Mediaoffer.. Boeien, ben geen student meer!
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 20-09-2010 15:40 ]
Ook hier de 23e. Lijkt me sterk van die US store. Tenzij hij misschien een US proxy of zo heeft gebruikt? Steam kijk ook naar je IP-adres en met aftikken wordt automatisch al iDeal voor gekozen.Phusebox schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:53:
[...]
Hmm dan heb je op een of andere manier via de US steam gekocht?
Zal ik het nieuwe topic dan maar alvast starten met de startpost voor zover die klaar is, aangezien het er op lijkt dat mensen hem morgen binnen hebben?
Nou ze komen morgen binnen, en als het mag dan verkoopt ie 'm
Maar dat zal wel als consoleshop ze gaat versturen!
Maar dat zal wel als consoleshop ze gaat versturen!
Ja doe maar.Phusebox schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:41:
Zal ik het nieuwe topic dan maar alvast starten met de startpost voor zover die klaar is, aangezien het er op lijkt dat mensen hem morgen binnen hebben?
Had al zo lang geen spel meer gekocht, en idd ben ook geen student meer, dus kont het er wel even vanaf:)Rivanov schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:40:
Ben nu 18 euro duurder uit dan bij Mediaoffer.. Boeien, ben geen student meer!
straks blijkt het een foutje te zijn
Damn, wat ben ik blij dat ik morgen vrij ben! Echt een pérfecte timing! Om 11:00 in Leiden zijn.. rond 12:00 weer naar huis .. 1,5 rijden.. en dan om 13:30 volgas F1! 
@souljah1h: Nee, want heb ook per mail bevestigd gekregen van Consoleshop Klantenservice
@souljah1h: Nee, want heb ook per mail bevestigd gekregen van Consoleshop Klantenservice
[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 20-09-2010 15:47 ]
Toch besteld! Ben wel student maar ik wacht al ZO lang op deze game dat ik dit niet wil missen.
YES MORGEN IS HIJ ER!
YES MORGEN IS HIJ ER!
En hier naar deel 2: [Multi] F1 2010 - deel 2
lol sommigen zitten hier echt te stuiteren op de stoel alsof sinterklaas elk moment kan langskomen, grappig
Kon het toch ook niet laten en heb hem ook besteld. Heb voor de zekerheid met de helpdesk gebeld of dat het wel klopte. Ik heb de bevestiging gekregen dat ie er morgen is ! Het kost me inderdaad iets meer dam bij bv mm maar dat heb ik er wel voor over ...
toch maar via consoleshop hahaha
De winkel had m woensdag pas!
De winkel had m woensdag pas!
Hmm ik verwacht dat hij morgen dan wel in enkele winkels te vinden is?
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.