Ik laat me verrassen door GT5 dan. Zal hem wel kopen, voor 3 tientjes raak je hem toch wel weer kwijt, alleen jammer dat mijn Logitech Momo Force niet werkt. Ga niet nog een 3e stuur kopenShiver23 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:50:
Penalties kan je vast uitschakelen omdat je vrijwel alles kan customizen bij GT5. En met een league of gesloten kampioenschap kan je een hoop prutsers buiten boord houden. Via replay's kan je daarnaast alsnog beoordelen of iemand toch niet heeft afgesneden.
Ik vond het penalty-systeem van F1 2010 wat ik op de GDC gezien heb niet veel beter. Zwarte vlag omdat je 1x rechtdoor knalde. Dan liever paar seconde straf.
Wat betreft penalties van F1 2010, ik speelde met alle rules aan voor zover ik kon zien, maar heb geen enkele keer een tijdstraf gehad. Je krijgt echt niet meteen een straf als je 1x rechtdoor schiet, je krjgt eerst een aantal keer een waarschuwing, behalve als je natuurlijk op sommige punten vol gas door de schuimblokken knalt (monza), want dan heb je gewoon enorm voordeel als je daar niet meteen gestraft zou worden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing