[Multi] F1 2010 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 69.542 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

"lijkt me nogal arcade achtig"? Dat lijkt een aardige understatement gezien de geringe schade die er is na tal van aanrijdingen en de snelheid die nog te halen valt bij gebrek aan een voorvleugel?
Sandrioni schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:58:
[...]

Ziet er grafisch nog steeds gaaf uit, al lijkt het me nogal arcade-achtig? Bovendien, er wordt een hoop schade gereden en qua snelheid lijkt het niet uit te maken of je wel of geen voorvleugel hebt 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 18-08-2010 15:30 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mwah, schade is nooit echt driect onderdeel geweest van 'wel of niet' arcade (GT-series, NFS-series, LFS series etc etc).

Ik vind de 'achter' camera bagger slecht gekozen, je F1 bolide lijkt opeens een omgebouwde kart met te grote slicks aan de zijkanten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
De eerste filmpjes druppelen binnen

SinergyX schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:31:
Mwah, schade is nooit echt driect onderdeel geweest van 'wel of niet' arcade (GT-series, NFS-series, LFS series etc etc).

Ik vind de 'achter' camera bagger slecht gekozen, je F1 bolide lijkt opeens een omgebouwde kart met te grote slicks aan de zijkanten.
True, de 'behind car' view is niet echt goed uitgewerkt, gelukkig rij ik altijd tv-cam of cockpit.

[ Voor 68% gewijzigd door Phusebox op 18-08-2010 16:24 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:16:
De eerste filmpjes druppelen binnen

[video]
damn kan ik 't bureau weer schoonmaken door al 't gekwijl :9~ :9~ :9~ :9~

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:23:
[...]
damn kan ik 't bureau weer schoonmaken door al 't gekwijl :9~ :9~ :9~ :9~
Als ik de game vrijdag heb gespeeld op GamesCom dan wordt het wachten straks (nog 5 weken) nog veel moeilijker denk ik. Kan wel een goede vergelijking maken tussen de pre-alpha build en deze bijna final build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nergens voor nodig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je ziet wel duidelijk een vertraging tussen stuur en 'ingame handjes', mogelijk door vertraging van het scherm (wat de philips schermen altijd hadden) of het is puur visueel.

Die cockpit view @ 3.55 is wel erg mooi, maar is die niet iets te ver naar achteren? Volgens mij zit je veel verder dat die randen niet zo overdreven zichtbaar zijn. (of waren ze met 2010 weer verder naar voren gezet?)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:50:
Je ziet wel duidelijk een vertraging tussen stuur en 'ingame handjes', mogelijk door vertraging van het scherm (wat de philips schermen altijd hadden) of het is puur visueel.

Die cockpit view @ 3.55 is wel erg mooi, maar is die niet iets te ver naar achteren? Volgens mij zit je veel verder dat die randen niet zo overdreven zichtbaar zijn. (of waren ze met 2010 weer verder naar voren gezet?)
Ja voor mijn gevoel zit de camera achterin het hoofd van de coureur ipv op ooghoogte?

Verder valt me op dat de baan te breed is? Lijkt in ieder geval breder dan in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 21:26
Phusebox schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:58:
[...]

Ja voor mijn gevoel zit de camera achterin het hoofd van de coureur ipv op ooghoogte?

Verder valt me op dat de baan te breed is? Lijkt in ieder geval breder dan in het echt.
Neuh, de banen zijn zo breed. Er kunnen minimaal 4 wagens naast mekaar. En op sommige circuits is start/finish gedeelte 15m breed.

verder erg jammer van de replay feature en dat het in leagues wss niks wordt op deze manier. Zelfs GT5 is zo nog een betere keuze voor een league.. Mja.. :|

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 18-08-2010 17:23 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 20:57
De camera op het hoofd is inderdaad te ver naar achteren. Op deze manier zou je nooit in de spiegels kunnen kijken. Iets wat wel verplicht is. Jammer ook van dat filmpje met die voorvleugel. Misschien is het wel de minst realistische simulatie setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat hóóp je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Ben wel benieuwd...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
SinergyX schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:50:

Dat komt door het X360-stuur. Race Pro had dezelfde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
Vind dat filmpje er erg goed uit zien. Zal toch maar naar een stuurtje op zoek moeten voor mijn PS3.

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:28
hardware-lover schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:29:
"lijkt me nogal arcade achtig"? Dat lijkt een aardige understatement gezien de geringe schade die er is na tal van aanrijdingen en de snelheid die nog te halen valt bij gebrek aan een voorvleugel?

[...]
Ik wilde het voorzichtig brengen :)

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• GAIAjohan
Sandrioni schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:58:
[...]

Ziet er grafisch nog steeds gaaf uit, al lijkt het me nogal arcade-achtig? Bovendien, er wordt een hoop schade gereden en qua snelheid lijkt het niet uit te maken of je wel of geen voorvleugel hebt 8)7
Het antwoord van een CM dev hier:
http://www.virtualr.net/f...gamescom-videos/#comments
[Deze gebruiker is administrator] Helios_CM
First video isn't direct capture, Monaco in-game hasn't got that yellow hue to it. It also had damage set to visual only.

The second video is a lot better and has much improved driving

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Laat maar zien dan. Eerst zien, dan geloven. Met een video waar niemand elkaar raakt heeft 't ook weinig zin om zoiets te roepen.

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Special act Robert Doornbos en Codemasters met nieuwe racegame F1 2010
Uitgegeven door Bas Kaligis 19 augustus 2010 17:27 - Print artikel

Codemasters zal dit weekend met de nieuwe racegame F1 2010 prominent aanwezig zijn tijdens het Rotterdamse racespektakel Bavaria City Racing. Op 23 september 2010 ligt de game F1 2010, die wordt uitgebracht voor Xbox 360®, PlayStation®3 en de PC, in de winkels. Op zaterdagavond zal niemand minder dan Robert Doornbos een special act weggeven in de Codemasters’ F1 2010 twoseater. Ook op zondag zal de opvallende F1 2010 twoseater niet onopgemerkt door de straten van de havenstad racen. Het belooft een geweldig F1 spektakel te worden!

Mike Hendrixen, Marketing Director Central/North Region bij Codemasters is enthousiast over de samenwerking met Bavaria City Racing: “F1 2010 kan natuurlijk niet ontbreken op een van Nederlands grootste autosportevenementen. De game komt eind september uit, dus het is super dat we als opwarmer voor de release hier alvast de show kunnen stelen. En dat gaan we doen! We vinden het geweldig dat ex F1-coureur Robert Doornbos de auto zal besturen. Ik kijk enorm uit naar het evenement en hoop dat het publiek uit haar dak gaat van het bulderende geluid van de F1 2010 twoseater. “

De organisator van Bavaria City Racing Herman Vaanholt is blij met de komst van Codemasters en F1 2010: “Ik vind het geweldig dat Codemasters met F1 2010 van de partij is. De F1 2010 game past natuurlijk goed bij ons thema en de Bavaria City Racing biedt dan ook een perfect platform om deze realistische game te promoten. De demonstratie in de F1 2010 Minardi twoseater is daarom ook een fantastische aanvulling op het programma.”

F1 2010 is de officiële game van het 2010 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ en omvat alle officiële teams, coureurs en circuits van dit raceseizoen. Met de lancering wordt F1 2010 de eerste officiële Formule 1 game die wordt uitgebracht voor de Xbox 360 en markeert bovendien de terugkeer van F1 voor PC, iets waar gameliefhebbers acht jaar op hebben moeten wachten. Met de komst van de HD-edities zorgt Codemasters voor een spannend vervolg op de zeer succesvolle lancering van F1 2009 voor Wii en PSP vorig jaar, een game die tijdens de decembermaand tot de top 5 behoorde van best verkopende spellen. De bekroonde technologie is verder verbeterd om de unieke aerodynamica en de ingewikkelde besturing van de auto's van de F1, die snelheden bereiken van meer dan 325 km per uur, goed te kunnen ondersteunen. Dit in combinatie met de unieke toegang die Codemasters heeft tot de verschillende coureurs en F1-teams, zorgt dat F1 2010 de meest authentieke race-ervaring in de Formule 1 tot nu toe is.

Kijk voor meer informatie over F1 2010 op de officiële website: www.formula1-game.com
bron:http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=26626

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

In depth look at the front-end and menu's as well as some race action.
YouTube: Codemasters / Deep Silver Pressepreview Gamescom Part 1

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
na het zien van dit filmpje kan ik niet meer wachten... ziet er toch wel gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32
ik heb hem al tijdje in pre-order staan en moet zeggen dat het er toch wel erg goed uitziet met elke nieuwe clip, als het nog een beetje goed speelt heb ik voor de saaie, donkere wintermaanden iig weer wat afleiding ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ziet er erg goed uit, ik vind alleen het sturen er nogsteeds raar uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08 21:40
Lizardz schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:19:
dat is precies wat ik dacht toen ik Sutil zag rijden, als hij z'n stuur half omgooide was het stuur in het spel een klein tikje naar links of rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
dat heeft gewoon te maken met de afstelling/instellingen van het stuur.
bij een g27 kan je ook in het profile mee geven dat hij 900 moet draaien.
ik denk dat dat hier ook zo gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Het enige spel dat het stuur correct volgt in-game is LFS (als je het tenminste goed hebt ingesteld). verder hangt erg veel van de verschillende instellingen af.

@ hierboven
Mogelijk is het stuur zelfs een omgebouwde G27 :). Dat had Intel destijds op de CEBIT ook met de BMW Sauber F1 in LFS. Alleen was dat een omgebouwde G25

[ Voor 35% gewijzigd door GAIAjohan op 20-08-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Lizardz schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:19:
Dit schijnt een probleem van het X360 stuur zelf te zijn.
Al is het wel een bekend probleem bij de spellen van Codemasters meerdere spellen van hun hebben hier last van.
GAIAjohan schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:57:
Het enige spel dat het stuur correct volgt in-game is LFS (als je het tenminste goed hebt ingesteld). verder hangt erg veel van de verschillende instellingen af.
iRacing volgt je stuur ingame ook prima hoor meen ik me te herinneren.

[ Voor 32% gewijzigd door FabiandJ op 20-08-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb de game vandaag weer gespeeld op de GamesCom en was aangenaam verrast. De controls zijn er enorm op vooruit gegaan, en de graphics op de xbox360 waren adembenemend mooi.

Het stuurtje in de stoeltjes die voor de pc versie waren neergezet waren echt enorm bagger, het Xbox stuurtje reageerde stukken beter. Heb dd game op professional gespeeld met full damage, erg pittig, maar ik ben hooked.

Het is geen sim, maar gewoon een fun game om te spelen, en biedt zeker genoeg uitdaging voor de doorgewinterede race game fanaat.

Wat wel fijn is, is het in game menu dat je met de d-pad bedient tijdens het rijden. Hiermee regel je on the fly je bandenkeus, voorvleugel fijnafstellingen en engine mapping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Nog verschil in grafische kwaliteit gezien tussen de 360 en PC versie?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phydomir schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:58:
Nog verschil in grafische kwaliteit gezien tussen de 360 en PC versie?
De 360 versie zag er beter uit maar dit kwam voornamelijk vanwege het feit dat de 360 code verder was dan de pc code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:27

BM

Moderator Spielerij
Filmpje ziet er goed uit :)

Wat ik me wel af vraag, ze rijden daar weg uit de pits, en er word automatisch naar de grid gesprongen. Is dat in FP en Q ook zo? Voor race snap ik het, omdat opwarmrondes enzo er niet in zitten, maar in FP en Q wil ik gewoon zelf de baan op rijden.

Begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden. Nog een maand wachten :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Phusebox schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:15:
[...]

De 360 versie zag er beter uit maar dit kwam voornamelijk vanwege het feit dat de 360 code verder was dan de pc code.
Pc-versie stond op medium doordat de pc's daar op de Gamescom niet goed genoeg waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:32:
[...]

Pc-versie stond op medium doordat de pc's daar op de Gamescom niet goed genoeg waren.
Dat ook, maar toch voelde de xbox360 versie meer af, werd overigens ook bevestigd door iemand van Codemasters. Had ook te maken nog met goedkeuring door de FOA/FOM/FIA (hoe je het wil noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05:39

Erw

Phusebox schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:14:
[...]

Dat ook, maar toch voelde de xbox360 versie meer af, werd overigens ook bevestigd door iemand van Codemasters. Had ook te maken nog met goedkeuring door de FOA/FOM/FIA (hoe je het wil noemen).
Maar release date PC blijt gewoon September neem ik aan...

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Erw schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:41:
[...]

Maar release date PC blijt gewoon September neem ik aan...
Jep, release date blijft gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:50:
Ik heb de game vandaag weer gespeeld op de GamesCom en was aangenaam verrast. De controls zijn er enorm op vooruit gegaan, en de graphics op de xbox360 waren adembenemend mooi.

Het stuurtje in de stoeltjes die voor de pc versie waren neergezet waren echt enorm bagger, het Xbox stuurtje reageerde stukken beter. Heb dd game op professional gespeeld met full damage, erg pittig, maar ik ben hooked.

Het is geen sim, maar gewoon een fun game om te spelen, en biedt zeker genoeg uitdaging voor de doorgewinterede race game fanaat.

Wat wel fijn is, is het in game menu dat je met de d-pad bedient tijdens het rijden. Hiermee regel je on the fly je bandenkeus, voorvleugel fijnafstellingen en engine mapping.
Klinkt goed! Thx voor je impressie.
En als ik deze thread op het F1 2010 forum mag geloven worden de physics in de final build nog een stuk beter door de toevoeging van suspension physics? Klinkt wederom veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:00
Ik heb het spel ook kunnen spelen op gamescom gisteren, en heb er een artikel over geschreven.

Codemasters f1 2010 indruk

En ik heb drie filmpjes kunnen maken, van de codemaster stand, schademodel en een volledig rondje cockpit view in de Ferrari met alles uit. Was best lastig rijden omdat er geen grip was, maar toen er meer auto's een rondje hadden gereden en er meer rubber op de baan kwam werd het beter. Super spel! Kan niet wachten. :P

YouTube: Gamescom: F1 2010 Damage

YouTube: Gamescom: F1 2010 Codemasters booth

YouTube: Gamescom: F1 2010 Ferrari in Hungary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:23:
[...]

Klinkt goed! Thx voor je impressie.
En als ik deze thread op het F1 2010 forum mag geloven worden de physics in de final build nog een stuk beter door de toevoeging van suspension physics? Klinkt wederom veelbelovend.
Sowieso is dat forum wel interessant. Er staat een flinke berg nuttige info waaruit blijkt dat er weldegelijk naar de community wordt geluisterd en bediscussieerd. I must say, that's gonna be a very nice b-day for me :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Robin Chung schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 01:32:
Ik heb het spel ook kunnen spelen op gamescom gisteren, en heb er een artikel over geschreven.

En ik heb drie filmpjes kunnen maken, van de codemaster stand, schademodel en een volledig rondje cockpit view in de Ferrari met alles uit. Was best lastig rijden omdat er geen grip was, maar toen er meer auto's een rondje hadden gereden en er meer rubber op de baan kwam werd het beter. Super spel! Kan niet wachten. :P
Jammer dat je niet in de regen hebt kunnen rijden, is ook een hele ervaring op zichzelf. Ik was op de Xbox versie ook bezig met alle hulp uit, en pushte meteen te hard waardoor ik een paar keer spinde, stonden. Van die gastjes achter me die me in het Duits prutser noemden. En zij daarna vrolijk met braking assist, tc en alles aan spelen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 22-08-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Het lijkt erop dat Codemasters het dan toch gaat flikken. Een F1 game die voor de gehele markt gewoon een tof spel is. Van casual tot sim racer.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:22

Hoogie2004

Whohooooo

Wat me opvalt in die ferrari, dat ding heeft geen spiegels.. Best wel een gemis tijdens een race :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoogie2004 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:58:
[...]

Wat me opvalt in die ferrari, dat ding heeft geen spiegels.. Best wel een gemis tijdens een race :)
Dat komt omdat die spiegels zo ver naar buiten zaten, net als bij de RedBulls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08 21:40
Hoogie2004 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:58:
[...]

en dat terwijl het tegenwoordig verplicht is ze op de normale plek te hebben (mag niet meer zo op de sidepods)
Afbeeldingslocatie: http://www.autoedizione.nl/wp-content/uploads/2010/08/Ungheria.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Misschien gaan ze voor het ultieme realisme, en worden die spiegels ook ingame pas na x-races verplicht :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:08:
Misschien gaan ze voor het ultieme realisme, en worden die spiegels ook ingame pas na x-races verplicht :+
Dat zou wel echt te gaaf zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoogie2004 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:14:
[...]

Dat zou wel echt te gaaf zijn :P
Dat gaat niet gebeuren, net zoals de F-duct. McLaren en Ferrari en een paar andere zullen een iets grotere straight-line snelheid hebben maar je hoef niet je knie tegen een gat te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54

Leuk om te lezen! Kan niet wachten om binnenkort zelf achter het stuur te kruipen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Phusebox schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:24:
[...]

Dat gaat niet gebeuren, net zoals de F-duct. McLaren en Ferrari en een paar andere zullen een iets grotere straight-line snelheid hebben maar je hoef niet je knie tegen een gat te houden ;)
Zo'n detail als de f-duct niet zelf bedienen vind ik persoonlijk jammer, maar wel zeer begrijpelijk (niet iedereen heeft genoeg knopjes op het stuurtje om al dit soort geintjes aan toe te kennen).
Enig idee hoe het zit met de beweegbare voorvleugel? Ik zag in enkele filmpjes dat de aero van de front wing werd aangepast, of was dit voor de volgende pitstop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoogie2004 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:02:
[...]

Zo'n detail als de f-duct niet zelf bedienen vind ik persoonlijk jammer, maar wel zeer begrijpelijk (niet iedereen heeft genoeg knopjes op het stuurtje om al dit soort geintjes aan toe te kennen).
Enig idee hoe het zit met de beweegbare voorvleugel? Ik zag in enkele filmpjes dat de aero van de front wing werd aangepast, of was dit voor de volgende pitstop?
Front wing is realtime, zelfde als engine mapping. De bandenkeuze is uiteraard voor de pitstop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Phusebox schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:07:
[...]

Front wing is realtime, zelfde als engine mapping. De bandenkeuze is uiteraard voor de pitstop.
Thnx voor de info. Het klinkt allemaal echt zo goed, bijna ongelooflijk. Tevens ziet het er zo gelikt uit, ik kan niet meer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nowad schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:02:
[...]

en dat terwijl het tegenwoordig verplicht is ze op de normale plek te hebben (mag niet meer zo op de sidepods)
[afbeelding]
Krijg net een berichtje dat de car models blijven zoals ze zijn, de teams hebben deze goedgekeurd en gaan geen andere meer keuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:18
Iemand al iets gevonden van de versie voor de PS3? Ik wil deze game voor de PS3 gaan halen en niet voor mijn 360 (ivm gebruik G27). Iemand een idee of er verschillen in de game zullen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
http://www.robinchung.com...0gamescomimpressions.html

Impressie van een simmer die vroeger op RSC zat..

Lijkt een goede game te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Laatst online: 15-09 19:48

thommich

Belg

GAIAjohan schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:43:
http://www.robinchung.com...0gamescomimpressions.html

Impressie van een simmer die vroeger op RSC zat..

Lijkt een goede game te worden!
kuch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Unbreukable schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:14:
Iemand al iets gevonden van de versie voor de PS3? Ik wil deze game voor de PS3 gaan halen en niet voor mijn 360 (ivm gebruik G27). Iemand een idee of er verschillen in de game zullen zitten?
Ik denk dat het makkelijker is om snel een nieuwe code te compilen op de 360, en we daarom weinig van de ps3 zien. Ik ga er vooralsnog vanuit dat de console versies vrijwel identiek zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vrees alleen voor het zwarte gat waar we de komende maand in vallen, geen beurzen meer volgens mij, dus er zal weinig nieuw materiaal naar buiten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Lekke band:
YouTube: Reifenschaden 1

[ Voor 42% gewijzigd door GAIAjohan op 23-08-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Beetje een slechte simulatie van een lekke band. Met die snelheden zou de band uit elkaar moeten vallen.
Niet alleen een beetje heen en weer gaan.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
brid schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:59:
Beetje een slechte simulatie van een lekke band. Met die snelheden zou de band uit elkaar moeten vallen.
Een band valt niet meteen uitelkaar. Mogelijk is dit het beginstadium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

YouTube: [F1 Onboard] Sebastian Vettel's flat tyre Silverstone 2010
Het is mogelijk, maar dan blijft hij niet zo perfect zitten.

YouTube: [F1 Onboard] Felipe Massa's flat tyre Silverstone 2010
Maar hier is hij toch echt afgelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Maar dan nog. Ik ken geen andere racegame waar een lekke band al zo zichtbaar is en dat ie zo meebeweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
brid schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:59:
Ja zeg, ze kunnen niet eens een band simuleren die kapot gaat. Wat een prutsers. Ik vind dat ze ook moeten simuleren welke onderdelen er allemaal van een auto kunnen vallen, en als je die dan tegen je helm krijgt je het spel 6 maanden niet meer kan opstarten.

Daarnaast moet je ook door de week je fitness oefeningen doen, en suffe PR verplichtingen. Live the life he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
GAIAjohan schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:31:
Maar dan nog. Ik ken geen andere racegame waar een lekke band al zo zichtbaar is en dat ie zo meebeweegt.
Precies, perfect is het allerminst, maar vind het nog best netjes gedaan.

@Boven: lol :)

[ Voor 62% gewijzigd door BM op 23-08-2010 15:38 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Phusebox schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:33:
[...]

Ja zeg, ze kunnen niet eens een band simuleren die kapot gaat. Wat een prutsers. Ik vind dat ze ook moeten simuleren welke onderdelen er allemaal van een auto kunnen vallen, en als je die dan tegen je helm krijgt je het spel 6 maanden niet meer kan opstarten.

Daarnaast moet je ook door de week je fitness oefeningen doen, en suffe PR verplichtingen. Live the life he.
:O

Je moet toegeven dat een lekke band iets redelijk definitiefs is, zeker als je er zoals in het filmpje 200+ mee gaat rijden, dan is je race (en je auto) gewoon over. Je kunt discussieren over full yellow rules, formation laps, maar dit is iets wat er imho gewoon in had moeten zitten. Je kunt niet met een lege band zo rijden, dit heeft niets meer met F1 te maken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Arfman schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:38:
[...]

:O

Je moet toegeven dat een lekke band iets redelijk definitiefs is, zeker als je er zoals in het filmpje 200+ mee gaat rijden, dan is je race (en je auto) gewoon over. Je kunt discussieren over full yellow rules, formation laps, maar dit is iets wat er imho gewoon in had moeten zitten. Je kunt niet met een lege band zo rijden, dit heeft niets meer met F1 te maken.
En zo is er elke week wel weer een ander item wat "er in had moeten zitten" en waar de game niet zonder kan.

Leg je nu neer bij het feit dat het geen full sim is, dan kun je misschien nog genieten van misschien wel de beste F1 game sinds de GrandPrix serie.

Ik heb genoeg racegames op verschillende consoles, maar ik ken er zo snel geen waar lekke banden uberhaupt erin zitten. Misschien mogen ze van Bridgestone wel geen banden kapot laten gaan omdat dit slecht voor hun imago is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik ken wel games waar lekke banden inzitten, maar je kunt dat niet goed zien in beeld. Je merkt het daar alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Als de basis van 2010 goed genoeg is, hoeven ze de 2011 versie voor mij alleen maar te verdiepen.
Dingen als Safety-car, realistischer damagemodel (zoals in veel filmpjes de muur raken levert meestal wel wat meer schade op als dat je nu ziet), de 2011 auto's (incl. physics) en tracks. Meeste van die dingen zijn dan fine-tuning / uitbreiding op het bestaande product. Tevens is er dan een grotere kans om 2011 relatief vroeg op de markt te zetten (in begin van het seizoen ergens), of zelfs als uitbreiding aan 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Hoogie2004 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:09:
Als de basis van 2010 goed genoeg is, hoeven ze de 2011 versie voor mij alleen maar te verdiepen.
Dingen als Safety-car, realistischer damagemodel (zoals in veel filmpjes de muur raken levert meestal wel wat meer schade op als dat je nu ziet), de 2011 auto's (incl. physics) en tracks. Meeste van die dingen zijn dan fine-tuning / uitbreiding op het bestaande product. Tevens is er dan een grotere kans om 2011 relatief vroeg op de markt te zetten (in begin van het seizoen ergens), of zelfs als uitbreiding aan 2010.
Geheel mee eens. Tuurlijk vind iedereen het jammer dat die zaken er allemaal niet in zitten, en net zoals dat de lekke band er nog niet heel realistisch uitziet. Dit is pas de 1e echte F1 game van codemasters, en volgend jaar zullen er veel dingen echt wel worden toegevoegd/verbeterd. Net zoals het bij FIFA en dat soort spellen al jaren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tis alleen maar de vraag of Codemasters na 2011 nog de licentie heeft. Dat is tot hoelang ze 'm nu hebben, afaik.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 15:09

odan

The dark side is within all!

als het eerste spel goed verkoopt wordt hij meteen verlengd denk ik.

dat hij nu maar t/m 2011 loopt is gewoon omdat ze anders een licentie hebben tot bijvoorbeeld 2020 en geen game maken zoals het bij sony? was.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat mij opvalt, het initiele plaatje uit de TS:
http://static.4players.de...0/b6/2073788-vollbild.jpg

komt volledig niet meer voor. Het zicht is heel anders neergezet (die zijbalken veel verder naar voren), toch is dat plaatje juist hoe je 'view' zou moeten zijn vanuit de racer zelf.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 23-08-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

SinergyX schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:30:
Wat mij opvalt, het initiele plaatje uit de TS:
http://static.4players.de...0/b6/2073788-vollbild.jpg

komt volledig niet meer voor. Het zicht is heel anders neergezet (die zijbalken veel verder naar voren), toch is dat plaatje juist hoe je 'view' zou moeten zijn vanuit de racer zelf.
Vaak is dit een instelling, genaamd Field Of View (FOV), deze bepaalt in hoeverre je in de breedte iets ziet. indien deze dus hoger wordt ingesteld, zie je meer naar de zijkanten, vaak met als bijgevoegd deel dat je dan net wel voorbij die zijkantjes kan kijken. indien je rFactor of Race bezit, volgens mij kennen beide games ook die instelling, dus probeer het eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:19

Oxigeon

En zo is dat!

GAIAjohan schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:33:
Ik ken wel games waar lekke banden inzitten, maar je kunt dat niet goed zien in beeld. Je merkt het daar alleen.
Nouja als je hier al om begint te zeuren :S.
Zou hetzelfde zijn dat het ook niet kan dat je kogels kan incaseren bij bv een wargame. Ik ken tot nog toe alleen maar games waarbij je 25x geraakt kan worden.

Als ze werkelijk alle games konden namaken zoals in Real-life hadden we 100x betere games gehad maar waren ze ook niet meer te spelen. Misschien krijg je al een lekker band als je tegen iemand aanrijd. Lekker dat dan meteen je race over is. Ik zie het online al helemaal voor me. Je begint met de start van de race en iedereen is zijn band kwijt omdat er als een dolle wordt gebotst

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Oxigeon schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:53:
[...]

Zou hetzelfde zijn dat het ook niet kan dat je kogels kan incaseren bij bv een wargame. Ik ken tot nog toe alleen maar games waarbij je 25x geraakt kan worden.

Als ze werkelijk alle games konden namaken zoals in Real-life hadden we 100x betere games gehad maar waren ze ook niet meer te spelen. Misschien krijg je al een lekker band als je tegen iemand aanrijd. Lekker dat dan meteen je race over is. Ik zie het online al helemaal voor me. Je begint met de start van de race en iedereen is zijn band kwijt omdat er als een dolle wordt gebotst
Dan moet iedereen naar de pits, en is dus niemands race voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hoogie2004 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:02:
[...]

Vaak is dit een instelling, genaamd Field Of View (FOV), deze bepaalt in hoeverre je in de breedte iets ziet. indien deze dus hoger wordt ingesteld, zie je meer naar de zijkanten, vaak met als bijgevoegd deel dat je dan net wel voorbij die zijkantjes kan kijken. indien je rFactor of Race bezit, volgens mij kennen beide games ook die instelling, dus probeer het eens :)
Race07 en alle uitbreidingen hebben het in het menu
GTR2 en GTL moet via .plr file
rFactor dacht ik ook via .plr file
LFS heeft het gewoon
Forza3 moet je multiscreen aanzetten, daarna kun je het wijzigen :)
Oxigeon schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:53:
[...]

Nee, dan ga je naar de pits. Krijg je nieuwe banden en ga je weer verder racen.

[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 23-08-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
GAIAjohan schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:22:
[...]

Race07 en alle uitbreidingen hebben het in het menu
GTR2 en GTL moet via .plr file
rFactor dacht ik ook via .plr file
LFS heeft het gewoon
Forza3 moet je multiscreen aanzetten, daarna kun je het wijzigen :)
Bij GTR2 en GTL kan je het ook ingame, als je in de pits staat onderin kan je de stoel naar achteren verplaatsen en als je op de baan ben met je muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:19

Oxigeon

En zo is dat!

Nog maar een paar weken en we kunnen gaan genieten van deze geweldige film. Ik zou graag nog wat info willen zien over de multiplayer. Hoe gaat een start gebeuren. Pleurt iedereen op hetzelfde moment op de gasknop en krijg je 1 grote crash in de eerste bocht zodat alleen de nummer laatst er heel door komt? Of wordt er iets anders geregeld.

Zijn alle auto's online even goed? of is een Ferrari sneller dan een Lotus?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij is dat laatste instelbaar. Dacht dat je online de performance gelijk kon trekken als je dat zou willen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:38:
Volgens mij is dat laatste instelbaar. Dacht dat je online de performance gelijk kon trekken als je dat zou willen.
Ik dacht gelezen te hebben op het Codemasters forum dat online altijd performance gelijk was. Dit omdat altijd dezelfde 12 auto's op de grid verschijnen (1 van ieder team, licentie gok ik..) en zo iedereen gelijke kansen heeft.

Ik denk eerlijk gezegd ook dat als ze dat niet doen dat dan mensen niet meer joinen in een race als de paar beste stoeltjes al bezet zijn. Maar misschien is het inderdaad wel in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Het is in te stellen, maar de 'default' instelling is dat alle auto's even goed zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door SR8 op 24-08-2010 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoogie2004 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:02:
Ik praat over console, waar ik geen enkel game ken waar dit instelbaar is geweest. Leuk dat het via config bestanden of multiscreen kan, deze opties heeft een console niet, dus maar hopen dat ze uberhaubt iets aan opties toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:23:
[...]

Ik praat over console, waar ik geen enkel game ken waar dit instelbaar is geweest. Leuk dat het via config bestanden of multiscreen kan, deze opties heeft een console niet, dus maar hopen dat ze uberhaubt iets aan opties toevoegen.
Forza 3, als je goed had gelezen, kan dit wel.
Maar ik acht de kans dat je dit bij F1 2010 kan instellen zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
Phusebox schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:31:
[...]

Forza 3, als je goed had gelezen, kan dit wel.
Maar ik acht de kans dat je dit bij F1 2010 kan instellen zeer klein.
waarom denk je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Geen specifieke reden, verwacht gewoon niet dat dat er in zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
SinergyX schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:23:
[...]

Je hoeft geen multiscreen te hebben bij Fiorza3. Je moet alleen instellen dat je dat hebt :P :P maar ik denk ook niet dat het kan, aangezien het ook niet in Dirt2 kan.

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 24-08-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zojuist door chief designer bevestigd dat er geen mogelijkheden zijn tot aanpassen fov of stoelpositie.

Begin maar weer te schoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
Ik was erg tevreden over de cockpit view moet ik zeggen. Leek me representatief voor wat de rijders zien, ondanks dat ik nooit echt in een F1 auto heb gezeten.
In sommige games kan je de positie in de cockpit wijzigen (omhoog/omlaag/achter/voor), rfactor bijvoorbeeld, maar dat is eigenlijk niet goed want 9/10 keer leidt het tot een onnatuurlijke positie. Je kan dan bijvoorbeeld het zicht dusdanig veranderen dat je de voorvleugel nog kan zien. of dat het net lijkt alsof je op de achtervleugel zit. Dat is niet best hoor. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Robin Chung schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:29:
Ik was erg tevreden over de cockpit view moet ik zeggen. Leek me representatief voor wat de rijders zien, ondanks dat ik nooit echt in een F1 auto heb gezeten.
In sommige games kan je de positie in de cockpit wijzigen (omhoog/omlaag/achter/voor), rfactor bijvoorbeeld, maar dat is eigenlijk niet goed want 9/10 keer leidt het tot een onnatuurlijke positie. Je kan dan bijvoorbeeld het zicht dusdanig veranderen dat je de voorvleugel nog kan zien. of dat het net lijkt alsof je op de achtervleugel zit. Dat is niet best hoor. :>
Ja ik had er ook geen problemen mee, alleen jammer van de spiegels op sommige auto's maar daar kan Codemasters helaas ook niks aan doen. Daarom vind ik dat indicatie pijltje nog niet zo verkeerd.

Officiële lijst ondersteunde controllers*
PS3:

• DUAL SHOCK 3
• Logitech Driving Force EX/RX
• Logitech Driving Force Pro
• Logitech Driving Force GT
• Logitech G25 Racing Wheel
• Logitech G27 Racing Wheel
• Thrustmaster Run’N’Drive Wireless Rumble Force
• Thrustmaster Dual Trigger Rumble Force

Xbox 360:

• Microsoft Xbox 360 Controller
• Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel
• Logitech Drive FX Wheel
• Fanatec Porsche 911 Turbo S

PC:

• Microsoft Xbox 360 Controller
• Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel
• Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel with Force Feedback
• Fanatec Porsche 911 Turbo / Turbo S / GT3 RS Wheel
• Logitech Dual Action
• Logitech MOMO Racing
• Logitech MOMO Force
• Logitech G25 Racing Wheel
• Logitech G27 Racing Wheel
• Logitech Rumble Pad 2
• Logitech Cordless Rumble Pad 2
• Logitech Driving Force GT
• Thrustmaster RGT Force Feedback Clutch Edition
• Thrustmaster Ferrari 430 Force Feedback Racing Wheel
*Deze lijst is voorlopig en kan nog worden aangevuld.

[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 24-08-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik rij toch amper cockpit view, gewoon bumber cam ben ik wel blij mee. (gevoel van snelheid :P).

Nu nog wachten hoe de online features worden, uiteindelijk ga ik puur voor het online gedeelte (hoog of laag, gemiddelde AI blijft gewoon dom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:43:
Ik rij toch amper cockpit view, gewoon bumber cam ben ik wel blij mee. (gevoel van snelheid :P).

Nu nog wachten hoe de online features worden, uiteindelijk ga ik puur voor het online gedeelte (hoog of laag, gemiddelde AI blijft gewoon dom).
Gelukkig rijd de AI in dit spel niet zoals Gran Turismo maar maken ze ook fouten en proberen ze je te blocken.

Online valt elk race spel eigenlijk altijd tegen vanwege mensen die niet willen racen maar alleen maar anderen irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

SinergyX schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:43:

Ik speel meestal de onboard TV cam (dus boven het hoofd coureur). Soms in cockpit view (ligt aan game).
Ben me nog aan het bedenken of ik een nieuw stuurtje moet halen voor deze game... Neig er wel naar maar mijn huidige werkt ook nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
Phusebox schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:51:
[...]

Gelukkig rijd de AI in dit spel niet zoals Gran Turismo maar maken ze ook fouten en proberen ze je te blocken.

Online valt elk race spel eigenlijk altijd tegen vanwege mensen die niet willen racen maar alleen maar anderen irriteren.
Dat klopt. En bij de starts kan je er niet zo maar 10 passeren. Ik heb ook Gran Turismo 5 gespeeld en daar is de AI niet beter geworden tov GT5 prologue. Ze rijden nog steeds op rails en als ze een fout maken dan maken ze die elke keer. (zelfde bocht, exact zelfde manier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 08:20
Phusebox schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:37:
[...]

Ja ik had er ook geen problemen mee, alleen jammer van de spiegels op sommige auto's maar daar kan Codemasters helaas ook niks aan doen. Daarom vind ik dat indicatie pijltje nog niet zo verkeerd.

Officiële lijst ondersteunde controllers*

[...]

*Deze lijst is voorlopig en kan nog worden aangevuld.
Wordt de Fanatec Porsche Turbo S niet ondersteund bij de PS3? :S Wilde ik nou net dit spel voor de ps3 halen ipv. voor de pc of 360..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:51:

Dat is het punt ook niet, het gaat mij om de online features. GT5 is PS only, dus heeft de mogelijkheid een enorm platform op te zetten voor competities etc. Dit zie ik bij F1 niet zo makkelijk komen, buiten wat quick matches online.

Andere kant, ik hoef maar een maandje te spelen en dan is GT5 er ook, dat overleef ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:03:
[...]

Dat is het punt ook niet, het gaat mij om de online features. GT5 is PS only, dus heeft de mogelijkheid een enorm platform op te zetten voor competities etc. Dit zie ik bij F1 niet zo makkelijk komen, buiten wat quick matches online.

Andere kant, ik hoef maar een maandje te spelen en dan is GT5 er ook, dat overleef ik wel :P
En is GT5 wel leuk online dan? GT5:P was huilen met de pet op, zeker door het enorm slechte penalty systeem, auto's die van links naar rechts over de baan flipten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat zeg ik nu?
Nu nog wachten hoe de online features worden.

Het gaat mij totaal niet om de 'online ervaring' (ik speel blijkbaar andere races), maar om de features. Echt, leer eens lezen?

Als je nu echt iets probeert te zoeken om mee rond te slaan, zit je bij de verkeerde persoon.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:19:
Wat zeg ik nu?
Nu nog wachten hoe de online features worden.

Het gaat mij totaal niet om de 'online ervaring' (ik speel blijkbaar andere races), maar om de features. Echt, leer eens lezen?

Als je nu echt iets probeert te zoeken om mee rond te slaan, zit je bij de verkeerde persoon.
Ok, ik zal het wel verkeerd begrijpen dan. Het gaat niet om de 'online ervaring', maar om de 'features'. Maar wat heb je aan 'features' als de 'ervaring' ruk is?

Zoek niks om mee rond te slaan, of wat dan ook, ik snap je berichten eigenlijk gewoon niet helemaal.

Voor mij zijn "online features" en "online ervaring" onlosmakelijk met elkaar verbonden.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 24-08-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Features zijn een feit, ervaring is een mening, daar zit het verschil. Ik snap dan totaal de vergelijking dus niet van GT5, waar ik namelijk wel veel plezier aan heb (mening), ondanks beperkte features in GT5P (feit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Penalties kan je vast uitschakelen omdat je vrijwel alles kan customizen bij GT5. En met een league of gesloten kampioenschap kan je een hoop prutsers buiten boord houden. Via replay's kan je daarnaast alsnog beoordelen of iemand toch niet heeft afgesneden.

Ik vond het penalty-systeem van F1 2010 wat ik op de GDC gezien heb niet veel beter. Zwarte vlag omdat je 1x rechtdoor knalde. Dan liever paar seconde straf.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Na al die filmpjes en previews nu ook over stag en maar een pre order gedaan.

Forza 3 begint nu ook wel een klein beetje te vervelen dus dit gaat een welkome aanvulling worden.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.