[Multi] F1 2010 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 69.544 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:22:
[...]

Je mist het punt :)
In serieuze leagues worden full replays opgeslagen om later te bekijken/becommentarieren/tactieken door te spreken. Deze replays worden veel later nog gebruikt, als je die niet op kunt slaan is een game bij voorbaat kansloos als serieuze leaguesimulator. Ikzelf zie het probleem niet, de physics zijn toch veel te simpel voor de serieuze simmer, dus dit is geen gemis.
Ow ja tactieken door te spreken etc. Van die mensen die een SPEL echt té serieus nemen gewoon. :X

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Arfman schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:22:
[...]

Je mist het punt :)
In serieuze leagues worden full replays opgeslagen om later te bekijken/becommentarieren/tactieken door te spreken. Deze replays worden veel later nog gebruikt, als je die niet op kunt slaan is een game bij voorbaat kansloos als serieuze leaguesimulator. Ikzelf zie het probleem niet, de physics zijn toch veel te simpel voor de serieuze simmer, dus dit is geen gemis.
En dat is het nou juist, het is geen simulator. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie jammer genoeg nog nergens een pre-order, terwijl het spel toch al over kleine 2 maanden moet uitkomen.
Al zou dacht ik TDU2 ook in september uitkomen, dat wordt nog vechten tussen die 2 :P

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 22-07-2010 10:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:48:
[...]

Ow ja tactieken door te spreken etc. Van die mensen die een SPEL echt té serieus nemen gewoon. :X
Er zijn in elk geval genoeg mensen die er op die manier plezier aan beleven. Beetje flauw om daar zo op te reageren.

Naar mijn ervaring worden de replays vooral gebruikt om incidenten te beoordelen, hotlaps goed te keuren, etc en een beetje napraat over de race. Dat kan nu dus niet, en daarmee is het inderdaad niet geschikt voor een serieuze league. Dat is jammer, want nu is het spel definitief niet interessant voor mensen die een serieuze F1 league zouden willen houden met een semi-serieuze game. In mijn ogen was het dat al niet door het beperkte aantal online spelers per race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

[...]

Grappig hoe je elke hint van kritiek op dit spel wegwuift, maar wel zo'n opmerking plaatst die een hele groep gamers over 1 kam scheert én beledigd. Beetje jammer.

Verder wens ik Codemasters veel succes met hun semi-arcade game. Hopelijk gaat de F1 licentie snel naar een bedrijf als iRacing/Simbin.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
SinergyX schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:11:
Ik zie jammer genoeg nog nergens een pre-order, terwijl het spel toch al over kleine 2 maanden moet uitkomen.
Al zou dacht ik TDU2 ook in september uitkomen, dat wordt nog vechten tussen die 2 :P
Ik weet niet waar jij dan opzoekt, ik zie overal preoders hoor. Bijv Hier, En hier :>

[ Voor 35% gewijzigd door Kw4kje op 22-07-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Phusebox schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:06:
[...]

Tja geen enkele game is perfect. Ken geen enkele game die online goed werkt qua racen, je hebt altijd van die onsportieve eikels, ook bij leagues.

Kun je wel replays gebruiken, maar is je race nog verkloot.
Dus nu ligt het weer aan de spelers? Wat een non-argument, je kan als spellenbakker ook een fatsoenlijke ondergrond bieden en zaken gewoon goed regelen. Dat heet pas luisteren naar je community.
[...]

Hoezo neerbuigend. Opeens begrijp ik waarom jij enkel in het topic van deze 'arcade-sim' rondhangt... :F Met als kanttekening uiteraard dat niemand precies weet onder welk genre dit nu valt, gezien het feit dat we telkens iets anders zien dan de makers propageren :z

[ Voor 8% gewijzigd door Jejking op 22-07-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik keek enkel bij de PW, zoals hij boven de pagina staat.

PC, PS3 en Xbox allemaal nog zonder prijzen.

leuk zeg, webshops moet zoekfunctie maar 'F1' is een te korte zoekterm :X

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:29:
[...]

Grappig hoe je elke hint van kritiek op dit spel wegwuift, maar wel zo'n opmerking plaatst die een hele groep gamers over 1 kam scheert én beledigd. Beetje jammer.

Verder wens ik Codemasters veel succes met hun semi-arcade game. Hopelijk gaat de F1 licentie snel naar een bedrijf als iRacing/Simbin.
Dat tweede: never gonna happen. Er zijn niet genoeg hardcore simmers om dat geld op te brengen. Met een mainstream titel is het al nauwelijks te doen, dé reden dat Sony ermee gestopt is.

En tja voor mij persoonlijk blijft het een spel. Als ik echt wil racen doe ik dat wel op een circuit.

Maar ik wuif zeker niet elke kritiek weg, echter is zoals ik zei geen enkele game perfect, en sommige kritiek is gewoon mierenneuken en minpunten willen zoeken.

Ik kan ook roepen dat bij Modern Warfare 2 er geen replay inzit, de physics niet kloppen als ik schiet etc. So be it, het is een spel. Niet real life.

Bij deze game is van begin af aan gezegd dat het een arcade/sim mix wordt. Helaas zitten er een aantal dingen niet, maar dat komt vast nog wel bij een nieuwere versie. Ik ben al blij dat we uberhaupt weer een F1 game kunnen spelen. Ik heb ook rfactor, maar al die mods zoeken en installeren hangt me al jaren de keel uit, bovendien werkt dat ook allemaal niet lekker en is het allesbehalve realistisch.
Jejking schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:43:
[...]
[...]

Hoezo neerbuigend. Opeens begrijp ik waarom jij enkel in het topic van deze 'arcade-sim' rondhangt... :F Met als kanttekening uiteraard dat niemand precies weet onder welk genre dit nu valt, gezien het feit dat we telkens iets anders zien dan de makers propageren :z
Mja goed misschien wat te zwart/wit gezegd; maar ik wordt een beetje ziek van dat gezeik hier. Ik vind het ook jammer dat er geen safetycar in zit, maar ben blij dat we wel dynamisch weer hebben. Misschien heeft 2011 wel beide nu ze de basis een beetje op orde hebben.

Mensen doen alsof hun leven van deze game afhangt, en of nu alles ineenstort. Dan blijf je toch lekker je o zo geweldige game spelen die je nu speelt? Waarom heb je dan behoefte aan iets nieuws? Het gaat je toch om de physics, het realisme, online gedeelte, replays etc? Who cares hoe de auto's er dan uitzien?
Mij maakt dat in ieder geval geen zak uit, ik vind het leuk om een F1 game te hebben die up to date is, maar als dit te arcade blijkt zal ik ook nog andere spellen ernaast blijven spelen. Alhoewel ik dus geen enkele andere game ken die wel perfect is. rFactor heeft ook genoeg tekortkomingen.

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 22-07-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

je mist het punt Phuse, je probeert continue alles goed te praten, of meteen af te schuiven naar 'ga dan je andere racegame' spelen.

Mensen hebben nu gewoon diverse wensen, diverse wensen geeft diverse eisen. En dan voldoet F1 2010 dus niet aan alle eisen, maar mag het kritiek alsnog terecht blijven en hoeft er niet altijd tegen in te worden gegaan (dat is wat anders dan discusieren over een kritiekpunt).

Ik had zeker liever de F1 licentie in handen gezien van andere mensen, Codemaster heeft nu niet echt een supernaam in goeie racegames. (Vroeger, nu met grid en dirt.. nee dank je). Voordeel is dan wel dat het een cross-platform is geworden, maar daarmee komt wel meteen een mogelijke issue.. performance.

Neem nu GTA4, crossplatform maar onderling is het verschil bizar groot en imho wordt nooit het 'community platform' van de console/PC optimaal benut (PSN etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:14:
je mist het punt Phuse, je probeert continue alles goed te praten, of meteen af te schuiven naar 'ga dan je andere racegame' spelen.

Mensen hebben nu gewoon diverse wensen, diverse wensen geeft diverse eisen. En dan voldoet F1 2010 dus niet aan alle eisen, maar mag het kritiek alsnog terecht blijven en hoeft er niet altijd tegen in te worden gegaan (dat is wat anders dan discusieren over een kritiekpunt).

Ik had zeker liever de F1 licentie in handen gezien van andere mensen, Codemaster heeft nu niet echt een supernaam in goeie racegames. (Vroeger, nu met grid en dirt.. nee dank je). Voordeel is dan wel dat het een cross-platform is geworden, maar daarmee komt wel meteen een mogelijke issue.. performance.

Neem nu GTA4, crossplatform maar onderling is het verschil bizar groot en imho wordt nooit het 'community platform' van de console/PC optimaal benut (PSN etc).
Ik denk dat 90% van de kopers een full race replay niet als eis stelt.
Safety car misschien 50-50.

Als ik het zwart/wit zie, dan doen jullie dat ook, maar dan van de andere kant. Ik wacht gewoon tot de game er is en vel dan mijn oordeel. Voor wat ze moesten doen (arcade racers zijn) voldeden Grid en Dirt 2 goed. Ik heb me lang niet zo vermaakt met een game als Dirt 2. Maar ik zag het dan ook niet als Rally Sim. Sinds Richard Burns Rally is er nooit meer een goede geweest eigenlijk. (Jammer ook dat Microsoft Rallisport Challenge niet op de 360 heeft gebracht).

Codemasters weet zelf ook dat ze niet met een GRiD besturing moeten komen voor F1 2010, dan zakken ze door het ijs, en hebben ze die dure licentie voor niets aangeschaft. Het aantal kopers van F1 2011 zal dan namelijk dramatisch afnemen.

Je moet ook inzien dat ze een game moeten maken die met de joypad ook speelbaar is, dat vergt toch compromissen qua gameplay.

En zoals je zegt; mensen hebben hun eigen wensen, je kunt dus nooit aan ze allemaal voldoen. Zo is elke kritiek terecht of onterecht afhankelijk van hoe je ernaar kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:50:
[...]

Dat tweede: never gonna happen. Er zijn niet genoeg hardcore simmers om dat geld op te brengen. Met een mainstream titel is het al nauwelijks te doen, dé reden dat Sony ermee gestopt is.
Not true, kijk is even naar iRacing is toch een behoorlijke hardcore simracer en hun hebben toch een flinke memberlijst.

Verder valt deze game hoe dan ook gewoon weg voor de mensen die online willen race en leagues willen organiseren. Het max aantal online rijders is echt te bedroevend voor woorden, geen replays etc
De mensen die formule wagens willen gebruiken voor een league zullen toch echt naar rFactor gaan met één van de mods of naar Simbin gaan en daar de Formule Masters gebruiken (totdat iRacing ook hun Williams F1 af heeft zullen ook veel mensen hier heen gaan), Codemasters pist hiervoor echt compleet naast de pot.

En nog even terug komend op deze reactie van jou:
Phusebox schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:06:
[...]

Tja geen enkele game is perfect. Ken geen enkele game die online goed werkt qua racen, je hebt altijd van die onsportieve eikels, ook bij leagues.

Kun je wel replays gebruiken, maar is je race nog verkloot.
Zodra dit gezien wordt door de organisatie van de league wordt deze persoon gewoon gestraft of gewoon uit de league getrapt. Plus dat als je in een goeie league mee gaat doen je eerst beoordeeld zult worden naar je gedrag, ik heb dus ook nog nooit rare dingen online gehad. En tja race ongelukken horen er gewoon bij.
Plus dat je met behulp van replays gave race filmpjes kan maken zoals dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

@4.23 heel mooi duel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutch3men schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:14:
[...]

Not true, kijk is even naar iRacing is toch een behoorlijke hardcore simracer en hun hebben toch een flinke memberlijst.

Verder valt deze game hoe dan ook gewoon weg voor de mensen die online willen race en leagues willen organiseren. Het max aantal online rijders is echt te bedroevend voor woorden, geen replays etc
De mensen die formule wagens willen gebruiken voor een league zullen toch echt naar rFactor gaan met één van de mods of naar Simbin gaan en daar de Formule Masters gebruiken (totdat iRacing ook hun Williams F1 af heeft zullen ook veel mensen hier heen gaan), Codemasters pist hiervoor echt compleet naast de pot.

En nog even terug komend op deze reactie van jou:

[...]

Zodra dit gezien wordt door de organisatie van de league wordt deze persoon gewoon gestraft of gewoon uit de league getrapt. Plus dat als je in een goeie league mee gaat doen je eerst beoordeeld zult worden naar je gedrag, ik heb dus ook nog nooit rare dingen online gehad. En tja race ongelukken horen er gewoon bij.
Plus dat je met behulp van replays gave race filmpjes kan maken zoals dit.
[video]
iRacing heb ik zelf nooit gespeeld; aangezien je geen gratis trial hebt ofzo. (Blijf toch een Nederlander he)
RaceOn ken ik ook niet eigenlijk, wel RacePro. Misschien moet ik die maar eens proberen, vast wel een demo van.

En iRacing, hoeveel gebruikers heeft het dan? Je moet toch wel flink wat games (minimaal 0,5 miljoen schat ik zo) verkopen wil het echt rendabel zijn. Weet niet of iRacing zoveel gebruikers heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar ik denk dat het league-systeem niet of nauwelijks ondersteund gaat worden, ze moeten voor 3 verschillende platformen compleet verschillende systemen maken (private matches, calender, rosters, etc), of je moet dit allemaal buiten het spel om gaan regelen. PS3 en Xbox ondersteunen geen eigen servers, PC zou dit mogelijk wel weer kunnen (zoals bijvoorbeeld LFS met ranked servers etc).

Hoe wordt bv een race van 16 man opgezet? Moet de room eerst volzitten en dan pas starten of kan het worden opgevuld met AI? Kan die AI later vervangen worden door iemand die je race joined? (Fat princes werkt bv zo). Is het meteen einde-oefening als de 'host' een disconnect heeft, of (wederom fat princess) wordt er een nieuwe host aangesteld en gaat de race verder? Dan kan je afvangen met dedicated servers, maar die zijn dus weer platform afhankelijk.

Kan ik bijvoorbeeld een seizoen singleplayer starten, maar vrienden via PSN alsnog paar races mee laten spelen? Een mix van singleplayer/multiplayer geeft het spel wel een groter speelveld, in plaats van elke keer de keuze moeten maken of je je seizoen wil spelen of online verder wil gaan (zoals bij Fifa, je kan je eigen competitie met meerdere of alleen spelen - niet 100% zeker of dit ook online kon).
Phusebox schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:21:
Je moet ook inzien dat ze een game moeten maken die met de joypad ook speelbaar is, dat vergt toch compromissen qua gameplay.
De 2 grootste jongens op console, Forza en GT, zijn beide erg goed speelbaar met joypad, toch is daar amper compromis gemaakt voor de gameplay. (PC sims neem ik even niet mee, dat is ander kaliber).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 22-07-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:49:
[...]

De 2 grootste jongens op console, Forza en GT, zijn beide erg goed speelbaar met joypad, toch is daar amper compromis gemaakt voor de gameplay. (PC sims neem ik even niet mee, dat is ander kaliber).
Maar om nou te zeggen dat Forza en GT een echte sim zijn? GT is dan nog minder dan Forza... Echt wat is GT5 tot nu toe een bagger game zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:51:
Maar om nou te zeggen dat Forza en GT een echte sim zijn? GT is dan nog minder dan Forza... Echt wat is GT5 tot nu toe een bagger game zeg.
Nu loop je continue andere af te zeiken op hun kritiek? Wat doe je nu zelf? Dit is nog slechter dan de (som onterechte, maar onderbouwende) kritiek van anderen. Gewoon zielig.
sommige kritiek is gewoon mierenneuken en minpunten willen zoeken.
Of dus in jou geval, je bek gewoon een slinger geven..

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 22-07-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:51:
[...]

+1 grappig _O- :+
valt me tegen van je Phusebox zo'n reactie ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 22-07-2010 12:59 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Als je op Vimeo rond zoekt met de termen: DRTCC, FPL, ZAC kom je veel meer filmpjes tegen.
Ikzelf ben alleen actief in de ZAC league.
Nog een voorbeeldje van momenten die je gewoon mist als er geen replay mogelijkheid is.
In de Aston Martin DBR9 wie je voor je ziet ben ik zelf :p En dit gevecht ging 45minuten lang door, maar hij kwam er niet voorbij >:)

Om leagues beschikbaar te maken moet het spel hoe dan ook dedicated servers ondersteunen, zonder dit no-go voor een league.

En verder voor het online race (public races) kan je gewoon zeggen van er draai gewoon een game en tijdens de practise en kwalificatie kunnen er mensen joinen, zodra de warmup/race start kan niemand meer joinen. En een AI zou ik persoonlijk nooit toestaan tijdens een online race of de AI moet wel bizar goed geregeld zijn, verder ga je ook online om tegen anderen te rijden en niet weer tegen een AI wat je offline ook al kunt doen.

Hoeveel members iRacing zelf heeft weet ik niet, maar dit zal zeker weten elke maand groeien. Denk er ook om dat het nu vooral bekend is in de USA, zodra er meer Europeese cricuits en race klasses komen zal iRacing zeker weten een flinke boost krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:53:
[...]

Nu loop je continue andere af te zeiken op hun kritiek? Wat doe je nu zelf? Dit is nog slechter dan de (som onterechte, maar onderbouwende) kritiek van anderen. Gewoon zielig.

[...]
Het leek me nou niet het topic om alle kritiekpunten op GT5 nog eens te gaan herhalen. Maar goed, het wordt weer eens, zoals zo vaak hier op Tweakers, een persoonlijk spelletje.
Bovendien loop ik geen mensen af te zeiken op hun kritiek, alleen het feit dat hier niks anders gedaan wordt dan geklaagd over features waarvan iedereen al lang weet dat ze er niet in zitten.

Ik heb voor mezelf aan de hand van GT5:P bepaald dat deze game het niet is voor mij, ik zeik daar verder niet over en ga gewoon verder met mijn leven. Het zou onzin als ik zou gaan zeggen: "GT5 heeft geen rewind functie, wat een slecht spel zeg. " Dat bedoel ik met kritiek verzinnen om maar wat te klagen te hebben.

Maar goed, een hoop kritiekpunten, zoals damage doet Polyphony wel wat aan. Daar heb je gelijk in, ze luisteren naar de community.

Als Codemasters dat nou ook eens zou doen, dan hadden we in 2015 misschien wel dé F1 game waar iedereen op wacht. Nee doe mij dan maar een product waar bewust dingen uit zijn gelaten zodat de rest wel klopt en ik dit jaar nog kan spelen.

[ Voor 47% gewijzigd door Phusebox op 22-07-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nog meer kritiekpunten? We willen échte races. Zoals...

http://www.newscientist.c...OTC-rss&nsref=online-news

Hier. Lijkt me een no-brainer maar toch, leuk om over te blijven dromen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jejking schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 02:17:
Nog meer kritiekpunten? We willen échte races. Zoals...

http://www.newscientist.c...OTC-rss&nsref=online-news

Hier. Lijkt me een no-brainer maar toch, leuk om over te blijven dromen ;)
Dat zou een mooie ontwikkeling zijn, maar voordat de FOA dat toestaat ben je weer tig jaren verder... Dat is het probleem van F1, je zit met een trage logge dinosaurus genaamd FOA ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

FOA :F

Je bedoelt het FOM. Maar je hebt wel gelijk, dat monster van een apparaat is het toppunt van bureaucratie :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jejking schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:40:
FOA :F

Je bedoelt het FOM. Maar je hebt wel gelijk, dat monster van een apparaat is het toppunt van bureaucratie :r
Formula One Management Limited ('FOM') is an affiliate of Formula One Administration Limited ('FOA') and acts as its agent and business manager and together with Formula One Licensing BV, these companies form the Formula One group of companies ('Formula One Group').

Komt op hetzelfde neer dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 24-07-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Phuse, jij haalt 2 dingen door elkaar.

1. zeiken op een game omdat ie features mist die we graag zouden zien.

2. zeiken op een game omdat ie features mist die ONMISBAAR zijn.

enkele zaken die onder 1 vallen:

- safetycar
- formation lap
- inlap
- setup sharing online
- mechanical failures

Zaken die onder 2 vallen

- geen dedicated servers
- geen replays
- geen full grid.

Features onder 2 kunnen we niet zonder. Al is de rest van de game nog zo mooi/vet/fantastisch. Je kan er online geen leagues mee houden.

Snapte?

En je moet eens niet zo fel reageren, want in je felheid sla je de plank volledig mis. Ik zit helemaal niet te zieken op dingen die al lang bekend zijn. Het ontbreken van full replays online is pas ''confirmed'' op de dag dat ik dat bericht plaatste.

Dat was vers nieuws, en het was slecht nieuws (voor de zoveelste keer), en daar reageer ik op.

Je zegt ook nog dat causal gamers bv een safetycar geen gamebreaker is. Fair enough. Maar wat denk je dan van die pers conferenties, daar zit helemaal niemand op te wachten. Wat een onzin zeg.

[ Voor 33% gewijzigd door Turfschipper op 24-07-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stalscu schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:41:
Phuse, jij haalt 2 dingen door elkaar.

1. zeiken op een game omdat ie features mist die we graag zouden zien.

2. zeiken op een game omdat ie features mist die ONMISBAAR zijn.

enkele zaken die onder 1 vallen:

- safetycar
- formation lap
- inlap
- setup sharing online
- mechanical failures

Zaken die onder 2 vallen

- geen dedicated servers
- geen replays
- geen full grid.

Features onder 2 kunnen we niet zonder. Al is de rest van de game nog zo mooi/vet/fantastisch. Je kan er online geen leagues mee houden.

Snapte?

En je moet eens niet zo fel reageren, want in je felheid sla je de plank volledig mis. Ik zit helemaal niet te zieken op dingen die al lang bekend zijn. Het ontbreken van full replays online is pas ''confirmed'' op de dag dat ik dat bericht plaatste.

Dat was vers nieuws, en het was slecht nieuws (voor de zoveelste keer), en daar reageer ik op.

Je zegt ook nog dat causal gamers bv een safetycar geen gamebreaker is. Fair enough. Maar wat denk je dan van die pers conferenties, daar zit helemaal niemand op te wachten. Wat een onzin zeg.
Ik heb me er al bij neergelegd. Heb misschien wat fel gereageerd. Ik wacht gewoon tot de game komt en zie dan wel weer. Persoonlijk kan ik al die online components die jij noemt wel missen, aangezien ik misschien 5% online zal doorbrengen (mits de AI goed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Ok, voor jou maakt dat online niet uit.

Maar online gaat gewoon zwaar falen. Dat is toch gewoon balen, of niet?

Weer geen online F1 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog even je kan tijdens die pers conferenties bepaalde antwoorden geven waardoor je bij bepaalde teams beter in de kijker komt.. lets roleplay! :P Er zal best wat werk in hebben gezeten, tijd die ze imho beter in safetycar hebben kunnen proppen, of de mogelijkheid tot dedicated servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Denk dat het belangrijk wordt om te zien hoe ze omgaan met keyboard en stuur gamers. Als je kijkt naar Grid/Dirt 1 en 2 dan zie je duidelijk dat men deze ook gemaakt heeft voor mensen met een toetsenbord, want je kunt met een toetsenboord gewoon goed racen. Als je echter NFS: Shift neemt, dan zie je overduidelijk dat het gemaakt is voor stuur gamers, omdat je veel exacter moet zijn met insturen en gas geven dat bij GRID/DiRT, iets wat niet echt kan met een toetsenboord. Die balans moet Codemasters ook vinden, hoe houden we het voor beide leuk, zonder de andere het plezier te ontnemen. Shift was ik vrij snel op uitgekeken, omdat de besturing maar niet onder de knie kon krijgen, en dat ligt gewoon puur eraan dat ik geen stuur heb(moet ik nog eens kopen, maarja goed stuur is duur :P )

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:44
Zou je ook teamorders kunnen geven in de game?

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 22:38
peeth schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:25:
Lijkt me voor de authenticiteit van het spel wel erg belangrijk ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Lizardz schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:50:
[...]

Lijkt me voor de authenticiteit van het spel wel erg belangrijk ja :+
Daar doen ze niet aan joh, ze vertellen je alleen dat je teamgenoot die "toevallig" 1 seconde achter je zit, sneller is dan jij, en zit te huilen op de radio. Oh wacht, dat laatste dan weer niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

peeth schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:25:
_/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 23:00
Ik ben een groot F1 fan en laten we eerlijk zijn: geen safety car (als optie) en mechanical failures zijn een groot gemis.

Samen met de weersomstandigheden zijn dat toch de dingen die een race kunnen omgooien. Zie Valencia dit jaar en Bahrein dit jaar. Dat gaan we missen met deze game en dat is jammer.

Met dat gezegd te hebben, ik ben een grote fan en koop alle F1 games die uit komen. Dus ook deze. En ik kijk uit naar de mooie graphics en online mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Sowieso zal het zonder Team-orders nooit een Sim kunnen zijn.

edit// grr spuit 11.

[ Voor 16% gewijzigd door Vuvuzela op 26-07-2010 14:03 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Codemasters heeft op Twitter officieel bevestigd dat er geen team-orders in de game zitten.

Zonder flexing wings, of andere illegale hulpmiddelen is het ook geen F1, maar daar zie ik nooit iemand over klagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Phusebox schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:01:
Codemasters heeft op Twitter officieel bevestigd dat er geen team-orders in de game zitten.

Zonder flexing wings, of andere illegale hulpmiddelen is het ook geen F1, maar daar zie ik nooit iemand over klagen :+
Nou, ik vind het wel heel erg dat je geen teamgenoot hebt die even voor je crasht zodat je wint :+ Dat is niet authentiek!!!! Of een medewerken die even wat "informatie" meeneemt van zijn oude werkgever(Spygate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkasantion schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:59:
[...]

Nou, ik vind het wel heel erg dat je geen teamgenoot hebt die even voor je crasht zodat je wint :+ Dat is niet authentiek!!!! Of een medewerken die even wat "informatie" meeneemt van zijn oude werkgever(Spygate)
Ach je kunt altijd in je huiskamer nog schreeuwen alsof je tegen je team praat... zolang de computer maar niet "Phusebox baby" tegen me gaat zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:28

Player1S

Probably out in the dark

SinergyX schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:12:
Nog even je kan tijdens die pers conferenties bepaalde antwoorden geven waardoor je bij bepaalde teams beter in de kijker komt.. lets roleplay! :P Er zal best wat werk in hebben gezeten, tijd die ze imho beter in safetycar hebben kunnen proppen, of de mogelijkheid tot dedicated servers.
kan ook zijn dat m'n sarcasme-meter kapot is maar volgens mij als je career mode doet, zit dit er al in IIRC :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn grote vriend Kimi doet toch niet meer mee dus kan ik hem ook niet nadoen in de pers helaas :+

Maar dit is een gegarandeerde koop voor mij, laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hoe wil je dat doen dan? Start persconferentie, uit je luie stoel klimmen, een bak koffie gaan zetten en na 5 minuten weer terugkomen. Creëer je evenveel stilte als Kimi in een pressco :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ga hem denk niet voor 60 euro kopen bij een winkel hier in NL, omdat er geen demo komt.

Hoop dat die bij Gamehubs komt voor 30-35 euro. Dan ga ik hem wel kopen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

L1nt schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:08:
kan ook zijn dat m'n sarcasme-meter kapot is maar volgens mij als je career mode doet, zit dit er al in IIRC :X
Zie dat ik een type-fout had, bedoelde:
Nog erger, je kan tijdens etc etc :P

Maar toegevoegde waarde.. zo rond de 0,01 op schaal van 100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:51

IkWilbert

Het is mij!

LINK

F1 2010 Developer Diary #5

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 13:39

BM

Moderator Spielerij
Ziet er leuk uit :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
vergelijkingsfilmpje Spa'09 vs Spa inF1-2010

Fok heeft er wat tekst bij ook 8)
http://games.fok.nl/nieuw...-2010-met-echte-baan.html
Binnenkort komt de eerste Formula 1-game uit van Codemasters. Het doel dat Codemasters voor ogen had was om de game zo realistisch mogelijk te maken. Zo zitten alle banen en alle auto's uit het seizoen 2010 in het spel, maar ze hebben ook aardig hun best gedaan om het zo realistisch mogelijk te laten lijken.

Een fan heeft een filmpje vanuit de 'head-cam' tijdens een echte race op het Spa-circuit in België vergeleken met een filmpje van Formula 1 2010 op dezelfde track. Hier lijkt het er echt op dat de banen 100% identiek aan elkaar zijn. Vergelijken kan zelf, het filmpje staat hieronder. De game komt in september uit voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.
En het filmpjuh!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1ldcCq3hzq0&feature=player_embedded]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hmm, de snelheid van de schaduwen in de game is niet hetzelfde als in het echt. GP4 was daar sterk in, dan had je echt een groot snelheidsgevoel. Voor de rest, prachtig spel, ze hoeven enkel de kleuren iets vibranter te maken en het is nagenoeg echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 13:18

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Lang niet meer gekeken naar materiaal van deze game, maar als ik dat Spa filmpje bekijk wordt ik erg enthousiast. Ziet er namelijk erg goed uit, en heb na GP4 zin om een goede F1 game te spelen. Can't wait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op 0.48 zit een aparte beweging van de wagen naast hem, je ziet hem wel erg snel rondschieten.

Verder ziet het er zeker goed uit, maar gameplay is voor mij toch iets belangrijker. (dat wordt waarschijnlijk gebruik maken van de 24h ruilgarantie bij de winkel, gezien er geen demo komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 13:18

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

A.I. maakt inderdaad af en toe beetje rare bewegingen... Maar de auto die door de speler bestuurd wordt lijkt redelijk goede bewegingen te maken. Geeft me goede hoop in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ziet er vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Ik moet zeggen, dat ik met elk filmpje enthousiaster wordt over deze game. Alles ziet er mooi uit en met het racen lijkt het ook wel goed te zitten. Hoop dat de AI op een iets moeilijkere stand lekker raced.

Ik heb de 2009 versie voor de WII en die is al enorm verslavend door de intensieve race ervaringen tijdens de race, de gameplay daarin is gewoon erg goed uitgewerkt.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoogie2004 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:42:
Ik moet zeggen, dat ik met elk filmpje enthousiaster wordt over deze game. Alles ziet er mooi uit en met het racen lijkt het ook wel goed te zitten. Hoop dat de AI op een iets moeilijkere stand lekker raced.

Ik heb de 2009 versie voor de WII en die is al enorm verslavend door de intensieve race ervaringen tijdens de race, de gameplay daarin is gewoon erg goed uitgewerkt.
Sorry maar de gameplay op de Wii goed? Hoe speel je het spel? Met 'stuurtje' is niet te doen, en met de classic controller gaat het nog, maar nog steeds niet meer dan een 6 waard qua gameplay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Phusebox schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:30:
[...]

Sorry maar de gameplay op de Wii goed? Hoe speel je het spel? Met 'stuurtje' is niet te doen, en met de classic controller gaat het nog, maar nog steeds niet meer dan een 6 waard qua gameplay...
Ik speel hem met het stuurtje. Nu speel ik verder ook vaak racegames op pc, dus ben de precisie die nodig is voor het sturen wel gewend. Vind de races intens, enige nadeel is dat de AI soms wat vreemde acties maakt, die ik persoonlijk niet fair vind (ala schumacher afgelopen weekend bij barichello). Ik vind het stuurtje bij de WII juist goed werken, ondanks dat bijna alle reviews die ik lees er negatief over zijn (ik snap nog steeds niet waarom, ik had dat stuurtje binnen 10 min helemaal door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:30:
[...]

Vriend had de Wii versie ook, maar die is diezelfde dag weer F1CE gaan spelen, gameplay was inderdaad niet super :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoogie2004 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:07:
[...]

Ik speel hem met het stuurtje. Nu speel ik verder ook vaak racegames op pc, dus ben de precisie die nodig is voor het sturen wel gewend. Vind de races intens, enige nadeel is dat de AI soms wat vreemde acties maakt, die ik persoonlijk niet fair vind (ala schumacher afgelopen weekend bij barichello). Ik vind het stuurtje bij de WII juist goed werken, ondanks dat bijna alle reviews die ik lees er negatief over zijn (ik snap nog steeds niet waarom, ik had dat stuurtje binnen 10 min helemaal door).
Hmm tja smaken verschillen. Ik vind dat je met de Wii versie echt over de baan glijd/zweeft. Totaal geen feeling met de weg, en dat wordt dan nog eens versterkt door het "zwevende stuurtje".

Maar goed, F1 2010 moet echt vele malen beter worden. Nog dik 50 dagen te gaan... het zou lekker zijn geweest als we nu in deze F1 droogte van 3 weken een game hadden gehad om te spelen maar het is helaas niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Phusebox schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:48:
[...]

Hmm tja smaken verschillen. Ik vind dat je met de Wii versie echt over de baan glijd/zweeft. Totaal geen feeling met de weg, en dat wordt dan nog eens versterkt door het "zwevende stuurtje".

Maar goed, F1 2010 moet echt vele malen beter worden. Nog dik 50 dagen te gaan... het zou lekker zijn geweest als we nu in deze F1 droogte van 3 weken een game hadden gehad om te spelen maar het is helaas niet anders...
Je hoort me ook niet roepen dat het realistisch is. Maar de gameplay is zeer zeker erg vermakelijk, ook al is het nogal arcade. Dat zweven hoort nu eenmaal bij het eenvoudiger laten besturen van de auto, en dat is weer nodig om de game speelbaar te houden voor de mindere game-goden onder ons (lees, casual gamers die een keertje willen racen).

Ik hoop dat F1 2010 voor PC een semi-realistische kant heeft, die uitdagend genoeg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:50
Minimum specs voor pc zijn bekend!

- Windows XP/Vista/7
- DirectX 9.0c
- Intel Core 2 Duo @ 2.4GHz or Athlon X2
- 1GB RAM (2GB for Vista)
- Graphics Card: GeForce 7800 / Radeon X1800 or above
- DirectX Compatible Sound Card or motherboard audio
- Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
- 12.5 GB Hard Drive Space

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:07

Phydomir

Dennis

What?!

Daar zit je dan met je 80Gb SSD :'(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

GAIAjohan schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:17:

- Windows XP/Vista/7
- DirectX 9.0c
Dat wordt een makkie voor me nieuwe laptop :D

Hoop dat ie lekker draait bij mensen met de mindere systemen, de graphics en soepelheid bij minimum specs is meestal niet echt om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de Xbox achievements zijn ook bekend. Damn heb echt zin in deze game.

http://www.xbox360achieve...ame/f1-2010/achievements/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Phusebox schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:54:

Same here, die achievements zien er ook wel goed uit, zat uitdaging in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Phusebox schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:54:

En de trophies ook!
Zal niet veel verschillen denk ik.

http://www.ps3trophies.org/game/f1-2010/trophies/

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

De game is voor 24,50 voor de PC te pre-orderen bij shopto.net
Iemand ervaring met deze online shop (ze hebben ook de andere platform versies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:46
GAIAjohan schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:17:

- Windows XP/Vista/7
- DirectX 9.0c
Beetje raar dat ze voor deze game geen directx11 kiezen.
Maar dan is het wel zo dat veel computers dit aankunnen.

Ga steeds meer denken dat ze directx11 boycotten zijn alleen Dirt 2 is een directx11 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:50
Evertt schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 23:07:
[...]

Beetje raar dat ze voor deze game geen directx11 kiezen.
Maar dan is het wel zo dat veel computers dit aankunnen.

Ga steeds meer denken dat ze directx11 boycotten zijn alleen Dirt 2 is een directx11 games.
Dit spel doet zowel dX9 als dX11 hoor, net als Dirt2. Maar de minimum spec is gewoon dX9.

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 08-08-2010 02:30 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

* Jejking twijfelt nogal of 'ie F1 2010 in de pre-order moet zetten @ PC.

Aan de ene kant, het is geen sim. Aan de andere kant, er lekt steeds meer info uit over het spel en het gaat de goede kant op. Hmm, even nadenken dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Ziet er veelbelovend uit F1 2010. Als ie nu in de winkels had gelegen zat de disc nu ook in mijn PS3, maar eind september komt ook nog TDU2 uit, GT5 (novermber hoop ik...) staat al in de pre-order en 3 racegames tewijl het studiejaar alweer begonnen is is ook niet echt handig.

Ben het dus helemaal met Phusebox eens, dit spel had eigenlijk de markt op gemoeten meteen na de race in Hongarije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 13:20

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Phydomir schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:51:
[...]

What?!

Daar zit je dan met je 80Gb SSD :'(
Die SSD is ook voor je OS en niet voor je games :p

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meelobee schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:04:
Die SSD is ook voor je OS en niet voor je games :p
Dat is onzin, mening game heeft juist baat bij enorme snelheden die SSD's bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:09

odan

The dark side is within all!

tuurlijk maar dan nog 80 gig is tegenwoordig niks meer. veel grote spellen vragen tegenwoordig toch minimaal tussen de 5 en 15 gig om te spelen. dan een paar patches er over wat usermade mods en je zit zo tegen de 25 of meer voor sommige spellen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Conclusie: wacht op goedkopere SSD's met meer opslagcapaciteit :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 12:21

Vos

AFCA

Daarom gooi je ook alleen de meeste gespeelde games er op. Of speel je er 10 iedere dag? ;)

Maar dit is een offtopic iets lijkt me :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:12

Coldcat

HODL

Hoogie2004 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:29:
De game is voor 24,50 voor de PC te pre-orderen bij shopto.net
Iemand ervaring met deze online shop (ze hebben ook de andere platform versies)
Ik ken de zaak niet maar lijkt me wel erg goedkoop.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:14
Heb 'm wel al gepreordered voor de xbox. Hoop dat het gewoon leuk te racen is. Vroeger veel GP, GP2, GP3 en GP4 gespeeld, daar zal dit wel niet in de buurt komen qua "lekker rijden". En dan heb ik het niet of het wel of niet realistisch was, zo "voelde" het wel maar het was gewoon goed te rijden op de PC. Als ik kijk naar vooral die motorrace spelletjes op de xbox dan vind ik dat allemaal gaar. Die bochten lopen nooit lekker etc...... ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga volgende week tijdens de gamescom deze game ook hopelijk weer spelen, en dan zal ik jullie zeker proberen een kleine preview te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:22

thommich

Belg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt een preview, meer een feature-lijstje, al is dat niet zo verwonderlijk op zo'n officiële site. Die trailer daarentegen is wel erg tof. Is die niet ergens in HD te bekijken?

Ik ben een beetje klaar met Forza 3 nu, laat maar komen dit spel. Anderhalve maand nog. Ik hoop echt dat ze de besturing een beetje op orde hebben... de rest van het spel ziet er namelijk retestrak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx! Erg nice filmpje. Auto's lijken soms nog wat onnatuurlijk te bewegen; zo'n probleem als bij de voetballers in FIFA, waar veel bewegingen nét niet lijken te kloppen, waardoor het des te meer opvalt. Uncanny valley ofzo.

Edit: nu ik 'm nog een keer bekijk, kan het ook liggen aan de waggelende bewegingen van de camera waardoor het vreemd lijkt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarlyNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-09 06:25
Zow, dat filmpje ziet er veel belovend uit.
Heb er nu al zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 15-09 23:06
Is er al iets bekent of er een demo uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Remco Tr schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:48:
Is er al iets bekent of er een demo uit komt?
Geen demo ;)
Bron: codemasters zelf

[ Voor 6% gewijzigd door IkWilbert op 17-08-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De F1 2010 stand in opbouw pp de Gamescom in Keulen...

Afbeeldingslocatie: http://desmond.yfrog.com/Himg805/scaled.php?tn=0&server=805&filename=e0bq.jpg&xsize=640&ysize=640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wilde ik precies zaterdag gaan naar GamesCon, heb ik die dag ook mijn slipcursus :P

En dan gaat slipcursus toch echt voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:55:
Wilde ik precies zaterdag gaan naar GamesCon, heb ik die dag ook mijn slipcursus :P

En dan gaat slipcursus toch echt voor :D
Nee joh, gamescon trumps slipcursus anytime :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eigelijk wel :D Had al aardig lijstje van 'must visit' boots, maar slipcursus is een kado en niet echt af te zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:37:
Eigelijk wel :D Had al aardig lijstje van 'must visit' boots, maar slipcursus is een kado en niet echt af te zeggen :P
Ik ga compleet onvoorbereid naar gamescom, heb alleen F1 2010 als must-see. Nog tips als jij wel al een lijstje had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:39:
[...]

Ik ga compleet onvoorbereid naar gamescom, heb alleen F1 2010 als must-see. Nog tips als jij wel al een lijstje had?
Need For Speed Hot Pursuit ;) Al heb ik geen idee of die er staat.

[ Voor 6% gewijzigd door FabiandJ op 18-08-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:34

MikeVM

- Baloo -

Phusebox schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:48:
De F1 2010 stand in opbouw pp de Gamescom in Keulen...

[afbeelding]
dat is wel een leuke stoel..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:39:
Ben nu nog aan het kijken om vrijdag te gaan, mischien alsnog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Eerste video vanaf de Gamescom

http://www.gamersyde.com/...0_gc_monaco-16610_en.html

Schieten maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens draait men de demo's op GamesCom op "medium graphics" omdat de demo pc's die daar stonden het niet aankonden :X
SinergyX schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:34:
[...]

Ben nu nog aan het kijken om vrijdag te gaan, mischien alsnog proberen.
Ik ben er ook vrijdag. Kan ook nergens op internet info vinden over wat waar te vinden is op de beurs :S slecht geregeld daar.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 18-08-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:23:
k vrijdag. Kan ook nergens op internet info vinden over wat waar te vinden is op de beurs :S slecht geregeld daar.
gewoon op de officiele webpagina; http://www.gamesconventio...downloads/gelaendeplaene/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is de Games Convention in Leipzig... ik ga naar de GamesCom in Keulen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Laatst online: 13:53
Ziet er grafisch nog steeds gaaf uit, al lijkt het me nogal arcade-achtig? Bovendien, er wordt een hoop schade gereden en qua snelheid lijkt het niet uit te maken of je wel of geen voorvleugel hebt 8)7

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.ausstellerdate...0af3a11b380920b20a674b773

Hier zouden ze allemaal in moeten staan (keulen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:39:
[...]

Dat is de Games Convention in Leipzig... ik ga naar de GamesCom in Keulen...
hihihi dikke fail van mijn kant ... dan sluit ik me aan bij jouw uitspraak; minimale documentatie van te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Phusebox schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:23:
Overigens draait men de demo's op GamesCom op "medium graphics" omdat de demo pc's die daar stonden het niet aankonden :X
Wat een gehannes. Voor zo'n demo regel je tenminste toch een paar goeie computers? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jejking schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:09:
[...]

Wat een gehannes. Voor zo'n demo regel je tenminste toch een paar goeie computers? :? 8)7
Volgens mij voorziet de standbouwer of beursorganisatie in die computers want uit het bericht van codemasters viel te lezen dat ze dit ook niet verwacht hadden.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.