Arfman schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:29:
[...]
Grappig hoe je elke hint van kritiek op dit spel wegwuift, maar wel zo'n opmerking plaatst die een hele groep gamers over 1 kam scheert én beledigd. Beetje jammer.
Verder wens ik Codemasters veel succes met hun semi-arcade game. Hopelijk gaat de F1 licentie snel naar een bedrijf als iRacing/Simbin.
Dat tweede: never gonna happen. Er zijn niet genoeg hardcore simmers om dat geld op te brengen. Met een mainstream titel is het al nauwelijks te doen, dé reden dat Sony ermee gestopt is.
En tja voor mij persoonlijk blijft het een spel. Als ik echt wil racen doe ik dat wel op een circuit.
Maar ik wuif zeker niet elke kritiek weg, echter is zoals ik zei geen enkele game perfect, en sommige kritiek is gewoon mierenneuken en minpunten willen zoeken.
Ik kan ook roepen dat bij Modern Warfare 2 er geen replay inzit, de physics niet kloppen als ik schiet etc. So be it, het is een spel. Niet real life.
Bij deze game is van begin af aan gezegd dat het een arcade/sim mix wordt. Helaas zitten er een aantal dingen niet, maar dat komt vast nog wel bij een nieuwere versie. Ik ben al blij dat we uberhaupt weer een F1 game kunnen spelen. Ik heb ook rfactor, maar al die mods zoeken en installeren hangt me al jaren de keel uit, bovendien werkt dat ook allemaal niet lekker en is het allesbehalve realistisch.
Jejking schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:43:
[...]
[...]
Hoezo neerbuigend. Opeens begrijp ik waarom jij enkel in het topic van deze 'arcade-sim' rondhangt...

Met als kanttekening uiteraard dat niemand precies weet onder welk genre dit nu valt, gezien het feit dat we telkens iets anders zien dan de makers propageren

Mja goed misschien wat te zwart/wit gezegd; maar ik wordt een beetje ziek van dat gezeik hier. Ik vind het ook jammer dat er geen safetycar in zit, maar ben blij dat we wel dynamisch weer hebben. Misschien heeft 2011 wel beide nu ze de basis een beetje op orde hebben.
Mensen doen alsof hun leven van deze game afhangt, en of nu alles ineenstort. Dan blijf je toch lekker je o zo geweldige game spelen die je nu speelt? Waarom heb je dan behoefte aan iets nieuws? Het gaat je toch om de physics, het realisme, online gedeelte, replays etc? Who cares hoe de auto's er dan uitzien?
Mij maakt dat in ieder geval geen zak uit, ik vind het leuk om een F1 game te hebben die up to date is, maar als dit te arcade blijkt zal ik ook nog andere spellen ernaast blijven spelen. Alhoewel ik dus geen enkele andere game ken die wel perfect is. rFactor heeft ook genoeg tekortkomingen.
[
Voor 30% gewijzigd door
Phusebox op 22-07-2010 10:56
]