[Multi] F1 2010 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 69.535 views

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
www.fanatec.de

Ik heb zelf de Porsche wheel Turbo S, omdat ik een PS3 en een Xbox360 heb en daarnaast ook eens vaak op de pc race. Super ideaal als je gewoon tussen consoles kunt wisselen met hetzelfde stuur.

Met Forza 3 op de Xbox 360, straks GT5 op de PS3 en F1 2010 op de PC is dit voor mij het ideale stuurtje icm de Clubsport pedals.

De Porsche Wheel Turbo S is bijna uitverkocht, lees ik op de blog van de fanatec:

http://www.911wheel.de/?q=blogs/thomas

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:11
Ik kijk ook zo ontzettend uit naar deze game!

Ik rij m'n eerste rondjes op Albert-Park. Ik kan dat circuit echt dromen, aangezien dit altijd ronde 1 was in het kampioenschap (GP4). Heb hem zo vaak moeten rijden xD

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
Nou tijd om de momo er maar weer eens bij te gaan pakken, wat ik in het verleden had was met elk nieuw seizoen formule 1 mods voor rfactor, ik altijd wel even ging rijden om te kijken hoe de boel uit zag enzo. De reden waarom ik elke keer opnieuw afhaakte was gewoon de AI, die was in mijn ogen te sterk, te snel. Je moet haast F1 coureur zijn om die rondjes te rijden. In F1 2010 zie je toch dat als je eens keer niet de ideale lijn rijd of je je een keer verremd, dat er dan toch nog steeds de mogelijkheid is om die race te winnen. Ik denk dat hun een goede compromis maken tussen F1 racen en toch de manier waarop codemasters hun spellen ontwikkeld/laat ontwikkelen, kijk naar Grid, Dirt beide spellen waarbij je toch nog iets kan klaarspelen als je je apex mist. Of je bij F1 2010 van achter in het veld helemaal naar voren toe rijd durf ik niet te zeggen. Maar ik heb goede hoop dat dit een van de weinig F1 spellen is waar ik meer plezier aan ga beleven dan 4 testrondjes en een bij start al verloren race.

discogs

• Joost1991
loewie1984 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:50:
Nou tijd om de momo er maar weer eens bij te gaan pakken, wat ik in het verleden had was met elk nieuw seizoen formule 1 mods voor rfactor, ik altijd wel even ging rijden om te kijken hoe de boel uit zag enzo. De reden waarom ik elke keer opnieuw afhaakte was gewoon de AI, die was in mijn ogen te sterk, te snel. Je moet haast F1 coureur zijn om die rondjes te rijden. In F1 2010 zie je toch dat als je eens keer niet de ideale lijn rijd of je je een keer verremd, dat er dan toch nog steeds de mogelijkheid is om die race te winnen. Ik denk dat hun een goede compromis maken tussen F1 racen en toch de manier waarop codemasters hun spellen ontwikkeld/laat ontwikkelen, kijk naar Grid, Dirt beide spellen waarbij je toch nog iets kan klaarspelen als je je apex mist. Of je bij F1 2010 van achter in het veld helemaal naar voren toe rijd durf ik niet te zeggen. Maar ik heb goede hoop dat dit een van de weinig F1 spellen is waar ik meer plezier aan ga beleven dan 4 testrondjes en een bij start al verloren race.
Bij mij is het vooral het idee van '15de worden is prima'. Of dat je dolgelukkig bent als je met een Lotus door Q1 komt, briljant. Ik hoef niet heel het veld van achteren in te halen... ook niet bepaald super realistisch.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Henkus schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:42:
[...]

www.fanatec.de

Ik heb zelf de Porsche wheel Turbo S, omdat ik een PS3 en een Xbox360 heb en daarnaast ook eens vaak op de pc race. Super ideaal als je gewoon tussen consoles kunt wisselen met hetzelfde stuur.

Met Forza 3 op de Xbox 360, straks GT5 op de PS3 en F1 2010 op de PC is dit voor mij het ideale stuurtje icm de Clubsport pedals.

De Porsche Wheel Turbo S is bijna uitverkocht, lees ik op de blog van de fanatec:

http://www.911wheel.de/?q=blogs/thomas
Hmm ik zie het, is al uitverkocht zelfs de normale uitvoering. Maar ze schrijven wel, first edition. Komen er dan nog nieuwe versies?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Eens, ik wil met een Lotus of Virgin helemaal niet op het podium kunnen komen, maar wil vechten voor plaats 14 ofzo. Dan is de uiteindelijke voldoening áls je op het podium komt met een betere auto een stuk groter.

Wat me wel een goed gevoel geeft is filmpjes van de start, het lijkt alsof je daar niet meer mogelijk is om als een rambo van p22 naar p8 in de eerste bocht te knallen (zoals bijvoorbeeld in F1: CE voor de PS3).

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
loewie1984 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:50:
Bij de Geoff Crammond Grand Prix games kon je iedere race altijd winnen in de eerste bocht :D. Gewoon de binnenlijn nemen, dan rem je standaard de complete grid uit en rijd je in de top-5. Hopelijk hebben ze ook dat in deze game beter weten te implementeren.

Ik heb overigens een keer in GP4 een full-length Monaco GP gereden. Gestart vanaf de laatste plaats heb ik toen IEDEREEN op een ronde gereden :).

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:50
Raimon89 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:56:
Eens, ik wil met een Lotus of Virgin helemaal niet op het podium kunnen komen, maar wil vechten voor plaats 14 ofzo. Dan is de uiteindelijke voldoening áls je op het podium komt met een betere auto een stuk groter.

Wat me wel een goed gevoel geeft is filmpjes van de start, het lijkt alsof je daar niet meer mogelijk is om als een rambo van p22 naar p8 in de eerste bocht te knallen (zoals bijvoorbeeld in F1: CE voor de PS3).
Inderdaad, daar erger ik mij ook zo aan in racegames 8)7. Net als bij de start rij je zo enorm gemakkelijk anderen voorbij, alsof die het gaspedaal maar voor de helft indrukken.

Bij de openingspost staat dat de Logitech Driving Force Pro niet officieel wordt ondersteund voor de pc, maar wel voor de PS3. Zou deze ook gewoon op de pc werken? Vind dat eigenlijk net wat fijner omdat je dichter op je scherm zit, en het stuurtje maak je nou eenmaal gemakkelijk aan je bureau vast.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:54:
[...]

Hmm ik zie het, is al uitverkocht zelfs de normale uitvoering. Maar ze schrijven wel, first edition. Komen er dan nog nieuwe versies?
Van de RS is pas geleden de V2 uitgekomen met wat verbeteringen er aan. De andere stuurtjes zullen vast ook wel verbeterd worden in de toekomst.
Knul schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:02:
Bij de openingspost staat dat de Logitech Driving Force Pro niet officieel wordt ondersteund voor de pc, maar wel voor de PS3. Zou deze ook gewoon op de pc werken? Vind dat eigenlijk net wat fijner omdat je dichter op je scherm zit, en het stuurtje maak je nou eenmaal gemakkelijk aan je bureau vast.
Je mag er van uit gaan dat ieder stuur wel gewoon werkt in de game. Alleen lang niet alle stuurtjes worden ook door Codemasters getest. Vandaar dat die lijst met ondersteunde stuurtjes relatief kort is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

souljah1h schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:36:
Heb me stuurtje eens onder het stof vandaan gehaald xD Geloof dat die al meer dan 10 jaar oud is. Kan alleen helemaal geen drivers vinden :( Weet iemand welke type Fanatec dit is?

[afbeelding]
Lijkt een beetje op een Fanatec Speedster. Maar staat dat niet onder op het apparaat? Op die stickers die ze er altijd op plakken zeg maar.

EDIT: De Fanatec Le Mans SE lijkt een geupgrade versie van die van jouw. Dus gok ik dat het de Fanatec Le Mans is.

[ Voor 10% gewijzigd door LogiForce op 16-09-2010 17:15 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

• Phusebox
Hmm geen bericht van codemasters, dus ik zit niet bij de lucky few denk ik. Helaas dan maar een beknopte hands-on eind volgende week.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 16-09-2010 17:20 ]

• Phusebox

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Aparte review. Er gaat 1.5 punt eraf voor presentation door de in-game HUD. In de rest van de review lees ik niets over waarom de HUD slecht is.

Nummer 1 regel bij het maken van een review: noem geen punten in je eindbeoordeling die nergens in je verhaal terugkomen. Slechte review dus :)

[ Voor 17% gewijzigd door Relief2009 op 16-09-2010 18:44 ]

• Phusebox
De career mode vinden ze niet super, de hud had beter gekund, damage model ook. Kortom allemaal kleine punten, want het racen, en daar gaat het om, is wel goed.

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Relief2009 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:41:
[...]

Apart dat er 1.5 punt eraf gaat voor presentation door de in-game HUD. In de rest van de review lees ik niets over waarom de HUD slecht is.

Kortom: waardeloze interview :)
Idd codemasters begint met een 8,5 door een formule 1 spel te ontwikkelen dat door andere developpers verkracht is sinds Geoff Crammond ermee ophield. Naar mijn idee kan het alleen maar beter worden en alhoewel sommige dingen nog niet perfect zullen zijn vind ik een 8,5 een goede score. Punten wat ze aanhalen snap ik maar hoeveel responses kun je maken op vragen die er worden gesteld.

Anyway voor mij is het driving model/ graphics het belangrijkste en een totaal score van 8,5 is een hele mooie score om mee te beginnen. F1 2011 zal ongetwijfeld weer beter worden en de game wordt natuurlijk steeds meer geperfectioneerd in de toekomst.

Eindelijk weer F1 on the PC :*) , that's what counts to me.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Phusebox schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:44:
De career mode vinden ze niet super, de hud had beter gekund, damage model ook. Kortom allemaal kleine punten, want het racen, en daar gaat het om, is wel goed.
Kijk de careermode zit ik ook niet echt op te wachten maar is wel een intressante keuze, het racen/rijden is waar het uiteindelijk om gaat.

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32
Roydriguez schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:50:
[...]

Idd codemasters begint met een 8,5 door een formule 1 spel te ontwikkelen dat door andere developpers verkracht is sinds Geoff Crammond ermee ophield.
De F1 serie van EA (muv F1 2001 op de 1e xbox) was echt wel goed, en werd nog beter toen deze goede basis door modders gebruikt werd om onder andere extra seizoenen toe te voegen. Sony heeft het aan de andere kant heel slecht gedaan.

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Unbreukable schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:22:
[...]

De F1 serie van EA (muv F1 2001 op de 1e xbox) was echt wel goed, en werd nog beter toen deze goede basis door modders gebruikt werd om onder andere extra seizoenen toe te voegen. Sony heeft het aan de andere kant heel slecht gedaan.
Ja doelde ook op Sony. Meeste van mijn ervaring ligt bij de pc versies.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

• Phusebox
Nog 7 nachtjex slapen haha

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:09
Afbeeldingslocatie: http://playseat.com/shop/media/catalog/product/cache/53/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/a/r/arc_wheel_f1_alu_4b1e7f76e98d8.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Kan je onder andere op je g25,g27 zetten.
Maar schrik niet van de prijs

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Die heb je er expres niet bijgezet? Flauw!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:08

Harrie

NederVlaming

Evertt schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:03:
[afbeelding]

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Kan je onder andere op je g25,g27 zetten.
Maar schrik niet van de prijs
Haha, dat ding past zelfs op mijn Driving Force Pro die ik voor 4-tientjes heb gekocht. Dat zou wel wat uit verhouding zijn qua prijs idd :+

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
£ 1,369.00 :o

• Unbreukable
Je kan ook gewoon die afbeelding printen en op je G27 plakken...

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

*scheur*. Oops.

• Harrie

Harrie

NederVlaming

\o Mijn exemplaar is ook gepre-ordered! Hopelijk duurt het verzenden niet zo heel lang uit de UK.

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:46
Na alles gelezen te hebben ook maar pre-order gedaan en gelijk de Thrustmaster Wireless GT Cockpit (430 Scuderia Edition) besteld.
Is mijn eerste stuur. Deze lijkt me vooral handig omdat ik voor de TV game en geen tafel heb om een stuur aan vast te maken.

Bij Salland nog 1 op voorraad voor 199 euro, was de goedkoopste die ik kon vinden.
http://www.salland.eu/pro...-edition-ps3-4160545.html

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Voor het eerst dat ik eens aan het denken ben voor ook een stuurtje , maar ik ga toch maar eerst eens met een gamepad proberen of ik de game wel leuk vind . Maar mijn vraag is nou toch , ga je ook beter of sneller erdoor rijden door zo een stuurtje ? Nog wel aan het twijfelen om welke als instap klasse te gebruiken , maar eerst maar zien of ik de game ook echt leuk gaat vinden =)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• loewie1984
pre loading is begonnen op steam!

discogs

• Joost1991
MaFFia schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:35:
Voor het eerst dat ik eens aan het denken ben voor ook een stuurtje , maar ik ga toch maar eerst eens met een gamepad proberen of ik de game wel leuk vind . Maar mijn vraag is nou toch , ga je ook beter of sneller erdoor rijden door zo een stuurtje ? Nog wel aan het twijfelen om welke als instap klasse te gebruiken , maar eerst maar zien of ik de game ook echt leuk gaat vinden =)
Zeker met deze game is het denk ik veel leuker met stuurtje. Als je eenmaal gewend bent aan het stuurtje ga je er inderdaad ook veel preciezer door rijden. Tis maar net wat je gewend bent denk ik...

• Phusebox
Dat is nog irritanter de game hebben maar niet kunnen spelen

• loewie1984
Phusebox schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:08:
[...]

Dat is nog irritanter de game hebben maar niet kunnen spelen
Wat nog irritanter is dat de dag dat ie officieel uitkomt en speelbaar is, ik onder het mes ga en dan de eerst komende 3 dagen niet aan m'n pc kan zitten!

tijd voor deeltje 2?

[ Voor 3% gewijzigd door loewie1984 op 16-09-2010 23:17 . Reden: verzoek nieuw deel van dit topic ]

discogs

• Phusebox
Ik wel deel 2 eigenlijk starten op de releasedag. Hoop dat jullie me die start post gunnen aangezien ik er al een tijdje mee bezig ben.

• loewie1984
Prima, goed idee. Zal er vanaf blijven :p

discogs

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Suzuka droog + Suzuka wet:

[ Voor 19% gewijzigd door Sander H op 16-09-2010 23:42 ]

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35
Ziet er goed uit, maar ik wil onderhand wel eens races zien met full damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Toch vind ik het jammer dat de handen niet over elkaar heen gaan als ze een hairpin maken of een heel scherpe bocht, in het echt is dit ook zo..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:09:
Hmm als ik zie hoeveel pc gamers er zijn, en eigenlijk geen 360 gamers, dan moet ik mijn keuze misschien toch herzien... gaat me alleen een nieuwe videokaart kosten, want mijn HD4650 zal dat niet trekken.
Ik heb de xbox versie in de pre-order, maar ik hoef nog even niet op de lijst omdat ik op dit moment nog geen xbox live gold heb en de eerste maand waarschijnlijk toch eerst effe offline ga spelen om een beetje op niveau te komen. Maar zeker weten dat ik online ga als het spel bevalt. En zoals het er naar uitziet wordt het meesterlijk.

Die review van IGN was wat vreemd trouwens. Gaan nauwelijks in op de handling (benadrukken eigenlijk vooral het dynamische weersysteem, alsof dat het belangrijkst is), en sowieso treden ze weinig in detail wat betreft de career-mode. Want zelfs al zijn de persconferenties wat suf, de career houdt veel meer in dan dat. Maar whatever, alles wijst erop dat dit een geniaal spel is voor de semi-sim/semi-minder sim F1 liefhebber. C'est moi. Nog effe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

MaFFia schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:35:
Ik heb net nog even Dirt 2 gespeelt met toetsenbord en dat was waardeloos. De auto reageerde zo nerveus als wat, omdat je iedere keer je stuur uiterst links or rechts gooit.
Heb het nog niet met mijn xbox gamepad geprobeerd (in windows). Maar ik vermoed dat het wel iets nauwkeuriger word, echter haalt het in verste verte niet bij een race stuurtje.

Ga je maar eens heel simpel indenken. Zou jij het veilig vinden als je een echte auto zou besturen met een joystickje op een gamepad? :+
Waarschijnlijk niet omdat het niet precies genoeg is. Zo is het ook achter de pc. ;)
Kuhr89 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:07:
Toch vind ik het jammer dat de handen niet over elkaar heen gaan als ze een hairpin maken of een heel scherpe bocht, in het echt is dit ook zo..
Je bedoelt dat het stuur een 240 graden draait als ze in het echt een scherpe bocht moeten maken, alleen dat dit in-game niet zo is? Ja, dat vind ik ook jammer. Maar als dat het enige is wat niet nauwkeurig is dan neem ik het voor lief ;)

[ Voor 51% gewijzigd door LogiForce op 17-09-2010 01:10 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al wel zin in de game, wat ik er allemaal al over gelezen / gezien heb, ziet er ook geweldig uit. Hoop dat ik ver genoeg kom met m'n bakkie. (Aangezien ik net boven 't Recomended Requirements zit).

Maar we zullen zien, volgende week is het alweer zo ver..

Mij zul je ook zien racen. Helaasch ben ik nog niet zo heel erg ervaren met F1 racen.

Nickname heb ik dus nog niet, zal hoogstwaarschijnlijk (indien niet bezet) TehKill3r zijn.

Ook ik heb 'm in de preorder liggen :)

Hmm.. Komende paar nachten (i.v.m. school overdags) maar eens oefenen met F1 in rFactor :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kun je je ingame race nick nog aanpassen voor online gameplay of is dat gewoon je nick van GFWL eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

Ik kom de GFDA ook joinen voor de PC, echter weet ik niet of ik al zo'n online id had (dus dat ga ik doorgeven zodra de game werkt en ik kan inloggen.)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nog een nieuwe video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
Op een of andere manier ben ik nog nietnhelemaal overtuigd door het geluid van de F1. Met name het opschakelen lijkt niet helemaal zoals het hoort. In het echt gaat ie zonder 'pauze' of hoorbaar koppelmoment van de ene naar de hogere versnelling. In F1 2010 hoor je steeds zo'n onderbreking (van nog geen halve 10e wellicht, maar toch)... Kan ik me nog wel eens aan gaan ergeren vrees ik...

Ik zou ook wel graag de game willen preloaden via steam, alleen hoop ik dat de game wellicht woensdag al in een enkele winkel te vinden zL zijn :). Ik ken inmiddels een paar verkooppunten waar 45+ dames achter de balie staan en de game vaak eerder meegeven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Komt er trouwens nog een roster update voor F1 2010?

Want er zijn rijders wisselingen in dit huidige seizoen he

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kuhr89 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:07:
Ik ken maar één bocht waar dat in het echt gebeurd en dat is de hairpin in Monaco.
Mars18 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:41:
Komt er trouwens nog een roster update voor F1 2010?

Want er zijn rijders wisselingen in dit huidige seizoen he
Volgens mij is dit niet mogelijk in verband met de licentie die ze hebben.

Voor de mensen die nog zitten te denken aan een nieuw high-end stuur. Kijk een hier , Na een post of die begint een zeer uitgebreide review van de G27 en de Fanatec sturen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Nee dit is al gezegd heeft te maken met licentie

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phydomir schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:52:
[...]
Voor de mensen die nog zitten te denken aan een nieuw high-end stuur. Kijk een hier , Na een post of die begint een zeer uitgebreide review van de G27 en de Fanatec sturen.
Hmm was eigenlijk zover dat ik de Fanatac voor de 360 ging bestellen, maar door deze review zie ik er weer vanaf. Het stuur is dus teveel een "gewoon" stuur en niet lekker voor racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:16:
[...]

Hmm was eigenlijk zover dat ik de Fanatac voor de 360 ging bestellen, maar door deze review zie ik er weer vanaf. Het stuur is dus teveel een "gewoon" stuur en niet lekker voor racen.
Dat staat er niet. Alleen heeft de Turbo S een wat andere feel. Onderhuids zijn ze hetzelfde. In die VVGamer filmpjes wordt ook de Turbo S gebruikt.
Ik heb Forza 3 kunnen spelen met de Turbo S en dat was zeer ok. Ik vind hem een stuk echter aanvoelen dan de G25/27 waarbij je echt tandwielen over elkaar voelt gaan. De Fanatec sturen hebben dat niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Phydomir op 17-09-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phydomir schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:21:
[...]

Dat staat er niet. Alleen heeft de Turbo S een wat andere feel. Onderhuids zijn ze hetzelfde. In die VVGamer filmpjes wordt ook de Turbo S gebruikt.
Ik heb Forza 3 kunnen spelen met de Turbo S en dat was zeer ok. Ik vind hem een stuk echter aanvoelen dan de G25/27 waarbij je echt tandwielen over elkaar voelt gaan. De Fanatec sturen hebben dat niet.
Dat staat er wel, voor echte racers is de Turbo S niet echt geschikt, door het te dikke stuur. Hij voelt traag, maar realistisch aan. Ideaal zou de RS3 zijn die dan geschikt is voor xbox maar ja het perfecte product bestaat toch nooit.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 17-09-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Graphics vergelijking door PcGames.de

(naar mijn idee is de PC het mooiste (duh), daarna Xbox360 en verbazingwekkend blijft de PS3 duidelijk achter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Best een opvallend verschil tussen ps3 en 360. Zal waarschijnlijk wel te maken hebben met dat het voor de pc/360 ontwikkeld is (in 1e instantie).

Ik ging toch al voor de PC versie. Goed om te zien dat die er ook het best uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ze vermelden volgens mij niet op welke instellingen/hardware die PC screenshots zijn gemaakt.
Dat was wel handig geweest.

De PS3 versie is wel écht heel lelijk vergeleken met de andere 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 14:36

BM

Moderator Spielerij
PS3 verbaasd me inderdaad. Had verwacht dat de 360 de minste versie zou zijn. ps3 en xbox verschillen ongeveer net zoveel als xbox en pc, beetje apart,

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me totaal niet voorstellen dat dfe PS3 er zo slecht uit ziet, ik denk dat het aan de manier ligt hoe ze een foto hebben gemaakt van hun tv?? ipv een fatsoenlijke screenshot zoals je dat wel kan op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:01:
Ik kan me totaal niet voorstellen dat dfe PS3 er zo slecht uit ziet, ik denk dat het aan de manier ligt hoe ze een foto hebben gemaakt van hun tv?? ipv een fatsoenlijke screenshot zoals je dat wel kan op de PC.
Het is een debug-console, welke screenshots kan maken. Heeft dus niks met de tv of foto te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik vind het maar moeilijk vergelijken op die kleine plaatjes... Heb de PS3 versie al besteld en denk dat ik dit maar zo laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Unbreukable schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:08:
Ik vind het maar moeilijk vergelijken op die kleine plaatjes... Heb de PS3 versie al besteld en denk dat ik dit maar zo laat.
Je kan ze ook op ware grootte bekijken ;) Ergens staat "original" dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CousinBoneless schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:32:
[...]

Op een of andere manier ben ik nog nietnhelemaal overtuigd door het geluid van de F1. Met name het opschakelen lijkt niet helemaal zoals het hoort. In het echt gaat ie zonder 'pauze' of hoorbaar koppelmoment van de ene naar de hogere versnelling. In F1 2010 hoor je steeds zo'n onderbreking (van nog geen halve 10e wellicht, maar toch)... Kan ik me nog wel eens aan gaan ergeren vrees ik...
"in het echt" mag het schakelen niet naadloos gaan, regeltjes enzo :D Maar ze schakelen snel, dat is een feit. Misschien hoor je dat geluid zodat je kan horen wanneer/of je boîte naar de ruk (aan het gaan) is?

Of als het geluid er niet in zou zitten, had je mensen die klagen over het feit dat je de auto niet hoort schakelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Phusebox schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:44:

(naar mijn idee is de PC het mooiste (duh), daarna Xbox360 en verbazingwekkend blijft de PS3 duidelijk achter)
En nu met Bloom uit op de PC? Tenminste, ik hoop wel dat dat kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thrackan schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:12:
[...]

En nu met Bloom uit op de PC? Tenminste, ik hoop wel dat dat kan...
Ga er maar niet van uit. Overigens is het echt niks meer vergeleken met Grid en Dirt2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:25
Het aftellen begint nu echt.. Nog een week..
Vind de Career mode wel echt tof.. Wordt zeker een 7 seizoenen project! Maar daarnaast vooral het online race tegen echte fanatieke gebruikers. Heerlijk gewoon!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08 21:40
over die vergelijkingsplaatjes, ik vind de ps3 er helemaal niet zo slecht uitzien als iedereen zegt, het is wat fletser maar ik zie niet minder details enzo (alleen het stuur is wat ''vager')
ik ga voor de pc versie, afgelopen week gepreordered :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Vreemd dat verschil inderdaad (ik ga ook voor de PS3 versie).

Achja, volgende week om deze tijd ben ik ermee aan de gang! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik denk ook dat als je aan het spelen bent je dit zeker niet op zal vallen. Al helemaal niet als er geen scherm met een andere versie ernaast staat te draaien.

Kortom; op alle platforms ziet het er goed uit, en de eerste weken ben je toch in een roes aan het spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Phusebox schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:16:
[...]

Ga er maar niet van uit. Overigens is het echt niks meer vergeleken met Grid en Dirt2.
Bij GRID en Dirt2 kon het wel uit in ieder geval. Maar er zit toch wel een stap meer scherpte in dan bij die twee spellen hoor. Ik geef toe dat de "graphics feel" bijna compleet hetzelfde is, maar dat is een stukje Codemasters standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nowad schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:18:
over die vergelijkingsplaatjes, ik vind de ps3 er helemaal niet zo slecht uitzien als iedereen zegt, het is wat fletser maar ik zie niet minder details enzo (alleen het stuur is wat ''vager')
ik ga voor de pc versie, afgelopen week gepreordered :D
Kijk een naar bijvoorbeeld het woord Randstad op die Williams. Dan zie je dat de PC en 360 duidelijk scherpere textures gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Kun je trouwens een stuurje (heb een G27) naar eigen wens instellen zodat hij niet verder doordraait dan een bepaald punt (zoals een echt F1 stuur ook doet zeg maar) maar op een bepaald punt stopt?

Kan het niet erg helder uitleggen maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. :P

[ Voor 6% gewijzigd door RDMA op 17-09-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me exact hetzelfde af voor de Logitech Force GT Raimon89!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Raimon89 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:04:
Kun je trouwens een stuurje (heb een G27) naar eigen wens instellen zodat hij niet verder doordraait dan een bepaald punt (zoals een echt F1 stuur ook doet zeg maar) maar op een bepaald punt stopt?

Kan het niet erg helder uitleggen maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. :P
Ik heb gelezen dat je de knoppen volledig naar wens in kunt stellen (erg belangrijk voor mijn diy F1 stuur). Maar of dat ook op de deadzone (dat is het woord wat je zoekt) van toepassing is heb ik nergens kunnen vinden. Ik denk dat dit echt een kwestie van afwachten is. De 21ste weten we het 100% zeker (of je moet iemand met een review exemplaar kunnen benaderen, maar dat zal nog niet zo makkelijk zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46

Ik weet dat je het kunt instellen bij de meeste Fanatec sturen. Ik dacht dat de logitech G27 het ook heeft. Goedkopere versies hebben dit vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bij een aantal Logitech sturen kun je het aantal graden lock instellen. Op de PC gaat dat vrij simpel softwarematig (via FF aansturing) en zijn er bijvoorbeeld op de DFP 2 hardwarematige instellingen (270 en 900 dacht ik).
Ik weet niet precies hoe dat bij de G27 zit, maar ik vermoed dat het op de PC zeker mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08 21:40

dat kan je gewoon instellen inderdaad (buiten de game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Het valt me wel vaker op dat multi games op de ps3 lelijk zijn.
Is met fifa ook altijd zo.

Zijn echt ontwikkeld op de pc/360 volgens mij.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Nik schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:39:
[...]

. Maar of dat ook op de deadzone (dat is het woord wat je zoekt) van toepassing is heb ik nergens kunnen vinden.
Deadzone is bij mijn weten de grote van de ruststand van het stuur. D.w.z Hoever je het stuur moet draaien voordat er een beweging word waargenomen.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:10:
[...]

"in het echt" mag het schakelen niet naadloos gaan, regeltjes enzo :D Maar ze schakelen snel, dat is een feit. Misschien hoor je dat geluid zodat je kan horen wanneer/of je boîte naar de ruk (aan het gaan) is?

Of als het geluid er niet in zou zitten, had je mensen die klagen over het feit dat je de auto niet hoort schakelen..
Ik bedoel niet zozeer het geluid an sich, maar meer dat je 'in het echt' (op tv dan ;)) slechts de terugval in toeren hoort, terwijl je op de F1 2010 filmpjes eerst een kort pauze/koppel momentje hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:44:

Ziet er een beetje raar uit, X360 is donker vergeleken bij de andere 2, PS3 textures zijn minder en de PC versie ziet er erg goed uit. Alleen tot nu toe hebben we vooral veel beelden gezien van de X360 versie (dacht ik?) en die leken naar mijn idee toch meer op de PC beelden dan op de hier getoonde X360 beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Doppert schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:57:
[...]

Deadzone is bij mijn weten de grote van de ruststand van het stuur. D.w.z Hoever je het stuur moet draaien voordat er een beweging word waargenomen.
Klopt. De juiste term is FZIW gewoon steering rotation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Linkje naar de Officiële tv commercial (tweet van Andy Gray):
http://bit.ly/alYfhV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Die is toch al een tijdje bekend dacht ik zo.

Hier nog goede gameplaybeelden:
YouTube: Kanaal van TeamVVV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Bedankt voor de reacties! Ja ik bedoelde inderdaad het hoe ver je aan het stuur moet draaien voordat er in het spel ook iets gebeurd. Wat ik niet echt tof zou vinden is dat je superveel naar links of naar rechts zou moeten sturen terwijl er op het scherm maar een kleine beweging plaatsvind.
Speel zelf op de PS3 dus ben benieuwd of dat daar ook handmatig in te stellen is naar wens.

Iets anders, is iemand van jullie eigenlijk al beelden tegengekomen van de PS3 versie? Na het zien van de screenshots ben ik een beetje gaan zoeken op youtube enzo maar die daar staan zijn volgens mij vooral van de 360 versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joost1991 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:37:
Die is toch al een tijdje bekend dacht ik zo.

Hier nog goede gameplaybeelden:
YouTube: Kanaal van TeamVVV
Ligt het aan mij, of zit er een flinke lag tussen stuur en beeld? Ik heb de "F1 2010: First look part 3 " bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Raimon89 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:42:
Iets anders, is iemand van jullie eigenlijk al beelden tegengekomen van de PS3 versie? Na het zien van de screenshots ben ik een beetje gaan zoeken op youtube enzo maar die daar staan zijn volgens mij vooral van de 360 versie toch?
Ja, de meeste beelden zijn van de 360 inderdaad. Enige weken geleden heb ik wel een filmpje gezien van de PS3. Ik dacht op een italiaanse review site en die link kwam ergens uit dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:55:
[...]

Ligt het aan mij, of zit er een flinke lag tussen stuur en beeld? Ik heb de "F1 2010: First look part 3 " bekeken.
Daar lijkt het wel op idd. Was me eerste keer niet meteen opgevallen. De beelden zijn volgens mij wel de XBox versie. Misschien door het wireless stuur (of vergis ik me en is dat stuur niet wireless)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou voor mij wel een reden zijn om het spel niet aan te schaffen. Ik heb niet kunnen horen, of is niet verteld, welke versie er wordt getoond, maar ik ben een xbox speler, deze keer maar even geen impuls aankoop doen :). Vindt het voor een F1 spel wel erg essentieel dat de response van het stuur toch wat sneller zou zijn dan wat ik hier gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 20:13
Hoogie2004 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:14:
[...]

Daar lijkt het wel op idd. Was me eerste keer niet meteen opgevallen. De beelden zijn volgens mij wel de XBox versie. Misschien door het wireless stuur (of vergis ik me en is dat stuur niet wireless)
Volgens mij is er gewoon een grote dead-zone ingesteld.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:21:
Dit zou voor mij wel een reden zijn om het spel niet aan te schaffen. Ik heb niet kunnen horen, of is niet verteld, welke versie er wordt getoond, maar ik ben een xbox speler, deze keer maar even geen impuls aankoop doen :). Vindt het voor een F1 spel wel erg essentieel dat de response van het stuur toch wat sneller zou zijn dan wat ik hier gezien heb.
Als het al een issue is lijkt het me niet in de game te zitten maar in het stuur. Ik kan me niet voorstellen dat zoiets door de tests komt.

@f4stf0rw4rd: Dat kan natuurlijk ook, en als ik het filmpje nog een bekijk, kan je best gelijk hebben.de stuurbewegingen waarbij het stuur niet in het midden staat zijn al een stuk directer.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-09-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f4stf0rw4rd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:27:
[...]

Volgens mij is er gewoon een grote dead-zone ingesteld.
Hoogie2004 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:28:
[...]

Als het al een issue is lijkt het me niet in de game te zitten maar in het stuur. Ik kan me niet voorstellen dat zoiets door de tests komt.

@f4stf0rw4rd: Dat kan natuurlijk ook, en als ik het filmpje nog een bekijk, kan je best gelijk hebben.de stuurbewegingen waarbij het stuur niet in het midden staat zijn al een stuk directer.
Ik hoop het, zit al een tijdje op het spel te wachten. In ieder geval niet handig om dit in een review te hebben, brengt iemand als mij toch aan het twijfelen. Al vindt ik het toch nog naar mijn idee wat te traag reageren, ook al is het stuur wat verder.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik denk persoonlijk dat het komt omdat er een scherm wordt gefilmd. Hierdoor kan er wat vertraging komen op de eigenlijke film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Kuhr89 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:00:
Ik denk persoonlijk dat het komt omdat er een scherm wordt gefilmd. Hierdoor kan er wat vertraging komen op de eigenlijke film.
Eh? Hoe zie je dat voor je? Het stuur en het scherm worden toch in hetzelfde beeld gefilmd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Het lijkt mij gewoon nogal vertekend doordat het stuur en het virtuele stuur niet gelijk zijn qua steering lock. Als je puur op de banden kijkt zie je dat die best direct reageren.
Ook heb ik er nog geen enkele (p)reviewer over horen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
Het stuurtje in het filmpje is overigens van het merk Fanatec, geen wireless Microsoft apparaat... Als je de filmpjes afkomstig van Gamescom bekijkt zie je minder lag (zij het nog steeds aanwezig). Volgens mij had ik al ergens gelezen dat dit idd door de deadzone komt, en je je geen zorgen hoeft te maken. Ik kan de bron echter even niet achterhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Thrackan schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:17:
[...]

Eh? Hoe zie je dat voor je? Het stuur en het scherm worden toch in hetzelfde beeld gefilmd?
Nou als jij een LCD scherm filmt, kan er wat vertraging optreden. Zie je ook weleens als iemand een shooter speelt. Diegene beweegt met zijn muis, maar het het ziet er als Lag uit op het scherm. Dit komt omdat je een LCD scherm filmt.. Misschien beetje lastig uit te leggen haha.

Nog iets.. Het klinkt alsof elke F1 auto hetzelfde geluid heeft.. Tenminste zo komt het op mij over op de filmpjes.. Dit is in het echt ook niet.. Een ferrari heeft altijd al een hoger geluid gehad dan de Mclaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Laatst online: 04-09 12:05
Hmm zie dat er nog niet zoveel mensen zijn die de Xbox versie met elkaar willen spelen.

Denk dat ik op den duur ook maar de pc versie erbij koop aangezien me stuurtje toch op beide systemen gaat werken.

Nog ff een paar nachtjes slapen.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

rgarretsen schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:43:
Hmm zie dat er nog niet zoveel mensen zijn die de Xbox versie met elkaar willen spelen.

Denk dat ik op den duur ook maar de pc versie erbij koop aangezien me stuurtje toch op beide systemen gaat werken.

Nog ff een paar nachtjes slapen.
* Harrie heeft de xbox versie gepre-ordered iig! En ik denk phusebox ook. Vast nog wel meer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Kuhr89 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:22:
[...]

Nou als jij een LCD scherm filmt, kan er wat vertraging optreden. Zie je ook weleens als iemand een shooter speelt. Diegene beweegt met zijn muis, maar het het ziet er als Lag uit op het scherm. Dit komt omdat je een LCD scherm filmt.. Misschien beetje lastig uit te leggen haha.

Nog iets.. Het klinkt alsof elke F1 auto hetzelfde geluid heeft.. Tenminste zo komt het op mij over op de filmpjes.. Dit is in het echt ook niet.. Een ferrari heeft altijd al een hoger geluid gehad dan de Mclaren..
Heb je daar een bron/voorbeeld van? Lijkt me namelijk natuurkundig onmogelijk: het licht komt op dezelfde manier je camera binnen als dat het je oog binnenkomt...

Ontopic: Steam beweert op de 21e te releasen, terwijl Codemasters zelf (in de losse verkoop) een release date van de 23e (Noord-Amerika) en de 24e (UK enzo) aanhoudt. Zou Steam het deze keer redden om een releasedate te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:14
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:55:
[...]

Waarschijnlijk zo'n tv die het beeld 'verbeterd'. Hierdoor ontstaat lag.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:01

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Pre-load van Steam binnen. Er zit ook een mapje "Anti-cheat" bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:14
En wat staat er in dat mapje? iets van Punkbuster ;( ofzo?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:01

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

GAIAjohan schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:39:
En wat staat er in dat mapje? iets van Punkbuster ;( ofzo?
Nee een xml bestandje, met één lange vage code regel.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.