Klopt, die maps zitten ook standaard in het spel.. Alleen zijn die modes niet beschikbaar voor die maps. Met die DLC worden ze dus wel beschikbaar.jagermeister schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:40:
[...]
Huh? Mis ik iets? Ik dacht juist dat die maps die jij noemt standaard in het spel zitten.
Lame? Mwah: de rush maps verschillen qua opzet nogal drastisch van de conquer-maps, en omgekeerd. Allebei de modes hebben ook verschillende delen van de kaart bespeelbaar. Met andere woorden: door de DLC krijg je er in principe modes voor terug die op de maps die je al hebt, andere delen van de map unlockt waar je normaal niet komt.
Mijn vraag van technische aard is dan: waar bestaat de DLC uit? Puur een codechange van bijvoorbeeld een paar kilobyte die een modus toevoegt en al gebruik gaat maken van bestaande textures en modellen, of bestaat de DLC daadwerkelijk uit nieuwe textures en modellen voor de maps om nieuwe delen in die maps te populeren? Vrees dat we die vraag pas volgende week donderdag (!) kunnen beantwoorden...
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits