[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 48.004 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:32

MeNTaL_TO

The future is not set

siknu schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:00:
[...]

Met de EA download manager kan je de game in principe ook onbeperkt downloaden. Online multipayer spelen kon ik gisteravond in ieder geval nog niet maar singleplayer is al unlocked op de limited edition die ik heb gekocht.
Volgens mij kan je het maximaal 3 keer downloaden, maar je kan de cache folder gewoon backupen, installaties zijn wel onbeperkt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
jagermeister schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:51:
[...] Damn... voel me nu net weer zo'n ongeduldig ventje als vroeger :')

[..]
Erg hè? Ik dacht dat ik tussen mijn 20ste en 30 erover een was gegroeid, schijnbaar niet :P

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:28

kronolith

[EDIT]

OMG, mensen!!! Jullie maken me jaloers :'( Al die mensen die nu al zitten te spelen, terwijl ik mn preorder morgen pas krijg :( Heb ik gelijk een achterstand ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
kronolith schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:11:
OMG, mensen!!! Jullie maken me jaloers :'( Al die mensen die nu al zitten te spelen, terwijl ik mn preorder morgen pas krijg :( Heb ik gelijk een achterstand ;) :P
Die achterstand is zo ingehaald.

Vanavond zal ik deeltje 5 alweer starten, sinds de release dichterbij kwam, zag ik het topic snel volstromen... :) Vooral gisteren en vandaag. :) Dan kan ik gelijk de code opschonen, dat is (vooral de tweede post) een zooitje. Iemand die een tooltje of iets weet wat UBB-code valideerd, zoals de W3C validator dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

MeNTaL_TO schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:07:
[...]

Volgens mij kan je het maximaal 3 keer downloaden, maar je kan de cache folder gewoon backupen, installaties zijn wel onbeperkt.
Maximaal 3 keer downloaden? wat als je dan 4 keer een nieuwe OS installeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:31
Hm weet er iemand of er iets van een graphics patch komt? Want ik speel net de SP, en aan het begin van elk level speel ik met een magere 20fps, en na een minuutje of 5 springt de framerate ineens 'magisch' naar de 70fps.

Aan m'n PC zal het niet liggen: heb een Core i7 860 en HD4870..
Iemand een idee of het aan het spel of aan mijn instellingen ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Realtec schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:42:
Heb wel spijt van me pre order op stream :(
Speciaal voor de beta daar ge pre orderd omdat ik dacht dat je alleen zo een key kon verkrijgen.
Bleek dat ik erna nog 5 keys heb bemachtigd via andere kanalen..

Nu moet ik wachten op dat !@#!$@#!$ steam voor een key terwijl ik nu op de fiets kan stappen en er 1 heb binnen 5 min voor veel minder geld.

Dit is me eerste en laatste aankoop via steam :)
Same here. Ik had het alleen genomen voor de beta. Het ergste is nog wel dat ik erop moet wachten inderdaad.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DenniZ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:18:
[...]

Weet je zeker dat je je redeemcode niet invult? Je cdkey wordt weergegeven zonder streepjes -
Die kan je verkrijgen op de EA store website > Klantenservice (link bovenin) > Recente bestel en aanschafgegevens
Ik heb volgens mij geen code (alleen een redeemcode)?

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/voyiqt.png

[edit]Moet blijkbaar wachten tot morgen voor ik online kan, SP al uitgespeeld...nog even geduld hebben dus.

[ Voor 11% gewijzigd door MeNTaL_TO op 03-03-2010 17:27 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-07 18:17
Free Record Shop heeft mijn preorder verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-07 10:32
Trenchdog schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:07:
[...]

Op de EA-site staat dat je het spel kan reserveren en alvast kan downloaden in afwachting van 4 maart. Het lijkt er dus op dat je nog niet in kan loggen / activeren om de eenvoudige reden dat het nog geen 4 maart is. Zeven uur geduld dus nog vermoedelijk.
Ja inderdaad dat las ik ook, maar ik was in de veronderstelling dat je via de EA download manager wel gewoon online kan spelen, niet dus :(
Vind het ook raar dat ik een code met - er tussen heb gekregen, zoals ik hier lees heeft iedereen die m nu online speelt een code zonder streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Svennetjee schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:18:
Hm weet er iemand of er iets van een graphics patch komt? Want ik speel net de SP, en aan het begin van elk level speel ik met een magere 20fps, en na een minuutje of 5 springt de framerate ineens 'magisch' naar de 70fps.

Aan m'n PC zal het niet liggen: heb een Core i7 860 en HD4870..
Iemand een idee of het aan het spel of aan mijn instellingen ligt?
Wanneer ik dood ga en respawn heb ik ook eerst zo'n 20fps. Zodra ik ingame even naar de lucht kijk loopt alles weer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 160457 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:14:
[...]

Maximaal 3 keer downloaden? wat als je dan 4 keer een nieuwe OS installeerd?
Dat zeg ik toch, gewoon je cachefolder backup-en en daar vandaan opnieuw installeren.
Die folder ziet er trouwens ook erg uit als de dvdversie (vergeleken met de RLD versie), dus zou me niets verbazen als je die ook gewoon kan gebruiken met je eigen key.

[edit]@onderbuurman, zou me niets verbazen, ik heb hem alleen vergeleken met de RLD versie, niet uitgetest of het ook daadwerkelijk werkt.
Ik las alleen wat over een verschil tussen steamkey en EA store key :> .

[ Voor 18% gewijzigd door MeNTaL_TO op 03-03-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

MeNTaL_TO schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:26:
[...]

Dat zeg ik toch, gewoon je cachefolder backup-en en daar vandaan opnieuw installeren.
Die folder ziet er trouwens ook erg uit als de dvdversie (vergeleken met de RLD versie), dus zou me niets verbazen als je die ook gewoon kan gebruiken met je eigen key.
Kun je dan ook gewoon de torrentversie gebruiken met legale key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 18:59

GJH

SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:54:
wgaha ik heb 'm :D:D:D:D
bij Media Markt gehaald net, nu morgen nog ff HD5870 in ontvangst nemen en het kan echt beginnen :D
45 euro btw voor de PC versie.
MediaMarkt Leeuwarden 39 euro voor PC versie. Nu nog een server vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Anoniem: 160457 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:27:
[...]

Kun je dan ook gewoon de torrentversie gebruiken met legale key?
Tenzij je een Belg bent op een datalimiet, zou ik gewoon gaan preloaden. De versie van Razor doet niet aan (auto-)update en dat wil je toch wel hebben denk ik. En zolang je toch moet wachten maakt dat ook niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

De mijne is vandaag verzonden zie ik, bij game.co.uk.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Kan iemand mij vertellen of de PC versie een update nodig heeft? Patch?
Zijn er al Europese servers online voor de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwvb
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-06 13:01
Heb vanmiddag besteld bij de EA Store, vervolgens de game kunnen downloaden en de SP kunnen spelen.. De Serial Key voor de multiplayer krijg je morgen van EA .. Heb contact opgenomen met de EA helpdesk (schiet je geen pepernoot mee op maar toch)

Wel vreemd want heb een paar clangenoten die de game gisteren hebben gekocht bij de EA store en deze hebben wel direct een serial key erbij gekregen.. Ziet ernaar uit dat EA momenteel niet automatisch meer de Serial Keys meestuurt bij de orders.. Dit omdat vele Europeanen gewoon online gaan spelen met behulp van Hotspotshield.. De servers van EA namelijk traceert het ip van de persoon die wil connecten (multiplayer) en momenteel is dit alleen nog mogelijk als je uit de States komt.. Met een programma zoals Hotspotshield (soort van proxy) is dit probleem zo verholpen, kortom EA store stuurt geen keys meer mee (slechts de Redeem code voor de extra unlocks)..

Het is dus gewoon afwachten tot morgen... helaas... Ohja het betreft de PC versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwvb
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-06 13:01
SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:37:
Kan iemand mij vertellen of de PC versie een update nodig heeft? Patch?
Zijn er al Europese servers online voor de PC versie?
Er is inderdaad een update uit voor de PC versie, als je naar je BFBC2 installatie folder gaat en BFBC2Updater.exe draait zal de update automatisch worden binnengehaald.

Wat betreft de Europese servers, deze zullen vast al wel online zijn, maar het probleem zit erin dat mensen uit Europa nog geen Serverlijsten kunnen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88911

GG---77 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:28:
[...]

Dat was ook niet de vraag. De vraag was of er al iemand een bericht heeft ontvangen van Mediaoffer. Vandaar mijn reactie. Ik heb daar de PS3 versie met adddiscount voor iets van 43,95 gepreorderd. Voor dat geld wil ik best wel een dag of 2 wachten.
Dinsdagavond besteld bij Mediaoffer, en net een bericht gekregen dat hij onderweg is. Prima service.

Als het goed is speel ik hem morgenavond dus, voor slechts €30. Niet slecht, als je al dat gehannes met pre-orders van €49 etc. in ogenschouw neemt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
jwvb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:42:
[...]

Er is inderdaad een update uit voor de PC versie, als je naar je BFBC2 installatie folder gaat en BFBC2Updater.exe draait zal de update automatisch worden binnengehaald.

Wat betreft de Europese servers, deze zullen vast al wel online zijn, maar het probleem zit erin dat mensen uit Europa nog geen Serverlijsten kunnen ophalen.
Aha thnx voor de info, wist ik niet. Vreemd die Amerikanen met hun alleenheerschappij af en toe :(
Waarom krijgen zij in godsnaam voorrang met dat soort dingen...Maargoed misschien maar beter want ik moet m'n 5870 toch nog krijgen. Maar ga zeker zo een kijkje nemen, desnoods singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Vervelende play.com :( Zal wel volgende week worden, terwijl iedereen dan al level 15 is ofzo :)

net gepost op bf twitter:

Afbeeldingslocatie: http://img651.imageshack.us/img651/350/finished16.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Donnie op 03-03-2010 17:51 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 13:40
jwvb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:39:
Heb vanmiddag besteld bij de EA Store, vervolgens de game kunnen downloaden en de SP kunnen spelen.. De Serial Key voor de multiplayer krijg je morgen van EA .. Heb contact opgenomen met de EA helpdesk (schiet je geen pepernoot mee op maar toch)

Wel vreemd want heb een paar clangenoten die de game gisteren hebben gekocht bij de EA store en deze hebben wel direct een serial key erbij gekregen.. Ziet ernaar uit dat EA momenteel niet automatisch meer de Serial Keys meestuurt bij de orders.. Dit omdat vele Europeanen gewoon online gaan spelen met behulp van Hotspotshield.. De servers van EA namelijk traceert het ip van de persoon die wil connecten (multiplayer) en momenteel is dit alleen nog mogelijk als je uit de States komt.. Met een programma zoals Hotspotshield (soort van proxy) is dit probleem zo verholpen, kortom EA store stuurt geen keys meer mee (slechts de Redeem code voor de extra unlocks)..

Het is dus gewoon afwachten tot morgen... helaas... Ohja het betreft de PC versie ;)
Bij mij download die EA DL manager de game nog niet eens. Hij staat wel in de queue, maar hij doet nog niets. Hmmzz... misschien omdat ik de minder legale versie op mijn PC heb.

Edit: Ja, dat was het. Na een uninstall kon ik downloaden.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14

Vrijdag

De Zwarte

Was net even in de stad maar kon nergens een limited edition vinden. Nu heb ik maar de gewone versie meegenomen, vind ik ook wel best. Er zit in elk geval wel een EA code bij voor maps. Eerst de singleplayer maar eens doorlopen zodat ik bekend word met de besturing enzo :)

(Xbox trouwens)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mja dat helpt nog steeds weinig, met 1024x768 met alles op low en vsync uit kom ik alsnog niet boven de 50 fps uit.

Als iemand mij kan vertellen dat de MP beter loopt dan de SP koop ik het spel, anders wordt het em niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:01

Stewie!

Keen must die!

Ook gepost op de vorige pagina :P

Er zijn op dit moment wat problemen met de PC connectivity omdat er een patch wordt uitgerold om wat issues op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Morgen valt mijn kopie ook in de brievenbus. 's avonds dus knallen en even alle vroege spelers in gaan halen XD.

Gelijk weer voor de F2000 gaan, ben ik tenminste al aan gewend en dan gaat het wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinchento
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06 22:31
Net me copy gehaald bij Bart Smit.
Soort van pre-order (gister even gebeld), maar omdat ik er naar vroeg kreeg ik ook de unlock-code voor de AKS-74U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:50

flessuh

Set sail for fail!

GJH schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:30:
[...]

MediaMarkt Leeuwarden 39 euro voor PC versie. Nu nog een server vinden....
hij ligt bij de FRS op t station in leeuwarden ook voor 39 euro, wel vreemd aangezien de FRS vaak aan de dure kant is met games.

gelukkig heb ik de SP al uitgespeeld op de illigale manier:P dus ik kan me direct op de MP storten

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Gvd ik heb het spel net geinstalleerd, PB ge-update, game is ge-update. Account is aangemaakt, ik zag enkele servers online, Atlanta, Dallas, London etc. etc. maar geen enkele kon ik joinen....
Is dat normaal? Ik heb de PC versie, ik lees net al dat het nog niet mogelijk zou zijn maar toch zag ik Europese servers met spelers.

Edit: En de singleplayer snap ik geen bal van, bij het begin moet je zo'n soldaat kniven, maar lukt helemaal niet want ik kan niet kniven? LMB (Left mouse button, right?) Het lukt niet, ook niet met scrollwiel, rechtermuis...geen enkele knop?

[ Voor 27% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-03-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
MMB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
is Middle mouse button of wat moet het betekenen? Dat vind ik erg onduidelijk! Voor de rest vind ik de menu's enzo er heel netjes uitzien, duidelijk beter dan BF2 maar die is dan ook ff 5 jaar ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
jagermeister schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:51:
[...]
Bij mij download die EA DL manager de game nog niet eens. Hij staat wel in de queue, maar hij doet nog niets. Hmmzz... misschien omdat ik de minder legale versie op mijn PC heb.

Edit: Ja, dat was het. Na een uninstall kon ik downloaden.
Haha! Ja dat had ik ook ;) maar heb voor de zekerheid maar een deinstall gedaan en de EA versie gedownload + update.
8)7 Als ik iets beter het formulier had gelezen was ik er ook achter gekomen dat die 1111-1111-1111-1111 code een redeem is voor de extra LE wapens...

Wel k*t zeg, extra mn steam versie gecancelled en nu kan ik nog niet online :( hoop wel dat ze een beetje snel zijn met die code opsturen, kan ik vannacht nog een paar potjes doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:21:
[...]

is Middle mouse button of wat moet het betekenen? Dat vind ik erg onduidelijk! Voor de rest vind ik de menu's enzo er heel netjes uitzien, duidelijk beter dan BF2 maar die is dan ook ff 5 jaar ouder.
Al eens de moeite genomen om de SETTINGS pagina te bekijken? :/

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17
Deze val ongetwijfeld al langs zijn gekomen maar toch maar even sharen ik vind het leuk :P.

http://www.youtube.com/watch?v=e2rekoVOl4c

Zal nog een lange week worden om te wachten op mn game.co.uk order :z

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Zit er nou wel of niet een secondary weapon op de tanks/uav (PS3). In de demo had ik het wel af en toe, dacht dat dit een bug was, maar hebben ze het dus eruit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-07 16:37
net de ps3 versie gehaald, ik probeer de extra content binnen te halen maar ik krijg een melding dat de ps store down is. iemand meer met de`ze melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Phyxion schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:23:
[...]

Tuurlijk maar daar staat niet wat MMB is hoor? Er staat gewoon knife, toets is MMB. Maar wat moet MMB dan zijn? Sorry maar het is niet zo dat ik elke week een nieuwe game koop en dit soort dingen allemaal weet. Ik koop alleen echt goede titels maar ok hoe kom ik er nou uit dan? Ik heb geprobeerd te kniven met linkermuisknop, rechter, midden, scroll noem het allemaal op. Het werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17
SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:29:
[...]

Tuurlijk maar daar staat niet wat MMB is hoor? Er staat gewoon knife, toets is MMB. Maar wat moet MMB dan zijn? Sorry maar het is niet zo dat ik elke week een nieuwe game koop en dit soort dingen allemaal weet. Ik koop alleen echt goede titels maar ok hoe kom ik er nou uit dan? Ik heb geprobeerd te kniven met linkermuisknop, rechter, midden, scroll noem het allemaal op. Het werkt niet...
Je moet je scrollknop indrukken dat is de middle mouse button. Als dat sowieso geen button is ja dan werkt het niet op sommige muizen.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:29:
[...]

Middle Mouse Button, toch vrij logisch. Beetje Google gebruiken kan ook geen kwaad, staat gewoon al aantal keer gewoon op Google zelf zonder ook maar op de pagina te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Dat had ik zelf al gegokt dat het middle mouse button is, maar toch werkt het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 02:44
Dersan schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:25:
Zit er nou wel of niet een secondary weapon op de tanks/uav (PS3). In de demo had ik het wel af en toe, dacht dat dit een bug was, maar hebben ze het dus eruit gehaald?
Volgens mij is dit een unlock er zit in ieder geval een secondary fire (tank) op de limited edition (pc versie) die later te unlocken is is de normale versie ;) neem aan dat dat ook voor de ps3 en xbox360 geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-05 09:41

Twammo

PSN: rtwouda

D*mn! Vanmiddag net gekocht bij FRS op station groningen. Uurtje geleden al online gespeeld en al. Erg vet maar nu niet meer mogelijk omdat er niets meer actief is of ik er niet in kan komen. Zegt dat ik men internet connectie moet checken. En aangezien ik wel hier een reactie kan plaatsen ga ik ervan uit dat die prima is. Meer mensen met zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 16:06
Vanaf wanneer is de BC2 pre-order via Steam speelbaar? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 23:10
Stewie! schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:59:
[...]

Vreemd, toen ik mij in de retail aanmeldde stond mijn aangemaakt speler er nog steeds in (uitgezonder de bijbehorende stats).
Ik lijk inderdaad de enige te zijn. Als ik inlog op mijn EA Account dan zie ik ook 2 soldaten maar ik kan de andere niet selecteren???

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
reemprive schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:36:
de 5e volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 16:06
Ow, ik dacht dat het vandaag released werd :S

Alleen in de U.S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
Twammo schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:36:
D*mn! Vanmiddag net gekocht bij FRS op station groningen. Uurtje geleden al online gespeeld en al. Erg vet maar nu niet meer mogelijk omdat er niets meer actief is of ik er niet in kan komen. Zegt dat ik men internet connectie moet checken. En aangezien ik wel hier een reactie kan plaatsen ga ik ervan uit dat die prima is. Meer mensen met zelfde probleem?
Ik vermoed dat ze voor europa voorlopig (tot 12 uur) alles dicht gegooit hebben helaas.
Zijn ze er dan toch eindelijk achter gekomen dat er al mensen met de retailversie online zitten:)

Steam versie is speelbaar vanaf vannacht 2.00 uur geloof ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerronimo op 03-03-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
status verzonden; mediaoffer :)

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:35:
Dat had ik zelf al gegokt dat het middle mouse button is, maar toch werkt het niet :/
probeer anders eens een andere knop toe te wijzen , eentje die niet in gebruik is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
vinchento schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:07:
Net me copy gehaald bij Bart Smit.
Soort van pre-order (gister even gebeld), maar omdat ik er naar vroeg kreeg ik ook de unlock-code voor de AKS-74U.
Is die code uniek per exemplaar of is het een algemene code :P indien algemeen please share it with us O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JT888 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:54:
[...]

Is die code uniek per exemplaar of is het een algemene code :P indien algemeen please share it with us O-)
Algemene code zo goed ik weet.
reemprive schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:36:
02:00.

[ Voor 27% gewijzigd door Phyxion op 03-03-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
MMB Middle Mouse Button ;)
Ik kan kniven door scrolwieltje van de muis in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:14:
Gvd ik heb het spel net geinstalleerd, PB ge-update, game is ge-update. Account is aangemaakt, ik zag enkele servers online, Atlanta, Dallas, London etc. etc. maar geen enkele kon ik joinen....
Is dat normaal? Ik heb de PC versie, ik lees net al dat het nog niet mogelijk zou zijn maar toch zag ik Europese servers met spelers.

Edit: En de singleplayer snap ik geen bal van, bij het begin moet je zo'n soldaat kniven, maar lukt helemaal niet want ik kan niet kniven? LMB (Left mouse button, right?) Het lukt niet, ook niet met scrollwiel, rechtermuis...geen enkele knop?
Phyxion schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:23:
[...]

MrKonings schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:58:
MMB Middle Mouse Button ;)
Ik kan kniven door scrolwieltje van de muis in te drukken.
Die gast (SuX DeLuXe) moet gewoon even naar settings zoals Phyxion al aangaf en dan de knop veranderen ;) zo moeilijk is dat toch niet het is gewoon een zaakje ongeduldig die direct in de game duikt en vervolgens zonder eerst na te denken hier loopt te klagen omdat hij niet kan kniven wellicht gebruikt hij een muis zonder scroll wheel met slechts 2 knoppen die bestaan helaas ook nog :P

[ Voor 59% gewijzigd door JT888 op 03-03-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Laatst online: 08-05 09:04
Kun je geen beeldinstellingen doen bij sp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Kwas vergeten dat ik die knop had uitgeschakeld via drivers omdat dat me irriteert. Gewoon scrollen kan ik wel met m'n muis maar wil die knop in Windows liever niet aan hebben, maargoed voor BF BC 2 wil ik die uitzondering wel maken 8)7
Of je moet idd een toets gaan toewijzen maar als je in een multiplayer zit en dan elke keer op "6" moet drukken om iemand te kniven, hmm ik weet 't niet.
Voor de rest kheb net in singleplayer even alles op High gezet, had iets van 16 of 17 fps gemiddeld :9 maar dat wel op een 8800 GTS.
Wil online, daar heb ik het spel voor gekocht, maar ik moet me zolang maar vermaken met singleplayer..
@ hieronder:
Duimknoppen mja dat ga ik eens proberen, thnx.

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer "wij" online kunnen met de PC versie?

[ Voor 10% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-03-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:06:
Kwas vergeten dat ik die knop had uitgeschakeld via drivers omdat dat me irriteert. Gewoon scrollen kan ik wel met m'n muis maar wil die knop in Windows liever niet aan hebben, maargoed voor BF BC 2 wil ik die uitzondering wel maken 8)7
Of je moet idd een toets gaan toewijzen maar als je in een multiplayer zit en dan elke keer op "6" moet drukken om iemand te kniven, hmm ik weet 't niet.
Voor de rest kheb net in singleplayer even alles op High gezet, had iets van 16 of 17 fps gemiddeld :9 maar dat wel op een 8800 GTS.
Wil online, daar heb ik het spel voor gekocht, maar ik moet me zolang maar vermaken met singleplayer..
Tip: heb je geen duim knoppen op je muis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Laatst online: 08-05 09:04
8)7 Brrrrrp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 13:40
Ik kreeg zojuist een error tijdens het installeren van Punkbuster (in setup van game).

**ERROR: The administrator privilege check failed. (Could not enable SeDebugPrivilege) If you need assistance with this, please visit our FAQ page at: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsvcfaq.php

Gezien het feit dat de installatie van de game al heeft plaatsgevonden, vraag ik me af wat ik nu het beste kan doen? Iemand een idee? FAQ geeft ook niet aan wat ik moet doen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
jagermeister schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:13:
Ik kreeg zojuist een error tijdens het installeren van Punkbuster (in setup van game).

**ERROR: The administrator privilege check failed. (Could not enable SeDebugPrivilege) If you need assistance with this, please visit our FAQ page at: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsvcfaq.php

Gezien het feit dat de installatie van de game al heeft plaatsgevonden, vraag ik me af wat ik nu het beste kan doen? Iemand een idee? FAQ geeft ook niet aan wat ik moet doen.
Punkbuster downloaden en openen, game selecteren en "Search for updates" klikken. Laten updaten, en dan moet het goed zijn, tenminste ik heb het idee dat dat goed moet zijn. Maar heb nog niet kunnen connecten naar een server dus ik weet het niet zeker of het voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Meen dat ik het al een keer eerder voorbij zag komen in het topic maar kan het niet meer terug vinden, maar weet het ook niet zeker meer.

Heb vanmiddag de game even kunnen spelen, single player liep allemaal goed, alleen online wordt ik binnen 5 seconden uit een server gekicked.

En de singleplayer crashed nu als het level bijna ingeladen is, heb de 10.2 ATI drivers Radeon 5850.

Als admin uitgevoerd en update is ook binnen gehaald al.

Het spel start nu in het begin ook in een soort windows scherm op, volgens mij had ik dit vanmiddag niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 03-03-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Tr!gger schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:25:
Deze val ongetwijfeld al langs zijn gekomen maar toch maar even sharen ik vind het leuk :P.

http://www.youtube.com/watch?v=e2rekoVOl4c

Zal nog een lange week worden om te wachten op mn game.co.uk order :z
Lol, die gasten maken wel leuke bfbc2 vids. Deze vond ik ook wel tof. Na een paar minuten schieten ze echt ver weg :P

http://www.youtube.com/wa...i-XDVzC_c&feature=channel

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

en lol dat ze hebben _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Mijn 360 versie vandaag ontvangen van Mediaoffer. Zeer snelle levering, dus ik ben tevreden!
De game net even geprobeerd en dat was heerlijk schieten/rijden/lopen enzo... :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Die zijn echt geweldig. Hoe die gast dat met die heli doet :D

[ Voor 20% gewijzigd door Descriptor op 03-03-2010 20:06 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Sipio schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:21:
Meen dat ik het al een keer eerder voorbij zag komen in het topic maar kan het niet meer terug vinden, maar weet het ook niet zeker meer.

Heb vanmiddag de game even kunnen spelen, single player liep allemaal goed, alleen online wordt ik binnen 5 seconden uit een server gekicked.

En de singleplayer crashed nu als het level bijna ingeladen is, heb de 10.2 ATI drivers Radeon 5850.

Als admin uitgevoerd en update is ook binnen gehaald al.

Het spel start nu in het begin ook in een soort windows scherm op, volgens mij had ik dit vanmiddag niet?
De game haal ik morgen maar als ik af mag gaan op previous shooters/Battlefield games die ik speel(de) klinkt het als een PUNKBUSTER probleem. (alle poorten open in de firewall en router voor PUNKBUSTER?) Draai je als admin PB en check ff of er een PUNKBUSTER update is, sommige proggies kunnen PB ook storen op de achtergrond, PB is best wel strikt met achtergrond processen het zou zo maar een cheat kunnen zijn. Dus zorg dat je in MSCONFIG alle overbodige zooi uit staat. Het Rotte is dat PB je singleplay net zohard checked als de multiplay. Tenminste dat was zo in de voorgaande delen.
PB forum zitten ook veel behulpzame mensen die vaak net wat meer weten van server kicks.
Ik neem aan dat je het zelf kan Gooch(g)len?
Edit:
Je hele BF map in mijn documenten (instellingen) verwijderen en later enkel de savegame wil ook nog wel eens helpen.
Dezelfde game engine no doubt, enkel een nieuwe revisie. Klinkt allemaal tè bekend in de oren :z

[ Voor 11% gewijzigd door BAS80 op 03-03-2010 20:12 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houdt het nuttig
• Post ontopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.