Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Erg hè? Ik dacht dat ik tussen mijn 20ste en 30 erover een was gegroeid, schijnbaar nietjagermeister schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:51:
[...] Damn... voel me nu net weer zo'n ongeduldig ventje als vroeger![]()
[..]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Die achterstand is zo ingehaald.kronolith schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:11:
OMG, mensen!!! Jullie maken me jaloersAl die mensen die nu al zitten te spelen, terwijl ik mn preorder morgen pas krijg
Heb ik gelijk een achterstand
![]()
Vanavond zal ik deeltje 5 alweer starten, sinds de release dichterbij kwam, zag ik het topic snel volstromen...
Anoniem: 160457
Maximaal 3 keer downloaden? wat als je dan 4 keer een nieuwe OS installeerd?MeNTaL_TO schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:07:
[...]
Volgens mij kan je het maximaal 3 keer downloaden, maar je kan de cache folder gewoon backupen, installaties zijn wel onbeperkt.
Aan m'n PC zal het niet liggen: heb een Core i7 860 en HD4870..
Iemand een idee of het aan het spel of aan mijn instellingen ligt?
Same here. Ik had het alleen genomen voor de beta. Het ergste is nog wel dat ik erop moet wachten inderdaad.Realtec schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:42:
Heb wel spijt van me pre order op stream
Speciaal voor de beta daar ge pre orderd omdat ik dacht dat je alleen zo een key kon verkrijgen.
Bleek dat ik erna nog 5 keys heb bemachtigd via andere kanalen..
Nu moet ik wachten op dat !@#!$@#!$ steam voor een key terwijl ik nu op de fiets kan stappen en er 1 heb binnen 5 min voor veel minder geld.
Dit is me eerste en laatste aankoop via steam
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik heb volgens mij geen code (alleen een redeemcode)?DenniZ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:18:
[...]
Weet je zeker dat je je redeemcode niet invult? Je cdkey wordt weergegeven zonder streepjes -
Die kan je verkrijgen op de EA store website > Klantenservice (link bovenin) > Recente bestel en aanschafgegevens

[edit]Moet blijkbaar wachten tot morgen voor ik online kan, SP al uitgespeeld...nog even geduld hebben dus.
[ Voor 11% gewijzigd door MeNTaL_TO op 03-03-2010 17:27 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ja inderdaad dat las ik ook, maar ik was in de veronderstelling dat je via de EA download manager wel gewoon online kan spelen, niet dusTrenchdog schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:07:
[...]
Op de EA-site staat dat je het spel kan reserveren en alvast kan downloaden in afwachting van 4 maart. Het lijkt er dus op dat je nog niet in kan loggen / activeren om de eenvoudige reden dat het nog geen 4 maart is. Zeven uur geduld dus nog vermoedelijk.
Vind het ook raar dat ik een code met - er tussen heb gekregen, zoals ik hier lees heeft iedereen die m nu online speelt een code zonder streepjes.
Wanneer ik dood ga en respawn heb ik ook eerst zo'n 20fps. Zodra ik ingame even naar de lucht kijk loopt alles weer soepel.Svennetjee schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:18:
Hm weet er iemand of er iets van een graphics patch komt? Want ik speel net de SP, en aan het begin van elk level speel ik met een magere 20fps, en na een minuutje of 5 springt de framerate ineens 'magisch' naar de 70fps.
Aan m'n PC zal het niet liggen: heb een Core i7 860 en HD4870..
Iemand een idee of het aan het spel of aan mijn instellingen ligt?
Dat zeg ik toch, gewoon je cachefolder backup-en en daar vandaan opnieuw installeren.Anoniem: 160457 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:14:
[...]
Maximaal 3 keer downloaden? wat als je dan 4 keer een nieuwe OS installeerd?
Die folder ziet er trouwens ook erg uit als de dvdversie (vergeleken met de RLD versie), dus zou me niets verbazen als je die ook gewoon kan gebruiken met je eigen key.
[edit]@onderbuurman, zou me niets verbazen, ik heb hem alleen vergeleken met de RLD versie, niet uitgetest of het ook daadwerkelijk werkt.
Ik las alleen wat over een verschil tussen steamkey en EA store key
[ Voor 18% gewijzigd door MeNTaL_TO op 03-03-2010 17:30 ]
Anoniem: 160457
Kun je dan ook gewoon de torrentversie gebruiken met legale key?MeNTaL_TO schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:26:
[...]
Dat zeg ik toch, gewoon je cachefolder backup-en en daar vandaan opnieuw installeren.
Die folder ziet er trouwens ook erg uit als de dvdversie (vergeleken met de RLD versie), dus zou me niets verbazen als je die ook gewoon kan gebruiken met je eigen key.
MediaMarkt Leeuwarden 39 euro voor PC versie. Nu nog een server vinden....SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:54:
wgaha ik heb 'm :D:D:D:D
bij Media Markt gehaald net, nu morgen nog ff HD5870 in ontvangst nemen en het kan echt beginnen
45 euro btw voor de PC versie.
Anoniem: 153298
Tenzij je een Belg bent op een datalimiet, zou ik gewoon gaan preloaden. De versie van Razor doet niet aan (auto-)update en dat wil je toch wel hebben denk ik. En zolang je toch moet wachten maakt dat ook niet echt uit.Anoniem: 160457 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:27:
[...]
Kun je dan ook gewoon de torrentversie gebruiken met legale key?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Zijn er al Europese servers online voor de PC versie?
Wel vreemd want heb een paar clangenoten die de game gisteren hebben gekocht bij de EA store en deze hebben wel direct een serial key erbij gekregen.. Ziet ernaar uit dat EA momenteel niet automatisch meer de Serial Keys meestuurt bij de orders.. Dit omdat vele Europeanen gewoon online gaan spelen met behulp van Hotspotshield.. De servers van EA namelijk traceert het ip van de persoon die wil connecten (multiplayer) en momenteel is dit alleen nog mogelijk als je uit de States komt.. Met een programma zoals Hotspotshield (soort van proxy) is dit probleem zo verholpen, kortom EA store stuurt geen keys meer mee (slechts de Redeem code voor de extra unlocks)..
Het is dus gewoon afwachten tot morgen... helaas... Ohja het betreft de PC versie
Er is inderdaad een update uit voor de PC versie, als je naar je BFBC2 installatie folder gaat en BFBC2Updater.exe draait zal de update automatisch worden binnengehaald.SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:37:
Kan iemand mij vertellen of de PC versie een update nodig heeft? Patch?
Zijn er al Europese servers online voor de PC versie?
Wat betreft de Europese servers, deze zullen vast al wel online zijn, maar het probleem zit erin dat mensen uit Europa nog geen Serverlijsten kunnen ophalen.
Anoniem: 88911
Dinsdagavond besteld bij Mediaoffer, en net een bericht gekregen dat hij onderweg is. Prima service.GG---77 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:28:
[...]
Dat was ook niet de vraag. De vraag was of er al iemand een bericht heeft ontvangen van Mediaoffer. Vandaar mijn reactie. Ik heb daar de PS3 versie met adddiscount voor iets van 43,95 gepreorderd. Voor dat geld wil ik best wel een dag of 2 wachten.
Als het goed is speel ik hem morgenavond dus, voor slechts €30. Niet slecht, als je al dat gehannes met pre-orders van €49 etc. in ogenschouw neemt
Aha thnx voor de info, wist ik niet. Vreemd die Amerikanen met hun alleenheerschappij af en toejwvb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:42:
[...]
Er is inderdaad een update uit voor de PC versie, als je naar je BFBC2 installatie folder gaat en BFBC2Updater.exe draait zal de update automatisch worden binnengehaald.
Wat betreft de Europese servers, deze zullen vast al wel online zijn, maar het probleem zit erin dat mensen uit Europa nog geen Serverlijsten kunnen ophalen.
Waarom krijgen zij in godsnaam voorrang met dat soort dingen...Maargoed misschien maar beter want ik moet m'n 5870 toch nog krijgen. Maar ga zeker zo een kijkje nemen, desnoods singleplayer.
net gepost op bf twitter:

[ Voor 35% gewijzigd door Donnie op 03-03-2010 17:51 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Bij mij download die EA DL manager de game nog niet eens. Hij staat wel in de queue, maar hij doet nog niets. Hmmzz... misschien omdat ik de minder legale versie op mijn PC heb.jwvb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:39:
Heb vanmiddag besteld bij de EA Store, vervolgens de game kunnen downloaden en de SP kunnen spelen.. De Serial Key voor de multiplayer krijg je morgen van EA .. Heb contact opgenomen met de EA helpdesk (schiet je geen pepernoot mee op maar toch)
Wel vreemd want heb een paar clangenoten die de game gisteren hebben gekocht bij de EA store en deze hebben wel direct een serial key erbij gekregen.. Ziet ernaar uit dat EA momenteel niet automatisch meer de Serial Keys meestuurt bij de orders.. Dit omdat vele Europeanen gewoon online gaan spelen met behulp van Hotspotshield.. De servers van EA namelijk traceert het ip van de persoon die wil connecten (multiplayer) en momenteel is dit alleen nog mogelijk als je uit de States komt.. Met een programma zoals Hotspotshield (soort van proxy) is dit probleem zo verholpen, kortom EA store stuurt geen keys meer mee (slechts de Redeem code voor de extra unlocks)..
Het is dus gewoon afwachten tot morgen... helaas... Ohja het betreft de PC versie
Edit: Ja, dat was het. Na een uninstall kon ik downloaden.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
(Xbox trouwens)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Mja dat helpt nog steeds weinig, met 1024x768 met alles op low en vsync uit kom ik alsnog niet boven de 50 fps uit.
Als iemand mij kan vertellen dat de MP beter loopt dan de SP koop ik het spel, anders wordt het em niet
Ook gepost op de vorige pagina
Er zijn op dit moment wat problemen met de PC connectivity omdat er een patch wordt uitgerold om wat issues op te lossen
Gelijk weer voor de F2000 gaan, ben ik tenminste al aan gewend en dan gaat het wel goedkomen.
Soort van pre-order (gister even gebeld), maar omdat ik er naar vroeg kreeg ik ook de unlock-code voor de AKS-74U.
hij ligt bij de FRS op t station in leeuwarden ook voor 39 euro, wel vreemd aangezien de FRS vaak aan de dure kant is met games.GJH schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:30:
[...]
MediaMarkt Leeuwarden 39 euro voor PC versie. Nu nog een server vinden....
gelukkig heb ik de SP al uitgespeeld op de illigale manier:P dus ik kan me direct op de MP storten
Is dat normaal? Ik heb de PC versie, ik lees net al dat het nog niet mogelijk zou zijn maar toch zag ik Europese servers met spelers.
Edit: En de singleplayer snap ik geen bal van, bij het begin moet je zo'n soldaat kniven, maar lukt helemaal niet want ik kan niet kniven? LMB (Left mouse button, right?) Het lukt niet, ook niet met scrollwiel, rechtermuis...geen enkele knop?
[ Voor 27% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-03-2010 18:15 ]
is Middle mouse button of wat moet het betekenen? Dat vind ik erg onduidelijk! Voor de rest vind ik de menu's enzo er heel netjes uitzien, duidelijk beter dan BF2 maar die is dan ook ff 5 jaar ouder.
Haha! Ja dat had ik ookjagermeister schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:51:
[...]
Bij mij download die EA DL manager de game nog niet eens. Hij staat wel in de queue, maar hij doet nog niets. Hmmzz... misschien omdat ik de minder legale versie op mijn PC heb.
Edit: Ja, dat was het. Na een uninstall kon ik downloaden.

Wel k*t zeg, extra mn steam versie gecancelled en nu kan ik nog niet online
Al eens de moeite genomen om de SETTINGS pagina te bekijken?SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:21:
[...]
is Middle mouse button of wat moet het betekenen? Dat vind ik erg onduidelijk! Voor de rest vind ik de menu's enzo er heel netjes uitzien, duidelijk beter dan BF2 maar die is dan ook ff 5 jaar ouder.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
http://www.youtube.com/watch?v=e2rekoVOl4c
Zal nog een lange week worden om te wachten op mn game.co.uk order

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Tuurlijk maar daar staat niet wat MMB is hoor? Er staat gewoon knife, toets is MMB. Maar wat moet MMB dan zijn? Sorry maar het is niet zo dat ik elke week een nieuwe game koop en dit soort dingen allemaal weet. Ik koop alleen echt goede titels maar ok hoe kom ik er nou uit dan? Ik heb geprobeerd te kniven met linkermuisknop, rechter, midden, scroll noem het allemaal op. Het werkt niet...Phyxion schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:23:
[...]
Al eens de moeite genomen om de SETTINGS pagina te bekijken?
Je moet je scrollknop indrukken dat is de middle mouse button. Als dat sowieso geen button is ja dan werkt het niet op sommige muizen.SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:29:
[...]
Tuurlijk maar daar staat niet wat MMB is hoor? Er staat gewoon knife, toets is MMB. Maar wat moet MMB dan zijn? Sorry maar het is niet zo dat ik elke week een nieuwe game koop en dit soort dingen allemaal weet. Ik koop alleen echt goede titels maar ok hoe kom ik er nou uit dan? Ik heb geprobeerd te kniven met linkermuisknop, rechter, midden, scroll noem het allemaal op. Het werkt niet...
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Middle Mouse Button, toch vrij logisch. Beetje Google gebruiken kan ook geen kwaad, staat gewoon al aantal keer gewoon op Google zelf zonder ook maar op de pagina te klikken.SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:29:
[...]
Tuurlijk maar daar staat niet wat MMB is hoor? Er staat gewoon knife, toets is MMB. Maar wat moet MMB dan zijn? Sorry maar het is niet zo dat ik elke week een nieuwe game koop en dit soort dingen allemaal weet. Ik koop alleen echt goede titels maar ok hoe kom ik er nou uit dan? Ik heb geprobeerd te kniven met linkermuisknop, rechter, midden, scroll noem het allemaal op. Het werkt niet...

Volgens mij is dit een unlock er zit in ieder geval een secondary fire (tank) op de limited edition (pc versie) die later te unlocken is is de normale versieDersan schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:25:
Zit er nou wel of niet een secondary weapon op de tanks/uav (PS3). In de demo had ik het wel af en toe, dacht dat dit een bug was, maar hebben ze het dus eruit gehaald?
Ik lijk inderdaad de enige te zijn. Als ik inlog op mijn EA Account dan zie ik ook 2 soldaten maar ik kan de andere niet selecteren???Stewie! schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:59:
[...]
Vreemd, toen ik mij in de retail aanmeldde stond mijn aangemaakt speler er nog steeds in (uitgezonder de bijbehorende stats).
Tierelier
de 5e volgens mijreemprive schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:36:
Vanaf wanneer is de BC2 pre-order via Steam speelbaar? Iemand een idee?
Ik vermoed dat ze voor europa voorlopig (tot 12 uur) alles dicht gegooit hebben helaas.Twammo schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:36:
D*mn! Vanmiddag net gekocht bij FRS op station groningen. Uurtje geleden al online gespeeld en al. Erg vet maar nu niet meer mogelijk omdat er niets meer actief is of ik er niet in kan komen. Zegt dat ik men internet connectie moet checken. En aangezien ik wel hier een reactie kan plaatsen ga ik ervan uit dat die prima is. Meer mensen met zelfde probleem?
Zijn ze er dan toch eindelijk achter gekomen dat er al mensen met de retailversie online zitten:)
Steam versie is speelbaar vanaf vannacht 2.00 uur geloof ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Jerronimo op 03-03-2010 18:40 ]
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Anoniem: 218213
probeer anders eens een andere knop toe te wijzen , eentje die niet in gebruik isSuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:35:
Dat had ik zelf al gegokt dat het middle mouse button is, maar toch werkt het niet
Is die code uniek per exemplaar of is het een algemene codevinchento schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:07:
Net me copy gehaald bij Bart Smit.
Soort van pre-order (gister even gebeld), maar omdat ik er naar vroeg kreeg ik ook de unlock-code voor de AKS-74U.

Algemene code zo goed ik weet.JT888 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:54:
[...]
Is die code uniek per exemplaar of is het een algemene codeindien algemeen please share it with us
02:00.reemprive schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:36:
Vanaf wanneer is de BC2 pre-order via Steam speelbaar? Iemand een idee?
[ Voor 27% gewijzigd door Phyxion op 03-03-2010 18:56 ]
Ik kan kniven door scrolwieltje van de muis in te drukken.
SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:14:
Gvd ik heb het spel net geinstalleerd, PB ge-update, game is ge-update. Account is aangemaakt, ik zag enkele servers online, Atlanta, Dallas, London etc. etc. maar geen enkele kon ik joinen....
Is dat normaal? Ik heb de PC versie, ik lees net al dat het nog niet mogelijk zou zijn maar toch zag ik Europese servers met spelers.
Edit: En de singleplayer snap ik geen bal van, bij het begin moet je zo'n soldaat kniven, maar lukt helemaal niet want ik kan niet kniven? LMB (Left mouse button, right?) Het lukt niet, ook niet met scrollwiel, rechtermuis...geen enkele knop?
Phyxion schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:23:
[...]
Al eens de moeite genomen om de SETTINGS pagina te bekijken?
Die gast (SuX DeLuXe) moet gewoon even naar settings zoals Phyxion al aangaf en dan de knop veranderenMrKonings schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:58:
MMB Middle Mouse Button
Ik kan kniven door scrolwieltje van de muis in te drukken.
[ Voor 59% gewijzigd door JT888 op 03-03-2010 19:06 ]

Of je moet idd een toets gaan toewijzen maar als je in een multiplayer zit en dan elke keer op "6" moet drukken om iemand te kniven, hmm ik weet 't niet.
Voor de rest kheb net in singleplayer even alles op High gezet, had iets van 16 of 17 fps gemiddeld
Wil online, daar heb ik het spel voor gekocht, maar ik moet me zolang maar vermaken met singleplayer..
@ hieronder:
Duimknoppen mja dat ga ik eens proberen, thnx.
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer "wij" online kunnen met de PC versie?
[ Voor 10% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-03-2010 19:13 ]
Tip: heb je geen duim knoppen op je muisSuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:06:
Kwas vergeten dat ik die knop had uitgeschakeld via drivers omdat dat me irriteert. Gewoon scrollen kan ik wel met m'n muis maar wil die knop in Windows liever niet aan hebben, maargoed voor BF BC 2 wil ik die uitzondering wel maken![]()
Of je moet idd een toets gaan toewijzen maar als je in een multiplayer zit en dan elke keer op "6" moet drukken om iemand te kniven, hmm ik weet 't niet.
Voor de rest kheb net in singleplayer even alles op High gezet, had iets van 16 of 17 fps gemiddeldmaar dat wel op een 8800 GTS.
Wil online, daar heb ik het spel voor gekocht, maar ik moet me zolang maar vermaken met singleplayer..
**ERROR: The administrator privilege check failed. (Could not enable SeDebugPrivilege) If you need assistance with this, please visit our FAQ page at: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsvcfaq.php
Gezien het feit dat de installatie van de game al heeft plaatsgevonden, vraag ik me af wat ik nu het beste kan doen? Iemand een idee? FAQ geeft ook niet aan wat ik moet doen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Punkbuster downloaden en openen, game selecteren en "Search for updates" klikken. Laten updaten, en dan moet het goed zijn, tenminste ik heb het idee dat dat goed moet zijn. Maar heb nog niet kunnen connecten naar een server dus ik weet het niet zeker of het voldoende is.jagermeister schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:13:
Ik kreeg zojuist een error tijdens het installeren van Punkbuster (in setup van game).
**ERROR: The administrator privilege check failed. (Could not enable SeDebugPrivilege) If you need assistance with this, please visit our FAQ page at: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsvcfaq.php
Gezien het feit dat de installatie van de game al heeft plaatsgevonden, vraag ik me af wat ik nu het beste kan doen? Iemand een idee? FAQ geeft ook niet aan wat ik moet doen.
Heb vanmiddag de game even kunnen spelen, single player liep allemaal goed, alleen online wordt ik binnen 5 seconden uit een server gekicked.
En de singleplayer crashed nu als het level bijna ingeladen is, heb de 10.2 ATI drivers Radeon 5850.
Als admin uitgevoerd en update is ook binnen gehaald al.
Het spel start nu in het begin ook in een soort windows scherm op, volgens mij had ik dit vanmiddag niet?
[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 03-03-2010 19:22 ]
Lol, die gasten maken wel leuke bfbc2 vids. Deze vond ik ook wel tof. Na een paar minuten schieten ze echt ver wegTr!gger schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:25:
Deze val ongetwijfeld al langs zijn gekomen maar toch maar even sharen ik vind het leuk.
http://www.youtube.com/watch?v=e2rekoVOl4c
Zal nog een lange week worden om te wachten op mn game.co.uk order
http://www.youtube.com/wa...i-XDVzC_c&feature=channel
Anoniem: 153298
http://www.youtube.com/wa...Gb4kR5HvE&feature=channel
De game net even geprobeerd en dat was heerlijk schieten/rijden/lopen enzo...
Tomorrow is not today!
Die zijn echt geweldig. Hoe die gast dat met die heli doetAnoniem: 153298 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:41:
Die gasten zijn echt hilarisch.
http://www.youtube.com/wa...Gb4kR5HvE&feature=channel
[ Voor 20% gewijzigd door Descriptor op 03-03-2010 20:06 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
De game haal ik morgen maar als ik af mag gaan op previous shooters/Battlefield games die ik speel(de) klinkt het als een PUNKBUSTER probleem. (alle poorten open in de firewall en router voor PUNKBUSTER?) Draai je als admin PB en check ff of er een PUNKBUSTER update is, sommige proggies kunnen PB ook storen op de achtergrond, PB is best wel strikt met achtergrond processen het zou zo maar een cheat kunnen zijn. Dus zorg dat je in MSCONFIG alle overbodige zooi uit staat. Het Rotte is dat PB je singleplay net zohard checked als de multiplay. Tenminste dat was zo in de voorgaande delen.Sipio schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:21:
Meen dat ik het al een keer eerder voorbij zag komen in het topic maar kan het niet meer terug vinden, maar weet het ook niet zeker meer.
Heb vanmiddag de game even kunnen spelen, single player liep allemaal goed, alleen online wordt ik binnen 5 seconden uit een server gekicked.
En de singleplayer crashed nu als het level bijna ingeladen is, heb de 10.2 ATI drivers Radeon 5850.
Als admin uitgevoerd en update is ook binnen gehaald al.
Het spel start nu in het begin ook in een soort windows scherm op, volgens mij had ik dit vanmiddag niet?
PB forum zitten ook veel behulpzame mensen die vaak net wat meer weten van server kicks.
Ik neem aan dat je het zelf kan Gooch(g)len?
Edit:
Je hele BF map in mijn documenten (instellingen) verwijderen en later enkel de savegame wil ook nog wel eens helpen.
Dezelfde game engine no doubt, enkel een nieuwe revisie. Klinkt allemaal tè bekend in de oren

[ Voor 11% gewijzigd door BAS80 op 03-03-2010 20:12 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Dit topic is gesloten.
• Houdt het nuttig
• Post ontopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.