Met de EA download manager kan je de game in principe ook onbeperkt downloaden. Online multipayer spelen kon ik gisteravond in ieder geval nog niet maar singleplayer is al unlocked op de limited edition die ik heb gekocht.Jerronimo schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:31:
Damn ben nu ook sterk aan het twijfelen om mijn steam pre-order te annuleren en voor 13 euro minder de EA store versie te kopen.
Aan de andere kant, steam is ook wel zeer relax natuurlijk, ook met opnieuw downloaden.
Kan je het spel op EA store ook unlimited downloaden?
Ik reinstalleer windows toch zo om de 3 maanden.
Als ik op de EA site kijk staat er nog steeds zo'n countdown teller naar 0.00 vannacht, wie kan mij garanderen dat ik het spel dan nu al online kan spelen?
Heb vandaag de hele dag vrij dus zou wel relax zijn:)
Ik kon gewoon online gisterenavond al hoor
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 10456
Waarom kon je dat niet dan? Je key werd waarschijnlijk niet geaccepteerd -> dan heb je de verkeerde key gepakt.. Zie iets verder terug in dit topic.siknu schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:00:
[...]
Met de EA download manager kan je de game in principe ook onbeperkt downloaden. Online multipayer spelen kon ik gisteravond in ieder geval nog niet maar singleplayer is al unlocked op de limited edition die ik heb gekocht.
Ik ga zo de limited edition halen voor de ps3 
Overal moeilijk te preorderen liggen ze gewoon bij de musicstore.
Vanavond lekker knallen.
Voor mensen die nog een squad willen vanavond, psn-id: pixelchaos
Overal moeilijk te preorderen liggen ze gewoon bij de musicstore.
Vanavond lekker knallen.
Voor mensen die nog een squad willen vanavond, psn-id: pixelchaos
Ik heb nog geen key voor het spel zelf gekregen. Wel kreeg ik eergisteren van EA 2 mailtjes, 1 dat ik het spel kon preloaden en 1 met de bonus item keys. Ik kon gisteren al wel het spel starten en singleplayer spelen, maar met het inloggen voor de multiplayer verzocht hij om een key. Heb ik iets gemist?Anoniem: 10456 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:04:
[...]
Waarom kon je dat niet dan? Je key werd waarschijnlijk niet geaccepteerd -> dan heb je de verkeerde key gepakt.. Zie iets verder terug in dit topic.
Ik moet voor iemand anders het spel halen vandaag, maar die persoon heeft een redelijke trage CPU (Athlon X2 3800+ i.c.m. x1950Pro).
Nu heb ik de minimale specs gelezen in de FP., maar zijn hier ook spelers die een relatief trage CPU in hun bak hebben hangen. En zo ja: wil het spel dan een beetje draaien op 1024x768 op medium resolutie (>40fps)
Nu heb ik de minimale specs gelezen in de FP., maar zijn hier ook spelers die een relatief trage CPU in hun bak hebben hangen. En zo ja: wil het spel dan een beetje draaien op 1024x768 op medium resolutie (>40fps)
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ga naar de EA store website, Klantenservice (link bovenin) inloggen, ga naar Recente bestel en aanschafgegevens, taadaa je redeemcode en je cdkey. CDkey is zonder - redeemcode mét.siknu schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:11:
[...]
Ik heb nog geen key voor het spel zelf gekregen. Wel kreeg ik eergisteren van EA 2 mailtjes, 1 dat ik het spel kon preloaden en 1 met de bonus item keys. Ik kon gisteren al wel het spel starten en singleplayer spelen, maar met het inloggen voor de multiplayer verzocht hij om een key. Heb ik iets gemist?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ah die optie, dat had ik al geprobeerd en nu nogmaals maar ik krijg met mijn bestelcode geen bestelling naar boven.
Anoniem: 10456
Ik zag ook geen bestelling onder Recente bestelgegevens maar als ik zocht op mijn bestelnummer wel..siknu schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:23:
Ah die optie, dat had ik al geprobeerd en nu nogmaals maar ik krijg met mijn bestelcode geen bestelling naar boven.
Anders zou ik de klantenservice even bellen.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 03-03-2010 12:30 ]
Wow, begon net met spelen. Speelt het zich af in Japan tijdens WW2. En dat vind ik nou écht gaaf!
ik heb ook gepreload en kan ook alleen maar single spelen heb gebeld met ea en zij zeggen dat het online de release datum checkt en dat ik dus geen key nodig heb
en ja bij mijn bestel status staat geen activatie code dus nog even geduld voor mij
en ja bij mijn bestel status staat geen activatie code dus nog even geduld voor mij
a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting
Van wat ik gezien heb will ik dit spel echt vreselijk graag hebben maar aangezien hij ook via steam te krijgen is komt ie vast binnenkort wel tegen een mooie aanbiedingen een keer te koop, dus ik doe mijn *uiterste* best om hem niet nu te kopen, maar *damn* wat ziet het er mooi uit 
Edit: Dat en ergens in mijn achterhoofd wil ik toch ook even afwachten hoe goed dat allemaal gaat lopen met de servers en zo
Edit: Dat en ergens in mijn achterhoofd wil ik toch ook even afwachten hoe goed dat allemaal gaat lopen met de servers en zo
[ Voor 18% gewijzigd door Pheace op 03-03-2010 12:38 ]
Anoniem: 346066
Maar even kijken bij de mediamarkt in R-dam, hopelijk gaat tie daar vandaag dan ook in de verkoop.BatmanHorizon schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:54:
Mediamarkt Den Haag was de xbox 360 versie iig aan het uitstallen. Ik neem aan dat ze dat ook voor de ps3 versie doen €55,- kost ie. Heb mezelf helaas verplicht nog twee weekjes te wachten ivm tentamens.
Gisteren vroeg ik dat ookal met die code maar ook via steam heb ik nog geen enkele code ontvangen .ApOE schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:39:
Bij de bestelgegevens staat:
Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition
* PC
* Elektronisch downloaden
Bonusitem-code
* None
* Elektronisch downloaden
Product code dat zal wel auto aan steam gekoppeld zijn zoals dat ook met de beta was .
Alleen voor die bonus items enzo heb ik nog niets gezien en snap ik het ook niet echt , ach ja ik zie het wel morgen .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Bij Steam ontvang je de code bij het opstarten van de applicatie. Aangezien de applicatie vanuit Steam nog niet vrijgegeven is, kan je hem dus nog niet opstarten en krijg je dus ook je code (nog) niet.rhermans schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:39:
Gisteren vroeg ik dat ookal met die code maar ook via steam heb ik nog geen enkele code ontvangen .
Product code dat zal wel auto aan steam gekoppeld zijn zoals dat ook met de beta was .
Alleen voor die bonus items enzo heb ik nog niets gezien en snap ik het ook niet echt , ach ja ik zie het wel morgen.
Staan die niet ergens onder properties als je de game rechtsklikt bij je games tab toevallig? Zo werkte dat bij Dragon Age toch.rhermans schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:39:
[...]
Gisteren vroeg ik dat ookal met die code maar ook via steam heb ik nog geen enkele code ontvangen .
Alleen voor die bonus items enzo heb ik nog niets gezien en snap ik het ook niet echt , ach ja ik zie het wel morgen .
Edit: ow, al te laat zie ik
[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 03-03-2010 12:45 ]
Als ik de link Neem contact met ons op volg springt de pagina altijd terug naar http://www.electronicarts.nl/, ik kom met geen mogelijkheid bij de contactinformatie. Heeft iemand het nummer voor mij?Anoniem: 10456 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:28:
[...]
Ik zag ook geen bestelling onder Recente bestelgegevens maar als ik zocht op mijn bestelnummer wel..
Anders zou ik de klantenservice even bellen.
Ja , dat is de productcode , dat heeft niets te maken met die bonusitem-code .Pheace schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:42:
[...]
Staan die niet ergens onder properties ergens als je je de game rechtsklikt onder games toevallig? Zo werkte dat bij Dragon Age toch.
Pc staat nu ook alles te pre-loaden thuis dus heb het nog niet kunnen instaleren ook .
Alleen omdat ik overal berichten zag van email gekregen met code
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Ah. Nou ja, jammer danrhermans schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:47:
[...]
Ja , dat is de productcode , dat heeft niets te maken met die bonusitem-code .
Pc staat nu ook alles te pre-loaden thuis dus heb het nog niet kunnen instaleren ook .
Alleen omdat ik overal berichten zag van email gekregen met code
Bij Dragon Age stonden de bonus codes daar ook onder vandaar dat ik het even noemde
Ik heb inmiddels mail gehad van EA dat de bestelling rond is, het spel komt nu vol gas binnen via de downloadmanager
duurde totaal iets van 20min voordat ik hem kon downloaden.
Ik verwacht van jullie allemaal youtube filmpjes! Of zelfs nog beter, live streams via Xfire of zo!
09001001666siknu schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:44:
[...]
Als ik de link Neem contact met ons op volg springt de pagina altijd terug naar http://www.electronicarts.nl/, ik kom met geen mogelijkheid bij de contactinformatie. Heeft iemand het nummer voor mij?
wat wil dat eigenlijk zeggen bij steam voorladen ??
hoef ik straks dan niet meer battlefield bc2 te downloaden neem ik aan?
Ik ben net bij de plaatselijke Bart Smit langsgeweest, daar zei de verkoper dat hij van het hoofdkantoor orders had gekregen om het spel in de schappen te leggen, dus ik denk dat het overal wel verkocht wordt.
Net de Limited Edition opgehaald bij de Game Mania hier om de hoek
Hulde voor die toko, ze hebben voor mij nog een LE kunnen regelen, ondanks dat ik de gewone had gereserveerd

Hulde voor die toko, ze hebben voor mij nog een LE kunnen regelen, ondanks dat ik de gewone had gereserveerd
Klopt, hij download nu alvast alle bestanden, zodra hij vrij gegeven is op Steam kan je hem meteen spelen als het goed is.martijn24 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:20:
wat wil dat eigenlijk zeggen bij steam voorladen ??
[ Voor 21% gewijzigd door Capa op 03-03-2010 13:29 ]
Iemand van play.com al zijn bestelling binnen?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik heb gisteren met Bart Smit gebeld, het spel ligt als het goed is vandaag inderdaad gewoon te koop in de winkels. Tenminste, ik heb er 1 gereserveerd, welke ik vanmiddag kan ophalen (#$%! werk)...oohh schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:21:
Ik ben net bij de plaatselijke Bart Smit langsgeweest, daar zei de verkoper dat hij van het hoofdkantoor orders had gekregen om het spel in de schappen te leggen, dus ik denk dat het overal wel verkocht wordt.
[...]
Klopt, hij download nu alvast alle bestanden, zodra hij vrij gegeven is op Steam kan je hem meteen spelen als het goed is.
[/quote]
bedankt , jammer dat steam een keer wat later is dan de winkels een vriend van me zit al
te knallen en ik moet nu wachten op steam
Klopt, hij download nu alvast alle bestanden, zodra hij vrij gegeven is op Steam kan je hem meteen spelen als het goed is.
[/quote]
bedankt , jammer dat steam een keer wat later is dan de winkels een vriend van me zit al
te knallen en ik moet nu wachten op steam

Ik nog niet iig, maar denk dat dat sowieso nog wel even gaat duren. Ik gok dat ze maandag op zijn vroegst zijn verstuurd.Donnie schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:30:
Iemand van play.com al zijn bestelling binnen?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Bij Play.com duurt het meestal 1 tot 2weken dat het meestal binnenkomt. Soms langerjagermeister schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:47:
[...]
Ik nog niet iig, maar denk dat dat sowieso nog wel even gaat duren. Ik gok dat ze maandag op zijn vroegst zijn verstuurd.
Nooit iets bij play.com bestellen als je het ASAP wilt hebben
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Steam is veel te duur. Bij game.co.uk staat de LE te koop incl. verzending (omgerekend) voor 30.83 euro.
Daar besteld en vanochtend op de post gegaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Hurtebise op 03-03-2010 14:00 ]
ik heb nooit problemen gehad bij Play, sturen altijd snel het spul op. hangt meer van de post af wanneer het binnen isStalllone schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:57:
[...]
Bij Play.com duurt het meestal 1 tot 2weken dat het meestal binnenkomt. Soms langer
Nooit iets bij play.com bestellen als je het ASAP wilt hebben
kwam vanochtend om 0415 binnen, dus hopelijk word het zaterdagYour order for Battlefield: Bad Company 2 has been posted.
Please note PLAY.COM will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Battle.net Spud#2543
Hopelijk zaterdag
Dan cancel je die order en regel je het toch via EA store, dan kan je vanavond al spelen man

Dan cancel je die order en regel je het toch via EA store, dan kan je vanavond al spelen man
Bij de mediamarkt zwolle kan je Battlefield ltd edition voor de ps3 halen voor 44,-. Voorwaarde geldt alleen op zaterdag 6 maart tussen 3 en 5. Voor de xbox 360 staat dezelfde prijs. Is die ook ltd??? Kan een MM-Medewerker dit bevestigen? Volgens de EA site: http://www.electronicarts...battlefield-bad-company-2 wel...
Sommige mensen vinden het geen probleem om 1 of 2 dagen later te gamenDenniZ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:19:
Hopelijk zaterdag![]()
man
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De verzending is wel goed en ze versturen het ook optijd... maar bij mij komt het 95% nooit binnen de 3-5dagen binnen.TepelStreeltje schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:17:
[...]
ik heb nooit problemen gehad bij Play, sturen altijd snel het spul op. hangt meer van de post af wanneer het binnen is
[...]
kwam vanochtend om 0415 binnen, dus hopelijk word het zaterdag
Boeken komen vaak wel iets sneller maar dan komt het via de Airmail merk ik. Ik ben ook positief over Play.com maar ik bestel er niks meer als ik het snel wilt hebben.
Sorry voor het offtopic
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Heb wel spijt van me pre order op stream 
Speciaal voor de beta daar ge pre orderd omdat ik dacht dat je alleen zo een key kon verkrijgen.
Bleek dat ik erna nog 5 keys heb bemachtigd via andere kanalen..
Nu moet ik wachten op dat !@#!$@#!$ steam voor een key terwijl ik nu op de fiets kan stappen en er 1 heb binnen 5 min voor veel minder geld.
Dit is me eerste en laatste aankoop via steam
Speciaal voor de beta daar ge pre orderd omdat ik dacht dat je alleen zo een key kon verkrijgen.
Bleek dat ik erna nog 5 keys heb bemachtigd via andere kanalen..
Nu moet ik wachten op dat !@#!$@#!$ steam voor een key terwijl ik nu op de fiets kan stappen en er 1 heb binnen 5 min voor veel minder geld.
Dit is me eerste en laatste aankoop via steam
Je kan nog je pre-order cancellen en je geld terug krijgen (:
Zijn er mensen die de beta gespeeld hebben en die hun toen gekozen nick niet kunnen kiezen? Ik in ieder geval niet. Nu heb ik een andere naam aan moeten maken. Daar word ik niet vrolijk van!
Tierelier
net ook even snel naar bartsmit gelopen en eentje gescored
een vraagje aan degene die het al op xbox live gespeeld hebben..worden jouw huidige stats (verkregen bij de demo) gereset?
een vraagje aan degene die het al op xbox live gespeeld hebben..worden jouw huidige stats (verkregen bij de demo) gereset?
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Ik heb daar net ook de limited edition besteld. Hou die pond maar lekker laagHurtebise schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:59:
Steam is veel te duur. Bij game.co.uk staat de LE te koop incl. verzending (omgerekend) voor 30.83 euro.
Alleen ik krijg de melding 03/03/2010 Your order is currently held as a Preorder
Release Date: 05/03/2010
Dus heb jij even geluk!
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Vreemd, toen ik mij in de retail aanmeldde stond mijn aangemaakt speler er nog steeds in (uitgezonder de bijbehorende stats).jorisdekloris schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:49:
Zijn er mensen die de beta gespeeld hebben en die hun toen gekozen nick niet kunnen kiezen? Ik in ieder geval niet. Nu heb ik een andere naam aan moeten maken. Daar word ik niet vrolijk van!
Ik ben vandaag naar de bart smit en intertoys gegaan maar ze gaan um echt morgen verkopen hier in de hoofdstad. Morgen begin ik om 10 uur en de intertoys is om 9 uur open dus als ik rond 9 uur daar ben denk ik wel dat ik een copy (ik neem aan dat mensen niet naar de winkels gaan rennen of wel soms?) kan krijgen maar ik heb een vraag: Is er een groot of klein kans dat ze kunnen zeggen dat ze de spel niet kunnen verkopen omdat alles gereserveerd is ?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
ligt eraan hoeveel mensen hem gereserveerd hebben
denk kleine kans

denk kleine kans
Hoe zit het met de preorders via mediaoffer? Iemand al een status wijziging gehad? Worden die vandaag verstuurd zodat we ze morgen hebben?
Kleine kans dat ze het niet meer verkopen neem ik aan ?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
En hoe doe ik dat? als ik vragen magLittle_captain schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:47:
Je kan nog je pre-order cancellen en je geld terug krijgen (:
Anoniem: 170423
Ik heb mijn pc versie bij bol.com gereserveerd.
En ik krijg zojuist een e-mail dat ie is verzonden.
Ik kan bijna niet wachten.
En ik krijg zojuist een e-mail dat ie is verzonden.
Ik kan bijna niet wachten.
Iemand al iets gehoord van zijn FRS preorder? Hier niet
Heb ze al wel zien staan bij de FRS in Utrecht Hoog Catherijne (Niet die op stationsplein, die tegenover de bios)
Ik heb hem binnen 
Bij de musicstore wordt de limited edition voor de ps3 gewon uitgeleverd tevens ook de xbox360.
In de 5 minuten dat ik binnenstond werden er 3 verkocht
Zo dan ga ik nu maar even boodschappen doen en daarna bad company maar eens starten.
Bij de musicstore wordt de limited edition voor de ps3 gewon uitgeleverd tevens ook de xbox360.
In de 5 minuten dat ik binnenstond werden er 3 verkocht
Zo dan ga ik nu maar even boodschappen doen en daarna bad company maar eens starten.
Anoniem: 135756
Heeft iemand al ervaring met de volledige versie i.c.m. een 8800GT ?
De beta kreeg ik al aardig speelbaar op 1680×1050 met de settings enigzins getweakt.
Ik vond alleen de instellingen die je kon maken qua mogelijkheden een beetje tegenvallen, maar dat kan natuurlijk goed gerelateerd zijn aan de "beta" status.
De beta kreeg ik al aardig speelbaar op 1680×1050 met de settings enigzins getweakt.
Ik vond alleen de instellingen die je kon maken qua mogelijkheden een beetje tegenvallen, maar dat kan natuurlijk goed gerelateerd zijn aan de "beta" status.
Haha, op twitter:

"Mekker, blaat"
Misschien kunnen we vanavond samenspelen.DJH schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:20:
FRS in Leeuwarden heeft em ook, net gehaald voor de PS3moet nu eerst werken
Neem aan dat iedereen wel een headset heeft met dit spel?
Tja, zit er nog een goede reden achter waarom wij het pas twee dagen later krijgen?
[ Voor 55% gewijzigd door rgras op 03-03-2010 15:23 ]
U.S. zou Stockholm anders bombarderen, dus best een goede reden...rgras schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:23:
[...]
Tja, zit er nog een goede reden achter waarom wij het pas twee dagen later krijgen?
Denk dat je deze pas morgen mag verwachten, er staat op de site dat de release 4 mrt is en dat game 1-2 dagen na levering binnen zullen zijn. Ben bang dat we nog een beetje geduld moeten hebben!Tweaker1987 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:04:
Hoe zit het met de preorders via mediaoffer? Iemand al een status wijziging gehad? Worden die vandaag verstuurd zodat we ze morgen hebben?
PSN id: GG--77
Ik ben benieuwd of er al mensen zijn die hem al online hebben kunnen spelen. Ik heb hem via Direct2drive.co.uk besteld( voor 40 euro geloof ik). Maar ik krijg mijn activeringscode pas op 5 maart. Ik kan hem al wel downloaden en de single player spelen.
Kies je zelf voor, spel is al op genoeg manieren te verkrijgenGG---77 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:32:
[...]
Denk dat je deze pas morgen mag verwachten, er staat op de site dat de release 4 mrt is en dat game 1-2 dagen na levering binnen zullen zijn. Ben bang dat we nog een beetje geduld moeten hebben!

Bij gamehubs de limited edition gescoord voor maar 32 euro voor de PS3
sinds de release daar 39 euro
Vrijdag komt hij met UPS binnen,dus ook nog op de Europese release date, heerlijk verjaardag cadeautje en nu maar eens kijken of de nieuwe maps net zo leuk zijn als de demo.
Vrijdag komt hij met UPS binnen,dus ook nog op de Europese release date, heerlijk verjaardag cadeautje en nu maar eens kijken of de nieuwe maps net zo leuk zijn als de demo.
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Degene die de code voor 25% korting bij de EA store gepost heeft, nog bedankt!
Steam knalde er bij mij steeds uit als ik wilde afrekenen, dus nu maar via EA gedaan, 37 euro is toch net iets leuker.
Steam knalde er bij mij steeds uit als ik wilde afrekenen, dus nu maar via EA gedaan, 37 euro is toch net iets leuker.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Als ik nu gewoon een DVD bestel, moet ik deze dan ook activeren in Steam? (zoals b.v. Cod MW2) Of gaat dit op een andere manier?
Kan iemand mij vertellen of de MP beter/soepeler draait dan de SP?
Ik heb de SP even "getest" om te zien of mijn pc het een beetje aankan, maar de framerate was om te janken. Terwijl MW2 bijv. prima te spelen is met aardig wat grafische opties aan.
8800 GTS 320mb
4 GB RAM
E6850 @ 3GHZ
Ik heb de SP even "getest" om te zien of mijn pc het een beetje aankan, maar de framerate was om te janken. Terwijl MW2 bijv. prima te spelen is met aardig wat grafische opties aan.
8800 GTS 320mb
4 GB RAM
E6850 @ 3GHZ
Er zijn al heel veel mensen online aan het spelen, op justin tv heeft iemand een live stream gestartMr.Jingles schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:33:
Ik ben benieuwd of er al mensen zijn die hem al online hebben kunnen spelen. Ik heb hem via Direct2drive.co.uk besteld( voor 40 euro geloof ik). Maar ik krijg mijn activeringscode pas op 5 maart. Ik kan hem al wel downloaden en de single player spelen.
http://nl.justin.tv/sonos#r=VGMMEDc~
Ik heb nu een uur of 5 multiplayer gedaan, en het valt me op dat meer dan de helft van de server al een rang heeft van 10 of hoger. Dat is best opmerkelijk voor een spel dat officieel nog niet eens is released. (Speel op Zweedse servers, en ga er vanuit dat de meeste mensen ook uit europa komen.)
Life is what you others make it.
vsync uitzettenshoombak schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:42:
Kan iemand mij vertellen of de MP beter/soepeler draait dan de SP?
8800 GTS 320mb
4 GB RAM
E6850 @ 3GHZ
Wat doet vsinc met je graka dat t zo sloom gaat? Konden ze t uberhaubt weglaten.
Ik vond de beta op de ps3 ronduit bagger moet ik zeggen, traag, onwennig, en graphics waren ook vergeleken met filmpjes en MW2 stukken slechter.
Weet iemand of dit in het hele spel anders is?
[ Voor 31% gewijzigd door whersmy op 03-03-2010 15:55 ]
Voor iedereen die de LE versie heeft besteld bij Game Mania komt bedrogen uit: de hele LE versie verkopen ze niet. Nu mag ik tot morgen wachten -tot er een filiaal manager op komt draven- voordat ik mijn 180,-- terug krijg (3x LE besteld). Dan maar hopen dat de Media Markt ze nog wel heeft.
Note to self: nooit meer preorderen en zeker nooit meer bij Game Mania
Waar heb jij hem besteld dan? Via EA?falling_down schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:50:
Ik heb nu een uur of 5 multiplayer gedaan, en het valt me op dat meer dan de helft van de server al een rang heeft van 10 of hoger. Dat is best opmerkelijk voor een spel dat officieel nog niet eens is released. (Speel op Zweedse servers, en ga er vanuit dat de meeste mensen ook uit europa komen.)
In Rusland spelen ze de game al 5 dagen nufalling_down schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:50:
Daarnaast, je zegt het al zelf, zodra je online gaat speel je uren (jij speelde 5 uur al). De game is gewoon lekker verslavend, je speelt niet een kwartiertje en de dag erop weer tien minuten. Je speelt totdat je in slaap valt
Anoniem: 272565
Vandaag mn LE opgehaald bij de Musicstore in Alkmaar.
Ben nog even langs de andere winkels daar gelopen, BC2 lag
in bijna elke gamewinkel.
Voor de mensen die nog een LE copy zoeken. Bel eens naar een musicstore zaak
die hebben er vaak nog wel één liggen.
Ben nog even langs de andere winkels daar gelopen, BC2 lag
in bijna elke gamewinkel.
Voor de mensen die nog een LE copy zoeken. Bel eens naar een musicstore zaak
die hebben er vaak nog wel één liggen.
Spelen mensen hier nu al online of kan dat nog niet? Wordt me niet echt duidelijk.
Ik heb gisterenavond al online gespeeldjagermeister schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:01:
Spelen mensen hier nu al online of kan dat nog niet? Wordt me niet echt duidelijk.
Tsja ik heb hem al voor de XBOX dan hé.Sterkte met wachten.TeGek schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:34:
Bij gamehubs de limited edition gescoord voor maar 32 euro voor de PS3sinds de release daar 39 euro
![]()
Anoniem: 256512
vandaag mij LE opgehaald bij Gamemania in Zaandam.
Kreeg een smsje met daarin het bericht dat hij voor me klaar lag.
Net even 2 uurtjes gespeeld. zit nu bijna op de 2de rang.
Moet wel zeggen dat ik me onwijs irriteer aan die lonewolfs en mensen die waarschijnlijk battlefield nog nooit eerder gespeeld hebben OF gewoon geen zin hebben in teamplay.
Als er iemand is die van Teamwork houdt en ervaring heeft met voorgaande bf games voeg me toe
( PC ONLY)
mn naam op bfbc2 is: VodKash
Net even 2 uurtjes gespeeld. zit nu bijna op de 2de rang.
Moet wel zeggen dat ik me onwijs irriteer aan die lonewolfs en mensen die waarschijnlijk battlefield nog nooit eerder gespeeld hebben OF gewoon geen zin hebben in teamplay.
Als er iemand is die van Teamwork houdt en ervaring heeft met voorgaande bf games voeg me toe
( PC ONLY)
mn naam op bfbc2 is: VodKash
Waar blijven die impressies dan?
Ik zou even contact opnemen met EA (gewoon online chatten), vorige keer had ik ook issues met mn account en was toen zo verholpen.jorisdekloris schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:49:
Dat is grappig; GM in Alphen zegt ze helemaal niet te hebben. Is het de consoleversie?Anoniem: 256512 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:06:
vandaag mij LE opgehaald bij Gamemania in Zaandam.
[..]
Ik word helemaal gek.
Vanmiddag mijn pre-order via steam gecancelled, en de game via EA store gekocht.
Gedownload, geinstaleerd alles prima.
Ik log in op mijn account in BC2 en geef de serial in die ik heb gekregen 1111-1111-1111-1111 ik druk op ok en wat krijg ik? ''Unable to login please try again''
Ook zonder de - er tussen geprobeerd maar ik krijg dezelfde melding, hij herkent de serial volgens mij wel want als ik een willekeurige andere combinatie van letters en cijfers ingeef zegt ie ''The registration code is invalid''
En nog zoiets vreemds, als ik in de EA download manager bij ''activeren'' mijn produktactiveringscode(serial) intik zegt ie doodleuk ''dit is geen geldige code voor product-activering'' WTF ik wil spelen GVD!
Vanmiddag mijn pre-order via steam gecancelled, en de game via EA store gekocht.
Ik log in op mijn account in BC2 en geef de serial in die ik heb gekregen 1111-1111-1111-1111 ik druk op ok en wat krijg ik? ''Unable to login please try again''

Ook zonder de - er tussen geprobeerd maar ik krijg dezelfde melding, hij herkent de serial volgens mij wel want als ik een willekeurige andere combinatie van letters en cijfers ingeef zegt ie ''The registration code is invalid''
En nog zoiets vreemds, als ik in de EA download manager bij ''activeren'' mijn produktactiveringscode(serial) intik zegt ie doodleuk ''dit is geen geldige code voor product-activering'' WTF ik wil spelen GVD!
Weet je zeker dat je je redeemcode niet invult? Je cdkey wordt weergegeven zonder streepjes -Jerronimo schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:13:
Ik word helemaal gek.
Ik log in op mijn account in BC2 en geef de serial in die ik heb gekregen 1111-1111-1111-1111 ik druk op ok en wat krijg ik? ''Unable to login please try again''![]()
Die kan je verkrijgen op de EA store website > Klantenservice (link bovenin) > Recente bestel en aanschafgegevens
Toch wel bizar, mensen die ergens een beta key hebben geregeld en de game nu in de winkel kopen kunnen eerder spelen dan de mensen die gepre-ordered hebben via Steam...
Blijft alleen het Limited Edition voordeel over, maar dan voor een hogere prijs. Maar die +/- 12 uur wachten overleven we ook nog wel, dan nog maar even Stalker CoP spelen
Blijft alleen het Limited Edition voordeel over, maar dan voor een hogere prijs. Maar die +/- 12 uur wachten overleven we ook nog wel, dan nog maar even Stalker CoP spelen
Ik heb vanmiddag al even bij een vriend gespeeld die em gekocht heeft via de EA store. Erg vette multiplayer. (de singelplayer had ik al uitgespeeld met de piet piraat versie). De hoogste rang op de leaderbords dit moment is al level 21 dus dat wordt nog even doorspelen 
Vanmiddag had de postbode mijn pc-dvd door de brievenbus gegooid. Heb em zojuist geinstaleerd, maar vergeet niet eerst om de update te laten draaien, anders krijg je geen serverlijst te zien.
Gelijk ook even m'n redeem code ingevuld in het hoofdmenu voor de AKS-74U.
En ik zie nu dat de game klaar is met updaten
lets play
Vanmiddag had de postbode mijn pc-dvd door de brievenbus gegooid. Heb em zojuist geinstaleerd, maar vergeet niet eerst om de update te laten draaien, anders krijg je geen serverlijst te zien.
En ik zie nu dat de game klaar is met updaten
Winners never cheat, Cheaters never win
Besteld bij 12game.com hij is verstuurd dus morgen Bad Company 2
Dat was ook niet de vraag. De vraag was of er al iemand een bericht heeft ontvangen van Mediaoffer. Vandaar mijn reactie. Ik heb daar de PS3 versie met adddiscount voor iets van 43,95 gepreorderd. Voor dat geld wil ik best wel een dag of 2 wachten.DenniZ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:33:
[...]
Kies je zelf voor, spel is al op genoeg manieren te verkrijgen
PSN id: GG--77
Op de Twitter van BC2:Descriptor schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:21:
Ik heb vanmiddag al even bij een vriend gespeeld die em gekocht heeft via de EA store. Erg vette multiplayer. (de singelplayer had ik al uitgespeeld met de piet piraat versie). De hoogste rang op de leaderbords dit moment is al level 21 dus dat wordt nog even doorspelen
En ik zie nu dat de game klaar is met updatenlets play
We are aware of the connection issue some PC users are experiencing. We are working on a solution. about 4 hours ago via TweetDeck
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Wij patchen zo alle servers met de update hiervoor.
Dammit, verrekte weinig WW gehad (eerste maand, 3maand van de ex baas geleefd) ken verdomme ècht net de rekeningen betalen. Ik heb nog nooit een game NIET kunnen kopen, behalve deze maand. Gelukkig heeft mijn detacheringsburo al weer een chauffeurs baantje gevonden waar ik over 2 weken aan de slag kan.
Ik meot deze game hebben als ex BF clanmember, hier gaat alles goed (hoop ik) wat er met BF 2 mis was.
Badcompany 1 was goed, maar enkel op de console. Met een shooter kan ik daar eenmaal niet aan wennen als rasechte PC gamer.
En dan nog hopen dat ze weer MOD tools gaan uitgeven, in clanverband eigen mappen spelen of jeeps maken met raket aandrijving en de zwaartekracht op -1 (DesertCombat). Geweldige avonden/nachten heb ik op deze manier gehad. Dice is groot geworden door ons modders, ik hoop dat ze ons niet vergeten en niet op de EA/Activision tour gaan
Morgen ga ik maar eens met een stapel 360 games en een special edition naar de gameshop voor wat ruilhandel. De PC versie verkoopt de gameshop nieuw ook wel, deze game/francise komt van de PC en hoort daar ook. Gelukkig is het geen crappy port maar door een ander team volledig ontwikkeld voor de PC.
Ik meot deze game hebben als ex BF clanmember, hier gaat alles goed (hoop ik) wat er met BF 2 mis was.
Badcompany 1 was goed, maar enkel op de console. Met een shooter kan ik daar eenmaal niet aan wennen als rasechte PC gamer.
En dan nog hopen dat ze weer MOD tools gaan uitgeven, in clanverband eigen mappen spelen of jeeps maken met raket aandrijving en de zwaartekracht op -1 (DesertCombat). Geweldige avonden/nachten heb ik op deze manier gehad. Dice is groot geworden door ons modders, ik hoop dat ze ons niet vergeten en niet op de EA/Activision tour gaan
Morgen ga ik maar eens met een stapel 360 games en een special edition naar de gameshop voor wat ruilhandel. De PC versie verkoopt de gameshop nieuw ook wel, deze game/francise komt van de PC en hoort daar ook. Gelukkig is het geen crappy port maar door een ander team volledig ontwikkeld voor de PC.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Ik heb er straks 2. Kon het niet laten om toch ook maar de EA aanbieding (25% korting) aan te schaffen. Ik kan helaas niet wachten tot mijn pre-order van Play.com wordt afgeleverd terwijl iedereen al aan het spelen is. Damn... voel me nu net weer zo'n ongeduldig ventje als vroeger
Maar goed.. ik heb er binnenkort dus 1 over. Ik zal deze dan maar gesealed laten, zodat ik er iemand nog voor een leuk prijsje blij mee kan maken.
Maar goed.. ik heb er binnenkort dus 1 over. Ik zal deze dan maar gesealed laten, zodat ik er iemand nog voor een leuk prijsje blij mee kan maken.
Yep, xdoos drie zestig.zAo schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:11:
[...]
Dat is grappig; GM in Alphen zegt ze helemaal niet te hebben. Is het de consoleversie?
Volgens mij hadden ze een doos of 4 staan met verschillende soorten versies.
Op mijn doosje staat toch echt Limited Edition in witte letters in een zwarte balkzAo schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:52:
Voor iedereen die de LE versie heeft besteld bij Game Mania komt bedrogen uit: de hele LE versie verkopen ze niet. Nu mag ik tot morgen wachten -tot er een filiaal manager op komt draven- voordat ik mijn 180,-- terug krijg (3x LE besteld). Dan maar hopen dat de Media Markt ze nog wel heeft.

[ Voor 48% gewijzigd door Capa op 03-03-2010 16:54 ]
wgaha ik heb 'm :D:D:D:D
bij Media Markt gehaald net, nu morgen nog ff HD5870 in ontvangst nemen en het kan echt beginnen
45 euro btw voor de PC versie.
bij Media Markt gehaald net, nu morgen nog ff HD5870 in ontvangst nemen en het kan echt beginnen
45 euro btw voor de PC versie.
[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-03-2010 16:54 ]
Deze code bedoel ik:DenniZ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:18:
[...]
Weet je zeker dat je je redeemcode niet invult? Je cdkey wordt weergegeven zonder streepjes -
Die kan je verkrijgen op de EA store website > Klantenservice (link bovenin) > Recente bestel en aanschafgegevens

Ik weet het. Dat staat ook op de balk onderaan in beeld. Ik kan wel servers vinden maar er niet mee connecten.
Winners never cheat, Cheaters never win
Moet ik trouwens na installatie nog een patch downloaden?!
Waarom kan ik wel Rush spelen en word ik gekicked uit een Conquest game
Op de EA-site staat dat je het spel kan reserveren en alvast kan downloaden in afwachting van 4 maart. Het lijkt er dus op dat je nog niet in kan loggen / activeren om de eenvoudige reden dat het nog geen 4 maart is. Zeven uur geduld dus nog vermoedelijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houdt het nuttig
• Post ontopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Houdt het nuttig
• Post ontopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.