Ja las ik ook op het steam forum
Mooi dan kan ik morgen direct beginnen met de preload
[ Voor 3% gewijzigd door JT888 op 02-03-2010 20:02 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja las ik ook op het steam forum
[ Voor 3% gewijzigd door JT888 op 02-03-2010 20:02 ]
Hier een topic over FOV, hoe je het moet instellen en waar.rgras schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:45:
Ligt het nu aan mij of zit er geen FOV optie bij de nieuwe patch.. ik zie ook niets in mijn settings.ini.
Life is what you others make it.
Verwijderd
Hoofdletters en streepjes gebruiken, indien je dit nog niet geprobeerd hebt!partyondude schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:15:
De code die ik in het mailtje van EA ontvangen heb, werkt nietMeerderen daar last van? Ik voer de product-ID in, lijkt me toch de serial?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 20:28 ]
[ Voor 94% gewijzigd door ozziestroker1 op 02-03-2010 20:36 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
ik liep ook tegen een soortgelijk probleem.partyondude schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:15:
De code die ik in het mailtje van EA ontvangen heb, werkt nietMeerderen daar last van? Ik voer de product-ID in, lijkt me toch de serial?
[ Voor 64% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2010 21:13 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Als je je aanmeld voor multiplayer, moet je direct je key opgeven... Die heb je wel degelijk nodig om MP te spelen, of wil jij alleen SP spelen?rhermans schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:11:
Call me stupid maar jullie hebben het over codes , bij steam heb ik nog niets ontvangen ..
Ben nu aan het pre-loaden , dan zou ik daarna een update krijgen en dan is het toch klaar ..
De extra's die je bij pre-order krijg vind ik toch niet zo intresant , dus dat kan me gestolen worden
Waarschijnlijk krijg je net als bij de beta van bfbc2 van steam je key te zien die je vervolgens ingame inklopt, was ook zo bij beta en bij andere spellen. Zou ik mij niet te druk over maken, heb inmiddels al 81 games op mijn steam account staan en het is tot dusver altijd goed gegaanrhermans schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:11:
Call me stupid maar jullie hebben het over codes , bij steam heb ik nog niets ontvangen ..
Ben nu aan het pre-loaden , dan zou ik daarna een update krijgen en dan is het toch klaar ..
De extra's die je bij pre-order krijg vind ik toch niet zo intresant , dus dat kan me gestolen worden
Die is inderdaad leuk, heel mooi gedaan.
[ Voor 14% gewijzigd door pica op 02-03-2010 21:33 ]
It is only when a mosquito lands on your testicles that you realize, there is always a way to solve problems without using violence.
Verwijderd
*rampt aan-knop op game-pc*
[ Voor 30% gewijzigd door Gamebuster op 02-03-2010 22:02 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Vong de single player maar een beetje flauw. Gelukkig heb ik 'm daar niet voor gekocht.Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:58:
Singleplayer is uitgespeeld hier. Vond 't erg vet, maar vol met clichés. Ach, wat maakt het uit, het speelde goed en daar gaat het om.
Kan niet wachten tot ik met de MP aan de slag mag!
Verwijderd
Hier geen problemen met een 6420 @ 2.13 (@stock) met 2 Gb en 256 8600 GTS kaart.Mnstrspeed schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:33:
[...]
Pentium DualCore != Core 2 DuoMet m';n E6600 kon ik de beta nauwelijks fantsoenlijk draaien, dus ik ben bang dat je het niet gaat redden met je huidige setup
Dat wel. Heb 'ff met de M95 kunnen schieten. Leuk ding, maar Type 88 sniper blijft mijn favoriet. (x4 scope FTW)Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:02:
Daar heb ik 'm zeker ook niet voor gekocht, maar het was een mooie opwarmer.
[ Voor 27% gewijzigd door Gamebuster op 02-03-2010 22:04 ]
Bedankt, dat werkt iddozziestroker1 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:42:
[...]
ik liep ook tegen een soortgelijk probleem.
je gebruikt de verkeerde code.
dit moet je doen om de serial van de game te zien.
1 ga naar :
http://eastore.ea.com/sto...hemeID.850300/ccRef.en_US
(ea store dus)
2 klik klantenservice:
bovenaan zie je het volgende ,
Wil je de gegevens bekijken van een recente bestelling?
Klik op een van de onderstaande koppelingen voor een gedetailleerd overzicht van je bestellingen en betalingsgegevens.
Je moet je eerst aanmelden met je EA-account.
Recente bestel- en aanschafgegevens bekijken
Betalingsgegevens bekijken/bewerken
3 klik op :
Recente bestel- en aanschafgegevens bekijken.
4 geef je bestelnummer op en je wachtwoord.
5 je ziet nu je bestelgegevens,met achter Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition (3de tab) je Activeringscode.
6 neem die over zoals die er staat en voer die ingame in.
7 het werkt
Op mijn 2.8GHz dual core macbook pro (9600M GT 512mb) draait het spel ook prima op low/medium op 1440x900Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:03:
[...]
Hier geen problemen met een 6420 @ 2.13 (@stock) met 2 Gb en 256 8600 GTS kaart.
Heb alles op high, maar wel op 1024 x 768.
Dus met een E6600 moet het ook makkelijk kunnen.
Gebruik DX9 en zet v-sync uit. Heb hetzelfde. Ook zijn er nieuwe drivers beschikbaar. (downloaden dus!)Sak3d schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:07:
Framedrops op medium @ 1920x1200.. core2duo @ 3.3 ghz met een 8800 GTS & 2gb ram
[ Voor 19% gewijzigd door Gamebuster op 02-03-2010 22:11 ]
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Nu zijn erg veel mensen erg nieuwschierig. De stats over bv een half jaar zijn veel interessanter imho.Stewie! schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:55:
Deze game is zo huge he. Per seconde komen er 5 spelers bij.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Jammer dat je xbox zo'n lage resolutie heeft.v8power67 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:13:
damn de xbox 360 versie is egt bijna letterlijk even mooi op paar detailtjes na !!! go xbox YEAh!!
heeft me geholpen te beslissen hem op de 360 te halenenige wat egt veel mooier was op de pc is het water verder niet egt grote vesrschillen gezien
Het verschil is nihil. Het is dat het naast elkaar zit, anders zie je het niet... behalve de 1920x1200 resolutie op de PC tegen 720p op de xdoos.Omnyakom1 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:39:
http://www.eurogamer.net/...2-xbox-360-vs-pc-face-off
PC VS XBOX Comparison video
[ Voor 9% gewijzigd door Gamebuster op 02-03-2010 23:32 ]
Ziet eruit als dat de instellingen op low staan op pc....dan zal het er inderdaad ongeveer hetzelfde uitzien.Omnyakom1 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:39:
http://www.eurogamer.net/...2-xbox-360-vs-pc-face-off
PC VS XBOX Comparison video
Life is what you others make it.
mja 1920x1080P vind ik niet bepaald laag moe ik zeggen
Verwijderd
Neem aan dat full HD toch wat hoger is dan menig gamer draait.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
v8power67 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:33:
[...]
mja 1920x1080P vind ik niet bepaald laag moe ik zeggenweet wel engine draait niet op 1080P maja
gezien feit da ik geen gamepc heb en wel een ps3 haal ik hem op de 360 ziet er gelikt uit en xbox live is baas dus ja
maare op pc welke resolutie game jij dan 2500x nog wat ???
Het bronmateriaal is 720p, alles daar boven wordt uitgerekt.Minkie schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:38:
[...]
Neem aan dat full HD toch wat hoger is dan menig gamer draait.
Verwijderd
Ik hoef er niet eens een dvd etc in te doen, weet zeker dat mijn pc het spel sneller laad dan jouw console. En vergeet het maar met 1920x1080, het is 720p, wat ongeveer de helft is. Gemiddelde van 30fps noem ik nou niet echt fijn voor multiplayer, en het zijn niet alleen de graphics waar de pc beter is, het is ook een feit dat de pc versie dedicated servers heeft en 32 players ipv 24.v8power67 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:46:
mja ik vind de 360 versie anders best wel aars kicken hiero. op 1920x1080 voor een console uit 2005 en met verouderde hardware vergeleken met die pc en dan nog zo dichtbij zitten vind ik aars kicken goos!!
als je beetje moeite doet heb je voor nog geen 200 euro een elite met 120 gb en dan kun je op je full hd monitor of tv extreem goed en vrijwel lagloos gamen( xbox live is een mega dienst en lagged vrijwel niet mits je internet connectie ut aan ken he) ik moet je zeggen heb pas mn game pc verkocht omdat ik een xbox en ps3 heb omdat ik games op de pc gewoon niet veel vind toevoegen tegen over een console (behalve de wat betere graphics waar je vaak ook weer gezeik mee hebt met drivers enz )
nee hoor console aan dvd/ bluray erin en klaarsimpel makkelijk en snel
doet een pc niet na
dus de 360 versie komt hier vrolijk binnen
[ Voor 4% gewijzigd door MaXeRs op 03-03-2010 00:11 ]
Volgens de dev's is dat nu niet meer mogelijk.JT888 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:06:
PC gamers kunnen meer dingen instellen Kwa resolutie neem ik aan tegenover console gamers.
Iets wat eigenlijk ook wel een nadeel is aangezien iemand die op low res speelt minder gras enzo heeft neem ik aan dus kan diegene makkenlijker vijanden spotten.
Denk je met je High res ik zit lekker in het gras verstoptziet iemand je op low res gewoon zitten hehe
Verwijderd
PC gaming is niet dood en zal nooit dood gaan, men schreeuwd al 20 jaar dat pc gaming dood gaat, maar het is er nog steeds.maxers1973 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:07:
Een crappy console game gepoort naar de pc [BF:BC2 is geen PURE pc game] ... nie gaan vergelijken damens en heren. nothing special to see here ,move along! move along! kijk alleen maar naar de vrijheden die je hebt in een pure PC game als Battlefield 2 ..ouwe meuk zou je zeggen ..uit 2004/5 maar met een speelveld om in zoek te raken ,dat hoef je niet te proberen op een ps3 of xbox360 .. die hebben daar gewoon te weinig video/systeem geheugen voor.
Zo maar een heel klein voorbeeld.
Een ""PURE'' van de grond af aan opgebouwde pc game kicks ALTIJD console butt . dat is toch niet zo verbazing wekkend.
Als je alleen maar kijkt wat voor hardware in een pc kan zitten ..allemaal highend shit en wat zit er in een ps3 of xbox360 ... idd ja ouwe meuk van 5 jaar geleden.
PC gaming is doomed ... verne@kt door het grote geld van de zwaar gewichten Sony/Microsoft.
Ach we hebben genoten ,dat wel.. it was fun.![]()
ik bedoel de eerste keer op cp moet je instaleren enz en bij console erin en klaar.Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:52:
[...]
Ik hoef er niet eens een dvd etc in te doen, weet zeker dat mijn pc het spel sneller laad dan jouw console. En vergeet het maar met 1920x1080, het is 720p, wat ongeveer de helft is. Gemiddelde van 30fps noem ik nou niet echt fijn voor multiplayer, en het zijn niet alleen de graphics waar de pc beter is, het is ook een feit dat de pc versie dedicated servers heeft en 32 players ipv 24.
Dat is bijna hetzelfde als zeggen dat je videobanden op 1080p lopen.v8power67 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:18:
[...]
ik bedoel de eerste keer op cp moet je instaleren enz en bij console erin en klaar.
enne mijn xbox draait tog egt alles op 1920x1080 en ja ik weet word geupscaled. maar is wel 1080P
enne 30fps heb ik totaal geen problemen mee zolang stabiel is en dat is vaak anders op de pc is vaer minder stabiel met fps dan bv een console. enne maakt niet veel verschil vind ik 32 of 24 players??
kijk naar cod4 kon je met 54 man in en op console geloof 18 ofzo kijk das een beest van een verschil
enne idd pc gaming is doomed. ik persoonlijk merk er weinig van ben meer console gericht.
maar tis wel zonde, die console ports naar pc is egt zonde en haalt niveua onderuit van pc maja uitgevers willen geld en consoles zijn momenteel de cashcow zoals ze da zeggen
ach ja ik ga me hopelijk kostelijk vermaken op mn 360 met bc2!! zoniet dan is het jammer
[ Voor 81% gewijzigd door rgras op 03-03-2010 00:21 ]
Heb ik ook, wat is de oplossing voor dit probleem?theezeefje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:16:
Crap, elk spel waar ik probeer in te loggen, word ik per direct weer gekickt.
Punkbuster al geupdate, maar geen verschil
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Tis maar net wat je stabiel noemt, zonet nog die video bekeken, en de pc versie is veel stabieler.v8power67 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:18:
[...]
ik bedoel de eerste keer op cp moet je instaleren enz en bij console erin en klaar.
enne mijn xbox draait tog egt alles op 1920x1080 en ja ik weet word geupscaled. maar is wel 1080P
enne 30fps heb ik totaal geen problemen mee zolang stabiel is en dat is vaak anders op de pc is vaer minder stabiel met fps dan bv een console. enne maakt niet veel verschil vind ik 32 of 24 players??
kijk naar cod4 kon je met 54 man in en op console geloof 18 ofzo kijk das een beest van een verschil
enne idd pc gaming is doomed. ik persoonlijk merk er weinig van ben meer console gericht.
maar tis wel zonde, die console ports naar pc is egt zonde en haalt niveua onderuit van pc maja uitgevers willen geld en consoles zijn momenteel de cashcow zoals ze da zeggen
ach ja ik ga me hopelijk kostelijk vermaken op mn 360 met bc2!! zoniet dan is het jammer
Ik kan me herinneren dat Far Cry 2 op de PS3 zo'n 6GB kopieerde naar de HDD als cache. Laadtijden hoeven dus zeker niet lager te zijn. Beetje developer kan gewoon de data cachen op de HDD om laadtijden te verlagen.Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:34:
[...]
Tis maar net wat je stabiel noemt, zonet nog die video bekeken, en de pc versie is veel stabieler.
En nee het is geen 1080p, het is 720p, maar dan opgerekt naar 1080p, wat in mijn optiek gewoon niet meer kan anno 2010. 720p dat was in 2003 nog een nette resolutie, maar nu toch niet meer hoor.
En ja, 24 of 32 is nogal een verschil voor een game zoals BC2, 30 fps is ook laag voor een shooter als BC2, en de kwaliteit in het algeheel is lager op de console versies. Kan me alleen maar inbeelden hoe het moet zijn op de console: 720p, geen AA/AF, 30fps, 24 players, lagere settings, en dan met een controller spelen. Daar komt nog eens bij dat je altijd de dvd/blu ray nodig hebt, wat het laden ook trager maakt.
Ook zou dedicated servers een groot gemis zijn. Nee, geef mij maar de pc versie, nog goedkoper ook.
Verwijderd
Dan nog laad de pc sneller, dmv snellere hdd's (in raid 0) bv.Gamebuster schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:51:
[...]
Ik kan me herinneren dat Far Cry 2 op de PS3 zo'n 6GB kopieerde naar de HDD als cache. Laadtijden hoeven dus zeker niet lager te zijn. Beetje developer kan gewoon de data cachen op de HDD om laadtijden te verlagen.
Die HDD's passen als het goed is ook in een console, dus ik snap je punt niet helemaal, al heb je dan geen RAID of iets dergelijks in een console.Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 01:01:
Dan nog laad de pc sneller, dmv snellere hdd's (in raid 0) bv.
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 03-03-2010 01:12 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 01:01:
[...]
Dan nog laad de pc sneller, dmv snellere hdd's (in raid 0) bv.
[ Voor 21% gewijzigd door Gamebuster op 03-03-2010 02:46 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Geen idee, ik hoor het graag van jepartyondude schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:26:
[...]
Heb ik ook, wat is de oplossing voor dit probleem?
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Vsync uitzetten heeft me een enorme performanceboost gegeven dus dat zou je eens kunnen proberen.Furfoot schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:50:
De performance onder multiplayer valt me ietswat tegen met een E8400 @ 3.5 en een 4850. Hij hakkelt erg vaak onder de 60 fps, VSYNC aan (tripple buffered) met een resolutie van 1680x1050 en alles op LOW. De singleplayer loopt toch vloeiender.
De server browser is tergend traag met refreshen en het steeds moeten inloggen van je account is ook steeds weer een aantal kliks bij het opstarten.
Baal ook dat ik 50 euro heb betaald terwijl ik hem gewoon voor 37 euro had kunnen krijgen.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Vreemd check mijn specs hieronder maar ik heb alles op high behalve shadows die heb ik op medium, vsync aan, hdr aan etc en het draait als een zonnetje hier... Bovendien maak ik me niet echt druk om een paar muiskliks bij het opstartenFurfoot schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:50:
De performance onder multiplayer valt me ietswat tegen met een E8400 @ 3.5 en een 4850. Hij hakkelt erg vaak onder de 60 fps, VSYNC aan (tripple buffered) met een resolutie van 1680x1050 en alles op LOW. De singleplayer loopt toch vloeiender.
De server browser is tergend traag met refreshen en het steeds moeten inloggen van je account is ook steeds weer een aantal kliks bij het opstarten.
Baal ook dat ik 50 euro heb betaald terwijl ik hem gewoon voor 37 euro had kunnen krijgen.
Kijk hier eens:jorisw86 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:57:
gister het spel weer opgestart eerst de patch binnen gehaald.
erna starten hij op geen datum release gezeur meer.
singplayer eerste paar maps gespeeld erg mooi hoor.
jammer dat als je online wilt inloggen om een key vraagt geen idee welke? hem gekocht via ea store.
Dat was in de beta ook al zo, gewoon een keer of 10 verzendenDenniZ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:19:
Is het iemand al gelukt om mensen op je friendslist te krijgen? De ingame requests hiervoor lijken nog niet aan te komen
-- Altijd blijven prutsen --
Dat zou idd mooi zijnrgras schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:08:
[...]
Volgens de dev's is dat nu niet meer mogelijk.
PC gaming is doomed en daarom gaan zowel highend als midrange kaarten als warme broodjes over de toonbank bij hun introductie en blijven Ati en Nvidia elkaar de kop in bashen met nieuwe, snellere, sterkere producten...maxers1973 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:07:
Een crappy console game gepoort naar de pc [BF:BC2 is geen PURE pc game] ... nie gaan vergelijken damens en heren. nothing special to see here ,move along! move along! kijk alleen maar naar de vrijheden die je hebt in een pure PC game als Battlefield 2 ..ouwe meuk zou je zeggen ..uit 2004/5 maar met een speelveld om in zoek te raken ,dat hoef je niet te proberen op een ps3 of xbox360 .. die hebben daar gewoon te weinig video/systeem geheugen voor.
Zo maar een heel klein voorbeeld.
Een ""PURE'' van de grond af aan opgebouwde pc game kicks ALTIJD console butt . dat is toch niet zo verbazing wekkend.
Als je alleen maar kijkt wat voor hardware in een pc kan zitten ..allemaal highend shit en wat zit er in een ps3 of xbox360 ... idd ja ouwe meuk van 5 jaar geleden.
PC gaming is doomed ... verne@kt door het grote geld van de zwaar gewichten Sony/Microsoft.
Ach we hebben genoten ,dat wel.. it was fun.
[ Voor 54% gewijzigd door JT888 op 03-03-2010 10:11 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De Game Mania in Alphen gaat hem verkopen zodra de Media Markt om de hoek dit gaat doen.. Zo houden we elkaar lekker voor de gek.uchiha tijntje schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:21:
Game mania in Roosendaal wilde hem nog niet verkopen. Heb daar in het verleden wel diverse malen een spel kunnen kopen 2 of 3 dagen voor release date. Helaas nu niet. Als iemand weet welke grote winkel (mediamarkt, frs, of saturn) het verkoopt, laat het even weten, desnoods in DM
.
Verwijderd
Ik neem aan op de release (morgen dus)SuX DeLuXe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:53:
Nogmaals de vraag, wanneer moet BF BC 2 in de winkel (Media Markt) liggen?
Ga vanavond na het werk wel weer even aan de slag. Mag aannemen dat dit simpel op te lossen is.
Ben je nog goedkoper uit ook dan de verschillende winkels hier in NL.DenniZ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:58:
als je per se wilt spelen zal je wat extra geld moeten uitgeven en hem via de EA store kopen dan kan je al online
Krijg net een sms dat ik em bij GM in R'daal kan ophalenuchiha tijntje schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:21:
Game mania in Roosendaal wilde hem nog niet verkopen. Heb daar in het verleden wel diverse malen een spel kunnen kopen 2 of 3 dagen voor release date. Helaas nu niet. Als iemand weet welke grote winkel (mediamarkt, frs, of saturn) het verkoopt, laat het even weten, desnoods in DM
.
Verwijderd
Same, maar dan voor Zaandam.Ike. schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:22:
[...]
Krijg net een sms dat ik em bij GM in R'daal kan ophalen
Ik zat in dezelfde situatie!ApOE schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:39:
Zojuist oor €37,49 het spel via de EA-store gekocht. (Leuk die 25% korting)
Betaald via Ideal, en nu?... Kan niets downloaden!
Onder de bestelling staat: Beschikbaarheid, Bestellen![]()
Bij de bestelgegevens staat:
Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition
* PC
* Elektronisch downloaden
Bonusitem-code
* None
* Elektronisch downloaden
Ik dacht dat ik het spel direct kon downloaden? Heb ook geen mail bevestiging gekregen oid, help?!
Thanks voor je reactie, was al bang dat er iets mis is gegaanDenniZ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:43:
[...]
Ik zat in dezelfde situatie!
Wachten op je bevestigingsemail, ondertussen alvast de EA download manager downloaden en installeren.
Als je bestelling bevestigd is inloggin in de EA download manager en dan kan je het spel daar downloaden.
Kan even duren voor het allemaal verwerkt is. Be patient.
Daarna via de EA store website, Klantenservice link, Recente bestel en aanschafgegevens je cdkey ophalen.
Werkt feilloos en je kan binnen notime online knallen
Verwijderd
IkJerronimo schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:31:
Damn ben nu ook sterk aan het twijfelen om mijn steam pre-order te annuleren en voor 13 euro minder de EA store versie te kopen.
Aan de andere kant, steam is ook wel zeer relax natuurlijk, ook met opnieuw downloaden.
Kan je het spel op EA store ook unlimited downloaden?
Ik reinstalleer windows toch zo om de 3 maanden.
Als ik op de EA site kijk staat er nog steeds zo'n countdown teller naar 0.00 vannacht, wie kan mij garanderen dat ik het spel dan nu al online kan spelen?
Heb vandaag de hele dag vrij dus zou wel relax zijn:)
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:34:
[...]
Ook zou dedicated servers een groot gemis zijn. Nee, geef mij maar de pc versie, nog goedkoper ook.
Bad Company 2 draait 100% van de multiplayer op dedicated servers voor zowel Xbox360 als PS3.Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:52:
[...]
het is ook een feit dat de pc versie dedicated servers heeft
[ Voor 44% gewijzigd door Gammro op 03-03-2010 11:57 ]
Hier.Gammro schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:49:
Hoe komen jullie überhaupt aan die korting?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq