Als je het spel preordered krijg je hem dan ook op 3 maart of is dit later, anders fiets ik wel gewoon naar een winkel?
Wtf, is dit BC2? Zo ja, dan vind ik het wel een beetje een domper.
spoiler:
BC2 gameplay video in de tweede wereldoorlog: http://www.youtube.com/watch?v=mbKh0ptEUC4
1 leveltje man.monnick schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:02:
spoiler:BC2 gameplay video in de tweede wereldoorlog: http://www.youtube.com/watch?v=mbKh0ptEUC4
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verklaar je nader.monnick schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:02:
spoiler:BC2 gameplay video in de tweede wereldoorlog: http://www.youtube.com/watch?v=mbKh0ptEUC4
Nee.monnick schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:21:
[...]
Ow ok, dat valt inderdaad wel mee. Niet in de multiplayer neem ik aan?
Ik vind het een mooie intro op het verhaal. En moet zeggen: een WOII game met als basis Bad Company 2 is niet verkeerd, wel dan?monnick schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:02:
Holy shit wat is dat woestijn mapje in MP toch lekker! Aanvallen met 3 tanks en 2 jeeps, heerlijk!
Je maakt ons jaloersStewie! schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:19:
Holy shit wat is dat woestijn mapje in MP toch lekker! Aanvallen met 3 tanks en 2 jeeps, heerlijk!
Waarom mag jij wel? dit is niet leuk hoor. Beetje de rest lekker zitten maken.Stewie! schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:19:
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
"testen"Rynji schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:42:
[...]
Waarom mag jij wel? dit is niet leuk hoor. Beetje de rest lekker zitten maken.
Ik heb mn character vandaag opgewerkt naar leven 8
Ik dacht dat de SP ook gewoon modern warfare was?
Wel vaag imho, de SP is WO2 en de MP modern warfare.
[ Voor 36% gewijzigd door Compizfox op 27-02-2010 22:06 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Compizfox schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:05:
Ik dacht dat de SP ook gewoon modern warfare was?
Even lezen
1 level een ander thema dan de rest? Oké...
In de eerste level zit je in de Bad Company ten tijde van WOII, vanaf level 2 zit je in de Bad Company van het heden.Compizfox schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:11:
1 level een ander thema dan de rest? Oké...
Idd is voor 1 level, maar toch in de multiplayer heb je het wapen dat eigenlijk uit WW2 komt.. verder heb ik het spel nu uitgespeeld naar paar uur fanatiek gamen! goede warmup voor de multiplayer.. ik ga hem denk ik ook nog op hard uitspelen.
verder merk je wel dat het singleplayer is, veel explosies, fps dropping scene's maar toch wel op high gespeeld, i7 920 en 4890 2xAA en 16xAS, soms merkte ik wel iets dodgy in de framerates maar niet genoeg om de pret te drukken.
Toch heb ik het gekocht voor multiplayer, kan niet wachten om de maps te verkennen! zou eigenlijk mooi zijn als er een lan game zou kunnen worden opgestart maar dat is niet mogelijk volgens mij.
verder merk je wel dat het singleplayer is, veel explosies, fps dropping scene's maar toch wel op high gespeeld, i7 920 en 4890 2xAA en 16xAS, soms merkte ik wel iets dodgy in de framerates maar niet genoeg om de pret te drukken.
Toch heb ik het gekocht voor multiplayer, kan niet wachten om de maps te verkennen! zou eigenlijk mooi zijn als er een lan game zou kunnen worden opgestart maar dat is niet mogelijk volgens mij.
Verwijderd
Het is tevens de intro van het verhaal.
spoiler:
de dingen die gebeuren in de eerste missie kom je later tegen. Het is dus niet een missie die er verder niet toe doet 
OK, dat lijkt me wel leuk!
(Ik heb hem ook gepreorderd)
(Ik heb hem ook gepreorderd)
http://www.youtube.com/watch?v=cc6-bCM4l-s
Erg leuk hier hoe Dice Infinityward plaagt
Oja, dit is dus echt ingame.
Erg leuk hier hoe Dice Infinityward plaagt
Oja, dit is dus echt ingame.
[ Voor 14% gewijzigd door Omnyakom1 op 27-02-2010 22:40 ]
Kan iemand hem uitleggen? Ik heb MW2 niet gespeeld
Volgens mij een van de eerste missies in de sneeuw krijg je een wapen met een heartbeat monitor
Geen heli's?Stewie! schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:19:

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
bin....Voxyn schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:30:
wtf hoe komt het dat sommige mensen de singleplayer al kunnen spelen?
yab..
nz....ex
En volgens mij zijn er ook al gewone retail versies in de omloop. Een vriendin van mij werkt bij
de Bart Smit, en daar liggen ze ook al in de wikel (magazijn)
Lekker geregeld. Ik ga me er niet druk om maken, ik wacht gewoon tot ik mijn dvd-tje krijg op de dag van de release. Gezeik allemaal van mensen die niet kunnen wachten. Ik "kan ook niet wachten", maar niet zo erg dat ik een leaked versie ga zitten spelen.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Ik heb 'm via Steam aangeschaft en hoop met de gedownloadde DVD mij een download van 15GB te besparen, zoals bij MW2 het geval is.Murk schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:38:
Lekker geregeld. Ik ga me er niet druk om maken, ik wacht gewoon tot ik mijn dvd-tje krijg op de dag van de release. Gezeik allemaal van mensen die niet kunnen wachten. Ik "kan ook niet wachten", maar niet zo erg dat ik een leaked versie ga zitten spelen.
ElephantFly schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 14:04:
Ik vraag aan iemand, ik denk voor alle winkel of tweakers.net pricewatch van Battlefield: Bad Company 2 PC in DVD-doos in ook erbij de game zit dan een unieke code om de exclusieve AKS-74U gun te downloaden ? Weet je het zeker en misschien wel ? Die zijn niet alle winkels, maar in sommige winkels, misschien niet makkelijk. (Dit is voorbeeld ongeveer zelfde als de kaart krassen om te kijken of die prijs gewonnen is of mis.)
Correctie alleen de M1 Garand is een vetran ExclusiveVerwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 18:35:
[...]
Deze gun is een unlockable van de Engineer, net als de Limited Ed. alleen een kleine voorsprong voor de rest hem heeft.
De enige exclusives zijn de M1A1 Thompson en de M1 Garand, deze zijn alleen te verkrijgen via het Veteran programma.
[...]
Gouden tip, mijn dank is groot.
De AKS-74U is geen free unlock in de limited edition dus die code is losse extra die limited edition kopers niet krijgen wat ik overigens wel vreemd vind... Verder klopt het dat je de AKS-74U wel gewoon in het spel zelf kan unlocken.
Ik heb eigenlijk nooit interesse in Single player van FPS games (hooguit speel ik een paar levels voor de fun) voor mij is het de multiplayer die het doet skillz opbouwen/uitbreiden tegen andere menselijke spelers is toch veel leuker dan een Ai die toch nooit zal reageren als een echt persoon dat kan.
[ Voor 29% gewijzigd door JT888 op 28-02-2010 01:20 ]
Verwijderd
Voor mij is het ook puur een timesink voor een aantal dagen, daarna alleen nog maar MP :-)
Nog een steek gevonden naar Modern Warfare 2
volgens mij ging het iets van:
'I'm just a grunt, not some shit spec ops'
'I'm just a grunt, not some shit spec ops'
Ik ben het hier zo mee eens. Om deze reden speel ik bij de meeste shooters de SP niet eens meer. Kunnen ze er wat mij betreft wel uit laten ook. Bovendien draait en voelt het lang niet zo lekker aan als MW2. Ik heb de MP natuurlijk nog niet gespeel maar puur beoordeeld naar de SP heb ik echt dat wauw gevoel niet.HaseMike schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 09:14:
Net even een stuk van de single player campaign gespeeld, en tja het is weer de zoveelste console shooter on rails, hoeveel van dit soort games hebben we nog nodig ? De high budget games voor de pc behoren helaas allemaal tot dezelfde categorie : Filmpje, stukje schieten, stukje lopen, filmpje, rinse en repeat.
Daarbij is bbc2 wel erg on rails, de looppaden zijn 3 meter breed, en de stukjes film volgen zo'n beetje na elke 30 seconden actie. Deze game is de hype niet waard. Ik heb teveel van dit soort games gezien en gespeeld om ze nog te willen spelen. Voor de game industrie : kijk eens naar vroeger en maak weer eens een goede flight sim, adventure, of wat dan ook ipv een rail shooter.
MW2 is nogal heel erg arcade, waar BC2 tenminste nog enigszins realisme heeft, maar dan weer niet op het niveau van Operation Flashpoint of OF: Dragon Rising. BC2 is imo de mooie middenweg, the way I like it!Royer schreef op zondag 28 februari 2010 @ 01:41:
Ik ben het hier zo mee eens. Om deze reden speel ik bij de meeste shooters de SP niet eens meer. Kunnen ze er wat mij betreft wel uit laten ook. Bovendien draait en voelt het lang niet zo lekker aan als MW2.
Natuurlijk zeer afhankelijk van de map
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb een probleem. Ik start BC2 net voor het eerst op en het spel is onspeelbaar door mijn muis. Wanneer ik naar links of rechts muis gaat de cursor naar rechts en wanneer ik naar boven of beneden muis gaat mijn cursor naar boven. Maar twee richtingen dus. Dit resulteert er in dat direct na het starten je naar boven (en rechts) kijkt en dat je niet meer naar beneden kan kijken. Onspeelbaar dus.... 
Heb met 2 muizen geprobeerd (beide Logitech), twee keer hetzelfde verhaal. Ook met settings gestoeid maar dat haalt ook niks uit.
Komt iemand dit probleem bekend voor?
Opgelost. Iets met 2 tekstbestandjes
Heb met 2 muizen geprobeerd (beide Logitech), twee keer hetzelfde verhaal. Ook met settings gestoeid maar dat haalt ook niks uit.
Opgelost. Iets met 2 tekstbestandjes
[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 28-02-2010 13:15 ]
Verwijderd
ja ik weet waar dit aan ligt;monnick schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:01:
Ik heb een probleem. Ik start BC2 net voor het eerst op en het spel is onspeelbaar door mijn muis. Wanneer ik naar links of rechts muis gaat de cursor naar rechts en wanneer ik naar boven of beneden muis gaat mijn cursor naar boven. Maar twee richtingen dus. Dit resulteert er in dat direct na het starten je naar boven (en rechts) kijkt en dat je niet meer naar beneden kan kijken. Onspeelbaar dus....
maar mag dat hier niet uitleggen.................................
Het ligt niet aan je muis
Verwijderd
Mijn "testversie" doet het anders prima.
Ik draai het op max (1920x1080 1x AA) met een E8400 @ 3GHz en een HD5770 @ stock. Kan m'n fps niet zien, omdat fraps niet ingame werkt. Ik vind het er wel heel mooi uitzien.
MP gaat echt heel vet worden, dat voel ik nu al (en tijdens de beta ook).
Ik draai het op max (1920x1080 1x AA) met een E8400 @ 3GHz en een HD5770 @ stock. Kan m'n fps niet zien, omdat fraps niet ingame werkt. Ik vind het er wel heel mooi uitzien.
jagermeister schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 18:35:
[...]
Hint... 2 txt bestanden ook even plaatsen.
invert x en y. staat vast ergens in het optie menuVerwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:05:
[...]
ja ik weet waar dit aan ligt;
maar mag dat hier niet uitleggen.................................
Het ligt niet aan je muis
Ik heb dezelfde processor en een HD4850 kaart en kan alleen maar op low. Bij medium en high krijg ik flikkeringen in mijn beeld.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:14:
En ik heb nog een acceptabele framerate op medium met een E5300 en een HD3850
Met je tube erop schietenVerwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:35:
Iemand enig idee hoe je in de SP voorbij die chopper komt die achter je aan vliegt?
Klopt het dat de demo van BF:BC2 niet meer op Xbox Live staat? Als ik hem wil downloaden zegt hij dat het verlopen is. Weet iemand hier meer van?
De demo is 3 dagen geleden afgelopen
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Hoe zijn jouw verdere instellingen dan? Ik heb dus hetzelfde als jou, E8400, 4850, met 4GB werkgeheugen en ik kan alles op high (AA en AF op zijn laagst) op 1680*1050 draaien.Lizardz schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:28:
Ik heb dezelfde processor en een HD4850 kaart en kan alleen maar op low. Bij medium en high krijg ik flikkeringen in mijn beeld.
Verschrikkelijk veel problemen met mijn 'testversie'.
Om de 5 minuten krijg ik de 'beeldschermstuurprogramma AMD driver reageert niet meer' probleem.
Dan wil hij nog wel eens uitvallen,
Hij freezde een keer en de koelers van mijn GPU gingen meteen voluit draaien.
De demo deed het overigens perfect.
Om de 5 minuten krijg ik de 'beeldschermstuurprogramma AMD driver reageert niet meer' probleem.
[ Voor 5% gewijzigd door qwertyuio op 28-02-2010 14:27 ]
Ik draai op 1920x1200, maar ook op lagere resoluties heb ik die flikkeringen dus het ligt niet aan de resolutie. Misschien moet ik AA en AF uitzetten.GJtje schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:25:
[...]
Hoe zijn jouw verdere instellingen dan? Ik heb dus hetzelfde als jou, E8400, 4850, met 4GB werkgeheugen en ik kan alles op high (zonder AA en AF) op 1680*1050 draaien.
EDIT: Ik kan AA en AF niet lager dan 1x zetten, hoe zet je dat compleet uit?
[ Voor 8% gewijzigd door Lizardz op 28-02-2010 14:30 ]
Hey ik vroeg me iets af omdat ik op sommige forums tegenstrijdige verhalen heb gehoort en ik het niet in Openingspst niet zie staan.
Hoe zit het nou met dedicated servers ? Kan ik nou zelf een dedicated server draaien op mijn linux bak zoals dat met Call of duty 4 nu nog wel kan of hoe zijn de multiplayer servers precies geregeld ? Ik lees op verschillende game sites dat je servers alleen kan huren en de server files dus niet public zijn zodat de mensen met een colo bak bijvoorbeeld hun eigen settings en servers kunnen maken.
Want dat zou betekenen dat ik of helemaal geen server kan draaien en er verplicht word 1 te huren of werkt het toch nog en krijg je dan een unranked server zoals met Battlefield 2 bijvoorbeeld het geval was ?
Hoe zit het nou met dedicated servers ? Kan ik nou zelf een dedicated server draaien op mijn linux bak zoals dat met Call of duty 4 nu nog wel kan of hoe zijn de multiplayer servers precies geregeld ? Ik lees op verschillende game sites dat je servers alleen kan huren en de server files dus niet public zijn zodat de mensen met een colo bak bijvoorbeeld hun eigen settings en servers kunnen maken.
Want dat zou betekenen dat ik of helemaal geen server kan draaien en er verplicht word 1 te huren of werkt het toch nog en krijg je dan een unranked server zoals met Battlefield 2 bijvoorbeeld het geval was ?
Zie mijn edit, ik heb het op het laagst staan. Al moet het ook wel mogelijk zijn om het uit te zetten, waar weet ik alleen niet (wil ik wel even opzoeken).Lizardz schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:29:
bij mij draait fraps wel ingameVerwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:14:
op 1024 met meduim doet mijn X3@3.2 met een 4870 en 4gb tussen de 120 en 70 fps maar alles daar boven gaat al snel naar 50 tot 30 fps
a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting
Verwijderd
Op twitter had Repi (een dev van DICE) uitgelegd dat AA altijd op 1x staat, 0 zou niet bestaan.Lizardz schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:29:
[...]
Ik draai op 1920x1200, maar ook op lagere resoluties heb ik die flikkeringen dus het ligt niet aan de resolutie. Misschien moet ik AA en AF uitzetten.
Oh ik kan hem nu ook draaien op high met 19200x1200, maar AA en AF staan nog op 1x. Ik krijg dan in de filmpjes een flikkerend beeld.
Net de singleplayer paar maps gespeeld. En heb er al geen zin meer in. Ik wacht nog wel een paar dagen tot de multiplayer
:)
Ik vind de SP best vet anders!DutchGamer schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:58:
Net de singleplayer paar maps gespeeld. En heb er al geen zin meer in. Ik wacht nog wel een paar dagen tot de multiplayer
Over de online store: http://www.youtube.com/wa...c&feature=player_embedded
De 2 mappacks worden gratis. Maar voor de Specializations DLC moet je gaan betalen (hoeveel is nog niet bekend) Ik heb nu nog iets van 13 euro op mijn account staan dus dat laat ik er dan wel even op staan.Bad Company 2 will get a second wave of DLC (Downloadable Content) sometime near the end of March. The new DLC store will feature 1 specialization for each class, as well as a second map pack. The specialization’s are unique uniforms and camouflage weapons that can be used on the Battlefield in Bad Company 2’s MultiPlayer. Battlefield fans will be able to purchase all 4 new specs as a bundle, or buy them one by one as they please. It is expected to be a bit cheaper to buy the bulk package, rather than buying them all one by one.
Below are the full contents of the Late March DLC, as well as the Bad Company 2 Store Sneak Peak:
Specializations DLC: (Pay)
* Assault: Unique camouflaged M16A2 and matching camo’s.
* Engineer: Unique camouflaged UMP-45 and matching camo’s.
* Medic: Unique camouflaged MG3 and matching camo’s
* Recon: Unique Camouflaged M95 and matching camo’s
**The Spec DLC also includes 3 new awards and one Achievement.
Map Pack 2 DLC: (Free)
* Arica Harbour gets new life with a addition of Conquest Mode.
* Laguna Presa gets enhanced with Rush Mode.
En dan betaal je voor camouflage? Aangezien de wapens dus al in het spel zitten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Zojuist de SP uitgespeeld op Hard.. vind hem érg kort en gemakkelijk.
Verder is de SP goed uitgewerkt, hoewel de cutscenes wel wat minder mogen, zoals hierboven ook al een keer aangegeven.
Mooie opwarmer voor de MP! :-)
Verder is de SP goed uitgewerkt, hoewel de cutscenes wel wat minder mogen, zoals hierboven ook al een keer aangegeven.
Mooie opwarmer voor de MP! :-)
Ik vind de cutscènes net zoals bij vele andere games gewoon niet mooi, je ziet gewoon duidelijk dat de cutscènes zijn geupscaled en dat het ingame word gerenderd maar schaduw effecten etc. word niet geupscaled.
Mijn bescheiden mening tot nu toe (single player).
- Intenser dan CoD-MW2. Meer als een film. De geluidseffecten zijn ook beter, en de graphics zijn ook wat realistischer "minder strak" zou ik het willen noemen. Je ziet vlindertjes rondvliegen en nog wat ander spul aan rook en zand.
- Wat me opviel, gebouwen worden gewoon aan gort geschoten, en storten ook in.
Ik stond daar vrolijk een beetje dekking te zoeken, maar ondertussen werd het complete huis kapot geschoten door een tank, Red Faction zou instortende gebouwen hebben, maar dit komt mij veel beter over.
- Intenser dan CoD-MW2. Meer als een film. De geluidseffecten zijn ook beter, en de graphics zijn ook wat realistischer "minder strak" zou ik het willen noemen. Je ziet vlindertjes rondvliegen en nog wat ander spul aan rook en zand.
- Wat me opviel, gebouwen worden gewoon aan gort geschoten, en storten ook in.
Ik stond daar vrolijk een beetje dekking te zoeken, maar ondertussen werd het complete huis kapot geschoten door een tank, Red Faction zou instortende gebouwen hebben, maar dit komt mij veel beter over.
[ Voor 10% gewijzigd door eX0duS op 28-02-2010 15:52 ]
0x AA bestaat ook niet, '0x' is gewoon 1x.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:34:
[...]
Op twitter had Repi (een dev van DICE) uitgelegd dat AA altijd op 1x staat, 0 zou niet bestaan.
Voor de mensen die geen zin hebben om elke keer de intro te moeten bekijken (Zoals ik), heb ik even een patchertje in elkaar gezet: Klik. Dit is wel een goede no intro in tegen stelling tot de slechte oplossing die bekend was (Moest je alsnog op Esc drukken)
Werk op spatie drukken niet gewoon? Dit doet het hem bij mij wel
Valt me tegen dat er geen plaatjes gepost worden.Verboden?
Voor de zekerheid in link
http://www.plaatjesupload.../02/28/1267361935-840.jpg
http://www.plaatjesupload.../02/28/1267361971-480.jpg
http://www.plaatjesupload.../02/28/1267362013-680.jpg
http://www.plaatjesupload.../02/28/1267362043-440.jpg
http://www.plaatjesupload.../02/28/1267362063-590.jpg
http://www.plaatjesupload.../02/28/1267362092-350.jpg
http://www.plaatjesupload.../02/28/1267362147-930.jpg
http://www.plaatjesupload.../02/28/1267362162-380.jpg
Omgezet in jpg, is wat minder mooi.
1920x1200 alles high/max/ hdao on
Vooral bij explosies gaan de fps flink droppen.
Omgezet in jpg, is wat minder mooi.
[ Voor 8% gewijzigd door Bullus op 28-02-2010 16:21 ]
|2600k|Asus 290|
Als ik een screenshot maak, dan krijg ik in paint een wit scherm als ik het plak?Bullus schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:07:
Valt me tegen dat er geen plaatjes gepost worden.Verboden?
Omgezet in jpg.
hm ik heb naar mijn mening een beest van een systeem wat dit spel makkelijk moet aankunnen.
- i7 920
- 6 GB RAM
- HD 4870 1GB (cat. 9.11)
- Win7 x64
Toch merk ik dat op een resolutie boven de 1280x800 de muis gaat laggen. Het beeld blijft vloeiend dus dit zal vast genoeg FPS geven. Met fraps even getest en dit kwam op +- 50 neer.
Het laggen is overigens bij 1920 erger dan 1440 etc.
Maar als je dan met de muis beweegt lijkt het alsof er lag in zit, niet veel, maar genoeg om storend te zijn.
Ervaren andere mensen hetzelfde?
- i7 920
- 6 GB RAM
- Win7 x64
Toch merk ik dat op een resolutie boven de 1280x800 de muis gaat laggen. Het beeld blijft vloeiend dus dit zal vast genoeg FPS geven. Met fraps even getest en dit kwam op +- 50 neer.
Maar als je dan met de muis beweegt lijkt het alsof er lag in zit, niet veel, maar genoeg om storend te zijn.
Gewoon fraps gebruiken, laatste versie.Lizardz schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:19:
[...]
Als ik een screenshot maak, dan krijg ik in paint een wit scherm als ik het plak?
|2600k|Asus 290|
die heb ik inderdaad geprobeerd, maar dit verergt het probleem alleen maarVerwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:21:
Probeer eens Mouse Acceleration aan te zetten in de opties :-)
Ik vind de SP ook wel goed eigenlijk. Meestal kan een SP game mij niet zo boeien, maar deze game lukt dat wel. Grafisch vind ik dit gewoon echt een pareltje. Ik heb een Core i5, 4GB, Radeon EAH 4890 (1GB) en draai alles zonder noemenswaardige frame drops op High + 4x AA en HBAO on @ 1920x1200
Op sommige momenten pleurt mijn bek gewoon open van het visuele spektakel. Game is wel wat makkelijk, vergeleken bij MW2, maar toch vind ik deze toch wel wat leuker.
Op sommige momenten pleurt mijn bek gewoon open van het visuele spektakel. Game is wel wat makkelijk, vergeleken bij MW2, maar toch vind ik deze toch wel wat leuker.
Verwijderd
Ik sluit me bij je aan. Ik heb de SP net uitgespeeld en heb me uitstekend vermaakt. Graphics zijn schitterend en ik heb ook geen last van framedrops (E8400@3.6, 4GB, HD5850, Windows7), een ding is zeker.. Ik koop dit spel direct 
Kom maar op met die MP!
Kom maar op met die MP!
Kun je de XP meenemen naar de SP? Zoals bij bijvoorbeeld Uncharted 2.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:37:
Ik sluit me bij je aan. Ik heb de SP net uitgespeeld en heb me uitstekend vermaakt. Graphics zijn schitterend en ik heb ook geen last van framedrops (E8400@3.6, 4GB, HD5850, Windows7), een ding is zeker.. Ik koop dit spel direct
Kom maar op met die MP!
SP was weer eens veel te kort...
4 uur over gedaan denk ik, bah :<
Heb me desondanks wel vermaakt
4 uur over gedaan denk ik, bah :<
Heb me desondanks wel vermaakt
Misschien een leuk idee om ook een serverlijst op te nemen in de SP? Dan kunnen tweakers onderling lekker spelen.
Tierelier
Ik zit nu ff bij een lastig stuk
spoiler:
In die woestijn, kill je eerst een sniper en vervolgens komen er 3!! Havocs. Krijg die apparaten maar niet uit de lucht
Verwijderd
jagermeister schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:58:
Ik zit nu ff bij een lastig stuk
spoiler:In die woestijn, kill je eerst een sniper en vervolgens komen er 3!! Havocs. Krijg die apparaten maar niet uit de lucht
spoiler:
Gebruik de TOW voor de 1e chopper, indien mogelijk de tweede, als de TOW herlaadt, gewoon dismounten en gaan rond sprinten. Als je wil kun je ook gebruik maken van de ~3 Carl Gustav spawns die eromheen liggen. Ik vond de TOW zelf effectiever aangezien dat 1-shot-kills zijn.
Thanks. Het is al gelukt.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:01:
[...]
spoiler:Gebruik de TOW voor de 1e chopper, indien mogelijk de tweede, als de TOW herlaadt, gewoon dismounten en gaan rond sprinten. Als je wil kun je ook gebruik maken van de ~3 Carl Gustav spawns die eromheen liggen. Ik vond de TOW zelf effectiever aangezien dat 1-shot-kills zijn.
spoiler:
er is daar ergens een platform (volgens mij rechts van je) met een korn erop, pak die. daarmee krijg je ze wel uit de lucht.
[ Voor 10% gewijzigd door Swagger op 28-02-2010 19:37 ]
Same here.... altijd leukqwertyuio schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:27:
Verschrikkelijk veel problemen met mijn 'testversie'.
Verwijderd
Wat ik tot nu toe het lastigste vond (ik moet nu naar een satelliet toe) is:
Het verhaal vind ik niet echt heel speciaal, maar ik mis het ook niet. De actie is prima.
spoiler:
Dat stuk waar je achterop een vrachtwagen zit en achtervolgers neer moet knallen. Ik werd heel vaak van een supergrote distance neer geknalt en ik heb niet zó veel lucky shots om op die stand te raken met m'n grenade launcher. Na een keer of 10 lukte het pas.
Het verhaal vind ik niet echt heel speciaal, maar ik mis het ook niet. De actie is prima.
Dit zijn toch allemaal illegale kopieën die jullie hier spelen?
Verwijderd
Klopt.
Maar ik (en nog heel wat anderen hier) heb(ben) de game gepre-ordered, dus ik heb er totaal geen moeite mee dat ik het illegaal heb gedownload. Ik heb het nu alleen wat eerder dan de bedoeling was.
Maar ik (en nog heel wat anderen hier) heb(ben) de game gepre-ordered, dus ik heb er totaal geen moeite mee dat ik het illegaal heb gedownload. Ik heb het nu alleen wat eerder dan de bedoeling was.
Zag hem ook voorbij komen op usenet, afgezien van vanavond heb ik er de rest van de week toch geen tijd voor, en vrijdag krijg ik een origineel exemplaar op de lan dus ik heb me niet er toe laten verleiden... Al moet ik zeggen dat ik toch even in een gat viel na het sluiten van de beta, hij speelt echt lekker weg 
Goed, nog een weekje, en dan een lan lang (weekend dus) knallen met dit verhaal
Goed, nog een weekje, en dan een lan lang (weekend dus) knallen met dit verhaal
"Mekker, blaat"
Wie heeft ervaring met game.co.uk? Leveren ze een beetje snel naar NL daar?
hmm zwaar spel, mn huidige config heeft het best lastig op 1920x1200 en alles op high.
Toch lijkt me de multiplayer gaver dan de SP, daarom vanaf woensdag als hij op deurmat valt lekker MP-en.
Toch lijkt me de multiplayer gaver dan de SP, daarom vanaf woensdag als hij op deurmat valt lekker MP-en.
Als ik her en der reacties lees, dan is dit spel enorm veel gepreordered voor PC. Velen spelen blijkbaar al de SP, via "alternatieve" wegen verkregen. (ikke (nog) niet hoor
) Maar het lijkt alsief iedereen hier, inclusief ondergetekende, het al gepreordered heeft.
Ik hoop dat de verkoopcijfers dusdanig goed zijn dat de ontwikkelaars doorkrijgen dat een spel voor PC goed verkoopt als het ook werkelijk waard is om te kopen.
Goede waar verkoopt zichzelf.

Ik hoop dat de verkoopcijfers dusdanig goed zijn dat de ontwikkelaars doorkrijgen dat een spel voor PC goed verkoopt als het ook werkelijk waard is om te kopen.
Goede waar verkoopt zichzelf.
Ik zit te denken, deze game digitaal aan te schaffen via Steam. Maar een schijfje + doosje kopen in de winkel is wel leuker misschien. Wat zijn de voordelen van digitaal aanschaffen? Je hoeft dus nooit meer een dvd te gebruiken of moet je die digitale versie ook op DVD branden?
Ik had dit probleem ook, maar heb er nu geen last meer van. Heb gewoon even de ATI Catalyst 10.3 BETA erop gezet (http://www.techpowerup.com/downloads/1763/mirrors.php)Sinny schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:37:
[...]
Same here.... altijd leukhebben ook de nieuwe ati drivers van 1.5 week terug er maar eens ingegooid. Had vrij weinig nut, hoewel het leek alsof de game het iets langer volhield.
Verwijderd
Ik mag ook woensdag of uiterlijk donderdag beginnen.
Heb net de SP gespeeld, maar die haalt het lang niet bij de MP ervaring.
Maar voor de SP zullen weinig mensen hem kopen denk ik.
Heb net de SP gespeeld, maar die haalt het lang niet bij de MP ervaring.
Maar voor de SP zullen weinig mensen hem kopen denk ik.
Steam kan je gewoon downloaden, installeren hoeft niet eens. Steam plaatst automatisch snelkoppelingen e.d., ook update Steam het spel automatisch zodat je daar ook niet meer druk om hoeft te maken.SuX DeLuXe schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:41:
Ik zit te denken, deze game digitaal aan te schaffen via Steam. Maar een schijfje + doosje kopen in de winkel is wel leuker misschien. Wat zijn de voordelen van digitaal aanschaffen? Je hoeft dus nooit meer een dvd te gebruiken of moet je die digitale versie ook op DVD branden?
Verder is Steam de Limited Edition, die je in NL niet kan krijgen.
* Phyxion heeft het allang gepreordered op Steam
[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 28-02-2010 20:45 ]
Nee, je hoeft niet te branden. Je speelt hem via Steam, en dat is misschien ook wel weer een nadeel omdat het spel aan je Steam account gekoppeld is en je hem dus ook niet kunt verkopen als je hem hebt uitgespeeld.SuX DeLuXe schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:41:
Het voordeel van Steam is dat je de DVD niet kwijt kan raken.
Maar een doosje vind ik toch wel wat leuker en bij game.co.uk heb je hem voor 36 euro (dacht ik) inclusief verzenden.
Ok bedankt, ik weet hoe Steam verder werkt maar goed elke keer als je dus een clean install van je PC doet zul je 15 GB moeten binnenhalen of hoe werkt dit precies? Of word het spel naar je hdd gedownload?Phyxion schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:45:
[...]
Steam kan je gewoon downloaden, installeren hoeft niet eens. Steam plaatst automatisch snelkoppelingen e.d., ook update Steam het spel automatisch zodat je daar ook niet meer druk om hoeft te maken.
Verder is Steam de Limited Edition, die je in NL niet kan krijgen.
* Phyxion heeft het allang gepreordered op Steam
Wanneer kunnen we hem eigenlij preloaden via Steam?
Op internet staan verschillende tijden?...
10 PST
3 Maart.
Op internet staan verschillende tijden?...
10 PST
3 Maart.
Van games die je via steam koopt kan je een backup maken en die dan op een externe HDD plaatsen of op een usb stck en je kan die ook gewoon op een cd of dvd branden als backup.SuX DeLuXe schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:46:
[...]
Ok bedankt, ik weet hoe Steam verder werkt maar goed elke keer als je dus een clean install van je PC doet zul je 15 GB moeten binnenhalen of hoe werkt dit precies? Of word het spel naar je hdd gedownload?
Hoef je niet telkens het hele spel weer via steam binnen te halen
Wordt gewoon gedownload naar je hdd en je kan de bestanden gewoon bewaren of je kan een backup ervan maken (Zit allemaal al in Steam zelf!).SuX DeLuXe schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:46:
[...]
Ok bedankt, ik weet hoe Steam verder werkt maar goed elke keer als je dus een clean install van je PC doet zul je 15 GB moeten binnenhalen of hoe werkt dit precies? Of word het spel naar je hdd gedownload?
Ik zou graag willen weten of er nog performancewinst geboekt is tussen de multiplayer beta en nu de final, kan iemand me daar iets over vertellen die beiden gespeeld heeft? Is het nog een beetje geoptimaliseerd?
[ Voor 10% gewijzigd door BobB op 28-02-2010 21:12 ]
drivers updaten naar 10.2 meuk: ATI Catalyst 10.2FunFair schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:20:
hm ik heb naar mijn mening een beest van een systeem wat dit spel makkelijk moet aankunnen.
- i7 920
- 6 GB RAM
- Win7 x64
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Ik heb hetzelfde probleem met (10.2) en heb de BETA van 10.3 erop gezet. Geen probleem meer (http://www.techpowerup.com/downloads/1763/mirrors.php)bartaa schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:17:
[...]
drivers updaten naar 10.2 meuk: ATI Catalyst 10.2
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houdt het nuttig
• Post ontopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Houdt het nuttig
• Post ontopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.